Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Chris Klomp (Joop) over GeenStijl. Bij de VARA

Chris Klomp is onze beste vriend. Daarom hebben we speciaal voor deze sympathieke Groninger - die altijd van die schitterende artikelen in de krant schrijft - het fragmentje uit De Kunst van het Maken geript. Een Vara-programma van Claudia de Breij over de media, waar verder niemand naar kijkt of over lult (excusez le mot, dat was disrespectvolloos). Om zijn finest hour nog eens terug te kijken. Thuis, in zijn mooie werkkamer, met een borreltje erbij, en een woordenboek, opengeslagen bij de H van Hypocriet, of op de redactie van Joop. Dat verschillige Vara-blogje, waar adverteerdersbeller Francisco van Jeauleau er dusdanig op los treiterde met harde grappen dat de kindertjes van Paul de Leeuw moesten onderduiken. Chris, gabber. Boks!

Reaguursels

Inloggen

Dus satire en kritisch zijn wordt tegenwoordig alweer als pesten gezien?

Ik vind dat GS ook behoorlijk wordt gepest door de goed-linkse brigade, in dat geval.

M-Bozz | 11-11-12 | 15:47

O kudt, ik vergat nog even te vermelden dat Fatbirdsdontfly | 10-11-12 | 19:15 | ook een volslagen lul is, had je school afgemaakt hippie, konden we in discussie. Ik was vroeger de pester en nog steeds, heb hele leuke zaken lopen. Zal niet uitweiden u zal wel geblowt hebben zoals het linkskudten betaamt...

Blowlaf | 10-11-12 | 23:30

Ik haat Joop of ben ik dan weer een lul? Maar ik haat dan Joop dan nog steeds.....

Blowlaf | 10-11-12 | 23:11

GS is toch een site voor mensen die vroeger gepest werden en dat nu hier komen botvieren. ... de frustratie druipt er iig vanaf.

Fatbirdsdontfly | 10-11-12 | 19:15

Ik ben een sukkel en een homo.

giulioo | 10-11-12 | 17:15

Tja GeenStijl ben niet onder de indruk van Chris Klomp.

Rein 8570 | 10-11-12 | 16:31

Een Soort Iets | 10-11-12 | 11:57 |
Jaja, Bertje weet nu leuk te pissen over zijn vroegere werkgever.
"Ik bedoel, ik heb heel lang voor GeenStijl gewerkt, maar als ik iets altijd gehaat heb zijn het anonieme reaguurders die ook nog vinden, serieus vaak, dat ze een hele belangrijke bijdrage leveren aan het debat, wat ze volgens mij totaal niet doen."
Die Bert is net zo'n moralist als Klomp, en loopt ook al behoorlijk naast zijn schoenen. Anonimiteit deugt niet vindt Bertje, en anonieme reaguurders deugen al helemáál niet want ze zijn bij definitie dom en hebben niks toe te voegen. De niet-anonieme columnist daarentegen deugt in het bijzonder en heeft zelfs a priori méér recht op vrijheid dan een gewone sterveling: "Volgens mij houdt die vrijheid van meningsuiting juist in dat je dat mag schrijven wat je wilt, en zeker als columnist, zonder dat je je daaroor hoeft te verantwoorden."
Ja Bert, zeker als columnist. Want als je het geschopt hebt tot columnist ben je meer en beter.

Schoorsteenveger | 10-11-12 | 16:06

Jan Slagter zit in hetzelfde programma 'huilie huilie' te doen over de bezuinigingen op de publieke omroep, dat terwijl hij zelf met een salaris van EUR 269.000,- (WOPT) naar huis gaat. Bron: www.elsevier.nl/web/Nieuws/Cultuur-Tel...

Interruptiemicrofoon | 10-11-12 | 15:17

In de Nederlandse taal is het woord pesten etymologisch van de pest afgeleid. ‘Ergens de pest in hebben’ betekent ergens erg boos over zijn. Vroeger werd dit afgekort tot ergens de P in hebben, omdat men van mening was dat men niet met de pest mocht spotten.

Kortom, stop met pesten en begin met P-en.

Mauwauw64 | 10-11-12 | 13:51

Net of alleen kinderen en geenstijl pesten, pesten gebeurt ook op het werk en zelfs in bejaardentehuizen. Waarvan je toch zou denken dat die mensen beter moeten weten. Pesten zal nooit stoppen, is 1 van de "mooie" eigenschappen van de mens.

rukvogel | 10-11-12 | 12:55

Op zich knap dat die Chris Klomp (ik bespeur weinig adelijke trekken in zo'n naam maar dat terzijde) z'n aandacht bij dit bullshit-topic kan houden, terwijl hij toch ook moet zien dat er een kuthaar klem zit tussen de tanden van die pot en ze,aan die ernstige rotkoppen aan tafel te zien,onwaarschijnlijk hard uit haar bek stinkt.

R.B.Scott | 10-11-12 | 12:38

Alsof moraliserend politiek correct links nooit zoiets zou doen.

Slappehap | 10-11-12 | 12:36

hahahaha wat een ouwe mannen praat, welkom in 2012. Verbazend hoe zo'n vent als Chris Klomp iedereen over één kam scheert, wat een ontzettend simpele vent! :D

BassieB | 10-11-12 | 12:07

Geenstijl pest alleen de pesters (Vogelaar). Geenstijl komt op voor de zwakkeren in de samenleving (Duifmeneer).

Crak-ho | 10-11-12 | 12:07

Luister eens naar Bert Brussen op radio 1

En wel over anonieme reaguurders (hij haat die ook).

En gelijk heeft ie.

Kritiek heeft niets met VARA te maken of Chris Klomp.

De kritiek deugt gewoon.

Een Soort Iets | 10-11-12 | 11:56

"Ik heb wel geleerd om de scheidslijn tussen goed en kwaad niet meer te trekken. Die bestaat niet en zo bezie ik ook een beetje de wereld".
Nou, dat schept verwachtingen. Dan moet er toch minstens sprake zijn van een minimum aan relativisme, van het vermogen om niet meteen in de fatsoenskloof van een ander te donderen of van de bereidheid om niet zelf meteen een fatsoenskloof te graven.
Maar nee, meneer Klomp is een verstokt moralist, wil wel degelijk een absoluut onderscheid tissen goed en kwaad maken. Want, zo stelt hij, GeenStijl is 'volslagen hypocriet' door aandacht te vragen voor de zelfmoord van Tim Ribberink zonder Tim Ribberink belachelijk te maken. Want, zo moeten wij van Klomp leren, "Ik vrees dat de gemiddelde mediagebruiker door GeenStijl niet meer respect gaat krijgen voor elkaar'. GeenStijl deugt niet, want GeenStijl maakt mensen belachelijk en trekt daar een publiek mee. Dat deugt niet, vindt Klomp, en dat is gevaarlijk want middelbare scholieren willen in het klein GeenStijl gaan nadoen, en daar komen alleen maar zelfmoorden van.
Dat is dus de wereld van Klomp, een wereld waarin hij geen onderscheid zegt te kunnen en willen maken tussen goed en kwaad, maar waarin hij desondanks pleit voor een morele plicht om respect voor elkaar op te brengen, kennelijk om het pesten, en in het verlengde daarvan een mogelijke zelfmoord te voorkomen of zelfs uit te sluiten.
Wat een vooringenomenheid, wat een vooroordeel wat een betweterigheid, kortom, wat een biedermeier fatsoensrakkerij. Klom draait, zoals zovele fatsoensrakkers, de wereld om, en legt met terugwerkende kracht willekeurige verbanden tussen oorzaak en gevolg om zo zijn eigen afkeer afkeuring te legaliseren. Klpmp suggereert precies te weten wat pesten is en ook hoe in een breder maarschappelijk verband pesten gefaciliteerd wordt.
Niets wijst erop, Klomp, dat GeenStijl op enigerlei wijze het systematisch pesten zou faciliteren. Dat is een slag in de lucht, Klomp, die nergens op gebaseerd is. Wellicht heeft GeenStijl een louterende werking op dat systematische pesten, juist door die systematiek, die bevooroordeeldheid te doorbreken en ook mensen belachelijk te maken die doorgaans de dans ontspringen en nooit ergens mee gepest worden. Wellicht leidt het lezen van GeenStijl juist tot een katharsis, Klomp, waardoor we in staat zijn om juist beter te doorzien wat pesten en gepest worden is en welke uitwerkingen het heeft, wat de negatieve kanten en wat de positieve kanten van pesten zijn, in welke contexten welke vormen van pesten op welke wijze hun uitwerking hebben. Want, Klomp, een een wereld waarin geen onderscheid gemaakt kan worden tussen goed en kwaad is ook pesten als zodanig niet positief of negatief.
Pesten is van alle tijden, Klomp, en naarmate we beter en nauwkeuriger wwaarnemen bouwen we terzake meer inzich op. Er is altijd gepest, en pesten heeft vele gedaanten en vele mastkers. Voorbeeldje uit eigen gelederen? De recente uitspraken van Spekman. Zelden een pestkop gezien die met méér satanisch genoegen zijn pesterijen ten uitvoer brengt. De man mag van mij bij GeenStijl doodgepest worden.

Schoorsteenveger | 10-11-12 | 11:28

Tja, zo kan je ook de aandacht afleiden als je een mening hoort die je niet bevalt.

suvois | 10-11-12 | 11:02

GS is wel veel aan het navelstaren de laatste tijd. Doe die luiken eens open!

Jaypelsteeltje | 10-11-12 | 10:37

Zijn er reaguurders die daadwerkelijk klikken op advertenties??

Strohond | 10-11-12 | 10:21

Kijkende naar Geenstijl is deze site inderdaad eerder een die pest dan een die voor gepest opkomt.

marlinn | 10-11-12 | 10:14

Is dat de broer van Waterreus?

Canis Spurcus | 10-11-12 | 10:14

Je hebt mensen die gepest worden en er niets aan kunnen doen. Zielig.
Je hebt mensen die gepest worden en er wel iets maar niets aan doen. Stom.
Je hebt bully's die zich op deze twee groepen richten. Eikels.
Je hebt mensen die er maar bij staan en niets doen. Losers.

Je hebt mensen die zulk dom gedrag vertonen dat ze er gewoon om vragen om flink te worden aangepakt. Hypocriete lui.
Je hebt oprechte mensen die deze hypocriete lui aanpakken. Helden.

Je hebt mensen die deze verschillen niet zien en altijd 'ahh sielug' roepen. Ook hypocriet. En dom. Ze verdienen het om eens flink gepest te worden.

ZDEV | 10-11-12 | 09:54

Iedereen weet toch dat het grote pesten is begonnen met Paul de Leeuw?

mental K | 10-11-12 | 09:51

@me
buitengesloten, dat is.

AshleyJ"Ash"Williams | 10-11-12 | 09:48

Nou breekt m'n klomp - kan de voorzitter van het clubje misschien in de notulen laten opnemen dat er op GS sprake is van een clubje die sommige reaguurders de zin om te reaguren doet afnemen en er hier een kliekje vormen (zoals op Fok ... ? lulz!1 sayw00t?) en de rest voelt zich dermate bijgesloten dat ze dan maar wat gaan lullen en een beetje plussen dan wel minnen. Dank u. And continue.

AshleyJ"Ash"Williams | 10-11-12 | 09:39

jan passant natuurlijk daargelaten

n00benstein | 10-11-12 | 09:34

hulde voor de laatste comments

n00benstein | 10-11-12 | 09:30

Hmm. Chris Klomp ken ik niet en misschien wil ik die niet eens kennen. Claudia de Brey is een boze zure progressiefmuts die graag oordelen doet. Dat mag, maar nu even niet.
Koffie.

Jan Passant mk2 | 10-11-12 | 09:28

Ik haaaaat moraalridders. Moet je trouwens voor de lol is kijken hoe ze Joop omgaan met mensen met andere mening. Is Geenstijl nog empatisch, begripvol en tollerant bij.

frankmeister | 10-11-12 | 09:27

@me
+het

AshleyJ"Ash"Williams | 10-11-12 | 09:18

Tarmac | 10-11-12 | 09:11
Welk clubje? Waar heb je toch over?

AshleyJ"Ash"Williams | 10-11-12 | 09:18

@necrosis | 10-11-12 | 09:03;
Klopt, en ik voel me ook niet gedwongen.
En ik zal GS ook wel blijven lezen, maar de behoefte om inhoudelijk te reageren neemt uiteraard wel af.
Het 'clubje' reaguurders is ondertussen zo klein dat je ze aan de nickname al kan herkennen.

Tarmac | 10-11-12 | 09:11

Wat is dit toch voor een 'belastinggelddrol rijft een paar ton naar binnen om andere oninteressante drollen te interviewen op 'onafhankelijke kwaliteitsTV die er toe doet'? Hef die publieke omroepen alsjeblieft gisteren op zeg, en schop alle medewerkers naar de voedselbank wegens totaal onrendabel. Echt, dit is zoooooo'n gelul, die po's, met hun jaren '50 infantiele 'gaat nergens over maar maakt ook niet uit want is bedoeld om onze vrindjes uit het politieke verzuilingsnetwerk bezig te houden. Doorbetalen en bakkes houden, kudburger'. Bah, bah, bah.

FlonVabbergasted | 10-11-12 | 09:07

@Tarmac | 10-11-12 | 08:51
Niemand dwingt je, toch?

necrosis | 10-11-12 | 09:03

Wat een hypocrisie van de VARA weer! Maandag bij DWDD worden gewoon weer onhandige boeren door Sanne Wallis de Vries en consorten afgezeken. Maar daar hebben die boeren het natuurlijk zelf naar gemaakt. Natuurlijk.

landlopertje | 10-11-12 | 09:01

@necrosis | 10-11-12 | 08:39;
Ik ben ontzettend slecht in namen, maar onder de reguurders is gewoon een clubje.
Wat dat betreft is GS niet beter of slechter dan een Fok!
Hetzelfde geld voor Powned.
-
Maar je bent het toch met me eens dat het maar een klein groepje is die stelling neemt?
En nog een beetje de discussie aangaat.
De rest zet kuddo's neer of lult maar wat.

Tarmac | 10-11-12 | 08:51

Als meneer Klomp zo'n hekel heeft aan GS dan kijk je toch niet? Ik heb een hekel aan SGP'ers maar dan ga ik toch niet naar hun partijcongres? En worden er bij DWDD ook geen mensen (boeren) afgezeken? Kijkt meneer Klomp vast ook naar...

maraboe | 10-11-12 | 08:46

@Minus Richels | 10-11-12 | 07:55 |

Altijd goed als je je eigen stelling onderbouwd. Meer is er inderdaad niet voor nodig.

roze_bril | 10-11-12 | 08:42

@Tarmac | 10-11-12 | 08:31
Hoezo is GeenStijl een 'clupje'?
Nog immer vechten sommige reaguurders elkaar de tent uit.
Met GU als scheidsrechter, that is.

necrosis | 10-11-12 | 08:39

LOL Geenstijl heeft zelf het woord hypocriet een totaal andere betekenis gegeven. Nu gaan ze iemand er op aan vallen. Dat is wel het toppunt van..

roze_bril | 10-11-12 | 08:38


Ik heb meer dat GeenStijl over zijn hoogtepunt heen is.
Ze zouden in Hilversum "de knuppel in het hoenderhoek" gooien.
Is niet gebeurd.
Daarin tegen kunnen ze wel heel goed zeiken over Boer zoekt vrouw, DWDD of van mij part sesamstraat. Als die echter meer kijkers trekken dan je eigen programma moet je gewoon naar jezelf kijken. Dan doe je het zelf niet goed of is je knuppel iets kleiner die je gooit.
-
Op de site is het niet veel beter geworden . Wel leuk natuurlijk dat ze het opnemen voor Ilja tegen jeugdzorg, maar je moet wel rechtlijnig blijven. Dus als je de nodige topics neerzet over een de uitzetting van Mauro (regels zijn regels!!) moet je niet een 180 graden draai maken over jeugdzorg (regels zijn er niet!!)
-
Probleem met Gs is natuurlijk dat ze in dit geval door hun "lezers" op de vingers werden getikt.
Kan je het hebben over een Yvon Jaspers of een Anouk die elke paar weken aan de beurt zijn, maar "die dikke van de Plus" was gewoon een schoolvoorbeeld van treiteren.
In elke poll kwam ze terug, om de 3 a 4 topics werd ze wel genoemd. Tot het irritante aan toe. Dikke pret, ondanks dat er duidelijk signalen waren om daar eens mee te kappen.
-
Nu komt dat als een boomerang terug. GeenStijl heeft misschien de bezoekers nog wel, maar de reacties nemen af. Het voetbalforum kwam geen hond. Glamorama slaat (als je de reacties ziet) totaal niet aan. Een totaal kinderachtig kuddosyseem (als jij mij een plusje geeft, geef ik jou een plusje!) Het is een 'clubje' reaguurders geworden.
Wel jammer, want ze hadden groot kunnen worden. Maar ik zie het er niet meer van komen.

Tarmac | 10-11-12 | 08:31

Die dinges met dat haar zegt: "vooral jongeren" (... lezen GeenStijl): volstrekte onzin. Ik weet vrij zeker dat de gemiddelde leeftijd hier hoger ligt dan de leeftijd waarop mensen eigenlijk nog lekker zijn. Leuk trouwens, met zo'n ipad in beeld, wel heel goed gedaan hoor zo'n metjetijdmeedingetje.

Jokerman | 10-11-12 | 08:30

@MalteseKnight | 10-11-12 | 08:23
Noem eens een gewone burger die onevenredig te kakken is gezet op GeenStijl, graag met topic als linkje....

necrosis | 10-11-12 | 08:30

GS is top als ze de bestuurders en bobo's van dit land tegen het licht houden en aan de kaak stellen (kan niet vaak en hard genoeg!) en GS slaat de plank mis als ze een gewone burger (die wellicht een fout maakt) op het schavot zetten en vooral als deze weerbaar is (een belletje, een emailtje met het verzoek het niet te vereeuwigen op het internet) en er meerdere topics volgen om dat de kop in te drukken.. - dat is dat stukje zelf reflectie, boys..

MalteseKnight | 10-11-12 | 08:23

@doedeljantje | 10-11-12 | 07:40
*geheimpje*
Het aantal mensen dat GeenStijl leest, is vele malen groter dan het aantal mensen dat daadwerkelijk een comment achterlaat.
Ik spreek dagelijks een hoop mensen die GeenStijl kennen, maar niemand die ooit durft toe te geven ooit een comment achter gelaten te hebben....
*maar niet verder vertellen.....*

necrosis | 10-11-12 | 07:55

De kracht van GeenStijl is natuurlijk dat de grootste vuurwerkmongool met nog maar één vinger aan zijn kapotgeschoten armpjes ANONIEM zijn/haar woordendiarree kan spuien. Meer is niet nodig : één vinger , één hersencel en een suffe schuilnaam.

Minus Richels | 10-11-12 | 07:55

Ben wel blij dat GS de tijd van de 'ga eens deaud'-reacties ontgroeid is. Is me een keertje toegewenst en what doesn't kill me makes me stronger, maar toch (huilie huilie doet)

doedeljantje | 10-11-12 | 07:40

@Marcus Porcius Cato | 10-11-12 | 07:04;
Verder dan de link ben je geloof ik ook niet gekomen.
Morgen moet je even de moeite doen om het aan te klikken.
Er wordt NERGENS beweerd dat er een causaal verband is tussen de zelfmoord en GS.
Flapdrol.

Tarmac | 10-11-12 | 07:22

Hij is een beetje jaloers. #huillie huillie

bunbun | 10-11-12 | 07:06

Toch wel grappig die link van Claudia de Breij over Kees van der Staaij in een topic over pesten. Goedzo Claudia ga maar weer lekker verongelijkt zitten doen bij de Vara en probeer vooral te suggereren dat er een causaal verband bestaat tussen de zelfmoord van Tim Ribberink en Geenstijl. De vara, gatverdamme. BAH!

Marcus Porcius Cato | 10-11-12 | 07:04

Dit is wel precies de spijker op zijn kop , voorgaande reacties even terugscrollend "zielugh"

n00benstein | 10-11-12 | 06:49

Joris, 179 reacties maar hoeveel lurkers zijn er nou bij GS? Hoeveel mensen nemen hier volgens de statistieken dagelijks een kijkje? Iemand?

doedeljantje | 10-11-12 | 06:39

Wat een geweldige FREE PUBLICITY voor GS !

chique ouwe nicht | 10-11-12 | 06:38

@Rammstein | 10-11-12 | 00:57
Hier ben ik, what's up?

necrosis | 10-11-12 | 05:12

@ikdenkwat | 10-11-12 | 03:28
Kan ik ook bevestigen idd, zoals ik dat zou kunnen bij tal van andere *grootheden* die zich hebben misdragen binnen de ring. Je moet wel beseffen dat dit geen potje voetbal is en de adrenaline tot ongekende hoogte stijgt tijdens een gevecht. Hoe professioneel ook, je kunt in the heat of the fight over the top gaan. Zou niet moeten natuurlijk, maar ik kan het wel begrijpen.

INH.30CL | 10-11-12 | 03:42

INH.30CL | 10-11-12 | 03:23 | + 0
In de ring heeft hij zich ook niet van zn beste kant laten zien. Super vechter met "controle" problemen.

ikdenkwat | 10-11-12 | 03:28

@pius | 10-11-12 | 03:17
Jij en ik weet! En nogmaals; wat hij in het burgerleven doet of heeft gedaan, ik niet weet en ook geen veroordeler wil zijn. Dat zoeken rechters maar uit. Ik geniet van de sport en that's all.
010 ligt mijn hart, daar woont mijn halve familie terwijl ik ergens in de buurt van 030 vertoef blijft de afstand te doen.

INH.30CL | 10-11-12 | 03:23

You can't always get what you want. You will try sometimes...

ikdenkwat | 10-11-12 | 03:17

@INH.30CL | 10-11-12 | 03:04

Fenomenale vechter.

pius | 10-11-12 | 03:17

Word een beetje moe van dit geouwehoer. Trusten.....

Vroegkaal | 10-11-12 | 03:15

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:15
Soort van ja;)

@miko | 10-11-12 | 02:14
soortvan ja;)

@Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:13
Bassie is een zure vrek- ik ken hem een beetje. Daar is niets Grieks aan.

pius | 10-11-12 | 03:15

@INH.30CL | 10-11-12 | 02:17
Nee Brabant. Kom wel uit 010.

pius | 10-11-12 | 03:12

@miko | 10-11-12 | 03:00
En toch... als voormalig beoefenaar van martial arts (nooit verder gekomen dan...) heb ik wel respect voor deze man ondanks zijn tekortkomingen hier en daar is het een groot sportman.
youtu.be/Po_xlA-qMxE

INH.30CL | 10-11-12 | 03:04

@INH.30CL | 10-11-12 | 02:40
Beter haal je er Mariska Orbán-de Haas erbij.

miko | 10-11-12 | 03:00

@Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:39
Ik heb meer meelij met pa Cruyff. Ik als vader van een dochter snap die man wel. OM was tegen vrijlating maar hoe verassend.... rechter(s) denken er weer anders over. Het is net politiek, meerderheid is tegen en de minderheid geeft voor.

INH.30CL | 10-11-12 | 02:46

@miko | 10-11-12 | 02:35
We moeten sowieso eens stoppen met dat pesten. Ik zal Bert van de EO eens een brief sturen met het verzoek alle reaguurders een etentje aan te bieden en zo wellicht enige verzoening te bewerkstelligen.

INH.30CL | 10-11-12 | 02:40

@INH.30CL | 10-11-12 | 02:33
Hoewel, schiet me net te binnen, zag op tv dat Estelleke in een twee onder een kap huisje woont, je zal maar de buren zijn en al die kickboxers die ff feest komen vieren naast je omdat de hoofdboef is vrijgelaten, vraag me af of de buurman van E. ff aanbelt en zegt : heren kan de muziek iets zachter.
Of de buurman kan juist gaan lopen zieken van heeje Badr doet de muziek is uit want jou zien ze toch nooit meer in de rechtbank.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:39

@Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:24
Je moet eens stoppen met Badr te pesten.

miko | 10-11-12 | 02:35

INH.30CL | 10-11-12 | 02:32

zzzzzzz zzzzzzz
zzzzzzzz

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:34

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:33
dito:-)

INH.30CL | 10-11-12 | 02:34

@Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:31
Slaap goed

INH.30CL | 10-11-12 | 02:33

Wat Uw Verzekeringsadvis zegt. Medicijnen gaan werken dus tijd voor mijn slaapje.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:33

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:28
Ok, neem ik aan van je en dus ook die andere 7 nog ff gaat kijken.

INH.30CL | 10-11-12 | 02:32

@deraderendraaien | 10-11-12 | 02:28
Dat ook nog, ja. Tuigh!

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:32

non_de_pier | 10-11-12 | 02:29
Kom je uit de kroeg rollen? Geld op?

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:32

@INH.30CL | 10-11-12 | 02:29
:))
Ga ook ff wat afstand houden.
*out*

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:31

@non_de_pier | 10-11-12 | 02:29
Hey non! Leuk man, welkom!

INH.30CL | 10-11-12 | 02:30

@Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:27
Idd, zoals ik bij Badr in de ring ook zou doen. Afstand houden!

INH.30CL | 10-11-12 | 02:29

Waarom altijd Geenstijl aanpakken? Geenstijl heeft nog nooit iemand aangepakt die daar niet zelf een aanleiding voor heeft gegeven. Actie is reactie zo simpel is het.

non_de_pier | 10-11-12 | 02:29

@Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:19
OW ja! en soms publiceren ze ook van die leuke beschaafde cartoons over een democratisch gekozen politicus.

deraderendraaien | 10-11-12 | 02:28

INH.30CL | 10-11-12 | 02:21
13 van de 20 ken ik niet en heb ze nooit gezien. Maar om jou te plezieren: ja dit zijn de beste 20.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:28

@INH.30CL | 10-11-12 | 02:25
Tsja, arme meid, of niet, ach waar bemoeien we ons ook mee, beter wat afstand houden.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:27

@Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:24
Estelle? Zomaar een gokje hoor.

INH.30CL | 10-11-12 | 02:25

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:22
Goed dat je het zegt.
*glaasje jus en glas water presenteert*

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:24

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:21
Ik heb woordcorrectie meestal uit staan, maar ik snap je punt:-)

INH.30CL | 10-11-12 | 02:24

Waar zou zo een Badr Hari zich op dit tijdstip nou mee bezig houden.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:24

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:20
Eeven geen alcohol.... dat verdragen mijn medicijnen niet.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:22

INH.30CL | 10-11-12 | 02:18
ik schrijf meestal godt. Dan komt er zo'n rood golfslagbad onder het woord te staan, waardoor ik weer zeker weet dat er iets fouts mee aan de hand is.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:21

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:18
Dan zijn we met zijn tweeën.
*glas wodka aanreikt*

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:20

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:17
Jij ook al? Dacht dat ik de enige hier was.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:18

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:17
Volgens mij wel, maar dan zonder T.

INH.30CL | 10-11-12 | 02:18

@pius | 10-11-12 | 02:13
Werk je in 010 Pius?

INH.30CL | 10-11-12 | 02:17

INH.30CL | 10-11-12 | 02:15
Was dat niet die serie van de EO, waar zo godsallejezus veel de naam van godt werd genoemd?

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:17

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:06
Eigenlijk ook de reden waarom ik reaguur. De wereld een beetje ordenen.
*doordenkt*
Ik heb een dijk van een trauma!

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:17

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:10
Dan maar het kleine huis op de prairie ?
Maar indeed het topic ging ook over respect

INH.30CL | 10-11-12 | 02:15

Ja, dit gaat 'm niet worden.
Schöne Nacht !

Rammstein | 10-11-12 | 02:15

pius | 10-11-12 | 02:13
Aha, je bent ook regisseur?

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:15

@pius | 10-11-12 | 02:13
Alles word nu duidelijk Pius. Je zit in de entertainment business?

miko | 10-11-12 | 02:14

Ik denk dat Derek gewoon naar zijn nest is gegaan in de hoop ons, reaguurders, verbijsterd achter te laten.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:14

@pius | 10-11-12 | 02:04
En met het historisch gegeven dat het de enige keer was dat Fidel bij de amerikanen op de stoep scheet.

miko | 10-11-12 | 02:13

@pius | 10-11-12 | 02:10 |
En Bassie & Adriaan in Griekenland vergeten we zo maar even voor het gemak.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:13

@Rammstein | 10-11-12 | 02:10

Inderdaad-ik moet het in mijn werk tegen dit soort films opnemen. Lastig.

pius | 10-11-12 | 02:13

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:10 | + 1 -
Dat bedoel ik

Rammstein | 10-11-12 | 02:11

pius | 10-11-12 | 02:10 | + 0 -
Juist. Iedere idioot heeft een tshirt of een poster, nu.

Rammstein | 10-11-12 | 02:10

pius | 10-11-12 | 02:04 |
Natuurlijk heb ik die film ook gezien, maar ik werd er niet door geïnspireerd. Verder heb ik het wel gehad met die gangsterfilms, waarin elke moordenaar om respect bedelt. Het lijkt gvd 020 Zuid Oost wel.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:10

@Rammstein | 10-11-12 | 02:07

Goodfellas was briljant- absoluut. Ik bedoel meer op het punt van invloedrijk. Scarface is een icoon in de verkeerde zin van het woord.

pius | 10-11-12 | 02:10

Zou Derek Fart al uitgerukt zijn ?

Rammstein | 10-11-12 | 02:08

pius | 10-11-12 | 02:04 | + 1 -
Vond ik "Good Fellas" toch iets ... eh ........ beter?

INH.30CL | 10-11-12 | 02:05 | + 0 -
Ja, iets met een eh ........... berg coke en zo.

Rammstein | 10-11-12 | 02:07

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:06
Blij dat te horen, Graaf.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:07

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:00
Ik ga volledig met je stelling mee. Ben er haast zeker van. Hoop alleen dat hij het trauma niet door mij heeft opgelopen en eigenlijk weet ik wel dat het niet door mij komt. Zo'n lieve vader vind je geen tweede.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:06

@Rammstein | 10-11-12 | 02:02
En.... snap je nu eindelijk ook waar ie over gaat?

INH.30CL | 10-11-12 | 02:05

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:55

Nog steeds een inspiratie voor gangsters en wannabe gangsters around the world. The American dream.

Beroemdste gangsterfilm ooit.

pius | 10-11-12 | 02:04

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:55
Ik kan highlander nog wel voor 80% opwauwelen. Niet dat daar zo veel tekst inzat maar toch.Maar dat is een afwijking??
*big lebowski en clerks het raam uitflikkert*

miko | 10-11-12 | 02:04

miko | 10-11-12 | 02:02 | + 0 -
"Scarface" heb ik zo'n 10 keer gezien. Wodka-technisch slechts 2 keer.

Rammstein | 10-11-12 | 02:04

reageerbuis | 10-11-12 | 01:58
Kijk ik iets anders tegen aan. Als je te lang wacht met historisch besef, geef je anderen de kans om de historie te verdraaien, aan te passen en te veranderen. Waarna je na een eeuw 500+ boeken over één en hetzelfde onderwerp hebt. Allemaal met andere conclusies.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 02:02

@reageerbuis | 10-11-12 | 01:58
En antiek is heden ten dage geen ruk meer waard, da s toevallig.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:02

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:55 | + 0 -
Ik heb "Pulp Fiction" 69 keer gezien.
Het is, inderdaad, een ziekte.

Rammstein | 10-11-12 | 02:02

@Rammstein | 10-11-12 | 01:56
hehe.
Pas maar op. Je weet nooit wat hij gaat doen nadat hij hello heeft gezegd tegen zijn 'little friend'
Om maar eens bij scarface te blijven.
Maar ik vond die deleted scene met Kermit wel het beste.
In scarface dat is.

miko | 10-11-12 | 02:02

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:55
Maar niet ernstig, toch? Het lijkt mij een onschuldig bezweringsritueel van je zoon, om de wereld een beetje te ordenen.
*doordenkt*
Daarachter zit natuurlijk een dijk van een trauma.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 02:00

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:53
Historisch besef komt pas na een eeuw. Dan heet het antiek en is het pas interessant door het establishment dat zich op dat moment geschiedkundige noemt.

reageerbuis | 10-11-12 | 01:58

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:41
Lewis Prothero?

miko | 10-11-12 | 01:57

Rammstein | 10-11-12 | 01:56
FOEI en LOL

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:57

miko | 10-11-12 | 01:54 | + 0 -
Dat was een mono-plemper, zit nu te rukken op de reacties.
Best wel eng, eigenlijk.

Rammstein | 10-11-12 | 01:56

@reageerbuis | 10-11-12 | 01:53
Doet u goed !
Houen zo.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:56

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:53
Dan kun je me de hand schudden. Ik kwam eigenlijk op film omdat mijn zoon ook altijd hele dialogen met een film mee zat te wauwelen. Nadat hij de betreffende film minstens 70 keer gezien had. Ergens toch wel een afwijking lijkt me.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:55

Satans' trifecta

Rammstein | 10-11-12 | 01:55

@Derk E Durr | 10-11-12 | 01:17
ok, scarface,maar wat wil je zeggen?

miko | 10-11-12 | 01:54

En natuurlijk zaten jullie er weer allemaal naast. Alhoewel ik Stephen Hawkins wel een goede vond. Maar verder ook geen greintje historisch besef hier. Het was natuurlijk Van Rompuy.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:53

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:51
Ik ben handig met zoekmachines, maar van films heb ik geen verstand. Sorry.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:53

@Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:45
Dat heb ik juist met verzekeringen.

reageerbuis | 10-11-12 | 01:53

Dat heb ik nu juist met verzekeringen.

reageerbuis | 10-11-12 | 01:52

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:41
vreselijk, wat een infantiele scene.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:51

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:35
Zal wel een hoerenloper zijn.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:50

@deraderendraaien | 10-11-12 | 00:12
10+ maar mocht er maar 1 geven... Proost en idd uitgepest.

reageerbuis | 10-11-12 | 01:48

Wat Prince 00.03 al aanhaalde C. de Breij, klik en weg.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:45

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:41
Stephen Hawking?

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:45

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:41 | + 0 -
Mel Gibson ?

Rammstein | 10-11-12 | 01:44

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:37
Oh, dan is het goed. Weet je trouwens wie ook altijd zijn redevoeringen voor de spiegel oefende?

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:41

@Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:35
Nuhh, hij zit in de spiegel te kijken denk ik.

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:37

Of ze maken obscene gebaren (Fransisco van Jolo).

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:36

@Conan de Rabarber | 10-11-12 | 01:18
Hij schijnt moeite te hebben met het herkennen van scheidslijnen.

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:36

Derk E Durr | 10-11-12 | 01:17
Zit jij nu een hele monoloog uit een slechte B boevenfilm op te lepelen?

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:35

miko | 10-11-12 | 00:20 | + 4 -
Je hebt gelijk. Dood.

Rammstein | 10-11-12 | 01:35

Al die schijnheilige boontjes van de Vara, joop, GL, kortom de hele linkse kerk, denken dat ze zelf in en in goed zijn. Ghandi 2.0, Marten Luther King Verbeterde Versie enzovoorts.

Maar als ze even zichzelf vergeten, spugen ze in je bek (Erwin Olaf), meppen ze je met een paraplu (linkse rechter), zingen ze Ik ben zo blij want Wilders die is dood (Paul de Leeuw), zeggen dat je een minderwaardig mens bent (Marcel van Dam) of twitteren ze dat je moet branden in de hel (Claudia de Pot).

Nepperts.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:34

Uhhh.. zomaar even een vraagje, zit daar achter die Klomp de nieuwe Mauro?

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:32

@Derk E Durr | 10-11-12 | 01:17
Druk jij 'es effe op het belletje voor de zuster!

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:28

Persoonlijk ben ik hier nog nooit door iemand gepest. Een beetje jennen om me uit de tent te lokken... soit. In de meeste topics worden de daar in genoemden flink afgezeken, omdat ze er zelf om vragen. Politici, journaille, BNers. En natuurlijk omdat het gewoon kan.

Graaf van Egmont | 10-11-12 | 01:28

Dat Van Jole graag naar GS wijst, is iets persoonlijks. Daar kan ik me bijna nog iets bij voorstellen, zelfs Van Jole is maar een mens.
Dat die Klomp en andere deskundigen naar GS wijzen vind ik apart. Ik durf wel te stellen dat 99,9% van dat bullying gaat via diverse sociale media/netwerken, en het is een mondiaal probleem. GS is een typisch Nederlands verschijnsel, en in zijn soort uniek. Het is te makkelijk om naar GS te wijzen.

brutus68 | 10-11-12 | 01:25

Eurotokkie | 10-11-12 | 01:24 | + 0 -
Tùùrlijk

Rammstein | 10-11-12 | 01:25

@majorkingkong | 10-11-12 | 01:13
" Ik ben blij dat mijn kijkgeld in ieder geval goed besteed wordt."

Kijk nou ben je hartstikke lief bezig zeg, want van dat geld betaald Claudia wel haar alimentatie sinds ze haar vrouw heeft laten zitten met een jong!

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:25

@brutus68 | 10-11-12 | 01:16
Kaas komt op mij anders heel serieus over. Goeie reaguurder, in mijn boek.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:25

Best wel een leuk programma.

Eurotokkie | 10-11-12 | 01:24

Derk E Durr | 10-11-12 | 01:17 | + -3 -
Flapdrol

Rammstein | 10-11-12 | 01:24

Na énen met een six-pack Leffe in je giel mag je een keer een flauwe grap maken.
Denk ik.

Cuyahoga | 10-11-12 | 01:22

@deraderendraaien | 10-11-12 | 01:13
Yep. Dat is de officiële verklaring voor de afkorting joop: jouw online opinie pagina.
Je weet wel, joop.nl, die pesters die het internet vervuilen met kudtopmerkingen vanuit de moreel superieure hoek.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:19

Er is nogal een groot verschil tussen een pesterijtje en jennen. Ik word een beetje ziek van mensen zoals Klomp die dat verschil niet maken.

Conan de Rabarber | 10-11-12 | 01:18

-weggejorist-

Derk E Durr | 10-11-12 | 01:17

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:13 |

Flauwe moppen zijn hier exclusief voorbehouden aan Kaas de Vies. Die heeft hier zijn eigen publiek en zeepkist.

brutus68 | 10-11-12 | 01:16

Wat heeft die Chris een lelijk hoofd, zeg. Hij mag ook eens naar de kapper.

Jopie Peerhoofd | 10-11-12 | 01:16

@deraderendraaien | 10-11-12 | 01:13
* Sufkudt! j o o p!*

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:15

von sokkenstopfen | 10-11-12 | 01:12 | + 0 -
Hè, kap nou met dat Seth Gaaikema gedoe

Rammstein | 10-11-12 | 01:15

En Fransisco rukt zich af bij het zien van deze gladiool Chris Klomp.. Bah bah.. Als er een treiteraar is is het sluwe vos Fransisco wel.. Bah.

Crematorium-de-Asbak | 10-11-12 | 01:15

@Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:50
Mijn online opiniepagina?

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:13

@Rammstein | 10-11-12 | 01:05
Nou breekt mijn Klomp! Sinds wanneer zijn flauwe moppen verboten? Zolang de lepel in de Breijpot staat, moeten die kunnen. Oder?

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:13

Waar heb ik deze quasi-intellectuele lijkenpikkerij op de vrijdagavond aan te danken? Onder het mom van "wij zijn schuldig want wij geven een podium" bitch please! Wees een vent sta op en wijs gewoon met je vinger en zeg zij waren het zij daar van GeenStijl. Ow ja goed en slecht bestaan niet. Deze man forceert zijn ying zijn zodanig dat het om te yanken is. Ik zou er bijna respect voor Guzman van krijgen. Hij zag een kans en ging er voor hatsjikidee aandacht BAM! Slechte publiciteit is ook publiciteit nietwaar. Nee dan dit met een instemmende de Breij, zodra dat mens instemmende knikbewegingen met haar hoofd maakt weet je gewoon dat er kolder gezwetst wordt. Het lijkt wel alsof ze een of andere neurologische afwijking in haar nek heeft die verticaal samentrekkend reageert op brabbelpraat en nonsens. De kunst van het maken is nog een passende naam ook als je er over nadenkt. Ik ben blij dat mijn kijkgeld in ieder geval goed besteed wordt.

majorkingkong | 10-11-12 | 01:13

deat = death
Nederlaand = Nederland

Rammstein | 10-11-12 | 01:13

Cuyahoga | 10-11-12 | 00:56
Weet je hoe ze een dik vet lesbish wijf noemen?
Een potje vet.

von sokkenstopfen | 10-11-12 | 01:12

Dit is al enige jaren hot topic in de U S of A: deat, suicide by bullying.
Het bevreemdt (?) mij, dat het nu pas in Nederlaand aan de kaak wordt gesteld.

Rammstein | 10-11-12 | 01:12

@van heinde en verre | 10-11-12 | 00:58
Volgens mij bedoeld ie dat GS empathie voor Tim toonde.
En dat willen ze niet bij Joop! en Cris Klomp ook niet!
Want die ziet geen scheidslijn tussen goed en kwaad, en GS ziet die in sommige gevallen wel, waardoor GS straks sympathieker over kan komen bij de massa dan Joop.
En dat moeten ze niet hebben natuurlijk! Dan moet je GS hypocriet gaan noemen, want ander heeft Klomp niks meer te lachen als ie hier bij GS langskomt.

deraderendraaien | 10-11-12 | 01:09

Laten we even realistisch zijn: ieder woord aan Joop/Jolo, is er een te veel.
Oder ?

Rammstein | 10-11-12 | 01:08

Klopt wel dat ook ik GS bezoek om even te zien hoe Mark Rutte te kakke wordt gezet, of Samsonnetje, of mannetje Pechold of .... Iets als Nu.nl voor het nieuws, NRC voor wat achtergrond en dan GS die het afzeikt. Heerlijk toch. Maar nu stoppen met die zelfreflectie-shit. Het lijkt wel een hogeschool hier.

Lacan | 10-11-12 | 01:08

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:00 | + 0 -
Cuyahoga | 10-11-12 | 01:04 | + 0 -

Nee, maar flauwe moppen, I mean, come on !!

Rammstein | 10-11-12 | 01:05

Rammstein | 10-11-12 | 00:59
Zei ik wat?
Oh sorry, ik zat weer hardop te denken.

Cuyahoga | 10-11-12 | 01:04

@Rammstein | 10-11-12 | 00:59
Je bedoelt: een potje zwijgen?

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 01:00

-weggejorist-

miko | 10-11-12 | 00:59

Cuyahoga | 10-11-12 | 00:56 | + 1 -
Zeg dan niks.

Rammstein | 10-11-12 | 00:59

Zullen we eens ophouden over de zelfmoord van Tim Ribberink?

Die machinist die hem trof moet ook nog verder met z'n leven.

zeg maar jansen | 10-11-12 | 00:59

Chris over GeenStijl: 'GeenStijl moet nu even naar zijn eigen rol kijken'. Ah, een stukje zelfreflexie gevraagd. Altijd goed. Maar wie had nou Tim de dood in gepest? GeenStijl toch niet? Waar heeft hij het over?

van heinde en verre | 10-11-12 | 00:58

Speaking of which ............. waar is necrosis ? Weer in de kroeg ?
Tssssskk .......

Rammstein | 10-11-12 | 00:57

Chris Klomp zou nooit iemand pesten en vernederen. Zeker Wilders niet.

Jonkheer Wttewaall | 10-11-12 | 00:57

Weet je wat het is?
Als Claudia de Breij wil neuken en haar vriendin niet?

Één pot nat.

Cuyahoga | 10-11-12 | 00:56

Claudia de Breij? Is dat niet de onechte verstandelijk beperkte zoon van Sonja Barend die liever een meisje wilde zijn? Die bij DWDD over het algemeen niet verder komt dan dom gegiechel, maar feilloos als een soort aasgier weet wanneer ze de verschillige moralfag moet uithangen? Die Claudia de Breij?

brutus68 | 10-11-12 | 00:54

miko | 10-11-12 | 00:50 | + 0 -
Eh ..... hint ?

Rammstein | 10-11-12 | 00:52

@exclusief | 10-11-12 | 00:50
GeenStijl doet niet pesten. GeenStijl stelt misstanden aan de kaak.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:52

@deraderendraaien | 10-11-12 | 00:47
Of, nog eenvoudiger, de publieke omroep opheffen. Dan is Jouw Online Opiniepagina (Joo(p)) ook weg. En van Jolo. En de Vara. En Paul de Lul.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:50

@Rammstein | 10-11-12 | 00:44
Mits er genoeg nachtploegers zijn moet dat wel lukken. Zo hebben we Necrosis ook aan een topper geholpen toch?

miko | 10-11-12 | 00:50

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:46 |
Zinvol? Tja geenstijl staat ergens om bekend, en nu? Leg uit wat het nut is van zinvol beargumenteren dat mensen dit vinden?

exclusief | 10-11-12 | 00:50

@brutus68 | 10-11-12 | 00:46
Zou hij Job ook die kant opgestuurd hebben met de belofte op journalistieke back up?

deraderendraaien | 10-11-12 | 00:50

@exclusief | 10-11-12 | 00:38
200.000+ leden. Die 3000+ zijn lekker representatief.

miko | 10-11-12 | 00:50

Inteelttopic. Waar gaat dit over.

De Geus | 10-11-12 | 00:50

@Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:42
Maar de vraag komt dan op,hoe krijg je ze weer terug onder die steen? ow wacht... de huizenmarkt! Die kan de oplossing geven, na het lijmen van de zorgkosten.
Regering weg= PvdA weg= gezeik van Joop weg!

deraderendraaien | 10-11-12 | 00:47

@exclusief | 10-11-12 | 00:38
Huh? Volgens mij begrijp jij mijn comment niet helemaal. En dat komt vooal door je vergelijking met bakito.... Wat probeer je duidelijk te maken met die +3k?

harry poster | 10-11-12 | 00:47

@exclusief | 10-11-12 | 00:44
Die discussie blijft zinvol, zolang er hele volksstammen zijn die denken dat GeenStijl pesten doet. Snap je, dombo?

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:46

Chris Klomp? Is dat niet die verslaggever van het AD die als een soort Arnold Karskens onverschrokken in de vuurlinie in Haren stond en daarover een moralistisch stukje schreef en daarbij niet schroomde zijn slapende puberzoon bij te betrekken? Die Chris Klomp?

brutus68 | 10-11-12 | 00:46

Chris Klomp is onze beste vriend? Nee, dat is Claudia de Breij.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:44

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:41
Nee 3000 mensen hebben hun mening hierover gegeven, of dan wel eens met een mening. Waarom gaan we door met het zeiken hierover. Het is duidelijk dat geenstijl en tal van andere site's pest, plaagt en boe roept. En dan nu? Wat voor zin heeft het om weer een nieuwe discussie te gaan houden?

exclusief | 10-11-12 | 00:44

miko | 10-11-12 | 00:20 | + 3 -
Dan máák je er toch een top-topic van ?

Rammstein | 10-11-12 | 00:44

@exclusief | 10-11-12 | 00:38
Wat is duidelijk, Chris? Dat drieduizend mensen altijd gelijk hebben? Verklaar je nader, svp.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:41

Wat gek toch.. het lijkt wel of Joop door het aantreden van de PvdA in de regering weer een nieuw impuls heeft gekregen om op GS te gaan pissen!

deraderendraaien | 10-11-12 | 00:41

Ouwe rammer !!!

Rammstein | 10-11-12 | 00:39

+ 3626 mensen waren het ermee eens. En alsnog hebben we hier bakito achtige figuurtjes als harry poster die het tegendeel beweren. Mhh vreemde zaak blijft het. Maar goed het is wel duidelijk nu, waarom gaan we er telkens zo over door??

exclusief | 10-11-12 | 00:38

Vanwaar die defensieve, snel reagerende houding, GS?

hfakker | 10-11-12 | 00:37

@harry poster | 10-11-12 | 00:35
Zoals de bijbel graag de duivel aanhaalt.

miko | 10-11-12 | 00:36

@deraderendraaien | 10-11-12 | 00:12
Scherp

hfakker | 10-11-12 | 00:36

@von sokkenstopfen | 10-11-12 | 00:32
Reclame? die stijloze promoties?
Dat vind ik dan nogal meevallen.

miko | 10-11-12 | 00:36

Chris wie? Joop wat? Ruzie met GS hoe? 'GS heeft het weer gedaan' is wel vaak onderdeel in de titel van een item de laatste tijd. Wtf kan ons JOOP schelen en waarom wordt hier zoveel aandacht aan besteed? Vragen, vragen...

harry poster | 10-11-12 | 00:35

Geen stijl pest ons ook door telkens weer reclames op ons los te laten, maar de adverteerders weten schijnbaar niet dat wij dat keihard afstraffen door snel op f5 te drukken, en het product in kwestie de tiefus te wensen Ha! Dat zal ze leren!

von sokkenstopfen | 10-11-12 | 00:32

Gelukkig dat de comments op Joop altijd zo hartverwarmend zijn.
Als er mensen zijn die elkaar voor rotte vis uitmaken zitten ze daar wel.....

rick13 | 10-11-12 | 00:31

Vindt de respectabele Vara GS soms niet aardig?
Dan moet GS wel fout zijn.

Weg ermee!

basweetutwel | 10-11-12 | 00:31

Fransg | 10-11-12 | 00:11
Goed opgemerkt.
Wij zijn slavenhandelaars.
Wij stonden lachend toe te kijken hoe de Joden werden weggevoerd.
Een poging, overigens verrassend goed geslaagd, een volk een collectief schuldgevoel aan te praten.

de honden blaffen... | 10-11-12 | 00:28

"geenstijl heeft het gedaan", aldus Klomp.
Godsamme, heeft ie dan werkelijk niks geleerd van z'n mavo3??

damnschreeuwer | 10-11-12 | 00:27

@falert | 10-11-12 | 00:19
Hoezo fout? Doe eens uitleggen.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:23

Eerst die pest cookies en dan Silverlight installeren en dan de Breij... -3

Shareholder II | 10-11-12 | 00:23

Dus Klompemans trekt geen scheidslijn tussen goed en kwaad. Dom, dom, dom.

Lewis Lewinsky | 10-11-12 | 00:22

Het is de schuld van GeenStijl dat de dinosaurussen zijn uitgestorven.

Boyo | 10-11-12 | 00:22

Pritt,... dit topic word geen topper.

miko | 10-11-12 | 00:20

Los van deze video, maar begrijpen jullie bij GeenStijl nog steeds niet dat jullie keihard fout zaten met die blogpost?

falert | 10-11-12 | 00:19

Maar eerst: RECLAME!
(weggejorist in 3, 2, 1...)

N=1 | 10-11-12 | 00:12

*Klomp met Pritt aan muur vastlijmt!*
*Pritt met Klomp aan muur spijkert*

Zo klaar en uit gepest nu! proost!

deraderendraaien | 10-11-12 | 00:12

Toch wel knap van die Klomp: tegelijkertijd anderen beschuldigen en dan spreken in de 'wij-vorm'.
Wonderlijke gekte.
"Er bestaat geen goed en kwaad".
"Kannibalisme is een kwestie van smaak".
Hij speelt het klaar om in een verslag over een zaak mbt sex met minderjarige (14 was ze geloof ik) te beginnen over het foute gedrag van dat meisje.

Fransg | 10-11-12 | 00:11

Ik heb liever een kutje dan De Breij. Een topic hier aan uitweiden is dus niet nodig.

Bill Cosby | 10-11-12 | 00:09

Weer een pest topic? Het is wel rerun avond.

miko | 10-11-12 | 00:05

Claudia de Breij?
Laat maar.

prince | 10-11-12 | 00:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken