
En daar is de volgende PVV'ert die uit het graties OV-vervoer van Geert Wilders stapt en de onafhankelijke & zelfstandige benenwagen neemt:
"Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat ik niet langer deel kan uitmaken van de PVV gemeenteraadsfractie Den Haag. Dit omdat ik mij niet kan vinden in de werkwijze van de fractie. Ik heb besloten alleen verder te gaan." Aldus Marjolein van de Waal, raadslid voor de PVV in Den Haag. Wel of niet geheel toevallig is Marjolein (
fappic) de
voormalige verloofde van Daniël van der Stoep. En die kennen we weer als dissidente drankrijder, annex
Groep van der Stoep in het Europarlement. Marjolein wil niet meer meedoen aan de apenkooi in de Haagse raad wegens geen fan van de fractiediscipline. Als in: je mag niks, pas als Geert het zegt en dan alleen op commando. En da's geen werken natuurlijk. Zou deze move te maken hebben met de behandeling die haar voormalige neukertje mocht ontvangen van de zo eensgezinde PVV-familie? Met andere woorden: Liggen Daniel en Marjolein weer stiekem foekie foekie te doen van ONZE belastingcenten? Dat zou best opmerkelijk zijn. Ze bedroog Hoeperdepoep van der Stoep namelijk met een
beleidsmedewerker van de PVV. Ons welgemeende bro-advies aan Daniel luidt dan ook: niet aan beginnen jongen. Eens een stoephoer = altijd een stoephoerrr. Goed nieuws wel voor het óók al bij de Haagse PVV opgestapte raadslid Arnoud van Doorn. Die ziet als goed politicus meteen
kansen. Waaruit maar weer blijkt hoe moeilijk het voor Wilders is om goede mensen te vinden. Dat wordt in de oppositie alleen maar erger.
Reaguursels
InloggenHet wordt tijd dat opgestapte parlementariërs hun zetel inleveren, we zitten straks met allemaal eenmans fracties, waar leidt dat heen in godsnaam.
Onvoldoende kwaliteit; valt met een drogreden goed te verbergen in een 1 mansfractie!
-weggejorist-
@Bakito | 20-12-11 | 08:40
Sorrie, ik bedoelde: @Hölzenbein | 19-12-11 | 23:07
Dat Daniel van de Stoep een zwabber en politieke windvaan was had de PVV van te voren kunnen weten. Tenslotte was hij eerder lid van de CDJA en bepaald niet consequent met zijn verhalen over de Armeense genocide.
Een beetje fatsoenlijke sollicitatiecommissie had hem, en alles om hem heen, dan ook nooit aan moeten nemen.
@dubbert
Zelfde gedachte hier! Kom daar maar es om bij de PvdA...
Wel apart dat de PVV grossiert in goed ogende dames.
De Geert-doctrine om LPF toestanden te voorkomen werkt averechts. Strakke dictatoriale regime waarin niemand iets zegt zonder eerst de blonde leider te informeren blijkt niet te werken. PVV begint steeds meer op Noord-Korea te lijken. Mooie praatjes aan de bovenkant maar zwaar verrot aan de onderkant. Beter spelen ze open kaart en stoppen ze met die "wij zijn anders" politiek. Niks is "anders" aan de PVV net als de rest van die corrupte zakkenvullers die door het hele land het pluche vol ruften.
Geert heeft alle fractieleden vooraf persoonlijk gescreend.
*PROEST*
ROEFLOL
Welterusten Geert.
@atm0s | 20-12-11 | 01:19
???
Dat zeg ik.
solidstate | 20-12-11 | 02:49
Gast waar heb je het over? Je bent wel consequent in je zure argumentloze gratuite gejank moet ik zeggen.
@ mygfisbrazilian | 20-12-11 | 02:19 |
De enige die hier jankt ben jij.
De PVV valt niet uit elkaar omdat er zo af en toe iemand weg gaat.
De PVV maakt jouw leven zuur. Mooi.
Whehehe
Heerlijk alle reaguursels zitten lezen. Prachtig.
Wat een lange tenen hebben sommige PVV fanboys toch, beetje jammer dat simpele zure gejank zodra een reaguurder eens iets inhoudelijks kritisch plempt.
@vetkleppert | 19-12-11 | 18:55
Jij wenst 76 zetels voor de PVV? Eventueel met 74 opblaaspoppen? *kuch*
En jij denkt dat er in zo'n situatie nog vrijheid van meningsuiting en pers zal bestaan?
@Bakito | 19-12-11 | 23:01
Dat zie je verkeerd.
77469 stemmerts en toch nog cummulatief op -12375 uitkomen...
Σ(minkudos) + Σ(pluskudos) = -12375
Dus 12375 meer minkudos dan pluskudos ≅ 32547 pluskudos en 32547+12375=44922 minkudos
-weggejorist-
Hölzenbein | 20-12-11 | 00:58
Sl(aap) goed;)
@pius | 20-12-11 | 00:53
Ik zie net, ik heb meer dan 10.000 pluskudo's nodig wil jij een plek omhoog schuiven. Bakito komt dan als eerste. Dan hebben we een aap als eerste. Is ook mooi want het letterbord begint nou eenmaal met aap. En dat helemaal zonder alcohol of drugs, ongelofelijk. Ik ga slapen. *aufwiedersehen*
Hölzenbein | 20-12-11 | 00:51
Niet echt nee. Ik kom er einde van de domheid niet mee voorbij.
Maar daar doelde je niet op dus.
@pius | 20-12-11 | 00:38
Als ik pluskudo's krijg dan stijg jij in de lijst zonder dat je minkudo's hoeft te pijpen. O nee, dat deed je niet. Maar snap je wat ik bedoelde in die tegel?
Hölzenbein | 20-12-11 | 00:18
Was het maar waar. Ik heb minstens tweeduizend minkudoos nodig de komende paar dagen. Word heel lastig.
En pijpen doe ik niet dus ja.
@ Superior Bastard | 19-12-11 | 23:27
Liever 100 Parsons en 100 solidstates.
Parsons is een kei.
Waren er maar veel meer van hem op GS.
@solidstate | 20-12-11 | 00:18
Mijn god, denk je dat ik ze alle 40.000 ken? En heb je ze allemaal gevraagd of ze mij zo weer kennen? Lijkt me sterk.
@solidstate | 20-12-11 | 00:16
Tja, jonge, het valt niet mee... zucht.
@ Hölzenbein | 20-12-11 | 00:15
We -- de reaguurders.
"De minkudogevers" zoals jij ze kent.
867 minkudo's in een enkele plemp? Dat is een uitdaging!! Zorg eens dat ik 867 pluskudo's krijg dan stijgt pius ook in de lijst.
Zucht ---en plein publique----
@solidstate | 20-12-11 | 00:10
Ja, ik lijk wat dat aangaat soms net de PVV. Maar dit keer niet. Ik had mij gewoon vergist omdat ik van licht uit ging terwijl je verf schreef. En wie zijn 'we'?
seven | 19-12-11 | 23:55
Dank voor de aanvulling 7 ;)
@ Hölzenbein | 19-12-11 | 23:27
Laat je weer an plain publiek zien dat je doel bewust de boel verdraait.
Zo kennen we je weer.
zeg maar jansen | 19-12-11 | 23:56
De man is een icoon. De George Best van het minkudoklassement.
Respect.
corporel | 19-12-11 | 23:56
LOL. Kleinduimpje.
@ Hölzenbein | 19-12-11 | 23:27
Wat seven zegt.
En ik zei toch een klodder rode VERF en groene VERF.
Ooit van een klodder licht gehoord?
@Muxje | 19-12-11 | 19:08
Een beetje wat Geert deed.
-weggejorist-
pius | 19-12-11 | 23:51 Hij had 867 minkudo's in een enkele plemp. Daarmee staat ie ver bovenaan in de lijst 'most infamous words'.
pius | 19-12-11 | 19:55 ea
Snap de hoop, maar wel de dingen in perspectief blijven zien hè? We heb het hier over een gemeenteraadslid die zelfstandig verder gaat. Gemeenteraadsleden stappen bij alle partijen om de haverklap op. (met name bij de SP btw) www.google.nl/search?q=raadslid+stapt+...
De 2e kamerfractie is, na een wissel, nog 100% intact.
DE MUL!
*aus*
Jackanders | 19-12-11 | 23:43
;-) Truste.
zeg maar jansen | 19-12-11 | 23:43
Shit. Dat maakt nederig zeg.
Had je dat niet kunnen verzwijgen?
@seven | 19-12-11 | 23:42
Klopt. Maar wat telt nu? Verf natuurlijk ;) of niet?
pius | 19-12-11 | 23:30 Minkudo-held. Is voortijdig gesneuveld.
Anders zou ie met gemak Hölzenbein voorbij gestiefeld hebben.
Staat nog steeds in de minkudo-toptien en heeft dat bereikt met het respectabele aantal van 56 plemps.
Truste, kudo-knallers.
Hölzenbein | 19-12-11 | 23:27
Verf & licht geven verschillende resultaten.
"Rot und Grün macht Braun!" www.meervrijheid.nl/?pagina=261
www.meervrijheid.nl/files/nieuws/roodg...
Hölzenbein | 19-12-11 | 23:34
Nee dat is Idi A-min. Een darkhorse in het klassement.
@pius | 19-12-11 | 23:30
Is dat niet die koning van Ghana die een bestelling gedaan heeft voor 10.000 klompen (en die nu 10.000 paar sokken wil hebben omdat ie blaren aan zijn hoeven heeft)?
@pius | 19-12-11 | 23:25
Ach, dat is toch niet erg. *6000 minkudo's naar boven gooit*
Wie de neuk is Mram Boszkowicz VIII trouwens?
@solidstate | 19-12-11 | 23:17
Allemaal theoretisch, maar in de praktijk leert de kleurenleer ons toch dat groen en rood geel wordt. Ik heb althans nog geen bruin kunnen ontdekken:
www.techna.nl/licht/kleur/kleur.htm
Liever 100 solidstates dan 1 Parsons. Dat dan weer wel.
Hölzenbein | 19-12-11 | 23:22
Legendaqrisch. Wel kudt dat ik vierde ben.
Een beetje de Margot Boer van het stel.
Dus alle helden die gewoon hun mening zeggen en kritiek uitten en *NIET* de hele dag peop praten en met de -stront-stroom mee kabbelen. Restepc.
Top 10 kudo-losers of all-times
1. Hölzenbein : -12,366
2. Bakito : -5,878
3. Einde van de Domheid : -4,608
4. pius : -2,032
5. Mram Boszkowicz VIII : -1,759
6. Asmodean : -1,506
7. pielewaaier : -1,415
8. EUgenio : -1,217
9. Kaan78 : -927
10. Turrukje : -692
Bakito | 19-12-11 | 23:15
Kudtzooi. Discri-min-natie.
@ Hölzenbein | 19-12-11 | 23:11
Kwak maar een klodder groene(links) verf en klodder rode(pvda) verf bij elkaar en meng goed.
Theoretisch zou dat een soort zwart(hemd)moeten geven, maar het is bruin(hemd)
@pius | 19-12-11 | 23:07
Je staat er niet bij. Ik wel (9x)
@pius | 19-12-11 | 23:09
Eerst die enorme flatscreen van geenstijl krijgen anders kom ik niet.
@solidstate | 19-12-11 | 23:06
Ik doe überhaupt niet aan aartsvijanden en haat.
Dat is de beste manier om je te distantiëren van bepaalde ideologieën.
@solidstate | 19-12-11 | 23:06
Nee hoor rood en groen wordt geel (liberaal?).
Hölzenbein | 19-12-11 | 23:07
Ga je in gala naar de uitreiking? Ik ga denk ik met twintig Mocro's .
Beetje grijnzen naar de pluskudowinnaars.
Bakito | 19-12-11 | 23:06
Als je 'toon' in de zoekmasjien aanklikt krijg je die te zien. Check mij ook ff pleesz;)
@Bakito | 19-12-11 | 23:01
Dan heb ik gemiddeld op een pluskudo, nog geen anderhalf minkudo. Right? Right! Dat is toch nieeeecht schjlecht. En dat op maar 9553 reaguursels... Als die lui nou eens beter zouden stemmen in de stembureaus...
@ Bakito | 19-12-11 | 22:58
De manier waarop je tegen die zogenaamde bruinhemden ageert lijkt het er wel op.
Wist je trouwens dat rood en groen samen gemengd bruin geeft?
Bruinhemden dus geen wonder dat ze niet jouw aartsvijanden zijn.
@pius | 19-12-11 | 23:03
LOL. Die kende ik nog niet....
@Hölzenbein | 19-12-11 | 23:01
Nou, dat ze verwachten dat de overheid alles oplost, maar dat ze daarvoor geen belasting hoeven te betalen.
Inmiddels moet ik ook in de top tweehonderd van slechtse tegels staan, de zogenaamde 'infamous words', maar die kan ik niet lezen met deze browser.
Een min-min scenario me dunkt.
Hölzenbein | 19-12-11 | 22:57
LOL. Niet zo ontevreden joh. je hebt altijd baas onder baas.
@Bakito | 19-12-11 | 22:58
Wat vind je leuk aan bruinhemden dat ze ook bruine dassen hebben?
@Hölzenbein | 19-12-11 | 22:57
Bijna goed. 32547 plus en 44922 minus.
Bakito | 19-12-11 | 22:52
Gezien mijn inhaalrace dit jaar ben ik topfavoriet.
You better prepare;)
@solidstate | 19-12-11 | 22:56
Ik zie bruinhemden niet als aartsvijanden.
Anders zat ik wel op DeJoop!
Over kudo's gesproken... Ik zie ik heb 12375 minkudo's, en ja ik zeg het nog met droge ogen ;) Ik zie ook er waren 77469 stemmerts. Wil dat dan zeggen dat ik eigenlijk 65094 plus stemmen heb? Redactie of atmos, leg es effe uit please. Indien dat zo is heb ik helaas te weinig kritiek gegeven.
@ Bakito | 19-12-11 | 22:46
Jij maakt mij uit voor bruinhemd en zegt dan dat het MIJN makke is dat ik critici als aartsvijanden zie.
Er is hier toch wel sprake van een gigantische balk in je oog
@Hölzenbein | 19-12-11 | 22:49
Het eremetaal is toch al verdeeld.
Volgend jaar moet we Minus Pius in de smiezen houden trouwens.
@Bakito | 19-12-11 | 22:46
"Jullie makke is om critici meteen als aartsvijand te beschouwen. Daarom zal het nooit wat worden die PVV-hype."
Ben geen kudofetish (hoor wie het zegt), maar ik gooi 10 kudo's naar Bakito!
Hölzenbein | 19-12-11 | 22:48
The minkudo-army rules again.
@pius | 19-12-11 | 22:45
Owh... .. ik wou net zeggen. Nobody foks with us!
@solidstate | 19-12-11 | 22:41
Welnee, ik vind socialisten net zulke idioten als fanatieke moslims en nationalisten als jij.
Jullie makke is om critici meteen als aartsvijand te beschouwen. Daarom zal het nooit wat worden die PVV-hype.
Hölzenbein | 19-12-11 | 22:41
Ik heb hem al geantwoord. Die lezen we niet meer.
Als hij hersens heeft tenminste.
solidstate | 19-12-11 | 22:30
Ik zelf hou het op conservatief, maar dat heeft wel wat socialistische elementen als je wilt.
@corporel | 19-12-11 | 22:16
Hee een beetje respect hè hij is een fokking Jomanda, en Bakito en ik ook!
@ Bakito | 19-12-11 | 22:36
Nee dat is het niet.
Je bent gewoon geprogrammeerd om bij elke PVV'er te roepen dat hij een bruinhemd is. Ik neem het je niet kwalijk dat is het gevolg van 25jaar blootstelling aan het stalinistische propaganda apparaat, die wij de publieke omroep plachten te noemen.
@solidstate | 19-12-11 | 22:34
Huh, dan heb ik waarschijnlijk een ander voor me...
Excuses.
@ Bakito | 19-12-11 | 22:32
Ik ben geen bruinhemd.
Ik hou niet zo van nazi's daarom heb ik ook veel problemen met de islam.
Hee, Solidstate is terug. Eén van de weinige leuke bruinhemden.
@ Bigi Bana Boy | 19-12-11 | 22:25
Heb nooit veel beef met jou gehad. Jij bent wel wat linkser en/of naïever geworden valt me op. ;)
Bigi Bana Boy | 19-12-11 | 22:25
Dat is waar. Ik ben hem ook wel gaan waarderen in alle eerlijkheid.
What you read is what you get;)
pius | 19-12-11 | 22:17
Met solidstate kun je altijd lekker op elkaar inhakken. Hard maar fair wnat zo is hij wel.
Zeg Van Rossem; Heb je nou echt niks beters(te doen)?
@corporel | 19-12-11 | 21:37
Klopt. Verstandige mensen zoeken elkaar op.
Zie ook: het onderwijs.
solidstate | 19-12-11 | 22:21
;)
corporel | 19-12-11 | 22:16
Nee ik bedoel de doctrine van de Heer brussen, scribent alhier. De zogenaamde Brussendoctrine dus.
Die, ik hoop dat ik het correct quote anders mijn welgemeende excuses aan dhr brussen, in een briljante bui beweerde dat 80 procent van de reaguurders randdebielen zijn. En prima analyse wat mij betreft.
En met analytisch vermogen van dhr Brussen is helegaar niets mis of wou u anders beweren soms, nou?
Enfin, de conclusie moet zijn het gezien de Brussendoctrine de voorkeur heeft om in het mindkudoklassement te staan, tenminste, als je over enig verstand beschikt.
Waarvan akte.
@ pius | 19-12-11 | 22:17
True.... ;)
@daniel78 | 19-12-11 | 20:37
Waar doe ik dat? Kan je dat even aangeven? Ga je mij nu allerlei hersenspinsels van je zelf in mijn schoenen schuiven? Dat is jouw mening, niet iets dat ik geschreven heb of wat ik van mening ben!
solidstate | 19-12-11 | 22:15
Ach. Af en toe moeten wij in de clinch liggen. Anders word het maar saai allemaal.
-weggejorist-
Blokkertje! | 19-12-11 | 22:09
Toen hadden alle Pvv-stemmers nog een grote bek.
Ergens is de afname van reaguursels op dit topic het bewijs dat er genoeg weldenkenden op de Pvv hebben gestemd. Alleen het kaf blijft achter.
En dat is hoopgevend.
@ pius | 19-12-11 | 22:02
Je weet zelf hoe we weleens in de clinch gelegen hebben. Plots was dat over nu is het weer terug. Ik ben niet van standpunt veranderd hoor. Ligt niet aan mij.
Maar vanaf nu On topic graag...
Slim meisje hoor. "knows Nederlands taal". Toe maar.
Toen de PVV nog in de oppositie zat was het bezoeken van GS véél leuker.
Geen idee waarom, maar dat doet er ook niet langer toe, volgende keer stem ik blanco en help ik geen enkele malloot meer in het zadel!
aan alle PVV adepten hier: probeer eens inhoudelijk te reaguren ipv op de man te spelen,aan dat euvel gaat de hele partij naar de kl***.
solidstate | 19-12-11 | 22:01
Beetje laf. Eerst van alles beweren en dan je mond houden.
Tsja.
@ pius | 19-12-11 | 21:58
Denk dat je dat zelf wel kan invullen.
Hier lijkt het me niet de juiste plaats om over uit te wijden.
Beetje off-topic enzo
solidstate | 19-12-11 | 21:55
Ommezwaai? Vertel.
@ pius | 19-12-11 | 21:46
Toch heb ik je vanaf begin goed ingeschat en het blijkt te kloppen.
Vond jou plotselinge ommezwaai wel wat apart maar je bent weer terug bij de basis zie ik.
corporel | 19-12-11 | 21:37
Kennelijk ben jij niet op de hoogte van de 80 procentsdoctrine. En dat is merkwaardig.
Want hij gaat over jou.
solidstate | 19-12-11 | 21:39
Tuurlijk. Ik heb al genoeg andere reaguurders ontmoet trouwens. Die weten wie ik ben.
Maar daar ben jij te laf voor. Of te verstandig natuurlijk aangezien jij een schrijvende riool bent.
Dat kan ook.
Ik zou ook opstappen als iemand uit mijn fractie het serieus op begint te nemen voor voetbalrelikwiën.
www.westonline.nl/nieuws/pvv-bezorgd-o...
@ pius | 19-12-11 | 21:36
Jij kan daar wel over mee praten je anders voordoen dan dat je bent, hé?
@ dmekdn | 19-12-11 | 21:08
Dat heb je fout gedacht.
Moslims willen alleen met Wilders in debat als zij kunnen bepalen waar over gepraat gaat worden.
Dat is dus geen debat maar een senario afspelen
-weggejorist-
solidstate | 19-12-11 | 21:33
Onzin. Die partij van jou is een schandalige verzameling hersenlozen. Dat ontkennen is ongeloofwaardiger dan de Turkse genocide ontkennen.
Bijvoorbeeld.
Waarom rekenen de linkse huilers dit de PVV eigenlijk aan? Dit lijkt me meer D66 aan te rekenen. De helft van de VVD bleek ook uit D66 infiltranten te bestaan.
-_- joris fix die bmovl filter eens van je. klik op update -_-
-weggejorist-
iets zegt me dat het kaf van het koren wordt gescheiden. kan ook bijna niet anders met nieuwe partijen. er zitten altijd te oppervlakkige zakkenvullers tussen.
de tandarts | 19-12-11 | 20:43 | + 1 -
Ik kan me wel vinden in sommige kritieken hoor, maar als je bijvoorbeeld de kritiek van fortuyn had en die van wilders nu dan is dat wel van een hele andere orde.
Wilders gaat ook nooit met islamieten in debat, ik heb zelf het idee dat hij het zelf intellectueel niet tot in de fijne puntjes heeft uitgedacht.
@corporel | 19-12-11 | 20:56
Iedereen?
-weggejorist-
Hoedje af! Bij de PVV functioneert het zelfreinigingsmechanisme tenminste ook nog tussen de verkiezingen door. Als zo iemand straks 'per ongeluk' als burgemeester van Utrecht of stadsdeelvoorzitter in Amsterdam wordt 'gekozen' wordt het wat moeilijker om ze weg te krijgen. Alhoewel ze als bestuurder van puinhopen als InHolland of de HvA misschien nog wel bruikbaar zouden zijn. Dat wel!
Het is dat de PVV niet aan leden doet anders was ik ook van die partij lid geworden. Je carriere aan het toeval overlaten is immers voor mensen die geen carriere hebben.
Heel erg dit. Meneer Wilders heeft een goede boodschap. Soms heeft hij wat gekke standpunten maar grosso-modo heeft hij een heel goed punt: de islamisering van Nederland en Europa moet gestopt worden. Het is jammer dat het moeilijk is om bekwame mensen te vinden. In Finland speelt een zelfde probleem met Perussuomalaiset.
Bakito | 19-12-11 | 20:34
Oww. Kudt.
@pius | 19-12-11 | 20:32
Zou jij je niet een klein beetje gedeisd moeten houden vanwegen je broederszonden?
@corporel | 19-12-11 | 20:38
Altijd alle....?
Beetje overdreven niet. Of heb je bewijs?
-weggejorist-
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:20 | + -2 -
Je doet alsof ik er wakker van lig dat er verkiezingen zouden komen? Ik ben echt niet bang voor verkiezingen.Ik zeg je kunt verkiezingen nooit voorspellen.Ik zeg wel wat is het alternatief? Want met paars+ en meer geld en macht voor de EU komen VVD en CDA echt niet weg.Dan worden ze electoraal geslacht.Alleen een kleine minderheid 10% van de Nederlandse bevolking steunt dat soort zaken en zij stemmen D66.
-weggejorist en opgerot-
Prima dat lui als die Van de Waal en Van der Stoep in een vroegtijdig stadium opgeruimd worden. Kunnen ze in ieder geval straks niet meer deelraadvoorzitter, burgemeester of hoofdcommissaris van een grote (voormalig linkse) stad worden.
@pius | 19-12-11 | 20:32
Ik doelde meer op de podiumplaatsen....
Bakito | 19-12-11 | 20:31
Ohja. Sorry. Voor dat soort perversiteiten ben ik niet in inderdaad.
Goorlappen die Pvv-ers zeg.
@pius | 19-12-11 | 20:29
Bemoei je er niet mee. Hij zegt toch trio.
dmekdn | 19-12-11 | 20:27
Respect. Wijsheid komt door fouten maken.
Zo is dat.
en de fappic is waar? die foto die ik bij opklik zag, staat al in het verhaaltje dus die kan het niet zijn, toch? iemand?
smdyasc | 19-12-11 | 20:20
Rooie weiden, zeiko trio? Jij moet stoppen met drinken vrees ik.
Gelukkig heb ik mij ideologisch allang gedistantieerd van deze bananenrepubliek partij dus ik kan me er niet meer druk om maken.
Hoe ik ooit een stem op deze mensen heb kunnen uitbrengen is me een raadsel maar al doende leert men...
Bakito | 19-12-11 | 20:23
Ook.
Mooie vrouw. Zou wel een debat met haar aan willen gaan! Amendementje erbij mmm...
@Turrukje | 19-12-11 | 20:22 |
Zullen we je even alleen laten met je leeftijdsgenoten?
@smdyasc | 19-12-11 | 20:20
Daar probeer ik wel naar te streven. Recht voor de raap, niet alleen als anonieme reaguurder.
Jij?
Al die PVV minnetjeszetters, hoe oud zouden ze zijn? Lijken me voornamelijk gefrustreerde pubertjes
@Bakito | 19-12-11 | 18:38
Bij de LPF kwam de teloorgang ook pas later in een stroomversnelling.
@Bakito | 19-12-11 | 20:14 |
Waarom pleur jij niet op met de rest van je zeiko trio rechtstreeks naar andere voor jou meer rooie/groene weiden en zeg tegen je kennissen wat je werkelijk van ze denkt, dan hoeven ze ook geen illusies te maken.
@poepkop | 19-12-11 | 20:17
Ze doen inderdaad niks voor elkaar onder.
www.google.nl/search?q=pvda+opgestapt
I rest my case.
Alph Bolkenstein | 19-12-11 | 20:12
Je bedoeld kruk op die lijst.
@Einde van de Domheid | 19-12-11 | 20:09
Ik denk "down".
harry pikkel | 19-12-11 | 20:00
Dank voor je oprechtheid;)
Bakito | 19-12-11 | 20:04
Ja, dat schiet nog niet erg op. Beide partijen spelen nog te behoudend. DM.
@corporel | 19-12-11 | 20:09
Niet alle. Van de ca. 50 die ik persoonlijk ken, ongeveer de helft
Hoog tijd dat de kieswet verandert. Natuurlijk godgeklaagd dat een backbencher die zonder eigen voorkeurstemmen (voldoende voor een eigen zetel) op het pluche kwam, zelfstandig door kan gaan. In dergelijke gevallen is het wegwezen zonder wachtgeld, en de volgende op de PVV lijst op die kruk.
Weet je wie ook binnenkort voor zich zelf gaat beginnen... die beroepsalcohollist Hero Brinkman..... die mag het jaar nog vol maken maar daarna kan hij eindelijk zijn kinderdagverblijf opstarten...
-weggejorist-
Bakito | 19-12-11 | 18:40 | + 6 -
Scherp!
Up or out?
Als Geert nou slim zou zijn, dan is hij de regisseur van deze partijbrekers. Hij weet namelijk heel goed da partijbrekers veel publiciteit opleveren. Maar nog belangrijker, solerende partijbrekers scheppen belofte voor de toekomst! Opnieuw beginnen, nieuwer, beter, vetter! Geen gezeik over het verleden van een partijlid..... nieuwe mensen, steeds nieuwe mensen, steeds nieuwe hoop!
@harry pikkel | 19-12-11 | 20:00
Wij moeten elkaar ook nog een keer afjagen toch?
pius | 19-12-11 | 19:55
De wederopstanding van Feyenoord verbaast me meer dan de ondergang van de PVV. Heb genoten gisteren. Ze spelen met een hoop kloten. Tegenstander afjagen, daar houd ik wel van.
Helga van Leur is mooier, veel mooier!
Lievvvvv
Toch blijf ik de pvv-ers die het volhouden, dapper vinden.
pius | 19-12-11 | 19:54
Bakito | 19-12-11 | 19:56
:)
Dat foekie-foekie vind ik toch een tenenkrommend begrip... zeg gewoon neuken!
vanhetvarken | 19-12-11 | 19:42
Wat lul jij nou weer.
@vetkleppert | 19-12-11 | 19:51
Kom volgende keer naar de GS-borrel. Ik geloof er niks van... ;)
harry pikkel | 19-12-11 | 19:52
Ik heb voordat de PVV zelfs maar bestond al voorspeld dat ze in chaos tenonder zouden gaan.
Maar ik heb dan ook toegang tot kwaliteitsorakels.
Waar blijft je respect voor het spel van Feyenoord trouwens?
Eens een hoer, altijd een hoer.
De PVV. Het had zó mooi voor menigeen kunnen zijn. Overigens is het absoluut niet mijn partij maar dat terzijde.
vetkleppert | 19-12-11 | 19:51
Respect. Zolang mensen het maar toegeven kan ik zelfs met Idi Amin door 1 deur.
Biertje?
pius | 19-12-11 | 19:51
Jij zag het getal 0?
harry pikkel | 19-12-11 | 19:45
*grijnst*
@Superior Bastard | 19-12-11 | 19:45
Ik ben een fascist met een enorme onderbuik.
Cum_Fraude | 19-12-11 | 19:27
Ik heb het ook voorzien. Een hele zoekmachine vol bewijs daarvan.
Ik ben een fokking Jomanda man.
Ik dacht ik 'r zou doen, maar als je ff zoekt zie dat ide profielfoto wel erg geshopt is.
@vanhetvarken | 19-12-11 | 19:42
Klopt. Zo heb ik bijvoorbeeld jaren niet meer kijken of luisteren mijn kabelabbonnement opgezegd. Ik kan dat riool missen als een enge ziekte.
Ik download zelf wel wat ik zien of horen wil.
vetkleppert | 19-12-11 | 19:26 | + 0 -
Jij bent toch homo?
Zjozef | 19-12-11 | 19:44
Ja, dat was mij ook al opgevallen. De PVDA wordt hier altijd met fluwelen handschoenen aangepakt. Dat moet eens over zijn!
@vanhetvarken | 19-12-11 | 19:42
De PVV hoort inmiddels óók tot dat establishment.
Daar gaat dit topic over.
Tuurlijk groot in beeld brengen over de PVV.Maar als het een ander is blijft het wel stil bv bij de PvdA, vandaag op de radio gehoord, een PEDOFIEL raadslid moet weg maar gaat verder met eigen partij. De vies peuk. Maar waar blijft een groot bericht hier over????????
vetkleppert | 19-12-11 | 19:31
Een fors deel van het electoraat is kennelijk niet meer onder de indruk van de politieke spelletjes van de elite en de naar subsidie hunkerende media.
@Parel van het Zuiden | 19-12-11 | 19:30
"Jij zult mij sowieso niet begrijpen."
Mwoaah... valt wel mee hoor pareltje.
@vandiedingenja | 19-12-11 | 19:35
Ja leuk hè. Nou zeg niet dat jij er ook nog wilt doen.
@BeunDeHaas | 19-12-11 | 18:43
Is dat dezelfde?
twitter.com/#!/EhsanJami1985/status/14...
@Cum_Fraude | 19-12-11 | 19:27
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/...
Parel van het Zuiden | 19-12-11 | 19:30
Er is niet 1 partij, die zoveel tegenwerking geniet als de PVV, dat garandeert, dat de PVV niet betrokken raakt in het web van de zelfbenoemde elite, die iedere keer weer bewijst, dat ze naast alleen maar hun eigen zakken vullen, werkelijk helemaal niets wisten en weten te betekenen voor NL.
@Cum_Fraude | 19-12-11 | 19:27
Je kunt alles terugvinden in search-geenstijl.thruhere.net/
Blijft een lekker wijf...
Dus je ex aan de kant zetten en dan meteen met een ander het bed in duiken. Wat een topwijf... voor een keertje.
@vetkleppert | 19-12-11 | 19:26
Tja, prioriteiten. Hier mag je in veel horeca gewoon roken. Om maar eens iets te noemen.
@vanhetvarken | 19-12-11 | 19:28
Terwijl ze 24/7 alle media volgodwinnen denkt het electoraat:
Lul maar tegen me reedt, want me kop is ziek.
Hölzenbein | 19-12-11 | 19:22
Met het niet snappen, wordt het er niet beter op.
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:16 |
Lezen Hölzy, lezen!
.
Ik schrijf over de onvrede over Europa. Een onderwerp waar SP en PVV niet ver uit elkaar liggen.
.
Daarnaast zijn nog wel meer voorbeelden, maar daar heb ik niet over geschreven.
.
Jij zult mij sowieso niet begrijpen. Ik zie de PVV niet als iets speciaals. Niet om te steunen, niet om te bestrijden. Die meningen zijn er en m.i. Is het goed dat er een partij is die dat verwoord.
.
Ik hoop zelf ook nog altijd op een echte liberale partij zodat ook mijn gedachtengoed verwoord wordt in de 2e kamer.
Heel ontnuchterend voor links correct Nederland, moet toch zijn, dat die constante anti-propaganda, geen deuk in een pakje boter slaat bij het electoraat van de PVV. Moet een beetje beangstigend zijn.
over neuquertje gesproken...
@Holzenbein en Bakito
Och, 'wij hebben dit voorzien', 'zie je nou wel!'. Wat een onzin. Jullie hebben dit net zo goed voorzien als Nostradamus 9/11 voorzag.
@Bakito | 19-12-11 | 19:20
De pest is dat ik en Mevrouw Klep ons geld alleen in een randstad-achtige omgeving kunnen verdienen.
En vroeger kon je daar ook nog leuk uitgaan, voordat het met rookverboden, sluitingstijden en testosteronculturelen vernacheld was. In de tijd dat je voor minder dan vier gulden een pakje sigaretten kocht, zeg maar. En voor een gulden vijfenvijftig een liter benzine.
Wat een ongelooflijke paupers om zo te koop te lopen met je privéleven op twitter et cetera! Wat een arremoe en dan kun je tegen de "gevestigde orde" zijn maar of je nu beter af bent met dit soort lui? Die bovendien overduidelijk nog eens laten merken dat het hen om macht en status te doen is en echt niet om idealen.
Ik zou d'r doen.
Goed zo meisje, het schip zinkt en jij stapt in je eigen reddingsboot.
*Titanic kijken gaat*
@smdyasc | 19-12-11 | 19:21
Ik neem nooit een voorbeeld aan losers. Maar wat was je punt zei je?
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:19
Neem er een voorbeeld aan.
LPFfen voor gevorderden dus...
@daniel78 | 19-12-11 | 19:17
Verkiezingen zijn dichter bij dan je denkt. OK nou kunnen weer mensen mij voor gek verklaren, maar mark my words...
@vetkleppert | 19-12-11 | 19:18
Buiten de randstad. Oost, noord of zuid. Ruimte genoeg en je mag én kunt hier bijna overal 130 rijden. ;)
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:13 | + 0 -
CDA of PvdA kunnen met het juiste poppetje zo weer de grootste worden.Wat dat betreft is de Nederlandse kiezer erg onvoorspelbaar.
@vanhetvarken | 19-12-11 | 19:10
Zelfreinigend vind ik wel een goede term ja. De PVV is net een cartoonfiguur dat zich zelf aan het uitgommen is van beneden naar boven, zelfreinigend dus.
@Bakito | 19-12-11 | 19:17
Waar wonen jullie dan?
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:13 | + 0 -
Ach we zien wel, het is nog een hele lange tijd tot verkiezingen.
Ons democratisch systeem faalt waar het op moderne techniek komt.
@vetkleppert | 19-12-11 | 19:14
De randstad is ernstig verpauperd. Dat is niet alleen af te schuiven op immigranten.
Waarom kom je niet bij ons wonen?
@Parel van het Zuiden | 19-12-11 | 19:13
De PVV en de SP met elkaar vergelijken is als appels met peren vergelijken. Ook al hebben ze toevallig enkele gelijke programmapunten, het zijn twee totaal verschillende partijen. Dat dát niemand begrijpt begrijp ik dan weer niet.
Ik vindt het niet erg dat mensen met voorkeurstemmen alleen verder gaan.
Maar het houdt wel in dat ons systeem hard faalt!
Zelf zou ik liever op agendapunten willen stemmen dan op partijen en individuele wegloopmensen.
Een stembusgang waarbij dus je kan stemmen voor of tegen agenda punten.
-Asielzoekers
-marocterreur
-uitkeringen
-kinderbijslag in buitenland
-dijkverbetering
-CO2 opslag
-CO2 heffing(belasting dus)
-Voetbal sponsoring(staats stadions en de politiekosten)
-weed
-weed kweken
enz enz.
Geef de burger bij komende verkiezingen tien punten(kudos)om te verdelen over een dergelijk lijstje en maak werk van de uitkomsten.
Want als er echt iets te kiezen is dan zullen de opkomsten groter zijn en de uitkomst helemaal niet wat laf (links) Nederland wil zien!
@Koninging Beatricks | 19-12-11 | 19:11
Nee, nu maak je je er wel heeeel goedkoop vanaf. Laat maar, het lukt je dus niet.
Leuk meisje om te zien. Verder irrelevant.
@Bakito | 19-12-11 | 19:10
Ondertussen kijkt iedereen elkaar kwaad aan vanwege het wangedrag van dat ene kleine groepje dat het verpest voor de rest.
Fascist! Dhimi! En meer van dat.
Terwijl de kloteklappers gewoon doorkloten.
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:06 |
De onvrede groeit, met name over Europa.. Netjes als de Nederlandse burger over het algemeen is zal hij/zij dit electoraal uiten. Qua keuze in partijen kom je dan al snel uit bij SP en PVV. Dit wordt niet gemeten maar kun je wel verwachten als logisch gevolg van de nu ontstane situatie. Laat ik het afnemende geduld met sommige bevolkingsgroepen en de gevestigde politiek daarbij nog even buiten beschouwing.
@daniel78 | 19-12-11 | 19:07
Ik vind het fascinerend dat je bij een ondergaand schip nog steeds de vlag omhoog houdt met positieve hoop. Het lijkt wel Pirates of the Caribbean. Ken je die scene waar Jack Sparrow van zijn zinkende schip afstapt? Moest ik even aan denken. *gniffel*
Er lopen niet een paar VVD stemmers rond de spijt hebben van hun stem.
@vanhetvarken | 19-12-11 | 19:10
Jaja.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/12/...
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:07
Allemaal.
@vetkleppert | 19-12-11 | 19:06
Nou ja, misschien hebben werkgevers dezelfde bedenkingen over PVV-ers.
PVV komt met vallen en opstaan, toch aan steeds meer loyaal kader, die in de praktijk geoefend worden. Het is helaas onmogelijk in het Nederlandse systeem, om duidelijke minkukels te verwijderen, zonder ze een zetel mee te geven. Het zelfreinigend vermogen van de PVV draait op volle toeren.
Het is ; voormalig neukertje , dus zonder e achter voormalig.
@Parel van het Zuiden | 19-12-11 | 19:03
To be honest, ik heb jaren tussen de linkse activisten gezeten en me verbaasd over de grote hoeveelheid dogma's. Daarvoor groeide ik op in een streng plattelands- CDA-milieu.
Je snapt dan misschien mijn cynisme toen iedereen ineens als een blind paard achter Fortuyn en daarna Wilders aan begon te rennen.
@Parel van het Zuiden 18:55: Eens. Het wordt tijd dat de kieswet wordt aangepast: als je niet voldoende voorkeursstemmen krijgt, dan behoort je zetel gewoon aan de partij te vervallen als je vertrekt. In principe (volgens de kieswet) zit men er op persoonlijke titel, maar de praktijk is dat het gros van de bestuurders op het ticket van de partij een zetel verovert. Sommigen beseffen dat en zijn zo netjes om de zetel terug te geven als ze de partij verlaten, maar het is al zover dat we daar bewondering voor voelen. Pluchekleven is de norm geworden.
Riep iemand mij?
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:02 | + 0 -
De Hond zei dat de PVV 12 zetels zou halen bij de vorige verkiezingen het werden er 24.Dus de hond peilt de PVV altijd lager als dat het in werkelijkheid is.Zal niet raar kijken als het de grootste partij van het land wordt. De VVD haalde kiezers doordat de PVV zo laag gepeild werd en de PvdA serieus leek de grootste te worden.
@Koninging Beatricks | 19-12-11 | 19:06
Help mij even op weg en noem er eens een paar waaruit dat blijkt.
@DaveDH | 19-12-11 | 19:04
Ik geloof niet zo in peilers (behalve brugpeilers dan), ze zitten er meestal naast. Ben wel altijd benieuwd waar mensen zich op baseren als ze zeggen dat de PVV groeit. Je bent nooit te oud om te leren.
@Hölzenbein | 19-12-11 | 19:04
Stel die vraag anders eerst even bij al jou tegels van het afgelopen jaar.
@daniel78 | 19-12-11 | 18:59
Politiek is water bij de wijn doen, mogelijkheden genoeg.
De PVV zit nu toch ook met een halve bil op het pluche?
@Bakito | 19-12-11 | 19:00
Ik kan het werkgevers niet kwalijk nemen dat ze graag wedden op iemand die netjes Nederlands spreekt, geen groot aantal opvallende overeenkomsten vertoont met mensen met wie hij eerder problemen heeft gehad en een prettige testosteronvrije houding heeft.
Vooral niet als je bedenkt hoe moeilijk en kostbaar het is om weer van iemand af te komen.
Bovendien: mijn medelijden is op. In het algemeen. Al heeeel lang.
@Bakito | 19-12-11 | 19:04
Ja, dat begrijp ik.
@AntiSoof | 19-12-11 | 19:01
Als je hier 'mens' zegt, krijgen sommigen hier hallucinaties over sokken gemaakt van een specifieke veesoort.
Vandaar de wat formelere terminologie.
@Koninging Beatricks | 19-12-11 | 18:51
En welke meerwaarde heeft je tegel denk je?
Hölzenbein | 19-12-11 | 19:02
Welke peiler geloof je dan wel?
@Bakito | 19-12-11 | 18:59 |
Daar zijn we het eens. Ik ben blij dat steeds meer burgers dit aan het beseffen zijn. Ik ben minder blij met het feit dat politici dit groeiende besef niet zien en daar naar handelen. Er dreigt een gevaarlijk schisma.
Jackanders | 19-12-11 | 18:57
LOL de SP? denk het niet hoor... er is nog steeds geen linkse meerderheid en de VVD samen met de SP lijkt mij gezien hun program onmogelijk....
Maar nu ik er zo over nadenk.... We zijn de afgelopen week getuige geweest hoe de VDD hun liberale basis principes hebben verkocht aan de SGP voor hun twee zeteltjes... Dus ja het zou toch zo maar kunnen.
@daniel78 | 19-12-11 | 18:54
Zeg vriend. Volgens mij is de PVV de derde partij van het land. Ik weet niet waar je de hele tijd zat, maar het droomscenario van tweede grootste partij is ver weg. En kan je even aangeven waar staat dat die partij groeit, en kom mij niet met sprookjesverteller De Hond aan...
daniel78 | 19-12-11 | 18:51 |
Bij de SP daar zijn pas veel raadsleden opgestapt.
@Bakito | 19-12-11 | 18:59
Weet je, ik vind het begrip 'burger' of 'onderdaan' al verdacht. Ik ben gewoon een mens.
@vetkleppert | 19-12-11 | 18:55
Beetje wat Marokkanen overkomt als ze solliciteren.
Ik snap het.
@Jackanders | 19-12-11 | 18:57 | + 0 -
Met wie gaat de SP dan regeren om wat in de melk te brokkelen te hebben?
@Parel van het Zuiden | 19-12-11 | 18:55
Dat je al individu wordt belogen en genaaid door de overheden was mij al een tijdje duidelijk.
Ik vind het wel prettig dat steeds meer burgers tot dat inzicht komen.
LOL. De Pvv heeft zich toch wel de meest trieste partij van het jaar betoond.
Met de snelheid waarin de partij de reguliere partijen in negatieve zin heeft ingehaald zijn we binnen twee dagen op mars.
Soms heb ik zelfs een heel klein beetje medelijden met Geert. Hier kan geen fractiediscipline tegenop.
Dit is een beginnetje. Het zo goed zijn als alle kamerleden dit voorbeeld zouden volgen. Weg met dat partijgedoe. Maar ja. Met het pikmeer arrest in het achterhoofd en het feit dat de wet niet aan de grondwet getoetst kan (?) worden, maakt de burger alsnog onmondig.
LOL. De Pvv heeft zich toch wel de meest trieste partij van het jaar betoond.
Met de snelheid waarin de partij de reguliere partijen in negatieve zin heeft ingehaald zijn we binnen twee dagen op mars.
Soms heb ik zelfs een heel klein beetje medelijden met Geert. Hier kan geen fractiediscipline tegenop.
@brutus68 | 19-12-11 | 18:52
Uiteindelijk gaan ze verloren in de 'meeuwigheid' idd.
Roemer is nu aan de beurt om wat in de melk te brokkelen, al zullen velen dat hier als een ramp-scenario zien.
@brutus68 | 19-12-11 | 18:52
De LPF werd overgenomen door de vastgoedsector c.q. Harry Mens. Wilders lijkt daarentegen slechts lichtgewichten te selecteren.
Zou hij de partij expres karikaturaal willen houden om zo niet al te groot te worden?
@Bakito | 19-12-11 | 18:49 |
Ga fijn je gang. Wat mij betreft gaan alle partijen door het stof. Van mij mag zelfs wettelijk worden vastgelegd dat zetels niet meer persoonlijk zijn.
.
Wat ik wel nog even van jullie twee slimmerikken wil weten. Jullie zijn beide burger en kiezer. Dit soort opportunisten naaien de burger en de kiezer. Genieten jullie er al een beetje van?
@Bakito | 19-12-11 | 18:51
Al zo vaak uitgelegd. Bijna onmogelijk te vinden wegens gevaar voor eigen leven en familie, berufsverbot, einde carriere, geen terugkomgarantie als ambtenaar, enzovoort enzoverder.
Verder zou ik heel tevreden zijn met Wilders, Agema en 74 zetels met opblaaspoppen erop voor de PVV.
@brutus68 | 19-12-11 | 18:52 | + 0 -
Dat valt wel mee vriend. De PVV is de tweede partij van het land en groeiende ondanks het gebrek aan democratie em de media aandacht.
@Parel van het Zuiden | 19-12-11 | 18:45
Een kwart van de gemeenteraadsleden stapt voor het einde van de raadsperiode van vier jaar op blijkt uit onderzoek.
www.volkskrant.nl/binnenland/article13...
Het lijkt gvd ondertussen wel de SP of D'66 met al die afsplitsingen en weglopende fractieleden.
@Bakito | 19-12-11 | 18:49
Yep, maar je kon erop wachten. Het is helaas wat minder cabaret dan de LPF maar de PVV is een stervende meeuw aan het worden.
@vetkleppert | 19-12-11 | 18:48
Vraag jij je nooit af waarom jouw partij geen capabele mensen aanstelt?
@Hölzenbein | 19-12-11 | 18:34 "toen werd ik voor gek verklaard"
Hoezo 'toen' :)
Hoeveel raadsleden zijn uit andere partijen gestapt? Of moeten we alleen aandacht geven aan de PVV?
@Bakito | 19-12-11 | 18:46
Mijn vertrouwen in de mensheid laat ik nooit meer los, ofschoon er zijn idioten die leren het nooit.
Dat voor jezelf beginnen is zo sneu, inleveren die zetel. Meteen.
@Parel van het Zuiden | 19-12-11 | 18:45
Je draait het om. Op GS werd altijd ingehakt op opportunisme bij partijen als PvdA, GL en CDA. De PVV zou wel even een einde maken aan deze oude politiek. Mooi niet, geheel volgens voorspelling van Hölzenbein en mij.
Laat ons even leedvermaak hebben, we hebben er keihard voor gewerkt.
@Bakito | 19-12-11 | 18:46
Klopt. En al zouden er naast Wilders en Agema alleen maar opblaaspoppen in de kamer zitten, dan zou ik alleen maar willen dat het er zo veel mogelijk zijn.
En dus gewoon weer PVV stemmen.
@Hölzenbein | 19-12-11 | 18:45
De PVV is dan uiteindelijk toch de partij van burgers die het zat zijn.
@Bakito | 19-12-11 | 18:44
Tja, one blunder after the other, ik zag het ook effe niet meer. Handig zo'n lijstje.
@bakito & hölzenbein:
Jullie springen erop als vliegen op een kadaver. Wel amusant schouwspel hoor. Onthouden jullie deze keer wel dat 'back benchers' die voor eigen glorie gaan niet sec een PVV fenomeen is en vooral heel schadelijk is voor het reeds tanende vertrouwen in de politiek?
Het verval van de klaplopers en losers BEWEGING is begonnen, zoals verwacht de LPF achterna.
Geen fan van fractiediscipline, blindgangers worden in geen enkele fractie gewaardeerd. Laat juf lekker solo gaan.
Wat mij opvalt is dat er steeds minder PVV kwakers hier rondkwijlen. Lui die altijd zo hun buik vol hadden over die glanspartij. Het wordt rustiger...
Laat ik nu in Den Haag wonen en het een kudtstadt vinden met een overdaad aan autistische bestuurders, allemaal.
@Hölzenbein | 19-12-11 | 18:42
Toch netjes dat @Exorbis de deceptie voor ons even categorisch heeft opgetikt.
Zelf zag ik door de bomen het bos niet meer. ;)
@ drs.Nee | 19-12-11 | 18:41 | + 0 -
Drankjes rondbrengen, op handen en knieën de post rondbrengen en ik geloof blowjobs onder de tafel...
Het leek even heel mooi met de PVV... maar helaas.
Ik voorzie al redelijk snel het einde van deze partij.
Het grootste probleem is, dat er eigenlijk ook niet echt een alternatief is. En eerlijk gezegd vind ik dat wel jammer, want ze brachten wel diversiteit in de politiek. Dit, ondanks dat ik niet op ze zou stemmen.
@Bakito | 19-12-11 | 18:40
Die is nog aan de drank, die 12 punten bekijken die ze aangeboden kreeg van een van de reaguurders in een andere topic.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Marjolein van de Waal? Nog nooit van gehoord. Wat deed ze in die partij dan?
Deze dame wist vantevoren waar ze aan begon. Zou ze soms een *kuch* kruiwagen nodig hebben gehad om politiek gezien binnen te komen?
Waar is La Vie en Rose eigenlijk?
Meelifters, bijna allemaal, in Geert's clubje.
@Hölzenbein | 19-12-11 | 18:34
Toch is het jammer, al is de teloorgang bij de PVV minder gênant dan die van de LPF.
Goh, LPF iemand? Treurig stelletje koekwauzen. Eerst voor een beweging zonder partijdemocratie in een fractie gaan zitten en je dan over de partijdictatuur verbazen. Het niveau van deze baantjesjagers wordt met de dag duidelijker.
Paardenhoofden, paardenhoofden!!!
.... heb ik nodig.
*kalfsvlees is op*
Hoeperdepoep zat op de stoep en laten we vrolijk wezen..
Wat is nog erger dan een PVV'er? Een PVV'er die geen PVV'er is maar opportunistisch meelift met de partij om een zeteltje te veroveren. Graaiers dus. Laagste van het laagste tuig dit.
Ik zou d'r doen....
Borderliners en politiek gaat niet samen. En de PVV zit vol met dit soort patienten.
Is dit nieuws? Of sponsort de PvdA geenstijl?
Uit den Partij voor Volck ende Vaderland?
Liev!
Lijkt de Avro wel.
Snappen die PVV'ers nu pas hoe het werkt in die partij? Dan zijn ze niet echt snugger. O wacht... dat verkondigde ik al heeeeel lang geleden en toen werd ik voor gek verklaard (en troll en weet ik wat allemaal).
Opeens heb je het! Nederland, Den Haag in het bijzonder, zit op Marjolein te wachten. Wat bezielt die back benchers toch? Alsof ze op eigen kracht zo'n plukje pluche hebben bemachtigd.
@Xamsix | 19-12-11 | 18:31
Inderdaad zonder geert is het niks.Dat hebben ze zelfs in N. korea nog beter geregeld.
Het lijkt de SP wel.
Ik denk eerder dat van de Waal en van Doorn stiekem foekie foekie hebben gedaan op het Haagsche gemeentepluche - de stress hè, ik begrijp dat wel - en nu gezellig samen verder gaan fractioneren.
/Nudge nudge, wink wink, say no more
Goed voorbeeld doet volgen Toch ? Greet?
-weggejorist-
-weggejorist-
Wat een tokkietuig is het toch. Kunnen ze behalve aan zichzelf ook aan iets anders denken? Kiezers bijvoorbeeld?
De PVV begint al aardig wat PvdA-trekjes te vertonen.
Zeker n zakje centen gehad van iemand
Zou der doen. PVV of niet
REAGEER OOK