
Nee, dit is geen nieuwe vogelsoort. Dit is een drijfsijs met twee pijltjes in de ornithologische kokosnoot. In Sliedrecht is een zieke kloodtzak actief die indiaan-snipertje speelt met eenden. Of de dader zich even wil melden bij
Jordi de Jonge. Bij ons mag natuurlijk ook. Maar wij trappen dan wel een met botulisme ingesmeerde breinaald in uw bek. Nu we toch bezig zijn. De smeerlap die deze
ribbelhond (
WAF) op z'n geweten heeft, zoeken we ook nog. Dierenbeulen. Bah.
Update: 23:30 uur. Mail. Jordi is nog even wezen kijken. "Eend zwemt nog rustig met 2 pijlen in zijn nek in de sloot. De dierenambulance kan helaas geen actie ondernemen dit ivm bezuinigingen gemeente Sliedrecht."
Update 08:30 uur. Hier een
highres foto van de pijleend. Herkent u die pijlen? Dan gaarne even bellen met
114 red een dier en/of de pliesie.
BUSTED binnen 1 dag. Een 18-jarig
kloodtzakje met een kruisboog.
Reaguursels
Inloggen"Hij was eerder deze week in een park aan de Thorbeckelaan in Sliedrecht met de kruisboog aan het schieten"... zoiets kun je beter in je achtertuin doen, mijn jongen en niet op de openbare weg aub.
Geen straf is te hard voor zulk een dierenbeul.
Op zich wel knap geschoten
die goud-zwarte pijl is van man-kung die pijlen worden in pakjes van 6 verkocht die rode pijl is een standaard pijl die bij een handkruisboogje geleverd word.
dit is niet van een man-kung cobra maar een veel zwakkere versie MK-50A1/5PL of MK-50A2/5PL.
gewoon even de onderdelen winkels en dumpzaken in de buurt vragen wie er die extra pijlen heeft gekocht en of ze een belletje willen geven wanneer deze jongen terugkomt voor een nieuwe pees of extra pijlen.
daarna met zijn eigen boogje overhoop schieten aub.
Lul heeft zich gemeld bij pliesie. Wedden dankzij GeenStijl?
@de grote Anti | 02-04-13 | 23:15
Ik ook Anti, ik ook...
Maar bewust dieren op dergelijke manieren folteren doe je gewoon niet....
Tenminste niet in de opvoeding die ik en mijn kids hebben gehad!
Wij leerden respect voor dieren te hebben.
@Canis Spurcus | 02-04-13 | 22:07
Kennis van me heeft zo'n zg. Cobra handkruisboog....
Ding schiet een 8mm pijl op een metertje of 10 met gemak 2 cm diep in een houten balk....
Kost iets van 15 euri of zo.
Is inderdaad chinees maar schiet haarzuiver....
@shamehair | 02-04-13 | 22:11
Of hier bij mij voor de deur in de singel....
Zwanen en eenden....
Staan onder directe protectie van Hoantje!
Laatst nog 1 een draai om zn oren gegeven die met stokken naar de zwanen aan het gooien was!
Ging lopen bléren dat ie zn pa langs zou sturen... nooit iets van vernomen....
Van beesten blijf je af óf je vreet ze op!
@shamehair | 02-04-13 | 22:06
www.dichtbij.nl/den-bosch/regionaal-ni...
@Geert aan de macht | 03-04-13 | 12:53
www.cougararchery.com/catalog/popup_im...
Bolts is waarschijnlijk toch niet de merknaam, een bolt is namelijk een kruisboogpijl.
Zielig, ze zouden deze dierenbeul eens 2 pijlen door zijn/haar nek moeten schieten
Hoe haal je zulks in je verstandloze harses, gestoorde gek!
Jacht is oke, maar dit is ineens een enorm probleem? De persoon die de pijltjes geschoten heeft zal zin in eend hebben gehad. Natuurlijk mag je niet op stadseend schieten en het is jammer dat het beestje het overleefd heeft, maar overdrijven is ook een vak. De helft van de mensen hierboven die het een enorm schandaal vinden hebben wel eens met een buks of zelfgemaakte boog op vogels geschoten, denk ik.
Ah gatver, dat zijn pijltjes van een Barnett Trident, zo'n handkruisboog die al heel lang te koop is. Die zwartgoude pijl is een origineel bijgeleverde, die oranje zijn extra. Zo heel veel zijn er niet van die apparaten, dus een dader moet toch redelijk snel te vinden zijn. En dan ter bevordering van de genenpoel graag ophangen aan het voortplantingsfliebertje.
Man man wegens bezuiniging krijgt dat arme beest geen hulp. Te idioot voor woorden.
Die eend kijkt echt zo van "Like I give a duck."
En hier hebben ze de KLM vogel te pakken gehad! wat zou ik doen als ik het zou zien......... off topic
www.dichtbij.nl/den%20bosch/regionaal-...
En hier hebben ze de KLM vogel te pakken gehad! wat zou ik doen als ik het zou zien......... off topic
www.dichtbij.nl/den%20bosch/regionaal-...
Eend aan het spit. Alleen leeft die eend nog. Zou die drijfsijs dan toch een piercing gezet hebben?
(Komen drijfsijsen niet uit Amsterdam?)
Ik was al lang met m'n buks naar de vijver gegaan om er een einde aan te maken voor het beestje. Desnoods z'n nek omgedraaid.
Een actie voor Syrië oogst voornamelijk cynische reacties in de comments, we hebben het over enorme aantallen slachtoffers onder burgers en kinderen. Lees dat dit gezever om een eend. Wat een triest volk.
Een actie voor Syrië oogst voornamelijk cynische reacties in de comments, we hebben het over enorme aantallen slachtoffers onder burgers en kinderen. Lees dat dit gezever om een eend. Wat een triest volk.
Misselijk!
Deux Arrow
Het is 144 red een dier, niet 114, zoals iedereen denkt.
Het middelste pijltje betreft een 6,8 inch goudkleurig aluminium pijltje van het merk Bolts bedoeld voor de pistoolkruisboog.
Ik stel voor een stille tocht te organiseren. En dan meteen ook voor al die lieve eendjes die met 10 looien kogeltjes op onze bordjes eindigen op eerste kerstdag.
/sarcasme modus uit/
.
Is inderdaad een misdrijf en dient navenant bestraft te worden. Maar zijn sommige gewelddadige verwensingen hierboven niet een beetje té hysterisch?
Triest, dat we onze frustraties op dieren botvieren, terwijl juist politici en andere veroorzakers van die frustratie, het doelwit zouden moeten zijn.
Het geborneerde klootjesvolk doet zijn beklag, trekt zijn muil open en dreigt met mishandeling. Pretendeert een enorm moreel besef, maar geeft blijk van een stuitend gebrek daaraan.
Als de dierenambulance/ gemeente niet kan helpen wegens bezuinigingen, waar word de brandweer dan niet gebeld? Wij zijn namelijk wettelijk verplicht dieren niet nood te helpen!
Kaas de Vies | 02-04-13 | 22:06
Jij hebt al een kat vermoord, of ben je dat vergeten? T.g.t. komt er heel veel van jou on-line te staan. WikiLeaks, maar dan met Kaas. Je wil toch graag aandacht, en dan help ik je graag.
Geen hulp voor dieren wegens bezuinigingen.
Maar wel geld voor criminele hulporganisaties en hun buitenlandse projecten, waarvan het GROOTSTE deel aan de strijkstok blijft hangen. Daar moet op bezuinigd worden. Als je hoort hoeveel mensen er daar zijn wezen kijken en terugkomen om ons te vertellen hoe zielig het daar is. Mensen, trap er niet meer in, want je wordt belazerd waar je bij staat. Dat geld komt niet goed terecht, daar zijn genoeg voorbeelden van zoals Haïti, Darfur, Tsunami etc.
Als je dan je steun wilt verlenen, doet het dan voor de dieren. Er zijn in Nederland goede organisaties die goed werk verrichten en waar je wel weet wat er met je geld gebeurd.
En regering, dierenpolitie is noodzakelijk en een must, want er zijn veel misstanden die aanpak vereisen.
Wat betreft de dierenambulance, als jullie geld nodig hebben: roept u maar hoeveel jullie nodig hebben om dit beestje te redden. Als de gemeente hier niet voor wil betalen, dan doe ik het wel.
Er zijn maar weinig hoerenzonen, die nog nooit met een buks op een vogel hebben geschoten. Eh, ik bedoel Boerenzonen.
Wat een fucking zielepoot ben je dan zeg. Laat dieren gewoon met rust
Ook al weten we straks wie het gedaan heeft. Ook al wordt deze hufter door de politie opgepakt. De ergste straf waar hij voor moet vrezen is excuses aan de eend, een ernstige "waarschuwing" en heel misschien een hele kleine boete. Liever zie ik dat hij publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt. Met pijlen!
Nu heb ik weer een kutdag vanwege deze klootzak.
Wat zijn dat voor prutsers van de Dierenambulance Sliedrecht? Geen geld dus we doen niet datgene waar we voor staan?
Mocht er hulp nodig zijn, graag een berichtje naar www.da-alphen.nl. wij komen graag helpen!
Mocht ik dit zien gebeuren, ben je 15 of 55 jaar, dan gaat hetzelfde gebeuren als die eend.
Godverdomme, wat kinderachtig.
Hartverscheurend.
Die updatefoto.
Het doet pijn aan de ogen.
Jammer dat de straffen weer zo onvoorstelbaar laag zijn, als de dader(s) al gepakt worden uiteraard.
@Itzamna
Weet je wie ook zo van diertjes hield en overtuigd veganist was voor het mode werd?
Ik snap niet waarom mensen 114 zinloos vinden. Ik zag 2 maanden terug in Haarlem dat zo'n man met zo'n 114 busje een stuk ijs aan het openhakken was voor de eenden en ze daarna ging voeren.
Soms zijn het de kleine dingen die helpen en je blij maken...
Laatst ook van een vriendin gehoord hoe 2 kansenparels van 14-15 jaar eenden probeerden te trappen. Als ik daar bij was had ik ze de stoeptegels laten proeven.
Kunnen we ook een burgerreferendum houden over mensen die dit doen?!dat we voorstellen ze met pek en veren door een dorp te laten rijden,lekker oldskool.... goed hete pek uiteraard en eeendeveren natuurlijk
Wat een ongelooflijk laffe hond die dit heeft gedaan. Wat heeft zo'n beestje jou ooit misdaan zeg!
Hee ijsbeer, misschien moet je eens voorbij de feiten naar de zieke intentie van het bovenstaande kijken.
Hadden we nu maar een soort van politie (nl.wikipedia.org/wiki/Dierenpolitie)di... zich met de oplossing van dit soort praktijken zou bezig houden. Hoeft geen grote organisatie te zijn, maar zeg maar een groepje die dit als specialisatie hebben. In andere landen -bijvoorbeeld de US of A (www.aspca.org/about-us/faq/become-an-a...), het United Kingdom www.ehow.co.uk/about_6113305_animal-po...), en eigenlijk overal -bestaat dat allang. Oh mist (www.bureauvanderleeden.nl/lente-akkoor...), laat maar als zelfs de oude baas van Dieds GreenPeace er geen heil in ziet (www.volkskrant.nl/vk/nl/9824/De-zoekto...), zal het wel niet belangrijk zijn (thebosun.wordpress.com/2006/08/01/seri...) (www.pet-abuse.com/pages/abuse_connecti...), of althans geen wetenschappelijke reden ten grondslag hebben (en.wikipedia.org/wiki/Macdonald_triad). Hoe dan ook hup d66, jullie doen het goed hoor www.buzzpeil.nl/peilingen/)
Verontwaardiging over dierenleed, het is wat. 465 miljoen plofkippen per jaar in Nederland, zonder enige noodzaak om vlees te eten. Laat staan plofkip. Gewoon voor ons plezier dus; er is weinig verschil met hetgeen die eend is overkomen. Waar ik eigenlijk meer van kots, zijn die comments over levenslang en dreigementen over breinaalden.
Dat zijn 100% pistoolkruisboog pijltjes Lijkt speelgoed maar dodelijk voor mens en dier Met mijne ooit vrijwel door een oefentarget geschoten op 40meter
Snap ik niet dat ze niet dwars door dat beest heen vliegen, k zou de dader ff flink te grazen nemen
buitenlucht.eu/image/cache/data/Man%20...
@GSHQ is het nu 114 of 144? Zie jullie laatste update.
Wel een eindbaas, die eend. Eendbaas, zo je wilt. Twee pijlen in je nek en toch doorzwemmen.
je kan lullen wat je wil, maar die beul kan wel goed mikken. Twee keer een nekschot, op afstand neem ik aan.
De waarheid is dat er héél veel mensen zijn die zoiets onnadenkend doen. Meestal herkenbaar door een gebrek aan inlevingsvermogen.
Niets aan te doen, behalve zorgen dat je zelf nooit (sluipend) zo iemand wordt en iedereen in je omgeving die er aan voldoet mijden als de pest. (Alders ga je nog denken dat dit normaal is en er in veranderen, zie WW2)
.. acupunctuur
@Jan Toeternuitje | 03-04-13 | 08:00
Een hokje in de Bijlmerbajes kan hij krijgen!
Niet zelden hebben mensen die levensdelicten hebben begaan, zich in het verleden schuldig gemaakt aan wreedheid jegens dieren.
Wat mij betreft zijn dat soort 'mensen' het laagste van het laagste!
Wat nou dierenambulance kan geen actie ondernemen? Wat zijn dat voor idealisten van lik m'n kut? Omdat ze er geen centen voor krijgen doen ze niks? Val dood!
Deze dader komt zeker in aanmerking voor een gratis huis in Amsterdam.
Maar de dader is zielig. Hij is ziek en moet behandeld worden en verdiend een tweede kans om zijn herintrede in de maatschappij te doen. Wij moeten de oorzaak van zijn gedrag onderzoeken. Wellicht mocht hij niet zo vaak knikkeren of knuffelde zijn moeder hem nooit.
Kun je wel gaan discussiëren over de effectiviteit van dit stuk Sjinees speulgoed, maar dat er iemand mee over straat loopt zonder dat er mensen zijn die dit op zijn minst toch vreemd vinden verbaasd mij meer.
Wanneer richt hij zich op een speeltuintje?
-
Hou je wapens in je kluis/zolder/kruipruimte.
De dierenpolitie is blijkbaar wel broodnodig...
effe vissen | 03-04-13 | 02:21 |
Misschien wilde hij/zij de eend alleen maar vangen en dan terug zetten?
De schutter is waarschijnlijk een jongere, die spelen nogal eens met hun eten.
Er zal vast wel ergens in de koran staan dat als een eend kwaakt, u zich gediscrimineerd en op uw lange lichtgetinte teentjes getrapt moet voelen, waardoor u door uw haatbaard wel genoodzaakd bent om u te korte lontje te ontsteken.
Een normaal mens haalt he toch niet in zijn hoofd om een dier kwaad te doen!
Lang leve de linkse geitewollensokkenpappenen verdersponsoren politici.
Het wordt tijd voor gerechtigheid. Jij een eend een pijl door zijn strot schieten, gaan we ook bij jou een pijl door je strot schieten. Niks taakstraffen die toch niet werken.
De wekker hoort en naar bed gaat,goodnight@all.
Found him. De kleine geelgetinte dader niet met gezicht, doch herkenbaar in beeld. static.mijnwebwinkel.nl/winkel/juniors...
@INH.30CL | 03-04-13 | 01:40
Jeetje. They are really ducked.
Thieme al gereageerd overigens? Opvallend stil aan het front aldaar.
Damn, ik beken. Ik heb eend gegeten.
Een eend kun je het best traditioneel met een shotgun doden. Dan moet de kok wel al die korrels eruit peuteren. Eenden die gevangen worden in een eendenkooi (een vijver met bomen eromheen en een pijp die uitloopt in een fuik met een kooikerhondje dat de eenden in de fuik lokt) hoeven niet geschoten te worden. Een traditionele Franse manier om Roueneend te doden is door verstikking.
Allemaal zielig, maar daar staat tegenover dat eend erg lekker is. Een eenvoudig gebakken eendenborst, confit de canard, Pekingeend, enz enz. Hmmmm!
de grote Anti | 03-04-13 | 01:39
Ben ik met je eens. Hoewel in deze gefeminiseerde maatschappij ieder beessie heilig is.
Och, op dit zelfde moment zijn waarschijnlijk duizenden huiskatten bezig muizen en vogeltjes te slopen.
@pius | 03-04-13 | 01:30
Lol. Ondertussen....;
www.donaldduck.nl/media/archief/artike...
@zovoklets | 03-04-13 | 01:35
Dat is in principe de regel ja.
Als je een dier doodt, moet je het opeten.
Dus als ze de dader pakken moet hij de eend opeten.
Zou eigenlijk best een goede les zijn bedenk ik net.
*zucht* Als we toch flauw bezig zijn.
members.chello.nl/~m.malkenhorst2/teks...
Maar goed, van zo'n beestje is nog wel iets lekkers te maken. Is niet ziek dus hoeft niet verloren te gaan.
Sneu. Zo'n canard is op deze wijze niet goed meer te voeden voor de pate.
@INH.30CL | 03-04-13 | 01:02
Ja. Dat ben ik met je eends.
de grote Anti | 03-04-13 | 00:51 | + 0 -
Ik kan je daar een antwoord opgeven, maar dat wil jij niet horen denk ik. Harde ruk aan zijn kop en klaar.
Maar daar gaat het hier niet over dit is ziek gedrag van een .... hoe moet je het noemen?
@INH.30CL | 03-04-13 | 01:19
Het is lastig maar ze doen het nog steeds, DIT is werkelijkheid (verschrikkelijk nieuws enzo) en DIT is vermaak (sterren doen dit en dat en zingende bnn-ers).
Schijnbaar mag je niet die twee door elkaar halen en ermee spotten.. Misschien was dat vroeger anders maar toen keek ik weinig televee.
Hoe ziek is Nederland geworden?
@de grote Anti | 03-04-13 | 01:12
Dat wordt een probleem met een fictie die werkelijkheid is geworden.
@wakkere_nederlander
Hehe, dat soort films mogen ze niet maken in nederland.
We moeten hier de werkelijkheid en fictie streng gescheiden houden!
@Tommygunner | 02-04-13 | 23:59
Jij bent wel verdacht erg goed op de hoogte van dit soort dingen... :-)
www.youtube.com/watch?v=MX7Yo0tWDgk
Als ze dit soort excessief gewelddadige scenes destijds al hadden verboden had deze eend misschien vandaag nog geleefd. (oh nee wacht hij leeft nog maar desalniettemin)
*D*e *G*erefomeerde *K*erk?
hold your positions
Pritt
Nu zzz. Morgenvroeg schandalige boosmakert op GeenStijl. Full scale war. Je kunt het krijgen ook.
K D G ?
Uhmm..
@pius | 03-04-13 | 00:59
En dan hebben we het nog niet over de *D* als in Donald Duck en Dagobert Duck. En wat dacht je van de *G* in Guus Geluk?
We hebben hier iets.
Juiste volgorde
1 vang eend
2 slacht eend
3 snij eend in stukjes
4 rijg het op een stokje
5 even bakken op de gril
6 saté saus er over eet smakelijk
Foute volgorde
1 rijg de eend op een stokje
2 vang de eend
3 slacht de eend
4 snij de eend in stukken
5 even bakken op de grill
6 saté saus er over eet smakelijk.
Het zal me overigens niks verbazen als de eend het zelf heeft uitgelokt door de hele dag met een appel op zijn kop te hebben rond gezwommen.!!!
@Sjors_Carlin | 03-04-13 | 00:27
kwik kwek en kwak, dan weet je het wel. Of dacht je dat ze voor niks alle drie een k als eerste letter van hun naam hadden?
*symbolisch kijkt*
@INH.30CL | 03-04-13 | 00:55
Een eend in de snert is niet verkeerd, alleen die pijl meekoken is niet handig.
@de grote Anti | 03-04-13 | 00:56
Stuur je mij de foto's, kan weer een mooi blog opleveren.
Hehe..
*Canis Spurcus schuurtje insleept*
@neemjemoederindemali | 03-04-13 | 00:50
Zolang jij hem niet in de snert gooit vind ik het best.
INH.30CL | 03-04-13 | 00:53
Hij is meer een messentrekker.
@de grote Anti | 03-04-13 | 00:51
Zware persbuks voldoet in dit geval wel. Er zijn er genoeg die met een wel gericht schot beestje uit lijden kunnen verlossen.
@Eurotokkie | 03-04-13 | 00:50
Maar, dat wisten jij en ik al.... toch?
@leejoo1 | 03-04-13 | 00:50
En 5 miljard voor egypte..
Eurotokkie | 03-04-13 | 00:47 |
Enige jaren geleden een suri meegemaakt, die haalde elk weekend een eend uit de stadsvijver. Heeft heel wat moeite gekost om hem te overtuigen dat het hier niet zo werkt.
Ik knal hier alleen wilde eenden en hazen. Heb natuurlijk wel een jachtvergunning.
@INH.30CL | 03-04-13 | 00:47
Dat is inderdaad niet leuk om te zien, bah.
Daar zou je op af willen lopen en het uit zijn lijden verlossen. Maar hoe? Nek omdraaien, mes of kogel?
@INH.30CL | 03-04-13 | 00:47
Best handig, hij kan zichzelf nu op de rug krabben.
De dierenambulance kan helaas geen actie ondernemen dit ivm bezuinigingen gemeente Sliedrecht."
maar de regering heeft wel 4 miljoen over voor Syrië
INH.30CL | 03-04-13 | 00:47 | + 0 -
Zo zie je maar dat er heel wat zieke mensen rondlopen.
Bewegend beeld van eend en z'n pijltje.
youtu.be/2KCUpB_f5hI
Watapatja | 03-04-13 | 00:45 | + 0 -
Ja jagen op een stadseend is geen kunst , die komen naar je toe.
Titel had beter gekund. Eend overleefd nekschot, 2 keer!
Desmoulins | 03-04-13 | 00:41 |
De natuur verschaft ons voedsel, is altijd al zo geweest. Op het platteland is jagen heel gewoon en een eend is niet beschermd.
Overigens lijkt dit me een gevalletje jeugd.
En dat geldt overigens net zo voor die rasmongool die eenden met pijlen beschiet. Man man man, hier word ik oprecht uitermate pissig van...
Toch lullig voor dat tokkie gezin, 2 pijlen armer en vanavond zonder vreten naar bed.
t soort dingen hoor/lees je steeds vaker.
Ziek tyfusland..
Slipsnifter | 03-04-13 | 00:39 | + 0
Totale onzin. Waar het eerst de dieren waren zijn het nu de mensen
De vieze vuile gore tering kankerlijer die dat van die hond op z'n geweten heeft mag van geluk spreken dat ondergetekende op een verder weg gelegen eiland woont. Godsammenogantoe, wat heb je toch een klootzakken in deze kudtwereld...
@frank87 | 03-04-13 | 00:36
Pijlen doen inderdaad half werk.
Ze vervormen niet bij impact, en ze sluiten de wond netjes af als ze erin blijven steken.
En al die mmorf zelda spelertjes maar denken dat ze de shidt zijn met hun (kruis)boogjes.
@Watapatja | 03-04-13 | 00:31
Ja, en misschien is Rutte toch een betrouwbaar leider... Wie niets te eten heeft en niets effectiever weet te verzinnen dan de door u beschreven ongein, verdient een hongerdood.
Dit soort dingen hoor/lees je steeds vaker.
Ziek tyfusland..
De dierenambulance is hier niet geschikt voor: zoek de fauna-beheerseenheid. Die kan dat beest tenminste te pakken krijgen.
Die eend had gewoon snel moeten bukken. Engelstalige eenden zijn daar beter in, maar die heten dan ook Duck.
Dit was een sitting Duck.
Daarom zijn die pijltjes in Nederland dus verboden voor de jacht: dit soort ellendig half werk.
Red mij niet | 03-04-13 | 00:33 | + 0 -
Ja bel Jordi even uit zijn bed , want toe kijken en verder niets doen dan ben je net zo schuldig .
"Eend zwemt nog rustig met 2 pijlen in zijn nek in de sloot. De dierenambulance kan helaas geen actie ondernemen dit ivm bezuinigingen gemeente Sliedrecht."
De lafbek. Jordi dan he.
zeg maar jansen | 03-04-13 | 00:30 | + 0 -
De gemeente Sliedrecht zijn zwijnen.
Desmoulins | 03-04-13 | 00:26 |
Misschien was dit wel een bijstandsgezin of dakloze die zin had in eend. Pech dat het beest wegzwom met pijlen.
michello | 03-04-13 | 00:29 Goed bedoeld natuurlijk maar je staat bij de verkeerde vijver.
Het is gemeente Sliedrecht.
Sorry, gemeente SLIEDRECHT bedoelde ik. :{
.. in verband met bezuinigingen...
Dan zie je hoe politiek van mensen even grote klootzakken maakt als de dader zelf.
De typhus, gemeente Zwijndrecht. We betalen ons helemaal blauw aan de belastingen en accijnzen hier. Ga.die.zielige.eend.helpen, NUUUU!!!!!!!
Pius, en ze kwaakten xenofobisch zekers? Ik vat 'm ;)
Goodnight to you sir!
Alle eenden zouden moeten leren kickboksen.
@Sjors_Carlin | 03-04-13 | 00:25
Ze waren iig ge pvvederd ja.
Als deze held gepakt wordt, gewoon in een vijver gooien en dan ook pijlen op hem afschieten. Kijken of het dan nog zo leuk, lachen en stoer is.
@de grote Anti | 02-04-13 | 23:24
Dat heeft een praktisch nut, en is uiteindelijk positief voor de populatie. Ik vind niet dat je dat kunt vergelijken met elkaar. Het zinloos verminken en/of doden van weerloze beesten om je eigen sadistische wensen te vervullen is een fikse celstraf waard.
Pius, laat me raden.. het waren PeeVeeVee-eenden!
@Parsons | 02-04-13 | 23:06
Da's nou de derde tegel die je eraan wijdt. Wat is je probleem? Ooit een keer door een eend onheus bejegend?
@Sjors_Carlin | 03-04-13 | 00:20
Tsja. Die kutbeesten liepen die gassies uit te dagen. wat wil je dan.
Zoiets kan je niet laten gebeuren.
www.zie.nl/video/opmerkelijk/Eend-door...
atreidez | 03-04-13 | 00:08 Die sloot is hooguit tweeënhalve meter breed. Met wat brood en een net zou het moeten lukken.
Kom op Jordi, als het je stoort, doe er dan ZELF wat aan. Handjes uit de mouwen jochie...
pius | 02-04-13 | 23:54
Gij vuige sadist! Beetje eenden wegjagen, kun je wel?
;)
Pak je PCP en help dat beestje uit zijn lijden. Vergeet niet met handschoenen die pijlen in te leveren bij de politie of jachtopziener.
@Parsons | 03-04-13 | 00:12
Er is geen consequente lijn waarin de reacties zouden moeten worden geuit. Dat zou wat al te dwingend worden.
En nogal cynisch ook.
@Pffffff | 03-04-13 | 00:05
Dat zeg ik helemaal niet, lezennn.
Schobbejak.
zeg maar jansen | 03-04-13 | 00:12 | + 0 -
Hier in Utrecht en omgeving het zelfde verhaal .
atreidez | 03-04-13 | 00:08 Zout op z'n staart leggen.
De grootste smeerlappen zijn die die dit zo laten. Die uit bezuinigingsoverwegingen zulk leed laten doorgaan.
Staat je netjes Gemeente Sliedrecht.
500 man dierenpolitie, lijkt me niet te moeilijk.
@ZKH EénOog | 02-04-13 | 23:52
Dat bedoel ik. In lijn der dingen van dit blog.
atreidez | 03-04-13 | 00:08 | + 0 -
Gewoon met een pijltje verdoven en dan er heen zwemmen.
@de grote Anti | 03-04-13 | 00:06
Nee. Die zitten een landje lager haha;)
Ook al is er wel budget, hoe wil je m te pakken krijgen? Ik denk niet dat ie komt als je roept..
@pius | 03-04-13 | 00:03
Oke oke, gelukkig hebben wij hier (zover ik weet) inderdaad niet erg veel massa moordenaars, ongeacht afkomst.
@Jim Lovell | 02-04-13 | 22:29
Oh, dus omdat het in het slachthuis er ook niet liev aan toe gaat is het ok om een eendje te beschieten. Lamlul.
@de grote Anti | 03-04-13 | 00:01
Uit de lage landen mijn waarde, die bedoel ik;)
@Parsons | 02-04-13 | 23:24 | + -2
Het kan, maar wat snap ik er niet aan dan?
Het kan verkeren, maar je kan me ook leren.
Niemand van de plaatselijke schietvereniging die daar even snel een (illegaal) schot kan lossen?
@pius | 02-04-13 | 23:54
'Cijfers uit allochtone doelgroepen op dit terrein ontbreken vooralsnog'
Fijn dat je dat weer even naarboven brengt.
Ik zou willen zeggen 'hehe' maar erg grappig is het helaas niet.
www.youtube.com/watch?v=R8gYc5fvMQ0
@Eurotokkie | 02-04-13 | 23:58 |
Neen, hoor. Waarom zou ik?
@wakkere_nederlander | 02-04-13 | 23:36
Beetje de scene van de aangereden koe in Me, Myself and Irene...
Vroeger oefenden we met de pompbuks op moeders korset, wat te drogen hing aan de lijn, Op brommerspiegeltjes en op oud servies.
De eerste keer dat we een vis doorboorden met een blaaspijp met een saté prikker erin gerold schaamden we ons diep.Bevrediging leverde het niet op.
Nu je als baby opgevoed wordt met schieten lijkt het een ander verhaal. Een verhaal wat de blaaspijp en de kermis ontgroeid is.
wat 'n vuile smeerlap...
Amsterdamsko | 02-04-13 | 23:53 | + -2 -
Je zal zeker zo een eend nog een trap na geven
als deze voor je voeten loopt.
@Parsons | 02-04-13 | 23:06
Blij dat ik een lutser ben dan volgens jouw definitie.
@de grote Anti | 02-04-13 | 23:51
Ja. Maar voornamelijk in autochtone doelgroepen. daar komen ook de meeste seriemoordenaars uit voort. Is algemeen bekend. Cijfers uit allochtone doelgroepen op dit terrein ontbreken vooralsnog.
Alhoewel ik onlangs (tijdens oud en nieuw) een Surinaams en Indisch gassie vuurwerk zag gooien naar eenden in de sloot voor mijn deur. Toen ben ik ff naar buiten gerend en heb ze weggejaagd.
Dus helemaal blank is die hobby dus ook weer niet.
Jammer dat Jordi op FB en Twitter niet reageert. Hij mag nl. op mijn kosten een vogelambulance laten uitrukken. www.hofganzen.nl/vogelambulance.html
Dit soort foto's op het internet, waar weinig is wat het lijkt: ik neem ze niet serieus.
Los daarvan: het heeft wel iets onwaarachtigs wanneer de reaguurders hier alle remmen losgooien (ongezien de tyfus, dood, deaud etc..) wanneer het om hen onwelgevallige mensen (Moslims!!) gaat, maar moreel verontwaardigd raken als een dier iets ergs overkomt.
Kom op mensen, jullie gehuil komt zeer ongeloofwaardig over.
Blijf voor vooral tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend!!
Aan het watertje te zien (Streetview) kon er van heel dichtbij geschoten worden.
@Parsons | 02-04-13 | 23:43
Mag ook, natuurlijk. Hoewel ik het dan weer helden had gevonden als ze dit bij een mug hadden gepresteerd...
@pius | 02-04-13 | 23:46
Ervaring mee in jouw doelgroep?
@antisoof
De microben zijn dan weer beter georganiseerd. Maar dat boek ken ik niet.
Oss kan natuurlijk niet onderdoen voor Sliedrecht, lees hier het relaas van dierenleed Oss.
www.bd.nl/regio/regio-oss-en-uden/oss/...
Misschien via de vogelopvang als de dierenambulance niet wil komen , moet je hem wel zelf vangen dacht ik.
Vinger afdrukken op de pijlen.
Was pistolen Paultje er nog maar. Die zorgde er wel voor dat de dader nooit meer normaal kan lopen...
@de grote Anti | 02-04-13 | 23:43
Bij kinderen is dit soort gedrag juist vaak een signaal dat het later niet goed komt op een aantal voor de maatschappij ongunstige terreinen.
Laat ik het zo zeggen.
@de grote Anti | 02-04-13 | 23:43
Ik denk dat het kinderwerk is. Of van iemand met een kinderlijk ontwikkelde geest.
Eerst op dieren uitproberen en later bij mensen dus deze zieke gast moet gepakt worden.
Pistolen Paultje zaliger had er wel raad mee geweten. Hufters!
@Naive | 02-04-13 | 23:37,
Die conclusie las ik ook in een boek. Nogal materialistisch, vind ik. Er zijn inderdaad veel meer microben dan mensen. Maar wij kunnen denken. Wij zijn zelfbewuste natuur, en das niet niks, denk ik. Maar dat is ook weer net wat men weet of wat men interessant vindt. Daarom zeg ik, concluderend, het wijste is om heel rustig aan te doen. De jongeren zouden tot hun 50e geen macht mogen hebben.
@omanders | 02-04-13 | 23:32
Het waart al een poosje rond. Wanneer het een mens op mens besmetting en airborne is, hebben we een probleem. Nou ja, misschien.
@pius | 02-04-13 | 23:28
Zou het niet kunnen dat een of andere kudtkoter dacht dat zijn machtige speelgoed kruisboog de eend zou uitschakelen, maar de eend bleef doorzwemmen en dus toen in paniek nog een pijl schoot. Ook dat mocht niet baten en heeft hij het op een rennen gezet.
Ik ben opgegroeid bij parken en bossen, ik lig niet wakker van een (half)dood diertje.
Als het een volwassene was of een beroeps-sadist daarentegen is het een heel ander verhaal natuurlijk.
@ZKH EénOog | 02-04-13 | 23:33
*Iets met twitternick mompelt*
Van die dingen.
erg droevig dat er zulke mensen rondlopen die dit doen. zelfde met hun doen. met zulke figuren word het toch nooit wat, hebben een zieke geest.
Dierenbeulen bijt ik dood.
@carramba | 02-04-13 | 23:36
Dus? Van mensen ook, en honden, en katten. Daar schiet je ook geen pijlen doorheen voor de lol. Het gaat erom dat levende wezens niet moet pijnigen v oor de lol.
Dat is onbeschaafd en triest.
Simon Stevinstraat/Hobbemanstraat/PaulusPotterstraat
Lekker.
@omhanders
Het zijn de beesten die wij nekken, maar uiteindelijk zijn de micro-organismen de grote winnaar van het spel
@pius | 02-04-13 | 23:28 | + 0 -
Ja, maar is eend zijn er miljoenen van.
*hoofdschuddend*
@Tommygunner | 02-04-13 | 23:25
Laat me raden: morgen wederom een foto op geenstijl van dezelfde eend, alive & kicking maar met nog een 3e (groene) pijl door de kokosnoot.
Paradigma.
@ZKH EénOog | 02-04-13 | 23:33
Iedereen is een moralfag. En je zegt zinnige dingen verder. Als je je nooit meer boos mag maken kunnen ze dit blog ook beter opheffen.
En dat moeten we niet willen ( met zijn allen)
Nou, nou, deze man wordt vreselijk verkeerd begrepen. Dat hij op eenden schiet is duidelijk, zielig enzo, maar hij dacht waarschijnlijk, kom ik schiet 'm in de kop, dan is het beestje zo dood... Gaat de eend er dus mooi niet aan onderdoor, dus die man denkt van shit, dit kan ik ook niet achterlaten zo, en hij schiet 'm nog een pijl erachteraan in de kop, maar weer blijft die eend leven. Ja, dan houdt het ook op.
@Parsons | 02-04-13 | 23:06
Ach, noem me een moralfag, maar in de omgang met dieren heb ik een paar kleine principes.
Laat ze het liefst gewoon met rust.
Neem je toch een huisdier of vee, verzorg je ze goed.
Als je ze dood, doe je het zo snel mogelijk en niet voor lul.
Maar martelwerk als dit komt meestal uit handen van primitieve beesten met een welhaast religieuze arrogantie dat de mens door een elf boven het dier zou zijn geplaatst en er alles in zijn zieke sadistische wellust maar mee zou kunnen en mogen doen.
En daar neem ik graag afstand van. Dan maar moralfag, maar ik heb de meeste dieren hoger zitten dan de meeste mensen.
Overigens, compleet offtopic, maar volgen we allemaal de H7N9 ontwikkelingen? of dachten jullie dat er China *zomaar* duizenden varkens doodgaan?
www.foreignpolicy.com/articles/2013/04...
www.medicalnewstoday.com/articles/2585...
maps.google.nl/maps?q=de+Simon+Stevin...
Zinloos geweld, je blijft het maar tegenkomen.
@Tommygunner
de Simon Stevinstraat :-)
Kom ik hier om even luchtigs te lezen naast de studie over zwaartekracht 'G' versus het electische paradigma (zeer moeilijk inderdaad, maar een andere visie ook en een die hout snijdt, maar dat terzijde), zie ik dat het merendeel der reaguurders gelukkig het hart op de goede plaats heeft. Gelukkig maar.
De wetgeving zou trouwens wat mij betreft wel wat scherper mogen zijn. De techniek haalt de wetgeving in. Wakker worden, volksvertegenwoordigers en ministers!
@de grote Anti | 02-04-13 | 23:24
Maar dit is gewoon nutteloze wreedheid, sadisme. Dat is toch een verschil Anti.
de grote Anti | 02-04-13 | 23:24
een pest-control waarbij beesten worden afgeschoten met het oogmerk ze in één keer harstikke dood te maken is iets anders dan op een beest schieten en het vervolgens nog uren rond te laten dobberen met een paar pijlen in zijn nek. Het eerste is naar maar noodzakelijk, het tweede is het werk van een diepschlemiel met een sterk sadistische afwijking.
@tommygunner
Held maak ons trots
@gadget
Ja deze kan je niet laten schieten hè
@Gadget | 02-04-13 | 23:22
Ja, ik zit nu in de auto...
@Desmoulins | 02-04-13 | 23:18
In de VS heb je zoiets als 'pest-control' en worden er miljoenen vogels, ratten en andere kleine dieren afgeschoten.. Denk niet dat men daar woedend de straten opgaat hoor. Ze zijn wel wat gewend.
@Kaas de Vies | 02-04-13 | 23:11
Zeg dan dat je m'n tegels niet begrijpt.
Het kan verkeren.
Ook hier.
Mijn maag draait om. Mag je soms mensen klappen geven?
Ja dat mag.
Iemand al naar Sliedrecht om dit beestje van zijn lijden te verlossen?
Misschien was het iemand die lijdt aan Anatidaephobia.
@Naive | 02-04-13 | 23:15
Deze eend gaat hoge ogen gooien tijdens de balts met haar kinky piercings.
Dat dan weer wel...
Zeker zo'n 20 jarig kneusje met ADHD die dit gedaan heeft, als de shag op is moet je toch iets doen om verveling tegen te gaan hè?
Daar gaat je bloed toch van koken...
In de VS weten ze wel raad met dit soort zieke figuren.
Uiteraard zijn het slechts eenden, maar misschien moeten we daarom ook wel enige notie van verantwoordelijkheid met ons meedragen. Bovendien zegt het veel over iemand als je dit voor de lol doet. Opsluiten dat stuk vreten.
dit is erg droevig.wat een achterlijke lopen er op deze wereld rond.ook afschieten op de zelfde manier.
@basweetutwel | 02-04-13 | 23:12
Jah zo ken ik een hippie die vind dat het leven van een naaktslak belangrijker is als dat van een mens.
Dat vind ik pas eng.
Wordt wel een hippe balts
dlseth_ | 02-04-13 | 22:41
Die troep kun je overal kopen, ook online.
@ZKH EénOog | 02-04-13 | 22:04
Dit is het werk van een beest!
Onmenselijk! :-(
@Canis Spurcus | 02-04-13 | 22:07
Baby kruisboog zo te zien. Va dichtbij toch nog dodelijk voor mens en dier.
Huh? Je zou denken dat... ziek hoor
@Watapatja | 02-04-13 | 22:14,
Weet je wat we nu teveel hebben....?
Hint... het zijn net beesten.
@Parsons | 02-04-13 | 23:06 | + 2
Het onnodige martelen en pijnigen van intelligente beesten met een goed ontwikkeld bewust pijncentrum vind ik zielig. Sorry, daarvoor. Zoveel empathie heb ik nog in mijn onderbuik om hiervoor mijn excuses aan te bieden.
wtf! is dit vogel-martel-dag ofzo?
Moralfagism galore.
Nog erger dan bij Fok! of Joop.
Eendenknuffelen is voor lutsers.
@de grote Anti | 02-04-13 | 23:01
Lol, ja okee ik snap het. Eh, ongeveer.
Gek genoeg is het van die hond minder erg omdat het maar een hond is.
Jaja triple schande enzo, maar feit is dat de meeste hier vlees op hebben vanavond. En je kunt veel zeggen over dierenleed, maar volgens mij is de dood nog wel de ergste vorm...
@Jim Lovell | 02-04-13 | 22:58
Nou kijk, sommige gezond opgevoede jongetjes zijn nieuwsgierig en proberen soms iets uit, daarnaast heb je heel sadistische mocro jongetjes die heel bewust zijn wat ze doen.
*achter bank gaat verstoppen*
Ooit had ik mijn ultrakewle eb22 (gasdrukpistool) bij mij toen we ergens afgelegen langs weilanden liepen.
Zal een jaartje of 14 zijn geweest, en heb toen een meerkoet ondersteboven geschoten.
Het voelde niet goed weet ik nog wel, maar ben ik nu een psychopaat die is overgestapt op mensen, hmm?
Ze zeggen altijd,er lopen meer gekken buiten,dan in het gekkenhuis zitten.Echt ziek,bedoel wat doet zon beestje nou kwaad?
@de grote Anti | 02-04-13 | 22:51
Daderprofiel- Een nieuwsgierig (of sadistisch) jongetje of allochtoon.
Ik weet dat allochtonen gemeen kunnen zijn, maar dit kan ik niet plaatsen. Of heeft het meer met gangbangen te maken? Of waren het allochtone eenden? vragen, vragen..
Oh jee, ik zie nu pas dat het nep is. Stom van me.
Wie dit gedaan heeft, behoeft dringend hulp.
Het begint bij weerloze dieren. Maar dan is de kick eraf, en kan het oog vallen op weerloze mensen. Doodenge types. Niet onderschatten.
opa Dick | 02-04-13 | 22:26 |
Punten voor originaliteit.
Op het gebied van empathie weet ik niet wie er erger aan toe is. De dader van deze misselijke actie of die AH-medewerkers die lachen om een medemens die ernstig ten val komt.
Beiden zwaar ziek.
Op zich zijn eenden ook nogal stupide en irritante dieren maar dit is gewoon sadisme.. Wel van alle tijden eigenlijk, bijna elk jongetje dat ooit zo'n pistool kruisboog heeft weten te bemachtigen voelt het kriebelen..'wat zou dit ding kunnen doen ?
Dus,
Daderprofiel- Een nieuwsgierig (of sadistisch) jongetje of allochtoon.
Wapen- een zeer kleine en zwakke pistool kruisboog.
Motief- nieuwsgierig of sadistisch.
Maarja, zo stond ik laatst even bij een vijver een sigaret te roken, en wat een gemene beesten kunnen eenden zijn zeg.. Ze gunnen elkaar meestal het daglicht niet en gangbangen erop los.
@dlseth_ | 02-04-13 | 22:41
Het is zeker een pistoolkruisboog. Van dichtbij geschoten dan kan je niet missen.
dlseth_ | 02-04-13 | 22:22
Ach ja. Don't shoot the messenger. Het is blijkbaar zo moeilijk als je met traantjes in je ogen zo'n bericht leest. ;)
Het kwaken van een eend staat symbool voor het sissen van marokkanen.
Eenden zijn minderwaardige dieren.
Zeker invalide eenden met pijltjes van EUR 7,50 door hun kop.
dlseth_ | 02-04-13 | 22:41
Dikke dierenvrinden daar. Ze hebben zelfs een hertenmandje voor vermoeide herten te koop : www.hesvanzweeden.nl/contents/media/wi...
Niet meteen naar de schutter wijzen. Domme eend is zo stom twee keer in de baan van het schot terecht te komen. Maakt slachtoffer tevens dader. Minstens nominatie voor een Darwin award.
@Tavroch | 02-04-13 | 22:27
Nederland, het volgende EU land dat een beroep gaat doen op het ESM. Zou lachen zijn als Nederland de EU ten val brengt. En een heel goede zaak ook.
Je kan lullen wat je wilt over de caviapolitie/animal cops: Wie dierenbeulen vangt pakt de helft van de psychopatische moordenaars in de beginnende fase, is mijn idee.
goed dat jullie hier even aandacht aan schenken. vooral die vastgebonden hond is ernstig, ook al is het een kudtbeest.
Uit betrouwbare bronnen (lees: sloot aan het eind van mijn straat) zwemt de eend nog rustig rondjes. Hij krijgt alleen geen hap door zijn keel.
schoft!
Overigens, als ik dit zo zie:
www.hesvanzweeden.nl/contents/nl/d257....
Kijk even naar die pijlen onderin. En voordat men tekeer gaat, die tent zit hier in Arnhem. Waarschijnlijk dus een pistoolkruisboog.
Dood schieten om op te eten is prima, maar zo'n beest blijkbaar voor de lol beschieten en dan zo door te laten zwemmen/leven, dat is gewoon triest. In en in triest.
@carramba | 02-04-13 | 22:35
In een abbatoir is er ook veel onnodig leed. Wat bazel je nou met je intentie. Leed is leed. Maar het gaat je meer om de nuance toch? Erg intellectueel.
Ik ga hier verder geen woorden over vuilmaken.
Zo ziet een dergelijk geval eruit, zonder fotoshop:
diglib.hab.de/drucke/34-3-pol-3/00203....
@Jim Lovell | 02-04-13 | 22:29 | + 0 -
Het gaat om de intentie. Onnodig leed, dient geen enkel doel beest wordt niet opgegeten. Ga er geen worden aan vuilmaken beelden spreken voor zich, puur leed en verminking.
Geen luckyduck op het menu bij de lokale Chinees.
Parsons | 02-04-13 | 22:30
Maar eend is wel lekker. Hoe Marokkaan smaakt, geen idee? Zijn ze lekker?
brutus68 | 02-04-13 | 22:29 | + 0 -
Nee dan had die eend wel een knieschot gekregen.
@shamehair | 02-04-13 | 22:11 |
Mischien is het wel gewoon een jongentje van 8 met een catapult ofzo.
Eenden zijn de marokkanen van de watervogels; het laagste van het laagste, nog te dom om een pijltje te ontwijken, laat staan een schot hagel.
Weet een kind.
Weten ze dus in Sliedrecht ook.
@carramba | 02-04-13 | 22:28
Eh, dierenleed bijvoorbeeld? Leek mij een goede vergelijking.
Supermatthijs | 02-04-13 | 22:27
Hee, geen kwaad spreken over een volgeling van Greet, he? PVV-ers doen dat soort dingen niet.
De dader moet je dan ook niet zoeken onder stropers of serieuze beoefenaars van het boogschieten maar onder klote jochies met zo'n kut Man Kung (achtig) kruisboogje van een paar tientjes.
En ja, ook daar kun je mee dieren mee beulen.
@Jim Lovell | 02-04-13 | 22:24 | + -2 -
Dit vergelijken met het slachthuis, wat bazel je nou. Appels met peren vergelijken.
Geen bloed, geen schaduw. Bovendien zwemt het dier te vrolijk.
@BertBroodBakker | 02-04-13 | 22:25
Kijk eens beter, in de weerspiegeling zie je de pijlen ook zitten.
OT: Ooh, we're on ZH:
www.zerohedge.com/news/2013-04-02/holl...
Holland: "An Economy On The Brink"
Simon de Danser | 02-04-13 | 22:24 | + 0 -
Dion ja, tranen met tuiten janken om een hamster met een kneuzing maar zonder met zijn ogen te knipperen zijn zwangere vrouw in elkaar slaan.
Joehoe jagert.
Doe eens ff snel naar Sliedrecht rijden met dubbelloops en beest uit lijden verlossen.
Eventueel kan de dader zich ook hier melden, duw ik die pijlen door zijn strot heen.
@Kaas de Vies | 02-04-13 | 22:24
Ik wist dat Raymond van Barneveld een slechte dronk heeft, maar dit...?
sluitspier van de dader met een staalborstel opruwen en dan met accuzuur insmeren
@General Dripple | 02-04-13 | 22:16
Nee, let goed op de weerspiegeling in het water... Fotosoep dus...
Parsons | 02-04-13 | 22:23
Wat een stoere praat weer. Weet jij wie zichzelf ook ubermenschen vonden?
Kaas de Vies | 02-04-13 | 22:24 | + 0 -
Een hele slechte darter als hij het vanuit de kroeg deed.
Dit is gruwelijk om te zien. Afschieten die eend!
Zware straf voor de dader, mocht hij gegrepen worden.
En over tot de orde van de dag voordat Dion zijn kans grijpt met nutteloze, zeer kostbare kamervragen.
Ga maar eens in een abbatoir kijken hoe de dieren daar behandeld worden. Daar is dit niets bij.
@dlseth_ | 02-04-13 | 22:22 | + 0
Of een professionele darter?
Wat een gejank weer. Een goede eend is een dode eend. Op m'n bord. Zonder pijltjes. Maar goed, in Sliedrecht zijn ze overduidelijk nog te dom om een eend af te schieten. Doe me dan dat paard maar van laatst.
Kan nooit een serieuze boog zijn. Als handboogschutter kan ik je vertellen dat de gemiddelde pijl die wij gebruiken groter is dan mevrouw eend.
En een serieuze kruisboog is het ook niet, want een kruisboog laat niets van zo'n arm dier over. Een normale handboog trouwens ook niet echt.
Zoals iemand eerder al zei; let op tuig met goedkope Chinese plastic rommel.
@buizenradio-fan | 02-04-13 | 22:09;
Houd iemand je tegen dan?
Hé godverdomme, net dat zwanen topic nu dit. Wat lopen in dit land toch hoop idioten rond waarvan je zou willen dat ze spontaan zouden oplossen.
Nou da's best accuraat en precies gemikt.
Jongens, dit zijn nu weer geen nijlganzen. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2006/04/...
Hard straffen en 24/7 een enkelbandje om; eerst doen ze dit op dieren dan gaan de psychopaten door op mensen.
Nissan GT-R | 02-04-13 | 22:13
Vertel mij wat.
Ik vraag me af..
Als we nou met zijn allen na het warm eten en voor degenen die de tijd hebben, daags door, eens wat rond gaan lopen en niet alleen maar achter die lichtbak zitten, zouden we dan meer van deze lafbekken tegen kunnen houden?
Mijzelf incluus hoor!
Lol, als je de cursor op het plaatje zet.
Opzich niet erg maar vreet dat beest dan ook op..
Ben ik de enige die meteen dacht fotoshop?
Wat ziet dit er verschrikkelijk paintachtig uit zeg...
Onze man in Mockba | 02-04-13 | 22:12 | + 0 -
Opgeheven? Vorige week werd er bij mij in de straat een kat gegrepen door een lijnbus. Toen heeft mijn broer nog 144 gebeld. De kat heeft het overigens niet overleefd.
144 red een dier krijgt bijna 200.000 meldingen per jaar.
Mensen die dieren mishandelen maken zich vaak ook schuldig aan criminaliteit. In 40% van de gevallen is er sprake van een 1 op 1 relatie tussen dierenmishandeling en huiselijk geweld.
Lodewijk Asscher PvdA liet weten de verplichte aanstelling van de 59 fulltime dierenagenten onbeschrijflijk stupide te vinden.
Heb als kind toch heel wat mussen uit de dakgoot geschoten. Toen waren er ook teveel mussen.
@slikbek | 02-04-13 | 22:12
Are you my shadow? ;)
@Canis Spurcus
Dat klopt, maar is geen speelgoed zoals je ziet, is met een goed geplaatst schot een dodelijk wapen.
Dat sommige mensen het daarvoor gebruiken is een hele slechte zaak.
Voor eend ga je naar de chinees.
Wanneer die klootzak gevonden wordt, naakt de vijver in gooien en met een kruisboog zijn balzak doorboren.
Oog om oog, tand om tand.
met gelijke munt terug betalen dit tuig!, zo een paar pijlen door het scrotum jagen
tsjonge jonge..
Ziek !
Zo begint het inderdaad met de meeste criminelen: dierenmishandeling of brandstichting
Maar gelukkig is er de dieren-pliesie........ 114-red een dier. Ohnee, opgeheven want een PVV-idee dus in principe fout en ondeugdelijk en louter voor rasisten. Peggoldt bedankt !
waziddegij | 02-04-13 | 22:11 | + 0 -
De plaatselijke chinees heeft hem opgevangen. Dat zit dus wel goed.
Kaas de Vies | 02-04-13 | 22:07 | + 0 -
Nee inderdaad, het is volkomen zinloos en bovendien verschrikkelijk laf. Ik daag ze uit om het bij een ijsbeer of een leeuw te proberen.
iemand die dit met een dier kan doen is tot veel meer en erger in staat.. heeft net als de eend dringend hulp nodig.
hoe is het met de eend nu?
Achterhalen wie er allemaal zulke pijlen hebben gekocht. Lijkt me niet zo moeilijk. Hoeveel van die winkels in de buurt verkopen die pijlen en hoeveel mensen kopen zulke pijlen? En waarom in de buurt? Hoeveel mensen reizen 250KM om een eend te beschieten?
gudverdumme, dit is toch nergens voor nodig -,-'
Sommige mensen hebben ook echt niks te doen he..
Erg triest dit...
www.geenstijl.nl/fastsearch?query=slie...
De halve wereld bestaat uit psychopaten, al dan niet latent.
Na de plofkip de pijleend..... Omnomnom
Wordt tijd dat we een brigade oprichten die deze klootzakken opzoekt en ze even een stevig lesje leert!
Iets met gelijke munt........
@Supermatthijs | 02-04-13 | 22:07 | + 1
Ja zijn ze daar allemaal genivelleerd? Dan krijg je er van.
Mensen die in staat zijn dieren zinloos te mishandelen deinzen er ook niet voor terug hun medemens zo te behandelen, zolang ze geloven er mee weg te komen. Levenslange TBS.
@shamehair | 02-04-13 | 22:06 | + 0
Ik heb veel gekke dingen gedaan in mijn leven, maar dieren kwellen en martelen, hoe kom je er op.
Kaas de Vies | 02-04-13 | 22:04 | + 0 -
Er lopen alleen maar psychopaten in Sliedrecht rond.
Aan de lengte van die pijlen te zien is dit Chinees speelgoed van een paar tientjes.
Als ik zoiets zou zien gebeuren dan sta ik niet voor mezelf in. Walgelijk. Las net ook al iets over een zwaan die met glas en een hamer dood is gemarteld. Wat mij betreft de daders heel zwaar straffen, hoewel ik bang ben dat ze er met een boete vanaf komen.
@ZKH EénOog | 02-04-13 | 22:04 | + 1
Vlak katten niet uit.
Link van de hond werkt bij mij niet. Wellicht maar beter ook.
Mensen. Het blijven de ergste beesten.
Dat de vogelgluurders deze zieke gast goed te grazen mogen nemen.
Levens lang voor deze maniak!! Imbeciel dat je bent!
Ah zielig,er loopt blijkbaar een psychopaat in spe rond in Sliedrecht.
Maar kijk ook uit voor de Rucphense Rukeend, die schijnt ook weer gespot te zijn.
REAGEER OOK