Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ja hoi. Met mij. Even over die uithuisplaatsing...

De business van uithuisplaatsingen is hard werken hoor. Het vergt protocollen en planning. Agenda's moeten op elkaar afgestemd worden voordat er een indicatie voor uithuisplaatsing opgesteld kan worden. Dan kijken waar nog plek is, een startgesprek met de ouders houden, zonder het kind er bij, en vragen beantwoorden. Soms laat je drukke schema van inmenging in de persoonlijke levenssfeer van anderen je geen andere keus dan in de trein een belletje te plegen met collega's. Want: "Hoe het nu thuis gaat, het gaat eigenlijk steeds slechter. Ik wil even met jou overleggen of er deze week nog een gesprek kan zijn met de ouders. Liefst op donderdag want dan kan de hulpverlening er ook bij zijn. OK. Hmm-mm. Hihihi. Het is voor een plaatsing voor de dag en nacht. Ja hahaha. Er is al plek voor hem. De indicatie is al rond." Aldus een mevrouw van Combinatie Jeugdzorg, vanmorgen in de intercity van Tilburg naar Eindhoven. (via)

Reaguursels

Inloggen

@Tim Grimback | 18-02-13 | 16:05
Dat wijf zit bij BJZ Tilburg...
Als mijn achterbuurman in die trein had gezeten was die deur opengegaan......
En daar heeft ie alle reden toe...

lilluke halve hoan | 19-02-13 | 16:31

The Russian | 19-02-13 | 13:36
Waar heb je die info vandaan? Ik ken mensen bij BJZ, maar hun salaris is verdomde laag..... misschien doen ze dan toch iets niet goed (voor hun portemonee).
Staat het in hun CAO? Ben heel erg nieuwsgierig.....

Humungousfungus | 19-02-13 | 14:12

The Russian | 19-02-13 | 13:36 |
Dat is dus raarrrr, maar dat werkt fraude en corruptie in de hand, lijkt wel een autohandel, waar de verkopers per verkocht product een bonus krijgen. Maar daar kunnen de klanten een auto weigeren en een onafhankelijk onderzoek laten doen naar de staat van de wagen.
Bij grote machtsongelijkheid moet een overheid geen bonussen toekennen.

ZSU-23-4 | 19-02-13 | 13:44

Jeugdzorg moest leugens zijn. Maar het is eigenlijk hetzelfde.

The Russian | 19-02-13 | 13:37

ZSU-23-4 | 19-02-13 | 13:24
.
bonussen worden uitgekeerd voor iedere uithuisplaatsing bonus bedraagt 3 % van het loon !
.
Tikt wel lekker aan als je aan de lopende band uithuisplaatsingen bewerkstelligt door gebruik van jeugdzorg en bedrog.

The Russian | 19-02-13 | 13:36

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:42 |
Jaa, nog meer geld, misschien moeten we ze daar bij BJZ wel een "marktconform" bankierssalaris toekennen met zijn allen, dat zal wel de fijnere types aantrekken, het megatalent dat anders naar het buitenland vlucht zeg maar. En betalen op productie (= aantal uithuisplaatsingen) natuurlijk, dat helpt ook altijd enorm.
Wat dacht je van gewoon alleen UHP als het niet anders kan en meer vertrouwen op de ouders zelf?
Uit eigen ervaring in ieder geval, ook een praatje met een of andere (verder aardige) miep (een of andere professional, dus niet echt competent) over opvoeden gehad, dat dus vrij snel opzij gezet en gewoon zelf wat regels opgezet. Beetje proberen, beetje creativiteit, beetje nadenken, beetje overleggen met andere mensen die kinderen hebben gehad (GEEN BJZ natuurlijk, want die kunnen echt niets) en opgelost. BJZ is hierbij volledig opzij gezet en genegeerd en de overige hulpverlening ook. Sterker, ze krijgen af en toe de volle laag van me wegens prutserij.
Tenzij het niet anders kan schaar ik me in ieder geval in het kamp van de staatsgevaarlijke, staatsvijandige, half-anarchistische, kritische en zelfstandig denkers/doeners. Laat die bureaucraten alsjeblieft zichzelf beperken tot de werkelijke uiterste noodzakelijkheden.

ZSU-23-4 | 19-02-13 | 13:24

Aahwww, zielug, ze is uit haar jasje gegroeit. Wat verdienen ze bij jeugdzorg? Zat om te smikkelen en smullen aan haar bibs te zien....

Jan Gordelroos | 19-02-13 | 13:22

marvin-010 | 19-02-13 | 11:24 | + 1 -
Wat wordt je volgende actie: het laptopscherm van een zakenman filmen omdat er een naam op te zien is?

brabandertje | 19-02-13 | 11:42

Bangalijst | 19-02-13 | 11:17 | + 0 -

Filmpje staat gewoon nog online hoor..

marvin-010 | 19-02-13 | 11:24

-weggejorist-

Bangalijst | 19-02-13 | 11:17

@The Russian | 18-02-13 | 16:53
Wie zegt dat ze voor jeugdzorg werkt?
Misschien werkt ze wel voor een instelling waar de
ouders zelf gekomen zijn omdat hun kind onhandelbaar is.

Filmer is kansloos stuk vreten, topic is nog kanslozer Maar goed om te lezen dat meeste mensen waarderen dat mevrouw zelfs onderweg werkt om alles rond te krijgen.

Ben_online NL | 19-02-13 | 09:13

@The Russian | 18-02-13 | 22:06
Ik denk dat je problemen met jeugd (psychische/lichamelijk mishandeling/verwaarlozing, etc.) danig onderschat. We weten dat je vooringenomen bent en Jeugdzorg bij jou niets maar dan ook niets goed kan doen. Neemt niet weg dat niets doen aan de problematiek absoluut niet de goede weg is. Ook aan de zijkant allerlei ongefundeerde dingen roepen is (om in de woorden van onze toekomstige koningin te spreken) "een beetje dom". Je weet het altijd beter: Hoe moet jeugdzorg volgens jou (en dat moet voor alle gevallen dekkend zijn) de problemen aanpakken?
En wat generaliseren n.a.v. jouw gedoe, tja, volgens die logica kunnen we de politie, NS, AH, euh eigenlijk alles onmiddellijk afschaffen...

Humungousfungus | 19-02-13 | 08:43

Weer een ambtenaar, die niet weet hoe je om dient te gaan met discrete zaken! Komt lekker professioneel over zo en geeft vertrouwen bij de betrokkenen!

Direct buiten flikkeren en een nieuwe ervaren gemotiveerde kracht in dienst nemen!

paarsekrokodil | 19-02-13 | 08:11

De persoon die dit opgenomen heeft mag zich diep schamen, diegene die het heeft aangeboden nog dieper.. Voor de personen van Geenstijl.nl die verantwoordelijk zijn voor het plaatsen van deze video, zou je kunnen vermoeden dat Jeugdzorg juist hen over het hoofd heeft gezien met alle gevolgen van dien.

Ewout van Dijck | 19-02-13 | 01:05

@The Russian | 18-02-13 | 20:04
Je weet toch niet wat er aan de andere kant gezegd wordt? Dat kan best even om te lachen zijn.

Bull Dozer | 19-02-13 | 01:03

@Anders nog? | 18-02-13 | 16:59
De meeste dashcams rijden in Rusland rond omdat de politie daar zo corrupt is als de nete. Heb ergens gelezen dat verzekeringsmaatschappijen het verplicht stellen bij duurdere auto's.

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:51

@ marvin-010 | 18-02-13 | 20:44 |
Oude Chinese wijsheid:
Zolang je azijn pist, werkt de onderbuik uitstekend.

Gekke-Bennie | 19-02-13 | 00:45

@BeunDeHaas | 18-02-13 | 16:33


@ZSU-23-4 | 18-02-13 | 17:07

Als er niet zo veel geld zou worden uitgegeven aan onzinnige zaken als de JSF, kon er in die branche beter betaald worden. Volgens mij moeten we blij zijn dat er mensen zijn die dat werk WILLEN doen.

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:42

@kneuterzak | 18-02-13 | 16:26
Smile, je staat op GeenStijl :-)

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:35

@overVecht | 18-02-13 | 18:15
Er ging iets mis. Waar was ik gebleven?
Bovendien: Ze kan wel lacherig doen, maar we weten niet wat er aan de andere kant van de draadloze draad wordt gezegd. Toch?

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:33

-weggejorist-

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:31

-weggejorist-

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:31

-weggejorist-

Bull Dozer | 19-02-13 | 00:31

Ik weet het allemaal niet met die privacy hoor. Ik klik even door op de website van die organisatie en stuit gelijk op een pagina waarop een paar pleegkinderen, compleet met korte beschrijving, voornaam en een foto van een best groot gedeelte van het gezicht van die kinderen staat. Wie zegt dat die kinderen daar niet over 10 jaar mee geconfronteerd worden? Wie zegt dat die kinderen (als hen al om toestemming gevraagd is, de jongste is 10 jaar...) daar over 10 nog steeds blij mee zijn?? Begrijp me niet verkeerd, die kinderen zien er lief uit en er is niks mis met ze, maar ik vind het wel mis dat ze op die website gezet worden als reclame.

www.pleegzorg.nl/over-pleegkinderen/1...

gruzelement | 19-02-13 | 00:01

The Russian, ik begin toch ernstige twijfels te krijgen over het nut van jouw bijdrage aan de maatschappij. Je reaguurt en luiert erop los lijkt me. Doe eens werken

Paasumeensdoor | 18-02-13 | 23:36

Heerlijke kont, waardeloos kutwijf verder.

Bono | 18-02-13 | 23:32

@John Dough |16:34| de filmer stelt een fatsoenskwestie aan de kaak |
Hoe fatsoenlijk is het om een telefoongesprek af te luisteren/filmen en dat dan ook nog te uploaden op een pauper site als dumpert, voor heel pauper/sensatie nederland to see. Als er sprake was van fatsoen had hij mevrouw zelf aangesproken dan wel de werkgever van mevrouw benaderd om e.e.a aan de kaak te stellen.

amin | 18-02-13 | 23:12

Wat een waardeloos topic. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Nietvoordekat | 18-02-13 | 22:36

brabandertje | 18-02-13 | 22:21 |
Oh en het betrof hier een mevrouw van: www.combinatiejeugdzorg.nl/Default.asp...
Inderdaad werkzaam in Eindhoven, Veldhoven, Helmond en nog wat klein grut. Ze zal wel 'netjes' hebben gemeld bij het bellen wie ze is en namens welke instantie ze belt. Dat is normaal gesproken de regel in die kringen. Andere kringen ook trouwens.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 22:30

brabandertje | 18-02-13 | 22:21 |
Ja, slimpie, maar de Jacky's van voor 1996 zullen ze niet uit huis plaatsen, normaal gesproken.
Dus kom je rond of onder de honderd uit voor heel Nederland. Graag even nadenken.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 22:27

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 22:14 | + 0 -
Er zijn volgens jouw link 666 Jacky's. Daarbij zat ze niet in de trein, maar stond ze discreet op het balkon met alleen ene Melvin.
Jullie zoeken spijkers op laag water.
En huisartsen gebruiken vaak de achternaam tegen collega's.

brabandertje | 18-02-13 | 22:21

Vooral kinderen van alleenstaande moeders zijn het slachtoffer van Jeugdzorg, b.v. Annass en zeker als er in het gezin huiselijk geweld heeft plaatsgevonden. Zelfs gedwongen omgang met daders komt vaak voor, want dat is zo goed voor het helingsproces. En zijn er niet zo maar ene paar, enkel in Tilburg 12.000 per jaar dus kassa voor jeugdzorg - raad voor de kinderbescherming ook wel raad voor de daderbescherming geheten.
www.hetpon.nl/pdf/04-27.pdf
Beter Jeugdzorg en veiligheidshuis opheffen, eerste soupeert al 5 miljard euro op.

Ceesboogaart | 18-02-13 | 22:21

hekelaar | 18-02-13 | 22:12 |
Zou kunnen inderdaad, maar de kans is groter, veel groter dat deze mevrouw op weg was van haar woonomgeving (Tilburg) naar Eindhoven, haar werkomgeving, temeer daar BJZ graag haar mensen NIET in de eigen woonomgeving wil laten werken, voor de eigen veiligheid. De kans dat iemand in de trein van Tilburg naar Eindhoven gaat, in Eindhoven bekend is en daar dan ook (via - via) een Jacky kent wordt alras groter.
Bovendien, de kans dat uberhaupt iemand een kindje kent, jacky uit een gezin met problemen, in Nederland is helemaal niet zo klein.
U neemt het niet zo nauw met de privacy van de Nederlander, maar dat idee had ik al van de overheid en semi-overheid.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 22:19

pluizigkroeshaar | 18-02-13 | 22:12 |
.
Dat klopt, ik had vorig jaar zo'n walgelijke propaganda reportage in de telegraaf gezien, hoe die troela's zich als lieve alleen maar om het kind gevende gevallen voordoen, moest bijna overgeven toen ik die fenomenale leugens zat te lezen.

The Russian | 18-02-13 | 22:17

brabandertje | 18-02-13 | 21:55 |
Het is zelfs erger, er zijn landelijk ongeveer 120 Jacky's, dat zal naar schatting een tiental over heel Brabant zijn, onder de 18 jaar. Over de omgeving Tilburg - Eindhoven verspreidt zou dat zelfs maar een aantal of 5 - 6 kunnen zijn. Misschien zelfs nog iets minder ook.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 22:14

@ZSU-23-4 al zouden het er duizend zijn dan nog had hier niemand gereageert als dit niet was opgenomen.
Trouwens wie zegt dat dit kind niet uit de randstad komt en ze ver in een andere stad wordt geplaats om haar uit haar omgeving te halen.
Jij gaat ervan uit dat ze uit deze omgeving komt omdat het gesprek tussen Eindhoven en Tilburg is opgenomen.

hekelaar | 18-02-13 | 22:12

The Russian | 18-02-13 | 21:21

Uiteraard acteren de jeugdzorg medewerkers altijd de redelijk en vriendelijkheid zelve in de media. Waarschijnlijk is het budgettair ingecalculeerd een mediatrainer in te huren die sociaal gewenste teksten doceert en instudeert met de geweldenaren die er prat op gaan kinderen te redden.

pluizigkroeshaar | 18-02-13 | 22:12

Oh even een voorbeeld over hoe die apen van jeugdzorg met privacy omgaan.
.
In de tijd dat wij met jeugdzorg opgescheept zitten, heeft jeugdzorg tot 2x toe stukken van 2 andere gezinnen naar ons gestuurd ( zeker te lui om op te letten wat ze in de envelop stoppen ).

The Russian | 18-02-13 | 22:11

brabandertje | 18-02-13 | 21:57 |
Naief, de wereld is kleiner dan je denkt en de kans dat uitgerekend iemand die deze Jacky kent ook in de trein zit, of dat hij iemand kent die deze jacky kent, is helemaal niet zo klein. De naam zal in Brabant onder jonge kinderen minder dan honderd keer voorkomen in die regio. Die Mevrouw moet haar werk doen waar anderen het niet hoeven horen. Een professional, een echte dus, zoals bijv. een huisarts zul je nooit met naam over een patient horen praten. Die weten namelijk precies hoe het wel hoort. Bij BJZ hebben ze gewoon totaal geen fatsoen.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 22:06

brabandertje | 18-02-13 | 21:55 |
.
Als jij toch gaat bepalen wat wel en niet hoort, laat jeugdzorg ook even meteen weten dat als er voor het kind geen lichamelijk gevaar is ( geen mishandeling, verwaarlozing of misbruik ), dat jeugdzorg met z'n poten van het kind moet afblijven.
.
Oh nee, als zij dat deden, dan zouden zij slechts paar kleine kantoortjes nodig hebben om werk het kunnen uitvoeren, en zou de rest van de parasieten een echte baan moeten gaan zoeken.

The Russian | 18-02-13 | 22:06

Bureau Jeugdzorg is vooral bezorgd om de privacy van anderen als het in haar belang is bij het uit huis halen van kinderen, verder kakelen haar medewerkers er maar op los wanneer ze daar zin in hebben.
Ook interesseert het ze geen moer of privacy wordt geschaad bij het inzetten van allerlei sleepnet methoden, waarbij eigenlijk liefst iedereen ingezet moet worden om voor informant van BJZ te dienen en zo hopen zij een netwerk te verkrijgen waar de voormalige Stasi jaloers op geweest zou zijn. Maar ooh wat zijn ze begaan met de privacy van haar cliënten (not).
Bovendien kun je het hoge aantal uithuisplaatsingen van deze hulpverlenende prutsers eigenlijk nog het beste zien als hulpverlenend falen, want als zij werkelijk effectief en professioneel waren zouden zij erin slagen het aantal UHP's terug te brengen. Maar nee, het aantal UHP's is excessief hoog en was de laatste 10 jaren explosief stijgende. Een groter bewijs van falen is er eigenlijk niet.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 22:01

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 21:39 | + 0 -
Bullshit aan alleen een voornaam heb je niets. Die mevrouw doet haar werk en dat had Marvin ook moeten doen. Gewoon met zijn eigen Ipod bemoeien.

brabandertje | 18-02-13 | 21:57

marvin-010 | 18-02-13 | 20:44 | + 3 -
Dan vind ik het nog niet kunnen. laat mij dan maar een azijnpisser zijn. Je hoort gewoon niet af te luisteren en filmen slaat al helemaal nergens op.

brabandertje | 18-02-13 | 21:55

hekelaar | 18-02-13 | 21:32 |
www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/...
Helaas, de feiten wijzen anders uit... die naam komt helemaal niet vaak voor, ik durf te wedden dat je zelfs iemand kunt opsporen tussen Tilburg en Eindhoven ongeveer met alleen die naam en het feit dat de Jeugdgestapo er over de vloer komt.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 21:39

@marvin-010,wat een onzin kraam jij uit,we hebben in nederland zeker een 10duizend Jacky,s,privacy heb jij het dan over.
En dan nog dan ben jij het die het hoort en nu duizenden anderen,flapdrol.
Je hebt echt het IQ van een paardenlul,degene die met de privay speelt ben jij door dit filmpje te plaatsen.
Volgens mij begrijp jij het niet of je doet graag interessant,zie mij eens uhuhhh.

hekelaar | 18-02-13 | 21:32

marvin-010 | 18-02-13 | 20:44 |
Door u genoemde informatie lijkt mij in ieder geval nogal, tja hoe zeg je dat, opvallend?
Bureau Jeugdzorg schermt als het erop aankomt informatie in te winnen naar haar (mal)functioneren nogal eens met de privacy van haar clienten (lees: Slachtoffers van haar misdiagnostiek en wanhopige (groot)ouders) en probeert niet zelden allerlei werkelijke verdedigers van jeugdbelangen hiermee af te poeieren. Ook klaagt BJZ over een filmpje, hier op internet gezet, waarop te zien is hoe de kindergestapo haar meningsverschillen met ouders oplost, door kinderen bruut uit huis te sleuren. Maar wel zelf middenin een trein, tussen de argeloze en minder argeloze medepassagiers allerlei gevoelige privezaken doorkletsen. Op zijn minst hypocriet te noemen. Al denk ik meer dat BJZ een organisatie is die graag de regels en de waarheid ombuigt als het in haar straatje van pas komt en het verder niet zo nauw neemt. Maar dat kan ook niet anders met een aan de ene kant vrijwel onaantastbare, machtspolitiek bedrijvende bende, aan de andere kant bestaande uit een stel halfcompetente kneuzen en jonge kuikens, al zullen er ook best weleens goede mensen tussen zitten.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 21:27

Starbuck81 | 18-02-13 | 21:05
.
Je bent zoveel jaar te laat met damage control voor jeugdzorg.

The Russian | 18-02-13 | 21:21

In Nederland jaarlijkse stijging uhp uithuisplaatsingen 8%, in Zeeland daling 50%! En willen daarvan ook nog 50% vanaf, dus max. 25%, want een kind hoort bij de ouder en zeker bij de moeder. Maar voor regio Tilburg is het big business, heel dat huiselijk geweld en ots en uhp's. Lekker joh verdienen aan andermans leed.

Ceesboogaart | 18-02-13 | 21:19

MorbideBloemist | 18-02-13 | 20:50 |
.
Ach jee, jeugdzorg wordt even op hun nummer gezet, wat erg *NOT*
.
Lees even comments dat Nederlanders plaatsen onder het Kremlin video, zij vragen Russen om hulp tegen jeugdzorg.
Dan geeft aan hoe ernstig het gesteld is met die toko, die zogenaamd kinderen moet helpen.

The Russian | 18-02-13 | 21:07

@the russian heb jij dan ervaring iedere jeugdzorg medewerker in het land? Jij bent zo bevooroordeeld, dat je argumentatie niet meer betrouwbaar overkomt. Daar doe je eigen queeste geen goed mee.

Starbuck81 | 18-02-13 | 21:05

Waar gaat dit over?

tejow | 18-02-13 | 21:04

marvin-010 | 18-02-13 | 20:44
.
Fantastisch gedaan gozer, laat de moraal ridders maar praten.
.
MorbideBloemist | 18-02-13 | 20:50 |
.
Aanspreken ? Zij zou zich daar absoluut niets vanaf trekken, dit raakt haar juist wel.

The Russian | 18-02-13 | 21:01

Starbuck81 | 18-02-13 |
.
Fouten maken kan het niet eens meer genoemd worden, het is gewoon reinste machtsmisbruik wat zij doen, en toegeven dat zij fout waren geweest, kun je vergeten.
En het is in iedere jeugdzorg in het land hetzelfde ( de een erger dan de ander ).
.
Ongeveer 90% van jeugdzorg medewerkers zijn maatschappelijke losers die zonder consequenties dictatortje kunnen spelen, ouders treiteren, dreigen met uithuisplaatsingen ( en ze ook uitvoeren ), etc.

The Russian | 18-02-13 | 20:57

marvin-010 | 18-02-13 | 20:44
Je bent een gluiperige pannenkoek. Niets meer, niets minder.

Strohond | 18-02-13 | 20:53

@marvin-010 | 18-02-13 | 20:44
Als je vindt dat de privacy van de jongen in het geding is moet je het filmpje niet op het internet zetten. Beter had je de dame in kwestie aangesproken en gezegd "het lijkt me niet handig om dit soort gesprekken in de trein te voeren, je weet nooit wie er meeluistert" Nu berokken je onnodig veel schade toe aan ALLE betrokkenen. Overigens vind ik het wel fair van je dat je onder je eigen naam reaguurt, maar kerel had nou even net iets beter nagedacht over welke consequenties dit op deze manier aankaarten kan hebben.

MorbideBloemist | 18-02-13 | 20:50

@the russian: hou het specifiek bij de jeugdzorginstelling waar jij slechte ervaringen mee hebt. Scheer niet alles en iedereen op jeugdzorg gebied over een kam. Er zijn genoeg medewerkers die wel goed werk afleveren.Compassie hebben voor hun cliënten. Natuurlijk worden er fouten gemaakt in deze vaak zeer complexe zaken. Dat is erg triest, en je hoopt dat het niet weer gebeurd. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Waar ik wel mee eens kan zijn is; dat als er binnen een organisatie een fout wordt gemaakt, dat men er voor uitkomt en er wat mee doet.

Starbuck81 | 18-02-13 | 20:47

@Bijna iedereen

Toen ik vanochtend naar Eindhoven reisde, heb ik dit gesprek inderdaad opgenomen. Ik ben niet zomaar tot dit besluit gekomen mevr 'jeugdzorg' voerde namelijk meerdere telefoon gesprekken over deze jongen. Toen zij de naam van de bewuste jongen noemde (Jacky XX). Was wat mij betreft de maat vol, en heb ik besloten mijn camera op mevrouw te richten. Ik begrijp dat dit een zwaar middel is, maar we moeten niet willen dat er op zo'n manier wordt omgegaan met de privacy van kinderen. Zeker niet als een kind om wat voor reden dan ook onder toezicht is gesteld aan een overheidsorganisatie.
Ik hoop dat de azijnpissers onder u gerust zijn gesteld opdat jullie goed kunnen slapen vanacht!

Marvin Raoul Duivestein :-)

marvin-010 | 18-02-13 | 20:44

@The Russian kan jij me vertellen wat ze aan de andere kant van de lijn vertellen,jij schijnt het te weten gezien jou oordeel.

hekelaar | 18-02-13 | 20:42

Waarom film je dit in godsnaam? Ik vind het tamelijk kans- en respectloos. + 1 voor de bilpartij van mevrouw, dat dan weer wel.

MorbideBloemist | 18-02-13 | 20:40

Qippie | 18-02-13 | 20:23
.

Precies wat ik tig keer herhaalde de afgelopen maanden.
.
Wanneer een kind daadwerkelijk hulp nodig heeft is jeugdzorg in geen velden of wegen te bekennen ( op papieren ondertoezichtstelling na dan ), want jeugdzorg medewerkers zijn arrogant, machtsgeil en DOM.
.
Maar om ernstige gebeurtenissen in de vergetelheid te laten raken, gaat jeugdzorg nu vol gas volstrekt normale kinderen van volstrekt normale ouders afpakken door middel van leugens en bedrog. Puur om een valse beeld te creëren, van kijk eens hoeveel kinderen wij onze hulp door de strot duwen.
En kinderrechters doen er vrolijk aan mee.

The Russian | 18-02-13 | 20:29

The Russian | 18-02-13 | 20:20 | + 0
En daarmee suggereer je dat alle uithuisplaatsingen net zo fout zijn gelopen als die van jou broertje en zusje. Kortom, jij hebt een specifiek probleem, met een specifieke afdeling jeugdzorg. Dat moet je niet op de hele sector en elke uithuisplaatsing projecteren.
.
Jeugdzorg krijgt ook vaak op hun donder dat ze niet daadkrachtig genoeg waren. Rowena, meisje van Nulde, etc. Daar waren ze niet op tijd met ingrijpen en uit huis plaatsen, gevolg... dood kind. Kan je ook projecteren op de sector en met hetzelfde gemak stellen dat het aantal uit huis plaatsingen veel te karig is.

Qippie | 18-02-13 | 20:23

Volgens mij zat de pervert haar kont te filmen en had als bijvangst het gesprek.

De Zwijger | 18-02-13 | 20:22

Qippie | 18-02-13 | 20:12
.
Google dan even, recent zijn cijfers van uithuisplaatsingen en ondertoezichtstellingen vrijgekomen. Zijn officiële overheidscijfers.

The Russian | 18-02-13 | 20:20

De filmert is in dienst van Poetin, die behoefte heeft aan nog meer videomateriaal om aan te tonen dat er veel mis is met de Europese Jeugdzorg....

jaapP | 18-02-13 | 20:20

Kijk hier heb ik wel problemen mee. Een willekeurig persoon filmen in een duidelijk zakelijk gesprek en het dan op de Interweb pleuren voor de lulz. Als dit geen privacy schending is dan weet ik het niet.

hader | 18-02-13 | 20:18

The Russian | 18-02-13 | 20:10 | + 0
Ik ben niet onder de indruk van willekeurige cijfers die zonder bron of referentie uit de lucht komen vallen.

Qippie | 18-02-13 | 20:12

Qippie | 18-02-13 | 20:07 |
.
Ik en minstens 40.000 anderen.

The Russian | 18-02-13 | 20:10

En legt bloot, dat die jeugdzorg gevallen uithuisplaatsing zien als de normaalste zaak van de wereld en niet als uiterste middel, omdat kind fysiek gevaar loopt.

The Russian | 18-02-13 | 20:08

The Russian | 18-02-13 | 20:04 | + 0
Ik heb vaak zat telefoongesprekken op werk over serieuze zaken en dan lach je even over iets tussendoor. Ze staat echt niet te lachen omdat ze een uithuisplaatsing aan het fixen is en daar op geilt ofzo.
.
Jij hebt een specifiek probleem met een specifieke afdeling van zeugdzorg. Dat moet je niet op de gehele sector projecteren.

Qippie | 18-02-13 | 20:07

zeertegendradig | 18-02-13 | 20:00 |
.
Het gaat er niet om dat zij in de trein gewoon aan het praten is, maar waar zij over aan het praten is, en vooral die walgelijke lachje terwijl zij met een collega puntjes op de i zet betreft de aankomende uithuisplaatsing. Gewoon walgelijk, en zonder enige respect.

The Russian | 18-02-13 | 20:04

Ik zie een dame die onderweg naar werk al belt om de zaakjes te regelen. Ze noemt geen enkel privacy gevoelig stuk informatie waarmee de persoon en de zaak te achterhalen is. Doet haar best om zonder details te moeten noemen de afspraken te regelen, omdat er haast bij is.
.
Lijkt me eigenlijk niet zoveel mis mee.

Qippie | 18-02-13 | 20:04

Ik vind eigenlijk dat GS dit weer moet verwijderen, gaat echt nergens over dit. Mevrouw staat sowieso keurig op de gang te bellen en niet in de coupé zelf.

zeertegendradig | 18-02-13 | 20:00

Sneu om dit op internet te zetten. Alleen the Russian is er blij mee maar een kinderhand is snel gevuld.

Paasumeensdoor | 18-02-13 | 19:55

The Russian | 18-02-13 | 19:43
Wel een beetje aardig blijven. Ben je bitch niet.

Strohond | 18-02-13 | 19:51

@MARVIN ik heb foto,s van jou al opgeslagen,ook van jou kunnen we een mooi verhaal op facebook zetten.
Ontzettend flauw dit filmpje te plaatsen op.

hekelaar | 18-02-13 | 19:43

Dat heet vooruit plannen sukkel.

The Russian | 18-02-13 | 19:43

Strohond | 18-02-13 | 19:34 |
.
Wanneer je iets niet weet, lul dan niet, ik was al geaccepteerd vorige schooljaar, ik heb het uitgesteld vanwege deze hele situatie, dus nee ik laat mijn familie niet in de steek lutser, ik heb mij voor de komende schooljaar aangemeld ( en inmiddels toegelaten ) omdat ik er vanuit ga dat kinderen dan al lang en breed thuis zijn.

The Russian | 18-02-13 | 19:41

@The Russian : Zucht. Laat maar. Succes.

Withnail | 18-02-13 | 19:35

The Russian | 18-02-13 | 18:50
Aangenomen op een buitenlandse universiteit?
Zozo toe maar. Grote woorden over alles en iedereen, maar als het bekende puntje bij het paaltje komt dan laat jij je broertje en zusje in de steek. En dat alleen maar voor je eigen gewin. Van je familie moet je het hebben.

Strohond | 18-02-13 | 19:34

Starbuck81 | 18-02-13 | 19:17 |
.
De kinderrechter is een schoothondje van jeugdzorg, hij geeft jeugdzorg toestemming voor alles waar zij om vragen zonder ook maar een beetje aan waarheidsbevinding te doen.
,
En wanneer er iets fenomenaal fout gaat verschuilen die honden zich achter de zogenaamde professionals van jeugdzorg. Want die hebben hun verkeerd voorgelicht, dus valt hun niets te verwijten. Dat ouders massaal protesteerden en meerdere malen voor falen van jeugdzorg waarschuwden worden genegeerd.

The Russian | 18-02-13 | 19:28

Starbuck81 | 18-02-13 | 19:17

De kinderrechter neemt een besluit n.a.v de gezinsvoogd geschreven rapportage. Deze kan daar zoals in het geval van Ilja`s broertje en zusje, alles schrijven wat in haar opkomt. Gezinsvoogden krijgen onderricht in het schrijven van negatieve rapportages en de veelal adviesraden van BJZ zitten vol met kinderrechters. Het is een doodzieke kloten-organisatie welke eens urgent doorgelicht moet worden, jammerlijk zijn er weinig politieke partijen die hier eens hun prioriteit van durven maken.

pluizigkroeshaar | 18-02-13 | 19:26

Misschien niet helemaal handig van haar om dit te bespreken in de trein. Alleen hebben deze gezinsvoogden steeds minder tijd om alles goed te regelen voor hun cliënten. Jeugdzorg heeft helaas ook te maken met 'productie' Dan kun je helaas zulke situaties in de trein krijgen. Ze heeft naar mijn mening alles er aangedaan om de privacy te waarborgen.

Op een of andere manier denken een aantal van jullie dat zij kinderen uit huis kan plaatsen.Zij geeft alleen advies. De rechter bepaalt of dit advies terecht is. Hij/zij neemt het uiteindelijke besluit.

Starbuck81 | 18-02-13 | 19:17

Withnail | 18-02-13 | 19:13
.
Dus je vindt ook dat Kaas de Vries een probleem heeft omdat hij heel vaak op Geenstijl reaguurt ?

The Russian | 18-02-13 | 19:17

@The Russian : Heel goed, maar als de eerste tegel aan mij was opgedragen en mijn nick in elk derde reaguursel verscheen zou ik me toch eens achter de oren krabben.

Withnail | 18-02-13 | 19:13

Wat is dit voor bullshit topic. Alleen zij en die halve neger Marvin Raoul Duivestein zitten in die ruimte. Als je een dringend telefoongesprek moet voeren, dan ga je toch geen uur wachten totdat je uit die trein bent? Verder hoor ik ook geen namen, dus niks privacyschending.

De enige die hier aan privacyschending doet is Marvin Raoul Duivestein die iemands telefoongesprek opneemt en op internet verspreidt.

Loghuis | 18-02-13 | 19:04

ik dacht in de eerste instantie dat ze geen broek aanhad. Dat was een leuker filmpje geweest.

sufkut | 18-02-13 | 19:04

Withnail | 18-02-13 | 18:46 |
.
Ik hou me nog gewoon met mijn eigen dingen bezig ( hobby's ), en ben geaccepteerd op een buitenlandse universiteit ( vanaf september ), maar het is op dit moment inderdaad prioriteit nr. 1 voor mij om mijn broertje en zusje thuis te krijgen en alle verantwoordelijken voor de illegale uithuisplaatsing voor het gerecht te krijgen.

The Russian | 18-02-13 | 18:50

Verdacht veel zwitsalletjes weer vandaag.. Is altijd weer veelzeggend.

Ook opvallend dat de kont van de medewerker meer aandacht en privacy zou verdienen dan het zoveelste kind dat bij zijn ouders wordt weggerukt door die feministe betweters, want zo is het wel.

Grow up en doe professioneel je werk, of ga in het belang van kinderen in godsnaam wat anders doen met je leven dan het verwoesten van dat van anderen.

En ja, dat mag best eens gezegd worden. Kinderen zijn in een instelling of bij pleegouders lang niet altijd beter af. Ophouden met die bemoeizuchtige troela's die produktie draaien.

Finn | 18-02-13 | 18:48

@The Russian : Afgaand op je reaguursels van de afgelopen maanden lijk je structureel aan weinig anders meer te kunnen denken dan de UHP van je broertje en zusje. Ik kan me dat levendig voorstellen en het is ook zeker geen verwijt, maar uit ervaring weet ik dat het niet gezond is.

BTW : Do not feed the trolls - unless you're hunting them.

Withnail | 18-02-13 | 18:46

kanslozen, ze noemt geen namen, want 'dat is een beetje lastig in de trein', zit niet in een stiltecoupe en gebruikt haar tijd nuttig ipv dom met je telefoontje iemand te gaan filmen.

soundwave070 | 18-02-13 | 18:44

Wordt het niet eens tijd dat iemand The Russian uit huis plaatst?

NatteDweil | 18-02-13 | 18:36

lebbings | 18-02-13 | 18:22
.
Ah zijn mijn reacties te scherp voor uw tere zieltje. Dikke vette pech dan.
En nee ook al zou ik het oh zo graag willen, ik zou nooit aan fysiek geweld of bedreigingen beginnen, dat is degene wat averechts werkt.
.
Hun klappen toebrengen via legale wegen, dat is wat bij hun met meeste pijn doet, want zij kunnen dan niet roepen, van **kijk eens, hij is agressief, kinderen mogen niet bij hem in de buurt komen**

The Russian | 18-02-13 | 18:28

horsteknots | 18-02-13 | 16:10 | + -34 Ik ga voor minder op de keien. En dat schrale achterwerkje kan me gesolen worden.

horsteknots | 18-02-13 | 18:25

-weggejorist-

lebbings | 18-02-13 | 18:22

@Schoorsteenveger | 18-02-13 | 16:43

Heb je een punt ansich... maar er zijn heel wat ouders die NIET de mogelijkheden hebben, het niveau hebben enz. om zelfstandig keuzes te kunnen maken...

overVecht | 18-02-13 | 18:15

Moedereter | 18-02-13 | 18:12 |
.
Jeugdzorg medewerker overwerken ? Om 5 uur sprinten zij al naar de buitendeur.

The Russian | 18-02-13 | 18:15

Irritant dat dit wordt geplaatst. Dat lieve meisje doet gewoon overwerken.. doet het niet in een drukke coupe.. en dan zo'n flapdrol die t opneemt en flapdrol 2 die t plaatst.

Moedereter | 18-02-13 | 18:12

Withnail | 18-02-13 | 18:03
.
Hoe bedoelt u ? Mijzelf kwijtraken ?

The Russian | 18-02-13 | 18:07

Hier. Zie wat een jeugdzorg directeur probeerde voor elkaar te krijgen, door onze situatie als voorbeeld te nemen:
jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/2012/1...
.
Belang van het kind mehoela, eigen belang, en censuur.

The Russian | 18-02-13 | 18:06

@The Russian : Zorg dat je niet ook jezelf nog kwijt raakt, daar worden je broertje en zusje evenmin beter van. Ik wens je wijsheid en sterkte in je strijd en hoop dat jullie snel weer samen zijn.

Withnail | 18-02-13 | 18:03

Ontslag.
Vandaag graag.
Wie dat niet snapt hoort in ieder geval niet bij jeugdzorg thuis.

Alteidt Glijck | 18-02-13 | 18:01

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:56 |
.
Ja tuurlijk doen zij die werk, met hun opleiding psychologie of sociale wetenschappen redden zij nog geen dag bij een bedrijf waar je afgerekend wordt op je prestaties.
.
Bij jeugdzorg kunnen zij hun gang gaan, want de managers vinden ondertoezichtstellingen en uithuisplaatsingen fantastisch, want dat levert weer extra subsidie op, betekend meer bonussen.
.
Kijk eens wat de parasieten van Bureau jeugdzorg Tiel hebben gedaan.
Omdat het hun te heet onder de voeten werd, dumpten zij het dossier bij een andere nog ergere jeugdzorg bedrijf, alsof kinderen een wegwerp product voor ze zijn.

The Russian | 18-02-13 | 18:01

The Russian | 18-02-13 | 17:53 | + 0 -

Ze doen hun werk, en zoals ik hier gelezen heb, vaak onder zware omstandigheden. Maar jij bent niet meer te helpen, lees je comments eens een keer na, een goedenavond.

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:56

Finn | 18-02-13 | 17:08 | + 4 -

Ik werk zeker niet bij de overheid. Ik heb een corrupte baas.

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:53

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:46 |
.
Keurig vrouwtje zeg je hè. 2 van de 6 a 7 gezwellen die samen met die kudt wouten mijn broertje en zusje kwamen roven zagen er precies zo uit ( de rest waren types manwijven met spijkerbroek en kisten ).
.
Dus zoals er gezegd wordt: Don't let the expression fool you.
.
Het zijn bitches van ongekend formaat die graag de baas willen spelen zonder consequenties of verantwoordelijkheid.

The Russian | 18-02-13 | 17:53

Kut wijf, meteen ontslag zonder recht op uitkering.

hechtnagel | 18-02-13 | 17:47

The Russian | 18-02-13 | 17:26 | + 0 -

Het filmpje hierboven spreekt eigenlijk jou ervaringen heel erg tegen. Een keurig vrouwtje met de beste bedoelingen en hard aan het werk. Luister nou eens vriend, natuurlijk zul je heel wat negatieve verhalen horen over jeugdzorg. Geen enkele ouder zal graag toegeven dat hij weleens fout zit. Maar er zijn OOK heel veel gevallen van bv. mishandeling gestopt door ze uit huis te plaatsen. Bij jou lijken fouten gemaakt maar dat wil nog niet zeggen dat het altijd fout gaat. Dat je ze niet mag, voorzichtig uitgedrukt, snap ik maar probeer redelijk te blijven. Wat Bruno Alaska ook aangeeft, daar bereik je meer mee.

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:46

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:22 |
De lichtzinige wijze waarop deze dame over haar 'casus' (bureaucratische en afstandelijke prietpraatterm) vind ik toch niet echt een goede reclame voor BJZ.
En natuurlijk slaat the Russian door, lijkt mij een nogal schokkende ervaring als je broertje en zusje uit huis gesleurd worden en dan ook nog op valse voorwendselen. Maar u zou als een koel analyserend pijproker rustig achterover blijven zitten natuurlijk en beleefd blijven.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 17:45


@BekiekUtMoar | 18-02-13 | 16:04

Welkom in de nieuwe wereld. De persoon aan de andere kant van de lijn zit ondertussen vast te eten, of zijn vrouw te slaan.

frank87 | 18-02-13 | 17:38

Zielig hoor, dit. Ik heb in m'n leven meer dan 100.000 km gereisd met de trein (ik heb ondertussen een auto, voor ik daar gezeik over krijg), en ik heb tijdens al die reizen heel wat meer meegemaakt dan dit. Een vent die heel erg z'n best deed om bij z'n ex terug te komen en mij plaatsvervangende schaamte bezorgde, of een jongedame die haar ex-sinds-een-dag aan de lijn had en hard huilend en vloekend op een stampvol balkon zat. Daarnaast heel wat flauwvallers natuurlijk, en natuurlijk ontelbaar veel telefoontjes over werk, ook gewoon in de coupé. Niks vreemds dus.

mailyourmom | 18-02-13 | 17:37

Scope | 18-02-13 | 17:28
.
Een kont filmen ???? Waarom ? Hij kon er net zo goed een foto van maken, dus ben ik er vrij zeker van dat het vanwege gesprek was ( met video heb je lagere resolutie van de kont dan met een foto ).

The Russian | 18-02-13 | 17:34

Speciaal het hele clipje gekeken om nu te ranten dat niks aan de hand is. Enige wat ik kon ontdekken is dat een nummer hardop genoemd is maar volgens mij is dat een zakelijk nummer. Waar hebben we het over? Als we jeugdzorg gaan bashen(bitte gerne) dan met iets inhoudelijks sterks komen alstublieft.

Dude heb je eten | 18-02-13 | 17:29

Je kan mij niet wijs maken dat hij filmde om het gesprek, hij filmde gewoon haar kontje. Waarom anders het gesprek vanaf het begin filmen, hij weet niet waar ze over begint te praten.. Dat weet die later pas.
Het is gewoon een kontfilmer, overigens wel een goede kont.

Scope | 18-02-13 | 17:28

"Het is inderdaad niet zo verstandig een case over de uithuisplaatsing van Jacky te bespreken in de trein jeugdzorg mevrouwtje... #privacy"

Volgens mij weet Marvin Raoul D. zelf niet zoveel van #privacy..
Hoewel de dame op een openbare plek staat, mag je een persoon (ook een onbekend persoon) niet gericht filmen zonder toestemming van de betreffende persoon.
Alleen wanneer de persoon onderdeel is van een publiek, dan gaat deze vlieger niet op.

Ik heb zelf iets soortgelijks meegemaakt en won de rechtzaak tegen deze fotograaf.
(stond op tramhalte, werd gefotografeerd en foto is in een expositie gebruikt)

Gekke-Bennie | 18-02-13 | 17:27

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:22
.
Uitsluitend van mijn eigen zaak ?????? Ga is internet op man, zul je 1000den soortelijke zaken tegenkomen, die alleen nog niet de grote pers bereikt hebben.

The Russian | 18-02-13 | 17:26

@The Russian | 18-02-13 | 17:10

Eerlijk gezegd, ik herinner me je verhaal niet helemaal. Kan me wel vaag herinneren dat er een idee is dat er inderdaad een luchtje aan zit. Denk dat je wel moet beseffen dat je wel in deze situatie zit en hoe negatiever je jezelf opstelt en hoe slechter je meewerkt hoe moeilijker het voor je zal worden.

Relativeren, energie in je eigen geval steken, laten zien dat die kinderen bij jullie in goede handen zijn etc. Denk dat ze bij jeugdzorg ook wel weten wie 'the russian' is. Wat je nu doet helpt je niet.

Bruno Alaska | 18-02-13 | 17:25

Geluid moet wel uit dankij dat leipe accent.
Wél een heerlijke reedt,dus de conclusie is dat het item slapper is dan m'n lul.

R.B.Scott | 18-02-13 | 17:25

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 17:17 | + 0 -

Op een normale manier misstanden aan de kaak stellen kan hier gewoon. In de zaak van the Russian heeft hij hele goede argumenten maar hij slaat volledig door. Als iemand hier blijft roepen dat ze helemaal niks goed doen uitsluitend op basis van zijn eigen zaak ga ik daar tegenin.

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:22

de Bree | 18-02-13 | 17:12
.
Sodemieter 3x een eind op, wij hebben niet om welke jeugdzorg dan ook gevraagd, dat is ons door het strot geduwd omdat er zogenaamd verplicht omgangsregeling moest zijn met vader die de kinderen mishandeld heeft.
.
Gebeurt wel vaker: www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article...

The Russian | 18-02-13 | 17:18

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:13 |
Nederland is een prachtig land en juist daarom moeten allerlei misstanden aan de kaak gesteld blijven worden.
Sommige mensen houden er een wat andere mening op na als het over de kinderbeschermingbureaucratie gaat.
Wen daar maar aan.
Als u niet aan die vrijheid van meningsuiting kunt, kunt u wellicht beter zelf het vliegtuig pakken, want dit is Nederland. Nog altijd een vrij land.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 17:17

de Bree | 18-02-13 | 17:12 |
Inderdaad, daarom moeten die kinderen snel terug naar de moeder, dan kan die zorgen en hoeven we dat BJZ weer wat minder te betalen als belastingbetalers. Dat heeft u dus heel slim gezien.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 17:14

poppermotje | 18-02-13 | 17:07 | + -1 -

Hier trek je een foute conclusie. Hij hoeft, zeker van mij, niet op te rotten omdat hij buitenlander is maar omdat hij maar blijft zeiken. Gisteren had ik nog begrip voor zijn emotie's maar heel nederland is volgens hem corrupt (hij komt zelf blijkbaar uit rusland) en jeugdzorg heeft nog nooit iets goeds gedaan. Mijn advies is hetzelfde voor iedereen hier: Als het allemaal zo vreselijk is hier, pak vanavond nog het vliegtuig en rot op.

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:13

Hoeveel zorggeld zou dat tokkiegezin van the russian ons al gekost hebben. En maar klagen en verwijten.

de Bree | 18-02-13 | 17:12

Bruno Alaska | 18-02-13 | 17:06 |
.
Wij doen niets fout, onze kinderen zijn letterlijk gejat, dus vertel, waarom moet mijn moeder of ik naar de pijpen van deze hufters dansen ?

The Russian | 18-02-13 | 17:10

Moet je die linkse supematthijs nu eens horen met zijn oprotten, zal wel bij de overheid werken, typisch zuur gezeik.

Finn | 18-02-13 | 17:08

De meningen zijn verdeeld, maar remember>> jeugdzorg is een bedrijf wat op zoek is naar klanten. Stilstand is achteruitgang.

Terpen-tijn | 18-02-13 | 17:08

@Supermatthijs | 18-02-13 | 17:05 dat zou hij best willen, maar dan natuurlijk niet zonder zijn broertje en zusje. Wel fijn dat je nu eindelijk laat zien waar je staat. Het zijn buitenlanders en ze moeten maar oprotten. Super van je, Matthijs.

poppermotje | 18-02-13 | 17:07

BeunDeHaas | 18-02-13 | 17:01 |
Nou daar heeft u gelijk in natuurlijk, zover was ik zelf ook wel. Daarentegen regent het wel klachten over die lui van BJZ, zodat ik ze in ieder geval, hoe groot de problemen ooit ook mogen zijn, zal mijden als een enge ziekte. Weten ze in mijn geval gelukkig niet, want het zijn niet de snuggersten.
Een vaak voorkomende klacht is dat BJZ medewerkers vaak veel te jong zijn, tussen neus en lippen door over allerlei kinderen oordelen, zonder al te veel bewijs en diepgang over gaan tot een UHP en de zaakjes erg vaak regelen over de ouders heen, niet als naaste steun.
Dus even snel in de trein regelen dat iemand uit huis geplaatst gaat worden. (hihihi-hinnik) Nou chapeau!

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 17:07

@The Russian | 18-02-13 | 17:03

Misschien een idee : als het met tien mensen niet wil lukken zou je misschien zelf ook iets fout kunnen doen.

Bruno Alaska | 18-02-13 | 17:06

@de Bree | 18-02-13 | 16:54 de reaguurders denken wel na, maar slechts over dat ze haar willen doen. Niet over waar ze me bezig is. En dat vind ik dan weer niet zo mooi om te lezen.

poppermotje | 18-02-13 | 17:05

Mark Smith | 18-02-13 | 17:04 | + 1 -

Ik ook, laat hem oprotten als het hier allemaal zo vreselijk is.

Supermatthijs | 18-02-13 | 17:05

Dit doet me denken aan een ervaring die ik had in de trein van Den Haag naar Haarlem paar maanden geleden. Een journaliste liep in haar telefoon volkomen leeg over haar baan bij de NRC. Maar ik was
te bescheten was om de opnameknop van mijn mobiel even in te drukken. Ze vroeg er om, want het duurde minstens 20 minuten, met luide stem: bij NRC doet iedereen maar wat, niets wordt gepland, mensen gaan stukje tikken en stoppen daarmee zodra het einde werktijd is, bij Elsevier was het veel beter, enz enz. Wel geruststellend, dacht ik toen, want blijkbaar zit er weinig systeem in het voortdurend denigreren van alle EU- en islamkritische geluiden, de voornaamste drijfveer van de gemiddelde NRC journalist...

DigiDeaud | 18-02-13 | 17:04

-weggejorist-

Mark Smith | 18-02-13 | 17:04

Bruno Alaska | 18-02-13 | 17:01 |
.
Nagenoeg geen, daar durf ik een wedje op te gooien.
.
BeunDeHaas | 18-02-13 | 17:01 |
.
Wij zitten nu aan onze 9de en 10de gezinsvoogd volgens mij, allemaal stuk voor stuk arrogant en dom, net als deze muts.

The Russian | 18-02-13 | 17:03

Mevrouw lijdt aan het ik-ben-alleen-op-wereld-syndroom

Finn | 18-02-13 | 17:03

Wat een doos, ontslaan per direct!

Cybermaster | 18-02-13 | 17:01

Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.

Withnail | 18-02-13 | 17:01

The Russian | 18-02-13 | 16:59
Die gluiperd was die kont aan het filmen, het gesprek was een latere bijkomstigheid.

de Bree | 18-02-13 | 17:01

Kamera = camera

The Russian | 18-02-13 | 17:01

@ ZSU-23-4 | 18-02-13 | 16:58 | + 0 -
Klopt, ik ben van mening dat een belmeisje niet symptomatisch is voor het hele bestand. Wil je een discussie over ervaring, kennis en kunde moet je verder kijken dan één belmeisje.

BeunDeHaas | 18-02-13 | 17:01

@The Russian | 18-02-13 | 16:53

Hoeveel beschadigde kinderen hebben ze gered eigenlijk?

Bruno Alaska | 18-02-13 | 17:01

Bonnen staat tot agent, als jeugdzorg tot kinderen.

Terpen-tijn | 18-02-13 | 17:01

Eurotokkie | 18-02-13 | 16:56 |
.
Nog steeds stukken beleefder dan Gestapo praktijken van jeugdzorg. Dus kudos voor de gozer die de kamera pakte.

The Russian | 18-02-13 | 16:59

Grote broek aantrekken GS tegen Jeugdzorg. We horen dit gesprek en weten totaal niks aan het einde. Het gaat slecht in het gezin en ze heeft kennelijk haast. Weten we hoe erg dat kind er inmiddels aan toe is. Wordt het door moeder de pleuris geslagen elke dag, of elke nacht door pa uitgewoond?
Kortom, een beetje dimmen kan geen kwaad.

Graaf van Egmont | 18-02-13 | 16:59

Als je geen werk hebt en niemand in de trein wil met je praten en je hebt ook al niemand om te bellen of een spelletje wordfeud mee te doen, dan kun je altijd nog andermans gesprekken filmen om te demonstreren dat je net zo kansloze vervelio bent als die losers met een camera op hun dashboard.

Anders nog? | 18-02-13 | 16:59

-weggejorist-

Mark Smith | 18-02-13 | 16:59

BeunDeHaas | 18-02-13 | 16:52 |
Dat vind u, ik vind dit best diagnostisch voor het niveau van BJZ, meisje dat even tussen neus en lippen door in de trein een UHPtje regelt. Hihihi.
Leuk meisje verder hoor, daar ligt het niet aan.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 16:58

Voormalige DDR pratijken iemand afluisteren en ook nog filmen

Eurotokkie | 18-02-13 | 16:56

Wat een lul zeg, die Marvin Raoul Duivestein. Deze mevrouw verwijten de privacy van dit gezin te schenden (terwijl ik haar toch echt bewust geen namen of plaatsnaam hoor noemen) en ondertussen zelf schaamteloos en geniepig 5 minuten lang mevrouw d'r kont filmen en die dan op internet gooien. #privacy m'n reet, #hypocriet zul je bedoelen... en waarom trouwens die #fucking #hashtags gebruiken op #facebook, #godverdomme?

gristenhoer | 18-02-13 | 16:54

Mooi om te lezen dat veel reaguurders zelf blijven nadenken.

de Bree | 18-02-13 | 16:54

Anders ga je een beetje kansloos stiekem staan filmen...

Surrealiteit | 18-02-13 | 16:54

Jeugdzorg verdiend deze aanvallen, misschien gaat het tot hun doordringen, hoeveel normale kinderen en ouders zij kapot hebben gemaakt met maar een doel: STAY IN BUSINESS

The Russian | 18-02-13 | 16:53

Wat een dom teefje. Ik hoop dat ze problemen krijgt.

Glas Koning | 18-02-13 | 16:53

Sappig kontje

sananda | 18-02-13 | 16:52

Hoewel geen namen enzo...'t geeft wel een kijkje in de keuken hoe men met 'klanten' omgaat.
Intentie zal ongetwijfeld goed zijn, professioneel lijkt me dit niet OK... en waarschijnlijk in strijd met het beleid...(althans bij mijn bedrijf is dit 'not done')
.
Overigens geldt dit niet alleen voor (telefoon)gesprekken in de trein... papieren stukken (electronische op de laptop/tablet) worden met hetzelfde gemak gefilmd... best lullig als bedrijfsgeheimen zo publiek worden

fweddy | 18-02-13 | 16:52

@ ZSU-23-4 | 18-02-13 | 16:50 | + 0 -
Dat is een andere discussie.

BeunDeHaas | 18-02-13 | 16:52

Het gaat enkel over de toekomst van een kind en moet je die lichaamshouding van kijk mij nou erbij zien. Dat truusje mag dan besluiten of iemand wel of niet bij zijn of haar ouders moet blijven wonen omdat het 'thuis steeds slechter gaat'. Gebaseerd op wat??? Haar lichaamshouding is blase, onverschilling, hangend tegen de muur en zonder zich te vergewissen van het feit dat er mensen om je heen staan die verplicht van alles moeten 'meegenieten'. En dat terwijl ze niet eens doorheeft dat er een camera haar openlijk staat te filmen, wat legaal is, want publiek domein. Dat is er mis met dit filmpje, voor diegenen die het niet snappen.

Om het even anders te schetsen dit valt in de categorie

'Nee meneer van Putten u krijgt geen hypotheek voor Bloemenlaan 12'

In theorie zou het kind zelf of iemand die het kind kent naast haar in de trein kunnen zitten. Daar hoor je dus rekening mee te houden.

Finn | 18-02-13 | 16:51

Leuk dat iedereen hier fapt over haar lekkere kontje. Intussen zie ik vooral een kind overleg plegen over de toekomst van een ander kind. Ik zou zo'n blaag dus nooit accepteren als leidinggevend in het gezinsleven, maar then again, ik accepteer helemaal niets en niemand zomaar even als leidinggevend ook al komen ze nog met zulke mooie sociaal-pedagogische verhaaltjes. Pragmatische eenvoud, creativiteit, wijsheid en ervaring rules.
Kan me dus niet voorstellen dat deze mevrouw (par kind af) de levenservaring heeft om over het leven van een ander te oordelen.

ZSU-23-4 | 18-02-13 | 16:50

Jeugdzorg? Dat ze eerst maar eens voor zichzelf zorgen!! De hele jeugdzorg in NL is totaal verrot...

Kobus Kloothamer | 18-02-13 | 16:50

Volgens mij is het strafbaar een gesprek op te nemen waar je zelf geen deel van uit maakt. Beetje lullig dit.

doskabouter | 18-02-13 | 16:50

Eigenlijk ben ik gewoon jaloers op de filmer. Ik heb vandaag de godganse dag tegen de zure koppen van mijn collega's aan moeten kijken. De enige vrouw die we rond hebben lopen is ouder dan dan de oerknal, bloedchagrijnig en lesbisch.
Enfin, ik heb tenminste werk. *zucht*

Not Muhammad | 18-02-13 | 16:48

Hey, het is maandag.
Ik zou die gast opsporen, dit kan echt niet.

Aart Z. | 18-02-13 | 16:48

Lekker Telewerken. Wel zo efficiënt.

Red mij niet | 18-02-13 | 16:47

-weggejorist-

chatboy16 | 18-02-13 | 16:46

Bekend is dat Geenstijl een kruistocht voert tegen Jeugdzorg. Dit filmpje past daar m.i. niet tussen. Wat is hier nou mis mee?
De dienstdoende redacteur lijkt wel de gedachte te hebben dit filmpje in de context te zien van foto's "politie-auto geparkeerd op een invalideplek" of iets dergelijks.
Haal dit item toch weg, niet des geenstijls!

Plosh | 18-02-13 | 16:45

@ marcel1964 | 18-02-13 | 16:43 | + 0 -
Door AMK je kinderen kwijt. En dat doen ze meteen omdat je Marcel heet en uit 1964 komt. Natúúrlijk! Typ het hele verhaal of typ niks. GeenStijl kan je verhaal wel plempen.

BeunDeHaas | 18-02-13 | 16:44

overVecht | 18-02-13 | 16:25 |
In zijn algemeenheid heb je gelijk, het schuurt. Maar je stapt wat gemakkelijk over datgene heen wat meerderen hier opvalt, en wat wellicht de uploader-zonder-spannend-leven óók opviel, dat hier sprake lijkt te zijn van een gevalletje omgekeerde wereld: de beslissing is al genomen, nu de ouders nog even. Klein schurend inkijkje in de dagelijkse praktijk dat ons, los van dat shuren, te denken kan geven.

Schoorsteenveger | 18-02-13 | 16:43

Voor hetzelfde geld was dit een fake-gesprek. Geen testcase of zo, maar gewoon interessant doenerij. Aandacht dus.
.
Om dat te bereiken monteren jongens zonder geld een sportuitlaat onder hun oude auto en plaatsen een koppeltje of wat sub-woofers in de hoedenplank.
.
De filmer is een zielig hoopje voyeur. Dat dan weer wel.


Van Dikhout | 18-02-13 | 16:43

@ Uw Verzekeringsadvis | 18-02-13 | 16:36 | + 1 -
Nee, omdat The Russian een fittie heeft met Jeugdzorg moet deze werkende mevrouw ook aan de schandpaal. Werken er eindelijk mensen in de trein, in de tijd dat je ook kunt niksnutten, is het wéér niet goed.

BeunDeHaas | 18-02-13 | 16:43

Domme filmer, leuke meid, niks mis mee, hopelijk vind haar baas dat ook.

Dreefie | 18-02-13 | 16:43

gewoon kut die instanties,ik ben door de amk me kinderen kwijt kut wijven

marcel1964 | 18-02-13 | 16:43

Ommie de HaatMoker | 18-02-13 | 16:36
Zijn broertje doet haar al.

Strohond | 18-02-13 | 16:42

@SandyBottom | 18-02-13 | 16:39 |

SandyBottom = bipsmevrouw?

Bruno Alaska | 18-02-13 | 16:41

Vanaf 2.00 : zie ik dat mevrouw daar het touwtje van haar tampon oprolt?
Verder sneue aktie van de filmerT. Get a life!

Graaf van Egmont | 18-02-13 | 16:40

Ik voel een uitbedrijfsplaatsing aankomen. Kan iemand haar filmen als ze schreeuwend wordt meegenomen? Indicatie heeft ze zojuist van mij gekregen.

Rest In Privacy | 18-02-13 | 16:40

Niks mis met dat gesprek, ze belt gewoon haar collega en geeft duidelijk aan dat ze niet alles kan bespreken omdat ze in de trein zit. gewoon een heel discreet gesprek en blijkbaar een betrokken, hardwerkende meid die mensen in een vervelende situatie z.s.m. Wilt helpen.. Daarentegen, een zeer matige actie van filmer en Geenstijl.. Flauw..

SandyBottom | 18-02-13 | 16:39

goed dan zullen we dit even doormailen naar bewuste instantie zodat de mevrouw in kwestie morgen haar cv kan bijwerken en naar het UWV kan gaan.

dezeookalbezet | 18-02-13 | 16:38

En btw, ga verdoeme eens niet iemands aars op deze gluiperige manier filmen!

F*ck | 18-02-13 | 16:38

Kan iemand nu nog uitleggen wat hier het probleem is?
Behalve dan dat het teveel tegenlicht gefilmd is, zodat we niet kunnen zien of het nu wel of niet een lekker ding is (afgezien van haar kontje).

The_Black_Knight | 18-02-13 | 16:38

@John Dough | 18-02-13 | 16:34

Wat uit dit gesprek is er nou precies zo schokkend?

Bruno Alaska | 18-02-13 | 16:38

Lekkere bips....!!!!!!

Shumway zelf | 18-02-13 | 16:37

Een gesprek in de trein opnemen en dan naar GS sturen. Hoe sneu ben je dan?

hysteria | 18-02-13 | 16:37

Waarom gaat ze van Rossem uit huis plaatsen, of mis ik iets.

Uw Verzekeringsadvis | 18-02-13 | 16:36

Maar de hoofdvraag is natuurlijk: Zou The Russian haar ook doen?

Ommie de HaatMoker | 18-02-13 | 16:36

@zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:17
Ik denk eerder dat Marvin aan zijn vriendin mag gaan uitleggen waarom hij damesbillen zit te filmen in de trein.

blinde kip | 18-02-13 | 16:36

@ overVecht | 18-02-13 | 16:25 | + 7 -
En als GeenStijl dít al een nieuwstopic vindt... dan krijgen we binnenkort blijkbaar vaker dit soort filmpjes!
'Werkende ambtenaar in de trein'
'Voetbaltrainer in de trein bespreekt tactiek'
'Conducteur doet werk en zit niet in de 1e klasse'

Niveau schoolkrant zeg maar.

BeunDeHaas | 18-02-13 | 16:36

Dit soort gesprekken voer je gewoon niet in een trein. Punt. Domme bipsdoos.
Er komt een keer, als het je te ingewikkeld wordt, dan noem je wel namen en rugnummers.

BedrijfsTijgerT | 18-02-13 | 16:35

Nee ja joh lekker dat de toekomst van je kind even tussen neus en lippen door wordt bepaald door iemand die nog niet eens doorheeft dat ze wordt gefilmd een meter bij haar vandaan. Blinde kip zonder kont.

Finn | 18-02-13 | 16:35

brabandertje | 18-02-13 | 16:27 |

Nee, als je een beetje verstand en fatsoen in je donder hebt ga je niet zo'n gesprek openlijk voeren. Dan wacht je even tot je een geschiktere plek kan vinden waar je dit wel kan doen. Het gaat tenslotte niet over wat er vanavond nou weer op tafel gezet moet worden he? Filmer stelt een fatsoenskwestie aan de kaak, goeie zaak.

John Dough | 18-02-13 | 16:34

Lekker kontje. Laat mevrouw verder lekker haar werk doen zonder haar op Geenstijl te plaatsen. Sneue postert.

F*ck | 18-02-13 | 16:34

Het is GeenStijl alleen om The Russian te doen die overhoop ligt met Jeugdzorg. Deze dame noemt geen namen, geen details, en werkt voor haar centen. Kun je het een hondenbaan vinden, of heel erg laag omdat zij wel even komt vertellen aan ouders wat wel of niet kan qua opvoeding, terwijl ze zelf net droog is achter de oren, er is niks mis met dit gesprek.

Wat ik triester vind is dat de filmer blijkbaar een itempje wilde, en dat uiteindelijk nog gekregen heeft ook. Zo van: 'kijk die dame eens 'hihihihi' doen en praten over haar werk in de trein. Leuk voor GeenStijl!'
Als je iedere dag filmpjes zou moeten posten van mensen die werken in het onrendabelen vervoer dan komt je weblogje wel vol, ja.

BeunDeHaas | 18-02-13 | 16:33

No Mames | 18-02-13 | 16:25 |
Geen tijd, geen geld.
Een gezinsvoogd krijgt regelmatig gigantische aantallen kinderen in zijn/haar mik gepropt.
Het is menselijkerwijs onmogelijk om alle kinderen de persoonlijke aandacht te geven die je in een beschaafd land mag verwachten.
Dit is een bellende jongedame niet kwalijk te nemen, dit mag op de overheid zijn bordje worden gelegd.

Dorian Gray | 18-02-13 | 16:33

Stiekem kontjes filmen is één stap verwijderd van vrouwen verkrachten.

de Bree | 18-02-13 | 16:31

Geen idee of dit erg is of niet. Wel heb ik mijn vrouw op deze beelden gewezen met de mededeling 'zo kan het dus ook'

Not Muhammad | 18-02-13 | 16:30

Dus Marvin ziet een lekkere kont, filmt dat en terwijl hij dit thuis op zijn computer zet om eens uitgebreid te fappen, wordt hij betrapt door zijn vriendin. En wat blijkt, de dame op het filmpje heeft het toevallig over haar werk... Wat een mazzel dat Marvin iemand bij geenstijl kent, heeft ie tenminste een excuus...

Blijf_kritisch | 18-02-13 | 16:30

@kneuterzak | 18-02-13 | 16:26

Dat is de filmerT ?

overVecht | 18-02-13 | 16:30

Domme wicht kickt gewoon op dat beetje macht wat ze heeft en laat dat even merken in het publieke vervoer. Al die jeugdzorg types lijken en blijken keer op keer dit soort afwijkingen te hebben.

WorkAholix | 18-02-13 | 16:29

Marvin Raoul Duivestein is een laffe voyeur.

de Bree | 18-02-13 | 16:29

Wel een goeie kont. Stom wicht verder natuurlijk, dat doe je niet zo.

John Dough | 18-02-13 | 16:29

-weggejorist en opgerot-

kunstenaar | 18-02-13 | 16:28

Noiseja | 18-02-13 | 16:24 | + 0 -
Als je een beetje opvoeding in je harses hebt, luister je zo'n gesprek niet af en neem je het al helemaal niet op. Dan ben je een lutser.
En namen noemt ze niet dus ik vind haar juist erg professioneel.

brabandertje | 18-02-13 | 16:27

Een conducteur die netjes omroept op welke trein er overgestapt kan worden. Hulde.

Strohond | 18-02-13 | 16:27

Ga het werk maar eens doen, bij jeugdzorg. Er zijn gelukkig mensen die dit werk willen doen met constant een vergrootglas boven je hoofd. Die sukkel die filmt weet echt niet wat ie filmt,sukkel!. Door de hoge werkdruk zal ze wel moeten bellen in de trein, tijdgebrek, te veel cliënten en veel onderweg. Als je wilt zeuren ga dan naar de overheid die alles wegbezuinigd waardoor het werk zich alleen maar opstapelt.

helderejan | 18-02-13 | 16:26

Lekkere kont

sananda | 18-02-13 | 16:26

Wat er fout is dit filmpje… Het lijkt mij dat dergelijke besluiten in groepsverband genomen worden. Even om de tafel, de stukken erbij, de gedachten wisselen. Nou kan het zijn dat ze dit al gedaan heeft in haar eigen wereldje natuurlijk. Maar dan nog, pak je de stukken erbij, bel je de medeverantwoordelijke voor dit stukje toekomstig kapot gemaakte jeugd en zit je het even netjes op rails. Lijkt me niet dat je dat in de trein bij de deur even doet. Daarentegen, maar dat is mijn indruk, lijkt me ze veel te jong om dergelijke dingen te moeten beslissen. Ik zie liever wat oudere dames, met levens ervaring, om een tafel het spul even serieus te bekijken. Dit komt over op een net afgestudeerd stukje kroeg ervaring, dat toch wel wat belangrijke dingen wil doen in haar ruk baan, en dan ook nog even in de trein. Next case. Dat idee.
Nee het geeft me geen hoopvolle indruk. Een stukje machinerie van zeg een 2 miljoen euromuntjes, doe je ook niet even in de trein rondmaken qua aankoop zeg maar. Even die tafel, even de collega's die er ook verstand van hebben erbij. dat werk. Wel misschien zie ik het allemaal wel hartstikke fout natuurlijk, al komt dat niet vaak voor.

No Mames | 18-02-13 | 16:25

in dezen voor de mevrouw is, al had ze een dikke reedt gehad, zielige sensatie filmert

hetluis | 18-02-13 | 16:25

Uhm. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit soort zaken ook wel eens bespreek via de mobiel. Puur en alleen om voor alle partijen zo spoedig mogelijk een oplossing te vinden.

Ik noem in die gesprekken nooit namen of teveel details maar doorgaans zorgt het er wel voor dat zaken in de anders verloren minuten sneller geregeld worden. Kun je twijfelen over de zogenaamde lacherige manier maar dat kan ook bijvoorbeeld spanning zijn van de mevrouw.

Ik zie het probleem niet echt. Alhoewel. Ik zie wel een probleem. Men vindt het schijnbaar nogal jolig om de moeite te nemen iets op te nemen met een mobieltje waar iemand in gesprek is over een vrij ernstige zaak. Vervolgens neemt die persoon ook nog de moeite het te gaan uploaden richtng Dumpert en is er OOK nog een redacteur die de moeite neemt er een heel stukkje over te tikken. De laatste alinea is mijn inziens erger dan het feit dat iemand waarvan lijkt of ze hart voor de zaak heeft even wat zaken regelt op weg naar haar werk.

Ben tot slot erg benieuwd naar het leven van de filmer. Als je DIT soort zaken al spannend vindt of wat dan ook wil ik niet weten hoe de rest van zijn of haar leven eruit ziet.

overVecht | 18-02-13 | 16:25

Benieuwd wat mevrouw Jorritsma hier allemaal van vindt.

baba4oog | 18-02-13 | 16:25

Iedereen die zegt dat ze "toch aan het werk is" en "afgeluisterd wordt" lijkt voor het gemak maar even te vergeten dat ze in een openbare ruimte privé zaken van een client/klant/patient (w/e het meest juist is) zit te bespreken.
In mijn ogen is dat gewoon lomp en onprofessioneel.

Noiseja | 18-02-13 | 16:24

Alles is al beslist, alleen nog voor de vorm een gesprek met de ouders om de boel er doorheen te rammen. What's new? Zo werden en worden er hele bestemmingsplannen doorheen gejast, zo wordt er met dementerende bejaarden geschoven, met terminale patiënten, het zijn de 'deskundigen' die op basis van hun dagelijkse ervaring de boel naar eigen goeddunken lopen te manipuleren, daar kunnen geen tien regels, honderd regels, duizend regels tegenop. Is geen complot of zo, zo ontwikkelt het zich gewoon.

Schoorsteenveger | 18-02-13 | 16:23

Dit zegt meer over de hondenbaan die je tegenwoordig nog bij Jeugdzorg kan krijgen en dat alleen simpele meisjes met een simpele alfa opleiding en een leeg CV nog een paar jaar hun roeping volgen om ongeschikte ouders op de vingers te tikken.

Jeugdzorg deelt geen lease auto`s uit aan hun personeel om een beetje van hot naar her te rennen en dus zal het personeel af en toe van het onrendabelen vervoer gebruikmaken.

Een medewerker van Jeugdzorg heeft gemiddeld 27 kinderen onder haar hoede. Dan kan je nog zo`n goede studie gedaan hebben, nog zo`n mooi karakter hebben, nog zo intelligent zijn, je hebt alleen de kennis, tijd en macht om te falen.

De roverheid. U betaald wel belasting en kleine kinderen kunnen verrekken.

Feynman | 18-02-13 | 16:22

Marvin Raoul Duivestein is een gluiperige gluurbuur. En volgens mij komt Marvin Raoul Duivestein thuis ook behoorlijk wat tekort, anders ga je geen wildvreemde kontjes filmen in de trein. Bah, Marvin Raoul Duivestein.

Dampert | 18-02-13 | 16:20

Tim Grimbek | 18-02-13 | 16:19

Aan Marvin Raoul Duivestein.

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:20

@zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:17
Aan wie? :-)

Tim Grimback | 18-02-13 | 16:19

Tief nou een sop met die kudt mobieltjes!

bottlebaby | 18-02-13 | 16:19

mooilid | 18-02-13 | 16:17 Ik denk dat Joris wel even bukt om jouw spijker er uit te gooien.

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:18

Geenstijl pipo's, nou niet de verkeerde dingen door elkaar gaan halen. De indicatie (AWBZ indicatie) waar deze mevrouw het over heeft is (bij Jeugdzorg) voor kinderen met een psychiatrische grondslag, dit is eerder een geval van ouders die de zorg voor hun -bijvoorbeeld- autistische kind niet meer aankunnen en bureau Jeugdzorg hierbij inschakelen. Zo'n kind kan -al dan niet tijdelijk- uit huis in een instelling worden geplaatst.

Was getekend | 18-02-13 | 16:18

@pandasause | 18-02-13 | 16:06
Jij reist zeker nooit met de trein? dit is het begin/eind van de trein, zie de deur


overigens heel verstandig van je om niet per trein te reizen

Tim Grimback | 18-02-13 | 16:18

DerUnterMensch | 18-02-13 | 16:10 | + 0 -
casus is een standaard vakterm. In haar vakgebied moet ze juist afstand nemen anders raakt ze emotioneel te betrokken. Casus lijkt me dan ook een juiste term.
Sowieso een prima telefoongesprek!
Ik hoop niet dat ze in de problemen komt door deze naai actie van Geenstijl.

brabandertje | 18-02-13 | 16:18

GS: koning in het zoeken van spijkers op laag water

mooilid | 18-02-13 | 16:17

de Bree | 18-02-13 | 16:15
.
Jeugdzorg hard werken ??? Ja oké, liegen en bedriegen daar moet je wel wat voor doen.

The Russian | 18-02-13 | 16:17

Ik heb meer moeite met dat joch dat het schijnbaar normaal vindt om gedurende een aantal minuten het achterwerk van een dame te staan filmen.
Zij is gewoon reistijd nuttig aan het besteden en zegt niks wat eventueel privacy van wie dan ook in het geding brengt.
De lichte toon waarop het gesprek wordt gevoerd is de enige manier om dat soort werk vol te houden.
Als je emotioneel geen afstand kunt nemen ga je eraan kapot.

Dorian Gray | 18-02-13 | 16:17

Marvin Raoul Duivestein. Als die mevrouw ontslagen wordt weet ze in ieder geval aan wie ze het te danken heeft.

Aan Marvin Raoul Duivestein.

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:17

Iemand doet haar werk en belt even op het balkon van de trein. Wat een lul ben je dan om dat te filmen. Dat GS hier een topic van maakt zeg… echt een dieptepunt in de Nederlandse afzeik-journalistiek.

Gezellig! | 18-02-13 | 16:16

@The Russian | 18-02-13 | 16:12 |

Om kinderen te krijgen heb je helemaal geen diploma's nodig, daar krijg je dan weer dit soort instanties van.

Bruno Alaska | 18-02-13 | 16:16

de Bree | 18-02-13 | 16:15 | + 0 -

The Russian kent er maar één, zijn waarheid, de rest is allemaal corrupt.

Supermatthijs | 18-02-13 | 16:16

@The Russian | 18-02-13 | 16:14
Welke waarheid? Dat iemand hard werkt voor de goede zaak?

de Bree | 18-02-13 | 16:15

waarom staat ze voor het raam? daaachhhhh

Mr_koekepeertje | 18-02-13 | 16:14

de Bree | 18-02-13 | 16:12
.
Waarheid ten koste van alles.

The Russian | 18-02-13 | 16:14

En iemand stiekem filmen in de trein is laag en achterbaks.

de Bree | 18-02-13 | 16:12

Wat een goddelijk kontje! Boeiend die privacy..

fietskettingslot | 18-02-13 | 16:12

Redelijke lutser die, Marvin Raoul Duivestein.

Schotvooropendoel | 18-02-13 | 16:12

Deze 6jes cultuur studentes mogen dus beslissen overleeft gezinnen, walgelijke arrogante nat achter de oren parasieten.

The Russian | 18-02-13 | 16:12

horsteknots | 18-02-13 | 16:10 Precies. En gesprekken plannen op tijdstippen dat je met méér bent dan de ouders.

Bureau jeugdzorg, het zou verboden moeten worden.

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:11

Waarom is dit nieuwswaardig?
Begint een beetje op een hetze en obsessie te gelijken.

de Bree | 18-02-13 | 16:11

Beetje treurig om dit te filmen en op Geenstijl te plaatsen, zij werkt zo te zien zelfs nog wanneer anderen lam in de trein liggen te niksnutten. Nu krijgt deze dame waarschijnlijk heel veel gezeik met haar baas en misschien zelfs wel ontslag..

Dannydekr 2.0 | 18-02-13 | 16:11

wat een non/item zeg! Zo weet ik er nog wel en paar. Wat willen jullie nu eigenlijk zeggen door dit te plaatsen?! Gaat helemaal nergens over. Gebeurt er nou helemaal niets van belang in deze wereld?

mooilid | 18-02-13 | 16:11

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:06 | + -1
U heeft gelijk, nog een keer gekeken en nu met geluid.

joyriders | 18-02-13 | 16:11

Ik vind de filmer een erg sneu type.

kneuterzak | 18-02-13 | 16:11

Ik heb thuis nog wel plek voor haar.

blinde kip | 18-02-13 | 16:11

Flauw topic zeg.
Weet je wie ook hard werkende mensen in een trein stopte?

insensitive clod | 18-02-13 | 16:10

Ik vind het gesprek mee vallen. Ze beseft zich dat ze in de trein zit en noemt daarom geen specifieke namen. Zoveel is ook uit het gesprek op te maken. Je weet dus nog niets.

Wat wel op valt is dat ze er wel erg gemakkelijk over doen. De 'casus'. Dat is dus precies zoals het op school is geleerd. Snappen mensen niet dat je veel schoolzaken niet letterlijk kunt overnemen naar het dagelijkse leven. Het gaat hier over kinderen en ouders, niet om een casus. Ik ken verdere details niet maar wilt het kind of willen de ouders of willen beide de uitplaatsing wel? Zo niet dan praat deze vrouw er wel erg gemakkelijk over. Tja casus laat zien puntje x en y zijn aangevinkt (volgens de standaarden zoals geleerd op school) dus uithuisplaatsing moet asap plaats vinden.

DerUnterMensch | 18-02-13 | 16:10

Dat mens kickt op d'r job/macht en het is misselijkmakend om te zien. Ontslag zou op z'n plaats zijn. Zelfs zonder naw te benoemen van desbetreffende.

horsteknots | 18-02-13 | 16:10

Pffffffffffffffffffffffffffffff, wat is het probleem? Mevrouw belt, mevrouw praat, mevrouw werkt. +1 voor deze mevrouw

Noordoost | 18-02-13 | 16:10

Fatwabuster | 18-02-13 | 16:07 En dan hebben we de voorkant niet eens gezien. Ik ga er van uit dat dat minder is.

Hou je alleen die kont over. Over paardenbiefstuk hadden we het al gehad van de week hè?

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:09

Zie het probleem niet, worden toch geen namen genoemd ? Dat schattige kontje zorgt er denk ik sowieso al voor dat ik het haar niet kwalijk neem maar goed..

bedwetertje | 18-02-13 | 16:09

Zeker zo'n dom HBO kutje?

nietzofotograferen | 18-02-13 | 16:09

Kontje +1!

Ploertendodert | 18-02-13 | 16:09

Prutser!

FloorV | 18-02-13 | 16:08

Mevrouw heeft een leuke kont, waar ging het gesprek nu over?

Schotvooropendoel | 18-02-13 | 16:08

@zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:06

Helaas is dat vaak zo bij vrouwen.... ziet er vaak lekker uit maar zodra ze de bek open trekken.... brrrrrrrrrr

Fatwabuster | 18-02-13 | 16:07

pandasause | 18-02-13 | 16:06 Dat bedoel ik. Zeggen dat het onhandig is om hierover te bellen in de trein. Het weten.

Maar wel doen. Achterlijk wijf.

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:07

Ik zou der doen

Claude Jacque | 18-02-13 | 16:07

-weggejorist en opgerot-

Naall | 18-02-13 | 16:06

joyriders | 18-02-13 | 16:05 Met de kont is niks mis. Het is de stupiditeit waar je op afknapt.

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:06

Bureau Jeugdzorg, nog een goeie reden om nóóit kinderen te krijgen.

Capy | 18-02-13 | 16:06

Deze vrouw zet zich gewoon in voor haar werk, zouden meer mensen moeten doen. Totaal niet interessant om dit te filmen. Wat is dit geenstijl?

Ook nog netjes in tussenstuk ipv. midden in de trein, en ze zegt toch aan het begin dat het onhandig is om in te trein te bellen.

kom op zeg.

pandasause | 18-02-13 | 16:06

belachelijk om een telefoongesprek af te luisteren. Aan de eigenaar van het mobieltje: get a life. Aan de mevrouw in kwestie: jij mag voor 1 nachtje bij mij geplaatst worden!

brabandertje | 18-02-13 | 16:06

[x] ONGESCHIKT

Snorry! | 18-02-13 | 16:05

Stom volk. Noemt zich hulpverlener.

Overigens worden er wel vaker vertrouwelijke gesprekken gevoerd in de trein. Met name het kader van de N.S. iet de eerste klasse voornamelijk al;s vergaderruimte.

Heel leerzaam van tijd tot tijd.

zeg maar jansen | 18-02-13 | 16:05

Hebben we het al over haar kontje gehad?

joyriders | 18-02-13 | 16:05

Ik weet wie ze is, nou ja 'n klein beetje dan zie haar regelmatig in Zeist rondlopen

Tim Grimback | 18-02-13 | 16:05

Kan me niet schelen of ze van Jeugdzorg is. Zeurderig praaat en geen besluiten neemt. Ik zou der doen.

doenogmaareentje | 18-02-13 | 16:05

Wat als ze helemaal niet staat te bellen. Dat zou wat zijn.

blinde kip | 18-02-13 | 16:05

Chique is anders, maar wiens privacy wordt er aangetast? Ik hoor geen namen, dus wat boeit het dat mevrouw haar anders verloren reistijd nuttig gebruikt.

Stunned | 18-02-13 | 16:05

Lekker kontje, verkeerd type.
Als je op deze manier, op een openbare plaats, over dit soort aangelegenheden gaat staan bellen, snap je NIETS van privacy. Maar daar staat BJZ natuurlijk allang bekend om.

BekiekUtMoar | 18-02-13 | 16:04

Deze mevrouw lijkt zelfs onderweg aan het werk te zijn om een probleem op te lossen.
Hulde.

Welke werkeloze pauper heeft dit gefilmd en waarom is het nu een topic op GS. Beetje kansloos dit.

Pastor Sippenhaft | 18-02-13 | 16:04

Zegt niet veel over privacy van de client. Meer iets over onze mobieltjescultuur.

Bluebook | 18-02-13 | 16:04

Leuk kontje. Beetje aan de smalle kant...

Alex Williams | 18-02-13 | 16:03

Nee, dat is inderdaad niet handig.

Agent Orange | 18-02-13 | 16:03

Privacy -1

akadukey | 18-02-13 | 16:03

dat hihihi doet het m.

Bill Cosby | 18-02-13 | 16:02

Nou reaguurder 'The Russian', kom er maar in.

kapotte_stofzuiger | 18-02-13 | 16:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken