Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

INZAMELEN! 20.000 euro voor Gijsbert Ruiter

burningmanleudal.png Slecht nieuws. U gaat nog meer geld verliezen in deze toch al krappe tijden. Alleen nu eens niet aan lastenverzwaring, maar aan frustratieverlichting. Voor Gijsbert Ruiter uit Leudal. Die stak een jaar geleden bijna een paar agenten in de fik omdat die zijn tuinhek wilden weghalen dat hem moest beschermen tegen agressieve kampers die Gijsbert en zijn vrouw jarenlang het leven zuur maakten. Getergde Gijsbert ging lone wolf op gemeentewerkers & politie met molotovcocktails en een kruisboog. De stand-off eindigde voor een ambtelijk oorlogstribunaal in negen maanden celstraf. Die heeft hij uitgezeten, maar nu eist de gemeente Leudal 19.000 euro Wiedergutmachung + verwijderkosten voor dat vermaledijde hekwerk. Terwijl het woonwagenkamp vol woestelingen ongemoeid gelaten wordt. Goedverdoeme. Laffe rotschoften. Je gemeentelijke verantwoordelijkheid voor de veiligheid negeren, een burger zijn recht op rechtvaardigheid ontnemen en hem daarna nog kaalplukken ook. Zo gaan we in dit land niet met elkaar om. Daarom van GeenStijl voor Gijsbert: een actie om 20.000 keiharde euro's bij elkaar te krijgen. Onze hardroze bouwsteen om Nederland sterker uit De Crisis te krijgen. Herstel begint niet bij de hoop die we van Rutte moeten houden, of bij het imago dat reclamehoerrr Ralph Wisbrun verkoopt. Herstel begint bij een rechtvaardige, veilige en gelijkwaardige samenleving waarin de overheid burgerrechten bewaakt, niet beschimpt. Herstel begint bij UW GOEDE GELDJE VOOR GIJSBERT RUITER.

Reaguursels

Inloggen

Zojuist ook een bedrag overgemaakt, het is niet veel maar samen komen we er wel :) Niet alleen voor Gijsbert en zijn familie maar ook voor mijn eigen principes!

Neusspray | 14-05-13 | 21:26

ik geef 10% van wat Weesie heeft bijgedragen

Frankasd | 14-05-13 | 20:22

chiel_tandwiel | 13-05-13 | 18:03
Recurve boog is niet per definitie voor beginners. Je begint vaak wel met 'n lullig recurve boogje, maar ook daar zijn er proffesionelere modellen van voor prof schutters.

Pindakees | 14-05-13 | 18:43

En nu maar hopen dat Gijsbert het geld in Eurocenten gaat afleveren... Alstublieft meneer, have fun...

maarten33 | 14-05-13 | 18:43

hee jongens, komt er nog wat van? vraag die man zijn banknummer nu even. ik kan niet per internet betalen, en er zijn er vast wel meer die dat niet kunnen.

de echte sinterklaas | 14-05-13 | 16:07

Toch maar 2 tientjes overgemaakt.

Salom | 14-05-13 | 15:29

Slechte beurt van GeenStijl. Geld overmaken lukt niet, wel krijg je spam als je het hebt geprobeerd.

De Geus | 14-05-13 | 15:18

Sorry, maar iemand die agenten met benzine overgiet dan wel molotovs gooit? Kun je nog zo'n verzetsheld zijn, maar dan zit er iets niet helemaal lekker bij je. Van mij geen geld. Al begrijp de hulp-gedachte er achter ook wel weer. Daarnaast moet ik m'n werkloze zelf ook nog wat onderhouden.

NulKommaNul | 14-05-13 | 14:39

Dat de beste man agenten in gevaar heeft gebracht is natuurlijk niet goed. Maar het is een wanhoopsdaad van iemand die ten einde raad is, en ik vraag me ook af hoe eenieder gereageerd had. Voor deze actie is hij ook gestraft.
Feit blijft dat de beste man geterroriseerd wordt door een stel kampertokkies die niet aangepakt worden. En daarnaast dus ook nog een regelneukende gemeente op z'n dak heeft. Daarom ook een contributie van mijn kant. We zijn in een dag net over een kwart, Go Gijsbert!

t is maar een mening | 14-05-13 | 14:12

Als Castricum, Weesie en andere grootgraaiers uit de staatsruif nou eens een klein deel van hun roofgeld aan die arme man geven...........

Tinie | 14-05-13 | 12:25

bank- of gironummer svp. ik betaal niet via internet.

de echte sinterklaas | 14-05-13 | 12:24

Hier zijn de feiten uit het onderzoeksrapport nog een keer op een rij.
- Het huis was zo goed als onverkoopbaar ivm de komst van een woonwagenkamp (p.44-45).
- Ruiter heeft het huis in 1998 gekocht voor 400.000 gulden, dat is ruim 180.000 euro(p.47) en 25.000 gulden onder de taxatieprijs (p.46).
Zie www.leudal.nl/document.php?m=1&fil...
Ruiter gaat nu uitgekocht worden, en houdt daar dik geld aan over. Nu ook nog medelijden hebben met iemand die zo naief is geweest? Lijkt me niet.

Ernesto_1001 | 14-05-13 | 12:03

En diezelfde wethouder Vogels weet zich zelf wel te verrijken met onroerend goed volgens kadaster. Met onfrisse cda praktijken zoals bestuurders dat in Limburg gewend zijn. Hij heeft 5 forse percelen op zijn naam staan! Knap met een wethoudersalaris. Verandert nooit daar in Limburg met corrupte wethouders in kleine gemeentes. Verandert nooit daar in Limburg. Deze wethouder lijkt me een schoolvoorbeeld om door pow aan de tand gevoeld te worden. Hij was ook al op het journaal toen hij het schilderij van koning Willem ging ophangen.

hansbrabant | 14-05-13 | 11:27

Kom op mensen, plaats het op liveleak facebook etc, dan is het geld binnen no time binnen.

rukvogel | 14-05-13 | 11:13

Pownews, ga nou eens langs bij de gemeente met een microfoon. Kijkcijfers gegarandeerd.

Kaasschaaff09 | 14-05-13 | 11:01

Gijsbert is een BAAS!!! Standbeeldje doen? Onderschrift:
- Gijsbert, een Nederlandse held die het waagde écht iets te doen aan de terreur in Nederland! 2013-

Die komt in de geschiedenisboeken als voorbeeld voor velen die het zat zijn dat ons ooit zo mooie Nederland zo verneuqt wordt!

Sylvan | 14-05-13 | 10:51

Gijsbert is een BAAS!!! Standbeeldje doen? Onderschrift:
- Gijsbert, een Nederlandse held die het waagde écht iets te doen aan de terreur in Nederland! 2013-

Die komt in de geschiedenisboeken als voorbeeld voor velen die het zat zijn dat ons ooit zo mooie Nederland zo verneuqt wordt!

Sylvan | 14-05-13 | 10:51

Is het niet een nog beter idee om nog meer geld in te zamelen dat we zijn huis kopen en daar een Roma familie inzetten. Zien wie er dan geterroriseerd wordt. HA!

Merula | 14-05-13 | 10:50

Op de gemeentesite:
In de gemeente Leudal vindt er de komende tijd een grootschalig wetenschappelijk onderzoek plaats. Het doel van het onderzoek is het toetsen van de leefbaarheid, veiligheid en buurtbeleving in de gemeente Leudal. Uw mening is erg belangrijk. Laat uw stem horen en vul de online vragenlijst in voor 13 mei 2013.

GOSH. Benieuwd wat er uit dat onderzoek komt...

fredsemoeder | 14-05-13 | 10:49

Iedere keer wanneer de geldteller bijna op 4000 staat dan springt hij terug naar 3600. Dit is nu al 2 keer gebeurt. Waarom wordt hier mee geknoeid? Als het zo moet dan ga ik niet overmaken. Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit eerst uit te zoeken alvorens jullie mijn bericht verwijderen? Alvast bedankt.

Richard1984 | 14-05-13 | 10:41

Er zijn andere methoden om je onmacht te uiten dan mensen in de fik te steken en te lijf te gaan.
Geen cent van dus.

Pimmetjes | 14-05-13 | 10:15

@NoWayOut | 14-05-13 | 00:13 |

Dus je irriteert je aan generaliseren, om vervolgens te gaan generaliseren? "Niemand" weet hoe het echte verhaal is.

Gijsbert + jouw gebruikersnaam = wat er gebeurd is.

Ik heb me er wel in verdiept, want elk verhaal heeft twee kanten. Maar hier wordt een wanhopige burger bureaucratisch kapot gemaakt. Om maar wat te noemen, kamp is er later bij gekomen, Gijsbert is er dus niet naast gaan wonen. Ik vind een molotov cocktail ook niet de handigste manier, maar als je tussen de regels door leest is dit een man die hulp nodig heeft.

Van mij mogen de kampies hun verhaal voor de camera komen doen, Tom (plus klein leger)? Hebben we in geval van kopschoppers mentaliteit ze meteen weer aan de digitale schandpaal.

Durereaguurder | 14-05-13 | 09:38

kim Philby 8:36
de heer mr. Ad Thomassen ( VVD ) is wethouder met "woonwagens" in zijn portefeuille van de Gemeente Leudal. Maar goed, VVD en daadkracht is anno nu een contradictie ondanks hun geleuter op de verkiezingsposters.

Jan Boule | 14-05-13 | 09:18

9.000 voor het verwijderen van een hek en 10.000 administratiekosten? Is dat gebaseerd op een uurloon van 2.000 euro?

Alcoholic | 14-05-13 | 09:17

@ OhJee | 14-05-13 | 08:12 |
Doet ie het niet?
Waarom is er eigenlijk geen iDeal-knop?
Wil graag wat pietermannen overmaken, maar niet als de boel vastloopt. Dan wacht ik maar even.
Het kan in ieder geval niet zo zijn dat de gewone man moet buigen voor terreur van smerig riooltuig.

Waarom pakt de overheid dat stinkende kampertuig eigenlijk niet aan? Jarenlang fiscaal bevoordeeld en met rust gelaten in aparte woongebieden waar ze en masse criminele activiteiten kunnen ontplooien. Is de overheid bang voor ze? Zijn er andere redenen? Waarom wordt dit uitschot toch met rust gelaten?

Kim Philby | 14-05-13 | 08:36

Het beste bewijs dat in Europa anno 2013 de overheid je grootste vijand is.
Deze brave man zijn publieke meltdown is meer dan begrijpelijk, geconfronteerd met zoveel ambtelijke onkunde.
Hij had waarschijnlijk beter een paar discrete huur-Albanezen met bivakmuts en loden pijp op de verantwoordelijke 'gezagsdragers' afgestuurd, om de boodschap over te brengen.

de_profeet | 14-05-13 | 08:17

Man man man.
Het smerigste uitschot dat er is. Het laagste van het allerlaagste. Menselijk afval. Heb medelijden met de beste man. Je zult er maar naast wonen. Naast dat kampertuig met hun smerig stinkende dikke viswijven.

En dan ook nog een overheid die je tegenwerkt. Hoe ver kun je gaan om een man compleet gestoord te krijgen?

Kim Philby | 14-05-13 | 08:14

Hallo, Paypal doet het niet!

OhJee | 14-05-13 | 08:12

Deze man en zijn gezin worden al jaren geterroriseerd door kampbewoners en door de overheid. Kan Pownews niet eens langs gaan met een camera?

Zzzzooooffff | 14-05-13 | 08:00

@Sillah | 14-05-13 | 00:14 | + -8 -
Het gaat hier voornamelijk om de houding van de gemeente die om onterechte wijze deze man benadelen. En dit is tekenend voor de ambtelijke terreur dat wij dagelijks meemaken. Dit maakt de man een held, ondanks zijn gevaarlijke gedrag.

Kaas de Vies | 14-05-13 | 07:44

-weggejorist-

Bezorgde vader | 14-05-13 | 06:56

Gijsbert kan de tyfus krijgen.

Dasch76 | 14-05-13 | 06:11

De grootste kudtkrant van Nederland, De Limburger/Limburgs Dagblad, wijdt er slecht in het lokale katern enkele regels aan en dan ook nog met een vergoelijkende ondertoon.
Een van de meest onaangename aspecten van hier in Limburg wonen is wel dat je tussen mensen moet leven die zich in meerderheid door zo'n vierderangs redactioneel vodje laten desinformeren.

WirMachenMusik | 14-05-13 | 02:22

Bij paypal btw...

WorkAholix | 14-05-13 | 02:01

"Your payment can't be completed because one of the receivers can't accept payments at this time."

Eh jongens... nu wil ik helpen... krijg ik dit!!?!?!

WorkAholix | 14-05-13 | 02:00

Als Gijsbert nu eens Yousef had geheten ?

Deus Absurdia | 14-05-13 | 01:42

Dat filmpje is zo grappig. Al die agenten rennen met zijn allen de woning binnen en een paar seconden later rennen ze twee keer zo snel weer naar buiten. haha.

Kededian | 14-05-13 | 01:27

Betalen is opgeven..
Ik wil best bijdragen maar dan wel om de gemeente een proces aan te doen, en niet om hun "kosten" te betalen.

80 | 14-05-13 | 01:23

@ikdenkwat ; lees dat dossier eens. Hetzelfde flikt de politie als je "doorrijd bij controle" - poging tot doodslag, want de agentjes moesten aan de kant springen. Die man (op video te zien) moest zijn cocktail latenvallen (politie hield hem onder schot) en het viel op de grond (niet in de buurt van agent) Hoppa "poging in brand steken agent"

raoul_203 | 14-05-13 | 01:15

Ben het helemaal met jullie eens! Ik zou dus best willen, maar ik vertrouw jullie niet. Sorry. Het is waarschijnlijk het D.Weensie-graai-effect dat me dwars zit? Dat ik denk: laat de redacteuren van GS elk 2.000 van hun riante salaris lappen en je bent er ook.

jojo1956 | 14-05-13 | 01:15

Geen geld voor mensen die brand bommen naar de politie gooit.. Die heeft ook een gezin "nee pappa komt niet thuis, hij is dood, verbrand, omdat z'n baas zei dat hij een hek weg moest halen bij een boze meneer"

ikdenkwat | 14-05-13 | 01:06

Indygogo (ofzo)
"Error Message
Your payment can't be completed because one of the receivers can't accept payments at this time."

What the . . . . !

Willem X | 14-05-13 | 01:05

Zou leuk gebaar zijn als zijn buren dit betalen kan Powned geen Rijdeinderechtertje gaan spelen?

Diana de Groot | 14-05-13 | 00:51

Mij doet denken dat er bij de gemeente sterke banden met de kampers zijn, familie ofzo.
Komt helaas wel vaker voor.
Jammer dat er zon gezinnetje verkloot wordt, wees wijs, pak je spullen en vertrek.

Aart Z. | 14-05-13 | 00:36

Het verhaal van Gijsbert, ofwel hoe goedwillende lieden in dit land worden geterroriseerd door de ambtelijke kliek.

j.m.de graaff | 14-05-13 | 00:27

@Sillah | 14-05-13 | 00:14
Uit mijn hoofd; het omkappen van bomen in en rond het kamp (zonder vergunning) door kampers.

Al SchietjemeLevend | 14-05-13 | 00:22

Mag er een update komen met een rekeningnummer waarop ik kan storten?

Al SchietjemeLevend | 14-05-13 | 00:18

Wat ik me dan afvraag is waarom hebben die kampers ruzie met gijsbert? Iedereen hier zegt meteen dat de kampers de daders zijn maar wie kent deze kerel persoonlijk? Ja niemand dus. Vooroordelen hier in overvloed. En die Gijsbert is volgens mij een grote idioot. Je gaat toch geen mensen bekogelen met molotov-cocktails!? Dan span je toch een rechtzaak tegen de gemeente aan dat zij je een schadevergoeding betalen ofzo wanneer die kampers iets zouden doen. Ik verwacht heel wat minnen maarja dit is mijn mening.

Sillah | 14-05-13 | 00:14

-weggejorist-

NoWayOut | 14-05-13 | 00:13

Redactie!
Ik kan mijn geld niet kwijt.
Wat nu?

j.m.de graaff | 14-05-13 | 00:12

Lesje empathie voor de "gerechts"ambtenaar lijkt me ook geen overbodige luxe denk ik zo? Of krijgt de gemeente subsidie als er probleem wijken/groepen zijn geconstateerd binnen die gemeente? Dan lijkt het kosten/baten lijstje me simpel en trekt desperate G. Ruiten altijd aan de kortste molotov. Men wilt het echte probleem niet oplossen, daar komt namelijk steeds een zak geld voor binnen.

Top initiatief verder, het had van mij wel een hoger bedrag mogen zijn, kan onze Gijsbert mooi een 3printer van kopen en zijn eigen wapenarsenaal printen. GTA:Inbreed stories, dat zal de overburen met groene vingers leren.

hanskazansteelpan | 13-05-13 | 23:43

Dus zomaar accepteren dat de gemeente die 19k gaat eisen? En wij als makke schapen dokken? Gemiste essentiele kans GS. Schadevergoeding voor Gijsbert en kampers op laten tieften uit NL!

vanderclooten | 13-05-13 | 23:25

is er ook geen rekeningnummer waar ik op kan storten?Tip voor hem, rij de burgemeester op de scooter dood .Als je nuchter bent,wordt het je niet al te zwaar aangerekend.Twee keer de taakstraf begeleider een joetje toeschuiven and your free to go.

arlen | 13-05-13 | 23:24

De gemeente heeft het zelf laten escaleren toen ze het hek kwamen verwijderen bij de beste man. De man die zich al niet gesteund voelde door de gemeente en op dat moment echt in zijn hemd werd gezet door een paar incompetente ambtenaren die hun gelijk wilden halen.
Op woonwagenkampen kan men doorgaans zijn gang gaan zonder dat iemand een strobreed in de weg legt. Want iedereen is gelijk, maar sommige groepen zijn net wat gelijker dan anderen.

Maurice63 | 13-05-13 | 23:10

Prins Bernhard wist hier wel raad mee. Kan Willem 4 niet ff bellen?

funkyd | 13-05-13 | 23:02

-weggejorist-

Jim Corrigan | 13-05-13 | 23:00

euh ik wil wel.. maar dan via ideal..

Remcork | 13-05-13 | 22:54

Ik vind het een goede actie. Heb bijgedragen.
Ik vind het ook jammer dat het geld naar de gemeente/staat verdwijnt maar ik zou het nog erger vinden als Gijs dit zou moeten betalen. Dus niet zeuren mensen : nu kun je eens wat doen.
Als ik kan storten om met een bulldozer dat kamp gelijkvloers te laten maken doe ik ook mee.
Het is echt onbegrijpelijk dat die kamp terroristen jarenlang wegkomen met hun terreur. Die man verdedigt zich met een hekje en moet het dan weghalen! Dat is toch echt treurig? Ik kan je wel vertellen dat ik helemaal door was gedraaid en niet de agenten had belaagd maar hun burgemeester baas. Die slappe lul zouden de langzaam moeten barbecuen. Als je zo met je burgers omgaat dan moet je met pek en veren de stad uitgegooid worden.

According2Mark | 13-05-13 | 22:52

Nee, gewoon nee. Meneer zat gewoon fout. Niet geholpen door de gemeente? Ja. Hierdoor een tikkeltje gefrustreerd, kan ik mij voorstellen. Agenten in de fik steken? Nee dat gaat toch echt te ver. En inderdaad het is niet eerlijk dat de gemeente de beste man nu vervolgens wilt kaalplukken maar daarvoor ga ik mijn geld niet geven. Dan had de beste meneer dit alles niet moeten doen, was er niks aan het handje geweest. Beter idee is om gewoon een paar shovels te huren en het kamp neer te gooien.

Aeque | 13-05-13 | 22:47

Ik probeer 5,00 euro te doneren, maar wordt niet geaccepteerd! Bedrag te laag?

lldbhnger | 13-05-13 | 22:36

Met geld schuiven lost niks op. Procedeer de gemeente dan liever helemaal kapot, maak ze gek met WOB-verzoeken.

Overigens heb ik mij net een beetje verdiept in de zaak; ik geloof best dat Dhr Ruiter gelijk kan hebben maar ik veroordeel het gebruik van geweld ten zeerste (en molotov-cocktails gooien vallen daar mijns inziens onder). Overigens weet ik niet wat ik er van moet vinden dat die man daar bleef wonen; respect dat je voor jezelf op komt maar belachelijk dat je een kind laat opgroeien in die situatie.

B&W | 13-05-13 | 22:35

Paypall wil geen betalingen meer accepteren. Dus geen donatie kunnen doen.

De oude nar (6) | 13-05-13 | 22:33

net PayPal aangevraagd, duurt 2-3 dagen voor die actief wordt en dan zal ik ook een vijfje storten

schoneslapert | 13-05-13 | 22:33

20.000 knikkers om een hek weg te halen? Hebben ze daarvoor managementadviseurs ingehuurd?

Max Navelstaar | 13-05-13 | 22:21

Ja hallo, maak ik geld over werkt het niet.......

ik reaguurdusikbesta | 13-05-13 | 22:21

-weggejorist-

niksneem | 13-05-13 | 22:14

Paupervolk die kampers.

Warskippy | 13-05-13 | 22:13

Over geld in een bodemloze put storten. Giros het nog liever naar Griekenland.

TypeR | 13-05-13 | 22:13

du Roi Soleil | 13-05-13 | 20:18 | + 3
Bedankt nog eens 5 euro erbij voor deze opmerking. +1

joyriders | 13-05-13 | 22:13

Al die reaguurders die redenen zoeken om geen 5 euro te doneren voor dit goede doel trachten alleen maar te verbloemen dat ze al jaren in de bijstand zitten.

Magisch realisme | 13-05-13 | 22:12

Het spijt me zeer. Ik ga geen de gemeente Leudal niet belonen voor hun strapatsen. Maar ik hoop dat Gijsbert Ruiter zijn gelijk ooit haalt.

PureYak | 13-05-13 | 22:12

Sympathiek initiatief, maar een beetje voorbarig, lijkt het. Afgaande op het verhaal heeft Gijs nog twee bezwaarrondjes plus een gang naar de rechter. Mocht dat zo zijn dan betwijfel ik of e.e.a. gehandhaafd blijft. Kan het me nauwelijks voorstellen. Maar, je weet het maar nooit vandaag de dag.

Magdatkandat | 13-05-13 | 22:07

gebrokenvleugel | 13-05-13 | 21:48

Mag dat niet?

ams | 13-05-13 | 22:06

Wat een kutidee. Zamel dan geld in om bezwaar te maken tot je erbij neer valt ofzo. Of betaal die freaking pykies om 4 weken in de tuin van de wethouder te gaan kamperen. Maar als je hiervoor geld in gaat zamelen dan geef je de gemeente toch gelijk?

Valt me zwaar van je tegen Geenstijl ...

smoosh_smoosh | 13-05-13 | 22:02

Begrijp je nu waarom veel overheidstuigh in de oorlog ook fout was? Ze volgen gewoon klakkeloos het befehl van de obersturmbannführer.... Ook wel bekend als burgemeester, minister, president. Vriendelijk lachen en ondertussen je handtekening zetten onder dit soort kleinburgerlijk pestbeleid. Waar blijft die Koning die ons land zou beschermen? Of beschermd die ons niet tegen kwaad van binnenuit?? Gemeentebeleid, politiek, allemaal #nederfail

Rest In Privacy | 13-05-13 | 22:01

Er zijn mensen die 50, 100 en zelfs 200 Euro storten.
Hulde!!!1!!

Zzzzooooffff | 13-05-13 | 21:59

We kunnen beter Molotov cocktails gaan inzamelen voor hem en samen het bestuurlijk gespuis het land uit jagen.

Glorix | 13-05-13 | 21:52

Wij hebben hier net besloten dat ik als werkloze zoon ons huis ga huren van mijn ouders, als huurder zal ik de huurtoeslag aanvragen, moet lukken na eerste termijn zal ik ook geld overmaken om de boete te kunnen betalen.

gebrokenvleugel | 13-05-13 | 21:48

je ruiten 9 keer ingegooid, je kippen onthoofd, je haan gespiesd over een vork, 15 man die je deur in puin meppen om jou even een "lesje" te leren, je kind moeten overplaatsen naar een andere school, 9 maanden zitten terwijl jij je gezin beschermt d.m.v. een hek te plaatsen, de gemeente die kampers en ander tuig volk voorrang geeft ten koste van de normale Nederlander.

Beste Gijsbert, ik denk dat het overgrote gedeelte van het volk achter je staat en hier 1,2,3 of 10 EUR doneert voor een goed doel. Door de werkende burger, voor de werkende burger.

En tot slot:

c'est ça

fcmutsie | 13-05-13 | 21:48

@mezelf
omdat het een belachelijk hek met nato-prikkeldraad was.

maar het feit dat de gemeente daarna het huis 24u per dag liet bewaken geeft wel aan dat zo'n hek geen overbodge armoede was in deze.

toch had de man beter 9 maanden kunnen zitten voor het afbranden van een woonwagenkamp. Alhoewel dat is misschien ook niet zo'n goed idee.... youtu.be/AR8SkOhKG9Y

ams | 13-05-13 | 21:44

+10 eur

blik sem | 13-05-13 | 21:44

Welke ambtenaar haalt het in zijn hoofd om 20.000 euro te gaan lopen 'eisen'.

De ambtenarij is er voor de burger. Niet omgekeerd.

Koninging Beatricks | 13-05-13 | 21:36

Beter een goede advocaat inhuren die de gemeente verantwoordelijk stelt voor de gemoedstoestand van de beste man vanwege het nalaten van de juiste maatregelen tegen de overlast gevende kampers.
Of gewoon hem uitleggen waar hij het anarchisten kookboek vandaan kan halen en iets van een soort diner voor die kampers klaarmaakt.

miko | 13-05-13 | 21:35

@profiteroles | 13-05-13 | 18:45
Heb je het verhaal een beetje gevolgd?Diezelfde politie had de beste man moeten beschermen. Maar onze overheid geeft liever villa's aan overlast gevende roma's dan dat ze burgers beschermd. Dat zo een man door flipt en eigen gericht speelt is misschien niet goed maar volkomen te begrijpen.

miko | 13-05-13 | 21:32

Waarom mag die man geen hek? Even los van conflicten en gevolgen, waarom mag die man geen hek in z'n tuin zetten?

ams | 13-05-13 | 21:29

@Tim Immers | 13-05-13 | 18:26
Diezelfde man die bedreigd werd door kampers en geen hulp kreeg van dezelfde gemeente? De man die zijn huis en erf verdedigde? Wacht maar tot de staat voor jouw komt. Meelopers en makke schapen zoals je zelf (komt de Godwin) heeft ervoor gezorgd dat 90% van de joden gedwee werden afgevoerd.

miko | 13-05-13 | 21:26

Ze moeten de oorzaak aanpakken.
Niet deze man.
Ik kan t nu niet missen maar als t vakantiegeld erop staat doe ik nog een donatie.
Ik vind het ronduit schandalig dat ze deze mensen zo tot wanhoop hebben laten drijven.

cobie | 13-05-13 | 21:22

@Supermatthijs | 13-05-13 | 18:17
Nep socialist!

miko | 13-05-13 | 21:20

Deze beste man was iemand die opstond tegen de staat en straat terreur.
Over tien jaar denken mensen nog aan hem als de laatste die verzet bood.

miko | 13-05-13 | 21:18

ideal?

dennisz | 13-05-13 | 21:17

Ik zag net een mooie donatie van maar liefst 200 Euri voorbijkomen. :)

michello | 13-05-13 | 21:08

Overigens is de overeenkomst tussen kampers en de overheid, dat men beide een soort van neerbuigend spreekt over Burgers.

Russ Meyer | 13-05-13 | 21:06

marrokanen en kampers daar is de pliesie niet gek op hoor, als die komen verschansen de "burgerbeschermers" zich gauw achter hun burootjes.
kunnen we niet een paar marrokanen van het kamp op die neo nazi's afsturen?

thepinkpainter | 13-05-13 | 21:06

@robbo | 13-05-13 | 19:24 | + 27
Kijk dat is interessant!

MacMiep.nl | 13-05-13 | 21:04

Zo net even 50 euri gestort voor Gijsbert.
Ik heb echt ongelooflijk te doen met deze man en zijn strijd tegen een stelletje NSB'ers en nazi's van die gemeente, gewoon het gore lef hebben om zo'n rekening naar deze man te sturen. Geen enkel respect voor normale mensen bij die gemeente, wat een stinkende falende graftakken. Onlangs had je die faalburgemeester op tv en die zat het nog te verdedigen ook, de opper nazi.

Atlas Shruggs 10 | 13-05-13 | 21:04

Donated ! Of het nou linkse of rechtse rakkers zijn, i don't care.

Kipkleppert | 13-05-13 | 20:56

Als ik zeker zou weten dat het geld gebruikt zou worden om dat smerige kamperstuig uit te roken, dan stort ik wel wat.

Mazzeltov | 13-05-13 | 20:55

Superactie!!!
@Redactie: zorg dat je hem rond 22 mei nog even op de voorpagina zet. Dan is het vakantiegeld bij veel mensen binnen en zullen mensen nog wat guller geven. Succes!

number one | 13-05-13 | 20:47

du Roi Soleil | 13-05-13 | 20:30 |

Of Linkse Weldenkende mensen Gijsbert en zijn vrouw - ook van oorsprong Linkse Weldenkende mensen uit de grote stad - haten, weet ik niet.
Ze weten zich er denk ik geen raad mee, omdat ze door de strijd van Gijsbert worden geconfronteerd met het feit dat geweld soms de enige optie lijkt als niemand je tegen barbaren lijkt te willen beschermen.
Het gaat ook helemaal niet over links of rechts. Het gaat over een falende, incompetente overheid die haar belangrijkste kerntaak, het beschermen van goedwillende burgers, weigert te vervullen.

Peyronie | 13-05-13 | 20:44

@sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 20:22
Zo pessimistisch ben ik nou ook weer niet want dan zouden dit soort zaken veel meer gebeuren.

Wel zie ik dat steeds meer mensen aan het doordraaien zijn. Door externe danwel interne omstandigheden. Veelal een combinatie daarvan. Die maken er meestal zelf een einde aan.

Maar wat ik eigenlijk verontrustender vind is de apathie. Dat mensen zich helemaal niet meer verzetten als hen onrecht wordt aangedaan. Moegestreden. Die vluchten of sluiten zichzelf op.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:42

nou van mij krijgt ie niks! hij wordt straks gewoon uitgekocht door de gemeente en zal zeker de hoofdprijs vangen aangezien de gemeente dit hele gedoe ook meer dan beu is.

en daarnaast heeft de gemeente na zijn vrijlating enkele weken beveiliging neergezet, eerst politie daarna particuliere, wat hun ook al meer dan tienduizend euro heeft gekost.

Er is zeker fout gehandeld, bij alle 2 (3) de partijen. maar dat betekent niet dat het nu niet netjes opgelost kan worden. Ruiter heeft nu geboet voor zijn gedrag en wacht nu rustig op uitkoping dus zijn houding -> lalala geld.

THE_END | 13-05-13 | 20:41

@du Roi Soleil | 13-05-13 | 20:30

Het is de eigengereidheid die ze schuwen. Het is voor hun een vies woord. Het staat voor de platvloerse volkse burger, die zich niet laat vertellen wat hij moet doen.

Soms noemen ze het ook verhuftering, ik denk vanwege de negatieve connotatie. Heel veel van die verhuftering is ook verzelfstandiging van de burger. Zoals een eigen hek om je huis zetten als je bedreigd wordt.

decadent degeneraat | 13-05-13 | 20:36

@Supermatthijs | 13-05-13 | 20:15
Hebbie hem weer.
Prutser.

(Je hebt geluk dat ik in een goeie bui ben. Ander had ik lul geschreven)

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:35

Je moet geen 20k inzamelen, je moet een verwijdering van het kamp regelen, daar is die vent pas echt mee geholpen.

Qippie | 13-05-13 | 20:33

Is die 20.000 niet beter te besteden aan een Hitman om die Kampers op te ruimen?

XipeTotec | 13-05-13 | 20:32

Graag gedaan Gijsbert. Moge de kracht be with you.

michello | 13-05-13 | 20:31

Al die geen PayPal geen creditcard excuses of privacy bezwaarde mensen geloof ik niet.nl

Veel Vaak | 13-05-13 | 20:30

Waarom zouden de Linkse Weldenkende mensen deze man zo haten, terwijl ze criminelen uit alle windstreken doorgaans toch vol begrip en compassie tegemoet treden?
Misschien omdat hij met dat hek op die kampers broodroof pleegde, en dat mag niet want nooit meer fascisme?

du Roi Soleil | 13-05-13 | 20:30

Waar blijft de Gijsbert-o-meter op het GS-topic?

KollenbergSittard | 13-05-13 | 20:28

3 euro van mij. Teller loopt best snel 16 euro in 5 minuten dat komt een heel eind.

Veel Vaak | 13-05-13 | 20:23

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:13
Het gaat me niet echt om eigen rechtertje spelen en de gevolgen daarvan, maar om de vraag in hoeverre je de uit eigen frustratie voortkomende behoefte om van je af te slaan, mag laten prevaleren boven het welzijn van andere mensen. Ik vermoed dat 99% van de mensen niet eens in staat is goed van kwaad te onderscheiden, wat voor hen goed is, is goed, veel verder komen ze niet.

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 20:22

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 20:14

Hoezo?

Als ik aan mijn vrouw vraag om geld voor bloemen voor jou slaat ze mijn tanden uit mijn bek.

Of dacht je dat ik de enige kopschopper thuis was?

pius | 13-05-13 | 20:22

Dat hij 9 maanden in de cel heeft gezeten oké.
Maar die boete konden ze beter aan de oorzaak geven.

cobie | 13-05-13 | 20:21

Ik las trouwens dat het OM 8 jaar geeist had tegen deze man, enkel omdat zijn hekje 2cm te hoog was en hij zijn huis wilde verdedigen zoals je op het filmpje ziet!
Acht jaar! Zijn ze wel goed wijs bij het OM!! Als een Marokkaan in een straatrace een meisje doodrijdt en daarna doorrijdt eisen ze nog geen jaar.
Je hekje 2 cm te laag is dus net zo erg als 4 kinderen doodrijden.

du Roi Soleil | 13-05-13 | 20:18

Ik geef geen cent! de gemeente Leudal 19.000 euro als schade loos stelling laten betalen.. Stap maar naar de rechter. Een beetje gezonde rechter geeft de gemeente ongelijk.. Kom ook maar eens met de prijs opgave, imbecielen Er hoeft geen compleet asbest boerderij afgebroken te worden!

Crematorium-de-Asbak | 13-05-13 | 20:16

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:13 | + 0 -

Ja, een politieke fludt- partij oprichten bv. waar de honden geen brood van lusten en een paard de hik van krijgt.

Supermatthijs | 13-05-13 | 20:15

@cobie | 13-05-13 | 20:12

Ja dat is wel een goed punt. Die boete gaat ook wat ver. zeker gezien het feit dat de rechter best rekening mag houden met de omstandigheden.

Dat doen ze normaal ook altijd.

pius | 13-05-13 | 20:15

Zeuh, 2 euro via Paypal, zeux in je bakkes jonge!

contactverbod | 13-05-13 | 20:15

Geef hem anders een taakstraf ipv een boete, weet je zeker dat hij het nooit meer doet...

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 20:14


pius | 13-05-13 | 20:05 |
Een vrouw ook nog.En ik lasnog ergens in je reaguursels dat je een vriendin hebt die weet wat fellatio is.
Jij bent wel een boefje hè?!

irma zonderboezem | 13-05-13 | 20:14

@sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 20:08
Ach Sjaak, ik weet heus wel dat als iedereen eigen rechter gaat spelen het volkomen uit de hand gaat lopen.

Maar soms heb ik er wel begrip voor dat mensen tot het uiterste getergd zijn en dan iets doen wat niet kan/mag

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:13

Zo, tientje gestort voor Gijsbert, z'n vrouw Margot en hun zoon.
Lieve, gedesillusioneerde idealisten.

Peyronie | 13-05-13 | 20:13

Hij heeft toch al een celstraf gehad.
Waarom moet hij dan zoveel geld ook nog betalen.
Ook de gemeente weet dat een burger niet zomaar 19 k in de kast heeft liggen.

cobie | 13-05-13 | 20:12

1500 euri alweer in slechts twee uurtjes, pff.
Ik ga ook maar eens iets verzinnen op indiegogo.

de grote Anti | 13-05-13 | 20:11

263 reacties en 1462 Euro = 5,56 Euro per reactie. Ik zeg : "niet lullen maar storten."

snap-u-m-snap-ik-m | 13-05-13 | 20:10

@Crematorium-de-Asbak | 13-05-13 | 20:08

Nee, het maakt je miserabel en verdrietig. Koekwaus.

decadent degeneraat | 13-05-13 | 20:09

Als je Roemeen bent mag je hier zakkenrollen totdat je er bij neervalt. Je komt geen dag in de cel. Hooguit op het bureau wat papierwerk invullen. Zelfs de toegang tot Nederland wordt je niet ontzegt.
Als je Bulgaar bent kun je duizenden euro's uit de gemeentepot plukken zonder dat iemand je een strobreed in de weg ligt.
Als je kamper bent betaal je 0,6% belasting, krijg je een uitkering en mag je bijroven.
Maar als je Nederlander bent mag je niks. Of je een hekje plaatst of een waxinelichtjeshouder gooit, jarenlange terreur en celstraffen zullen je deel zijn!

du Roi Soleil | 13-05-13 | 20:09

GELD maakt niet gelukkig!!

Crematorium-de-Asbak | 13-05-13 | 20:08

@La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:46
Zal in het vervolg erbij zetten dat dit een correctie was van een typo. tegen i.p.v. teen.
@La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:44

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:08

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:02
En ik hoop alleen maar dat je ooit nog eens het grotere geheel gaat inzien.

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 20:08

Hij wordt al 13 jaar getreiterd door de gemeente. Hij is niet paranoide. 13 jaar frustratie, angst en onmacht kan niet leiden tot geweld tegen overheidsmedewerkers, volgens de rechter.

Bizar land zijn we soms.

Mijn geld gaat ook op het hoopje.

decadent degeneraat | 13-05-13 | 20:08

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 20:02

Nee mijn nichtje. Mijn vrouw staat het niet toe dat ik bloemen voor andere vrouwen koop. En Mijn nichtje durft toch niks te zeggen.

pius | 13-05-13 | 20:05

vooruit, eurotje overgemaakt omdat ik het kan missen en alle kleine beetjes meehelpen

Russo | 13-05-13 | 20:05

Daarom zou ik nooit een Wout kunnen zijn.
Blindelings bevelen opvolgen.
Er worden jaarlijks legaal miljoenen varkens vermoord maar de grootste varkens aanvallen mag niet..
5 Euro voor Gijsbert

geert trilders | 13-05-13 | 20:05

Naast deze reguliere actie zou er ook een actie gehouden moeten worden om de advocaatkosten te kunnen betalen vanwege de terugvordering van de e 19.000 van de incompetente ambtenaren!

ProAsfalt | 13-05-13 | 20:04


Supermatthijs | 13-05-13 | 19:59 |
Kaas wie?

irma zonderboezem | 13-05-13 | 20:03

@sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:57
Daarin verschil ik niet met jou van mening Sjaak, qua conclusie.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 20:02

Betaald. Want ik kan me goed indenken wat die kerel doormaakt, met zo'n niet-belastingbetalend tuig naast zijn deur.

massaal | 13-05-13 | 20:02

Zo, 50 euro overgemaakt. Overigens zie ik het geld liever besteed aan een schadeclaim tegen die hufters van de gemeente.

Plusser | 13-05-13 | 20:02


pius | 13-05-13 | 19:59 |
Je nichtje?... Je vrouw bedoel je!

irma zonderboezem | 13-05-13 | 20:02

Let even goed op die meter, hier komt mijn bijdrage...

Supermatthijs | 13-05-13 | 20:01

@Supermatthijs | 13-05-13 | 19:57

Verandering van spijs, enfin, misschien niet heel toepasselijk in dit geval;)

pius | 13-05-13 | 20:01

alles wat ik overhad heb ik gegeven
4 euro kon ik nog missen van mijn WAO uitkering.

De Boodschapper | 13-05-13 | 20:01

@ mijntweecent
Dan was Pius me voor .

cobie | 13-05-13 | 20:00

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:57

Ik heb net het spaarvarken ( ik weet het haram) van mijn nichtje geplunderd hoor.

Dat je het weet.

pius | 13-05-13 | 19:59

irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:57 | + 0 -

Hij is natuurlijk iets minder draagkrachtig dan Kaas.

Supermatthijs | 13-05-13 | 19:59

@Bakito

don't get your grannypants in a twist, dude!

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:58


pius | 13-05-13 | 19:52 |
( zal me een flinke bos zijn voor 0, 086754 euro cent gemiddeld :-))

irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:57

pius | 13-05-13 | 19:56 | + 1 -

Het is weer eens wat anders, goed bezig !

Supermatthijs | 13-05-13 | 19:57

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:44 |
Het gaat me om het begrip over wat samenleving inhoudt.
In diezelfde denktrant als die je aanhaalt wordt het namelijk net zo begrijpelijk dat een Marokkaan die door zijn vader geslagen is, in een sociale huurkazerne woont, in de moskee bepaalde dingen hoort van de imam, op school niet mee kan komen en door zijn kansloze vrienden opgejut wordt om rare dingen te gaan doen, geweld gaat gebruiken tegen twee homo's.
Maar is het nog steeds niet goed.

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:57

cobie | 13-05-13 | 19:55
Net voor jouw reply ging de meter met 0,10 cent omhoog.

mijntweecent | 13-05-13 | 19:57

Is deze man niet mogelijke paranoïde? Een gemeente heeft soms ook een plicht om eventjes te kijken of het wel goed gaat. Daar betalen we ook geld voor.

Hij lijkt echt heel bang en dat rare machtsvertoon gaat niet helpen dan.

Aan de andere kant, waarom zo een gezeik om een hek. Boomhutten, hekken, groot machtsvertoon. Gemeentes hebben niks anders te doen tegenwoordig. Ik vind het niet raar, dat mensen soms een beetje doordraaien.

decadent degeneraat | 13-05-13 | 19:57

*anus op tafel legt*

pius | 13-05-13 | 19:56

Done.
Tis niet veel maar alle beetjes helpen denk ik.

cobie | 13-05-13 | 19:55

@the uninvited guest | 13-05-13 | 19:52
De term "oud" is wederom subjectief.

Nog gevingerd in t weekend?

Bakito | 13-05-13 | 19:55

@pius | 13-05-13 | 19:51
LOL!

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:53

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:51

Ha.

* storting aan Gijsbert ongedaan maakt en bloemetje voor Irma halen gaat*

pius | 13-05-13 | 19:52

@Bakito

ik weet het is vermoeiend.
ik kan er niks aan doen dat je al zo oud bent.

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:52

Zo 10 eurocent overgemaakt. Maar ik loop daar niet mee te koop.

Zoiets moet je anoniem doen.

pius | 13-05-13 | 19:51


CornholioNL | 13-05-13 | 19:48
Zeg stumper, doe dat lekker zelf!

irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:51

Zo 15 euries overgemaakt. Succes.
Freddie Stobart | 13-05-13 | 19:24 | + 0 -
-------
idem

appeltjesgroeneweide | 13-05-13 | 19:49

pius | 13-05-13 | 18:50 |

Beste Pius, ga eens deaud.

CornholioNL | 13-05-13 | 19:48

Bakito | 13-05-13 | 19:38 |
Hoera!

Zzzzooooffff | 13-05-13 | 19:47

@the uninvited guest | 13-05-13 | 19:44
Zo, dat waren wel weer genoeg subjectieve aannames voor vandaag.

< bakito heeft het gesprek met the uninvited guest verlaten >

Bakito | 13-05-13 | 19:47

betaald

jankerd | 13-05-13 | 19:47

tegen

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:46

Ik zou best aan de dwangsom willen meebetalen, maar ik houd de hand toch op de knip omdat dat bedrag van €9000,- verwijderkosten niet wordt aangevochten. Gijs, wees nou verstandig. Betaal alleen de dwangsom en vraag om een gespecificeerde nota voor die verwijderkosten. Wedden dat ze niet op een eerlijke manier aan €9000,- komen? Daar zitten kosten bij in die de gemeente helemaal niet zelf betaalt. Denk bijvoorbeeld aan politie-inzet. Zo te zien is de gemeente verdre met een dikke vrachtwagen met dito aanhanger gekomen, terwijl dat lullige hekje zo achterin een bestelbus past. Ook als je veroordeeld bent tot het betalen van "de kosten" zijn er grenzen aan wat dat ("de kosten") precies behelst.

Ooit_huisregelneef | 13-05-13 | 19:46

Begrijp helemaal het gevoel van Gijsbert: machteloos en wanhopig, dan kan er eens iets breken. Money well spent.
Verder: wat kapotte_stofzuiger zegt @ 18:02.

CaesarSalad | 13-05-13 | 19:45

@ la vie

Mjah, mooi betoog. Succes verder.

Zeepaardje | 13-05-13 | 19:45

@ GS: zoals anderen ook al zeiden:betaal als GeenStijl de rekening... want idd... de fiscus leest hier ook mee!

skipper65 | 13-05-13 | 19:45

@sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:32
Nope, ik kijk er anders tegen aan. Ik kijk naar de omstandigheden waardoor dit kon gebeuren.
Nogmaals praat het niet goed, maar de politie was zijn vriend niet. De gemeente ook niet. Die traden niet op teen de daders en dan moet hij zijn huis uit?

Dat is hetzelfde wat er is gebeurd met homo's en anderen die uit hun huis zijn weggetreiterd omdat de politie niet optrad en ze bij gemeenteambtenaren ook geen steun vonden.

Gijsbert liet zich niet wegjagen. Wilde niet buigen voor tuig. Dat vind ik prijzenswaardig. Niet dat hij agenten met een kruisboog beschoot etc. Maar snap wel dat iemand zo ver kan komen.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:44

Speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen. Iedereen die even niet oplet wordt het slachtoffer van burgerhaat. Per ongeluk heb ik 2014 ipv 2013 bij de ingangsdatum van mijn autoverzekering gezet. Gevolg: mijn auto rijdt nu 5 weken onverzekerd rond. En hóp. Meteen een volautomatische boete van 390,-. Redelijkheid en billijkheid bestaat niet meer bij de overheid. Zeker niet in het geval van Gijsbrecht. Hoe kunnen we de suffe burger zo pijnlijk mogelijk naaien is de eerste vraag op de agenda van de overheid. Gijsbert, van mij krijg je een tientje.

Plug | 13-05-13 | 19:44

@Bakito

das white trash, geen rijke kampers met meer geld dan de gemeente bij elkaar heeft? dat zijn de armoedzaaiers van amerika.

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:44

Volgens mij moet de gemeente een schade vergoeding betalen, voor de geleden psychische schade.

"De gemeente ontkent de problemen niet. Betaalde zelfs het betongaas dat Ruiter bevestigde om zijn ruiten te beschermen, maar liet het daar bij. Wél kwam Leudal in actie toen Ruiter zijn hek een paar centimeter te ver op gemeentegrond plaatste.„Een aaneenrijging van blunders, verkeerde inschattingen, doordrukken van een machtspositie en blind zijn voor de feiten”, noemt advocaat Peter Plasman de handelwijze van de gemeente."

Bron: Plasman advocaten

bamibak | 13-05-13 | 19:44

Voor alle belastingexperts hier:
Schenkingsrecht zou van toepassing zijn wanneer het één schenking van €20.000 zou zijn. Over 2000 schenkingen van €10 is precies 2000 maal nul euro verschuldigd.
Dat er een derde partij tussen zit die de inzameling verzorgt doet hieraan niets af.

CaesarSalad | 13-05-13 | 19:43

Zo, heb net 5 euro overgemaakt.
Is toch van de gekke dat je tegenwoordig jezelf moet beschermen omdat de politie wederom aan de verkeerde kant staat !

k3VL4r | 13-05-13 | 19:42

Kan iemand Ideal aanzetten?

drs Chris | 13-05-13 | 19:42

@the uninvited guest | 13-05-13 | 19:38
https://www.google.nl/search?q=trailer+park+usa&aq=0&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=fyWRUcCmDNH30gW98YDIAw&biw=1280&bih=709&sei=gSWRUZviFqa10QWsyoDgBg#um=1&hl=nl&tbm=isch&sa=1&q=trailer+park&oq=trailer+park&gs_l=img.3..0l5j0i24l5.11588.13038.2.13833.14.8.0.0.0.1.157.669.5j3.8.0...0.0...1c.1.12.img.5vEHLpOrZZg&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.46340616,d.d2k&fp=8deaae5df506b65d&biw=1280&bih=709

Bakito | 13-05-13 | 19:41

LibertasSimplex | 13-05-13 | 19:30
Jij hebt toch ook wel eens een carrièrekeuze gemaakt zonder erbij na te denken en daarna probeer je er maar het beste van te maken. Schijnt dat veel mensen net zo ver geradicaliseerd zijn als de eerste de beste kutmarokkaan, in dat ze menen dat wat zij als rechtvaardig zien met geweld tot stand gebracht mag worden. De methode Mohammed B zeg maar.

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:39

OT

Nu ook Polen die met duizenden Euro's aan toeslagen in hun zak verdwijnen. Hoe laat begint morgen het debat met Weekers?

eerstneukendanpraten | 13-05-13 | 19:39

Voor het eerst sinds heul veul tijd geld overgemaakt naar een goed doel. Go Gijsbert.

Ayatollah Oink-Oink | 13-05-13 | 19:39

Wat wil je ook als je die dikke van de Plus naar binnen laat lopen. Getrokken pistool voor een hekje..

joyriders | 13-05-13 | 19:38

@Bakito

amerikanen reizen tenminste echt met hun rv's.
kampers bouwen een villa en dumpen de wielen in de kelder en hun woning is geen onroerend goed meer.

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:38


pius | 13-05-13 | 19:29 |
Wat en niet is kan ook niet slap worden en/of gaan hangen, dat hoef ik jou toch zeker niet uit te leggen!

irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:38

@Zzzzooooffff | 13-05-13 | 19:36
Ja, Van Rossum zei net op twitter het bedrag te verdubbelen. Toffe gast

Bakito | 13-05-13 | 19:38

@robbo | 13-05-13 | 19:24

Ah, in dat geval kan zwarte kip zelfs betogen dat het geen hek is maar een stukje gaas om de planten tegen aan te laten groeien oid.

neemjemoederindemali | 13-05-13 | 19:37

Hoewel niet mijn gewoonte.. heb ik al gestort... maarrr... er is nog zo'18000 euri te gaan mensen... dusss.. genoeg reaguurders hier... allemaal 5 euri lappen... en t schiet op

skipper65 | 13-05-13 | 19:37

Zo, mijn plicht gedaan. Dragen de heren en dames bij GS ook wat bij?

Zzzzooooffff | 13-05-13 | 19:36

Zo, Gijsbert, daar zijn mijn €10,00

Beste Geenstijl redactie, zorg ervoor dat jullie de rekening betalen en doneer deze NIET aan Gijsbert. Doen jullie dit wel dan zal de belastingdienst binnen no time nog even een aanslagje indienen en mag Gijsbert nog even 52% afnokken omdat de 20K bij zijn inkomen wordt opgeteld. Al is de actie nog zo snel, de overheid die naait je wel....

Pieter Bas | 13-05-13 | 19:36

@SuperMathijs

Waar ze voor stemt boeit me niet, maar dat het met alle winden meebuigt lijkt me duidelijk, gatverredamme

Zeepaardje | 13-05-13 | 19:35

@the uninvited guest | 13-05-13 | 19:31
Het zijn inderdaad net Amerikanen.

Daar heb je un punto, amigo

Bakito | 13-05-13 | 19:35

@Zeepaardje | 13-05-13 | 19:25
In dit geval waren het geen hulpverleners ook al waren die agenten ook maar gestuurd. In de ogen van de op dat moment doorgedraaide Gijsbert waren ze onderdeel van de gemeente die hem en zijn gezin in de steek hadden gelaten.

Niet goed te praten maar die ambtenaren die nooit een poot voor in dit geval het slachtoffer hebben uitgestoken omdat ze die kampers niet aan durfden pakken, zijn ook schuldig aan het feit dat dit zo uit de hand is gelopen.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:33

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:26 |
Nee, je mist het hele punt. Als Gijsbert was verhuisd en de gemeente aansprakelijk had gesteld voor het verlies op zijn huis had ik wel geld gegeven. Zelfs als Gijsbert een kamper (of wethouder) had neergeschoten en verbrand had ik nog (of juist) een deel van zijn proceskosten betaald. Nu niet.
Gijsbert is een onderdeel van het probleem, niet van de oplossing.

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:32

@Bakito
au contraire, mon frere!
ik vind niet dat het hun vrij staat hun halve wielenvilla's in te richten als kitschpaleizen!
de grond waar ze op staan hebben ze zich meestal toegeeigend zonder ook maar rekening te houden met anderen. ze bedreigen en bedriegen zich een weg door alles heen en zijn fucking profiteurs. die mensen moesten ze echt keihard aanpakken.

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:31

Kan iemand Ideal aanzetten ? Ik heb geen Paypal en wil het ook niet...
Tutanchamon | 13-05-13 | 19:25 | + 0 -
Idem, en een creditcard heb ik ook niet, maar ik wil best een paar euro overmaken.
snotferatu | 13-05-13 | 19:28 | + 0

En je wilt geen paypal omdat?

peers | 13-05-13 | 19:31

-weggejorist-

Leudalwarrior | 13-05-13 | 19:30

@sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:19
Gewapende vaders met een geweldsmonopolie die verder van niks weten.

LibertasSimplex | 13-05-13 | 19:30

@Mazzo | 13-05-13 | 19:20

Geen idee. Maar misschien kan je me dat vertellen.

Je lijkt me iemand met ervaring.

pius | 13-05-13 | 19:29

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:18

Als je tieten net zo slap zijn als je verhaal is het niet veel met je. Manic Monday zeker.

pius | 13-05-13 | 19:29

robbo | 13-05-13 | 19:24 |
Op stap met Tom naar die gemeente.

Watapatja | 13-05-13 | 19:28

Kan iemand Ideal aanzetten ? Ik heb geen Paypal en wil het ook niet...
Tutanchamon | 13-05-13 | 19:25 | + 0 -

Idem, en een creditcard heb ik ook niet, maar ik wil best een paar euro overmaken.

snotferatu | 13-05-13 | 19:28

@Supermatthijs | 13-05-13 | 19:25
Voor mij is het belangrijk dat er duurzame materialen worden gebruikt. Dat hek van Gijs is volgens mij niet slaafvrij, ik zie nergens een keurmerk.

Bakito | 13-05-13 | 19:28

@Supermatthijs | 13-05-13 | 19:22
Ow ja joh?

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:28

Zeepaardje | 13-05-13 | 19:25 | + 0 -

Tsja, de principes van een PVV-ster zijn nogal buigzaam.

Supermatthijs | 13-05-13 | 19:27

@robbo
zeg ik toch, als het op die klotekampers aankomt schuift elke gemeente. alsof ze in hun broek schijten dr voor.
ministaatjes zijn het met eigen regeltjes. weg ermee!

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:27

robbo | 13-05-13 | 19:24 |
En dat in integer Limbabwe, daar hoor je nooit iets over frauderende bestuurders.

Watapatja | 13-05-13 | 19:27

Anderhalf uurtje en nu al ruim duidend Euro, Gemeente Leudal! Wij komen eraan!!! stijlloze roze leger

Michael Corleone | 13-05-13 | 19:26

@sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:19
Dat hij zich verzette tegen dat zooitje bureaucraten die hem en zijn gezin niet beschermden, maakt hem een held. Niet waarmee hij zich - ten einde raad - verzette. Overigens heeft hij daarvoor gezeten en ongetwijfeld ook zijn excuus voor aangeboden.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:26

Kan iemand Ideal aanzetten ? Ik heb geen Paypal en wil het ook niet...

Rest In Privacy | 13-05-13 | 19:25

@la vie

Dat zal best, maar kom dan niet met 1.000 posts 'handen af van onze hulpverleners'

Zeepaardje | 13-05-13 | 19:25

Bakito | 13-05-13 | 19:16 | + -2 -

Een degelijk duits hek, daar zou ik misschien ook nog wel aan bij willen dragen.

Supermatthijs | 13-05-13 | 19:25

@the uninvited guest | 13-05-13 | 19:19
Het staat jou vrij om kampers te mijden, zoals het hun vrij staat de woonwagen in te richten met kitsch.

Bakito | 13-05-13 | 19:25

Zo 5 euries overgemaakt. Succes.

Freddie Stobart | 13-05-13 | 19:24

Nou mensen sterker nog ik was degenen die alles gefilmd heb en later een inzamelactie voor margot gehouden heb, ik heb onderzoek gedaan naar de kadastergegevens van gijsbert tijdens zijn detentie, er was niet bekent bij het kadaster, toen ik op 5 maart in de raad insprak en de raad vertelde dat er nog geen gevens waren, dus met andere woorden het was niet bekent of de plek van het hek van gijsbert was of gemeentegrond, is er begin april een meting gedaan en wat blijkt nu beste mensen !!! HET HEK STON OP HUN GROND EN ZELFS EEN STUK VAN DE OPENBARE WEG IS VAN GIJSBERT, ik ben inmiddels van de zaak gehaald mag geen verslag meer doen omdat ik te betrokken zou zijn, lulkoek ik kan niet tegen onrecht dus het koste mij wel mijn vrijwilligersbaantje bij omroep 3ML en binnenkort zelfs mijn echte baan daar ik wordt eruit gewerkt, dat wou ik even kwijt dus het hek stond op hun eigen grond en zelfs een stukje openbare weg is van hunb, gemeente leidal waar was je mee bezig !!!!

robbo | 13-05-13 | 19:24

Parsons | 13-05-13 | 19:12 |
Ja, het is buigen of barsten als je de compromisfase voorbij bent. Meer smaken zijn er niet.

Watapatja | 13-05-13 | 19:23

@Zeepaardje | 13-05-13 | 19:17
Niks hypocriet, hooguit voorbarig.

Kijken wat jij had gedaan in het geval van Gijsbert.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:23

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:21 | + 0 -

Die schade betaal je uiteindelijk zelf, bijdehand.

Supermatthijs | 13-05-13 | 19:22

@blinde kip | 13-05-13 | 19:16
LOL. Daar wil ik wel een bedrag voor overmaken.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:21

@19.000 euro om een tuinhekje te verwijderen?
irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:29 |

Die 19.000 euro zijn om Gijs zelf te kunnen verwijderen. Als Gijs die 19k niet aftikt, legt de gemeente beslag op zijn huis om het vervolgens te veilen.

jaco | 13-05-13 | 19:21

@19.000 euro om een tuinhekje te verwijderen?
irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:29 |

Die 19.000 euro zijn om Gijs zelf te kunnen verwijderen. Als Gijs die 19k niet aftikt, legt de gemeente beslag op zijn huis om het vervolgens te veilen.

jaco | 13-05-13 | 19:21

@pius | 13-05-13

96 en 1000 euries.
Veel incest gehad in de familie?

Mazzo | 13-05-13 | 19:20

@Bakito

kampers moet je niet benaderen, die mensen rieken de high heavens in. omdat ze hun wagens alleen onderhouden met hun beiers porselein maar zelf onder de wagens slapen en zich nooit wassen. haha

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:19

Hoewel ik het verschrikkelijk vind om aan de gemeente te betalen die al dit leed door haar laksheid en gedoogbeleid, heeft veroorzaakt, toch gedoneerd. Als teken van solidariteit met iedereen die zich blauw betaalt aan onze overheid en daar helemaal niets voor terug krijgt. Als teken van protest tegen een overheid die haar meest basale taak, het beschermen van de burgers, al jaren niet meer uitvoert.

Barani517 | 13-05-13 | 19:19

Ondanks alle verzachtende omstandigheden... deze man richt een kruisboog op en gooit met vuur naar vaders die toevallig van hun chef de opdracht hebben gekregen een hek weg te halen en verder van niks weten en dat maakt hem opeens tot een held?
Druk maar op de minkudoknop, maar ik snap tenminste wel iets van begrippen zoals moraal, held en respectvol omgaan met je medemens. Jullie blijkbaar niet. Stelletje kutmarokkanen!

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:19


pius | 13-05-13 | 18:59 |
Zelfs al had je ruggengraat en doorzettingsvermogen je mist de capaciteit om ook maar 1 niveau hoger te komen, laat staan je op te werken naar mijn niveau!
(Het siert je dat je er voor uitkomt, dat dan weer wel)

irma zonderboezem | 13-05-13 | 19:18

Toch gaat het weer snel. €1000 per uur.

lopende encyclopedie | 13-05-13 | 19:18

100 keer nee, geen cent. Wat voor lamlul valt de politie aan?

GS stelletje hypocriete lapzwansen!

Zeepaardje | 13-05-13 | 19:17

Kan de redactie even een uitdraai maken van het gestorte geld per reaguurder? Ik gok op 0,864447 eurocent per kop. Ik denk ik neem het ruim hè. Zit je altijd goed.

pius | 13-05-13 | 19:16

Voor 19 ruggen kun je vast wel wat kampbewoners vinden die met brandende auto's het gemeentehuis wil binnenrijden.

blinde kip | 13-05-13 | 19:16

@the uninvited guest | 13-05-13 | 19:11
Jij vraagt mij hoe je kampers moet benaderen. Ik jou zeg heb.


@Supermatthijs | 13-05-13 | 19:10
Bovendien springt een beetje rottweiler met drie poten in zijn neus over zo'n laag hekje heen. Beide partijen hebben hier hopeloos gefaald.

Bakito | 13-05-13 | 19:16

5 euro gestort helaas storno niks op de rekening wie kan me wat lenen ? Me uitkering komt snel ?

Harken maar | 13-05-13 | 19:16

Die Gijsbert moet echt door een hel zijn gegaan.
Een pleister van €10 heb ik hier voor over.

Mazzo | 13-05-13 | 19:15

@Tim Immers | 13-05-13 | 18:26
Is het leuk wonen daar op het kamp?

blinde kip | 13-05-13 | 19:14

@Watapatja | 13-05-13 | 18:50
Dus het is of je doodvechten tegen de overheid, Don Quichotte style, of meelopen?

Wat een beperkt denkvermogen heb jij.

Parsons | 13-05-13 | 19:12

@Bakito
precies zoals kamptokkies in de openbaarheid hun hennepplantages onderhouden en hun belastingen openlijk ontduiken om de gemeente te tillen?
nee meneer alles bij die mensen moet achterbaks dat zijn ze gewend daar!

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:11

Bakito | 13-05-13 | 19:00 | + 0 -

Wel een beetje nepkampers, een echte had dat hek de volgende dag al bij de oud ijzerboer gebracht.

Supermatthijs | 13-05-13 | 19:10

@neemjemoederindemali | 13-05-13 | 18:51
W.b. die advocaat zag ik net de volgende tweet van de vrouw van Gijsbert langskomen n.a.v. de actie van GS:

@margottwit
@Jan_Bennink @CC Hoop in bange dagen, hartverwarmend! TNX Hoop evengoed dat de advocaat korte metten met ze maakt en het geld niet nodig is.
twitter.com/margottwit/status/3339854...

Dus afgezien van het feit dat het mij ook tegenstaat om de gemeente aan geld te helpen vind ik deze actie ook nogal voorbarig. Vind Gijsbert overigens een held.

W.b. dat hek: lees even de linkjes van @drs.Nee | 13-05-13 | 18:10

Dat hek stond op eigen grond, in de voortuin, maar er was geen vergunning voor aangevraagd. Dat schijnt daar kennelijk te moeten. Gijsbert weigerde om legitime redenen dat hek weg te halen en toen heeft de gemeente dat hek verwijderd.
Natuurlijk om te treiteren.

Dat hek stond er om Gijsbert en zijn gezin te beschermen tegen die kampers. Iets wat de gemeente jarenlang heeft nagelaten. Dus wellicht kan die advocaat nog wat doen.

La Vie En Rose | 13-05-13 | 19:09

Leudal ergens in Midden-Limburg, laten we die naam nooit meer vergeten. Als het even kan er niet op vacantie gaan, niet gaan wonen en niet overwegen als vestigingsplaats voor een bedrijf. En iedere inwoner die we ontmoeten aanspreken op het verfoeilijke despotisme van zijn/haar gemeentebestuur.

WirMachenMusik | 13-05-13 | 19:09

Ja doeg!!! Nog meer geld naar t buitenland??
Genoeg is genoeg! Die limbo klopt maar lekker bij de eu aan! Net als zorba de griek en en roman de roemeen!
Mijn knip is leeg dankzij markx en diederIKKE!!

dani7902 | 13-05-13 | 19:08

@the uninvited guest | 13-05-13 | 19:02
Recht voor de raap, geen stiekem gedoe of geslijm. Dan maak je een goede kans.

Bakito | 13-05-13 | 19:08

@Russ Meyer | 13-05-13 | 19:01

Eensch, en niet alleen pownews, ook zwarte kip, Tom Staal en Brenno dienen daar op de stoep te staan. € 19.000,- betalen omdat je tuinhekkie in hun ogen een paar cm te hoog is.

En natuurlijk artikel 1 van de grondwet er even bij halen, ik wil wedden dat er in die gemeente wel meer tuinhekjes staan die een paar cm te hoog zijn. Aanpakken die achterlijke ambtenaren en die burgemeester en wethouders.

neemjemoederindemali | 13-05-13 | 19:07

schijt op de kamptokkies!

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:07

Een terechte inzamelactie.
Ik maak 20 euro over.

Old_Spice | 13-05-13 | 19:07

Geldtransporteur Brinks wil zijn personeel bewapenen omdat de overheid niet in staat blijkt de keiharde criminelen die al meerdere overvallen hebben gepleegd af te stoppen. En nu zie ik ene Leatitia Griffith die namens een voor mij niet erg duidelijk veiligheids instituut vertelt dat het geweldsmonopolie bij de overheid berust. En onze nationale bromsnor met dat indrukwekkende stemgeluid vertelt dat er natuurlijk geen sprake van kan zijn dat Brinks zijn personeel gaat bewapenen. Als ik in de schoenen van de firma Brinks stond zou ik acuut stoppen met geldtransport. Laat die flinke overheid dat dan maar doen.

Polletje Piekhaar | 13-05-13 | 19:07

@neemjemoederindemali | 13-05-13 | 19:00

Nee. Mij interesseert het geen typhus. Maar als het me zou interesseren zou ik vinden dat een rijkaard als jij dat moet betalen. Rijke mensen profiteren al genoeg immers. Dus vort, overmaken die shit.

Particulier initiatief FTW.

pius | 13-05-13 | 19:05

Eerst Tokkies aanpakken. Maar ja, dat durven wij niet.

shit01 | 13-05-13 | 19:05

Bakito | 13-05-13 | 19:00 |
Desalniettemin, uit het topic en bovenstaande reacties spreekt een kutmarokkanenmentaliteit.

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 19:05

Wat een gemeente, die kunnen zelfs niet hun eigen burgers beschermen tegen kampers.

Michael Corleone | 13-05-13 | 19:04

@Desmoulins | 13-05-13 | 18:59

Ik begrijp je niet zo goed denk ik in deze. Maar dat zal je niet onbekend voorkomen. En wat is dat met dat buurtvadergelul? Ik heb nog nooit iets vrijwillig gedaan.

Ik kom alleen in beweging als er belastinggeld mee gemoeid is.

pius | 13-05-13 | 19:03

@bakito

waar houdt dat tokkie kamptuig wel van?
die mensen zouden ze moeten verbieden.

the uninvited guest | 13-05-13 | 19:02

liegende hollander | 13-05-13 | 18:20 |
Van de site Gemeente Leudal;
Spreekuur wethouders
De wethouders J. van der Stappen, A. Thomassen, P. Verlinden en P. Vogels houden spreekuur iedere donderdag van 16.00 - 17.00 uur. Een afspraak maken is niet nodig.
Ik hoop dat Pownews donderdagavond een vervolg item heeft over deze kwalijke zaak :) Daarvoor ben ik lid geworden.

Russ Meyer | 13-05-13 | 19:01

Misschien is deze zaak anders op te lossen door dat gemeente bestuur landelijk aan de schandpaal te nagelen.Dat bestuur is volkomen geschift dat zij zoiets zo uit de hand laat lopen voor iets wat op de man zn eigen grond staat.Wie een arrestatie team,brandweer,politie en ambulance optrommelt voor een paar planken dient als gemeente bestuurder zonder pardon op straat gezet te worden. Gemeenschaps geld kan beter besteed worden dan aan ego s van gemeente lakeien

dehandigesmeerlap | 13-05-13 | 19:00

@pius | 13-05-13 | 18:54

Volgens de gemeente 19 ruggen, en jij vindt dat een rijkaard als jij dat moet betalen. Ik ben het met je eensch.

neemjemoederindemali | 13-05-13 | 19:00

@sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 18:58
Sowieso nooit de politie betrekken in een conflict met kampers, houden ze niet van.

Bakito | 13-05-13 | 19:00

@Broeder | 13-05-13 | 18:55

Fucking Baas. 100 pluskudo's voor jou. Iemand die zijn money put waar zijn mond is.

RSPCT.

pius | 13-05-13 | 19:00

Nog een keer redactie IDEAL !

stalen kloten | 13-05-13 | 18:59

pius | 13-05-13 | 18:55

Betrapt op wat?
Dat doe je wel vaker hier las ik laatst...
Goed, als jij dat werkelijk denkt. Mijn zege heb je.
Ik weiger alleen een cent te stoppen in iets dat tegen mijn principes druist. En daar valt dit initiatief, ondanks het nobele karakter, helaas onder.
Virtuele praatjes vullen geen gaatjes, buurtvader.

Desmoulins | 13-05-13 | 18:59

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:56

Beetje rustig over mijn vriendin hè. Anders zie ik me genoodzaakt me tot jouw niveau te verlagen.

Een hele klus maar wat moet dat moet.

pius | 13-05-13 | 18:59

Ik houd van ruwe ongeslepen mensen. Hoef ik het niet eens eens te zijn met wat ze hebben gedaan. Gijsbert Ruiter is zo'n ruwe man. Ik doe mee voor 20.

showarma | 13-05-13 | 18:58

Met alle respect Gijsbert, het waren niet de agenten die jou in die situatie hebben gebracht en je woede had zich daarom nooit op die agenten mogen richten.
Hij zal eerst diep door het stof moeten gaan voor mensen die een kruisboog op zich gericht zagen en pas daarna zal ik een deel van zijn boete betalen.

sjaakdeslinksesul | 13-05-13 | 18:58

Gemeente betalen = gemeente gelijk geven.
Ofwel, door te betalen steunen we de laffe actie van de laffe gemeente in plaats van een burger te steunen die tot voorbij het uiterste was getergd door diezelfde overheid.
Het moet toch mogelijk zijn om zoveel e-mails, post, WOB verzoeken e.d. te doen zodat de gemeente haar eis laat vallen en eindelijk eens excuses gaat aanbieden aan familie De Ruiter voor het jarenlange lakse optreden.

domheid regeert | 13-05-13 | 18:57

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:50 |

Ach, what's new.

Desmoulins | 13-05-13 | 18:56

pius | 13-05-13 | 18:50 |
Je vriendin zal voordat ze aan jou uitgehuwelijkt werd vast wel eens een lekkere lul in haar mond gehad hebben, maar dat vroeg ik niet hè

irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:56

-weggejorist-

Broeder | 13-05-13 | 18:55

Roep maar als er een fakkel, riek, veren, en een pot met pek gewenst zijn. Tot die tijd, geen cent naar de overheid.

Parel van het Zuiden | 13-05-13 | 18:55

@Desmoulins | 13-05-13 | 18:52

Ik heb je betrapt. En dat doet pijn. Dat begrijp ik.

pius | 13-05-13 | 18:55

Einde van de Domheid | 13-05-13 | 18:51
Ik dacht helemaal niks. Was meer een ideetje volgens het principe "wie het eerst ruikt, heeft zijn gat gebruikt"
Verder houd ik me totaal nooit bezig met dat stomme gedoe van kudo's

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:54

@neemjemoederindemali | 13-05-13 | 18:52

Ja. Alle politie-inzet, Ambtenareninzet. Wat denk jij dat dat kost allemaal.

pius | 13-05-13 | 18:54

pius | 13-05-13 | 18:50 |

Zo, weet ze dat.
Baas!

Desmoulins | 13-05-13 | 18:54

€ 5 omdat het kan, niks meer en niks minder

joyriders | 13-05-13 | 18:54

@Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:50

Wij hebben altijd zulke uitwisselingen. Hij speelt gewoon hard to get.

Maar ik blijf er rustig onder.

pius | 13-05-13 | 18:52

pius | 13-05-13 | 18:46 |

Reçu, wat deftig.
Zo, zo, wordt het weer allemaal een beetje teveel voor je stuk verdriet?
Ik heb dat nergens geopperd, maar dat is dus de oplossing volgens de veredelde buurtvader...
Pius, pius, pius ongezien de tiefus is zelfs nog teveel eer.

Desmoulins | 13-05-13 | 18:52

@pius | 13-05-13 | 18:33

Ah, jij betaald de hele rekening dus voor Gijsbert. Mooi man.

neemjemoederindemali | 13-05-13 | 18:52

Geweldig initiatief. Chapeau.
Herinner ons er periodiek aan, want ik wil wel maar de giro is nu helemaal leeg. En zulke arme sloebers zullen er vast meer zijn.

crisiswhatcrisis | 13-05-13 | 18:51

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:45 |
Jij denkt dat ik er een probleem mee heb dat de W van Nick en Simon ever licht in zijn staatsflorijnenbuidel tast, not @ all!

Einde van de Domheid | 13-05-13 | 18:51

Hm, Ik heb er geen probleem mee om Gijsbert te helpen maar het idee dat de poen naar zo'n debiele gemeente gaat staat me een beetje tegen.

Ik heb liever dat jullie zwarte kip en Brenno op Gijsbert afsturen, de eventuele kosten daarvan ben ik bereidt aan mee te betalen.

Volgens mij mag je namelijk een erfafscheiding bouwen van 2 meter hoogte, gemeten vanaf het hoogste punt van je erf. Volgens mij moet zelfs je buurman mee betalen als je een erfafscheiding wilt op de erfgrens.

Ik zou, als ik Gijsbert was, de zaken even omdraaien. Volgens mij is de gemeente eigenaar van de aanpalende grond en dient derhalve mee te betalen aan de erfafscheiding.

Voor de voorgevelrooilijn mag je zonder bouwvergunning een erfafscheiding maken van 1 meter hoogte. Uiteraard gemeten vanaf het hoogste punt van het terrein van Gijsbert. Punt is dus om eventueel het terrein wat te verhogen op een bepaalde plek:-) Kortom, stuur zwarte kip, Brenno en Tom Staal erop af. Eens kijken hoelang de gemeente het lekker vindt om vol in de publiciteit te staan. Pak vooral de verantwoordelijke wethouder goed hard aan en zijn partij.

neemjemoederindemali | 13-05-13 | 18:51

Parsons | 13-05-13 | 18:32 |
Heb toch meer respect voor mensen die vechten voor hun principes dan al die laffe meelopers.

Watapatja | 13-05-13 | 18:50

pius | 13-05-13 | 18:48
Dit gaat nooit meer goedkomen tussen jullie. Vrees ik.

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:50

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:45

Nee ik niet. Maar mijn vriendin wel. En Slipsnifter ook.

pius | 13-05-13 | 18:50

Owww ik hoop dat Rutte het eindbedrag verdubbeld!

Dr. Swami | 13-05-13 | 18:50

Buitengewoon vindictief en kleinzielig van die gemeente ook.
'We hebben de rechtszaak verloren maar we pakken hem wel'. Die mensen kunnen hun huis niet verkopen.
Eigenlijk moet de nationale Ombudsman regelen dat de gemeente verplicht dat huis moet kopen.

Einde van de Domheid | 13-05-13 | 18:48

@Desmoulins | 13-05-13 | 18:46

Dat je met je grote anonieme pleurismuil mee moet gaan naar dat kamp of anders je bek moet houden. IPV hier de gebraden haan uit te hangen.

Met je Conservatyphus.

pius | 13-05-13 | 18:48

Einde van de Domheid | 13-05-13 | 18:44 |
Maakt mij niets uit hoor :) Ben geen +/- fetisjist.

Russ Meyer | 13-05-13 | 18:47

Ik vond trouwens dat ie zich nog heel erg beheerste, toen met dat tuinhek en dat vuurtje enzo. Ik denk dat ik helemaal door het lint zou zijn gegaan.

VanBukkem | 13-05-13 | 18:47

hebben jullie nog geld over, dan? ik niet. mag blij zijn dat als in mei mijn vakantiegeld gestort wordt ik nog een rooie cent overhoud. hoezeer ik ook met die meneer sympathiseer... als gemeente zou ik eerder bij die kamperts gaan graaien, die hebben duiten zat. allemaal zwart verdiend met verkoop van auto-onderdelen en oud gestolen ijzer en dan heb ik het nog niet eens over hun takings in de illegale hennepteelt.

the uninvited guest | 13-05-13 | 18:46

Sympathie voor de eenling tegen de hyena's. Maar betalen? Zeker niet. Weet je met je naïeve kop wel waar dat geld naar toe gaat?
Even nadenken, redactie. Er zijn andere oplossingen. GS is goed in roeren waar het stinkt, toch? Zet ze 's onder druk daar, die bureaubaasjes. Of is het alleen geschreeuw?

Politant | 13-05-13 | 18:46

Je raakt toch ontroerd van al die rechtse Gutmenschen hier zeg. Willen jullie wel even je reçu online pleuren aub?

Wel ff checken hè.

pius | 13-05-13 | 18:46

pius | 13-05-13 | 18:44 |

AntiGhandi?
Jij bent weer eens in de war waarde nitwit.
Zoveel onzin in één tegel is voor mij zelfs teveel van het goede... Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Desmoulins | 13-05-13 | 18:46

Vooruit. 1 Eurie. Omdat jullie het vragen. En omdat ik me helemaal kan voorstellen dat je uit wanhoop zover kunt komen. Stel dat je kinderen in gevaar worden gebracht. Dan komt toch dat leeuwenhart bovendrijven? En dan ga je makkelijk te ver. Iedereen zou dit kunnen overkomen.

Ik ben in principe tegen geweld, maar als je als kind gepest wordt, kun je er vanaf komen door de grootste pestkop ten overstaande van de hele klas één flinke klap/schop te verkopen, dusdanig dat ie begint te janken.
Deze oplossing verdient geen schoonheidsprijs, maar ken een aantal gevallen waarin dit uitstekend geholpen heeft. In het kader van zachte heelmeesters, stinkende wonden. Soms moet je doorpakken om iets te stoppen.

MacMiep.nl | 13-05-13 | 18:46

Wel een lekker hek ja, ong 3 meter hoog met prikkeldraad. En dan met vuur gooien naar de politie, het zou je buurman maar zijn, rot op!

profiteroles | 13-05-13 | 18:45

Einde van de Domheid | 13-05-13 | 18:44
Laat me raden: jij?

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:45


pius | 13-05-13 | 18:39 |
Weet jij uberhaupt wel wat pijpen is?

irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:45

@Desmoulins | 13-05-13 | 18:40

En wat ga jij precies doen als antiGhandi? met meneer mee om het kamp tot een dorre vlakte te reduceren? Eventjes laten zien dat je niet moet spotten met de Conservatieve attitude?

I'm Impressed.

pius | 13-05-13 | 18:44

@Aart Z. | 13-05-13 | 18:27
Nooooit opkroppen. Zo is het bij Gijs ook ooit begonnen.

Bakito | 13-05-13 | 18:44

Alleen PayPal? Jammer. Had er graag €5 voor over gehad. Kunnen jullie niet iets ideal-achtigs opzetten?

Nietvoordekat | 13-05-13 | 18:44

Wie gaf net dat minnetje aan Russ Meyer?
Nou, wees eens geen provinciale gemeenteambtenaar en koningshuisfetishist en geeft het eens toe?

Einde van de Domheid | 13-05-13 | 18:44

Ik wil deze 'hufter' graag steunen, maar ik snap niks van dat paypal en ik wil het ook niet snappen. Kunnen we niet gewoon sms 'HELD' naar [telefoonnummer] doen ofzo? Of IDeal ofzo? Want dat snap ik tenminste.

VanBukkem | 13-05-13 | 18:43

Erg veel sympathie voor Gijsbert. Herkenbare situatie; de overheid is helemaal ingesteld op het treiteren en uitpersen van de goedwillende burger en het pamperen en tegemoet komen en gedogen van allerhande asociaal tuig. Hier niet anders dan daar.
En waag het niet als belastingslaaf een keer voor jezelf, je huis, je kind of je auto op te komen... Voor je het weet heeft een uitlokkende, overijverige diender een strafbaar feit gevonden en krijg je nog een dauw na van een D666rechtertje.
.
Wanneer gaan we in dit land dingen in perspectief zien en weer een beetje normaal en beschaafd met elkaar omgaan?

Rommelende Onderbuik | 13-05-13 | 18:43

Wil best betalen maar niet dat gekut via paypal. Kunnen jullie niet even een ideal dingetje maken?

Randall3.0 | 13-05-13 | 18:41

Waarom gaan we niet voor een iets hoger bedrag zodat meneer de mogelijkheid heeft om dit doldwaze land achter zich te laten?
Ik weiger namelijk een cent te geven aan een gemeente vol volksverlakkende appeasers...

Desmoulins | 13-05-13 | 18:40

@Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:36

LOL

pius | 13-05-13 | 18:40

@irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:37

Heb jij een cliché gepijpt of zo?

pius | 13-05-13 | 18:39

Mooie gelegenheid voor Willem Alexander om in de voetsporen van zijn opa te treden. Hij mag zich dan wel niet direct met politiek gevoelige zaken bemoeien, maar best een boete afrekenen.

Russ Meyer | 13-05-13 | 18:39

pius | 13-05-13 | 18:33 |
Linkse werkschuwe gutmenschen hebben altijd de mond vol dat rijk moet betalen.
Laat ze maar zorgen dat ze zelf lekker rijk worden kunnen ze hun eigen geld uitdelen aan wie ze willen ipv met andermans geld te smijten.

irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:37

Kunnen we dat geld niet met z'n allen gaan brengen op dat gemeentehuis? Kruisbogen en molotovs thuislaten - pek en veren meenemen mag.

baggydog | 13-05-13 | 18:37

@kapotte_stofzuiger | 13-05-13 | 18:28
Dan nog moet Gijsbert die 5K schenkingsrecht aftikken.

CoJoNes | 13-05-13 | 18:36

pius | 13-05-13 | 18:34
Je hebt gelijk, maar ik zit ook veel te ver weg. Ga niet eens meer naar een uitgaansdag van de gepensioneerdenvereniging.

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:36

Misschien kan hij zijn huis aan de gemeente verkopen, als dependance van het gemeentehuis ?!

hawie | 13-05-13 | 18:35

Heb t geprobeerd, maar heb geen creditcard, kan dat niet anders gs ?

stalen kloten | 13-05-13 | 18:35

@Graaiende Teddybeer | 13-05-13 | 18:31
Doe niet zo laf. Maak gewoon ff wat over. Ik heb ook een hekel aan PP maar dat is geen reden om Gijsbert te laten verdrinken.

i-Wonder | 13-05-13 | 18:35

Waarom mag die gozer trouwens geen hek neerzetten op zijn eigen grondgebied?

thefonz | 13-05-13 | 18:35

wat is die man z'n gironummer?

de echte sinterklaas | 13-05-13 | 18:35

@ojédiaré | 13-05-13 | 18:28
Dat zou mij ook wel wat waard zijn hoor om die lafbekken met pek en veren de straat op te slepen.

Flipus | 13-05-13 | 18:35

@Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:32

LOL.

Jij bent nog nooit op een reaguurdersmeeting geweest dat lees je zo;)

pius | 13-05-13 | 18:34

Graaiende Teddybeer | 13-05-13 | 18:31
Stef Dol? Is dat niet die vent die al jaren gezocht wordt door Radar, Opgelicht enz enz?

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:34

Laat de rijken maar betalen. Die hebben altijd hun mond vol van particulier initiatief.

Dit lijkt me een mooi moment om daaraan te voldoen.

pius | 13-05-13 | 18:33

"En toen bleef het oorverdovend stil"

King of the Oneliner | 13-05-13 | 18:32

@CoJoNes | 13-05-13 | 18:14
Komt nog bij dat Gijs niet het snelste konijn in het bos is. Iemand met een beetje hersens had kunnen weten dat het zinloos is om het gevecht aan te gaan. Oltmans style. Zinloos, 30 jaar vechten tegen onrecht, gelijk krijgen, 8 meloenen op je bankrekening, 3 jaar voor je dood. Zinloos. Hoe triest ook.

Parsons | 13-05-13 | 18:32

Je kunt ook een reaguurdersbijeenkomst in Leudal organiseren die dan gratis en voor niks dat hek weg haalt.

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:32

Kan dit niet wat professioneler? Heb helemaal geen zin om geld met paypal over te maken naar ene Stef Dol, ook al is ie de uitgever van GeenStijl. Zie verder ook geen reden om als ik dat niet wil een mailadres op de site in te vullen. Mijn GS naam lijkt me genoeg...

Graaiende Teddybeer | 13-05-13 | 18:31

Organiseer dan een project Leudal waar iedereen verzamelt om zijn deel van het geëiste bedrag te betalen bij het gemeentehuis.

liegende hollander | 13-05-13 | 18:31

Mooi! lekker een man die het leven van meerdere mensen in gevaar heeft gebracht steunen. Goed bezig man.

Tim Immers | 13-05-13 | 18:29

19.000 euro om een tuinhekje te verwijderen?

irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:29

Voor 19000 heb je ook wat bulgaren die dat kamp kunnen mollen, 2vliegen in 1 klap zou ik zeggen.

Aart Z. | 13-05-13 | 18:29

ik heb nog wel een hek voor gijsbert, is dat ook goed?

hetluis | 13-05-13 | 18:29

Het uit hun huizen slepen van de voltallige gemeenteraad is dus geen optie meer? Gelukkig.

ojédiaré | 13-05-13 | 18:28

James Lastig | 13-05-13 | 18:19
Helemaal mee eens ovrigens zijn kampers niet een soort veredelde roma's
Wij worden als belasting betalende burgers toch al jaren gebruikt om dat volk te onderhouden.
Verhuizingen van miljoenen,toeslagen uitkeren enz

Toontje-lager | 13-05-13 | 18:28

@CoJoNes | 13-05-13 | 18:26 | + 0 -
Zeur niet. Gewoon storten, koop je maar een kraslot minder.

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:28

@Godsammekraken | 13-05-13 | 18:00
Kijk die teller gaan! In dit tempo redden we het niet in 40 dagen maar 30 uur!

Godsammekraken | 13-05-13 | 18:28

@CoJoNes | 13-05-13 | 18:26
Maken we er de stichting Geenstijl van, "voor een liberale maatschappij", ANBI-stickertje erop en klaar. Mogen alle reaguurders hun gift aftrekken.

kapotte_stofzuiger | 13-05-13 | 18:28

Ho,ho. Er worden 19.000 euri door de gemeente verlangd en wij moeten voor 20.000 dokken. Wie steekt die 1000 dan in zijn zak?
* moe wordt van alle graaiers en fraudeurs*

Graaf van Egmont | 13-05-13 | 18:27

Het zou overigens beter zijn om de kampers te steunen, de echte vrijbuiters dan zo'n verongelijkte burgerlul die terecht zijn zin niet krijgt.
Bakito | 13-05-13 | 18:19 | + 0 -

Owowow, dit is zo makkelijk maar ik doe het niet ..... ervanuit gaande dat ie het erom doet.

Aart Z. | 13-05-13 | 18:27

Manmanman. Gaan we nu ook al criminelen steunen? Deze man heeft het leven van meerdere ambtenaren in gevaar gebracht. En dan gaan jullie een inzamelingsactie begonnen? Walgelijk.

Tim Immers | 13-05-13 | 18:26

Leuk precedent ook, dit. De overheid kan absurde boetes gaan opleggen met de zekerheid dat ze toch wel betaald gaan worden door inzamelingsacties.
Daarnaast vangt de staat dus even dubbel:
- Eerst de €19000 die Gijsbert moet betalen
- Vervolgens nog eens €5082 aan schenkingsrecht

Als ik Gijsbert op een andere manier kan helpen, dan hoor ik het wel.

CoJoNes | 13-05-13 | 18:26

@B0rat | 13-05-13 | 18:14
Reden te meer!

Godsammekraken | 13-05-13 | 18:25

Een overheid die aktieve burgerhaat bedrijft, verliest iedere legitimiteit, als ze die al had. Voor het tribunaal met deze mensenrechtenschenders.

smdyasc | 13-05-13 | 18:25

Prima actie dit.

Bluebook | 13-05-13 | 18:24

Ben ik weg uit dat kudtlandje, zal ik ook nog moeten dokken voor sneue achterblijverts? Dacht 't niet.

Van Dikhout | 13-05-13 | 18:24


Bakito | 13-05-13 | 18:04 |
Hup ouwe hippie, ga eens aan het werk!!

irma zonderboezem | 13-05-13 | 18:23

@kapotte_stofzuiger:
a) want gemeentes voelen zich helaas altijd baas boven baas in Nederland...
b) omdat hij Gijsbert heet ipv Ibertham dus die hoeft niet geknuffeld te worden...

DeLopendeLintworm | 13-05-13 | 18:21

€25 gedoneerd voor de goede zaak

runiyuki | 13-05-13 | 18:21

Hij kan een gratis cursus kopschoppen krijgen.

pius | 13-05-13 | 18:20

Wat een prutsactie, ik wil Gijsbert best helpen, maar niet door de gemeente te sponsoren met een door ambtenaren verzonnen kudtbedrag aan fictieve schade.
Waar zijn de ouderwetse digitale acties om die ambtenaren die dit soort overheidsterreur bedenken aan te pakken?
We hebben namen nodig, namen van ambtenaren uit Leudal.

liegende hollander | 13-05-13 | 18:20

Supermatthijs | 13-05-13 | 18:17 |
Maw PvdA reactie, de dappere burger kan stikken.

Watapatja | 13-05-13 | 18:19

Moeten jullie vaker doen, GS.

Zyprexa20mg | 13-05-13 | 18:19

Handig om het totaal ingezamelde bedrag openbaar te maken.
Dan kan Gijsbert straks eerst ruim de helft aan de belasting afdragen.

Want je denkt toch niet dat je in NEE-DDR-Land zomaar geld kunt krijgen zonder dat de belasting de boel inpikt !?!

James Lastig | 13-05-13 | 18:19

Het zou overigens beter zijn om de kampers te steunen, de echte vrijbuiters dan zo'n verongelijkte burgerlul die terecht zijn zin niet krijgt.

Bakito | 13-05-13 | 18:19

@kapotte_stofzuiger | 13-05-13 | 18:15
Omdat ze zuigen! Allemaal!

Dömper | 13-05-13 | 18:18

Betaald. GS, graag de rekening betalen voor Gijs, en niet naar zijn rekening overmaken, voor alle zekerheid.

Zyprexa20mg | 13-05-13 | 18:18

-weggejorist-

Willie de Koning | 13-05-13 | 18:17

Watapatja | 13-05-13 | 18:14 | + 0 -

Ik wil juist geen geld geven hoor. Het is ook nooit goed.

Supermatthijs | 13-05-13 | 18:17

Dit was een daad van voorbeeldelijk burgerverzet tegen een despotische overheid. Laat Gijs merken dat we zijn moed bewonderen en hem binnen niet al te lange tijd gaan navolgen.

WirMachenMusik | 13-05-13 | 18:17

'Alles komt samen in Leudal' zo luidt de slogan op hun website. Kan beter worden:
'Alle problemen komen samen in Leudal'. Tijd voor prittstift om z'n camera (die hij normaal in z'n slaapkamer heeft hangen) mee te nemen voor stevig verslagje aldaar!

DeLopendeLintworm | 13-05-13 | 18:16

Nog even de tijd genomen voor dat filmpje:
a) waarom wil een gemeente koste wat kost gelijk krijgen over een hekje van nog geen 50 cm hoog
b) waarom treden politie en justitie hier wel 'hard op' i.p.v. een kopje thee te drinken?

kapotte_stofzuiger | 13-05-13 | 18:15

@Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:10
Premium reaguurders... Noblesse oblige...

Godsammekraken | 13-05-13 | 18:15

Dus er wordt opgeroepen om een corrupte en incompetente gemeente te financieren? Ik weet wel betere manieren om Gijsbert bij te staan.

dePirK | 13-05-13 | 18:15

Supermatthijs | 13-05-13 | 18:07 |
Typische PvdA krampreactie, nepsocialist.

Watapatja | 13-05-13 | 18:14

Zou best willen storten, maar Gijsbert gaat er toch weer benzine van halen.

B0rat | 13-05-13 | 18:14

Doneren aan de staat dus? Dacht het niet.
Hoe kut dit ook is voor Gijsbert, mijn bijdrage aan het overheidstuig is dit jaar al weer pijnlijk hoog geweest.

Hou je taai ouwe!

CoJoNes | 13-05-13 | 18:14

Rottige gemeentelijke pruts bestuurders die zonder enige ruggengraat door het leven gaan en anderen kapot maken. Sterf hard Nederlandse manager! En daarom een redelijk bedrag overgemaakt.

appeltjesgroeneweide | 13-05-13 | 18:13

Dubbel gevoel dat het naar de gemeente gaat maar denk toch dat het mooi zou zijn als Gijsbert niet verpletterd wordt door die klootzakken. En de strijd voort kan zetten natuurlijk.

Dussss..... Done!

fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphoto...

Godsammekraken | 13-05-13 | 18:12

Volgens mij heeft de hulpactie naar syrie ongeveer 5.000 euro en wat rumbabonen opgeleverd, maar natuurlijk 90.000.000 bijstort door de NL overheid, maar dit soort dingen heb ik dus wel geld voor over.

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:10

Kunnen we niet beter de Zwarte Kip eropaf sturen? Of desnoods een zwaar overlastgevende lan party? Geld gooien naar een probleem is niet echt mijn stijl.

Feynman | 13-05-13 | 18:10

@brutus68 | 13-05-13 | 18:03
Jacht op ambtenaren, heb je daar een vergunning voor nodig?

Dömper | 13-05-13 | 18:10

Dan maar een halve biefstuk vandaag!

Flipus | 13-05-13 | 18:09

@Bakito | 13-05-13 | 18:08 | + 0 -
Ik voel zijn eerste erectie al prikken, net zijn vader.

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:09

Correctie, zo gaan we in dit land wél met elkaar (lees: de hardwerkende Nederlander) om. We zijn al zover heen dat we niet eens meer in opstand komen om daar wat aan te doen.
-
Nee, we betalen rustig onze boetes en belastingen, laten onze vrijheden inperken en geven onze privacy op. We zijn een makkelijk volk en dat weten de regenten, daarom zijn wij de lul en niet de "moeilijke" volken, zoals kampers.

deprivéspeler | 13-05-13 | 18:09

Dat hoest Weesie toch wel even op! Is maar 10% van zijn buit.

Pieter Breydel | 13-05-13 | 18:08

@Supermatthijs | 13-05-13 | 18:07

Waarom stem je dan wel op ze?

brutus68 | 13-05-13 | 18:08

@Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:06
Prima, de kritische drie maanden zijn voorbij. Is de zwangerschapsmisselijkheid beetje gezakt?

Bakito | 13-05-13 | 18:08

@Diareeremmer | 13-05-13 | 18:06 | + 3 -
Na zo'n lang traject je als gemeente zo opstellen, dat is wanprestatie en is het "contrat social" ontbonden. Komt het geweldsmonopolie weer terug bij de burger.

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:08

Heb net even geld overgemaakt, als iedereen net als ik 5 euro doneert, is die man zo uit de brand. Laten we een vuist maken naar de overheid die ons de laatste jaren zo in de steek laat. Deze patriot verdient het mensen!

EendmetzwakPootjeuh | 13-05-13 | 18:07

Goed initiatief. Verder wat Kaas de Vries zegt…

begrip | 13-05-13 | 18:07

Als ik aan iedere mafkees die tegen windmolens wil vechten geld ga geven kan ik wel bezig blijven. Niet dus.

Supermatthijs | 13-05-13 | 18:07

Eens met kapotte_stofzuiger
Als de overheid in de luier poept als het gaat om de hardwerkende burger te beschermen tegen kamper (of ander) -tuig, dan geldt het recht op eigenrichting.

Diareeremmer | 13-05-13 | 18:06

Eindelijk iemand die zijn muil open trekt en nepbureaucratie niet meer pikt.

Eindbaas chapeau Gijsbert.

snakeplisskin | 13-05-13 | 18:06

@stalen kloten | 13-05-13 | 18:04
Nou, voor datzelfde bedraag wil ik je ook wel eens goed hard neuken hoor. Niet zo bescheiden! ;)

Bakito | 13-05-13 | 18:06

@Bakito | 13-05-13 | 18:04 | + -1 -
Hey Bakito, denk je niet dat het tijd is dat we het heugdelijke nieuws bekend gaan maken?

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:06

Eerst maar eens Tom op die gemeente af, deze keer namens duizenden reaguurders. Regel dat, Tom. Toon dat je ballen van Staal hebt.

Watapatja | 13-05-13 | 18:06

Hey Geenstijl, ik wil liever niet mijn e-mail achterlaten en gewoon via Ideal betalen, ken dat ook?

Moet ik weer een e-mail adres aanmaken zucht.

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:05

stalen kloten | 13-05-13 | 18:04
"Herstel begint bij een rechtvaardige, veilige en gelijkwaardige samenleving .."
Zo komen we er dus nooit hè, stalen klootzak.

Pindakees | 13-05-13 | 18:05

Al een tientje opgehaald. Het lijkt wel een PvdA-lunch.

Parsons | 13-05-13 | 18:05

@Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:03
Fuck the system, fight the powers , kraken gaat door!

Bakito | 13-05-13 | 18:04

@stalen kloten | 13-05-13 | 18:03 | + 0 -
Stort 1234902345902340923490 miljard euro. Dan houdt hij ook nog wat over.

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:04

Zo geven we alsnog de gemeentekliek wat ze willen; namelijk geld. Alleen om die redenen pas ik al.

Pindakees | 13-05-13 | 18:04

Pffff ik heb trouwens wel 100 euri dr voor over om bakito ergens in siberie in een strafkamp te zien wegkwijnen.

stalen kloten | 13-05-13 | 18:04

Het echte herstel begint met het uitroken en platwalsen van roversnesten bevolkt door lieden die denken boven en naast de wet te staan en daar vaak nog mee wegkomen ook.

brutus68 | 13-05-13 | 18:03

Gijsbert had geen kruisboog maar een recurve-boog voor beginnerts. Maar ja, kruisboog klinkt veel heftiger.

chiel_tandwiel | 13-05-13 | 18:03

Gijsbert Ruiter is mijn vlammende prins op het witte paard.

Eindelijk iemand die op durft te staan tegen het beschimpende gespuis van het lokale bestuur. De betuttelende bobo's en hun herauten.

Ik weet het ik romantiseer het wellicht. Maar laat dit ons voorbeeld zijn en geef vrijelijk. Laat dit een signaal zijn naar een ieder in het openbaar bestuur!

Kaas de Vies | 13-05-13 | 18:03

Beetje dubbel, voel zo met die man mee, teringkampers en laffe tyfusgemeente, maar als ik betaal gaat t naar die tyfusgemeente, wat nu ?

stalen kloten | 13-05-13 | 18:03

Stuur Gijsbert lekker naar Syrië, als ie wil vechten. Nuff said.

Bakito | 13-05-13 | 18:02

Als de overheid je niet kan beschermen, moet zij ook geen geweldsmonopolie claimen. Of je wordt als burger tegen kamper/tokkie/mocrotuig beschermd, of je beschermt jezelf. Aangezien dat eerste niet gebeurt, zal je dat tweede moeten doen.

kapotte_stofzuiger | 13-05-13 | 18:02

Dat kost MIJ geld inderdaad.
Als jullie nou eens met de GS TV-crew naar dat gemeentehuis gingen dan verdwijnt die kosten vast wel vanzelf...

Tommygunner | 13-05-13 | 18:02

Sorry, heb mijn geld zelf nodig.

FenderXT | 13-05-13 | 18:02

Het werd een keer tijd. Free Gijsbert!

Godsammekraken | 13-05-13 | 18:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

LACHGAS VERBODEN