Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Syrië. Tientallen doden na luchtaanval op bakkerij

Video (18+) van de aftermath van een aanval op een bakkerij in het stadje Halfaya in de provincie Hama, Syrië. Volgens de BBC was Halfaya sinds enkele dagen in handen van de allu hakbar roepende FSA Al-Qaeda En Wie Weet Waar Ze Allemaal Vandaan Komen-strijders. Volgens sommige berichten kan het dodental oplopen tot 200. De slachtoffers stond in de rij voor de bakker. Nog een video. Later meer.
Update. Volgens een 'activist' op Al-Jazeera zijn er 90 doden.
Update: Foto van een brood.
RT @HaraldDoornbos: Vandaag 200 doden in Syrie; incl 94 tijdens bloedbad Hama.

Reaguursels

Inloggen

SARAJEVO:Deze beelden doen me denken aan Sarajevo waar mensen op een markt stonden te wachten waar brood werd uitgedeeld en er na een aantal explosies daar vele doden vielen.
De schuld werd gegeven aan de Serven maar achteraf bleek dat de moslims deze aanslag zelf hadden gepleegd om de VN/NAVO achter zich te krijgen in de hoop dat deze tegen de Serven zou optreden.
Men offerde haar eigen op!!!!

hekelaar | 24-12-12 | 14:53

Walgelijk dit natuurlijk, maar de bronnen zijn zo onbetrouwbaar als iets. Ik hoor ook alleen maar over de misdaden van Assad. Ik hoor niets over die superbetrouwbare vredelievende mensen die het land van alle kanten intrekken om die oorlog aan te wakkeren. Ik keur nix goed, iedere onschuldige dode is er eentje teveel, maar ik weet wel wat ons voorgeschoteld wordt door de media. Wat mij betreft een reden om kritisch naar dit conflict te blijven kijken, en zeer zeker een reden om geen kant te kiezen.

Mr. Krinkle | 24-12-12 | 13:42

Ik moet zeggen, ik ben wel onder de indruk van al die moslimprotesten overal ter wereld over dit grote onrecht.

Heinzz | 24-12-12 | 10:59

@neemjemoederindemali | 23-12-12 | 16:55
idd en dan vooral gaan roepen allah akbar of te wel allah is groot. nou wat een grote goede god hebben jullie die dit toelaat in al die gezellige moslimlanden. het is alleen maar haat, moord en verderf bah!

endoffthenetherlands | 24-12-12 | 06:32

De nobelste is De Haat; de essentie waar elke godsdienst voor staat.

Shareholder II | 24-12-12 | 00:27

Maar er zit nu wel zo'n een extra lekker bruin korstje op het brood.

Hond van de slager | 24-12-12 | 00:19

Brood en Spelen..

Shareholder II | 24-12-12 | 00:08

De Westerse reaguurders moeten worden klaargestoomd om NAVO-ingrijpen te aanvaarden. Syrië moet, net als Libië, Egypte en Tunesië over worden gedragen aan de salafistische extremisten.
Steun de rebellen, opdat over een paar weken alle Alawieten, Christenen en Soennieten heel democratisch over de kling gejaagd kunnen worden.
Vergeet vooral niet te stoerten op het door de MSM-gepushde gironummer.
.
De linkse goeddunkers blijven immers geloven in de Arabische Lente. Zelfs al staan al de seinen op rood.
Anti-semiet Frans Timmermans zal uw giften verdubbelen. Hollandia-Kloos van de familie Lubbers verdubbelt dat bedrag nogmaals!
.
En in 2013 zal Serious Request zich ook inzetten voor de salafisten, waarbij ze kunnen rekenen op de steun van zowel Johnny Quid alsook "De JOOP", ofschoon dat hetzelfde is.

McPhart | 23-12-12 | 23:00

Allah is niet akbar maar een VUILE RAT dat ie dit laat gebeuren.

Oxydator | 23-12-12 | 21:49

Een mensenleven is daar al lang, veel minder waard dan een broodje.
Het is niet anders.
Elkaar afslachten is leuk.

Pierre Lebon | 23-12-12 | 21:04

@Ratzinger | 23-12-12 | 20:52
Hulde voor deze post, iets met spijker en kop.

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:59

Ja, hersenloze terroristjes. Dat zijn nu eenmaal de risikootjes als je in een land 'burgeroorlogje' gaat spelen.
Dan kan je niet meer ongestoord je croissantje kopen.
Niet erg tog? Alles voor de goede zaak van allah en zijn akbar.

Pierre Lebon | 23-12-12 | 20:58

@De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:28
Aandoenlijk, maar naïef. Heel erg naïef. Geloof vooral in het goede dat de mens uiteindelijk in zich heeft. De praktijk bewijst het tegendeel helaas. Ik zou willen dat ik je gelijk kon geven, maar je hebt het niet.

Peace is een hoax.

Zeker daar waar geloofd wordt in de pedofeet.

Parsons | 23-12-12 | 20:54

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:28 | + 0
De kledij waarin je loopt als je elkaar afmaakt lijkt me bijzaak.

Ook zonder religie zou er al genoeg bloedvergieten zijn. Religie voegt er alleen maar meer aan toe.

Dat is waarom ik een hekel heb aan religie's en er toe neig om mensen die elkaar vanwege hun ingebeelde vriendje de hersens inslaan nog gekker vind dan de rest.

De mensheid kan prima zonder religie. Nou ja, eigenlijk niet. Het gros wil iets van een toekomst, die men dan hier op aarde niet vindt en dus maar projecteert in een zelfverzonnen openluchtbordeel, hemel of wat ook.
La tristesse durera toujours, van die dingen.

De verlichting, in brede zin, heeft niet minder oorlogen tot gevolg gehad. 't Was alleen duidelijker waarom die oorlogen gevoerd werden. Gaat altijd om territorium en vreten. Dat zijn dingen die nooit zullen veranderen. Ook in dat opzicht, als in alle, verschillen wij niet van de andere dieren.

Bon, ik laat het hier maar even bij.

Ratzinger | 23-12-12 | 20:52

Is toch triestig, tientallen mensen dood om je heen en nog is het enige wat je hoort Allah ackbar. Lijkt net of het niet uit maakt wie sterft. Vinden ze allemaal "ackbar" zolang er maar iemand dood gaat.

ZiekVanDieJankers | 23-12-12 | 20:51

Op alles "allah hakbar" roepen en je bent weer klaar. Terug naar de oertijd.

doskabouter | 23-12-12 | 20:44

@FapMaster | 23-12-12 | 20:34
Geconfisceerd door het moslimbroederschap..

Slipsnifter | 23-12-12 | 20:37

Voor de ouderen onder ons:
Boer, bakker, bommetje..

Slipsnifter | 23-12-12 | 20:35

Te paard te paard .... ze hebben de powned nieuwssite gehackt ....

FapMaster | 23-12-12 | 20:34

.. zodra de mensen in Syrië die ploert van een allahakbar een schop onder zijn reet geven, dan lijkt het mij zinvol worden ze te helpen.
Tot dat moment van wijsheid en inzicht aanbreekt, over een jaar of 500, zolang is iedere hulp als het schilderen van een brandend huis.

Jan Passant mk2 | 23-12-12 | 20:31

@miko | 23-12-12 | 20:21
Zoals ze altijd zeggen: het eerste slachtoffer in een oorlog is altijd de waarheid.

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:29

een tiran regeert

druif | 23-12-12 | 20:29

@Ratzinger | 23-12-12 | 20:13
Och zoals je zelf aangeeft als we niet zoeken naar verlichting zouden we blijven steken in het verleden. Dus dan hadden we hier ook in dierenvellen elkaar de hersens ingeslagen om, om? euh? om? Nou ja dat doet er niet toe maar waarschijnlijk om territorium en vreten enzo. Ik deel jouw nihilisme maar ergens geloof ik dat als het puntje bij paaltje komt dat onze menselijkheid sterker is dan onze twisten. Laat ik het anders zeggen de grootste Moslimhater die hier in de panelen rondloopt zou deze werkelijk een meisje van 6 met een hoofddoekje laten verzuipen? Ik hoop het echt en oprecht niet. Zo hoop ik ook niet dat Ali een roomblank kindje laat verzuipen omdat het een 'Dhimmie' is. Noem mij maar naief, maar ik vind het prettiger zo.

Prettige kerst!

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:28

@Harigeharrie | 23-12-12 | 20:18
Al zou hij willen dan nog lukt het hem niet. Waarschijnlijk een artillerie afdwaler. Vette pech voor de burgers. Collateraal noemen ze dat toch? Maar de propaganda machine draait weer op volle toeren als gieren en hyena's rond een zebra lijk.

miko | 23-12-12 | 20:21

De vraag is: is dit opzettelijk gebeurd, en als het met bijv. vliegtuigen gedaan is, is daar wel de technologie om "precisiebombardementen" uit te voeren?
Het probleem met moslimsextremisten is altijd dat ze specifiek burgerdoelen aanvallen, met het liefst zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers.
Nou is Assad aan de andere kant een dictator, maar wel eentje zonder hoogwaardige, westerse, moderne precisiewapens.

Harigeharrie | 23-12-12 | 20:18

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:02 | + 0
Waarmee ben je geïndoctrineerd?

Lijkt mij nogal malle veronderstelling (op z'n best is het hopen tegen beter weten in) dat 'we' allemaal mensen zijn die tegen het eind van hun leven vrede zoeken.

Dat is misschien wat te laat, denk je niet? Mensen veranderen niet heel erg hoor, zijn nu bijvoorbeeld niet beter dan 5.000 of 500 jaar geleden.
Dat brengt mee dat het ene geloofje het andere zal trachten uit te roeien. Ik zie in de menselijke historie geen andere voorbeelden. Mogelijk geloof jij in vooruitgang, ik niet. Op z'n best in enige niet al te relevante verandering. Voor een werkelijke verandering zou de mens als soort moeten veranderen.

Dat zit er evolutionair niet in, niet tijdens jouw of mijn leven of dat van onze eventuele kindskinderen.

We moeten er gewoon nu mee dealen. Voor mij betekent dat dat de islam van de aardbodem verdwijnt. Ik verbaas me nog steeds over het geduld van de rest van wereld, het Westen, China, India, Rusland, Zuid-Amerika.

Geef geen cent voor de toekomst van het mohammedanisme. Tegelijkertijd weet ik ook wel dat er iets vergelijkbaar debiels voor in de plaats komt. Enfin, heb je misschien een paar eeuwen rust, als mensheid.

Op naar Kerst, lekker vreten!

Ratzinger | 23-12-12 | 20:13

@paridae | 23-12-12 | 20:05
U ook en plusje, ik vier geen kerst maar steun de kerst 'gedachte'

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:11

Waar de bommenwerper is geweest, hoeft de bakker niet meer te zijn....

Dit is allemaal zo gruwelijk, dat het mij niet meer schokt, waarvan ikzelf ziekelijk schrik! Ongelofelijk maar toch te zien op beeld.

ElMatadero | 23-12-12 | 20:07

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:55
Uh nee. Mooie Kerstdagen! Oeps. Nou ja: veel gezelligheid!

paridae | 23-12-12 | 20:05

@Ratzinger | 23-12-12 | 19:50
Ik begrijp je niet zo goed, ik heb een tiefus hekel aan Islam. Waarschijnlijk erger dan jij, met name omdat ik heb mogen aanschouwen wat er in de naam van 'Allah' word aangericht. En omdat ik religie sowieso een gotspe vind.

Het kan me eigenlijk allemaal geen flikker schelen. Omdat ik weet dat als het puntje bij paaltje komt we allemaal mensen zijn en zoals we tegen het einde van ons leven zoeken naar vrede zal ook de mensheid dat gaan doen. Islam, Katholicisme, Jodendom alles zal uiteindelijk uitsterven want het zoeken naar de waarheid betekend dat je deze uiteindelijk zal vinden en deze waarschijnlijk zo simpel is dat een kind hem wel snapt maar een geïndoctrineerde volwassen (ja jij en ik ook) niet. Liedje: www.youtube.com/watch?v=WvdW0hAytNs

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 20:02

@paridae | 23-12-12 | 19:50
LOL :-) de ironie was niet te bemerken zie ik!

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:55

^ + n in 'millennia'.

Ratzinger | 23-12-12 | 19:50

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:37
' jullie cultuur vam ChristenDom is ook maar een paar jaar ouder dan Islam.
Ahem, niet een paar jaar maar 6 eeuwen ouder.

paridae | 23-12-12 | 19:50

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:37 | + 0
Christendom bestaat al een kleine 2 millenia. De islam een 1.300 jaar.

Dat is dus nogal een verschil, waarbij je nog kunt bedenken dat het christendom al een paar honderd jaar op z'n retour is en die Werdegang ook feitelijk al ingebakken had (zeker na de Reformatie).

Binnen de islam zul je een reformatie moeten afwachten en dan nog eens 200 jaar wachten, of langer. Ik vrees dat de rest van de wereld daar niet op gaat zitten wachten. We vechten niet meer met pijl en boog etc.

Mohammedanen zijn 'the niggers of the world' - de rest van de wereld, afgezien van wat totaal kansloze Afrikaanse stammen, ziet dat ook wel in. Waar het ook is verschenen en nog steeds verschijnt leidt het mohammedanisme tot bloedvergieten. Mensen zijn niet gek, weet je wel.

Ratzinger | 23-12-12 | 19:50

miko | 23-12-12 | 19:29 | + 0
't Zijn allebei kutsystemen, eensch. Vergelijkbaar met de partijen in Syrië - daar is het nog moeilijker kiezen, al heb ik een voorkeur voor Assad, wat voor criminele debiel dat ook is. Het alternatief lijkt me nog erger.

Ratzinger | 23-12-12 | 19:44

drs.Nee | 23-12-12 | 16:53 | + 0

't is ook "Allahu bakkar".

Arhedis-Varkenjaab | 23-12-12 | 19:38

@Freedom4 Ever | 23-12-12 | 19:29
Nou niet om te bagatelliseren ofzo hoor maar mijn Indonesische ex was toch zeker van Allah los. Weinig gezien van een doodsbedreiging of wat dan ook, ja haar vader was er niet vrolijk mee, nee maar wel overtuigd dat ze 'wel weer op het goede pad raakte' waardoor ik (jood) een beetje moest lachen en hij ook. Raar he die Moslims, het zijn soms net mensen.

Maar goed. Islam is inderdaad een verderfelijke religie die momenteel voor enorm veel leed zorgt in de wereld. Tot zo ver wil ik wel met je meegaan. Maar laten we alsjeblieft niet te hysterisch gaan doen, zeker niet met de geschiedenissen van heksenjachten en inquisitie. Vergeet niet, ons *kuch* jullie cultuur vam ChristenDom is ook maar een paar jaar ouder dan Islam. 100 jaar geleden had je echt niet moeten praten over God is een Efteling figuur, dan hadden de boeren je met pek en veren afgevoerd of erger.

Mijn punt. Het zijn ook maar gewoon mensen. Onwetend, wellicht. Maar wel mensen.

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:37

Die bakker had een goedlopende zaak, een rij van 200 mensen.

Michiel de Kater | 23-12-12 | 19:32

@paridae | 23-12-12 | 19:11
Ja, dat is waar. Ze hadden een uitgekiend systeem om alles te bevloeien. Eigenlijk net zoals ze nu in Israël groenten uit de woestijn halen.
Eigenlijk wist ik niet wie Bill Warner is, maar na kijken op ons onvolprezen Internet weet ik wie die is.
Dank je.
En ik geef hem volkomen gelijk.
Islam is de kanker (excusez le mot) van de samenleving.
Laten we weer gaan leven en weerstand bieden jegens die politiek correcte rommel, want anders is het niet.

Toine Tussenbeen | 23-12-12 | 19:31

@Ratzinger | 23-12-12 | 18:50
Zoals Assad waarschijnlijk het minst van de twee kwaden is kun je dat ook van Haïti en Cuba zeggen.
Als ik moest kiezen waar ik arm zou moeten zijn dan liever Cuba dan Haïti. Geloof me, ik weet.Of nu Castro is die corrupt is over links of Sweet Micky die zijn corruptie zingend brengt.

miko | 23-12-12 | 19:29

@De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:01
Je zegt "Ik persoonlijk zou net zo makkelijk van god los komen als ik van allah los kan komen" kan ook natuurlijk! maar blijkbaar snap je niet wat ik schreef, los komen van God kan je makelijk doen en zonder gevaar voor je leven, terwijl los van Allah komen, kan je dus ook doen natuurlijk, want alles kan, maar dan loop je wel groot risico dat je door de volgelingen van Allah afgeslacht wordt, want van Allah mag je niet zonder consequenties zomaar afvalliger worden. Er is dus wel degelijk een groot verschil tussen God en Allah.

Om nog makkelijker voor je te maken, abonneren bij God kan je altijd tussentijds opzeggen. Terwijl bij Allah betaal je een zeer hoge boete. Dus als ik moet kiezen, dan abonneer ik liever bij God.

Freedom4 Ever | 23-12-12 | 19:29

... op de luchthaven is een vliegtuig de lucht ingevlogen, in de haven is een rubberboot opgeblazen en in een broodjeszaak is de staat van beleg afgekondigd. (Fons Jansen)

Van Dikhout | 23-12-12 | 19:25

@guinnessdude | 23-12-12 | 18:48
Account is opgeschort tot 14-1, scheelt toch weer een paar joetjes.
Tja, crisis he..
twitter.com/PowNed

Slipsnifter | 23-12-12 | 19:20

Het is lullig om te constateren maar eigenlijk maakt het mij de pis niet meer lauw.

Rest In Privacy | 23-12-12 | 19:12

@Eurotokkie | 23-12-12 | 19:03
Nee de Efteling is leuk voor kinderen, de doem en verdommenis van Allah, of Jahweh of God of wat dan ook is niet leuk voor kinderen. Daarom vieren we Sinterklaas. Met pakjes enzo.

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:12

Toine Tussenbeen | 23-12-12 | 18:45
Ah je bent ook fan van Bill Warner?
Aanvulling (als je het goed vindt): Noord Afrika was groen door irrigatiekanaaltjes. Tot de arabieren kwamen en hun geiten meenamen die alles opaten maar de kafir-boeren mochten niet klagen over de loslopende geiten over hun land. En zo ontstond erosie en is het land onbruikbaar.
Zoiets als sprinkhanen.

paridae | 23-12-12 | 19:11

@guinnessdude | 23-12-12 | 18:48
Dafuq?

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:09

DeGeletraaf | 23-12-12 | 18:51 |
Diep van binnen weten de moslimpamperende aanhangers van de linkse kerk dat de islam het meest verschrikkelijke is wat er bestaat en dat er geen hoop is voor de elkaar afslachtende aanhangers van Mo. Kritiek hebben op Israel is een uitvloeisel van het wereldverbreidde Stockholmsyndroom. De terroristen worden verdedigd, de slachtoffers veroordeeld vanwege vermeende fouten. Het is een overlevingsreactie en moslimpampers hebben geen argumenten meer over om de islam nog te verdedigen; daarvoor zijn er te veel doden gevallen, te veel misdaden tegen de mensheid begaan. Als afleiding dan maar kritiek hebben op Israel. Zo zie je dat Morsi zijn absolute macht probeerde te bewerkstelligen NA de laatste gevechten in Gaza en zijn bezoek aldaar. Hij hoopte zo, via haat tegen Israel te verbreiden, zijn eigen macht te versterken. Gelukkig kwam hij bedrogen uit maar nu probeert hij het op een andere manier: een gemanipuleerd referendum! Zo vrees ik dat Assad de Arabische wereld alsnog achter zich probeert te krijgen door een aanval op Israel uit te lokken. Van crimineel wordt hij dan ineens een held. Daarom mocht Israel niet terugschieten van Amerika na de scudraketaanvallen. Dat waren Hussein's laatste stuiptrekkingen. Assad kan dezelfde tactiek gaan toepassen en dan is alles weer onzeker.

MarcAntony | 23-12-12 | 19:08

Terpen-tijn | 23-12-12 | 19:04 | + 0 -

Ja het probleem is de Islam is volmaakt en probeer maar eens iets te veranderen wat volmaakt is.

Eurotokkie | 23-12-12 | 19:07

Om dit incident te onderzoeken, zal de Syrische Cohen-equivalent waarschijnlijk 300 jaar nodig hebben. Aan de andere kant kunnen ons Joppie sturen, die zo in zijn broek zal schijten van ons voorland, dat ie binnen een dag terug verslag komt uitbrengen.

smdyasc | 23-12-12 | 19:06

@Parel van het Zuiden | 23-12-12 | 17:20
Helder commentaar, plusje voor u!

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:04

Tolerant zijn is slikken wat je liever niet wilt slikken, maar je moet wel, want de andere partij zal nooit een duimbreed toegeven.
Als wij dat ook zouden doen, loopt het niet goed af.
Het woord tolerantie bestaat niet eens, denk je dat een moslim uit tolerantie ooit wel een vrouw een hand zullen geven?
Never!!
Dit is maar 1 voorbeeld, hun hele hebben en doen is gebaseerd op een achtelijk boek, de koran... dat ligt onwrikbaar vast.
Daarom moeten wij ons aanpassen... we noemen dat tolerantie.

Terpen-tijn | 23-12-12 | 19:04

Kunnen we in het eerstvolgende vliegtuig met hulpgoederen ook wat camerastatieven mee sturen naar die regio? En een paar communicatiedeskundigen. Je zou als argeloze westerling bijna gaan denken dat de arabische taal uitsluitend uit die 2 woorden bestaat.

phantom2 | 23-12-12 | 19:03

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:01 | + 0 -

klopt , Allah is God en deze hoort thuis in de Efteling bij de andere sprookjes .

Eurotokkie | 23-12-12 | 19:03

Nou, dat was weer genoeg reclame voor allahs hakkenbar. Weer 200 klanten minder dus.

lulleficatie | 23-12-12 | 19:03

@Freedom4 Ever | 23-12-12 | 17:49
Ehm lutser God en Allah zijn een en dezelfde, een fantasie persoon goddelijk dingetje. Het komt allemaal uit dezelfde koker van Abraham. Ik persoonlijk zou net zo makkelijk van god los komen als ik van allah los kan komen. Het is allemaal fantasie uit de woestijn.

En inderdaad het is hetzelfde als 'oh mijn god!' schreeuwen. Dat heeft het mannetje goed door.

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 19:01

Zo enorm akbar is allah niet zo te zien.

lulleficatie | 23-12-12 | 19:00

Terpen-tijn | 23-12-12 | 18:52

Je hebt vermoedelijk gelijk. Wat de Russen goed zien, is als je Assad eruit dondert, je niet weet wat voor kwaad je terug krijgt In de Arabische wereld is het doorgaans kiezen tussen shit of nog meer shit

distel | 23-12-12 | 18:59

@miko | 23-12-12 | 18:44
Van jou weet ik het ook niet zo goed. Boeit me ook niet.
Ik vind het ook geen op mijn bek gaan. Ik vind dat mensen die spijkers op laag water zoeken en zich daarmee laten kennen vooral op hun bek gaan. Maar blij voor je dat jij niet tot die categorie behoort. Tegel is in dat geval van toepassing op een zure citroen onder ons die helemaal blij werd van je ;)
Ik maak me verder niet druk. Anderen hier maken zich al druk genoeg om mij. Allemaal negatieve energie. Heel sneu als je je geluk daaruit moet halen. Geluk is met hen die dat weten. Waaronder ik. En als ik je goed begrijp ook voor jou. Het is je gegund.

doenormaal! | 23-12-12 | 18:59

Bill Cosby | 23-12-12 | 18:51 | + 1 -

Ik denk dat heel wat mensen af willen van de stempel moslim maar dit vaak met de dood moeten bekopen .

Eurotokkie | 23-12-12 | 18:58

Even verderop liggen een paar duizend Nederlandse tokkies aan de 'Turkse riviera' te bakken. All inclusief!

miereneukert | 23-12-12 | 18:57

We hebben een bakkerijprobleem daar in Syrië.

lulleficatie | 23-12-12 | 18:54

Tja, Assad heeft net te horen gekregen van Poetin, dat hij mag blijven zitten waar die zit.
Dat vier je dan met een bombardementje.

Terpen-tijn | 23-12-12 | 18:52

@vincenzo0 | 23-12-12 | 17:09
En om de rust hier te bewaren, ook voor onze kleinkinderen, moeten we dus oppassen en de islam ver van ons land houden, want zodra de islam hier groeit, dan komt de ellende ook hier, dus islam verbieden, anders gaat op termijn hier ook flink fout.

Het is oppassen geblazen, we moeten ophouden met naief zijn, tolerantie is mooi, maar we moeten tolerant zijn alleen met tolerante culturen, je moet geen tolerantie tonen aan culturen die schijt hebben aan tolerantie.

Freedom4 Ever | 23-12-12 | 18:51

ik zie zoveel leugens uit dit land komen ,louter om de westerse wereld op een hele andere gedachte te zetten
ik weet even niet wat waarheid is.

Adriaenszoon | 23-12-12 | 18:51

Wacht even, waar is de internationale veroordeling van Syrie? Dezelfde die Israel ook kreeg aub.

Israel de terroristenstaat die achteloos bommen gooit op Gaza? ÓF
uit zelfverdediging gericht schiet op terroristen.

Dit is even een tandje heftiger en niemand kijkt er naar om (lijkt)...

DeGeletraaf | 23-12-12 | 18:51

Ledematen her en der verspreid, allah is groot schreeuwen, filmen en met een schop en bezem de dooien wegruimen. Heb oprecht medelijden met diegene die zich moslim noemen en in de toekomst zullen gaan noemen.

Bill Cosby | 23-12-12 | 18:51

miko | 23-12-12 | 18:46 | + 0
Andere keer wellicht. Dat alle Cubanen die ook maar enigszins in de gelegenheid zijn vluchten naar de USA zegt wel genoeg over die heilstaat.
Totaal verrot dat land. Daarin verschilt het niet van Haiti, om maar wat te noemen. Jarenlang op de suiker geleefd en met subsidie van de voormalige USSR. Die man, Castro, had a dream. Hoe word ik dictator en zorg ik vooral voor mezelf en m'n familie?

Meer was er nooit bij.

Ratzinger | 23-12-12 | 18:50

Maar......... waar zijn de broodjes?

wel/niet | 23-12-12 | 18:50

even off topic: powned bestaat niet meer?
www.powned.tv/

guinnessdude | 23-12-12 | 18:48

MarcAntony | 23-12-12 | 18:35 | + 3
Je weet niet wat je ziet, je weet niet wie de opnames maakte. Alles wat via filmpjes uit Syrië komt, kun je rustig wantrouwen. Niet dat er vreselijke dingen gebeuren, maar wel wie daar achter zitten.

Persoonlijk zie ik liever de Moslimbroederschap niet winnen. Dan kan het nodig zijn om hele steden te verpulveren. Niet leuk nee, net als het bombardement op Dresden ook niet leuk was.

Oorlog is alles wat je niet kent - wie zei dat ook alweer?

Ratzinger | 23-12-12 | 18:46

@Ratzinger | 23-12-12 | 18:15
Vergelijk Cuba met de rest van de Caribean en midden Amerika en je ziet dat het nogal meevalt.

miko | 23-12-12 | 18:46

@Ratzinger 18:42
Schoonheid zit in afwijking van perfectie.

Bakito | 23-12-12 | 18:46

Net zo lang tot alles en iedereen kapot is en alles is kaalgevreten. Dat is het wezen van de islam.
Heeft men na de komst van de oorlogsbaron Mohammed nog iets bijgedragen aan de samenleving?
Het is bekend uit de oude oosterse landen dat ze uitblonken in rekenkunst (uitvinding van de 0 en dat is een prestatie in wetenschappelijk denken) en astronomie, maar sinds de tijd van de -kinderlokker- profeet is alles gedeformeerd tot een niets ontziend en alles verwoestend mierenkolonie-gedrag. Alles moet dienstbaar zijn om de wereld te "overtuigen" van hun godsdienst.
In de tijd van de Romeinen was Noord Afrika groen. Mede door langs de wegen geplante olijfbomen die de marcherende soldaten schaduw gaven, de bewoners kregen de oogst cadeau maar ze moesten in ruil daarvoor hun stuk weg wel onderhouden.
Moet je nu zien. Kaal, afgevreten, mannen in jurken, verkrachte meisjes, vrouwenonderdrukking, het houdt niet op.
En wij maar onder Europese druk (dat is pas druk, Gerd Leers) dit soort -rapaille- Idiot Savants importeren.
AAARRGGGHHHHH...

Toine Tussenbeen | 23-12-12 | 18:45

Donkeyball | 23-12-12 | 18:43 | + 0 -

Met 72 maagden in het vooruitzicht kijk je er heel anders tegen aan .

Eurotokkie | 23-12-12 | 18:45

@Eurotokkie | 23-12-12 | 18:42
Uiteindelijk zal alles zichzelf (van binnenuit) vernietigen maar ik zie nog weinig tekenen dat dit snel gaat gebeuren...

Jopie2009 | 23-12-12 | 18:45

@doenormaal! | 23-12-12 | 18:33
Nee hoor, ik zou je graag je heroïsche tegel gunnen maar hij was niet juist. Maar als je het plempen van een verkeerde link bij een tegel op je bek gaan vind, dan moet je een andere hobby zoeken. Morgen is iedereen dit vergeten nog sneller dan de dooie kindertjes in Syrië.
Maak je niet druk en leef gelukkig verder.
En om bij het onderwerp te blijven, hier worden geen zoete broodjes gebakken.

miko | 23-12-12 | 18:44

Diep triest, en kan het zelfde zeggen over de reacties hier...

Je zal daar maar liggen te creperen met je lichaam aan gort geblazen met een zekere dood in het vooruitzicht.

Donkeyball | 23-12-12 | 18:43

Jopie2009 | 23-12-12 | 18:39 | + 0 -
De islam zal zich uiteindelijk van binnenuit vernietigen , de Islam is gedoemd om te mislukken.

Eurotokkie | 23-12-12 | 18:42

Bakito | 23-12-12 | 18:36 | + 0
'Ik biedt', jawel hoor.

Leren ze nou helemaal niks in Nijmegen?

Ratzinger | 23-12-12 | 18:42

@neemjemoederindemali | 23-12-12 | 18:38
Doe ff in het Arabisch? Deze klinkt niet. ;-)

La Vie En Rose | 23-12-12 | 18:42

"Zolang ze daar maar blijven vind ik alles best", zei mijn vader altijd.
Een wijs man.

Slipsnifter | 23-12-12 | 18:40

Persoonlijk vind ik dit filmpje schokkender:
www.youtube.com/watch?v=dF47rrHd7wo

Dat staat ons namelijk ook te wachten als we als natte tosti's de moslims hun gang laten gaan in ons eigen land.

Jopie2009 | 23-12-12 | 18:39

@La Vie En Rose | 23-12-12 | 18:10

Wat dacht je van Allahverdomme?

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 18:38

Wat De Koreaanse Slet zegt.

count von ziegenpuss | 23-12-12 | 18:37

@necrosis 18:34
Doe eens niet zo vijandig; ik biedt je een gratis leuke dag aan...

Bakito | 23-12-12 | 18:36

@Bakito | 23-12-12 | 18:06

Oke, btw, ik neem aan dat ik ook een uitnodiging krijg voor de zwarte cross inclusief zo'n backstage bandje en een karrevracht munten?

Houd ik necrosis wel gezelschap.

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 18:36

MarcAntony | 23-12-12 | 18:35 | + 0 -

De wil van Allah .

Eurotokkie | 23-12-12 | 18:36

De beelden zijn afschuwelijk!!! Wat is het voor waanzin waarmee Mohammed inmiddels anderhalfmiljard mensen heeft vergiftigd. Laten we dit vergif ver van ons houden!

MarcAntony | 23-12-12 | 18:35

GoogIeIaar | 23-12-12 | 18:07
Viel mij ook op. Stappen rustig over lichamen heen. EHBO leeft daar niet zo te zien.

paridae | 23-12-12 | 18:34

@Bakito | 23-12-12 | 18:30
Wat jij wil.
Ik ga geen discussie aan met iemand die al 6 keer een ban heeft gekregen......

necrosis | 23-12-12 | 18:34

@miko | 23-12-12 | 18:13
Gniffelen om anderen. Weet je, alleen mensen die ongelukkig en gefrustreerd zijn en daarbij een vals karakter hebben, willen graag anderen op hun bek zien gaan. Ik denk, ik zeg het je maar even. Dan weet je dat voor de volgende keer. Wat je daarmee aan de buitenwereld laat zien enzo. Maar je hebt wel een punt gescoord bij een gelijkgestemde. Die voelt zich nu ook even wat beter. Althans... Niet echt natuurlijk. Ik lach erom, om zulke kleinzieligheden. Dan weet je dat. Ik voel me namelijk wèl gelukkig en dat realiseer ik me zo alleen maar meer. Dus bedankt :)

doenormaal! | 23-12-12 | 18:33

Verkoopt alleen broodjes gerookte beenham zo te zien...

de Meelman | 23-12-12 | 18:32

Ik zie nergens brood....

CornholioNL | 23-12-12 | 18:31

necrosis | 23-12-12 | 18:29 | + 0 -
Ok, je haakt af.

Bakito | 23-12-12 | 18:30

@Bakito | 23-12-12 | 18:25
De enige echte necrosis doet niet aan Twitter en mijn e-mail krijg je niet.
En wat betreft 'de zwarte cross', dat mag vast niet van Joris.....

necrosis | 23-12-12 | 18:29

@irma zonderboezem | 23-12-12 | 18:07
Ik geloof dat ze nog in de rij stonden, dus helaas...;-)

La Vie En Rose | 23-12-12 | 18:26

@necrosis 18:23
Prima toch. De weg is nu vrij voor de enige echte necrosis.

Bakito | 23-12-12 | 18:25

@Bakito | 23-12-12 | 18:18
Volgens mij had iemand anders al een twitteraccount geopend, en die doet het niet meer:
twitter.com/account/suspended

necrosis | 23-12-12 | 18:23

koekje van eigen deeg

Eurotokkie | 23-12-12 | 18:23

necrosis | 23-12-12 | 18:19 | + 0
Geef maar aan waar de onjuistheden zitten. Lullen uit je nek is wel erg makkelijk.

Zou jij Libisch onderwijs willen hebben gehad?
Zou jij in een Libisch ziekenhuis hebben willen liggen?

Dan nog, allemaal geen verdienste van Kaddhafi en nu ook niet van de moslimbroeders. Beetje olie, meer is er in die zandbak niet te vinden. De opbrengsten ervan worden nog verspild ook en dat is niet anders geworden.

Ratzinger | 23-12-12 | 18:23

Right, net nu er weer zo'n VN baas op bezoek is, in een stad die pas overgenomen is door de Hakbars... Assad heeft er zoooo veel aan om burgers te bombarderen, dat werkt totaal niet averechts.
Assad is geen tekenfilmschurk. Deze aanslag is gepleegd door de mensen die er wat aan hebben dat er een zooi burgers opgeblazen wordt. De Hakbars, dus.

knuffedol | 23-12-12 | 18:21



@jan-lul-de-behanger | 23-12-12 | 18:06
En het vermindert ook niet het lijden van de bevolking.

miko | 23-12-12 | 18:21

En verder eens met @Ratzinger.
Arm Syrië. Arm volk dat, hoewel moslim, ook het MB niet aan de macht wil en niet terug naar de Middeleeuwen wil.

Heb nog even wiki er op na geslagen.

"In afwijking van de meeste andere Arabische landen is de islam geen staatsgodsdienst, maar wel de publieke religie en de sharia is een belangrijke bron van het Syrische recht. De identiteit van Syrië is echter vanouds nadrukkelijk Arabisch, en pas in de tweede plaats islamitisch. Christenen hebben tijdens de regeerperiodes van de beide Assads grote vrijheid genoten en de inheemse kerken kunnen relatief gemakkelijk nieuwe kerken bouwen."

Nou, dat is wel over als de rebellen, lees het moslimbroederschap, aan de macht komen.

La Vie En Rose | 23-12-12 | 18:21

Verschrikkelijke beelden !
Stuur eens wat goede camera's die kant op.

RobG | 23-12-12 | 18:21

@Ratzinger | 23-12-12 | 18:15
Je lult uit je nek, en je weet het!

necrosis | 23-12-12 | 18:19

@necrosis 18:16
Maak ff een twitteraccount aan, zoals vele andere reaguurders. Ook handig voor andere zaken (neuken)

Bakito | 23-12-12 | 18:18

@jan-lul-de-behanger | 23-12-12 | 18:06
Oorlog leid niet echt tot vermindering van bevolkingscijfers.

miko | 23-12-12 | 18:18

fleurtje | 23-12-12 | 18:12 | + 2
Je bedoelt de jodenhaters Van Agt en Gretta?

Opvallend ja.

Ratzinger | 23-12-12 | 18:17

@fleurtje | 23-12-12 | 18:12 |
Zelfreflectie vereist enige mate van ontwikkeling, dat is in aliachtbar regio niet te vinden, evenmin bij hun met haat verblinde Nederlandse meelopers.

smdyasc | 23-12-12 | 18:17

@Bakito | 23-12-12 | 18:09
Als ik een e-mail adres plemp (zelfs al is het mijn eigen adres) dan krijg ik ruzie met mijn goedste vriend GU, dat moet jij onderhand toch wel weten.....

necrosis | 23-12-12 | 18:16

necrosis | 23-12-12 | 18:09 | + 0
Geen idee, al denk ik dat we ons bij dat 'onderwijs' niet al te veel moeten voorstellen.

Er is niet zoiets als 'a free lunch'. Zou de man oprecht zijn geweest en niet totaal mataglap, dan zou hij in persona de islam hebben afgezworen, omdat dit een weg is die nergens toe leidt behalve dan tot meer bloedvergieten.

Dat 'gratis onderwijs' van hem was z'n grootste fout. Trouwens, zou jij ooit graag in een Libisch ziekenhuis hebben gelegen, gratis? Zelfde gezwam als op Cuba, zelfs de meest elementaire dingen hebben ze niet op voorraad.

Basically hoef je alleen maar te kijken naar de stroom. Gaat die van Noord naar Zuid of omgekeerd? Mensen stemmen met hun voeten en zwembandjes.
Weet je al genoeg. Dat hier, in Europa, zoveel moslims zitten zegt alles over hun landen van herkomst.

Ratzinger | 23-12-12 | 18:15

Theeslurpen doen ze daar al genoeg maar het helpt niets! Kan iemand mij uitleggen waarom die moslims altijd iedereen willen vermoorden? Is er iets volstrekt mis met die gasten? Altijd en overal misselijkmakend moorden, afmaken, terroriseren etc. Noem het lente, hervorming, revolutie of what ever maar de uitkomst is ALTIJD hetzelfde: bloed op straat, achter ramen en deuren, en in vredestijd elkaar opnaaien om christenen en joden uit te roeien. Zijn dit beesten? Iedereen roept dat Allah groot is en vervolgens hoor je mitrailleurs en bominslagen. Af en toe begint er een schreeuwlelijk van een minaret af te kwaken en zie je honderdduizend reten op het westen gericht worden om de maangod eer te brengen. Dat geen enkele linkse politicus die waanzinnigen nog verdedigt of de islam als religion of peace verkondigt. En Gregorius Nekschot werd van zijn bed gelicht toen hij deze nazislamisten aan de schandpaal nagelde.

MarcAntony | 23-12-12 | 18:15

@necrosis | 23-12-12 | 17:42
Die van 45 grave?

miko | 23-12-12 | 18:15

@drs.Nee | 23-12-12 | 16:53
Allah akbar is geen oorlogskreet het betekend 'god is groot' het is zoals jij en ik zouden roepen 'oh mijn god'

Overigens vind ik dat je als mens dit www.youtube.com/watch?v=bINAhiEJAgY&am... filmpje niet kan bekijken zonder tranen in je ogen te krijgen. Ik heb totaal niets met Islam en ik vind alle religies een bron van kwaad maar dit zijn wel gewoon mensen die kapot geblazen zijn.

Dat mensen zo onverschillig zijn geworden dat er grapjes overgemaakt kunnen worden snap ik dus niet. Het is ergens heel erg droevig. Ik hoop dan ook dat er straks genoten wordt van het reeruggetje met de kerst. Niet om de moralistisch lul uit te hangen maar ik heb dit zelf meegemaakt in Israel, het is verschrikkelijk. Wat mij betreft dus ook walgelijk deze reacties. Zum kotzen.

De Koreaanse Slet | 23-12-12 | 18:15

-weggejorist-

woodywoodpecker | 23-12-12 | 18:15

Zitten daar weer veel terroristen... Die proberen ook weer de macht te grijpen.

reade romke | 23-12-12 | 18:14

@necrosis 18:05

Ja necrosis, zet ff al je gegevens op GS. Bv ook je adres, stuur ik je een kerstkaart..:-)

irma zonderboezem | 23-12-12 | 18:13

@doenormaal! | 23-12-12 | 18:02
WAT zou ik willen?

miko | 23-12-12 | 18:13

Ze slachten elkaar af,en nu hoor je ze niet.
Als Israel zich verdedigd schreeuwt iedereen moord en brand.

fleurtje | 23-12-12 | 18:12

@neemjemoederindemali | 23-12-12 | 17:53
Yep. Godverdomme zou hier beter op zijn plaats zijn geweest.

La Vie En Rose | 23-12-12 | 18:10

Hoe meer ze elkaar daar afmaken, hoe minder er hierheen komen.

Mask | 23-12-12 | 18:10

@Ratzinger | 23-12-12 | 18:03
Hij was in ieder geval minder gek dan die 'moslimbroeders'.
Vraagje: hoe is het nu met het gratis onderwijs/ verpleging in Libië?
Dat is Cohen vergeten te vragen!

necrosis | 23-12-12 | 18:09

@necrosis 18:05
Daarvoor heb ik je emailadres nodig. Ca. een week ervoor, krijg je dan een E-ticket toegezonden.

Eenmaal binnen, bel je mij voor de overige zaken.

Bakito | 23-12-12 | 18:09

La Vie En Rose | 23-12-12 | 17:51 |
De broden vielen inderdaad uit de lucht daar.....:-)

irma zonderboezem | 23-12-12 | 18:07

@La Vie En Rose | 23-12-12 | 17:51
Het betekent ook een soort zegen.
Zoiets als grote genade.

miko | 23-12-12 | 18:07

Bijzonder, ze lopen alleen maar filmend en 'Allah Hakbar' roepend rond als kippen zonder kop.

GoogIeIaar | 23-12-12 | 18:07

om de een of andere reden heb ik er altijd moeite mee om het erg te vinden als de ene groep moslims de andere groep uitroeit. Zal wel iets met Darwin te maken hebben.

Maar over een jaar of wat kunnen we een complete oorlog van Europa met het hele middenoosten verwachten. Ach, gezien de bevolkingsgroei is het wel weer eens tijd

jan-lul-de-behanger | 23-12-12 | 18:06

@neemjemoederindemali 18:04
Olie.

Bakito | 23-12-12 | 18:06

@Bakito | 23-12-12 | 18:00
Waar kan ik me melden voor de gratis toegang?
*hier ga je spijt van krijgen, grinnik*

necrosis | 23-12-12 | 18:05

@Bakito | 23-12-12 | 17:57

Moet jij zeggen, wat heeft de zwarte cross precies te maken met Syrië?

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 18:04

necrosis | 23-12-12 | 17:55 | + 0
De man was knettergek, by all standards.
Daarin verschilde hij niet van het merendeel van z'n maangodtaanbidders.

Schiet je dus niks mee op, zo iemand te vervangen.

't Is een beetje als met Zuid-Afrika. Jaren moord en brand roepen vanwege het verderfelijke systeem en du moment dat het vervangen wordt niet meer kijken of die vervanging nu echt een verbetering is.

Allemaal te goedkoop voor woorden. Natuurlijk gaan die mohammedaanse landen er niet op vooruit als ze met een theocratie worden opgezadeld, hoezeer ook de huidige positie even kudt is.

Alle doden in Syrië die nu vallen, vallen allemaal voor niks. Vind dat wel tragisch ja.

Ratzinger | 23-12-12 | 18:03

@miko | 23-12-12 | 17:33
Zou je wel graag willen he :)

doenormaal! | 23-12-12 | 18:02

@Bart_Bart | 23-12-12 | 17:42
Ja duuhhhh, iedereen weet dat het lijden van de mensen in het midden oosten aan de joden ligt !!

miko | 23-12-12 | 18:01

@brutus68 | 23-12-12 | 17:57
Heb je mij ooit zien commenten dat Saddam weg moest?
Lul niet zo dom!

necrosis | 23-12-12 | 18:01

@necrosis 17:58
Don't worry, het zijn grote munten.

Bakito | 23-12-12 | 18:00

@miko | 23-12-12 | 17:33
Goed gezien en gelezen!

La Vie En Rose | 23-12-12 | 17:59

[quote]

Mens of (wetenschappelijke naam) Homo sapiens (Latijn: verstandige of wijze mens) is een tweevoetige primatensoort uit de familie Hominidae.[2] Onderzoek naar DNA wijst erop dat de moderne mens ongeveer 200.000 jaar geleden in Afrika ontstaan is als soort.[3] De mens heeft zeer goed ontwikkelde hersenen, waarmee hij in staat is tot abstract nadenken, taal, introspectie, probleemoplossing en emotie.

[quote]

svdb | 23-12-12 | 17:58

@Bakito | 23-12-12 | 17:53
Hopelijk begrijp je dat je comment op internet staat en dat duizenden mensen mijn getuigen zijn?
Enne.... ik heb grote handen!
*giechelt*

necrosis | 23-12-12 | 17:58

@neemjemoederindemali 17:55
Discussie verleggen. Troll.

Bakito | 23-12-12 | 17:57

@necrosis | 23-12-12 | 17:55

Saddam moest toch ook zo nodig weg, want gevaarlijk, bla bla. Is de Iraakse bevolking er iets mee opgeschoten? Neen, integendeel.

brutus68 | 23-12-12 | 17:57

Overigens is het maar goed dat die bom niet op de markt in Enschede is gevallen, het aantal slachtoffers zou de vuurwerkramp doen verbleken. Serious Request 2012

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 17:55

@Ratzinger | 23-12-12 | 17:46
Ik snap nog steeds niet waarom Daffy weg moest.
Libië had gratis onderwijs en medische verzorging.
Denkt men nou echt dat ze onder de vlag van de moslimbroederschap een beter bestaan te krijgen?
Ik zal het vast voor je invullen: nee!

necrosis | 23-12-12 | 17:55

@necrosis 17:50
Kost je niks. Je krijgt een dagkaart, backstagebandje en een handvol munten. Mocht je tzt verkering hebben, mag zij ook mee.

Bakito | 23-12-12 | 17:53

Sorry ik kan me hier niet druk over maken. Ik ben die duizenden doden van het WTC niet vergeten, ze waren wel niet bij de bakker, maar hadden zeker niemand kwaad gemaakt. Of in Spanje de aanslagen en ga zo maar door.
Nu zijn ze met eigen volk bezig omdat de beveiligingen te groot zijn in westerse landen. Er moet gewoon iets dood.
Laat die mensen hun natuurlijke weg volgen en aan alles komt een eind.

RechtseRakker007 | 23-12-12 | 17:53

@La Vie En Rose | 23-12-12 | 17:51

Die geïndoctrineerde gekken schreeuwen bij alles wat ze doen of overkomt hetzelfde volgens mij, gewoon een heel beperkt vocabulaire lijkt mij.

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 17:53

Professor Superhirn | 23-12-12 | 17:43 | + 0
Binnenkort verplichte kost in de leesboekjes in het NL-onderwijs - wennen we d'r vast een beetje aan, haha.

Al die opwinding om niks in die lente-Staten zal tot niks leiden en zou je met recht en reden kunnen zien als de doodsreutel van een totaal verloren morbide ideologie van krankzinnige halfapen.

Als het ergens geen Time for a change is, dan wel in die regio. Much ado about nothing. Laat ze eerst maar eens afstand nemen van hun malle maangodtje en alle koranscholen sluiten. Hoppa jongens, vandaag staartdelingen!

Ratzinger | 23-12-12 | 17:52

Dit geweld houdt meteen op als ze daar, net als hier, stoeptegels leggen met een onze lieve heers-beestje erop.

Peter Emile | 23-12-12 | 17:52

@neemjemoederindemali | 23-12-12 | 16:54
Daar begrijp ik ook niks van.
Het is het enige dat die filmert roept. 'alah akbar'
Wat ze altijd roepen.

God is groot? Dat snap ik als je in God gelooft en er broden uit de lucht komen vallen als je sterft van de honger, of je iets goeds overkomt, je de strijd gewonnen hebt, maar toch niet bij een aanslag zoals deze en bij het zien van zoveel slachtoffers.

Nou kunnen ze zo'n aanslag ook als een goede daad van God beschouwen als het de vijand treft, maar toch niet als het je eigen dorp/stad is die je al hebt veroverd? Volkomen gestoord, zijn ze.

Mja dat wisten we al.

La Vie En Rose | 23-12-12 | 17:51

@Bakito | 23-12-12 | 17:47
Wat kost me dat?
En wat krijg ik ervoor terug?

necrosis | 23-12-12 | 17:50

Bakkers dood. Brood op. Zul je zien dat die geniepige Assad daar straks de staat van beleg afkondigt.

Bezorgdenverjaagster | 23-12-12 | 17:50

@HetMannetje! | 23-12-12 | 16:58
Wat een domme vergelijking zeg, er is groot verschil tussen God en Allah, van God kan je nog altijd loskomen en dan hoef je je verder geen zorgen te maken, maar van Allah kan je er niet meer van af, want dan wordt je door zijn achterlijke volgelingen bedreigd omdat je dan een afvallige bent en dat mag nie van Allah hé...

Als er verkiezingen zouden zijn, dan stem ik op God, weg met Allah.

Freedom4 Ever | 23-12-12 | 17:49

@irma zonderboezem | 23-12-12 | 17:46
Die aap beloofd van alles maar komt zijn woorden nooit na!

necrosis | 23-12-12 | 17:49

Islamiet: Allah is de grootste!
Westerling: Dat komt omdat het een opblaasgod is.

rara | 23-12-12 | 17:49

en hier maar mekkeren als er eens een pastoor z,n
ouweltje niet in zn broek kan houden

coldice | 23-12-12 | 17:48

@ZKH EénOog | 23-12-12 | 17:15
Ze zeggen van wel.

rara | 23-12-12 | 17:47

necrosis | 23-12-12 | 17:42 | + 0 -
Eind juli, zet maar in je agenda.

Bakito | 23-12-12 | 17:47

De middeleeuwen maar dan met moderne wapens.
Meer is 't niet. Volslagen onderontwikkeld volk en niet te redden door hun eigen stupiditeit.

Sunabalk | 23-12-12 | 17:46

necrosis | 23-12-12 | 17:41 | + 0
Lijkt mij ook helemaal geen zaak van het Westen. Je weet in die contreien niet eens wie je vriend of vijand is.

Dat is wel gebleken in al die Arabische-lente-staten. Een enigszins seculiere dictatuur wordt vervangen door een theocratische dictatuur, Iran-style.

Heeft het Westen niks aan. Heb wel te doen met die Syriërs, zou graag zien dat ze en masse het mohammedanisme zouden afzweren. Dat heeft namelijk nog nooit ergens iets goeds gebracht en dat is wat iedereen ook wel weet.

Ratzinger | 23-12-12 | 17:46

Fucked up, prettige kerst dan maar... :-(

Glas Koning | 23-12-12 | 17:46


necrosis | 23-12-12 | 17:42 | + 0 -
Hallo!!! Die is toch niet in Nijmegen necrosis

irma zonderboezem | 23-12-12 | 17:46

@miko | 23-12-12 | 17:41
C: religieuze onenigheid!
Wat heb ik gewonnen?

necrosis | 23-12-12 | 17:45

De men-sen ston-den in de rij te wach-ten om hun ha-lal-brood te kun-nen ko-pen.

Toen kwam er een vlieg-tuig dat een bom liet val-len op de men-sen in de rij.

"BOEM", zei de bom. En de men-sen rie-pen toen "al-la-oe-ak-bar".

Ein-de.

Professor Superhirn | 23-12-12 | 17:43

@Bakito | 23-12-12 | 17:38
Hoe zit het met de Zwarte Cross?

necrosis | 23-12-12 | 17:42

Die terroristjes die de Amerikanen verantwoordelijk stelden voor al dat lijden zien nu toch ook wel dat dit onzin was.

Moslims zorgen er zelfs voor dat het steeds mis gaat. Daar hebben ze de Westerlingen helemaal niet voor nodig.

Bart_Bart | 23-12-12 | 17:42

Wanneer Assad het veld moet ruimen onder druk van het westen, gaan er nog meer koppen rollen.
Schijnbaar heeft men NIETS geleerd van Libië...

necrosis | 23-12-12 | 17:41

@Bakito | 23-12-12 | 17:38
Zou me niks verbazen als we het heel gezellig zouden hebben.

vetkleppert | 23-12-12 | 17:40

@Bakito | 23-12-12 | 17:21
Alsof dat wat uitmaakt.
Enig idee hoeveel potentieel aan materiaal op een gemiddelde bouwplaats staat/ligt wat als wapen gebruikt kan worden?
Zelfs een stoeptegel op een brug boven de snelweg is tegenwoordig een wapen.

Kan dat jankerige Allahu Akhbar niet meer aanhoren, gatverdamme.

in Europa rond 1200 was het ook geen pretje. Wij kijken nu naar 1200 - wat verwacht je te zien? Nauwelijks onderscheid te maken tussen goed en kwaad, wel tussen maf en nog maffer.

Uit laten woeden, beste optie. Het Westen heeft hier niks mee te maken en mocht je menen van wel, ga dan eens shoppen in China en wijs die verdomde Chinezen eens op hun verantwoordelijkheid. Of de Russen.

Lachen je vierkant uit. Terecht ook. Binnenlandse aangelegenheid, meer niet.

Ratzinger | 23-12-12 | 17:39

@vetkleppert 17:35
Gna, zegt mijn hond ook altijd. ;)

Hee, maar kom een keer hier zuipen. Plekken zat waar je vrijuit mag roken, bonafide drugsdealers en
mocht iemand je boos aankijken, stamp ik die persoon de Waal in. Doen?

Bakito | 23-12-12 | 17:38

@beetjemoe | 23-12-12 | 17:17
Dan weet ik ook meteen waarom het noooooit meer goed gaat komen in de VS met de schietpartijen.
Die gillen ook alleen maar :oh my god, o my god , jesus, oh my god.

miko | 23-12-12 | 17:36

Assad: 'Dat is voor de bakker'

Blue Light | 23-12-12 | 17:35

We didn't start the fire
It was always burning
Since the world's been turning

postmodernismisdead | 23-12-12 | 17:35

@Bakito | 23-12-12 | 17:34
Denken moet je aan een paard overlaten, want die heeft een veel grotere kop.

vetkleppert | 23-12-12 | 17:35

Hebben Dries en Gretta al geregeerd?

dubbert | 23-12-12 | 17:34

@vetkleppert 17:28
Oh, dacht even dat je bang was, maar je blijkt gewoon een oude mopperkont. Excuses.

Bakito | 23-12-12 | 17:34

@doenormaal! | 23-12-12 | 17:08
Je eigen bericht niet goed gelezen? Ze zijn boos omdat een moskee niet wilde dat ze kerst vieren met hun buren.
een behoorlijke faal zeg nu zelf.

miko | 23-12-12 | 17:33

@vetkleppert | 23-12-12 | 17:28
Ook wel bekend onder de naam "socialist".

Slipsnifter | 23-12-12 | 17:31

Waarom zeggen ze altijd dat er zoveel meer doden zijn dan daadwerkelijk het geval is? kzie niet meer dan een 20tal doden en dan nog soms 2 voor 1 iemand genomen.. Maar ok zonder zwarte humor, vaak kan je een 0 van het totale aantal afhalen om het realistische getal te krijgen.

nieuwsgier | 23-12-12 | 17:29

Islamitische lente is lijken stapelen.

smdyasc | 23-12-12 | 17:28

@Bakito | 23-12-12 | 17:24
Een angsthaas is iemand die onveiligheid een gevoel noemt en ergernis angst.

vetkleppert | 23-12-12 | 17:28

@Nequebard | 23-12-12 | 17:25
Dat bedoel ik, hoe het ook loopt, het wordt een hoop ellende en een enorme stap terug in de beschaving.

Slipsnifter | 23-12-12 | 17:28

@Nequebard | 23-12-12 | 17:25
Vertel eens wat nieuws.....

necrosis | 23-12-12 | 17:27

Ik word zo moe van al die krijsende moslims. Of ligt het aan de microfoons die ze gebruiken?

Bark | 23-12-12 | 17:27

Iets met"oude testament en U zal niet doden enzo,

newray | 23-12-12 | 17:27

Als ze elkaar overal al massaal afslachten, hoe moet dat straks dan wel niet in nederland, als ze de overhand krijgen..
Slipsnifter | 23-12-12 | 17:21 |

Wel, ik ben bang dat ik daar het antwoord op weet. Het probleem is niet dat ze elkaar afslachten, maar dat ze er een religieus en etnisch conflict van maken. In Libië was het een oorlog van fundamentalistische stammen uit het oosten tegen een meer gematigde militaire dictatuur in het westen.

In Syrië gaat het conflict tussen de soennieten die niets willen weten van religieuze minderheden en alle religieuze minderheden en gematigde soennieten onder leiding van een militaire dictatuur.

Als het in Nederland ook zo afloopt, zal het conflict niet gaan tussen moslims onderling - wij hebben haast alleen maar felle soennieten - maar tussen moslims en de rest.

Nequebard | 23-12-12 | 17:25

@Parel van het Zuiden | 23-12-12 | 17:20
Sorry, ging wat mis.

Mooie tegel, Parel!
En mee eensch.

La Vie En Rose | 23-12-12 | 17:25

Is eigenlijk best wel triest wat daar gebeurt. Maar als ik zo,n Assad generaal was zou ik na 15 minuten nog een keer een bom gooien. Dan heb je meteen die gasten met die AK's op de rug te pakken. Maar ja... Ik ben dan ook geen generaal.

Katte Nut | 23-12-12 | 17:25

@Parel van het Zuiden | 23-12-12 | 17:20

La Vie En Rose | 23-12-12 | 17:24

@vetkleppert 17:22
Lijkt me vreselijk om als jij te leven als een angsthaas.

Bakito | 23-12-12 | 17:24

Die man die op de grond ligt op 3.20 min. Wijst Allah aan als schuldige. Hij heeft gelijk.

doenormaal! | 23-12-12 | 17:23

Dit is de mens. Oh! Wat hou ik van de mens.

landlopertje | 23-12-12 | 17:23

'De slachtoffers stond'???????
*iets roepen doet over huisregels*

necrosis | 23-12-12 | 17:22

@Bakito | 23-12-12 | 17:21
Twintig jaar geleden nog niet, nee.

vetkleppert | 23-12-12 | 17:22

***broodmachine op Kerst verlanglijstje zetten doet ***

dekogelkwamvanlinks | 23-12-12 | 17:21

Als ze elkaar overal al massaal afslachten, hoe moet dat straks dan wel niet in nederland, als ze de overhand krijgen..

Slipsnifter | 23-12-12 | 17:21

@vetkleppert 17:19
Zou jij het fijn vinden als iedereen op straat, in de supermarkt een partij vuurwapens en handgranaten op zak zou hebben?

Bakito | 23-12-12 | 17:21

@vetkleppert | 23-12-12 | 16:57,

Erger nog...

Got is de grooootste!

basweetutwel | 23-12-12 | 17:20

@flame_me | 23-12-12 | 17:05 |

Het hele gebeuren in Syrië is stuitend. Dat is ook logisch want zo verlopen burgeroorlogen altijd. Wat ook stuitend is is de verslaggeving over zo'n conflict. Voorbarige conclusies over welke zijde verantwoordelijk is voor zo'n gebeurtenis, waardeoordelen over de "goede" en de "slechte" kant, en ordinaire selectieve lijkenpikkerij in beeld en geluid. Er is namelijk maar één waarheid in dit soort conflicten en dat is dat geen van de betrokken partijen, de media, en de commentaren waarheid ook maar enigzins weet te benaderen.
.
We zijn getuige van een strijd waar beiden partijen zich van gruwelijke tactieken bedienen, geen onderscheid wensen te maken tussen strijders en niet strijders, en tot het gaatje zullen gaan om dood en verderf te zaaien. Bij mij roept dit macabere palet een zekere zwartgalligheid en cynisme op. Mijn commentaren zijn dan navenant, Moslims of geen Moslims. Hoewel het mij wel opvalt dat dit soort gruwelijkheden en door Moslims gedomineerde landen verrassend vaak samenvallen in berichtgeving.
.
U kunt niet weten wie "schuld" heeft aan deze moordpartij. U kunt zelfs niet weten hoeveel "onschuldigen" het leven daar hebben gelaten. U zou er dan ook verstandig aan doen uw verontwaardigde toontje enigzins matigen. Er zijn daar beestachtige processen aan het werk en onderscheid maken tussen de beesten is van deze afstand niet mogelijk.

Parel van het Zuiden | 23-12-12 | 17:20

@Bakito | 23-12-12 | 17:18
Omdat anders de overheid zich zorgen zou moeten maken over de burgers ipv andersom.

vetkleppert | 23-12-12 | 17:19

Boer, Bakker, Bommetje...

guinnessdude | 23-12-12 | 17:19

Als je alleen naar het geluid luistert en niet naar de beelden kijkt klinkt het redelijk hetzelfde als op de markt in Amsterdam west.

Botte Hork | 23-12-12 | 17:18

En Allah staat erbij, en kijkt ernaar.

rechtvaardigerechter | 23-12-12 | 17:18


Bakito | 23-12-12 | 17:11 |
Heb jij je kerstbonus al binnen?

irma zonderboezem | 23-12-12 | 17:18

@vetkleppert 17:13
Waarom is privé- bezit van bommenwerpers en handgranaten toch verboden hè in ons land.?

Bakito | 23-12-12 | 17:18

Het feit dat in werkelijk ELK filmpje niets anders gezegd wordt dan Allahu Akbar, betekent dat het sowieso niet goed komt in dit soort landen. Ze groeien daar nou eenmaal op met Allah, dood, verderf, marteling, vrouwenonderdrukking en corruptie. Als je zo weinig meekrijgt van beschaving, algemeen geaccepteerde rechten van de mens en scholing, zal ook de eventuele nieuwe regering eerder slechter dan beter uitpakken. Maar ik zeg niks nieuws natuurlijk..

beetjemoe | 23-12-12 | 17:17

@flame_me | 23-12-12 | 17:05
Tuurlijk is het triest maar ze doen het zelf. Waar moslims zijn is oorlog, agressie, intolerantie, armoede en ellende. En dat is wat ze willen. De islam predikt haat. Kijk naar Palestina waar de leider uit een raket kwam stappen. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/... Daar kan geen misverstand meer over bestaan.

doenormaal! | 23-12-12 | 17:16

Wat ik van dit filmpje geleerd heb, is dat rechts geen voorrang heeft in Syrie.

Jopie2009 | 23-12-12 | 17:16

Geweldig. Syrië is inmiddels niet meer te redden, net als Libië en Egypte. Binnenkort grijpen de soennieten de macht, worden de mensenrechten van minderheden praktisch uitgeschakeld en mag iedereen zich aan de wetgeving van een zevende-eeuwse maniak gaan houden.

Hoe vervelend deze beelden ook zijn, ik leg me erbij neer dat dit conflict weer dezelfde riedel is - soennieten willen de rest onderdrukken en maken daarvoor een dictator af die iedereen in gelijke mate vermoordt om de vrede te houden. Vervolgens wordt het weer een chaos en krijgen we zielige kindjes te zien op televisie.

Zie ook Somalië na de val van Siad Barré. Voordat hij viel was Somalië misschien een militaire dictatuur, maar er was wel vrede en minderheden hadden nog wat rechten. Nadat hij viel werd Somalië, en Libië inmiddels ook, een chaotische pleurisbende waar alleen islamistische milities nog iets te zeggen hebben.

Nequebard | 23-12-12 | 17:15

@rara | 23-12-12 | 17:11

Toch wel van Halal varkensvlees?

ZKH EénOog | 23-12-12 | 17:15

... hij strompelt verder , hij Is Lam. Vrolijk kerst

ewout56593235 | 23-12-12 | 17:14

@NulKommaNul | 23-12-12 | 17:10

Ja, want het toch al zwaar onder druk staande regime heeft natuurlijk heel veel baat bij het ontwrichten van de samenleving op een manier die nóg meer vijanden oplevert...

Ik zie de logica niet, daarom durf ik te twijfelen...

ZKH EénOog | 23-12-12 | 17:14

@Bakito | 23-12-12 | 17:11
Als die wapens er niet waren, had je altijd nog kromzwaarden, motorzagen, keukenmessen, honkbalknuppels, gasflessen, kunstmest en ga zo maar door.

vetkleppert | 23-12-12 | 17:13

Doe mij maar een patatje oorlog.

stadsknurft | 23-12-12 | 17:13

Als het een snackbar was geweest en er een patatje oorlog was besteld, dan had men er min of meer om gevraagd. Dat zou de redenatie van Peterrrr R. de Vries geweest zijn.

Het zijn net mieren

Lelijk kind | 23-12-12 | 17:11

Specialiteit van de bakker was de Bombe Surprise.

Morgen zijn de worstenbroodjes in de aanbieding.

rara | 23-12-12 | 17:11

Dit schouwspel werd mede mogelijk gemaakt door de wapenindustrie. Hopelijk halen de verkopers van deze fraaie bommen hun eindejaarsbonus nog!

Bakito | 23-12-12 | 17:11

@doenormaal! | 23-12-12 | 17:08
Vrede iesj HARAM!!1

Slipsnifter | 23-12-12 | 17:11

Ze zouden daar een borrel moeten lusten.

gentle giant | 23-12-12 | 17:10

Dit is walgelijk. De bakkerijen (die nog over zijn daar) zijn vaker doelwit van aanvallen van het regime. Dagelijks staan er rijen voor de bakkerijen, omdat men toch moet eten uiteraard. Dit terwijl de mensen bewust zijn van het gevaar van een eventuele aanval. Voor het regime aan de andere kant is dit natuurlijk een makkelijk doelwit en een manier om de boel daar weer flink te ontwrichten.

NulKommaNul | 23-12-12 | 17:10

@Heinzz | 23-12-12 | 17:03
en toch is het goed dat dit soort zaken in beeld worden gebracht.
Al is het alleen maar om de barbaarsheid van smerige oorlogen aan te kunnen tonen.

Is er leven na de brood??

stadsknurft | 23-12-12 | 17:09

Als ik dit soort filmpjes zie ben ik toch wel heel erg blij dat ik met kerst gewoon rustig aan tafel zit met familie.... kippenvel.

vincenzo0 | 23-12-12 | 17:09

@Parsons | 23-12-12 | 17:07
Nee, dit is overduidelijk een bakkerszaakprobleem.

Slipsnifter | 23-12-12 | 17:09

tja,.. oorlog.. need i say more?.

Intelroy | 23-12-12 | 17:08


flame_me | 23-12-12 | 17:05 |
Nodeloos kwetsen hè!

irma zonderboezem | 23-12-12 | 17:08

Zijn moslims ooit wel eens niet boos? www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland...
Ik geloof dat ik begrijp waarom moslims geen Kerst vieren. kerst is vrede op aarde. En vrede, daar zijn ze gewoon niet toe in staat.

doenormaal! | 23-12-12 | 17:08

Zielig hoor.
Maar ik kijk toch ff lekker de andere kant op. Gewoon omdat ik altijd al gevonden heb dat je daar een hoop wapens in moet flikkeren en ze het zelf laten uitzoeken. Roeien zichzelf wel uit.

BedrijfsTijgerT | 23-12-12 | 17:08

@flame_me | 23-12-12 | 17:05
Ah, het heeft dus niets met islam te maken?

Helemaal gerustgesteld.

Dank!

Parsons | 23-12-12 | 17:07

Tja, de arabische lente, schijnt iets prachtigs te zijn volgens onze staatstelevisie..

Slipsnifter | 23-12-12 | 17:06

En maar blijven volhouden dat Islam vrede is.
Syrië, Libië, Egypte, Irak, Iran, Somalië; allemaal Islam en ellende.

Doe dan maar kaas zonder broodje.

vetkleppert | 23-12-12 | 17:06

-weggejorist-

Kudt_Janus | 23-12-12 | 17:05

Stuitend vind ik dat bij dit soort drama's zo koel wordt gedaan in de trans van 'het zijn maar moslims' en dat moorden bij het geloof hoort. Ironisch in andere topics zijn het dezelfde mensen die Assad prijzen omdat hij een SECULIER baken is.

Er zijn weer onschuldigen gedood en dat is in en in triest. Het is wachten op degene die dit goedpraat omdat hij/zij denkt dat er een terrorist/fsa in de rij stond te wachten.

flame_me | 23-12-12 | 17:05

"Volgens sommige berichten kan het dodental oplopen tot 200" mmm nou zoveel zie ik er zeker niet

janneman1977 | 23-12-12 | 17:04

En stokbrood, heeft u dat dan nog wel

Tobi | 23-12-12 | 17:04

Verschrikkelijk maar ver van mijn bed... het slachtoffer op 3:20 lijkt aan te geven waar het gevaar vandaan kwam...

tabakagrarier | 23-12-12 | 17:04

Brood.... daar zit wat in..!!

stadsknurft | 23-12-12 | 17:04

@Ommie de HaatMoker | 23-12-12 | 16:59

Ja. Als je je geluid aanzet, hoor je de filmer in kwestie zich hierover uitlaten.

ZKH EénOog | 23-12-12 | 17:04

Ik zie meerdere filmers. Filmen is blijkbaar belangrijker dan helpen.

Heinzz | 23-12-12 | 17:03

Dooie boel daar!!

stadsknurft | 23-12-12 | 17:03

@neemjemoederindemali | 23-12-12 | 16:54

Mocht er ooit een meteorietenregen op de bermudadriehoek van de rede (Mekka-Jeruzalem-Vaticaan) inslaan, weet ik wat het eerste is, dat ik zal roepen...

ZKH EénOog | 23-12-12 | 17:03

*DJ The Prophet bellen doet voor Alluh ah Akbar stamp hit*

Botte Hork | 23-12-12 | 17:03

Wat een drama voor de kinderen daar. Maar je neigt te denken: laat die relioten elkaar maar afmaken.

Pastor Sippenhaft | 23-12-12 | 17:02

Eerste wat ik hoor als ik het filmpje open , Alluuuuh akbarrr. Nou dan kan het geluid ook weer wat zachter.

Swemmei | 23-12-12 | 17:02

Laat ze maar lekker elkaar uit moorden daar,islam "is vrede"

endtotrolling | 23-12-12 | 17:02

Jaja Allah Hakbar, ga lekker zo door. Probleem lost zichzelf op als er niemand meer over is. Allah Hakbar!!!

akadukey | 23-12-12 | 17:01

Kotsmisselijk word je ervan.. stelletje mongolen!

geouwehoer | 23-12-12 | 17:01

Was het wel een Halal-Bakker?

Ommie de HaatMoker | 23-12-12 | 16:59

Smaekelijk eten allemaal.

DePotOP | 23-12-12 | 16:59

Smerige beelden van een smerige oorlog.

BerendB | 23-12-12 | 16:59

@ZKH EénOog | 23-12-12 | 16:53
geen kerststollen denk ik.

cumshaft | 23-12-12 | 16:59


neemjemoederindemali | 23-12-12 | 16:54 |
Hij bedoelde ' bakmah' denk ik denk

irma zonderboezem | 23-12-12 | 16:59

Klote voor het rode kruis, dat zijn weer een aantal baby's minder om te "redden"

Tim Grimback | 23-12-12 | 16:59

Eigenlijk dus beetje tzelfde dus als Amerikanen: OH MY GOD! zeggen?

HetMannetje! | 23-12-12 | 16:58

Je ging voor een brood..., en nu ben je dood.

Muskatnuss | 23-12-12 | 16:58

Wat een vredelievend geloof is het toch..

Botte Hork | 23-12-12 | 16:58

Allah Hakbar

HetMannetje! | 23-12-12 | 16:58

Hoe komen die mensen toch altijd op het idee om te gaan roepen dat godt groot is als de lijken je om de oren vliegen?

vetkleppert | 23-12-12 | 16:57

Als je de logica van de PvdA zou volgen is het de hoogste tijd om bakkerijen in Syrië te sluiten.

Parsons | 23-12-12 | 16:57

Mooi om weer eens te zien hoe vredelievend de islam is.

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 16:55

Alluh hakbakker

miko | 23-12-12 | 16:55

Of is er iemand met zijn dronken kop aan de verkeerde knoppen gekomen?

miko | 23-12-12 | 16:54

Kan dat irritante joch nog wat anders zeggen dan "allah akbar"?

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 16:54

Dat je je toch afvraagt: wat werd daar gebakken dan?

ZKH EénOog | 23-12-12 | 16:53

allu hakbar, geen hakkenbar te zien, slachtoffers stonden in de rij voor de bakker.

drs.Nee | 23-12-12 | 16:53

Met de Syrische Keuringsdienst van Waren valt nou eenmaal niet te spotten...

Parel van het Zuiden | 23-12-12 | 16:52

Brood kopen is dus een levensgevaarlijke bezigheid in Syrië.

neemjemoederindemali | 23-12-12 | 16:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken