
ViceMinPres Lodewijk Asscher heeft de scherpe randjes van zijn voormalige wethouderschap nog niet helemaal bijgesteld naar de zacht zijden leugentjes die op (inter)nationale schaal gebruikelijk zijn in het debat. En dat is uitstekend. Toen hij vrijdag de Turkse bemoeienis met Yunus veroordeelde met de letterlijke termen 'volstrekt ongepast, bijzonder triest en
aanmatigend', bracht Asscher in één klap de strijdvaardigheid terug in het uitgebluste, suf gelulde Nederland.
Ja, Turksnationalistisch tuig, hou je meningen lekker in je eigen land, waar journo's worden opgesloten en Koerden worden abgeknallt. En als die premier Erdogan van jullie zich niet policor genoeg kan gedragen om de normen en wetten van zijn gastland te accepteren, blijft ie maar lekker thuis donderdag! Yeah! Nederland had weer even die VOC-mentaliteit. Maar dat viel natuurlijk helemaal verkeerd bij MinBuZa (en PvdA partijgenoot) Timmerfrans, die als een goede Limburgse lakei juist een paar woordjes Turks geleerd had en het dinermenu met wat ingrediënten die je met een ü of een ö schrijft had uitgebreid voor de komst van Erdogan. Zijn idee van een gesprek op internationaal niveau is om lekker nietszeggend en veilig langs de randjes van het debat te bespreken of het qua klemtoon nou Yúnus, of Yunús moet zijn. Op die manier haalde hij immers ook de angel uit de Mali/Malí-discussie. Dus nu is hij
BOOS op Asscher. Gewoon onomwonden en strijdbaar
de wáárheid zeggen in de politiek, snapt die Lodewijk dan helemaal niks? Tsss...
Reaguursels
InloggenWaar bemoeit zo'n buitenlands staatshoofd zich toch mee. Denkt de moraliteit zeker in pacht te hebben. Laat hem eerst zijn eigen land maar eens op orde brengen.
Die Timmerfrans is het prototype van de zalvende misdienaar die het 'lenig denken' tot in de finesses beheerst. Timmerfrans is bereid om een ieder erbij te lappen die hem dwarsboomt. Altijd slinks, naar goed r.k. gebruik. Timmerfrans lijkt mij een karakterloze windvaan en ik denk ook dat hij dat is als hij denkt dat hem dat
persoonlijk gewin oplevert.
@James Lastig | 19-03-13 | 10:14
Ik hoop dat je gelijk krijgt, want die zijn er niet dus moeten ze terug naar Turkije. :)
Ik vond die Asscher een slappe hap. De Pvv sterk en de rest bangeriken en pamper partijen walgelijk dat dit stelletje idioten ons vertegenwoordigen.
Timmermans is tenminste consequent in zijn laffe argumentatie dat we met islamkrtiek onze export schaden.
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld hypocrieten als Van Baalen en Bot die ik gisteren ivm de stellingname van Asscher nu niets hoorde zeggen over reputatieschade en exportbelang.
En Asscher vertrouw ik sowieso als een opportunist pur sang.
Fergie faces 22 years in Turkish prison over secret film of children abandoned in orphanage
Read more: www.dailymail.co.uk/news/article-20857...
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
www.dailymail.co.uk/news/article-20857...
Dat was blijkbaar een meer algemene uitspraak over pleegkinderen. Maar het blijft een feit dat Erdogan nog NIETS over de kwestie Yunus heeft gezegd.
NimweegseTurk | 19-03-13 | 12:35 |
Dat is haarkloverij. Yunus is een pleegkind, dus zijn uitspraken slaan ook op hem. En als Erdogan vervolgens voornemens is om Yunus hier as. donderdag op te zoeken en/of het ter sprake wil brengen (wat hij heeft gezegd te overwegen nadat Yunus' moeder hem direct had opgeroepen iets te doen) dan zijn de uitspraken van Asscher terecht en 'to the point'. Asscher heeft dan helemaal niet voor zijn beurt gesproken, zoals jij beweert.
Ik krijg bijna de neiging om een steunpetitiedinges op te stellen voor Lodewijk A. Eindelijk een eerlijke en standvastige PvdA-ert! Die moet je koesteren, steunen en dat soort dingen. Lodewijk-TimmerD66frans 1-0. Bovendien is het ook nog wel een lekker ding, die Lodewijk. Dat mag ook wel eens gezegd.
@Red mij niet | 19-03-13 | 11:37
Plaats gewoon álle Moslimkinderen bij westerse ouders, homostel of heterostel...
Komt er misschien nog íets van terecht!
@Red mij niet | 19-03-13 | 11:55
Dat was blijkbaar een meer algemene uitspraak over pleegkinderen. Maar het blijft een feit dat Erdogan nog NIETS over de kwestie Yunus heeft gezegd.
NimweegseTurk | 19-03-13 | 12:35 | + 0 -
Oftewel: Erdogan heeft een punt dat hij wil maken en hij speelt dit uit over de rug van Yunus, die als aanleiding naar voren wordt geschoven, natuurlijk via intermediairs.
Dat is zo mogelijk nog kwalijker.
Ik hoop van harte dat Lodewijk dicht bij zichzelf blijft en de stijl houdt die hij in Amsterdam had. Ik zie hem als één van die PvdA'ers waar je wel wat mee kan. No nonsense, hard en duidelijk.
Ik vind Asscher een toppertje (gezien binnen de grenzen van de PvdA natuurlijk). Ook in Amsterdam was hij met Van der Laan een verademing na het nietszeggende tijdperk van Job Cohen. Hou je rug recht, Asscher, je bent juist heel goed bezig!
En Timmermans... hoe eerder die dwaas opkrast hoe beter.
@Red mij niet | 19-03-13 | 11:55
Dat was blijkbaar een meer algemene uitspraak over pleegkinderen. Maar het blijft een feit dat Erdogan nog NIETS over de kwestie Yunus heeft gezegd.
Nederlanders (ook wel autochtonen genoemd omdat het moet) zijn rationele nuchtere kalme mensen die nu ontploffen van emotie.... Ik wel in ieder geval.
Je weet niet wat Timmermans in zijn jeugd allemaal over 'de joden' heeft meegekregen. En die Asscher is toch, tja, hoe zal ik het zeggen, niet favoriet bij de moslims.
NimweegseTurk | 19-03-13 | 11:53 |
Erdogan heeft wel gesproken. Zie Red mij niet | 19-03-13 | 11:37 |
Ik zou mij doodschamen om feiten in de min te drukken, maar ik weet dat een aantal van jullie dit gewend zijn, maar het is een feit: Erdogan heeft niets over deze kwestie gezegd. Asscher was te voorbarig!
Timmerfrans is de ultieme diplomaat die ons land via kruiperigheid probeert in een goed blaadje te komen met een vijand, en dat is nu Erdogan.
Laat maar aan hem over hoe hij deze Turkse fittie gaat fixen, ongetwijfeld vals en vol nederigheid naar z'n "hoge gast" toe, en dat is hem wel toevertrouwd.
Doet die Asscher eindelijk eens iets goed wordt hij terug gefloten.
@steven paul | 19-03-13 | 10:16
Ja, ten alle tijden.
Doet u dat niet, dan is u islamofoob en een racist.
Allah heeft immers sodomie en homofilie verboten. Iedere manier om die smeerpijperij dan toch te faciliteren is in strijd met wat Allah en zijn rechtvaardige wetgeving aan de mensheid heeft overhandigt. Ieder verzet tegen deze goddelijke wetgeving is onvervalste islamofobie, racisme en dient dan ook snoeihard bestraft te worden. Het liefst met de dood, want het is ook nog eens blasfemie en afvalligheid.
#islamspeak
als Frans Timmermans nou een compliment maakt aan de vrouw van Erdogan, dan is alles snel weer goed. Bv dat ze een mooie snor heeft ofzo..
Die Erdogan (ik mag hem niet) heeft er NIETS over gezegd. #feit
NimweegseTurk | 19-03-13 | 11:03 |
"De Turkse premier Tayyip Erdogan luidde vorige maand de noodklok. Volgens Erdogan is het verontrustend dat duizenden Turkse kinderen in Europa zijn geadopteerd door homoseksuele en christelijke koppels. Turkse ambassades door heel Europa hebben inmiddels de opdracht gekregen rechtszaken aan te spannen om de kinderen uit de handen van niet-moslims te 'redden'." ( www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan... )
Uit hetzelfde stuk: "De Turkse regering heeft een commissie opgericht die de komende maanden onderzoek gaat doen naar de situatie. Volgens Ayhan Üstün, voorzitter van de parlementaire onderzoekscommissie voor de mensenrechten in Ankara, heeft het onderbrengen van pleegkinderen bij christelijke of homoseksuele pleegouders maar een doel: assimilatie."
" Üstün vindt dat Turkse pleegkinderen in een pleeggezin geplaatst moeten worden uit dezelfde culturele en religieuze kringen."
Reuze intressant cvtje heeft die handige wennige Sjoerd: MACfan (= Misguided enslaved Afraid to install linux C******), Kabul, Palestijnse autoriteit .... www.parlement.com/id/vj0nk8ju81lw/sj_w...
@NimweegseTurk 11:02: Leuk geprobeerd. Het Turkse parlement meent echter een onderzoekscommissie te moeten instellen naar aanleiding van deze kwestie, en Erdogan heeft zich wel degelijk in niet mis te verstane bewoordingen over dit onderwerp uitgelaten. Sterker nog, er is inmiddels een officieel tegenoffensief om "moslimkinderen uit de handen van niet-moslims te redden". Lees en huiver:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3409850/2013/03/15/Heeft-de-Turkse-premier-iets-te-zeggen-over-de-pleegzoon-van-lesbische-ouders.dhtml
ecologiste | 19-03-13 | 10:35 | + 8 -
Juist!
Patriots meteen terug naar Limburg.
Kruipen voor de Turken, laat dat maar aan Timmermans over.
Ik geloof onmiddellijk dat het vrij onwennig is in het begin, en dat je onhandig bent, als hoertje van wie dan ook; of dat nou Turken of Nederlanders of Belgen zijn.
Laat het gezegd zijn, PvdAllah is niet mijn partij. Voornamelijk vanwege dhimmitude figuren als Çohen en TimmerFrans.
Maar dat gezegd hebbenden...
Asscher (PvdA), laat je niets wijs maken kerel. Heel veel kudos alsook huldos voor jouw stellingname tegen Haatsnor (want Islam) Erdogan! *Applaus*
Let vooral niet op Herr obersturmbannführer TimmerFrans (HEIL!) (want antisemitische dhimmi), dat HET z'n mond (anus, want praat poep) maar dicht houdt.
ecologiste | 19-03-13 | 10:35 | + 4 -
"De mensen struikelen nu en dan over de waarheid, maar de meesten krabbelen haastig overeind en lopen snel door alsof er niets was gebeurd."
Engels: "Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened."
- Winston Churchill Engels staatsman 1874-1965
harry poster | 19-03-13 | 11:05
.
Oh dus NL mag wel met vingertje wijzen naar landen waar zogenaamd mensenrechten niet nageleefd worden, maar andersom mag dat niet ?
.
Lezen kreng: jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/2013/0...
.
Het ging helemaal niet om dat pleegouders van Yunus Lesbo's waren, NL heeft deze draai aan gegeven. Puur om te voorkomen dat iedereen zich zou afvragen, wat is er precies aan de hand bij jeugdzorg ?
Lol, onhandig en onwennig.
Zimmerfrans moet zijn muiltje houden en als minister van BuZa Nederland uitdragen net als Asscher dat nu gedaan heeft. Wij zijn Nederland en dit is wat wij zijn en wat we te bieden hebben. PUNT. Is er eindelijk een politiek figuur die opkomt voor Nederland is het weer niet goed. Wat een laf land zijn wij aan het verworden.
PvdA en de waarheid. Moeilijke combinatie.
Ja, de waarheid, dat moeten we dus niet willen met zijn allen...
@Polletje Piekhaar | 19-03-13 | 10:54
Die Erdogan (ik mag hem niet) heeft er NIETS over gezegd. #feit
Ik ben er gisteren achtergekomen dat Erdogan nog NIETS over dit onderwerp heeft gezegd. Niets over pleegkinderen, noch over Yunus. Wat ik mij dus afvraag is het volgende: waarom heeft Assher op vermeende uitspraken van Erdogan gereageerd zonder er zelf zeker van te zijn dat Erdogan die uitspraken heeft gedaan? Lekker voorbarig!
De waarheid vertellen in de politiek, moet ik toch weer hier aan denken.
www.dumpert.nl/mediabase/537401/f25405...
Polletje Piekhaar | 19-03-13 | 10:54 |
.
Is even kijken. Opsluiten van journalisten, Monddood maken van kritische schrijvers.
Heb je het over Nederland ?
Die TimmerFrans... 73 jaar geleden zou hij echt veel beter tot zijn recht zijn gekomen... en bovendien waren we sinds Neurenberg dan ook al weer van 'm af geweest.
@Einde van de Domheid | 19-03-13 | 10:57
F) Timmermans is een boerenbraadlul.
Frans kan in zeven talen zijn excuses aanbieden, maar in het Nederlands lukt het hem niet.
Veel Vaak | 19-03-13 | 10:53 |
.
Hoog tijd dat het zwijnenstal dat Binnenhof heeft uitgemest zal worden en dat de door en door verrotte grondwet herschreven zal worden.
Dit is een lastige:
A) Het ego van Timmermans is gekwetst.
B) Het is een tactisch 1-2tje (Jij neemt Wilders wind uit de zeilen, ik bouw EU.)
C) Het is een tactisch 1-2tje, jij wint stemmen ik doe diplomatie.
D) Het is een tactisch 1-2tje, jij bindt nationaal, ik regeringsleiders.
E) Ik denk dat A uit zijn hart sprak. Maar idd, het is zijn portefeuille niet, open deur dus voor de apparatsjik die het niet van zijn empathie moet hebben.
Als die moslims hun voorhuidje nu een lekker lieten zitten dan hadden die vrouwen misschien geen hoofddoek gekregen.
Raak je niet zomaar opgewonden van alles wat tegen dat besneden snikkeltje scheurt.
Erdogan moet zijn kapsones thuislaten. Hij heeft hier in dit land niets in te brengen, en al helemaal niet op hoge toon eisen te gaan stellen.
Daar heeft Asscher heel groot gelijk in.
Wanneer wij niets mogen zeggen over de armeense genocide, de onderdrukking van de koerden, het opsluiten van journalisten, het monddood maken van kritische schrijvers enzovoort zou hij hier eigenlijk beter weg kunnen blijven. En haal die Patriots ook maar terug.
Dit is dezelfde Timmermans die vóór de JSF is (en zal zijn). Om het vrije Westen te beschermen en de onderdrukten der aarde te ondersteunen tijdens humanitaire missies. Goed, als Fransje zo gemakkelijk capituleert, hebben we die dure jet ook niet nodig. Toch, Frans?
Het wachten is op het moment dat yunus ontvoerd gaat worden of erger gevalletje ik niet dan jij ook niet eerwraak.
Mocht dat gebeuren dan voorspel ik dat Yunus in de boeken gaat als de jongen waar de burgeroorlog van 2014 mee begon.
Hoop uiteraard dat die burgeroorlog er komt en dat yunus er niet voor geofferd wordt.
ecologiste | 19-03-13 | 10:35 | + 4 -
Dat is allemaal wel een héél toevallige samenloop van omstandigheden, het lijkt er inderdaad op dat ze de aandacht af willen leiden. Enge stratego-spelletjes worden er gespeeld, ze maken ons bezorgd over ons geld en ondertussen spelen er hele andere belangen. Dood-en doodeng!! Zo snel mogelijk kappen met die hele Europese Unie!
Timmermans is druk bezig voor een hoge positie binnen de EU. Daarvoor is hij druk bezig zich in te likken.
Een effectievere "testcase" voor Asscher en de rest van de coalitie is nauwelijks voorstelbaar.
Nù de rug recht houden,of geef anders de sleutels van het Binnenhof maar gelijk mee aan Erdo de hypocriete holbewoner.
"En oh ja,Geert:Ook bij dit zoveelste akkefietje blijkt dat je er nog NOOIT naast zat;go for it."
Ergernis over ergernis over Asscher in affaire Yunus.
Geef die Turken 1 vinger.... www.nu.nl...
Pastor Sippenhaft | 19-03-13 | 10:33 | + 5 -
Goed van de Belgen!
Misschien moet Timmermans onze opperdimmie Schultz eens goed nemen.
Dat moet een geweldig liefdeskoppel kunnen worden.
@ Muxje | 19-03-13 | 10:25
Eensch.
Dit verhaal toont overigens nog eens haarfijn het verschil in aanpak tussen altmodsiche politici, zoals Timmerfrans, en politici 2.0 zoals Asscher aan. De moderne categorie verliest zich niet meer in nodeloos omfloerst taalgebruik, die zegt - overigens in beschaafde termen - gewoon waar 't op staat. Lijkt me prima.
Misschien moeten we Yolante en Wes en alle andere Hollanders ook maar eens het christendom gaan verspreiden in Turkije en op iedere hoek een kerk stichten in Turkije en nog een paar homo's die kant op sturen om daar kinderen te adopteren. Misschien snappen ze dan eens dat ze hier helemaal niks te vertellen hebben als overheid.
Ik durf te wedden dat de Hollanders in Turkije ook verteld zal worden dat ze zich daar moeten aanpassen.
Er staan toch Nederlanders Patriot raketten in Turkije, om Turkse kindertjes te beschermen tegen afzwaaiers uit Syrie? Ook maar weghalen, dan ..??
Fatwabuster | 19-03-13 | 10:15 | + 5 -
Hij komt de lente brengen.
Maar ondertussen krijgt het feit dat Cyprus voor de helft Turks is geen aandacht. Dus deze fittie lijkt meer op een afleidingsmanoeuvre.
Rusland is not amused wat er gebeurt op Cyprus en GAZPROM zou wellicht instaan voor een bail-out.
www.cnbc.com/id/100564095
Rusland en Turkije liggen elkaar niet zo goed. Wellicht kunnen Europa en Rusland een deal sluiten waarbij de Russen meer invloed krijgen in de regio. Ze hebben al eerder gevochten tegen het Ottomaanse rijk.
Het kan een gezellig theekransje worden donderdag als Erdogan bij Rutte op bezoek komt.
In juni 2006 zette de EU Turkije onder druk om zijn lucht- en waterwegen open te stellen voor Cypriotische vliegtuigen en schepen. Maar Ankara vindt dat onaanvaardbaar zolang de EU Turks-Cyprus niet erkent. Premier Erdogan van Turkije kreeg in eigen land bijval voor zijn opvatting dat Turkije niet deelneemt aan EU-toetredingsonderhandelingen zolang de EU Turks-Cyprus niet erkent. Daarmee drukte hij uit dat voor Turkije de kwestie-Cyprus nog steeds van het allerhoogste (Turks-)nationale belang is.
nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van...
21 maart komt de lente naar ons koude Nederland.
Timmermans de engerd en volksverlakker!!!!!
Ieder land ter wereld mag Nederland schofferen en vernederen en onze politici maar schoenen likken.
Asscher heeft tenminste ballen en dat zeg ik niet gauw van een PvdAer.
Het wordt tijd dat Nederland zijn eigen identiteit weer terugvindt en trots is op zijn cultuur.
Waarom willen politici ons altijd door het drek van de wereld laten kruipen en het bijvoorkeur ook nog op laten eten.
frans t. buigt voor het gedachtengoed van adolf h.
Geef die Turken 1 vinger.... www.nu.nl/buitenland/3373345/turkije-k...
Hier het bewijs in optima forma dat de multiculturele samenleving is mislukt. We zijn niet hetzelfde en zullen dat nooit worden ook. Puur omdat de Islam dit niet toestaat. Wij (de varkens) moeten ons aanpassen. Of we nu naar hun land toe gaan of zij bij ons komen wonen, zij blijven zich dominant voelen in de naam van hun liefdevolle godje. En ze zijn bereid dit met geweld te onderstrepen.
Timmermans is zo bang dat we van het pad der politieke correctheid afraken, dat hij moslims nota bene met het argument 'discriminatie' apart wil behandelen. Rara wat klopt hier niet...
Ook in België wordt gewoon de sharia er doorheen gedouwd door de Turken. Brussel heeft een grote bek in Europa, maar laat zich in een hoekje schoppen door de Islam.
Asscher, houd je poot stijf en onthoud: Turkije mag zich nóóit aansluiten bij Europa.
De enige oplossing die straks nog overblijft is om te stemmen op de PVV. Ze duwen je zelf die kant op en ze hebben het niet eens in de gaten. Die linkse ratten.
Timmermans is iemand die moeiteloos van een steunbetuiging aan de Israëlische regering met z'n rechterarm gestrekt overgaat op een pro-Palestina demonstratie. Wat hem maar uitkomt.
@Mark Smith | 19-03-13 | 10:06 |
Jammer alleen dat zo'n Erdogan wel gewoon A zegt als hij A bedoelt, dat moeten wij blijkbaar niet willen.
Je moet wat als jeugdzorg lobbyist ( Asscher ) om de stroom van steekpenningen op peil te houden.
Zimmerfrans moet bek houwe. Ik mag die Asscher wel.
Asscher doet wat Timmermans zou moeten doen.
Krijgen wij ook mee wat Erdogan bij die Islamitische
Universiteit in Rotterdam gaat bespreken? Wordt dat vertaald?
@James Lastig | 19-03-13 | 10:14
En doet dan niks omdat er geen moslim-pleeggezinnen zijn.
Als ze nu godsdienstig bij godsdienstig doen wordt het pas echt leuk (was die "Jesus Redt"-man geen proffesioneel pleegvader?)
Asschert zal wel bukken voor Rimmerzwansz.
Godwins worden weer levendig, fris en actueel. En van toepassing, vooral op laffe Eurofielen als deze timmerfrans. Gevaarlijke Eurofielen, omdat het buitenland ons als een akker ziet die leeggetrokken moet.
Mooi, bij de PvdA zijn ze alweer begonnen dolken in elkaars rug te steken. Dan weet je dat er verkiezingen staan aan te komen.
Asscher had volkomen gelijk met zijn opmerkingen, en Timmermans moet ook niet zeiken dat het wel wat diplomatieker had gemogen. Van Turkse kant is er ook geen enkele terughoudendheid te bespeuren, en als het staatsbezoek door deze kwestie overschaduwd wordt, dan ligt dat voor de volle 100% aan Erdogan. Als je nu inbindt laat je je gewoon gebruiken; Asscher had gelijk om gewoon helder te zeggen hoe wij de kwestie zien.
Dacht niet dat ik het nog ooit zou zeggen tegen een pvdaer: goedzo Asscher, hou je rug recht!
Timmerfrans zit zo diep in de hol van Erdogan dat je niet kan zien waar Timmerfrans ophoudt en Erdogan begint
Trouwens Kaas, begin is een politieke partij!
Mijn stem heb je.
Alsof die turk ook maar enig respect voor die slappe zak van een timmerfransje zou hebben.
Een grote bek terug en de waarschuwing van "geen geld" is het enige wat ze daar kunnen waarderen.
Maar ja;PvdA slijmerige kruipers zijn nu eenmaal gewend om op die manier te regeren,zal dus nooit wat worden met dit soort "weg met ons"regenten.
Mans Timmerfrans hep gelijk, een beetje stelling nemen en gewoon zeggen wat je ervan vindt, schandalig Asscher 't mij vraagT!!
[Sarcasm or is it?]
Assher heeft volkomen en meer dan 100% gelijk.
Timmermans toont in deze weer het opvallende dhimmi gedrag en vind goede vriendjes blijven met de moslims dus aanzienlijk belangrijker dan onze eigen normen en waarden.
Zum kotzen die Timmermans.
Artwido | 19-03-13 | 10:14
Hij vindt zichzelf een provincieverrader.
Als je mag eisen dat kinderen van Turken niet meer bij homo-stellen geplaatst gaan worden, zou je dan ook mogen eisen dat kinderen van hetero-stellen niet meer bij homo-stellen geplaatst gaan worden?
Als je in een democratie een bewindspersoon een landverrader noemt ben je of niet goed wijs of zelf een landverrader.
Maar het is natuurlijk weer "Tweede Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma (D66)" die de grootste heibel maakt.
Asscher heeft helemaal gelijk. En hij reageert slechts op het Turkse parlement en op Erdogan. Het is niet dat Asscher gewoon even gaat zitten Türkbashen omdat het kan, nee, hij doet het omdat het op z'n plaats is. Wordt je voor rotte vis uitgemaakt? Dan leg je even netjes uit dat de tegenpartij de voedselresten uit z'n snor moet kammen. Fijn, alsjeblieft, no offense taken, meneer Erdogan.
Gaan we ons serieus wat aantrekken van een land dat geeneens bij de EU zit, die klapmongolen mogen blij zijn als er Nederlanders in de zomer op vakantie gaan daar.
Voor de rest moeten ze gewoon hun bek houden en thee zuipen.
Proefballonnetje: Asscher persona non grata.
Als Lodewijk een klein beetje op zijn overgrootvader lijkt, dan is hij meer dan bereid om zijn mond te houden en de andere kant op te kijken.
Wat komt die Erdogan eigenlijk hier doen donderdag.... daar hoor ik dan weer niks over...
Oh ja.... Timmerfrans is een vollidioot en een enge man!
Frans Timmermans is een landverrader.
Zo rolt de überpaternalist, de kwaal waar iedere linkse intelueel last van heeft. Altijd jezelf wijzer achten dan de ander, overal begrip voor en vooral niemand voor het hoofd stoten want dat moeten we niet willen met zijn allen.
Let maar op, NL gaat toegeven om kinderen van moslim ouders alleen bij moslim pleeggezinnen onder te brengen.
Oh ja ik vergeet natuurlijk dat de Turkse regering nogal wat pressie en chantage middelen heeft op onze overheid. Sorry ik heb niets gezegd, Timmermans kan er niets aan doen, dankzij enkele uitstapjes van ambtenaren.
Frans Timmermans is een rentboy van de Turken.
Jammer dat het alleen bij een grote bek blijft..
Bij de afrekening Zimmerfrans boven aan het lijstje zetten. De mislukte Limburgse Mussert. D666 opheffen en te vuur en zwaard bestrijden. Miskleumde academici met flower power complex
Voor een tafeldame van DWDD heeft Fransje best wel een grot bek eigenlijk.
"het is onwennig"
Ik zouz eggen, wen er maar aan!
Vanaf nu hebben we een grote mond terug!
Limburgers moeten ze ook verbieden in het politieke landschap.
Timmermans is een diplomaat en verantwoordelijk voor goede betrekkingen met het buitenland. Asscher heeft 100% gelijk, maar in die kringen zeg je a terwijl je b bedoelt. Niets nieuws.
"Pech voor die Asscher"
Zimemrfrans is allang blij dat hij nog eenmaal op mocht komen draven voor een politiek kunstje.
na de val van dit kabinet gaat hij lekker wachtgeld trekken thuis en pensioen uitzitten..
"na mij de zondvloed" vieze landverrader
"Dit omdat België niet kan of wil garanderen dat Turkse kinderen niet in christelijke of homoseksuele gezinnen worden geplaatst."
Ziet de overheid en de AIVD niet in dat dit kolonisatie praktijken zijn? Mensen exporteren naar allerlei landen en op deze manier de samenleving infiltreren. Zoals je kan zien heeft de Turkse overheid nogal veel invloed op de Turken in Nederland.
Ik vraag mij af of de Franse overheid dit ook nog heeft bij de hugenoten, of Indonesie... etc.
Hou op, stel paal en perk, anders liggen we allemaal onder een Islamitische zerk.
Van Rossem, als ik jou wil vertellen dat je waardeloze stukjes schrijft is het ook effectiever om te schrijven dat je "goed je best doet" in plaats van te schrijven dat je een incompetente klapmongeaul bent. Denk dat ze dat bedoelen. Verder natuurlijk huldo's voor Asscher (raar dat dat in een zin kan).
Timmermans, de ultieme dhimmie. Die zou zijn moeder direct een boerka aan laten trekken als zijn turkse buren daar een keer om vroegen.
Timmermans moet zelf zijn vlemerige bek houden. Het is totaal ongepast dat de Turkse regering zich hier in gaat mengen. Ze zijn nu ook al in Belgie bezig. Ik zou mijnheer de boze turk eens in zijn eigen land laten kijken.
Flikker gewoon op met die bemoeienis via de grijze wolven, islam en Turkse overheid.
Hoereren is het. Maar we noemen het politiek. Dan lijkt het wellicht minder erg.
REAGEER OOK