achtergrond

Geenstijl

KIJKCIJFERS #TVOH GIGANTISCH GESTEGEN

vooisoghollan.jpgFeli. Opstekertje voor Talpa, RTL, Haribo, Vodafone, Cola, en John de Mol in het bijzonder. Slagschip The Voice of Holland heeft in één week tijd honderdduizend kijkers gewonnen. Vorige week vrijdag keken nog een luizige 3.394.000 mensen (meer dan de helft van televisiekijkend Nederland) naar de volstrekt niet gescripte talentenjacht op RTL Unilever. Gisteravond steeg het aantal kijkers sensationeel. Liefst 3.514.000 dociele ikeabankzombies met een miserabel leventje en een LG-flatskrien van de BCC tuneden in op RTL4, om te kijken naar de zoektocht naar de nieuwe Zingende Sneukees die volgend jaar op een triest podiumpje bij de Bijenkorf zijn kunstje mag doen. Ingewijden wijten de sensationele winst van #TVOH aan de terrasjesmensen die de uitzending meekeken op een groot scherm, de *gaap* programmering op de publieke zenders, de vele (287) reclameblokken, het Humana-hemdje van Martijn Krabbé, de totaal niet doorzichtige instant spontaniteit van Het Merk Wendy van Dijk, het immer storende regiolect van de heren Nick & Simon, de gratuite grapjes over de lengte van die ADHD-kobold en de zoveelste tuthola die meent "Samsung Laik Joe" van 3FM-diva Adele te moeten nadoen. Voor eenieder die het desondanks gemist heeft: ♫ AAAIIII HEURT ♫.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.