Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kandidaat Kamerlid CDA Boom gedood door man

hermaboomtvbeeld.jpg De zoemende geruchten blijken te kloppen: de twee dode mensen die gisteren in een woning in Haaksbergen zijn aangetroffen, zijn Gerard van Emous (LinkedIn, ZZP) en zijn vrouw Herma Boom. In hun bed & breakfast (Bed & Broodje Buurse) heeft de voormalige CDA-persvoorlichter zijn vrouw gedood en daarna de hand aan zichzelf geslagen. De landelijk gezien totaal onbekende Herma Boom stond op een verrassende dertiende plaatst op de kandidatenlijst als Tweede Kamerlid voor het CDA. Vanwege voorkeursstemmen op andere kandidaten schoof ze omlaag naar plaats 15, waarmee ze net niet in de Kamer terecht kwam. (CDA promo-videootje bij pica hierrr.) Update: Politie noemt het een 'relatiedrama'.

Reaguursels

Inloggen

Ben allang blij dat ze geen kinderen hadden.

bodhisatta | 03-03-13 | 09:43

Weer gelovigen? nee toch?

Smaakpapil | 03-03-13 | 00:06

Erg hoor!

Dr. Ir. K.Ennis | 02-03-13 | 20:41

@QuelleFromage Politici zijn publieke personen. Volgens u mochten we zeker ook niet berichten nadat Theo van Gogh of Pim Fortuyn werden vermoord, of wanneer bekende mensen in het algemeen doodgaan? Misschien zaten de nabestaanden daar ook niet op te wachten. Nabestaanden zijn onvoorspelbaar in hun wensen.

Üb3rSeX0r | 02-03-13 | 20:30

Ik mag toch aannemen dat de personen in dit vreselijke drama nette mensen waren, met totaal geen banden in een crimineel circuit. Dus hoe kom je dan op het idee en hoe doe je dat? je vrouw vermoorden zonder pistool ofzoiets? En daarna jezelf? ik zou niet weten hoe dat te doen? Er staat nergens wat die man allemaal gedaan heeft. Jeetje, het is allemaal zo voorbij zie je wel, condoleances aan alle nabestaanden.

Martin_rsd | 02-03-13 | 19:42

-weggejorist-

Charles Swietert | 02-03-13 | 17:27

Volgens zijn website was die Gerard 'communicatiedeskundige' en Herma ook. Klaarblijkelijk toch wat fout gegaan in de communicatie

kees1960 | 02-03-13 | 17:21

Een Verwarde relatie dus!

Gepke de Leef | 02-03-13 | 17:02

Wat had ze gedaan dan?

VanBukkem | 02-03-13 | 17:02

ik denk dat er in dit huwelijk iets niet goed zat of het brood met ontbijt zat in de financiele moeilijkheden, kan toch we hebben het wel over Buurse

harob | 02-03-13 | 16:29

@Charles Swietert

Ja, Margje Bult! Is dat niet die ge-wel-di-ge zangeres van vroeger, die nu een heel erg populair radio programmma heeft op radio Oost dinsdagnacht van 3 tot 4?
Dan hebben we het over de zelfde.

Franz Jozef | 02-03-13 | 16:21

Van Rossem, was de titel niet beter ".... gedood door HAAR man" geweest?
Nou staat er alleen maar dat ze zeker niet door een vrouw werd vermoord.

bruine kikker | 02-03-13 | 16:17

@QuelleFromage | 02-03-13 | 12:56
Ga eensch deaudt, CDA'ert.

Waarom zouden we niet mogen weten dat CDA-voorlichter Gerard van Emous CDA-reserve-kamerlid Herma Boom heeft vermoord?

Lewis Lewinsky | 02-03-13 | 16:04

Godwin.

Weet je wie ook eerst zijn partner vermoorde en daarna zelfmoord pleegde?

De Koreaanse Slet | 02-03-13 | 16:02

Relatiestoornis in het gezin van een politica: "Borgen" op z'n Hollands dus?

bruine kikker | 02-03-13 | 16:01

*Op verzoek van de familie doet de politie verder geen mededelingen over het drama*.

Schandelijke doofpot.
Wanneer krijgen we een politie die haar werk doet?

Lewis Lewinsky | 02-03-13 | 15:58

Reli-gekken in achtertelijke cultuur in een achterlijk land wat paar honderd jaar achter loopt.

Andersom dag | 02-03-13 | 15:51

Naast alle domme commentaren van mensen die helemaal niets beter te doen hebben vind ik dat QuelleFromage | 02-03-13 | 12:56 | een zeer sterk punt heeft. Waarom?

Zaaddonor | 02-03-13 | 15:35

Trouw dan ook niet met een CDA-politicus.
Altijd discussie, en al heb je gelijk, je zal het nooit van ze krijgen.

[cynic: off]

gaffelbaard | 02-03-13 | 15:34

Het lukt blijkbaar niet iedereen om de bezuinigingen te overleven.

Ton Plafond | 02-03-13 | 15:14

@tonyhigh | 02-03-13 | 14:37
Als hij moslimisch-buitenlandisch was geweest zou dit gewoon eerwraar gaan heten :-) Nou is hij toevallig een nederlandisch-blankisch & joodisch-christelijkisch mensch dan... dan noemen wij het een familie- of relatiedrama... Wij als nederlandisch-blankisch & joodisch-christelijkisch doen niet aan WRAAK want wij zijn goed! Wij maken er een DRAMA van :-(

Khazaria | 02-03-13 | 15:07

Ik was in Haren | 02-03-13 | 14:31
Elke voortijdige dood is zonde en triest. Gelukkig heb jij het slagveld in Haren overleefd. En dat meen ik best hoor.

Strotgrondel | 02-03-13 | 15:06

CDA: de hoeksteen van de maatschappij is het gezin.

Uw Verzekeringsadvis | 02-03-13 | 14:39


Slenderman?

tonyhigh | 02-03-13 | 14:39

Wel een knap staaltje crisismanagement van deze communicatieadviseur. Les 1 bij imagoschade: steekt de hand in eigen boezem.

Gezellig! | 02-03-13 | 14:38

Hoofd communicatie op de Uni zijn is dus ook al geen garantie voor een goed gesprek in de huiselijke sfeer.

Causa Sui | 02-03-13 | 14:38

Als hij islamitisch was geweest had je gewoon je vrouw mogen doden en had jezelf niet van het leven hoeven te beroven.. Ik wens hem veel maagden toe in het hiernamaals.. Wellicht had hij al 4 weken pikstraf?

tonyhigh | 02-03-13 | 14:37

Wie je wie ook zijn vrouw vermoordde en toen zelfmoord pleegde? NOU?!

Canis Spurcus | 02-03-13 | 14:35

Strotgrondel | 02-03-13 | 14:28 |
Zelfs als jij volgende week verenigd bent met een boomschors, omdat je te hard gereden hebt, en ik ken je totaal niet, vind ik het nog heel vervelend dat je om het leven gekomen bent. Het individualisme kost in Nederland meer levens dan je denkt.

Ik was in Haren | 02-03-13 | 14:31

@necrosis

Inmiddels je medicijnen genomen?

pius | 02-03-13 | 14:30

Ach je leest dit soort berichten regelmatig, dit keer is het toevallig een persoon met enige bekendheid en een slecht kapsel. Het is natuurlijk verschrikkelijk en bladieba, maar laatst ging de cavia van mijn kleine buurmeisje dood.

Ook dat kon me weinig tot niets schelen.

Strotgrondel | 02-03-13 | 14:28

pius | 02-03-13 | 14:23
Inmiddels uitgeslapen na een week lang nachtelijk reaguren?

necrosis | 02-03-13 | 14:26

@Supermatthijs | 02-03-13 | 14:21
Ik grossier in [!] en ben er trots op....

necrosis | 02-03-13 | 14:24

@necrosis | 02-03-13 | 14:12

Ben je weer de imbeciel aan het uithangen? Wel mooi dat dat hier als normaal word gezien. Is in een gekkenhuis ook zo, hoe gestoord je ook bent, het valt niemand op.

pius | 02-03-13 | 14:23

@Supermatthijs | 02-03-13 | 14:16
Je spreekt dus niet tegen dat je een uitkering trekt?
Elke ingetrokken uitkering is er inderdaad één!
En dat helpt in een crisis waar de niet-productieven geen last van hebben met een regering die de niet-productieven een hand boven het hoofd houden.
Je pist tegen de verkeerde enkels!

necrosis | 02-03-13 | 14:22

Ik ben helemaal voor het einde van het CDA maar die relidioten hoeven het nu ook weer niet zo letterlijk te nemen.
Ik zit niet te wachten op Jonestown taferelen.

miko | 02-03-13 | 14:22

necrosis | 02-03-13 | 14:16 | + 0 -

Ik doe niet aan minnetje en plusjes, je hebt ook echt je dag niet vandaag hé ? Een hoop onzin uitkramen over uitkeringen, je stemgedrag maar antwoord op of die grote waffel er echt niks mee te maken heeft geef je niet. Hoeft ook niet hoor, we weten allebei wel dat dit wel zo is.

Supermatthijs | 02-03-13 | 14:21

@Havenwerker

Tering zeg... doe je je nou echt zo dom voor of...

Jij begint over 10 moorden en waarom de media daar niets over zegt... vervolgens vraag ik hoe het dan kan dat jij het weet... en jij komt met linkjes aanzetten naar nieuwssites....

overVecht | 02-03-13 | 14:21

Parel van het Zuiden | 02-03-13 | 13:27
En hoe komt u daarbij?

Pindakees | 02-03-13 | 14:18

@Supermatthijs | 02-03-13
Heb je (behalve het meppen op -1) ook nog argumenten in huis?

necrosis | 02-03-13 | 14:16

necrosis | 02-03-13 | 14:12 | + 0 -

Kritiek kun je ook op een normale manier brengen, dan trek je wel iets minder aandacht. En dan heb je ook geen beveiliging nodig. Alle kleine beetjes helpen in een crisis.

Supermatthijs | 02-03-13 | 14:16

-weggejorist-

Canis Spurcus | 02-03-13 | 14:15

@Supermatthijs | 02-03-13 | 14:05
Die grote waffel is schijnbaar nodig, aangezien politici van de 'oude politiek' alles wel best vinden, zolang hun pre-pensioen maar niet in gevaar komt.
Wilders is gevaarlijk voor de portemonnee van de zittende orde.
En daarom stem ik PVV.
Maar dat is lastig uitleggen aan iemand die een uitkering trekt....

necrosis | 02-03-13 | 14:12

Slagboom.

pollodepiemel | 02-03-13 | 14:12

Ik heb in ieder geval democratisch op Fleur gestemd.
Wie heeft er democratisch op de EU, Rompi en Verhofstadt gestempt?
Nou?

necrosis | 02-03-13 | 14:06

necrosis | 02-03-13 | 14:00 | + -1 -

Dat ontken ik niet, maar nogmaals mijn vraag: Heeft die grote waffel er niks mee te maken ?

Supermatthijs | 02-03-13 | 14:05

-weggejorist-

Khazaria | 02-03-13 | 14:05

-weggejorist-

Khazaria | 02-03-13 | 14:04

Triest en of t nou cda pvv pvda vvd of kiesloos is T waren mensen, Altijd triest dat iem meent te mogen beslissen dat de partner dan ook niet meer mag leven!
Het is gebeurt, al wat ik kan hopen voor haar is dat t snel pijnloos is gegaan of nog beter dat ze er niets van heeft mee gekregen.
Heel veel sterkte voor familie en andere nabestaanden...

cryptolau | 02-03-13 | 14:04

-weggejorist-

Khazaria | 02-03-13 | 14:02

-weggejorist-

Khazaria | 02-03-13 | 14:02

@Supermatthijs | 02-03-13 | 13:51 |

Zo ver gaat u vrijwel altijd. Is ook niet erg. Het is een goede herinnering dat de policore verstinkende deken altijd weer kan terugkeren als we niet opletten. Maar u bent gezien...

Parel van het Zuiden | 02-03-13 | 14:01

Hebben ze de dader al te pakken? Wat een klootzak!

Bakito | 02-03-13 | 14:01

Wist u dat vanaf het begin van de mensheid al zo'n 110 miljard voor u onbekende mensen zijn gestorven? Erg he!
Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:25 | + 4 -

Hoe groot is de hemel eigenlijk? Past dat wel?

DeSjaak1000 | 02-03-13 | 14:01

@necrosis | 02-03-13 | 13:56
Was niet de bedoeling, dit was een geluid die ik las in GS (ik heb verwezen naar de auteur maar door < > in te zetten is dit weg gelaten), ik denk dat beide onderwerpen eigenlijk niks met elkaar te maken hebben... dat was de bedoeling :-)

Khazaria | 02-03-13 | 14:01

@Supermatthijs | 02-03-13 | 13:58
Nogmaals: democratisch gekozen!
Of ga je ineens met linkse taarten lopen gooien omdat de uitslag je niet aanstaat?

necrosis | 02-03-13 | 14:00

Ah daar hebben we Wilders al. Op naar de godwin.

Canis Spurcus | 02-03-13 | 14:00

Nog een huis op de huizenmarkt, met verhuurruimte terwijl er al een overschot aan woningen is. Dat is een DRAMA.

[G]eenstijl | 02-03-13 | 13:59

necrosis | 02-03-13 | 13:56 | + 0 -

Met Geert zijn grote waffel had het niks te maken ?

Supermatthijs | 02-03-13 | 13:58

-weggejorist-

Thomas Pierrepoint | 02-03-13 | 13:57

@Khazaria | 02-03-13 | 13:50
Ben jij de volgende zwitsal die mekkert over de kosten van de beveiliging van Wilders?
Die kosten zijn destijds ontstaan onder 'links' omdat ze geen stelling durfden te nemen tegen geluiden van een DEMOCRATISCH gekozen volksvertegenwoordiger.

necrosis | 02-03-13 | 13:56

Vreemd dat hij ook zijn vrouw meeneemd in de dood, ik neem aan dat zij nog gewoon wilde leven.

Onderbuik | 02-03-13 | 13:55

Parel van het Zuiden | 02-03-13 | 13:42 | + 0 -

Zover zal ikzelf niet durven gaan zoals hier bekend mag zijn. Maar het blijft wel geld dat je beter kan besteden natuurlijk. Maar even terug ontopic, in dit geval was het een stel dat beiden voor het CDA aktief was. Dat hoef je dan niet verzwijgen maar in andere gevallen zou ik het onkies vinden om dit soort zaken al zo snel te melden. Ook bij PVV- ers want dat zijn ook mensen.

Supermatthijs | 02-03-13 | 13:51

-weggejorist-

Khazaria | 02-03-13 | 13:50

Hee, Marga Bult.

Charles Swietert | 02-03-13 | 13:48

"relatiedrama"...

Kunnen we een keer ophouden met een moord een drama te noemen? Door je wijf onterecht beschuldigd worden van een seksueel misdrijf, dat is een relatiedrama. Als dan ook nog eens de Officier van Justitie gaat zitten liegen, en je zaak pas na drie jaar voorkomt, dan is het drama compleet.

Red mij niet | 02-03-13 | 13:47

Dat gun je niemand....
Zelfs een CDA-er niet.

K.Zwellever | 02-03-13 | 13:46

b zou v moeten zijn.
maar hoeft eigenlijk niet.

Charles Swietert | 02-03-13 | 13:45

De partij ban het gezin anno 2013. Hard.

Charles Swietert | 02-03-13 | 13:45

-weggejorist-

Thomas Pierrepoint | 02-03-13 | 13:44

@Dikke Negor | 02-03-13 | 12:54
familie moet even met LI contact opnemen, dan gooien ze het wel dicht.

Waren wel echte subsidiesponzen die Gerard en Herma, commercieel uitbaten van B&B zal niet zo'n succes zijn geweest. Domme zet van Gerard trouwens, als er een CDA-er afgevallen was dan hadden ze de rest van hun leven financieel uitsekend gezeten met een parlementarier in de familie.

Jopie2009 | 02-03-13 | 13:43

@Boris Poepnagel | 02-03-13 | 13:41

Eerdrama?

Khazaria | 02-03-13 | 13:43

@Khazaria | 02-03-13 | 13:39
Die zag ik niet aankomen!
Wat heeft Wilders nu weer gedaan om twee gelovige Nederlanders richting hel te sturen?

necrosis | 02-03-13 | 13:42

@Supermatthijs | 02-03-13 | 13:29 |

Sowieso. Als we niet voor Greet zijn beveiliging moesten betalen was de psychische zorg beter toegankelijk geweest voor deze meneer en was er nooit iets gebeurd.

Parel van het Zuiden | 02-03-13 | 13:42

@Havenwerker

Hoe weet jij dat dan?

overVecht | 02-03-13 | 13:41

Moorddrama
Huisdrama
CDA-drama
Familiedrama
Paniekdrama
Crisisdrama
Kamerdrama
Gezinsdrama
Trouwdrama
ZZP-drama
Doodsdrama
Depridrama
Dramadrama

Boris Poepnagel | 02-03-13 | 13:41

Eerwraak bij blanken: Relatiedrama!

@Parel van het Zuiden | 02-03-13 | 13:27
Inderdaad, na de bekering van - omstreden - Arnoud van Doorn tot de vijanden-geloof, zou een eerwraak bij de PVV een 'logical progression' wel/niet zijn.

Khazaria | 02-03-13 | 13:39

Verschrikkelijk!

Glas Koning | 02-03-13 | 13:35

Dank GS... ik vind het echt enorm prettig en fijn om te weten wat de twee allemaal onoine uitspookte etc....

Hits scoren en advertentie inkomsten zijn immers belangrijker dan even pas op de plaats te doen...

overVecht | 02-03-13 | 13:35

Waren ze wel aangesloten bij SGR?

Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:29

Parel van het Zuiden | 02-03-13 | 13:27 | + 0 -

Ja, dan had je natuurlijk een reden.

Supermatthijs | 02-03-13 | 13:29

@Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:25
110 miljard?
Crisis, dan kan ik de rest van mijn weekend RIP gaan lopen roepen....

necrosis | 02-03-13 | 13:27

@Pindakees | 02-03-13 | 12:53

Denkt u PVV i.p.v. CDA bij dit artikel. Me dunkt dat u dit soort zaken dan wel relevant zou achten...

Parel van het Zuiden | 02-03-13 | 13:27

Haar man was 'Hoofd Communicatie van de Universiteit Twente'
Waarschijnlijk is de onafzienbare leegheid van dat bestaan hem te veel geworden.

Rest In Privacy | 02-03-13 | 13:27

Wist u dat vanaf het begin van de mensheid al zo'n 110 miljard voor u onbekende mensen zijn gestorven? Erg he!

Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:25

Triest. Hopelijk was het politieonderzoek wat diepgravender dan dat na de dood van Anass Aouragh.

Tijdreiziger | 02-03-13 | 13:24

Triest, iets anders kan ik niet verzinnen....

necrosis | 02-03-13 | 13:22

Rust in Vrede

frontliner2 | 02-03-13 | 13:21

cda van jou, cda van mij.

cumshaft | 02-03-13 | 13:20

Gerard had het spel 'Ik ga op reis en ik neem mee' niet zo letterlijk moeten nemen, de moordenaar!

Born to Luts! | 02-03-13 | 13:19

In en in tragisch nieuws. Vreselijk voor de nabestaanden.

Not Muhammad | 02-03-13 | 13:19

'Levensgenieter - Herma' *KUCH*

Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:17

'Vertrouwelijk, integer en zorgvuldig - Gerard' *KUCH*

Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:15

In en in triest(hoewel?). Hoop wel dat ze het sammen zo hebben afgespoken.

Harry de Slijter | 02-03-13 | 13:13

@irma zonderboezem | 02-03-13 | 13:05

Leg die eens uit?

Fatwabuster | 02-03-13 | 13:11

Voor op zijn steen: 'Gerard had er geen woorden meer voor'

Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:09

Bakito | 02-03-13 | 12:52
Zag ze er zo hetero uit dan?

Harrie Nak | 02-03-13 | 13:07

Heet dit nou 'dode bomen media'?

mijntweecent | 02-03-13 | 13:06

Ik vind 'relatiedrama' een eufemisme. Bovendien raar dat de politie in zulke termen spreekt. Hun taak is de wet te handhaven en dus hier dus gewoon van moord te spreken.

Canis Spurcus | 02-03-13 | 13:06

Kan toch. Triest. Maar waarom op GS?

Rest In Privacy | 02-03-13 | 13:05


Bakito | 02-03-13 | 12:52 |
Ellende begint bij de man... en meestal ook het einde.

irma zonderboezem | 02-03-13 | 13:05

Relatiedrama? Moord zullen ze bedoelen.

w.g. uw buurvrouw | 02-03-13 | 13:03

Een communicatieexpert die dus niet kan communiceren. A stranger in a strange land. Heftig.

ecologiste | 02-03-13 | 13:02

Vind het altijd zo zielig als een man zijn vrouw vermoord, pak dan je biezen en ga naar het buitenland maar ga geen beslissingen nemen voor een ander.

Hmmja | 02-03-13 | 13:00

Die interne onvrede neemt wel hele rigoureuze vormen aan bij het CDA.

mijntweecent | 02-03-13 | 13:00

Het hoofd communicatie was uitgeluld?

Canis Spurcus | 02-03-13 | 12:57

Ik snap dat echt niet. Start dan een nieuw leven.
Of eindig dat van jezelf desnoods.
Maar je vrouw of man en in veel gevallen ook de kinderen... Triest en laf en gestoord.

ZDEV | 02-03-13 | 12:57

@ Pindakees | 02-03-13 | 12:53 |
Omdat je haar daar van kan kennen. Wij mensenwezens zijn altijd op zoek naar herkenning want dan hebben wij opeens een sterkere band met iets of iemand.

kicktherabbit | 02-03-13 | 12:57

Zal aan mij liggen maar ik zie niet in waarom dit een post op Geenstijl nodig heeft en al helemaal niet met naam en toenaam van betrokkenen en links naar hun webpresence. Nabestaanden zitten daar niet op te wachten en het dient ook geen enkel doel. Smakeloos. Ga lekker Brein pesten, die verdienen het.

QuelleFromage | 02-03-13 | 12:56

Zijn ogen zien eruit als gevangenissen welke zijn gedachten gekooid houden...

Simon de Danser | 02-03-13 | 12:56

Dikke Negor | 02-03-13 | 12:54 Dezelfde die hun eigen website al uit de lucht haalde gisteren.

zeg maar jansen | 02-03-13 | 12:55

Faragefan | 02-03-13 | 12:53 | + 0 -
What ???

Rammstein | 02-03-13 | 12:55

Volgens zijn eigen website confronteerd hij o.a. bestuurders met de gevolgen van eventuele akties, denk dat de nabestaanden van mevrouw Boom hem ook graag even met de gevolgen van zijn "aktie" zouden willen confronteren!

de brave hendrik | 02-03-13 | 12:55

Dat is dan mooi fokking triest.... gebeurd de laatste tijd wel heel erg vaak, gelukkig ditmaal geen kinderen bij betrokken....

Fatwabuster | 02-03-13 | 12:54

Wie past nu dat LinkedIn profiel aan?

Dikke Negor | 02-03-13 | 12:54

Heel naar. Als je leven zo uitzichtloos wordt dat je je vrouw maar vermoord en daarna jezelf om het leven brengt.

Sterkte aan de nabestaanden. Ze zullen met een hoop vragen achterblijven.

zeg maar jansen | 02-03-13 | 12:54

Maar hadden ze al ontbeten?

Canis Spurcus | 02-03-13 | 12:54

Ze kan nog in appèl bij de grote man met de grijze baard, dus er is nog kans!

Freakster1986 | 02-03-13 | 12:53

Goh Rob, was je toch mooi de eerste die het nieuws de wereld in mocht schreeuwen.

Normpje | 02-03-13 | 12:53

Tja, is 't nou echt zo belangrijk om er bij te vermelden dat het CDA'er was? Bedoel dit zijn zulke trieste zaken dat het wel heel weinig met politiek te maken heeft. Wat bijv. anders is als 't gaat om belangenverstrengeling zaken.

Pindakees | 02-03-13 | 12:53

-weggejorist-

Faragefan | 02-03-13 | 12:53

Van 'bed en broodje' naar ' dead and doodje'. De wanhoop die daar aan vooraf ging. Triest hoor.

De Literator | 02-03-13 | 12:52

Gedood door een man?

Alle ellende in de wereld wordt veroorzaakt door heteromannen. Lutsers.

Bakito | 02-03-13 | 12:52

Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte.

snakeplisskin | 02-03-13 | 12:52

Vonden ze het nou zo erg dat ze niet in de Kamer kwamen. Nu is het te laat om er spijt van te hebben.

jasser | 02-03-13 | 12:49

Dat mag vast niet van de Heere. Foei!

crisiswhatcrisis | 02-03-13 | 12:48

Klootzak

SharpEye | 02-03-13 | 12:47

Triest.

AshleyJ"Ash"Williams | 02-03-13 | 12:47

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl