
ANP Officieelkaartje (opklikken voor groot) van de wereldjamboree van jihadmalloten in Irak/Syrië aka Islamitische Staat. Iedereen altijd maar roepen dat afkomst niet telt. Maar op dit kaartje dus weer wel. Zo kunt u zien dat onze
F16's 1500 Marokkanen in mindering gaan brengen minister Hennis gaat dat regelen. Voorts hakken we nog 30 Finnen in de pan, en 25 Afghaanse taalvirtuozen. Aan Ieren zijn er 30 het bokje, en we gaan 400 Duitsers van hun woestijnfiets knallen. 400 Turken RIP, en 300 Belgen dineren op een avond friet in de hel. Aan landgenoten helpen we er 150 om zeep, en de vraag rijst of we dat dan friendly fire mogen noemen. Enfin, zoek uw favoriete vakantieland, op deze Amazing Maps of Soon to Be Dead Hakbars. Oh, en excellentie Hennis... Mag
deze hakbar eerst?
Reaguursels
InloggenDat laat overigens wel heel mooi zien dat Amerika vrij veilig kan escaleren en bombarderen, want die idioten wonen niet bij hun. Wij hebben er veel meer last van dat de USA dit elke keer weer in onze achtertuin flikken. Ik weet ook niet meer wat dan wel de oplossing is, maar dat bommen op je harsens je niet echt vredevoller maken, lijkt me wel een feit.
BOEMMMM!!!!! Bring it on. I love the smell of burning ISIS in the morning!
asylumstreetspanker | 25-09-14 | 23:14
Link gelezen. Groen Links zegt dat er niks mis mee is.
Groen Links neem ik al jaren niet meer serieus.
De waard zijn gast | 26-09-14 | 10:51
Wat niet weet, niet deert.
Nonkel Frituur | 26-09-14 | 10:40
Ik bak alleen in varkensreuzel, of is dat slecht voor de klandizie denk je?
Voedselpakketten met blikjes EbolaVlees, bestaat dat al ?
Biedt ze dat aan in hun hel, tijdens de hamsterweken.
De waard zijn gast | 26-09-14 | 10:27
Geen idee, maar ik zie wel voordelen in de frieten in de hel, waarvan sprake in het artikel.
In de hel kan je frieten bakken op kamertemperatuur.
lady blabla | 26-09-14 | 00:27
We staan weer mooi op de kaart... maar waar is de rest van de 'coalition of the willing'? Is de will een beetje weg of zo?
Alle radicale gekkies ter wereld bijeen op hetzelfde feest. Zo'n kans krijgen we niet nog een keer... Go get 'em!
Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat België alleen al meer jihadisten heeft 'geleverd' dan heel de Verenigde Staten en Canada bij elkaar?
Keep calm and bomb dem beards
All train compartments smell vaguely of shit.
It gets so you don't mind it.
That's the worst thing that I can confess.
You know how long it took me to get there?
A long time.
When you die you're going to regret the things you don't do.
You think you're queer?
I'm going to tell you something: we're all queer.
You think you're a thief?
So what?
You get befuddled by a middle-class morality?
Get shut of it. Shut it out.
You cheat on your wife?
You did it, live with it.
You fuck little girls, so be it.
There's an absolute morality?
Maybe. And then what?
If you think there is, go ahead, be that thing.
Bad people go to hell? I don't think so.
If you think that, act that way.
A hell exists on earth? Yes.
I won't live in it. That's me.
Ik ben onder de indruk van de lage getallen in China, India en Indonesië.
Luxemburg of Portugal... Hogere lonen of zon en zee en fado....
Allemaal naar hun imaginaire vriendje allah en alle maagden, hahaha.
Zo'n fantasie komt nog niet eens voor in Dora.
Toch knap dat het altijd van die mooi afgeronde aantallen zijn. Zou die 151e die wil gaan dan moeten wachten tot een van de eerste 150 dood of terug is?
Somalië? Sudan? kunnen ze niet hun eigen probleempjes gaan oplossen
Waarom wordt Saudie-Arabie steeds over het hoofd gezien? Ook in de reaguursels kom ik hem maar 1 keer tegen.
Bill Cosby | 25-09-14 | 22:51
Ik heb zelfs het gevoel dat wij achteruit gaan qua beschaving, er is geen voortgang meer en de ellende wordt dankzij die Islam steeds groter.
@Jan Dribbel | 26-09-14 | 03:48
Toen nazi-Duitsland capituleerde werden alleen de echte misdadigers opgepakt, de rest van de overheid kon grotendeels blijven zitten voor de wederopbouw. Hetzelfde gebeurde na de capitulatie van Japan. In Irak is na Hoessein echter iedereen op straat gezet en vervangen. ISIS bestaat voor een deel uit werkeloze ambtenaren, soldaten, ex-Republikeinse garde enz. Erkend of niet, in feite is er een nieuwe staat opgericht, met alle faciliteiten. Niet alleen strijders vertrekken, ook 'gewone' emigranten.
Kaart: www.aug21st.com/is.html
@number668 | 25-09-14 | 23:19
inderdaad, dat niemand daar over begonnen. Ongeveer dezelfde grootte als belgie maar 30x minder hakbarren
7,62x39 | 26-09-14 | 04:31
Ik denk dat we al een kleine 40 jaar worden aangevallen. Het begint met kleine schermutselingen op straat. Of worden islamitische omaatjes ook beroofd? Lees de geschiedenis van Libanon na de tweede wereldoorlog eens. Dan ga je begrijpen hoe de islam een land in verderf brengt. Dat scenario speelt zich ook in Europa af.
INH.30CL | 26-09-14 | 03:56
De oorlog die Nederland gaat voeren in Irak en Syrië heeft niets met verdedigen te maken. Van verdediging is sprake als degene die verdedigt aangevallen wordt. Trap toch niet in de overheidspropaganda.
punt
miko | 26-09-14 | 04:04
Wij zijn allen mensen. De overeenkomsten zijn meer en groter dan de verschillen. Onze leiders willen ons laten geloven dat wij een probleem hebben met mensen ver weg, die wij niet kennen en met wie wij geen ruzie hebben. Trap er niet in. Wij zijn allen broeders
@Jan Dribbel | 26-09-14 | 03:48
Tja, toch als ik een aantal mensen daar zie dan heb ik ook wel het gevoel dat ik ze graag zou gunnen wat wij hebben.
Ze zijn vaak ook maar het resultaat van hun omgeving.
@miko | 26-09-14 | 03:47
Oh man... hier doe je mij een groot plezier mee en Stormie ook overigens! En ... ik ben waakzaam en bereidt mijn land en haar opgebouwde waarden te verdedigen! Weet je, het kan mij niet snel genoeg beginnen want het komt er toch wel van. Dan jij en ik maar ipv onze kinderen!
miko | 26-09-14 | 03:37
@Klier van Bartholin is een vervelio die zich verveelt.Al een tijdje.
Vannacht op CNN:
Het heldhaftige Irakse leger loopt weer hard weg voor IS.
Maar niet hard genoeg: 300 executies.
De VS heeft miljarden in het Iraakse leger geinvesteerd.
Wat een fiasco. Ze hebben tanks, maar niemand kan ze besturen.
De vroegere pemier, Malaki, heeft zijn analfabete maar corrupte vriendjes aangesteld als generaals en bevelhebbers.
Ik zou bijna zeggen, laat ze het maar uitzoeken, de volstrekt incompetente moslims in het midden-oosten.
@INH.30CL | 26-09-14 | 03:43
laten we waakzaam blijven
www.youtube.com/watch?v=PZqvEI9HnUc
@miko | 26-09-14 | 03:39
Ik begin altijd vroeg maar dit keer te weinig ingekocht...,.En als ik iets kan doen wat IS verbiedt smaakt het des te beter in en (nog)vrij land.
@miko | 26-09-14 | 03:37
Ok, redelijke muziek. Persoonlijk zit ik hier op te wachten. youtu.be/u6ivKOuyCfE
@INH.30CL | 26-09-14 | 03:31
Moet je zo laat ook niet meer drinken.
@INH.30CL | 26-09-14 | 03:23
Klik de link niet aan, hier een andere
www.youtube.com/watch?v=BniO017oeTM
Overigens, @Klier van Bartholin, is inmiddels verzopen in zijn/haar taalgebruik. Laat dat een les zijn voor alle wannabe GS Jihads... wij zijn hier voor vredig en duidelijk taalgebruik!
@miko | 26-09-14 | 03:26
Thanks, bier is op....
@INH.30CL | 26-09-14 | 03:23
*fles rum doorschuift*
@miko | 26-09-14 | 03:19
Is iets anders maar lijkt er wel op idd. Humor in de panelen, mag ook wel weer eens! youtu.be/H_73iZt6MAA
@INH.30CL | 26-09-14 | 03:07
Vraag me af of het altijd deelnemers zijn.
Misschien is het Maiwand wel.
@INH.30CL | 26-09-14 | 03:13
Marsupialisatie
Is dat niet zo een raar beest geel met zwarte vlekken die hoebahoebahap geluiden maakt?
@necrosis | 26-09-14 | 02:57
En daarom zei ik ook lul/kudthannes, maar hij of zij zal het zelf niet begrepen hebben, ik zou zeggen; wegnemen die klier nl.wikipedia.org/wiki/Marsupialisatie
Kennen we deze vrolijke gast al overigens> twitter.com/AbeHatim
@miko | 26-09-14 | 02:45
Een van de grootste genocides,
Ik wil de mensen die omgebracht zijn door honger te creëren
in de killing fields en de Holodomor niks te kort doen.
Jammer dat soof is gaan slapen.
ongelofelijk.....
BAGHDAD (AP) Militants with the Islamic State group tortured and then publicly killed a human rights lawyer in the Iraqi city of Mosul after their self-proclaimed religious court ruled that she had abandoned Islam, the U.N. mission in Iraq said Thursday.
www.huffingtonpost.com/2014/09/25/sami...
@INH.30CL | 26-09-14 | 02:54
Wist je dat de officiële naam van die klier 'Glandula Vestibularis Major' is?
*google is je één na beste vriend*
Ik ben zeer benieuwd of er nog een violenti repugnantia komt van die klier.... ik zit klaar!
@AntiSoof | 26-09-14 | 02:16
Het is gezwam vanuit google geplukte woorden, die lul/kudthannes heeft geen idee.
@AntiSoof | 26-09-14 | 02:30
goodnight soof!
@AntiSoof | 26-09-14 | 02:27
Dobbelen is doen zonder na te denken over de gevolgen, god's greep.
Verbieden van moordtuig is inderdaad simpel gezegd.
Ik werk al een aantal jaren in de tropen en daar is een zeer algemeen stuk gereedschap in de landbouw de machete.
dat is een van de belangrijkste wapens geweest in de grootste genocide sind de tweede wereldoorlog.
Daar ga,ik vind dat je wapentuig verbieden wel heel simpel stelt.
kom op soof daar zie je zelf wel het ridicule van in.
En vuurwapens zijn voor sommige mensen ook geen wapen maar een stuk gereedschap.
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:04
Als jij niet weet waar je het over hebt, waarom reageer je dan überhaupt? discrepare Pffff
Maar goed, zo laat alweer. Ik ga slapen. Dank u voor de discussie. Gegroet.
@miko | 26-09-14 | 02:19,
'Dobbelen zou nog onmenselijker zijn.
Dan denk je niet over de gevolgen na, daar spreekt u zich tegen.
miko | 26-09-14 | 02:10'
Ja zegt dat ik mezelf tegen spreek. En dat mag, en dat kan. En toch, sommige dilemma's zijn te groot. Vandaar dat ik zeg, bescherm de mens tegen zichzelf en verbiedt het moordtuig. Simpeler kan ik het niet verwoorden.
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:18
Dat hoef je niet te zeggen dat zag ik zelf wel.
Ik heb altijd een woordenboek naast me liggen.
Wel zo makkelijk als ongeletterde.
@AntiSoof | 26-09-14 | 02:12
In ratio de beslissing nemen hoe hard hij is. Maar zoals ik al zei,ik ben blij dat niet te hoeven doen.
Isaac Asimov haalt het wel eens aan.
Als mens ervaren we dan een koude maatschappij, maar is dat zo?
Het geluk van vele tegenover een enkeling?
miko | 26-09-14 | 02:14
Mijn tweede plemp is inderdaad flauwekul.
Echter is 01.53 uur wel van toepassing.
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:12,
Ja, complexe taal, daar word ik nou eenmaal draaierig van. Maar je boodschap zal wel ok zijn hoor, of ben je er zo een van de andere kant?
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:13
Woorden gebruiken met een mogelijkheid tot zeer verschillende interpretatie schept geen duidelijkheid in een discussie, integendeel.
miko | 26-09-14 | 02:11
Ik hoef e.e.a. niet op te zoeken.
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:12
Complex heeft niets te maken met bombastisch taalgebruik.
U weet de betekenis van het woord complex blijkbaar niet, dat terzijde een zeer gangbaar woord is.
miko | 26-09-14 | 02:11
Nee nee, ik vertel u wel degelijk iets.
@miko | 26-09-14 | 02:10,
Oh, en wat is dan de oplossing volgens jou?
@AntiSoof | 26-09-14 | 02:09
Moeilijke woorden?
Vereenvoudig ze en je ziet dat er weinig moeilijks aan is.
AntiSoof | 26-09-14 | 02:09
Indien e.e.a. te complex voor u is haak ik af.
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:04
Je zou de woorden en hu betekenis wel even op kunnen zoeken.
@AntiSoof | 26-09-14 | 02:01
Dobbelen zou nog onmenselijker zijn.
Dan denk je niet over de gevolgen na, daar spreekt u zich tegen.
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:04,
Is jouw hobby moeilijke woorden schrijven?
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 02:04
Blijf jij je eigen gezwam recycleren?
Je wordt voorspelbaar.
@Klier van Bartholin | 26-09-14 | 01:53
Moehahaha.
@BigusDickus | 26-09-14 | 02:00,
Jeetje, jij bent wel schuldbewust zeg. Natuurlijk ben ik de mensen dankbaar die ons welvaart hebben gebracht. Echter, zonder de inspanningen van eerder levende mensen zou ik er misschien ook wel geweest zijn. De natuur is er gewoon. Die heeft geen mensen nodig. En aangezien wij mensen ook gewoon natuur zijn zouden we er misschien zonder al dat gedoe er ook wel geweest zijn. Ik zou zonder staat misschien een stuk gelukkiger geweest zijn. Gewoon mijn eigen bedoeninkje. Zonder belasting aan e.o.a. 'heerser'. Tachtig procent moeten we afdragen! Is dat nog redelijk?
AntiSoof | 26-09-14 | 01:59
Bij de discrepantie-variant zal men conform de huidige geo-politieke disclosure-nachtmerries ook moeten zien te ontsluiten dat er beroepsdeformatie op de loer zal liggen. Echter zal men u een andere loer draaien indien u niet bijtijds uw accreditatie-coëfficiënt volgens de huidige parameters zou willen kunnen corrigeren en is er bovendien een perpetuum mobile die ons het verschiet zal liggen.
@miko | 26-09-14 | 01:58
Laat de arts erover dobbelen. Dat lijkt me dan wel redelijk. En ik meen dit.
@MoscoVidz | 26-09-14 | 01:31
De snelste weg tot erkenning is aan sport evenementen deel te nemen. Zo heeft Oost-Duitsland het ook ooit voor elkaar gekregen.
Nou, voetbal is oorlog dus wat let IS om op zoek te gaan naar een goalkeeper.
c1.staticflickr.com/7/6192/6070685362...
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:51
Als de mens alleen maar had nagedacht in plaats van gedaan hadden we niet eens bestaan.
Probeer je nou een te realiseren dat jouw manier van denken een kans heeft gekregen omdat je leeft in een vreedzaam,vrij en rijk land. Er zijn namelijk mensen op deze wereld die daar nooit de tijd voor hebben gehad zo'n gedachtepatroon te ontwikkelen omdat ze het te druk hebben met in leven blijven.
Die rijkdom, vrijheid en vrede hebben een hoop gekost in het verleden. Geen geld maar bloed, dat is de werkelijkheid.
@an Dribbel | 26-09-14 | 01:53
Ja, paarlen voor de zwijnen werpen is me wel bekend. Moet ik dan maar opdonderen? Ga je dan met je vrindjes babbelen? Met je paddo's. Tjonge jonge. Als je geen argumenten meer hebt dan ga je lekker op de man spelen. Triest hoor.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:55
De ouders maken die overweging niet. Mits een liefdevolle ouder zou je het complete staatbudget er op stuk slaan.
Maar wat als arts?
Je budget aan een kind of tien?
Ik moet zeggen dat ik blij ben die beslissing niet te hoeven nemen.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:51
Iedereen gelooft in vrede ook de mensen van IS, het enige is de weg er naar toe die anders is.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:40
Je kunt ook nadenken EN doen.
Met alleen doen red je het niet net zo min als mensen die over alles door blijven denken.
@miko | 26-09-14 | 01:49,
Dat boek ken ik niet.
Maar ik snap je vraag.
En ik geef daar geen antwoord op. Want een antwoord maakt mijn brein stuk. Laat de liefdevolle ouders daar maar over oordelen. Niet ik.
AntiSoof | 26-09-14 | 01:48
Met rente heb je niets te maken als je alleen dat koopt wat je kunt betalen.
@Antisoof
Daar ben je weer.
Eens in de 4 dagen paddo's consumeren en dan weer eindeloos zwammen.
En nee, ik heb geen bewijs.
AntiSoof | 26-09-14 | 01:48
De ridicule reflex uwerzijds is als uiterst apocrief te bestempelen aangezien u vermoedelijk deels de casualiteit uit het oog schijnt te verliezen zonder de neiging te hebben enige vorm van erudiet gedrag aan de dag te willen leggen.
Ik zal u echter rassureren door u te inviteren te verhippen.
Vanuit uw nieuwe gezichtspunt zal u echter geen last meer ondervinden van mijn fluxdebouche.
Mocht echter bovenstaande als srofuleus door u worden ervaren dan is het buitengewoon schrander de hand in eigen boezem te steken alvorens een plempsel uwerzijds te produceren waaruit ik op kan maken dat ressentiment uw enige achitofel zou blijken te zijn.
@Schietmijmaarlek | 26-09-14 | 00:38
Gebeurt wel vaker
item.liveleak.com/mobile/view?i=24e_13...
@BigusDickus | 26-09-14 | 01:46,
Dat ben ik niet met je eens. Dat zouden die doeners wel willen. Ik geloof in vrede. Dat is een bepaald 'genre' mensen dus niet met me eens, want de leven van rottigheid. En das jammer. Denk ik.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:29
Nee het is geen dilemma,als je emotie uitschakelt zal dat de enige conclusie zijn. Dat is wat militairen geleerd word als men manschappen in gevaarlijke situaties.
Vraagje wat denk je van het boek Solutions for the World's Biggest Problems - Costs and Benefits ?
Daarin word ook gesteld dat het aantal mensen dat je kunt redden leidend moet zijn.
Het zal je kind maar wezen met een zeer zeldzame ziekte waar geen onderzoek naar gedaan word maar als men er honderd kan redden door het onderzoek in meer algemene ziektes te steken is dat dan geoorloofd? Wat mij betreft ,als de middelen beperkt zijn, wel.
@de honden blaffen... | 26-09-14 | 01:43
Ik denk dat de problemen dieper liggen. Denk met name o.a. aan rente. De Islam schijnt daar (terecht) de pest aan te hebben.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:40
Zonder doeners heb je geen denkers.
BigusDickus | 26-09-14 | 01:41
Brengt ons weer terug bij het begin.
Jij kan je je gedachtegang veroorloven door de mensen die doen.
@Graaf van Egmont | 26-09-14 | 01:36,
Nee, graaf. Toen wist ik nog niets. Ik zag het gewoon gebeuren. En vond het zo intens vreselijk, zielig en triest. Ik begreep dat de mens in wezen eigenlijk zo ontzettend intens en zwak is. Een zuchtje wind en de mens is weg, kapot. En daarom haat ik stompzinnige wapens. Die maken stormwinden met een dom onderontwikkeld ego. Sorry dat ik het zo moet zeggen. Kijk maar naar de geschiedenis. Uiterst kleinzielige idioten met macht bepalen het lot van miljoenen mensen soms.
AntiSoof | 26-09-14 | 00:52
Geweldsloosheid is heel goed toepasbaar tussen gelijkgestemden.
Dialoog zal tot linksom of rechtsom tot een oplossing leiden.
Dat hebben wij hier geleerd.
Maar, we hebben hier te maken met een stroming die daar (met veel succes) gebruik van maakt ten koste van alles wat ons heilig was.
Een ideologie die oorlog predikt inplaats van vrede.
En dat stelt ons voor de keuze.
"Wij staan tesaam voor het gericht
voor goed of kwaad te kiezen,
een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen"
Van Randwijk.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:40
Zonder doeners heb je geen denkers.
@Graaf van Egmont | 26-09-14 | 01:35,
Een doener zonder denker is als een domme kracht. Zo zijn ze voor je, maar zo kunnen ze zich ook tegen je keren. Doeners lijken aardig, totdat ze zonder leiding zijn. Doeners zijn in deze hoog-technische maatschappij veel te gevaarlijk. Iemand moet maar de beschikking hebben over een vreselijk wapen. Doeners zijn goed om aardappels te rooien of zo. Maar geef ze nooit wapens.
@overVecht | 26-09-14 | 01:36
Het is binnen tien minuten afgelopen als alle verdragen die zijn getekend even over het hoofd worden gezien.
Kunnen we toch makkelijk aan... als we ballen zouden hebben.... en daar wringt de knoop.
AntiSoof | 26-09-14 | 01:32
Je had hem tegen kunnen houden? Zoveel jeugdige overmoed en het niet zien van het gevaar?
AntiSoof | 26-09-14 | 01:29
Als je nou ook al komt met filosofische dilemma's: het is goed dat filosofen nadenken over de dingen des levens, maar het blijven denkers en worden nooit doeners.
@Graaf van Egmont | 26-09-14 | 01:25,
Hij wilde zijn vlieger pakken. En hij viel te pletter.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:23
Ieder mens zoekt acceptatie bij andere mensen van jongs af aan, zoekt aansluiting. Als de aansluiting eenmaal een feit is zal die zijn status binnen die groep willen versterken.
Gewoon De Islamitische staat erkennen met eigen paspoort... alle internationale luchthavens verbieden deze mensen toe te laten. vluchtelingen goed verdelen en lekker laten integreren...
@INH.30CL | 26-09-14 | 01:29,
Wie een leven neemt moet voor de gevolgen opdraaien, denk ik. Dat is nooit goed te praten, ook al heet iemand Zwolsman.
@INH.30CL | 26-09-14 | 01:16
Nobody fucks with Frank de Grave
@miko | 26-09-14 | 01:24,
Je snijdt nu het duivels dilemma aan. ( www.sg.uu.nl/nieuwsblog/2014/01/09/mor... ) Het enige goede antwoord is m.i. het koste wat kost voorkomen van dit dilemma. Een andere oplossing is er niet.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:13
Niet helemaal mee eens, geweld moet soms toegepast worden om je eigen leven te redden. Of vind jij die juweliersvrouw ook een monster?
Schietmijmaarlek | 26-09-14 | 00:38
Die Chinees had er een ISIS gast aan moeten hangen,dat is niet zielig.
AntiSoof | 26-09-14 | 01:13
De vraag is nu of dat klasgenootje door toedoen van een ander van dat dak af donderde of dat hij er gewoon af viel. Het eerste geval is geweld, het tweede geval is gewoon een ongeval. Niet dat dat klasgenootje daar veel aan had, gezien de uitkomst, maar het is wel een groot verschil. Zelf heb ik heel veel doden gezien door toedoen van geweld, maar het was of een ongeluk, of zelfdoding of natuurgeweld.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:08
geweldloos zijn is een optie, net als capituleren.
Hoewel ik tegen de doodstraf ben zie ik dodelijk geweld om te voorkomen dat er meerdere slachtoffers vallen geoorloofd.
Ik denk dat het in dit geval wel op gaat.
Al denk ik dat geopolitieke reden een grotere invloed hebben op de beslissingen van de powers to be dan het menselijke leed.
Noord Korea,Sudan en Rwanda laten zien dat dode mensen niet altijd het criterium zijn om in te grijpen.
@BigusDickus | 26-09-14 | 01:22,
Voedsel mee eens. Acceptatie en macht? Leg uit, dat zie ik niet.
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:17
Mensen zijn niet beschaafd zoals jij dat graag wilt.
Wij zijn primaten die technologisch ontwikkeld zijn.
De behoeften zijn nooit veranderd, voedsel, acceptatie en vervolgens macht.
@BigusDickus | 26-09-14 | 01:14,
Geef een voorbeeld van je gedachtegang. Want ik herken het meteen al als een drogredenering.
ntussen is het vrije en ontwikkelde Westen uitermate naïef. Wij moeten daarom onze schroom maar eens afleggen en uitspreken - en bovenal ernaar handelen - dat de grootste bedreiging voor de wereldvrede komt van de islam, waarbij het onderscheid tussen liberale en fundamentalistische islam steeds betrekkelijk is. In Indonesië bijvoorbeeld dreigt complete desintergratie, met alle dagelijkse moordpartijen van dien, door de claims van de islam die geen tegenspraak duldt, laat staan ruimte schept voor andersdenkenden. Natuurlijk wordt door de voorhoede ook daar gevormd door fundamentalistische jongeren, die de moorden en brandschattingen voor hun rekening nemen. Met als beloning eer voor de familie en directe toegang tot de hemel met een overvloed aan maagden. Wat wil je nog meer!
Er is bijna geen conflict ter wereld, of het nu een burgeroorlog betreft of een oorlog tussen twee of meer landen, waar de islam geen prominente rol speelt. Het Midden-Oosten, Indonesië, de Balkan, India-Pakistan, Tsjetsjenië, Turkije, tal van landen in Afrika. Gedurende de Koude Oorlog wist het vrije westen precies wie onze normen en waarden bedreigden: het communisme in de Sovjet-Unie, Oost-Europa, China, Noord-Korea, Noord-Vietnam, Cuba, etcetera. Achteraf heeft de geschiedenis ons gelijk gegeven. De rol van het communisme is vrijwel uitgespeeld, maar overgenomen door de islam.
In het vrije Westen zijn we er zelden toe overgegaan om communistische partijen en organisaties te verbieden. Een teken van kracht! Maar we hielden ze wel goed in de gaten en dat is achteraf ook meer dan terecht gebleken. Hetzelfde moeten wij doen met al die islamitische organisaties en kerkgenootschappen in onze landen! In Macedonië hebben wij als klein land niets te zoeken, het dient geen enkel Nederlands belang, behalve het strelen van de egos van Wim Kok (PvdA), Ad Melkert (PvdA), Hans Dijkstal (VVD) en dat onnozele schaapje, VVD-minister van Defensie Frank de Grave.
Pim Fortuyn,
Rotterdam, 25 augustus 2001
@AntiSoof | 26-09-14 | 01:08
Een gedachtegang die je je kunt veroorloven omdat anderen geweld toegepast hebben.
Vrijheid en Sociale voorzieningen zijn niet vanzelfsprekend. Nooit geweest en zal dat nooit worden ook.
Wie ik in dit rijtje mis zijn de Tjetsjeniërs. De schrik van de Kaukasus (zie Beslam) en zeer gevreesde/gerespecteerde onthoofders bij ISIS. Er zijn filmpjes waar een Tjetsjeen drie priesters onthoofd met een bot mes. Daarvoor al filmpjes van russische soldaten die stukje bij beetje worden onthoofd door Tsetsjenen. Misschien dat daar mijn sympathie voor Poetin vandaan komt.
@Graaf van Egmont | 26-09-14 | 01:10,
Als kind zag ik in een beeld de waanzin van geweld al in toen een klasgenootje van het dak van de parochie afdonderde. Toen zag ik de kwetsbaarheid van het menselijk leven in. Ik was toen een jaar of 11. Ons leven is zo vreselijk teer. Wie geweld toepast is eigenlijk een monster. Een wreed dom dier.
@Lewis | 26-09-14 | 00:56,
En toch laat ik me niet in die paradox van die letterknechten leiden. Snap je? Zij, (die letterknechten) spannen hun web. En ik treedt daar gewoon niet in. Dat tuig zoekt het maar lekker zelf uit.
AntiSoof | 26-09-14 | 00:52
Waarom haat jij geweld. Dat is echt een tegennatuurlijke emotie voor de mens.
@Jan Dribbel | 26-09-14 | 01:02
Antisoof is veganist?
Dit zijn dus allemaal islamieten van over de hele wereld die los van elkaar naar het nieuwe Kalifaat zijn afgereisd en nu plotseling niets meer met 'de ware islam' te maken hebben.
Dikke luhl! Dit is de natte droom van iedere moslim.
Er is maar 1 islam dat is wel duidelijk.
Het is oorlog. Burgeroorlog.
Geweld lijkt mij eigenlijk meer iets voor onwetende volgelingen van een of andere obscure sekte. Opgeblazen ego's als ze zijn met de versieringen op de schouders en de borst. Zij die opgeleid zijn om te nemen. Nou, ik vind dat zo onvoorstelbaar ver van menselijke beschaving afstaan, daar zijn gewoon geen woorden voor. Wat zijn sommige mensen toch verschrikkelijk geconditioneerd en zo verdwaasd van de werkelijkheid. Of eigenlijk zijn ze onwetend en geestelijk verleidt door boze geesten of hoe men het wil noemen. Eigenlijk is het vreselijk in- en intriest.
Het leven an sich kan zo wonderschoon zijn. Waarom laten de bijgelovige zielen zich in het moeras van de waanzin drijven?
Ja, ik weet het. Het ego van die zielen kan verleid worden met mooie logisch klinkende praatjes.
Zonde vind ik het.
necrosis | 26-09-14 | 01:00
Dan ken je de antisoof nog niet. Die kan een omelet maken zonder eieren.
@AntiSoof | 26-09-14 | 00:52
Om een omelet te bakken, zul je eieren moeten breken...
Lewis | 26-09-14 | 00:26
Deze landen hebben allemaal Femke Halsema's. Zweden heeft een EU-commissaris die al jarenlang roept: meer, meer, moslim-immigranten in de EU.
@ AntiSoof
Zeker mag dat, maar dan haat je IS waarschijnlijk het meest van alles.
Dilemma?
11 October 2014, Europese actiedag tegen TTIP en CETA
www.facebook.com/events/6542219613365...
www.stop-ttip-ceta-tisa.eu/nl/
Ik haat geweld. Mag dat ook?
@ de honden blaffen
Dat blijkt maar weer. ..
1 jaar 6 F-16's naar Irak is te lang. Als we ze nou gewoon weer terughalen als onze 150 strijders gehemeld zijn?
Na al die jaren je zaken niet op orde hebben. Het gebrek aan goed materiaal voor defensie en een zeer aparte manier van oorlogsvoering waar een jurist bepaalt of er men ingrijpt is het nog een wonder dat we nog mogen deelnemen.
Laat die kalifaatklotenklappers maar komen, eens zien wie er bang en grienend naar zijn moeder rent.
Lewis | 26-09-14 | 00:26
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
ik zie een zekere correlatie tussen gratis geld en jihadisme, is dat wat?
zal ik eens een boekje schrijven?
Als we dan toch tuig op gaan blazen, doe deze smerige Chinees die zijn hond achter de auto bondt omdat het beestje teveel zou bijten, dan ook maar ff.
De wereld is ziek.... doodziek!http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3755053/2014/09/25/Chinese-dierenbeul-bindt-hond-vast-aan-rijdende-auto.dhtml
necrosis | 26-09-14 | 00:22
Die 400 heb ik overzien. Het zullen er wel meer zijn.
De meesten zijn vast en zeker weer terug nu er bommen vallen.
Dit grafiekje kan er ook wel bij.
Whos really dropping the bombs on Islamic State?
blogs.reuters.com/data-dive/2014/09/25...
Opvallend dat juist de meest politiek correcte landen zo'n aandeel leveren: Zweden, GB, Nederland, Duitsland ook.
Vergelijk dat eens met de VS bijvoorbeeld.
Zijn de F-16 piloten vrouwelijk? Dat zou al helemaal top zijn.
Dit is het resultaat van teveel toestaan, en te weinig actie ondernemen.
@Jan Dribbel | 26-09-14 | 00:20
Turkije staat er gewoon bij, met 400 'koppen'
*Oost Europa/ Eurazië*
Ik mis Turkije op het kaartje. In de achterbuurten van de grote steden en in Anatolië is IS heel populair.
Perfecte manier om de uitkeringen te minderen.
wakkere_nederlander | 25-09-14 | 23:30
Dan zijn het finse finnen.
In Engeland zijn vandaag een aantal haatimams opgepakt.
Het werd tijd, dat ongedierte predikt in Engeland al jarenlang haat, moord en doodslag.
En multiculti in dat land sloeg zichzelf op de borst en vertelden het volk: "kijk wat zijn wij toch tolerant".
*oogkleppen*
Ik ga eens kijken of er een woning te koop is in Iran. Geen enkele Jihad ganger.
Daar is gelukkig geen extreme islam.
@Stormageddon | 25-09-14 | 23:07
Ook met zes, wat gezien de omvang van het bbp van België inderdaad het dubbele van Nederland is.
Saudi Arabia , de geldschieter van IS worden nu ook bang voor hun eigen monster ze gecreëerd hebben.
@ Winkelman | 25-09-14 | 23:58
Jaren in de stationsbuurt gewoond, tegen de schilderswijk aan. Was een zeer goeie reality check wat betreft de multiculturele samenleving. Vooral voor mijn toenmalige vriendin.
@ nikkipikki | 25-09-14 | 23:57
Nee dat zijn blijkbaar de meest racistische landen /D66 modus off
Dus we gaan in totaal 1650 Marokkanen om zeep helpen.
Harry Turtle
Zo te zien bent u geen Hagenees!
en Duitsland dat vergat ik even, doe ik wel vaker.
Engeland, Frankrijk, Nederland, Belgie
daar zit iets goed mis, ik weet niet wat hoor, maar misschien voortaan geen dom bergvolk meer importeren om subsidies aan te verstrekken?
Turkije 400, I call BS.
Ik mis Vaticaanstad.
Waar komen die Nederlandse F-16's eigenlijk in actie, Syrië of de schilders wijk?
Helaas is het alleen legitiem voor het leger om geweld te gebruiken.
Als burger zou je wensen om deze legitimiteit ook te krijgen om een paar van die vlasbaarden waterpas te leggen.
Helaasch, helaasch....
Het grootste moslimland Indonesië maar 60 , volgens mij is er in Europa iets niet goed gegaan.
wakkere_nederlander | 25-09-14 | 23:30
Finnen zijn Berbers , trouwens het zijn geen Arabieren al noemt die gast in het filmpje ze wel broeders .
En wederom doen die Buthanesen niet mee!
#FF twitter.com/IbnAmghar1/with_replies
asylumstreetspanker | 25-09-14 | 23:28
Die staat in Amerika , met 1 druk op de knop ligt heel internet plat .
Lol @ Pritt.
Hij heeft het over 30 Finnen.
En hij bedoelt ook echt Finnen.
Maar het zijn ook echt hakbars.
Nog wat leuke kleding voor de liefhebbers .
www.zazzle.nl/kruistochten+kleding
Waarom blazen ze niet eerst alle internetverbindingen in die stofbak uit de lucht zodat ze iig geen mongolide berichten meer de wereld in kunnen sturen?
benerklaarmee | 25-09-14 | 22:51
Ja, hoe kan dat eigenlijk? Wie verzorgt die verbinding eigenlijk?
Waarom blazen ze niet eerst alle internetverbindingen in die stofbak uit de lucht zodat ze iig geen mongolide berichten meer de wereld in kunnen sturen?
benerklaarmee | 25-09-14 | 22:51
Ja, hoe kan dat eigenlijk? Wie verzorgt die verbinding eigenlijk?
Maar 100 uit de VS? We moeten echt stoppen met uitkeringen. Het worden alleen maar gewelddadige en moordende moslims daardoor.
Wonderful-Life | 25-09-14 | 23:07
Helaas dit zullen wij niet meer meemaken maar ik hoop onze kinderen wel, want uiteindelijk zal het die kant wel opgaan.
Ook al vind Obama dat de IS niets met de Islam te maken heeft .
Dit lijstje laat tevens zien dat het immigratie- en kritische islambeleid van Zwitserland zo slecht nog niet is...
Ik dacht even dat het een kaart van een verspreiding van een virus betrof, en welk land het meest is geïnfecteerd.
Nadere bestudering van de kaart bevestigde dat.
Nederland broedkamer van de IS , bedankt de wegkijkpolitiek voor de afgelopen 20 jaar .
Gelukkig hebben we van de volgende generatie geen last meer , en van Bommel ( SP ) is er nog steeds van overtuigd , zorg dat ze werk krijgen en je hebt er geen last van.
zijn vertrokken...... gvd
gaffelbaard | 25-09-14 | 23:03
Dank u wel.
Wat mij ook opvalt is dat er helemaal geen demonstraties zijn van nederlanders die het leuk vinden om een hoofddoekje om te doen, dit uit solidariteit met de (hollandse) moslima's die daar toch heeft veel recht op hebben.
www.omroepflevoland.nl/Nieuws/110255/a...
Wellicht moeten ze nu hun baard (zonder snor) laten staan om de stakkers die door de nederlanders zijn gediscrimineerd en naar Irak/Syrië vertrokken, een hart onder de riem te steken.
Stormageddon | 25-09-14 | 23:07
Het schijnt dat ze bommen gaan afwerpen met gif rechtstreeks afkomstig uit de plasbuis van Manneke Pis zelf. Daar zijn de (vermeende) fosforbommen van Assad niets bij.
Slim hoor van Potus. Iedereen en z'n moeder mee laten doen in Irak en dan onder de tafel bommen en granaten verkopen met een beetje korting. Ons succes in Syrië zal zich beperken tot de adoptie van twee middeleeuwse woestijnstadjes, die vervolgens een cultuurschok van jewelste toebrengen om vervolgens over een jaar de boel weer in te pakken, toedeledoki te scanderen en de twee dorpjes uit laten moorden door de jihadisten die toch hardnekkiger bleken dan naïef bedacht van te voren waarna Assad dan maar de rest van Syrië vergifgast. Tsja, en dan Assad maar weer aanvallen. En Potus met z'n triljard schuld verkoopt weer nieuw wapentuig. Top.
Platgooien daaro, er 1 grote vuurwerkshow van maken
De islam moet verboden worden. Anders gaat de hele wereld definitief naar de klote.
Met hoeveel F16's gaan de Belgen eigenlijk bombarderen? Ook het dubbele? 12? Zou wel moeten, eigenlijk.
asylumstreetspanker | 25-09-14 | 22:54
Ik kom uit op 16.337
Al die gekke terugkeer-hakbarren. Jarenlang gratis geleefd, gratis les gehad, gratis medische zorg. En dan nu uit dank bommen gaan leggen in de landen die jullie ouders ooit hebben opgevangen. Het is een schrijnende ondankbaarheid die met geen letter in de koran beschreven staat. Je houdt dit alleen nog tegen als we a la Israel van elke dreighakbar het (ouderlijk) huis met de grond gelijkmaken, familie in de gevangenis nadat ze al hun spaargeld hebben ingeleverd. Correctie door eigen volk vindt dan eindelijk plaats.
De hele wereld is nu tegen Het Kalifaat (en Het Kalifaat tegen de hele wereld) maar als dit een poosje gaat duren weten ze er ongetwijfeld een gevalletje hele wereld tegen molims van te breien.
En dan is de poep echt in minder dan geen tijd op...
Wanneer wordt de Wereldjamboree van de Jihad Koppensnellers opgeblazen ?
Mark houdt weinig vrienden over binnenkort.
Lijkt me toch echt natte vinger werk, en nog slecht gedaan ook.
alexander loebe2411 | 25-09-14 | 22:48
Ja wat dacht jij dan, dat ze met 12 man waren?
Ik had er ook 72 van De Maagdeneilanden verwacht.
Gezien de enorme bevolking van Indië, verdomd weinig ploppers bij SISI
Ongeveer 15.000 zonder de malloten uit Syrië en Irak.
Soldaten mogen niet meer in uniform op straat.
Ik mag toch hopen dat er nu ook snel een verbod op djellaba's en hoofddoeken komt.
It giet oan!
Ik wil kernkoppen zien vallen,weg met dat volk!
sorry Bedoel tunesie dus verwijder dit bericht maar
Zie hier de vruchten van de multiculti.
newray | 25-09-14 | 22:47
En dan net als Israëli op een tuinstoel zitten toekijken. Awesome. Denk dat niemand dat tuig zal missen.
Zo te zien is Frankrijk de winnaar met 700 thuis en 3000 in Algerije.
als dit allemaal achter de rug is kan de mensheid weer verder met evolueren, want ik heb het idee dat we sinds 2001 stilstaan. helaas is er geen plek voor het sprookje uit mekka, zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Waarom blazen ze niet eerst alle internetverbindingen in die stofbak uit de lucht zodat ze iig geen mongolide berichten meer de wereld in kunnen sturen?
Veel uit Belgie. Let NL ook even goed op bij de grens aub voor terugkomgekkies? PS: Wij gaan die untermensch lunatic muslims verslaan muhahahaa, zoals wij ze altijd zullen blijven verslaan.
jezus
wat een hoop
Wanneer is deze vuurwerkshow,
Kill them all!
Ja hoor, 300 Belgische hakkebarren naar Syrie en maar 150 "nederlandse"?? Wat een laffe klootzakken zeg!! Beetje hier bejaarden lopen te trollen maar niet optiefen naar Zandbakkia waar ze heel handig gecarpetbombed kunnen worden.
150 uitkeringen minder.
Minder.
Minder.
-weggejorist-
Hulde!
Daarna mag minister Hennis nog even haar gang gaan in Amsterdam-West, Den Haag-Schilderswijk, Ede en Gouda.
top, dood willen ze toch, ze hebben alleen niet het fatsoen om het alleen te doen.
Toevallig zag ik vanavond op tv dat ze in belgie binnenkort 40+ jihadronselaars/strijders gaan aanklagen , mischien een idee?
Het is een feestje van het noordelijk halfrond. Blij dat ik op het zuidelijke zit. In het katholieke deel nog wel (ook erg fanatiek).
Zodra die gasten los gaan, poets ik mijn 7L effe op. Wij Nederlanders hebben helaas dat laatste zetje nodig.
En dat zijn dan alleen nog maar degenen die bekend zijn...
REAGEER OOK