Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

APS: 'Nederland wil zich massaal bewapenen'

ratatatatata.gifANP Persbericht Service - Dit is een origineel persbericht - De gemoederen laaien, zoals dat heet, weer hoog op in Nederlandje. De beelden uit Deurne zorgen voor onrust, woede en een vrees voor escalatie. De roze thermometer van het internet, GeenStijl.nl, dook aarsdiep in de spelonken van het web om de temperatuur op te nemen en kwam tot opvallende conclusies. In reactie op 'Deurne' zegt bijna de helft van het Nederlandse internet daarom zich te willen bewapenen. Ruim 25% beweert zelfs al een wapen te bezitten. Want ook voor particulieren is een wapen in huis geen overbodige luxe, weten ook Rinus en zijn vrouw. Op de vraag of Magda Berndsen van D66, die zich opwond over de 'premature conclusies' die het OM trok over zelfverdediging, zich met de rechtsgang zou moeten bemoeien, riposteert 93% met de schamperende opmerking dat de oud-korpschef van de Friese politie zelf ooit wegkwam met de diefstal van een paar ton taxpoet, een buit die nooit is teruggevonden. Bij het Openbaar Ministerie is 100% van de top overigens van mening dat hun conclusies over zelfverdediging níet voorbarig zijn. Het publiek lijkt het daar in overweldigende meerderheid mee eens te zijn: op de stelling "Het doodschieten van de overvallers in Deurne is spelen voor eigen rechter" antwoordt bijna negentig procent van de ondervraagden met 'oneens'. "Gin vroage stelle, gewôn gelijk voor hun kut schiete. Ja nie dan?", schrijft iemand in het daartoe bedoelde vakje 'toelichting', waarin in maximaal 400 tekens een toelichting kon worden gegeven. Op de vraag of het liedje 'Ga naar huis, ga naar huis, ga naar hui-huis' hitpotentie heeft, vermoedt 78 procent van wel. "Aanstekelijk Deurntje!", grapte iemand. Video: Nieuwe beelden van "Minder, minder!" versus "Wij willen een echte geit!" in Deurne.

Reaguursels

Inloggen

Echt weer deze jongens, helaas dat ze Marokkaans zijn, ze zijn echt super dom, IQ = 10.000.
Voor de dieven is niet leuk, want diefstal waarbij je neer kunt geschoten worden is geen leuke arbeidsvoorwaarde. Gerechtigheid is dat alleen de dieven zich kunnen bewapenen en niet de ziele mensen die eerlijk hun brood willen verdienen. En de overheid moet helemaal hun zogenaamde argumenten ergens begrafen in Afganistan, aangezien ze op dat moment een burger niet in staat zijn te beschermen. Omgekeerde wereld dit. Ik snap het niet, mensen lijken massal hypnotiseer te zijn. Hoe kun je gerechtigheid eisen wanner het bij de risico's van de vak hoort? Wat die jongens beter moeten doen is gaan solliciteren en beetje belasting betalen aan deze overheid want hun landgenoten hebben een zooitje gemaakt, maar nee hoor ze zijn hun creativiteit op de lakens gaan gebruiken.

De-waarheid | 02-04-14 | 08:44

Ik ergerde me vooral kapot, aan het feit dat die politieagente, de blanke Deurnse mannen moest tegen houden. Rot op mens, die Marokkanen had je weg moeten sturen, die komen zelf in het hol vd leeuw. Maar nee, men moest de probleem op zoekenden Marokkanen beschermen hè. Maar goed, Wilders cq de PVV krijgen op deze manier weer wat extra stemmen. "Marina is een moordenaar" roept 1 vd jongens daar. Ben ik nou zo slim of is hij zo dom?
Zij heeft zich verdedigd tegen criminele Nederlanders van Marokkaanse komaf, die anders het juweliers echtpaar te pakken had genomen. Hoe krijg je spanningen tussen bevolkingsgroepen? Door vooral de billenmaatjes vd criminele overvallers te laten demonstreren en de blanke autochtone Nederlanders weg te willen sturen.

TUBBS | 02-04-14 | 03:06

Ik ergerde me vooral kapot, aan het feit dat die politieagente, de blanke Deurnse mannen moest tegen houden. Rot op mens, die Marokkanen had je weg moeten sturen, die komen zelf in het hol vd leeuw. Maar nee, men moest de probleem op zoekenden Marokkanen beschermen hè. Maar goed, Wilders cq de PVV krijgen op deze manier weer wat extra stemmen. "Marina is een moordenaar" roept 1 vd jongens daar. Ben ik nou zo slim of is hij zo dom?
Zij heeft zich verdedigd tegen criminele Nederlanders van Marokkaanse komaf, die anders het juweliers echtpaar te pakken had genomen. Hoe krijg je spanningen tussen bevolkingsgroepen? Door vooral de billenmaatjes vd criminele overvallers te laten demonstreren en de blanke autochtone Nederlanders weg te willen sturen.

TUBBS | 02-04-14 | 03:05

k ben die achterlijke rifapen zo zat hè. Je kunt er geen kloot mee met dat volk. Kunnen alleen maar schreeuwen, 0% zelfinzicht en iedere vorm van rede en intellect ontbreekt.

Crap_on_a_cracker | 01-04-14 | 23:05

Laten we met z'n allen hopen dat dit de eerste stap is om Nederland terug te winnen van het tuig.
Ik heb wel het idee dat er bij veel Nederlanders een knop om is gegaan, het heeft even geduurd, maar het is toch eindelijk zo ver.
Zou het dan toch nog goed komen met Nederland?

Rimpeldoos | 01-04-14 | 17:59

-weggejorist en opgerot-

Master of the Plans | 01-04-14 | 13:57

Ik ben wel eens in Deurne geweest, 1 grote asociale tokkiebende met kampers, nertsen/varkensfokkers enz. Daar wil je zelfs als Marokkaan nog niet dood worden gevonden.

lompe smurf | 01-04-14 | 12:31

Het is misschien wat laat voor een carnavalskraker, maar dit zou wellicht een leuke zijn voor daar in Deurne. Op de melodie van Raymzter's 'Kutmarokkanen':

Ze hebben vaak geen banen
en steunen ook Bin Laden
Nederland zit vol met van die kankermarokkanen!

Nederland verandert
dat is heel verstandig
we hebben zo genoeg van al die teringbuitenlanders!

Krieties | 01-04-14 | 12:19

Mijn helden wonen in Deurne, eens te meer blijkt dat het goede vooral uit Brabant komt. Kunnen die randstedelijke bakfietsers nog een puntje aan zuigen.

deepblue | 01-04-14 | 11:53

De figuren die zich presenteren als nobele helpers vooraan niet slechts mensen die de orde willen bewaren. Het zijn mensen met een agenda. Ik dacht dat het behulpzame buurtbewoners waren of wellicht ex-militairen. Niets van waar. Zie hier: www.alertmagazine.nl/?p=906

Zulke figuren hebben maar wat graag dat het uit de hand loopt. En ik weet dat die hier ook komen, hè Willy?

KCaron | 01-04-14 | 11:25

En hop, ik heb verdomme nog maar net op de 'Post'-knop geklikt en ik lees alweer het volgende - inmiddels dagelijks te lezen - bericht:
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/0...

Peter Emile | 01-04-14 | 11:06

Ik zie het er van komen dat bewapening - onbedoeld - een onderdeel wordt van de door het kabinet zo vurig gewenste 'participatiesamenleving'; participeren in het verdedigen van je dierbaren en van je have en goed.
Want de politie is kapotbezuinigd en kapotgemoraliseerd en is inmiddels niet meer dan een papieren tijger met een woordvoermevrouw met kortgeknipt jongenskoppie als mascotte.

"Eigenrichting is verkeerd" hoor je policor Nederland alsmaar roepen. Maar voor hardwerkende middenstanders die niet in een lelieblanke goedmens-wijk wonen en werken, is eigenrichting de enig mogelijke richting als hun vege leven weer eens bedreigd door zo'n stuk ongedierte uit een schotelwijk.

We moeten eens ophouden met elkaar wijs te maken dat het beter is als een golden retriever-puppie op je rug te gaan liggen met je pootjes omhoog, als je geconfronteerd wordt met allochtoon rooftuig. Het is een regelrechte uitnodiging aan het straatvuil om van roven en jatten een levensstijl te maken; niemand durft immers iets te doen.

Een stalen pijp tegen zo'n domme, opgeschoren rotkop is het enige antwoord dat door deze primitieve levensvormen wordt begrepen.

Peter Emile | 01-04-14 | 11:03

Moreel bewapenen helpt niet (meer).
Ben tegenstander van elke vorm van geweld, maar wijzer geworden doordat een soort van rattenkolonie die zich al bijtend en vretend gewelddadig door de samenleving verplaatst.
De Deurnenaren verdienen alle steun en hebben laten zien wat veel Nederlanders denken en voelen, het namelijk niet meer te pikken dat een samenleving verziekt en gekoeioneerd wordt door hersen- en waardeloze mocro types die nooit verder dit dit "niveau" kunnen komen.

puck&bully | 01-04-14 | 10:58

@ TheNox | 01-04-14 | 00:21 | + 4 -
Zoek je een Kalasnikov? Ik zou zeggen, probeer eens in Irak, Libië, Syrië ofzo eentje te kopen. Gaat echt heel goed met landen waar die dingen makkelijk te krijgen zijn en meteen bij een demonstratie mee gesjouwd worden. Zorg dat wapens makkelijk te krijgen zijn, stop een land er vol mee en vanzelf breekt er een burgeroorlog uit binnen 10 jaar.

Wat is dat toch met mensen die vinden dat ze een wapen nodig hebben? Het staat er hier vol mee. En ik denk dat er niemand bij zit die er ooit serieus 1 nodig gehad heeft.

TheseDays00 | 01-04-14 | 10:33

die worden vandaag of morgen in elkaar getimmerd of nog erger maar ja ze lokken het nu wel zelf uit . ik Stem PVV vanaf nu weg met dat volk .

rukkieduck | 01-04-14 | 10:32

Joop den Uyl en Wim Kok, bedankt!

LJBrinkhorst | 01-04-14 | 06:49

Weet u wat ook een goed bewakingssysteem is? Een zgn. "Akita Home Security System". Hoeft niet in een kluis en heeft geen ammo nodig, behalve dan hondenbrokken en wat vers vlees. Kan zelfstandig denken (wat overigens soms wel een probeem is voor beginnende eigenaren) en waarschuwt pas als het restantje inbreker in de gang moet worden opgeruimd, want blaft (bijna) niet. Kan zelfs geleerd worden vriendelijk met (de eigen) kinderen en katten om te gaan, alhoewel dat laatste erg moeilijk is. En gaat door het vuur voor de goede eigenaar, want zeer loyaal.

Litsehimmel | 01-04-14 | 03:02

-weggejorist-

patrijspoort | 01-04-14 | 02:53

@patrijspoort | 01-04-14 | 02:16
Als u mijn plemps in dit topic leest dan kunt u zien dat mijn woede zich voornamelijk richt tegen onze overheid die wegkijken tot norm hebben verheven en eigenlijk een ongelooflijke schop onder hun ballen verdienen. Dát is wat ik bedoel met verdeel en heers, de walgelijke politieke manier om mensen tegen elkaar op te zetten zodat hun eigen falen minder zichtbaar is.

En als daar een deugdelijke bescherming van die zelfde burger tegenover zou staan dan had ik daar nog, min of meer, vrede mee.

Geert Wilders is een gevolg, de 'mocro problematiek' ook. De oorzaak ligt op het Binnenhof. En dat al meer dan 50 jaar.

david keel | 01-04-14 | 02:43

@Jan Dribbel | 01-04-14 | 00:44
Nope, dat was de Centrumpartij (later Centrumdemocraten) in 1980. Het betreffende manifest van de SP stamt uit 1983.

david keel | 01-04-14 | 02:29

-weggejorist-

patrijspoort | 01-04-14 | 02:16

@ikdenkwat | 01-04-14 | 00:07
Ah ja. Verzekering dekt de schade. Nogmaals een bewijs van overheidsfalen. Verkeerde taak- en prioriteitstelling bij de politie (opgelegd door de politiek). Geen tijd meer voor aangiftes, laat staan opsporing maar wel steeds hogere verzekeringspremies.

Kutland, nee wacht: mooi land, kutpolitiek.

david keel | 01-04-14 | 02:11

@LangeMocro | 01-04-14 | 01:39
U krijgt van mij een plusje en nog de excuses voor het uitblijven van een antwoord in het Deurne topic.

Hierbij alsnog: Ik snap wat u zegt, het was geenszins mijn bedoeling om u te beledigen of in de hoek te zetten. Uw nuance uit het Deurne topic neem ik mee in mijn overpeinzingen.

M.b.t. deze post van u: Verdeel en heers. Een eeuwenoude politieke wijsheid. Laat de witmensen, zoals ik, hier wat stoom afblazen. Beter hier dan op straat, toch?

david keel | 01-04-14 | 01:52

vander F | 01-04-14 | 00:23 |
Aan een schietvereniging heb je weinig. De eisen voor het opbergen van je wapen zijn redelijk zwaar zodat je als het nodig is, weinig kunt doen.
Als ik dan zou moeten kiezen, dan toch liever een illegale, maar doorgeladen wapen binnen handbereik dan een geregistreerd wapen ergens in de kluis zonder munitie.
Alhoewel, aangezien ze meestal in groepen komen, zijn een paar granaten effectiever :)

Flatulent | 01-04-14 | 01:49

Is het altijd zo gezellig hier? Wie zijn die jongens daar uit Eindhoven? Soort gekozen volksvertegenwoordigers? Het zijn vermoedelijk vrienden en kennissen van de nabestaanden. Logisch toch dat die emoties hebben? Alleen wel heel dom om te gaan demonstreren en al helemaal om het daar te doen. Die vrouw is die ochtend ook niet opgestaan met de gedachte ik ga vandaag 2 jongens afknallen. Die jongens stonden waarschijnlijk wel op met de gedachte ik ga vandaag iemand gewapend overvallen. Dan accepteer je een risico op geweld, je draagt immers een wapen. Dat heel Nederland nu aangeeft een wapen te willen aanschaffen vind ik niet bepaald bijdragen aan de veiligheid. Misschien bepaalde risicozaken toestaan een vergunning te krijgen. Maar dat elk individu zomaar denkt met een vuurwapen te kunnen hebben kan echt niet. Ik ben weleens in een land geweest waar dan agenten staan met shotguns en machinegeweren. Niet alleen kunnen ze volgens mij voor geen meter mikken, ben er eerder ongerust op dat zo'n gast niet een keer doordraait en op een groep begint te knallen. A la Tristan van der V. of die Amerikaanse bloedbaden. Meen me te herinneren dat zoiets gebeurde in Engeland en daar hun strenge wapenwetgeving vandaan hebben. Kan me vergissen, maar ben echt moe. Adieu.

LangeMocro | 01-04-14 | 01:39

@vander F | 01-04-14 | 01:06
Helemaal mee eens.

david keel | 01-04-14 | 01:21

@Opdehoek | 01-04-14 | 00:33
Kunt er mee lachen, maar die boeren hebben een lijn in het zand getrokken tov de criminele bontkraagjes. Ze nemen een standpunt in dat ze zich niet laten intimideren door wat eidhoventuig die in hun dorp even komt zeggen dat je je braaf moet laten beroven en afmaken. En zoals de beelden laten zien, dat handjevol tuig is geen match voor een bevolking die het gehad heeft.

TheLuggs | 01-04-14 | 01:07

@david keel | 01-04-14 | 00:39 ,
mjah, persoonlijk ben ik het wel eens met een stelling als 'men moet z'n eigen huis en haard mogen verdedigen', aan een inbreker die 's nachts m'n slaapkamer binnensluipt ga ik geen vragen stellen.
Overal rondslingerende vuurwapens vind ik een ander verhaal,
ik vind dat wel een prettig gevoel dat relatief weinig vuurwapens voorhanden zijn in Nederland.
Ik ben in landen geweest waar de vuurwapendichtheid hoog is, en ik hoop werkelijk dat zoiets hier niet nodig is.
Maar dan moet de overheid eens wat meer gaan investeren in de rechterlijke macht, justitie aanpakken, het oplossingspercentage moet flink omhoog kunnen zeggen cijfers uit omringende landen, alleen al genoeg capaciteit om aangiftes te kunnen opnemen zou al een flinke verbetering zijn etc.

@Jan Dribbel | 01-04-14 | 00:44,
socialist hoeft niet meteen politiek correct te betekenen,
het komt tegenwoordig helaas wel akelig veel voor.

vander F | 01-04-14 | 01:06

Filmpjes van Danny gezien: Laat het inderdaad maar eens zien hoe gestoord die mocro's zijn.
Goed zo Deurne, dat jullie je niet laten verjagen door de politie die had gedacht dat jullie braaf zouden afdruipen. 'We wonen hier en gaan nergens heen!' Inderdaad, laat die mentaal uitgedaagde marokkanen maar optiefen. Die mentaliteit van dat schorrie-morrie, te dom om voor de duvel te dansen, is al jaren een ergernis voor mensen bij wie ze in de wijk worden gehuisvest. Alleen al daarom zou het 'gutmensch' deel van de bevolking hun policor gedrag moeten opgeven.

eastender | 01-04-14 | 00:54

Dat was de SP niet dat was hans janmaat de SP brulde hem alleen maar na, doen ze nu nog steeds

starschip | 01-04-14 | 00:49

lilluke halve hoan | 01-04-14 | 00:38 | + 0 -

Dit was me door een een wijs persoon al 18 jr geleden voorspeld. Helaas.

DeGriek | 01-04-14 | 00:48

vander F | 01-04-14 | 00:22 |

De SP was wel de eerste partij, die lang geleden al, waarschuwde voor de massa-immigratie en de bijbehorende problemen.
Helaas werden ze niet serieus genomen.

Jan Dribbel | 01-04-14 | 00:44

@vander F | 01-04-14 | 00:20
De oorsprong en de originele gedachte achter de wapenwet (niet uitsluitend vuurwapens) is me bekend. De overheid heeft ook een geweldsmonopolie, althans t.o.v. de eerzame burgers, en faalt keer op keer om die zelfde burgers te beschermen. Ik ben het roerend met u eens dat de grootste angst van de overheid, nu nog steeds of alweer, is dat het volk méér kan laten horen dan een stemgeluid. Bent u het met mij eens dat als de overheid keer op keer faalt er enige rechtvaardiging zit in het verdedigen van je eigen "kasteel"? Mind you, ik heb het niet eens over de openbare weg.

david keel | 01-04-14 | 00:39

Opdehoek | 01-04-14 | 00:33 | + 0 -

Mevr. is vrijgelaten maar nog niet vrijgesproken.
Essentieel verschil.

DeGriek | 01-04-14 | 00:39

@das_Freudenmädchen | 31-03-14 | 21:09
Maar als dit vaker gaat gebeuren kan dat nog eens een klein burgeroorlogje worden, en wat dan gedaan overheid....

lilluke halve hoan | 01-04-14 | 00:38

gewoon enen naar de haagsche schilderes wijk gaan een roepen
KANKER MAROKKANEN, weet dan niet of je het wapen krijgt, maar de kogels kun je dan alvast meenemen

starschip | 01-04-14 | 00:37

Guns gaan mij te ver. Aan 1 idioot Amerika hebben we meer als genoeg.

Rest In Privacy | 01-04-14 | 00:36

@Polletje Piekhaar | 31-03-14 | 21:08
ben jij ook zo'n triesteling met een PITBUL
Daar geldt ook voor: Minder,minder,minder!

lilluke halve hoan | 01-04-14 | 00:35

Wat de fuck?...

Ik weet niet wat ik triester vind, het gepeupel van Deurne die het hoogtepunt van het jaar beleven en popiejopie komen doen of de Maroc's die het opnemen voor twee dode criminelen, waarbij ik precies hetzelfde had gedaan als ze mijn huis waren binnengedrongen. Kortom, dit is niets meer dan een hype en mevrouw wordt vrijgesproken en terecht. Media, maak het niet groter dan het is...

Opdehoek | 01-04-14 | 00:33

Wie kan me helpen aan een pistool of een kalasjnikov ??
TheNox | 01-04-14 | 00:21 | + 0 -

Begin met het zoeken naar onderdelen van een bepaald wapen en bouw je eigen wapen op...

DeGriek | 01-04-14 | 00:31

@uuuu | 31-03-14 | 21:06
yup! Hier in Brabant zeggen we : "Loat ze mar kome!".

lilluke halve hoan | 01-04-14 | 00:30

Wie kan me helpen aan een pistool of een kalasjnikov ??
TheNox | 01-04-14 | 00:21 | + 0

ik ken nog twee Marokkanen, misschien kan je hem daar van krijgen, zij gebruiken hem toch niet meer

starschip | 01-04-14 | 00:30

@TheNox | 01-04-14 | 00:21,
wat moet je nou met een kalashnikov?
Gewoon lid worden van een wapenclub.

vander F | 01-04-14 | 00:23

@Jan Dribbel | 01-04-14 | 00:14,
een rechtse socialist hoor, het is geen socialist zoals hier in Nederland (SP) maar meer een stevige PvdA'er.

vander F | 01-04-14 | 00:22

Wie kan me helpen aan een pistool of een kalasjnikov ??

TheNox | 01-04-14 | 00:21

@david keel | 31-03-14 | 23:56 ,
in den beginne is het Nederlandse volk in 1919 ontwapend,
nl.wikipedia.org/wiki/Wet_wapens_en_mu...
je leest dan wel 'De wet is bedoeld om de schadelijke effecten van wapens in de samenleving terug te dringen'

Dat is allemaal heel nobel, maar in eerste instantie ging het hierom:
'Van oorsprong was het verbod op vuurwapens in Nederland (zoals vervat in de Vuurwapenwet 1919) bedoeld om de positie van de overheid veilig te stellen.'
Men was bang voor een opstandige bevolking, voor revolutie, zoals toen net in Rusland had plaatsgevonden, er moest een wet komen om:
'"vuurwapens te houden uit de handen van vuile socialisten"

Dus als je nu zegt dat de bevolking zich moet bewapenen omdat de overheid faalt, komt dat dicht in de buurt van 'zich bewapenen tégen de overheid'
zoals bedoelt in het tweede amendement van de Grondwet van de Verenigde Staten.
En dat kun je in Europa vergeten, zeker in Nederland, men is als de dood voor het volk, niet geheel onterecht overigens.

vander F | 01-04-14 | 00:20

Er is een nieuwe premier in Frankrijk.
Een socialist die durft te zeggen: Roma's zijn niet in staat in de franse maatschappij te integreren.
Krijgt een pluim van mij.
Durft hij hetzelfde te zeggen over de moslims in Frankrijk?
Pechtold zou zoiets natuurlijk niet nooit zeggen, want de EU wil meer moslims en Roma's in heel Europa.

Jan Dribbel | 01-04-14 | 00:14

@DeGriek | 31-03-14 | 23:57
Eerste google hit: Stormfront. Da's dan wer jammer. De vijand van mijn vijand is duidelijk niet mijn vriend.
TheEgg | 01-04-14 | 00:07 | + 0 -

Maar je zag mijn ingave, ik heb en wil niets te maken hebben met welke politieke organisatie dan ook.

DeGriek | 01-04-14 | 00:11

Geert wilders wordt aangeklaagd, Het juweliers echtpaar wordt aan geklaagd, maar Marokkanen die moordend en rovend door het wereld trekken, daar moet je begrip voor hebben anders voelen zij zich gediscrimineerd
En ik mag geen wapen hebben, terwel zij altijd met zijn vijftienen lopen, en als ze weer eens mot lopen tezoeken, komen er hakbijlen pistolen en messen tevoorschijn. en als ze preventief gefouilleerd voelen zij zich wederom gediscrimineerd, en ze worden ook veel te hard aangepakt door de haagsche politie als ze weer eens iets op hun krefstok hebben, en daarna maken ze van alles en iedereen een dader, om zelf weer een slachtoffer te spelen, en de regering trap tegen beter weten in, nog in ook

starschip | 01-04-14 | 00:07

David keel,
Mee eens, nee vind het niet gek. Sterker nog zeer begrijpelijk. Over straffen ik ga er wel van uit diegene die ze voorleiden dan ook de dader zijn. Uitzonderingen daargelaten. Echter de pakkans is te klein hoewel de mogelijkheden wel verbeterd zijn. Maf eigenlijk. Niet te vergeten hoeveel de verzekeringen afromen. Daarmee bedoel ik kleine zaken die verzekerd zijn. Er wordt aangifte gedaan, formulier gaat naar verzekering, die keren uit en klaar. Er is geen druk meer van de aangever die heeft zijn centjes terug. Politie gaat weer bekeuringen uitschrijven ..... Dit drukt natuurlijk wel op het gemiddelde.

ikdenkwat | 01-04-14 | 00:07

@DeGriek | 31-03-14 | 23:57
Eerste google hit: Stormfront. Da's dan wer jammer. De vijand van mijn vijand is duidelijk niet mijn vriend.

TheEgg | 01-04-14 | 00:07

Wat ik niet begrijp is dat die Marokkaanse ventjes zelf niet snappen hoe diep de weerzin tegen ze is. Blijkbaar vinden ze het normaal dat iedereen ze haat. En gooien ze met liefde onnodig olie op het vuur. Schiet mij maar lek. Oh nee, het mag nu andersom.

Call on the attacker | 01-04-14 | 00:07

-weggejorist-

patrijspoort | 01-04-14 | 00:06

@Papapanzer | 31-03-14 | 23:41
Gewoon de Militaria beurs in Ciney (Belgie).
Zie er altijd genoeg liggen daar. En vrij bezit (hier in Belgie)

Piet_Snot | 01-04-14 | 00:04

De familie van één van de overvallers wil bij noodweer geen strafproces. Die manier van met je verlies dealen lijkt me wel een pluim waard.

www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...

Doldwaas | 01-04-14 | 00:03

Allemaal gelul, de verantwoording voor de doden zijn de rovers zelf,zonder hun actie had dit gevolg nooit plaatsgevonden.
De oorzaak ligt puur bij de misdadigers, de 'lieve jongen' die zijn 'schuld ging aflossen' LOL echt.. als ik dat lees.. ik kom gewoon niet bij, je schuld aflossen door een juwelier te beroven...
En dan serieus menen dat ie iets goed doet; jaha, hij wilde een schuld aflossen! LOL.
Wordt dus nooit haalbaar te eisen dat degene die overvallen wordt zich zich niet mag verdedigen met geweld.. pure nonsens, krijg je een wapen op je gericht, dan is het 100% legitiem terug te schieten of een klauwhamer door de krullen diep de schedel in te slaan.
Wil jij geen wapen, prima, neem je geen wapen, jouw keus, wil een ander zich wel kunnen verdedigen met een wapen, is dat hun keus.
Iedereen die wapenloos slachtoffer wil zijn mag dat, maar beperkt het wel tot jezelf.
Het aanstichtende geweld ligt bij overvallen bij de daders en verdediging met geweld tegen potentieel dodelijk of anderszins invaliderend geweld is supernormaal.
Je verdedigen met een psychisch spelletje mag ook, veel fun ermee, als je t mis hebt, dan jouw probleem, niet het mijne, maar je moet het niet mijn probleem maken, jouw 'mentale' oplossing.
Soms is het gewoon 'ieder voor zich'.

Causa Sui | 01-04-14 | 00:03

Waar kan je een wapen vandaan halen? Ik zie wel iets in een jachtgeweer met afgezaagde loop, of een revolver, liefst voorzien van dumdum patronen.. Iemand?
Papapanzer | 31-03-14 | 23:41 | + 1 -

lmgtfy.com/?q=Buying+arms+in+europe

DeGriek | 31-03-14 | 23:57

@ikdenkwat | 31-03-14 | 23:04

Zwaarder straffen helpt alleen maar als er verdachten worden voorgeleid én de juiste verdachten worden veroordeeld. Die, pak 'm beet, 3% zwaarder straffen is goed voor de slachtoffers (en houdt ze langer uit de samenleving) maar het echte probleem is de politieke onwil om ook maar iets in positieve zin te wijzigen aan de pakkans.

Om het maar weer even terug on topic te trekken: Vindt u het gek dat het plebs zich wil gaan bewapenen omdat de overheid keihard faalt in de bescherming van haar burgers?

david keel | 31-03-14 | 23:56

wij betalen dus helemaal NERGENS meer voor!

Ir. Wilhelmus | 31-03-14 | 23:54

brabomocros.

kan het erger?

omg eigenlijk lach ik me kapot, sorry.

Ir. Wilhelmus | 31-03-14 | 23:52

Eerst zijn het kutmarokanen, daarna gaat het geloof gelden en worden ze nog gekker en haatdragender. Its all part of the jihad...

RegseHippie | 31-03-14 | 23:49

Haha, Lewis dat zal best! Nee, ik snap dat het niet zo simpel ligt.. tis meer een hard op uitgesproken gedachte..

Papapanzer | 31-03-14 | 23:47

Lewis,
Het zou me niets verbazen als het koppel in kwestie al weken lang bij de politie heeft lopen klagen van ongure types die bij de winkel rond hingen waar zij geen respons op kregen. Uiteindelijk naar het middel zelf behoud heeft gegrepen. Meneer en mevrouw zouden misschien beter afgeweest als ze de spullen zonder slag of stoot hadden afgegeven maar de verzekering/ overheid (maf eigenlijk)laat ze dan zakken als een baksteen. Verzekering keert niet uit of minimaal, overheid pakt ze niet die kans is zeer klein. Mochten ze gepakt worden is de straf minimaal. Het zure is dat ik denk als ze de spullen hadden afgegeven zij achteraf beter hadden geslapen. Gezien de consternatie en het moeten doden van 2 jongens. Je begint geen winkel om een gun onder de balie te leggen of erger iemand af te schieten. Ik heb te doen met het juweliers stel, laat dat duidelijk zijn! Dat is de schuld van het half slachtige jare 70 rechtssysteem. Kortom de overheid zegt laat het je gebeuren dat is de kans het kleinst dat jou wat gebeurd. Vervolgens gaan ze verder met het potje kaarten. En de tyfus!

ikdenkwat | 31-03-14 | 23:45

@ Papapanzer | 31-03-14 | 23:41 |
Als ik het wist, zou ik het je meteen hier vertellen.

Lewis | 31-03-14 | 23:44

patrijspoort | 31-03-14 | 23:36 | + 0

De beste man had ook thuis kunnen blijven.
Hij koos voor het gaan stelen, had dus beter thuis kunnen blijven.
We moeten eens ophouden om de boel om te draaien.
Wij gaan niet met zijn allen iedereen afschieten, maar wel degene die ons willen beroven van onze hardverdiende centjes.
Geen eigenrichting, gewoon zelfverdediging.
Kom je niet aan mijn spullen, kom ik niet aan jou.

DeGriek | 31-03-14 | 23:43

Waar kan je een wapen vandaan halen? Ik zie wel iets in een jachtgeweer met afgezaagde loop, of een revolver, liefst voorzien van dumdum patronen.. Iemand?

Papapanzer | 31-03-14 | 23:41

Hulde voor mama montana die berust in het lot van haar zoon en geen vervolging wenst als blijkt dat het noodweer is. Mama Montana neemt het de 'vrienden' kwalijk dat ze moordenaar roepen en Deurne terroriseren.

Veel Vaak | 31-03-14 | 23:40

Off topic, maar Van der Staaij bevalt me weer zeer. Inhoudelijk en qua stijl. Ook al maken ze hem zo nu en dan een beetje belachelijk, hij blijft rustig en overtuigend.

Lewis | 31-03-14 | 23:37

-weggejorist-

patrijspoort | 31-03-14 | 23:36

Was van Leeuwen er ook? Ik hoor ze op 2:50 zingen "Geenstijl aan de overkant".

Spittertje | 31-03-14 | 23:34

Lewis | 31-03-14 | 23:25
En dan bij de zaak van haar client dhr. Hari spelen op goedkope sentimenten.
Knettergek!

de honden blaffen... | 31-03-14 | 23:30

Wat hebben die kille moordenaars van die overval in Den Haag ook alweer voor straf gekregen?

Lewis | 31-03-14 | 23:26

@ de honden blaffen... | 31-03-14 | 23:20 |
Om dan maar zo luchtig even te opperen dat dat juweliwersechtpaar drie dagen (!) in hechtenis had moeten worden gehouden om de verklaringen zuiver te houden. Wat hebben die mensen wel niet moeten doorstaan!

Lewis | 31-03-14 | 23:25

Als ik Ficq zie oreren bij Pauw en Witteman kan ik me bij die kop van dit topic ook nog wel wat voorstellen.

de honden blaffen... | 31-03-14 | 23:20

-weggejorist-

bmw e3814499083 | 31-03-14 | 23:19

The Second Amendment, hier invoeren en SNEL!!!!
De overheid doet niets!!
Politie en rechters zijn slap-links en waardeloos!!
Dus wij moeten onze eigen reet redden, en dat is prima!!!
Maar geef ons wel de middelen!!!!

Kutje-Beff | 31-03-14 | 23:19

In veel landen geldt dat je je eigendom mag beschermen 'by any means', in NL moet je het bekopen met je leven of het gevang in.... krommer kan niet.

DeGriek | 31-03-14 | 23:17

Ik ben echt totaal verbaasd. De interviews in pownews zijn hopelijk niet representatief voor de gemiddelde Marokkaan. 'een overval is prima, wat als je ook wel een mooie dingetjes wilt? En die andere volidioot met zn'in koele bloede vermoord'
Wat dacht je van in blinde paniek?! Wanneer twee overvallers je winkel binnenstormen.

Heb die lui dan zo weinig te verliezen?

Reaaalist | 31-03-14 | 23:17

Op NEderland 1 blijkt as we speak dat je hier echt wezenlijk anders over kan denken. Er zitten twee mensen aan tafel die het helemaal niet zo vanzelfsprekend vinden dat die vrouw van die juwelier vrijuit gaat. Pfff.

Lewis | 31-03-14 | 23:16

nou Plasman kom er maar in (op RTL 4)want daar doe je het allemaal weer voor.. aandacht, persoonlijke aandacht.

(c)ZWITSUL | 31-03-14 | 23:15

Is een kwarkkanon ook goed?

Fijnstoffer | 31-03-14 | 23:14

-weggejorist-

patrijspoort | 31-03-14 | 23:10

Ik snap die gasten niet, roepen om gerechtigheid. 2 dode overvallers, eerlijker kan het toch niet?

76435 | 31-03-14 | 23:04

Ik zit een spagaat, een maatschappij waarbij burgers het heft in eigen nemen wil ik niet. Daarmee verschillen we juist van bananen republieken. Daarom heren,vrouwen rechters zwaarder straffen! De dader de ernstigheid van zn daad laten inzien. 240 uur schoffelen doet dat niet, sterker nog het is een uitje!!! Neem de burger zn ongerustheid af. Dat is de kerntaak!!!

ikdenkwat | 31-03-14 | 23:04

Gewoon een hamer.
Moet indruk maken, gereedschap kennen die knapen niet.

Kapitein Sjaak Mus | 31-03-14 | 23:04

@Jan Dribbel
En graag ook theen met koekjes klaarzetten voor ze. Net als met de kerstman.

ca12nag3 | 31-03-14 | 23:03

Al jaren een ak47 liggen, gewoon in delen besteld via i-net. De gegroefde loop en haan waren een uitdaging, maar bleek toch mogelijk. Kogels en magazijnen uit Kroatië tijdens doorreis vanuit GR naar NL.
Waar een wil is, is een weg... en ja trek mijn IP adres maar na.... lulletjes rozewater.

DeGriek | 31-03-14 | 23:03

Schijtziek word je van die gasten. Naar huis in Marokko werd er neem ik aan bedoeld?

De Anaalprofeet | 31-03-14 | 23:03

In de poll staat of ik een gun wil,dat wil ik niet.
Ik heb een honkbalknuppel een zaklamp (vier-D) en een taser(Zelfbouw dus kwaliteit).

Meneer-reetkever | 31-03-14 | 23:02

De Nederlandse Overheid had eind jaren 80 al Dwangarbeid in moeten voeren,dan zouden o.a. nu niet van Bejaarden Pensioenen hoeven te stelen.
Lekker Dijken ,aanleggen en repareren ect. aan de Chain-gang, al dat nieges volk wat niet wil luisteren.
Al die Rechters leven ook al jaren in n soort droomwereld totaal buiten de alledaagse realiteit.
Nederland,het land van Stille tochten voor Tasjes rovers.

Torquemada | 31-03-14 | 22:56

@TheEgg | 31-03-14 | 22:44 |

Neuh, gewoon toeval. Mocht wel eens mee met iemand die zo'n ding heeft. Verdere details laat ik even weg. U begrijp?
.
Bij Call of Duty gebruik ik bij voorkeur naast een Assault rifle een SMG als secundair wapen. Sprayt & prayt beter du moment dat de AR leeg is en ik moet terugvallen op secundair wapen. Kost wel een perk, maar dan heb je ook wat.

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 22:55

Is het al mogelijk om je aan te melden voor een knokploeg?

pluk-87 | 31-03-14 | 22:51

Waar is nou de verontwaardiging van de correctmensen op deze demonstratie waar ze haar een moordenaar noemen?

Reaaalist | 31-03-14 | 22:48

Wij willen veilig inbreken. Zouden ze dat bedoelen?

Jan Dribbel | 31-03-14 | 22:46

@bokl | 31-03-14 | 22:34
U kunt het draaien zoals u wil. De wetgevende macht hoort zijn/haar bek te houden als het OM nog in de onderzoeksfase is. Het is nog helemaal niet zeker, maar wel waarschijnlijk, dat deze zaak nog onder de rechter gaat komen, vandaar.

Waar u het idee vandaan haalt dat het in Nederland veiliger wordt is me een raadsel. Wellicht dat de cijfers van het CBS u verblinden. Aangifte doen wordt ernstig ontmoedigd, behalve in de casus Wilders.

Ik neem uw advies ter harte en ga zeker binnenshuis kijken welke bedreigingen op me af kunnen komen. En daar zal ik me ook tegen wapenen.

david keel | 31-03-14 | 22:45

-weggejorist-

Odog | 31-03-14 | 22:45

Tuig? loop eens een blokje om in New York. De politie daar kan niet eens overal komen. Dan hebben we hier niets te klagen. wat deze zaak betreft was het wel eens te verwachten. Als je een juwelier vraagt of die ooit is overvallen dan heb je meer kans op een ja dan op een nee.

29924@s | 31-03-14 | 22:44

@Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 21:35
Je enige ervaring met een handvuurwapen is met een volautomatisch pistool? Stoer verhaal, teveel Call of Duty.

TheEgg | 31-03-14 | 22:44

@La Bailaora | 31-03-14 | 22:03
Je speelt te veel computerspelletjes. Een M107. En dan? Ze trappen je voordeur in, jij loopt naar buiten "sorry heren, mag ik er even langs" spring op de fiets, gaat 500m verder in het bos liggen en hoopt ze dan nog een keer te zien?

TheEgg | 31-03-14 | 22:42

Maar of supermatthijs en Marc Smith vanavond heel veel mensen hebben overtuigd met hun meningen? Ik weet het niet.

goktrommelisttot | 31-03-14 | 22:41

Wat ik hier nog niet gelezen heb, die Mocro's zijn dus erg boos op het OM. Ze vinden dat het echtpaar vervolgt moet worden en niet 'na één dag op straat gegooid mogen worden'.
Waarom ze dan in Deurne gaat protesteren, terwijl het OM in Den Bosch zit, is toch best bijzonder.
Of zou het toch een poging tot escalatie zijn?

Petrus Poortwachter | 31-03-14 | 22:40

Wat een Heldendraad.

megalul | 31-03-14 | 22:40

Wat een bagger Nederlands trouwens, het spijt me oprecht!

870148474hdjjddyg | 31-03-14 | 22:36

@Power2All4Ever | 31-03-14 | 22:30
Klok-klepel?
Heet u wel eens van zelfverdediging gehoord? Of was u erbij toen het gebeurde?

Zielig vertoon is een mening hebben zonder feitenkennis.

david keel | 31-03-14 | 22:36

@dwt | 31-03-14 | 22:19
Nee geen goed idee.. Bezitten is uberhaupt al heel wat anders dan 'dragen', en mensen moeten dan zeker voorbeeldige pussies worden/blijven om thuis (in een kluis) een vuurwapen te mogen hebben? Gaat ook niet goed. Zoals het nu geregeld is hier werkt beter.

Maarja, de gedachte dat nederland zich massaal wil gaan bewapenen is erg schattig natuurlijk. Ik sta er zelfs een beetje achter. Haal dat hele gedoe uit het grijze gebied en de boerderijen (ja echt, boeren lachen zich suf). Laat mensen omgaan met wapens en deze respecteren. Op recreatieve basis. Kinderen die ermee leren omgaan. Hell, schietlessen op een verjaardagspartijtje. Waarom niet. Het is pas dodelijk in de handen van een idioot. En heel misschien.. heel misschien dat criminelen ons wat minder hard uitlachen. Vooral lichtgetintiers hebben min of meer het monopolie op geweld door massaal op vechtsporten te zitten (slim hoor, want gewoon legaal). Nederlanders zijn niet zulke goede vechters dus is er geen evenwicht meer. Dan worden wij watjes.

de grote Anti | 31-03-14 | 22:36

@david keel | 31-03-14 | 22:02
Het OM is een politiek, uitvoerende macht -> Minister van veiligheid is verantwoordelijk voor het OM, dus mag D66 hier uitspraken overdoen. Alleen als het onder de rechter is, zou het tegen de Trias Politica in gaan.

Nederland wordt elk jaar veiliger. De kans dat miljonair wordt, is net zo groot als je vermoord wordt door vreemden. De kans is nog groter dat je van een trap valt en je levensgevaarlijk verwond, dus misschien moet je eens binnenhuis kijken welke bedreigingen op je af komen.

bokl | 31-03-14 | 22:34

Vuurwapenbezit is nog steeds strafbaar in dit land; gelukkig, want we wonen te dicht op elkaar en teveel asocialen. De gemmiddelde mens weet hier niet mee om te gaan.

Reken trouwens maar dat ik zelf een arsenaal vuurwapens zou hebben als dat legaal zou zijn, ik ben dol op vuurwapens! Uiteraard om mijn huis te verdedigen, maar dan gaan grensen verlegd worden, en neem je 'm mee de auto in, en hebben anderen ook vuurwapens. En dat wordt in dit TE VOLLE land een te woeste bedoening en een slachtveld.

Toch ben ik wel benieuwd naar de sanctie van Juwelier-mevrouw voor illegaal vuurwapenbezit! Want verleidelijk is het zeker.

870148474hdjjddyg | 31-03-14 | 22:33

070 | 31-03-14 | 22:29
In haar kringen ziet men het liefst dat mensen die het lef hebben zichzelf te verdedigen voor een aantal jaren achter de tralies verdwijnt.

de honden blaffen... | 31-03-14 | 22:32

070 | 31-03-14 | 22:29 |
In nieuwsuur zitten het OM en de juweliers in het beklaagdenbankje. Over de overvallers geen woord.

CoffeePatch | 31-03-14 | 22:31

Hunebedbouwer | 31-03-14 | 21:13

Het is u bekend dat de heer Cat Stevens zich tot de Islam bekeerd heeft en geheel volgens verwachting zich keert tegen alles waar de Westerse waarden voor staan?

"Kritiek op zijn wereldbeeld[bewerken]

In 1989 heeft Yusuf Islam de door Khomeini uitgevaardigde fatwa tot het doden van Salman Rushdie ondersteund in een briefactie tegen het boek De Satansverzen. Yusuf Islam spreekt tegen dat hij daarmee ook de doodsbedreiging tegen Rushdie bedoelde te ondersteunen.
In mei 1989 gaf hij in een gesprek met Geoffrey Robertson in een radio-talkshow vrijmoedig toe met "Yes, yes" dat Rushdie 'het verdient om te sterven'. Hijzelf had echter op dat moment 'niet de verplichting om hem te doden'.[1] Achteraf verklaarde hij zich toch weer tegen de doodstraf van Rushdie in een interview met de Sueddeutsche (op 28 mei 2004)." (van wiki_

Boretti | 31-03-14 | 22:31

Mooi geduid:
De reden dat we afkeer voelen voor de protesterende marokkanen is dat ze haar ervan beschuldigen dat ze het weigert een slachtoffer te zijn.
laat maar inzinken.

tattooboer | 31-03-14 | 22:30

Ze had na het doodschieten van dat Marokkanen tuig, een stuk tapijt moeten pakken,
ze daarin wikkelen, en aanbieden aan een lokale boer die ze vervolgens aan de varkens voert
een gepast einde voor die vieze ratte

starschip | 31-03-14 | 22:30

Eigen rechter spelen kan niet.
Mevrouw moet ook een passende straf krijgen.

Maar om dan die mocro's komen demonsteren, zucht...

Die overvallers hebben met een wapen iemand met de dood bedreigt, je kan zeggen wat je wil.
Natuurlijk is het "doodslag" zonder voorbedachte raden.
Gezien ze in een vlucht met een wapen haar man te hulp kwam schieten, niemand weet wat er tijdens het vuurgevecht gebeurd is.
Misschien is mevrouw daarna ook bedreigt, en heeft toen pas geschoten, je weet het niet.
Dat is aan de politie en justitie om te onderzoeken.

Zielig vertoon as usual in Nederland.

Power2All4Ever | 31-03-14 | 22:30

Zag net NOVA op TV over de schierpartij. Wat een verbeten trekjes heeft die presentatrice.. Die heeft duidelijk een burn-out.

070 | 31-03-14 | 22:29

die man bij 3.23 heeft gewoon keihard gelijk

swift1.6 | 31-03-14 | 22:28

die man bij 3.23 heeft gewoon keihard gelijk

swift1.6 | 31-03-14 | 22:28

Ik vind dat 'minder minder minder' vervangen moet worden met 'wij willen een echte geit'.

Veel Vaak | 31-03-14 | 22:27

Veel Vaak | 31-03-14 | 21:34 |
"Niemand die me daar nog van kan weerhouden. "
Niemand houdt je tegen, of het moest al de politie zijn. Het leger misschien.

gutgutgut | 31-03-14 | 22:27

@Glas Koning | 31-03-14 | 21:20
Grapjas. Voor dat geld koop ik nieuwe.

TheEgg | 31-03-14 | 22:27

Soms wordt er bij aapnootmies een dvd'tje gehuurd. Dat zijn schijfjes met een film erop. Vaak is er ook een verplicht voorprogramma, te weten de anti-piracy filmpjes van brein. In eentje gaat het over een jongen die een tas steelt, met de tekst "Je steelt toch ook geen handtas?". Later steelt ie een mobieltje, met als tekst "Je steelt toch ook geen mobiel?" Ik vraag me dan weleens af hoe die filmpjes gemiddeld genomen geïnterpreteerd worden, door alle lagen van de bevolking heen zeg maar, of daar misschien verschillen zijn. En dan moet ik altijd een beetje grinniken (van binnen).

aap-noot-mies | 31-03-14 | 22:26

Als Nederlanders die nu eens elke keer doen als er zo iets gebeurd. Misschien dat de politiek dan een keer wakker wordt.

VincentTheSaint | 31-03-14 | 22:26

Dat "ruim" 25% aangeeft al in het bezit te zijn van een wapen is nogal een "ruim" begrip en op vele manieren te interpreteren. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hier een vuurwapen mee wordt bedoeld. Als het er op aankomt is iedere iedere willekeurige keukenla en gereedschapskist een opslagplaats met dodelijke wapens......

DerHanzel | 31-03-14 | 22:26

@dwt | 31-03-14 | 22:19
16 miljoen bewapende Nederlands die zich aan de verkeersregels houden.

Dat is de grootste financiële en guerrilla nachtmerrie van elke politieke minkukel.

dlseth_ | 31-03-14 | 22:26

@CoffeePatch | 31-03-14 | 22:24
Ik had niet anders verwacht... Ik hoop dat het binnen nit al te lange tijd toch anders is. MINDER MINDER MINDER!

Recovery | 31-03-14 | 22:26

Dat "ruim" 25% aangeef al in het bezit te zijn van een wapen is nogal een "ruim" begrip en op vele manieren te interpreteren. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hier een vuurwapen mee wordt bedoeld. Als het er op aankomt is iedere iedere willekeurige keukenla en gereedschapskist een opslagplaats met dodelijke wapens......

DerHanzel | 31-03-14 | 22:25

Nederland is Marokkanen moe ze zijn bijna altijd negatief in het nieuws ,de meeste dragen niets positiefs bij aan de samenleving .
Altijd gezeik met die mensen.

kali paneri | 31-03-14 | 22:25

Nederland is in een oorlog. Deze duurt heel lang... er zijn namelijk geen bevrijders.

duitse herder | 31-03-14 | 22:25

Wat moet je doen als je tijdens het stappen een paar Marokkanen ziet uitgaan?

Moet je ze weer aansteken.

Norman N. Warden | 31-03-14 | 22:24

Recovery | 31-03-14 | 22:20
Dan hoef je in elk geval niet naar Nieuwsuur te kijken, daar werd net gevraagd of een van de juweliers een strafblad heeft.

CoffeePatch | 31-03-14 | 22:24

Wat moet je doen als je tijdens het stappen een paar Marokkanen ziet uitgaan?

Moet je ze weer aansteken.

Norman N. Warden | 31-03-14 | 22:23

Orman Bakal | 31-03-14 | 21:19 |
"waarom beschermt de politie de demonstranten dan? De politie (en de burgemeester) moet zich dan de ogen uit de kop schamen!!!"
Onzin. De politie is er om erger te voorkomen, niet om straatgevechten te organiseren.

gutgutgut | 31-03-14 | 22:22

@Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 22:01
Colt 1911, Armygun in gebruik van 1911 t/m 1985, Kaliber .45. Hoef je niet echt mee te kunnen richten...

En anders even zoeken bij de tweedehands koopjes:


www.gebruikte-wapens.nl/producten/te_k...

david keel | 31-03-14 | 22:21

het einde is zoek in Nederland.
Hoe haal je het in je hoofd om slachtoffers de schuld te geven van oorzaak en gevolg.
Tijd dat er een andere wind waait.
dit soort acties een is mooie gratis reclame campagne voor de PVV.

gider | 31-03-14 | 22:21

Yeah!

Toch fijn dat gedogen; mijn coke dealert heeft me net 'n fijne 9 mm afgelevert.

Kom dan, mocro bitch!

Drs. Facts n Figures | 31-03-14 | 22:21

@Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 22:13
Met de Barret kan je tenminste een beetje afstand nemen van het strijdgewoel. Je hoeft je er niet in te mengen zeg maar.

La Bailaora | 31-03-14 | 22:21

Laat dit het begin zijn, opdat de Nederlandse bevolking echt wakker wordt. Opdat de NOS en consorten ook echt nieuws laten zien in plaats van de de links media. Ik hoop dat ik het ooit nog mag mee maken.

Recovery | 31-03-14 | 22:20

De wapenwet van Tsjechië schijnt heel effectief te zijn: mits je door de keuring komt mag je in het bezit zijn van een vuurwapen, maar ook maar bij de eerste beste overtreding (zelfs een verkeersboete) raak je dat recht ook weer meteen kwijt. Het schijnt dat mensen daarom zich meteen beter gaan gedragen, omdat het recht om een wapen te mogen bezitten veel waard is voor de mensen daar. Idee??

dwt | 31-03-14 | 22:19

-weggejorist-

bft | 31-03-14 | 22:19

illuvatar | 31-03-14 | 22:15 | + 1
Die oude VOC mentaliteit is weg.
We zijn een pampervolk geworden.

ZZP-er | 31-03-14 | 22:18

Het is wel weer opvallend hoezeer de Marokkaanse protesteerders volkomen voorbij gaan aan de aanleiding voor dit hele gedoe: een (vermoedelijk gewapende) overval op een juwelier door twee van hun etnische broeders. Daar hoor je deze Mocro's niet over. Kokervisie, oogkleppen... er zijn wel aan paar goeie Nederlandse woorden voor.

Reykjavik | 31-03-14 | 22:18

@starschip | 31-03-14 | 22:09 |

U kunt de "bold" optie alleen unlocken als u voldoende interpunctie-punten scoort. Even oefenen, komt vanzelf...

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 22:18

@ Culemborg | 31-03-14 | 22:05 |
Vandaar ook het laatste deel van mijn zin, hè.
Maar ik vind het geinig, Marokkanen en andere allochtonen met verschillende accenten.

Lewis | 31-03-14 | 22:17

starschip | 31-03-14 | 22:09
En dat past helemaal in het straatje van de Linkse Kerk.
En zo is er een symbiose ontstaan van twee entiteiten die optimaal profiteren van elkaars aanwezigheid en opvattingen.

de honden blaffen... | 31-03-14 | 22:16

illuvatar | 31-03-14 | 22:12 | + 0
Ik heb ook nog een oude voorlader met zwart kruit, maar dat dat duurt zo lang dat je die schietklaar hebt. Is trouwens wel een hele mooie.

ZZP-er | 31-03-14 | 22:16

Pistolen Paultje ruikt business vanavond... 16 miljoen rechters in Nederland.

gedachtespinsel | 31-03-14 | 22:16

@starschip | 31-03-14 | 22:14
beetje allah Ripley in Alien?

illuvatar | 31-03-14 | 22:16

..... zeg eens, die Hollandse VOC mentaliteit hè, zit ik zo even te denken, maarre.... kunnen we ze niet verkopen net als vroeger?
Zo, hop, op een bootje, beetje stapelen en naar de west ermee, lekker naar een warm landje, beetje werken en zo.

illuvatar | 31-03-14 | 22:15

ik zal graag een vlammenwerper willen hebben, ze zijn toch al licht aangebrand, worden ze daarna iets zwarte.... nou en

starschip | 31-03-14 | 22:14

@La Bailaora | 31-03-14 | 22:03 |

Daar krijg je een scooter wel mee in stukken. Alsmede een paar omstanders, een handvol geparkeerde auto's en het wegdek.
.
Voor mij woonsituatie wat onpraktisch. Vind zelf de M4 er wel kek uitzien...

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 22:13

@ZZP-er | 31-03-14 | 22:09
Vast wel, dat is een old-timer, vrijgesteld van wegenbelasting.

illuvatar | 31-03-14 | 22:12

Leon Tosti | 31-03-14 | 22:08 | + 0
Zou dit dan toch de omslag zijn, dat de Nederlanders het niet meer pikken?
Zou mooi zijn.

ZZP-er | 31-03-14 | 22:12

@starschip | 31-03-14 | 22:09

* ervoor en * erachter

*heb er ook verstand van* :-)

BenBinnen | 31-03-14 | 22:11

La Bailaora | 31-03-14 | 22:03 | + 0
Of een oude karabijn, die valt waarschijnlijk al buiten de wapenwet?

ZZP-er | 31-03-14 | 22:09

Kan ik hier mijn tekst, ook niet vet gedrukt krijgen, dan lijkt het net alsof je alles weet en overal verstand van heb

Marokkanen zullen altijd van daders, slachtoffers maken, zit in hun cultuur

starschip | 31-03-14 | 22:09

Parel van het zuiden een man die precies zegt wat ik ook voel. Topper hier een virtual hug. Als de pleuris uitbreekt hoop ik genoeg mensen zoals jij tegen te komen om samen te strijden.

Veel Vaak | 31-03-14 | 22:08

@Feynman | 31-03-14 | 21:48
Vlak voor 1 april even opschalen zou in de moderne tijd inderdaad geen probleem hoeven zijn.

Klein puntje van coulance voor dit soort diensten: Een site als bijvoorbeeld Geenstijl is in staat het gros van alle requests uit cache te serveren. Daarom duurt het bijvoorbeeld vaak even voor je je reaktie terug ziet in de comments. Als je je eigen reaktie eenmaal terug ziet is de cache geüpdate. Serveren uit cache betekent dat de database niet hoeft worden aangesproken, meestal de bottleneck voor high traffic sites.

Een dienst als dit moet elk request als uniek beschouwen en ook nog eens zo veilig mogelijk. Allemaal op te lossen met extra materieel natuurlijk, maar dat ligt voor de overheid en zeker de belastingdienst net even wat ingewikkelder.

Dit soort diensten heeft terecht alle servers in haar eigen afgesloten cluster en maakt wederom terecht geen gebruik van externe partijen waar snel kan worden opgeschaald. Voor die ene dag per jaar dat het verkeer vele malen hoger is dan anders zou de Belastingdienst dus een enorm eigen hardwarecluster moeten hebben met alle, niet geringe, kosten van dien.

Ben het met u eens, maar met enige nuance.

Lijkt me logisch... | 31-03-14 | 22:07

@JIP! | 31-03-14 | 22:04

"In de periode dat de 67-jarige Drent een eigen juwelierszaak had, werd hij maar liefst *achttien keer* overvallen."

Laat dat even op je inwerken.

BenBinnen | 31-03-14 | 22:07

@Mark Smith | 31-03-14 | 21:08
Was geen verkeerde tijd. moet jij weten met die plaat voor je klus.

reageerbuis | 31-03-14 | 22:06

@La Bailaora | 31-03-14 | 21:54
Dan is het natuurlijk begrijpelijk, de islam is natuurlijk levensgevaarlijk.

bokl | 31-03-14 | 22:06

@ Lewis | 31-03-14 | 22:01 |
Nah, integratie? Het filmpje laat toch zien dat ze er duidelijk een andere ziens- en denkwijze op na houden dan wij Nederlanders.

Culemborg | 31-03-14 | 22:05

Zo, dat argument van 'de dader komt uit een schaamtecultuur' om strafvermindering te bepleiten kan voor altijd van tafel...

Ja nee, geen mening | 31-03-14 | 22:05

Koosjere Moslim | 31-03-14 | 21:07 | + 148
Ik hoop het ook, maar dan moeten wel van de huidige slappe zooi af. En dat wordt best nog moeilijk.
Misschien een burgerinitiatief? Dat mag toch?

ZZP-er | 31-03-14 | 22:04

Man, wat een treurige vertoning. Dan ben je ook wel echt een gevoelloze randdebiel zonder enig besef van normale omgangsvormen. Dat ze in de stad demonstreerden was al dom, maar dan het gore lef te hebben om naar de plaats van delict te gaan, wat een kansloze gekken.

de Botte Bijl | 31-03-14 | 22:03

@Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 22:01
De Barret M107 lijkt me wel wat.

La Bailaora | 31-03-14 | 22:03

Als twee Marokkaanse scooterrijders iemand doodrijden, elkaar beschuldigen, het ziekenhuis op stelten zetten, en vervolgens vrijgesproken worden haalt de Linkse Kerk de schouders op.
Is cultuur.
Maar dit gaat te ver?
Hypocrisie, in optima forma.

de honden blaffen... | 31-03-14 | 22:02

Politie Deurne: wij beschermen de Marokkanen...

duitse herder | 31-03-14 | 22:02

@bokl | 31-03-14 | 21:51

Ik kan niet voor de rest hier spreken maar ik wil me graag bewapenen omdat onze overheid keer op keer faalt om ons te beschermen.

En verder hebben we zoiets als trias-politica hetgeen zoveel inhoud als dat politici zich niet moeten bemoeien met de rechtspraak. Die moeten dus hun bek houden tot ná de zitting.

david keel | 31-03-14 | 22:02

@ Culemborg | 31-03-14 | 21:58 |
Ik vind het juist wel leuk. En het wijst zonder meer op integratie, in welke mate dan ook verder.

Lewis | 31-03-14 | 22:01

@bokl | 31-03-14 | 21:51
Heb je echt zoveel moeite gedaan om op GS een account aan te maken en dan nog zo dom te reaguren? sjapooo

reageerbuis | 31-03-14 | 22:01

@ Diverse wapenexperts die mij aanspreken
.
Ik voel een sterke aandrang om mijn tegeltjes even te duiden. Is vooral heel cynisch bedoeld.
.
Ik wil helemaal geen wapen. Ik wil godverdomme dat de Nederlandse rechtstaat en rechtsorde worden hersteld. Dat de overheid haar kant van het contrat social weer vervuld zodat ik als burger gewoon veilig kan leven, wetende dat de politie zich inspant voor die veiligheid en dat gewelddadig uitschot buiten de samenleving worden gehouden.
.
Neemt niet weg dat ik wel een rode lijn in gedachten heb. Zoals het nu gaat is die in zicht. Dan komt er wel een wapen. Want als de overheid het geweldsmonopolie niet uitoefent ter bescherming, moet en mag een burger dat zelf doen.
.
Wanneer het zover is, zal ik diverse exemplaren proberen. Flink oefenen ook. Als je het doet moet je goed doen. Tevens ga ik dan voor een aanvullende "assault rifle", want als de pleuris uitbreekt vermoed ik dat het serieus wordt. Leg ik de "perimeter" liever wat verder naar buiten dan de drempel van de voordeur.
.
We zulken zien...

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 22:01

Met dat spandoek waarop staat dat het Nederlandse rechtsysteem faalt ben ik het wel eens. Ik vermoed alleen om andere redenen

ZonderNaam | 31-03-14 | 21:59

Marokkanen met een zachte G. Ik vind het niet klinken..

Culemborg | 31-03-14 | 21:59

@ElMatadero | 31-03-14 | 21:03
Op voorstel van D666 wordt het toch 15% dus heb je geen punt.

reageerbuis | 31-03-14 | 21:59

Powned kijken zometeen, wat die marok in het introfilmpje zei maakt mijn bloed koken maar laat precies zien hoe ze zijn. Dat gaat mis, de vlam in de pan. Links kijkt ook mee, dat moet wel.

tattooboer | 31-03-14 | 21:59

@Bubba de Vuystneuqer | 31-03-14 | 21:01
Jaaa en ze stemmen allemaal pvda #sukkel

reageerbuis | 31-03-14 | 21:58

Marokkanen met een zachte G. Ik vind het niet klinken..

Culemborg | 31-03-14 | 21:58

@Feynman | 31-03-14 | 21:48
Als je op 31 maart tegen 22:00 eens begint met je belastingaangifte, ben je goed bezig ...

Piet_Snot | 31-03-14 | 21:57

Dat met die aangiftes tegen Wilders, is dat niet een vorm van aangiftes ronselen? Ik zie namelijk dat veel burgemeesters inwoners oproepen om aangifte te gaan doen.

Kattootje | 31-03-14 | 21:57

@ Lewis
En mase? Daar mag wel een s' je bij.

Lewis | 31-03-14 | 21:55

@bokl | 31-03-14 | 21:51
Niet zozeer door Deurne hoor, maar door islam...

La Bailaora | 31-03-14 | 21:54

Denk niet dat de betrokken partijen zin hebben in deze aandacht. (allebei).

29924@s | 31-03-14 | 21:53

Marina is een held, als het blanken of wat dan ook waren maakt niks uit, leer je gedragen en blijf met je poten van ander mans spul af.
Dat het nu twee levens kost jammer dan, lijkt me gewoon beroeps risico, en dit staat Nederland steeds vaker te wachten, als je slachtoffers met fluwelen handschoenen aanpakt.

Free will | 31-03-14 | 21:53

Die mocro's (zonder hoofdletter om ze niet belangrijker te maken) scheten denk ik in hun broek, omdat er opeens 10x zoveel Hollanders tegenover ze stonden, hopelijk gaan we dit vaker meemaken.

Mazzeltov | 31-03-14 | 21:53

Geweld lost niets op.Daar denken die mocro's toch echt anders over.Is hun hobby en cultuur blijkbaar.Komt nog bij dat het hun veel geld oplevert.Zie die denkwijze maar eens te veranderen bij dat straat en rooftuig.Werkkampen is de enigste oplossing.

pim achtertuin | 31-03-14 | 21:53

Paupertje Uberlutser | 31-03-14 | 21:47 | + 0 -
Gewoon heen gaan en aanmelden,voor de sport,je moet wel eerst met lucht beginnen,en na een poos mag je met .22 schieten,maar daar heb je wel een verklaring van goed gedrag voor nodig,en genoeg schieturen.

fietsdeur | 31-03-14 | 21:52

@La Bailaora | 31-03-14 | 21:04
Dus omdat er iemand in Deurne een juwelier overvalt, wil bijna de helft van ‘geenstijlers’ zich bewapenen. Dan ben je wel aardig de weg kwijt. Ik zie niet waarom de persoonlijke veiligheid in het geding is na Deurne en waarom bewapenen helpt om je/de veiligheid te vergroten. Maar misschien kan jij mij dat eens uitleggen?

Trouwens heeft die D66’er gelijk als zij vraagt of de conclusies niet voorbarig zijn. Het OM geeft een voorlopige conclusie, wat zeer opmerkelijk is. Waarom zoeken ze niet door totdat ze met meer waarschijnlijkheid kunnen stellen wat er gebeurd is en komen ze pas daarna met de conclusie (kan het OM nu nog zeggen dat men over gaat tot strafvervolging?).
De tegenargumenten die worden gegeven door VanRossem zijn uiterst zwak. Ten eerste gebruik hij de drogreden ad hominem, wat heeft de achtergrond van de D66’er te maken met de stelling die ze verdedigd. Het tweede argument van VanRossem is een argumentum ad populum, wat heeft de opinie van het merendeel van het Nederlands publiek te maken met de stelling. Misschien moet hij eens inhoudelijke stukken schrijven, in plaats van drogredenen achter elkaar te zetten.

bokl | 31-03-14 | 21:51

Gegrond, bij een geweldadige overvaller weet je gewoon niet wat je kunt verwachten en kun je dus geen risico's nemen om zelf het loodje te leggen.

kovariant | 31-03-14 | 21:50

Beter dat je eerst een (vuur)wapen leert te hanteren voor je er een aanschaft. Het is helaas nog veel te vaak emotie en dan gaan er dingen fout. Gelukkig is het deze keer wel goed gegaan.

dePirK | 31-03-14 | 21:49

Omdat wij kk kaasjes allemaal haram en pedofiel zijn hebben ze recht om af te pakken wat niet van hun is.
Dat is mocrologie 2014 veel zinniger dan dat kom je niet tegen. Liever een overvaller dan een pedo en alle Nederlanders vinden pedofielen goed en normaal. Dit soort redelijkheid valt ons ten deel als je facebook Fatima en Hajar hoort goedpraten. Dat zijn dus enigzins geïntegreerde meiden die dit menen te moeten zeggen. De meiden van halal ongeveer en daar zijn er veel van. Ze blijven loyaal aan hun criminelen broeders.

Veel Vaak | 31-03-14 | 21:49

Ondertussen een nieuwe bespaaractie van de nieuwe staatssecretaris Wiebes. Om 19:40 jongstleden was de hypotheekrenteaftrek op. Op dat moment heeft hij zelf in de serverruimte de aangifte ontvangstserver eruit getrokken. Niet het kabeltje, maar de hele unit.

Immers, als u geen belastingaangifte kunt doen, krijgt u ook uw eigen geld niet terug. "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker" Met de nadruk op kunnen. De belastingdienst KAN een hoop, en doet een stuk minder minder minder. Niet even maar al twee uur.

Nu gaan mensen massaal uitstel aanvragen, waardoor er later via de belastingdienst een beeld ontstaat van de economische ontwikkelingen, waardoor er met meer onzekerheid zit in het doorrekenen van de politieke besluitvorming.

In een wereld waar er altijd genoeg servers zijn om al uw reisgegevens, telefoongegeven, internetverkeer langdurig op te slaan en te analyseren, is er geen server beschikbaar om een kilobyte voor ingevulde gegevens aan te leveren én onvoldoende servers om een kilobyte aan ingevulde aangifte in ontvangst te nemen.

Bij de belastingdienst schrijven ze nog net niet met hamer en beitel.

Feynman | 31-03-14 | 21:48

Dus effe naar Finland rijden. Vrije wapenverkoop daar.

Piet_Snot | 31-03-14 | 21:48

Nee, die mevrouw heeft niet twee moorden gepleegd, ze heeft twee smerige criminelen naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Of ze nou roze, geel, zwart of bruin waren maakt geen zak uit. Verdiende loon!

John Dough | 31-03-14 | 21:48

Weet iemand hier toevallig wat de goede motivatie is om lid te worden van een schietvereniging? Mag je zeggen dat je je gezin hiermee wilt verdedigen of horen ze daar liever iets anders?

Paupertje Uberlutser | 31-03-14 | 21:47

Ich bin ein juwelier!

atheïstisch stemvee | 31-03-14 | 21:47

Op dat filmpje zie je trouwens hoe het werkt met de macht van de meerderheid. Als er een handjevol mensen naar die demonstranten had staan kijken, hadden die laatsten zich waarschijnlijk niet zo makkelijk laten afschepen.
Wat zou het geweldig zijn als dat veel vaker gebeurde: dat de goedwillende meerderheid (van welke etniciteit ook) zich en mase tegen de dader van een misdrijf (van welke etniciteit ook) keert - dan zou de criminaliteit en overlast in dit land zeer fors afnemen. Dat hoeft trouwens niet eens met geweld; ik heb al heel vaak gehoord en gelezen dat overvalles/rovers/... op de vlucht sloegen omdat meerdere omstanders zich met het misdrijf bemoeiden, bijvoorbeeld door te gaan schreeuwen.

Lewis | 31-03-14 | 21:47

wat Lewis | 31-03-14 | 21:07 zegt.
The screws are getting tighter..

Claude_Vieaul | 31-03-14 | 21:46

das_Freudenmädchen | 31-03-14 | 21:33 | + 2 -
Pamela Hemelrijk, een vrouw die veel te vroeg is overleden

Paradijs | 31-03-14 | 21:46

Beide kanten moeten duidelijk meer oefenen met leuzen roepen.

DaJonkel | 31-03-14 | 21:45

Met die hele marokkaanse risicogroep van 15 tot 23 jaar een NL-Maroc-Brigade oprichten. Defensie kan het benodigde geld daarvoor krijgen van de Sociale Diensten van NL. Kost dus niks. Per slot van rekening hebben onze maroc-broeders zo'n beetje heel Nederland bevrijd van de mof dus die kunnen er wat van.
Vervolgens de VN bellen en zeggen dat we een hele brigade beschikbaar hebben voor VN-operatie in Centraal Afrika en gaan met die banaan.

Petrus Poortwachter | 31-03-14 | 21:44

LOL@ "Wij gaan helemaal nergens heen...." #brabo's

Volgende keer even "ZZ-top" en het "where are the women ?!?" inzetten a.u.b.

voorbeeld:
www.youtube.com/watch?v=JCfwcd_Ajg4

Onze man in Mockba | 31-03-14 | 21:44

@Wonderful-Life | 31-03-14 | 21:40

De islam zou lang niet zo'n probleem zijn als die in de zandbak zou blijven waar deze thuishoort. Het is de politiek die de islam introduceert, bestendigt, ontziet, aanmoedigt en verontschuldigt.

Wees bozer op de politiek dan de mensen die hier ge-/misbruik van maken.

BenBinnen | 31-03-14 | 21:44

Ik verwacht zo dadelijk om 24:00 uur dat de gefilmde mocroontjes met de spandoeken deze om middernacht omdraaien en dat er dan heel groot op de achterkant staat:
1 APRIL!

illuvatar | 31-03-14 | 21:44

Ik spreek zelf keurig abn ondanks dat ik een boerenzoon ben en woon ook in de driehoek tussen alle grote steden maar ben trots op de boeren mentaliteit van de inwoners van Deurne. Daar kan menig stedeling een voorbeeld aan nemen maar die zijn vaak te arrogant en kijken neer op provincialen.

Veel Vaak | 31-03-14 | 21:43

Ik snap de mocros hier wel. Ze hebbeb zich hier ook goed gedragen. Vraag me echter wel af of ze ook gedomonstreerd hadden als marina 2 blanke jongens had neergelegd.

luccmeister | 31-03-14 | 21:43

Ze staan er een beetje beteuterd bij nu ze een koekje van eigen deeg krijgen. Normaal staan ze zelf met een hele groep tegenover een paar individuen maar nu zijn ze zelf eens in de minderheid. En hoe voelt dat nu? Een leermomentje?

Zzzzooooffff | 31-03-14 | 21:43

Ehm....
"wij willen gerechtigheid!"
Nou.. dat hebben die 2 cultuurparels gekregen. Weer niet goed?!

"Nederlands rechtssysteem faalt"
Klopt, er liepen kansen/cultuurparels als "bekenden van de politie" vrij rond, om nota bene een gewapende overval te plegen.
Ow, en hun matties zijn ook nog niet opgepakt. Dikke kans dat met een heeeeeel klein beetje speurwerk blijkt dat ook zij eea aan criminele activiteiten gepleegd hebben, en zullen en willen plegen. -> oppakken dus.

"Ze mogen haar niet binnen 1 dag zo maar weer naar buiten gooien."
Helaas, dat doen ze bij teveel parasitaire cultuurparels ook ALS ze die eindelijk eens opgepakt hebben.

Hoorde ik hen roepen om straffen? Nee maar, dringt enige vorm van introspectie tot hen door??

Ik gun hen het recht om te demonstreren; vrijheid van meningsuiting geldt niet alleen voor Wilders, Samson of andere policor types.
Alleen op die manier laten zij hun echte gezicht zien en zouden mensen wakker kunnen worden.

Alleen de hufterigheid / het lef om die demonstratie voor de zaak van de ECHTE slachtoffers te houden, in een plaats waar deze cultuurverrijkers niet wonen...

Verder viel mij wel op dat 15 van die mocro's meer herrie weten te maken dan 50 Brabo's. Tsja en helaas krijgen de types met de grootste bek het meeste gedaan.

Het zijn nare dagen voor policor Nederland. Daags na de eenzijdige zelfbevlekkende uitingen van afschuw over de satan Wilders, bewijzen de cultuurpareltjes hem toch weer een dienst.
Al het linksche intellect wordt weer aangewend om de feiten te verdraaien en slachtoffer en dader te verwisselen en de schuld weer bij die blanke, rassistiese rechtse man te leggen. Weg met ons!!
Weg met juweliers!

klimgek | 31-03-14 | 21:43

Voor het eerst zie ik een groep marrokanen die geen ''Wolla rot op met kankerkamra'' en geen ''Kankerpolitie'' roepen.
Natte vos | 31-03-14 | 21:11 | + 13 -

En op 2.04 zie ik een roomblanke jongen die dan wel weer kankermarokkanen roept.

moltisanti | 31-03-14 | 21:42

Gelukkig leven we in een land dat toestaat dat mensen zichzelf onbedaarlijk voor lul zetten en hun eigen ramen ingooien door middel van dit soort demonstraties.

Mark Smith | 31-03-14 | 21:42

-weggejorist-

Ramonster163 | 31-03-14 | 21:42

Ach Pamela Hemelrijk is er niet meer. Ze wordt nog steeds gemist. Wat kon ze mooi schrijven!

lienke | 31-03-14 | 21:41

Parel van het Zuiden
Je wilt juist geen penetratie,je wilt dat er zoveel mogelijk deeltjes in het lichaam blijven voor optimale verwoesting.
Dus,hollow point,of G2RIP keugels is dan uw beste keuze.

fietsdeur | 31-03-14 | 21:41

-weggejorist-

ZuurAppelSap | 31-03-14 | 21:41

En ik maar denken dat de burgeroorlog pas na +/-100 jaar gaat beginnen. Maarrrr, zo te zien, dat wordt wellicht eerder. Echt typisch islam, overal ellende. Waar islam is, is er altijd en overal ellende, het is gegarandeerd en mede mogelijk gemaakt door de islam, want islam ies wrede. Zum kotsen.

Wonderful-Life | 31-03-14 | 21:40

Ik zie het wel als een idee om net als de BHV'er een soort cursus te geven aan werknemers van 'risico' zaken als een juwelier - Waarmee een wapen (een stroomstoot wapen) gelegitimeerd wordt.

Jasaanhetiskoud | 31-03-14 | 21:40

Op 7 april is er een rechtstreekse vlucht van Airport Eindhoven naar Fez (Marokko). Kosten voor een enkeltje: 87 euries. Wie betaalt er mee?

Jan6887 | 31-03-14 | 21:39

Die gasten met dat spandoek gilden "wij willen gerechtigheid"
Die mogen blij zijn dat ze dan niet voor den kop geschoten zijn op eigen verzoek.

Premier Trutte | 31-03-14 | 21:39

Even een juridische tip: zorg dat je na de verdelging van het ongedierte de stoffelijke resten op de openbare weg dumpt en ontken alles. Laat ze niet in je eigen pand of op je eigen erf liggen. Op die manier voorkom je een boel bureaucratie achteraf.

Happy Atheist | 31-03-14 | 21:39

Politie kan van Leeuwen niet beschermen bij de moskee vrijdag j.l. maar dit tuig bescherming geven was hun core business gisteren in Deurne. Waarom? Om de vlam niet verder in de pan te laten slaan om een probleem wat eindelijk een hoogtepunt bereikt te temperen zodat zij verder kunnen gaan met wraak op de kk kaaskoppen. Pappen en nathouden maar lees goed politie er komt een tijd dat het over is met beschermen van tuig en ons het volk met de overlast en dreiging te laten zitten.

Veel Vaak | 31-03-14 | 21:39

Beelden waar ik niet vrolijk van word.
Dus of het muntje gaat eindelijk vallen bij het bestuur van Nederland en het buitenlandse tuig wordt keihard aangepakt(daar hoort ook uitzetten bij).
Of u laat het ontaarden in een burgeroorlog.
Kom op regering!
Ga nu eens achter je eigen volk en cultuur staan!
Beken kleur. Daar is niks mis mee.
We zijn hier in Nederland!!
Schep toch een keer duidelijkheid!
En met eigen volk bedoel ik mensen, die wel waardering hebben voor de vrijheid binnen Nederland en "normaal" meedoen, ongeacht hun kleur of afkomst.

dennis8704 | 31-03-14 | 21:38

Niemand komt aan Deurne Jonguh !

oordop | 31-03-14 | 21:38

@ Kaltsnautzige | 31-03-14 | 21:11 |
Ik geloof dat uw ironie (waar ik om kon lachen) vier reaguurders is ontgaan.

Lewis | 31-03-14 | 21:38

Mensen in Deurne , zet hem op , kom op met die geit !
** gne gne **

Lief meiske | 31-03-14 | 21:37

Supermatthijs | 31-03-14 | 21:25 | + -2
Mijn oprechte deelneming voor deze ouders.

ZZP-er | 31-03-14 | 21:36

Ach gut, die Marokkanen zijn nu twee van hun broeders zijn omgelegd ineens erg boos en gaan verontwaardigd de straat op om gerechtigheid. Het spel vinden ze niet meer leuk en willen nu de spelregels ineens gaan veranderen! Maar zo werkt het niet, maak je borst maar nat, het spel gaat nu echt beginnen!!

Billy Bob | 31-03-14 | 21:35

@Kattootje | 31-03-14 | 21:32:

Heb ik ook over na zitten denken en het enige wat ik kan bedenken is dat ze bewust provoceren om een reactie uit te lokken.
Zodra ze die reactie krijgen kunnen ze de racisme kaart weer trekken waarvan ze weten dat die wel extreem goed werkt in Nederland.

zeauzitdat | 31-03-14 | 21:35

@alexserienummer | 31-03-14 | 21:27

Artistieke vrijheid, mijn waarde. Mijn ervaring met handvuurwapens beperkt zich tot een Glock 18. Er gingen dingen stuk, en dat waren toevallig ook de dingen waar ik op mikte. Overigens duurde dat ff. Best moeilijk, zeker op een afstandje.

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 21:35

Dat priemende vingertje van die spandoek drager in dat blauwe capuchon klootzak pakje.. dat heeft hij in de moskee geleerd.

Sumato | 31-03-14 | 21:34

Ik ga zoveel mogelijk wapens aanschaffen. Niemand die me daar nog van kan weerhouden. Zelf mijn partner is nu overtuigd dat het helaas een keer nodig zal zijn. Ik heb altijd al gezegd en gemeend dat mijn grens bij de voordeur ligt. Kom niet in mijn huis met verkeerde bedoeling. Dat huis is van mij en mijn vrouw en kinderen voelen zich daar dus ook thuis en veilig. Ga he de grens over dan is er geen genade en zal ik met alle macht mijn zoontjes en vrouw bescherming geven.
Onstaan er rellel dan verleg ik de grens tot het einde van de straat. Breekt de pleuris echt uit geef ik met liefde mijn leven voor onze vrijheid en daarin sta ik niet alleen dat weet ik zeker.

Veel Vaak | 31-03-14 | 21:34

www.youtube.com/watch?v=_1y7VZ9BQxY
www.youtube.com/watch?v=i1B5FuYxfgo
Hier hebben jullie meer aan, niet je eigen gun koppen maar die van de overvaller tegen zichzelf gebruiken, ook beter in een rechtzaak. Oja, als je die gun hebt, gelijk schieten in de kop want ze kunnen nog een tweede wapen hebben en je moet ze geen kans geven die te trekken, staat ook als steen in een rechtzaak.
Succes en dank aan Israël.

tattooboer | 31-03-14 | 21:33

@Supermatthijs Ik ga mee maar dan wil ik geen zeventig maagden maar zeventig strakke Marokkaanse anusjes om door te neuken.
Zou dat ook mogen van oom Mohammed of is er geen hierneukmaals voor homo's?

Frankasd | 31-03-14 | 21:33

Ik ben benieuwd wat er in Deurne gestemd gaat worden.

King Kermis | 31-03-14 | 21:32

Ik twijfel nog tussen vol-automatisch of enkelschots
dat laatste houdt het wat spann0nd voor mijzelf als ze je huis bestormen

Tobi | 31-03-14 | 21:32

Als ik dit zie krijg ik last van plaats vervangende schaamte. Dat heb ik niet snel. Provocatie tot bijna op het bot. De ME had ze weg moeten knuppelen. Die paar agenten die daar stonden hadden de meute nooit in bedwang kunnen houden als ze waren los geslagen. Vooral aan Deurnse kant. Maar ooit...... ooit slaat de vlam in pan, de spanning is voelbaar, iedereen heeft het erover. Zelfs hier in Z-Limburg, ver weg van de problemen.

Waarom gooien die lui zo hun eigen ruiten in?

Kattootje | 31-03-14 | 21:32

Ga je vrienden maar begraven in Marokko, en blijf daar maar.

Lewis Lewinsky | 31-03-14 | 21:32

it giet oan!

Meer van Dit | 31-03-14 | 21:31

Die klootzakken zijn goed geïnstrueerd. No way dat zo'n stel opgefokte relnichtmaroc's zich met dergelijk 'nette' leuzen uit en zulke relatief goed verwoorde spandoeken schrijft.
Die gingen 100% voor de media-aandacht en iemand heeft ze heel duidelijk gemaakt om niet hun gebruikelijke kk-wolla-hoerr vocabulaire te gebruiken.
Je merkt ook dat ze op het laatst daar wat moeite mee krijgen en toch maar 'moordenaar' gaan roepen.
Niet lang daarna gaan ze er ook vandoor omdat ze weer in hun 'normale' patroon dreigen te vervallen.
Spontane actie?
Die Deurnenaren, die waren spontaan!

zeauzitdat | 31-03-14 | 21:31

Ik heb het even geteld: alle 32 marokkanen bij elkaar hebben precies 5 dagen gewerkt in hun totale levens.

lulleficatie | 31-03-14 | 21:31

Hoe je het ook wendt of keert, dit hele gebeuren is voor de volle 100 procent de schuld van de overheid.
Tijdens de jaren 70 werden afspraken gemaakt over olie in ruil voor export van moslims. Dit komt ervan en dat wist men toe al.
Wanneer gaat Bea of Wm Lex weer naar Quatar trouwens? Zeg maar het land dat door Shell is gekocht in ruil voor aandelen??

das_Freudenmädchen | 31-03-14 | 21:31

-weggejorist en opgerot-

struuf | 31-03-14 | 21:30

Wie zouden deze demo's organiseren?

BSmachines | 31-03-14 | 21:30

Waar waren de demonstranten en politieke gutmenschen toen er een winkelier werd doodgeschoten? Dan hoor je ze niet. Maar voor overvallers / marokkanen komen ze wel op.

dr Rechts | 31-03-14 | 21:30

-weggejorist-

DerHanzel | 31-03-14 | 21:30

Wij zijn allemaal Deurne- naren ! ( of zoiets)

Lief meiske | 31-03-14 | 21:30

@Supermatthijs | 31-03-14 | 21:25
Dikke prima, goed van die familie. Het gaat mij meer om dat tuig dat staat te demonstreren, die zich niet bij noodweer zullen neerleggen.

EigenVolkEerst | 31-03-14 | 21:30

@Supermatthijs | 31-03-14 | 21:25
Wat wil je lezen? dat die niksnutten hun uitknijpvlees beter hadden moeten opvoeden? Dat ze zich dood moeten schamen? wat nog meer? Dat ze geen goede mensen waren, dat ze hebben gefaald?
Nou, Hier, speciaal voor jou.

tattooboer | 31-03-14 | 21:30

En er was een klein dorpje in Brabant dat...

Gampel | 31-03-14 | 21:30

"Dit land is het zat...Cést ca!"

Daar, ik heb het gezegd.

Sniper79 | 31-03-14 | 21:29

Nederlanders zijn een zeer naïef volk. Nu is er wat te zeggen voor het wilde westen aan de andere kant van de plas water, maar de reden dat daar wapenbezit wijdverspreid is komt door de simpele gedachte dat een overheid ook tiranniek kan zijn. Onze wapenwet stamt uit 1918 en is gecreëerd uit pure angst voor (communistische) revolutie. Uiteindelijk heb je dus een overheid die bewapend is, en criminelen met wapens. En de burgers staan er midden in als makke schapen. Er zijn tal van voorbeelden te bedenken in de geschiedenis waarom wapenbezit voor burgers goed is. Want wat doen dictators als ze aan de macht komen? Burgers ontwapenen.

Hjalmar | 31-03-14 | 21:29

@Supermatthijs | 31-03-14 | 21:25

Waarom zou je daar wat over moeten horen dan? Moeten we dan iets dat normaal is bijzonder gaan vinden?

Ze mogen verdomme nog blij zijn dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor het falen van hun opvoeding.

ZKH EénOog | 31-03-14 | 21:29

Tsja.. Een geit willen en een schaap krijgen. Dan zou ik ook gaan demonstreren.

Mesmer | 31-03-14 | 21:29

Het is strafbaar om op te roepen tot geweld dus vandaar dat ik het bericht aan u overbreng in geheimtaal na de spatie.

Wie heeft nog een honkbalknuppel, lodenpijp, hammer of iets dergelijks over en heeft interesse om die lui te her opvoeden? Gaat mee naar Deurne en de hemel is een garantie voor u.

cees2025 | 31-03-14 | 21:29

@Supermatthijs | 31-03-14 | 21:25

Wat hadden ze anders willen doen?

BenBinnen | 31-03-14 | 21:28

Wie overvalt er nou een hardwerkende Nederlander die jouw uitkering betaalt?
Bijt nou toch niet steeds de hand die je voedt.

illuvatar | 31-03-14 | 21:28

Speltip bij aanschaf wapen.
.
Zorg voor een zwaar kaliber exemplaar met groot penetrerend vermogen. Je weet dat D66 achter die rotzakken staat en wie weet heb je geluk en neem je er een paar bij de eerste salvo's mee. Wel meteen duiken, bij penetratie komt er hoogstwaarschijnlijk een hele hoop hete lucht vrij....

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 21:28

meneer parel van t zuiden, zoals al eerder uitgelegd.
groot kaliber wil je niet hebben.
en met alle eerlijkheid, ik denk niet dat u een eagle aankan.
.22 is veel beter, lekker in de hand je moet bijna moeite doen om te missen en de kogels zijn nog gemener ook

alexserienummer | 31-03-14 | 21:27

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 21:22 | + 1 -
Een grote bek die even groot is als hun kop, dat wel, maar veel hersenen zul je vast niet vinden.

ZZP-er | 31-03-14 | 21:26

De achternaam van de vrouw die tasjesdief Ali el Bejjati doodreed werd niet geopenbaard. Desondanks kwam zij daarna in een nachtmerrie terecht. Zij moest onderduiken op een geheim adres.

Rita Verdonk sprak zich kritisch uit over het vonnis in die zaak. Pechtold vond dat Verdonk niet op de stoel van de rechter moet gaan zitten. Politici spreken geen recht, zei hij destijds.

Magda Berndsen van D66 mengt zich nu in uitspraken van de Hoofdofficier van Justitie. Heeft Pechtold zijn collega al teruggefloten? Nou?

drs.Nee | 31-03-14 | 21:26

Ik kan die Marokkaanse demonstranten ergens wel begrijpen, die hebben het idee dat er twee 'van hen' zijn doodgeschoten en dat er niet eens serieus onderzoek wordt gedaan naar wat er is gebeurd. Prima om daar voor te demonstereren en dat geluid (dat het mijne niet is, uiteraard) te laten horen.
Maar het is ronduit bizar en lachwekkend om een vrouw die haar man en haar zuurverdiende spullen wil verdedigen, te betichten van moord. Die man scheen nota bene al gewond te zijn!
Ze verwachten écht dat slachtoffers zich gewillig en met hangende pootjes laten beroven en het gore, racistische lef niet hebben zich te verdedigen.

Lewis | 31-03-14 | 21:26

"Wij willen gerechtigheid!!"

Kans is nu een stuk groter dat jullie die bij je volgende criminele actie zullen krijgen, jongens. Kijk uit waar je om vraagt.

ZKH EénOog | 31-03-14 | 21:26

Ik hoor hier trouwens niemand over de uitlatingen van de familie van de dader. Die zich bij voorbaat neerleggen bij de uitkomst van de rechters ook als het noodweer blijkt te zijn.

Supermatthijs | 31-03-14 | 21:25

@Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 21:22
Rutte maakt ook duidelijk alleen de premier van het mocrotuig te zijn, alsof we dat niet al wisten.

smdyasc | 31-03-14 | 21:25

Say hello to my little friend. En zo loste Tony Montana (geen lid van de bond voor wetsovertreders) zijn probleem met insluipers op.

Osdorpertje | 31-03-14 | 21:25

Toch wel apart om te zien wie de politie nu eigenlijk in bescherming neemt op dat filmpje...

ZKH EénOog | 31-03-14 | 21:24

Kleingeestige brulkikkers.... Wat een gemier.

gedachtespinsel | 31-03-14 | 21:23

Die demonstranten stonden er maar bedremmeld bij te kijken. Tegenover een grotere groep bewoners, tegenover een soort saamhorigheid dat ze nog niet zo tegen hen waren tegengekomen, gewend als ze zijn aan jarenlange goedkeuring en geld krijgen voor elke scheet die ze maar laten.
Het is nog geen ommekeer, wel een goed teken.

Zoetwaterpanharing | 31-03-14 | 21:23

Moest vandaag tot mijn grote teleurstelling constateren dat Mark Rutte mijn kindje niet is komen gerust stellen nadat hij me vroeg of hij als hij later groot is ook zijn spullen met geweld zal moeten verdedigen.
.
Dan maar een Desert Eagle .50 en schietlessen voor z'n verjaardag. "Wel proberen zo'n rotzak voor de drempel van de voordeur omver te blaffen, jongen. Die inteelthersennen krijg je zo moeilijk uit het tapijt..."

Parel van het Zuiden | 31-03-14 | 21:22

Wollah wil ook z'n kogelwerende geit

Bertus Brulbroek | 31-03-14 | 21:22

Als die gasten het niet leuk vinden gaan ze maar lekker in het rifgebergte zitten. Kijken of het dan nog zo leuk is. Oh ja, en zet die uitkering ook stop anders krijgen ze nog vakantie gevoel ook.

Die mocro's daar met die doeken zijn geen mensen, lager dan honden.

Wat is de definitie van een "mens", dat is in ieder geval een geweten (hebben ze niet), opvoeding en zelfreflectie, en iets wat zij "respeccetem" zouden noemen.

Als er een hel is , hoop ik dat het tuig (ongeacht afkomst, dus ook roomblanke blauweogen crimi's) gefrituurd worden als zwijnensnacks. F*ck em

toerbaas | 31-03-14 | 21:22

Marina verdient n lintje en een standbeeld, dit zouden meer mensen moeten doen.

Sven_84 | 31-03-14 | 21:22

Mark Smith | 31-03-14 | 21:18 | + 0 -

Ja het zijn hier allemaal hele stoere toetsenbord ridders. Die kan je om een boodschap sturen.

Supermatthijs | 31-03-14 | 21:21

Ik wil geen rellen maar als ze er komen wat een keuze is van een groep idioten dan krijgen ze rellen en dan leren ze de saamhorigheid kennen. De Nederlandse boeren pikken het niet en op een bepaald punt is het kiezen of delen. Grote bek geef je maar in Marokko en klagen doe je maar bij je papa en mama het liefst ook in Marokko. Heb het slechts over de criminelen en de goedpraters van deze criminelen. De ruimte is op me maat is vol.

Veel Vaak | 31-03-14 | 21:20

Te koop: 2x GLOCK 17, vorm. KMAR. Bieden v.a. €750 p.s.
.
Wie weet binnenkort op eBay...

Glas Koning | 31-03-14 | 21:20

genoeg is genoeg, minder minder minder!

pickalilly | 31-03-14 | 21:20

Iemand bedreigen met een vuurwapen is natuurlijk ook niet klagen als er eentje tegen je gebruikt zal gaan worden. Ook niet door je makkers.

Henk9730 | 31-03-14 | 21:20

Rondje Joop en dan knik je. Daar is fatsoen zover gedevalueerd dat de lire er eertijds rooskleurig voorstond.

toetssteen | 31-03-14 | 21:19

Heb je in Deurne een vergunning nodig om te demonstreren? Indien dat het geval is en de vergunning is niet verleend, waarom beschermt de politie de demonstranten dan? De politie (en de burgemeester) moet zich dan de ogen uit de kop schamen!!!
(aan de gezichten vd agenten te zien deden ze dat ook...)

En bedankt voor het citaat; wist toch niet wat die marocbrabo's schreeuwden. Ze willen dus een echte geit, gnaha. Krijgt Theo toch nog gelijk

Orman Bakal | 31-03-14 | 21:19

ROTFLMAO!!! Van Rossem, dank je dat je me n.a.v. die ellende in Deurne toch ook nog aan het lachen hebt weten te krijgen ;-)

Litsehimmel | 31-03-14 | 21:19

dat ze het maar uitzoeken op de kermis - allemaal!

ganzo | 31-03-14 | 21:19

Ben trots op de mensen van Deurne.

ET007 | 31-03-14 | 21:18

Gerechtigheid vragen nadat je een gewapende overval hebt gepleegd? Te laat.

Uitzetten die gasten. Laat ze maar in Marokko gaan roepen om gerechtigheid.

Lewis Lewinsky | 31-03-14 | 21:18

rasoptimist | 31-03-14 | 21:16 | + 0
Met je toetsenbord?

Mark Smith | 31-03-14 | 21:18

Roepen ze nou"wij willen een echte geit"?

Kroepoeksclan | 31-03-14 | 21:17

Kijk die kaalkoppen wil je natuurlijk ook niet hebben , die pakken alles aan wat een kleurtje heeft.

Eurotokkie | 31-03-14 | 21:17

Die mocro's willen dat de juweliersvrouw hard gestraft wordt.
Ik ben benieuwd welke straf ze vinden dat een gewapende overvaller verdient...

Moriarty | 31-03-14 | 21:17

en over 30 jaar, opa serienummer vertel nog eens over de bevrijdings oorlog.
t begon in een klein stadje in brabant, nadat eerst die nu verboden partijen probeerden geert te pakken, je weet wel die derde politieke moord.
ging door een simpele overval en de daarvolgende veldslagen in de omringende steden als helmond en eindhoven een schokgolf door de samenleving.
nadat de marokaanse en turkse regering troepen hadden gestuurd ging de oorlog heel europa over.

alexserienummer | 31-03-14 | 21:17

Volgens mij roepen ze "Wij willen gekkigheid".

moltisanti | 31-03-14 | 21:17

Uiteraard moet je het slachtoffer of slachtoffers wel even "wegwerken" na de daad...
Ommezwaai | 31-03-14 | 21:13 | + 0 -
Inderdaad. Als je de mogelijkheid hebt (geen getuigen), dan via de achterdeur afvoeren. Je wil je lot toch niet in handen leggen van een D66-rechter in een kapotte rechtsstaat.

jemagookniksmeer | 31-03-14 | 21:17

Marokaanmeneer op 2:20 "Mevrouw heeft 2 moorden gepleegd. Kom op, wordt wakker mensen!"
.
Uhm, volgens mij ben ik al wakker genoeg want wie ging nou wie overvallen? En btw: wat een vieze lakens...

davimore | 31-03-14 | 21:16

Het is gewoon niet te stoppen. Ik denk dat crimineel marokanje zich nu geroepen moet voelen dat het nu echt de laatste kans is. Stoppen met dat gedrag of er gaan mensen eigen richting plegen, massaal. Ze noemen dat zelf "intifada" het afschudden van een ongewenste invloed.
en.wikipedia.org/wiki/Intifada
Dit is iets van alle mensen en zal hoe dan ook gebeuren.
Ik denk dat ze moeten inzien dat dit goedschiks maar ook kwaadschiks kan en dat het tijdsgewijs voor de deur staat.

tattooboer | 31-03-14 | 21:16

Soms hoop ik stiekem wel eens dat ik een inbreker betrap. Ik sla hem hartstikke dood.

rasoptimist | 31-03-14 | 21:16

Kloof2012 | 31-03-14 | 21:13
"Ik neuk je de geit" is het toch in Noord-Afrikaanse kringen?

Ommezwaai | 31-03-14 | 21:15

Nee, ik wil geen wapen. In de VS vallen volgens mij nog steeds meer doden onder eigenaren door eigen wapens dan dat er inbrekers mee worden omgelegd. Echt een succes daar.
Ik wil ook niet dat andere mensen wapens hebben. Ik wil dat minder mensen een wapen hebben. Rot op zeg, doe normaal.

Heb weleens met een 25mm Oerlikon op een oude tank geschoten, dat was best wel kicken.

TheseDays00 | 31-03-14 | 21:15

Wij willen een echte geit. Heerlijk :-)

Bewapenen is noodzaak. Ik denk dat als de bom barst in de steden we blij mogen zijn met provincialen die het tuig de steden uit komt slaan. Die geïndoctrineerde stedelingen zijn te bang, te links of te eenzaam om iets te beginnen tegen de criminelen.

Veel Vaak | 31-03-14 | 21:14

The only thing that can stop a Maro.... bad guy with a gun, is a good guy with a gun.
Texaanse wijsheid.

VanBukkem | 31-03-14 | 21:14

ZOu het dan eindelijk toch echt gaan gebeuren, die massale opstand tegen vele jaren noord-afrikaans geweld?

sinar2 | 31-03-14 | 21:14

Heerlijk. De geneugten van de multiculturele samenleving, treffend in beeld gebracht. En dankzij GS ook nog een stukje Gutmenschen-mentaliteit in de persoon van D66-er Berndsen. Alle gebruikelijke ingrediënten zijn weer aanwezig.
Misschien nog een tweet van Quinsy waarin hij de juweliersvrouw uitmaakt voor raciste, om het helemaal af te maken?

spanarchist | 31-03-14 | 21:13

Gebeurt niet vaak dat mocro's in de mindeheid zijn,als ik ga stappen en loop per ongeluk tegen eentje aan(jakkie) dan staan er binnen no time 20 bij.
Zo te zien balen onze kansenparels hier flink van.

fietsdeur | 31-03-14 | 21:13

In huize Ommezwaai liggen wel een paar "tropische" verrassingen.
Die gebruik ik ook, indien noodzakelijk.
Uiteraard moet je het slachtoffer of slachtoffers wel even "wegwerken" na de daad...
Geen lijk geen moord is het toch?

Ommezwaai | 31-03-14 | 21:13

@Polletje Piekhaar

Gereedschap zat, van kettingzaag tot ... Machette (ook gereedschap).

mois | 31-03-14 | 21:13

"Wij willen een echte geit!" Moehahahaha..... geniaal Geenstijl!

Kloof2012 | 31-03-14 | 21:13

Het lijkt er op dat autochtone Nederlanders er wel klaar mee zijn.

Je houdt je hart vast, maar de kruik gaat natuurlijk net zolang te water tot hij barst.

Letten jullie even op, Rutte, Samsom, en andere zachte heelmeesters?

WE ZIJN ER KLAAR MEE!

JIP! | 31-03-14 | 21:12

Mark Smith | 31-03-14 | 21:08

En jij beweert dat dit soort onzin geen uiting is van Neanderthaler gedrag ?

Sophie9985 | 31-03-14 | 21:12

Dat er nog steeds landgenoten zijn die zónder Kalashnikov de deur uitgaan, dat kan er bij mij niet in. Het getinte gevaar loert op elke straathoek.

Kaltsnautzige | 31-03-14 | 21:11

-weggejorist-

Wissel | 31-03-14 | 21:11

Dat* autocorrectie -_-

struuf | 31-03-14 | 21:11

@Mark Smith | 31-03-14 | 21:08

Nee. Dat besluit om terug te gaan naar de steentijd werd in 1975 al ondertekend in ruil planktonsoep. Nu we er bijna zijn, hoeven we enkel te integreren.

Kijken wie dat het beste af zal gaan.

ZKH EénOog | 31-03-14 | 21:11

Voor het eerst zie ik een groep marrokanen die geen ''Wolla rot op met kankerkamra'' en geen ''Kankerpolitie'' roepen.

Natte vos | 31-03-14 | 21:11

-weggejorist-

struuf | 31-03-14 | 21:10

Triest,

het introspectief vermogen van deze "cultuurverrijkers" is nog geringer dan van een naaktslak. En waarom hoor ik zo weinig van de PvdA? na een week van ophitsen jegens hardwerkende en eerlijke mensen die de overlast van deze etnische psychoten meer dan beu zijn.

ad melkert | 31-03-14 | 21:10

Gewone Hollanders die t zat zijn. En de straat op gaan.
Zou er een traantje bij wegpinken.

das_Freudenmädchen | 31-03-14 | 21:09

En de enigen die dit niet vooruitgezien hebben, zijn degenen die vooruit zouden móeten zien. (Of ze willen ons bewust naar de godverdomme hebben, dat kan ook natuurlijk)

Maar hé, ze worden stelselmatig in het zadel gehouden door de burger zelf.

ZKH EénOog | 31-03-14 | 21:09

Misschien niet de participerende burger die onze regenten voor ogen hadden. Ze zijn zelf hun gezond verstand al te lang kwijt om daar bij anderen nog rekening mee te houden.

Godsammekraken | 31-03-14 | 21:09

Als de overheid je niet beschermen wil of kan, dan zul je het zelf moeten doen. En laten we toch vooral ook niet vergeten dat dat vrijwel het enige bestaansrecht is van een overheid: De bescherming van haar onderdanen.

Nederland faalt daarin opzichtig. Al decennia lang. Hele generaties autochtonen zijn er innmidddels opgegroeid die stelselmatig het bloed onder de nagels vandaan gehaald krijgt door dit soort addergebroed. Of dacht de politie soms dat zij de enige is die overlast ondervinden van Marokkanen?

Laten we hopen dat Den Haag wakker wordt voor het wakker schrikt als het te laat is en we al in een soort Balkan land leven.

stoethaspel | 31-03-14 | 21:09

Zo slecht je plek kennen, ik kan het maar moeilijk bevatten. Trouwens ROFLOL @wij willen een echte geit!

Rest In Privacy | 31-03-14 | 21:09

Nederland herpakt zich.

smdyasc | 31-03-14 | 21:08

Dikke lol @ wij willen een echte geit. Zeer sterk.

Fryske Pugilist | 31-03-14 | 21:08

Ik heb niks met wapens ik doe het liever met woorden.

Toetsiemonster | 31-03-14 | 21:08

Vuurwapens zijn verboden. Honden daarentegen niet. Bij mij durft niemand binnen te komen. Want ik heb een stevige Pit Bull die flink te keer gaat als er iemand aan de deur rommelt.

Polletje Piekhaar | 31-03-14 | 21:08

"Moordenaars" schreeuwen ze. Dat is de juweliersvrouw zeker niet. Er zit een wezenlijk verschil in tussen iemand doden en vermoorden.

EigenVolkEerst | 31-03-14 | 21:08

De overheid claimt het geweldsmonopolie en in ruil voor beschermingsgeld (belasting) probeert zij de bevolking veilig te houden, onder voorwaarde dat die bevolking dan zelf geen geweld gaat gebruiken.
Helaas is de laatste jaren gebleken dat het beschermingsgeld dat wij aan de overheid betalen niet wordt ingezet om de bevolking te beschermen tegen de mensen die zich moedwillig buiten de maatschappij plaatsen.
Minder beschermingsgeld betalen en zelf maar de middelen ter hand nemen is dan weer verboten, ook al komt de overheid haar verplichtingen niet na.
Wie is hier fout, de overheid die haar taken niet na komt (kan komen) of de burger die die taken in eigen hand wil nemen aangezien de overheid in gebreke blijft?

Dezenaamhier | 31-03-14 | 21:08

Tegenwoordig kun je niet meer vertrouwen op de politie. Als je je gezin wil beschermen tegen deze beestachtige overvallers ben je genoodzaakt om je te bewapenrn. Je wil toch je dochter en je vrouw die liggen te slapen verdedigen? Je werkt zelf van 08:00 tot 17:00 5 dagen in de week om je gezin te onderhouden want die plichtsgevoel heb je eenmaal als Nederlandse man. En dan laat je je niet klein maken door de buitenlandse roofbeesten die uit zijn op je spullen, geld en gezin. Plichtsgevoel kennen deze mensen niet.

Telemark | 31-03-14 | 21:08

Prima idee, terug naar de steentijd.

Mark Smith | 31-03-14 | 21:08

In deze tijd zal dat wel moeten. Zelfs oma's zijn hun leven niet zeker. Je zou willen dat het niet nodig zou zijn maar het is niet anders.

Wellicht dat Geert daad bij woord kan stellen en écht voor minder criminele Marokkanen kan zorgen.

Klaus Herzog | 31-03-14 | 21:07

Och gutte gutte gut.. Nou zijn de rollen omgedraaid (schijnbaar), en is het opeens belangrijk dat er gerechtigheid komt. Is dat ook de reden waarom bijna iedereen daar zijn kop verbergt onder een capuchon? Wat heb ik toch een afschuwelijke hekel aan dit volk, gadverdamme! Zeker 80% van de Mocro's/Lichtgetintiërs die daar loopt heeft een strafblad en is meerdere keren met politie in aanraking gekomen. Ze kunnen niet snel genoeg het land uit geschopt worden!
Daarnaast is het ook heel mooi om te zien dat er zoveel Nederlanders opkomen voor Marina. En Koosjer staat ook aan haar kant! Hup Hollanders, pak jullie land terug!

Koosjere Moslim | 31-03-14 | 21:07

Ik heb wel het idee dat de gebeurtenissen in Deurne iets losmaken in de Nederlandse samenleving: het besef dat we ons niet willoos hoeven te laten beroven en mishandelen. Het besef dat de maat vol is en dat het maar eens uit moet zijn met al dat geweld en al die criminaliteit.
Maar tegelijkertijd zal het allemaal wel langzaam gaan, want de politiek correcte reflex zit bij een heleboel Nederlanders nog erg diep.

Lewis | 31-03-14 | 21:07

-weggejorist-

ZuurAppelSap | 31-03-14 | 21:06

ja doe maar wapenwet van amerika in nederland

nlzonderbalingraag | 31-03-14 | 21:06

Als ik me zou willen bewapenen, dan zou ik dat hier natuurlijk niet gaan roepen. Maar ik heb mijn keus al wel gemaakt.

BenBinnen | 31-03-14 | 21:06

Ik vind die Noorse raketten wel kek staan op m'n balkon.

newray | 31-03-14 | 21:06

haha provinciaaltjes tegen mocro tjus

uuuu | 31-03-14 | 21:06

Die Marokkanen zien er ook altijd zo achterlijk uit. Vieze kleren en schreeuwen.
Echte kansenparels.

En nu is het genoeg! | 31-03-14 | 21:06

Het bericht dat je wist die zou komen.

Bluebook | 31-03-14 | 21:05

Deze kunnen in ieder geval Nederlands schrijven. Dat is al heel wat.

BLR | 31-03-14 | 21:05

Bewapenen? Verstandig.

La Bailaora | 31-03-14 | 21:04

Rutte, kan de BTW omlaag op wapens? Binnenkort is het eerste levensbehoefte!

ElMatadero | 31-03-14 | 21:03

Gezond verstand conclusie uit het failliet van de rechtsstaat.

Godsammekraken | 31-03-14 | 21:01

Volgens GS zitten er in .nl 3424 mensen op het internet?

Bubba de Vuystneuqer | 31-03-14 | 21:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken