Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV Posters bekladden nieuwe nationaalsport 4

lekkerplakken.jpgHallo. Daar zijn we weer. Met de onregelmatig terugkerende rubriek "PVV Posters. Hoe zijn ze nu weer toegetakeld?" Onze fotografische online survey naar de kunstzinnige vormen van IRL blinde haat en ludieke domheid jegens affiches met daarop de beeltenis van de heer G. Wilders. Beschouw zo'n PVV-affiche als een topic, de reacties daarop als comments, en dan wordt duidelijk dat er een soort van Opstand der Horden gaande is. Wie die horden precies zijn, dat is onze econoom nog even aan het uitzoeken. Wij richten ons vooralsnog op deze nieuwe VVME-juweeltjes in ons politieke straatbeeld. De WeekPrijs gaat naar deze bijdrage. Het begint met taal in Amsterdam. We zien Geert met een bord voor zijn kop -analoog aan de oerhollandsche boerenbonte wijsheid- gevangen in 1 beeld met de vermicelli reclameluifel van een taalkundig nog niet helemaal ingeburgerde horeca-ondernemer, waarbij wij ons dan afvragen; ja WIE heeft hier nu een bord voor zijn kop? Verder... In Eersel (NB)regeert de slordigheid. In Niedorp (NH) zijn ze nu al dronken van het oranjebier. Verder zijn ook de gebruikelijke Hitler-snorretjes en hakenkruizen weer van de partij. Voorts ontwaarden wij deze week een geheel nieuwe trend. Op de foto met een PVV-Poster. Strike a pose, maar dan anders. In Den Haag woedt een ordinaire overplakwedstrijd tussen de PVV en D66. De publieksprijs gaat deze keer naar iemand die nog niet helemaal goed weet hoe die meneer Greet Widlers er nou precies uitziet. (Eerdere afleveringen uit de serie hierrr)

Reaguursels

Inloggen

Hoe erg ik het niet eens ben met ideeën van Geert Wilders, ik vind het bekladden van zijn verkiezingsaffiches not done.

Jurgeno | 03-06-10 | 09:26

Die twitpics mogen achterwege gelaten worden. Traag en brakke kwaliteit. Wat een zooi.

lauwebal | 01-06-10 | 00:01

Een snor misstaat 'm niet :)

Ret Kid | 31-05-10 | 18:19

Jongens ga vooral zo door, kom maar op met de zetels.

Ps. in Noordholland Niedorp hebben ze nog humor.

Smalhout | 31-05-10 | 17:48

ik weet niet of ie al genoemd is maar bij het paleiskwartier in den bosch (achter het station) is ook een poster met daarop geert als rood duiveltje. Heel professioneel gedaan.

kaarslicht | 31-05-10 | 17:22

Bob_ | 31-05-10 | 14:11 : Gut, da's nou eigenlijk nét niet de bedoeling. (gaaaap)

Jerry Nick | 31-05-10 | 17:14

Deze vond ik in Ehv:
[IMG]http://i48.tinypic.com/317fqrc.jpg[/IMG]

JBakermans | 31-05-10 | 16:30

Bob_ | 31-05-10 | 14:11

Jawel, waarvan akte. In mijn durp was tot voor kort nog niets aan de hand, maar sinds GS er aandacht aan begon te besteden sneuvelt de ene na de andere PVV-poster. De kop van Wilders trekt bij ons sinds kort duidelijk meer kladderaars aan dan de rest van het verkiesbare gajes.

Cookie8022 | 31-05-10 | 15:23

Bij mij in de buurt veel borden maar 0 PVV-posters. Kom op GS, jullie kunnen vast een topic in elkaar draaien over Wildersplakkers die zich bedreigd voelen door de massa-immigranten. Als de Telegraaf een verhaal kan maken dat als alle immigranten op de PvdA stemmen, zij winnen, kan deze er ook nog wel bij.

mokum4all | 31-05-10 | 15:16

cohen als bert ,.wat zeg je ernie??????die is goed

OSS4ever | 31-05-10 | 14:31

Vanwege al die publicaties op GS zou ik als ik zo'n vandaal was ook posters gaan bewerken. Is toch leukl al die aandacht?

Bob_ | 31-05-10 | 14:11

"wie heeft er nu een bord voor z'n kop? " Beetje jammer jongens, jullie zijn wel een aantal graden scherper dan een: wat-je-zegt-ben-je-zelf...

Joberman | 31-05-10 | 14:07

@witwas | 31-05-10 | 11:15
Jij snapt het, thanks.

Yoman | 31-05-10 | 14:03

@Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:13
Je slaat de plank finaal mis met betrekking tot wat ik wil, pipo.

Yoman | 31-05-10 | 14:02

@ Dr.T | 31-05-10 | 13:47

De mohawk-negert heeft eindelijk zijn proefschrift ingeleverd?

Links Handig | 31-05-10 | 13:50

@ redactie
gaat er nog geschreven worden over de aanval van Israël op de Turkse schepen met hulpgoederen?

mingeouats | 31-05-10 | 11:33

Precies, laat Ome Geert dit dan maar eens recht (krom)lullen.

Dr.T

Dr.T | 31-05-10 | 13:47

ooooh was ik maar op pinkpop gebleeeeven,dan had ik nou geeeeen blogje gehad,.kinderachtig he???jaja blijf die bal kaatsen

OSS4ever | 31-05-10 | 13:34

@Randy McRanderson | 31-05-10 | 10:51
Je kunt mailen naar vrijwilligers@pvv.nl en anders heb ik er nog wel wat voor je liggen :)

McPhart | 31-05-10 | 13:25

Zolang Geenstijl hier aandacht aan blijft besteden wordt het uiteraard alleen maar erger, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Komputernurt | 31-05-10 | 13:25

lieve geenstijl ik wil tegen niemand ingaan,maar word constant aangevallen,.ik lijk geert wel[maar zonder dat haar hey,.ik heb een kort mariniers kapsel]dus lees goed geenstijl,anders mag rutger niet meer mee naar suriname,.ohnee daar heb ik dan weer niks overtezeggen.,,.

OSS4ever | 31-05-10 | 13:23

@ repulse | 31-05-10 | 12:53

* inschrijven doet *

Links Handig | 31-05-10 | 13:21

repulse | 31-05-10 | 13:10
tegen u ga ik niet in,.ik heb net gelezen in de telegraaf dat dhr benno.l. zwakbegaafde meisjes uitzocht als zijn slachtoffer,.ik leef met u mee,.dat de pvv hier verandering in mag brengen.

OSS4ever | 31-05-10 | 13:16

OSS4ever | 31-05-10 | 13:04
Lieve schat, ik denk dat voor jouw de vraag, fappen met ogen open of dicht al moeilijk genoeg is. Ga eens een tijdje in retraite, hang je slurf er even uit, oogjes open oogjes dicht, dan weer even linkshandig en weer rechtshandig. We zien je wel weer over een paar jaar...

repulse | 31-05-10 | 13:10

ik ben ervoor dat eenieder[ook rammelstein]in zijn eigen woonlasten verantwoording draagt,.de pvv afschilderen als ???tja zeg het maar links???heeft geen nut!!!!de meeste vrouwen in nederland neuken al niet meer met een buitelander.,[alleen maar ellende,kinderen ontvoerd,mishandeling,opdrachten uitvoeren uit angst,theedoek misbruikt door als hoofddeksel te gebruiken]voor de laatste volhardende heb ik respect!!!!!echt?nee natuurlijk niet dom volk,.gaat dan lekker geite hoeden in marokko,.enne rammstein stoere naam!!!!!eerst waren de duitsers tegen de joden!!!!RAMMSTEIN weet u waar ze nu tegen zijn????

OSS4ever | 31-05-10 | 13:04

Links Handig | 31-05-10 | 12:47
Laat maar, zijn beltegoed is op.

Rammstein | 31-05-10 | 13:00

Meri59 | 31-05-10 | 12:37
Ik moet zeggen dat de toon van het debat mij erg tegen de borst stuit. In de hedendaagse maatschappij waarbij alles maar moet en niets eigenlijk nog mag is voor de man nog maar een klein stukje vrijheid terug te vinden. Iedere man heeft het recht om zelf te bepalen of hij met zijn ogen open of dicht wenst te fappen. Deze activiteit onderwerpen aan een moreel subjectief waardeoordeel, is iets waarvan ik zou willen zeggen. Dat moeten we niet willen met zijn allen.
Bij deze actiegroep *baas over eigen snikkel* in het leven roept.

repulse | 31-05-10 | 12:53

Hm ik heb em gewoon eraf getrokken . Zag der een stuk mooier uit

hallie015 | 31-05-10 | 12:50

@ OSS4ever | 31-05-10 | 12:29

Blowen soms, maar Pinkpop? Nee, dank u de koekoek. Ik was mijn zaterdag met andere taken bezig, zoals het dansen op de zwoele bassline van Eulberg in de Winkel der Winkels te Utrecht, FYI.

Links Handig | 31-05-10 | 12:47

OSS4ever | 31-05-10 | 12:44
Je hebt gewoon niets zinnigs te zeggen. Fijn dat je weggaat.

Rammstein | 31-05-10 | 12:46

@ Meri59 | 31-05-10 | 12:37

* werpt snikkel uit de broek *

@ Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:25

Een bittergarnituur op de zondag, u durft. Hoewel een vette hap op zondag uiteraard een helende werking heeft.
--
Het kan niet lang duren of we krijgen 24-achtige taferelen. Niet zozeer door islamitische terreurgroepen, of zij moeten zijn ingehuurd.

Links Handig | 31-05-10 | 12:45

rammstein en zapper,.ik zou gaarne met u in conklaaf treden,.maar da mag nie van geenstijl.dus bij deze wil ik me graag disstancieeren van uw opvatingen en slowchat gedrag,.houdoe en bedankt olee olee

OSS4ever | 31-05-10 | 12:44

Meri59 | 31-05-10 | 12:37
You téll him Girl !!

Rammstein | 31-05-10 | 12:43

.. zapper | 31-05-10 | 12:39
..... praat hij in zichzelf misschien ...

Rammstein | 31-05-10 | 12:42

@Rammstein | 31-05-10 | 12:34
Over mij kan ie het niet hebben, ben meer van de oneliners de laatste jaren.

..zapper | 31-05-10 | 12:39

@Snikkeldrift | 31-05-10 | 11:26

Wanneer je je snikkel nu eens niet zo uit je broek liet hangen en je ogen opendeed in plaats van continu te lopen fappen, zie je dat het om heel andere cartoons van nekschot gaat.

Overigens ben ik geen gast, maar een vrouw, aso !!

Meri59 | 31-05-10 | 12:37

.. zapper | 31-05-10 | 12:30
.... tegen wie heeft hij het nou ?

Rammstein | 31-05-10 | 12:34

1% 1% 1% blijft over,heel goed geraden,.u wint een tondeuse

OSS4ever | 31-05-10 | 12:34

@OSS4ever | 31-05-10 | 12:29
Het gaat bij jou vast niet om de inhoud (99% van de comments zijn inhoudsloos) maar om de vorm.

..zapper | 31-05-10 | 12:30

tja jongens ik zou graag met u verder praten[het liefst zonder woordenboek]maar ik mag van gs geen slow chat doen,.?terwijl u mij uitdaagd,.leest u mee geen stijl???oke u heeft wat lopen rekken tijdens uw studie,en bent daarna het spoor volledig bijster,.maar geen nood op pink pop blowed u alles van u af.,

OSS4ever | 31-05-10 | 12:29

@Rammstein | 31-05-10 | 12:27
Hij weet me wel telkens weer te verrassen.

..zapper | 31-05-10 | 12:28

.. zapper | 31-05-10 | 12:25
.... ik word zo moe van die hysterische vent ....

Rammstein | 31-05-10 | 12:27

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:25

PVV Posters bekladden is zooooooo vorige maand. Torentjes bekladden is de nieuwe volkssport nummer een.

..zapper | 31-05-10 | 12:25

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:21
... en je ziet ze elke zoveel jaar weer terugkomen. Schandaal, fouten, het glijdt eraf alsof ze een anti aanbak laag bezitten, en ze keren weer terug.

Rammstein | 31-05-10 | 12:23

Links Handig | 31-05-10 | 12:19
Hij is vaak op teevee geweest denk ik. Zo´n tiep wat achter de reporter gaat staan schreeuwen en als Paulusma in Oss is, duwt hij kleintjes weg om zich in beeld te brullen.
Ik zie overeenkomsten met dat stel uit Haarlem.

Rammstein | 31-05-10 | 12:21

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:21

@ Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:18

Zolang wij gebonden zijn aan het verdienen van geld, hebben wij te weinig tijd ons druk te maken over de nationale en internationale politiek. Schuif de arena naar Brussel en het wordt nóg onoverzichtelijker.

* 1984-bril af doet *

Links Handig | 31-05-10 | 12:20

@ OSS4ever | 31-05-10 | 12:16

Ah, een beetje makkelijk om te veronderstellen dat ik (lieve mensen en dan weer u - tegen wij hebt u het eigenlijk) op kantoor zit en weinig levenservaring opdoe. Maar beste legerman, proletariër in de zin van woord zoals deze bedoeld is, in hoeverre doet ú levenservaring op als u 'de vrede bewaart' (in welk land was er al vrede toen u met het geweer in de hand kwam)? Geen kogels koppen hè, dat is niet gezond.

Links Handig | 31-05-10 | 12:19

OSS4ever | 31-05-10 | 12:16
Hoe kom jij in hemelsnaam tot zo veel onsamenhangend gelul ?
Op welk kantoor ?

Rammstein | 31-05-10 | 12:18

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:18

lieve mensen ik heb in vele landen geprobeerd de vrede te bewaren,.ik neem het u niet kwalijk dat u mij niet begrijpt,.op kantoor doet u immers weinig levens ervaring op,.hey linkshandig doe eens je handje onder de wc bril als u moet poepen,.en dan sla u slag,.laat het ff weten?mvg oss4ever

OSS4ever | 31-05-10 | 12:16

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:11
Het zijn een beetje de Cheney & Rumsfeld van de Lage Landen.

Rammstein | 31-05-10 | 12:15

@ Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:11

Eigenlijk is dat een beetje het misbruiken van het woord 'technocratie'. Althans, mijns inziens dan. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de mensen die u aanhaalt zich laten beïnvloeden door mensen (ambtenaren) die zij wél deskundig genoeg achten. Feit is wel dat zij helegaar niet zelf regeren, maar zich grotendeels laten 'adviseren'.

Links Handig | 31-05-10 | 12:14

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 12:11

OSS4ever | 31-05-10 | 12:09
Spreek voor jezelf ! Maar dat kan jij niet hè. Jammer hoor.

Rammstein | 31-05-10 | 12:10

OSS4ever | 31-05-10 | 11:58
..... oh, en je gebruikt `we` maar je bent alleen. Hoe zit dat ?
Rammstein | 31-05-10 | 12:06

alleen???hahaha tja meid je moest eens weten.,maareuh nog een beetje stoned van pink pop??

OSS4ever | 31-05-10 | 12:09

@ OSS4ever | 31-05-10 | 12:07

U bent juist níet anders; lekker meeschoppen tegen de PvdA en krakers. Meeloper!

Links Handig | 31-05-10 | 12:08

Links Handig | 31-05-10 | 12:07
Geschorste VMBOert die denkt dat zijn dorp dâ bestâh is.

Rammstein | 31-05-10 | 12:08

@ Rammstein | 31-05-10 | 12:06

Gezien zijn nick en buitengewoon intellectuele bijdragen kan ik wel raden. TBS'er?

Links Handig | 31-05-10 | 12:07

@OSS4ever | 31-05-10 | 11:54
Wie is WE? Jij bent toch Jan niet he?
Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:58

nee man ik ben hans,.,haha ik ben ANDERS,.

OSS4ever | 31-05-10 | 12:07

OSS4ever | 31-05-10 | 11:58
..... oh, en je gebruikt `we` maar je bent alleen. Hoe zit dat ?

Rammstein | 31-05-10 | 12:06

OSS4ever | 31-05-10 | 11:58
Je nick is kutt en je lult uit je nek.

Rammstein | 31-05-10 | 12:05

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:56
De totstandkoming van die lijst is in nevelen gehuld, maar na die mysterieuze schepping ex nihilo neemt het verhaal inderdaad een democratische wending. Dat van die donaties... ach, saved by the bell, nieuw topic.

Detlev Tarnowitz | 31-05-10 | 12:05

Ik las dat er een facebook voor moslims is. LOL - 12000 foto's van burka's...

funkyd | 31-05-10 | 12:04

@ Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:58

Ik snap het wel, want in theorie zou het juist een technocratie moeten zijn. Helaas gebeurt in Nederland vanalles, maar of hier de argumentatie voor bestaat, is maar de vraag. Uw omschrijving van 11:58 past meer - zeker gezien het 'ontdekken' van het neo-liberalisme.

Links Handig | 31-05-10 | 12:01

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:56 Ok dan, omdat jij het zo graag wil: WELLES

Daff | 31-05-10 | 12:00

De beeldenstorm van 1566 herhaalt zich in een modernere vorm 444 jaar later.

havertje | 31-05-10 | 12:00

@OSS4ever | 31-05-10 | 11:54
Wie is WE? Jij bent toch Jan niet he?

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:58

OSS4ever | 31-05-10 | 11:44
Met uw nick .......
Rammstein | 31-05-10 | 11:45

wat is er mis met mn nick???enne hoe was pink-pop pop?

OSS4ever | 31-05-10 | 11:58

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:58

Links Handig | 31-05-10 | 11:55
Wat kan je nu helemaal verwachten van iemand die zo trots is op Oss.
Mein Gott!

Rammstein | 31-05-10 | 11:57

@Detlev Tarnowitz | 31-05-10 | 11:53
Laat ik eens een poging wagen;
De lijst van PVV is democratisch, waarom niet? Ik mag hen kiezen, het moet niet. Eveneens denk ik dat Geert niet zit te wachten op LPF-praktijken. Hero Brinkman lijkt mij daar al 1 goed voorbeeld van.

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:56

Daff | 31-05-10 | 11:52
Alleen zin in een discussie als je gelijk krijgt, zeker? Halve waarheden debiteren. Succes ermee. Ik ben klaar met je.

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:56

@ OSS4ever | 31-05-10 | 11:54

U kunt ook uw toetsenboord aan de spreekwoordelijke wilgen hangen, daar u qua niveau ver onder doet voor het hele soepie hiero.

Links Handig | 31-05-10 | 11:55

@ Daff | 31-05-10 | 11:52

Nog een keer, maar dan simpel:

Nederland: Democratie

Tweede kamer incluis alle partijen (dus ook de PVV): mogelijkheid om middels een democratie een partij te kiezen die de kiezer moet vertegenwoordigen.

PVV: dictatuur. En dus niet wenselijk in een democratie. Ongeacht om welke redenen de PVV ondemocratisch blijft.

Links Handig | 31-05-10 | 11:54

Iemand die rabiaat tegen oorlog is, nodig je ook niet uit in het leger?
Links Handig | 31-05-10 | 11:47

nee,wij verwachten dan ook dat de krakers,en pvda stemmers massaal onder de wapenen komen mochten we van buiten af aangevallen worden!!!!maar u kunt altijd nog schapen gaan scheren

OSS4ever | 31-05-10 | 11:54

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:44
Misschien kun jij uitleggen waarom geheimzinnigheid over donaties de macht van donateurs beperkt. Of in welk opzicht de PVV-lijst democratisch is. Niet dat de PVV mij iets kan schelen, maar gewoon bij wijze van hersengymnastiek voor mij op de maandagochtend.

Detlev Tarnowitz | 31-05-10 | 11:53

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:49 Jij stuurt aan op een welles-nietes, door voor een deel mijn standpunten te bevestigen (beetje nutteloos) en daarna een de structuur van de PVV te beschrijven die ik eerder al uitgelegd heb. Ik heb geen zin in een welles-nietes discussie.

Daff | 31-05-10 | 11:52

Lekker boeien ik weet het nu wel!

Von Klavotzs | 31-05-10 | 11:52

@ Dark_Austrian | 31-05-10 | 11:48
Was het een poster van Albert Verlinde?

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:52

Ik ga ook zo'n poster opzoeken, dan maak ik er voor de verandering een Greet Wilders van.

H.A. Ram | 31-05-10 | 11:52

OSS4ever | 31-05-10 | 11:44 Nee, dat weten ze zeker niet. Op 1 poster Wilder een Jood noemen met daarbij een hakenkruis. Een soort Joodse Hitler ofso? Ik weet 't niet.

Daff | 31-05-10 | 11:50

@ Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:45

Ja, okay. Alleen is 'technocratie' niet de juiste terminologie. Beter is regeren vanuit de domheid, oftwel de incompetentie regeert. Laten de incompetenten nu toevallig óók nog in de meerderheid zijn.... Sigh

Links Handig | 31-05-10 | 11:49

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:49

Daff | 31-05-10 | 11:46
Wanneer je argumenten niet steekhoudend zijn, moet je niet zeuren dat je geen gelijk krijgt.
Advies: wegwezen, ksst.

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:49

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:41

haha,zwaar sniftend aan grote zwarte stift

OSS4ever | 31-05-10 | 11:48

@De kantonnier | 31-05-10 | 11:45
Een echte meeuw; Komt aanvliegen, schijt de hele bende onder en is weer gevlogen. Dader weg en uw auto dagenlang onder de stront.

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:48

Ik zag dit weekeind nog een poster die met hagel beschoten leek te zijn.

Dark_Austrian | 31-05-10 | 11:48

Links Handig | 31-05-10 | 11:41
Sterke argumentatie, links handig. "Selectief winkelen" is nu eenmaal moeilijk te combineren met het democratische principe

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:47

@ Sliptong | 31-05-10 | 11:44

Euh, het gaat er niet om of het de juiste weg voor de partij is, want dat ben ik met u eens. Ik vraag alleen of iemand die de partij ondemocratisch houdt een goede man is om op te stemmen - en dus de democratische waarden uit te dragen.


Iemand die rabiaat tegen oorlog is, nodig je ook niet uit in het leger?

Links Handig | 31-05-10 | 11:47

Links Handig | 31-05-10 | 11:41 Het eerste deel van je comment bevestigd dus hetgeen ik eerder al aanhaalde: politiek gezien is het democratisch. Het tweede deel heb ik al uitgelegd en ik verwacht ook zeker dat dat op termijn zal veranderen. Ik krijg dus het gevoel dat ik tegen een muur sta te lullen, dus ik denk dat ik het advies van azijnseikerT | 31-05-10 | 11:41 maar ga opvolgen.
.
Detlev Tarnowitz | 31-05-10 | 11:42 Waarvan akte.

Daff | 31-05-10 | 11:46

Sliptong | 31-05-10 | 11:44
Misschien wordt Hero ook wel gefinancieerd voor zijn gedrag.

Rammstein | 31-05-10 | 11:46

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:45

OSS4ever | 31-05-10 | 11:44
Met uw nick .......

Rammstein | 31-05-10 | 11:45

@Links Handig | 31-05-10 | 11:33
Is democratisering binnen een partij nodig? Juridisch gezien is het niet verplicht, hier bestaat veel misverstand over. Tevens haal je zo veel tokkies en de vijand (mensen die de partij kapot willen maken) binnen. Er is m.i. niets mis met één leider die de dienst uitmaakt. Wat Hero wil is hogerop de lijst komen na zijn misstappen en heeft niets met zorgen om de toekomst van die partij te maken. Pure muiterij.
Betreffende die Joods-conservatieve Amerikanen ben ik het met u eens.

Sliptong | 31-05-10 | 11:44

en ik dacht dat mnr hitler juist popilair was onder onze medelanders bevolking???ik kan het niet meer volgen.,weten ze wel waar ze mee bezig zijn???zal wel niet,hun grote knuffel ook niet trouwens,.

OSS4ever | 31-05-10 | 11:44

@Detlev Tarnowitz | 31-05-10 | 11:42
Kort door de bochtmanneke! Standpunt van Daff lijkt me zeer begrijpbaar en redelijk.

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:44

@ azijnseikerT | 31-05-10 | 11:41

Om nom nom nom

Links Handig | 31-05-10 | 11:43

Daff, je bent een lul. En nee, ga mij nou niet vragen het inhoudelijk nog eens helemaal aan je uit te leggen.

Detlev Tarnowitz | 31-05-10 | 11:42

@ Daff | 31-05-10 | 11:38

Volgens mij betekent volksvertegenwoordiging dat je de stem van het volk in het parlement vertolkt. Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar dat is mijns inziens de basis. Dat de PVV dit voor een -hetzij beperkt- deel van het electoraat doet, soit. Alleen bestaat de partij van binnen uit een despoot die geen tegenspraak wil; is dat dan een partij die de democratische waarden van Nederland vertegenwoordigt?

Links Handig | 31-05-10 | 11:41

@OSS4ever | 31-05-10 | 11:40
Hij is gesignaleerd in een Nijmeegs fietsenhok. Broek op hielen en Femke met volle mond.

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:41

@Daff | 31-05-10 | 11:38

Geef ze niet te eten.

azijnseikerT | 31-05-10 | 11:41

de laatste stuiptrekkingen,was job wel thuis vannacht??

OSS4ever | 31-05-10 | 11:40

@Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:37 Ik volg hem niet helemaal. Dat werk niet loont en misdaad wel zie ik toch vooral bij de PvdA.

witwas | 31-05-10 | 11:39

Links Handig | 31-05-10 | 11:33 Hoezo is de PVV niet democratisch? Ze worden gekozen door het volk nietwaar? De structuur zal op termijn natuurlijk moeten veranderen, maar de partij zal in basis zal eerst stabiel moeten worden. Dat bereik je niet door invloeden van buitenaf teveel gewicht te geven. Even helemaal los van de standpunten van de PVV: dat is toch niet zo lastig te begrijpen?

Daff | 31-05-10 | 11:38

hahaha ze blijven leuk

me zuster | 31-05-10 | 11:38

@ Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:34

In hoeverre is Nederland een technocratie dan? Kunt u dat even uitleggen.

Links Handig | 31-05-10 | 11:38

Daff | 31-05-10 | 11:36
Jammer. Veel lawaai, weinig wol

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:38

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:37

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:29 Ah, je had zelf ook al door dat je voorgaande post weinig nut had. Maargoed, ga mij nou niet vragen het inhoudelijk nog eens helemaal aan je uit te leggen. Nee, dat is geen teken van zwakte of dat ik uit mijn nek lul, het is echt al vaker langs geweest en er is op internet ook genoeg over te vinden. Met name de structuur van de LPF kun je daarbij als mooi voorbeeld gebruiken.

Daff | 31-05-10 | 11:36

Kan GS voor het gemak alle anti-PvdA items ook even van een volgnummer voorzien?

jekroketje | 31-05-10 | 11:35

-weggejorist-

Abd-el Ghaffar | 31-05-10 | 11:34

@reade romke | 31-05-10 | 11:13
O.a. donaties uit eigen vergoeding..... dus in principe salaris inleveren en dan koopt de partij daar een pluche tomaat van..... psies wat de VVD zegt: vandalen gaan betalen!

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:33

"Een gesloten karakter om te voorkomen dat donateurs teveel macht kunnen uitoefenen zoals dat oa. met de LPF gebeurd is."

Dus die democratisering bij de PVV, gaat die er nu komen of niet?

"voorkomen dat donateurs" U doelt hier op de joods/conservatieve Amerikanen?

Links Handig | 31-05-10 | 11:33

-weggejorist-

mingeouats | 31-05-10 | 11:33

zovoklets | 31-05-10 | 11:31
Yep, verdeel de krachten even. Ik zie een Belgische tijd aankomen.

Rammstein | 31-05-10 | 11:32

Daff | 31-05-10 | 11:30
al gedaan, zie bijdrage 11:29

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:32

"pvv en zijn aanhangers kunnen de pot op kakkerlakken"

@ truma | 31-05-10 | 11:29

Helaas stemmen ook de niet-Rotterdammers op de PVV.

/Vertonghen modus.

Links Handig | 31-05-10 | 11:31

Pfff.
En dan te bedenken dat we na de komende mislukte zomerformatie in het najaar nogeens moeten stemmen.

Posterkladderts spaart uw energie!

zovoklets | 31-05-10 | 11:31

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:26 Je mag me eerst uitleggen welk deel van mijn reactie je niet begrijpt en welk deel volgens jou tegenstrijdig is. Dan wil ik best reageren, maar hier kan ik echt niets mee.

Daff | 31-05-10 | 11:30

@keeskwal | 31-05-10 | 11:21 Van mij mogen de verschillen best groter worden, zolang de mensen die het écht nodig hebben maar goed verzorgd worden. Die verzorging komt nu onder druk te staan, niet doordat werkende mensen te weinig belasting betalen, maar doordat er veel te veel misbruik gemaakt wordt van onze goedgevigheid en goedgelovigheid. Jij hebt het over een minderheid, je zou dit stuk eens moeten lezen:
www.nrc.nl/opinie/article2249910.ece/E...
Dat zijn geen minderheden of uitzonderingen meer. En als we nu niet ingrijpen is het over een paar jaar gewoon te laat. Voor mij is PVV/VVD een goede combinatie:
VVD: werk moet lonen
PVV: misdaad mag niet lonen

witwas | 31-05-10 | 11:30

Snikkeldrift | 31-05-10 | 11:26
U is me voor... Wilde het net plempen...

chevyeddy | 31-05-10 | 11:30

-weggejorist-

truma | 31-05-10 | 11:29

Daff | 31-05-10 | 11:22
Vooruit, ik zal het ( helaas semi-intellectueel) nog 1 maal uitleggen.
De macht van donateuurs neemt evenredig af met de mate van openheid. Een gesloten structuur, zonder openheid/mogelijkheid van publiciteit, geeft grote donateurs een niet te controleren macht.

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:29

Meri59 | 31-05-10 | 11:20
Eérst weten of het echt wel zo is wat je zegt, dán pas plempen vrouwke ...
Ga maar weg en kom maar weer terug wanneer je wat beter geïnformeerd bent.

Rammstein | 31-05-10 | 11:29

Daff | 31-05-10 | 11:22
Semi-intelligent?
Daff, wees zon vriendelijk je eigen bijdrage nog eens over te lezen. Begrijp je het zelf nog? Sprake van enige tegenstrijdigheid in de redenering, niet?

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:26

Op wie slaat dat alziende oog op de pica hierboven?

Bos Hout | 31-05-10 | 11:23

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:18 Ja, sommige mensen hebben tig keer tekst en uitleg nodig. Zo ook over de donateurs en de structuur van de PVV. Een gesloten karakter om te voorkomen dat donateurs teveel macht kunnen uitoefenen zoals dat oa. met de LPF gebeurd is. Vaak genoeg aan de orde geweest. Niet zo suf met oneliners semi-intelligent naar de bekende weg vragen.

Daff | 31-05-10 | 11:22

@witwas | 31-05-10 | 11:09
Lul niet. De PVV zal net zo hard aan het smijten moeten als Wilders z'n beloftes aan zowel links als rechts, zowel rijk als arm wil nakomen. Want zolang je een beetje Hollands bent, ga je er volgens Geertje met de PVV op vooruit. Kan nooit.
En die 'uitkeringstrekkers' - ook gewoon mensen - die het zo breed laten hangen, zijn ook fout bezig. Maar het is ook een minderheid, die het als zo vaak voor de écht hulpbehoevenden moeilijker maakt.
Niemand heeft het over nivelleren. Maar als de verschillen té groot zijn, heeft niemand daar wat aan.

keeskwal | 31-05-10 | 11:21

Wanneer ze bij Geen Steil echt lef hadden, dan hadden ze wel de twee cartoons van Nekschot Hier gepresenteerd die niet in de Telegraaf mochten. Maar goed uiteindelijk zijn ze bij Geen Steil net zo erg als bij de Telegraaf :-)

Ik zal ff de link geven, mochten ze nog niet weten welke cartoons het zijn
www.pvv.nl/index.php/component/content...

Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend ? Laat me niet lachen :-) pffffff hahaa

Meri59 | 31-05-10 | 11:20

witwas | 31-05-10 | 11:15
OK , dat kan ik billijken. Maar dan moet hij dat ook zeggen.

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:18

reade romke | 31-05-10 | 11:13
Herhalen is niet goed, echter het gaat niet om de geldbron van de SP maar over de (dubieuze) donateurs van de PVV

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:17

Over herhaling gesproken: ik mis nog een paar Jack de Vries topics.

azijnseikerT | 31-05-10 | 11:16

Het begint met taal in Amsterdam wint natuurlijk wel de originaliteitsprijs. Dat het pertinent niet waar is, is andere koek. De anti-Wilders machine draait op volle toeren en de enige echte vraag die rijst is: gaat de VVD met die mongol van een Cohen in een kabinet? Dat zou desastreus zijn voor Nederland en binnen 2 jaar blaast de pleeveedeaah de boel op voor eigen gewin. Spannund...

Sliptong | 31-05-10 | 11:16

@Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:13 Volgens mij gaat het Yoman niet om het uiten van meningen maar meer om de dreiging met geweld om iemand met een onwelgevallige mening het zwijgen op te leggen.

witwas | 31-05-10 | 11:15

LinkseNerd | 31-05-10 | 11:07
Interessante opinie. Vreemd dat hier geen inhoudelijk commentaar op is gegeven.

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:14

mokum4all, waar krijgt de sp zijn geld weg? Ik heb je al eerder deze bijdrage zien geven dus nu -2 voor jou!

reade romke | 31-05-10 | 11:13

Yoman | 31-05-10 | 11:09
Ja, Geert weet het inmiddels ook , na de affaire met Hero, vrijheid van meningsuiting heeft zijn prijs. Deze vrijheid heeft namelijk twee richtingern, ipv de door jou en Geert gewenste éénrichtingsweg

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:13

mokum4all | 31-05-10 | 10:49
+1 voor deze bijdrage

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:11

@keeskwal | 31-05-10 | 11:01 Is dat iets nieuws, die tweedeling? Nee, [censuur], die tweedeling is al zo oud als de mensheid zelf. Alleen zijn we in Nederland zover doorgeschoten met nivelleren dat de uitkeringstrekkers het als een verworven recht beschouwen dat ze wasmachines, flatscreens en computers krijgen. Maar niet zo gek, want het voorbeeld dat ze krijgen van de regering is precies zo. Die doen ook of het belastinggeld gratis is en smijten het links en rechts over de balk alsof er geen morgen bestaat.

witwas | 31-05-10 | 11:09

Toch een fijn idee *kuch*, dat we in een land wonen waar bepaalde politici een bepaalde mening niet mogen hebben van bepaalde mensen.

Yoman | 31-05-10 | 11:09

Waarom moet iedereen zich nu nog een keer aan het klootjesvolk presenteren?
Hebben ze (behalve de partijen die nu nieuw zijn) meer dan drie jaar al aan kunnen werken, dat profileren. En nu moet er nog even heftig campagne worden gevoerd...

eerstneukendanpraten | 31-05-10 | 11:08

Nice!

antiwilderts | 31-05-10 | 11:08

Ja, ja, de reclamecaravaan van de PVV ( onbezoldigd nog wel) is weer op volle toeren.
Dan vraag ik u toch af: waarom toch

Hendrik Cornelis | 31-05-10 | 11:07

Hoe kan Alexander over de poster van Geert plakken? Die man is niet zo groot!
*Eist per direct een onderzoek* Wie stond op wie?

Zeldzame Zaadstengel | 31-05-10 | 11:07

Och, je hoeft niet zo moeilijk te doen om een beetje baldadigheid. Verder is de PVV nog linkser dan de SP behalve dat ze erg nationalistisch ingesteld zijn en alleen sociale zekerheid aan het 'autochtone' volk willen geven. Oftewel de PVV is nationaal socialistisch. Denk daar maar eens over na...

LinkseNerd | 31-05-10 | 11:07

Schei toch eens uit door zoveel aandacht te schenken aan een waardeloze politicus.

ir.v.d.Pik | 31-05-10 | 11:05

Begrijp ik goed dat mutulaties tot Satan minder erg zijn dan Godwins?

Einde van de Domheid | 31-05-10 | 11:04

Dat boerenbontbord heeft wel iets. Het voegt echt iets toe omdat het symbolisch is voor Geerts politieke idealen.

De Geblondeerde | 31-05-10 | 11:02

Zoals altijd fair en balanced van GS. Als PVV gaat regeren verandert dit kinderlijk posterkladden in een echte tweedeling van de samenleving. Daar wordt niemand beter van. Kun je wel met het vingertje gaan wijzen nu, maar straks zijn we allemaal de lul als de bovenkant van de samenleving door selectieve informatie van de VVD/PVV een vlucht neemt, terwijl de onderkant verarmt. Daar heb ik dus echt geen zin in.

keeskwal | 31-05-10 | 11:01

Wie is die mevrouw van Groen Links? LIjkt wel een lekker wijf.

Biff Eagleburger | 31-05-10 | 11:01

Wilders heeft werkelijk niets gemeen met de NSB of een zekere meneer Hitler. Ik denk dat er weinig Nederlanders verder van landverraad afstaan dan Geert. Maar voor de mensen die toch graag hun NSB etiketten ergens op willen plakken raad ik aan eens naar de PvdA te kijken. Mussert was immers veroordeeld wegens "hulpverlening aan de vijand en poging om nederland onder onder vreemde heerschappij te brengen." Een praktijk waar de PvdA zich ook schuldig aan maakt.

Randy McRanderson | 31-05-10 | 11:00

Topic posters plakken met Pritt Stift... Wie anders...

chevyeddy | 31-05-10 | 11:00

Anti-PVDA
Pro-Wilders

Anti-kranten
Pro-Telegraaf/Spits

De berichtgeving van GS wordt de laatste tijd zo generiek, repetitief en eenzijdig dat de redactie kennelijk niet eens meer moeite doet om hun dictatoriale mening te verbergen.

Longbow | 31-05-10 | 11:00

250 kg komkommers, graag. Het mag ietsje minder zijn.

VictorMancini | 31-05-10 | 10:59

Heb ook al een Halsema met Hitler-snorretje gezien. Boeiuh.

landlopertje | 31-05-10 | 10:59

Ow, het is Geen Steil natuurlijk, hoe kan ik me zo vergissen...:-)

Meri59 | 31-05-10 | 10:58

Tja, Geen Stel moet wat doen om tussen de grote jongens te komen...

Meri59 | 31-05-10 | 10:57

Zie er trouwens wel een mooie fotofuckwedstrijd in voor GS; fotofuck de lijsttrekkerts en dump ze op dumpert. Van Job moet toch een mooie imam te maken zijn, Femke met een sluiert voor der snoetje komen ook der ogen beter tot leven de rest moeten jullie zelf maar verzinnen. GS zou de foto's mooi kunnen leveren in HR.

Bazooka Joe | 31-05-10 | 10:57

Wat is hier nu boeiend aan? Op straat zien we het ook wel gebeuren.

HelloPedro | 31-05-10 | 10:56

Jaja nu weten we wel dat een snorretje hem goed staat.

Detlev Tarnowitz | 31-05-10 | 10:56

GS wordt zelf een herhalio

witwas | 31-05-10 | 10:55

Sinds wanneer is het groot nieuws als een paar kinderen wat posters bekladden?

GaJijEensSnelWeg | 31-05-10 | 10:55

Wat ziet Hitler er opeens vrolijk uit!

James St John Smythe | 31-05-10 | 10:55

Het grappige is dat die posters alleen maar meer op gaan vallen waardoor Geert alleen maar meer in de belangstelling komt. Ik heb ze hier nog niet gezien, maar de marokkanen herinneren ons er wel aan met hun gedrag op wie we moeten stemmen.

jan-lul-de-behanger | 31-05-10 | 10:55

Zijn er dan zoveel mensen die een hekel hebben aan die geperoxideerde clown?

Dundunbanza | 31-05-10 | 10:54

En als we het op argumenten niet kunnen winnen halen we Hitler en de oorlog er weer bij. Weerzinwekkend. Sommige mensen moeten nog heel veel leren.

Iefje | 31-05-10 | 10:54

Bah, wat zijn linkse mensen toch intolerant.

Jelmer | 31-05-10 | 10:53

Bord voor zijn kop. +10 voor creativiteit
Balkie met adolf snor en lok +20. Zijn hoofd lijkt meer.

Rooie2005 | 31-05-10 | 10:53

I vind hem dat oranje haar ook wel staan trouwens, is weer eens wat anders dan dat eeuwige blonde kapsel.

Bazooka Joe | 31-05-10 | 10:52

Respect voor elkaars mening en ook voor elkaars politieke voorkeur lijkt weer ver te zoeken. Maar aan de andere kant: dat is ook niet echt Wilders zijn sterkste kant.

J Ekmef | 31-05-10 | 10:52

Mooi topic heur; jullie lijken de Tros wel met al die herhalingen.

Wim-Lex | 31-05-10 | 10:51

Hier in Culemborg heb ik nog geen poster van volksvertegenwoordiger meneer Wilders zien hangen. Waarschijnlijk omdat iedereen hier inmiddels uit eerste hand weet wat voor tuig moslims zijn en bestaat de noodzaak om campagne te voeren niet. Maar kun je zo'n poster ergens bestellen ofzo? Dan hang ik hem wel op.

Randy McRanderson | 31-05-10 | 10:51

Wordt Geenstijl een soort Twitpic-compilatie website?

OscarWilde | 31-05-10 | 10:49

Als er nou nog een inhoudelijke opmerking op wordt gekliederd, zoals "Geert, van wie krijgt de PVV zijn geld?", maar ja.

mokum4all | 31-05-10 | 10:49

lol@adolf Balkenende!

wakkere_nederlander | 31-05-10 | 10:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken