Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ferdi Elsas zit er warmpjes bij

inkie pinkie rood wit blauwMisdaad loont. Heijn-ontvoerder en moordenaar Ferdi Elsas, die tegenwoordig door het leven gaat als Paul Elsas, is opgedoken in de Achterhoek. Meneer heeft een aardig stulpje gekocht in Ruurlo. Kost een paar centen (425.000 euro) zo'n luxe woonboerderij maar dan heb je ook wat. Tijdens zijn jarenlange verblijf (op uw kosten) verdiende Ferdi met televisiekijken, tafeltennissen en wasknijpers assembleren ook nog eens een lieve som van 350.000 euro aan graties uitkeringspoet. Dus ja, dan hou je wel wat over voor je oude dag. Ondertussen zijn de meningen in Ruurlo verdeeld over de nieuwe bewoner. Zo mag Ferdi van de plaatselijke Van Jeauleau niet meedoen met de buurtbarbecue. (Iemand nog een pink met cocktailsaus?) Maar goed. Niet zeuren allemaal. Meneer heeft z'n straf uitgezeten. Heeft een leuk boek opgeleverd. Dus zand erover...

Reaguursels

Inloggen

@OhJee 06-11-06 @ 10:01

Wat een ongeloofelijk links gelul. Nee, natuurlijk is gevangenisstraf niet leuk. DAT IS DE BEDOELING!!! Je ontvoert iemand, je legt iemand om, en wat krijg je, 20 jaar vakantiekamp? Nee man, 20 jaar opsluiting. Met de bedoeling dat je er van leert en dat je in ziet dat het zich niet loont om zoiets te doen.
Wat is de boodschap nu? Leg maar iemand om, daarna heb je genoeg geld om een dik huis te kopen. Nee, zo zijn we goed bezig, GVD!

Het is toch ook van de ratten besnuffeld dat er een "pluk ze" wet moet komen om criminele winsten terug te vorderen? Elk weldenkend mens verwacht toch dat dat standaard is? Nee, niet in Nederland. Hou dat geld maar lekker, want oh oh oh, die gevangenisstraf is zo erg en gemeen.

Martentje | 07-11-06 | 07:54

Gelukkig hoeven we er niet over in te zitten of de kerel om de centen nog wat uitvreet, daar we hem al hebben voorzien van die centen. Een prachtig systeem, als we dat nou bij aanvang doen, gewoon wanneer je het idee hebt een hard werkend man om te leggen om er centen uit te trekken, naar het bureau stappen… hola, ik loop met het idee om iemand om te leggen voor de centen, och kerel hoeveel had je in gedachten, is een 500k genoeg om de man het licht in de ogen te laten?

..Whatever | 07-11-06 | 07:41

Der Icebear 06-11-06 @ 10:07, bovendien doen we allemaal wel eens wat fout.... whoehahahahahahahaha, lul dat je bent.
De man heeft de vreugden van deze kudt aarde bij een ander uit de ogen gehaald, dat komt niet terug, en als atheïst ben ik er zeker van dat het ook niet vervangen wordt. in mijn ogen en dat is dan in mijn ogen eh, heeft een dergelijk iemand helemaal geen recht meer op ook maar één jaar nog leuk rond sjouwen. Wat dat aangaat mag er om mij wel wat veranderen in het rechtsysteem. om te beginnen is het belachelijk dat men centen vangt terwijl men zit voor iets dat niet spoort met het systeem waar die centen aan gekoppeld zijn. Ik weet niet hoor, maar ik zie dat heel simpel, je haalt het licht weg bij een ander, om mij hoef je dan niet meer van je oude dag te genieten, doet die ander ook niet. En zeker niet met een meuk centen van de maatschappij. Dergelijke zooi schaar ik niet onder fouten, echter onder onherstelbare fouten.

..Whatever | 07-11-06 | 07:38

Ahum, .... kan iemand per Google Earth even zo'n tag bij zijn huis zetten van Ferdi Elsas? Dat was toch mogelijk dacht ik???????

Atlantis-95 | 06-11-06 | 22:44

opruimen die shit.

tempel 3 | 06-11-06 | 19:36

Ach € 19.000,- per jaar is slecht verdiend hoor, als je elke avond door Bubba voorover wordt gelegd.

Klaverjas | 06-11-06 | 10:35

@Pritt
Zullen we niet al te kneuterig doen, met je luxe woonboerderij van 425k? Bovendien doen we allemaal wel eens wat fout. Smikkel maar lekker van je bbc, Paul

Der Icebear | 06-11-06 | 10:07

@Martentje 06-11-06 @ 08:23 Ik wilde maar zeggen: onderschat een gevangenisstraf niet. Ook al kun je tv kijken en biljarten.

OhJee | 06-11-06 | 10:01

Het schijnt dat Samir A. alvast een optie heeft genomen op het huis van Ferdi's buren.

Breinstein | 06-11-06 | 09:00

@OhJee 05-11-06 @ 14:17:

Dat is toch wel een heel andere situatie he? Onterecht vastzitten of iemand willens en wetens omleggen en daarvoor je (veel te korte) straf uitzitten? Of vind jij het wel terecht dat iemand daarna een bevoorrechtte positie boven iemand anders van zijn leeftijd mag hebben?

Een kogel kost gelukkig nog maar 1 euro. Eens zien welke Joegoslaaf nog vrij in Nederland rondloopt.

Hoe zit het eigenlijk met het losgeld? Is dat al terugbetaald?

Martentje | 06-11-06 | 08:23

Ongezien de tyfus voor hem

Big Pete | 06-11-06 | 08:13

Ben benieuwd in welke villa Volkert over 10 jaar woont; vast ook stukgesubsidieerd bij het verlaten van z'n luxecel...

superlutser | 06-11-06 | 07:25

"Hij kreeg met behulp van Wim Anker 700.000 gulden in verband met achterstallige WAO/AAW."
.
Met zulke lui heb je geen StemWijzer meer nodig >:(((

superlutser | 06-11-06 | 07:21

Wat??!!! Zo'n gore rat als hond? Wat denk je nou hoe die sjiwawa van 'em heet!

"Kuttelikker" natuurlijk!

usuck | 06-11-06 | 07:19

Misdaad loont in Nederland een prima signaal voor elke en één die een beetje wat wil bereiken, justitie zijn slappe zakken, politie mietjes, ach wel het recht systeem in Nederland is slappe hap. Anyway, je weet wat te doen. Overigens kan die gast natuurlijk gewoon relaxed omgelegd worden als er maar genoeg volk aan meewerkt, de één dekt de ander en de monkeys van justitie hebben geen poot om op te staan, een kuub alibi’s, zo doe je dat als je rechts systeem een stuk anaal weg zuigt.

cloggie42 05-11-06 @ 23:47, ga eens deaud vriend

..Whatever | 06-11-06 | 06:07

Een buurtbarbecue is erger dan moord!

dré oudman | 06-11-06 | 00:47

Van mij mag 'ie aan het gas, en dat zeg ik niet snel. En dat dat wijf van hem nog een boek heeft gescheven, tot daar aan toe, maar er zijn "mensen" die dat hebben gekocht! Kan me nog goed herinneren dat zijn stem op de tv/radio kwam:" rosa, r.o.s.a." Afknallen die lul...

Duitse helm | 06-11-06 | 00:06

Zouden ze bij de Albert Heijn in Ruurlo ook Crofty verkopen? Zouden daar ook baldadige jongeren wonen? Dan kan de AH ook weer wat terugverdienen van het betaalde losgeld.
* zet The roof is on fire van de Bloodhound Gang op*

Korreltje Zout | 06-11-06 | 00:01

inderdaad, niet zeuren.
we hebben geen doodstraf, we hebben onafhankelijke rechters. we leven in een democratie. het strafrecht is bedoeld om mensen te straffen. de telegraaf en geenstijl om vervolgens de meest primitieve onderbuikgevoelens te vertalen en lekker een beetje stemming maken. leven de vrijheid van meningsuiting.

cloggie42 | 05-11-06 | 23:47

Niet zo zeiken allemaal,
Als je het goed betaald vindt dan ontvoer je zelf toch iemand?
Als je het dan vaak genoeg doet dan wordt het een hype en wordt het weer steviger aangepakt, het systeem werkt.

alpha_mannetje | 05-11-06 | 23:03

Dat moet toch ook allemaal maar niet kunnen? Iemand naar de eeuwige jachtvelden helpen, tig jaar doorbrengen in de bak op kosten van de staat en dan van je bij mekaar gespaarde uitkering een huis van een godsvermogen kunnen kopen?! Dan zou ik zeggen - doe dat bij het smartengeld voor de familie van Heijn. Hebben ze niet nodig, hoor ik u zeggen, maar dan kunnen zij het fijn aan een goed doel schenken. Het is toch godgeklaagd?!

020babe | 05-11-06 | 20:38

Tsja Ruurlo. Beetje dom om in zo'n benepen buurt een huis te kopen. Als er iets is waar Oost-Gelderlanders de hoofdprijs in verdienen, is het wel het nadragen van je verleden.
De man is volgens Nederlands recht veroordeeld, heeft de straf uitgezeten en heeft nog een beetje financieel gemazzeld omdat wij (lees" de Tweede kamer) onze zaakjes weer eens niet op orde hebben.
Laat die man toch met rust.

boasatlas | 05-11-06 | 20:23

z'n vrouw is hem al die jaren wel trouw gebleven, dat verbaast me wel
maar ja, hij is dan ook niet met een küpfer getrouwd

Redneck | 05-11-06 | 19:34

-weggejorist-

reconquista | 05-11-06 | 19:28

Pritt Stift is nog steeds niet zindelijk zie ik. Iemand koopt een huis van 425.000 euro nadat hij een gevangenisstraf heeft uitgezeten, tijdens dewelke hij "ook nog eens" 350.000 euro "gratis" verdiende... met werken. Ik moet toegeven dat ik dit typetje leuker vind dan Kouwes. Elke keer weer blunders, altijd raak. Net 'Where's Waldo', maar dan makkelijker.

veest van pim | 05-11-06 | 19:19

@ De Provinciaal 05-11-06 @ 15:59
Er is geen AH vestiging in Ruurlo.

Ben net nog even langs zijn boerderij gelopen; er was niemand thuis.

Zijspoor | 05-11-06 | 18:45

Hoe is het mogelijk dat een veroordeeld ontvoerder en moordenaar beter leeft dan ik?
Mischien moet ik ook maar een rijk iemand ontvoeren en vermoorden, paar jaartjes afzien en daarna is het feest in een woonboerderij.
DIT LAND IS ZIEK!

Jim Beam | 05-11-06 | 18:05

@Redneck
ja... als vlees voor op de BB

GJudge | 05-11-06 | 18:02

Waarom kan hij zijn eigen gevangenisstraf niet bekostigd hebben ... ben ik nou gek ? Weet niet wat het per dag kost maaar denk dat het iig op min. 500 euro p/d komt.. waarom moeten wij daar voor betalen ?

TIDAKSAMASAMA | 05-11-06 | 17:53

Dat ie snel een pijnlijke ongeneeslijke ziekte krijgt.

Lafayette | 05-11-06 | 17:41

Als je veroordeelt bent, hoor je je schuld aan de samenleving te voldoen. In dit geval heeft de samenleving in ruime mate aan de schulden van Ferdi/paul E.voldaan.

Weest gegroet | 05-11-06 | 17:30

Nou ja, er staan wel moordenaars in de Quote 500.

koerbagh | 05-11-06 | 17:23

Dat waren nog eens spannende dagen destijds! Met de hele familie en warme choco voor de buis voor dat ene kanaal, elke dag in afwachting van wat komen ging. Een georganiseerde bende die 0031 kwam overnemen? Een Vlaamse AH-concurrent? Of een eenmansactie waar later nog een spannend familieboek over zou verschijnen? U en ik weten wat de familie July met Kerst bij de openhaard elkaar gaat voorlezen. Elsje Elsas, buk je even?

JudgeJuly | 05-11-06 | 17:16

@vanderF : mooi niet, gewoon geld terugvorderen doen ze bij ons toch ook ?

Of is het werkelijk zo dat misdaad loont ?

Tzakje | 05-11-06 | 17:15

Ik hoop dat iemand hem ontvoerd!

Atlantis-95 | 05-11-06 | 17:06

ach die kerel heeft 20 jr(ik kan er een paar jaar naast zitten) in de bak gezeten laat hem van z'n oude dag genieten, hij heeft zijn straf erop zitten. over een paar jaar mag hij wel weer mee doen aan de buurt barbiqeu,

Redneck | 05-11-06 | 16:47

Het blijkt wel weer dat onze rijkdom ons naar het hoofd stijgt.

Stijlloos Superieur | 05-11-06 | 16:24

Mensen toch,
met behoud van uitkering in een staatshotel overnachten is reeds jaren geleden afgeschaft.
E. heeft gewoon mazzel gehad.
Tegewoordig wordt je de bajes zonder niks nakkes nada uitgeflikkerd.
Ook niet echt handig, aanvraag uitkering duurt zo'n 6 weken,
misschien een 150 euro voorschot na 2 week.
Tja, na 3 dagen krijg je honger he,
dan maar weer een proletarische greep doen in het AH assortiment.
Of een omaatje een gebroken heup bezorgen.

vander F | 05-11-06 | 16:18

Wat ik ook wel raar vind is dat Ferdi niet op de buurtbarbecue mag. Ik zou hem er met graagte opflikkeren. Goed inwrijven met olijfolie, peper en zout, en rustig een uur of 4 à 5 laten roosteren en dan heb toch voor een paar weken hondevoer.

koerbagh | 05-11-06 | 16:09

"Heeft u een Bonuskaart?" Nee, maar wel een dure boerderette in de Achterhoek.
Weet iemand of daar een AH vestiging is? Zou een wrange foto opleveren, of is deze psychopaat al eens voor of in een AH supermarkt gefotografeerd? (Staat me vaag iets van bij).

De Provinciaal | 05-11-06 | 15:59

Fijn iedereen die maar een beetje kan werken wordt de WAO uitgedonderd en meneer spaart even een villa bijelkaar,dit is GVD te zot voor woorden.

Tzakje | 05-11-06 | 15:49

Ronald-JAN Heijn, Gerrit-JAN Heijn. Zou geestig zijn als die ontvoerder en moordenaar zijn naam had laten veranderen in Ferdi-Jan.

De Provinciaal | 05-11-06 | 15:43

Hij is toch de uitvinder van de éénletterachternaam?

petbur | 05-11-06 | 15:30

Ferdi Elsas of de politiek wat is het verschil...

Dr.bull! | 05-11-06 | 15:05

paar yoego's door Heinen invliegen moet financieel toch geen probleem te zijn, of is dat weer zo '90s?

exarchos | 05-11-06 | 14:53

Ik sprak Ferdi, pardon Paul, er laatst op aan dat ie nou in luxe kan leven door een uitkering tijdens zijn gevang wegens moord en ontvoering (mijn ouders wonen in dat durp) zei hij heel bijdehand: "Don't hate the player, hate the game!". Tja, toen was ik uitgeluld...

YMMMV | 05-11-06 | 14:42

@Kirth Gersen 05-11-06 @ 13:56
Wie ze denken dat ze zijn: de weduwe van Heijn en de ouders van Kloppenburg wellicht? Die hebben meer recht van spreken dan jij en ik. Dat ik in hun situatie een ander standpunt zou innemen, moge duidelijk zijn. Dat ik vind dat voor geweldsmisdrijven veel hogere straffen moeten komen staat hier ook los van.
Net zo min als dat ik zou zitten te wachten op mensen die het mij kwalijk nemen dat ik de moordenaar van mijn vrouw/kinderen niet vergeef, mogen zij (de echte slachtoofers dus) van ons verlangen dat wij hen niet verwijten dat zij de dader wel vergeven.
Om vervolgens de beweegredenen van deze mensen te herleiden tot de 'arme dader cultuur' in ons land vind ik op zijn zachtst gezegd onkies.
Ten slotte stem ik wel op Pastors, zou jij ook moeten doen (of op Wilders) als je je de lage strafmaat echt zo aantrekt.

sjaakdeslinksesul | 05-11-06 | 14:25

You win. Je hebt altijd baas boven baas;)

OhJee | 05-11-06 | 14:24

Ik zit al vast voor 20.000 netto per jaar. Iedere dag van 9 tot 6 op dat schijtkantoor van het UWV!

drbukkake! | 05-11-06 | 14:21

@drbukkake! 05-11-06 @ 13:48 Ik heb een keer 3 dagen in Duitsland vastgezeten door een persoonsverwisseling. Geloof me, het valt zwaar tegen. Het klamme zweet breekt me uit als ik eraan terugdenk.

Maar jou lijkt het dus wel wat voor 20.000 netto per jaar?

OhJee | 05-11-06 | 14:17

Gewoon PVDA / CDA / D66 / VVD / GL / SP blijven stemmen met z'n allen. Dan blijft dit allemaal mogelijk in ons mooie kikkerlandje. De man heeft zijn straf uitgezeten, heeft gekregen waar hij wettelijik recht op heeft, dus niet zeuren.

Achtertuyn | 05-11-06 | 14:16

superjan 05-11-06 @ 14:00

Ja precies, het enige wat je kan doen, doe dat dan ook.

Ed Cetera | 05-11-06 | 14:04

Na al deze commentaren pinkt Ferdi een traantje weg...

fluxie | 05-11-06 | 14:01

@kirth> stem er dan ook op.

superjan | 05-11-06 | 14:00

@sjaakdeslinksesul: Nee, dat betekent dat mevrouw Heijn, net zoals de vader van Joes Kloppenburg die geschokt reageerde op het feit dat de moordenaar van zijn zoon geen opvang en hulp kreeg toen hij uit de bak kwam, niet goed snik is. Het zal je vrouw/vader maar zijn. Vergeven? Om misselijk van te worden, wie denken ze dat ze zijn? Ja, ik vergeef je dat je mijn man hebt vermoord??? Wie de fuck denkt ze dat ze is?
Wat hier had moeten gebeuren is dat Elsas gewoon levenslang had moeten krijgen, net zoals alle andere moordenaars.
Zolang we in NL een "arme dader cultuur" blijven houden komt dit niet goed. Pastors en Wilders, ik stem er niet op, maar qua strafrecht zijn ze goed bezig.

Kirth Gersen | 05-11-06 | 13:56

Hij wordt wel weggepest uit dat dorp. Let op mijn woorden.
Niemand wil leven in een sociaal isolement. Hoop dat Ferdi veel verliest bij de verkoop van z'n boerderijtje over 2 jaar....
Iemand nog tips over iemand subtiel wegpesten nodig?
Denk aan: lawaaioverlast, ratten en muizen loslaten op zijn terrein, totaal negeren, niets aan hem verkopen, etc.

Korrelig Oorsmeer | 05-11-06 | 13:53

Zo heeft Mohammed B. zijn oog laten vallen op het rustiek gelegen lommerrijke landgoed Tongeren.

Ed Cetera | 05-11-06 | 13:51

Ik denk dat ik de Chileen maar eens ga ontvoeren....

MiRRoRMaN | 05-11-06 | 13:50

@OhJee 05-11-06 @ 11:50

18 jaar en dan 350.000 euro netto overhouden. dat is 20.000 euro NETTO per jaar! overhouden! ik ken sommige mensen die geen 1700 euro per maand netto kunnen sparen!!!!!!!!!!!!!

m.a.w. hij heeft meer verdiend dan 90% van de bezoekers van geenstijl!!!

drbukkake! | 05-11-06 | 13:48

regenbui
.. oww... laat maar dan...

LifeCatcher | 05-11-06 | 13:44

elke maand rond 700 euri kunnen sparen op staatskosten, er rente over vangen en gratis wonen en eten, dat is dus hoe je het doet....
.. iemand het adres van balkie zijn broer of tante voor mij?....

LifeCatcher | 05-11-06 | 13:42

Ferdi lacht zich de pleures met al die graties reclame voor het boek....

Tomahawk33 | 05-11-06 | 13:41

Nu niet allemaal die boerderij in de fik gaan steken want dat is zoooo 1939.

Korreltje Zout | 05-11-06 | 13:34

"Dat ze (de weduwe Heijn) mij een brief schreef met de woorden dat ze me heeft vergeven, deed me enorm goed."
Als mevrouw Heijn hem kan vergeven zou ik als volledige buitenstaander dat ook moeten kunnen. Ik kan dat echter niet, wat me ten eerste duidelijk maakt dat mevrouw Heijn een beter mens is dan ikzelf en me verder vertelt dat iedereen hier maar beter het zwijgen toe kan doen.

sjaakdeslinksesul | 05-11-06 | 13:17

Een grot op Nova Zembla, dat had ie moeten krijgen. En dat wel meteen na z'n veroordeling. Voor dit soort volk geen gevangenisstraf, maar meteen verbannen.

Nev | 05-11-06 | 13:12

@a_tomba:
krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010...

Inmiddels is de wetgeving aangepast en kun je geen AAW/WAO/WIA/WW/etc. uitkering meer krijgen als je in de gevangenis zit.. Maar toen nog wel! Kassa!

regenbui | 05-11-06 | 12:47

schiet mij maar lek als ik er nog iets van begrijp (hopelijk reaguurt Ferdi hier niet...)

snyworst | 05-11-06 | 12:45

waar slaat dit op?
"Hij kreeg met behulp van Wim Anker 700.000 gulden in verband met achterstallige WAO/AAW." van wikipedia

a_tomba | 05-11-06 | 12:17

@joelende boer
Ferdi El Sas'r zou het dan worden. El Sas'r? Hmmmmm...

CoJoNes | 05-11-06 | 11:50

Iedereen die 18 jaar wil zitten voor 350.000 euri de vinger opsteken.

OhJee | 05-11-06 | 11:50

@Redneck 05-11-06 @ 11:24
Blijf lekker thuis zou ik zeggen. koopzondag in pluskut betekent dat je de stad niet in komt.

vanrechtsheeftvoorra | 05-11-06 | 11:47

Toch niet zo'n slimmerik die Ferdi.
Als hij tijdens zijn arrestatie een paar keer Allah U Akbar had geroepen was hij gewoon vrijgesproken.

joelende boer | 05-11-06 | 11:38

*maar kan Joris dan net zo goed meteen een IP-ban vragen*

Ach, met een nieuwe nick en emailadres ben je toch in no-time weer terug

snyworst | 05-11-06 | 11:37

Vind dit totaal onverteerbaar, een schande dat een moordenaar vrij is en zo leven kan. En uitkering heeft gehad in de bak> Hij was toch niet beschikbaar voor werk geweest!!
Heb begrepen dat die wet voor gedetineerde trouwens is afgeschaft en ze geen uitkering meer krijgen.

lara | 05-11-06 | 11:34

@Tony S 05-11-06 @ 09:34

Google earth coördinaten kan ik je met alle gemak geven, maar kan Joris dan net zo goed meteen een IP-ban vragen.
Ik woon er vlak bij en fiets er dagelijks langs. Tis niet zo'n hele grote boerderij, beetje omgeven door bomen en aan de rand van de bebouwde kom van Ruurlo, aan de westelijke kant. Meer zeg ik niet.

Zijspoor | 05-11-06 | 11:32

maar het is koopzondag in pluskut ik ga er maar eens vandoor, doeg

Redneck | 05-11-06 | 11:24

ja de televaag en geenstijl werken nu nou samen

Redneck | 05-11-06 | 11:17

@Redneck
hebben jij en je vriendje toch zo'n € 4500 per maand bruto. Netjes toch?

CoJoNes | 05-11-06 | 11:17

Jarenlang op de kleintjes gelet zeker... maar uh... ga eens deaudt

Captain Orange | 05-11-06 | 11:16

man ik moet er al moeite voordoen om een huis te kunnen kopen van 2,5 ton

Redneck | 05-11-06 | 11:15

@ESER
voortschrijdend inzicht bij Redneck dus. Hulde voor deze uitgebuitte.

CoJoNes | 05-11-06 | 11:12

@CoJoNes
met dien verstande dat er volgens Eric S. maar 1 verschil is en volgens Redneck meerdere

ESER2005 | 05-11-06 | 11:07

Ferdi moest ook maar bosch stemmen, hopende op terugkeer van het warme begrip voor de makers van kleine misstapjes.

Jan Passant | 05-11-06 | 10:59

Van de lik naar Ruurlo. Klinkt als van de regen in de drup.

sammy de moraalridde | 05-11-06 | 10:58

@redneck

Zo klink je anders wel met dat gejammer van je...

brutus68 | 05-11-06 | 10:55

Gerard kempkes 05-11-06 @ 10:05

garantie heeft nu eenmaal zijn grenzen...

Bosmongool 05-11-06 @ 10:22

Je doet je naam eer aan. De regel is reeds jaren geladen aangepast naar aanleiding van dit voorval. Kortom: voor jou weer een opluchting én een reden minder om calvinistich en oerhollands te zeuren. Wat zouden we in 0031 vrolijker zijn als we eerst de feiten zouden controleren en daarná pas ontevreden worden. Ongezien de typhus!

Sytze Vliegen | 05-11-06 | 10:55

ben iedergeval geen uitkeringstrekker.

Redneck | 05-11-06 | 10:46

@ CoJoNes

Ken je hem dan? Redneck klinkt namelijk wel errug oost-grûns met z'n comment

Bicycle_Repairman | 05-11-06 | 10:44

@Redneck
Als jij vroeger wat beter had opgelet op school en nu wat meer ambities had gehad dan bierf drinken en een blow roken, had je niet zo gefrustreerd hoeven te zijn nu. Linkse rukker. Of mag ik Erik S uit Enschede zeggen?

CoJoNes | 05-11-06 | 10:39

Genieten van z'n oude dag kan hij toch niet, hij woont immers in Ruurlo.

gek kuikentje | 05-11-06 | 10:36

@redneck 10.30

Iemand economisch uitbuiten is wat anders dan volstrekt gewetenloos iemand vermoorden. Trouwens, met dat uitbuiten zal het wel meevallen. Je doet het voorkomen of de slavernij pas recent is afgeschaft in de Achterhoek. Alhoewel, tsja, kom er eigenlijk nooit, het zou zo maar kunnen dat dat wel zo is....

brutus68 | 05-11-06 | 10:35

in ruurlo wonen veel rijke stinkerts die vroeger een eigen bedrijf hadden, en in die bedrijven werkte veel laag geschoolde mensen die gogantisch werden uitgebuit door hun bazen, en die bazen wonen nu in een rustig gelegen landhuis in ruurlo.
Zoek de verschillen

Redneck | 05-11-06 | 10:30

respect,doe t hem maar eens na!RESPECT!

Adolf | 05-11-06 | 10:29

Heb 't gevoel dat ik iets verkeerd doe met eerlijk zijn en werken.

bad to the bone | 05-11-06 | 10:27

Wat is Paul Elstak oud geworden.

Albert Noniem | 05-11-06 | 10:25

Ach gelukkig heeft de weduwe de moordenaar vergeven. Wat lief. Ondertussen draait het slachtoffer zich nog een paar keer om in zijn graf.

Rosario | 05-11-06 | 10:24

Ik ga er geen kopje thee drinken als je t nie erg vind!

Robin Hood | 05-11-06 | 10:23

Bah.... Met een busreisje meegeweest voor 60+ ers. Dan ben je toch ziek in je hoofd!!!!

Hurmuk | 05-11-06 | 10:22

Compleet belachelijk, in de bak zitten en dan nog een uitkering krijgen ook... Neem het hem niet eens kwalijk maar die kutregering wel.

Bosmongool | 05-11-06 | 10:22

Tsja, de dude heeft nu eenmaal z'n straf uitgezeten, en gebruikt gemaakt van zijn rechten, in zijn geval het incasseren van zijn WAO-uitkering...,als ik hem was zou ik me heel low-profile houden, ook in zo'n gehucht als Ruurloo. Je moet wel tamelijk schaamteloos en een volstrekt gebrek aan geweten hebben om maar het lef te hebben om de gebraden haan op de lokale buurtbarbeque uit te hangen, een partijtje waar ik overigens nog niet dood gevonden zou willen worden...

brutus68 | 05-11-06 | 10:21

Dankuwel linkse rechters, voor het mede mogelijk maken van deze situatie. Smerige moordenaars.

rukkerr | 05-11-06 | 10:20

@Gerard kempkes
AH verkoopt geen medion, dat is de aldi.

69 | 05-11-06 | 10:17

ach ik denk dat ze in ruurlo wel enkele plaagstootjes uitdelen.

loewende koe | 05-11-06 | 10:16

Boeit hem die buurt BBQ nou, hij kan zelf elke dag een BBQ houden met zijn geld vriendjes.

Fapdrol | 05-11-06 | 10:15

Gerard kempkes 05-11-06 @ 10:05
PDA... staat dat voor Personal Digital Albert? (als vervangingen van de door bovengenoemde nieuwe ,net buiten de "bebouwde"kom) vermoorde islamietishe buurtwinkel?
Lijkt star-trek wel

00000111000111001111 | 05-11-06 | 10:14

@ drbukkake! 05-11-06 @ 09:53
Laten we beginnen met zure leeghoofden als jij, die iedereen dood wensen eens dood te maken. Dead by hanging lijkt me wel een goed idee idd. En een paar honderdduizend stroppen verder stemt er dan niemand meer op de VVD,
eind goed al goed toch?

WillemIII | 05-11-06 | 10:10

[off-topic]Sadam Hussein is veroordeelt to 'death by hanging'....[/off-topic]

Kakbouter | 05-11-06 | 10:07

AH, wel alles willen verkopen, maar kom je met iets terug zijn ze ineens niet thuis. (pda van Medion)

Gerard kempkes | 05-11-06 | 10:05

Zand erover... en heel goed aanstampen....

00000111000111001111 | 05-11-06 | 10:02

dacht er hier iemand rijk te worden met eerlijk werk?

marieJ | 05-11-06 | 09:53

laat die man met rust, die Heyn familie is een nare familie, kennen jullie die zoon van gert jan? met zijn oibibio ?

ze moeten allemaal eens gauw deaud!

drbukkake! | 05-11-06 | 09:53

ruurlo de enige plaats in nl zonder AH

twents neuqkevertje | 05-11-06 | 09:49

R-U-U-R-L-O..??

WillemIII | 05-11-06 | 09:43

ja ja.... k heb net de telefaag rond gebracht en het stond echt foking groot op de voor pagina =D

-edit: spamhoer reaguurdernaam- | 05-11-06 | 09:41

Eindelijk een tbs'er die niet opnieuw in de fout gaat, is het ook weer niet goed.

tegengas | 05-11-06 | 09:41

@00000111000111001111 FF2 met spellingscontrole he? *proest*

..zapper | 05-11-06 | 09:40

Wanneer beginnen de hamsterweken eigenlijk weer?

Klukkluk | 05-11-06 | 09:40


Nou zand erover en we hebben het er niet meer over waren toch ook zijn laatste woorden aan Gerrit-Jan Heijn?

69 | 05-11-06 | 09:37

wie komt met de google earth coördinaten op de proppen van dat optrekje, ben toch wel benieuwd naar zijn optrekje betaald ons belastingbetalers

Tony S | 05-11-06 | 09:34

laat die man toch lekker met rust!

Roy-gs | 05-11-06 | 09:33

Een hele berg zand erover...
Dat gun ik hem we'll
Doe mij maar een pistooletje methallal ham

00000111000111001111 | 05-11-06 | 09:33

Hier in nederland kun je beter iemand vermoorden dan hard werken.

Sodommer | 05-11-06 | 09:31

@Lachende Scheerkwast, werken is voor de dommen. Volgens mij is er overigens al een streep gehaald door deze wijze van geld verdienen. Pritt, doe us wat achtergrondwerk.

..zapper | 05-11-06 | 09:30

Bizar is het en blijft het. Dat een uitkering gewoon doorloopt terwijl je in de gevangenis zit en dus niet in je levensonderhoud hoeft te voorzien.
Hoe krijgen we zo´n kromme wetgeving voor elkaar? Oh ja, linkse regeringen.

binnengewoon | 05-11-06 | 09:30

En wij maar werken, ons gedragen, belasting afdragen, kinderen opvoeden met normen waarden en deze meneer laat zien dat het anders moet. Mooie boel. Iemand koffie en een croissantje?

stamppot | 05-11-06 | 09:28

Het signaal is dus = MISDAAD LOONT IN NEDERLAND!!! Toch?

Lachende Scheerkwast | 05-11-06 | 09:25

De man heeft zijn straf uitgezeten, de Staat is dom geweest met de uitkering. Live and let Live! zou ik zo zeggen.

nieuwsflits | 05-11-06 | 09:22

Hee, da's snel veranderd? Met al die lege flesjes op je bureau wordt het ook verwarrend :o)

Babemagnet | 05-11-06 | 09:19

De standaard GS-one-liner is toch wel erg van toepassing hier:
Ga eens deaud!

bwahaha | 05-11-06 | 09:19

Zondagmorgen het is nog vroeg....
-edit: Jaja. Koffie pruttelt-

Babemagnet | 05-11-06 | 09:18

Heineken-ontvoerder of Heijn-ontvoerder ???
-edit: Die laatste dus-

Rukbuffel | 05-11-06 | 09:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken