Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV aan kop in NOS Politiek Moment van het Jaar

pietsnot.jpgHet wil maar niet spannend worden bij de uitverkiezing voor NOS Politiek Moment van het Jaar. Met nog een paar dagen te gaan, staat de PVV dik bovenaan met het fragment "PVV Loopt Weg bij Debat" (381 stemmen). Op grote afstand gevolgd door fragment "Doorwerken tot 67ste verjaardag" (175 stemmen). Ondanks veel promotie en free publicity op de diverse kanalen van de PO leeft de verkiezing niet bij het Nederlandse Publiek. Er hebben cumulatief nog geen 1000 mensen gestemd in de NOS Poll. Evenals vorig jaar is de verkiezing door NOS Web Development extrazwaar beveiligd. Zo kan er vanaf 1 IP-adres maar 1 keer gestemd worden. Wie gebruik maakt van een gedeelde internetverbinding (bijvoorbeeld bij een bedrijf of een school) kan maar eenmaal vanaf die locatie stemmen. Dit om te voorkomen dat handige lieden de internet stemming beïnvloeden -of pollfucken zoals dat in internetjargon heet. U kunt tot en met 11 december één keer stemmen. NOS Politiek Moment van het Jaar.

Reaguursels

Inloggen

Even naar www.torproject.org/ en client installeren. Heb je iedere minuut een ander IP.

Chatslet | 11-12-09 | 15:14

PVV loopt weg bij debat, dat is hem staat nu zo ver bovenaan

KillahBij | 11-12-09 | 10:33

@BarneyBoner | 11-12-09 | 01:31

Laat me raden, PVV aanhanger? Die kunnen namelijk nooit tegen ook maar een beetje realisme en/of kritiek.

Mr. Gerbz | 11-12-09 | 03:19

"volgens onze gegevens bevindt u zich niet in Nederland"... -1, sukkels.

De Zwits | 11-12-09 | 02:17

@Mr. Gerbz | 11-12-09 | 00:31
Uw reactie getuigt van hoog intelligent niveau...

BarneyBoner | 11-12-09 | 01:31

Het is niet zozeer de politieke richting, het is meer het domme volk wat zich voelt geroepen tot een schreeuwlelijk, en denken dat wat ze doen goed is, terwijl het dat natuurlijk niet is.

Mr. Gerbz | 11-12-09 | 00:31

@ Mr. Gerbz | 10-12-09 | 23:38
Zijn aanhangers van de PVV ineens allemaal socialistisch ?
Zou wel de leegloop bij PvdA verklaren.

said_fred | 10-12-09 | 23:44

Wat? Er staan belachelijke dingen bij. Waarom staat het moment dat Pechtold Wilders inmaakte tijdens de Algemene Beschouwingen er niet bij?

Oh, en blijkbaar zijn er of erg veel NSB pardon ik bedoel Wilders' slaven bezig met stemmen, of ze hebben een manier gevonden om meerdere keren te stemmen.

Mr. Gerbz | 10-12-09 | 23:38

PVV heeft inmiddels 7321 stemmen.
Wordt het een Duitsche Democratische Republiek stemming met 150% ?
Dan mogen er wel rollen keukenpapier worden ingeslagen bij AH om de sporen van de uitbundige zelfbevlekking te verwijderen.

said_fred | 10-12-09 | 23:37

Ik heb al 30 keer gestemd. No problem. Zijn die virussen in mijn computer nog nog ergens goed voor...

vermeder | 10-12-09 | 22:56

LOL... al 7183 stemmen op Geert !

Mazzeltov | 10-12-09 | 22:26

Het Politiek Moment van Het Jaar....

is natuurlijk het Voorstel tot invoering ener "Kopvoddentaks" (n.b. inmiddels dood & begraven door de PVV zelve).

Gedachtenspel.

Als er een Kopvoddentaks is - en je een kopvod draagt moet er iets zijn waar de door de PVV t.z.t. als regeringspartij ingestelde Kopvoddentakspolitie kan zien dat je als kopvoddendraagster deze taks metterdaad betaald hebt.

Het zou mij niet verbazen als, doordenkend, een op de kleding (of kopvod zelf) duidelijk zichtbaar teken door de KVTP voornoemd verplicht zou zijn gesteld. Bijv. een rood half maantje maan voor Turke dames, en een groene half maantje voor Marokkaanse dames.

Alles ordentlicht geregelt.

Vraag aan de Oudere Nederlander met Enig Geheugen: pleit de PVV in dit gedachtenspel impliciet nu voor een onschuldig "fietsplaatje" - of voor een nieuwe edite van de Jodenster?

Het verbijsterende is dat zelfs de "Linkschmenschen" in ons Nationale Praathuis niet verder kwamen dan wat gratuit gemopper.

Met zulke vrienden heeft den ischlamitischen medemensch geen vijanden meer nodig!

Wie gehabt.

Prlwytzkofsky | 10-12-09 | 21:53

Gha,ip adressen genoeg hier stelletje lamerts.

Beëlzebul | 10-12-09 | 21:23

Zo, Pritt, nog steeds niet aangenomen als hoofd communicatrie bij de PVV?

propper1000 | 10-12-09 | 21:06

Nee natuurlijk stemt er niemand . Die hele fucking site loopt gewoon vast!
Als je nog eens een keer een linkje hebt zeg .... godverdomme!

god is de geest | 10-12-09 | 21:00

Sinds wanneer heeft weglopen iets met politiek te maken?

Jaypelsteeltje | 10-12-09 | 20:44

@*plop* | 10-12-09 | 16:34
Nog wel mijn waarde, nog wel...
Zodra er een koper is gevonden woont u echt in het buitenland.

paost712 | 10-12-09 | 20:26

Met Firefox en de Stealther add-on aan, kun je onbeperkt poll-fucken.
*op naar de 8000 voor Geert*

Bakschuif | 10-12-09 | 17:56

Tuurlijk wint de PVV deze poll. Wilders heeft zo verschikkelijk veel domme acties...

Warren Buffet | 10-12-09 | 17:31

Probeer ik op balkie's fail te stemmen. Beweert die frot site dat ik niet in Nederland bevind. Ik woon wel zuidelijk maar niet in Limburg, dus dit klopt voor geen meter!!

*plop* | 10-12-09 | 16:34

NOS Pollfuck van het jaar...

AchMetDeBalzak | 10-12-09 | 16:30

@pritt, subliem subtiel trouwens.

gentle giant | 10-12-09 | 16:30

Waarom nou weer WIlders, pollfuck graag mee maar niet op Wilders. Ik stem niet op Wilders dus ook niet in een pollfuck. GS vervreemdt van haar achterban.

Willy Dobbe | 10-12-09 | 15:46

vraagstaart | 10-12-09 | 14:17 Het is altijd weer opmerkelijk hoe antidemocraten zich erop beroepen dat ze democratisch gekozen zijn. Als ze, zoals Graus, hun vrouw slaan zullen ze zich er ook wel op beroepen dat ze wettelijk getrouwd zijn. Alsof dat relevant is.

Anders nog? | 10-12-09 | 15:20

Hehe volgens mij word er toch gepollfucked/pollgefucked :-)!!

michielw | 10-12-09 | 14:50

"Evenals vorig jaar is de verkiezing door NOS Web Development extrazwaar beveiligd. Zo kan er vanaf 1 IP-adres maar 1 keer gestemd worden."

Ha! EchNie...
Als je je browser zo instelt dat geschiedenis en cookies de prullenbak in gaan na het afsluiten van de browser dan kun je eindeloos blijven stemmen :D

De man met de hoed | 10-12-09 | 14:40

@p0rn0 | 10-12-09 | 14:25 Wel weer leuk: als GS er aandacht aan besteedt, giert de score voor Wilders met duizenden tegelijk omhoog.....

vraagstaart | 10-12-09 | 14:30

Niet stemmen geeft een duidelijker signaal (jullie zeggen het zelf al): Dat het niemand iets boeit wat de NOS doet/zegt/organiseert...

p0rn0 | 10-12-09 | 14:25

@Anders nog? | 10-12-09 | 14:11 Sinds de voltallige Tweede Kamer en bloc ("laf" in jouw woorden) wegliep, iedere keer dat de democratisch gekozen volksvertegenwoordiger Janmaat het woord kreeg, hebben ze ieder recht op kritiek op weglopen verloren. Zeker als er geen sprake is van een debat, zoals de heer Van Geel zo fijntjes mededeelde.

Vind je niet?

vraagstaart | 10-12-09 | 14:17

Lekker weer. De NOS weert autochtone allochtonen. Publieke discriminazi's hebben het blijkbaar niet op Nederlanders in het buitenland, want die mogen niet stemmen.

vraagstaart | 10-12-09 | 14:14

Het politieke moment van het jaar hoeft natuurlijk geen hoogtepunt te zijn. En als dieptepunt scoort het karakteristieke laffe weglopen voor het inhoudelijke debat door de tokkiefractie uiteraard hoge ogen. Jammer trouwens dat er niet op de dronken vechtpartij of het dronken glazen jatten van Drinkman gestemd kan worden. Of op het kenmerkend krakende gammele bootje met Wilders en de toen ze vreesde te moeten werken invalide maar inmiddels wonderbaarlijk genezen Floor Agema. Vooral die voorsteven gericht op de bodem doet het hem, in combinatie met het gekrijs over roeien met de piepende riemen die je hebt. Geniaal!

Anders nog? | 10-12-09 | 14:11

Muhahaha, LOL. Redactie roept reaguurders op te stemmen voor Geert, maar kiest het verkeerde fragment. Het moment van Geert is natuurlijk te zien in het fragment Europese verkiezingen: "De PVV van Geert Wilders wint de Europese verkiezingen in Nederland, de PvdA is de grote verliezer."

Aardappeleter | 10-12-09 | 13:55

En inmiddels staat de teller op 3996. mode NOS aan: stemming ongeldig, stemming op onregelmatige wijze beïnvloed"vmode NOS uit.

pijproker | 10-12-09 | 13:54

de grap van deze topic is dat geenstijl met dit bericht deze verkiezing natuurlijk helemáál niet beïnvloed.

De kaaskop | 10-12-09 | 13:47

3916 stemmen and counting :))

De Stramme Kabouter | 10-12-09 | 13:47

Goed beveligd hoor. 1 seconde Googlen op een 'nl proxy' en huppa .......

www.surfert.nl/

DannyV | 10-12-09 | 13:45

En jawel, na ongeveer 2 uurtjes zijn de linkse-medemensen bij de NOS wakker geworden.

Lenco | 10-12-09 | 13:42

Grotemarkt heeft weldegelijk een punt (ook al zal ik nu wel in deze PVV-kerk* schreeuwen)..
.
Tuurlijk is het leuk om die NOS-poll te fucken, maar waarom dan weer nét alle stemmen naar die rechtse Limbo? Jaja, NOS is links en dan ja,.... snap het. Maar de enige reactie die dit teweegbrengt is dat een morsige NOS bons zal roepen dat de Geenstijl achterban kennelijk pro-Wilders is... Wat ik gvd niet ben!
.
En nee, ik bn niet links en vind dat Nederland veel te 'open' is en ook te slap optreed tegen migrantenproblematiek. Geert heeft dit niet op de agenda gezet (dat deed Bolkestein) en heeft ook geen oplossingen paraat. Het is slechts een schreeuwlelijk(erd) die te veel in herhaling valt en met zijn 'kopvoddentax' zo langzamerhand een karikatuur van een karikatuur van zichzelf wordt.
.
*) GS kun je daarmee vergelijken sinds Pritt elke dag pro-PVV teksten op GS plaatst en daarmee allerlei MBO-ers met de hersencapaciteit van een amoebe aantrekt

brunz | 10-12-09 | 13:31

Ook op 'Wilders beent weg' gestemd, omdat het voor mij hét moment was waarop ik de PVV definitief niet meer serieus nam als politieke partij.

DomineeZwemzaad | 10-12-09 | 13:30

"De PVV loopt weg VOOR debat" had een betere titel geweest.

Sperti | 10-12-09 | 13:26

Hoe lang zal het duren voordat die NOS-server crashed ?

Lenco | 10-12-09 | 13:13

"Volgens onze gegevens bevindt u zich niet in Nederland".
Nou, nou... Apeldoorn is niet helemaal het centrum van Hilversum, maar om het nu gelijk als buitenland te bestempelen..

tmsz | 10-12-09 | 13:09

Allemaal zwakke momenten, de politiek Is zwak!
-
Dat is ook de reden waarom Weert Gilders zo'n grote aanhang heeft, hij denkt 'on the spot' net even wat sneller als de gemiddelde politici en weet mensen in politiek(lees:sensatie) te interesseren die er eigenlijk nog nooit naar politiek hadden omgekeken.
Wat hij zegt is vaak uit context getrokken, maar de manier hoe hij deze presenteert imponeert, Zie deze uitverkiezing: Weert Gilders, 2975 tegen een gemiddelde van 50 stemmen voor de rest.

D. Bunker | 10-12-09 | 13:01

ff niet gekeken en al over de 3100 pfffffffffff.

8rhoekr | 10-12-09 | 13:00

@ Merlot
Even voor de zekerheid
Maar Pechtold en Bos waren 1000 jaar geleden nog niet aan de macht, hoor.

King of controversy | 10-12-09 | 12:58

Ik zie nu 1,5uur later ineens 4200 stemmen cumulatief. En de nummer 1 heeft >10x het aantal stemmen van de nummer 2. Gaat goed, zo'n verborgen stemadvies!

DavidC | 10-12-09 | 12:58

3007 gaat snel wa?

8rhoekr | 10-12-09 | 12:58

goh. zo kun je ook censureren, als ik wil stemmen komt er te staan:Volgens onze gegevens bevindt u zich niet in Nederland. Nou, ik dacht t dus WEL!

cynic | 10-12-09 | 12:53

Had me voorgenomen om de politiek te negeren en geen polletje die me daarvan af kan brengen.

lichtpunt | 10-12-09 | 12:48

@prutsers met hun proxy;s en verschillende verbindingen
Link in tabblad openen, stemmen, tabblad sluiten en opnieuw link in tabblad openen.

laurie | 10-12-09 | 12:45

Hoe weinig de Haagse nog begrijpt van de kiezers, mag hier weer eens uit blijken.
Zij zien het als zwaktebod (Haagse mores), maar veel burgers vonden het wel degelijk een terechte zet.
Ze hebben nog geprobeerd Wilders aan te vallen met voorval; met tegenovergesteld effect.

Het doet een beetje denken aan de Japanse capitulatie in 1945.
De Amerikanen hadden geeist, dat de Keizer zijn onderdanen persoonlijk op de hoogte zou stellen - via luidsprekers op straat en radio.
Dit omdat ze dachten dat de gevreesd fanatieke Japanners de capitulatie eerder van de Keizer, dan van de Amrikanen zouden accepteren.

Toen de Japanners begrepen dat de stem van de Verheven Keizer was die ze daar hoorden, zegen ze massaal geknield ter aarde: op straat, in winkels, thuis.
Maar begrijpen wat hij zei, dat deden ze nauwelijks.
De Keizerlijke familie had bijna 1000 jaar geen enkel direct contact meer met de bevolking gehad.
Daardoor waren het Hofjapans en het burgerlijke Japans ondertussen bijna twee verschillende talen geworden.

Keizer Bos en Grootvizier Pechtold (geholpen door hun trouwe samoerai's van de hofgezinde media), vermanen het plebs dat ze toch vooral niet op Tokkie-san Geert moeten stemmen.

Merlot | 10-12-09 | 12:41

"Volgens onze gegevens bevindt u zich niet in Nederland."
Ik weet zelf ook wel dat het bedrijf waar ik werk een Belgisch en Luxemburgs IP heeft, maar ik heb inderdaad nog steeds een Nederlands paspoort.
(dank Von Staufenberg | 10-12-09 | 12:25 )

Tim | 10-12-09 | 12:40

ook heeft gestemd dat Wilders, als gekozen politicus, wegloopt uit het debat.
Dat kunnen mensen niet vaak genoeg zien. Dat Wilders, gekozen volksvertegenwoordiger, hun volksvertegenwoordiger, met als taak om namens het volk te debatteren met het Kabinet, zijn taak verzuimd en wegloopt.
Zou je eens op je werk, als hardwerkende burger, moeten flikken:
"Beste baas, ik zit hier voor Piet Snot, ik ga lekker naar huis. Mijn salaris mag u onverwijld blijven storten op mijn bankrekening. Rest mij u nog de typhus te wensen."
In focking crisistijd weigert Wilders zijn werk te doen. Plichtsverzuim, werkweigering, Diefstal van het volk. Direct (ont)slaan die man.

King of controversy | 10-12-09 | 12:38

@grote markt
Sorry, took you comment -in a way- partly serious, na uw 12:31 plempsel, I know you're not even worth a rection. Mea Culpa.

Ashtrey | 10-12-09 | 12:38

NOS = niet wij, allang niet meer. Dus ik stem niet bij zo'n elitair clubje.

ecologiste | 10-12-09 | 12:36

sorry markt ik hou niet van censuur xd

gizmoart | 10-12-09 | 12:34

Een beter tv-moment vond ik pechtold tijdens de algemene beschouwingen, die tegen geert zegt: "wegwezen".

ijgenweis | 10-12-09 | 12:34

Zo, dat was de verkiezing, die kunnen ze ook wegflikkeren, ruim 2000 x wilders.

Uw Verzekeringsadvis | 10-12-09 | 12:33

Het kan nog makkelijker.

Je hebt het scherm naar de stemsite van de NOS geopend en gestemd.
De knop 'Stemmen' is nu uitgegrijst en je kan hem dus niet meer gebruiken.
1. Maak het veld linksboven blauw (linkermuisknop indrukken en over tekst heen halen) foto: img193.imageshack.us/i/nospollfuck.jpg...
2. Ram op de 'Delete' toest van je toetsenbord
3. Paste/plak de link er opnieuw in.
4. En stemmen maar weer.

Lenco | 10-12-09 | 12:33

Hoezo staat Geert nu op 190?

Frau Antje | 10-12-09 | 12:31

Het maakt mij niet uit, zolang we die heks van een Mariëtte Hamer maar nooit, nooit, nooooit meer op TV te zien krijgen.
*hoopt dat ballen ooit weer terug inzakken na het zien en horen van die kraaienkop*

Koekje-dr-bij? | 10-12-09 | 12:31

@grote markt 12:18
Sympathie is in uw ogen stigmati, scary individual you must be.

Ashtrey | 10-12-09 | 12:31

-weggejorist-

grotemarkt | 10-12-09 | 12:31

kom geert laat za een poepje ruiken die stelletje zakkenvullers.

sharlie | 10-12-09 | 12:29

Balkenende niet in vorm, mooie gelegenheid om onze falende MP weer eens in het zonnetje te zetten.

ZotteLotte | 10-12-09 | 12:28

@von staufenberg:
Laten we deze polls eens lekker fucken.
1. Ga naar: www.surfanoniem.nl...
2. Vink daar uit: Cookies toestaan
3. Plak deze link er dan in: app.nos.nl...

Dan kan je blijven stemmen.
Bron lenco

gizmoart | 10-12-09 | 12:27

Probeer ik te stemmen, krijg ik dit: "Volgens uw gegevens zit in niet in Nederland". Dat ik in China zit had ik zelf ook al wel gezien ja. Maar ben nog steeds Nederlander, dus heb recht om te stemmen.
*doet denken aan Links-politiek-Balkenende-gezever*

Von Staufenberg | 10-12-09 | 12:25

Al die filmpjes laden zo traag als dikke peop. Typisch NOS. Btw: ze hebben er een nieuwe kandidaat tussengevoegd. Ook met Wilders, zo hopen ze -denk ik- het aantal stemmen op Wilders te verdelen. (lees: halveren)

Fleauxe | 10-12-09 | 12:25

In ongeveer een half uurtje meer dan 1000 stemmen voor Geertje.
Gewoon omdat het kan.
Lenco | 10-12-09 | 12:1

weer zo'n dom chimpatisantje.
grotemarkt | 10-12-09 | 12:18

Nee jij bent een slim chimpantisantje. Als je zijn eerdere reactie had gelezen (wat een slim iemand doet) dan zou je hebben geweten dan lenco links heeft gegeven om meerdere keren te stemmen. Dus daarom zegt hij gewoon omdat het kan. Dus in jou taal oe oe aa aa. hahahaha

gizmoart | 10-12-09 | 12:23

grotemarkt | 10-12-09 | 12:18
Mensen die andere meningen voor dom verslijten, en daarbij twee keer dezelfde woordgrap gebruiken, blinken zelf ook niet echt uit in eloquentie.
Linkse reflex: anders = dom.

Superior Bastard | 10-12-09 | 12:22

@Superior Bastard | 10-12-09 | 12:17,
Zal wel niet lang meer duren voordat Herman vV en Doutzen samen een partij tegen de vrijheid gaan beginnen om Wilders van zijn troon te stoten...

Joost Maghetweten | 10-12-09 | 12:21

Even min of meer off topic.

Waar zijn jullie (Wilders-tegenstanders) bang voor, mochten zij gaan regeren?

MiaWallace | 10-12-09 | 12:20

Ashtrey | 10-12-09 | 12:12
Kom, laat ik eens solidair zijn.
*ook reauken gaat*

Teun van het Tuinpad | 10-12-09 | 12:20

Einde van de Domheid | 10-12-09 | 12:18
Ach arme jongen. Je moet maar zo denken, ze hadden ook aan kunnen komen marcheren. Dat was voor jou veel enger geweest natuurlijk.

Superior Bastard | 10-12-09 | 12:19

Inmiddels 2040 stemmen.

weesgegroet | 10-12-09 | 12:19

Het weglopen van de PVV vond ik een nachtmerrie-scene. Die mannetjes allemaal in zwart, rare loopjes. Ik vond het eng.

Einde van de Domheid | 10-12-09 | 12:18

-weggejorist-

grotemarkt | 10-12-09 | 12:18

Hét politieke moment van het jaar is toch Herman van Veen die de PVV met de NSB vergelijkt?
Ow wacht, Herman is geen politicus natuurlijk...

Superior Bastard | 10-12-09 | 12:17

In ongeveer een half uurtje meer dan 1000 stemmen voor Geertje.
Gewoon omdat het kan.

Lenco | 10-12-09 | 12:16

Dat kan je ook verwachten van 2e kamer.
De op een na beste moet helemaal naar onder als de slechste.
Een man die om zijn glorie nog langer soldaten wil sturen naar afghanistan.
dan was afgesproken is niet te vertrouwen

gerrit5042 | 10-12-09 | 12:16

@Teun
Kom hier vanaf m'n werk er niet eens op, opening.... still waiting.
Potdorrie.
*eggie roken doen gaat*

Ashtrey | 10-12-09 | 12:12

@ Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:10
Ok, jammer.

verraad van links | 10-12-09 | 12:12

-weggejorist-

grotemarkt | 10-12-09 | 12:11

illuvatar | 10-12-09 | 12:10
LOL.

Teun van het Tuinpad | 10-12-09 | 12:11

Nee al een aantal jaren gelukkig niet meer. Als ik kleiner was geweest had ik zo naar binnen kunnen kijken... Over tunnels met gas gesproken...

MiaWallace | 10-12-09 | 12:11

illuvatar | 10-12-09 | 12:10
LOL.

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:10

Waar is de vraag van Annie Schreijer-Pierik (CDA) over de sloop van het zwembad op de voormalige vliegbasis Twenthe gebleven?

sjaakdeslinksesul | 10-12-09 | 12:10

Pollfucken dusss

Braakbal | 10-12-09 | 12:10

"volgens onze gegevens hebt u bij de laatste verkiezingen geen PvdA, SP of Groenlinks gestemd, derhalve kunt u helaas geen correcte stem uitbrengen."
WTF?

illuvatar | 10-12-09 | 12:10

verraad van links | 10-12-09 | 12:08
Nee, klopt: ik zie 'm ook niet. Sorry.

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:10

MiaWallace | 10-12-09 | 12:07
U is minderjarig? (In verband met woordkeuze in nakende plemps).

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:09

"cumulatief 1000 mensen". So. Da's wat anders dan gewoon 1000 mensen.

Doe ter Nietoe | 10-12-09 | 12:09

Wat een flauwekul om serieus te doen over zo'n onbelangrijk lijstje. 'PVV loopt weg'- wordt dan het TV moment. Nou èn.

kenz16 | 10-12-09 | 12:09

-weggejorist-

grotemarkt | 10-12-09 | 12:09

@ Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:07
Dank.
*achterover leunt en handen in nek legt*

verraad van links | 10-12-09 | 12:08

-weggejorist-

grotemarkt | 10-12-09 | 12:07

verraad van links | 10-12-09 | 12:05
Ik ga even voor je kijken.

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:07

Mijn politiek moment van het jaar was toen mv Lieverdeauddanreaud de motie dat kerst op het strand beter is dan kerst bij haar ouders, steunde.

lieverdeauddanreaud | 10-12-09 | 12:07

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:04
Volkomen schaamteloos, die mensen. Van dat volk wat in de kleedkamer van de sportschool zo héél dichtbij je gaat staan in hun blote kont en dan ook nog even voorover bukken om hun tenen te drogen.

MiaWallace | 10-12-09 | 12:07

Waar is het fragment van atoomenergie expert Richard de Mos?

verraad van links | 10-12-09 | 12:05

MiaWallace | 10-12-09 | 12:02
Scherp! En pijnlijk inderdaad, dat juist zulks wél voor de 'onderliggende wensen' uitkomt.

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:04

Inmidels meer dan 1500 stemmen...

Bill le Koek | 10-12-09 | 12:03

@KaiserSoza | 10-12-09 | 11:37,
Ja, dat mis ik ook een beetje. Het kan toch niet zo zijn dat we ineens zelf moeten gaan nadenken of zo? Als dat zo was zou ik net zo goed iets nuttigs kunnen gaan doen!

Joost Maghetweten | 10-12-09 | 12:03

Alleen de pedopartij was eerlijk *gniffel*

MiaWallace | 10-12-09 | 12:02

MiaWallace | 10-12-09 | 12:01
Yep, een utopie...

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:01

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:00
Dat zou eerlijkheid van een politicus vergen...

MiaWallace | 10-12-09 | 12:01

Ik kan nergens dat fragment vinden waarin een politicus zegt: "We hadden in onze grenzenloze aanmatiging verwacht dat het volk er nog jaren zou intrappen, maar het blijkt helaas niet zo te zijn."

Jaap de Paap | 10-12-09 | 12:00

Uitgaande van correcte vermelding aantal stemmen @ tijd van posten...

Van 381 naar 1387 in 30 minuten. Leuk medium, dat GS.

Rebel without a Clue | 10-12-09 | 11:59

Whaha, deze topic staat 3 minuten op geenstijl en de stemmen op Geert zijn al verzesvoudigd. Wordt toch weer pijnlijk duidelijk wat voor volk deze site bezoekt.
*hoofd van geenstijl diep in aars van Wilders zit*

Trocomolotief | 10-12-09 | 11:58

Vond het wel een statement moet ik zeggen.

emzy | 10-12-09 | 11:57

De uitgewilderte grotemarkt...

BarneyBoner | 10-12-09 | 11:56

Performt als een dweil, die website. Of ligt dat aan mijn XS4ALL-verbinding? :-(

De Laatste Atlantiër | 10-12-09 | 11:56

Done.

Teun van het Tuinpad | 10-12-09 | 11:54

geen bindend stem advies???

BiggyBizzy | 10-12-09 | 11:54

hahahah lenco ik hoop dat we een grote aktie op gang gezet hebben. Bedankt voor de inhoudelijke aanvulling. Zou lache zijn als dit strax een grote stemhype zou worden Greetz

gizmoart | 10-12-09 | 11:54

Het politiek moment van het jaar zou natuurlijk een debat moeten zijn waarin Bos en Wellink door een financieel specialist finaal worden gefileerd over het gevoerde beleid t.a.v. ING, ABN, Aegon, SNS en DSB. Het moment waarop voor heel Nederland duidelijk zou zijn geworden dat Bos en Wellink met het geld van onze kinderen aan het gokken zijn, het moment waarop duidelijk werd dat de kans dat ABN ooit met winst zou worden verkocht zo goed als nihil is. Het moment waarop kristalhelder wordt dat ING nog zeer zware klappen te verduren krijgt in de commercieel vastgoed crisis en de Alt-A ellende.

Kortom het moment waarop Bos en Wellink met het schaamrood op de kaken hun ontslag aanbieden.
Helaas verdient een fatsoenlijk specialist 3 keer de Balkenende norm en is dit hele debat dus nooit gevoerd.

CoJoNes | 10-12-09 | 11:54

Balkenende niet in vorm *namens zo'n 400 collega's stemt*

Kotsende lama | 10-12-09 | 11:54

-weggejorist-

grotemarkt | 10-12-09 | 11:53

>pollfucken
Gewoon via een proxy.

Hoefnagel | 10-12-09 | 11:52

@ Ivoren Toren | 10-12-09 | 11:45

Twee spelvauten in één zin. Shame on me!

Drie...

Morgan le Fay | 10-12-09 | 11:51

Je kan dus die link ff kopieeren en dan iedere keer opnieuw Surf Anoniem openen.
Link er in plakken en opnieuw stemmen.
En jawel, Geert gaat als een speer.
O gotogot, hierover gaat de pleuris bij de NOS uitbreken.

Lenco | 10-12-09 | 11:50

zeau, dat was stem 1088 voor Geertje..

Fresh Prince | 10-12-09 | 11:50

hehe, je ziet het aantal stemmen per minuur groeien...

Haagse Hooligan | 10-12-09 | 11:47

bendankt lenco voor je aanvulling had ik geen zin in hahaha

gizmoart | 10-12-09 | 11:46

Wat is het GeenStijl moment van het jaar eigenlijk?

Guus4969 | 10-12-09 | 11:46

@ Ivoren Toren | 10-12-09 | 11:44
Twee spelvauten in één zin. Shame on me!
*koffie halen gaat *

Ivoren Toren | 10-12-09 | 11:45

ALs het zou zijn,.. PVV stapt op uit Nederland ,.. ja dan wel ..
Helaas! jammer dat ik niet op een VARA item kan stemmen :-)

Roadie68 | 10-12-09 | 11:45

Jammer nieuws, zal toch geen succes worden !

Woei-er | 10-12-09 | 11:45

Ik stem niet. Net als bij de verkiezingen.

Kraa! | 10-12-09 | 11:45

Europese verkeizingen wt mij betreft. Wakeup call!

Ivoren Toren | 10-12-09 | 11:44

Jeej, ik was blijkbaar de eerste van school die heeft gestemd, lekker puh aan de rest *nolife mode off.

Da_Vincentius | 10-12-09 | 11:44

Slimme mensen daar bij de nos. Ieder etterig kind dat via de pc spellen online speelt weet dat je gewoon een ip verander programmetje kan downloaden om je ip te veranderen. Misschien dat zon etterig kind nu voor wilders is aan t stemmen hahahaha

gizmoart | 10-12-09 | 11:42

Het moment van Barry – "hou die bloemen eens omhoog" – Madlener blijft toch wel het meest aandoenlijk én lachwekkend.

Pa Cartwright | 10-12-09 | 11:41

Lardeerik | 10-12-09 | 11:38

Vanuit Duitsland lukt het wel.

Sneezy | 10-12-09 | 11:41

KaiserSoza | 10-12-09 | 11:37
PVV loopt weg uit 2e kamer.

ShakeTA | 10-12-09 | 11:41

Het is allemaal kansloos!!!

Guus4969 | 10-12-09 | 11:40

Ik vind de politiek momenteel vooral één groot dieptepunt. Wat moet ik dan aankruisen?

Bos Hout | 10-12-09 | 11:39

Leuk leuk JP de MP verneuken.

Bezorgde vader | 10-12-09 | 11:39

Zo, het gaat al wat sneller ;)

robot from 1984 | 10-12-09 | 11:39

ik heb gestemt op balkie die geen president van eu wordt... geef mij maar een lekkere failboat als tv moment... vooral dat gestamel achteraf.. genieten

Johnny de Baas | 10-12-09 | 11:39

Vanuit het buitenland kan je ook niet stemmen:
"Volgens onze gegevens bevindt u zich niet in Nederland."

Lardeerik | 10-12-09 | 11:38

Bindend stemadvies, iemand?

KaiserSoza | 10-12-09 | 11:37

Allemaal links gerelateerde momenten.

Guus4969 | 10-12-09 | 11:36

zo 1x met internet van het werk,
1x met draadloos breedband,
en straks nog even thuis

markuitarnhem | 10-12-09 | 11:36

met hidemyip kun je net zo vaak stemmen als je wilt

Hans=Bobderooy | 10-12-09 | 11:36

politiek moment van her jaar? rot toch op ik heb wel wat beters te doen.

Spliffa | 10-12-09 | 11:35

Geen stijlloos stemadvies?

MartinKoek | 10-12-09 | 11:35

Zoveel stemmen voor een mediastunt. Inderdaad belangrijker dan de crisisaanpak, de JSF of de verhoging van de AOW leeftijd.

Retuobak | 10-12-09 | 11:34

Tip: Noscript op firefox via Tor... wil nog wel eens werken met dit soort dingen... kan t helaas vanavond pas testen...

Cryonic Devil | 10-12-09 | 11:34

Proxy?

WesleyRBK | 10-12-09 | 11:33

Deze poll is het stemmen niet waard.

Nee dus! | 10-12-09 | 11:33

Ik stem vanuit België: "Volgens onze gegevens bevindt u zich niet in Nederland".

Generaal Pardon | 10-12-09 | 11:31

Geert Wilders is eigenlijk überpoliticus, hij krijgt exact voor elkaar wat hij mijns inziens wil doen: aantonen dat onze vrijheden ook onderhevig zijn aan hypocriet denken (dus afwijzen van andersdenkenden, desnoods met macht).

Beau ter Ham | 10-12-09 | 11:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken