Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuwe video uit de Islamitische Staat

Goedemorgen Vrije Westen. Er is weer footage uit die ellendige zandbak vol vroegmiddeleeuwse haatbaarden die de leer van Mohammed letterlijk nemen. Uiteraard ook in deze mediaproductie weer dood & verderf, onthoofdingen en afknallen van alles wat niet IS is (waaronder iemand met een crucifix in de portemonnee). Wat wel weer kek 21ste eeuw aan deze (HD) beelden is, is dat de Aboe Halzensnijders aldaar thans beschikken over drones waarmee ze tamelijk effectief de vijand een kopje kleiner weten te maken.
Update: Video verwijderd van YT wegens walgelijk. MIRROR (nsfw)
Voor de mensen die dit soort horrorfilmpjes liever niet kijken op een lege maag, na de break een stukje dom geschreeuw uit de Volkskrant van dit weekend. domgeschreeuw534.jpgHet gaat klote in de wereld. Voor het GoedVolk van de Azijnbode reden om "gewone mensen" aan het woord te laten over de toestand in de wereld. En zo'n "gewoon iemand" is dan een Anonymus van 19 uit "Scandinavië" (lol) die zijn gehersenspoelde peop over de Islamitische Staat vrijelijk (en onverifieerbaar) mag laten stromen. Geruststellend dat het allemaal wel met de islam te maken heeft.

Reaguursels

Inloggen

van mij mag je vertrekken, haatmop. Ik zou zelfs meer zeggen: ga aub wegkwijnen in die smerige zanderige hel. Ik gun het je van harte.

Ozon | 25-08-14 | 20:10

@necrosis | 24-08-14 | 10:57
Agent Orange is een ontbladeringsmiddel.... fikt niet, soort van Roundup .....

lilluke halve hoan | 25-08-14 | 14:41

@necrosis | 24-08-14 | 10:31
Dat heet toch Napalm/......

lilluke halve hoan | 25-08-14 | 14:35

Waarom iemand uit Scandinavië en dan ook nog eens anoniem? Hier vlak om de hoek in elke buurt met een grote islamitische populatie komen ze er gewoon openlijk voor uit.

Angelica | 25-08-14 | 09:25

Is het trouwens waar dat de in China geproduceerde 2N3055's te kleine chipjes zitten?
McMarx | 24-08-14 | 14:17
Ja, komt omdat ze de hele dag kijken of ze moeten schijten.
De Motorola en Fairchild zijn (waren) het beste.

2N3055 | 25-08-14 | 02:31

Video verwijderd van You Tube. Nu de makers nog verwijderen van deze aardbol......
DerHanzel | 24-08-14 | 22:11
Als het niet op YouTube staat dan bestaat het niet en is er dus niets aan het handje!!!1!111!1

Graftak | 25-08-14 | 02:23

Video verwijderd van You Tube. Nu de makers nog verwijderen van deze aardbol......

DerHanzel | 24-08-14 | 22:11

Ik begin echt dood en doodziek te worden van de misselijke koppensnellers. Iedere keer neem ik mij weer voor om niet te kijken maar doe het dan toch. Wat blijft zijn de beelden van horror die uren achter je netvlies voorbij blijven razen. Wat doen mensen elkaar toch in vredesnaam aan en waarom? Hoe is het mogelijk dat elk greintje gevoel en mededogen compleet uit een mens kan verdwijnen? Totale waanzin en gekte dit wat niet meer lijkt te stoppen.

DerHanzel | 24-08-14 | 22:09

12:30

esh | 24-08-14 | 20:57

willie1971 | 24-08-14 | 13:07
Hou toch op joh. Verschrikkelijk mens. Imperialisme? Weer de blankmensch? Zie jij blankmenschen koppensnellen? Mocht het ooit tot een fittie komen tussen westerse wereld en de islam. Zullen we jullie zure klootzakken ook niet vergeten. De blanke rechterhand van de islam, zeg maar.

Smarties | 24-08-14 | 19:05

Jimmydepimmy | 24-08-14 | 12:47
Maak je niet druk. Heel Oost-Europa zal toesnellen om strijd te leveren in de landen waar islam denkt te kunnen zegevieren. Zeg maar west Europa. Denk je nu echt dat die landen de kip met de gouden eieren laat afpakken door moslims? Het is tevens ook het enige voordeel wat de EU ons heeft geleverd. Dit is overigens wel weer weg te strepen vanwege het beleid van de EU om nog veel meer van dit soort moslims binnen te halen.
En buiten dat, ik weet zeker dat de west Europese landen zelf het wel kunnen rooien. Je onderschat de slagkracht van deze landen, c.q. bevolkingen. Zo ver komt het niet. Er gaat gewoon een remigratieproces starten voor degene die niet met de vrijheid om kunnen gaan. Degene die dat wel kunnen blijven hier en zijn van harte welkom.

Smarties | 24-08-14 | 18:55

ISIS, Hezbollah, Hamas, Al Quaida ik spreek al een aardig woordje Arabisch.

dubbert | 24-08-14 | 18:42

King of the Oneliner | 24-08-14 | 10:40
Ben het helemaal met je eens. Onze aandacht wordt getrokken door lieden die alleen negatieve energie kosten. Samendrijven, hek eromheen. En nooit meer contact mee zoeken. Kunnen we ons richten op vooruitgang.

Smarties | 24-08-14 | 18:27

Wordt tijd dat we net zoals in de USA een wapen mogen bezitten voor zelfverdediging. Ik heb geen zin om mij of mijn familie zo af te laten slachten.

johnelec | 24-08-14 | 18:17

En dat allemaal omdat ze geen stageplaats hebben

sjaap.marok | 24-08-14 | 18:13

Mijn conclusie Islam vernielt je mentale capaciteit, verder verdiep ik mij er niet in, ik vermoed dat er enkele grote partijen grote belangen hebben dit zo te laten zijn.

gebrokenvleugel | 24-08-14 | 18:04

Met zijn allen in koor : 8bier....... Allah snackbar.

lex8310 | 24-08-14 | 17:43

Wonen er trouwens geen vrouwen in de islamitische staat? Ik zie namelijk alleen maar mannen!!

Graftak | 24-08-14 | 17:37

Hoe is het mogelijk dat Links en de Gutmenschen met een serieus gezicht zeggen dat Isis niets met de islam te maken heeft en de islam liefde en vrede is.
.
Ergo, Isis IS de ware en pure islam!

Graftak | 24-08-14 | 17:25

Die drone is een stukje speelgoed met een GoPro.

moonshiner3519 | 24-08-14 | 15:17

-weggejorist-

Meningnietes | 24-08-14 | 14:55

@Billy Bob | 24-08-14 | 11:08 Ben het volledig met je eens. Als we onze (klein)kinderen deze onzin willen besparen hebben we geen keuze dan de totale vernietiging van islam en alles wat er aan herinnert. Zolang ik kan zal ik verhinderen dat islam ook maar enige poot ergens aan de grond krijgt.
Weg met die teringzooi!

Big Swinging Dick | 24-08-14 | 14:47

Wonderful-Life | 24-08-14 | 14:28
Vast opgenomen met een verderfelijk westers apparaat. Dat dan weer wel.

polt | 24-08-14 | 14:34

Wat een verschrikkelijke beesten zijn dit. Dit moet uitgeroeid worden met wortel en tak. Waarom niet met apaches een massale aanval uitvoeren. Die monsters lopen in open veld.
Waarom verwijderd YouTube dit soort filmpjes niet. En tiet mag niet, maar een massale slachtpartij is geen enkel probleem.

lex8310 | 24-08-14 | 14:33

Waarschuwing: rond 5 min langdurige huilebalk. Even later afgehaakt.

TheseDays00 | 24-08-14 | 14:31

Triest. Maar, het voordeel van dat soort filmpjes, dat het ware lelijke gezicht van de islam aan iedereen wordt getoond, en ook nog in HD, wat wil je nog meer! En als je nog steeds niet wilt erkennen dat de islam dood en verderf is, dan ligt er voor je hoofd een hele dikke betonnen plaat.

Het is al 1400 jaar oorlog, de islam wilt alles vernietigen wat geen islamitisch is, en door dit soort filmpjes laten ze dat steeds duidelijker worden, zodat we uiteindelijk met de waanzin van links kunnen ophouden, want de islam is onze vijand en met je vijand mag jij nooit knuffelen, anders graaf jij je eigen graf.

Nou maar hopen dat onze overheden dat eindelijk gaan erkennen, dat de islam onze vijand is, dan pas kunnen ze het probleem oplossen, want zolang er niet officieel wordt erkend dat de islam de grootste bedreiging is voor onze rechtstaat, vrijheid en democratie, dan zijn we verloren. Dus politici, wordt snel wakker, voordat het te laat is.

Wonderful-Life | 24-08-14 | 14:28

@2N3055 | 24-08-14 | 13:44
Mijn HiFi heeft ook ladingsclusters. Totdat ik de stroom eraf haal.
Is het trouwens waar dat de in China geproduceerde 2N3055's te kleine chipjes zitten?

Rest In Privacy | 24-08-14 | 14:17

Ik neem aan dat iedereen snapt wat er aan zit te komen en dat het westerse speelkwartiertje weldra afgelopen zal zijn en dat we zelf in aktie zullen moeten komen. De cultureel-marxisten in Den Haag gaan ons niet beschermen, dus moeten we het zelf doen en de VOC-mentaliteit omarmen en de Prinsenvlag.

Wurgje de huisboa | 24-08-14 | 14:16

Wij hebben in het Westen waarden die verdedigd moeten worden tegen de barbaren. Waarden zoals rationeel denken, vrijheid, gelijkheid en democratie zijn universeel en tijdloos. De ideologie van de radicale islam is bankroet, leeg, niets dan onderwerping en dood. Wij hebben in het Westen politieke leiders nodig met visie die bereidt zijn om onze Westerse waarden te verdedigen.

slackrjack | 24-08-14 | 14:10

Het grootste gevaar van de vrijheid, is een ieder die roept: 'volg mij en ik maak je vrij.'
.
Voor wie het nog niet begrijpt, hiermee classificeer ik iedere religie per definitie in de verdomhoek. Zoek je je heil buiten jezelf dan plaats je de verantwoordelijkheid buiten jezelf.
.
Hulde aan de wereldleider die religie strafbaar stelt!

Rest In Privacy | 24-08-14 | 14:00

doskabouter | 24-08-14 | 13:42

Weet een mooi wapen voor in die zandbak daar.
Grote speakers met Bob Marley muziek en wat jointjes.
Misschien worden ze dan rustig.

En dan de Koran laten lezen en dat ze liggen de giechelen van het lachen. WAAAZAAAAP

svdb | 24-08-14 | 13:54

Intussen op joop.nl
Alléén maar over de gazastrook, niks over isis, helemaal niks, terwijl isiser op 1 dag meer doden dan Israël in een maand.
O n b e g r i j p e l i j k
Hoe is het mogelijk dat die jopers in de propagandamachine trapt die gaza heet.
m.joop.nl/key/Y29udHJvbGxlcj1hcnRpY2xl...

2N3055 | 24-08-14 | 13:51

Dat eeuwige Godwinnen met de kruistochten ben ik klaar mee. Deze onmenselijke terreur 'van de liefde' is een globale ramp geworden. De PVV is misschien niet de oplossing, maar enige manier om erger te voorkomen. Ook al hebben ze nog geen meerderheid, het is DE manier om aan te tonen hoe er op kritiek op islam wordt gereageerd. Het zijn allemaal incidenten, IS(IS) is geen islam, de meerderheid van de moslims is het niet met ze eens (aangezien dat uit enquetes komt waarbij niemand gaat zeggen ja ik ben moslim en voor die haatbaarden). Als een willekeurige politieke of andere religieuze stroming dit zou flikken werden ze op alle zwarte lijsten gezet. Dan maar zoals Geert het netjes en onstrafbaar verwoordde: ben niet tegen de moslims maar in elk geval tegen deze 'religie van liefde'.

superlutser | 24-08-14 | 13:50

Goed om een inkijkje te hebben in de debiliteit van een IS adept, simplisme van de wereldverbeteraar met het IQ van tweemaal de schoenmaat, gevaarlijke combi.

Heer Zwad | 24-08-14 | 13:46

+1 voor remigratie. Gedwongen remigratie van families van terroristen uit de Westerse wereld.

slackrjack | 24-08-14 | 13:44

Centauri3 | 24-08-14 | 12:22
Hoi, het gaat niet om UFO's en al die kwats.
Het gaat om het mechanisme wat hij beschrijft.
Ik ben zelf een electronicus, en heb in de tijd dat er nog weinig asielzoekers waren de Quantum Theorie mogen bestuderen, betaald en wel. Tot op het bot bestudeerd incl de 1e en 2e afgeleiden.
Wat Cotterel zegt over energiebehoud van ladingclusters, is mogelijk. Het zou betekenen dat onze 'geest' als zelfstandige entiteit door kan gaan.
Einstein zelf heeft dit ook al aangestipt, aanvankelijk 'geloofsgedreven' en later bleek het te kloppen met z'n eigen 'foutieve' aannames die later zijn grootste ontdekkingen bleken te zijn.

2N3055 | 24-08-14 | 13:44

svdb | 24-08-14 | 13:12

Hoofden afsnijden en mee voetballen mag ook niet! (hoe ziek ben je dan) Denk je nu echt dat die zwakbegaafde sadisten maar één moment nadenken of iets mag? Het zou beter zijn alles uit de kast te halen van moderne wapentechnieken om die lui zo snel mogelijk uit te schakelen.

doskabouter | 24-08-14 | 13:42

Zucht, ik stam nog uit de tijd dat in Scandinavie helemaal geen figuren leefden die Abdullah heten. Ja vroeger was alles inderdaad beter. Als Europeaan heb je de plicht om alles in het werk te stellen Europa te verlossen van deze geïmporteerde haatideologie. Al dan niet gedwongen remigratie is het enige dat onze beschaving nog kan redden.

Barani517 | 24-08-14 | 13:31

Is dit nou zo'n befaamde 'gematigde' moslim?

Net zoals een 'gematigde' pyromaan? Of een 'gematigde' pedofiel?

dlseth_ | 24-08-14 | 13:22

Wat mijn opval is, dat als ze een gebouw beschieten er een groep probeer open en bloot zonder dekking naar een ander gebouw van kalksteen proberen te vluchten? Snappen ze nou echt niet dat kogels daar gewoon dodelijk door heen vliegen? Als je dan toch kans wil maken graaf dan een greppel en geef dan een warme verrassing maar ga niet zonder dekking over de horizon lopen want met een FN MAG schiet je met gemak 1000 meter doel trefzeker.

mente aperta | 24-08-14 | 13:13

Ze zijn wel consequent die ISIS beesten.

Wat een enge ontwikkeling.

Je kunt er echt helemaal niets aan doen.
Plat nuken mag niet en kan niet, want dan doe je het zelfde als ISIS. Toe kijken kan ook niet, want dan zijn we straks zelf de sjaak allemaal.

svdb | 24-08-14 | 13:12

En als hij nou eens gelijk heeft? Met zijn 40 jaren. Ik ik het nu vergelijk met 40 jaren terug zou het best wel eens kunnen kloppen.

Rest In Privacy | 24-08-14 | 13:09

Waarom Isis zo veel effectiever is dan de Irakees is dat ze getraind en bewapend worden/zijn door de VS.
Geloof speelt hier wel een rol maar die rol heet geen islam maar imperialisme,van het westen wel te verstaan.

willie1971 | 24-08-14 | 13:07

@polt +1 jouw opmerking heeft in ieder geval bij mij een smile op. Mn gezicht getoverd.. ;)

Roland19812515 | 24-08-14 | 13:06

Westerse politici blijven alles van die kromzwaarden maar recht praten, ipv het zwaard op te nemen tegen die halve maan-aanbidders, onder het mom van wie het zwaard opneemt, zal door het zwaard (of een paar tactische nuke's) vernietigd worden! Hopelijk staan er echte leiders of hoge militairen (Desnoods een of andere overtuigende korporaal) op in het westen, die het tij gaan keren en gaan voor een definitieve oplossing van het extremistische cq fundamentalistische IS(lam)-probleem.

TuuT | 24-08-14 | 12:58

@Realism Is All | 24-08-14 | 10:44
.
Nou, je bent wel een optimist hoor. Die lui fokken als konijnen; dat is namelijk het enige dat ze goed kunnen. Ik verwacht al binnen 20 jaar de invloed van de "geesteskanker" die Islam heet, te zien.

Brou Is Back | 24-08-14 | 12:57

Eigenlijk zou je dit soort propagandafilmpjes moeten saboteren door er keiharde homoporno tussen te monteren ofzo.

polt | 24-08-14 | 12:52

Fight fire with fire.

kleine bob | 24-08-14 | 12:52

No Mames | 24-08-14 | 12:44
De Islam zit niet alleen in het Midden-Oosten. De Islam zit overal. Waarschijnlijk ook bij jou om de hoek.

Jimmydepimmy | 24-08-14 | 12:47

dikke vette hd productie, vergeet je de ondertiteling... pfff

paranoya | 24-08-14 | 12:46

Mmm, als het echt uit de hand loopt dan kunnen we in zeg 20 minuten natuurlijk gewoon het midden oosten uit de moderne geschiedenis nuken.

No Mames | 24-08-14 | 12:44

@Proud Infidel | 24-08-14 | 12:31
Een ronduit angstaanjagend filmpje.

Jimmydepimmy | 24-08-14 | 12:44

Van Aartsen en Opstelten. Kijken jullie dit filmpje nog eens goed voordat jullie verder gaan met Geenstijl te fucken. Stelletje Lamzakken!

ET007 | 24-08-14 | 12:44

We hebben even geen tijd nu, we moeten eerst het stofzuigerprobleem oplossen in Brussel.

drielenaar | 24-08-14 | 12:39

Ik heb het vermoeden dat het schrijfsel afkomstig is van de roodharige ("Viking") bekeerling.

polt | 24-08-14 | 12:35

Kom uit die fucking middeleeuwen Mafkezen.

Franco 1975 | 24-08-14 | 12:27

Dit zijn in principe amateurlegers bestaande uit geschifte fanatici. Maar ze zijn tot de tanden bewapend en maximaal gemotiveerd. En ze hebben maar een doel voor ogen. En blijkbaar zijn ze in staat om (wellicht slecht getrainde) beroepslegers met gemak te overrompelen.
Als ze op enig moment voor de poorten van Europa staan (wat in kilometers gezien al lang zo ver niet meer is...) dan vraag ik me oprecht af wie of wat deze schoften kan en zal tegenhouden.
Niet alleen IS, ISIS, maar elke vorm van radicale Islam dient keihard bestreden te worden. Niet dan, maar nu. Gooi de grenzen dicht en bescherm onze normen, onze waarden en eigenlijk algemene menselijkheid.
Gadverdamme.

Jimmydepimmy | 24-08-14 | 12:25

Youtubes van Maurice Cotterel.
2N3055 | 24-08-14 | 11:53

graag biedT voor Uw boek u aan:

The Irish Origins of Civilization 1

www.youtube.com/watch?v=SAnLST3BTjo

scuzi ... ik heb nog nooit een ufo of een wilde yeti of een iets groenigs dat wandelt gezien.

als het groen is dan rook ik het. And kill all the cobwebs with fire ... ghehehe hehe

Centauri3 | 24-08-14 | 12:22

Eduardo- | 24-08-14 | 12:10
Het enige wat ik zeker weet is dat ze het zullen verliezen net zo goed als het westen verliest wanneer we onze democratie willen opleggen aan die landen.

ITEACHYOU | 24-08-14 | 12:17

Ik begrijp de aantrekkingskracht van dit soort filmpjes op westerse moslimjongeren heel goed. Zingevingen & religie, avontuur, de greater cause, terug maar je roots, mannen onder elkaar etc.

Ik ben vroeger weleens meegeweest met een christelijke werkvakantie in oost-Europa. Toen organiseerden we een sportweek en bouwden een speeltuin. Dat was ook avontuurlijk en bracht zingeving aan mijn leven. Maar we gingen niet voetballen met afgehakte hoofden.

Ebert de R | 24-08-14 | 12:16

McMarx | 24-08-14 | 12:13
Vingertjes, baarden, zand, haat en roestige AKs. Executies en koppensnellen. The usual zeg maar.
Het voetballen met een afgehakt hoofd is nieuw voor mij, een leuke touch om het toch nog een beetje fris te houden.

Eduardo- | 24-08-14 | 12:16

2N3055 | 24-08-14 | 11:53

scuzi ...

HUH?

Centauri3 | 24-08-14 | 12:15

Ik ga dat filmpje niet kijken. De booschap is reeds bekend en er zal wel weer van dat kattegejank bijgelevert worden.

Rest In Privacy | 24-08-14 | 12:13

www.carabo.tweakdsl.nl/mohammed5.htm
"Alleen al de nauwkeurige beoordeling van de grondtekst, de koran voor de islam, geeft zonder twijfel aan voor welk soort intellectueel product we staan: de koran is geen verhandeling, geen manifest, geen rationele uiteenzetting, geen doctrine, hij bevat geen solide argumenten, alleen affirmaties, emotionele aansporingen, bedreigingen. Mohammed bevestigt zonder meer en zijn schaarse redeneringen steunen op vooronderstellingen. De inhoud is zeer arm en lijdt aan voortdurende herhalingen. Vooral de oudste ` sura's, de Mekkaanse, verwekken, zoals gezegd, een indruk van verwardheid, de Medinese zijn heel wat coherenter.

In de koran is het vormniveau van de imaginatieve voorstellingen zeer laag. De samenhang is los. Het constructief gebruik van de intelligentie lijkt geschaad. Er is geen enkele zorg om de objectieve gegevens juist weer te geven. Er is bijna geen beschrijving. En dat duidt op een weinig gedifferentieerde perceptie.

Vergelijken we met de Apocalyps van Johannes dan vinden we dezelfde emotionele sfeer, hetzelfde gemis aan rationele argumentatie, dezelfde aansporingen en bedreigingen, behalve dan dat de Apocalyps qua verbeeldingskracht zoveel rijker en machtiger is dan de koran. In de Apocalyps speelt de vernietiging van de ongelovigen zich vooral op aarde af, waar alle kwalen de komst van de Mensenzoon voorafgaan.

Noch de Apocalyps, noch de koran zijn intellectuele producten van hoge kwaliteit. Zij verschaffen weinig inzicht. Beide spruiten voort uit verarmde ziekelijke mentale processen, die aanleiding hebben gegeven tot letterkundige brouwsels.

De vreselijke intellectuele armoede van Mohammed wordt pas duidelijk als we zijn intellectuele productie gaan vergelijken met deze van Plato of Aristoteles. Twee afgronden staan hier tegenover elkaar: enerzijds de hoge verstandelijkheid, die streeft naar dieper inzicht in de dingen, anderzijds een obscure instinctieve drang, die spreekt vanuit irrationele impulsen. ".

King of the Oneliner | 24-08-14 | 12:13

@sosolobi | 24-08-14 | 12:10
Je gaat ervan stotteren :).

Watching the Wheels | 24-08-14 | 12:12

(wordt ergens = (komt

Watching the Wheels | 24-08-14 | 12:11

ITEACHYOU | 24-08-14 | 12:03
1400 jaar ellende en jij denk echt dat er een "goed" deel is?
Wanneer de shit hier echt de fan raakt he? Wanneer we echt head to head gaan... Voor welke kant denk je dat de "gematigde" moslim (1000000+ in NL)kiest?

Eduardo- | 24-08-14 | 12:10

Op het gevaar af dat ik door een aantal reaguurders voor mietje of trutje wordt afgeschilderd. .het zij zo.. maar ik ben bang.. bang van die haatbaarden in wiens ogen de westerse bevolking niets waard is en die onderworpen dient te worden aan de islam. .. bang voor die overgrote zwijgende meerderheid zog. Gematigde moslims die geen stelling neemt en elke smet op de islam afdoet als een complot van het westen en de zionisten.. bang voor onze laffe regering aan wiens kant het oorverdovend stil is .. gewoon bang. .ook bang voor mijn eigen gevoelens en gedachten van wantrouwen en bijna haat joegen de gemiddelde Marokkaan die ik tegen kom in de lift of op mijn werk. Dit komt nooit meer goed.

sosolobi | 24-08-14 | 12:10

Op het gevaar af dat ik door een aantal reaguurders voor mietje of trutje wordt afgeschilderd. .het zij zo.. maar ik ben bang.. bang van die haatbaarden in wiens ogen de westerse bevolking niets waard is en die onderworpen dient te worden aan de islam. .. bang voor die overgrote zwijgende meerderheid zog. Gematigde moslims die geen stelling neemt en elke smet op de islam afdoet als een complot van het westen en de zionisten.. bang voor onze laffe regering aan wiens kant het oorverdovend stil is .. gewoon bang. .ook bang voor mijn eigen gevoelens en gedachten van wantrouwen en bijna haat joegen de gemiddelde Marokkaan die ik tegen kom in de lift of op mijn werk. Dit komt nooit meer goed.

sosolobi | 24-08-14 | 12:10

Op het gevaar af dat ik door een aantal reaguurders voor mietje of trutje wordt afgeschilderd. .het zij zo.. maar ik ben bang.. bang van die haatbaarden in wiens ogen de westerse bevolking niets waard is en die onderworpen dient te worden aan de islam. .. bang voor die overgrote zwijgende meerderheid zog. Gematigde moslims die geen stelling neemt en elke smet op de islam afdoet als een complot van het westen en de zionisten.. bang voor onze laffe regering aan wiens kant het oorverdovend stil is .. gewoon bang. .ook bang voor mijn eigen gevoelens en gedachten van wantrouwen en bijna haat joegen de gemiddelde Marokkaan die ik tegen kom in de lift of op mijn werk. Dit komt nooit meer goed.

sosolobi | 24-08-14 | 12:10

@2N3055 | 24-08-14 | 12:00
Misschien komen deze beelden wel juist voortdurend naar buiten om daar wat draagvlak voor te creëren. Andere filmpjes zijn binnen 2 uur wereldwijd verwijderd. Begrijp me goed, als ze het morgen kunnen oplossen perfect, gruwelijke lui, maar we stappen te makkelijk heen over eerdere manipulatie en moeten wel scherp blijven denken 'waarom' die beelden steeds naar buiten komen. Zijn ze nieuw met nieuwe gruweldaden (wordt ergens de Telegraaf of Volkskrant van gisteren ergens in beeld?) of is het een compilatie van gruweldaden van weken of maanden geleden?
.
Destijds bij de inval van Koeweit zijn we voor de gek gehouden en daar zit niemand mee en dat laatste is raar. Het gaat uiteindelijk om olie en gas, anders zouden ze die meisjes in Nigeria van Boko Haram ook wel even bevrijden, die zitten toch ook nog vast of niet?
.
Hier de 'reden' voor een inval in Koeweit, een actrice: www.youtube.com/watch?feature=player_d...

Watching the Wheels | 24-08-14 | 12:09

Oude bok: Roger that, mijn dag is goed.

Billy Bob | 24-08-14 | 12:07

Kortom Abdullah van 19 is boos op de wereld omdat hij geen meisje kan krijgen.

Willem van Rood | 24-08-14 | 12:05

2N3055 | 24-08-14 | 12:00

Die doen tenminste wat. Europa is alleen maar bezig met de tomaten van boer Harms en de stofzuiger van buurvrouw Annie.

doskabouter | 24-08-14 | 12:04

doskabouter | 24-08-14 | 11:55
Noem me naïef maar hij heeft alleen gelijk wat betreft de extremistische kant van de islam. Ik geloof nog steedsin het goede deel, al wordt dit steeds moeilijker.

ITEACHYOU | 24-08-14 | 12:03

we gaan dit toch hier zeggen. De leeftijd raakt aan het houten plafond en iemand moet het doen.

De vijand heeft voor ons nu wel een gezicht gekregen. Goed danwel niet zo goed. Het danwel met hoofddoeken danwel anderzijdse gezwachteldigde pratende hoofden. Na deesch tumultuezse weken zijn we er met zn allen er wel overeen.
Het moet toch een fijn gevoel zijn om te kunnen zien welk lachende gezichtje -mij- in de borst probeert te schieten. face to face. waarom niet? Omdat diegeen die amok veroorzaakt ook niet tegen bloederige mensenleed kan. hmmm ...

Centauri3 | 24-08-14 | 12:02

Die ene met die kous op zn kop die op 5 min jankend van islam emotie staat te te roepen dat ie allah wil pijpen. Die zou een cactus in zn reet geramd moeten krijgen. Godverdomme wat een seniel gedoe.
Het erge is dat de USA ze alleen op sommige plekken 'beteugelt' maar niet actief erachteraan gaat.

2N3055 | 24-08-14 | 12:00

@Goudgekkie | 24-08-14 | 11:25
Wel een goede vraag, als het propaganda filmpjes betreft die ze zelf in elkaar zetten, welk doel hebben die ZeikIS dan met hun beelden en welke service verlenen wij aan hen?
.
@me,myself and IK | 24-08-14 | 11:29
Gewoon nadenken kan geen kwaad op z'n tijd. Iemand dan meteen wegzetten voor D66'ert is tamelijk dommig. Hij stelt gewoon een vraag, die best goed is als je er iets dieper over nadenkt. Iemand heeft er belang bij dat die video verspreid wordt, net zoals Scotland Yard juist verbiedt om naar bepaalde andere films te kijken. De wereld zit waarschijnlijk iets ingewikkelder in elkaar dan we denken. Waarom zou je straf instellen op het bekijken (niet verspreiden) van de ene film, terwijl er steeds nieuwe gruwelijke films uitkomen die niet verboden zijn? Kun je dan niet beter als overheid voorkomen dat ze uitkomen, ze zetten er ook al bij dat het niet voor iedereen geschikt is (soort kijkwijzertje van Google)? (Persoonlijk mening is uiteraard dat alles vrij moet zijn.) Nee ... bepaalde films mogen we wel zien en andere niet, ook weer een beetje afhankelijk van ons Europees land. Begrijp me goed, ik heb geen oordeel, wil alleen dat we blijven nadenken. Gezeik met die moslims elke dag. www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/a...

Watching the Wheels | 24-08-14 | 11:58

doen = doet! sry

doskabouter | 24-08-14 | 11:57

ITEACHYOU | 24-08-14 | 11:51

Helemaal met je eens. Maar besef wat de Islam met mensen doen! IS wil een Islamitische staat. Een staat waar de Islam en dus de Koran leidend is. Dan heeft Geert gewoon gelijk. Het is geen geloof, het is een gevaarlijke ideologie. Het bedreigd de wereldvrede en de vrijheid van mensen. Wie was erger, Hitler of Allah?

doskabouter | 24-08-14 | 11:55

Voetballen met afgehakte hoofden is zooooooo uit de Inka tijd.

whoppah_ban | 24-08-14 | 11:55

Centauri3 | 24-08-14 | 11:50
Daar ben ik een boek over aan het schrijven.
Maar je zou eens kunnen gaan zoeken in de eerste Youtubes van Maurice Cotterel.

2N3055 | 24-08-14 | 11:53

Niet bepaald een promotiefilmpje voor een mooi vakantieland. Ik heb me altijd al afgevraagd hoe de duivel er uit ziet. Nu weet ik het.

Maar wie levert nu eigenlijk de wapens aan IS, en hoe betalen ze het! En waarom grijpt de beschaafde wereld niet in! Het lijkt wel of Rutte en consorten niets anders doen als wegkijken en juichen om een door het CBS uitgeperste 0.4% zgn groei van de economie. Een hele andere wereld als de echte wereld. Puinhoop.

doskabouter | 24-08-14 | 11:51

Met weemoed terugdenkt aan Saddam. Wij, het vrije westen, hebben deze situatie gecreëerd. Jammer dat ons geheugen zo slecht is. Hoe komen ze trouwens aan al die wapens? Wie heeft zijn zakken hiermee gevuld? Dat zijn de echte boeven . De mensen uit het filmpje zijn geen mensen maar gehersenspoelde robots waar geen greintje empathie meer in zit. De enige manier om dit in de kiem te smoren is om nog radicaler te zijn dan hen. Saddam had dat goed begrepen. Het wordt tijd voor de grote schoonmaak.

ITEACHYOU | 24-08-14 | 11:51

ecologiste | 24-08-14 | 11:08

scuzi nog één vraagje:
... hoe doodT je een ziel?

Centauri3 | 24-08-14 | 11:50

Komen ze in jezusnaam aan drones, en mensen die ze kunnen bedienen?
Bokito ergo sum | 24-08-14 | 10:59

buitgemaakt op het irakeze leger die ze weer van de amerikanen hebben. ongetwijfeld zitten erbij hen ook irakeze oud-militairen die ze kunnen bedienen.

B. Randnetel | 24-08-14 | 11:50

Eduardo- | 24-08-14 | 11:23
Exact. Met een hypotheek, eigen zaak, twee koters staat die middeleeuwse barbarij op mn laatste prio plek. Maar denk je s in als je alle energie die de de gemiddelde NL-er steekt in een leuk bestaan, stopt in haat, oorlog en een middeleeuws boek. Daar loopt t compleet scheef. Twee onverenigbare paden.
Ik heb er wel wat op gevonden: Heb besloten dat t me echt niet interesseert wat er in die zandbak gebeurt. Goeden en kwaden zijn er eigenlijk niet daar. Wel veel collatoral damage. Tot die baarden voor mn gladgeschoren gazonnetje staan hoef je van mij weinig te verwachten.

De Snaak | 24-08-14 | 11:48

Smerige tuig zelfs als je zou gaan vergelijken met de Nazi's kun je zeggen dat de Nazi's "humaner" waren geweest tegen de vijand. Maar dit ISIS is pure pure kwaad erger dan alle kwaad van de afgelopen eeuwen. Op een Dzhengis Kan achtige manier gaan ze als beesten los en in bezit genomen door demonen uit de 7e hel. Met 21ste eeuw wapens en tactieken hun middeleeuwse droom verwezenlijken.

Een ijscoman die op straat aan kinderen ijsjes verkocht werd vermoord op straat en in koele bloed z'n hoofd afgehakt ( ondanks dat hij nou moslim was) en getoontsteld aan de kinderen omdat ijsjes haram zijn omdat er in de tijd van Mohammed ook geen ijsjes waren dus alles MOET DEAUD wat niet in die tijd voorkwam. Ironisch genoeg gebruiken ze wel wapens en video's om hun terreur te voort te zetten... Ziek ziek ziek.. Er zou een mobilisatie moeten komen tegen dit tuig en terugknallen naar de hel waar ze vandaan kwamen plus hun door video's gehypnotiseerde aanhangers.

Roland19812515 | 24-08-14 | 11:48

Als je goed leest, lees je dat hij gewoon wil palen...

Rico Tampeloerus | 24-08-14 | 11:44

Kaas de Vies | 24-08-14 | 10:35

ISIS ... was een voloptuese vrauuuw !!!
met Weelderige vormen. Borstbeen zo hard as vesuvius's anale oxidaties. Dijbenen zo hard als staal!
Een Flamoes die rood gekleurde moslim lipjes onder den hoofddoek licht gevende maakT ...

O hoe fijn ISIS heefT H E L E M A A L nix met hoofddoeken te maken ... dat is

Centauri3 | 24-08-14 | 11:39

Al onze straten in Nederland zijn al bevuild met talloze van deze engerds en er komt dagelijks meer van dit tuig Nederland binnen,nu wordt zelfs het woord uitgenodigd gebruikt.Één troost,dat schorem dat zich onze regering noemt komt gelukkig zelf ook aan de beurt.

snapdragon | 24-08-14 | 11:38

Prima toch dat de Volkskrant dat doet. Echte feiten. Zichtbaar maklen hoe het werkt. Kudtreligies. Bronnen van haat voor zij die fout willen.

Roer | 24-08-14 | 11:33

Amigo1973 | 24-08-14 | 11:18
Amen. Mijn gedachten.

Bigi Bana Boy | 24-08-14 | 11:32

100 miljoen voor Defensie erbij. Dat is één JSF. 20 Leopard 2's. Dat is wat wij als volk over hebben voor onze vrijheid. Dat komt ons of onze kinderen nog duur te staan in de toekomst.

Bigi Bana Boy | 24-08-14 | 11:31

Goudgekkie | 24-08-14 | 11:25
Kijk nou, een D66 stemmert. Als je zo graag wegkijkt, waarom kom je dan op GeenStijl.

me,myself and IK | 24-08-14 | 11:29

Europa binnen veertig jaar onder islamitisch gezag? Nee, Abdullah is dan met 59 jaar de oudste demonstrant op het Breivikplein.

Ja nee, geen mening | 24-08-14 | 11:27

Waarom plaatsen jullie dit soort propaganda-filmpjes?

Goudgekkie | 24-08-14 | 11:25

Maar gaan de westerse leiders hier wel wat tegen doen?

US is maar mondjesmaat bezig met wat gerichte bommetjes, De EU viert vakantie tot de volgende verkiezingen en de Nederlandse regering praat alleen maar politiek correct om alles zo snel mogelijk te downplayen.

Of moet ik aanzien dat die lui daar in de zandbak ieder anders denkende hebben vermoord, ze binnen een jaar ze zich zo erg versterkt hebben dat er een hele dure westerse missie nodig is. Over de mensenlevens die het extra gaat kosten nog maar niet te veel nadenkend.

lady blabla | 24-08-14 | 11:23

De Snaak | 24-08-14 | 11:13
Niks. Zolang wij nog onze lease Golfjes, labradors en 2,3 kind hebben gebeurt er helemaal niks. Islam is liev met bloemetjes en een regenboog.
Wegmetonsers, links- en wegkijkers hebben het hier voor het zeggen. Wat zegt u? Islam gevaarlijk? RACIST!
-
Het land waar onze voorouders aan gebouwd en voor gevochten hebben geven we langzaam maar zeker, stukje voor stukje weg.

Eduardo- | 24-08-14 | 11:23

Als er 1 ding is wat deze filmpjes mij leren , dan is het wel dat je wanneer je tegen deze barbaren vecht , je van hen geen genade hoeft te verwachten .

Mocht ik ooit moeten gaan strijden tegen deze barbaren dan hanteer ik de volgende regel.

Vecht tot de dood erop volgt ook al is de overmacht nog zo groot bewaar desnoods de laatste kogel voor jezelf maar laat je leven tellen voor meerdere van hen .

Amigo1973 | 24-08-14 | 11:18

Vergis ik me of zijn de woorden Allah Hakbar niet net zo erg, of erger, als Heil Hitler ?

PlummerNL | 24-08-14 | 11:18

@Ommezwaai | 24-08-14 | 11:11
Het lijkt me een goede zaak om dergelijke lieden de toegang tot Nederland permanent te ontzeggen, danwel te vervolgen wegens landverraad.
En hoe kan een uitkering doorbetaald worden als men geen bewijzen van een x-aantal sollicitaties per week/ maand kan overleggen?

necrosis | 24-08-14 | 11:16

♫ Het kalifaat, de Langen Poten en Het Plein... ♫

Air van Boven Dorens | 24-08-14 | 11:15

necrosis | 24-08-14 | 11:10
Storm in een glas water meer niet , over een tijdje wil iedereen weer graag wonen in de schilderswijk.

Eurotokkie | 24-08-14 | 11:15

@wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:56
Zo is dat. Beetje jammer dan ook dat we op het verkeerde paard gewed hebben. Maar goed, dat gaan onze leiders natuurlijk nooit ruiterlijk toegeven.
Wat ik overigens wel een positief aspect vind van deze zandbakcrisis, is de voorzichtige toenadering tussen de VS en Iran. En zo blijkt maar weer eens: God sluit nooit de deur zonder het raam op een kiertje te zetten.

VanBukkem | 24-08-14 | 11:14

Alle islamieten het land uit is de enige mogelijkheid.

kwark001 | 24-08-14 | 11:14

Arme ziel. Op een zwarte lijst. Kunnen we hem niet helpen, door een enkeltje Kalifaat te geven?
Gelijk paspoort afnemen. Kan hij daar de Amerikaanse bommen gaan koppen. Iedereen blij.
Ik ben die gasten liever kwijt dan rijk.

Wim Venijn | 24-08-14 | 11:14

necrosis | 24-08-14 | 10:57

Ik dacht dat DOW Chemicals daar verantwoordelijk voor was.

DANNY3960 | 24-08-14 | 11:13

Inmiddels tientallen topics van de GS burelen over de haatbaardjes en 1000-en reageursels van t plebs. De een met nog mooiere theorieën / wetenswaardigheden dan de ander. That's it. That's all. Wat doen we eraan? Weinig. Wat kunnen we er aan doen? Weinig. Trek de GS brigade (als doorsnee verstandige, brave burgers) naar een hoger level en je kan concluderen dat er voorlopig NOOIT wat zal veranderen op NO en EU niveau. Waarom? De onderlinge samenhang ontbreekt nu eenmaal. Dit in tegenstelling tot die (haat)baardjes...

De Snaak | 24-08-14 | 11:13

Leven in de middeleeuwen met bijbehorende gebruiken en wetten, maar wel gebruikmakend van het modernste wapentuig..
Uiteraard met maskers op het gezicht, anders kon bij terugkomst de uitkering wel eens in gevaar komen.

Ommezwaai | 24-08-14 | 11:11

@Eurotokkie | 24-08-14 | 11:03
Je lult uit je nek, en je weet het!
Zie jij de problemen in de Haagse schilderswijk zichzelf oplossen?

necrosis | 24-08-14 | 11:10

Fatwabuster | 24-08-14 | 10:52
Ik zal je een handje helpen. "Dood aan de zionisten! Dood aan de kuffars! Dood aan alles en iedereen! Allah (swot, teab, notk) zal onze vijanden straffen! kk jode. Wij strijden voor onze broeders en zusters!"
Dat is wat ik er uit heb kunnen halen maar ik kan er naast zitten.

Eduardo- | 24-08-14 | 11:10

*lopen*

Billy Bob | 24-08-14 | 11:09

Het is ook een goed idee om dit soort volk te laten zeggen wat ze willen. Er zijn genoeg linkse goedvolk-idioten die dit te ver gaat, en samen met de normale mensen heb je dan een grote meerderheid om ze tegen te houden. Je ziet de politiek nu al draaien.

Dat er een paar debielen zijn die het nu nog steeds niet snappen is alleen jammer voor henzelf.

Jan de Schot | 24-08-14 | 11:09

Och... na vier jaar Arabistiek als bijvak is dat in mijn specifieke geval niet meer zo héél noodzakelijk...

bisbisbis | 24-08-14 | 11:09

Islam is liefde. Islam is vrede. Als we zien hoe deze mannen van de Ware Religie met hun medemensen omgaan, dan zien de de ware aard van deze ware religie.En de ware aard van het ontstaan van de ware religie. Een religie van massamoordenaars.

ljcoster | 24-08-14 | 11:09

Islam is een virus die veel grotere gevaar vormt dan Ebola.

de-iraanier | 24-08-14 | 11:09

Hier een link naar een analyse van psycholoog Somers die aantoont dat Mohammed minstens 1 steek los had zitten. En dat vonden een aantal van zijn naasten ook:
www.carabo.tweakdsl.nl/mohammed.htm

Zijdezacht | 24-08-14 | 11:08

Dit volk moet je vandaag vernietigen, ook de haatbaarden die hier willen terugkeren moeten venietigd worden. Het Goedvolk zal moord en brand schreeuwen, maar doen we niets en blijven wegkijken, loopt mijn kleindochters over 20 jaar in een burka rond. Ik laat dat niet gebeuren.

Billy Bob | 24-08-14 | 11:08

@mr. coffee | 24-08-14 | 10:57
Je moet wat minder koffie drinken. Is slecht voor je.

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 11:08

In 2008 verscheen een literatuurstudie van de Landbouwuniversiteit Wageningen naar het dierenwelzijn van ritueel geslachte dieren; dit in vergelijking met de reguliere slacht in Nederland, waarbij dieren voorafgaand aan de slacht verdoofd worden. De hoofdconclusie luidt als volgt:

"Uit het onderzoek kwam als voornaamste conclusie naar voren, dat onbedwelmd ritueel slachten in vergelijking met slachten na bedwelming op diverse punten nadelig is voor het welzijn van het dier. De noodzaak om dieren die zonder bedwelming geslacht worden zodanig vast te zetten (te fixeren), dat de halssnede trefzeker kan worden toegebracht, kan veel stress veroorzaken. Maar ook de halssnede zelf zal, gezien het grote aantal pijnreceptoren in de halsstreek, een ernstige pijnprikkel veroorzaken - bij sommige dieren onderdrukt doordat dieren in een shocktoestand geraken. Daar staat tegenover dat ze pijn niet via vocalisaties kunnen uiten, omdat ook de luchtpijp is doorgesneden. Verder blijkt het bij het toedienen van de halssteek vaak mis te gaan, met extra sneden en extra lijden als gevolg. Ook kan er bloed in de luchtpijp lopen, wat een gevoel van verstikking oplevert bij dieren die het bewustzijn nog niet geheel verloren zijn. Bovendien blijven de hersenen van onbedwelmde dieren na de halssteek langer actief dan die van bedwelmde dieren. Het is niet uitgesloten dat in het bijzonder runderen na de halssnede relatief lang bij bewustzijn blijven doordat hun hersenen, anders dan bij schapen en pluimvee het geval is, via de niet doorsneden arteria vertebralis nog even van bloed voorzien blijven."

ecologiste | 24-08-14 | 11:08

We waren zo goed bezig in het Vrije Westen.
Ondanks het juk van het christendom in 100 jaar tijd een wetenschappelijke boost van jewelste dat ons auto's, luchtvaart, ruimtevaart, muziekdragers, telefonie, radio, TV en noem maar op heeft gebracht.
We hebben zelf de termietenplaag die het christendom ooit was getemd en verlicht tot een onschadelijke huisvlieg.

Maar toen... toen kwam er een plaag van de allerzwartste allergiftigste schorpioenen voor in de plaats die sindsdien al het positieve overwoekerd met hun barbarij en hun schreeuw om aandacht.

De poorten van de hel zijn geopend en we kijken dagelijks recht in de ogen van de duivel: de islam.
En zij die deze poorten geopend hebben kijken weg.

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 11:06

Als er ergens een totale oorlog tegen gevoerd moet worden zijn het wel tegen dit soort uitwassen en alles en iedereen wie hun ondersteunt.

HaatAth3ist | 24-08-14 | 11:05

Gezellig zo een Islamitische Staat. Wat een raadsel waarom niet iedereen in een Islamitische Staat wil wonen.

Abu al Uitkering | 24-08-14 | 11:05

De Nederlandse mocro berber jongetjes zullen weer smullen van deze video.

Ronman2k | 24-08-14 | 11:05

Met perfessuh Barabas op de stichtelijke zondagochtend lekker in de tijdmachine terug naar die goeie ouwe tijd van Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji.
Met kapitein Haddock zeg ik: stelletje overgehaalde Basji-Bozoeks en tapijtenventers.

ecologiste | 24-08-14 | 11:04

Het probleem lost zich vanzelf wel op , zolang het westen maar niet ingrijpt .
Laat die moslimlanden het onder elkaar maar oplossen.

Eurotokkie | 24-08-14 | 11:03

Duidelijk. Ik had dus precies begrepen waar de islam voor staat. Rare bange linkse mensen, die nog steeds een andere (mooiere) reden proberen te zoeken voor het simplistische geweld en eenvoudige terreur van de islam.
In de ijdele hoop dat de islam, na het straffen van wat schuldige joden en - Amerikanen, ook voortaan met tasjes langs de deuren gaat leuren om mensen te "bekeren". Vreedzaam.

Islamofobie is zo gezond en noodzakelijk.

Jan Passant mk2 | 24-08-14 | 11:01

@bisbisbis | 24-08-14 | 10:56

Ik krijg de fatwa's altijd keurig vertaald in mijn mailbox... u niet?

Fatwabuster | 24-08-14 | 10:59

Komen ze in jezusnaam aan drones, en mensen die ze kunnen bedienen?

Bokito ergo sum | 24-08-14 | 10:59

12:12 --> voetballen met een afgehakt hoofd. Bizar.

segalkjesaljksgahbi | 24-08-14 | 10:58

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:43
Ik denk dat u qua 'krankjorum denken' ook een aardige duit in het zakje doet.

mr. coffee | 24-08-14 | 10:57

@Nietweerhe | 24-08-14 | 10:38
Wist je dat de voorloper van Napalm, Agent Orange, geproduceerd werd door Monsanto?

necrosis | 24-08-14 | 10:57

@VanBukkem | 24-08-14 | 10:44
Wat Syrië nodig heeft is een soort van Assad.
Een man die met harde hand het wrede Syrische volk in bedwang weet te houden.

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:56

@Fatwabuster | 24-08-14 | 10:52
-
Dit soort filmpjes bevat de impliciete waarschuwing dat u maar beter héél snel Arabisch kunt leren...(en als je fatwa's wilt busten, is zoiets misschien sowieso wel handig...)

bisbisbis | 24-08-14 | 10:56

Tja..., het is wat anders dan gewaterboard worden en in een oranje overal op een eiland zitten.

r@face | 24-08-14 | 10:55

Meh

This Far No Further | 24-08-14 | 10:55

Och... wij importeren in Europa nu eenmaal graag onze eigen problemen...

bisbisbis | 24-08-14 | 10:54

Dat onthoofden, het blijft toch ongelooflijk.
Hoe kan je zoiets doen?
Oh wacht ze hebben wel allemaal geoefend op een schaap dat helpt...

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:53

Hey Pritt, als je nog eens zo'n filmpje dumpt, gooi er dan even wat vertaling onder luie donder.... mijn arabisch is nogal roestig en dat geldt denk ik voor de meeste reaguurders.... Alvast bedankt!

Fatwabuster | 24-08-14 | 10:52

Over 5 jaar is heel irak en half syrie IS-kalifaat, dan kan er gewoon een kernbom op gegooid worden.

Tsjernodebiel | 24-08-14 | 10:51

Na dat filmpje gezien te hebben vroeg ik af hoe dat zit, qua Geneefse Conventies enzo. Als zo'n 'partij' (want geen erkende staat) alle internationale afspraken v.w.b. humane oorlogvoering (voor zover mogelijk) aan de kamelenlederen sandalen lapt, zijn de andere partijen daar dan nog steeds aan te houden of zijn die daardoor dan ook gevrijwaard?
Dit omdat het halzensnijden van reeds gevangen en/of geboeide tegenstanders bij mij een beetje een gevoel oproept dat vraagt om iets rigoreuzer maatregelen, waarbij we 'het individu' even aan de kant schuiven.

flowert | 24-08-14 | 10:50

necrosis | 24-08-14 | 10:46
Ging om de titel.
Verder geen toegevoegde waarde, mijn waarde.

Nacho_Vidal | 24-08-14 | 10:50

Dit is toch overduidelijk geschreven door een hogeropgeleide blanke atheist met gggristelijke achtergrond die de nodige lees- en schrijfkilometers op de teller heeft staan. Kijk eens goed naar de gekozen zinsconstructie, de opbouw van het stuk, het niet elke regel beginnen met IK, het ontbreken van herhalingen, geen enkele verwijzing naar een passage in de Koran of dat afkorting gedoe. En waarom geeft de anonymous wel zijn leeftijd?

Nanker Phelge | 24-08-14 | 10:49

Niet zo somber mensen. Gewoon een goed gesprek met zo'n jongen houden, dan komt het wel goed. Samsom zegt het zelf.

De Geus | 24-08-14 | 10:47

Werk zat daar voor aannemers en klussenbedrijven.

fuckje | 24-08-14 | 10:46

@Nacho_Vidal | 24-08-14 | 10:35
Het nut van die bagger ontgaat me volledig.
Toelichting?

necrosis | 24-08-14 | 10:46

@Kaas de Vies | 24-08-14 | 10:35
Isis heeft niets met menselijkheid te maken!
Ik zal er dan ook geen traan om laten als ze dat genetische afval bestoken met een shitload aan fragmentatiebommen.
Zeker gezien het feit dat er zich een hoop 'slapende cellen' in Europa bevinden.
Dan hoef je geen 40 jaar te wachten totdat er een doorgedraaide haatbaard iemand op klaarlichte dag letterlijk een kopje kleiner maakt, zoals een tijdje geleden in Engeland.

necrosis | 24-08-14 | 10:44

Hij gaat gelijk krijgen in zijn hoop dat Europa ooit onderworpen zal worden aan de Islam. Op deze manier is er echt geen houden aan, al zal het lang duren.

Reden is even simpel als cijfermatig: Moslim krijgen gemiddeld veel meer kinderen dan niet-Moslims. Uiteraard zal daar ook een percentage extremisten tussen zitten.
Ergo, over jaren-en-jaren zijn die aantallen extremisten groot genoeg om stapje voor stapje Westerse gebieden te gaan domineren. Kan niet anders.

Het begin zal gemaakt worden met de oprichting van Moslim-partijen in Westerse landen en de vele kiezers die zij zullen trekken.

Je kunt er vergif op innemen dat dit ooit zal gaan gebeuren. Zolang de Westere landen in hun eigen tolerantie blijven geloven en ook niet-Westerse krachten evenveel mogelijkheden geven als de Westerse.

Dat is namelijk de essentie van democratie zoals wij hem kennen, en uiteindelijk gaan we dus kapot aan onze eigen goedheid en tolerantie.

Tevens zal, als het Kalifaat serieus wordt en stand houdt, er in dat gebied een enorm Jihad-lager gaan groeien. Zo groot en sterk dat ze de Islam-invasie in Europa/USA graag een helpend handje toesteken.

Het zal met horten en stoten gaan, maar het zal gebeuren. U en ik gaan dat niet meer meemaken, maar de grondreden hiervan is dat blind Islam-fanatisme altijd sterker en volhardender is dan Westerse idealen. Dus zullen zij winnen.

Realism Is All | 24-08-14 | 10:44

Wat Irak nodig heeft is een soort Saddam Hoessein.

VanBukkem | 24-08-14 | 10:44

Ik heb het vreemde idee dat, als er krijgsgevangenen gemaakt worden onder de IS-jongens, deze ook niet lang leven.
Anyhow de Ruttefaalploeg mompelt weer iets met krachtig ingrijpen erin, en eventueel bestuderen of er paspoorten afgepakt kunnen worden in de toekomst, en de goegemeente slaapt weer gerustgesteld verder.
Bedenk wel, dat dit soort lieden, die geboeide tegenstanders afschiet of de kop afzaagt, straks hier terugkomen om het geleerde in praktijk te brengen.
Onze regering heeft alsnog geen duidelijk antwoord op lieden, die dit soort slachtpartijen toejuichen en hier liefst ook willen toepassen.
Hoe kunnen zij dan een antwoord hebben op de terugkerende oorlogsmisdadigers?
Hinderlijk volgen?
Ik begrijp best dat velen van onze Joodse medeburgers de bui al zien hangen en verkassen naar Israel, want zij zijn target number one.
En intussen neemt onze overheid wel actie tegen de weinigen die nog het lef hebben in beweging te komen tegen dit tuig, of die slechts een en ander in de pers duiden.

Roadblock | 24-08-14 | 10:44

@Russells Teapot | 24-08-14 | 10:33
VK publiceert, GS citeert. Zit nuanceverschil in mijns inziens. Enfin.
Ik denk juist dat linkse mensen sympathie krijgen voor deze 'arme jongen'. Zo krankjorum denkt de gutmensch wel.

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:43

Er zal geen armoede meer zijn. Tolerantie voor andersgelovigen en andersdenkenden als ze hun bijdrage betalen. Het 'goed'volk leest het en zal het prima vinden, hun eigen idealen zo goed weergegeven in de eigen zwart-witte krant en dat voor de hele wereld. Die stenigingen en kruisigingen zijn een beetje vervelend maar dat moet dan maar, het is in het algemeen belang.

Zoetwaterpanharing | 24-08-14 | 10:42

Weet je wie trouwens ook altijd zo pedant doet met zo'n vingertje, van Jole... just saying.

Kaas de Vies | 24-08-14 | 10:42

Weet je wie ook fotomontages strafbaar maakte?

1nfidel | 24-08-14 | 10:42

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:31

Als jij denkt dat moslimterroristen in de dop a) de VK lezen. En b) zich over laten halen door deze tekst, ben je het contact met de realiteit enigszins verloren. Ik heb veel onzin gehoord, maar behoudens de daadwerkelijke terroristen is er volgens mij niemand voorstander van deze idioten..

ikzalhandhaven | 24-08-14 | 10:41

Een keer negeren is ook een optie..

mindless | 24-08-14 | 10:40

@Russells Teapot | 24-08-14 | 10:30
Je hebt helemaal gelijk Russel. Breivik is 'in naam van rechts' afgedaald naar hetzelfde walgelijke niveau als de islam. In principe heeft hij toegehapt op het aas dat de islam voor hem heeft uitgezet.
Die man is zo ziek in zijn hoofd, hij doet me denken aan die Scandinaviër hierboven, dat hij voor het zelfde geld voor ISIS had kunnen kiezen.
Desalniettemin: het is het gif van islam dat Breivik tot zijn daad heeft gebracht.

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:40

De enige goede islamiet ligt 1 van de 72 maagdelijke hoeren te bonken. Wel een nummertje trekken. Allah Bananenbar!!!

haatbaardtaart | 24-08-14 | 10:40

Ik kan niet begrijpen dat dit 70 jaar na Babi Yar weer gebeurt, maar nu met HD footage direct beschikbaar voor de gehele wereld, en niet achteraf opgedoken filmmateriaal bij ex-nazi's.
Het millenium is begonnen met de ongelofelijke aanslag op de twin-towers en sinds die tijd staat het nieuws vrijwel alleen in het teken van de meest verderfelijke ideologie die er is; de islam.
De mensheid had al zo veel verder kunnen zijn.
Robots die onaangenaam werk doen.
Ruimtekolonies.
Energieprobleem opgelost door Thorium.
Onafhankelijkheid van olie, dus de gehele arabische wereld.
Elektrische auto's overal.
Vrede en welvaart in het Westen, doordat achterlijke middeleeuwse religies niet bestaan.

King of the Oneliner | 24-08-14 | 10:40

@Feynman | 24-08-14 | 10:36
Trias parasitica, mijn waarde.

De hele trias politica wordt in het werk gezet om de machthebbers te beschermen. Er behoeft eigenlijk helemaal geen opdracht te komen van van Aartsen naar het OM, het OM weet al wat ze moet doen.

Kaas de Vies | 24-08-14 | 10:39

Ik krijg het gevoel dat die Anders Breivik de Hans Janmaat van Scandinavie zou kunnen worden:
Te vroeg, en te mallotig, maar wel met een kern van waarheid.

MyCatIsDoingThis | 24-08-14 | 10:39

Zo'n filmpje is een beetje zinloos zonder ondertiteling he.

marlinn | 24-08-14 | 10:39

Dit artikel zal never nooit in de Volkskrant komen:

''Momenteel bestaat er een verkrachtingsgolf in Europa, waarbij blanke, niet-moslimvrouwen massaal worden verkracht door moslims.
Daar is nu sprake van in Noorwegen, waarbij de verkrachters in overgrote meerderheid moslims zijn, en de slachtoffers Noorse vrouwen en meisjes.
In Zweden is sprake van hetzelfde.
.
Omdat er in deze landen veel taboes bestaan over criminaliteit en immigranten, zal deze teneur niet snel doordringen tot de mainstream media. Het is vaak behelpen met de politiecijfers.''

www.dagelijksestandaard.nl/2013/07/mos...

duitse herder | 24-08-14 | 10:39

Artikeltje gister ook in de Volkskrant gelezen, ik dacht dat het een trol was. Dit kan toch niet serieus zijn?

Eduardo- | 24-08-14 | 10:38

Die kaart op 1:45, hebben ze daar in Kinko's in de buurt? Hoe komen ze aan zo'n kaart?

Kaas de Vies | 24-08-14 | 10:38

Als je maar belasting betaalt mag je ook wat anders geloven. Een soort kopvoddentax2.0 dus?

RechtsBuiten | 24-08-14 | 10:38

Tijd om de napalm productie te herstarten ,
kill it with fire

Nietweerhe | 24-08-14 | 10:38

En de PVDA, D66 en de NPO kijken de andere kant op. Ik walg van die linkse plucheklevers...
Oog om baard, tand om zwaard

haatbaardtaart | 24-08-14 | 10:37

Op 0:39 komt hij tijdens het gebed niet helemaal goed uit zijn woorden. Hoofd eraf, niet omdat ze aanhangers van de Islam zijn, nee het zijn allemaal taalpuristen/nazi's.

Kaas de Vies | 24-08-14 | 10:36

Een weblog met een bewerking van van Aartsen als slachtoffer van het kalifaat, na zijn capitulatie van het recht van demonstratie in nu ALLE woonwijken van Den Haag aan andere religieuze extremisten is voer voor onderzoek van het OM.

Vervolgens plaatst hetzelfde weblog een embedded filmpje vanaf een videohostingsdienst die een naakte tiet een brug te ver vind, maar geen moeite heeft met onthoofdingen, executies en voetballen met het afgehakte hoofd.

Wij westerlingen prijzen onszelf met onze verheven normen en waarden. Er is echter in dat morele systeem geen enkele lijn of coherentie te bekennen. Onderling moet het allemaal bloemetjes en bijtjes zijn. Zo politiek correct mogelijk. In volledige ontkenning van de realiteit.

Ik ken psychopathische patiënten met meer lijn in hun dwanggedachten.

Feynman | 24-08-14 | 10:36

ISIS heeft niets met Islam te maken.

Hahaha ook op zondagmorgen vroeg heb ik leuke grappen.

Kaas de Vies | 24-08-14 | 10:35

Dat die gast niet aan een wijf raakt ?

likmegaties | 24-08-14 | 10:35

Weet iemand wat er op die bumpert staat die steeds tussendoor komt, o.a. op 1:20?

pruimzuur | 24-08-14 | 10:35

"Binnenkort ook bij u in de buurt"
Mede mogelijk gemaakt door uw volksvertegenwoordigers

Mastermattie | 24-08-14 | 10:34

@Hemelterijk | 24-08-14 | 10:27
Je bedoelt die huilende zang, begeleid door 'ratatatatata' van hun AK's?
Geef toe, zelfs mijn muzakjes klinken beter!

necrosis | 24-08-14 | 10:33

@wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:31
GS publiceert dit stukje toch ook? Zijn die ook extreem links?

Ik vind het juist een goede zaak, dat het wereldvreemde linkse publiek van de azijnbode een keer de werkelijkheid voorgeschoteld krijgt.

Russells Teapot | 24-08-14 | 10:33

Zo, ik ben weer up to date over de situatie in de zandbak.
Hoewel ik er niet zoveel van kan verstaan, vermoed ik dat deze verslaggeving minstens zo gekleurd is als die van de NPO.

jemagookniksmeer | 24-08-14 | 10:32

(..)"Dat is op het ogenblik nog niet gelukt omdat ik op een zwarte lijst sta"(..)
.
Aan de AIVD, laat deze gast er naar toe gaan. Anders, neem hem zijn 'nederlandse' identiteit af en transporteer hem naar zijn land van oorsprong! Gvd, gvd....
.

Thoth | 24-08-14 | 10:32

Die 40 jaar is iets te optimistisch.
Maar 100 zou ik wel willen geloven in de trend van de huidige dhimmitude en islam-facilitering.

Fijnstoffer | 24-08-14 | 10:32

Filmpje is nu niet wereld schokkend. Neemt niet weg dat totale uitroeiing van de iS bovenaan elke agenda hoort te staan.

Dhr. W. Anhoop | 24-08-14 | 10:32

@Louis Verschoor | 24-08-14 | 10:24
Benzine verdampt te snel.
Ik weet een goed alternatief, maar moet eerst met GU mailen of ik dat wel mag zeggen....

necrosis | 24-08-14 | 10:31

Dat stukje in de VK...
Dat is niet goed.
Die extremistische terrorist krijgt een platform om zijn visie te ventileren op een bijkans propagerende manier.
Geert Wilders is op deze manier nog nooit geciteerd door de Volkskrant.
Voor mij is het duidelijk: De VK is gecapituleerd en is nu onderdeel van onze grootste vijand: extreem links.

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:31

@wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:24
Nee, dat zal nooit gebeuren. Zelfs al zou Breivik in al zijn ideeën gelijk krijgen, dan heeft hij met zijn walgelijke misdaden de zaak alleen maar tegengewerkt.

Voor deze idioot zijn misdaden beging, waren geweld en terrorisme het terrein van links en de islam. Hij is degene geweest die naar hun niveau is afgedaald, en linkse mensen de mogelijkheid gaf critici van de islam te associeren met massamoord.

Russells Teapot | 24-08-14 | 10:30

En dan gaan wij ons druk maken om een photoshop van van Aartsen???huhh?

arretje | 24-08-14 | 10:27

Wel gezellig achtergrondmuziekje

Hemelterijk | 24-08-14 | 10:27

Ik snap alleen niet waarom VK dit niet zou moeten publiceren? Dit maakt de waanzin van die malloot toch perfect inzichtelijk? En die video's van die haatbaarden publiceert GS toch ook? Zonder dat GS daardoor instemt met de inhoud.

Djong | 24-08-14 | 10:26

Wat zou het toch prachtig zijn als 73% van 'onze' haatbaarden inclusief gezinnen op zou rotten om die idioten te helpen.

kwark001 | 24-08-14 | 10:26

Het wordt de hoogste tijd voor een aantal welgemikte benzinebommen op dat isis-volk.Dan maar de nodige bijkomende schade, maar er moet nu toch echt eens krachtig opgetreden worden tegen het islamofascisme.

Louis Verschoor | 24-08-14 | 10:24

Tja, mijn ervaringen uit het verleden zijn met groeperingen die overijverig laten zien wat ze allemaal kunnen is dat het vaak alles is wat ze kunnen. ISIS is een steenrijke, maar kleine terreurgroep. Ze verdienen het stuk voor stuk om naar 'Allah' gestuurd te worden, maar verder dan wat ze nu doen komen ze niet. Te weinig manschappen. Zulk extreem gedachtegoed komt namelijk maar bij een zeer klein deel van de wereldbevolking voor. Ik ben sterk voorstander van een navomissie, want deze genocide kan makkelijk voorkomen worden..

ikzalhandhaven | 24-08-14 | 10:24

Over 50 jaar gaan we nog een standbeeld voor Breivik op de dam zetten.
Ho ho ho net wegjorissen!
Ik zeg over 50 jaar mallerds!

wakkere_nederlander | 24-08-14 | 10:24

Het is zondag, de ochtend zon schijnt lekker in de tuin en het eerste wat ik op geenstijl lees en zie is snackbariaanse propaganda. Heb nu niet eens zin om kritiek te uiten @azijnbode en struisvogels in den haeg. *slurpt koffie*

Abu Koop Dan | 24-08-14 | 10:24

Zo kun je ook denken.

niks is waar | 24-08-14 | 10:20

Goed dat de Volkskrant dat publiceert. Volgens onze linkse elite hoeven we ons immers helemaal geen zorgen te maken over radicaliserende moslimjongeren in het westen, dat is allemaal stemmingmakerij van Wilders.

Nu kan het GoedVolk het met eigen ogen lezen: deze mensen willen de beschaving omver werpen en vervangen door middeleeuws barbarisme.

Al zal er nog steeds een deel van het GoedVolk zijn dat stelt dat het allemaal wel meevalt, en dat "Abdullah" deze dingen gewoon zegt in een opstandige reactie tegen ons omdat hij zo vreselijk gediscrimineerd wordt door ons nare racistische westerlingen, de arme schat.

Russells Teapot | 24-08-14 | 10:19

Gelukkig is dit mijn wereld niet meer , anders was ik best kwaad geworden

Bill Bixby | 24-08-14 | 10:19

Door dit filmpje neig ik toch nog net iets meer richting nucleaire opties dan ik al deed.

Godsammekraken | 24-08-14 | 10:19

Altijd mooi, de zondag beginnen met een portie haat en verknipte ideologieën.

oafc | 24-08-14 | 10:18

De video en het artikel bij dit topic geven eigenlijk al treffend alles weer wat erover te zeggen valt. Iedere aanvulling is overbodig.

Chiant | 24-08-14 | 10:18

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl