Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BREKEND! Geert Wilders onteert EU-vlag in Brussel

Hee Geertje Knipmeneertje. Gefeliciteerd met de publiciteit maar weer. De NL-ster uit de EU-vlag knippen. Hoe bedenkt u het? (Nou, gewoon googlen). Maar eh... dit is helegaar niet symbolisch. Dit is letterlijk. En met gele sterren moet je heden ten dage een beetje uitkijken, in dit lange tenenland vol mensen met slakkenhuidjes. PS: Mogen wij die vlag? Alvast dank! ster1br.jpgSterretje in uw vlag? GeertGlass repareert ster2br.jpgGeert Wilders: "Ik neem deze ster mee terug naar Nederland."

Reaguursels

Inloggen

@Biff Eagleburger | 20-05-14 | 15:00
Klopt toch ook? EU2014 lijkt toch erg op Duitsland ~1940.

Nederlandse gulden ƒ | 21-05-14 | 12:50

@New Order | 20-05-14 | 14:52
Tegenwoordig is het blijkbaar in om een argument tegen te spreken met het "so brave"-type reactie.

De EU gaat de kant van het 4e Rijk op, gecombineerd met een vleugje Joegoslavië, dat is meerdere mensen duidelijk geworden, en dan wordt er een vergelijking gemaakt met Nazi Duitsland en dan is dat opeens een slecht argument?

Ben je werkelijk zo'n blinde koe dat je meteen als braaf EU-slaafje een Godwin tegenspreekt om het Godwin tegenspreken?

Nederlandse gulden ƒ | 21-05-14 | 12:49

Voorschot:12:22: Weet je wa die vandalen in Brussel al gekost hebben,de afgelopen jaren?? Bij de Dokkummer vlaggencentrale,kun je er zo 100.000 bestellen.

Archy Bunker | 21-05-14 | 12:30

Was het zijn Eigen EU-vlag? Anders betalen voor vandalism!

voorschot | 21-05-14 | 12:22

Inbrekers slaan 78jarige het ziekenhuis in.... Man in Den Bosch die inbreker nock out sloeg op de vingers getikt... En de ,stelling van de dag, Ik voel mij Europeaan.?? de kop van de WNL vandaag. Wat klopt hier niet?? PS. Geert knip er nog wat meer af.

Archy Bunker | 21-05-14 | 12:12

'Onteren'? Hoezo de vlag van de EU-staat onteren ? In het werkwoord zit al opgesloten, dat je dat alleen kan doen, bij iets of iemand die over enige eer bezit.
Eerst al ons geld terug, dan wil er over nadenken.

HdK | 21-05-14 | 10:40

Levende vissen gaan tegen de stroom in, maar dode vissen gaan er mee mee.
In de roddelkrant de "Telegraaf", geen woord over deze een mans actie van hem.
Hij komt er toch maar op, en hij zit nu op zijn eigen ster.

Rest In Privacy | 21-05-14 | 09:51

@Jadaag | 20-05-14 | 23:55
Geen enkel bezwaar, integendeel. Ga lekker je gang!

Zoetwaterpanharing | 21-05-14 | 07:43

Ga je vooral eerst eens verdiepen in de door en door verrotte en vooral corrupte EU alvorens deze man weg te zetten als populist.
Er is tot op heden geen 1 politicus die het volk aantoonbaar duidelijk heeft kunnen maken dat we voordeel halen uit de EU, zelfs de gerenommeerde economen beginnen langzamerhand te twijfelen en in te zien dat de unie zoals deze er nu is nooit zal werken.
De EU is zoals door velen nog gedacht geen unie om de landen er beter van te laten worden maar een unie om de wereldmacht samen met Amerika in stand te houden.
De VS en EU zagen langzaam aan de opkomende landen groeien en meer macht gaan uitoefenen en door nu 1 unie te stichten hopen ze voorlopig te hebben voorkomen dat die landen meer te zeggen krijgen op wereldwijde schaal.

pickalilly | 21-05-14 | 07:38

Geertje wil gewoon weer een beetje publiciteit zoals hij altijd wil voor de verkiezingen. Ja en zijn fijne volgelingen komen je graag bedreigen als je kritiek op em hebt, behalve geenstijl dan want die pesten geertje maar...

Rest In Privacy | 21-05-14 | 00:54

swassannuf | 20-05-14 | 15:07 "Top dit.
Rij zelf al twee maanden rond met rood wit blauwe stickers op mijn kenteken voor en achter ter vervanging van de Europa vlag.
Nog geen klabak tegengekomen die er wat van moest zeggen....
Wel er voor zorgen dat NL zichtbaar blijft,want wie kent onze vlag nog."

Zo ken ik de echte verzetsstrijder .
Ik ga daar ook eens een boete aan wagen .

Modi | 20-05-14 | 23:57

@Zoetwaterpanharing | 20-05-14 | 21:55
Heb je vlag min 1 tijdelijk als twitter ava (@MaralungaC) geadopteerd, met bronvermelding. Hopelijk geen bezwaar..

Jadaag | 20-05-14 | 23:55

Een statement .

Modi | 20-05-14 | 23:52

Maar hoe weet Geert nou welke ster Nederland voorstelt? Volgens de officiele specs van de vlag staan de sterren trouwens ook niet voor de lidstaten.

Sir Hackalot | 20-05-14 | 23:48

En ik neem mezelf ook niet meer serieus met zo'n typefout......

killermiller | 20-05-14 | 23:39

Excuus maar ik kan die man steeds minder seriues nemen. In welke landen steken ze ook alweer vlaggen in brand? Juist ja! Daar idd!!!

killermiller | 20-05-14 | 23:31

Moet iemand met de Nederlandsche Vlag doen, moet je diezelfde droplul eens horen.

Geef die sukkel toch gewoon een eigen talkshow of zo, dan zijn we tenminste van deze nonsens af.

TM | 20-05-14 | 23:30

@Desmoulins | 20-05-14 | 17:54
Nou, leg maar uit dan!

Quichegerechtigde | 20-05-14 | 23:21

@gutgutgut. Als je wat tegen holocaustontkenners hebt (wat we dan gemeen hebben!) kan je niet anders dan Van Agt ook een eng mannetje vinden.

Maria.1 | 20-05-14 | 22:54

Mooie actie. Dat moet ik toegeven.

Hoen | 20-05-14 | 22:50

Maria: volgens mij,zit ie er echt mee.Echt een man, met een missie.

Archy Bunker | 20-05-14 | 22:29

Maria.1 | 20-05-14 | 22:15
Nee dan "brrrr eng mannetje".
Dat is echt diep.

gutgutgut | 20-05-14 | 22:23

Maria.1 | 20-05-14 | 22:15
Als er pus uit komt is het een steenpuist. Anders had ik het wel een muggenbult genoemd.
Trouwens je haalt mijn woorden uit hun context. Ik noemde hem een "met holocaustontkenners samenzwerende steenpuist". Al heel wat minder simpel.

gutgutgut | 20-05-14 | 22:20

Maria.1 | 20-05-14 | 20:49
"Boeie, wij leven in Nederland; niet in de USA."
Is dat een reden om je deze vraag niet te stellen? Kortzichtig. De USA lost al onze problemen op omdat wijzelf niks kunnen. Laatst heeft de USA er nog een land bijgemaakt op de Balkan, terwijl ons leger, met 50 F16's, ten onder ging tegen zeven servische boeren. De EU is de enige manier om weer baas in eigen werelddeel te worden.

"Heb je mijn linkje bekeken van 20:10? Wie gaan dat betalen? (retorische vraag)"
Ik heb het gezien en daar moet zeker wat gebeuren. Om te beginnen een streng toezicht op declaraties.

gutgutgut | 20-05-14 | 22:18

Maria.1 | 20-05-14 | 20:49
"Boeie, wij leven in Nederland; niet in de USA."
Is geen reden om je deze vraag niet te stellen. De USA lost namelijk al onze problemen op omdat wijzelf niks kunnen. Laatst heeft de USA er nog een land bijgemaakt op de Balkan, terwijl ons leger, met 50 F16's, ten onder ging tegen zeven servische boeren. De EU is de manier om weer baas in eigen werelddeel te worden.

"Heb je mijn linkje bekeken van 20:10? Wie gaan dat betalen? (retorische vraag)"
Ik heb het gezien en daar moet zeker wat gebeuren. Om te beginnen een streng toezicht op declaraties.

gutgutgut | 20-05-14 | 22:17

@gutgutgut. Iemand een steenpuist noemen is anders al aardig simpel.

Maria.1 | 20-05-14 | 22:15

Topperke | 20-05-14 | 21:14
Welke van de 4 woorden "met holocaustontkenners samenzwerende steenpuist"
begrijp jij niet?

gutgutgut | 20-05-14 | 22:11

@Mike Oxlong. Ik waag dat te betwijfelen. Als je nu al ziet hoe partijen kronkelen zo vlak voor de verkiezingen, dan draaien ze dan ook wel bij. Van Agt vraag ik niets; brrrr eng mannetje (van Agt dan hè, niet jij)!

Maria.1 | 20-05-14 | 22:07

@donjon. 21:59. Ow, sorry; ik dacht dat het een typefoutje was. Dan zijn we het eens.

Maria.1 | 20-05-14 | 22:04

Maria.1 | 20-05-14 | 21:44

Dat dacht Den Uyl ook, maar dat is al weer een poos geleden. En al wordt hij de grootste, tenzij hij een absolute meerderheid krijgt -wat niet gaat gebeuren- wil niemand zaken met hem doen. En ja, ook dat is democratie. Vraag maar aan van Agt.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 22:04

@Maria.1 | 20-05-14 | 21:47
________
Zeg/mail het voort:
Voor mensen die van plan zijn niet te gaan stemmen, omdat ze de EU niet zien zitten.
.

De EU-kritische burger moet juist gaan stemmen.
.

Ik hoop dat u gaat stemmen op 22 mei, ... en dat uw geheugen u dan niet in de steek laat, als u in het stemhokje staat.
Dat u zich dan realiseert dat, als u toch overweegt eventueel op een pro-EU partij of EU-vriendelijke partij te stemmen, Brussel nog meer bij u thuis komt en alles zal gaan bepalen.
.
En dat door niet te gaan stemmen de pro-EU stemmers hun zin zullen krijgen.
Want als uw redenatie is, ' ik wil zo weinig mogelijk met de EU te maken hebben en daarom ga ik niet stemmen', zou u wel eens van de koude kermis thuis kunnen komen.
Eurofiele stemmers zijn namelijk wél meer gemotiveerd om te gaan stemmen, waardoor, zonder dat u daar invloed op heeft uitgeoefend, dat wat u niét wilde juíst gebeurt.
.
Als u op 22 mei gaat stemmen maakt u gebruik van een historische, want laatste kans, om als EU-kritische burger het tij te keren.
Als we daar geen gebruik van maakt zal de EU-trein met een nog hogere versnelling over ons heen denderen en is er geen weg meer terug.
.
En dit staat u te wachten als u Brussel alle macht geeft (dus door niet te gaan stemmen):
.

-Europese belastingen.
Waarop, hoe en hoe hoog die zullen zijn bepaalt uiteindelijk alleen maar Brussel.
.
-Europees leger
Zo'n leger zal een door Brussel bepaald standaard gedrag op alle, maar vooral kritische burgers, gaan toepassen.
Controle zal toenemen en privacy zal nog meer ingeleverd moeten worden.
.
-Asiel en migratiebeleid
Wordt nu al helemaal door Brussel bepaald.
.
-Gezondheid
Criteria voor gezondheid bepaalt de farmaceutische industrie ( Big farma) en alternatieven worden verboden, .... nu al is men daar mee bezig.
.
-Voedsel.
Wat goed en gezond voor ons is wordt bepaald door de chemische en gentechnologie.

-Pensioenen

-Zal de Eu niet ook de weg weten te vinden naar uw pensioenen?
enz enz.
.

Aanwijzingen dat deze ontwikkelingen al in volle gang zijn, zijn er genoeg .....
.
We zullen nog meer overstelpt worden door verstikkende regels en wetten, die te vaak ingefluisterd worden door lobbyisten van grote concerns, die fnuikend zullen zijn voor vrijheid, gezondheid, cohesie, creativiteit en ontplooiing.
.
Iemand die van Europa houdt, moet juist tegen de EU zijn, ..... en dat laten merken

met z'n stem op 22 mei as.

donjon | 20-05-14 | 22:01

@Maria.1 | 20-05-14 | 21:47
.
Ik zeg ook NIET niet gaan stemmen.

donjon | 20-05-14 | 21:59

Aan de reacties te zien,is het in ieder geval een groot succes.Verbaas me altijd hoe hij op een eenvoudige manier,zichzelf steeds weer op de kaart te zetten.Maar ja, meestal wordt het hem in de schoot geworpen,hij hoeft het nieuws maar te volgen.

Archy Bunker | 20-05-14 | 21:58

@donjon. Niet gaan stemmen lost niks op. Men zal het niet uitleggen als een anti-EU actie, maar als desinteresse.

Maria.1 | 20-05-14 | 21:47

@Mike Oxlong. Predik je nu het einde van onze democratie? Als de meerderheid straks op de PVV stemt, dan zullen partijen wel met hem moeten samenwerken.

Maria.1 | 20-05-14 | 21:44

Die ster uit de vlag knippen is symbolisch voor het terugpakken van onze soevereiniteit.
Nu daadwerkelijk onze soevereiniteit terug door NIET niet te gaan stemmen want dat kunnen we het vergeten:
.
20 redenen waarom Nederland uit de EU moet stappen:
nederlanduiteu.wordpress.com/

donjon | 20-05-14 | 21:43

gutgutgut | 20-05-14 | 20:50

Dit is gelijk zijn laatste kunstje.De Europese verkiezingen zijn voor Wilders consequentieloos dus kan hij vol op het orgel met foute vriendjes en symboolpolitiek. Hierna is het met hem gedaan want geen partij wil nog ooit met hem samenwerken dus is het nog even na-spartelen en dan ophoepelen met die clown.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 21:29

gutgutgut | 20-05-14 | 20:50

Praat geen onzin, simpele ziel.

Topperke | 20-05-14 | 21:14

Aanvulling op 20:53. Wel erg vreemd dat S.A. daar nu pas mee komt, terwijl de stickeractie al in december was.

Maria.1 | 20-05-14 | 20:59

@gutgutgut. Liever 3 miljard schade oplopen (wat ik overigens wens te betwijfelen) dan ons laten knechten door S.A. die het zelf ook niet zo nauw met de mensenrechten neemt.

Maria.1 | 20-05-14 | 20:53

"De Euro valt toch wel omdat die alleen onder een verenigde staten van europa kan bestaan"
.
Het is je zeker ontgaan dat de EU inmiddels een parlament, president, commissie, gerechtshof, voetbalcompetitie, ruimtevaartprogramma, industriebeleid, landbouwbeleid en Europol heeft. En dus een munt. Volgens kwade tongen komt 80% van de wetgeving tegenwoordig uit Brussel. Als dit geen staat is, dan weet ik niet wat wel.

Wurgje de huisboa | 20-05-14 | 20:52

Wilders is een praatjesmaker en bezig ons land aardig voor gek te zetten. Elke dag weer een nieuwe frats. Maar als straks inderdaad onze economie 3 miljard schade oploopt door zijn ADHD krijgt hij machtiger vijanden dan een paar booslims. Hij is nu al erg impopulair bij ondernemers.
Van wie krijgt deze met holocaustontkenners samenzwerende steenpuist nu eigenlijk zijn geld?

gutgutgut | 20-05-14 | 20:50

@gutgutgut 20:37. Boeie, wij leven in Nederland; niet in de USA.
Heb je mijn linkje bekeken van 20:10? Wie gaan dat betalen? (retorische vraag)

Maria.1 | 20-05-14 | 20:49

Eurotokkie | 20-05-14 | 16:07
Hoe verklaar je dan dat de euro zo hoog staat?

gutgutgut | 20-05-14 | 20:42

Even een vraag aan alle EU haters:

Hoe staan jullie tegenover de USA ?
Moeten New York, Arkansah, North Dakota etc verder als onafhankelijke landen, elk met hun eigen munt en bank? 50 munteenheden, 50 bankrekeningen per bedrijf?

gutgutgut | 20-05-14 | 20:37

De Chinezen lachen zich rot. Dat Europa dat wil maar niet samenwerken.

Zoefffffff...
Wat was dat?
China die ons inhaalde.

kloopindeslootjijook | 20-05-14 | 20:32

-weggejorist-

Cor Del Hul | 20-05-14 | 20:31

Die heeft vast een wc-rol met EU-logo's thuis.

kloopindeslootjijook | 20-05-14 | 20:31

Moet ik nu lachen of huilen? Wat een smakeloze symboolpolitiek

Cor Del Hul | 20-05-14 | 20:31

-weggejorist-

MJPA2 | 20-05-14 | 20:23

gaat greet straks het sterretje van mark een brazilian geven?

minimá-armezusvan.. | 20-05-14 | 19:58

@mocroGS | 20-05-14 | 15:16 Bij beide opties ga je achteruit,maar hoe langer je de Euro houdt hoe groter de schuldenberg.De Euro valt toch wel omdat die alleen onder een verenigde staten van europa kan bestaan(geen hoofdletters omdat met kleine het al om te kotsen is)maar DE en FR gaan dat nooit doen en het spat met veel geweld uit elkaar.Eind dit jaar gaan we de schulden van Griekenland saneren en krijgen we er ongeveer weer 12000 euries staatschuld bij.(ook baby van 3 dagen oud)Dat is nog maar het begin.
Met jou varen doe ik ook niet want Rotterdam is de enige EU haven die zeer grote schepen met grote diepte kan verwerken en die stuur jij naar Antwerpen of Hamburg.Succes.Kom het zeker filmen.

phes | 20-05-14 | 19:53

@kick the rabbit:jij gaat een keer spijt van je nick krijgen jongUH **Ziet kick the rabbit in Benny Hill clip met reaguurders achter zich aan**

hebbuh | 20-05-14 | 19:38

Heeft de pers niks beters te doen. Op de kleuterschool kan je ook het betere knipwerk zien. Ga daar eens kijken. Hoef je niet helemaal naar Brussel.

Hendrick9075 | 20-05-14 | 19:34

Ranking the stars?

Geert Linkers | 20-05-14 | 19:31

@Van Duyvenbode | 20-05-14 | 18:59
Nou moet ik wel zeggen dat misschien niet alles de schuld is van de EU. Dat mensen met een netto inkomen van meer dan modaal tegenwoordig als levende onder de armoedegrens worden geteld is natuurlijk volledig te danken aan het PvdA streven om hier het sovjet regime in het klein na te bouwen. Als mensen met Bijstand nu daadwerkelijk van Bijstand hadden moeten rondkomen, dan was modaal nog een inkomen geweest waar je een gezin van kon onderhouden en ook nog je kinderen naar een universiteit sturen.

Pierre Tombal | 20-05-14 | 19:14

de meesten gingen met een gele ster het land uit.

Bartstr | 20-05-14 | 19:06

Mike Oxlong | 20-05-14 | 18:54

Ik hoor jou nog wel na een paar jaartjes verder EU-herverdeling.
Met de EU is het hier met de welvaart gedaan. Let maar op. Nu is het al een stuk slechter hier in de rijndelta dan pakweg 20 jaar geleden, maar over nog 10 jaar onder EU-rule herken je NL niet meer terug. En ja, in vergelijking met Bangladesh is NL een stuk rijker, maar dat is niet dankzij de EU kan ik je wel vertellen.
De EU is de graftombe van NL.

Rest In Privacy | 20-05-14 | 18:59

Doc Damage | 20-05-14 | 17:1
Blijkbaar wil je alleen maar je achterpoot optillen en verder niks onderbouwen. Best, onderstreept alleen mijn eerdere tegel maar.

De echte Stolwijker | 20-05-14 | 18:56

1 vandaag peiling" 7 tot 9 zetels voor. De pvv...you go geertje!!

liesbeth list | 20-05-14 | 18:56

Van Duyvenbode | 20-05-14 | 18:49

Dam moet je van je luie reet en er wat aan doen. Armoede is hier janken en je hand op houden of blogs vol miepen hoe slecht het allemaal wel niet gaat. en per definitie de schuld van een ander.
Niet een zo heel ver hier vandaan hebben ze een uurtje stroom per dag en alleen op oneven dagen stromend water. En hier is géén hoop op welvaart? Ga je diep, diep schamen.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 18:54

@Kickthehabbit: "Heeft iemand de fanboys van Wilders al verteld dat we morgen Europarlementariërs kiezen en we niet voor of tegen Europa stemmen?"

U gaat morgen stemmen?
Succes ermee en proost.

Mammeloe | 20-05-14 | 18:53

@Desmoulins | 20-05-14 | 18:44
Inderdaad, ze zouden een afspiegeling moeten zijn. Maar dat zijn ze niet. En persoonlijk vind ik het uitknippen van een ster uit een vlag ook niet bijzonder extreem, sommige media (of minister Timmermans) denken daar echter anders over.

First Contact | 20-05-14 | 18:52

Jolande Sap 2.0

En trouwens, die sterren staan helemaal niet voor de lidstaten. Het zijn er 12, en het waren er 50 jaar geleden ook al 12. (Die vlag is "geleend" van de Raad van Europa.)

martinned | 20-05-14 | 18:51

Mike Oxlong | 20-05-14 | 18:46

bullshit. And you know it. Nederlanders komen onder water te staan. De huren - dankzij de bewierookte Europäische Union - worden omhoog gejaagd, gezondheidszorg niet meer te betalen,
een vast contract "a thing of the past", velen staan met hun hypotheek onder de waterlinie. Haal die oogkleppen van je snuit.

Rest In Privacy | 20-05-14 | 18:49

Van Duyvenbode | 20-05-14 | 18:38

Geen hoop op welvaart? Schei-de-fok-uit. Nederland anno 2014 is één van de welvarendste landen op deze planeet ooit. Alleen zijn een groot aantal Nederlanders te verwend en jankerig geworden om het te waarderen.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 18:46

Dat bedoel ik niet, koffiejuffrouw, maar het zou natuurlijk wel geweldig zijn.

Rest In Privacy | 20-05-14 | 18:45

@First Contact | 20-05-14 | 18:13

De Nederlandse media dienen dus volgens uw logica geen afspiegeling te zijn van het politieke landschap, noch dienen zij op objectieve wijze verslag te doen van de actualiteit... Een haatcampagne zet zoden aan de dijk ja. Wat is er trouwens extreem aan het op symbolische wijze verwijderen van een ster die een bestuurlijke moloch representeert die uit is op het einde van Nederland als natiestaat?

Desmoulins | 20-05-14 | 18:44

Van Duyvenbode | 20-05-14 | 18:38
"Als je nou maar een grote bek hebt en geen enkel verstand van zaken, zul je het ver schoppen in deze maatschappij,"

Je bedoelt dat alle PVV-stemmers het ver gaan schoppen?

mr. coffee | 20-05-14 | 18:43

Niveautje vlag verbranden..

mr. coffee | 20-05-14 | 18:41

Zolang de overgrote meerderheid van de Nederlanders nog stemt op de gevestigde partijen (zie de verkiezingsnederlaag van sept. 2012) is er geen hoop voor welvaart en democratie in Nederland.
Het is nog steeds de mantra van de schaalvergroting die men herhaalt, waardoor de menselijke maat verre is te zoeken. Patjepeejers die zichzelf bestuurders en managers mogen noemen mogen tegenwoordig beslissen over de besteding van belastinggeld, een schandaal waar nog duizenden jaren over gesproken zal worden. Als je nou maar een grote bek hebt en geen enkel verstand van zaken, zul je het ver schoppen in deze maatschappij, die onherroepelijk verdoemd is tot de volledige ondergang, financieel, politiek en moreel.
Het enige waaraan het nog ontbreekt is de officiele invoering van de slavernij, maar met nog een paar jaartjes mediapropaganda moet ook dat binnen handbereik zijn. Niets is te gek voor de Moderatoren van de meningenpulp.

Rest In Privacy | 20-05-14 | 18:38

Waar kan ik aan een EU vlag komen?
Ik wil er ook een ster uitknippen en die overmorgen tot en met zondag in de vlaggenmast hangen.
Zou trouwens ook een goede actie van GS zijn.
O, wacht..... Duurt te lang.

Dostranamus | 20-05-14 | 18:38

Stem voor Geertje, een dictator uitroeien is makkelijker dan een heel europarlement !
Oftewel, beter 1 kut in de hand, dan de lucht van 10 !

plantmaar | 20-05-14 | 18:31

Europa heeft aan de basis gestaan van twee wereldoorlogen... En zal ook aan de basis staan van de derde! Een stel derde wereldlanden als Roemenië,Bulgarije enz. zijn niet te verenigen met landen als Duitsland,Nederland,België,enz.

Loebas | 20-05-14 | 18:27

Stelletje zeurpieten met je "wèh, boehoe, die sterren staan niet voor lidstaten". Vandaar ook het woord "symbolisch". *zuchten en hoofd schudden doet*

Mr Dixit | 20-05-14 | 18:25

Net of de Nederlandse media klaar staat om het politieke programma van de PVV te ventileren. Geert weet dat. Zijn manier om aandacht te trekken zijn extreme acties in de media. Volkomen terecht wanneer ik zie dat de PO meewerkt aan de haatcampagne richting de PVV.

First Contact | 20-05-14 | 18:13

overmorgen-avond word een schok door het land heen.
tattooboer | 20-05-14 | 15:36
*
Je moet toch wel erg naïef zijn om te geloven dat Wilders met zijn marginale zetelaantal in het EP de zon beter over het land kan doen schijnen.
Los van die 6 zeteltjes is het maar zeer de vraag of er überhaupt sprake zal zijn van samenwerking met die andere krapuulpartijen zoals FN, FPÖ en Vlaams Blok. Wil Wilders ook maar iets te betekenen hebben in het EP dan redt hij het niet met alleen zijn eigen zetels.

Zure Sigaar | 20-05-14 | 18:12

Kijk, dit gebaar van Wilders vind ik uitstekend. Alleen het probleem is dat de euro-kritische partijen geen macht hebben, dat wil zeggen in het europarlement. Want daar zitten de "vertegenwoordigers" van maar liefst 28 landen, of 29... ik ben de tel kwijtgeraakt. En er komen nog veel meer landen bij, let maar op. Dus van binnenuit kun je de EU niet aanpakken. Stemmen voor dat shit-parlement heeft ook nul komma nul zin. Dus gewoon lekker thuis blijven, sigaretje paffen. Bovendien zullen de euro-kritische partijen nooit een meerderheid verwerven in het NL parlement, daarvoor lopen er gewoon teveel Nederlanders rond die nog steeds denken dat de EU goed voor hen is. Laat ze.
De EU dendert ondertussen door, welvaart en democratie worden verder afgeschaft en uitgehold. Maar het kuddevolk vindt het allemaal prima, afgestompt als het is, met het IQ van een dwerggeit. De gemiddelde Jan Doedel is tegenwoordig al als een kind zo blij met een nul uren contract bij de Aldi, dus daar kun je niet tegenop boksen. Het vee wil vee zijn en als zodanig worden behandeld. Het volk volk verdient niet beter. Geen medelijden mee. Gewoon doorlopen en over de lijken stappen.

Rest In Privacy | 20-05-14 | 18:09

Als dingetje vind ik 'm wel leuker dan de stekkerdoos van Jolanda Sap
borderlijntje | 20-05-14 | 17:39
---
... of leuker dan de ranzge tampon uit de stekkerdoos van Heleen van Royen !

ik_dacht_het_wel | 20-05-14 | 18:07

Heeft hij de bedreiging van Elle van Rijn door zijn tokkies al veroordeeld? Nee he. Pritt besteedt daar eens aandacht aan. Wilders is selectief in terreur veroordelen. Heeft wel tijd voor media-acties.

Roer | 20-05-14 | 18:05

Mijn stem heeft hij.

tripledutch | 20-05-14 | 18:05

Ik juich niet alle ondoordachte uitspraken en acties van Geert toe maar hij is wel de grootste politieke vuist die we kunnen maken tegen Europa (en de door Europa gesteunde Islamitische invasie). Dus stem ik PVV.
Verder wat het uitreden uit de E.U. betreft: dat we zoveel armer worden is allemaal bangmakerij. Ik kan me begin jaren 90 nog wel herinneren dat er talloze slogans waren "dat we er allemaal financieel enorm op vooruit zouden gaan". De rijken en grote bedrijven hebben er inderdaad enorm van geprofiteerd. Wij, de plebs, hebben er uiteindelijk allemaal onder geleden. Buiten dat: onze vrijheid is onbetaalbaar niet te koop hoewel.....??

matrixbluepill | 20-05-14 | 18:03

-weggejorist-

gutgutgut | 20-05-14 | 18:01

mocroGS | 20-05-14 | 16:02
Maar dan wordt de vraag:
wat moeten de duitsers doen?
Visser verschuilt zich daarachter omdat hij het ook niet weet.

gutgutgut | 20-05-14 | 18:01

@Russells Teapot | 20-05-14 | 17:52

Dat zal een verloren stem opleveren.
Ik begrijp uw punt volledig, maar de situatie is al te ver heen om mijn voorkeur te laten bepalen door de vorm.

Desmoulins | 20-05-14 | 17:57

@Quichegerechtigde | 20-05-14 | 17:25

''Ik ben kritisch op de EU, maar weet ook dat we niet zonder de EU kunnen. We zitten inmiddels lang genoeg in de EU-trein, waardoor uitstappen zinloos en zelfs schadelijk is voor Nederland. Dus we kunnen beter onze huidige situatie in de EU bekijken en op een constructieve manier deze jonge samenwerking van verschillende landen aanpakken en verbeteren.''

Dat is niet kritisch, dat heet defaitistisch.
U begrijpt de modus operandi en het uiteindelijke doel van de EU niet. Zoveel is duidelijk.

Desmoulins | 20-05-14 | 17:54

Ach, als je op Wilders stemt, weet je tenminste wat je krijgt.

In tegenstelling tot al die eurofiele politici, die na de verkiezingen hun middelvinger opsteken en braaf zo stemmen als de fractieleider dat wil.

Maar mijn stem zal gaan naar Artikel 50. Dezelfde anti-EU standpunten als de PVV, maar dan zonder voortdurend die narcistische zelfverheerlijking van de fractieleider.

Russells Teapot | 20-05-14 | 17:52

Major collector's item...
"Job done Geert,mijn stem heb je."

R.B.Scott | 20-05-14 | 17:46

Vlagfucken gaat heel groot worden

borderlijntje | 20-05-14 | 17:41

Rutte gelooft in 'economisch wonder' in Europa
- www.nu.nl/verkiezingen-eu---nieuws/377...

Rutte, de EU bekeerling die nu ook al in wonderen gelooft, Eurofielen zijn ziek in hun hoofd.. allemaal!

(c)ZWITSUL | 20-05-14 | 17:40

Als dingetje vind ik 'm wel leuker dan de stekkerdoos van Jolanda Sap

borderlijntje | 20-05-14 | 17:39

@mocroGS | 20-05-14 | 15:41
Whaha simpele trol dat je bent.
Euro/Dollar stabiele munt??? Mwhoehahaha
Het enige waar de Dollar (en dus ook de Euro) door gedekt wordt is olie/macht en het Amerikaanse leger.

First Contact | 20-05-14 | 17:37

Ziet u een sterretje, bel dan geert. (Niet mij.)

Expert Homo | 20-05-14 | 17:34

@mocroGS | 20-05-14 | 16:22
Hoog niveautje van discussiëren heb je, zeg. On-Nederlands, zowat.

rara | 20-05-14 | 17:32

mocroGS | 20-05-14 | 15:16 | | Reageer+ | -700
".... De haven van Rotterdam kan zo vervangen worden door de haven van Antwerpen...."
.
Nee hoor, met die miljarden die we overhouden - dammetje in de Westerschelde en opgelost....

the namster | 20-05-14 | 17:30

Knippen is zo netjes. Verbranden zou al een veel beter signaal zijn. En als ze dat nog steeds leuk vinden, ja, dan moeten de verhofstadt, barroso, schultz, juncker, draghi, v rompuy etc etc poppen er maar aan geloven. Langzaam worden we een dictatuur ingerommeld. Actie voor het helemaal te laat is.
mikerw | 20-05-14 | 17:05

Verbranden! Wat een geweldig idee. Ga je binnenkort ook schoenen naar mensen gooien als ze je niet aanstaan? Haatbaarden zijn niet de enige onverdraagzame mensen in ons land..

ikzalhandhaven | 20-05-14 | 17:29

@Doc Damage | 20-05-14 | 17:14
Als jouw mening de jouwe is, doe dan maar afstand van je stemrecht en recht op vrije meningsuiting. Dan houd je die maar achter de voordeur. We leven in een democratie waarbij we SAMEN aan een betere SAMENleving willen bouwen. Argumentloos blaten heeft dan geen enkele zin, is ondemocratisch en de vrijheid van meningsuiting onwaardig.
Ik ben kritisch op de EU, maar weet ook dat we niet zonder de EU kunnen. We zitten inmiddels lang genoeg in de EU-trein, waardoor uitstappen zinloos en zelfs schadelijk is voor Nederland. Dus we kunnen beter onze huidige situatie in de EU bekijken en op een constructieve manier deze jonge samenwerking van verschillende landen aanpakken en verbeteren.
Vandaliseren van een vlag is puur symboolpolitiek waar geen hond wat aan heeft. Alleen wat Wildersklapvee smult ervan. De rest van de samenleving windt zich erover op of haalt er heel wijselijk de schouders over op en gaat verder op de orde van de dag: de crisis managen en nadenken over hoe we oplossingen kunnen verzinnen...

Quichegerechtigde | 20-05-14 | 17:25

tattooboer | 20-05-14 | 16:10
Wilders, politiek fröbelaar, onvermoeibaar in de weer met schaar en lijm om de mensheid te redden.

fröbelen: vrijblijvend creatief bezig zijn
nl.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Fröbel...

gutgutgut | 20-05-14 | 17:24

Over EU en EP verkiezingen:
Zojuist Wilfred Scholten op radio2 die het verhaal achterde 'verloren betamaxbanden' mbt Fortuyn is voor EU ,vanavond via de NPO komt duiden.
Iemand hier nog een leeg teiltje over?

bij gelegenheid | 20-05-14 | 17:21

Simpele zielen...

Woelige Wimpie | 20-05-14 | 17:16

De echte Stolwijker | 20-05-14
Je weer niet waar je het over hebt. Je geeft je mening, dat mag. Beetje generaliseren enzo. Prima, doe je goed! Ik spreek voor mezelf en ik ga me niet steeds verdedigen. Geen zin in gewoon. Mijn mening is mijn mening. Kun je over discussiëren maar dat doe ik niet. Jullie Eu juichaapjes zijn het toch met geen enkel argument eens, dus waarom zou ik ze geven? Ik vind jullie landverraders. Dan ben je mij de discussie niet waard en voel ik mij op geen elkele manier verplicht verantwoording voor mijn mening af te leggen bij jou.

Doc Damage | 20-05-14 | 17:14

@mikerw | 20-05-14 | 17:05
Iemand die een partij zonder leden aanvoert, is ook al een dictator in spé. Die De Graaff staat er bij als een handpop, doet ook maar wat Greet hem opdraagt... staat zelfs in de schaduw van zijn Grote Leider.

Quichegerechtigde | 20-05-14 | 17:10

Goedzo, Greet! Dat zal ze leren! Man man man, wat een sukkel is die man. Jammer dat er zoveel mensen telkens weer intrappen. In elk geval degenen die hieronder gaan min-kudoën... succes, jongens en meisjes! En gefeliciteerd met jullie Opperkleuter!

Quichegerechtigde | 20-05-14 | 17:07

Knippen is zo netjes. Verbranden zou al een veel beter signaal zijn. En als ze dat nog steeds leuk vinden, ja, dan moeten de verhofstadt, barroso, schultz, juncker, draghi, v rompuy etc etc poppen er maar aan geloven. Langzaam worden we een dictatuur ingerommeld. Actie voor het helemaal te laat is.

mikerw | 20-05-14 | 17:05

Skunk57 | 20-05-14 | 16:42
Oh.

swassannuf | 20-05-14 | 17:05

EU vlag wordt binnenkort toch vervangen voor rood met hamer en sikkel. Geert = eindbaas.

funkyd | 20-05-14 | 17:04

Weet je wie ook dol was op symboliek ?
ongelovigehond | 20-05-14 | 16:58
Nietzsche? 'Als het model van je ethische leven het van jou wint, verander dan van model.'

bij gelegenheid | 20-05-14 | 17:03

Kaan78 | 20-05-14 | 16:34
Een reservaat oprichten? en dan vervolgens een hek erom en tadaaa.... je hebt een kamp. voel jij je eigen wel goed?

slopertje | 20-05-14 | 17:00

Peter Emile
Wat bent u toch slecht geïnformeerd. De meeste van die moslims, woonden hier al toen de EU nog niet bestond (was EEG) en we nog met de florijn betaalden (gulden).

Fisccon | 20-05-14 | 16:59

Ik beprijp niet dat die mafketel zoveel kiezers trekt. Gelukkig is dit de een na laatste keer want ik ben hem goed zat.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 16:58

Weet je wie ook dol was op symboliek ?

ongelovigehond | 20-05-14 | 16:58

@mocroGS | 20-05-14 | 16:21
Dan mag ik chauvinist zijn, maar jij hebt niet opgelet bij topografie. De kracht van de Rotterdamse haven is namelijk dat deze in een rivierdelta ligt en dat bulkgoederen daarmee gemakkelijk via binnenvaartschepen naar het achterland kan worden getransporteerd - waaronder het Roergebied. Vanuit zowel Antwerpen als Hamburg kan dat uitsluitend over de weg en dat is niet alleen onhandig maar vooral ook erg duur.

Pierre Tombal | 20-05-14 | 16:54

Toch veel leuker om weer eens lekker de fik erin te steken? Dat zijn altijd mooie beelden op het journaal, van die vlagverbrandingen.

Zonietoch | 20-05-14 | 16:53

@(c)ZWITSUL | 20-05-14 | 16:41
Mijn woorden precies.

tattooboer | 20-05-14 | 16:53

(.)
'(En Wilders zelf óók niet, trouwens).

Wel even nadenken waar de oorzaak ligt van de ellende, voordat u schampert over de dure beveiliging van Wilders.
Peter Emile | 20-05-14 | 16:45

Hear Hear.

bij gelegenheid | 20-05-14 | 16:52

@De echte Stolwijker: maak je mavo eerst eens af man

De Anaalprofeet | 20-05-14 | 16:48

Raak . mij . aan! Ik . knip . een . ster . uit . een . vlag!
Misschien ook nog een stekker uit een stopcontact trekken?

Zyprexa20mg | 20-05-14 | 16:47

propper1000 | 20-05-14 | 15:07 |

Citaatje:
"Geert , met zijn gevolg , beveiliging etc, en niet te vergeten ons licht in de duisternis Marcel de Graaff, helemaal naar Brussel, voor een handeling van welgeteld één minuut. Het mag wat kosten blijkbaar."

Als Nederland, mede dankzij de verplichte open deuren van Brussel, niet was volgestroomd met haatzaaiende moslims die voortdurend de bijl zetten aan de wortels van onze vrijheid en onze cultuur, en die uitsluitend intimidatie en barbaars geweld als argumenten gebruiken, was die beveiliging van Wilders niet eens nodig geweest.
(En Wilders zelf óók niet, trouwens).

Wel even nadenken waar de oorzaak ligt van de ellende, voordat u schampert over de dure beveiliging van Wilders.

Peter Emile | 20-05-14 | 16:45

Geert's publiciteitsstuntjes beginnen poepsaai te worden.

BloedMuis | 20-05-14 | 16:45

swassannuf | 20-05-14 | 15:53

Het is zo jammer dat jij zo overduidelijk je ware aard laat zien. Wat zou jij graag kopschoppen, ventje.

Skunk57 | 20-05-14 | 16:42

Laten we gewoon een natuurreservaat voor PVV'ers oprichten. Kunnen ze gewoon zonder last te zijn voor de cultuur van NL, met elkaar uitmaken hoe ze op hun Nederlands door het leven willen.
Kaan78 | 20-05-14 | 16:34

en al die landverraders eruit donderen .. goed plan !
enne .. goeie reis he

(c)ZWITSUL | 20-05-14 | 16:41

strakke aktie.. en kijk ze is allemaal weer over de rooie gaan.. hahahaha

(c)ZWITSUL | 20-05-14 | 16:40

We hadden al sterren 'op'het ijs en sterren springen.... maar nu hebben we dus ook 'sterren knippen'. Met als uw gastheer van vanavond Geeeeeeeeeeeeheeeeeeeeert Wildersss!!!!

Die FAZ | 20-05-14 | 16:36

Miljonair Geert Wilders heeft het maar druk om ons mooie Nederland welvarender te maken.
Stickers uitdelen, aanbieden van Wilders-gulden-biljetten aan De Nederlandsche Bank, knippen in de EU-vlag. What next? Een drolfie??

h65485665 | 20-05-14 | 16:35

tattooboer | 20-05-14 | 15:15
Laten we gewoon een natuurreservaat voor PVV'ers oprichten. Kunnen ze gewoon zonder last te zijn voor de cultuur van NL, met elkaar uitmaken hoe ze op hun Nederlands door het leven willen.

Kaan78 | 20-05-14 | 16:34

Tsja, die voors en tegens moet je afwegen. Ik ben geen topeconoom, dat laat ik aan anderen over. Het lijkt mij logisch dat een doorvoerland baat heeft bij een gemeenschappelijke munt. Als ik een Griek was, daarentegen, zou ik zo snel mogelijk uit de Euro willen.
Recapore | 20-05-14 | 16:21

.
Natuurlijk is 1 munt handig, heel handig. Ik ben ook absoluut VOOR de euro.
Jammer is alleen dat bij die euro er een geldverslindend, ondemocratisch, frauduleus (19 jaar lang is de eu-jaarrekening al niet goed gekeurd) voor mega-problemen zorgend orgaan (EU) komt. En dit orgaan rechtvaardigt zich/houdt zich staande met drogredenen, valse beloftes, keiharde leugens. En zelfs dreigementen.

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 16:33

mocroGS | 20-05-14 | 15:4
Ik dacht dat Nederland voor de invoering van de euro een heel rijk en welvarend land was, of vergis ik me nou heel erg?

lanexx | 20-05-14 | 16:33

@De echte Stolwijker | 20-05-14 | 15:16
Seat rijders? Verklaar u nader alstublieft, u suggereert nu dat Seat rijders tot de laagopgeleide ontevreden massa behoren, terwijl ik enkel aan voldoe aan het feit dat ik een Seat rijd. Een gloednieuwe wel te verstaan, gekocht met mijn zuurverdiende centen welke ik verdiend heb met de toch redelijk hoge functie die ik bekleed. Nogmaals, verklaar u nader, ik ben zeer benieuwd hoe u tot dit stigma bent gekomen. Alvast bedankt!

Ow-Ja | 20-05-14 | 16:32

LOL. De ster er naast was van NL, hij heeft BE er afgeknipt.

met vreselijke groet | 20-05-14 | 16:30

Ik moest lachen.
Deze boodschap is duidelijk.
Net met permanentmarker 2x een sterretje van m'n kentekenplaten verwijderd.

Schietmijmaarlek | 20-05-14 | 16:28

Nu is het nog niet strafbaar.

Als de EUSSR het straks voor het zeggen heeft in Koninkrijk der Nederlanden zal het ongetwijfeld strafbaar worden gesteld (door het domme volk in Koninkrijk der Nederlanden).

Doet denken aan WOII en andere dictatoriale regimes, ondanks dat ik het niet heb meegemaakt.

ProAsfalt | 20-05-14 | 16:27

@ mocroGS | 20-05-14 | 16:25
Nog wel ja

ZonderNaam | 20-05-14 | 16:26

@ZonderNaam | 20-05-14 | 16:23

Rotterdam exporteert meer dan ooit.

mocroGS | 20-05-14 | 16:25

@Causa Sui | 20-05-14 | 14:55

Maakt niet uit wat voor kleur; In Brussel zijn ze goed in witwassen..

shindai | 20-05-14 | 16:23

@ mocroGS | 20-05-14 | 16:21
Als we Rotterdam willen vervangen moeten we zeker in de EU blijven. Want de EU dwingt ons om belastinggeld te investeren in concurrerende havens in andere lidstaten.

ZonderNaam | 20-05-14 | 16:23

Nu je consequent niet ingaat op wat ik zeg is dit gesprek zinloos. Prettige dag verder.
rara | 20-05-14 | 16:15

_

Je praat poep, vandaar dat ik niet uitgebreid op je onzin inga. Bovendien verwijs ik je naar Martin Visser.

mocroGS | 20-05-14 | 16:22

@ De echte Stolwijker

Aldus de zelfverklaarde EU-scepticus die pleit voor een cordon sanitaire tegen de PVV.
U bent totaal ongeloofwaardig, misschien eens minder de moral highground nemen met uw gewauwel over PVV-stemmers.

Desmoulins | 20-05-14 | 16:21

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 16:13

Tsja, die voors en tegens moet je afwegen. Ik ben geen topeconoom, dat laat ik aan anderen over. Het lijkt mij logisch dat een doorvoerland baat heeft bij een gemeenschappelijke munt. Als ik een Griek was, daarentegen, zou ik zo snel mogelijk uit de Euro willen.

Recapore | 20-05-14 | 16:21

@Pierre Tombal | 20-05-14 | 16:13
Rotterdam is de levensader voor het Duitse Roergebied en dat gaat zeer zeker niet veranderen doordat wij een andere munt zouden aannemen.

_

Nee, dat denk jij omwille van chauvinisme.
Ben je soms vergeten dat Schiphol in zwaar weer kwam omdat er luchthavenbelasting werd geheven.
Henk en Ingridjes die om paar tientjes gingen vliegen via Duitsland.
Alles is te vervangen ook de Rotterdamse Haven.

mocroGS | 20-05-14 | 16:21

Wat een ontzettend sneue actie. Na eeuwen van oorlogen, conflicten en miljoenen doden hebben wij eindelijk met elkaar in Europa in 50 jaar een enigszins werkende (maar nog lang niet perfecte) manier gevonden om vreedzaam naast en met elkaar te leven met ook nog eens de hoogste levensstandaard in de wereld en dan moet notabene een aandachtsgeile populist (want dat is hij) dit voor de camera's doen. Om je dood te schamen.

beetjemoe | 20-05-14 | 16:20

Doc Damage | 20-05-14 | 16:08
Bravo! In een notendop het "gedachtengoed" van de gemiddelde PVV-er. Vooral niet in discussie gaan, maar het laten bij keelklanken en wat gescandeer. Overigens kunnen Geert's Franse en Oostenrijkse vrienden tevreden zijn. De negatieve symboliek van de gele ster is glashelder.

De echte Stolwijker | 20-05-14 | 16:17

@mocroGS | 20-05-14 | 16:02
Nu je consequent niet ingaat op wat ik zeg is dit gesprek zinloos. Prettige dag verder.

rara | 20-05-14 | 16:15

Wel heel erg Arabisch die stijl van het met vlaggen fucken voor media aandacht he Greetje?!

hobbit | 20-05-14 | 16:15

Leuk PR stuntje maar voegt verder niks toe

ZonderNaam | 20-05-14 | 16:15

@Die Duitse TV-importeur loopt wel een groter bedrijfsrisico als hij te maken heeft met wisselkoersen bij het betalen van zijn doorvoerkosten, natuurlijk. Daarnaast is Nederland groot in het bouwen van onderdelen voor o.a. de Duitse industrie. Een wisselkoers is voor de Duitsers vervelend, omdat ze minder goed kunnen inschatten wat ze in de toekomst zullen betalen voor die onderdelen. Dan worden andere landen en bedrijven dus interessanter.
Recapore | 20-05-14 | 16:04.
.
Die duitse keten loopt alleen wisselkoers risico over het vervoer van die TV's. Niet over de waarde van de TV's.
Daarbij, als de gulden terugkomt kan die worde gekoppeld aan de euro (zoals de zwitsers doen met hun frank) dus dan is er niet eens wisselkoers-risico.
Ja, goederen hier geproduceerd zijn dan onderhevig aan koersrisico maar nogmaals met een gekoppelde munt is dat risico nihil.
Daarnaast, hoe lang moet je doorgaan op een (zeer) heilloze weg vanwege kleine voordeeltjes (geen wisselkoers-risico) maar wel grote nadelen voor lief moet nemen?

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 16:13

@mocroGS | 20-05-14 | 15:16
Echt complete onzin wat je daar verkondigt. Populistisch EU gezwam. Als Antwerpen en Hamburg Rotterdam hadden kunnen vervangen, dan hadden ze dat al lang gedaan in de tijd dat er nog wisselkoersen bestonden tussen de huidige eurolanden. Die lui runnen echt geen haven om afspraakjes te maken dat Rotterdam de grootste winsten mag inpikken. Rotterdam is de levensader voor het Duitse Roergebied en dat gaat zeer zeker niet veranderen doordat wij een andere munt zouden aannemen.

Pierre Tombal | 20-05-14 | 16:13

De huismocro van GS denkt dat de handel met en binnen Europa komt stil te staan als wij diverse verdragen zouden opschorten. Wat een domheid.

Desmoulins | 20-05-14 | 16:13

tipo | 20-05-14 | 16:06

Ik zie niet in wat dat hier mee te maken heeft.

Recapore | 20-05-14 | 16:11

@Recapore | 20-05-14 | 15:42
Dat is dan jou mening, maar je vind jezelf de mesiach die voor iedereen spreekt, afgang! Hij heeft wel degelijk invloed op beleid en zijn acties reiken tot de centrale besturen van de islam door in SA, dus ga heen met jou interpretaties en huil in een hoekje.

tattooboer | 20-05-14 | 16:10

Eurotokkie | 20-05-14 |
Geld is idd niet meer dan papier en staal. De waarde is niets meer dan het vertrouwen dat wij er in hebben. En dat vertrouwen is nihil...

Doc Damage | 20-05-14 | 16:10

@ mocroGS

Kun jij zelf niet nadenken?
Het moge duidelijk zijn dat wij het niet van onze hopeloze elite moeten hebben. Martin Visser denkt dus dat het verstandig is om ons te conformeren aan decennialange verplaatsing van welvaart richting Zuid-Europa...
Wat een denker zeg!

Desmoulins | 20-05-14 | 16:09

Dat er trouwens nog mensen zijn die ingaan tegen Mark Smith en mocro... Dan heb je tijd over...

Doc Damage | 20-05-14 | 16:08

@Recapore | 20-05-14 | 16:04

Precies.
Nog een aavulling op jouw plempsel: De Nederlandse export draagt 29 procent bij aan het bruto binnenlands product (bbp), ofwel aan wat we met zijn allen in Nederland verdienen. De totale waarde van de geëxporteerde goederen en diensten is echter gelijk aan 69 procent van het bbp. Het verschil betreft in de export verwerkte producten uit het buitenland.

_

Dus voor 29 procent afhankelijk willen zijn van een instabiele munt, wat een heerlijke vooruitzicht krijg je bij Wilders.

mocroGS | 20-05-14 | 16:07

tipo | 20-05-14 | 16:02

Mensen hebben geen vertrouwen meer in de Euro , ook al is niet alles de schuld van de Euro , maar als het vertrouwen weg is dat is de Euro niets meer waard.

Eurotokkie | 20-05-14 | 16:07

Ja, hallo. Zo lust ik er nog wel eentje. Je vergelijking gaat uiteraard mank. Ook als Ned. uit de EU zou gaan ontvangt de belastingbetaler zijn betaalde belasting niet als subsidie terug.
Mark Smith | 20-05-14 | 15:57
.
Als NL uit de EU zou stappen hoeft NL die 7 miljard niet af te dragen en dus niet als belasting bij Henk&Ingrid (en mij) weg te halen. Dus het raakt de burger wel degelijk, keihard.
En die 7 miljard zijn de reguliere bijdragen die NL doet. Hier zitten de extra stortingen inzake Griekenland, Ierland, Portugal, Cyprus etc. niet eens bij. En die verwacht ik ook niet terug in mijn portemonnee. Henk&Ingrid ook steeds minder zie de winst van PVV, Artikel50.

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 16:07

Ach ja, een statement. Niet meer niet minder. Maar een statement kan wel krachtig zijn.

Doc Damage | 20-05-14 | 16:06

@Recapore 16:04
Wisselkoersrisico is een 'zero sum game', dus totaal niet van belang voor internationale bedrijven.

tipo | 20-05-14 | 16:06

En wat vinden jullie van die 11 miljard euro voor de Oekraiene hebben jullie daar ook zo democratisch over mee mogen beslissen,het is niet eens een euroland.Ik heb zo'n gevoel dat er een oorlog aankomt,dit blijft men niet nemen namelijk.

hebbuh | 20-05-14 | 16:05

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 16:01

Die Duitse TV-importeur loopt wel een groter bedrijfsrisico als hij te maken heeft met wisselkoersen bij het betalen van zijn doorvoerkosten, natuurlijk. Daarnaast is Nederland groot in het bouwen van onderdelen voor o.a. de Duitse industrie. Een wisselkoers is voor de Duitsers vervelend, omdat ze minder goed kunnen inschatten wat ze in de toekomst zullen betalen voor die onderdelen. Dan worden andere landen en bedrijven dus interessanter.

Recapore | 20-05-14 | 16:04

Tsja... symboolpolitiek is ook politiek... die vlag staat voor NIETS - en iedere keer als er weer zo'n akelig Oosteuropees land bij moet dan moet er weer een ster bij... daar hebben ze in de VS toch rustig een jaartje of 187 over gedaan...

bisbisbis | 20-05-14 | 16:04

@ Eurotokkie

Dat verwacht ik ook, samen met D'66. Wij moeten ons namelijk verenigen om een vuist te kunnen maken op het wereldtoneel en dat soort kolder...

Desmoulins | 20-05-14 | 16:04

@Recapore 15:56
De Euro is er niet te snel, maar er uberhaupt doorheen gedrukt. Dat is sowieso fout. Het is een politiek geslaagd project, waarbij het economische ongeluk enkel dient om een stap naar een ever closer union af te kunnen dwingen. Waartegen op den duur opstand komt (zo ver is het nu nog niet) en dan kunnen we na de derde wereldoorlog puinruimen. Zo ver ziet Fortuin.

tipo | 20-05-14 | 16:02

@mocroGS | 20-05-14 | 15:49
Je hebt je conclusie niet onderbouwd, dus kan ik niet op je redenatie reageren.
rara | 20-05-14 | 15:56

_

Net binnen: Martin Visser " we moeten doen wat de Duitsers doen. Terugkeren naar de gulden is zinloos.
http://www.telegraaf.nl/tv/dft/nieuws/22645692/__Terug_naar_de_gulden___.html

mocroGS | 20-05-14 | 16:02

Nederland heeft een voorsprong, sukkeltje. Echter met een andere munt kan je die in 1 klap verspillen doordat de munt te duur wordt t.o.v. de euro.
mocroGS | 20-05-14 | 15:45
.
Mocrootje, mocrootje, mocrootje. 99% wat door de Rotterdamse haven gaat komt van BUITEN de EU. NL is slechts doorvoerder. Hier is een euro totaal niet van invloed.
Ik zal je een voorbeeldje geven zodat je het makkelijker snapt: Een Duitse winkelketen koopt TV's uit China met containers tegelijk. Die keten rekent dit af met de Chinese leverancier (in euro, usd, of chinese munt maakt niet uit). Dit raakt NL en/of de Rotterdamse haven totaal niet.
De goederen komen via Rotterdam en worden doorvervoerd naar Duitsland.
Slechts dat doorvervoeren levert NL iets op. En dit kan in euro (als die Duitse keten dit wil) of in Guldens zoals vroeger.
Of dacht je dat de Rotterdamse haven die TV's kocht en dan doorverkocht aan die Duitse keten?
Voor die doorvoer hoef je dus niet in de EU te zitten; dit kan net zo goed als NL er niet in zit.

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 16:01

Loepzuivere, originele actie: H.U.L.D.E.

clabamsk | 20-05-14 | 15:58

@MocroGS Nederland is niet afhankelijk van de EU maar van Europa. Ook voor het bestaan van de EU was Rotterdam de grootste haven van Europa.
Voor de EU hadden we de EEG; vrijhandel bracht ons voordeel en alles wat daarna gekomen is heeft alleen maar veel geld en overlast gekost.

Barani517 | 20-05-14 | 15:58

mocroGS | 20-05-14 | 15:53

vandaar ook dat de duitse automakers ook allemaal failliet zijn gegaan sinds de euro meer waard is dan de dollar.
Bij gelijke kwaliteit zullen er idd alternatieven gezocht worden, maar een exit uit de eu doet niet opeens de kwaliteit van Nederland aantasten.

jack and friends | 20-05-14 | 15:58

Desmoulins | 20-05-14 | 15:55

Ik ben bang dat de VVD dan ook als winnaar uit de bus zal komen .

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:58

Ziek.

marshmallow | 20-05-14 | 15:57

Symbolisch iets uit die vlag knippen? Zie toch wat anders...
Anyway, alle D66-boys weer over de zeik. Dikke prima.

psychonaut | 20-05-14 | 15:57

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 15:50
Ja, hallo. Zo lust ik er nog wel eentje. Je vergelijking gaat uiteraard mank. Ook als Ned. uit de EU zou gaan ontvangt de belastingbetaler zijn betaalde belasting niet als subsidie terug.

Mark Smith | 20-05-14 | 15:57

@mocroGS | 20-05-14 | 15:49
Je hebt je conclusie niet onderbouwd, dus kan ik niet op je redenatie reageren.

rara | 20-05-14 | 15:56

@mocroGS 15:53
Niet waar. Japan heeft de VS kapot geconcureerd en de YEN/Dollar-koers steeg de afgelopen 25 jaar. Een sterke munt is prima met export te combineren. Zie ook Duitsland. Keynesiaan.

tipo | 20-05-14 | 15:56

tipo | 20-05-14 | 15:54

Hier had Fortuijn helemaal gelijk. De EMU is er veel te snel doorgedrukt.

Recapore | 20-05-14 | 15:56

Causa Sui | 20-05-14 | 15:51

Een Europees pensioenverdrag is niet aan de orde en er is een verdragswijziging voor nodig, dus geen inzet van deze verkiezingen. Als ik het een beetje kan inschatten gaat Nederland een dergelijk verdrag nooit tekenen. Je punt doet ook niets af aan het punt dat ik maakte, namelijk dat een Nederlandse exit niet via het Europarlement geregeld kan worden, maar alleen via het Nederlands parlement. Het is dus geen inzet van deze verkiezingen, al doet zowel de pro(D66) als antipartijen(PVV, SP) alsof dit wel zo is.

Recapore | 20-05-14 | 15:55

Wie zichzelf ziet als een EU-scepticus maar doodleuk blijft stemmen op één van de Eurofiele machtspartijen, is een leugenaar. Die zogenaamde 'sceptische' lieden veinzen dit louter om zichzelf op de borst kunnen kloppen als 'kritische geest' zijnde.

Desmoulins | 20-05-14 | 15:55

@Wurgje de huisboa | 20-05-14 | 15:49
Waar PvdA zijn geld vandaan haalt is inmiddels overduidelijk.....

necrosis | 20-05-14 | 15:54

@Eurotokkie | 20-05-14 | 15:11
Inmiddels is de beveiliging van miljonair Geert Wilders een handelsmerk / show geworden. Het wordt elke keer graag aangehaald en benadrukt. En natuurlijk zijn recht om alles te mogen zeggen. Wij hebben niet het idee, dat er groepen in rotten van 5, klaar staan om Wilders op te blazen. Als men het nodig vindt om Wilders te liquideren, dan gaat dat gebeuren, daar helpt geen beveiliging tegen. Blijkbaar is hij niet belangrijk genoeg. Laten wij hopen, dat ook Geert Wilders van zijn AOW kan genieten.

h65485665 | 20-05-14 | 15:54

Wurgje de huisboa 15:49
"De Europese Monetaire Unie is een nog nooit vertoonde exercitie. Overal is aan een monetaire unie- de invoering van één munt voor een bepaald gebied- een proces van langdurige staatsvorming voorafgegaan.
Pas nadat de staat volledig was en centraal werd bestuurd werd er overgegaan op één munt."

"Dat is niet zo en eens zullen zij daar, tot schade en schande van henzelf, maar ook tot die van de bevolkingen van de lidstaten, achter komen.

Dan kan het puinruimen beginnen."

Pim Fortuyn, 1997.

Fortuijn verkeerd citeren is heiligschennis.

tipo | 20-05-14 | 15:54

@jack and friends | 20-05-14 | 15:47
Een te dure munt kan de economie aantasten dan zoeken handelspartners naar alternatieven.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/article/detail/2844112/2011/08/10/Centrale-bank-brengt-meer-Zwitserse-franken-in-omloop.dhtml

mocroGS | 20-05-14 | 15:53


Skunk57 | 20-05-14 | 15:30
Je kan het maar niet laten hè,dom lullen uit je vieze rimpelige stinknek...

swassannuf | 20-05-14 | 15:53

verlate edit; 1000 miljard dus*

Causa Sui | 20-05-14 | 15:53

Recapore | 20-05-14 | 15:25
de NL exit omvat anders wel de 1000 K pensioengelden die anders onvermijdbaar ingezet zullen gaan worden om de pensioenen te garanderen van al die zieliebejaarden in klojolanden die nooit een cent gespaard hebben, in t kader van het 'Europese solidariteitsgevoel'.

Causa Sui | 20-05-14 | 15:51

@mocroGS | 20-05-14 | 15:41
Ik kan me vergissen, maar de ouderwetsche Piek was een heel stabiele munt, zeer waardevast.
Het feit dat een land als Nederland de Euro voert, alswel een onbetrouwbaar land als Griekenland zegt genoeg.

necrosis | 20-05-14 | 15:51

jack and friends | 20-05-14 | 15:47
Voordat Antwerpen zover is dan Rotterdam zijn we 10 jaar verder , zonder de haven van Rotterdam ligt de hele EU op zijn gat.

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:50

necrosis | 20-05-14 | 15:31
Lol!!
nieuwsuur.nl...
Mark Smith | 20-05-14 | 15:38
.
Mark, mark, mark. Eerst lezen en dan nadenken. Als, zoals Wilders wil, NL uit de EU stapt hoeven de importheffingen (van Rotterdam) niet worden afgestaan aan de EU. Dus ja, de grootste netto betaler.
.
Daarbij is die discussie zo wie zo heel raar. Henk & Ingrid (en ik) betalen nu extra belasting zodat die naar de EU kan. De EU haalt van dat bedrag al een behoorlijk percentage af voor de beheerskosten en van wat overblijft wordt een gedeelte als subsidie etc. teruggestort naar o.a. NL. Maar niet in de portemonnee van Henk & Ingrid (en de mijne) maar naar multinationals, boeren en grootgrondbezitters (koningin van de UK en koning van Zweden krijgen bergen geld omdat zij hun land braak laten liggen....) en andere rovers. Henk & Ingrid (en ik) zien dat geld nooit meer terug.
Dus zelfs al zou NL netto ontvanger zijn: diegenen die de belasting betalen (Henk & Ingrid en ik) zijn niet diegenen die de subsidies ontvangen.

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 15:50

Cijfers uit 1983 zeggen net zoveel als cijfers uit 1893: niets.

Een stabiele munt is essentieel, vandaar dat we uit de Euro moeten.

Je zegt zo vaak dat wij dingen niet snappen dat ik denk dat je er zelf niets van snapt.
rara | 20-05-14 | 15:45

_

Jij snapt het inderdaad niet. De gulden is namelijk altijd gekoppeld geweest aan de Duitse Mark. M.a.w. Nederland kan nooit een stabiele munt invoeren.

mocroGS | 20-05-14 | 15:49

@Mark Smith | 20-05-14 | 15:38
Uit je eigen link: "Zijn we daarmee de grootste netto-betaler aan Europa? Wel als we die invoerheffingen meetellen. Maar als we ze er aftrekken, zakken we naar de vijfde plaats."

Echter, dit gaat over Nederland als netto betaler, reken dat dus nog eens om naar € per hoofd van de bevolking en we pakken die 1e plaats met ruime voorsprong weer terug. Factcheck my ass!

Ven1V1d1V1c1 | 20-05-14 | 15:49

Geert wil nooit zeggen waar hij zijn geld vandaan krijgt, maar iedereen die een beetje boort weet dat Amerikaanse neocons zijn geldschieters zijn (Alan Dershowitz, Pamela Geller om er een paar te noemen) en dat het Engelse bureaus zijn die de studies schrijven die moeten aantonen dat de euro niet werkt. As we speak zijn de Amerikanen bezig vuurtjes op te stoken in de Oekraine, niet in de laatste plaats om te zorgen dat de EU en Rusland niet al te close gaan worden. Uiteindelijk moet Europa natuurlijk wel een Amerikaanse kolonie blijven. Nu ben ik zelf ook huiverig voor een Europese superstaat, maar om nu de euro maar weer te gaan inwisselen voor de D-mark of godbetert de dollar voor het intra-Europese betalingsverkeer, dat gaat me te ver. De kunst is om een gulden (pun not intended) evenwicht te vinden tusen hypernationalisme en EU superstaat communisme. Net als Fortuyn zei, die euro is er nu eenmaal, dan moeten we hem ook maar houden. Maar het parlement in Brussel/Straatsburg kan worden afgeschaft, raad van ministers is voldoende. A la carte Projecten als Europol, ESA en Airbus zijn prima. De Franse president de Gaulle heeft destijds de juiste formule bedacht: het Europa der Vaderlanden. Samenwerken ja, maar niet overdrijven. Het hoofddoel moet zijn om conflicten in de kiem te smoren. Dat is trouwens sinds 1945 goed gelukt. Een beetje dankbaar mogen we daarvoor wel zijn. Ik ga NIET op Geert stemmen.

Wurgje de huisboa | 20-05-14 | 15:49

Waarom haalt de PVV eigenlijk minder dan 50% van de stemmen ?

Montgomery Burns | 20-05-14 | 15:48

meiden doet pijn aan m'n ogen jack and friends

Junkycat | 20-05-14 | 15:48

mocroGS | 20-05-14 | 15:45
U bent vast en zeker vergeten dat we al genaaid waren voordat wij de euro goed en wel hadden?
T.o.v. de gulden is deze munt toen veel te duur verkocht aan ons.

Ommezwaai | 20-05-14 | 15:48

Oude cijfers of niet, @Mark Smith plaatst een link naar een factcheck waar de door de PVV geuitte uitlating aan de kaak wordt gesteld en prompt komen de minnetjes om de hoek zetten. Toch best hypocriet.

oxigan | 20-05-14 | 15:47

mocroGS | 20-05-14 | 15:16
hihi de haven van antwerpen is nu niet echt een bedreiging. zou europa rotterdam gaan meiden dan is die patathaven natuurlijk binnen 24uur onbereikbaar.

De haven van Hamburg, mja wel aardig opzich alleen jammer dat rotterdam zo'n ontzettend veel betere ligging heeft.

Elk argument dat Nederland opeens minder export of import heeft als we de eu zouden verlaten is volkomen onzin. In China, zwitserland de United states of Stupid en ga zo maar door hebben ze ook geen eu of euro en daar handelen ze ook nog steeds mee.

Het gaat niet om de muntjes waarmee je wil handelen het gaat om de toegevoegde waarde. En daarin zijn 'wij'nu eenkeer een stuk beter dan eender wie.

jack and friends | 20-05-14 | 15:47

En Belgen en Duitsers vervangen Rotterdam NU niet omdat NL in de EU zit? Hahahaha, wat een lutser ben jij.
.

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 15:35

_

Nederland heeft een voorsprong, sukkeltje. Echter met een andere munt kan je die in 1 klap verspillen doordat de munt te duur wordt t.o.v. de euro.

mocroGS | 20-05-14 | 15:45

@mocroGS | 20-05-14 | 15:41
Cijfers uit 1983 zeggen net zoveel als cijfers uit 1893: niets.

Een stabiele munt is essentieel, vandaar dat we uit de Euro moeten.

Je zegt zo vaak dat wij dingen niet snappen dat ik denk dat je er zelf niets van snapt.

rara | 20-05-14 | 15:45

Claudia M. | 20-05-14 | 15:38
Het Midden-Oosten daar verbranden ze vlaggen .

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:45

@Mark Smith | 20-05-14 | 15:38
In die cijfers uit 2010 zijn de gevolgen van de crisis en de betalingen aan zuidelijke landen niet meegerekend. Heb je recentere cijfers die wel een juist beeld geven van de huidige situatie?

rara | 20-05-14 | 15:42

tattooboer | 20-05-14 | 15:36

Het spijt me echt om je feestje te bederven, maar het kan de hele wereld geen bal schelen wat Geert nu weer voor fratsen uithaalt. Hij doet dit soort onzin te vaak om nog indruk te maken en bovendien moet het iedere keer weer gekker om nog in het nieuws te komen. De volgende keer gaat ie waarschijnlijk in het Europees Parlement een drol draaien in die vlag terwijl hij "Wien Neerlands bloed door den aad'ren vloeit" zingt. Ik vind 't allemaal best, maar zo jaagt hij wel het intellectueel ontwikkelde deel van de eurosceptici effectief richting andere partijen.

Recapore | 20-05-14 | 15:42

Gewoon duidelijk, symboolpolitiek? Wat is het verschil met wat de pro-lobby doet? Die hele vlag is al symboolpolitiek.

Sergeant_Peper | 20-05-14 | 15:42

Jouw argument komt neer op een vorm van dreiging naar de burgers van Nederland. We moeten meedoen, anders worden we economisch gesloopt door andere landen. Dat zou een reden voor oorlog kunnen worden. Als de EU die kant op wil dan wil ik er zeker zo snel mogelijk uit.

Als de EU dit zou flikken dan plegen ze zelfmoord.
rara | 20-05-14 | 15:23

_

Nee hoor. Je snapt niet dat het voor veel landen interessanter is om handel te drijven met een stabiele munt die in meerdere landen gebruikt wordt.
Misschien dat je het niet weet, maar de gulden was gekoppeld aan de Duitse mark. In 1983 heeft NL ooit eens geprobeerd een eigen koers te varen, met een koersval van 2 procent: http://www.digibron.nl/search/detail/012dfc24f0fbd5b0e26ea205/gulden-blijft-verankerd-aan-d-mark
Wanneer je afhankelijk bent van export naar Europese landen is een stabiele munt essentieel. Maar jullie volgen jullie afgod Wilders kritiekloos omdat hij heerlijk op je onderbuikgevoelens inspeelt.

mocroGS | 20-05-14 | 15:41

@Diareeremmer | 20-05-14 | 14:51
Oh ja joh? Vertel dan eens wie die vrijheid hebben de 'eigen' (proest) vlag te besmeuren?

Ven1V1d1V1c1 | 20-05-14 | 15:41

Ik vind deze actie geniaal!!!! Voor iedereen duidelijk waar de PVV staat.

Hypno2050 | 20-05-14 | 15:40

@Skunk57 | 20-05-14 | 15:30
Een burger kan de vlag niet onteren omdat hij niet verplicht is om het vlagprotocol te volgen.

Je mag een mening hebben, maar het kan handig zijn om die te baseren op de realiteit.

rara | 20-05-14 | 15:40

clockandhammergame | 20-05-14 | 15:31

Er zijn mensen die veel echt heel veel geld verdienen in naam van deze vlag .

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:40

@Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:16
Dan rot je toch lekker op naar een betere plek waar slimmere mensen naar jouw verheven standaard van super intelligentie voor jou je pensioen bij elkaar gaan werken....

Ouwe-RukkerT | 20-05-14 | 15:39

Knip gelijk die dooie puntjes van Verhofstad ff mee Geert je bent er nu toch.

hebbuh | 20-05-14 | 15:39

@Skunk57 | 20-05-14 | 15:30
Kijk, daar heb je zo'n federale, die zijn vlaggetje als falussymbooltje ziet, achgossie.

tattooboer | 20-05-14 | 15:39

Waarom al die moeite, gewoon een aansteker eronder houden... Die kutster uit die vlag mogen ze houden!

Claudia M. | 20-05-14 | 15:38

@Recapore | 20-05-14 | 15:25
Hij weet precies waar de federalen gevoelig voor zijn, hun vlaggetje en weet dat precies te duiden, lees de comments alleen hier al maar, Moet je je voorstellen hoe gefrustreerd de eurozotten onderling aan het giffen zijn. Het parlement komt op zijn tijd wel, eerst deze verkiezingen winnen en het publiek zal achter hem staan, overmorgen-avond word een schok door het land heen.

tattooboer | 20-05-14 | 15:36

@Verwilder(s)t Niet | 20-05-14 | 15:26
Zal wel iets links of die landverraders van D66 zijn 0_o

Ouwe-RukkerT | 20-05-14 | 15:36

@duitse herder | 20-05-14 | 15:26

Als je dan een beetje goed kan passen en meten komt er maar 1 ster op, moet je alleen niet smeren...

13_Kamikaze_13 | 20-05-14 | 15:36

@Skunk57 | 20-05-14 | 15:30
Zullen we het maar niet gaan hebben over de vlaggen die tussen de schotelantennes wapperen?

necrosis | 20-05-14 | 15:36

''De haven van Rotterdam kan zo vervangen worden door de haven van Antwerpen of Hamburg en dat wordt NL buitenspel gezet.
mocroGS | 20-05-14 | 15:16 ''

.
En Belgen en Duitsers vervangen Rotterdam NU niet omdat NL in de EU zit? Hahahaha, wat een lutser ben jij.
.
Trouwens, de laatste dagen krijg ik steeds meer het gevoel op Joop.nl te zitten als ik de postings lees hier op GS. Is GS geinfecteerd? Is dit een linkschen aanval?

DeSjaak1000 | 20-05-14 | 15:35

wordt steeds gekker met die idioot

istawa | 20-05-14 | 15:35

@propper1000 | 20-05-14 | 15:07
Dat heet campagne voeren lutser, het zijn de Europese verkiezingen dus een bezoekje aan de plek waar het allemaal gebeurd is heel logisch.

Ouwe-RukkerT | 20-05-14 | 15:35

Ben benieuwd of het Vaticaan nu Nederland gaat boycotten wegens Mariaschennis. Al is de hanteren van de kroon van de Heilige Maagd als symbool voor de nazaten van een door Zeus verkracht meisje uit Libanon natuurlijk al erg genoeg.

tipo | 20-05-14 | 15:33

@KlunsJohannus | 20-05-14 | 15:01
Een stem op artikel 50 is een verloren stem, kunt u net zo goed thuisblijven

Ouwe-RukkerT | 20-05-14 | 15:32

clockandhammergame | 20-05-14 | 15:29

Hij moet doen wat ie niet laten kan, hoor, maar dit is net zo symbolisch als het blauw uit de Nederlandse vlag knippen omdat je voor onafhankelijkheid van Friesland bent. Dit is ofwel een ondoordachte actie, of Geert schat in dat zijn kiezers toch te dom zijn om te snappen waar die sterren voor staan. Ik gok het laatste.

Recapore | 20-05-14 | 15:32

Het is niet mijn vlag dus I don't give a F...
Zou hij dat met de Nederlandse vlag doen, ja dan wordt het even een ander verhaal.

clockandhammergame | 20-05-14 | 15:31

clockandhammergame | 20-05-14 | 15:29
Heel goed klepel.
Daden van de baas recht praten wat overduidelijk krom is.

propper1000 | 20-05-14 | 15:31

@rara | 20-05-14 | 15:23
Nederland is de grootste nettobetaler aan de EU, ze kunnen 'ons' geld niet missen voor hun overbetaalde ambtenaren en megalomane projecten.
Ongezien de typhus voor de EU, en mensen die menen dat Nederland ophoudt te bestaan zonder diezelfde EU.
Ik denk dat de waarheid eerder andersom is.
Zonder Duitsland en Nederland is Verhofstadt een tandeloze zwerver!

necrosis | 20-05-14 | 15:31

branden had die vlag!!

zibnaf | 20-05-14 | 15:31

@propper1000 | 20-05-14 | 15:28
Het vijfde woord in je plempsel van 15.07 is 'beveiliging'. Je begon er zelf over.

rara | 20-05-14 | 15:30

Wat doen wij ook al weer met mensen die de vlag onteren?
Precies..... de land- en volksverrader.

Skunk57 | 20-05-14 | 15:30

En alle eurofielen meteen happen naar de baas. ha ha ha
Symbolisch staat er notabene

clockandhammergame | 20-05-14 | 15:29

@louis6227 | 20-05-14 | 15:25
Je kunt wel merken dat hij ruzie heeft met Bosma, dit is waarschijnlijk een van Dion zijn verzinsels.
Het blijft een kneus. Niks beter dan de rest.

miko | 20-05-14 | 15:29

rara | 20-05-14 | 15:24
Ik heb het, zoals je kunt lezen, over kosten.
Ook wanneer zaken van staatswege worden betaald ( zoals beveiliging) dien je met deze kosten zorgvuldig mee om te gaan.
Maw: Jij en ik betalen voor een gedeelte de kosten van de beveiliging. Niets mis mee, maar niet voor een duf minuutje actie in Brussel.

propper1000 | 20-05-14 | 15:28

Ik heb EU toiletpapier...

duitse herder | 20-05-14 | 15:26

@Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:25
En welk stemadvies heb jij dan voor de goede burger?

Verwilder(s)t Niet | 20-05-14 | 15:26

DonJohnson | 20-05-14 | 15:24
Erdogan ? is Hitler nu opeens te min .

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:26

tattooboer | 20-05-14 | 15:23

Hij knipt een vlag kapot, meer niet. Als hij daadwerkelijk uit Europa wil, moet hij dat via het Nederlands parlement doen. Het Europees parlement heeft geen zier met een eventuele Nederlandse exit te maken, dus deze hele discussie slaat überhaupt al als een lul op een drumstel.

Recapore | 20-05-14 | 15:25

Niveau Jolanda Sap stekkerdoos actie.

louis6227 | 20-05-14 | 15:25

Wikipedia

Het aantal van twaalf sterren heeft geen relatie met het aantal lidstaten van de Raad van Europa of de Europese Unie. In verschillende tradities is het cijfer twaalf een symbool van perfectie, volledigheid en eenheid.

De cirkel is onder andere het symbool van de eenheid en gelijkheid. Volgens de officiële EU verklaring symboliseren de sterren in de Europese vlag de idealen van eenheid, solidariteit en harmonie tussen de volkeren van Europa. De sterren zelf hebben de vorm van een pentagram, een mathematisch volmaakte sterveelhoek.

Hoewel niet officieel dichten sommigen de vlag een katholieke betekenis toe: de twaalf sterren en het blauw van de achtergrond verwijzen volgens hen namelijk ook naar de Maagd Maria want in het boek Openbaring van Evangelist Johannes verschijnt ze met een kroon van twaalf sterren. Arsène Heitz uit Straatsburg, de ontwerper van de vlag, was inderdaad bijzonder gelovig. In 1989, een jaar voor zijn dood, onthulde Heitz in l'Osservatore Romano de herkomst van zijn inspiratie: de Maria-verschijningen in Rue du Bac in Parijs.

Bastie | 20-05-14 | 15:25

Hm.. Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij knipte hij precies de ster van Duitsland eruit.

Jammer weer.

Jeroenix | 20-05-14 | 15:25

@necrosis | 20-05-14 | 15:16
Dat noem ik ook dom en ophitsen. Maar je hoeft niet op van Baalen te stemmen hoor, om daar tegen te zijn.
Je hoeft niet de EU uit omdat je met bepaalde personen daarin het niet eens bent hoor.
.
En juist die actie zegt dat we een beter bestuur moeten hebben daar.. En een eenduidig Europees beleid ( want Merkel en Hollande schrokken ook van die stunt).
Dus geen verhostad, geen van Baalen en zeker geen nog dommere eikel als Wilders in Europa. We hebben al Tokkies genoeg daar.

Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:25

Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:16
Als ik jou was zou ik nu rechtop gaan staan en het Europese volkslied hardop zingen.
Wellicht doen er een paar mee.

swassannuf | 20-05-14 | 15:25

@propper1000 | 20-05-14 | 15:15
Waarom begin jij dan over de bewaking van Wilders?

rara | 20-05-14 | 15:24

Lekker van het padje, hij begint op Erdogan te lijken.

DonJohnson | 20-05-14 | 15:24

helemaal top Geert en steek de rest in de fik

zwartepoema | 20-05-14 | 15:24

He nee hé, vlaggen verneuken is zo midden-oosten.

miko | 20-05-14 | 15:24

@mocroGS | 20-05-14 | 15:16
De haven van Rotterdam is juist gaan groeien sinds we in de EU gelokt zijn?

necrosis | 20-05-14 | 15:23

@mocroGS | 20-05-14 | 15:16
Jouw argument komt neer op een vorm van dreiging naar de burgers van Nederland. We moeten meedoen, anders worden we economisch gesloopt door andere landen. Dat zou een reden voor oorlog kunnen worden. Als de EU die kant op wil dan wil ik er zeker zo snel mogelijk uit.

Als de EU dit zou flikken dan plegen ze zelfmoord.

rara | 20-05-14 | 15:23

@Eurotokkie de huidige wel.
Deze past beter (met 28 sterren) ook qua mentaliteit van Europarlement...
nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Congo-K...
is ook bijna dictatuur...

Verwilder(s)t Niet | 20-05-14 | 15:23

Wow, wat happen er veel werkeloze eurofielen hier, de één nog dommer dan de ander, werkelijk onvoorstelbaar. Geert zaagt aan de poten en de eorolovers beginnen te trillen, Mooi!

tattooboer | 20-05-14 | 15:23

Mag Timmermans na het kruipen voor de islamfascisten in SA op de terugweg een tussenstop maken in Brussel om ook bij de EU-fascisten zijn kruiperige excuses aan te bieden.
En hij vind het nog lekker ook om te doen.

sinar2 | 20-05-14 | 15:22

Geweldige actie! Wilders for president! Hoe eerder uit de EU, hoe eerder de Euro eruit, des te beter gaat het met NL. Laat u niet gek maken door die eurofielen welke hel & verdoemenis prediken over deze exit. Het beste wat NL kan overkomen sinds de bevrijding....

Zoek_eauk2 | 20-05-14 | 15:22

Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:16
Geert is gewoon goed bezig , nu nog een ring uit die olympische vlag knippen.

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:22

Heeft Rutger het bedacht?

Einde van de Domheid | 20-05-14 | 15:21

kicktherabbit | 20-05-14 | 15:05
Je moet het systeem van binnenuit kapot maken. Dat werkt het beste. Zoals Farage ooit zei: "I would love to be the turkey that signs for Christmas".

KlunsJohannus | 20-05-14 | 15:21

@mocroGS | 20-05-14 | 15:16
Dat is nog niet zo snel als jij denkt, en we besparen ook miljarden door niet aan de labzwanz landen (PIGS) af te moeten dragen.
Ennuh: Gulden(Pl)Euro is niet gelijk helemaal uit EU (dit kan los worden gedaan)
Onze buren (GB) doet het anders prima zonder (Pl)Euro....

Verwilder(s)t Niet | 20-05-14 | 15:20

wat een pannenkoek is die Geert!

Factcheck: The stars in the European flag symbolise the ideals of unity, solidarity and harmony among the peoples of Europe.

The number of stars has nothing to do with the number of member countries, though the circle is a symbol of unity.

Nlz | 20-05-14 | 15:20

Staat Rutger er nu ook bij?

Maya de Blij | 20-05-14 | 15:19

Even tussen het bedreigen van vrouwtjes door?

Einde van de Domheid | 20-05-14 | 15:18

Verwilder(s)t Niet | 20-05-14 | 15:16

Dus eigenlijk kan die vlag gewoon weg .

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:18

Wat voor mensen zouden dat nu zijn, voor wie deze zinloze en totaal niet relevante actie een aanleiding is om alsnog PVV te gaan stemmen?

Mark Smith | 20-05-14 | 15:17

Ik heb zelden zo' n goede reden gezien dat we door moeten gaan met dit Europese project. De domheid daar en van die Tokkies hier die niet eens weten tegen welk symbool ze zijn.. En dat en hun nageslacht moet nou mijn pensioen gaan opbrengen.. Daarvan wordt mijn leven afhankelijk.
.
Importeer aub nog een paar honderduizend Polen, Roemenen etc. Daar hebben we wel wat aan tenminste. Mijn god.. Wat een achterlijk volk..

Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:16

Dat is ook de reden waarom ik op Wilders niet wil stemmen, terwijl hij goede plannen heeft om de islam aan te pakken, maar islam aanpakken moet je vooral samen met andere EU landen doen, maak bondgenoten om de islam te kunnen bestrijden, anders vieren die islamieten feest, want die vinden fantastisch als het westen verdeeld is. Dus, zeg JA voor de EU en NEE tegen de islam.

Wonderful-Life | 20-05-14 | 15:16

Wie is die patjepeër die achter die vlag staat?
Man man man.....

Einde van de Domheid | 20-05-14 | 15:16

Wilders belooft geen €1000 en probeert ons niet wijs te maken dat we nog steeds tulpenbollen zouden eten zonder de EUSSR...
necrosis | 20-05-14 | 15:03

_

Hij belooft een illusie namelijk: Nederland dat terug kan keren naar de gulden zonder economische achteruitgang.
Het wel maar niet doordringen in jullie botte koppen dat NL afhankelijk is van de EU en niet de EU van NL.
De haven van Rotterdam kan zo vervangen worden door de haven van Antwerpen of Hamburg en dat wordt NL buitenspel gezet.

mocroGS | 20-05-14 | 15:16

Ga ook even bij "Le Club Maritim" op Kijkduin langs...
i.imgur.com/K0a5b9Q.jpg
Het strand is nog steeds Nederlands grondgebied hoor.

Vuurwezel | 20-05-14 | 15:16

@Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:11
En hoe noem jij het optreden van Hans van Baalen en Guy Verhofstadt in Oekraïne, de achtertuin van Poetin?
En de miljarden die de EU overmaakt naar datzelfde Oekraïne?
Over ophitsen gesproken.....

necrosis | 20-05-14 | 15:16

nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Europa
quote:
"De cirkel van gouden sterren staat voor de solidariteit en de harmonie tussen de volkeren van Europa."
Dus ook europa is tegen harmonie met aziatische, arabische en/of afrikaanse volken.
*heeft een klein ietsje beter gevoel over de europeesche vlag*

Verwilder(s)t Niet | 20-05-14 | 15:16

Doet 't leuk bij de laagopgeleide ontevreden massa. Alle uitkeringstrekkers, caférokers, Seatrijders en mensen met vechthonden hebben weer een reden om keelklanksgewijs hun "go Geert" en wat dies meer zij te scanderen.
Ik ben ook zwaar eurosceptisch, maar dit figuur doet die zaak meer kwaad dan goed. Cordon sanitaire eromheen.

De echte Stolwijker | 20-05-14 | 15:16

Wat een stomme vlag eigenlijk, met 12 sterren die niets betekenen.

tipo | 20-05-14 | 15:15

Wat is het toch ook een crea-bea die geert.

Robertski | 20-05-14 | 15:15

@Kaan78 | 20-05-14 | 14:53
Als je een binnenband wilt vervangen zul je eerst de buitenband moeten verwijderen.

tattooboer | 20-05-14 | 15:15

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:11
behoorlijk off topic.

propper1000 | 20-05-14 | 15:15

Recapore | 20-05-14 | 15:10Deus
Absurdia | 20-05-14 | 15:11
Dank voor de duiding. Dit ondersteunt de stelling dat onze Geert slechts gedreven wordt door effectbejag.

propper1000 | 20-05-14 | 15:14

kicktherabbit | 20-05-14 | 15:05
Het is nog erger.. Hij moet 51% of meer stemmen halen.. In nederland..

Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:13

ZOEK HET DAN OP! er is zoiets als Wikipedia.. En dat is GRATIS!
.

Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:12

@rara | 20-05-14 | 14:54
KO! netjes hoor.

tattooboer | 20-05-14 | 15:12

propper1000 | 20-05-14 | 15:07

Dat Geert überhaupt met beveiliging moet lopen geeft al aan in wat voor zieke tijd we leven .

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:11

@rara | 20-05-14 | 14:50
Spijker, kop, raak!

tattooboer | 20-05-14 | 15:11

Hahahaha.
ENORME TOKKIELUTSER.
Er bestaat helemaal geen Nederlandse ster. Die 12 sterren staan voor eenheid en stabiliteit. Dus hij wenst de eenheid en stabiliteit niet meer.
.
Ga ik nog even door op zijn eigen idiote manier...
.
Hij is voor oorlog! De vieze gevaarlijke oorloghitser!

Deus Absurdia | 20-05-14 | 15:11

necrosis | 20-05-14 | 15:08

Abjecte onzin. De vlag is geïntroduceerd als het symbool van de Raad van Europa in 1949. Die Raad had op dat moment 15 leden. Vanwege uiteenlopende redenen is gekozen 12 sterren op de vlag te zetten. Die vlag is vervolgens overgenomen door allerlei instanties, inclusief het Europarlement. Het was geheel toevallig dat er op dat moment 12 lidstaten waren.

Recapore | 20-05-14 | 15:10

Geeft alleen maar aan dat de EUVLAG een update nodig heeft. Ik stel voor 28 sterren op een blauwe valg met diagonaal een rode band van linksonder naar rechtsboven. De rode band geflankeerd met gouden biezen.....

Verwilder(s)t Niet | 20-05-14 | 15:10

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:08
meer, meer, meer!

propper1000 | 20-05-14 | 15:10

'meer of minder sterren ?

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:08

@Willem VanDer Decken | 20-05-14 | 15:03
Die 12 sterren symboliseren de (toen) 12 landen, nu zijn het er 28.
De Amerikaanse vlag telt er heel wat meer...... nog wel....

necrosis | 20-05-14 | 15:08

Zinloze en sneue actie dit.
Volgens mij staat Geert te veel in contact met zijn tokkie achterbaan en denkt hij tegenwoordig niet meer na.

Maya de Blij | 20-05-14 | 15:08

Geert , met zijn gevolg , beveiliging etc, en niet te vergeten ons licht in de duisternis Marcel de Graaff, helemaal naar Brussel, voor een handeling van welgeteld één minuut. Het mag wat kosten blijkbaar. Of ze hebben tijd over.

propper1000 | 20-05-14 | 15:07

Top dit.
Rij zelf al twee maanden rond met rood wit blauwe stickers op mijn kenteken voor en achter ter vervanging van de Europa vlag.
Nog geen klabak tegengekomen die er wat van moest zeggen....
Wel er voor zorgen dat NL zichtbaar blijft,want wie kent onze vlag nog.

swassannuf | 20-05-14 | 15:07

Zaadhaan | 20-05-14 | 15:00

De EU is zielig , gelukkig dat steeds meer mensen dit door hebben.

Eurotokkie | 20-05-14 | 15:06

Goed werk Geert. Weg met die vlag.

Mr_Pikibelly | 20-05-14 | 15:06

Ik bied symbolisch 1 gulden. Hierrrr die vlag!

Kapitein Stijlvol | 20-05-14 | 15:06

Heeft iemand de fanboys van Wilders al verteld dat we morgen Europarlementariërs kiezen en we niet voor of tegen Europa stemmen? Als hij via het EP uit de EU wil stappen moeten we eerst heeeeel veel bevoegdheden overdragen.

kicktherabbit | 20-05-14 | 15:05

Het onteren van een vlag van een bezettingsmacht, wat is daar nu fout aan?

Sjaak uit Dordt | 20-05-14 | 15:03

Gaap. Er is werkelijk helemaal niemand die een neuk geeft om die eu-vlag.

Willem VanDer Decken | 20-05-14 | 15:03

Ik zie Marcel de Graaff niet op de foto.
Thuisgelaten? mocht niet mee? zegt toch geen zinnige dingen?

propper1000 | 20-05-14 | 15:03

@mocroGS | 20-05-14 | 14:56
Wilders belooft geen €1000 en probeert ons niet wijs te maken dat we nog steeds tulpenbollen zouden eten zonder de EUSSR...

necrosis | 20-05-14 | 15:03

Doordachte, inhoudelijk beargumenteerde en beschaafde actie.
Wat is de volgende stap?
Het verbranden van een pop die Verhofstadt voorstelt, of iets van vergelijkbare subtiliteit?

Kapitein Sjaak Mus | 20-05-14 | 15:02

Als onze Marcel de Graaff al zo charismatisch is, zich zo spits en puntig uit kan drukken en reuze daadkrachtig overkomt, hoe moet het dan wel zijn met de rest van de PVV leden op de lijst?

propper1000 | 20-05-14 | 15:01

Prachtig! Geert schopt weer een heilig huisje omver. Mijn stem gaat hoe dan ook naar Artikel 50, het intelligente alternatief, daaraan verandert deze top-actie van Geert niets.

KlunsJohannus | 20-05-14 | 15:01

Treurige vent die Geert.

Zaadhaan | 20-05-14 | 15:00

Wel sympathiek dat de bewuste hand waarmee geknipt wordt ook wordt geïnterviewd . Ere wie ere toekomt.

Makro777 | 20-05-14 | 15:00

@rara | 20-05-14 | 14:54

Hear hear, een Godwin is een reaguurdersplicht.

/:=|

Biff Eagleburger | 20-05-14 | 15:00

Wel sympathiek dat de bewuste hand waarmee geknipt wordt ook wordt geïnterviewd . Ere wie ere toekomt.

Makro777 | 20-05-14 | 14:59

Het zal vast iets met Carnaval van doen hebben, zijnde een subliminaal signaal, met nog 11 sterren op de vlag.

lillendvleesch | 20-05-14 | 14:59

Het is toch wel sneu voor onze Marcel de Graaff: zelfs bij het knippen moet hij worden geholpen door Geert.

propper1000 | 20-05-14 | 14:59

Erger me trouwens wel kapot dat de Europese vlag blijkbaar nu op het stadhuis te Rotterdam wappert. Wat is dat voor waanzin!

Kaas de Vies | 20-05-14 | 14:59

Sneu.

poursuivant | 20-05-14 | 14:58

Laat zien dat praten met Eurofielen zinloos is gebleken. Dan word je met Goebbels' vergeleken om over de inhoud niets te hoeven zeggen.
Koekje eigen deeg, prima

Ik kook ook | 20-05-14 | 14:57

Wat een rebelletje is het toch. Waar is Bosma? Staat hij soms even verderop de Z-Afrikaanse vlag aan flarden te knippen?

kicktherabbit | 20-05-14 | 14:57

Geert is een man naar mn hart: WEG uit dat EU-megalomane opvreterszooitje !! En dat op ALLE manieren duidelijk maken.

tejootje | 20-05-14 | 14:57

Wilders: de man van de oplossingen.

mocroGS | 20-05-14 | 14:56

Wel jammer voor 'm dat die sterren helemaal niet symbool staan voor de lidstaten, maar ik heb Geert nog nooit kunnen betrappen op enige vorm van research voor ie iets doet/zegt.

Recapore | 20-05-14 | 14:55

Er is wel meteen plek voor een witte wassende maan dan.

Causa Sui | 20-05-14 | 14:55

"PS: Mogen wij die vlag? Alvast dank!"

Laat hem gesigneerd opsturen en verloot hem dan onder de reaguurders met de naam "Kaas de Vies".

Kaas de Vies | 20-05-14 | 14:55

@New Order | 20-05-14 | 14:52
Weet je wie ook dol was op een New Order?

rara | 20-05-14 | 14:54

Meer van dit, minder van al dat EU graag.

Jan Passant mk2 | 20-05-14 | 14:54

Tja, kan je zo'n vlag überhaupt onteren?
Leuke symboliek, leuk voor de bühne, je hebt er helemaal niets aan.

Kaas de Vies | 20-05-14 | 14:54

@Joris
Vergeef me mijn enthousiasme.....

necrosis | 20-05-14 | 14:53

Tja, wat moet je daar nu van zeggen...

Zeetakje | 20-05-14 | 14:53

Welk probleem is hiermee opgelost?

Kaan78 | 20-05-14 | 14:53

Greet is slim bezig.

i-Wonder | 20-05-14 | 14:52

Wist niet dat het zo makkelijk was om uit de EU te stappen!

alweervergeten | 20-05-14 | 14:52

Naait ie straks de Mocrokaanse ster er weer in?
Die hebben per slot van rekening Europa bevrijd.
Toch?

Mammeloe | 20-05-14 | 14:52

Geweldige actie!
@rara | 20-05-14 | 14:50
Knap hoor, een godwin bij dit artikel.

New Order | 20-05-14 | 14:52

Knippen met sterren

Läderlappen | 20-05-14 | 14:52

Worden we nu de EU uitgesmeten door zwerver Verhofstadt?

necrosis | 20-05-14 | 14:51

Weet je wei er ook gek zijn op vlaggen te besmeuren?

Diareeremmer | 20-05-14 | 14:51

Worden we nu de EU uitgesmeten door zwerver Verhofstadt?

necrosis | 20-05-14 | 14:50

Goed dat Geert de ster verwijdert, je wil niet met dergelijke symbolen geassocieerd worden. Weet je wie ook iets had met gele sterren?

rara | 20-05-14 | 14:50

Lekker bezig Greet! Goed tegenwicht op alle Eurofiele agitprop via de verplichtmeebetalenmedia.

Godsammekraken | 20-05-14 | 14:50

Tokkie.

Mark Smith | 20-05-14 | 14:50

Symboolpolitiek. Goh, wat boeiend.

OrgulloTulipano | 20-05-14 | 14:50

-weggejorist-

lijstnegen | 20-05-14 | 14:49

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken