

Net op tijd. Voordat er ontspoorde jongeren BAM! gaan doen in Hollandistan, komt Tofik Dibi met een universeel toepasbare afstandsverklaring voor alle Nedermoslims (radicaal, radicaliserend of anderszins streng in de leer) die zich van ISIS willen distantiëren. Geschreven op precies de juiste toon, want vanuit een slachtofferperspectief. Kwestie van je naam er onder zetten of gewoon een kruisje krabbelen en voilà: ego te absolvo, naar goed gebruik in de christelijke traditie.
Reaguursels
Inloggenzo spoort dat groenlinks gupje niet helemaal offuh
Waaro zou je als moslim GEEN afstand doen van de gruweldaden van de IS. Ik als niet-moslim doe er toch ook afstand van? Maar omdat jij moslim bent, hoef je er geen afstand van te doen??
Aan de andere kant: De leiders van diverse "moslimlanden" hebben dat al wel gedaan, wie ben jij dan om dat NIET te doen? Tofik huppeldepup, voelt zich verheven boven alle normale mensen die geweld verafschuwen!
https://twitter.com/TofikDibi
""Oe ik heb hijsje genomen van dik jointje. Neem spontaan afstand van alles. Cheers!"""
ach ja hopeloos
Hoe lang accepteert de wereld nog de achterlijkheid van Tofik's medegelovigen: de hele Arabische zandbak, Mali, Kenya, Nigeria, Thailand, Rusland, Afghanistan, overal waar moslims zijn hebben niet-moslims last van hun terrorisme en achterlijkheid.
Denkt Tofik werkelijk dat zolang je niet publiekelijk aan onthoofdingen meedoet, je dan dus ook publiekelijk afstand neemt van IS? Is dat zand in ogen strooien of is Tofik werkelijk zo simpel?
Zoals het onderzoek van professor Ruud Koopmans bevestigde: zonder dat ze met hakmessen zwaaien heeft een hele hoop moslims al zeer enge ideeën. Maar met IS zijn we hoop ik op een punt gekomen dat zelfs de PvdA er niet langer intrapt.
Ik dacht dat IK niet aansprakelijk was het voor het slavernijverleden aangezien ik geen katoenplantage heb, maar dat schijnt toch ook anders te liggen.
Als ik dat lees, dan kost het hem blijkbaar heel veel moeite om afstand te nemen van de islamitische terreur en laat hij zien dat hij de zelf een rascist is. Deze verklaring geeft exact aan waar het probleem zit!
pretentieuze eikel!
ToFik jij bent nou juist het probleem!!
@Ergens heeft hij wel een punt natuurlijk. Want stel IS staat tot Islam als een hooligan staat tot voetbalsupporter, moet je dan als supporter iedere keer als er een weer een treinstel wordt gesloopt afstand nemen van die hooligans?
Fata | 25-09-14 | 21:01
Als er een Feyenoord-geschrift bestond, waarin zou staan dat je Ajax supporters mag afslachten, en eigendommen van niet-supporters mag stelen en/of kapotmaken, dan wel. Dan zou je bijvoorbeeld kunnen zeggen dat de andere passages in het Feyenoord-geschrift, die respect en vredelievendheid prediken, veel belangrijker zijn. En dat lieden die daar niet naar handelen, op moeten donderen en stoppen met zeggen dat ze Feyenoordsupporter zijn.
Dan zou je wel een klein beetje liegen, maar wel duidelijk maken dat je het er niet mee eens bent. Dat gebeurd nu ook door o.a. een grote groep islamgeleerden.
Tofu Dhimmy, de aandachtsprostitué. Niemand die het ook nog maar een reet uitmaakt wat Tofu denkt of wil delen met de wereld.
Zijn tweede zin maakt perfect duidelijk dat hij er niks van begrijpt.
We proberen onze kinderen te leren dat toekijken als iemand gepest wordt, bijna even erg is als actief meedoen.
Volgens Dibi is ergens niet aan meedoen echter hetzelfde als iets publiekelijk afkeuren.
@DenSlimsde; besef je dat de gele jodenster afkomstig is uit de islam? De eerste kaliefen lieten joden in gele kleding lopen en christenen in rode, zodat je als moslim van een afstand kon zien dat daar iemand liep die 'onrein' was. Natuurlijk zouden Duitsland en de islamitische wereld niet eeuwig vriendjes zijn gebleven, want de islam accepteert alleen islam.
Oud-Kamerlid...? Geen huidige functie??? teert nog steeds op wachtgeld???
Hee... hij heeft het tegen mij als doelgroep??? Had ik hem wat gevraagd???
Als hij nu zijn excuses had aangeboden voor het bestaan van Groen Links had ik het nog begrepen, maar nu begrijp ik er niets van.
@angel_eyes, jij bent ook niet de slimste he? Hitler was ook bevriend met Japan, Roemenie en Rusland bijvoorbeeld, denk je nu echt dat ze eeuwig vriendjes waren gebleven zoals Rusland al gemerkt heeft, de rest vervolgen en uitroeien is hij niet aan toegekomen simpelweg, ook den moslim niet...
Eindelijk dat Tofik wat voor zijn wachtgeld. Ik zal het hem niet euvel duiden als goedgelovige moslims zich steeds meer in de geest van Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji gaan gedragen.
@DenSlimsde 09:33, Hitler was geallieerd met de islamitische wereld om alle joden uit te roeien. Hoe had moslimvriend Hitler tegelijkertijd met Wilders en Breivik gelijk? Waarover precies?
Tofik is zelf zo racistisch als de pest, moet je eens kijken wat voor kansen hij heeft gekregen, zonder zelf nou echt talent voor politiek te hebben. Hij was een echte knuffelallochtoon. En dan krijg je bovenstaande en eerder al dit:
frontbencher.nl/2012/08/02/dibi-ik-moe...
Dat iemand die in de 2e kamer heeft gezeten zich zo uit, is een erg slecht voorbeeld voor al die straatjochies die door deze uitingen een rechtvaardiging zien van de zelf aangemeten slachtofferrol.
Het probleem is TAKIYYA...
met andere woorden je mag ongelovigen van alles op de mouw spelden.
En ineens is het 2014 en hadden Hitler, Geert Wilders en Breivik toch gelijk
Gelukkig ben ik een blanke vrouw en hoef ik bij de oprispingen van de heer Bibi niet lang stil te staan.
Tofuck Debiel vond dat de Noorse terrorist Breivik, die op een eilandje om zich heen was gaan schieten, het gedachtegoed van Geert Wilders had. Geert moest zich daarvan distantiëren, vond Tofuck. (Had Geert al lang en breed gedaan.) Maar geen enkele afwijzing door Wilders van het handelen van Breivik was goed genoeg. Van zichzelf daarentegen, vindt Tofuck het al heel wat dat hij niemand onthoofd heeft. Misschien kunnen we hem de 'ik heb nog niemand onthoofd'-medaille uitreiken?
De meeste reaguursels versterken eigenlijk een beetje zijn punt. But hey, that's none of my business
Waar islamietjes komen onstaat ruzie , fraude, nepotisme enz. Zij blazen de politieke partijen op. Elk voordeel heb z'n nadeel (JC )
* Sander Terphuis is ideaal om PvdA te decimeren *
En zo weten we weer precies (1) waarom deze mentaal gehandicapte pipo geen kamerlid meer is, en (2) waarom we nooit op groenlinks moeten stemmen. helder, bedankt!
Maar eh, worden wij nu ineens ALLEMAAL over een kam dat we nu ineens racist zouden zijn?! Daar hebben ze zelf toch ook zo'n bloedhekel aan, om over 1 kam geschoren te worden??! Of mag het nu wel :p
Tofik, vriend, we benoemden slechts, al die tijd. Jij maakt het nu zelf af. Dank je.
-weggejorist-
Dank je Dibi. Was dat nou zoveel gevraagd?
Hey Tofik, ouwe wachtgeldreus !!
Wil die nou seriéus genomen worden of serieus genómen worden?
Het gemak waarmee religieus en pigmentair gehandicapten blanken op (vermeende) misdaden van een minuscuul deel van hun voorouders aanspreken, staat in schril contrast met het slachtofferig gezeur van Mohammedanen als aangesproken op de koppensnelllerij van hun geloofsbroeders en zuster van dit moment...
Waarom zo veel aandacht voor Tofik? Homo op het randje, toch Marokkaan, soms intellectueel. Rolmodel voor de integratie? Zolang wij, witte mannen en vrouwen, hem maar kunnen boetseren naar ons idee is alles goed.
Helaas de hoop is vervlogen. Tofik is niet modern, blijft bij zijn broeders en zusters plakken in geloof en mening. Komt die kast nooit meer uit. En trekt moeiteloos in een beweging de slachtoffer- , zieligheids- en racismekaart. Bijna een kwartet.
Nederlanders zijn zeer tolerant dus wil je weg houden we je echt niet tegen geen smeekbede geen spandoeken gewoon niets je kan gaan echt , wat is die blanke man/vrouw toch lief he .
En onthoud: O zeurderige gekleurde man: je bent HIER altijd vrij om te gaan en staan waar je wilt. Dus als je gaat zullen wij daar geen traan om laten.
Verrassende en prijzenswaardige reactie van Stofkap Dibi. Misschien dat het toch nog wat met hem wordt. Ik vind wel dat hij óók nog excuses verschuldigd is aan de niet superieure witte en gekleurde medemensen, dan zal ik hem vergeven.
Discriminatie. Hij spreek van 'witteman', niet zijnde een naam. Dit soort teksten komt mij dan weer mijn strot uit. Zonder iets met het slavernij verleden te maken te hebben zo weggezet te worden.
Hij kan ook een schapen vacht over zijn rug gooien en de hoer gaan spelen in het kalifaat.verdiend hij nog wat,en krijg hij tenminste nog iets warm binnen ook.
Oud-Kamerlid? Is het niet oud-Tweede Kamerlid? Alsof niemand weet dat hij er door zijn eigen partij eruit geflikkerd is. Zielig figuurtje, het had beter als moslima geboren kunnen worden.
Tofik snapt het niet en zijn maten ook niet. Het gaat er niet om dat hij afstand zou moeten nemen van IS, het gaat erom dat hij, als moderate moslim die deel uitmaakte van het politieke establishment, tegenover zijn sociaal-democratische gastland juist heel graag publiekelijk afstand wílt nemen. In de trant van, waarde polderbewoners, wat ben ik als muzeljongen blij dat ik in NL mag wonen, in vrijheid van godsdienst, beschermd door democratische rechten, bevrijd van religieuze terreur. Dat ik hier een kasthomo mag wezen zonder dat ik over mijn schouder moet kijken of de zedenpolitie achter me aanzit omdat die me aan een hijskraan wilt ophangen. Dat ik lekker thuis op de bank kan zitten en jullie voor mijn onderhoud zorgen. Nee, in plaats daarvan deelt dit politiek meneertje sneren uit naar zijn gastheren, ondankbaar en verwend als hij is. Als je dat niet kunt opbrengen, Tofikje, ga dan maar janken bij je vriendin Fatima Elastiek, die heeft altijd een uithuilschoudertje voor je vrij. Drol.
Je zou bijna het hoofd van Tofik fotosoepen op zo'n homo die aan een kraan hangt. Maar je weet het niet he, straks schrikt daardoor het O.M. weer wakker.
oh ik vergat de 5 rollen ducktape die zijn ook deel van de investering.
Zou dat nou wat opbrengen zo'n tofik bibo? stel ik til hem van straat en verkoop hem aan een geitenneuker in de naffer regio? Die vind dat ook wel lachen toch?
maar zou het wat opleveren? zou het meer opleveren dan -laten we zeggen 1 retourtje en 1 enkeltje jemen met de bus?-
"Ik leefde in de veronderstelling dat, aangezien ik publiekelijk geen hoofden afhak, ik mij al publiekelijk distantieerde van IS."
Niet specifiek gericht op Tofik, maar dit is dus gewoon bullshit. Voornamelijk als het over religie gaat, heb je inderdaad een kleine groep extremisten. Je hebt echter ook vaak een heel grote groep gelovigen die geen standpunt innemen, die het vaak niet heel erg of wel prima vinden dat extremisten hun gruwelijkheden begaan. Die grote groep, de zwijgende meerderheid, beschut die kleine groep extremisten van kritiek. En dat Tofik er meteen seksisme en racisme bij gaat halen ("o superieure witte man", echt Tofik?) verdient ook geen schoonheidsprijs.
Die extremisten gebruiken jouw heilige boek om genocide te rechtvaardigen. Is het echt zo veel gevraagd om daar afstand van te nemen? Als ik een boek als ultieme autoriteit zou accepteren, en mensen zouden dingen doen waar ik echt van walg, zou ik niet snel genoeg afstand kunnen nemen.
Als je een neuk geeft om de mening van (wie??) Tofik Dibi? Who cares haha. De prutser kan niet in mogelijkheden denken dus een geboren verliezer. Zelfs met alle kansen die hij heeft gehad bij knuffelgroepje Groenlinks nog niet gelukt. Geen inhoud, geen intellect, zijn "bestaansrecht" beperkt zich tot zijn kleur en afkomst. De man is de personificatie van het woord racisme in NL.
Altijd al gedacht dat Tofuck rascistisch was!!
-weggejorist-
Hee Tofuck, ouw heamaeu even ter informatie. Ook alle donkere en zwarte mannen zijn het helemaal zat met al die moslim terreur. Beetje zielig om in weer in de slachtoffer rol te kruipen. Onbegrijpelijk dat zelfs jij helemaal de weg kwijt bent. Zoek een goede psychiater en kom gewoon uit de kast.. Dat lucht vast op.. Amen
Tofuck Dibi, die was toch helemaal geradicaliseerd??!! Waarom is zijn paspoort nog niet ingenomen??
Mooi, nou die 75% andere nog.
Tofik lult een eind weg, over witte man etc, over huidskleur en dat slaat nergens op.
Het is gewoon tijd , hoog tijd, dat moslims in NL afstand nemen van IS.
Al je tenminste als moslim-zijnde in NL nog iets wilt bewerkstelligen van enigerlei vorm van itegratie hier.
Zoniet, dan houdt het op, heel vervelend maar de gematigde moslim is echt aan zet nu.
Als je met je bivakmutsje, je zwarte lappen of andere gezichtsbedekking hoofden afhakt, ben je dan publiekelijk bezig of toch een beetje stiekem?
Als je niet voor camera's mensen vanuit je IS-gedachtegoed een kopje kleiner maakt, maar gewoon in de privacy van je zitkamer/IS hoofdkantoor/huis van je slachtoffers, distantieer je je dan van IS?
"Nederlandse" arabieriers zoals tofik hoeven zich niet zoveel zorgen te maken over een rol in een Muslimkoppensnelsoap
.
Conan maakt zich ook geen zorgen. Hij pist op Muslims in alle omstandigheden.
Nee meneer Dibi, ik laat me door jou niet in slaap sussen. Dat je zelf de hele dag ligt te pitten moet je zelf weten maar ik weet wel beter. De islam is een gevaar voor het westen en zolang je dat niet door hebt, kun je die aai over je bol wel vergeten.
kloopindeslootjijook | 25-09-14 | 21:19
Ja en? Als een Isis fanboy Tofik tikt. Als je ergens voor wil staan moet je ook niet bang zijn voor de consequenties. Wat veel mensen willen en met de paplepel ingegoten word is voor een kwartje op de eerste rij te willen zitten.
Doet heel onze politiek ook. Zielig zooitje.
Tofik Dibi is tegen de afstandsverklaring, net als ik trouwens, een dbiel idee. Maar ik heb nog niets gehoord over tegen IS zijn. Dat is wel erg.
O lieve superieure groen linkse homo Marokkaan. Sorry dat ik je gevraagd heb als witte man om afstand te nemen van IS. Eerlijk gezegd ben ik me er niet bewust van dat ik het gevraagd heb. Niet aan jou of aan een andere Marokkaan. It Goes without saying toch? Je hoeft toch niet te verklaren waarom je tegen bent? Jij niet. Je krijgt extragraties een aai over je bol. En, lieve Tofik, wanneer heb je echt het lef om ergens voor uit te komen? Het lukt je nog steeds niet om fatsoenlijk uit de kast te komen. Ach ja, je bent bang.
Niet voor mij de witte blanke man, maar voor je geloofsgenoten. Om je broeders en zusters voor het gesluierde hoofd te stoten. Weet je wat lieve Tofik, je hoeft niet van mij. Niemand hoeft zich te verantwoorden. Als die stomme Abouthaleb en Marcouch dat wel doen moeten zij dat zelf weten. Dat ze volksverraders worden genoemd is niet jouw probleem. Jij leeft hier en geniet van je vrijheid. De vrijheid om te zeggen wat je wil. De vrijheid om een flauw cynisch stukje te typen en denigrerend over mij en mijn vraag te doen.
Weet je wat lieve Tofik, ik vraag me af wat IS met jou gedaan zou hebben, als homo. Misschien is die gedachte wel voldoende voor mij als witte man om afstand van IS te nemen. Want ik distantieer me van mensen die omwille van een geloof andere mensen willen onthoofden simpelweg omdat ze homo zijn.
Weet je Tofikje, het is goed. Aai over je bol. Je bent veilig bij ons.
Iedereen, moslim of niet, behoort zich te distantiëren van de proleet Mohammed. Ik interesseer me niet voor distantiëringen van splintergroepjes van Mohammed's navolgers. Je kunt je wel van alle moderne terreur distantiëren...
... maar dan heb je je nog steeds niet van Mohammed gedistantieerd.
Ik begrijp Tofi, gejank altijd over Moslims die moeten bewijzen dat zij je hoofd niet willen afhakken.
Gevalletje schuldig zolang het tegendeel niet bewezen is.Ik vind de mensen die een soortegelijke gedachtengang hebben enger dan Tofik Dibi.
Ik hak ook publiekelijk geen hoofden af Tofik, maar ik heb dan ook niet dezelfde geloofsovertuiging als IS waar jij dat wel doet.
Die heeft binnenkort ook een hek om zijn huis.
Wie nog enige twijfel heeft over de aanpak van moslims die zich loyaal verklaren aan IS dient deze Canvas-reportage te bekijken.
www.canvas.be/programmas/panorama/4392...
Westerse Syrië-gangers die de meest brute wreedheden begaan, en in het westen vertoevende familieleden die over de telefoon lachen over de executie van burgers die wegens niet voldoende losgeld betalen alsnog werden vermoord.
Familieleden en vrienden van dat crapuul dient door de AIVD onder de loep genomen te worden, en in geval van sympathieën te worden gedetineerd voordat ze in de voetsporen van hun helden treden.
Wij moeten bikkelhard optreden, tijd om dateringsmethoden op te zetten, de vijfde colonne is onder ons.
Maar van de 7e eeuwse grondlegger van IS, die zich 'de perfecte man' en 'de witte man' liet noemen, distantieert zich voorlopig niemand.
Slachtoffer rol zoals gebruikelijk, en ja onze cultuur is veruit superieur, nee de kleur van onze huid heeft daar niets mee te maken, dat jou dat kennelijk opvalt zegt nogal wat over je. Als ik van de linkse kerk zou zijn, zou dit het moment zijn om het woord "racist" te gebruiken. Maar dat is dermate verwaterd door vooral figuren zoals jij , dat ik er maar van afzie.
Veel plezier Tofikje.
www.youtube.com/watch?v=wlWXq64BYdk
anal jihad..
Liggen de voorgedrukte afstandsverklaringen al klaar op het plisie-bureau?
ok ik geef toe dat is een beetje flauw.. Tofik heeft zich openlijk gedistantieerd van die voorgedrukte aangiftes vorig jaar. Hij is tegenwoordig best ok. (en z'n tekst is best leuk om te lezen voor een column)
bisbisbis 21:38Hr : (bron: een ander geluid)
Heer Bisbisbis, vraagt u zich dat alleen af van Tofikje of ook van
Britta Bohler, advocate van Volkert vd Graaf die sympatiseerde met de Rote Armee Fraktion en Baader Meinhoff Gruppe,
Farah Karimi, oud kamerlid en activist in Iran, thans directeur Oxfam Novib, verkreeg via een vals vluchtverhaal politiek asiel in Duitsland. Oxfam Novib subsideert organisaties van Groen Links leden, pro-moslim organisaties in het buitenland (Palestina & Iran) en sponsert de hetze tegen Geert Wilders via Rene Danen.
Rene Danen, thans 2de kamerlid & directeur Nederland Bekent Kleur, lid van de ultra-linkse beweging Internationale Socialisten en schilderde Pim Fortuyn af as een NAZI en voert momenteel een hetze jegens Geert Wilders.
Mohammed Rabbae, oud-fractievoorzitter en thans voorzitter van het Landelijk Beraad Marokkanen, voert momenteel samen met Rene Danen een hetze jegens Geert Wilders.
Tara Singh Varma, de eerste allochtone vrouw in de 2de kamer die alles bij elkaar loog en bedroog.
Ons Tofikje Dibi, is/was bestuurslid HTIB, een Turkse Marxistische beweging in Nederland. Steunt verschillende groeperingen die betaald en geleid worden door de Internationale Socialisten.
Wynand Duyvendak, oud-politicus, inbreker en verdacht als leider van de Rara
Prima stukje, nix meer aan doen.. mmm.. misschien erbij vermelding van Tofpik Bibi mét adres?? Kan zo naar alle douane-balie's: tekenen of trug naar die Rif jij!
lol. En simpelweg geen hoofden afhakken = jezelf distantiëren van mensen die dat wel doen? Zelfs de aanhangers (hier) doen dat niet..
Een schreeuw om aandacht van de door frustratie en minderwaardigheidsgevoel van binnen rotverteerde barebacker Tofuck Dibi.
Nu nog stoppen met minderjarige allochtone jongetjes verzoeken voor sex doubi .. en je bent een toffe peer!
De sneer naar de 'superieure' witte man zegt eigenlijk al genoeg. Wat een toplul.
Wat was het ook alweer ? Moslims mogen toch altijd liegen voor hun geloof (Janssen) ? En zelfs zeggen dat je niet in de kast zit.
@kloopindeslootjijook | 25-09-14 | 21:22
Gematigde *islam* bestaat niet. Voor moslims kan je hoogstens spreken over praktiserend of niet praktiserend. Respectievelijk een (orthodoxe) mening hebbend over hoe de wereld er uit behoort te zien, of alleen de feestjes meedoen omdat deze traditie zijn. Zoals veel christenen die zich niet kunnen herinneren ooit een kerk van binnen te hebben gezien wel Kerstmis en Pasen vieren.
Ik inter-penetreer een R naar boven
Ok misschien heb je wel gelijk. Ikzelf ben lid van pedoclub Martijn en wil graag overal bijhoren. Leuk met kindertjes in de speeltuin spelen maar niemand vertrouwd me. Ik ben toch niet verantwoordelijk voor wat andere leden van de club doen? Dat ik lid ben is en persoonlijke zaak en ik ga me echt niet uitspreken over andere leden. Lid blijven doe ik ook. Iedere week leuk samen met de jongens.(waarvan een aantal ook geen pedo is). Dat in de statuten staat dat pedofielie moet kunnen intepreteer ik toch iets anders.
Iedereen plaagt me ermee. dus ... daarom..... Saul... alsjeblieft.... wil je vriendjes met mij worden... en oja nog 1 vraag... heb je kinderen?
Het bevreemdt me dat hij niet de superieure witte vrouw aanspreekt, dat vind ik toch een tikje te islamitisch van deze bleekbruine.
Zuigender nog dan Tara Singh Varma of Mohammad Rabbae: het altijd weer verongelijkte nichtiewichtie Tovek Dibi.
-
Hoe komt dit soot nonvaleurs in godsgodesnaam (respectievelijk: allallahsnaam) in de vaderlandse politiek terecht?
@Skunk57 | 25-09-14 | 21:22
Uiteraard valt dom gelul niet te verklaren. Vandaar dat het dom gelul is. Ik vroeg u een onmogelijke taak. Mijn excuses. En mag ik u een psycholoog aanraden, als u denkt een graspit te zijn die wel hersens heeft?
@viridis | 25-09-14 | 21:24
Dan weet ik nu waarin we verschillen: ik vind geloof (ben zelf atheïst overigens) een wel zo persoonlijke zaak dat je niet van iemand kan en mag verwachten dat hij zich verontschuldigd voor hoe iemand anders een al dan niet heilig boek interpreteert en eventueel zaken praktiseert die niet in een rechtsstaat thuishoren.
Mensen die het over witten hebben ipv blanken moeten het land uit.
Waarom is Tofik nog niet afgereisd naar het kalifaat?
Dan kan ie daar lekker ongestoord blanke mannen onthoofden.
Saul.
Het lijkt mij logisch dat ze vragen je daar over uit te spreken. Vindt jij dat iedereen er vanuit moet gaan dat je geen kwade bedoelingen hebt als je lid van zo'n club bent? Die dat soort dingen aanhangt. Die een dergelijke ideologie heeft. Dat er niets verandert doet er niet toe.
Als jij tot een klein clubje behoort binnen die club dat het niet eens is met degene die de (foute) clubstatuten in praktijk brengen dan is het toch wel handig jezelf te laten horen buiten het morele aspect. Misschien verandert er dan toch iets. Zwijgen is toestemmen.
@miko | 25-09-14 | 19:54
Van welvaart worden groeperingen vredelievender. Jammer dat de meeste moslimlanden die welvaart zo snel kwijt raken.
Pierre Tombal | 25-09-14 | 21:17
Lameraaien, gematigde moslims bestaan niet?
Wim Venijn | 25-09-14 | 20:37
ik verklaar helemaal niets, dat heeft geen zin Hersenloze graspit.
Ik moest lachen toen ik het statement van Tofuck las. Wat is het toch een grappige mohammedaanse heaumeau.
ca12nag3 | 25-09-14 | 21:15
Het ging er nu juist om dat als hij klappen krijgt van IS-meelopers omdat hij zich tegen IS uitspreekt.
Dibi, je bent een idioot. Je zogenaamde afstandsverklaring is geen kloot waard, want je hebt ondertussen zonder enige twijfel al iets gezegd dat ISIS ook zegt. Jij en zij dragen dezelfde leer uit en het enige verschil tussen jij en zij is dat zij hun masker van vredelievendheid jegens alles dat leeft hebben laten vallen. Wanneer toon jij je werkelijke zelf?
Heeft meneer Dibi dan ook meteen zijn Koran (handboek IS) tot de dikte van de Donald Duck teruggebracht?
kloopindeslootjijook | 25-09-14 | 21:06
Wat ik bedoel is dat hij geen hero of the hour zal zijn als hij klappen krijgt van een neanderthaler. Zijn wel meer mensen die dat overkomt. Hij is niet meer of minder dan andere mensen.
En om op je vraag te komen als homos in elkaar gemept worden omdat ze homo zijn, ken wel een voorbeeld van een homo die gewaarschuwd was van iemand af te blijven, en deed dat niet en kreeg klappen. Dus omdat hij homo was kreeg hij klappen, erg? Niet echt. Een paar tikken op de neus van een misdragend persoon is niet altijd bij voorbaat een drama.
Een gekleurde man klappen geven omdat hij pikkedieft is ook niet erg, maar bij de mede-gekleurden is het meteen racisme/discriminatie. Ha!
Afhankelijk van wie mept inderdaad, als de blanke man iemand mept is hij discriminerend/racist, of zie je nu wel die zijn ook zo...?
Ik geef maar wat voorbeelden zo uit de mouw maar het is zoals het is.
@viridis | 25-09-14 | 20:52
Dank voor je reactie, je zet me aan het denken namelijk. De manier waarop je de vragen introduceert en inkleed maakt dat ik natuurlijk zou antwoorden: nee, ik blijf niet lid en ja ik begrijp dat er vragen over komen. Maar dan nog een countervraag: waarom willen demense dan dat ik me daar publiekelijk over uitspreek? Ik heb toch niets verkeerd gedaan? Bovendien voel ik me niet verbonden met die idioten, en zij zich waarschijnlijk ook niet met mij. Heeft het dus ook geen enkele zin om hen proberen over te halen vooral geen geweld meer te gebruiken, right? Weer terug naar mijn oorspronkelijke voorbeeld (sterk of niet) ik kende Wesley niet voor ik de ArenA inging, ik ken hem nu jaren later gelukkig nog steeds niet. Zou ook niet weten hoe ik hem moest bellen en heb bovendien ook helemaal geen behoefte aan het investeren in zo'n idioot die je toch niet kunt bereiken. Laat dat maar aan de rechtsstaat over.
Er zijn hier een hoop gekkies die denken dat je lid van de SS/nsb kan zijn of van pedoclub Martijn of van de KKK etc. etc,. Als je zelf maar niks fout doet en/of daar niet voor gepakt wordt dan ga je vrijuit en kan niemand je daar op aanspreken.
Ik heb helemaal niks met GL maar als iemand zo ontzettend afgezeken wordt zoals hier het geval is krijgt hij toch mijn sympathie. Ook Dibi.
De media campagne van IS krijgt zelfs radicaal links op z'n knietjes.
tolerante knakker | 25-09-14 | 21:03
"weer een roomse gekkie"
Tuurlijk niet, we gaan er vanuit dat alle roomse gekkies in kleuteronderbroekjes graaien. Veel makkelijker.
tolerante knakker|25-09-14|21:03
Wel als je zelf ook rooms bent en je het geloof aanhangt dat je kleuters in de onderbroek moet graaien en 70% van die roomse rakkers het hiermee eens is, het in de bijbel staat en heel veel roomse rukkers een kleuter op hun leuter willen.
ca12nag3
"om niks"
Snapnie?
Dus als homo's inelkaar gemept worden omdat ze homo zijn is dat erg of niet erg, afhankelijk door wie ze worden gemept?
@VoorZetsel | 25-09-14 | 21:03
Uw bijdrage aan de discussie zijnde?
Of lijdt u aan Gilles de la Tourette?
Het lijkt er op dat Tofik zelf ook tot het witte ras behoort. Als echte GroenLinks-geïnfecteerde is het dus eigenlijk weer "weg met ons". Die gozer moet gewoon weer in z'n eigen thuisland gaan wonen.
Tssss wat een hautaine reacties zo af en toe.....
Ik ben het wel eensch met Tofu. Wij gaan ons toch ook niet iedere keer publiekelijk verontschuldigen als er weer een roomse gekkie in de onderbroek van een kleuter heeft staan graaien?
Tofil, de vleesgeworden lul-met-vingers. De Lamzak die ook zo nodig een gooi naar de macht moest doen en daarvoor liefdevol Jolande een mes in haar ruk stak. De kloothommel die door GL over het paard is geworpen. De eikel die nog nooit enige vorm van zelfreflectie bezit. De parasiet die nog steeds gratis geld krijgt in de vorm van wachtgeld. Tofik, ga een werken voor je geld, lul.
Er waren talloze nazi's die geen Jodenwinkels hebben kapotgeslagen, Joden hebben uitgemoord in kampen, beestachtig tekeer zijn gegaan in bezet gebied ....
Zeg maar salonnazi's, die geen keuze hadden en netjes hun rechterhandje omhoog deden voor Hitler.
Ik heb daar begrip voor! Begrip voor deze kanslozen in die tijd en tijdens die gruwelijke overheersing!
Voor de Islamdebielen in het vrije westen kan ik echter geen greintje begrip opbrengen.
Wat zijn jullie geesten verziekt.
Gatverdamme! Wat vergallen jullie de samenleving!
Walgelijk!
Ergens heeft hij wel een punt natuurlijk. Want stel IS staat tot Islam als een hooligan staat tot voetbalsupporter, moet je dan als supporter iedere keer als er een weer een treinstel wordt gesloopt afstand nemen van die hooligans?
kloopindeslootjijook | 25-09-14 | 20:56
Hij is de moslim equivalent van Cohen, nou niet bepaald een fantastisch iets.
Als hij tikken krijgt, so be it.
Ken wel meer mensen die zomaar tikken hebben gehad en om niks. Letterlijk niks. Dus, cry me a river.
"Laat u het mij gerust weten als ik u weer moet gehoorzamen"
Hoi Tofik,
Geen idee of je mij persoonlijk bedoelt, maar aangezien ik aan alle eigenschappen van een Nederlands WASP-equivalent voldoe, ga ik er maar even vanuit dat ik onder de categorie 'superieure witte mannen' val.
Dus, beste Tofik, voor de volgende aai over je bol: Ga in je hok, blijf daar tot pasen en pinksteren op één dag vallen en val de rest van (hardwerkend) Nederland niet met je larmoyante gezeik. Jouw spotlightverslaving is niet mijn schuld. Ga weg.
Groetjes!
Piet van Vliet.
Ik krijg trouwens de indruk dat dit zijn reactie is op Nanninga bij Poephoofd gisteren. En Nanninga is volgens mij toch echt een vrouw.
Waarom dan mauwen over "blanke mannen?"
Omdat je die groep mag generaliseren, schofferen en haten zonder daarvoor berispt te worden door Fatsoenlijke Mensen.
Het non-discriminatiebeginsel is namelijk alleen van toepassing voor mensen van een bepaald geslacht en/of bepaalde huidskleur. En als je er op wijst hoe contradictoir die stelling is, ben je een racist die opnieuw Auschwitz wil.
@HoogToontje | 25-09-14 | 20:34
Hoe jij van de islam, naar de moslim, naar geweld gaat is ronduit gênant. Je kunt spreken over 'de islam', 'de moslim' of 'de christen', 'de westerling', 'de Arnhemmer' of 'de Groninger' maar dan ben je wel aan het stigmatiseren. En dat vind ik te zwart-wit. *o, jee nu heb ik er ook christenen, westerlingen, arnhemmers en groningers bijgehaald. Als ik piet karbiet nou maar niet voor het hoofd stoot*
Ja, lekker zeiken over Tofu, maar als hij omdat hij zich uitspreekt tegen IS klappen krijgt of erger, dan is het opeens wel weer errag en was hij 1 van de en zo.
@Chiant | 25-09-14 | 20:41
Super reactie. En whole heartily agree.
Succes in IS-gebied, Tofik.
In dit geval; man ga toch koken!
Tofuck dibiel (of hij ook heet) is toch een allochtoon?
Nou zo reageert een allochtoon die hier alle kansen heeft gekregen zich te ontwikkelen, hij bijt de hand die hem alle kansen heeft gegeven...... onaangenaam persoon, hij mag lekker optieven als hij zoveel psychische last heeft van de "superieure witte man"
Nah van Rossem, dat puntje dat Bibi maakt, dat als je niet zegt dat je tegen IS bent en toevallig ook nog moslim-achtig, dat je dan automatisch wordt gezien als voor IS ... en waarom menschen dat denken ... daar lopen we wel een beetje omheen he.. jaaaa, eerlijk zijn ....
Een vreemd menneke die Tofu, maar ik hoop dat er nog veel meer volgen.
Saul|20:43|25-09-14
Vreemde vergelijking maar ok, ik ga er ff in mee. Na die karateschop gaat 20% van de suporters de straat op en schopt ieder willekeurige voorbijganger in z'n smoel. 70% van de clubleden vindt dit prima en de club heeft in zijn statuten staan dat het goed is om iedereen zomaar neer te trappen. Blijf je nog lid? Sta je ervan te kijken als mensen jou hierop aanspreken als je ook lid bent?
Wim Venijn | 25-09-14 | 20:48
Ja bro,ik kan je een ding vertellen.. De wegen van Joris zijn ondoorgrondelijk!
Hoezo "superieure witte man?" Er is toch niemand die hier een punt maakt van ras of geslacht? Het gaat om religie. Het zou "superieure niet-moslim" moeten zijn. Als je sarcasme toepast, doe het dan goed.
Typisch gutmenschgedrag. Stampvoetend van rechtgeaarde verontwaardiging andermans kritiek compleet verkeerd begrijpen, en racisme en seksisme toepassen om de tegenstander te framen als racist en seksist, en niet doorhebben hoe ironisch dat is, omdat hij tenslotte in een echokamer leeft van gelijkgestemden die hem nooit zullen bekritiseren.
@Tofik: Jouw sarcasme neem ik je buitengewoon kwalijk. Jouw racistische opmerkingen jegens de "witte man" neem ik je niet alleen kwalijk, ik zal aangifte tegen je doen.
Ben je nou helemaal betoeterd!
@dirkieeee | 25-09-14 | 20:46
Ook nog een mogelijkheid, die ik nog niet eerder overwogen had. Ik zie ze er nog voor aan ook. Lol. Wel humor.
"Maar gelukkig bent u er om me altijd te laten weten wanneer ik niet deug..."
Gelukkig laten linkse drampartijen als GL, PvdA en D66 mij ook al DECENNIA LANG weten dat IK niet deug omdat ik graag geniet van persoonlijke vrijheden als een auto rijden of hard werk voor mijn salaris!
Flikker op Tofikkie, met je communistisch gedram!
Chiant | 25-09-14 | 20:41 ... Maar wat mij opvalt is dat we heel veel immigranten hebben, al vele generaties. Uit vele landen en vele culturen. Maar het is ook een feit dat shit en ellende zich hoofdzakelijk toespitst op de islamitische bevolkingsgroepen. Die dan hoofdzakelijk in de slachtofferrol of verdedigende modus duiken. En met veel ophef respect eisen.....
....... Eveneens bestaat er volgens mij ook geen heersende opinie onder de moslims dat men zich zou moeten schikken naar een democratisch tot stand gekomen beleid op basis van een meerderheid van de opinie....
Hear Hear!
Laat deze homo blij zijn dat hij in Nederland (en nog wel op staatskosten) bivakkeert. In het Midden Oosten had hij allang met zijn lul in zijn mond in een kuiltje gelegen.
Waar staat dit, in de Speld?
@dirkieeee | 25-09-14 | 20:40
Ja. Merk je dat niet dan, dat ik als een rasechte zwitsal reaguur?
Wim Venijn | 25-09-14 | 20:43
Nee.Dacht dat GS een hekel aan jou had en jou zaten te trollen...
Van mij hoeven moslims helemaal geen afstand te nemen van IS, het is toch alleen voor de bühne. Een beetje zoals een imam die oproept tot vrijheid van godsdienst. Doen alleen imams in het Westen en ze bedoelen daarmee; meer vrijheid voor de islam. Er zal nooit een imam in een moslim land zo een oproep doen.
Dus helemaal nutteloos zo een anti IS verklaring van een moslim. Heb liever dat ze gewoon terug gaan naar waar ze vandaan komen. Allemaal.
@Chiant | 25-09-14 | 20:41
Hear hear!
@Chiant | 25-09-14 | 20:41
Bravo!
Kan iemand van jullie zich voorstellen dat er ooit mensen zijn geweest die op deze loser hebben gestemd? Fier meld ik u dat ik dat NOOIT gedaan heb en ook nooit op GL zal stemmen.
@dirkieeee | 25-09-14 | 20:40
Ja. Merk je dat niet dan, dat ik als een rasechte zwitsal reaguur?
/LOL
Tofik Dibi heeft zeer zeker een punt.
/LOL
@Piet Karbiet | 25-09-14 | 20:14
Soms helpt een andere context om e.e.a. in perspectief te kunnen plaatsen. Bij jou in dit geval niet. Soit. Maar gelukkig onderstreep je m'n punt in je laatste zin: Van Praag en co of de Ajax-leiding daar mag je van verwachten dat ze dit soort zaken publiekelijk afkeuren. Maar toch niet van iedere voetbalsupporter afzonderlijk? Komt nog eens bij dat een Feyenoorder zal denken 'waarom moet ik me verontschuldigen voor wat een Ajacied gedaan heeft?' en zie daar de nutteloosheid om 'de moslims' (die net zo min bestaan als 'de voetbalsupporters') te vragen persoonlijk afstand te nemen van dergelijke praktijken.
Tofik Dibi heeft zeer zeker een punt.
Probleem is echter dat de percentages in criminaliteitscijfers, afhankelijkheid van sociale zorg en het aandeel van ellende en oorlogen in de wereld nu niet echt in het voordeel pleiten van de islam. Tel daarbij op de dominante aanwezigheid in de publieke ruimte in Nederland en je hebt al snel een totaal-oordeel over een complete bevolkingsgroep.
Natuurlijk is dit geen volkomen homogene bevolkingsgroep. Natuurlijk zijn dit allemaal individuen met hun eigen rechten, plichten en verantwoordelijkheden. Punt is echter dat deze complete bevolkingsgroep steeds maar weer negatief in het nieuws is en er vanuit deze zelfde groep nu nooit eens een keer oprecht en met voldoende kritische massa geprotesteerd of geanticipeerd wordt tegen de wandaden van de leden uit deze groep. Grote wandaden zoals terreur, maar ook kleine wandaden zoals uitkeringsfraude. En alles wat daartussen zit.
Nu ben en blijf ik liberaal en beoordeel mensen individueel. Dat is mijn rotsvaste (levens)overtuiging.
Maar wat mij opvalt is dat we heel veel immigranten hebben, al vele generaties. Uit vele landen en vele culturen. Maar het is ook een feit dat shit en ellende zich hoofdzakelijk toespitst op de islamitische bevolkingsgroepen. Die dan hoofdzakelijk in de slachtofferrol of verdedigende modus duiken. En met veel ophef respect eisen.
Net als u nu doet heer Dibi.
U bent echter helegaar niet schuldig aan al dat soort misdaden en wandaden, u hoeft zich daar niet voor te verontschuldigen. Maar u kunt zich er wel openlijk van distantiëren. Dat is zelfs uw plicht.
Net zoals iedereen in Nederland wéét dat wij tegen kinderporno, vrouwenmisbruik, bepotelen van jongetjes door RK priesters, neuqen van dochters door hun vader op de Veluwe en doodslaan van heaumeaux zijn. Daar is geen betoging of openlijke verklaring meer voor nodig, omdat het algemeen bekend is dat dat de heersende opinie is.
En daar wringt dan ook meteen de schoen. Het is namelijk geen heersende opinie onder moslims dat de Nederlandse waarden en normen prevaleren boven welke andere waarden en normen dan ook. Eveneens bestaat er volgens mij ook geen heersende opinie onder de moslims dat men zich zou moeten schikken naar een democratisch tot stand gekomen beleid op basis van een meerderheid van de opinie.
Heer Dibi, u behoort tot de intellectuelen en kunt het ongetwijfeld plaatsen. U wel.
Aha, dus door geen hoofden af te hakken distantieer je je van IS? Heb ik dan gemist dat gemeenteraadsleden etc. die openlijk steun betuig(d)en hoofden hebben afgehakt?
Wim Venijn | 25-09-14 | 20:37
@Wim even OFF Topic maar,bro waarom heb jij nu al weken een ui naast je nick?Ben je nog steeds een junior?
lullo
Als twee druppels water.
Sit, roll over, play dead.
@Springbank | 25-09-14 | 20:32
Over Theo van Gogh gesproken die was 13 jaar geleden al vol in de aanval op die Ela trut.
He Tofeetje, ik mag toch tofeetje zeggen? Hoe is het lekkere smalbibs, loop je nog steeds zo moeilijk na de laatste keer?
Wat loop je nu weer te bazelen jonguh, wees jij nou maar gewoon blij dat je in Nederland woont en niet in een land waar Mohamed en zijn maangodje met de scepter zwaaien.
En nu even op de knietjes vriend, kom er maar even tussen, ik wil me niet druk maken vanavond.
@Skunk57 | 25-09-14 | 20:32
Verklaar uw domme gelul nader.
@miko | 25-09-14 | 20:31
Hij trekt op dit moment zijn oranje Gitmo overall aan en neemt dan plaats in de wachtkamer voor zijn eerste waterboard sessie.
Denk ik.
Tofik,
Dat is echt een lullige verklaring!
Je vond al een tijdje dat niet iedere katholiek persee pedopriesters hoefde te veroordelen en nu heb je het er duimdik bovenop gelegd.
Een dag nadat Obama een wereldwijd toekomstperpectief, waar jouw geloofsbroeders zich niets van aan gaan trekken en alnog met een bomgordel winkelcentrum, 'troosteloos dankzij ketensaaiheid' in gaan trekken.
Chapeau man!
@ Saul | 25-09-14 | 20:25
Zijn je argumentjes op of probeer je op een moeilijke manier te zeggen dat je geen zak weet van de islam en daarom maar een goedkoop politiek-correct standpunt inneemt?
@Conan de Rabarber | 25-09-14 | 20:13
Nee nee het is die gast die het gouden kalf won.
Een fakking marokkaan met een fakking gouwe klaf!
LOL@ZKH EénOog 20:25!
Moslim is een moslim , ook tofuck Bibi !
Hij heeft volkomen gelijk. Gretig schele schijnheilige westers gelul jegens medelanders. Haat, haat, haat!
En greet zaait de onrust, de ziek schetteraar.
Heeft Fatima Elastiek zich nog niet gemeld?
@Conan de Rabarber | 25-09-14 | 20:26
Al opgepakt?
Een jaar of wat te laat.
@lekker wijf | 25-09-14 | 20:25
+ 1
Conan de Rabarber | 25-09-14 | 20:26
Is dat Tofik Dibi?
Tofik dacht aan de huiskleur van de Yezidi te zien, moeten het wel moslims zijn.
Aansteller...
De zaak begint een klein beetje momentum te krijgen: deze gek is ook al opgepakt - www.independent.co.uk/news/uk/crime/ni...
Tofik; Geen kop en dus geen zorgen meer meisje! IS(IS)neemt publiekelijk afstand van hullie soort, want حَرَامْ!!!
X-je
@tipo | 25-09-14 | 20:23
www.ralkleuren.com/ral-1002-zandgeel
Dibi is een typische beroepsmoslimjanker. Zeg maar de opvolger van Rabbae. Mensen van wie niemand vrolijk wordt met hun eeuwige slachtoffergejank. Nooit de hand in eigen boezem, altijd maar wijzen met hun vingertje naar een ander. Dat moslims hoognodig de islam moeten hervormen, daar durven ze niet aan te beginnen. Stakkers.
@HoogToontje | 25-09-14 | 20:09
Wat mij betreft hebben je ouders je iets te veel zwart-wit laten snoepen toen je klein was...
Off topic, de zo veeeeeelste islame topic deze week, ff dimmen graag. Kunnen we een voorproefje van de vrijmibo krijgen redactie? Dat geislaame begint me strot uit te komen
tja, als ze wel steeds in de benen vliegen als er tegen joden (pro hamas) geprotesteerd kan worden en en je ze totaalniet hoort als er echt genocide gepleegd wordt door IS/moslims/islam, is het dan raar als je achterdochtig wordt?
Welke ral-kleur hebben moslims?
-weggejorist-
Water is nat. Vuur is heet. Een Marokkaan wentelt zich in de slachtofferrol.
@ dirkieeee | 25-09-14 | 20:08
Daar kan altijd over onderhandeld worden.
Cummie de Swappert | 25-09-14 | 20:15
Sorry bro,ik ben niet dik en ook geen Afghaan dus aan mij heb je niets... Maar het woord gaat hier dat @Uw Verzekeringsadvies voor een dikke behaarde Afghaan kan doorgaan.Maar je hebt het niet van mij gehoord he!
Leeft die tofuk dibiel nog?
Ik bied geen excuus aan mensen die achterlijk zijn dikke punt.......................
@Ars Vivendi | 25-09-14 | 19:23
In menig darkroom zijn er mensen die hem serieus *nemen*..
Is het meteen duidelijk hoe ze over ons denken.
@Terpen-tijn | 25-09-14 | 19:34
Het is onverholen en zuiver racistisch ja. Zoals dat diep in de wortels zit ingebakken van de gematigde mossel. Kun je nagaan hoe de niet-gematigden het zien.
Tofik Dibi ?
Die hypocriete besneden moslim-lul die als Linkschmensch en Gutmensch fel tegen weigerambtenaren was; maar vervolgens wel gemeenteambtenaren opriep om niet mee te werken aan de uitzetting van illegalen en afgewezen asielzoekers (tot de verkiezingen die Linksch wel zou winnen volgens hem).
Gevaar voor de Rechtsstaat dus want in een rechtsstaat gelden alle wetten voor alle mensen.
Representant dus van het typische linksche denken: de wet geldt voor iedereen als ik het er mee eens ben, maar geldt niet voor mij als ik het er niet mee eens ben.
@Tofik,
Ik vergeef u, o inferieure antidemocraat.
En nee dat heeft niks met jouw huidskleur te maken.
Ook jij kunt het extremisme afzweren en de democratie omhelzen.
Precies zoals zoveel van je "Nederlandse" broeders de democratie afzweren, en openlijk isis en hamas omhelzen.
Het onthoofden van mensen is vrij extremistisch, inderdaad.
Maar het aanzetten tot onthoofdingen is ook wel enigszins radicaal.
Jouw idool al-Haddad deed dat hier, en je lag aan zijn voeten.
Later verdedigde jij die al-Haddad door mensen die zich door zijn moordoproepen bedreigd voelden "kinderachtig" te noemen...
Weet je nog?
Vandaar dus de twijfel aan de integriteit van moslims die moordpartijen steevast negeren of toejuichen, en pas afstand nemen als dat om PR redenen noodzakelijk is.
Moslimextremisten vermoorden meer moslims dan niet-moslims, dat klopt.
Dat maakt de islam natuurlijk niet minder moorddadig.
In feite is het pure kansberekening.
De islam roept op tot geweld. En omdat er in islamitische landen na eeuwen van islamitisch geweld meer moslims dan niet-moslims wonen zijn die moslims dus ook veel vaker het slachtoffer van islamitisch geweld.
Maar wees gerust, in niet-islamitische landen wonen relatief weinig moslims, en zal islamitisch geweld dus gericht zijn tegen niet-moslims ipv tegen moslims.
Hier ben je veilig!
Niet alleen voor je moslimbroeders, maar vooral ook voor de vaak belasterde boze blanke mannen die gelukkig nog steeds vrijwel allemaal de seculiere democratie aanhangen.
Dit is toch perfect. En zo illustratief. Dat zelfs de meest progressieve gematigde moslims zoals deze eko-vriendelijke ho'moslim moeite heeft met het openlijk afwijzen van zijn ontspoorde geloofsgenoten. Zo zien we ze al jaren op TV langskomen. Cynisch zoals Tofik, frustie zoals die Gouden Kalf kneus uit Mocrostan, of gefrustreerd en in de slachtofferrol zoals het gros die op hun geloof als groep aangekeken worden. Kennelijk is het nog altijd moeilijk te bevatten voor hen die in Glazenstolpië leven dat deze dialoog binnen de Islam nu per direct gevoerd moet worden om een shifting te maken tussen hen die hun vredige geloof bevuilen en hen die aan de goeie kant staan. Dit is in feite louter positief voor hun uber geloof, zo'n zuivering. Dit cynisme kan alleen voortkomen uit structureel bagataliseren en ontkennen dat er een grote groep is die gecorrigeerd moet worden op hun pad richting radicalisme. Anders neem je het wel serieus. Doen ze niet. En dat dus van een homo die allang ondervonden heeft dat ie door heel veel geloofsgenoten verketterd wordt en daarom niet uit de kast durft te komen. Het is en blijft sektarisch gedrag. Het niet durven bekritiseren van de sekte wegens angst of gewoon omdat je gehersenspoeld bent en het probleem gewoon niet inziet.
Tofi is toch vleesvervanger.
Staat hij al lang droog?
aflaat
@Terpen-tijn | 25-09-14 | 19:34
Met superieur doelen de uitvreters zoals T. op mensen die belasting betalen en hem en z n collega mongolen in staat stellen over je heen te pissen tijdens het niks doen, de smeerlap.
HoogToontje | 25-09-14 | 20:09
Yup taqqiya, de kromzwaard regel om te mogen liegen en bedriegen als je leven doordat je moslim bent bedreigd wordt.
Dat houd dus ook landsregels en WETTEN van het land waar je woont in.
Bv bij wet mag je hier niemand met de dood bedreigen, en haat verkondigen tov. anders gelovenden.
Met andere woorden je word bedreigd met opsluiting/celstraf. Dus mag je glashard zeggen dat je er niet voor bent, maar er toch voor bent in werkelijkheid. TAQQIYA!
jaja afleid kopen..
@ dirkieeee | 25-09-14 | 20:08
Daar kan altijd over onderhandeld worden.
Als dit retorisch bedoelt is, dan doe ik ook retorisch mijn excuses geven voor mijn zogenaamde aandeel in het slavernij verleden van Nederland.
Saul,
als het zo mocht zijn dat een enkele moslim rare zaken doet dan kun je het vergelijk trekken.
Maar er is wel iets meer aan de hand dan een een doorgesnoven mafkees die een ander een trap probeert te geven.
Tofik kan wel de moeite nemen om luid en duidelijk te protesteren tegen Israël als die weer eens van zich afbijten tegen de Hamas strijders.
Dan doet het namelijk wel zeer dat geloofsgenoten hun kinderen verliezen door bommen en kogels ook al gebeurt dat door de handelingsacties en niet dat men kinderen als doelwit neemt.
Nu er in dezelfde regio een groep is die moedwillig mannen vrouwen en kinderen vermoord,laat verhongeren en onder onmenselijke druk zet mede mogelijk gemaakt door onze moslim landgenoten(wat mij betreft voormalig) zou het zeker een publiek figuur als Toffe dibbel het sieren er inderdaad iets over te zeggen en afstand van te nemen. Hij heeft over andere zaken zijn oordeel altijd wel snel klaar.
de gemiddelde huis tuin en keuken moslim zal me worst wezen maar juist de door jou gestelde rolmodellen moeten zich laten horen en daar schaar ik toffe debiel ook onder.
Los van de cynische ondertoon klopt het perfect wat Dibi daar schrijft. Braaf zo Tofu!
@Saul | 25-09-14 | 19:59
Voetbalhooligans vergelijken met barbaarse onthoofdingen en verkrachtingen door Isil. Je moet maar durven. En het is ook ver weg. Huh? Het 8 uur journaal begint er iedere dag mee. En heeft de KNVB, Van Praag, c.s. deze hooligans niet jaren achtereen veroordeelt? Wat een prulbetoogje.
Saul|25-09-14|19:59
Bij lidmaatschap van een voetbalclub hoeft dat niet. Wel als je een ideologie aanhangt en een groot deel van de aanhangers van diezelfde ideologie rooft steelt en moord.
Door "de witte man" te schrijven doe hij precies, waar hij zichzelf slachtoffer van vindt. Hij generaliseert.
Maar aangezien hij blijkbaar heeft nagedacht over zijn schrijven, vindt ie dat geen probleem.
Zijn morele terechtwijzing is dus hypocriet.
@eerstneukendanpraten | 25-09-14 | 20:05
Ohka, Dibi is die caaretier van "Hey jongetje. Hey jongetje, Hey jongen! Hey Homo!!"
Tofik , die Nigeriaanse meisjes die ontvoerd zijn door boko haram , zijn ook geen blanke ,
Groetjes , een denkende man .
@FreedomFTW | 25-09-14 | 20:02
Rustigg...
Ik heb geen zin om bammetjes te smeren.
Hoi Tofik.
www.youtube.com/watch?v=Ry3NzkAOo3s
@Tofik
Nou nog ff afstand doen van je 7 ruggen wachtgeld per maand dan kan je de hand schudden met de belastingbetaler die je al jaren lang van je centen voor ziet, ondankbaar varken !
Of zout op naar je killer vrinden in de zandbak, zal je wel niet doen, fijnstof en lawaai in de zandbak dan hier maar je handje ophouden.
Tofik Dibi= totale idioot.
@ Saul | 25-09-14 | 19:59
Tofuck heeft helemaal geen terecht punt. De islam is Mohammed, en Mohammed is de soenna zoals de soenna Mohammed is.
-
Wie bij het clubje islam hoort en wil blijven horen draagt uit dat koppensnellen een goedgekeurd geloofsitem is. Tofuck hoort bij het clubje, dus hij is voor koppensnellen. Als hij koppensnellen niet ziet zitten moet hij uittreden. Dat is echter niet gebeurd, dus Tofuck is voor koppensnellen. Wat deze verklaring grenzeloos hypocriet en onversneden taqqiya maakt.
Sorry, ik/wij hadden ons eerder en opelijk moeten distantiëren van IS en hun aanhangers die dezelfde ideologie aanhangen als ik/wij. Vooral hadden ik/wij moeten zeggen dat we van nl houden en onze kinderen hier willen laten opgroeien als eerzame en weldenkende mensen. Wij zijn moslims maar nemen een hoop van de shit uit de koran met een korreltje zout. We willen jullie helpen tegen IS en tegen het schorem in NL zodat we allemaal kunnen genieten van dir mooie en vrije land...... hey Tofik... dat klinkt toch meer volwassen en zo moeilijk is het niet.. Kunnen we allemaal weer verder of willen jullie stiekem toch niet?
@ FreedomFTW | 25-09-14 | 20:02
Ik smoke alleen dikke Afghaan...
Cummie de Swappert | 25-09-14 | 20:06
Ook Facial?
Ik voel me aangesproken, maar het interesseert me niet.
Tofik wat een kinderachtig vals nichterig briefje heb je daar lopen tikken.
@Saul natuurlijk heeft het niets uitgemaakt dat wij, velen, zelfs Amerikanen doorlopend protesteerde tegen de oorlog in Vietnam, Johnson moordenaar... weet je nog. Ook doorlopende protesten van ook witte mensen tegen het handelen van witte mensen tijdens de apartheid in Zuid-Afrika heeft tot niets geleid.
Je hebt gelijk, gewoon zwijgen over wantoestanden, genocides waar dan ook. Dat helpt!!
Moet wel toegeven dat ik bijzonder gezpannen raak van al die toestanden. Vooral de stoicijnse houding van degene die de oplossingen kunnen bieden.
Zeau, die Dibil is van het padje. Hij zit toch door witte superieure mannen nu met een berg wachtgeld? Talent moest wijken voor deze excuusallochtoon. Zijn afstand nemen wordt niet door Piet erkend. Te slap, te weinig, te laat. Een antisemitische racist, dat is ie. Bam!
@ FreedomFTW | 25-09-14 | 20:02
Ik smoke alleen dikke Afghaan...
kut berber, altijd negatief... wel vreten uit de ruif die hem groot heeft gemaakt, maar er vervolgens als een geit in spugen. Shalom TOFU ABULBAH DIKLIP !
Conan de Rabarber | 25-09-14 | 19:51
Neen, dat is onze antisemitische knuffelmarokkaan genaamd Ali.
@Uilenspiegel | 25-09-14 | 19:52
Arabische gum? is dat speciaal voor sliertjes taal uit te gummen?
images.4office.be/products/011300.jpg
Heeft Dr. Kromzwaard al een afstandsverklaring ondertekend? Die is ondertussen al zo beroepsgedeformeerd dat hij met de kameel naar het werk rijdt schat ik zo.
@dirkieeee | 25-09-14 | 19:54
Wahhahaahaha
Nee, dat Aboutaleb!
Dit soort berichten bewijst duidelijk hoe diep de haat tegen beschaving is. Als zelfs een islamietje je al haat weeet je dat de rest dat ook doet.
Cummie de Swappert | 25-09-14 | 19:57
Pass je joint ff door dan!
Wanneer gaan Tofik eens op verkansie naar ons ouwe vertouwde Atjeh (heet Aceh tegenwoordig), hij heeft vast jeuk aan zn billen en rug en er zijn bijna geen superieure witte meer daar.
Goed, Tofik. Nu nog even geloofwaardig.
En niet alleen van IS (ISIS/ISIL), maar ook van Al Qaeda, Boko Haram, Hamas, Hezbollah, Hizb ut Tahrir, Taliban, Jund al-Khilafah, Moslim Broederschap, Sharia4"everyfuckingcountryyoucancomeupwith", Al Aksa, Fatah, Gama'at Al-Islamiyyah of om het even welke andere liefdevolle islamitische vereniging dan ook die ook maar één druppel bloed wenst te laten vloeien of doet vloeien.
En graag ondertekend met Allah als je getuige, opdat hij je eeuwig moge verdoemen als Hij je toch betrapt (heimelijke) steunbetuigingen voor enig islamitisch geïnspireerd geweld.
Durf je niet.
Ik wel. Allah bestaat toch niet. Maar jij?
Die Tofik. hoezo heeft hij net zo veel te vrezen als Sjiitische moslims in Irak/Syrië? Of Yiziden? Of christenen? En waarom is de blanke man superieur volgens hem? Waarom springt hij krampachtig in de verdediging? En dan toch toegeven dat hij zich dan maar distantieert van zijn Soennitische broeders die al afgereisd zijn naar het kop op hek paradijs in het midden oosten.
Het is en blijft toch een zielig figuurtje. En nee dat is niet omdat je een moslim of homosexueel zou zijn Tofik! Maar gewoon om je zielige praatjes. Calimero.
Het is 21 december 2011. Ik zit op de 2e ring als er een idioot het veld op rent en Esteban een karatetrap probeert te verkopen. Had ik Wesley tegen moeten houden? - Hoe dan? - Had ik publiekelijk afstand moeten nemen van die actie? - Hoezo, ken die gast niet eens - Had ik mijn seizoenkaart op moeten zeggen? - Verlaagt dat de kans op herhaling dan? - Maar moslims? Ja, die moeten afstand nemen van mensen aan de andere kant van de aardbodem. Want dat heeft zin ofzo?! Beter prijzen we de rolmodellen en laten we alle goedwillenden met rust. Net zoals ik als goedwillende voetbalsupporter met rust gelaten wil worden en niet kan en mag worden aangekeken op een actie van zo'n enkeling. Kortom Tofik maakt wat mij betreft een terecht punt. Over stijl en woordkeuze kun je twisten maar er zit wel degelijk iets in het punt dat hij mijns inziens probeert te maken.
OUD kamerlid met de nadruk op OUD. Mafkees.
Neemt Tofuck ook afstand van de soenna? Oh nee, dat zien we uiteraard niet...
Aan de andere kant, 't IS een afstandsverklaring, wel niet van ganser harte maar meer dan we gehoopt hadden.
Zo, nou Ebruutje nog dan zijn we weer rond,
Hoewel verborgen, de discriminatie kaart trekken, en dat, heer Tofu Droplul, is voldoende om weer te weten wat voor een mafklapper je bent.
Mijn advies aan Dibi: koop een paar staven dynamiet en probeer ze binnenshuis uit. Lul met oren.
@viridis | 25-09-14 | 19:37
Strategische posten?
Schoonmakers en vakkenvullers zijn strategische posten?
Al roeit Tofu eigenhandig ISIS, Al Qaeda, Taliban en Boko Haram uit, moslims vergeven het hem nooit dat hij de Islam veronreint met zijn homoseksualiteit.
@ FreedomFTW | 25-09-14 | 19:51
Denk om de bloeddruk.
Dat er maar vele hem mogen volgen, onder welke toon dan ook.
@Sirach | 25-09-14 | 19:31
Does een bruikbare link dan.
Wij superieure witte mannen moeten toch eens rond de tafel gaan zitten om te bedenken hoe we de eigenwaarde van onze gepigmenteerde medemens kunnen opvijzelen en hoe we hem uitleggen dat niet alles draait om een verschil in huidskleur.
En dan ook nog schermen met de titel Groenlinksch. Dank je wel Tofik voor de verdere afbraak van deze partij. Wat zullen ze blij met je zijn! Ik in ieder geval wel omdat je de Nederlander precies laat zien waarom zij niets met GL zouden moeten ophebben: het trek typen zoals jij aan.
Bespreken Dibi en Gario dit soort schrijfsels soms 's avonds saampjes in bed?
@LangeTijdGeleden | 25-09-14 | 19:22
Waarom is het dat mensen denken dat een religie na verloop van tijd wel vredelievender word?
Indien de fundamenten gewelddadig zijn zal dat er altijd weer uitkomen. zeker op het moment dat het weer een bepalende factor word.
Dat zag je al in de VS met de righteous right en het wahabisme door de sponsoring van Qatar.
Tofik Dibi, da's toch die rapper die bij al die Vara programma's aanschuift?
Conan de Rabarber | 25-09-14 | 19:51
Nee joh!Cultuurbarbaar!Dat is Ahmed Marcouch
Weet je wie eerst ook geen hoofden afhakte.
Juist Tofik, de Syriegangers.
Het probleem is DROP. Daar zit Arabische gum in. Kent u de term 'droplul' of 'dropout'.
Wat zit er in Arabische gum ?
Oh ongewenst mijn landgenoot geworden stuk rattenschijt. I.i.g zit ik niet op jouw slijmerige en semi-sarcastische plempjes te wachten. Indien je de in jouw optiek superieure witmens( ze betalen zeer onvrijwillig voor jou en je frequentiegenoten)wilt pleasen tief dan op naar Syrië en neem de andere huichelachtige kastflikkers incluis Linda Voortman met djellaba en weggesneden muts ook mee..
.
Cummie de Swappert
Ja klopt. Een totalitaire ideologie die als een kanker zich heeft uitgezaaid in onze samenleving om van binnenuit het te vernietigen. Samen met een groep naive debielen die ondanks duidelijke signalen en talloze waarschuwingen als een verstokte roker vrolijk doorgingen met het vernietigen van privileges die middels bloed zweet en tranen zijn verworven door onze voorvaders.
Tofik Dibi, da's toch die rapper die bij al die Vara programma's aanschuift?
@Schoorsteenveger | 25-09-14 | 19:45
Ik had ook de indruk dat Dibi sarcastisch was en er verder geen zak van meent. Zou hij nou echt zo dom zijn dat hij denkt dat er iemand in trapt? 70% van de Marokkanen vindt het prachtig wat die gasten van het ISIS/de IS doen, en Dibi hoort daar gewoon bij.
Onze militairen wordt geadviseerd om niet meer in uniform in het openbaar vervoer te verschijnen. Wat een zwakte bod is dat zeg. En die schijt dibi denkt ook nog even een mening te hebben. Racist.
-weggejorist-
Ik ga nu eindelijk rustig slapen. Met Zwarte Piet die geen zwarte lul heeft. Gelukkig ben ik geen import, ik zou knetter worden van het Hollandsche blankvolk.
FreedomFTW | 25-09-14 | 19:39
Ooeeeehhh Jongen pas op als Joris dat ziet...!!!
Maar goed, t joch komt niet meer aan de bak, dan mag je wel een laatste keer zeuren.
Niet dat ik het geloof hoor, als IS de baas was, zou hij chef zijn.
-weggejorist-
De meeste Nederlandse moslims zijn sunni en zien de shia slachtoffers als ongelovig. Maar als Tofik zielig kan doen zijn het natuurlijk plotseling allemaal Islamitische slachtoffers en ligt het voor de hand dat Nederlandse moslims er tegen zijn. Grappig dat hij zelf huidskleur erbij betrekt en ons de superieure witte man noemt. Wat een droeftoeter.
Als je dit schrijft voor de witte man. En als je dit schrijft omdat 'hij' dit wil horen, dan heb je het probleem niet begrepen.
ISIS bestaat uit moslims.
Vanuit Nederland zijn moslims gegaan naar ISIS om te vechten en koppen eraf te hakken.
Terecht dat Nederland nu naar de moslim gemeenschap kijkt, en zich afvraagt zijn jullie nou voor of tegen?
Erg duidelijk maken ze het er niet op, de Nederlandse moslims. Met ISIS vlaggen. Verklaringen dat ISIS=CIA of zionistisch complot.
Je doet het niet voor de witte man, zo'n verklaring. Je doet dit voor de samenleving als geheel. De samenleving waar je ook toe behoort. De samenleving die zich terecht zorgen maakt om de moslims.
Zoiets als de paus roept dat condooms niet mogen. Of de kwestie omtrent homo's.
En dat de katholieken in Nederland zeggen dat dat niet kan. En dat ze hier ook een statement maken. En tegen die gedachten zijn.
Daar komen de katholieken ook niet met een verklaring voor de witte man.
Racist die je bent Tofik. Weer zelf zielig doen, en als slachtoffer. Alsof iemand er nog intrapt in jullie slachtofferrol reflexen.
Nou niet meer zeuren. Tofik heeft afstand genomen. Punt. Met een inleiding die ik begrijp, omdat er wel erg veel druk wordt gelegd. Hoe zit het eigenlijk met Molukkers die excuses hebben aangeboden vanwege de treinkapingen.
Tofuck... Weet je nog wat Cameron gister zei? "And we must stop so called non-violent extremists from inciting hatred and intolerance in our schools, universities and prisons."
Lijkt mij dat jij met dit getrol prima onder de noemer van Cameron valt. We moesten maar eens massa aangifte gaan doen? Kan er een baardboeven-meldknop op GS komen?
(..)een aai over mijn bol.
.
Dibi is a.h.w. een 'bolleboos' (heer des huizes...)
.
Ik wil in een land leven met korte broekjes, wijntjes op terrassen, vreten op een bankje en varkens op-de barbeque.
Dat is mijn geloof.
Ha, onze Marokkaans knuffelhomootje weer eens. Het is en blijft een wat zielig manneke
@FreedomFTW | 25-09-14 | 19:39
"Kankervarkens veranderen in varkensvoer".
Er zit jou duidelijk iets dwars.
63116114 | 25-09-14 | 19:38
Het is slecht vormgegeven sarcasme van meneer Dibi. Impliciet geeft hij toe dat het historisch gezien inderdaad de witte man is geweest die in staat bleek een samenleving te bouwen waarin men niet uit naam van een God hoofden af blijft hakken. Hij kan er niet omheen, en baalt daar natuurlijk ontzettend van, dat uit naam van zijn Allah er gemoord wordt, dat uit naam van zijn Allah er onderdrukt wordt, dat uit naam van zijn Allah... nou, vul maar in.
Tofik Dibi, die in zijn ultieme domheid dacht het in een discussie te kunnen winnen van de eerste de beste haatbaard, trekt zich nu terug op zijn eigen eilandje en begint ongenuanceerd te schelden, denkende dat hij sarcasme pleegt. Nee, Tofik, sarcasme treft enkel doel als dat vanuit een sterke positie gebeurt, dan snijdt sarcasme als een scherp kromzwaard, maar vanuit rancune werkt het niet of nauwelijks, is het bot als een botermes.
Bassanova|25-09-14|19:39
Nounounounou. Moet dat nou zo???. Ik mag ze ook niet maar om varkens nou met moslims te gaan vergelijken gaat wel heel ver, De arme beestje kunnen zich niet verweren.
heeej tobi, lul - ga eens ff bij je moeder huilen en niet bij ons.
Snap uberhaupt niks van dit soort figuren, roepen het hardst racist en ondertussen beetje huilie huilie doen en gewoon alle witte mensen op een hoop gooien, vieze uberracist is het.
abu jabbar van der ven en de babyschudder zijn
spierwitte mannen.
Weer zo'n sukkel die een kleurtje aan religie
koppelt.
He Tofik Dibil , durft je antisemitische oma zich alweer in de tram te vertonen ?
-weggejorist-
Als ik nu zou schrijven: ' vergeeft u mij o inferieure zwarte man '... krijg ik dan problemen?
Oud kamerlid van Groen links! lol, of we anders niet weten wie Tofu is.
Zoals ze inmiddels bij Groen sLinks zeggen: "Ach, het is Tofik maar."
Noteer dat gs.
Over tien-vijftien jaar hebben we weer hetzelfde.
Met nog meer moslims, dit houdt nooit op.
Ik geloof er niks van. Dat "BAM!" telkens klinkt toch echt als een vallende kop.
Geachte Moslims. Soenitische salafisten in het bijzonder.
Vieze onmenselijke kankervarkens die jullie zijn. Wij verklaren jullie de oorlog. Dat jullie als varkensvoer mogen eindigen. Jullie vrouwen de kinderen van kafirs baren en jullie verwerpelijke ideologie uit de mensheid wordt gewist.
We komen er aan!
FreedomFTW | 25-09-14 | 19:39
Amen..!
virdis 19:37
Eensch!
We winnen de slag, maar verliezen de oorlog.
Islam moet je verbieden en bestrijden, de enige manier om die ellende buiten de deur te houden.
Geachte Moslims. Soenitische salafisten in het bijzonder.
Vieze onmenselijke kankervarkens die jullie zijn. Wij verklaren jullie de oorlog. Dat jullie als varkensvoer mogen eindigen. Jullie vrouwen de kinderen van kafirs baren en jullie verwerpelijke ideologie uit de mensheid wordt gewist.
We komen er aan!
Tofik. Is dat niet dat schriele Riffiaanse kastflikkertje met die ietwat zwakzinnige of mongoloïde oogopslag? Niet op reageren. Pure aandachttrekkerij. Doodsbang dat hij in de vergetelheid zal raken. Wat overigens ook zal geschieden.
Tofik, geile poets!
Wat hebben die lui toch allemaal een voorgeprogrammeerd minderwaardigheiscomplex...
Hoeveel wachtgeld heeft deze klaploper nu al binnen geharkt??
Bullshit, Dibi. Er een rassenkwestie van maken.... Wat een goedkope truc. Kleur doet er helemaal niet toe, het gaat om gedrag en geloof. Wie is hier nou de racist?
@Terpen-tijn | 25-09-14 | 19:34
Nee, Superieure witte man is positieve discriminatie en toegestaan.
Toch fijn dat hij eerst wil buigen voor de Superieure Witte Man alvorens te buigen voor De Verhevene. Die volgorde is voorwaarde voor het accepteren van een door die superieure witte man met bloed, zweet en tranen opgebouwde pluriforme samenleving.
Nee, te laat, barst maar. Klaar mee.
Even de wachtgeldregeling veilig stellen.
Het zijn rare tijden, je weet maar nooit.
Keus. Of de pleuritis breekt nu uit en dan winnen we. Of over 15 jaar en dan we are fucked. Dan zijn ze met teveel en zitten er teveel op min of meer strategische posten. TIKTAK.. TIKTAK...
Was getekend: eindeloos rechten ontlenend aan de titel oud kamerlid en wachtgeldkoning Dibi.
Tofi is een valse meervoudig gehandicapte homo droplul.
'Vooral islamitische slachtoffers' ??
't Is dat er daar niet meer christenen voorradig zijn.
Bekende in een slachtofferrol kruipen.
Tofik, de malloot van Groenlinks, het zal wel storm lopen op dit vod, ze staan in de rij te mogen tekenen, LOL
The Major | 25-09-14 | 19:32
De laatste keer dat ik me kan herinneren woonde hij nog bij zijn moeder. Had toen wel een vriend maar daar mocht hij niet over de vloer komen want diens ouders zouden dan zijn kop eraf hakken want dat moet van Allah want homo=viesbah en zeau.
Dat lijkt me een klusje voor Meesteres_België.
Erik de Vlieger had Tofik nog wel een goed betaalde baan aangeboden www.welingelichtekringen.nl/politiek/2... maar werken daar had Dibi geen zin in.
Superieure witte man.
Is dat geen discriminatie?
Als ik het zeg, kan me dat een taakstrafje kosten, maar die mongool komt ermee weg.
Maakt ook niet uit wat die sukkel allemaal beweert, maar toch.
Irritant persoon die Tofik Dibiel, leeft nog steeds van wachtgeld, een tijd niets van vernomen, dacht dat ie terug in zijn vaderland was, wat jammer!
Waarschijnlijk heeft hij dit van zijn moeder moeten schrijven...
Alsof *hij* geloofwaardig is...
www.lettertobaghdadi.com/, voor wie geïnteresseerd is wat de meest gerespecteerde islamitische autoriteiten van IS vinden. Ook nuttig voor wie denkt dat IS = islam/moslims.
en jezus kwam van het kruis af
en ging in een hoekje staan kotsen
Oh ja, de Tofik die 'radicaliseerde' door Israël maar zijn schouders ophaalde over IS. Die Tofik.
Tofik heeft in een protestoptocht gelopen van "Is" tegen Geert wilders.
Internationale Socialisten, dat wel, maar toch.
Hallo Tofik, zegt het percentage 73 jou misschien iets?
PS. De witte man zijn liberale ideologie is inderdaad superieur aan die van de islam ideologie der haat. Je weet wel: de haat en minachting naar vrouwen, homo;s, gristenen, criticasters, cartoonisten en alles wat niet moslim man is.
Fijn ook hoe de "witte man", wat een genetische eigenschap is, wordt verward met de "islam", hetgeen een cultureel verschijnsel is. Opperracist Tofik, van de extreemlinks-racistische groepering groenlinks laat weer eens een scheet.
Ik kots op deze rascist
Ga na je krantenwijk maar naast Quinsy zitten, Tofik.
Ook zo'n racist.
Die aai over je bol moet je verdienen joh. Die krijg je niet zomaar.
En je zegt dat je niets met isis te maken hebt omdat je geen hoofden afhakt. Maar 70% der moslims steunt wel het gedachtengoed van Isis dus je argument slaat weer totaal nergens op.
Daarnaast, ongelofelijke kasthomo, zijn er zeer veel niet moslim slachtoffers.
En voor ik het vergeet: je bent in MIJN land. Ook al heb je een Nederlands paspoort en praat je Nederlands, je gedraagt je nog steeds als een moslim allochtoon. Dus die aai over je bol zul je toch echt moeten verdienen! Zo!
Dit soort commentaar bevestigt dat men nog steeds het gevaar niet in ziet in de links hoek.
Puberale reactie van Tofik. Grote kleuter it is.
Tofik ruikt subsidie handel. Hij directeurt graag. Zeg maar de nieuwe TOFIKsorrie BV
Vreemd dat men alleen sputterend en zonder overtuiging afstand kan nemen van ISIS middels een vodje papier, terwijl men wel schreeuwend, boeroepend en vol emotie afstand neemt van Israel/Amerika op De Dam. Waar zijn de brandende IS-vlaggen bijvoorbeeld?
Nee. Tofik toont aan wat de onderbuik al vermoedde, namelijk dat wat IS doet de gemiddelde moslim niet veel kan schelen. Moslims kunnen immer enkel slachtoffer zijn en geen dader. En bloed telt alleen wanneer het kleeft aan Israëlische of Amerikaanse handen.
Leuk geprobeerd Tofik, maar je bent de zwakste schakel. Tot ziens!
Racist
Van mij hoeft hij geen afstand te nemen van IS. Laat hem afstand nemen van de ideologie die islam heet. Daarin staan de clubregels die IS hanteert.
Tobi ruikt subsidie handel. Hij directeurt graag. Zeg maar de nieuwe TOBIsorriert BV
Haha dibi legt weer de schuld bij de witmans
Waarom trekt Tofu een rassenscheiding tussen moslims en witte mensen? Mogen blanken geen moslim zijn? Lekkere racistische religie dan, Bibiboy.
Rudolph Holierhoek zal ook wel blij zijn met deze verklaring. Hij is een witte man toch?
Dit is één van de dingen die mij het meest ergeren: dat consequente gebruik van 'wit' in plaats van 'blank' door sommigen. Een gruwelijk anglicisme.
@Ars Vivendi | 25-09-14 | 19:23
daan=dan
Ha het is dus toch weer gewoon de schuld van een ander. "De superiore witte man" deze keer.
Zijn er mensen die Tofuck Dibi serieus nemen daan?
Over de laatste 1200 jaar heeft elke terroristische beweging een stempel gekregen en aan welk geloof het hing. Elke keer moesten sleutelfiguren in de samenleving zich openlijk distantiëren van deze terroristische bewegingen onder naam van hun geloof. Dit is nodig omdat je zo geen vacuüm creëerd voor de samenleving om bepaalde groepen en mensen te wantrouwen. En zo leven wij al sinds de oprichting van onze welvaartsstaat in vrede naast elkaar. (Met her en der externe invloeden en militaire legers van buitenaf die hier vervolgens een zooitje van maken.)
BEHALVE Moslims. Moslims voelen zich verheven boven het normale, christelijke, katholieke, joodse en ongelovige volk om er ook maar iets over te zeggen. Moslims die verwachten dat tolerantie hun schoot ingeworpen wordt en dat ze zelf niets hoeven te doen behalve hier te zitten, uitkering trekken en wachten op een baanaanbieding. Moslims gooien zich vervolgens elke keer weer in de slachtofferrol wanneer er zich iets ontspoord in de wereld wat ándere Moslims op hun geweten hebben. Zogenaamde "Broeders".
Alléén dán is de wereldwijde 'Ummah' (Gedachtengoed Islam) alleen een 'handjevol rotte appels' die de Islam een slechte naam geven en zijn lang niet alle Moslims zo.
Goedzo Tofik, lekker weer brandstof op het vuur gooien, in plaats van het proberen te blussen op de manier zoals wij het al 1200 jaar doen. Maarja, Islam is de jongste, naïefste en domste religie ter wereld, dus het zal nog 600 jaar duren voordat het zich tot een vredelievende en onschuldige religie heeft veranderd.
Och kijk, Tofik in de slachtofferrol. Hij zal het wel nooit leren.
^denken
En nu gezwind naar de darkroom, de jongens zitten al op hun favoriete bukboy te wachten.
Tamelijk rascistisch van hem dat ie verwacht dat alleen "witte mannen" t op prijs zouden stellen dat moslims afstand nemen van IS
Te denen dat alleen de witte man tevreden is als hij afstand neemt van IS is pas racisme. Alsof de Surinamert en de Antilliaan dat niet zo zijn.
Tis een prul van een "vent" maar begrijp z'n punt wel. Een denkfout: het gaat niet om afstand nemen van IS het gaat om verklaren van moslims in NL dat het gedachtegoed van IS geen moslimgedachtegoed is om te voorkomen dat jongeren naar Syrië of Irak afreizen, of erger nog zich geroepen voelen om gehoor te geven aan de oproep om hier aanslagen te plegen. Domme Dibi
jezus!
zeg jij ook es wat
Kebab ackbar!
Daar helpt geen pilletje meer tegen. Tofik is gek. Heel gek. Al jaren.
Groene knuffel Marokkaan aan alle kanten uitgescheten,wist nieteens dat hij er nog was,maar ineens dacht ik aan,wachtgeld en toen wist ik het weer. Hoeveel vangt dat ventje eigenlijk
-weggejorist-
kielhalen
we zullen eens weer onze VOC mentaliteit boven halen
Respect voor Tofik: helemaal zonder spelfouten in een darkroom getikt.
Tofik is al een tijdje aan het radicaliseren.
Met het risico op een Godwin: dus als je de holocaust toejuichde, maar er niet actief aan deelnam, heb je je er eigenlijk van gedistantiëerd?
Tofik lukt het zo krom dat het bijna weer recht lijkt.
Tofu is geen moslim volgens ISIS, hij is homosueel. Hij hoeft dus geen afstand te nemen. Dat weet toch iedereen.
Slachtoffergedrag pur sang, als altijd.
Gelukkig hebben 'wij' daar soepsidies voor. En Tofik weet dat.
NEXT.
Sorry voor de dubbele post
En ja hoor! daar komt de aap uit de islamitische mouw.
Een snerende boodschap voor de witte man.
-weggejorist-
Lulhannes ga eens gewoon werken voor je geld. Je weet toch dat je hier NIET gediscrimeerd wordt, dat je hier rustig homo kunt zijn en kunt zeggen wat je wilt. Lig dus niet te zeiiken en ga eens werken ipv te ouwe hoeren voor vet carrousselbaantjesgeld.
Mooi dat hij beseft dat hij inferieur is aan de superieure blanke germaan.
Het probleem zien en onderkennen is een eerste stap in het probleem oplossen. (Van Dr. Phil vernomen).
Het geeft altijd een kick als een allochtoon me een superieure witte man vind. Ik zou er best 1 als slaafje willen hebben.
Ja ja, IS krijgt klappen, t joch kiest eieren voor zijn geld.
Te laat, verraders blijven verraders.
Tofik, ga eens bier halen.
REAGEER OOK