achtergrond

Geenstijl

Opinie! 'Ik vind GeenStijl slecht'

britjesus.png"Ik vind deze twee sites http://www.geenstijl.nl/ en http://www.spitsnieuws.nl/ slechte sites en dan vooral geenstijl vind ik slecht. Ik heb weleens de site en de reacties van mensen gelezen en ben tot de volgende conclusie gekomen. Het is grof, bijna alleen maar haat en andere mensen belachelijk maken, uitschelden. Een soort afvalbak waar mensen hun gal spuwen. Vaak wordt er op bepaalde bevolkingsgroepen zoals de Marokkanen een vergrootglas gehouden, daarnaast spotten en proberen ze mijn geloof (ben zelf christen) steeds weer belachelijk te maken en mensen waarvan ik echt geloof dat ze als gelovigen als rechtvaardigen wandelen, ook belachelijk maken. Misschien speelt het zich wel in de maatschappij af, waarin mensen steeds minder liefde hebben naar elkaar, steeds meer haat en andere proberen onderuit te halen. Eigenlijk het tegenovergestelde van wat ik in Jezus terugvind, in Jezus vind ik echte liefde, barmhartigheid, mededogen. 2Petrus3vers3: Dit vooral moet gij weten, dat er in de laatste dagen spotters met spotternij zullen komen, die naar hun eigen begeerten wandelen, vers7: Maar de tegenwoordige hemelen en de aarde zijn door hetzelfde woord als een schat weggelegd, ten vure bewaard tegen de dag van het oordeel en van de ondergang der goddeloze mensen. Tenzij mensen zich bekeren en hun geloof en vetrouwen in Jezus leggen. God wil juist door zijn liefde en geduld, dat mensen behouden worden (1 timoteus2vers3 Dit is goed en aangenaam voor God, onze Heiland, 4 die wil, dat alle mensen behouden worden en tot erkentenis der waarheid komen)." Was getekend, matth0. Hé pssst Godje, trek die e-mail eens heul snel weer in!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.