
Schaamcultuur. Schaamlokaal. Schaamlineaal. Schaampauze. Schaamlerares. Schaampen. Schaamhuiswerk. Schaamoverblijf. Schaamagenda. Schaamgymnastiek. Schaamhandenarbeid. Schaamtussenuur. Schaammeester. Schaamluizenmoeder. Schaamplein. Schaamfietsenhok. Schaamtoets. Schaamspreekbeurt. Schaamschoolhoofd. Schaamconciërge. Schaamvechtpartij. Schaamgeodriehoek. Schaamrekenmachine. Schaamlesboek. Schaamstrafwerk. Schaamchoolreisje. Schaamtutor. Schaamschooltas. Schaamschoolmelk. Schaamcito. Schaamvervolgopleiding. Schaamstudiehuis. Schaambieb. Schaamaardrijkskunde. Schaamnederlands. Schaamwiskunde. Schaambrugklas. Schaamkantine. Schaamschoolverlater. Schaambroodbakje. Schaamgrieks. Schaamlatijn. Schaamexcursie. Schaamopenbaar. Schaamonderwijs. Schaamdiploma. Schaamgefeliciteerd Schaamgroningen met de
Schaamdouche.
Reaguursels
InloggenEen nieuw fenomeen?!
Bij ons op de middelbare school hadden ze naast de gezamenlijke douche ook twee afgesloten hokjes.
Niet speciaal voor wat voor een geloof dan ook. Maar gewoon voor mensen die om wat voor een reden behoefte hadden aan privacy.
Maar van die hokjes werd nooit gebruikt gemaakt. Net zo min als van de gezamenlijke douches.
als allah door het dak kon kijken, keek hij ook door de douchedeur en de onderbroek. dus het argument van geen naaktheid tonen aan god is uiteraard kul. dit is cultureel bepaald gedrag dat zich opdringt aan een samenleving waar dit gedrag niet meer bestaat. in plaats van zich aan te passen aan de lokale zeden en gewoonten, eist men weer aanpassing aan hun achterlijke ideologie. en uiteraard zijn er genoeg nsb-er in dit land om hieraan tegemoet te komen. hebben ze weer te managen en kunnen ze weer geld van anderen uitgeven.
vander F | 03-03-12 | 13:51,,,,Leuk reaguursel ik heb ooit in het zuiden des lands samengewerkt met de pa van A v/d Leyde weet je wel die maffe bokser uit het zuiden des lands.. In ieder geval die Pa had toen de bijnaam 'de ponny' en samen douchen na het smerige werk, was toen de meest normale zaak ter wereld, uit de mijnwerkers memorie weet ik nog dat 'poekelen' (elkaars rug wassen) normaal was bij de roetzwarte mijnwerker.
In ieder geval, die pa had een (lid) dat reikte in slappe toestand, tot ergens tussen de knie en aanhechtingspunt.. Nondedju, maar die gast had echt een paardelul, het betere tweehandenwerk alleen om het geval op te tillen...! Die vent vond al die ophef om zijn lid schitterend.. Ik snap die ophef niet 'een schaamtedouche' en dan wat het moet kosten om de besneden malloten tevreden te stellen... Ik heb destijds 80er jaren samengewerkt met Egyptenaren, die in Nederland een opleiding tot chemisch vakman volgden.. En die nooit een druppel alcohol aangeraakt hadden!!!!!! Ook niet als ze s'maandags met een gigantische kater naar het werk kwamen, en een adem die stonk naar de restanten van whiskey en goedkope wijven.. no,no, allah... en dan maar protesteren. flikker toch op stelletje idioten wat teveel van het goede...
"Op twee splinternieuwe scholen in de stad Groningen is er nu een manier om gene weg te nemen: de schaamdouche." 'Gene weg te nemen'? Hij wordt eerder bevestigd en goed geknuffeld middels het plaatsen van schaamdouche's...
An islamic beauty:
wp.patheos.com.s3.amazonaws.com/blogs/...
zoisut | 04-03-12 | 03:15 |
Klopt, er is geen schuldcultuur, maar men speelt op geraffineerde wijze met de schuld. Delen van de socialistische en communistische groeperingen hebben zichzelf opnieuw uitgevonden lijkt mij, en noemen zich nu sociaaldemorcraten, groenen, antifascisten, nieuwlinksers, noem maar op. Ze hadden maar één oude huid af te werpen, de huid van de lokale arbeider die de SP nu nog steeds om heeft, om het plan van een multiculturele wereld vorm te geven, als ware het een snoepwinkeltje met alléén maar lekkere snoepjes, zichtbaar en kleurrijk naast elkaar opgesteld in glazen potten met een stevig deksel erop. Ze hadden de illusie dat dit een goed lopend winkeltje zou worden, waar iedereen graag naartoe kwam om zich te vergapen aan al die mooie kleuren en vormen, bijna niet in staat om een keuze te maken.
Maar het was ze niet gelukt als ze de wind niet mee hadden gehad en als ze geen medestanders hadden gevonden in de christelijke groeperingen die zich deels tot christendemocraten hadden omgevormd. Tezamen constueerden zij een model waarin de westerse postkoloniale mens als een nieuwe Adam en Eva met schuld beladen werd en met schaamte bekleed. Oude christelijke technieken werd zo nieuw leven ingeblazen. "U heeft een grote schuld op zich geladen, westerse mens, en wij zullen er u elke dag opnieuw aan herinneren, opdat u zich schuldig voelt en zich voor de gemeenschap schaamt, diep schaamt wanneer u zich niet bereid verklaart die schuld in eensgezindheid met die gemeenschap in te lossen." Afgedwongen naastenliefde gaat hier hand in hand met afgedwongen solidariteit.
Dit is uiteindelijk verworden tot een monoculturele basis binnen het multiculturele ideaal. Die basis mag zelf geen kleur en geen smaak hebben, moet kleurloos en smaakloos zijn, neutraal, open, tolerant, opdat die alle planken met potten kan blijven dragen.
De zwakte van het systeem is uiteraard dat de potten enkel op de planken kunnen blijven staan als die basis overeind blijft, dus als wij schuldbewust en schaamtevol blijven als wij naastenliefde bijven tonen en solidariteit blijven opbrengen. Dat gaat goed zo lang het winkeltje een overzichtelijk kleurrijk snoepwinkeltje blijft, maar gaat meteen fout als op sommige planken nog maar één soort snoep te zien is, met één kleur en één smaak, als die planken door gaan buigen omdat er te veel potten op geplaatst zijn en als we zien dat nieuwe bezoekers van ons snoepwinkeltje alleen nog maar dat ene snoepje willen en eisen dat de veelkleurigheid verdwijnt. Dan hebben wij met onze schuld en schaamte plots geen antwoorden meer. Dan willen sommigen de winkel sluiten, terwijl anderen de bezoekers willen verleiden om toch ook anders snoepjes te kopen, terwijl sommigen tegen beter weten in beweren dat een snoepje een snoepje is en het eigenlijk niet uitmaakt.
Het ideaal van het multiculturalisme is de illusie dat elk mens, elk 'authentiek' mens uiteindelijk als vanzelf kiest voor de snoepmix en dat uiteindelijk iedereen die ene mix wil en van diezelfde mix geniet, dus dat culturen uiteindelijk in een volmaakt evenwicht komen. De weg naar dat ideaal is de heilige opdracht die de multiculturalisten zich hebben gesteld. De fout die zij maken is dat schuld en schaamte een stevige basis vormen en dat die basis geen kleur en geen smaak mag hebben, een abstractum is, een ideologie, een geloof.
Niks nieuws; hebben we hier al jaren, het heeft alleen geen naam. Niet zo zeuren mensen. Ik snap niet waarom hier zo'n ophef over gemaakt wordt.
Zijn die mensen niet bang om met hun blote lul op de dumpert te staan? Iedereen heeft een telefoon met camera...
Islamieten -1. Moslims trouwens ook. In- en intrieste mensen. Zou ik hier wel weer niet mogen zeggen... Islam -1 dan. Mag misschien wel.
Woord van het jaar 2012:
1. Fatsoenskloof
2. Schaamdouche
3...
Schoorsteenveger | 03-03-12 | 20:09 | + 6 -
Ik weet, het is laat. Inderdaad slaat het meer op schuld, maarrrrr, die schuld is nu in ons land en in Europa in een soort van Westerse schaamtecultuur omgeslagen, zoals jij beschrijft: we moeten andere culturen toestaan in eigen land omdat onze cultuur straf verdient. Bedankt, toch wou ik benadrukken dat het Westen en dus ook wij schuldcultuur helemaal niet kennen, bovendien, de arabieren en aziaten koloniseren en moorden er lustig en vrolijk op los dus waar het we mee te maken? Het is laat dus kort: de antifascisten of socialisten of neo communisten ( de enige bestuursvorm voor een multikultuur) waren vlak na de oorlog in het onstane vacuuum een marginale zelfs thuisspeler samen met andere visies ( liberaal, christelijk). Deze antifascisten zagen echter dat de arbeidsmigranten hun plek afdwongen en toen speelde de nieuwe socialisten in op het sentiment dat wij ongewenste bevolkingsgroepen niet mochten deporteren, sterker nog, ze hadden MEER recht op
hier te zijn als wij, want kijk maar wat wij in de oorlog deden. Dit verlamde de totale samenleving tot we nu in het politiek correctheids denken zijn gestrand, dat komt daar uit voort, en de linkse fascisten via verdeel en heers enorme aantal tot dat doel moslims gingen binnenhalen. Dit is ook waarom Godwin zijn wet ontdekte: links heeft altijd gelijk want anders ben je een fascist. De totale zegen voor het socialisme dus, al hebben ze maar 1 zetel, ze zullen altijd alles besturen. Maw, links gebruikt de geschiedenis om aan te tonen dat opkomen voor eigen volk en cultuur, hun oorspronkelijk missie vreemd genoeg, iets was om uitgeroeid te worden alleen doordat een vreemde cultuur zn vlag hier plaatste. En zover zijn we bijna.... Europa is met de multikulturele politiek een kolonie geworden die totaal kaalgevreten is
Weet je wie er ook heel goed was in douches?
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 18:33
Begrijp ik nou goed dat je zegt dat tolerantie is dat we moeten tolereren dat mensen intolerant zijn jegens tolerantie?
In mijn sportschool hebben ze bij de sauna het bordje met daarop de tekst dat je geen kleding aanmag, en een handdoek verplicht is maar weggehaald. Het helpt toch geen reet. Die noord-afrikanen denken toch allemaal dat het een hammam is en laten van die lekkere gore zeiknatte plekken achter. Gadverdamme. Maar ja. Tolereren natuurlijk, want anders ben je intolerant.
De bedenkers en verantwoordeliken voor het installeren: schaam U met uw schaamdouche!
Ik ben ook voor een schaamteland. Een stuk land met een groot hek er omheen waar alle allochtonen zitten die zo graag GEEN deel willen uitmaken van de OPEN cultuur van Nederland.
Een Statler op het levenstoneel :)
Einde van de Domheid | 03-03-12 | 20:50 |
Verbaasd? Verwonderd?
Ben ik voor jou doorgaans niet of te weinig enthousiast?
Schaam je!
Schoorsteenveger | 03-03-12 | 20:41 | + 1 -
Zowaar, een enthousiaste Schoorsteenveger!
Einde van de Domheid | 03-03-12 | 20:20 |
Nee. Sterker nog, ik vind preuts wel erotisch. Preutsheid is ver doorgevoerde verfijning van erotiek. Wordt die verfijning te ver doorgevoerd, dan wordt het verstikkend.
Schoorsteenveger | 03-03-12 | 20:09 | + 0 -
Jij bent toch geen boomer wiens pick-up line is: 'je bent toch niet preuts'?
@doenormaal! | 03-03-12 | 16:38
In de sauna natuurlijk.
zoisut | 03-03-12 | 18:46 |
Volgens mij heb je het over schuld en niet over schaamte. Er is ons schuld aangepraat, wij dienen ons schuldig te voelen, want wij hebben misdaan. Het multiculturele ideaal drijft op westerse schuldgevoelens, wij westerlingen hebben de rest van de wereld allerlei adgepakt en wij dienen daar nu voor te boeten, wij zijn bezig aan de aflossing van een schuld, een schuld die zó groot is dat er nooit of te nimmer sprake kan zijn van een laatste termijn.
Ruimte geven aan de schaamtecultuur is het inlossen van een schuld. Wij hebben als kolonialen in het verleden andere culturen hun identiteit afgepakt en dat mag nooit meer gebeuren, zo is ons geleerd. Dus hebben wij alle ciulturen en binnen die culturen alle gebruiken, regels, wetten en taboes heilig verklaard, onaantastbaar en immuun tegen elke vorm van kritiek.
Dus, enige kritiek op de schaamtecultuur is ook uit den boze, is beokoloniaal, wij mogen een andere cultuur nergens op aanspreken, wij dienen die te respecteren en te aanvaarden en waar mogelijk dienen wij die zelfs te faciliteren.
Dat maakt ons minder schuldig, zo werd ons wijsgemaakt, maar zo werkt het niet in de praktijk. Want die culturen hebben elke dag weer nieuwe wensen en nieuwe eisen, en voor we er erg in hebben gaan we ons weer schuldig voelen...
Wat ik niet zo snap is; we leven in Nederland, we gaan in Nederland op school, daar gelden Nederlandse regels op Nederlandse scholen en daar gelden Nederlandse omgangsnormen.
Op het voortgezet onderwijs doucht men over het algemeen, per sexe, gezamelijk.
De vrouwelijke pubers bij de vrouwelijke pubers en de mannelijke pubers bij de mannelijke pubers.
En in de eerste twee jaren van het voortgezet onderwijs SCHAAMT iedereen zich voor zichzelf. Dat heet puberen! Na die twee jaar heb je gezien hoe de piemoltjes tot piemol werden en kale gleufjes tot behaarde gevarendriehoekjes........
Ik zeg; Dat is voor in Nederland opgroeiende pubers NORMAAL! Wen er maar aan en dat zal een hele hoop schelen in de rest van je leven!
Altijd maar dat fukking aanpassen aan andere culturen....
Als ik me aan had willen passen aan andere culturen dan was ik wel geëmigreerd!!
Ze heette niet voor niets gastarbeiders vroeger. En als zij willen blijven is OK, maar pas je dan ook aan, aan de Nederlandse cultuur!
Dat betekent; samen opgroeien, samen volwassen worden, samen stiekem gleufjes of piemols kijken tijdens het douchen, dat is een deel van opgroeien die opzich universeel is, waar ook ter wereld!
Schaamsaus
wil je douchen dan doet je dat wil je niet douchen dan doe je dat niet. Waarom moet je als kind perse douchen? Dat kan je toch ook thuis doen?
Laat maar. Ik hoef de kut van Fatima en de lul van Mohammed niet te zien.
Schaa-mum I-like-mum
Or is that to much MILF?
zoisut | 03-03-12 | 18:46
Die open douche's zijn ook uit de "progressieve" jaren zeventig, terwijl ik opgevoed was om niet in mijn blote reet te lopen.
Daarnaast wilde men ons wijs maken dat water schaars zou worden, in nederland nota bene.
.
ook de multikul zal uiteindelijk op de mestvaalt van de geschiedenis belanden.
De machtsovername van de antifascisten in de jaren 70, nieuw links genaamd, maakte UITERST effectief gebruik van de schaamtecultuur in Nederland, ook Europees. De burgers moesten zich doodschamen te denken dat zij meer rechten hadden op dit land en haar opgebouwde voorzieningen en haar cultuur en geschiedenis, dan WIE dan ook, WAAR ook ter wereld. Europa moest zo snel mogelijk opgeheven worden, en dat is nu met de EU in de eindfase. De machtstrijd konden de nieuwe wereldsocialisten eindelijk in hun voordeel beslissen. Na arbeidsmigratie konden met een beroep op de schaamte via Godwins het antifascisme, met hun uitroeiing van eigen volk en cultuur, zegenvieren via massaimmigratie ( links stemvee).
Nu andere culturen voor meer dan 50 procent de "eigen" bevolking voeren zet de overwinning voort: de schaamte voor het roepen dat Nederland vol is, wordt omgezet in een dodelijke geestesziekte, politieke correctheid genaamd, doorgezet. Alle "politici " ( samson: "ik sluit pvv uit omdat die mensen in een hoek zet") en universteiten , Riemen en co, zijn niets anders dan correct. Nederland moet zich schamen, waarvoor?????
Als nederlander heb ik het altijd genant gevonden om in mijn blote reet te gaan staan douchen ten overstaan van jan en alleman.
Wat is er mis met een beetje privacy als je je reet staat te wassen ?
Waarom wordt dit opgehangen aan moslims, ik heb deze douche node gemist in mijn jeugd.
@Causa Sui | 03-03-12 | 18:29
Of kunt fappen op de andere jongetjes uit de klas!
@doenormaal!
Je toont geen tollerantie voor intollerantie. Daar ligt de grens, voor mij dan. We gaan niet discrimineren voor een godje ;)
Bij de volgende verkiezingen dan ook maar schaam stemhokjes Speciaal voor het PvdA sremvee!
Een soort afgeschermde douche alwaar je naar hartenlust je geloofsgenoten kunt molesteren uit t zicht van de juf?
De schaamluizen moeder moet er nog bij!
Coach: "Jan, Klaas, Kees, Wim, ga je douchen! Mohammed, ga je schamen!"
Is dit het nieuws van 1956 (bouwjaar van mijn oude school die dat ook al had)?
Schaamrood op de kaakjes ?
En alweer een overwinning behaald door dat provoceer volk. Op naar het volgende puntje waar we ons weer op aan kunnen gaan passen. Gemengde klassen afschaffen ofzo.
necrosis | 03-03-12 | 14:49 | + 2 -
Je denkt toch niet dat Boomers ophouden met het laten betalen van jongere generaties. Die lachen zich een kriek om 21-12!
Kunnen ze niet zelf langs de deuren bij hun broeders voor de nodige financiele middelen?
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 17:38
Ja klopt. Maar soms is het ook wel eens goed om niet consequent te zijn. Tenminste als je het in ieders belang doet. Dat moet wel de doelstelling zijn. "Gevaarlijke" materie. ;) Want wie bepaalt wat "goed" is. Mijn antwoord: anderen geen onrecht aandoen en met respect en begrip tegemoet treden. Maar wat nou als "de ander" dat niet doet? Mijn antwoord: dan moet je ze dat leren.
We gaan schaamstemmen.
De fout (geaardheid) alsmaar bij de ander zoeken is een domme vorm van zelfbedrog
* Schaam_IslaMietje *
doenormaal! | 03-03-12 | 17:24 |
Nee dat is in-consequent :P
Dat schaamteloze volk nog vergeten.
Ik zou ook willen pleiten voor op z'n minst één geluidsarm peeskamertje alsmede een speciaal ingericht faphok, per school. Wellicht kan een en ander bouwtechnisch gezien worden gecombineerd
Tuurlijk schamen moslims zich overal voor, zou ik ook doen als ik in Allah de sprookjesgod zou geloven en na 1300 jaar nog steeds een middeleeuwse halve gek achterna zou lopen. Terecht dat moslims zich schamen.
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 17:03
Ik leef bij die regel. Het klink heel oubollig en ik heb hem ook van mijn oma maar die was wel wijs ;) "Wat gij niet wil dat u geschiedt, doet dat ook een andere niet."
Al wil ik die regel in uitzonderingsgevallen wel eens laten varen wanneer anderen zich niet aan die regel houden. Leren ze van. Altijd. Is win win. Klinkt vast heel tiranniek :P ;)
*zich verstoppen doet*
@doenormaal! | 03-03-12 | 16:43 |
images2.wikia.nocookie.net/__cb2012021...
Maar als ik één wijsheid wel uit de religie haal is het deze wel. Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet aangedaan wil worden. The Golden rule. Live and let live.
Niks mis met een apart hokje om te douchen toch? Als een mens het nou eenmaal niet fijn vind om samen met anderen te douchen. Wat dan het motief zou zijn kan me eigenlijk een worst wezen..
Schaamworstelen.
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 15:49
Ik vind alle religie burgerlijk. Het remt mensen in hun levensgeluk omdat het beperkingen en rigide regels oplegt (zie ook dit voorbeeld). Daarom kan ik het niemand aanbevelen en vind ik ook dat we het niet moeten faciliteren/bevorderen.
Kom op Moslims, allemaal verhuizen naar Groningen. Wordt het hier in Randstad weer gezelliger.
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 15:53
Yes.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:37
Waar? :P
-weggejorist-
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:13
Stop maar met dingen aannemen, want ook dit is niet zo.
Wij hadden in de jaren '80 op onze goeie ouwe katholieke school alleen maar 1-persoons douches.
PG4161 | 03-03-12 | 16:17
Ben jij beroepsmatig -, of als hobby in de sexuele beleving van kinderen geinteresseerd?
Schaamteloze multigraaicultuur
Ze zijn natuurlijk bang dat ze een stijve krijgen met al die aantrekkelijke blonde goden om zich heen. En homo zijn mag niet van Allah, dus ja ik snap best dat het moeilijk is voor die jochies.
Dus straks bordjes bij de douches:
'slegs vir blanke'
'slegs vir preutse sprookjesgelovers'
Ik was altijd voor gemend douchen. Heh heh.
Ga maar lekker apart douchen. Dit ter lering en vermaak:
"Veel kinderen geven hun grootste uiting van liefde aan speelgoed, poppen of fantasiespeelgenootjes, omdat reeds zoveel stereotiepe patronen andere uitingsmogelijkheden hebben beperkt. Hun gevoelens voor hun medemens worden dubbelzinnig als gevolg van de identificatieprocedures die hun zijn opgedrongen.
.
Liefde, spel, nieuwsgierigheid en onderzoekende eigenschappen vermengen zich in het kind op een natuurlijke manier. Maar het leert al vlug dat de ontdekkingsterreinen beperkt zijn, zelfs als het zijn eigen lichaam betreft. Het staat het kind niet vrij zijn eigen lichaamsdelen te beschouwen. Het lichaam wordt al vroeg tot verboden terrein verklaard, zodat het kind voelt dat het verkeerd is om op enige wijze van zichzelf te houden.
Opvattingen over de liefde worden dus net als haar uitingen erg verwrongen. Zo gaat men, bijvoorbeeld, geen oorlog voeren voor de zaak van de broederschap der mensen. Mensen die bekend zijn met de niet-verwrongen versie van liefde in hun relaties zouden zon gedachte onmogelijk vinden.
Van mannen die grootgebracht worden met de opvatting dat ze zich moeten schamen voor de vrouwelijke kanten van hun aard, kan men niet verwachten dat ze van vrouwen houden. In plaats daarvan zullen ze in de vrouw de verachte, gevreesde en toch geladen aspecten van hun eigen werkelijkheid zien en zich in hun relaties daarnaar gedragen."
Hou mij d'r ff buiten!
echt een Schaamstreek
bees-t- | 03-03-12 | 16:00 |
chzgifs.files.wordpress.com/2011/09/fu...
* mist: schaamheuvel *
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 15:50
Anders ga je ff ergens anders niet ter zake doende linkjes plempen.
@neemjemoederindemali,
Ik denk inderdaad niet dat het aan voeding ligt.
Italianen eten ook veel knoflook ( om maar eens te generaliseren wat we hier normaal gesproken nooit doen:-)) en die ruften niet een uur in de wind.
Het gebrek aan Persoonlijke hygiëne bij bepaalde mensen is er de oorzaak van dat ze ruften.
doenormaal! | 03-03-12 | 15:29 |
Oman en VAE bedoel je images3.wikia.nocookie.net/__cb2012010...
Ik ben wel voor gemengd douchen daar niet van...
@Ampelman | 03-03-12 | 14:50
Hulde ende Applaus.
Niet moslims, niet deze islamitische leerlingen, zijn de ware schuldigen, maar zij die de eisen van moslims inwilligen of soms zelf bij voorbaat al van alles verzinnen om vooral geen moslim tegen het hoofd te stoten.
En niet alleen de overheid faciliteert het tegenovergestelde van integratie en heeft die apartheid gecreëerd. Ook schoolbestuurders, docenten, welzijnswerkers, besturen en werkers in de gezondheidszorg en overige lieden die er - politiek dan wel financieel - belang bij hebben om deze situatie vooral zo te houden.
Al die labbekakkers in dit land. Om je kapodt voor te schamen.
@irma zonderboezem | 03-03-12 | 15:44
Ze hebben mij altijd wijs gemaakt dat ze zo stinken omdat ze bepaald voedsel eten, weer wat wijzer geworden.
Zoek je eigen balans. www.youtube.com/watch?v=LUa7QmAIUts&am...
doenormaal! | 03-03-12 | 15:29 |
Daar zit inderdaad die conformistische collectivistische groepsdruk omheen omdat te doen. Maar Y U CARE!?! Ieder moet zijn eigen keus durven maken en de burgerlijkheid proberen te ontstijgen.
De tukse meisjes bij vroeger op school,
Die douchten ook turks. ( komt geen water aan te pas, ze spoten Gloria van der Bilt op hun trui in de buurt van hun oksels)
Vreselijk, de geur van Gloria en oud zweet...... bbbrrr als ik er nog aan denk
Dus naast de "excuusallochtoon" hebben we er nu de "SchaamAllochtoon" bij.
Wat een verrijking voor de Nederlandsche cultuur&taal.
Die dikke van Dale staat inmiddels half gevuld met woorden die op onze moslim medemens slaan.
@Ampelman | 03-03-12 | 15:37
Welnee, de meesten hier zijn best wel goed in begrijpend lezen.
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:33
Gelukkig, ik dacht even dat het einde echt zoek was
@doenormaal! | 03-03-12 | 15:30
Een vrouwendouche? Was dat? Ik douche elke week met onbekende en bekende vrouwen, met mannen trouwens ook, gewoon onder gezamenlijke douches.
@necrosis | 03-03-12 | 15:30
Ik zwem elke week met naakte vrouwen en mannen, wil je een keer mee?
@Ampelman | 03-03-12 | 15:25
Dat begreep ik al:-)
@doenormaal! | 03-03-12 | 15:29
bevind (-t)
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:54
Maar jij mag niet spijtig genoeg helemaal niet in de vrouwendouche komen :P
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:24
Dit heeft men indertijd bedacht om fatsoenlijke mensen te vrijwaren van de confrontatie van mensen met naakte geslachtsdelen.
Stel dat een vrouw met een behoorlijk bos hout voor de deur zonder bedekkende kleding gaat zwemmen.
Dat moeten we toch niet willen?
*stiekem wél wil*
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 14:56
Ik heb altijd geleerd me aan te passen aan de gebruiken van het land waar ik mij op dat moment bevindt. Is dat tiranniek? Want als dat zo is dan heb je inderdaad gelijk. Dan had Beatrix ook geen hoofddoek om moeten doen tijdens haar bezoek aan Saoedi Arabië.
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:15
Dat was sarcastisch bedoeld uiteraard
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:22
Ga toch snert koken....
*grinnik*
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 15:20
Zoals gezegd, van mij mogen ze maar ik vind het ranzig. Ik vind het ook ranzig als mensen gaan zwemmen met een bikini of zwembroek aan, maar dit terzijde.
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:22 |
Bitch a Troll. Gewoon Quid verkleed als Liz.
@GeflipteVlaflap | 03-03-12 | 15:20
Hoe douche jij?
In bikini, of badpak?
*ook naïeve bui heeft*
Hier in 030 hebben we een schaambeleid. Dat leidt vooralsnog niet tot een schaamaleid. Helaas huilt de gemeenteraad ook nog steeds mee met de Wolfsen in het bos. En dat is dan weer een vorm van schaampolitiek die leidt tot schaambeleid. Ziedaar de vicieuze schaamcirkel. Om je rot te schamen.
@necrosis | 03-03-12 | 15:18
Van mij mag je, snap nu wel ineens waarom Lizzy geen kontakt met je opneemt.
necrosis | 03-03-12 | 15:15 |
Doe gewoon POW tegen die bitches. fc06.deviantart.net/fs71/f/2011/026/1/...
Ik pleit voor het strafbaar maken van homofilie, verbieden van abortus en anti-conceptie, toestaan van lijfstraffen en het ontnemen van de rechten van werknemers.
Als we nu toch weer 50 jaar terug in de tijd gaan, laten we het dan goed doen.
Net als je denkt dat het niet gekker/triester kan ...
(ja ja ik weet het, naïef van mij)
@neemjemoederindemali
Ik had ook een Egyptische jongen in mijn voetbalteam die dat deed. Geen problemen mee hoor, waarom zou ik. Zijn onderbroek niet die van mij.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:14
Ik douche 2 maal daags in een knalgele Speedo, mag dat wel?
Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:42
Kok en Cohen hebben lange tijd dezelfde slogan gebruikt. Iedere Nederlander moest de andere culturen leren kennen en in het midden elkaar tegenkomend zou de moeilijkheden zijn opgelost. Alleen was er een probleem. Er waren 100 nieuwe culturen dus voor de gemiddelde Nederlander vrijwel onmogelijk al die culturen 'halverwege' tegemoet te komen. In de praktijk gebeurde dat dus ook helemaal niet. Het is veel makkelijker, succesvoller en efficiënter als gewoon al die culturen zich aan de cultuur van het land aanpassen, want dat is een cultuur honderden jaren lang opgetrokken uit dit specifieke landschap genaamd Nederland. En assimilatie is het logisch gevolg van de keuze van het land waar je je toekomst wil vormgeven. Heden ten dage vinden we vrijwel geen enkel spoor meer terug van de vroegere immigranten, alleen misschien in hun achternaam. Dat gaat uiteindelijk ook met de islamieten gebeuren, weliswaar minder snel maar toch. Ook zullen ze moeten leren leven met de dagelijkse seculaire maatschappij, die zich op elk ogenblik kritisch kan uitlaten over zaken die bij religieuzen een dermate grote heiligheidsgraad hebben dat alleen al wijzen ernaar een doodzonde is die vervolgens als een onweerlegbaar taboe, als recht op godsdienstvrijheid aan ons wordt opgedrongen. Tegelijker tijd zie je ook dat sluipenderwijs ook de ontkerkeling van de Islam stukje bij beetje zn tol begint te eisen wat betreft het ietwat stereotype beeld van de besnorde, baarddragende, hoofddoek dragende en moskeebezoekende, 5maaldaagsbiddende buitenlander die zich met een ik niet weten -achtige onnozelheid een gammele weg baant door onze complexe maar vooral seculiere maatschappij. De schaamtedouche is daar weer een typisch voorbeeld van. Problemen en segregatie daar creëren waar het niet nodig is. De school is bij uitstek de plek waar je langzaam de volwassenheid wordt binnen gesleurd. Valse en onnodige schaamte is iets wat helemaal niet erg is om van te genezen. Sterker nog het belichaamd bij uitstek de saamhorigheid, waar de preutsheid slechts een bedrieglijke bescherming biedt voor problemen die er eigenlijk niet zijn. En dat geld voor een hoop misverstanden in het allochtonendebat. Het woord allochtoon alleen al was de eerste miskleun in deze langdurige faaldiscussie.
-weggejorist-
@Ampelman | 03-03-12 | 15:03
Het ging me er om naar welke tijd u terug verlangt.
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 15:12
Ik word er zowat dagelijks aan herinnerd.
De reaguurders pesten mij......
*klikken gaat bij de 'juf'*
"Lees meer in de papieren editie van Dagblad van het Noorden"
De website was zeker vol
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 15:00
Het is ranzig om met een onderbroek aan te douchen maar van mij mag je.
Overigens heb ik een tip voor Moslimouders. Ga je eens druk maken over de schoolprestaties van je kind in plaats van dit geneuzel. Daar ligt ruimte voor verbetering.....
@polt | 03-03-12 | 14:59
Dan waren je ouders wellicht gewoon wat preuts.
Hoe moet dat dan op een "zwarte" school als die na elkaar moeten douchen in 1 hokje duurt dat een uur, of mag men van elkaar mits Islamitisch wel de besneden leuter danwel enorme bos haar zien?
Necrosis | 03-03-12 | 15:09 |
Blijft Lizzy in je leven opduiken? Remedie: d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/f...
necrosis | 03-03-12 | 15:09 | + -1 -
Fuckje = Pritt. Geloof me nu maar.
@Parel van het Zuiden | 03-03-12 | 14:57
Dat zal helaas pas gaan gebeuren als de relioten opgetiefd zijn uit de politiek, vandaar mijn pleidooi om relie-gekken te weren uit de politiek.
www.godvoordommen.nl/2008/02/18/jan-pe...
Met dit soort lieden hebben we een hele lange adem nodig ben ik bang.
Ferrari-racer | 03-03-12 | 15:03 | + 0 -
En jij hebt echt een ferrari?
Als ze zich nu ook zouden schamen om een uitkering aan te vragen of oude vrouwtjes te beroven zou het nog wat zijn
Deze jongetjes kunnen ook gaan douchen...
www.telegraaf.nl/binnenland/11640556/_...
@Terpen-tijn | 03-03-12 | 15:03
Ik had het over fuckje, een gerespecteerd reaguurderin.
Niet over Lizzy, bedacht en uitgebuit door Quid!
Misschien moet er een website komen als schaamtemeldpunt. Wat kost een website?
necrosis | 03-03-12 | 15:01 | + -2 -
Ach ja fuckje, het eeuwig studerende 23 jarige alter ego van Pritt. Die is wel lief ja.
frenkievee | 03-03-12 | 15:02 | + -1 -
elke puber vindt het gewoon ronduit vervelend om te groeps-douchen.....
@frenkievee: gast spreek voor jezelf, klein pikkie, voetschimmel, wijnvlek, steenpuisten etc. Groepsdouchen is iets heel gewoons in ONZE cultuur. Denkt u dat de 'schaamtedouche' een verzinsel is vanuit een puber welke zich schaamt? Je kan ook altijd nog besluiten om een Deobus over je hoofd leeg te spuiten en als enige zielepiet juist niet te douchen. Val je zo lekker op door je geurtje.
@pius | 03-03-12 | 14:58 |
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd...
Juist het balansaspect is in deze context zo verschrikkelijk van belang. De kaders waar ik aan refereerde zijn juist bedoeld om een balans te creëren. Onbalans in opvoeding en onderwijs... dan hoef je het op termijn niet meer over gebalanceerde mensen te hebben.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 15:02
Thnx so much;)
out
Schaamplasser.
Dat is een plasser van een onbesneden islamiet.
Schaamouders.
Dat zijn ouders van een kind die om wat voor reden nog niet besneden is.
Vrijheid opdringen OLOLOLO
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:54
Klopt, dat wil echter niet zeggen dat hij ongestraft aan mijn spullen mag komen, bovendien is het een lamlul en zoek ik al tijden een reden om hem op zijn oog te pompen.
Neef Henk is een soort Hölzie in het kwadraat zeg maar.
@ Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:58 |
Het project Frisse Scholen is een apart verhaal, maar herstel van onderwijsvoorzieningen duurt minstens een jaar, want zolang duurt het om de aanvragen door de ambtelijke molen te sturen.
Dat scholen vanwege de verzekering misschien zelf snel actie ondernemen zou wel kunnen maar van de gemeente komt het niet.
necrossis 15:01
Ze zit op Lexa te wachten op je.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:58
Je woont zeker niet in de Randstad?
Als ik klaag over kuilen, stuurt men na 2 jaar een bulldozer om alles glad te strijken.
Superior Bastard | 03-03-12 | 14:58 | + -3 -
Prachtig mooi om te zien dat tout reaguurdersland zich hier druk om maakt, terwiijl men in Groningen en op betreffende scholen de schouders ophaalt en verdergaat.
@Superior Bastard: U bent eigenlijk Job Cohen?
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 15:01
om het even, symbolische waarde (heeft de euro ook bedenk ik me nu haha)
En Pius, idd goede post!
Verder zijn we wel rond zo een beetje.....
Op de middelbare school hadden wij al aparte douches, en dan praat ik over de jaren '80. Niks geen algemene ruimte maar voor zowel jongens als meisjes (wel apart, dat dan jammer genoeg weer wel) een grote hoeveelheid cabines me deuren.
Dus snapt de ophef hierover nu niet echt. En zeker niet waarom nu weer een artikeltje geschreven moet worden met als kapstok de islam......
Wat anderen hierboven schrijven: elke puber vindt het gewoon ronduit vervelend om te groeps-douchen.....
@Superior Bastard | 03-03-12 | 14:58
Wat Groningen betreft, ik maak me alleen druk om fuckje (want: lievvv).
De rest mag wegzinken in de eeuwige aardgasvelden...
@Ampelman | 03-03-12 | 14:50
U bedoeld de florijn, toch?
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 14:55
Ave!
Wat een collectivistisch gezwets hiero. Omdat de meerderheid in zijn geboortepak doucht moet iedereen het doen? Bitches here love communism. chzmemebase.files.wordpress.com/2010/1...
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:19
Nee, helemaal niet.
@hahahaproest | 03-03-12 | 14:48
Het probleem is dat zij het ons niet gunnen en wij naar de pijpen van de islam moeten dansen.
En dat vertik ik nu eenmaal.
Oeleflaffel | 03-03-12 | 14:51 | + 1 -
Op de school van mijn kinderen was de lucht slecht. De ramen konden niet open (want geluid autoweg). Gemeente plaatste na lange tijd kastjes, na twee jaar werd en nieuw ventilatiesysteem geplaatst. Als ik de gemeente bel dat het trapveld vol kuilen zit staat er binnen een week een tuinbedrijf.
Dus wat
pius | 03-03-12 | 14:23 | zegt...
Dit ging toch over kinderen die zich ergens voor schamen bij voor beeld moslims. Beetje off topic allemaal. Zelfs het topic zelf.
@Parel van het Zuiden | 03-03-12 | 14:51
Jazeker. En als je mijn tegel zou hebben gelezen zou je weten dat ik het hier helemaal niet over heb. Ik denk groot vandaag, verandering van spijs doet eten immers;)
@hahahaproest | 03-03-12 | 14:48
Iedereen mag zijn ding doen? Als we zover zijn dat ik openlijk op straat mag neuqon en mijn SM geloof te belijden praten we verder. Tot die tijd ben ik niet bereid om relioten nog meer privileges te geven, sterker, ik wil ze al die privileges graag zsm afpakken.
Prachtig mooi om te zien dat tout reaguurdersland zich hier druk om maakt, terwiijl men in Groningen en op betreffende scholen de schouders ophaalt en verdergaat.
Doe.niet.zo.moeilijk.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:51 |
Die relioten wensen en eisen maar een end raak. Een volwassen rechtstaat kan hiermee omgaan. Moet de rechtstaat natuurlijk wel voor zijn eigen principes blijven staan. Dat betekent wat mij betreft dan dat de relioten op verschillende terrein gewoon een fatsoenlijk 'nee, bedankt voor uw betrokkenheid' te horen krijgen. Eventueel vergezeld van bijv. een afdrukje van de grondwet of de statuten van de desbetreffende instelling (vanzelfsprekend Nederlandstalig)....
Troll like a Sir. img.memecenter.com/uploaded/Goldman-Sa...
Zo leuk op de sportschool als randstedeling overal A4-tjes met douchen in een boxershort of onderbroek is niet toegestaan. Als ik douche in de sportschool schaam ik mij als NL-er dat ik met voorhuidje en blote lul sta te douchen. Fijn ook dat het personeel zo goed ingrijpt middels het A4-tje maar ondertussen niets onderneemt. Kortom een Wildersfan vanaf het eerste uur, oh en die nieuwe douches mogen de Islamieten best zelf betalen gaarne met de nieuwe Gulden.
@doenormaal! | 03-03-12 | 14:47 |
Iemand jouw vrijheidsdefinitie opdringen is geen vrijheid maar tyrannieke burgerlijkheid.
naast aparte douchehokjes voor moslimjongeren ook aparte douchehokjes voor jongeren met voetschimmel en voetzoolwratten graag.
@pius
Salute www.messagestone.net/Nazi_pix_files/im...
Vroeger werd ik ook altijd gepest over mijn enorme snikkel, krijg je karakter van.
@doenormaal! | 03-03-12 | 14:47
Psies, ik ben gek op stripteases.
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:44 | + 0 -
Waarom zou je neef Henk op zijn gezicht slaan.
Er valt toch niets te schamen aan je naaktheid?
Toch?
@pius | 03-03-12 | 14:49
Alweer een dubbelpost?
Voor straf een plusje, 2 keer, that is.....
*gnehehehehe*
@Che_cuevara | 03-03-12 | 14:46
Welnee, allemaal leugens, wat verwacht je anders van relie-gekken uit Zeeland?
Dit topic handelt over 't schamen
Dat is toch niet 't meest aangename?
't Weekend voor de deur
Maar wat een gezeur
Dus denk eens aan een bierreclame!
-
-
Amen
hoela
@Jaimy Fox | 03-03-12 | 14:39
Pro preator augusti antoninus Pius!!!
Hark effe wat zand bij elkaar en maak een eigen apart schaamland. En blijf daar.
In Rotterdam zuid staat Sjaak dan alleen in z'n blote snikkel in het doucheje apart?
@Parel van het Zuiden | 03-03-12 | 14:42
Ik stel voor om relioten te verbieden wensen en eisen te stellen. Optiefen met privileges voor relioten, voor je het weet wordt je op zondagochtend wakker gebeierd om 8 uur, oh wacht...
Bitches get distracted by Bullshit. Bitches don't no who is really Trolling them. d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/f...
Bitches are deluded, Bitches need to follow the money. Bitches may learn something.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:42
Heel goed.
Wij passen ons wel aan.
Weg met ons.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:46
LOL. Lees mijn tegel op 14.49.
@ Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:41 |
Hier nog zo'n kaas. Mijn middelbare school had ook aparte cabines. Punt blijft wel wanneer wij kazen zouden vragen om aparte douches we mooi nul op het rekest krijgen.
@pius | 03-03-12 | 14:38 |
En de balans van ons onderwijssysteem is precies wat op het spel staat door dit marchanderen met de uitgangspunten van het openbaar onderwijs. Op deze wijze is het geen openbare school meer. De grondwet stelt toch echt dat niet-religieuzen recht hebben op toegang tot openbaar onderwijs. Door van openbare scholen bijzondere scholen te maken (e.g. Voldoen aan religieuze wensen zoals dit) wordt dit recht te niet gedaan en dat terwijl er dus alternatieve oplossingen. Wel eens stil gestaan bij het feit dat niet religieuze mensen ook rechten hebben? En dat niet religieuze mensen dus ook het recht hebben hun kinderen te laten onderwijzen in een omgeving verstoken van relioten en religie?
Vandaag ben ik eens recalcitrant en zeg dat 80% hier er compleet naast zit en naar het racistische of hersenloze neigt. Lees graag even verder zou ik zeggen.
Er word hier van alles geroepen over "weer een groep die iets eist", maar zijn het niet de leraren die geen raad met de situatie weten? Weer een hoop boegeroep zonder eerst na te denken. Geef niet de onwetenden de schuld van hun onwetendheid, maar richt je woede en frustratie liever richting ruggengraatloze politiek en onvoldoende opgeleide opleiders.
Het enige schandalige aan dit verhaal is naar mijn mening dat er waarschijnlijk mensen zwaar betaald een paar uur over dit onderwerp hebben zitten vergaderen over een 'oplossing' en met als beste resultaat één apart hokje weten te produceren. Het is weer de overheid die ongelijkheid creëert.
Ik zou ook zeggen allemaal aparte hokjes, want iedereen heeft recht op privacy. Eigenlijk zou ik zeggen iedereen thuis douchen, want minder kans op viespeukerij, maar dat terzijde.
En als je dan in je aparte hokje staat als moslim zijnde, of jood, dik persoon, persoon met huidziekte, eczeem, wijnvlek, weerwolfsyndroom of wat dan ook; Heb je dan de Nederlandse samenleving op de hak genomen of speel je dan wederom de hoofdrol in een slecht geregisseerde film?
En een slecht geregisseerde film hoeft niet altijd te floppen, maar dan moeten er wel acteurs van niveau bijzitten of de verhaallijn erg sterk zijn. Helaas gooien de meesten hier vandaag alleen met popcorn, zonder het plot te snappen.
Iedereen heeft het maar over integratie terwijl onze falende overheid enkel het tegenovergestelde faciliteert. Hoe komen mensen af van een schaamtecultuur als ze overal een eigen hokje krijgen? Dit lijkt inderdaad het begin van een nieuw soort apartheid, wederom in Nederland uitgevonden.
We hoeven alleen nog maar terug naar de gulden.
Prettig weekend!
Dit heet nu volgens linksch cultuurverrijking en daar moeten we volgens links heel blij mee zijn.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:42
Hoezo volgend jaar?
Ik heb begrepen dat we 21-12 allemaal dood gaan door nog onbekende oorzaak....
@Bart_Bart | 03-03-12 | 14:37
Dank je zeer voor het compliment;)
@Bart_Bart | 03-03-12 | 14:37
Dank je zeer voor het compliment;)
In Groningen noemen ze westerlingen buitenlanders.
Misschien niet in Groningen-stad, maar daar buiten wel.
@Bertus Betonsloper | 03-03-12 | 14:37
Dank je Bertus.
Ik heb het niet alleen over de Islam an sich waar en dat ontken ik ook niet natuurlijk ook van alles op aan te merken is.
Sterker nog ook ik denk dat de val van religie zoals wij dat begrijpen en kennen noodzakelijk en onontkoombaar is in het proces naar een nieuwe wereld. Ik verschil echter van inzicht in de manier waarop dat moet gaan gebeuren, kan gaan gebeuren, en wat er voor in de plaats moet komen.
En je vraagt om oplossingen maar oplossingen op macroniveau zijn concrete gevolgen van een collectieve bewustzijnsverandering. En dat is het eerste wat tot stand moet komen. Het proces is al gaande volgens mij.
Ik zal binnenkort op een relevant topic schrijven wat ik bedoel want ik krijg zo dadelijk bezoek en heb geen zin halverwege mijn tegel te moeten afhaken. Het vergt nogal wat denkwerk namelijk. Zelfs voor mij;-)
So Bear with me please:)
Als we dit soort Apartheid toestaan dan zou ik ook graag eigen winkelcentra zien . Eigen woonwijken , Eigen plekken in het openbaar vervoer ... Ik zie alleen maar voordelen . Maar aangezien ik geen moslim ben heet dat ineens racisme.
@necrosis | 03-03-12 | 14:42
Inkomsten? Welke inkomsten? Zit de hele dag te guren op GS, verdien ik geen stuiver mee.
*poet begraven gaat*
Ik schaam me voor mensen met totaal geen respect en begrip voor andere culturen/denkwijzen. Ik geloof niet en vind veel belachelijk of zelfs idioot maar iedereen mag van mij zijn ding doen. Wie ben ik om een ander te vooroordelen of iets te verbieden? En het gelul van 'mijn belastinggeld' nee 'ONS belastinggeld' wat democratisch besteed wordt, wen er maar aan!
Hebben ze bij hockey ook niet. Daarom zie die kakkers altijd ongewassen over straat gaan.
Moslims moeten niet zeuren en gewoon met de billen bloot. Lang leve de vrijheid blijheid, schaamteloosheid.
@pius | 03-03-12 | 14:38
De oorzaak is duidelijk, open grenzen, het gevolg is ook duidelijk, terug naar de middeleeuwen. Uw balans is terug naar het jaar 1750 ipv 1500?
Flikker die moslim lui nou onderhand eens terug de zandbak in nondeju.... ons hele land word ingericht naar de wensen van dat khudtgeloof/aanstellerij.
Van islamisering is geen sprake hoor.
Echt niet.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:44
Dus dat van die VOC mentaliteit meende hij destijds niet echt.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:36
Je onderschat mijn reactie snelheid.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:28
Ik denk dat de vrouw van neef Henk dan meteen een afspraakje wil met mij.
En verder is de keel van neef Henk niet veilig.
@Che_cuevara | 03-03-12 | 14:36
Bakellende is niet trots op mij, hij heeft ook een vorkje meegeprikt vanmorgen.
www.beleefbaar.nl/blog/new_pivot/image...
Die zeikstraal is nog in discussie met mijn vrouw, hij wil andere tabletten geloof ik.
@Kingeef1975 | 03-03-12 | 14:32
Zie ik wel zitten.
www.rtvdrenthe.nl/sites/default/files/...
Sterker nog, als je een beetje slim bent dan sloop je de stupiditeiten van de boomercultuur en dwing je ze nog snel de vergrijzing mee te betalen! (Volgend jaar kan dat niet meer!)
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:36 |
Over art.23 kun je heel veel vinden. Ik ben zelf geen fan, maar het is er. Moslims, katholieken, Christenen, whatever, hebben voldoende mogelijkheden om alternatieve scholen op te richten. Daarmee is wat mij betreft voldaan aan het bieden van een fatsoenlijk alternatief en kunnen we in alle rust stellen dat de relioten in termen van wensen en eisen bij een openbare school op dovemans oren moeten stuiten.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:09
Zeg eens, betaal jij belasting over je verworven inkomen?
*anoniem met JK bellen doet ende grinnikT*
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:41
Het is elf tegen elf. Soms win je, soms verlies je. Het kan meezitten, maar het ook tegenzitten. De bal is rond.
-weggejorist-
Pas je aan, of flikker op!
Ik schaam me dood voor reli-kontlikkers!
Er staan hierboven wel 10 mensen (kaasjes) die liever apart douchen (of dat op school gedaan hadden). Die mensen MOETEN nu allemaal PER SEE groepsdouchen omdat we anders de islamiseerders in de hand spelen. Dat is toch onzin. Als je een goed punt hebt, dan heb je toch een goed punt. Niemand heeft helemaal op alle punten ongelijk!
Wat een intense treurigheid.
pius | 03-03-12 | 14:23 |
KEIZERT!!!
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:34
Ik bedoel mijn stuk in bredere zin. het is een aanklacht tegen het onvermogen van de mens oorzaak en gevolg effectief te duiden en de juiste context te zien.
Balans is het toverwoord.
@pius | 03-03-12 | 14:35
Maak van dat Islam maar ELKE religie/ideolgie/sekte.
Het is toch allemaal wat, die schaamtecultuur. www.weasels.demon.nl/images/cartoon/s/...
@pius | 03-03-12 | 14:23
Dit zou een mooie zijn voor Het Groot Dictee der Nederlandse Taal 2012.
pius | 03-03-12 | 14:23 |
.
Prachtige woorden hoor, je zegt imho alleen niets dat hout snijdt, laat staan dat je zelf oplossingen aandraagt. Wanneer je, net als ik, tot de conclusie bent gekomen dat islam simpelweg onverenigbaar is met onze westerse manier van samenleven lijkt mij het vinden van een oplossing niet zo moeilijk.
.
Assimileer, pas je aan, omarm Onze Vrijheid en Democratie (d.w.z. wat daarvan nog over is) of vertrek. Oplossingen die zwaarbevochten verworvenheden aantasten, doen afkalven dan wel teniet doen zie ik persoonlijk - in al mijn 'oplossingsgerichte bewustzijn' - niet als 'juiste oplossingen'.
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:32 | + 0
Met de broek op je enkels?
No chance!
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:31
Dat noemen ze nou meeliften op een hype.
De echt VOC mentaliteit.
Bakellende zou trots op je zijn.
@Parel van het Zuiden | 03-03-12 | 14:32
Dat artikel zou moeten worden afgeschaft, liever nog vandaag dan morgen.
Schaambaardshampoo, voor het prikkelbare haar.
Waar het de islam aangaat zijn de Immoralfags niet te beroerd over te stappen naar het moralfagkamp.
Over schamen gesproken.
Ik mis 'schaamlapje'. Terwijl het daar nu juist van sterft in dit land. Schaamlapjes die verhullen wat er mis is: missie-statements van banken, bijvoorbeeld. Gepimpte jaarcijfers van multinationals: de dingen waarmee de ene helft van de wereld de nadere helft van de wereld doet geloven dat alles goed is. Schaamlapjes.
@pius | 03-03-12 | 14:30
Waar gaat het wel om dan?
Het is ook een goede anti-pedo maatregel.
Heeft Marthijn nog niet geprotesteerd?
Twee uur in de week verplicht korfballen, dan houdt het vanzelf wel op.
Een openbare school hoort areligieus te zijn. Voor de bijzondere noden van de religioot hebben we via art. 23 van de grondwet een alternatief kader beschikbaar gesteld. Daarmee is alles wel gezegd....
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:28
Naar de oogbal van neef Henk.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:28 | + 0 -
Naar de nek van Gekke Henkie
En weer buigen we voor de islam.
Komen er in islamitische landen dan ook stranden waar anders gelovigen wel in bikini mogen? En cafe's waar westerlingen wel alcohol mogen drinken? Om mar eens wat te noemen.
neemjemoederindemali 14;25
Zo zie je maar dat god ook maar een mens is.
De plassers deugen niet helemaal en we zijn te naakt.
@Che_cuevara | 03-03-12 | 14:23
Had er een mooi bord bij gemaakt: "Vandaag 2 appel tabletten gratis bij kop snert"
Uiteraard vooraf betalen (299,-), om de hoek deelde mijn vrouw de waren uit, ze heeft nog wat kleine discussie's met wat klanten, ik ben er maar met de poet vandoor gegaan.
Schaam je niet! Weiger om samen met viespeuken die hun vuile ondergoed aanhouden onder de douche te gaan staan. Laat ze maar lekker in hun besmuikte eentje apart douchen. Lang leve de westerse hychiene.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:28
Daar gaat het niet om.
nebulous | 03-03-12 | 14:08 |
Dat kan wel wezen maar voor jou doen ze dit niet. Op jou wordt bezuinigd en dat geld verhuist naar het bouwen van douchecabines voor islamieten. Dat doen de multiculturelen overigens niet omdat ze zo van moslims houden maar dat doen ze omdat ze iedere provocatie in de richting van autochtonen instinctief ondersteunen.
De multicultuur gaat ervanuit dat de oorspronkelijke bevolking zich van zijn grondgebied laat verdrijven en dat er in nederland op het grondgebied van die bevolking volkeren gehuisvest worden die aggresief op hun aanwezigheid reageren. Dit moet dan uiteindelijk tot oorlog leiden.
Officieel is zulk handelen in strijd met de internationale wetgeving die genocide moet tegengaan maar wat niet weet wat niet deert.
d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/f...
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:25 | + 0 -
Stel je voor, je bent op een personeels of familiefeestje en neef Henk (de lolligste) trekt je broek op je enkels. Waar gaan je handen dan automatisch naartoe?
Ach, Hollandse handelsgeest. Waar een vraag is, verdienen de Hollanders een paar EURI.....
@pius | 03-03-12 | 14:23
"t is inderdaad een vrij complexe hersenziekte om te geloven in een imaginair vriendje. Een ziekte die inmiddels al miljoenen onschuldige slachtoffers heeft geëist.
Met de milde frisheid van limoenen
@Desmoulins | 03-03-12 | 14:24
Daar gaat het niet om.
Allemaal de schuld van Adam!
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:16
Ja
Schaamschuim.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:20
Wat is er precies fatsoenlijk aan om je onderbroek aan te houden tijdens het douchen? Zelfs als je dat op straat doet? Is naaktheid een onnatuurlijk iets?
pius | 03-03-12 | 14:23
En wat als we het over een ideologie hebben die zich voordoet als een religie?
Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:20
Scheiten en pissen langs de straat doen ze in India toch echt in hun blote kont. Ook de verpauperde moslims in hun slumps.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:09
Die 2 appels deden het volgens mij.
Welke Islamisering?
Sommige Reaguurders hier zouden zich moeten schamen voor het generaliseren van complexe zaken zoals religie ,dat, zoals alles zowel goed en kwaad in zich herbergt en de basis heeft gelegd voor onze huidige cultuur.
De anti-nuance-fundi's die te weinig intelligent zijn om dit soort processen te duiden dragen daardoor bij aan een verdere verwijdering tussen goedwillende en onschuldige mensen en een verdere ontwrichting van maatschappij en wereld.
De zeloten van de angst kapen altijd in eerste instantie het momentum van een crisis en gijzelen het vermogen van de mens om lering te trekken uit fouten van het verleden doordat ze wel de analyse kunnen maken niet het bewustzijn hebben de juiste oplossingen te zien.
Het doorbreken van dat patroon is de enige werkelijke uitdaging van de mens.
Nu snap ik de link naar Rutger wel...
Laat dit land maar kapot gaan. We verdienen niet beter.
Kaas de Vies | 03-03-12 | 14:18 | + 0 -
Niet zo moeilijk doen.
Pritt is hier op tegen omdat Moslim hier blij mee zijn.
In India douchen arme mensen zich op straat. Ze houden daarbij hun ondergoed aan. Heeft NIETS met Moslim, Koran, noch Hadeeth of satanische taliban te maken. Gewoon fatsoen. Natuurlijk.
@polt | 03-03-12 | 14:06
Dat ligt aan je opvoeding, van huis uit gelovig opgevoed?
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:14 | + 0 -
Jij stelt
"Alles waar Moslims VOOR zijn uitsluit"
Alles,
definieer alles. Volgens mij worden er echt wel zaken gefaciliteerd voor deze specifieke gemeenschap, je kan dus niet zeggen dat alles wordt tegengehouden.
Moslims
Alle Moslims? Of hebben we het steeds over een bepaalde groep in de Moslim-gemeenschap waar wij steeds eisen van horen, maar zelf een intolerante houding laten zien.
Uitsluit.
Nee hoor ze zijn gewoon vrij om te doen en laten wat mag in de Nederlandse maatschappij die ze zo fijn vinden neem ik aan, anders waren ze hier niet.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 14:05
Sorry, die was ik vergeten, al valt natuurlijk te betwisten of je de overheid als een bedrijf kunt/mag zien maar dat is weer een heel andere discussie.
@Hastur | 03-03-12 | 14:03
Douchen in je onderbroek? Zijn die gasten gestoord?
Schaamteschool? in Groningen,waaranders?
Fukking dhimmi's; jullie zullen allemaal het koude staal op de keel voelen!
*Boerka binnenshuis draagt*
@Ffiver | 03-03-12 | 14:14 | + 0 -
Nee want door het dubbele paspoort komen ze liever uit voor hun "eigen" "ware" nationaliteit.
Kaas de Vies | 03-03-12 | 14:12 | + 0 -
Misschien snap jij wat je punt is.
Ik niet.
pls rephraze!
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 14:01
Het boeit me voor geen meter of ze wel of niet douchen en of ze dat in een apart hokje doen of niet. Ik ben er op tegen om relie-idioten privileges te geven, in welke vorm dan ook. Waren we bijna van die kutkristenen en hun gekkigheden af, gaan we gezellig nog grotere imbecielen importeren.
Gymlessen op openbare scholen gaan tyfus lang duren met één schaamdouche. Komt er niets meer van doceren. Goed doorgaan zo, houd je ze dom mee met veel tijd in die gymlessen steken. Van de andere kant levert het misschien wat meer topsport materiaal op van alochtone afkomst. Wordt die verdeling ook beter.
Hejajijdaarzo | 03-03-12 | 13:19
ROFLOL
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:08 | + 0 -
Volgens mij leg ik een vrij genuanceerd verhaal neer.
"Alles waar Moslims VOOR zijn uitsluit"
Alles. Nee, gebeurt helemaal niet.
Moslims. Alle Moslims? Of hebben we het steeds over een bepaalde groep in de Moslim-gemeenschap waar wij steeds eisen van horen, maar zelf een intolerante houding laten zien.
Uitsluit. Nee hoor ze zijn gewoon vrij om te doen en laten wat mag in de Nederlandse maatschappij die ze zo fijn vinden neem ik aan, anders waren ze hier niet.
Kan je hier in houdelijk op in gaan? Of gaan we over autobahnen lullen?
Ik heb thuis een schaamvrouw.
Die doet al het schaamwerk voor me, en ook de kleinere schaamklusjes en het schaamverstelwerk.
Best handig, als je zelf niet kan schamen...
Ik douchete nooit na de gymles.
Had er een medische reden voor, maar los daarvan - ik maakte me ook nooit moe, dus van een vieze zweetlucht was geen sprake.
Ik houd me strikt aan Winston Churchill's motto "no sports". Zouden meer mensen moeten doen.
1977 14 jaar oud, 8 douches op een rij, 4/4 gescheiden jongens/meisjes middels een tussendeur. Onder deur spleet van 3 cm, hieronderdoor kon je de meiden gespiegeld in de natte vloer zien, dat was nog eens een tijd*strakke plasser tot kalmte maant*
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:07
Dat was nu juist mijn punt!
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:07
Dat was nu juist mijn punt!
SchaamteABN.
Dat is nog beter articuleren als Philip Bloemendaal ooit gedaan heeft in heel zijn caarrier, dit dus om achterlijke censuurpraatjes geloofwaardiger /overtuigender te maken.
Als ze maar niet die prijs gaat winnen, want dan ga ik me schamen.
@necrosis | 03-03-12 | 13:52
Ik gaf vandaag bij een kop snert 2 appels en 2 tabletten weg, gouwe handel gehad vanmorgen. Snap alleen niet dat mensen bereid zijn om 299,- uit te geven voor een bakkie snert, 2 appels en 2 aspirines.
*fluitend geld telt*
@Uriël Fack | 03-03-12 | 13:20
Collectief douchen valt bij mij onder het zelfde fenomeen als collectef naast elkaar in een bak staan pissen. Als ik onder de douche sta sat ik daar of alleen of met mevr, Bees-t-. Douchen en pissen is voor mij net zo prive als schijten, dat gebeurt dus gewoon in mijn eigen besloten ruimte.
Schaamtecultuur, schaamdouche, onze islamitische vrienden hebben blijkbaar veel om zich voor te schamen. Behalve als ze als verdachte voor de rechtbank zitten. Dan schamen ze zich ineens nergens meer voor.
Wanneer houdt dit eens op.
Straks willen ze nog allemaal met een hoofddoekje de straat op of zetten ze het land vol met moskeeen.
Uh, wat een hele gigantisch grote 'boeien' is dit verhaal.
Op mijn school hadden we wat open douchecabines en een paar met deur. Indien beschikbaar stond ik in die met deur, toch wat comfortabeler.
Kaas de Vies | 03-03-12 | 14:04 | + 1
Als je ALLES waar Moslims VOOR zijn uitsluit, dan betekent dat ook dat de autobahnen nuttenloos zijn!
@necrosis | 03-03-12 | 13:59
En daar schaamt hij zich niet eens voor.
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:06 | + 0 -
micro micro micro
@Jeff Hawke | 03-03-12 | 13:52
En we willen niet terug naar die tijd, daar gaat dus deze hele discussie over. Muzelmensen die ons willen terugwerpen in de tijd, het liefst een paar honderd jaar.
@Hastur | 03-03-12 | 14:03
Vreemd. Bij mij op de sportschool zie je dat dus helemaal nooit.
Waar zijn eigenlijk de hippies en voorzingers van de seksuele revolutie gebleven? Het blijft oorverdovend stil uit de linkse hoek.
Masturwasbeert | 03-03-12 | 13:49 | + 0 -
Zie de boven aan deze reaguursels, het Vrij Nederland van het nieuwe millennium!
Hmm. Bij ons op school waren allemaal douchehokjes. En dat was vooral handig voor de van lichaam veranderende pubers die zich sowieso al wat meer schamen. Pas later op volwassen leeftijd toen ik het uiteindelijk durfde om een sauna binnen te lopen, had ik er minder moeite mee. Toch vind ik het persoonlijk nog steeds fijner MET hokjes. Gewoon. Omdat ik geen zin heb dat iemand naar mijn reet kan staren als ik mijn shampoofles van de grond oppak.
Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:52
.
Vrijheid, Democratie de Westerse wetenschap en manier van samenleven zijn onverenigbaar met islam, omdat het een onderdrukkend en barbaars politiek systeem is dat in alle geledingen van de samenleving individuele vrijheden afneemt en onderdrukt, alle aspecten van het leven wil beheersen, vooruitgang tegenwerkt en bovendien de afgelopen vijf, zeshonderd jaar bewezen heeft onveranderlijk achterlijk en middeleeuws te zijn en te blijven.
.
Leuker kan ik het niet voor je maken, wel makkelijker.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 14:04 | + 0 -
De overheid.
Maar waarom moeten kids perse gezamelijk douchen dan? Iedereen valt tegenwoordig over elkaar heen wegens inperken van de privacy, maar een eigen douchhokkie kan natuurlijk echt niet!
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:50
Gestoord zijn ze allerminst, ze hebben het beter voor elkaar dan wie dan ook. Bij tegenwind mag de belastingbetaler opdraaien voor de verliezen, bij winst zijn de bonussen voor de *kuch* top nog hoger. Welk ander bedrijf heeft het zo goed voor elkaar?
@Einde van de Domheid | 03-03-12 | 14:02 | + 0 -
Inderdaad, net als vrouwen die vrijwillig een burka aantrekken.
Het ligt even anders, niet micro denken, meer macro.
Bah, schaamlippen...
www.huidarts.com/patinfo/uploads/10209...
Bij de sportschool waar ik fitness douchen die Marokkanen allemaal in hun onderbroek. En sommige durven zich ook niet om te kleden in de kleedkamer, die gaan ergens achteraf in een hoekje staan. ;)
Leuk, Islamieten de schuld geven... Bij mij op de sportschool is geen enkele Islamiet te zien (provincie heh...) maar niemand doucht nog in de gezamenlijke ruimte. Ik ook niet, en ik ben zo roomblank en blond als je het krijgen kan.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:50
Veel plezier, wel netjes douchen na de tijd anders ga je zo hard meuren en dat is niet plezierig voor je omgeving.
Nationaal songfestival, internationale drugshandel, het Wilhelmus, Oh Cherso, Blik op de weg, Jan Smit, Caroline Tensen, TVOH, Char, David Ogilvy, ZAP 'laat je moeder eens schrikken', going Dutch, double Dutch, Dutch auction, Patty Brard, Taida Pasic, Paul de Leeuw, Het filmpje van DWDD dat zowel Rutger als Lutz kaltstellt, Wie is de mol, Waar is de mol, Ik hou van de Mol, BNN, Jacobine Geel, anti-religie in de politiek bedrijven, hippie-mushroom-boomeriaans PREUTS roepen bij een kind dat op een natuurlijke manier de privacy van haar lichamelijke integriteit verkiest.
Nou, eigenlijk.. best goed idee... Ik weet niet hoe het komt maar vaak als ik langs een moslim loop (meestal mannen) ruik ik zo'n penetrant oud zweet odeurtje... Zal vast wel ergens aan liggen (voedsel, allemaal kapotte wasmachine want niet genoeg inkomsten uit NL etc.) maar misschien dat douchen dan wel helpt en scheelt in mijn reukgenot.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:59 | + 0 -
Eerlijk gezegd is het naakt douchen niet zo'n probleem, het gaat erom dat het wederom een groep is die dingen eist, maar ik heb weinig positieve ontwikkelingen gezien van de conservatieven, zoals tolerantie tegen homo's of blanke blonde dames.
Nee lekker op de grond spugen of erger.
Altijd last met die gasten uit Schaamstrekistan.
@jeanmondo | 03-03-12 | 13:55
Je hoeft het ook niet leuk te vinden. Maar wel normaal onder bepaalde omstandigheden. Zoals school of een sportclub. Of ga je de rest van de dag naar zweet lopen meuren omdat je te schijterig bent om net als iedereen gewoon even te douchen?
Iedereen heeft een blote kont. Daar kan je niet vroeg genoeg achter komen en aan wennen.
Schaamdouche, scholen die bidruimtes moeten inrichten, universiteiten waar geen kruizen mogen hangen, kerstmis zou te uitbundig worden gevierd, halal eten in schoolkantines en honden moeten worden geweert uit Den Haag (Mohammed hield blijkbaar niet van die beestjes, zie www.jihadwatch.org/2012/02/netherlands...)
Gaat lekker met die intergratie.
@Che_cuevara | 03-03-12 | 13:56
Ik wist niet dat Bakito zo rijk was....
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:46
Je sluit dus mensen uit door ze in een apart (douche) hokje te zetten. Sterker, ze willen zelf in dat verdomde (douche)hokje gezet worden. Hierdoor kun je integratie wel vergeten, nogmaals, waar ligt jou grens exact?
als ik kon kiezen tussen alleen douchen of tussen 30 naakte mannnen,... dan kies ik toch voor solo.
@vander F | 03-03-12 | 13:51 | + 0 -
Grappig, ik woonde samen met een aantal zuid-europese damesch, en ik liep gewoon in mijn blote swans hun kamer binnen, je had de gezichten moeten zien van die ouders waar ze mee aan het skypen waren.
@necrosis | 03-03-12 | 13:52
Wist je dat niet, Ahold heeft Bol overgenomen. Voor 350 miljoen geloof ik.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:45
En ze liggen ook nog eens tegen de verplichte rijrichting:-)
Ik heb me er, ondanks mijn toplul van formaat, ook nooit prettig bij gevoeld om gezamenlijk te douchen. Niks Islamitisch aan.
Waar een mens zich al niet druk over kan maken.... laat de kids lekker gescheiden douchen als daar behoefte aan is....
Als er allemaal hokjes zouden zijn, is er geen probleem....
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:42
Racistische motieven kan niet als het om geloofszaken gaat aangezien een geloof geen rassen iets is maar een ernstige afwijking in de hersens, maar dit terzijde.
Mijn vraag is waar bij jou de grens ligt, hoever moeten we gaan met deze zieke mensen? Ben jij er voor om ze bvb een eigen plek te geven, een stad of een dorp wellicht. Volledig omheint zodat er geen kwalijke invloeden van buitenaf kunnen binnentreden waardoor ze zouden kunnen genezen?
Mijn grens is al bereikt met speciale loketten en nu weer speciale douches, daarom mijn vraag, wat is exact jou grens?
@Che_cuevara | 03-03-12 | 13:48
Overgenomen door Apie?
Vandaar die gratis tros bananen bij elke bestelling....
@Bertus Betonsloper
Ik denk dat we op basis van jouw en mijn kennis van de islam nog een heel interessante discussie kunnen voeren die niet zo simpel is als jij hem hier nu schetst. Interpretatie en context zijn noodzakelijk om zulke stukken te kunnen duiden. Dus dit argument gaat niet op.
en je bent schaamlip vergeten
@Kirth Gersen | 03-03-12 | 13:48
In de jaren 60 was apart gym voor meisjes en jongens de standaard!
Hahaha! Een school met de naam Feniks die afbrandde...
Dat vind ik dan wel weer humor eigenlijk!
deklimmer | 03-03-12 | 13:44
Inderdaad, alsof dit alleen iets is voor moslims. Ik vond het als kind ook niet fijn om mij met anderen te douchen, en ben zeker geen moslim, homo of wat dan ook. Je kunt kinderen toch moeilijk dwingen zich uit te kleden bij anderen als ze dat niet willen.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:50
Hebben jullie wel een schaamdouche voor na het sporten?
edit: horende enz.
.
*tijd voor wat anders*
In Frankrijk al, zou je niet zeggen, zit men in de sauna als man/vrouw ook gescheiden van elkaar, schaamte wordt al gauw een issue als je zuidwaarts rijdt.
Op de middelbareschool van vander F Jr. doen ze na gym al helemaal niet meer aan douchen, en echt niet alleen vanwege een paar allochtonen in de klas.
Plus een doorzettende vertrutting in dit land, times are changing.
Ineens herinner ik me de eerste keer douchen in 2 Havo, ene Bert treuzelde maar met het uittrekken van z'n onderbroek, zo lang dat het iedereen opviel, wat Bert nou net niet wilde, enfin, uiteindelijk toch de onderbroek uit, had me die gozer een enorme lul zeg,
huge one eyed monster, de gehele kleedkamer viel stil, Bert werd rood tot achter z'n oren.
Heb je nog hè, op die leeftijd, je wil niet opvallen in de groep, ik vermoed dat Bert tegenwoordig weinig problemen meer heeft met z'n 20 cm++
En wederom weer geen nieuws. Is dat nou echt iets om je druk om te maken? En trouwens, onze school heeft in elke kleedkamer zo'n apart douchehokje. En dat hokje is niet geplaatst voor Islamitische leerlingen. Die zijn hier bijna niet.
Wanneer gaan we nou echt belangrijk nieuws lezen op Geenstijl?
Als ze nu gewoon in het donker douchen is er toch geen probleem?
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:47 | + 0 -
Ik wil eigenlijk niet zo zeer bancaire duiding op geenstijl, meer economisch / financiele, want die bancaire sector is echt gestoord.
@necrosis | 03-03-12 | 13:49
In de anti-moslim-store.
@neemjemoederindemaling: volgende keer verder duiden, ik moet sporten..
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:42
Waar kan ik die kopen?
*hebbon*
Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:42 |
.
De islam HEEFT vanuit de koran en de hadith daadwerkelijk racistische en fascistische motieven om niet alleen 'bepaalde zaken' maar de hele samenleving om te turnen naar de islamitische variant, stapje voor stapje, met als eerste mijlpaal de invoering van de sharia. Geen vier jarenplan, er mogen een paar generaties overheen gaan. Alleen... jij en velen met jou blijven ziende blind en hoorde doof... helaas.
'Ook de islamitische Schoolbesturen Organisatie juicht de douche toe.'
Waar zijn eigenlijk de hippies en voorzingers van de seksuele revolutie gebleven? Het blijft oorverdovend stil uit de linkse hoek.
Maar ik zal u zeggen mijnheer mevrouw, als dit was gebeurd in een refo dorp op de Veluwe dan waren de rapen gaar.
Schaamlip heeft mijn voorkeur.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:46
Waar het ook om gaat is dat er wederom geld wordt uitgegeven en moeite wordt gedaan voor een groep die zich willens en wetens als hufterige onrendabele ballast opstelt.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:46 | + 0 -
Maar dat debat wordt al jarenlang oneerlijk gespeeld. Zie foto van
neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:44 | + 0 -.
Denk je dat ik hier openbaar een afkeuringswaardig oordeel over kan vellen. Dat kan wel, maar dan komen de drogredenaties, de verwensingen als nazi. Het debat is doodgeknuffeld.
We komen al jarenlang tegemoet, nu even NEE zeggen. Het is inderdaad niet logisch en van een mug een olifant maken. Maar grenzen stellen moet af en toe gebeuren.
Gwoon lekker thuis douchen dan. Scheelt gelijk een hoop gas en water voor de school. Of is gas en water gratis voor scholen?
En trouwens, ik zet zo mn vraagtekens bij het nut van gymles op school. De kinderen die het het hardst nodig hebben doen meestal toch maar half mee.
Heel goed. Vervolgens meisjes en jongens apart gym. Dan ook maar aparte scholen. Dan meisjes maar helemaal niet meer naar school. Stukje duiding van de heilige Islam weg.
@necrosis | 03-03-12 | 13:46
Sinds Bol.com is overgenomen door Apie schamen ze zich ook nergens meer voor.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:40
Strak plan, die verdenk ik niet van enige (bancaire) kennis, zou een waardig opvolger zijn.
Groningen is de schaamstreek van Nederland.
@Kaas
Precies zoals je zegt (of ik begrijp je verkeerd), positief oppakken, dus niet mensen uitsluiten en hun mening per definitie als achtergebleven of ridicuul afdoen, maar van beide kanten een debat en soms concessies doen. De vraag is vaak ook: in hoeverre beïnvloedt het nu echt jou persoonlijk als wij bepaalde groepen tegemoetkomen? Perkt het mijn vrijheid in? Of vind ik hun cultuur gewoon stupideen derhalve alles wat zij willen en vinden? Dat vind ik niet iets postitief oppakken. En ja, het vergt ook een aanpassings vermogen van de 2e partij en ja, dat gaat zeker niet van een leien dakje. Maar ik denk dat je moet oppassen om mensen niet in een verdomhoekje te zetten, door hun mening per definitie niet te willen horen. Dan gaan die Godwin-vergelijkingen namelijk wel op!
Reeds verkrijgbaar: het schaamhaarboek
www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/he...
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:44 | + 0 -
Kijk mooi voorbeeld, dit is waar vrijheid van religie mijn bewegingsvrijheid doorkruist, gewoon met de lat erover, ze liggen er al klaar voor.
Mag je niet zeggen, maar zo is het wel. Als ik de openbare weg blokkeer krijg ik ook sancties.
"Op twee splinternieuwe scholen in de stad Groningen is er nu een manier om gene weg te nemen: de schaamdouche. Een apart douchehokje, naast de gezamenlijke doucheruimte." Bron: linkje.
De neuk? Dat is geen schaamte wegnemen, dat is (een aangeleerde) schaamte belonen, bevorderen en in stand houden, stelletje drogredenaars.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:37
Wat zijn die grenzen dan? Doe eens duiden.
Dit moet ook maar kunnen?
www.franklinterhorst.nl/Europa%20onder...
Komt er water uit?
Niks nieuws aan, heb jaren in een schoolgebouw getrained voor basketball en daar waren alleen maar aparte douchehokjes en dat is zeker 25 jaar geleden. En op andere plekken ben ik het ook tegengekomen.
Hmmm op mijn middelbare school waren er 10 jaar geleden al gewoon douchehokjes, in plaats van een gezamelijke douche
@neemjemoederindemaling:
Grenzen zijn wanneer men daadwerkelijk racistische motieven heeft om bepaalde zaken te veranderen, wat in een douche-geval niet zo is, of wanneer er aangezet wordt tot haat en geweld. Integratie betekent nog altijd een mix van eigen cultuur en de gast-cultuur en daar moet vervolgens een balans in gezocht worden (zoals de handen-schuddiscussie). Volledige assimilatie hoeft van mij niet.
@Che_cuevara | 03-03-12 | 13:37
Binnenkort ook speciale "varkensdouche" voor ongelovigen.
www.sourcingmap.nl/smapimg/nl/n/08d/mi...
Waren die moezelmannen ook maar zo preuts over andere zaken.
kutbosniër | 03-03-12 | 13:23
Gelijk heb je. Alleen zijn de Nederlanders oost-indischdoof als het op zelfverdediging aankomt.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:39 | + 0 -
Ja maar dan zijn we het allemaal met hem eens, niet echt iemand dan om colums te schrijven.
Wellicht Holzenbrein.
Schaamtendens.
Ik zeg: je neemt een totaalpakket af als je naar Nederland komt of niet. Dat betekent: naar een Nederlandse school gaan dan Nederlandse gebruiken accepteren. Wil je dat niet? Dan ga je naar een Islamitische school.
Gaan er ook Nederlandse kinderen naar Islamitische scholen en krijgen ze daar ook het Christelijke geloof voorgeschoteld? En komen de Islamitische kinderen ook tijdens de Kerstvakantie naar school dan? Want dat is ook volgens het Christelijke geloof...
Straks krijgen we ook nog schaamlippen.
Oh wacht.
Nee, ik ben niet bang voor bussen waarin de allochtonen en de autochtonen hun eigen stukje hebben, a la de VS tot de jaren '60..
Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:37 |
.
Wat snap je niet: www.cccb.org/rcs_gene/road-mecca03.jpg...
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:36
Liever dat ze Feynman een kontrakt geven.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:37 | + 0 -
Klopt, maar dat is altijd, je krijgt een overdreven tegenreactie, maar dit komt mede omdat de overheid niet aanvoelt wat nu het probleem is.
Al 30 jaar zijn mensen aan het signaleren. 20 jaar later ging een Pim het proberen. 10 jaar hierna is er nog niets veranderd.
Dit komt omdat 1 kant van het spectrum al jaren aan het doorslaan is daardoor krijg je een groeiende tegenreactie, en hoe eerder je dit positief oppakt, hoe minder kan je hebt dat dit doorslaat.
Dit zal altijd zo zijn.
Ik zeg hoog tijd voor de schaampolitie
Groningen?
Zou me niets verbazen als Karin 'Shitforbrains' Dekker hier iets mee te maken heeft.
www.oogtv.nl/2012/01/vvd-karin-dekker-...
Die doucht al jaren met haar kleren aan, uit solidariteit met de achterlijken.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:32
Je bent wel voor apartheid, jammer dat je dat zelf niet in de gaten hebt. Je zegt, "uiteraard zitten daar grenzen aan", wat zijn grenzen dan volgens jou?
Een apart loket waar alleen gesluierde vrouwen welkom zijn? Een trein/bus waar alleen gesluierde vrouwen welkom zijn? Een zwembad waar alleen vrouwen welkom zijn in burkini? Vertel me eens, wat is de grens volgens jou?
Ik douche nooit naakt, ik ben bang dat mijn Prince Albert daardoor gaat roesten....
@Kaas de Vies
Natuurlijk zijn er grenzen, maar zoals gezegd, voor dit geval snap ik de ophef niet. Zodra het moslims betreft, is elke issue ook echt gelijk een issue, ongeacht of het nu wel zo problematisch IS. De voorbeelden die men hierboven schetst vind ik van een hoog Godwin-gehalte en zwaar gechargeerd. Nee, ik ben niet bang voor bussen waarin de allochtonen en de autochtonen hun eigen stukje hebben, a la de VS tot de jaren '60..
Baadt* het niet, dan schaamt het niet.
*Ja, met dt.
Wat mij betreft een aparte douche. Apart schijthok. Alles graag apart. En wel zo ver mogelijk van elkaar vandaan svp. Minimaal 3000 kilometer...
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:29
In Antwerpen hebben ze al wel trams voor niet-moslims.
boilingpoints.files.wordpress.com/2010...
Het wachten is op aparte winkels, aparte zitplaatsen in het openbaar vervoer, aparte parken en zwembaden.
En daarin moet ook nog onderscheid komen want vrouwen en mannen samen moeten we ook niet willen.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:33 | + 0 -
Nou bied je aan.
heerlijk samen onder de douche met de meisjes
Om de islamitische schaamte er flink in te smeren moeten de zaken worden omgedraaid. Weiger, omdat het goor is, om samen met mensen onder de douche te gaan die hun vuile ondergoed aanhouden. Weiger samen met zulke viespeuken te douchen. Veel plezier met hun schaamcultuur.
@Che_cuevara | 03-03-12 | 13:24 | + 3 -
Maakt mij niet zoveel uit, het ging mij ook niet om de liefde.
Ik schaam me voor het in Nederland tolereren van overwoekerende primitief cultureel destructieve gebruiken en culturen.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:32 | + 0 -
Je hebt gelijk, maar zoals altijd moet er eens paal en perk gesteld worden. Er is een grens aan tolerantie, er is een grens aan toegeven. Die grens is bereikt, vandaar deze krampachtige houding.
Er moet duidelijk een grens gesteld worden dat we nu eens moeten kappen met dit soort onzin, want what's next, je kan een aantal voorbeelden hierboven lezen.
Zou je in een schoolklas met puberaal rangen en standenstelsel niet enorm afgemaakt worden als je gebruik maakt van een "schaamdouche"? Door onder die douche te gaan staan plaats je jezelf letterlijk en figuurlijk in een hokje waar andere koters vast en zeker de grond gelijk mee maken.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:27
Mijn idee, ik heb echter geen idee wat er aan de hand is, misschien is Peter ziek of heeft hij geen zin meer om bancaire toestanden te duiden. Volgens mij hebben de guurders beter in de gaten hoe en wat dan Verhaar, ongetwijfeld heeft hij dat zelf ook ingezien.
Wel jammer, de discussie's onder zijn topics waren van een goed niveau.
Prachtig voorbeeld van intergratiebeleid. Wordt het niet eens tijd om diegene die zich niet willen aanpassen een schaamretourtje te geven?
'Ook de islamitische Schoolbesturen Organisatie juicht de douche toe.'
Scheelt ook weer verplichte zwarte badmutsen.
En met gratis verstrekte schoonmaak mesjes wordt het verschijnsel 'turks bad' nog net niet in de vergetelheid gebracht
@een boel mensen:
Ten eerste ben ik niet voor apartheid, maar voor de vrijheid van ieder individu. Weet je wat apartheid creeert? Mensen niet zichzelf laten zijn, en die wij-zij houding aanscherpen ipv denken: joh, als jij dat prettig vindt, be my guest. Uiteraard zitten daar grenzen aan, maar in het geval van apart douchen (en dat is dus niet ten nadele van 'ons kaaskopjes', want onderling doen ze dat ook niet, zie ik het probleem niet. En naaktheid is ook iets totaal anders dan in dezelfde banken zitten, @test4083. Anyway, laat die minnetjes maar komen.
Veel van die jongetjes zullen de Gym-douche wel per ongeluk associëren met de DNA-douche.
En die zijn natuurlijk eng.
Ennieweetjes, douchebags zijn het. Een beetje schamen kan geen kwaad.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:27
Peter Schaamhaar?
Ik schaam me zo langzamerhand kapot voor het feit dat ik Nederlander ben. Is daar van overheidswege trouwens ook nog ergens een loket voor? Een stichting ter bestrijding van de autochtonenschaamte wellicht, of een subsidiepotje ter bevordering van de schaamteloosheid?
Nog even en dan schamen ze zich om te gehoorzamen aan de premier, de ministers, het kabinet en komt er een speciale premier en overheid voor de medeNedelanders... Die PVV, kan me voorstellen dat Henk & Ingrid daarop stemmen... Schande. Ben ik nu een SchaamNederlander?
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:21 | + 1 -
Argh, gezagsgetrouwe uiteraard, ik zit weer te veel dingen te gelijk te doen in verschillende talen.
Ik ben ook nogal actief op www.geenstijl.de
Mijn secretaresse heeft een schaamschot.
Belachelijk dit! Als die kinders nu eens met zijn allen in dat ene douchehokje willen? dan krijg je vanzelf gezeik van moslims dat ze dat hokje voor zichzelf willen en komt de islamitische aap uit de mouw. Mark my words!
Geen angst, ook in het katholieke Polen is er schaamte. Ga hier geregeld naar het zwembad alwaar je je douched in je zwembroek. Vervolgens trek je je onderbroek aan in een klein hokje en de rest trek je aan in de mannen kleedkamer. Persoonlijk vind ik dat maar onzinnig, wordt dus regelmatig aangekeken omdat ik enige stappen oversla en direct mijn kledig uittrek.
Naakt in de sauna gaat hier ook niet trouwens.
Op verzoek van de leerlingen wordt de schaamruimte ingericht met een comfortabele stoel, handlotion, een doos kleenex en de nieuwe playboy.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:23
Je hebt gelijk, laten we ook speciale bussen inzetten voor moslima's, zetten we er op: *"Nur für muslims"*
Het is beter voor de hychiene van de ongelovige honden als ze niet samen hoeven te douchen met die smeerpijpen die hun bedoezelde ondergoed aanhouden.
Ik dacht dat die snikkelsnijers nooit douchten op school maar alleen thuis. Vandaar z'on boerka met doorfiltratiesysteem om de penetrante luchtjes binnenboord te houden.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:23
En wat nou als het andersom was geweest? Als de kaaskinderen niet met de islamietjes hadden willen douchen? Dan was het land te klein geweest.
@neemjemoederindemali | 03-03-12 | 13:23 | + 0 -
Jammer, ondanks dat we over de kwaliteit kunnen twisten, waren de discussies goed. Ik hoop dat het mensen duidelijkheid heeft verschaft hoe het er werkelijk aan toe gaat.
En nu? Wie gaat nu de stukjes schrijven?
"Als er één schaam over de dam is..."
Dus naast een apart gebedslokaal hebben we ook aparte douches, en dan nog een apart loket waar alleen vrouwen vrouwen helpen.
3x apart, laten we het apartheid noemen.
@Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:23 | + -1 -
Ze mogen kiezen niet te douchen, dat is tolerant nietwaar?
Het is het verhaal van de vinger en de hand.
Als Nederland pretendeert een vrij en tolerant land te zijn, wat is er dan op tegen als bepaalde mensen liever apart douchen? Live & let live.. Niet alles hoeft je te ergeren natuurlijk!
Wat snap je niet? | 03-03-12 | 13:23
Jij bent voor apartheid. Straks staan er bankjes in het park "voor moslims" en andere bankjes voor "het overige klootjesvolk". Is dat waar jij naartoe wilt? Blijkbaar.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:22
En zij mij maar vertellen dat ze die net gemaakt had.
Ben ik weer mooi klaar mee.
Maar nu snap ik ook wat ze bedoelde dat ik toch wel beter was dan die kaas.
@BroodenSpelen | 03-03-12 | 13:23
Bij de vara schamen ze zich nergens voor.
@kutbosniër | 03-03-12 | 13:23 | + 0 -
Iedereen, nee 1 bepaalde groep. De verhevenen, je mag zelf raden wie dit zijn.
schaambesnijdings op z'n Grunn's
Idiote moslims ook altijd. Voor hun is 'naakt' gelijk 'porno' dus 'stenigen'.
Mogen wij ons schamen voor deze zielige moslims? Schaamdeportaties!
Als Nederland pretendeert een vrij en tolerant land te zijn, wat is er dan op tegen als bepaalde mensen liever apart douchen? Live & let live.. Niet alles hoeft je te ergeren natuurlijk!
Peter Verhaar schaamt zich inmiddels voor zijn bedroevende stukjes?
Net op de fatsoenlijke VARA; het verschillige publiek klapt enthousiast voor het idee, dat Rutger gewurgd had moeten worden.
@Bart_Bart | 03-03-12 | 13:20
Heb ik al gedaan, vandaar dat Kaas de Vies hier is binnen gestapt natuurlijk.
Nederland is echt naar de klote aan het gaan. Ik begrijp het niet. Ik ben hier vanaf mijn tiende en het doet mij zelfs pijn om te zien wat voor idiote dingen die autochtonen wel niet uithalen met dit land. Doe is GVD even normaal!
Echt de enige plek op aarde waar een meerderheid van 90% zich gaat conformeren aan de rest. Hou nu eens op met het iedereen naar de zin maken en maak het jezelf comfortabel.
Schaamydia, een soort geslachtsziekte dus.
@Che_cuevara | 03-03-12 | 13:19 | + 1 -
Ik laat altijd een heerlijk potje Kaas-fondue bij haar achter.
Is weer de goedkoopste oplossing natuurlijk.
@vetkleppert | 03-03-12 | 13:20 | + 0 -
You tell me.
Als ik mij heen kijk zijn mensen het echt zat en worden opstandig. Ze willen gewoon stoppen met belasting betalen. Gewoon normale gezachtsgetrouwe mensen". Ik zeg dat dit een slecht idee is want ze pakken je keihard. Dan wel natuurlijk.
En stukje bij beetje worden we in dit land telkens terug geworpen in de tijd door een achterlijke cultuur, welke zich laat leiden door reli gekkies. Gedwongen, maar goed gepraat (=verraden) door links mensen en onze eigen, laatst resterende, reli gekkies.
Nog even en we hebben hun vorm van inquisitie weer terug (sharia).
@Che_cuevara | 03-03-12 | 13:16
LOL. Ik vind dat je je naambordje op de voordeur moet veranderen naar meneer en mevrouw Che. Gewoon omdat het kan.
@vetkleppert | 03-03-12 | 13:09
Dat gaat helaas niet gebeuren.
Het moet immers socialer volgens de PvdA. Socialer betekent in die zin aanpassen van de maatschappij aan de Nieuwe Nederlanders omdat die zich niet willen aanpassen.Dát gedrag is asociaal.
En volgens de Pvda is het dan sociaal om Nederland dan maar aan te passen op de asocialen.
Zie hier het verval van Nederland.
Euh... Toen ik op d emiddalebare school zat was het gezamenlijk douchen voor veel Peters en Marcs ook een ellende. Iedereen deed zijn best zich eraan te onttrekken. De kleine Fack doet nu precies hetzelfde, net zoals zijn klasgenoten. Geloof maar dat veel blanke pubers, in een leeftijd dat hun lichaam verandert en zich schamen voor hun geslachtsdelen wegen teveel/te weinig haar/ lengte van hun pik/grootte van hun ballen, liefst niet douchen terwijl er iemand toekijkt.
@Haarkopje | 03-03-12 | 13:19:
viespeuken bedoel ik.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:13
Waarom moeten altijd juist de meest onaangepaste imbecielen worden gestimuleerd in plaats van degenen waar je rendement van mag verwachten?
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:18
Vandaar dat ze soms stinkt naar vieze kaas.
Je weet wat men doorgaans zegt over mannen met grote voeten, iets wat overigens niet geldt voor mannen met lange tenen......
*naar toilet gaat om zondvloed te voorkomen*
@Spitto | 03-03-12 | 13:18 | + 0 -
En vanuit de Kaas-clan (stam Zuid-Holland) uit Nederland is er vraag naar om dit niet te doen.
Ik zie die viespeuk liever onder een eigen douche staan dan in hun onderbroek onder de gezamenlijke douche.
"Onder de schaamdouche kun je je schaamkaas zonder schamen uit je schaamhaar schaven met een schaamschaaf"
Als je dat 5 keer kunt zeggen zonder stotteren, dan heb je je inburgeringsdiploma wel verdiend.
Wij hadden dat probleem vroeger niet. Geen enkel islamitisch kind, maar iedereen weigerde gewoon te douche op school. Gewoon lekker allemaal stinkend het lokaal in.
-weggejorist-
"Vooral vanuit de islamitische gemeenschap is er vraag naar."
Maar natuurlijk. Niets hier is goed genoeg voor het klagende woestijnvolk.
Ontstaat er nu geen praktisch probleem als er 10 schaamjongeren tegelijkertijd moeten douchen?
Bullshit, de islamieten zijn juist trots op hun besneden lul. Hiephiep hoera, Ayraz is vandaag besneden en dat mogen we allemaal weten. Trots als een pauw laat hij de hele familie zijn verminkte piemol zien als ware het een rapport met enkel tienen.
Die schaamdouche is enkel bedoeld voor blonde jochies met een vieze voorhuid en meisjes met zo'n raar clitje in hun spleetje.
@Che_cuevara | 03-03-12 | 13:16 | + 0 -
Ik vind het zo irritant samen douchen, daarom ga ik altijd samen in bad met mevr Che.
Imam El HaatHaat lacht zich in zijn vuistje.
Eigenlijk niet zo'n slacht idee.
Als ik samen met mevr Che onder de douche sta komt er meestal niet veel meer van douchen terecht.
Geenstijl moet zich schamen!
@Tarak | 03-03-12 | 13:15 | + 0 -
Inderdaad.
Gewoon nee, ik begrijp dat ook niet.
SchaamAppleStore medewerker.
Wij hadden vroegâh niet eens douches bij het gymnastieklokaal...
Nu nog deodorant!
Wat is er mis met "NEE" tegen iets zeggen?
Zoveelste cultuurrelativisme voorbeeld. Schande Nederland! Schande!
@Che_cuevara,
u was me voor.
@Trolligan | 03-03-12 | 13:10
Krijg jij eens ongezien de typhus, newbie!
En ik word zo langzamerhand een schaamnederlander.
Och, ik vind dit eigenlijk maar een bagatel vergeleken met het geven van strafvermindering aan criminele allochtonen omdat ze uit zo'n schaamtecultuur komen.
tja, logisch, het idee van gezamelijk douchen is al sinds 1945 achterhaald.
Doe mij ´n bidtruimte.
(´k schaam me beetje voor biddn)
@vetkleppert | 03-03-12 | 13:09 | + 2 -
Het is voornamelijk het extremisme en het conservatisme dat hier gediend wordt, niet bijvoorbeeld de liberale Turkse ondernemer, want die schijnen niet te bestaan.
Nou die bestaan hoor.
Ben benieuwd hoe lang dat schaamhok heel blijft.... hopelijk niet lang. Stelletje aanstellers!
Ik begin me zo langzamerhand te schamen dat ik Nederlander ben
vetkleppert | 03-03-12 | 13:09 | + 2 -
Mooi stukje proza.
@Kaas de Vies | 03-03-12 | 13:09
De schaambelastinginspecteur?
Laten we anders ook speciale plekken in de bus maken voor degenen die niet naast iemand met een andere huidskleur willen zitten. Onee, dat is natuurlijk discriminatie.
Normaal gesproken schamen de mocros's zich nergens voor.
Nog even en die gasten schamen zich om met 29 anderen in de klas te zitten en krijgen ze een prive leraar
Hadden wij ook bij de meisjes, wel zo prettig als je ongesteld bent en je niet de hele wereld daar op wil trakteren.
Schaamcultuur dat is toch verzonnen door GS tav van die doodgereden gehandicapte.
Ik moet mij ook schamen omdat ik er niets tegen doe.
Mijn eerste actie is om uitstel te vragen bij de belastingdienst.
Niet omdat het nodig maar omdat ik een punt wil maken.
Ik stel alles uit richting de fiscus, ik vecht alles aan, ik betaal alles op de uiterste betaaldatum.
Dit is allemaal legaal, dit valt zelfs niet onder burgelijke ongehoorzaamheid want geen wet is overtreden.
Wellicht zullen ze inzien dat dit en masse gebeurt dat ze toch echt de verkeerde kant op aan het gaan zijn.
Met hun politieke correcte gewauwel en hun ruggegraatloze houding tegen interne fraude (b.v. Vestia) en echte storende factoren in de economie (EU, ongestrafde criminaliteit). Maar Henk en Achmed, Ingrid en Latifa die wel hard werken en er iets van proberen te maken, lekker op de huid zitten.
Jullie zijn trouwens schaamhaar-inspecteur vergeten, ook zo'n top idee.
Hoe zit het eigenlijk met dat typische herfstprobleem op basisscholen: schaamluis?
Vreemde cultuur, zo'n schaamtecultuur. Schaamt zich voor menselijke dingen en is trots op onmenselijk gedrag.
Typische vorm van schaamvogelpolitiek. Steek je kop maar weer in het schaam.
Wanneer gaan we eindelijk eens ophouden met het faciliteren van middeleeuwse achterlijkheid? Stel je niet aan. Doe mee. Beleef je klotegeloof en je koetkoeltoer thuis of in de moskee.
En vooral op school. Waar je wordt voorbereid op de rest van je leven.
Je bent in Nederland. Wen eraan of donder op.
Het is onderhand hetzelfde verhaal als met homosexuelen die een aparte optocht willen hebben, maar toch roepen dat ze niet anders zijn dan heterosexuelen (wat ik ook vind, voor de duidelijkheid).. Als je niet gediscrimineerd wilt worden, waarom dan steeds zeuren om uitzonderingsposities?
Kom, laten we ons nog verder aanpassen aan hen die zich niet aan ons willen aanpassen. Hulde!
Volgende week bij Tros radar:
een koude douche voor de schaamtedouche.
wat? geen schaamhaar?
Ik mist het woordje 'schaamstreek'.
SchaamStijl?
Wat een schamel verhaal.
ja, nieuwe apartheid doet zijn intrede.
Aparte stemloketten
Aparte douches
Schaamtecultuur, waarom moet Nederland daar op worden aangepast?
Begrijpelijk, je wilt toch niet dan die "kaaskoppen" grapjes maken over jouw besneden Duitse helm.
De Speld?
REAGEER OOK