Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VARA veilt topstukken. Nederland zegt: boeiuh

boek_spijkerwerk_01.jpgOntzettend verschillig natuurlijk van de VARA, om diverse 'collectors items' uit de eigen kelder te veilen voor een goed doel. De omroep bestaat namelijk 85 jaar en onder het mom van 'ahh joh wij hebben alles al' wil men graag wat terugdoen voor de wereld. En dus staat de hele 'historische' meuk nu op een veilingsite te wachten op geïnteresseerde bieders. Alleen, DIE ZIJN ER DUS NIET. Neem nou het boek Hier is de VARA. Meyer Sluyser bericht hierin van binnenuit over 25 jaar socialisme in het omroepbestel. Gaap. Hoogste bod tot nu toe: 14 zielige eurootjes. Spijkerwerk (verzameling verhalen uit de theatervoorstellingen van Jack Spijkerman) dan? Mwah, 10 euro maar geen cent meer. En het boekje is nog wel gesigneerd door Jack 'het cijfer 10' zelve! Het enige dat nog een klein beetje leeft onder de mensen is een Dorus sleutelhanger (91 euro laatste bod), maar daar zit dan ook werkelijk niets van VARA-achtige verschilligheidsideologie achter. Misschien moeten ze het eens in de actuelere geschiedenis zoeken? Het jasje waarin Marcel van Dam Fortuyn een minderwaardig mens noemde bijvoorbeeld. Of de scherven van die Exota fles misschien. Beschimmelde pannekoek roomkaas van de Joop redactie. Dat vinden de mensen mooi om te hebben. Dit niet.

Reaguursels

Inloggen

Ik dacht dat deze items op Marktplaats o.i.d. stonden. Nee staan ze op een Troostwijk site. Sinds wanneer is de VARA failliet? Want dat is het enige waar meestal deze vliegende ratten op af komen.

hader | 07-11-10 | 10:39

@Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 17:22
Zeikerds met koppen?

Überbottehork | 06-11-10 | 19:12

iemand nog een dvd van spaan kopen 50 euri, kom maar op.

mokummer | 06-11-10 | 18:19

@Braakbal | 06-11-10 | 10:05
-
De VARA is iétsje ouder dan de gemiddelde babyboomer nu is. De problemen van de VARA zijn ook niet van vandaag of gisteren. Lees je even in, voordat je iets roept op de vroege zaterdagmorgen?
-
Hierrrr, bijvoorbeeld:http://nl.wikipedia.org/wiki/VARA

azoturie | 06-11-10 | 11:59

Beste programma's die gemaakt zijn en worden gemaakt, zijn hoofdzakelijk VARA producties.
Dus gun ik ze nog vele jaren in het omroepland.

spazwart | 06-11-10 | 10:46

Gadverdamme, een pannenkoek roomkaas. Pannenkoeken worden uitsluitend geconsumeerd met dikke zijden spek en overgoten met stroop.

glebber | 06-11-10 | 10:33

JA en ik weet hoe het komt, VARA is echt een babyboomer zender die babyboomers zitten nu op de centen geven geen ruk meer uit, zijn bang voor de toekomst internet en de media heeft ze heel bang gemaakt.

Braakbal | 06-11-10 | 10:05

Mensen nog een mooie dag toegewenst, ik moet weer aan de slag, tot laters.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 09:08

Reinaert | 06-11-10 | 09:02
Intellectueel gezien zeker niet.
Het vasthouden aan de doctrine en in het kader hiervan blijven meelopen is het hoofddoel.
Stel je voor dat je taak er op gericht is de mens te ontwikkelen en te ontplooien dan zou die wel eens zelfstandig kunnen gaan denken en dan loop je het risico dat je overbodig wordt, aan zelfsanering doen dit soort clubs niet.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 09:07

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 08:59

Tja, de interpretatie van het soosjalisme zoals die momenteel door de VARA wordt uitgedragen is een gruwel voor de ware socialist natuurlijk maar dat is toch een uitstervend ras en daar heeft men dikke pe0p aan in de redactionele burelen.

Maar zolang er een achterban is die in het sprookje blijft geloven kan een club als de VARA nog wel een tijdje deur heur. Zo bezien is de arbeider in die 85 jaar nog niet echt veel verder gekomen, intellectueel gezien that is.

Reinaert | 06-11-10 | 09:02

Reinaert | 06-11-10 | 08:54
De tijd is inderdaad goed besteed:
Manipulatie, vriendjespolitiek, indoctrinatie, totale verdraaiing van de feiten als het zo uitkwam, verkwisting van door de arbeider verdiend geld en door dik en dun vasthouden aan het eigen gelijk.
Hoe lang zal dit nog kunnen standhouden?

Sjeng de helle | 06-11-10 | 08:59

@Onderbuik | 06-11-10 | 08:53

Mulisch en van Dam kenden elkaar kennelijk wel degelijk vrij goed dus het is niet alleen maar een eenzijdige vriendschap, dat valt weer mee. Neemt niet weg dat van Dam inderdaad wel probeert goede sier te maken met die vriendschap.

Maar goed, hij is bepaald niet de enige zullen we maar zeggen.

Reinaert | 06-11-10 | 08:56

@Ome Gijs | 06-11-10 | 08:53
Als ik eerlijk ben vond ik vroeger de Film van Ome Willen niet prettig om naar te kijken. En ook nu vind ik Edwin Rutten een narcistische kwal.

Onderbuik | 06-11-10 | 08:55

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 08:49

Dorus is eigenlijk prima, kunst van de arbeider voor de arbeider, niks mis mee, alleen moeten we natuurlijk wel rekening houden met andere, hogere, doelen hè.

De arbeider moet zichzelf bevrijden en verlichten. In 85 jaar VARA is daar geen sodemieter van terechtgekomen, even afgezien dat enkelen zich ten koste van die arbeider verrijkt hebben en zich nog dagelijks verrijken.

Corruptie en nepotisme zijn nergens zo perfect geïntegreerd in een organisatie als bij de VARA en haar moederbedrijf PvdA.

Reinaert | 06-11-10 | 08:54

Vara heeft prima tv gemaakt in die tijd. Beetje flauw dit.

Ome Gijs | 06-11-10 | 08:53

@ristretto | 06-11-10 | 08:48
Ik acht de kans ook klein inderdaad, maar ja tijdens zo'n begrafenis van iemand anders zijn er toch momenten waarin een normaal mens aan introspectie doet.
Ik vraag me ook af of Mulisch ook een vriend was van Marcel, het lijkt eerder op een eenzijdige vriendschap.

Onderbuik | 06-11-10 | 08:53

Reinaert | 06-11-10 | 08:43
Die is inderdaad toepasselijker, wat een verschrikking.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 08:49

@Onderbuik | 06-11-10 | 08:46
Kun je lang wachten. Evenals zijn grote vriend Mulish houdt hij voet bij stuk.
Hij is zich nu in zijn pak aan het hijsen om naar het afscheid van Harry te gaan.

ristretto | 06-11-10 | 08:48

Het zou mooi zijn als Marcel van Dam eens duidelijk excuses aanbied voor die opmerkingen tegen Fortuyn, voordat hij voorgoed onder de groene zoden verdwijnt.

Onderbuik | 06-11-10 | 08:46

Schrijnend. Als dit "het beste/memorabele uit 85jaar Vara-historie weergeeft" dan is het wel heel erg triest. Of staan misschien de leukste rekwisieten bij de bekende Vara-coryfeen (de Groentemannetjes, de Leeuws, de Barends, de Keurtjes, de Dammetjes, etc.) al gewoon thuis?. Het is maar een gewone vraag hoor.

ad melkert | 06-11-10 | 08:44

Rammstein | 06-11-10 | 08:26
LOL!!

repulse | 06-11-10 | 08:28

Rammstein | 06-11-10 | 08:26
Aah, da's sielug.
Maar wel LOL!

Frau Antje | 06-11-10 | 08:27

Frau Antje | 06-11-10 | 08:24
Jazeker. Waarschijnlijk een straatverbod.

Rammstein | 06-11-10 | 08:26

necrosis | 06-11-10 | 08:23
Ah, galant als altijd. Dankjewel!

Btw, jij hebt toch wel al 'iets' van Clairy weten te bemachtigen?!

Frau Antje | 06-11-10 | 08:24

@Frau Antje 8:19
die sappel.... is je tikplank verkouden?
*doos kleenex opstuurt*

necrosis | 06-11-10 | 08:23

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 08:12
Maak je die sappel Vlaflip,
dat was in Gouda..
*de rest buiten dat gehucht is weldenkend en ontkracht ganz bestimmt de mening van deze jongeman.. fluit,fluit..

Frau Antje | 06-11-10 | 08:19

Frau Antje | 06-11-10 | 08:08
Ja, ik hoor het net.
Bah!

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 08:12

Vieze geile Marokkaan...
Laat maar Joris, ik doe het zelf wel.
-weggejorist-

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 08:11

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 08:05
Gaat voor hoofdprijs:
'Dat alle Nederlanders pedo zijn'

Frau Antje | 06-11-10 | 08:08

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 08:02
Yep.
Schijnt dus te kloppen wat Wagendorp beweert,
alleen interpreteert Wouter het anders.. Hahaha!

Frau Antje | 06-11-10 | 08:07

WAT zegt die Marokkaan daar in PowNews???
*goed opletten doet*

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 08:05

Frau Antje | 06-11-10 | 07:53
En Wouter Bos draait er weer lekker op los!
Heerlijk ^^

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 08:02

necrosis | 06-11-10 | 07:55
Ben bang dat dat wel gaat gebeuren..

Die zangerT, zou zo maar kunnen; wie was dat ook alweer?

Frau Antje | 06-11-10 | 08:00

@Frau Antje | 06-11-10 | 07:48
Dat zet geen zoden aan de dijk als Joop met Vara geld ouwe Vara meuk gaat kopen....
Was er niet een zanger die ervan werd beschuldigd zijn eigen singles op te kopen voor een top 3 notering?

necrosis | 06-11-10 | 07:55

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:50
Dat zal zeer zeker het geval zijn, en ik zeg je Sjeng: geen (rode) haan die daar naar kraait!

Frau Antje | 06-11-10 | 07:55

OT
Vond Pownews gisteren sterk.
Items die echt boeien werden keihard uitgezocht en aangepakt.
Jojanneke is natuurlijk helemaal top!

Frau Antje | 06-11-10 | 07:53

Frau Antje | 06-11-10 | 07:48
Dat zou wat worden bei Onkel Joop, dan wordt de subsidie gebruikt om het gesubsidieerde te kopen.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:50

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:45
Moin,moin Sjeng!
Bij de buren (Joop) zal er toch e.a. ewl gretig aftrek vinden?!

Frau Antje | 06-11-10 | 07:48

Frau Antje | 06-11-10 | 07:44
Guten Morgen die Dame,
er is van alles te koop maar niemand die het hebben wil.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:45

Goedemorgen @all,
valt er nog iets te bieden,
of is alles al in de handen van de gierige guurders gevallen;)

Frau Antje | 06-11-10 | 07:44

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 07:39
Mogguh,

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:40

Haha, wat een afgang zeg xD
Goedemorgen!

GeflipteVlaflap | 06-11-10 | 07:39

necrosis | 06-11-10 | 07:17
Verrek klopt de registratie weer niet bij de Vara.
Femke had ik gezocht onder de afdeling Cobra's.
Die vreten namelijk hun eigen soort op.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:20

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:06
Clairy heeft geen staart, da's Femke....
*grijns*

necrosis | 06-11-10 | 07:17

necrosis | 06-11-10 | 07:03
Wel waar!
Weet je wel hoeveel moeite er wordt gedaan om fossielen te conserveren voor het nageslacht.
De Tyrannus Giganticus Clairus Koreanus
www.google.nl/imgres?imgurl=http://www...

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:06

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:53
Voorraad fossielen?
Dat klinkt niet aardig....

necrosis | 06-11-10 | 07:03

Waar is M. van Dam ook alweer ondergebracht in de voorradlijst?
Oud voorzitters?
Even kijken, Ds. A. v.d. Heuvel onder de subcategorie Noortje.

Ah, voorraad stoffige drankorgels met lege fles, Rek 14 onder C met de opmerking overkoopbaar.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 07:02

Bizar, gisteren me de gompetering gezopen en nu klaar wakker zonder kater of wat. Waarom ben ik al wakker

Raad_maar_raak! | 06-11-10 | 07:02

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:46
Nog nooit eerder gezien, wel hard gelachen!
+1 voor Sjeng

necrosis | 06-11-10 | 06:59

necrosis | 06-11-10 | 06:47
Afgesproken! eenmaal andermaal verkocht aan necrosis voor de prijs van € 1,-
met koring.
Even van de voorraad afboeken
Kas € 1,-
aan voorraad fossielen € 1,-

Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:53

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:37
Doe mij Clairy zelf maar, zonder spulletjes.
Ik regel kost en inwoning.
Reaguurders blij, ik blij.
Deal?

necrosis | 06-11-10 | 06:47

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:24
Ik wil ermee op [!] gaan meppen en € 250.000.000,- korting klinkt schappelijk.

necrosis | 06-11-10 | 06:41

necrosis | 06-11-10 | 06:10
Yeah ..... that's never gonna happen.

Rammstein | 06-11-10 | 06:38

aanbeiding?

= Aanbieding.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:38

necrosis | 06-11-10 | 06:16
Misschien hebben ze nog wat persoonlijke spulletjes van Clairy in de aanbeiding?

Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:37

necrosis | 06-11-10 | 06:16
Hoi Maat,
Die dingen zijn gemaakt om palen in de grond te slaan, als je paal en perk wil stellen aan de publieke verbrassing kun je hem met korting krijgen nml:
€ 250.000.000,-
Althans volgens de plannen van het kabinet.

Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:24

@Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:12
Ik wil zo'n grote hamer uit "Kopspijkers".
Krijg ik korting?

necrosis | 06-11-10 | 06:16

Mogguh @ All,
Moet straks naar de markt.
"Rooie Bagger te koop, Rooie bagger te koop"

Sjeng de helle | 06-11-10 | 06:12

@Rammstein | 06-11-10 | 06:04
Eh.... aange-naam?
*doet gooi naar de 3 doldwaze minuten van Rammstein*

necrosis | 06-11-10 | 06:10

necrosis | 06-11-10 | 05:56
Welke naam ?

Rammstein | 06-11-10 | 06:04

@Rammstein | 06-11-10 | 05:47
Ik moet natuurlijk aan mijn naam denken.

necrosis | 06-11-10 | 05:56

necrosis | 06-11-10 | 05:49
Zoiets ja.
Maar goed, werk roept.

Laters @ joe and Ramm.

Fijne dag.
En tot vanmiddag.
Later.

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:55

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:50
Zij leest dit blog ècht niet.

Rammstein | 06-11-10 | 05:54

Rammstein | 06-11-10 | 05:48
Gelukkig is er internet.
*nah nah naar die heks doet *

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:50

@Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:44
Dat 'mens' zou die 'rooie' eens moeten gebruiken voor een totale make-over.

necrosis | 06-11-10 | 05:49

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:44
Dat deel van haar carrière zou ze graag weggejorist zien.

Rammstein | 06-11-10 | 05:48

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:43
Mijn slaap was op.

necrosis | 06-11-10 | 05:45
Kijk, dat is weer jammer.

Rammstein | 06-11-10 | 05:47

@Rammstein | 06-11-10 | 05:40
Zo ben ik altijd maar je zag het nooit.

necrosis | 06-11-10 | 05:45

necrosis | 06-11-10 | 05:42
Ik raak over de rooie van dat mens.

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:44

Rammstein | 06-11-10 | 05:35
Ik snap bijvoorbeeld niet waarom ik op zaterdag om 5:00 mijn bed uitstap.

Euh, eigenlijk wel.

€.

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:43

@Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:35
€100 voor Wendy is een schijntje, een bekende website moest een tijdje geleden ietsje meer betalen.....

necrosis | 06-11-10 | 05:42

necrosis | 06-11-10 | 05:38
Kijk, wat aardig.

Rammstein | 06-11-10 | 05:40

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:35
Ik snap ook niet wat men zo ontzettend geweldig vindt aan die mevrouw. Maar goed, ik snap wel meer niet.

Rammstein | 06-11-10 | 05:35

Rammstein | 06-11-10 | 05:29
Er zijn mensen die Wendy van Dijk ook een riant salaris betalen.
Ik bedoel maar.

Die € 100,00 is een schijntje voor al die mooie momenten die je kunt hebben.

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:35

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:23
Verrek, ik las een ton, maar je bood 100 euro. Oké, dan heb ik niets gezegd. Hoewel, 100 euro, nog behoorlijk veel voor zoiets ..... goedkoops.

Rammstein | 06-11-10 | 05:29

Rammstein | 06-11-10 | 05:17

Een goede Boksbal kost meer.
Denk ik.

En de morgen is hier goed.
Het regent niet.

Mogge.

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:23

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:13
Ach toe, heb jij daar geld voor over dan ?
Goedemorgen voor zover mogelijk op dit tijdstip.

Rammstein | 06-11-10 | 05:17

Ik bied € 100,00 voor de kop van Jolo.

Mogge @ all

Teun van het Tuinpad | 06-11-10 | 05:13

Dat worden best wel wat weggejoristen over een paar uur.

Strotgrondel | 06-11-10 | 04:06

*het licht uit doet*

Parsons | 06-11-10 | 04:02

[email protected] | 06-11-10 | 02:58
Is Joris door zijn wederhelft op straat gezet?

Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 03:41

Goed, ik ga ook maar eens slapen.
*out*

verraad van links | 06-11-10 | 03:39

@drs.Nee | 06-11-10 | 03:07
Dank voor het leesvoer! Leuke foto ook. :)

@Parsons | 06-11-10 | 03:15
Morgen: 'Een slimme meid... bevriest haar eicellen op tijd!' en vlg. week gaat de laatste aflevering van het seizoen over de zorg. Hoe dan ook, Plaghut denkt toch dat jij een twitterende olifant bent.

*out*

Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 03:37

@atm0s | 06-11-10 | 03:22
@atm0s | 06-11-10 | 03:28

Dank!

Parsons | 06-11-10 | 03:36

@verraad van links | 06-11-10 | 03:33
yoo

atm0s | 06-11-10 | 03:34

@verraad van links | 06-11-10 | 03:32
@ atm0s dus.

verraad van links | 06-11-10 | 03:33

Ik wacht wel een weekje. Bij voorbaat dank.

verraad van links | 06-11-10 | 03:32

@Parsons | 06-11-10 | 03:31
Zo is dah

atm0s | 06-11-10 | 03:32

@atm0s | 06-11-10 | 03:22
Ja, amehoela.

Overigens is mijn profile folder 4w8kr5in.default, maar een kniesoor die daar op let natuurlijk.

Parsons | 06-11-10 | 03:31

@atm0s | 06-11-10 | 03:28
woops $('#text').val(txt); moet toch als laatste regel voor de }

maar je kan ook gewoon een weekje wachten :)

atm0s | 06-11-10 | 03:29

Die elastik is verdacht stil, tweets afgeschermd en werkeloos af te wachten?

drs.Nee | 06-11-10 | 03:28

@atm0s | 06-11-10 | 03:22
Die bug zit in atm0s.geenstijl.mozilla.extension.commentFormatter.js

var HTML = $comments.html(); vervangen in
var HTML = $comments.html(); var txt = $('#text').val();

en

$comments.html(HTML); vervangen in

$comments.html(HTML); $('#text').val(txt);

atm0s | 06-11-10 | 03:28

@03:15
followed sinds een uur geleden?

*in glas staren doet* #anakoloet #spelvaut

Parsons | 06-11-10 | 03:24

@Parsons | 06-11-10 | 03:17
@verraad van links | 06-11-10 | 03:18
C:\Users\JOURNAME\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\tcmllqgu.default\extensions\{6efc2883-3ad7-493f-b3bf-42aef1ecb8f1}\chrome\content\scripts\

Kan je hem ook zelf tweaken.. :)

atm0s | 06-11-10 | 03:22

@Parsons | 06-11-10 | 03:21
Smeerkees.

verraad van links | 06-11-10 | 03:22

@atm0s | 06-11-10 | 03:19
*fappen doet op opties*

Parsons | 06-11-10 | 03:21

@Parsons | 06-11-10 | 03:17
Op die van powned na dan.

En ja dit F5 ding is fixable, doe ik nog wel een keer.

atm0s | 06-11-10 | 03:20

@Parsons | 06-11-10 | 03:17
Alle nieuwe opties zijn er speciaal op jouw verzoek ingekomen.. Ga je schamen :)

atm0s | 06-11-10 | 03:19

@atm0s | 06-11-10 | 03:04
Dat ie sneller is viel mij al op ja.

verraad van links | 06-11-10 | 03:18

@atm0s | 06-11-10 | 03:11
Ah, op die fiets. Ik had het nog niet zien a staan. Ik zit niet elke keer in die opties te hannesen. ;)

En is Sache natuurlijk met een hoofdletter s.

Denk je overigens dat dat F5 ding dat vvl aanhaalde fixbaar is?

Parsons | 06-11-10 | 03:17

@drs.Nee | 06-11-10 | 03:09
Rondom 10 followed mij sinds een uur geleden op Twitter.

Uit van het blauwe.

Fremde sache denk ik dan. *overweegt om op block te klikken*

Parsons | 06-11-10 | 03:15

@drs.Nee | 06-11-10 | 03:07
Dat is een mooi stukje proza!

Parsons | 06-11-10 | 03:14

@Parsons | 06-11-10 | 03:08
Waarop? Het is gewoon handig zodat je echtejannen of powned niet vergeet te kijken :)

Ik had dat voorheen via een scheduled task gedaan, maar dit is ook wel leuk.

atm0s | 06-11-10 | 03:11

@Parsons
Wat is dat met rondom 10?

drs.Nee | 06-11-10 | 03:09

@atm0s | 06-11-10 | 03:04
Nee, ik ben er niet uit? Of is het een voorbereiding op?

Parsons | 06-11-10 | 03:08

@Parsons | 06-11-10 | 02:32
I see

atm0s | 06-11-10 | 03:05

@Parsons | 06-11-10 | 03:04
Aha! Dus je geeft het toe? ;)

Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 03:05

@drs.Nee | 06-11-10 | 03:04
En het staat gewoon in de koran hoor, door allah aan mohamed gedicteerd. Dus waar.

Parsons | 06-11-10 | 03:05

@Parsons | 06-11-10 | 01:43
Nagedacht inmiddels? Wat zijn de bevindingen?

@verraad van links | 06-11-10 | 01:38
Nee er is wel meer, maar daar merk je niet zoveel van, behalve dat hij sneller is.

atm0s | 06-11-10 | 03:04

Pers: Takkiyya. Die opmerking schoot bij islamkenner Maurits Berger in het verkeerde keelgat. In de NRC van 28 en de Volkskrant van 30 oktober wees hij erop dat takiyya (je geloof verzwijgen om je vege lijf te redden) ‘een totaal obscuur leerstuk’ is dat in de middeleeuwen gangbaar was, en nu helemaal niet meer. Moderne moslims hebben geen idee wat takiyya betekent. Aldus Berger.


Hier de feiten.
Niet Wilders en Bosma hebben het begrip takkiyya geïntroduceerd.
De AIVD heeft het o.a. gemeld in een 94 pagina lang rapport.

Volgens het AIVD Rapport "Van dawa tot jihad" (2004) manifesteren zich binnen de hedendaagse radicale islam diverse strategische opvattingen over de middelen en activiteiten om hun doelen te bereiken. Takiyya wordt als onverenigbaar met de westerse normen en waarden ervaren. Veiligheidsdiensten gaan er in de strijd tegen het, als politiek-islamitisch bestempelde terrorisme vanuit, dat takiyya-gerelateerde handelingen structureel – ook op een breder vlak - worden toegepast. Hierbij wordt een onderscheid gemaakt tussen “een voornamelijk openlijk dan wel heimelijk karakter van de activiteiten”.
nl.wikipedia.org/wiki/Takiyya

AIVD-rapport is in oktober 2007 aangeboden aan Tweede Kamer.
Dus ook aan Femke.
www.aivd.nl/actueel?ActItmIdt=108807

drs.Nee | 06-11-10 | 03:04

Ik zie net dat Rondom 10 mij followen doet.

Komt er een uitzending over rechts rabiate guurders of zo?

*schichtig om zich heen kijken doet*

Parsons | 06-11-10 | 03:04

@drs.Nee | 06-11-10 | 02:52
Welke? 'Tijd voor een Monitor Islamisme & Extreemlinks'?

Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 03:01

@Parsons | 06-11-10 | 02:58
Eensch!

Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 02:58

Ow, excuus. Daar ging iets niet helemaal goed.

Parsons | 06-11-10 | 02:58

-weggejorist-

Parsons | 06-11-10 | 02:58

@drs.Nee | 06-11-10 | 02:52
Gelukkig is dit kabinet voornemens dat misselijkmakende voorkeursbeleid af te schaffen. Hopelijk heb je dan na een aantal jaren een weer wat normalere politie(macht).

verraad van links | 06-11-10 | 02:56

@Strotgrondel | 06-11-10 | 02:37
Ik weet werkelijk niet waarover je het hebt. :)

verraad van links | 06-11-10 | 02:53

@Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 02:41
Gekke Gerda doet een heleboel behalve goed politiewerk afleveren.

verraad van links | 06-11-10 | 02:52

@Prof. D.A.H. Vintik | 06-11-10 | 02:41
Die dikke dame is al eens eerder op het matje geroepen omdat zij uitspraken zei die niet deugen.
Filantroop schreef overigens de echte rake column op Het nieuwe journaal.

drs.Nee | 06-11-10 | 02:52

?

verraad van links | 06-11-10 | 02:49

@Parsons | 06-11-10 | 02:39
Ja, de geest is uit de fles, niet alleen in Nederland.

drs.Nee | 06-11-10 | 02:48

@verraad van links | 06-11-10 | 02:33
Ja, dateert uit de tijd dat geluk nog heel gewoon was en cabaretiers ongehinderd satire maakten.
Waar is die tijd gebleven...

drs.Nee | 06-11-10 | 02:40

verraad van links | 06-11-10 | 02:31
Zou de god van empel nog leven?

Strotgrondel | 06-11-10 | 02:37

@Parsons | 06-11-10 | 02:32
Ah, mooi.

verraad van links | 06-11-10 | 02:34

@verraad van links | 06-11-10 | 02:31
Je hebt gelijk dat werk niet meer.

*atm0s melen gaat*

Parsons | 06-11-10 | 02:32

@Parsons | 06-11-10 | 02:27
Vroegah kon je trouwens probleemloos -tussentijds- F5en zonder dat je tekst van je comment verdween.

verraad van links | 06-11-10 | 02:31

@Strotgrondel | 06-11-10 | 02:25
Ja ik weet. Ik wacht in spanning af, maar er is rekening mee gehouden. Volgens de geleerden dat is. We'll see.

Parsons | 06-11-10 | 02:27

Parsons | 06-11-10 | 02:09
Jaa, hij is mooi! Ik heb vernomen dat de nieuwe lay-out van Gs binnenkort haar intrede gaat doen, net voor of na het intreden van 't nieuwe jaar. Weest verrascht!

Strotgrondel | 06-11-10 | 02:25

@drs.Nee | 06-11-10 | 02:18
Hij staat erbij.

verraad van links | 06-11-10 | 02:23

@verraad van links | 06-11-10 | 01:20
Onder de opties voor zoekmasjien is een keuzemogelijkheid bijgeplaatst - klikken op tegels kun je nu uitschakelen. #hulde

Parsons | 06-11-10 | 02:20

Aanvulling.
Hij doelt op: De schijn-élite van de valse munters van Bosma.

drs.Nee | 06-11-10 | 02:19

@verraad van links | 06-11-10 | 02:07
Zet de link dan maar bij je favorieten, omdat de schrijver van dat artikel, Dan Roodt de lezer belooft:
‘n breedvoerige resensie oor die boek skryf as ek dit klaar gelees het, maar my opgewondenheid verlei my daartoe om hier enkele eerste indrukke met my lesers te deel.
Ben benieuwd.

drs.Nee | 06-11-10 | 02:18

LOL, ik zie al wat er is toegevoegd.

*Hand uitsteken doet naar atm0s*

Parsons | 06-11-10 | 02:16

@verraad van links | 06-11-10 | 02:11
Vooral in drukke draden is het erg handig.

Parsons | 06-11-10 | 02:13

@Parsons | 06-11-10 | 02:09
Ja, zeker.

verraad van links | 06-11-10 | 02:11

@verraad van links | 06-11-10 | 02:08
Nifty, niet?

Parsons | 06-11-10 | 02:09

@Strotgrondel | 06-11-10 | 02:02
Volgens atm0s is de laatste versie onder Chrome vele malen snellen dan onder FF.

En ik draai het hier op een zeer oude notebookje in FF zonder problemen. Tot de 1k tegels. Dat wel.

Maar ik heb:
Markeer nieuwe tegels
Toon navigatiebalk
Tegels als draadjes weergeven
Geanimeerd scrollen tijdens navigeren
Automatisch nieuwe topics openen
Nooit zwitsal-tegels weergeven

Uit staan.

Om het nog sneller te maken kun je
Toon youtube filmpjes
Toon afbeeldingen

Uit zetten.

Parsons | 06-11-10 | 02:09

@Parsons | 06-11-10 | 02:02
Ah, een kleurenpalet.

verraad van links | 06-11-10 | 02:08

@drs.Nee | 06-11-10 | 02:00
Wat is het toch een geweldige taal, dat Afrikaans. En prima te lezen.

verraad van links | 06-11-10 | 02:07

@verraad van links | 06-11-10 | 01:57
Zet maar eens aan. Dat vind ik één van de beste opties. En niet alleen om dat ik hem heb verzonnen ;P

Parsons | 06-11-10 | 02:02

Parsons | 06-11-10 | 01:56
Ik heb 't niet voor chrome. Het laden duurt elke keer te lang.

Strotgrondel | 06-11-10 | 02:02

@Parsons | 06-11-10 | 01:56
Nee. Hoezo?

verraad van links | 06-11-10 | 01:57

@Strotgrondel | 06-11-10 | 01:55
lol.

verraad van links | 06-11-10 | 01:56

@verraad van links
Heb je de optie "Markeer eigen tegels" aangezet?

Parsons | 06-11-10 | 01:56

gepost op | 06-11-10 | 01:35
U is een taal-SS'er, maar dansen kan je wel.
Ik ga pleite. En geef nog een treinreisje weg, met als reisgezel de enige echte Captain. Wis en waarachtig doe ik dat.
www.youtube.com/watch?v=nfa6j_ru4x4

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 01:55

verraad van links | 06-11-10 | 01:40
Of een laaf, met hele grote tanden. Fuck assepoester.

Strotgrondel | 06-11-10 | 01:55

@titsme | 06-11-10 | 01:53
Dat laat Mart never nooit niet toe.

verraad van links | 06-11-10 | 01:54

De linkse buurthuizen zijn weer dicht, duidelijk.

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:54

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:51
InhoudSloos, u vergeet de tussen-s.

titsme | 06-11-10 | 01:54

Gaat powned ook nog eens gebeuren, alles is vergankelijk.

dutchdelightz | 06-11-10 | 01:54

@Groucho Marx | 06-11-10 | 01:51
#geenvolhouder

[x] ongeschikt

Parsons | 06-11-10 | 01:53

verraad van links | 06-11-10 | 01:46
Ach, als zijn broer met mega neus zich niet geremd voelt plaats te nemen bij studio voetbal, is dit wellicht een verdoken sollicatie om de plek van Ria Visser op te vulllen.

titsme | 06-11-10 | 01:53

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:51 Ben jij de beloofde afzijkvrijwilliger vanavond?

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:53

@Groucho Marx | 06-11-10 | 01:51
Nee, uw niveau is torenhoog.

verraad van links | 06-11-10 | 01:52

recht + s

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:52

Mannen allemaal weer recht rukken vanavond Geert is blij met hullie. Inhoudloos gezwam hier.

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:51

@verraad van links | 06-11-10 | 01:45
Sterke reactie uwerzijds, derhalve heeft u wellicht derhalve anderhalve geen weerwoord dus??

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:49

@titsme | 06-11-10 | 01:44
Nou, wat leuk. Ik kijk het nu met nog meer tegenzin nu ik weet dat onze lolbroek ook kijkt.

verraad van links | 06-11-10 | 01:46

Nou snap ik ook waarom ik deze show nooit heb gezien en er niks aan heb gemist.

Een kerel van in de 50 die grappig probeert te zijn met het woord neuken.

Niveautje hoor.

Parsons | 06-11-10 | 01:45

@Groucho Marx | 06-11-10 | 01:43
Wij reaguren keurig on topic. U niet. Derhalve krijgt u geen antwoord.

verraad van links | 06-11-10 | 01:45

verraad van links | 06-11-10 | 01:40
We weten in ieder geval dat hij van schaatsen houdt. Toch respectabel, dat die gnoom dat even met ons deelt. twitter.com/youpvanthek/status/5898033...

titsme | 06-11-10 | 01:44

@verraad van links | 06-11-10 | 01:38
Ja dat denk ik. Moet overigens wel wennen aan het verspringen, maar het is wel handig dat je nu zonder copy paste meerdere replies kunt geven.

Parsons | 06-11-10 | 01:43

Nou? schud het rijtje eens uit de mouwen of heeft rechts geen humor

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:43

@Strotgrondel | 06-11-10 | 01:38
Een soort gnoom eerder.

verraad van links | 06-11-10 | 01:40

@Strotgrondel | 06-11-10 | 01:38
Daarvoor ook al hoor. Of eigenlijk, vooral daarvoor. *met heimwee terugdenken doet aan De eerste Nederlandse Echtscheiding LP*

Parsons | 06-11-10 | 01:40

recht + s

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:39

Hans recht jahoor tel je knopen

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:38

verraad van links | 06-11-10 | 01:28
In de jaren negentig was 'ie best lachen, het was niet alleen de Buckler-bash. Nu is 'ie net een klein kind met z'n telfort. Je ziet 'm ook glunderen als een klein kind. Hij heeft eindelijk weer aandacht.
Als je dat ronde brilletje en dat toefje schaamhaar op z'n voorhoofd ziet moet je sowieso al lachen, is 't niet. Een soort clown.

Strotgrondel | 06-11-10 | 01:38

@Parsons | 06-11-10 | 01:37
Oh, dat is er dus nieuw aan?

verraad van links | 06-11-10 | 01:38

Noem me überhaupt (vergeef me de uitdrukking) een grappig zelfreflecterend rechtsmensje

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:37

Ik zie trouwens dat er Powned opties in de tool zitten. *nadenken gaat*

Parsons | 06-11-10 | 01:37

@Groucho Marx | 06-11-10 | 01:35
Nooit van Hans Teeuwen gehoord?

Parsons | 06-11-10 | 01:36

@verraad van links | 06-11-10 | 01:36
-er

verraad van links | 06-11-10 | 01:36

@Parsons | 06-11-10 | 01:34
Aha, ja, zo gaat het meestal. Slechts weinigen kunnen er normaal met roem omgaan.

verraad van links | 06-11-10 | 01:36

Hmm joepie nie grappig, noem me eens een rechts caberetmensje die dat wel is/was. Nee Geert mag nie meedoen

Groucho Marx | 06-11-10 | 01:35

Yuop van het Hek moet kapodt.

titsme | 06-11-10 | 01:35

@verraad van links | 06-11-10 | 01:24
Even wennen aan de nieuwe look, want ik draaide 2.1 ook nog niet. Maar ik denk dat er ten opzichte van 2.1 wat kleine bugfixes in zitten.

Parsons | 06-11-10 | 01:35

@verraad van links | 06-11-10 | 01:28
Ik ken Youp uit de beginjaren (woonden in hetzelfde buurtje). en toen was het een fenomeen. Tot het grote publiek hem ontdekte en hij de arrogante kleautzak begon uit te hangen dat is.

Parsons | 06-11-10 | 01:34

gepost op | 06-11-10 | 01:23
Jawohl! Ich will noch ein bischen.

verraad van links | 06-11-10 | 01:20
Zwitsalfilter default-vink lol.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 01:29

@Parsons | 06-11-10 | 01:26
Ik heb hem nooit grappig gevonden, maar misschien heb ik ook alleen vervelende dingen van hem gezien.

verraad van links | 06-11-10 | 01:28

@verraad van links | 06-11-10 | 01:24
Ah, interesting. Ik had hem nog niet.

Op de site zelf staat nog een link naar 1. *installeren gaat, brb*

Parsons | 06-11-10 | 01:28

@Bakito | 06-11-10 | 01:20
Nu heeft @Rammstein onlangs beweerd dat dit nummer geen cover verdraagt -mijn parafrase- en ik was het grondig met haar eens. Dit statement blijft wat mij betreft fier overeind.

gepost op | 06-11-10 | 01:27

Ik zie trouwens een Youp show uit de tijd dat hij al niet meer grappig was op Ned 1.

Symboliseert dat de VARA?

Omdat zij die show van hem toevallig ooit hebben uitgezonden?

Parsons | 06-11-10 | 01:26

@Parsons | 06-11-10 | 01:23
Auto update. Staat ook al op site van Mozilla zie ik nu.

verraad van links | 06-11-10 | 01:24

@verraad van links | 06-11-10 | 01:20
Waar haal jij die vandaan?

Parsons | 06-11-10 | 01:23

@Parsons | 06-11-10 | 01:17
Geheel OT, maar wat voor nieuwigheden heeft versie 2.2.0.0 ons gebracht?

verraad van links | 06-11-10 | 01:20

Nou komt Koerbagh zo vertellen dat Pretpark Nederland helemaal niet door de publieke omroep is gemaakt, maar slechts gefinancierd. Of iets in die richting.

harry pikkel | 06-11-10 | 01:20

@Bakito | 06-11-10 | 01:15
Natuurlijk niet, waarom zouden ze.

gepost op | 06-11-10 | 01:19

@zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:12
Nee dat was in de tijd dat rapportages dagen, zo niet weken, van tevoren werden geschoten voor programma's a la Éénvandaag nu.

Het kan ook Rondom 10 geweest zijn. Geen idee meer.

Parsons | 06-11-10 | 01:19

o

harry pikkel | 06-11-10 | 01:19

@harry pikkel | 06-11-10 | 01:16
Oh, on that bike.

verraad van links | 06-11-10 | 01:17

@reppert | 06-11-10 | 01:11
?

Parsons | 06-11-10 | 01:17

verraad van links | 06-11-10 | 01:15
Oh, ik was naar aanleiding van de discussie hier eerder op de draad aan het nadenken welke door de publieke omroep gemaakte programma's ik mooi vond. Let verder maar niet op mij.

harry pikkel | 06-11-10 | 01:16

harry pikkel | 06-11-10 | 01:14
Pretpark Nederland nadert de perfectie. Die bus Aziaten als rode draad. Geniaal.

Bakito | 06-11-10 | 01:16

verraad van links | 06-11-10 | 01:14 Nu ja, maar toen was dat vermaak, her en der hoorde je een vloek en er ontstond altijd veel onrust.

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:16

reppert | 06-11-10 | 01:11 Hert leven was toen veel spannender, je moest opletten. Of er zo'n controle in de buurt was bijvoorbeeld.
Wegenbelasting betaalde je op het postkantoor voor niet meer dan drie maanden wanneer je weer eens gefotografeerd was.
En zo waren er wel meer dingen waarvoor controleurs dagelijks op pad waren, tegenwoordig is dat alleen nog de hondenbelasting.

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:15

@harry pikkel | 06-11-10 | 01:14
Wablief?

verraad van links | 06-11-10 | 01:15

gepost op | 06-11-10 | 01:06
Dat zijn geen negers.

Bakito | 06-11-10 | 01:15

@zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:09
FIOD doet het beter.

verraad van links | 06-11-10 | 01:14

Pretpark Nederland.

harry pikkel | 06-11-10 | 01:14

Dertig minuten.

harry pikkel | 06-11-10 | 01:13

Parsons | 06-11-10 | 01:07 Zelf heeft ie dat dus niet kunnen zien. Heb jij voor 'm opgenomen natuurlijk.

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:12

Parsons | 06-11-10 | 01:07

Dan moet je hem ff op zijn bek slaan voor me, gewoon betalen en anders ga je maar werken.

reppert | 06-11-10 | 01:11

Parsons | 06-11-10 | 01:07 Centrale bellen bij een flat, bij iedereen aanbellen en "Luister en kijkgeldcontrole" in de intercom brullen. Altijd leuk.

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:09

*van me* naar boven slingert*

Parsons | 06-11-10 | 01:08

@zeg maar jansen | 06-11-10 | 00:59
Een clubgenoot is nog eens op de teelevee geweest omdat hij z'n TV het huis uit flikkerde bij een controle. Ik weet niet meer in welk programma dat was trouwens. Ergens 92, 93?

Parsons | 06-11-10 | 01:07

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:05
Koekoek!

Bakito | 06-11-10 | 01:06

Bakito | 06-11-10 | 01:03 Lol. Een groepje heet dan een 'steelbende'.

zeg maar jansen | 06-11-10 | 01:05

Strotgrondel | 06-11-10 | 01:01
Het heet niet voor niks 'steel drums'.

Bakito | 06-11-10 | 01:03

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:54

Sorry, maar ik snap er geen reet van wat je schrijft.
Zal wel iets met kunst en cultuur temaken hebben.

reppert | 06-11-10 | 01:02

Lol @ Bakito
Wat ben je toch ook een luldebehanger. Koos Werkeloos was zwart dus?

Strotgrondel | 06-11-10 | 01:01

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:48 Toen ik net op mezelf woonde bestond het nog, met controleurs die aan de deur kwamen. De tv stond dus op wieltjes en er was ruimte in de inbouwkast vrijgelaten. En nooit vergeten na het kijken de kabel van de antenne op te rollen en de tv in de kast te zetten. ;-)

zeg maar jansen | 06-11-10 | 00:59

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:56
Toch siert het deze muzikanten dat ze van afgedankte olievaten van Shell nog iets positief weten te maken. Recycling art heet dat toch?

Bakito | 06-11-10 | 00:58

Bakito | 06-11-10 | 00:52
LOL. Nee voor het bauxiet en de voetballers.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:57

@Bakito | 06-11-10 | 00:52
Dat nummer hebben ze met geld van Ontwikkelingssamenwerking gemaakt. Kennelijk hadden ze er nog niet genoeg aan...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:56

@Bakito | 06-11-10 | 00:52
LOL.

verraad van links | 06-11-10 | 00:54

@reppert | 06-11-10 | 00:45
Daar zou u best wel eensch gelijk in kunnen hebben. Door dat vermaledijde onderduiken verlies je echt ieder besef van tijd. Maar gelukkig is het zo dat wie schrijft die blijft, ook al is schrijven de kunst van het weglaten...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:54

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:46
Yep. We hebben ooit alle koloniën opgegeven, zelfs het diamantrijke Z-Afrika. Suriname echter bleef van ons. Rara, waarom zou dat zijn. Om dit soort gasten? Ik dacht het niet....

www.youtube.com/watch?v=p4qAhAr_nHA


Bakito | 06-11-10 | 00:52

niet alleen showbizz

reppert | 06-11-10 | 00:52

reppert | 06-11-10 | 00:50
Ja showbizz gaat over lijken.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:51

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:46

Nou, Désiré Delano Bouterse een vrouw volgens zijj naam, is een massa moordenaar en drugslord die nu president is van Suriname.

reppert | 06-11-10 | 00:50

@zeg maar jansen | 06-11-10 | 00:43
Nee, ze waren dat geklier van dat zwartkijken zat. Daarom werd het helemaal opgezomerd. Maar na drie dagen stond het weer op als onderdeel van toevallig toch net verhoogde de loon-en inkomstenbelasting. Het wachten is nu slechts nog op der Himmelfahrt, pas dan zijn we er echt vanaf. Kan nog wel even duren, ben ik bang, er schijnen inmiddels innige bandenverstrengels te zijn met het Kwartje van Kok.

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:48

Bakito | 06-11-10 | 00:36
Voor de Afrikaanse markt zijn er tribal bauxietkraaltjes:
cgi.ebay.nl/AFRIKA-10-Tribal-Bauxiet-K...
Maar als ik het goed begrijp is Desi Bouterse dus een stroman van Hilversum. Als ik het niet dacht.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:46

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:41

Volgens mij leeft U nog in de jaren 40 kan aan mij liggen maar wat is U punt.

reppert | 06-11-10 | 00:45

@Bakito | 06-11-10 | 00:39
Probeer dat Literatuurfonds anders? Of het Fonds voor Journalistieke Produkties? Het jaarverslag daarvan moet trouwens wel helemaal een waanzinnig hillarisch GS-topic opleveren...
*even geen zin in linktippen heeft*

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:44

And now, for something completely different:
www.youtube.com/watch?v=cG3sfrK5B4E&am...
Hilary Putnam on the Philosophy of Science.

Gewoon, omdat ik er net naar zat te kijken. Wat kan mij die VARA veiling schelen.
*tombe*

gepost op | 06-11-10 | 00:43

Parsons | 06-11-10 | 00:39
Kwelt u zich toch niet door tv te kijken. Het is hier zo gezellig.

Bakito | 06-11-10 | 00:43

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:41 Bestaat toch niet meer, kijk en luistergeld?

zeg maar jansen | 06-11-10 | 00:43

@reppert | 06-11-10 | 00:37
Wist u trouwens dat het Kijk- en Luistergeld een bedenksel is van de Duitsche bezetternazi's en dat die dat in d'noorlog in 0031 hebben ingevoerd? Bel of mail anders Geert even als je er vanaf wilt...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:41

reppert | 06-11-10 | 00:37
Het heet niet voor niks belasting.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:40

Over kwallen gesproken. Ik kan dat gelul van Pleij niet meer aanhoren. *doorspoelen doet*

Oh en blijf met je gore poten van de begrafenis van Pim af, stelletje moordenaars.

Parsons | 06-11-10 | 00:39

reppert | 06-11-10 | 00:37
Ik zou een mooi programma kunnen maken over nutteloze zaken waarvoor ik belasting betaal. Helaas is mijn subsidieaanvraag niet gehonoreerd.

Bakito | 06-11-10 | 00:39

Kijk de serie "Rauw en Puur" eens, dan zie je het probleem in NL daar betaal ik dus een deel van mijn belasting voor.

reppert | 06-11-10 | 00:37

@ben nuchter | 06-11-10 | 00:30
Wat zeg ik daar dan van? Helemaal niks. Je weet dus helemaal niet wat ik daar van vind, ik heb er totaal niks van gezegd, behalve dan: Ze worden de door de VPRO gemaakt en uitgezonden, niet door de VARA.
Als je dat nou even combineert met een eerder comment: "Ik heb, op een enkele uitzondering na, al 20 jaar geen enkele kwaliteit meer op de Nederlandse TV gezien, van geen enkele omroep. En die uitzonderingen waren vaak niet van de VARA, maar van de AVRO, VPRO en RVU." gaan je ogen misschien open.

Maar dat je niet kan lezen en gewoon een vooringenomen zure kwal bent met een gigantisch vooroordeel jegens iedereen die niet jouw mening deelt (typisch VARA, heel verschillig), dat had je al duidelijk gemaakt.

koerbagh ® | 06-11-10 | 00:36

@ben nuchter | 06-11-10 | 00:13
Dresden... Nou had Mulisch bij leven en welzijn de uitstraling van een rolmops, maar Het Stenen Bruidsbed is dan weer wel een aardig verhaal. Overigens blijken chemokuren enzo ervoor te zorgen dan uitgewoekerde kankercellen nauwelijks tot stof wederkeren. Decennia later treffen grafruimers ze vrijwel ongeschonden aan. Waarmee het nu nog niet te laat is voor de vraag: Zadelen we onze kinderen met dat lijk op of kan je er beter de open haard mee aansteken...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:36

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:30
Die hoedjes versterken de ontvangst alleen maar. Hetzelfde geldt voor die chemtrails. En de bauxietindustrie maar lachen.

Bakito | 06-11-10 | 00:36

@ben nuchter | 06-11-10 | 00:30
Tegen wie heeft u het?? niet voor niks een Zwitsal dus..

Crematorium-de-Asbak | 06-11-10 | 00:34

o ja, voor ik inslaap, gezien jouw commentaar op de programma's die ik leuk vond als koot & bie draadstaal, jiskefet etc. hoop ik oprecht nooit in jouw kennissenkring te belanden. welterusten en een goede nacht wenst

ben nuchter | 06-11-10 | 00:30

Bakito | 06-11-10 | 00:27
Ik heb aluminiumhoedjes geprobeerd. Echter niks helpt behalve wanbetalen.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:30

@brutus68 | 06-11-10 | 00:14
Mwah, dacht meer aan de nachgetragene geneugten van de sovjet-bezettingszone...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:29

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:21
Het baart mij meer zorgen dan de islam. Het is onze huiskamers reeds binnengedrongen.

Bakito | 06-11-10 | 00:27

@ben nuchter | 05-11-10 | 23:58
"Was soll das, du Arschhole" denk ik? Qua Linda fortgeJorist, je hebt toch nog die überblonde Nedermuts die altijd ' Géh?' loopt te blaten om vooral maar te benadrukken dat ze heus wel net zo Duits is als dat maffe zondagmorgenopenluchtklapvee dat altijd na Die Sendung mit der Maus is, -hoe heet dat mens ook alweer- Marijke nogwat...
Verder kan PowNed eigenlijk best wel Die Sendung Mit Der Maus onvertaald gaan uitzenden. Want vooral bij de Vara wordt er immers toch al schon so lange herumgerufen dat wij ReaguurderTs eigenlijk enge NeoDuitschers zijn, dus dan is overzetten inderdaad toch de moeite niet waard. En dat RutgerT blonde manen heeft, is ook al geen toeval trouwens....

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:26

beste brutus68

je klinkt een beetje warrig maar OK, ik ben dood, slaapje doen gaat

ben nuchter | 06-11-10 | 00:26

ben nuchter | 06-11-10 | 00:17

Als ouwehoer dood gaat ben jij een waardig opvolger...., kwaliteit moet je niet verwarren met vernieuwingen.

brutus68 | 06-11-10 | 00:22

@ben nuchter | 06-11-10 | 00:17
Ik vind Paul de Leeuw geen enkele meerwaarde hebben en DWDD is gewoon RTL Boulevard voor OSM aan een tafeltje. Vernieuwend is het allerminst. Festivals live uitzenden vindt ik ook stupide. Er wordt bij de PO amper tot helemaal niet vernieuwd.

koerbagh ® | 06-11-10 | 00:22

Enfin, het woord zegt het eigenlijk al: thee en vee.

Bakito | 06-11-10 | 00:21

@ koerbagh 00:12

dat "zure man" zit me wel een beetje dwars... ik ben hardstikke gezellig..... biertje?

ben nuchter | 06-11-10 | 00:21

Bakito | 06-11-10 | 00:11
Een slinkse constructie, maar welbeschouwd heel primitief. Vingeroefeningen voor The Matrix, zo zie ik de Gooise matras.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:21

ben nuchter | 06-11-10 | 00:17 Let op: commerciëlen.
Doe maar even copypasten en opslaan in je kladblok, voor een volgende keer.

zeg maar jansen | 06-11-10 | 00:19

En toch is er Youp van het HEk op nu.. dat is weer iets positiefs..

Crematorium-de-Asbak | 06-11-10 | 00:19

@ koerbagh 00:12

jammer dat je de meerwaarde van de door mij genoemde uitzendingen niet ziet. ik ben van mening dat de commercielen een hoop dezelfde meuk uit zenden en dat vernieuwingen alleen bij de publieke omroep plaatsvinden. kijk dagelijks naar de kijkcijferquota en je weet genoeg.

ben nuchter | 06-11-10 | 00:17

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:10

U heeft het over Polska?

brutus68 | 06-11-10 | 00:14

Sehr Geehrte von Pinkelhofen 00:10

ich bin jetzt in dresden und alles gute aus tsjechien und polen ist hier reichliech vor handen

ben nuchter | 06-11-10 | 00:13

@ben nuchter | 05-11-10 | 23:39
Lezen gaat je slecht af. Waar beweer ik dat ik naar die commerciële meuk kijk? Nergens. Je roept maar wat. Maar laten we rijtje even afgaan:
pinkpop (NPS - van mij hoeft het niet op TV)
lowlands (Idem - hoeft niet op TV)
het glazen huis (van mij hoeft het niet)
koot en bie (VPRO, al een hele tijd niet meer op TV),
draadstaal (VPRO)
jiskefet (VPRO)
fawlty towers (BBC)
monty python (BBC)
little britain (BBC)
paul de leeuw (je mag het leuk vinden, ik vind het een irritante kwal)
DWDD (gelul aan tafel - ik kan het missen)
koefnoen (AVRO)
alle cabaretuitzendingen (wat is er typisch VARA aan? - Als de VARA het niet had gekaapt was het wel elders te zien geweest.)

Je lult dus een beetje uit je nek. Daarbij: de enige omroep die nog een beetje wat aan kunst en cultuur doet is de Avro, vandaar. De enige die nog wel eens wat leuks doet in de docu-sfeer is de VPRO. De enige die nog wel eens wat educatiefs had zonder drammerig te worden was de RVU (Klootwijk aan Zee is een aardig voorbeeld)
BBC programma's die toevallig door de VARA worden aangekocht vallen bij mij niet onder VARA-programma's. Koopt de VARA ze niet, dan is er wel een ander. Daarbij: ik zie het wel op de BBC zelf zonder tenenkrommend slechte ondertiteling. Verder nog wat, zure man?

koerbagh ® | 06-11-10 | 00:12

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:58
Blowen en tv kijken is inderdaad een mooi gesloten systeem. Volgens mij is Hilversum één grote dekmantel voor de drugshandel.

Bakito | 06-11-10 | 00:11

@azoturie | 06-11-10 | 00:07
De gouden handdruk van Vera Keur durven ze ook al niet onder de hamer te dingesen...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:11

@ben nuchter | 06-11-10 | 00:08
Midden Duitsland en plattelandswodka? Moet dat geen oost-Germania zijn, mijn waarde Genosse?

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:10

ben nuchter | 06-11-10 | 00:03
Dat filmpje is alleen leuk als je stoned bent. Ben jij te nuchter voor denk ik.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:10

Parsons | 06-11-10 | 00:06
Buikspreekpop van Job Cohen.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:09

@reageerbuis | 06-11-10 | 00:01
Nee, ze heeft zich van rechts laten scheiden. Ralph Inbar was de gelukkige. Van pure blijdschap maakte die daarna Banana Split. De Tros is dus de schuld van de Vara. Slooggies...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:08

@ F. von Zeikhoven

binnen het medium geen stijl is enige voorzichtigheid geboden, het doet mij echter een groot plezier een deelgenoot in gevoel voor humor te ontdekken (klopt, klinkt wat pathetisch maar die wodka hier op het duitsche platteland mag er zijn.

ben nuchter | 06-11-10 | 00:08

Tsja, zolang je het statieportret van Vera Keur niet in de veiling gooit, komt er ook geen hónd op af...

azoturie | 06-11-10 | 00:07

@Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:01
Ik moet bij die droeftoeter altijd denken aan Achmed de dode terrorist.

Parsons | 06-11-10 | 00:06

@Strotgrondel | 05-11-10 | 23:59
Van Hermien Timmermans natuurlijk. Maar die heeft altijd ontkend dat zij de moeder was.

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:05

geachte detlev

het met afstand meest saaie filmpje door jou 23:58 geplaatst moet toch zeker een hoge notering krijgen in de rubriek "saaiste filmpje van dit jaar", bij de lijstjes aan het eind van 2010.

ben nuchter | 06-11-10 | 00:03

@ben nuchter | 05-11-10 | 23:55
Ah, altijd graag gedaan. Qua onbekend zou ik bij daglicht op de internets tot stof verschrompelen, althans, mijn harses, dat is... Verder is het serieus verbijsterend dat Koot en Bie nog steeds niet als TeleZieners erkend worden. Al hun politiek geparodieer was een kwart eeuw (yep, zo lang her alweer) geleden reeds de vooruitgeworpen schaduw van ons heden...

F. von Zeikhoven | 06-11-10 | 00:02

Parsons | 05-11-10 | 23:55
Hij lijkt zelfs ontsnapt aan de dood. Ik denk vaak huh, is Undead alweer op tv? En dan is het Jan Tromp.

Detlev Tarnowitz | 06-11-10 | 00:01

Jankvogel | 05-11-10 | 23:50 Sonja heeft nooit iets rechts gehad. Als ze het ooit heeft gehad heeft ze het laten amputeren. De humor van de mens zit nl in de rechter hersenhelft.

reageerbuis | 06-11-10 | 00:01

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:47
Hannie, hou jij me tassie effe vast, want ik mot nog 'n stukkie rijdduuuuh
Van welke zangeres zong de dochter dit liedje ook alweer?

Strotgrondel | 05-11-10 | 23:59

@ brutus68

leefde rudi nog maar, zelfs linda is hier van de buis verdwenen. zonder GS en uitzending gemist is het afzien hier, je wilt niet weten hoe bruce willis in het duits klinkt.

ben nuchter | 05-11-10 | 23:58

ben nuchter | 05-11-10 | 23:51

Nicht in die wiederholung fallen, mein freund. We weten ondertussen wel dat je ergens in Duitsland woont. Jullie hebben toch Rudi Carell (ex-VARA)? Oh, ja, die is dood...

brutus68 | 05-11-10 | 23:55

F. von Zeikhoven 23:40

soms bezorgen onbekende mensen je een fijn gevoel, ook jij bent daarin geslaagd, ga ter bestrijding van mijn slapeloosheid maar eens een fiks aantal koot en bie filmpjes kijken, waarvoor dank.

ben nuchter | 05-11-10 | 23:55

@Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:51
Jan Tromp is echter ontsnapt.

Parsons | 05-11-10 | 23:55

@brutus68 | 05-11-10 | 23:50
Dat zei Den Uil aan het eind van het jongerenprogramma 'je ziet maar' gepresenteerd door (niet zeker) Hanneke Kappen.

deoudererijperevrouw | 05-11-10 | 23:54

brutus68 | 05-11-10 | 23:50
Joop en de dag (of twee dagen) erna bij Koot en Bie.

Bos Hout | 05-11-10 | 23:53

@brutus68 | 05-11-10 | 23:50
Owja. Dan ben je Oebele zeker nog vergeten in uw favo-opsomming?

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:53

Rikkie en Slingertje was volgens mij ook van de VARA, mam, man, man wat was dat kudt tv.

kneuterzak | 05-11-10 | 23:52

@ reageerbuis 23:46

je ziet, ik ben nog steeds positief, half vol, niet half leeg.

PS, ik zit hier midden in duitsland in een saai kutdorp, vandaar dat ik misschien wat zuur overkom,

ben nuchter | 05-11-10 | 23:51

Bakito | 05-11-10 | 23:37
TV is inderdaad de dwangbuis. Internet is een open inrichting.

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:51

@ben nuchter | 05-11-10 | 23:42
Nou, met de Tegenpartij (VPRO/Koot en Bie) scheelde dat toch niet veel...
www.youtube.com/watch?v=pYyeWM8Pud8

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:50

LOL: raadsel: Jongelui, je ziet maar? Wie, wat, hoe? Voor mijn generatie een klassieker.

brutus68 | 05-11-10 | 23:50

En jaaaaa, dat is dus VPRO.

Frederik Vijf | 05-11-10 | 23:50

Wordt de rechter teen van de linker voet van Sonja ook geveild?

Jankvogel | 05-11-10 | 23:50

Iemand zin om samen de pet van ome willem te kopen? Denk overigens dat pareltjes uit de kratten van villa achterwerk en Rembo & Rembo wellicht een goede 250 miljoen op zullen brengen.

Frederik Vijf | 05-11-10 | 23:49

@reageerbuis | 05-11-10 | 23:46
Geh, het understatement van de draad.

Parsons | 05-11-10 | 23:49

Zorque | 05-11-10 | 23:24
Moeha!

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:48

@ reageerbuis 23:46

valt mee, de fles is nog half vol

ben nuchter | 05-11-10 | 23:48

Bakito | 05-11-10 | 23:37
"Huiskamers zijn ingericht rondom dit apparaat."
Da's een vrij wezenlijke. Het is een veel te vanzelfsprekende iets geworden dat 80% van de wakkere tijd van veel mensen voornamelijk toneelspel, bagger, leugens en heel soms dan een goed verhaal biedt.

Bos Hout | 05-11-10 | 23:47

@kneuterzak | 05-11-10 | 23:39
In Sterrenslag had de Vara via Wim 'Kieskeurig' Bosboom een nogal hevig arbitraire vinger in de pap. Over Kieskeurig gesproken, favo item daar was Wrak van de Week. Door de invoering van de APK-verplichting door Hannie -Er is maar 1 minister van Verkeer en Waterstaat en dat ben ik!- May-Weggen tijdens Lubbers I trouwens listig de programmering uitgemanipuleerd...

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:47

ben nuchter | 05-11-10 | 23:42 Je komt nogal bezopen over.

reageerbuis | 05-11-10 | 23:46

Zorque | 05-11-10 | 23:39

Wat jij wilt, elk beest zijn feest.

brutus68 | 05-11-10 | 23:45

verraad van links | 05-11-10 | 20:41 levend mag je hem houden en dood is ie voor mij nog minder waard dan stof.

reageerbuis | 05-11-10 | 23:44

-weggejorist-

Grunningertoal | 05-11-10 | 23:43

ben nuchter | 05-11-10 | 23:42

Wakker worden dat is allang zo.

reppert | 05-11-10 | 23:43

weet je wat? we doen net als geert, we maken van elke omroep een beweging.

ben nuchter | 05-11-10 | 23:42

brutus68 | 05-11-10 | 23:34
Had ik al gedaan. Je hebt publieke en commerciële omroepen. De therm omroep op zich zegt niets over het al dan geen leden hebben.

Zorque | 05-11-10 | 23:39

@ koerbagh 23:28

wat jammer dat je zoveel mooie televisie nooit hebt leren waarderen. als je liever kijkt naar "sterren dansen op het ijs", "sterren zingen op het ijs" en sterren sterven op het ijs", in plaats van reportages over pinkpop, lowlands, het glazen huis, koot en bie, draadstaal, jiskefet, fawlty towers, monty python, little britain, paul de leeuw, DWDD, koefnoen, alle cabaretuitzendingen etc., tja dan kan ik je alleen nog een "hopelijk prettig" leven toewensen meneer of mevrouw koerbagh. succes met uw pogingen ook zzon fijne omroep in het leven te roepen.

ben nuchter | 05-11-10 | 23:39

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:34

Of De Breij al dan niet slipjes draagt is iets wat ik niet wil weten. Van Gewest tot Gewest was idd best een aardig progamma.

brutus68 | 05-11-10 | 23:39

@ F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:34
Van Gewest tot Gewest, was van NTS.
Koerbagh doelt waarschijnlijk, wbt de Avro, op Sterrenslag.

kneuterzak | 05-11-10 | 23:39

@Strotgrondel | 05-11-10 | 23:35
Jammer dat Comedy Central hier de Daily Show niet meer uitzend trouwens...

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:37

Bos Hout | 05-11-10 | 23:32
De tv heeft in een halve eeuw ons sociale leven ontwricht. Huiskamers zijn ingericht rondom dit apparaat. Waar vroeger mensen zich schaarden rond de tafel met een fles jenever erop en verhalen werden verteld en gezongen, zit half Nederland in zijn vrije tijd apathisch naar dat ding te gapen.

Ik doe daar ook niet aan mee. Ik zit nog liever de hele dag achter mijn laptop te reaguren met andere paria's.

Bakito | 05-11-10 | 23:37

@F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:34
20 jaar ongeveer, denk ik. Dat was overigens van de (toen nog) "onafhankelijke" NOS.

koerbagh ® | 05-11-10 | 23:36

koerbagh ® | 05-11-10 | 23:28
Fock de publieken. Southpark straks, family guy daarna. Dan kan er wel toch 'n lachje vanaf ?

Strotgrondel | 05-11-10 | 23:35

Zorque | 05-11-10 | 23:32

TV-zenders. Een omroep heeft leden, en een bepaalde doelstelling annex levensvisie etc. De rest zoek je maar zelf uit.

brutus68 | 05-11-10 | 23:34

@koerbagh ® | 05-11-10 | 23:28
Van Gewest tot Gewest was anders soms best het aanzien waard... Dat is toch nog niet zo lang weg?

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:34

@ben nuchter | 05-11-10 | 23:29
Aandacht? Gekaapt zul je bedoelen. De VARA heeft contracten met de grote impresario's en heeft daarmee de rechten van veel cabaretiers. Camera in een schouwburg zetten en hoppa, weer twee uur televisie voor weinig.
Met televisie maken heeft dat niet zoveel van doen.

koerbagh ® | 05-11-10 | 23:33

@brutus68 | 05-11-10 | 23:32
Draagt ze geen slipjes dan?

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:33

Ad van de Berg schijnt op het petje van ome Willem te hebben geboden.

titsme | 05-11-10 | 23:33

Bakito | 05-11-10 | 23:25
Sinds een half jaar heb ik zelf de tv niet meer aangezet. Heel heel soms staat-ie hier nog aan, maar dan kijk ik niet meer mee.
Ik kan wel zeggen dat het een van de allerbeste beslissingen uit m'n leven is.

Bos Hout | 05-11-10 | 23:32

@brutus68 | 05-11-10 | 23:24
Da's dan wel weer leuk bij de Vara, die integraaluitzendingen van cabaretvoorstellingen. Of was, kweenie of ze het nog doen, eigenlijk mag ik van de dominee helemaal niet naar Het Duyvelsoogh koekeloeren. Daarom ga ik altijd bij de buren kijken. Maar die zijn meestal nooit thuis...

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:32

ben nuchter | 05-11-10 | 23:29

Je hebt dus inderdaad geen gevoel voor humor. -bod voorbereiden gaat op bh Claudia de Breij-

brutus68 | 05-11-10 | 23:32

brutus68 | 05-11-10 | 23:27
Wat zijn dat dan wel?

Zorque | 05-11-10 | 23:32

Rammstein | 05-11-10 | 23:30
Baas boven baas.

Bakito | 05-11-10 | 23:32

.... speaking of which ...... *aus*

Rammstein | 05-11-10 | 23:32

@F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:16
Oppervlakkig gezien... Het punt wat ik maakte dat ze niet hebben nagedacht wat dat nou precies betekent: "verschillig". Leuke kwinkslag op onverschillig, maar ga je ontleden wat het precies betekent dan snijdt de VARA zich met die kreet in de ideologische vingers.

koerbagh ® | 05-11-10 | 23:30

@brutus68 23:24

kijk, daar doe je me toch een beetje pijn brutus (what's in a name?) ik kijk juist graag vara vanwege de aandacht die ze aan cabaret en stand-up comedy besteden. brutus 69 is vast veel spannender vind

ben nuchter | 05-11-10 | 23:29

Strotgrondel | 05-11-10 | 23:25
Erg hè.

Bakito | 05-11-10 | 23:28

@ben nuchter | 05-11-10 | 23:22
Ik heb, op een enkele uitzondering na, al 20 jaar geen enkele kwaliteit meer op de Nederlandse TV gezien, van geen enkele omroep. En die uitzonderingen waren vaak niet van de VARA, maar van de AVRO, VPRO en RVU. Maar uit de afgelopen 20 jaar kun je daar met moeite een avondvullend programma van samenstellen.

koerbagh ® | 05-11-10 | 23:28

Zorque | 05-11-10 | 23:24

RTL en SBS zijn geen omroepen........

brutus68 | 05-11-10 | 23:27

Bakito | 05-11-10 | 23:01
Volgens onze grondwet is uitoefening van religie of levensovertuiging meer beschermd dan andere vormen van uiting. Lees de clausuleringen maar eens. Dat betekent dat het geloven in sprookjesverhalen, je extra rechten geeft.
W00T

Strotgrondel | 05-11-10 | 23:25

ben nuchter | 05-11-10 | 23:22

Je hebt sowieso geen gevoel voor humor, maar dit terzijde.

brutus68 | 05-11-10 | 23:24

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:07 & Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:09
Daar heb je een punt. Maar het is ook zo dat aids een populair onderwerp was waar vrijwel iedere omroep zich destijs mee bezig hield en verstandelijk beperkten altijd een streepje voor hebben.
www.youtube.com/watch?v=tOT2tG1whkU

Zorque | 05-11-10 | 23:24

@ koerbagh 23:03

ja sorry, maar volgens mij is de vara nog steeds prettig om naar te kijken en heb ik soms, gek genoeg, het idee dat er ter rechter zijde wat afgunst is. ik roep dan ook de hele tijd:zeik de vara niet af maar doe het beter. je media zijn tros, avro, powned en wnl. ik ben niet links maar hou wel van kwaliteit,

ben nuchter | 05-11-10 | 23:22

Bakito | 05-11-10 | 23:19
:) En het naaktloopverbod.

Bos Hout | 05-11-10 | 23:22

zeg maar jansen | 05-11-10 | 23:16

De ring bestaat vanaf 1964. Maar ik betwijfel op Powned het in dezelfde tijd ook lukt zoveel te winnen. Ik wil alleen zeggen dat mensen niet op de Vara moeten zeiken. Misschien vinden zij er niets aan, maar genoeg anderen wel. Trouwens in het begin van ze de Vara ook amateuristisch, net als Powned nu. Inhoudelijk en ideologisch lijken Powned en de Vara van alle omroepen trouwens het meeste op elkaar.

doe nog eens | 05-11-10 | 23:22

@Bakito | 05-11-10 | 23:01
Tja, een duwtje wordt wat lastig als je moet aanvangen met een open ruggetje. Dan begin je toch echt met een kansrijksgewijs omgekeerd evenredige voorsprong.

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:22

Jack Spijkerman heeft kennelijk al 3 keer op zijn boekje geboden.

titsme | 05-11-10 | 23:21

Bos Hout | 05-11-10 | 23:16
Het streven naar zuinige motoren door linkse partijen stamt dus uit die tijd?

Bakito | 05-11-10 | 23:19

@koerbagh ® | 05-11-10 | 23:01
Volgens mij heeft het reclameburo van de Vara hier gepoogd een synoniem voor opmerkzaam, alert aan de omroep te hangen. Verschillig, da's het tegenovergestelde van onverschillig. Heeft hier daarom lijkt mij geen bal met diskriminazi's de maken....

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:16

Marcel van Dam...
Ik heb 'm hier al wel eens verteld geloof ik:
Marcel was student toen mijn verwekker dat ook was. Ze woonden in dezelfde straat. Marcel was niet de populairste, maar hij had lef en daarmee had hij ook wel wat respect.
Toen ze toch weer eens genoeg van hem hadden - toen ook al, we schrijven begin jaren vijftig - besloten ze Marcel uit te dagen. Zelden ging hij daar niet op in.
"Marcel, als jij het durft om in je blootje op mijn motor een rondje grachten van Utrecht te rijden en terug naar hier, dan krijg jij 50 (?) gulden van ons." Het bedoelde rondje was normaliter vijf, zes minuten.
Marcel hoefde niet na te denken, kleedde zich uit, stapte op de reeds gestarte motor, en stoof vol gas met een grote grijns de grachten op.
Het enige dat ze Marcel niet verteld hadden, was dat het ding maar voor twee minuten benzine had.

Bos Hout | 05-11-10 | 23:16

doe nog eens | 05-11-10 | 23:15 Daar hadden ze dan ook 85 jaar de tijd voor. Powned bestaat pas een paar maanden.

zeg maar jansen | 05-11-10 | 23:16

net uitzending gezien, beter goede buur dan verre vriend?

Kluiver | 05-11-10 | 23:16

Las net data de Vara het record van meeste Gouden Televizier-ringen op haar naam heeft staan. 10 om precies te zijn. Ook bij de radioringen staan ze met het totaal aantal prijzen op 1. Ik moet Powned dit nog zien waarmaken.

doe nog eens | 05-11-10 | 23:15

Zouden de verzamelde columns van Pritt van toen ie nog een echte naam had en voor de Vara schreef ook nog ter veiling aangeboden worden?
(Hmm, spellingchecker herkent 'Vara' niet, lol)

zeg maar jansen | 05-11-10 | 23:12

@koerbagh ® | 05-11-10 | 22:08
U hebt zojuist wellicht open en blootgelegd dat de Vara daadwerkelijk noch politieke noch idealistiese inhoud bezit...

Jammer trouwens dat die kogel van die frisdrankrel -hoe heettieooklaweer- van Marcel van D. er niet bij zit...

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 23:10

Hebben we niet al betaald voor die troep?

Gegenhall | 05-11-10 | 23:09

Crematorium-de-Asbak | 05-11-10 | 23:05 En nou? Kan dat niet? Wilders heeft een Hongaarse bruid.

zeg maar jansen | 05-11-10 | 23:08

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:02

Beste betekend beter dan de anderen. En dat zijn ze in mijn ogen. Maar ze mogen wel fuseren met BNN en delen van de VPRO en de Avro (het andere deel met naar de kotstros).

doe nog eens | 05-11-10 | 23:08

Hmm, dat boekje over milieutips, zou dat een beetje up to date zijn?

zeg maar jansen | 05-11-10 | 23:06

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:02
Exploiteerde de Vara aids, down syndroom en minderheden? Hoe deden ze dat dan?

Zorque | 05-11-10 | 23:05

Oftopic, Pownews.. WHAHAHA De burgermeester van Gouda is getrouwd met een Marokkaanse, Lol.. Niks aan de hand mensen, doorlopen..

Crematorium-de-Asbak | 05-11-10 | 23:05

@ben nuchter | 05-11-10 | 22:44
Dit topic gaat nu eenmaal over de VARA. Jammer joh. Nochtans ben ik geen rechtsdenkend mens en is de VARA niet mijn meerdere.
Niet van dat zure, daarvoor moet je bij Joop zijn. Ik zou het maar doen, zolang het nog bestaat.

koerbagh ® | 05-11-10 | 23:03

doe nog eens | 05-11-10 | 22:58
Nog steeds? Ooit liepen ze voorop met de exploitatie van aids, down syndroom, en weet ik veel welke minderheid. Nu is het een kwestie van langzaam doodbloeden met een paar cabaretiers.

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 23:02

@brutus68 | 05-11-10 | 22:44
Het is nog erger dan dat: Verschilligheid (verschil maken, discrimineren op een "goede" manier, naar bakito-normen) wordt impliciet veel beter, moreler, verhevener geacht dan onverschilligheid. Daar kun je natuurlijk zat vraagtekens bij stellen.

koerbagh ® | 05-11-10 | 23:01

Strotgrondel | 05-11-10 | 22:58
Dat sowieso. Mensen bij aanvang al op voorsprong of achterstand zetten slaat nergens op. De achterblijvers zo nu en dan een duwtje in de rug geven kan geen kwaad.

Bakito | 05-11-10 | 23:01

Bakito | 05-11-10 | 22:39
Naïef dan wellicht, is het dat dan? Welkom in de echte wereld, vecht maar om je plekje te veroveren. Gewoon eerlijk, iedereen doet zijn best.

Strotgrondel | 05-11-10 | 22:58

pius | 05-11-10 | 22:56
Snap ik.
brutus68 | 05-11-10 | 22:47
Verstandelijk beperkt doen.

Zorque | 05-11-10 | 22:58

De Vara is nog steeds de beste omroep.

doe nog eens | 05-11-10 | 22:58

brutus68 | 05-11-10 | 21:39
Wel omschreven, +1

Fred667 | 05-11-10 | 22:57

Zorque | 05-11-10 | 22:55

Ik probeerde genuanceerd te zijn;)

pius | 05-11-10 | 22:56

pius | 05-11-10 | 22:43
Is eerder misdadidig.

Zorque | 05-11-10 | 22:55

@Twee Jeetjes | 05-11-10 | 22:03
Owja. Tip van Von Zeikhoven: Haal je handel extragraties bij de weggeefwinkel in Schapekopcity. Dan ga je helemaal binnenlopen doen heej.... Of wasdie dr inmiddels eauk al niet meer, die winkel?

F. von Zeikhoven | 05-11-10 | 22:52

brutus68 | 05-11-10 | 22:44
Nee hoor. Ik ben een knappe vent. Daarmee zeg ik nog niet dat u lelijk bent. Wel eens van logica gehoord?

Bakito | 05-11-10 | 22:50

Bakito | 05-11-10 | 22:46

Een Gna volstaat in deze;)

pius | 05-11-10 | 22:48

pius | 05-11-10 | 22:43

Over wie heb je het? Is niet zo thuis in verstandelijk beperkt Nederland. Wat kunnen ze voor kunstjes?

brutus68 | 05-11-10 | 22:47

pius | 05-11-10 | 22:43
Gna! (ik doe niet aan LOL, vandaar)

Bakito | 05-11-10 | 22:46

verraad van links | 05-11-10 | 22:41
Met vrienden als u aan mijn zijde, is dat in de praktijk niet haalbaar.

De kantonnier | 05-11-10 | 22:41
Met alle respect, maar ik maak morele afwegingen bij voorkeur zelfstandig.

Bakito | 05-11-10 | 22:45

Bakito | 05-11-10 | 22:39

Je zelf "verschillig" noemen zoals de VARA doet wekt de indruk dat anderen onverschillig zijn. Ofterwel: je verklaart jezelf moreel superieur aan de ander die in jouw ogen "onverschillig" zijn. Dat is redelijk eng te noemen.

brutus68 | 05-11-10 | 22:44

@ koerbagh 22:33

stop toch met dat zeiken op de vara, als rechtsdenkend mens heb je 4 alternatieven: tros, avro, powned en wnl, steek je creatieve energie, zo je die mocht bezitten, daarin en stop met zeiken op je meerdere.

ben nuchter | 05-11-10 | 22:44

brutus68 | 05-11-10 | 22:32

De Tros is de meest pretentieuze omroep die er bestaat. Of vind jij het niet pretentieus om Grad Damen en Wolter Kroes een podium bieden.

pius | 05-11-10 | 22:43

Bakito | 05-11-10 | 22:39
of je hebt niks te doen en maakt je druk over dat soort zaken. Aan jou de keus.

De kantonnier | 05-11-10 | 22:41

Bakito | 05-11-10 | 22:31

Fascistisch is een groot woord. Maar de meeste zangers die tot het protegéschap van de Tros behoren verdienen inderdaad een enkeltje Siberie. De fans ook trouwens.

pius | 05-11-10 | 22:41

vereniging arrebeiers radio amateurs

Ratzing. | 05-11-10 | 22:41

@Bakito | 05-11-10 | 22:40
Extreem-links?

verraad van links | 05-11-10 | 22:41

@ben nuchter | 05-11-10 | 22:37
Ok.

verraad van links | 05-11-10 | 22:40

Strotgrondel | 05-11-10 | 22:34
Ik ben niet links.

Bakito | 05-11-10 | 22:40

koerbagh ® | 05-11-10 | 22:33
Daar ben ik het mee eens. Niemand hoeft mij voor te schrijven of en hoe ik mensen in een hokje moet plaatsen. Deze demagogie vind je overigens niet alleen bij de VARA, maar is een diepgeworteld fenomeen c.q. kwaad in onze samenleving. Religies en politieke partijen ontlenen hier hun bestaansrecht aan.

Toch blijf ik bij mijn eerdere stelling dat het ontkennen van verschillen de ergste vorm van discriminatie is.

Bakito | 05-11-10 | 22:39

Sliptong | 05-11-10 | 21:13
Du...? moet ik elk wissewasje gaan melden vanuit mijn dorp gaan melden op GS?

De kantonnier | 05-11-10 | 22:37

Bakito | 05-11-10 | 22:31

Dus Chiel Montagne is een facist? En Pierre Kartner een nazi?

brutus68 | 05-11-10 | 22:37

@ verraad van links 22:33

vind ik een karige reactie, begrijp m ook wel een beetje, zit hier in een kutdorp in duitsland in een saai hotel me ook maar een beetje te vervelen. sorry.

ben nuchter | 05-11-10 | 22:37

Bakito | 05-11-10 | 22:26
Die is wel mooi, je draait het net effetjes om. Maar dat doen alle linkse aanstellers is 't niet, bij gebrek aan beter?
Gemeen hoor!

Strotgrondel | 05-11-10 | 22:34

@ben nuchter | 05-11-10 | 22:31
Je bent niet leuk.

verraad van links | 05-11-10 | 22:33

@Bakito | 05-11-10 | 22:26
Ja, van de VARA moet je discrimineren. Maar als je dat niet goed doet, dan sleept de linkse kerk je voor de rechter wegens discrimineren en haat zaaien. Nee, de linkse ideologie is volkomen duidelijk hoor.

koerbagh ® | 05-11-10 | 22:33

@pius

De TROS heeft geen pretenties...

brutus68 | 05-11-10 | 22:32

En Powend heeft VARA coryfee Stenders gekregen, echt vernieuwend allemaal.

Stiekeldroad | 05-11-10 | 22:32

Nee, Aleid verwijt zichzelf niks.

Maar natuurlijk.

Parsons | 05-11-10 | 22:31

pius | 05-11-10 | 22:23
Programma's als Ter Land ter Zee en In De Lucht zijn politiek volkomen neutraal en dus niet controversieel. Op Volle Toeren daarentegen is een erg nationalistisch c.q. fascistisch programma. Die snor van Giel Montagne is dan ook aan weerszijden centimeters te lang.

Bakito | 05-11-10 | 22:31

@ verraad van links 22:27

je hebt ongelijk, stap op je witte hengst ven red dit land met jouw wijsheid en bijzondere gaven, toe... je kan het.

ben nuchter | 05-11-10 | 22:31

Weg met die meuk; je maakt er niemand blij mee.

wirbel010 | 05-11-10 | 22:31

He, Aleid 'Censuur' Wolfsen @ nieuwzuur.

verraad van links | 05-11-10 | 22:29

@verraad van links | 05-11-10 | 22:27
Nee. #wegpesten #heaumeau's

Luster Aleid nu.

Parsons | 05-11-10 | 22:29

@Parsons | 05-11-10 | 22:25
Die repo over Zuid-Afrika? Pure propaganda; dat land is allang verloren.

verraad van links | 05-11-10 | 22:27

pius 22:23

je hebt gelijk, als vmbo-er wordt je hier continu afgezeken, terwijl mijn vader henk heet en een tante van mij ingrid

ben nuchter | 05-11-10 | 22:26

koerbagh ® | 05-11-10 | 22:22
Als u iedereen, ongeacht verschillende eigenschappen, over een kam wil scheren moet u dat vooral niet laten.

Bakito | 05-11-10 | 22:26

Feel good TV @nieuwzuur

Parsons | 05-11-10 | 22:25

ben nuchter | 05-11-10 | 22:14

Het valt inderdaad op dat de Tros hier weinig kritiek krijgt. Laagbegaafdentelevisie word kennelijk ontzien. Over dicriminatie gesproken.

pius | 05-11-10 | 22:23

De pet van ome Willem (die per tig werden ingekocht) doet toch al 25 euro op die veiling.

Beëlzebul | 05-11-10 | 22:23

wat erg. er staan 'stukken' tussen die gewoon nog bij van Van Breukhoven in de uitverkoop bakken staan. DVD Studio Spaan, gaat daar voor 3 euro weg.

tomster | 05-11-10 | 22:22

De grap was vroegah dat VARA stond voor "van armoede rammelt alles". Graag gedaan.

knutsel | 05-11-10 | 22:21

koerbagh ® | 05-11-10 | 22:08
Lulkoek. Het ontkennen van verschillen is de ergste vorm van discriminatie. Leuke kwinkslagen, maar u maakt een denkfout.

Bakito | 05-11-10 | 22:15

Überbottehork | 05-11-10 | 21:58

Geen probleem. Maar als het nog een keer gebeurt stap ik naar het meldpunt lettermishandeling.

pius | 05-11-10 | 22:14

@koerbagh 22:08

wat maak je je toch druk om de vara? zet je waanzinnige positieve en intellectuele energie toch in om tros, avro en powned beter te maken dan de vara. ga niet katten op de vara gekkie.... maak rechtse tv beter, is veel positiever dan katten op linkse tv. yo koerbagh, here's a mission for you man. weg met al die negativiteit, go for it. het is je tijd koerbagh.

ben nuchter | 05-11-10 | 22:14

Het meest bijzondere is wel "Wees Verschillig". Natuurlijk bedoeld als kwinkslag op "onverschillig", maar wat betekent het eigenlijk? Verschillig = verschil maken = discrimineren. De VARA roept gewoon keihard op tot discriminatie.
Nu is dat niks nieuws. Pim Fortuyn werd heel verschillig gediscrimineerd als bijzonder minderwaardig mens; Nelson Mandela werd heel verschillig gevierd bij een 10 uur durende heiligverklaring voor zijn belangrijkste verdienste: 28 jaar opgesloten zitten. Verschil moet je maken, discrimineren moet van de VARA, als je maar "goed" discrimineert.

Enfin: de VARA houdt uitverkoop. Ik heb even door de catalogus gelopen, maar idealisme en politieke allianties zitten er niet bij. Terwijl ze die toch het herdste kwijt moeten. Ze lopen er al 85 jaar mee te koop, maar als het werkelijk op verkoop aankomt dan houden ze het. Misschien omdat het geen stuiver waard is.

koerbagh ® | 05-11-10 | 22:08

@Twee Jeetjes | 05-11-10 | 22:03
Jeetje zeg.

Parsons | 05-11-10 | 22:07

@ brutus68 22.00

ach gossie, beetje opgewonden? ben helaas geen masochist, nu nog wat argumenten of zijn die in je blonde keeltje blijven steken? dom gelul heb je zowel links als rechts.

ben nuchter | 05-11-10 | 22:06

Wie wil er een knieschot? bit.ly/d6d3Cs

Klouwkikker | 05-11-10 | 22:05

@Parsons | 05-11-10 | 21:58
Ik hoop het ook.

verraad van links | 05-11-10 | 22:04

-weggejorist-

Twee Jeetjes | 05-11-10 | 22:03

Ik bied xx euro voor de stoel waarop Fleischbaum z'n verhaaltjes typte op GS.
Waar blijven de stukjes van Fleisch op powned.tv trouwens? Belofte maakt schuld.

Strotgrondel | 05-11-10 | 22:03

ben nuchter | 05-11-10 | 21:58

Hoi Francisco/Felix/Marcel, sterf!

brutus68 | 05-11-10 | 22:00

@La Vie En Rose | 05-11-10 | 21:55
Geh, ja ik moest ook hardop lachen toen ik het las. Via een guurder trouwens.

Parsons | 05-11-10 | 21:59

ulk | 05-11-10 | 21:54
21 dingetjes? Zoveel heb ik er niet gezien. Weet u toevallig of er een brilletje van Kees Driehuis bij die kostbare collectie zit?

La Vie En Rose | 05-11-10 | 21:59

@pius | 05-11-10 | 21:48
*Nederig excuses aanbieden doet*

Überbottehork | 05-11-10 | 21:58

een hoop gekat op de vara weer vanavond. wat gaan de tros, de avro en powned hier tegenover stellen? geen van deze 3 komt ook maar in de buurt van de schaduw van de vara. nog ff doorleren jongens, misschien een semester op de wibo van der linde academie?

ben nuchter | 05-11-10 | 21:58

@verraad van links | 05-11-10 | 21:51
Ik hoop dat het nog lang op de buis blijft. #waregezicht

Parsons | 05-11-10 | 21:58

Hebben ze geen betere meuk dan dit ? Ze moeten zich de ogen uit hun kop moeten schamen voor deze shit!

casino | 05-11-10 | 21:55

21 dingetjes van de VARA koop! Mutsaars besteed zijn vrijdagavond aan
godbeterhet 21 dingetjes die de VARA aanbied een goed doel ofzo.
Heb je dan een VARA-fixatie of niet dan ? En ja hoor, de reaguurhondjes
weer braaf blaffen. En morgenvroeg alles weer copy/pasten uit de Volkskrant.
.
Wat moest GS toch zonder de linkse media?

ulk | 05-11-10 | 21:54

Denk dat de belofte om met bepaalde programma's te stoppen meer geld oplevert. Om over totale opheffing maar niet te spreken. Wie biedt...?

robterdam | 05-11-10 | 21:54

hahaha wat zijn het toch ook een trieste fossielen bij elkaar :)

Semmo | 05-11-10 | 21:54

@Parsons | 05-11-10 | 21:48
Door alles en iedereen is dat programma afgemaakt. Jan Tromp wacht een enkeltje goelag.

Terecht.

verraad van links | 05-11-10 | 21:51

verraad van links | 05-11-10 | 21:49

Dat bedoel ik.

pius | 05-11-10 | 21:51

bedankt voor de tip, ga direct bieden, potverdorie daar zitten een hoop leuke dingen tussen. bedankt.

ben nuchter | 05-11-10 | 21:50

@pius | 05-11-10 | 21:48
Zeker bij kinderen voor kinderen.

verraad van links | 05-11-10 | 21:49

Überbottehork | 05-11-10 | 21:42

Rustig aan hè. Een r heeft ook gevoel.

pius | 05-11-10 | 21:48

Goed doel zal de VARA zelf wel wezen!

starry | 05-11-10 | 21:48

@deoudererijperevrouw | 05-11-10 | 20:55
Ik heb als kind ook sleutelhangers gespaard en die Dorus-sleutelhanger had ik ook. Ligt ook ergens in een zak op zolder. Dus zo zeldzaam is t'ie ook weer niet.

VetPotje | 05-11-10 | 21:45

"Hier is de VARA" heb ik hier thuis ook staan, voor 25 cent gekocht in de kringloopwinkel.

knutsel | 05-11-10 | 21:42

@Überbottehork | 05-11-10 | 21:42
"r" naar boven schopt

Überbottehork | 05-11-10 | 21:42

@zeefert | 05-11-10 | 21:40
Wie? Clairy Polak?

verraad van links | 05-11-10 | 21:42

zeefert | 05-11-10 | 21:40

Nee, dat waren de AVRO en WakkerNederland. De VARA was altijd al fout.

brutus68 | 05-11-10 | 21:42

@Mongoose | 05-11-10 | 21:22
All you VARA are belong to us.

Überbottehork | 05-11-10 | 21:42

En ze waren fout met de oorlog!

zeefert | 05-11-10 | 21:40

@La Vie En Rose | 05-11-10 | 21:37
Klopt ja. Zag er een fragment van. Moet het nog een keer volledig kijken.

verraad van links | 05-11-10 | 21:39

LOL, de VARA. De meest verschillige omroep van het bestel, maar tevens het meest commercieel ingesteld. Tonnen zo niet meer zijn binnengeharkt met de verkoop van dvd's van Kopspijkers, Youp en ander cabaret. Kortom: een sigaar uit eigen doos dus.

brutus68 | 05-11-10 | 21:39

verraad van links | 05-11-10 | 21:33
Die was eergisteren bij Knabbel en Babbel. Uitstekend optreden!

La Vie En Rose | 05-11-10 | 21:37

Niks voor mij helaas. Ik kom alleen m'n bed uit voor de prostaat van Paul Witteman.

Detlev Tarnowitz | 05-11-10 | 21:35

@Sliptong | 05-11-10 | 21:31
Gelukkig hakt Martin Bosma die er met plezier af.

verraad van links | 05-11-10 | 21:33

De opbrengst van deze unieke hebbedingetjes gaat naar het KWF, das mooi!
*op alles bieden gaat*

Uh... toch maar niet als ik naar het jaarsalaris van de directeur van het KWF Ton Hanselaar kijk. Was in 2009 € 179.788,–

La Vie En Rose | 05-11-10 | 21:32

Sliptong | 05-11-10 | 21:26

Dat is goed om te horen! Met mij gaat het ook naar wens, dank voor het vragen. Lijkt me een uitstekende zet trouwens om de Vara aan Zimbabwe te verkopen. Kan Paul gelijk zijn soortgenoten opzoeken daar en gaat hij ongeveer10 miljard Zimbabwaanse dollars per jaar verdienen. Het blijft een uniek talent natuurlijk. Mugabe gaat nog veel plezier aan hem beleven.

pius | 05-11-10 | 21:32

@verraad van links | 05-11-10 | 21:29
lol. Inderdaad. Een neus voor zaken.

Sliptong | 05-11-10 | 21:31

Sonja Barend zou zich overigens in haar graf omdraaien bij het horen van deze uitverkoop. -zich afvragen doet wat corset Sonja Barend doet-

brutus68 | 05-11-10 | 21:30

@Sliptong | 05-11-10 | 21:27
Afzetters idd. Je ziet duidelijk de joodse invloeden terug in die partij.

verraad van links | 05-11-10 | 21:29

Ik heb helemaal geen toestemming gegeven om deze spullen te veilen.
En het is toch een beetje van mij .... want ik heb er aan mee betaald.
Maar goed, waar kan ik mijn deel van de "opbrengst" ophalen?

laagvliegert | 05-11-10 | 21:28

@Mongoose | 05-11-10 | 21:22
Als alles voor een euro wordt verkocht, doe ik mee. Smerige rode bloedhonden.

Sliptong | 05-11-10 | 21:27

@pius | 05-11-10 | 21:21
Ik had al een donker rood vermoeden ;)
Hoest met u vanaaf? Met mij heel goed. Eerst wordt de oude rotzooi verkocht, dan de hele omroep. Aan Zimbabawe als het meezit. Vara wordt Mugabes staatstelevee.

Sliptong | 05-11-10 | 21:26

Het is wel uitverkoop in de linkse kerk zeg!
Haha!
Beter laat dan nooit, maar wat ze veilen kan ook zo op de vlooienmarkt natuurlijk.

Serafijn Lampion | 05-11-10 | 21:24

@Mongoose | 05-11-10 | 21:22
Naar verluidt zit er nog een (angst)remspoor op.

verraad van links | 05-11-10 | 21:24

@ Reaguurders

Dit is dé kans om de VARA-erfenis in handen te laten komen van het hoegenaamde rabiaat rechtse volksdeel.
* bieden gaat op het slipje van Asrid Joosten dat ze droeg tijdens haar allereerste VARA-optreden*

Mongoose | 05-11-10 | 21:22

Sliptong | 05-11-10 | 21:20

Hebben we ook. Ik zat te plagen. Dat krijg je van die Varatopics.

pius | 05-11-10 | 21:21

Als er naaktfoto's van een jonge Astrid Joosten uit die VARA-kelder komen lullen we eens verschillig verder. De rest van die ouwe meuk blief ik niet, al kreeg ik het graties.

brutus68 | 05-11-10 | 21:21

verraad van links | 05-11-10 | 21:14

Pff. Je lijkt Beria wel. Die liep ook altijd zo te zeiken. Ik ben nu eenmaal een mild mens.

pius | 05-11-10 | 21:20

pius | 05-11-10 | 21:14
Gaat ut sjagrijn? Jammer dit. Ik dacht dat we iets hadden.

Sliptong | 05-11-10 | 21:20

Überbottehork | 05-11-10 | 21:12

Nee, kan niet, dat zou echt te ver gaan.

pius | 05-11-10 | 21:15

@pius | 05-11-10 | 21:13
Jawel, want je bent veel te liberaal in de communistische leer.

verraad van links | 05-11-10 | 21:14

Sliptong | 05-11-10 | 21:13

Ja, en?

pius | 05-11-10 | 21:14

Leipe shizzl.

Sliptong | 05-11-10 | 21:14

Als de omroep powned 85 jaar bestaat draai ik me om in mijn graf.

Strotgrondel | 05-11-10 | 21:14

verraad van links | 05-11-10 | 21:11

Klopt ja. Daar heb je toch geen probleem mee hoop ik?

pius | 05-11-10 | 21:13

@pius | 05-11-10 | 21:11
U zegt het.

Überbottehork | 05-11-10 | 21:12

Überbottehork | 05-11-10 | 21:10

Dat zal toch niet.

pius | 05-11-10 | 21:11

@pius | 05-11-10 | 21:10
Jij bent toch reageerder (niet: reaguurder) Stalin?

verraad van links | 05-11-10 | 21:11

@pius | 05-11-10 | 21:09
Vooraf modereren? Komt dat dan niet meer neer op censuur?

Überbottehork | 05-11-10 | 21:10

verraad van links | 05-11-10 | 21:09

Wut?

pius | 05-11-10 | 21:10

@pius | 05-11-10 | 21:09
Het gaat je anders prima af.

verraad van links | 05-11-10 | 21:09

Überbottehork | 05-11-10 | 21:05

Zolang ze betalen is dat geen probleem. Alleen dat vooraf modereren daar moet ik nog wat mee.

pius | 05-11-10 | 21:09

@Überbottehork | 05-11-10 | 21:06
Tja, je moet op alles voorbereid zijn he.

verraad van links | 05-11-10 | 21:07

@verraad van links | 05-11-10 | 21:05
Links fappen? *vol ongeloof met hoofd schudden doet*

Überbottehork | 05-11-10 | 21:06

@Überbottehork | 05-11-10 | 21:05
En fappen.

verraad van links | 05-11-10 | 21:05

@pius | 05-11-10 | 21:03
Maar dan mag u alleen met links typen.

Überbottehork | 05-11-10 | 21:05

pius | 05-11-10 | 21:03

s lanceert.

pius | 05-11-10 | 21:03

Het is misschien goed dit te bewaren, opdat we generaties na ons, kunnen laten zien met eigen ogen, DIT NOOIT MEER!
We moeten dit behouden als waarschuwing voor de toekomst.
_
Op deze donkere geschiedenis van ons land, zou ik graag willen bieden, gezien het belang voor onze kinderen.
Maar mijn hart, gevoel, fatsoen en verstand zegt, zelfs niet met geld toe.
Afrotten met die in en in rode troep! Vernietig het!

Creaguurder | 05-11-10 | 21:03

Ik ben trouwen door de Joop gevraagd om daar te reaguren, om die site een beetje op te krikken. Er schijnen nog meer reaguurders benaderd te zijn. Voor een fiks bedrag natuurlijk. Ik twijfel toch een beetje. Joop is zijn kudt maar als ze betalen word het toch moeilijk. Ik ben natuurlijk geen socialist.

pius | 05-11-10 | 21:03

@pius | 05-11-10 | 20:59
Ik wil het kennelijk niet zien.

verraad van links | 05-11-10 | 21:02

@Parsons | 05-11-10 | 21:00
Lator.

Überbottehork | 05-11-10 | 21:02

@Parsons | 05-11-10 | 20:59
Nou, dat is dan wel heul erg lang geleden. Ze doet nu toch zo'n kudtquiz bij de VARA?

verraad van links | 05-11-10 | 21:01

Oh nee, niet meer blijkbaar.

Enfin, who cares. *out*

Parsons | 05-11-10 | 21:00

Kansloze rooie honden mogen communistisch gezien toch ook geen centjes verdienen???

geouwehoer | 05-11-10 | 20:59

verraad van links | 05-11-10 | 20:51

Ik snap niet wat jij tegen die man hebt. Die woont al heel zijn leven in een bescheiden huisje en stort driekwart van zijn vermogen in een fonds voor de behoeftigen. Verder eet hij alleen sociale dingen zoals tomaten. Zodat zijn politieke kleur en levensstijl in balans zijn. Zie je dat dan niet?

pius | 05-11-10 | 20:59

@Dreverhaven | 05-11-10 | 20:54
Die werkt dan ook voor de TROS.

Parsons | 05-11-10 | 20:59

Dreverhaven | 05-11-10 | 20:54

2 voor 12 en Alles draait om geld

Northman | 05-11-10 | 20:58

Als ik helemaal zelf mag weten wat ik er mee doe, wil ik best een goed bod doen op Marcel van D.

*Met rode verf "Voor de verschilligboer" op kliko kwast*

Jackanders | 05-11-10 | 20:58

Ik heb ook nog een Dorus-sleutelhanger uit de collectie van die jaren 60 sleutelhangerrage. *op zolder struikelend naar Dorus-sleutelhanger zoeken gaat*

deoudererijperevrouw | 05-11-10 | 20:55

Hé redactie! Doe eens even een beetje medelijden hebben met die luitjes van de VARA. Linkse mensjes hebben ook gevoelens zèg!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 05-11-10 | 20:55

Is er ook een ongewassen pendek van Sonja Barend te koop?

EdjeGrolsch | 05-11-10 | 20:55

De enige mogelijke veilingtopper: een avond uit met Astrid Joosten (blijft een mooie vrouw, al weet ik niet wat voor programma's ze uberhaupt nog heeft).

Dreverhaven | 05-11-10 | 20:54

@Parsons | 05-11-10 | 20:50
*n omhoog werpen doet*

Parsons | 05-11-10 | 20:54

Ik had op een mottenjas van Dorus wel geboden.

polt | 05-11-10 | 20:53

-weggejorist-

tejootje | 05-11-10 | 20:53

Info bij sleutelhanger: "past op uw sleutelbos"! Wow, nu wil ik 'm! Vet handig dat het kan!

Northman | 05-11-10 | 20:52

@william7055 | 05-11-10 | 20:51
Er had moeten staan:"VARA faalt fopstukken"

Überbottehork | 05-11-10 | 20:52

BTW, iemand meer met FF waarbij de scripts op troostwijk vastlopen?

bvdbos2004 | 05-11-10 | 20:52

@ChillBill | 05-11-10 | 20:49
Nou, bieden dan maar.

verraad van links | 05-11-10 | 20:52

Dacht effe dat er stond, VARA veilt kopstukken!!

william7055 | 05-11-10 | 20:51

@Parsons | 05-11-10 | 20:50
Ja, ik ook. Maar om mee te beginnen he.
*guillotine alvast heeft laten verschepen*

verraad van links | 05-11-10 | 20:51

cool, dank je voor de linktip. Wordt een leuk weekend, veel VARA (geen cynisme)

bvdbos2004 | 05-11-10 | 20:50

@Parsons | 05-11-10 | 20:50
Perverseling..

Überbottehork | 05-11-10 | 20:50

Het eerste telraam van Maurice de Hond?

Normpje | 05-11-10 | 20:50

@verraad van links | 05-11-10 | 20:44
Ik had hele ander plannen in gedachte.

Parsons | 05-11-10 | 20:50

verraad van links | 05-11-10 | 20:46

Uh-uh! ik wil die linkse pet dragen! anders wordt het deze vuist! (op die andere vuist)

ChillBill | 05-11-10 | 20:49

Ach een "Troost" voor de Vara.. "Troost"wijkauctions beheerd de veilingsite...

Crematorium-de-Asbak | 05-11-10 | 20:45

@Parsons | 05-11-10 | 20:43
Een minnetje pakt-ie niet met bieden. Zonde. Ik had graag 100 euro gehad bij die sleutelhangert.

Überbottehork | 05-11-10 | 20:45

@Überbottehork | 05-11-10 | 20:42
Dan gaat het helemaal lukken.

verraad van links | 05-11-10 | 20:45

@ Parsons | 05-11-10 | 20:43
Zullen we hem opkopen? En hem dan vervolgens 24/7 uitmaken voor een minderwaardig mens?

verraad van links | 05-11-10 | 20:44

@verraad van links | 05-11-10 | 20:41
*bieden gaat*

Parsons | 05-11-10 | 20:43

@verraad van links | 05-11-10 | 20:41
Daar moeten ze geld bij geven.

Überbottehork | 05-11-10 | 20:42

Wordt van Dam zelf ook geveild?

verraad van links | 05-11-10 | 20:41

pffffff.

Lodeweick | 05-11-10 | 20:39

En het goede doel is, laat me raden, de salarissen van de Unieke Talenten alsmede het bestuur van de VARA (allen gepatenteerde verschilligen)?

Merlot | 05-11-10 | 20:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken