Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Televaag bombardeert knotsgekke dictator Broertjes

robbiehoogland.jpgGoeiesmorgens. Laten we de dag eens positief beginnen. En wel met de column van Rob Hoogland, de daily opinieman van de Televaag aka onze favoriete oom in de TMG Famiglia. Ook Hoogland hakt mededogenloos in op de benoeming van ex-Volkskrant eindbaas Pieter Broertjes als burgemeester van Hilversum. Een van de grootste bestuurlijke schandalen in na-oorlogs Nederland. Gottallejezus. Mozeskriebel. Die wanbetalende zak hooi van een Broertjes, die bestuurlijke onbenul, die martelhoaxer die zijn krantje luttele dagen voor de verkiezingen openstelde voor de goorste politieke dirt campaign ooit, de journalist die machthebber werd, de controleur van de macht die macht werd. Van journalistieke lul de behanger naar Aleidoïde Regentenkak. Die Pieter Broertjes dus. Columnist Hoogmans doet vandaag in de Televaag een HISTORISCHE belofte. U mag mij eraan houden, ik bungeejump van de Eiffeltoren als ik deze belofte breek [...] Sjuul Paradijs, hoofdredacteur van deze krant, zal nóóit, ik herhaal: nóóit burgemeester worden. Statements der statements. Kring der Kringen.

Reaguursels

Inloggen

De PVDA is totaal vercorrumpeerd. Totalitaire communisten zijn het. Stelen door hoge belastingen ten gunste van henzelf. Ik hoop dat de PVDA verpletterend vernietigd wordt bij de volgende verkiezingen. Ik stem nooit op de PVDA.

Michael Vail | 27-03-11 | 21:43

Blijft gek dat de gehele gemeenteraad voor deze nitwit gestemd heeft. De VVD fractie bestaat dus ook uit 100% nuttige idioten. Of heeft er wat in de koffie gezeten?

stofkam | 25-03-11 | 22:08

Sjuul kan ook helemaal geen burgervader worden want er is geen gemeente te vinden waar Sjuul de ambtsketting over zijn "afgetrainde" (zei ik afgetrainde ik bedoelde dikke) hoofd krijgt.

afvaller | 25-03-11 | 15:12

Is het gezellig daar in de reet van Sjuul? Doe Rob de groeten.

marja | 25-03-11 | 14:49

Mee eens: journalisten kunnen niet zelf machtshebber worden. Klopt niet. Is fout. Holt de geloofwaardigheid van journalisten uit.

Korreltje Zout | 25-03-11 | 14:19

Onderste deel van de column is vor mij alleen zichtbaar in superklein font. Jammer.

Korreltje Zout | 25-03-11 | 14:16

Sjuul -de man van "het lekkerste broodje"- Paradijs als burgemeester? Natuurlijk! Wat de denken van de bestaande vacatures op Rottumerplaat en Noorderhaaks. By the way, er was toch ook iets met Demmink?

Musset | 25-03-11 | 13:47

Anders nog? | 25-03-11 | 12:57 | + 1 -
Nou en jij ook niet!

zeefert | 25-03-11 | 13:28

Coño de Barbaar | 25-03-11 | 13:22 | + 0 -
Als Hilversum blij is iemand die bewust liegt en die nog geen bestuurlijke ervaring heeft dan zegt dat veel over Hilversummers.

zeefert | 25-03-11 | 13:27

De meeste Hilversummers zijn wel blij met de man;en niemand hier in 035 zit te wachten op de mening van wat klein geschapen gefrustreerde provincialen en stadstuig; als Hilversummer of andere inwoner van het Gooi bespeur je altijd heel snel jaloezie dat wij het hier in veel opzichten net wat beter voor elkaar hebben.. En Rob Hoogland is wat te laat geboren.. Goebbels had hem ongezien benoemd tot über-propagandist en stemmingmaker der Nederlanden.

Coño de Barbaar | 25-03-11 | 13:22

Dat kan Jules Paradijs makkelijk zeggen, want hij kan zijn eigen naam nog niet spellen.

Anders nog? | 25-03-11 | 12:57

Broertjes was dat niet die man die tezamen met enen Tromp (toevallig VARA!) de schavuit van oranje in een interview alle leugens mocht laten ventileren. Nu wordt hij "vorstelijk" beloond!!!!!

hertog1 | 25-03-11 | 12:47

Nou, en? Iedereen durft wel te bungeejumpen, lafbek...

threewing | 25-03-11 | 12:37

Wat een gezeur weer. Waar wordt die knakker van die krant die niemand meer leest burgemeester? 'Hilversum', nuff said, een suf kudtdorp in the middle of nowhere. Wat zegt u? 'Het is het mediacentrum van Nederland'?

Please get real. Aalsmeer is al belangrijker dan 'Hilversum'.

Ik vind het eigenlijk wel een goeie manier om de man monddood te maken.

TM | 25-03-11 | 12:32

@janeedantoch | 25-03-11 | 12:23
Omdat je er niets tegen kunt doen eigenlijk.

Als zij macht verwerven geven ze die niet uit handen. Wij zijn een volk dat dat pikt, zolang we maar eten hebben, tv kunnen kijken en op vakantie kunnen.

Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 12:26

Elke krant heeft een politieke kleur alleen pretenderen ze in Nederland onafhankelijk en objectief te zijn.Dat zijn ze niet.Overigens is dit in Engeland de normaalste zaak van de wereld.Daar kiezen kranten redacties tijdens verkiezingen gewoon openlijk voor een partij dan weet je wat je leest.

daniel78 | 25-03-11 | 12:25

Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 10:02
rest alleen de vraag:
hoe kan het toch dat wij,
hardwerkende, goudeerlijke, rechtschappen, intelligente mensen als we zijn,

ons de hele tijd de kaas van het brood laten eten door pvda'ers die nergens goed voor zijn en niks kunnen?

verder wat Biff zegt.
ik hoop dat sjuul burgemeester wordt. van Venlo, want daar kan ie toch niks meer verpesten.

janeedantoch | 25-03-11 | 12:23

Biff Eagleburger | 25-03-11 | 11:50
Spijker. Kop.

JasperdePiPaPasper | 25-03-11 | 11:57

Hoogland is juist de reden dat ik de Televaag niet koop. De ongekroonde koning van het cirkel redeneren en oudgediende in het slap ouwehoeren vanuit de onderbuik. Iedereen heeft wel zo'n oom denk ik.

Biff Eagleburger | 25-03-11 | 11:50

Lijkt me ook stug als hij dat zou worden die "hoofdredacteur"van een karakterloos en kritiekloos blaadje op tokkieniveau waarvan abonnementen telefonisch door hysterische nitwits door je strot worden geduwd en je er niet meer op terug kan komen door dat je van die figuur af wilde. Maar JIJ komt niet meer van dat aangesmeerde abonnement af, betalen zal je tot de dood er op volgt.Ruchssichlos fur die zweinen.

L.M. | 25-03-11 | 11:45

-weggejorist-

Pommmetje | 25-03-11 | 11:15

PvdA'ers zij ideale burgermeesters, want ze hebben immers geen eigen mening.

Geile Markeerstift | 25-03-11 | 11:05

Dat wij hier in Hilversum weer zo'n rooie moeten krijgen :-(.. Hilversum stemt standaard liberaal en krijgt zo'n k*t socialist als burgervader! Onbegrijpelijk!

*Zet te koop bord in voortuin*

frankmeister | 25-03-11 | 10:52

Gelukkig wordt Sjuul nooit, maar dan ook nooit burgemeester. En Hoogland heeft het zuurpruimen uitgevonden.

JasperdePiPaPasper | 25-03-11 | 10:47

Hieruit blijkt maar weer dat zelfs de grootste onbenul burgemeester kan worden.
Blijkbaar is de enige kwaliteit die je hiervoor in Hilversum moet bezitten dat je linx bent.
Leuk voor de andere burgemeesters die wèl de nodige kwaliteiten en ervaring hebben.
Bij de weg, als burgemeester is hij door de Efteling uitgenodigt om op 7 april de opening van de nieuwe attractie Raveleijn bij te wonen.
Hij krijgt hiervoor ook 100 vrijkaartjes om aan zijn "vrienden" uit te delen.
Daar zullen wel geen telegraafmensen bij zitten.

Dostranamus | 25-03-11 | 10:44

De PvdA is al tijden bij lange na niet de grootste partij van het land, en ook niet in Hilversum. Maar op een of andere manier behaagt het de benoemingscommissie om deze partij weer te vereren met zo'n democratische benoeming. Kennelijk blijft het noodzakelijk dat PvdA regenten in de meerderheid zijn. Heeft vast te maken met de door die partij opgetuigde neven-industrieen...

Dagelijkse Dosis | 25-03-11 | 10:39

@Muxje | 25-03-11 | 10:26
Bedankt voor de tip.

Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 10:37

seven | 25-03-11 | 09:08
Thanks! Op linkje zelf klikken geeft slechts het eerste stukje.

watergeus | 25-03-11 | 10:34

@Muxje | 25-03-11 | 10:26
We spreken daarom ook over Het Nieuwe Netwerk. Wat je kunt doet er niet toe het gaat er om wie je kent en hoever je gebalde vuist in de anus van een hogere aarslikker past. Beetje vieze praat maar dat is goed voor de beeldspraak.

Sliptong | 25-03-11 | 10:33

"Kwaliteitsluis" kan zo in het grote GS woordenboek dat nodig aan herziening toe is.

Sliptong | 25-03-11 | 10:31

zeefert | 25-03-11 | 10:19

ik doe niet anders.
:))

skinner | 25-03-11 | 10:30

@Art Vandelay Ultor 10:02: Het is niet alleen het politiseren, maar vooral ook het feit dat bestuur en politiek in Nederland iets voor de nomenklatoera is geworden. Wat je in je mars hebt doet er nog maar weinig toe; waar het om gaat is of je tot "de club" behoort. Geen wonder dat vrijwel geen post nog open sollicitaties of verkiezingen kent, het is allemaal op voordracht. Een aardige beschrijving van deze verschuiving in de afgelopen paar decennia is trouwens te lezen in "Niet spreken met de bestuurder", een aanrader.

Muxje | 25-03-11 | 10:26

Das Ungeheuer | 25-03-11 | 10:08

Er begon iemand te godwinnen.
Flauw, ik weet het.
Bijna net zo flauw als Joop.nl met hun WO 2 cartoons.

skinner | 25-03-11 | 10:19

skinner | 25-03-11 | 10:16 | + 0 -
Mee eens! Ik maak me er ook hard voor. En jij?

zeefert | 25-03-11 | 10:19

zeefert | 25-03-11 | 10:11
Ja, een beetje twieten en de machtscentra storten ineen, zo wordt ons verteld.

Schoorsteenveger | 25-03-11 | 10:18

@An die ARBEIT | 25-03-11 | 10:01
Laat Rob het niet horen.

Stoppenkast | 25-03-11 | 10:17

zeefert | 25-03-11 | 10:11

Driekwart van Hilversum stemt links, dit is ook democratie.
Als het je niet bevalt moet je meedoen, stemmen, infiltreren, de macht pakken, de boel van binnenuit veranderen.
Gemekker aan de zijlijn is voor kneusjes.

skinner | 25-03-11 | 10:16

Ah en momenteel bombarderen we libië voor democratie. Wanneer komt de vn veiligheidsraad bij elkaar om een no-fly zone boven nederland af te spreken?

repulse | 25-03-11 | 10:14

Maar als Hilversummer kom je toch in opstand tegen deze machtspolitiek!?!? Ga de pleinen op!! Wat leren we nou van libië, Egypte etc. Allemaal linksche regimes waarvan de burgers het zat zijn om door linksch onderdrukt te worden. En hier wordt de macht van ze maar steeds groter .. het moet stoppen!!!

zeefert | 25-03-11 | 10:11

@skinner | 25-03-11 | 09:36
tjeezus man, gaat het wel helemaal goed met u?

Das Ungeheuer | 25-03-11 | 10:08

@Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:24
Sorry, ik miste even het besef dat jij de Geenstijlheerser© was, boordevol rake opmerkingen en scherpe opinies...

Tommygunner | 25-03-11 | 10:07

Clarksonius | 25-03-11 | 09:17

Die Eerdmans is een politicus, dat weet iedereen en is dus transparant.

Dat WNL hem dus () wellicht beter niet had kunnen inhuren is een ander verhaal.

NoMinister | 25-03-11 | 10:02

@ramon1975 | 25-03-11 | 09:53
Een baantjesmachine dus, daarin heeft Hoogland wel gelijk. Ze sluipen overal binnen, elke organisatie (die ze vaak zelf oprichten), stichting, comité, bestuurslaag, noem maar op. Alles wordt gepolitiseerd; macht, macht, macht. Democratie heeft er niets mee van doen (dit geldt overigens ook voor het CDA en in mindere mate voor de VDD, maar de PvdA spant overduidelijk de kroon. Vooral in de Randstad).

De PvdA geeft geen ene flikker op Nederland, alles draait om de macht (en het geld dat daaruit voortvloeit). Het sneue is dat er zelfs PvdA-leden en -politci zijn die dat totaal niet in de gaten hebben en die wel iets willen bereiken maar dat simpelweg helemaal niet kunnen binnen die perfide partij.

De PvdA zal steeds en steeds minder opkomen voor echte belangen en steeds en steeds meer voor de belangen van die clientèle (ambtenaren, allochtonen, mensen in de zieligheidsindustrie), omdat die groepen aan de partij gebonden moeten blijven zodat hun stemmen de macht in de toekomst blijven garanderen.

Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 10:02

@Stoppenkast | 25-03-11 | 09:58
Zal ik dan maar opbiechten dat ik weleens door rood rij?

An die ARBEIT | 25-03-11 | 10:01

@An die ARBEIT | 25-03-11 | 09:47
Rob breekt niet graag de wet.

Stoppenkast | 25-03-11 | 09:58

O ja, ik bedoelde: laat Rob Hoogland maar schieten, er is genoeg, meer dan genoeg!

NoMinister | 25-03-11 | 09:57

Balzakius | 25-03-11 | 09:51

Fysiek wel dan? Zijn naam is een synoniem voor obesitas

Boermetkiespijn | 25-03-11 | 09:56

Gelukkig komt deze 'rechtse' regering met het fantastische betuttelingsplan voor nette traceerbare mensen met een matschappelijke positie en een baan met het puntenrijbewijs.

De mores deugt niet in 0031, maar de prioriteing is ook een aanfluiting.

Gelukkig is de groep Marokkaantjes die een onderbroek van een meisje uittrok, haar billen betaste en 'onder haar rok filmde' niet echt iets dat raakt aan een plan van het Kabinet. Dat blijft gewoon zo doorgaan.

Voer DAAR maar een puntenburgerbewijs voor in en als je dan door je punten heen bent ga je in een afgesloten complex/ruimte lekker buiten de maatschappij wachten tot je dood gaat.

Maar nee, voor mensen met een legale auto, origineel Nederlands en een baan en maatschappelijke positie is het puntenrijbewijs bedacht.

Stom achterlijk tuig daar in Den Haag. Sorry, maar het is echt niet anders.

NoMinister | 25-03-11 | 09:54

Sjuul Paradijs zal inderdaad nooit burgemeester worden. Daar heeft hij de mentale capaciteit niet voor.

Balzakius | 25-03-11 | 09:51

Burgemeesters? Gewoon afschaffen. Houden we geld over voor leuke dingen. Rob Hoogland +1.

Kapitein-Ter-Zee | 25-03-11 | 09:49

@Stoppenkast | 25-03-11 | 09:29
Ook niet basejumpen, toch doet men het. Op de stoep fietsen mag ook niet.

An die ARBEIT | 25-03-11 | 09:47

Wat mij opvalt is de verbaasde toon die zowel in het stukje hier als de column in de Telegraaf te bespeuren valt. Dat zou niet het gene moeten zijn dat wenkbrauwen laat fronsen, maar het feit dat dit ALTIJD al zo gaat en nog tijden zo zal blijven gaan.

Ik schrik er al niet meer van, zo erg is het reeds. Het gaat verder dan eelt op de ziel, het is eerder het gevoel dat je hebt na een klap of twintig op je hoofd: beduusd en onbewust van waar de klappen nog vandaan komen, je laat het je maar overkomen....

An die ARBEIT | 25-03-11 | 09:46

Toen ik las dat Pieter Broertjes de voormalig SS'er, Duitse NW7-spion en door en door corrupte Bernhard als zijn grote voorbeeld beschouwde wist ik genoeg.
Wat Pieter Broertjes allemaal verzwegen heeft is uiterst verwerpelijk, uitgaande van het concept dat een krant de mensen zou moeten informeren over haar troonzitters.
Niet dat de Telegraaf daar ook maar één haar beter in is/was, maar die hebben van de Bernhard-verering nooit een geheim gemaakt. Pieter Broertjes hield het wel geheim en da's een verschil.

Bos Hout | 25-03-11 | 09:46

Typisch zoals het in 0031 gaat. Eerst je positie ontlenen aan zogenaamde onafhankelijkheid en daarna blijkt dat je - al dan niet geheel vrijwillig - loopjongen was van de macht.

Schaamteloos is echter om dat te bevestigen en - zoals Hoogland terecht opmerkt - na een zak geld te hebben gekregen om op te rotten nu al een Burgermeesterspost te aanvaarden.

Meneer de onafhankelijke zjoernalist was trouwens altijd al,lid van de PvdA.

Wat een mores, wat een land. Tuig is het.

NoMinister | 25-03-11 | 09:45

Is er al aangedacht om Jan Tromp tot wethouder van Juinen te maken?

rkh | 25-03-11 | 09:44

Wel dapper om zo'n belofte te doen over iemand anders.

Mocht zijn baas nu ineens zijn ziel aan de duivel verkopen, gaat hij hem dan omleggen ofzo om zijn belofte maar niet te breken? Het klinkt eigenlijk een beetje als een dreigement...

Joost Maghetweten | 25-03-11 | 09:40

Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:25

Joop.nl zou eigenlijk Adolf.nl moeten heten.

skinner | 25-03-11 | 09:36

Laten we hopen voor H'sum dat het als 1 aprilgrap is bedoeld.

seven | 25-03-11 | 09:32

Vrij makkelijke belofte, aangezien je niet eens van de Eiffeltoren mag bungeejumpen.

Stoppenkast | 25-03-11 | 09:29

krelus | 25-03-11
Moeten rechtse mensen daar maar gaan wonen. Kun je met gemeenteraadsverkiezingen daar invloed op hebben...

Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:28

Sweet. Dat is in ieder geval beter dan eerst politicologie studeren. Journalistiek is gewoon een back door.

Boermetkiespijn | 25-03-11 | 09:27

Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 09:22

Sjuul P. roemde Balkenende nog geen 2 jaar geleden.
(JPB doet het uitstékend..)
De telegraaf is een klef CDA krantje sinds Paars 1.

skinner | 25-03-11 | 09:27

De gemeenteraad van Hilversum bestaat uit 37 leden. Zes van die leden zijn van de PvdA. De raad is unaniem accoord gegaan met de voordracht van Broertjes. Je moet je dus niet afvragen waarom de PvdA Broertjes naar voren schuift maar waarom de hele gemeenteraad Broertjes zo graag wil. Sleutelwoord: media. Broertjes wordt gezien als El Salvador van een media-dorp dat eigenlijk al lang wéét dat het zijn vanzelfsprekende centrale positie in het medialandschap kwijtraakt maar zich desondanks graag door een mediaman moed laat inpraten. Broertjes moet Hilversum de komende jaren gaan vertellen dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen.

Schoorsteenveger | 25-03-11 | 09:26

@Tommygunner | 25-03-11 | 09:23
Appels en peren zijn perfect met elkaar te vergelijken, ongeacht het gezegde.

Ik ben geweaun niet zo'n Televaag-fan (al is Hoogland wel cool). PvdA-bashen ben ik altijd echter wel groot voorstander van.

Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 09:26

Een burgervader(!) die hoofredacteur was van een dagblad dat bezorgde burgers belachelijk maakt, stelselmatig tegenspraak negeert en elke andersdenkende gemakshalve tot racist en rechtsextremist verklaart: de linkse kerk zit in Hilversum al te stevig in het zadel en was altijd al een onbeschrijfelijk links (media)bolwerk, maar nu wordt ook nog het bestuur van de stad overgeleverd aan een linkse campagnejournalist !

krelus | 25-03-11 | 09:25

@skinner
Leuk voor hun. Und?

Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:25

Tommygunner | 25-03-11 | 09:23:

Als je dan toch bezig bent, maak dan meteen even de lijstjes of moet ik zeggen lijstje van leugenaars.

Mislich | 25-03-11 | 09:25

@kapotte_stofzuiger en Tommygunner
Wacht ff, zal mijn voet ff van jullie pikkies afhalen. Probeer het nu nog eens...

Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:24

@Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 09:22 | + 0 -
Appels en peren. Leg het lijstje van graaiers van beide kanten eens naast elkaar...

Tommygunner | 25-03-11 | 09:23

@Jaimy Fox | 25-03-11 | 09:18
Net zoals in Utrecht zeker?
Kiezen uit PvdA en... PvdA.

necrosis | 25-03-11 | 09:22

Mja, hoe vaak is de Televaag een echte luis in de pels voor CDA en VVD?

Niet dat het de benoeming van Broertjes minder ridicuul maakt, maar de strekking van het betoog verliest zijn glans wel doordat deze in een vod als de Televaag staat.

Art Vandelay Ultor | 25-03-11 | 09:22

@Clarksonius | 25-03-11 | 09:17
WNL en Eerdmans pretenderen niet dat ze onafhankelijke journalistiek bedrijven. Dat deed Broertjes met zijn Volkskrant wel.

Kees Maf | 25-03-11 | 09:20

@Dulf | 25-03-11 | 09:19
U loopt achter.

vetkleppert | 25-03-11 | 09:20

@kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 09:19
Dat is mijn arm niet...

Tommygunner | 25-03-11 | 09:20

Jammer dat Rob Hoogland niet kan schrijven. Zelfs als je het met hem eens bent, zijn zijn stukjes niet te pruimen.

agnes kantnochwal | 25-03-11 | 09:20

Ja, een dirt campaign is wel het laastste waar de telegraaf en gs zich ooit aan zouden bezondigen. Hulde aan de eerlijke zuivere berichtgevingen van deze twee rioolpij eh helden van de journalistiek zoals die bedoeld is. Zo, heb m'n tijd weer even ten goede aangewend. Hoe nutteloos ook.

Mislich | 25-03-11 | 09:20

Nu ligt de weg open voor Van Jolo om burgemeester van Amstelveen te worden.

Dhuysthergast | 25-03-11 | 09:19

@Tommygunner | 25-03-11 | 09:18
Uw arm zit ook niet echt prettig.

kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 09:19

Hilversum in nowtime op de lijstjes met groei in criminaliteit, subsidies en allochtonen.

Dulf | 25-03-11 | 09:19

@necrosis | 25-03-11 | 09:17
Bah, ik had altijd gedacht dat u meer het type 'English breakfast' was.

kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 09:19

@Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:16
Nou het duurde even, maar toch een Godwin op korte termijn. -1

Tommygunner | 25-03-11 | 09:18

Toch voortaan maar burgermeester kiezen?

Jaimy Fox | 25-03-11 | 09:18

Gelukkig, ik ben niet de enige die zo denkt over Broertjes en de hournalisten van de PVDA-apparatischki.

Creaguurder | 25-03-11 | 09:18

Het is en blijft verbazingwekkend hoe de PvdA dit toch elke keer voor elkaar krijgt... Zo langzamerhand kotst driekwart van de bevolking op die salonsocialistenclub. Hoe laten we dit toch gebeuren? En vooral, wat is er tegen te doen?

Kees Maf | 25-03-11 | 09:18

@Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:16
Na 19 reaguursels al een Godwin?
Ga u schamen.

kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 09:17

@Tommygunner | 25-03-11 | 09:16
*4-granen ontbijt van scherm vegen doet*

necrosis | 25-03-11 | 09:17

Sja dit kan ook alleen maar bij de Partij van De Achterbaksheid.
Rood is de kleur van het communisme.

Beëlzebul | 25-03-11 | 09:17

En maar fan zijn van Joost Eerdmans, WNL-journalist (!) en wethouder in Capelle. Hypocriet.

Clarksonius | 25-03-11 | 09:17

-weggejorist-

Datkanikvéélbeter! | 25-03-11 | 09:16

@kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 09:11
G-unite belde, of je je arm eruit wil halen...

Tommygunner | 25-03-11 | 09:16

doen we het dan wel zonder elastiek?

wtfgebeurdhierdan | 25-03-11 | 09:15

kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 09:11

Slijmbal.

skinner | 25-03-11 | 09:14

@leef!! | 25-03-11 | 09:10
Linkje aanklikken + F11, succes.

necrosis | 25-03-11 | 09:12

@kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 08:59
Strafkamp Hilversum zou er wel van opknappen.

vetkleppert | 25-03-11 | 09:12

@necrosis | 25-03-11 | 09:11
Ik denk dat er een stukje sarcasme in zit...

Tommygunner | 25-03-11 | 09:12

Kom op Sjuul, doe ons een lolletje.

Kamervraag | 25-03-11 | 09:12

Hij wordt beloond voor jaren selectieve berichtgeving en gedraai. Wat is de nieuwswaarde, het is toch algemeen bekend dat de pvda zo in elkaar zit?

JoeDaPlumbert | 25-03-11 | 09:12

@G-unite | 25-03-11 | 09:02
LOL, dat heet uitlokking. Wie durft u een negatieve beoordeling te geven?
*wacht op -43 voor eigen reaguursel*

kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 09:11

@kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 08:59
Steden die al jaren gebukt gaan onder de knoet van de PvdA?

necrosis | 25-03-11 | 09:11

Er is geen ketting die om zijn nek past?

sjaakdeslinksesul | 25-03-11 | 09:10

wie plempt de hele kolom"kringen"??

leef!! | 25-03-11 | 09:10

Burgemeesterposten moeten gewoon verdeeld worden aan de hand van het aantal stemmen. Op de huidige manier weet de PvdA alle mooie posities op te eisen terwijl ze de draagkracht hebben van een modderput...

Tommygunner | 25-03-11 | 09:09

De VK was altijd al het PvdA clubblad, nu is het ook voor de laatste 100% duidelijk.

seven | 25-03-11 | 09:06

Graag hele artikeltje uploaden. Rob Hoogland is meestal wel leuk.

watergeus | 25-03-11 | 09:05

Mocht Sjuul burgemeester worden:
Almere of Lelystad.

G-unite | 25-03-11 | 09:02

Terecht, welke stad wil nu een PVV burgemeester?

kapotte_stofzuiger | 25-03-11 | 08:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken