achtergrond

Geenstijl

De toekomstige marketingmanager spreekt

Resistance is futile, join the collective"De wereld is gespleten sinds de entree van internet. Aan de rand van het ravijn staat de keurige krant NRC Handelsblad", aldus Merel Boers in diezelfde krant. Over het ravijn staan uiteraard de stampende menigten: streamend en surfend op Fok, Nu, NYTimes, Die Zeit, CNN of zelfs GeenStijl. Mevrouw analyseert haarscherp de onmogelijkheid van een krant op internet danwel een krant voor 'de jongere' (in NRC termen iedereen onder de veertig). Leuk om te bedenken dat diezelfde kranten ondertussen tienduizenden euri's aan onderzoekssubsidies geven om erachter te komen waarom het ze maar niet lukt. NRC-hoofdredacteur Folkert Jensma gaf nog een reactie op Merels' schrijven, iets over ongelezen nrc-blogs en het -uitstekende- digitale archief van de krant. Verder niet zo relevant. Een opmerking aan Merel: mevrouw, laat ze lekker in hun papieren sop gaar koken. Wordt toch gewoon de allereerste marketingmanager van GeenStijl, zodra we er achter zijn wat een marketingmanager precies doet althans. Maar u begrijpt het!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.