Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PandGestapo 010 laat filmpje HUISINVAL verwijderen

smilejestaatopgeenstijl100.jpgDubieuze ontwikkelingen in het stinkende zaakje rond de idiote huiszoekingen in Rotterdam. Vorige week maakte Nederland kennis met dit topic, waarin werd aangetoond dat we al lang en breed in een Politiestaat leven. Een bewoner in de Rotterdamse Breitnerstraat krijgt twee agenten aan de deur, die even in zijn huis willen neuzen, samen met wat ambtenaren van de dienst DS+V. Niet dat de bewoner crimineel is. Welnee, de ambtenaren (zucht, met een Hyves) komen gewoon even kastjes gluren, onder matrassen kijken, op zolder snuffelen etcetera. Want dat kan, in linkschristelijk Nederland. Bewoner wil de huiszoeking van zijn huis filmen, maar de PandGestapo pikt tijdelijk zijn camera in. Want filmen in je eigen huis is kennelijk VERBOTEN. Bewoner heeft uiteindelijk alleen het begin en einde van de huiszoeking in beeld kunnen brengen, en hij plaatste de trappenscène op YouTube. De gemeente Rotterdam heeft nu keihard toegeslagen en YouTube met succes gesommeerd het filmpje van de inval te verwijderen. Iets met privacy en ambtenaren in functie (Hoi meneer Rietveld! Hoi meneer Aghaddad!) enzo. Fok dat! Bekijk het filmpje van de schandalige HUISINVAL daarom vanaf nu in Dumpert. De SP van Rotterdam heeft zich er inmiddels tegenaan bemoeid, en morgen zullen er in de Raadsvergadering enige stevige vragen worden gesteld. Het raadsdebat is morgen vanaf 10:00 uur via livestream te volgen. En om nog wat druk op de ketel te zetten kijken we nog maar een keer naar de ONTLUISTERENDE BEELDEN van de Rotterdamse PandGestapo. Welkom in 2009. Welkom in de DDR.

Reaguursels

Inloggen

komt dat schot | 19-11-09 | 15:51
Eensch, het is een beroepslul, maar van dat filmen kan ik wel begrijpen hoor, ik heb mn mobieltje ook altijd bij me als ik ga pitten :)

Sloober | 20-11-09 | 12:14

Privacy van die gestapo ambtenaartjes weegt dus blijkbaar zwaarder dan die van een burger. En de overheid dekt zich zelf weer in. Dit gaat almaar verder en verder..... De wet Bibob werkt net zo. Zul je zien dat we straks ook weer keihard genaaid worden met de kilometerheffing. Maar dat zijn we gewend. De Euro en het kwartje van Kok, de europese grondwet, het sofinummer dat nu overal op staat (ook op niet sociaal fiscale papieren) enz.. we kunnen straks echt geen scheet meer laten zonder dat ze het weten en belasting over heffen.

Franciscus Borchwerf | 19-11-09 | 20:25

Sloober | 19-11-09 | 15:38
De bewoner is een beroepslul, iemand die door gewoonweg niet mee te werken de gemeente nodeloos op kosten jaagt, en dit nog leuk vindt ook. Ik stel voor dat als deze man zich eens met spoed bij een ziekenhuis meldt, die dezelfde procedure in acht neemt, eerst dus een brief, die weigeren, enz enz.

komt dat schot | 19-11-09 | 15:51

@Artt | 19-11-09 | 15:49
In fabeltjesland ja, in de grotemensenwereld mogen mensen naar binnen met een machtiging & aankondiging.

Sloober | 19-11-09 | 15:50

Je vraagt de personen twee maal om je huis te verlaten, gaan ze na de waarchuwingen niet weg dan kan je rustig 112 bellen om te melden dat er 'inbrekers' in je huis zijn.

Artt | 19-11-09 | 15:49

"Geen exkuses voor de filmer-bewoner van de Gemeente Rotterdam!" (Afpakdrama kameraatje wordt verder onderzocht.)

Abou sluit topik.

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:39

GL roept op om excuses te maken aan bewoner nav camera & sloten die geforceerd zijn. Leefbaar Rot is het daar niet mee eens en vindt het letterlijk "fantastisch" dat wethouder achter zn ambtenaren staat. VVD juist blij dat camera is afgepakt want stelt "kijk wat er nu al is gebeurd met een beetje film". Wethouder stelt dat gezien de huidige feiten er geen onderzoek nodig is. Vindt excuses niet nodig. D66 stelt dat de wethouder alleen de feiten van zn eigen ambtenaren kent. Wethouder stelt dat ie 100% de verhalen van zn ambtenaren vertrouwt (hahahahahaha). En Einde. Ambtenaren winnen dus, worden weer eens klakkeloos geloofd. Maar bewoner was ook eikeltje. Einde.

Sloober | 19-11-09 | 15:38

*terugdenkt aan de keer dat widtvoet jaren geleden na een vergadering+bescheiden feestje per ongeluk en in een dronken bui Salima heeft liggen aanduwen*

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:34

Protocol is dat mensen naar binnen mogen met machtiging, hadden slotenmaker bij zich, om "keurig te slot te openen" ?? Hebben zich keurig aan regels gehouden, volgens wethouder, want hadden machtiging voor. GL stelt dat sloten geforceerd zijn, hoe zit dat? Slotenmaker heeft op dat moment het recht om een slot te slopen stelt wethouder, op welke manier dan ook. Eigens schuld van bewoners, slot was niet opengebroken als ze thuis waren geweest, hadden genoeg brieven erover gehad. Leefbaar Rotterdam is in jolige bui, weet zeker dat geenstijl meekijkt. GL is verbaasd dat wethouder filmpje van youtube heeft verwijderd, noemt het censuur. Wethouder noemt het opkomen voor zn ambtenaren, noemt het verwijderen wel onhandig, maar noodzakelijk. D66 irriteerd zich dat een burger zijn klachten kenbaar maakt, maar dat wethouder dat totaal negeerd. Wethouder zegt dat bewoner in de stad woont en zich aan die regels dient te houden. Heeft heel veel kansen gehad om mee te werken, maar elke keer geweigerd. Deze actie was nodig anders konen ambtenaren hun werk niet doen. Wethouder noemt het afnemen van camera "onnodig", gaat uitzoeken of het onwettig was. Zoja, dan wordt die ambtenaar "hard aangesproken" (...), geeft aan dat er geen grof geweld is gebruikt. Er is getracht om zo geweldloos te werken, maar bewoner weigerde mee te werken. Roept ambtenaren op die beledigd zijn om aangifte te doen tegen bewoner. Pvda is het met wethouder eens. Zegt dat filmpje mogelijk gemonteerd is. Stelt dat het burger vrij staat om naar omnbudsman te gaan. D66 noemt het allemaal een ongemakkelijke situatie, en wilt precies weten wat er gebeurd is toen ze eenmaal binnen waren. Noemt de bewoner slachtoffer.

Sloober | 19-11-09 | 15:32

Afpakken kamera onnodig en (waarschijnlijk) zonder wettelijke basis. Aldus de wethouderT. Idd. Karakus!

YouTube verwijderingsaktie "onhandig". "Jammer dat er geen aangifte is gedaan" (door de diender in kwestie welteverstaan). Wederom idd. Karakus.

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:31

die bewoner is dus gewoon een lutser.

jeroentjegouda | 19-11-09 | 15:26

Het huzarenstuk: Arnootje de ex-krakerT (GL) begint over censuur.

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:25

Wordt misschien tijd Godwin uit te breiden met Stalin en Mao. Politiestaten zijn zowel links als rechts. Leuk dat je wikipedia kunt vinden maar informatie wordt pas nuttig als je hem juist gebruikt.

keerf | 19-11-09 | 15:22

CDA wilt weten wat er mis is gegaan (zit niet op te letten blijkbaar), D66 is niet verbaasd maar zegt "zie je nou wel"... Stelt ook vragen hoe het met camera afnemen zit. PvdA is het met SP eens en begint te herhalen wat SP al aan het begin zei (gaap).. Wethouder nu aan het woord, vindt het jammer dat er nu al conclusies worden getrokken "zoals op 'de' site". Doet nu huilie huilie erover. blabla. Vindt het geen schokkende beelden, maar zegt dat de teksten van filmer het filmpje schokkend maken. Zegt dat de aanleiding was dat er vermoed was dat er mensen illegaal verbleven. Was al een keer langsgekomen, was niemand dus brief achtergelaten. Filmmaker had eerder al aangegeven geen medewerking aan bezoeken te verlenen. Weer brief verstuurd waarin bezoek aangekondigd werd. 17-7 pand bezocht, niemand aangetroffen, kaart achtergelaten waarin stond dat er bij volgend bezoek pand ingetreden zou worden. 20-7 telefonisch contact waarin hetzelfde werd gezegd. ! bewoner werkte mee, daar afspraak mee gemaakt. 23 oktober ook weer brief gestuurd, dat er 10 nov een bezoek zou komen. 10 nov was buitengewoon opsporingsambtenaar aanwezig, met sleutelmannetje. Bewoner begon meteen met filmen, inspecteur zegt zich meteen gelegitimeerd te hebben, anders dan was aangekondigd. Gaf geef toestemming om pand te betreden. Team zegt machtiging te hebben, bewoner blijft weigeren. Politie ging naar binnen, bewoner vroegt wederom om legitimatie, en heeft dat were gekregen. 3 ambtenaren + 2 polisie binnen. Filmmaker weigerde mee te werken, dreigde het team iets aan te doen als ie ze op straat tegen zou komen. Politie had bewoner moeten arresteren nav driegen inspecteurs volgens wethouder.

Sloober | 19-11-09 | 15:19

Filmer zou gedreigd hebben de BOA's en pliesies "iets aan te doen" wanneer hij ze op straat zou treffen.

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:19

Vermoeden illegale bewoning.

Brief.
Toegang geweigerd.
Brief.
Toegang geweigerd.
Brief.
Toegang geweigerd.
Brief.
Toegang geweigerd.
Brief.
...

Kom nou toch! Optreden van BOA's en pliesie was in dit specifieke geval dan zwaar kudt maar het "Kijkje achter de voordeur" an sich wordt zelfs door de SP niet aangevallen.

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:17

Het is te onduidelijk om de filmert meteen in het gelijk te stellen. We zien een kant van het verhaal, dus gewoon doorlopen. Ik heb meneer nergens gezien of gehoord, dus me dunkt dat er iets schort aan zijn versie zoals het youtubefilmpje te zien was.

keerf | 19-11-09 | 15:16

Groenlinks stelt dat het normale protocol niet is toegepast, en dat er niet klantvriendelijk is opgetreden. GL stelt dat er alleen teams van 2 mensen bij mensen naar binnen mogen, en niet 6 zoals op filmpje is te zien aan het einde, stelt vragen hierover. Stelt dat je in je eigen huis alles mag filmen, dus ook ambtenaren. Camera had niet ingenomen mogen worden. Is verbaasd dat gemeente er actief voor heeft gezorgd dat het filmpje van youtube heeft verwijderd. GL vraagt zich af of het incident is of dat het vaker voor komt (beetje domme vraag want je weet wat het antwoord erop wordt).

Sloober | 19-11-09 | 15:05

LOL Iedereen leest GeenStijl!

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:05

ad. @widtvoet ® 15:03 Ongenood én onaangekondigd binnendringt én je spullen in z'n zak komt steken dus.

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:05

Ook wat LR betreft mag je in principe iemand een knuppel in z'n nek leggen wanneer hij ongenood je huis betreedt dus.

widtvoet ® | 19-11-09 | 15:03

Bewoner heeft meerdere malen een afspraak geweigerd te maken. Kreeg brief met dan en dan komen we langs, als je er niet bent breken we deur open. Was machtiging van burgemeester. Tijd was aangekondigd. Er is pas gelegitimeerd toen de mensen binnen waren, terwijl dit voor binnekomst moest gebeuren. SP is niet blij met legitimatie methode, met camera die af werd gepakt, met weigeren van huisbewoner om sleutel te halen en in plaats daarvan deur open te breken. Het huiszoekingsteam wisten van tevoren dat ze moeilijkheden konden verwachten. Raadslid van Leefbaar Rotterdam steekt wat veren in reet van geenstijl, zegt elke dag op website te komen. Neemt SP in de zeik door te stellen dat SP zelfs wil dat inbrekers zich netjes legitimeren. Groenlinks maakt zich zorgen over het handelen (gaap)

Sloober | 19-11-09 | 15:02

Gaat nu beginnen, kom precies op tijd!

Sloober | 19-11-09 | 14:54

Het lijkt de DDR wel.

The schoenveter | 19-11-09 | 14:12

Gaat GeenStijl nou ook nog wat doen? Deze smerige praktijken moeten eindelijk eens echt aangepakt worden. Ik heb in Den Haag de Dienst Stedelijke Ontwikkeling langs gehad toen ik zelf niet thuis was, mijn huisgenoot heeft ze toen binnengelaten omdat ze zeiden dat het verplicht was (onzin dus). Vervolgens hebben die idioten matrassen voor logees e.d. geteld en geconstateerd dat er illegale bewoning plaatsvond, de malloten.

Privacy lijkt in Nederland een verloren zaak. De VVD heeft als zgn. liberale partij ingestemd met een verlengde bewaarplicht. Een wet die door een Duitse rechter als ongrondwettelijk en tegen de EVRM is bestempeld. Het is jammer dat je in Nederland links moet stemmen als je wat aan privacy wilt doen. Of je moet lid worden van de VVD om proberen van binnenuit wat te wijzigen.

F'Shizzle | 19-11-09 | 13:58

@jeroentjegouda | 19-11-09 | 12:36

En hoe weet het kastje dat hij op wegtype x is? Omdat het wegtype een speciale vibe uitzendt zeker? Nee, omdat er GPS in zit en het kastje exact precies weet waar het zich bevindt. En oeps, met tijd en plaatsinformatie kunnen we snelheid uitrekenen.
Het is een black box. Ik wed dat de specs of de software niet openbaar wordt gemaakt.

En gij geleuft dat wij mogen rijden als het ding niet werkt. NS rijdt toch ook niet als hun GSM-R uitvalt? Tram naar Nieuwegein rijdt toch ook niet als Vodafone plat ligt? En die mensen rijden nog wel op seinen! Helemaal niet nodig om het voertuig met de wal te laten communiceren.

Trouwens, is het je wel eens opgevallen dat de spits exact symmetrisch is (er staan 's morgens dezelfde files Amsterdam in als Amsterdam uit)? Nee? Mij ook niet. En toch wordt dat niet meegenomen. "Oh, A2 Amsterdam, spits, hoog tarief". Kijk je om je heen "hee, waarom wil nu niemand de stad uit?".

Barry Hay | 19-11-09 | 13:16

Sloober | 19-11-09 | 12:09
Ach gut, hij lag te slapen.. huhhuh, daarom pakte hij zijn camera.... en daarom zette deze anonieme zakkenwasser de namen van degene die aan de deur staan op internet.
Dit is een typische actievoerdersmanier, ga mij dus niet vertellen dat dit een onvoorbereide sukkel is, deze jongen weet heel goed wat er gebeurd, weet wat zijn "rechten"zijn, en bruuskeert die van anderen. Hij is een zak.

komt dat schot | 19-11-09 | 13:14

Dat joch heeft vast meer op z'n kerfstok waardoor nu het hele gemeentelijk circus aan de deur staat, want waarom anders had ie z'n camera al op voorhand klaar liggen?
Ik wed daarom met iedereen hier dat die wouten met die gemeenteclowns
volledig in hun recht stonden om zo bij hem binnen te stappen, want die kijken wel uit om zonder enige reden zo'n dergelijke procedure er op na te houden.
Verder zou ik graag zien dat er een of ander programma een advocaat zou uitnodigen om te vertellen hoe dat zit met het filmen van politieagenten
en overheidsgebouwen, want de een roept dat dat niet mag en de ander roept weer van wel, dus zou een beetje duidelijkheid hierover geen kwaad kunnen.

von sokkenstopfen | 19-11-09 | 12:47

@Barry Hay | 19-11-09 | 12:27: als de fout niet in het kastje zit (defect geraakt of defect gemaakt), maar in het communcaitesysteem of de centrale ergens in het land, kan iedereen bljven rijden en vangt de overheid even geen geld van de kilometerheffing. Of kastje slaat info op en stuurt het later door aan die centrale

jeroentjegouda | 19-11-09 | 12:38

@Barry Hay | 19-11-09 | 12:27: kastje controleert NIET de snelheid, alleen tijd (spits, buiten de soits) waarop je op welk wegtype (dorpsweg, provincialeweg, A4) reed.tuurlijk zie ik ook de compothteorie van sommigen dat de overheid denkt dat je op de Wallen bent geweest, als je met je auto op het Damrak rijdt, maar dat beeld is nergens op gebaseerd/

jeroentjegouda | 19-11-09 | 12:36

Friend of the family | 18-11-09 | 23:00:
A) geen inval (geen deur ingetrapt, man was gewaarschuwd breif te beantwoorden, etc
B) niet op last van kabinet, maar lokale, dus Rotterdamse aangelegenheid

jeroentjegouda | 19-11-09 | 12:33

@Oerkoendoe | 19-11-09 | 02:41: de minister van Justitie is geen partij in deze zaak. Burgemeester van Rotterdam wel. En die voert een door de gemeenteraad vastgesteld plan uit. Waarom zou hj dan moeten aftreden?

jeroentjegouda | 19-11-09 | 12:28

Nederland, 2012.
Rekeningrijden wordt ingevoerd. Is je kastje defect, dan pleeg je een MISDRIJF (vergeet 100 km/h te hard rijden dat is slechts een overtreding).
Je kastje controleert standaard de snelheid waarmee je rijdt en als je harder dan 120 km/h rijdt (100, 90, 80, 60, 50, 30 op de desbetreffende wegen, ja GPS is erg nauwkeurig) komt er automatisch een acceptgiro in de bus.
Is de communicatie met het moedersysteem defect (vanwege communicatieproblemen) mag heel Nederland niet rijden (in navolging van NS die niet rijdt als hun communicatiesysteem uitvalt).

En dan noem je dit Gestapo acties? You ain't seen nothing yet.

Barry Hay | 19-11-09 | 12:27

@Dennis_k | 19-11-09 | 08:55: tuurlijk was hij op de hoogte, want het bezoek is het sluitstuk van een procedure. Tenzij het filmende manneke niet kan lezen natuurlijk. dan heeft de brief zijn doel niet gehaald

jeroentjegouda | 19-11-09 | 12:27

@Dennis_k | 19-11-09 | 10:14: en is het ook geweest. Dat kereltje heeft eerst enkele brieven gekregen, daar niet op gereageerd en doet nu huilie.

jeroentjegouda | 19-11-09 | 12:24

@Widtvoet,

Ik had het reeds gezien thanks....

het-orakel | 19-11-09 | 12:16

CITIZEN, PICK UP THAT CAN.

jouwmakker | 19-11-09 | 12:15

Roadie68 | 19-11-09 | 11:35
Mooi gezegd.

Sloober | 19-11-09 | 12:11

@komt dat schot | 19-11-09 | 11:19
Mijn god wat zit jij vol met vooroordelen, en zoals een goed tokkie betaamt zijn die gebasseerd op nix. De filmer zegt toch echt HEEL DUIDELIJK dat hij wakker werd omdat er POLITIE DOE OPEN werd geschreeuwd en hard op zn deur werd gebonkt, en DAAROM pakte hij meteen zn mobiel om het te filmen. Voortaan ff de feiten checken voordat je je bekrompen ideeen gaat spuien.

Sloober | 19-11-09 | 12:09

@het-orakel 10:08

Start om 14:00 uur.

widtvoet ® | 19-11-09 | 11:44

Onder welke steen zat je de hele tijd Pritt? Het is rechtschristelijk Nederland.

Hölzenbein | 19-11-09 | 11:39

, in linkschristelijk Nederland. ?? de wereld zal wel weer ff omgedraaid zijn, wat ik weet is dat dit nogal rechtse praktijken zijn, en wat ik lees is dat de sp (vrij links te noemen) er wat aan doet .... en dat rechts er over zeurt ...

hoedan ook ,... deze smerissen moeten opgepakt worden, en buschaffeur worden... of thuis hun vrouwtje gaan afbekken ..

zucht

Roadie68 | 19-11-09 | 11:35

Openmaken! We hebben zojuist uw rekening-rij-kastje geraadpleegd en we weten dus dat u thuis bent. Ook heeft u vanaf dit adres drie keer het internet bezocht in de laatste 15 minuten, dus er is geen ontkennen meer aan. We komen controleren op onderduikers vandaag.

HEvD | 19-11-09 | 11:28

Ach wat fijn, al die kritische consumenten hier. Die vent met die camera is een bijdehante eikel, zo een die je liever niet naast je hebt wonen. Wist zo te zien ook dat hij bezoek kon verwachten, of neemt hij altijd zijn camera mee naar de deur. Typische linkse drol, wel andermans namen op internet zetten, maar zelf anoniem willen blijven.
Kan niet anders zeggen, een zak eerste klas, wat mij betreft gooien ze hem uit zijn huis.

komt dat schot | 19-11-09 | 11:19

Dit is ook op EenVandaag Of Netwerk een keer geweest. Ze dwingen je open te doen door te dreigen je uit je huis te zetten. Terwijl je in beginsel nog niks gedaan hebt. Leuk om te negeren in eerste instantie, maar uiteindelijk krijg je daarwerkelijk z'n brief in de deur.
Heb er zelf ook last van gehad en het zijn echt irritante praktijken, want ze zien achter elke boom een vijand en zo word je dan ook behandeld.

jenthepen | 19-11-09 | 11:10

Politie en Justitie in Nederland. Zucht. Kunnen die lui uberhaupt IETS normaals doen? Geen retorische vraag want het antwoord is voluit NEE dat kunnen ze niet. Zijn zonder uitzondering kansloze, zielige en vervelende mensen die liever kleine burgers aanpakken dan dat ze ooit werkelijk in de buurt durven te komen met de ECHTE grote boeven van Nederland. En dan bedoel ik niet de maffiozi van NL maar de vieze duitengraaiers die met onvervalste corruptie Nederland regeren.
Politie-agenten. zucht. Ik zou ze nog niet uitzeiken als ze in de fik stonden

WatZalIkErvanZeggen | 19-11-09 | 10:57

De Stasitijd is volledig in NL ingevoerd. Dank zijn decennialange voorbereiding door links NL, varierend van wereldvreemde geiteharensokken en geitesik dragende grachtengordelyuppen tot keiharde voormalige Communistische Partij Nederland aanhangers, opgegaan in de zeer democratische (kuch) club Groen Links, SP en nog wat verzamelclubjes voor Volkertjes en andere democraatjes. Gristelijk Nederland ziet eindelijk kans schoon om ook eens lekker democratisch Gods Woord en Gebod door de strot te rammen van mensen die niet meer in (multiculti) sprookjes geloven en doen dit samen met de zeer linkse ambtenaren, die als een kind in een speeltuin tekeer mogen gaan in een imitatie van de oude Volksdemocratie Duitsland, de Democratische Volksrepubliek Noord-Korea en het Arbeider Paradijs Cuba. Allemaal ge-ent op het heerlijke, democratische Volksverheffende Gedachtengoed van de heren Mao, Stalin, Molotov, Lenin en nog wat democratische tegenstander-vermoorders-in-het-groot.

blaster | 19-11-09 | 10:42

@jobo | 19-11-09 | 10:19

Daar is inderdaad tijd en geld voor vrij gemaakt.
Gezien de problematiek met huurbaasjes, overbewoning en andere illegaliteiten is er blijkbaar gekozen voor een samenstelling van controleteams.

Dennis_k | 19-11-09 | 10:28

Ja, daar is tijd en blijkbaar geld voor. En dan durf je als je met zijn vijven bent. Onze minister van Binnenlandse Zaken zal trots zijn. Zo krijg je het respect van de bevolking terug.

jobo | 19-11-09 | 10:19

@Berniemadoff | 19-11-09 | 10:10
Ik denk niet dat ze "zomaar" je pand binnenkomen.
Waarschijnlijk, zoals in het filmpje wordt aangegeven komen ze voor een GBA controle. Kort gezegd, er staan te veel mensen ingeschreven op het adres dan er mogen wonen.
Er worden brieven verstuurd met het verzoek contact op te nemen voor een afspraak. Ik ga er vanuit dat dit een paar keer is gedaan voordat een daadwerkelijke binnentreding zal plaatsvinden. In dit geval kan het zijn dat de politie alleen meegaat voor de "veiligheid" van de inspecteurs en de mogelijkheid die er bestaat voor het aantreffen van eventuele andere "illegale zaken".

Dennis_k | 19-11-09 | 10:14

@Dennis_k | 19-11-09 | 08:55
Nou nou dennis, iemand die zomaar je pand binnenkomt en je camera afpakt zou bij mij een, rechts stemmert, ook verontwaardiging oproepen Links of Rechst het gedrag van deze mannetjes is onacceptabel en kan niet de policy zijn van de gemeente Rotterdam...

Berniemadoff | 19-11-09 | 10:10

Die buitenvergadering na de inval ziet er wel wat teleurgesteld uit. Veel getuur op blaadjes enzo. Was het wel het juiste adres? Ik vraag mij af wat de aanleiding is voor dit soort invallen. Ik bedoel als ze een wietplantage vermoeden heb ik er niks op tegen want ik wil niet aan hun illegale stroomaftap meebetalen.

Simon_GS | 19-11-09 | 10:10

livestream werkt lekker:NOT...

het-orakel | 19-11-09 | 10:08

Ik vertrouw die filmer niet!
Zou zo maar een hooligan kunnen zijn.
Weten wij veel?

borderliner | 19-11-09 | 10:02

Zo lang ik Femke Halsema nog niet "Dit is schokkend!" heb horen zeggen is er niets aan de hand...

Alexander de Kleine | 19-11-09 | 09:52

En WEER de geenstijl waar van ik hou. Keep up doing the good work

D3fix | 19-11-09 | 09:37

Ik woon, met m''n modale inkomen, in de R'damse Tarwewijk en deze knakkers vallen echt bij iedereen binnen, allochtoon of autochtoon, legaal of illegaal. Feit is dat er vreselijk veel geknoeid wordt in de particuliere huursector en dat ze dat (onder andere) op deze wijze proberen aan te pakken. Nu kreeg Guusje ter Horst Wessel een cup a soup moment en besloot langdurig werklozen en ander kansloos gespuis naar Stasi-voorbeeld in een uniform te hijsen en in te zetten om in deze wijken 'de leefbaarheid te vergroten'. Politie doet haar stinkende best hier maar van deze hulpagentjes krijg ik alleen maar zuuroprispingen. De willekeur en de arrogantie waar zij mee te werk gaan is onnavolgbaar...
Neemt overigens niet weg dat hier in deze wijk uit het raam kijken leuker is als sbs6 kijken...

Theo Roozenvelt | 19-11-09 | 09:30

Binnenkort overbodig. Een grijze ambtenaar gaat namelijk bedenken dat het spionagekastje van Camiel veel beter in een enkelbandje past. Met minicamera. Kan je je burgers lekker 24/7 in de gaten houden. Helemaal mooi is de optie "remote electroshock". Krijg je automatisch als je te hard rijdt of te lang in de kroeg staat een stroomstoot van de overheid. Voor uw eigen bestwil.

Zeddegeizot | 19-11-09 | 09:20

Pand gestapo of niet.. het blijft allemaal maar een beetje in het vage.
Nog steeds een halfbakken filmpje van een of andere sukkel.
Er zijn procuderes voor dit soort dingen, dus meneer zou als het goed is al lang op de hoogte moeten zijn van het bezoek.
Lijkt wel of GS steeds meer naar links gaat leunen en mee gaat in de "zielige" verhaaltjes van een of andere semi kraker wannabee

Dennis_k | 19-11-09 | 08:55

Nederland is echt een kutland.
Hopelijk legt iemand zulke lui en de bedenkers een keer om.
Want je mag hier in dit land alles....... betalen dan he.
En verder ben je altijd de lul.

Dit is natuurlijk opbouwend bedoeld, gelukkig leef ik met een laptop in een kartonnen doos.

veel vaak en vet | 19-11-09 | 08:43

dutchdelightz | 18-11-09 | 23:11
Ach, Eva Braun had ook een hondje dat Stasi heette... vergissen is menselijk.

zak_arme_turf | 19-11-09 | 08:19

@janeedantoch;
Die telefoontaps zijn er al decennia. We zijn al decennia lang het meest afgeluisterde land ter wereld. Dat is niet iets van de laatste kabinetten Balkie.

DeBruineSter | 19-11-09 | 08:18

Toch weer geinig dat dit als gevolg van links wordt gezien. Het was toch "rechts" (CDA, VVD) was die onder het mom van "je hebt toch niks te verbergen" iedere burger verdacht maakt. Identificatieplicht, telefoontaps, het komt allemaal niet uit de linkermouw.
Droomt u maar lekker verder. De PVV zal, in bescherming van de hardwerkende blankert, lekker voortborduren op dit beleid.

janeedantoch | 19-11-09 | 07:54

kwestie van tijd tot ze het bij de verkeerde flikken...

Baggerbanaan | 19-11-09 | 07:10

@MikeTheBull | 19-11-09 | 05:51

Een NSB-mentaliteit is de NL-er nooit vreemd geweest.

pennestront | 19-11-09 | 06:22

@ Lying Dutchman en al die anderen die dit kennelijk zwaar okee vinden......

Jullie zijn toch ook die mensen die Meld Misdaad Anoniem bellen als de buurman in een iets grotere auto rijdt als julie?

Behalve onze zandvrienden zijn jullie dat andere kankergezwel in onze samenleving.

MikeTheBull | 19-11-09 | 05:51

Moeten ze mij niet flikken. Lopen ze tegen lood aan.

pennestront | 19-11-09 | 05:47

Ook hilarische en dieptriest is dat toen ze bij mij in Den Haag aan de deur kwamen, ik in de veronderstelling was dat "niemand me kan verbieden te filmen in me eigen woning".
Zie laatste alinea van dit stukje uit juni 2009: www.vrijspreker.nl/wp/2009/06/wij-kome...
Privacy vrijheden en eigendomsrechten(weet iemand überhaupt wat dit woord betekent in Nederland?) verlies je langzaam, beetje bij beetje, daarom vreet het volk het ook allemaal.

Devidas Frietman | 19-11-09 | 05:46

Als ik zo een beetje vluchtig door de reacties heen scan zie ik toch weer een hoop reaguurders die niet geloven in de willekeur van deze verplichte "bezoekjes". Wat een tragikomedie.
-
Wat betreft de vragen die er gesteld gaan worden, die zijn meestal wel scherp.
Kijk maar eens hier: denhaag.groenlinks.nl/node/27864
Het probleem is alleen dat de verantwoordelijke PvdA wethouders (Karakus in Rotterdam en Norder in Den Haag) briljant zijn in het ontduiken van verantwoordelijkheid.

Devidas Frietman | 19-11-09 | 05:29

Heb deze film ook een tijdje geleden gezien?

JP_Nee! | 19-11-09 | 03:57

blikkoek | 19-11-09 | 02:09
Wilders en inbreuk op de persoonlijke leverssfeer? Dat is iets voor links hoor.
Ik ben geen Wilders stemmer, maar het beperken van privacy en inbreuk maken op burgerrechten is in Nederland iets wat vanuit de linkse/christelijke hoek komt.

Oerkoendoe | 19-11-09 | 03:38

niet klagen over ddr , voor een rechtbank slepen die gasten , en democratisch met pek en veren het land uitsturen.

hexia | 19-11-09 | 03:22

Dit zou toch de minister van Justitie zijn kop moeten kosten. Of de burgemeester van Rotterdam op z'n minst.

Oerkoendoe | 19-11-09 | 02:41

trotsopGn! | 19-11-09 | 01:29
En dit is een Wilders betoging? Paradoxaal van hier tot gunder.

blikkoek | 19-11-09 | 02:11

Ik snap echt vrijwel weinig van Geenstijl, het ene moment zitten jullie dhr. Wilders' zijn kont te kussen en vervolgens bezwaar hebben bij inbreuk op de persoonlijke levenssfeer... Wat willen jullie nou eigenlijk?

blikkoek | 19-11-09 | 02:09

GeStaPO = Gemeentelijk Stalinistisch Pand Onderzoek...
.
A la lanterne met deze fascistoide overheid!

Brouhaha | 19-11-09 | 02:05

-weggejorist-

truckdriver01 | 19-11-09 | 01:55

Ik heb niets te verbergen, wel krijg ik altijd acuute last van winderigheid als er een ambtenaar in mijn gangetje staat . . . . . . . . . . . . .

dutchxxs | 19-11-09 | 01:45

Welkom in het moderne NL. Het komt aardig dicht bij nazi-deutschland, en dan wel alsof we allemaal joden zijn. Dit is erg verontrustend. Maarja, al worden de buren in een kamp gezet, dan is nog 80% van de bevolking van mening dat er ''niks aan de hand is''. weltrusten nederland!

trotsopGn! | 19-11-09 | 01:29

*boobytraps aanleggen gaat*

Stroopdoos | 19-11-09 | 00:50

Als Plasterk een tv zender cadeaux doet ie hij een tofferik, nu doet ie even een huis controle en dan is het weer een jantjejankt stemming.
Laat anderen nou beslissen wat goed voor ons is, das heißt democratie en u weet 't.

43 | 19-11-09 | 00:20

Tja, 'kvind het een beetje dubieus van meerdere kanten. Tuurlijk moeten pliesie honden gewoon even bevel regelen, maar met die rechter kefferts word dat ook wel verdoemd moeilijk gemaakt. Weet ook niet wat voor potentieel leeglopert type hier bezocht word dus de stemmingmakerij is wat zinloos wat mij betreft en raakt echt kant noch wal. Als de pliesie wat fout doet, klaag ze dan gewoon aan wegens onrechtmatig handelen, klaar. Maar de pliesie staat waarschijnlijk met een reauze microfoon te brullen 'kom maar, klaag ons dan aan!'

openbaarminiserie | 19-11-09 | 00:01

Thah, ut muurtje van Berlijn is gewoon richting Rotjeknorr verschoven.
Heil uh uh iemand.

Br33z4h | 18-11-09 | 23:58

toch jammer dat de aluhoedjes en hun politiestaat op deze manier menen een platform te krijgen

Golaio | 18-11-09 | 23:43

Als je zelf deuren in wilt trappen en met 185 naar huis wilt jagen, dan kan dat geweaun naast je huidige baan!
Ga bij de VRIJWILLIGE cor.. eh politie: www.vrijwillige-politie.info/

Minimaal 'niveau': VBO-b (dat niveau heb je als je je vindt dat je met je kapster een goed gesprek kunt voeren). Je krijgt gratis pepperspray en misschien zelfs een echte pipa! : www.vrijwillige-politie.info/content/n... en dat is reuze handig op strandfeestjes!
Ik zeg DOEN jongens en meisjes

Canis Spurcus | 18-11-09 | 23:35

-weggejorist-

Pieter Baan | 18-11-09 | 23:21

Welkom in Nederland Plisiestaat. Vieze plisisiehonden!

Fire_Action | 18-11-09 | 23:13

Bliksem, de Gestapo actief in de DDR...

dutchdelightz | 18-11-09 | 23:11

Ik zie de PVV er niet op reageren...
LEVE de SP

2emeREP | 18-11-09 | 23:08

Hadden we ooit niet gezegd: dit nooit meer?

Canis Spurcus | 18-11-09 | 23:03

Even fatsoenlijk een beetje op zo'n uniform kotsen. Ik bedoel ... dat mag toch wel in je eigen huis?

Rien7847 | 18-11-09 | 23:02

De grote baas van de stasi in 0031 wil president worden van heel Europa.
Die inval zal wel op advies van zijn handlangster ter Horst zijn geweest. Die leipe Leida denkt dat agentjes meer respect krijgen als ze meer bekeuringen uitschrijven. Het toppunt van respect bereik je als stads gestapo door bij mensen in hun huis binnen dringen.

Friend of the family | 18-11-09 | 23:00

kijk en hiervoor ben ik lid van powned geworden! volgas er tegen in ruktor!

Johandebom | 18-11-09 | 22:59

Dat hele door de kale messias en leefbaar geinstigneerde gedrag is een schande voor het land en vooral voor de mensen die lijf en goed geriskeerd hebben in de oorlog. zo kun je ook zien dat iedere geschifte instructie gewoon door de ambtenarij uitgevoerd zal worden. Treinen vol naar het oosten OK? naar het zuiden? OK
De Geert roepers denken dat het alleen anderen en onbekenden zal treffen.

antizanic | 18-11-09 | 22:53

typo: Hij heet dus: Rietveldt (2x t, 1x d).

ikbenerooknog | 18-11-09 | 22:47

@redactie
Mag ik jullie er even op wijzen dat W.A.A. Riedveldt (ja met een T) geen inspecteur, maar brigadier van politie is. Dat zie je aan zijn rang op zijn schouder, vergelijk maar dat van inspecteur en brigadier en ook u zult het zien. Hij is werkzaam als buurtagent in de wijk Oude Westen, deelgemeente Delfshaven, stad Rotterdam. Vrienden mogen hem trouwens Wim noemen :D.

ikbenerooknog | 18-11-09 | 22:47

Allemaal DROEFTOETERS!

robert39 | 18-11-09 | 22:40

Flippo | 18-11-09 | 20:31
Tja het begint mij nu ook een beetje vreemd te worden. Tegelijkertijd tegen de politiestaat ingaan én een politieke partij promoten die preventief fouilleren landelijk wil invoeren. Huh?

Bulloch | 18-11-09 | 22:17

De DDR is van na de tweede wereld oorlog, dit is gewoon NAZI praktijken!

Beëlzebul | 18-11-09 | 22:04

@ verraad van links | 18-11-09 | 21:58
Op 19.38 ook al.

verraad van links | 18-11-09 | 21:59

@ vander F | 18-11-09 | 21:56
Nu in ieder geval wel... :-)

verraad van links | 18-11-09 | 21:58

@koerbagh ® | 18-11-09 | 21:49 ,
daar moet ik je gelijk in geven,
(dag meneer Rietveld, dag meneer Aghaddad),
je zou er bijna op gaan stemmen.

vander F | 18-11-09 | 21:58

Is Herman van Veen al genoemd?

vander F | 18-11-09 | 21:56

OT
Boekestijn (VVD) is opgestapt.

verraad van links | 18-11-09 | 21:54

Heb altijd al het gevoel gehad dat de muur niet afgebroken is maar gewoon verplaatst naar de kust... en wij wonen er nu achter.

Loebas | 18-11-09 | 21:53

Toch een paar kudo's voor de SP in deze. In dit soort zaken is de SP altijd al goed geweest: opkomen voor de individuele burger tegen de amorfe, (niet meer zo) anonieme overheid (dag meneer Rietveld, meneer Aghaddad) die meent dat ze alles zomaar mag. Voor de rest deugt die club natuurlijk voor geen meter, maar dit doen ze goed.

koerbagh ® | 18-11-09 | 21:49

*rechter arm gaat spontaan omhoog*

ZwarteDag | 18-11-09 | 21:48

@Lewinski

Dank voor het leesvoer. Wellicht worden sommige huizen op willekeur onderzocht. Helemaal fout! Maar wat de aanleiding in deze specifieke zaak is, blijft duister.

Veel plezier bij mijn collega.

* zet de computer uit en wenst iedereen alvast een goede nacht *

de tandarts | 18-11-09 | 21:45

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:43
Später! En gewoon kaas op brood hè! ;-)

Canterwood | 18-11-09 | 21:44

Prettige avond allemaal.
*Gaat ook Alexander kijken*
*out*

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:43

@Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:39... dus :-)

SirHC | 18-11-09 | 21:43

SirHC | 18-11-09 | 21:34
Dus weer een duidelijk staaltje van onproductiviteit, aangezien ze weer met lege handen buiten stonden.

SirHC | 18-11-09 | 21:42

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:38
Hoi Teun. Tot de eerste december.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:39

SirHC | 18-11-09 | 21:34
Misschien heeft de hoofdrolspeler in dit topic zijn nachtelijke bezoek wel te danken aan de telefoontaps. Hoe ironisch?

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:39

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:01
You lucky Bastard, wat en het show he?

foxmean | 18-11-09 | 21:38

Canterwood | 18-11-09 | 21:34
Goed dat je het zegt.
*Alexander kijken gaat*
Fijne avond voor u allen.
*out*

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:38

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:33
Dat zij kale poesjes anders interpreteert is mijn probleem niet.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:36

Canterwood | 18-11-09 | 21:32
Vooruit, ik geef je een glimlach. Leuk gevonden.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:35

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:33

De volgende woorden schieten mij te binnen:
We are anonymous.
We are legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us.

Canterwood | 18-11-09 | 21:34

@iwoj | 18-11-09 | 20:20

Meer telefoontaps dan waar dan ook ter wereld (en niet procentueel)
- 'openbaar' vervoer compleet digitaal en navolgbaar
- internetgegevens (email, browsen etc) wordt verplicht bewaard
- rekeningrijden mag worden gebruikt door justitie
- panden die zomaar (?) geïnspecteerd worden...

Nu is dit al tenenkrommend, maar wat het helemaal niet te verteren maakt is dat justitie en politie DESONDANKS ontzettend onproductief in hun resultaat zijn!

Uit een vergelijkend onderzoek tussen de politiediensten in Nederland en Duitsland (Nordrhein-Westfalen) blijkt onder andere het volgende:

"Terwijl in beide landen ongeveer evenveel misdrijven bij de politie bekend worden, constateren de onderzoekers dat het ophelde-ringspercentage in Nordrhein-Westfalen bijna drie keer zo hoog is als in Nederland (50% tegen 15%)".
Zie: www.justitie.nl/actueel/persberichten/...

Deze privacy-verkrachtende maatregelen tegenover zo'n pover track record is volstrekt niet te rijmen!

SirHC | 18-11-09 | 21:34

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:30
Ze was er heilig van overtuigd dat je echt een nest jonge katjes had.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:33

Canterwood | 18-11-09 | 21:25
Wat is dat toch met dat Internet.
We zijn hier op GeenStijl, da's heul wat anders.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:33

Lewinsky | 18-11-09 | 21:24

Ja, en dus? Is daar ook een video van? Dit is een nietszeggende video uit Rotjeknor.
Ik begrijp wel dat het allemaal ongefundeerd is, maar begrijp jij het ook?

Zwarte Duif | 18-11-09 | 21:32

@ Superior Bastard | 18-11-09 | 21:29
Komt er aan.
*naar bediende schreeuwt*

verraad van links | 18-11-09 | 21:32

Canterwood | 18-11-09 | 21:28
Ik zit hier te schuddebuiken van leedvermaak, treurwilg.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:31

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:26
Sinds ze reaguurt onder de nick "gewillige 28 jarige brunette met knotje en strak mantelpakje en vriendin van Lying Dutchman" zie ik haar niet zoveel meer.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:30

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:22
Die rollende R was mij nog niet opgevallen.
Maar ze komt hier ook niet om te praten, je weet tog.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:30

verraad van links | 18-11-09 | 21:28
Kalmoes- Cola light a.u.b.

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:29

@ Superior Bastard | 18-11-09 | 21:27
Hoe korter hoe beter.
U iets te drinken?

verraad van links | 18-11-09 | 21:28

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:27
Hihi. Troll'd.

Canterwood | 18-11-09 | 21:28

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 21:26
PvdYaweh.

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:28

Canterwood | 18-11-09 | 21:25
Loop toch niet zo te kankeren.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:27

verraad van links | 18-11-09 | 21:25
Ik heb het gezien, uw comment van 21:12 dekt wel zo'n beetje de lading.

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:27

verraad van links | 18-11-09 | 21:25
Precies wat ik zei, dus.

Canterwood | 18-11-09 | 21:26

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:22
Praten doen we nauwlijks LD.

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:26

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:23
U bedoelt de-partij-die-niet-genoemd-mag-worden?

@LyingDutchman: Overigens geloof ik er geen zak van dat ze er binnen het jaar geweest zijn. Men mag nooit op het graf dansen voor het lijk erin ligt en het gedolven is.

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 21:26

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:23
Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:23

Internetwijsheid is aan u niet besteed, schijnbaar.

Canterwood | 18-11-09 | 21:25

@ Superior Bastard | 18-11-09 | 21:23
Ik had er om 21.12 al genoeg van. U moet er niet op reageren. Het (hij?) wordt alleen nog maar vervelender.

verraad van links | 18-11-09 | 21:25

@de tandarts | 18-11-09 | 21:19
Lees nou even het vorige topic, dan ga ik morgen naar de mondhygiëniste. Deal?
In dat vorige topic staat dat de gemeente Den Haag gewoon alle woningen in sommige wijken controleert, gewoon, om ze te controleren. Dus géén aanleiding.
Zie www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/06/...

Lewinsky | 18-11-09 | 21:24

Canterwood | 18-11-09 | 21:20
En bedankt. Zojuist een beetje in mijn mond overgegeven, wat weer niks afdoet aan mijn mening. Dat dan weer wel.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:23

Canterwood | 18-11-09 | 21:20
U kunt zo de politiek in, er is ergens nog wel een partij die uw gedachtengang macro probeert op te leggen aan de gehele autochtone bevolking. Ik geloof dat deze hierboven ergens al genoemd is.

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:23

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:19
Voor kinderopvang hebben we hier de plaatselijke zusters met hun kloosterschooltje.

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 21:23

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:17
Tonnie? Hm.. Ze heeft de laatste tijd wel een beetje een Goois accent.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:22

@Cookie v. eigen deeg | 18-11-09 | 21:21
Bemoei je er dan ook niet mee!

Kansloze dag. Te moe, te geprikkeld.

Cookie v. eigen deeg | 18-11-09 | 21:22

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:21
Simpel: Don't feed the troll.

Canterwood | 18-11-09 | 21:22

@Mezelf
Beter lezen

@blikjegrolsch | 18-11-09 | 21:05
Excuses.

Cookie v. eigen deeg | 18-11-09 | 21:21

razzia praktijken, na onder andere het uitpeilen van mobieltjes, de ov-chipkaart en het rekeningrijden lijkt met deze zoveelste vorm van privacy-schending en schending van het recht op de persoonlijke levenssfeer de Nederlandse rechtsstaat definitief omgevormd tot een politie-staat, met aan het hoofd Herr Hirsch Ballin. Die naam gaat de geschiedenisboeken in. Schande!!

De Plæbæër | 18-11-09 | 21:21

Canterwood | 18-11-09 | 21:18
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:21

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:18
Ik verdedig die sukkel dan ook niet. Het gaat me erom dat u, door uw mooi geformuleerde mening, de trol voedt. Daarmee sorteert hij effect, en als u van het woord af wilt doet u er beter aan om er niet op te reageren.

Canterwood | 18-11-09 | 21:20

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 21:14
Nog een jaar Pastoor, dan hoor je niemand meer over de PVDA. Zeg, iets heel anders, ben jij soms goed met kinderen?

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:19

Als er een serieuze aanleiding is geweest, men kan denken aan kinderporno of andere criminele activiteiten, dan kan ik niet tegen dit onderzoek zijn. Als het gaat om futiliteiten (denk aan cartoons, bloggen, reaguuren of politieke voorkeur) of willekeur, dan veroordeel ik dit onderzoek.

Ik ken de aanleiding niet dus oordeel ik hier niet. Wel maak ik me zorgen om bijvoorbeeld de km heffing die voor veel mensen veel geld gaat kosten en waar de privacy geschonden wordt. Daar moeten we tegen in opstand komen.

de tandarts | 18-11-09 | 21:19

Wat een BS topic. Er is niets te zien van een huisinval. Als de politie de filmende man naar het lijkt normaal aanspreekt, is er plots weer geen beeld. Hij zit ook nog eens zogenaamd opgesloten in zijn eigen huis terwijl de deur naar binnen open gaat.
Al zou het gestapo zijn, is het iig slecht bewezen en om die reden droevig dat dit gepost wordt. GS=BS

Zwarte Duif | 18-11-09 | 21:18

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:15
Geen. Maar zoals ik al zei: Dat het nu toevallig actueel is is geen reden om het erger te vinden. U denkt daar klaarblijkelijk anders over, en dat recht heeft u, maar dat is nu precies de reden dat u en Lying Dutchman er heftig op reageren. Dat is precies de bedoeling, dus geef er gewoon niet aan toe en denk er het uwe van.

Canterwood | 18-11-09 | 21:18

Canterwood | 18-11-09 | 21:12
Dit hele drama is dus veroorzaakt door een infantiele, debiele, schizofrene, sociaal geisoleerde lutser die zich bediende van het k-woord en een soort "wij gevoel" luidkeels probeerde te verkopen. Ik kan daar niet zo goed tegen.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:18

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:12
Ik zal Tonnie eens bellen.
Maar even over Canterwood.
Misschien heeft hij een punt en zijn we ziende blind, allah.
Maar het woord gebruiken is wat mij betreft geen armoede maar arremoede.
*beeld van mannen met matjes voor ogen krijgt*

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:17

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:14
Volledig!

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:17

-weggejorist-

][323][ | 18-11-09 | 21:16

Canterwood | 18-11-09 | 21:12
Dat is erg voor je, maar ik bedoelde eigenlijk aan tering en typhus.

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:15

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:10
Nee, maar men refereert er wel eventjes terzijde naar, dat dan weer wel.

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 21:14

-weggejorist-

][323][ | 18-11-09 | 21:14

Canterwood | 18-11-09 | 21:12
Laat ik het zo zeggen: U heeft hij in ieder geval gekwetst. Missie geslaagd, zou ik zeggen.

Canterwood | 18-11-09 | 21:14

ROFLOL@Superior Bastard | 18-11-09 | 21:08
Aha, een gelijkgezinde!!

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:14

Canterwood | 18-11-09 | 21:06
Al vloekte je de Spaansche Griep, Knokkelkoorts en Polio bij elkaar, dan was het nog ongepast.

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 21:13

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:10
Een klasgenoot en twee familieleden stierven. Eén van mijn huidige klasgenoten is deels blind (net als ikzelf overigens) door een tumor.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:10
Hoe kun je nu toegeven dat je van schelden, vernederen, kwetsen, etc. houdt, en daarna gaan zeuren als iemand dat op zijn manier doet? Dat is nu toch juist het punt?

Canterwood | 18-11-09 | 21:12

@ Canterwood | 18-11-09 | 21:10
Houd eens op, U zeurt.

verraad van links | 18-11-09 | 21:12

lol@Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:07
Oh? Is ze niet bij jou dan?

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:12

Canterwood | 18-11-09 | 21:10
Geen idee, volgens mij ligt Klink wel op schema.

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:12

Je Verzint Het Niet | 18-11-09 | 21:05
Precies, daar gaat het om.
*flink roken gaat*
;

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:10

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:10
Wat was de officiële termijn ook alweer? 23 jaar o.i.d.?

Canterwood | 18-11-09 | 21:10

Canterwood | 18-11-09 | 21:06
Je gaat je hier niet meer uit redden. Geloof me, ik ben zelf niet vies van een beetje schofferen, kwetsen, schelden en mensen vernederen, maar er zijn ook grenzen. Verder is het gewoon een ordinair woord. Je noemt iemand ook geen PVDA-er. Dat doe je gewoon niet.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:10

haha lieten ze dit maar ook zien bij de inburgerings cursus.
Net als ... hard werken, 2 km/h te hard rijden, boterhammenzakje weg gooien in een openbare prullenbak, parkeren in Amsterdam, het belasting stelsel ... vul maar verder aan ...

FapMaster | 18-11-09 | 21:10

Canterwood | 18-11-09 | 21:06
Over zoveel jaar is kanker de wereld uit en dan lachen we erom. Dan wensen we het elkander vrolijk achter de oogballen. En ooit gebeurt dat ook met doodverwensingen...

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:10

Canterwood | 18-11-09 | 21:06
Hoeveel mensen kent u persoonlijk die daaraan zijn overleden of er aan lijden?

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:10

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:06
Krijg ineens een idee, dat kun je ook combineren met eten in een daarvoor bestemde ruimte. En dan noemen we dat "pauze".

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:08

goed bezig GS, pak die hufters

gruppenfuhrer | 18-11-09 | 21:07

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:02
Dat krijg je als de telefoon van jouw vriendin al weken niet bereikbaar is.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:07

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:05
Ikookvanjoutonnie.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:06

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:04
Stelt u zichzelf eens dezelfde situatie voor, maar in plaats van kanker gebruiken we hier tyfus of tering. Zou u dezelfde reactie tentoonspreiden?

Canterwood | 18-11-09 | 21:06

Anne Frank en Herman van Veen zijn ook boos en komen binnenkort bij P&W om de vuisten op tafel te krijgen! We zullen ze krijgen!

WimDorsman | 18-11-09 | 21:06

En Harry Potter is de cover up voor deze slappe ventjes.....
Hoop dat ze bij mij komen ben ook ene negert ......
Maar ik ken mijn rechten wel.
Pff ben wel benieuwd wat G. Wilders hiervan denkt?

dalouiman | 18-11-09 | 21:06

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:55
Ach ja, je mist toch een beetje die uitlaatklep. Nu moet ik me bedienen van het schofferen van collega's en het ventileren van mijn visie en mening inzake het nieuws en alle andere voorkomende gebeurtenissen. Dat live-reaguren gaat nog eens heel groot worden.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:06

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:03
* knipoog *

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:05

@Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 19:52
Daarom goed zorgen voor uw geest en lichaam ... de rest kan me (figuurlijk) gestolen worden !!!

Je Verzint Het Niet | 18-11-09 | 21:05

Cookie v. eigen deeg | 18-11-09 | 20:50

Wat zeur je nou? Het is bewezen, zie ook die link naar de SP-site, dat het hier ging om een onderzoekje inzake gemeentelijke basisadministratie. Het binnendringen was dus onrechtvaardig, het verhinderen te filmen was dus onrechtvaardig, het intrappen van deuren was dus onrechtvaardig, het opsluiten in eigen huis was dus onrechtvaardig.

Of die bewoner nou een grote crimineel is of niet, zijn rechten zijn gewoon geschonden.
"politiestaat" is dus terecht, niks dom gebazel. Politie heeft niet het recht binnen te dringen zonder bevel, GBA mag überhaupt niet naar binnen als je dat niet wilt.

Politiestaat dus, de beelden zijn haarscherp en spreken voor zich.

blikjegrolsch | 18-11-09 | 21:05

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:03
Daar heeft u in alle aarden recht op. Ik trek ook mijn conclusies in zo'n geval, maar laat de aanstootgevende factor nu net zijn waar het de spreker om te doen is.

Canterwood | 18-11-09 | 21:04

Niet zeuren, dit vinden de vrienden van LEEFBAAR ROTTERDAM prachtig,met z'n allen op Wilders stemmen, wordt dit dood normaal...!

laardepul | 18-11-09 | 21:04

Canterwood | 18-11-09 | 21:01
gezeik, censuur....
Of gewoon een beperkte woordenschat, als je dat woord nodig hebt om je ongenoegen krachtig te uiten kun je beter bij ADO Den Haag tussen de doorgesnoven VMBO'ers die zich supporter noemen gaan staan. Daar snappen ze je.

Superior Bastard | 18-11-09 | 21:04

Canterwood | 18-11-09 | 20:55
Ik gebruik het woord niet, klaar.
En wat een ander doet moet hij of zij weten.
Teun legt die mensen geen stro breed in de weg maar denkt er wel het zijne van.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 21:03

lol@Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:01
Scheld je me nu gewoon uit voor ambtenaar? Ben gotdomme net 10 minuten binnen?

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:03

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:00
Nee we zitten hier in de Ridderzaal wou je zeggen...

Canterwood | 18-11-09 | 21:02

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:53
Van jou kan ik een boel hebben, toch wil ik dat je wat minder met E2 omgaat.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:02

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:58
Tja, die ambtelijke molens. Ik kan me voorstellen dat zelfs ambtenaren er soms dol van worden.

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 21:01

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:59
Ik ken ook mensen die zijn overleden in verkeersongelukken en zelfmoord hebben gepleegd. En ja, er zijn een aantal familieleden van me aan gestorven. Maar dat betekent niet automatisch censuur ende gezeik.

Canterwood | 18-11-09 | 21:01

Canterwood | 18-11-09 | 20:55
Plaats zaken eens in de juiste context, je bent hier niet in de kantine van je plaatselijke voetbalclub, de Schubbekutteveenster Boys.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 21:00

Canterwood | 18-11-09 | 20:55
Huh huh, kanker is al zeer veel jaren actueel. Sterker nog, ik wed dat u minstens 10 personen kent die er aan zijn overleden.

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:59

haha! Wir haben andere methoden....! Und meine Vater war in dieze haus vor 68 jahre... genau im de zelfde huis! Und wir haben Spass gemacht...! Sehr viel Spass..
Und nog mehr Spass.. wir hatten spass mit die buurfrau... und die andere buurfrau.. die uberbuurman.. unt hinterbuurman... oooh ja.. der liebt es von HintER! Viel Gluck SP!

safetyhelm | 18-11-09 | 20:59

De houding van die pandgestapo deugt natuurlijk niet. Ze schenden regels, fatsoensnormen en burgerrechten bij de vleet. Zelfs al hebben ze goede redenen voor een razzia ... zo ga je in principe niet tekeer als daar geen noodzaak voor is.
Hoe ze afscheid nemen van elkaar ... haast verliefde blikken; handjes raken alsof ze met een teamsport bezig zijn. Enge lui. Gevoelloos tuig. Het type dat gemakkelijk uitgroeit tot kampbewaker en jodenverrader. En voor wie een mens een nummer in een GBA is. Ter verantwoording roepen. Voor de rechter slepen en kapot procederen die instanties. Voordat men dit normaal gaat vinden.

Fijnstoffer | 18-11-09 | 20:58

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 20:53
Nou verdomd! Dat mocht wel eens tijd worden. Staat je goed, heel stoer. Ik verwacht vanaf 1 december weer verlost te zijn van het dictatoriale schrikbewind waarin ik mij bevind. Geen nieuwe werkgever, wel een andere afdeling en gebouw. Heel vervelend allemaal.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:58

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:54
LOL. Dit varkentje laat zich niet wassen.

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 20:56

@de tandarts | 18-11-09 | 20:48
Gewoon. Controle om de controle. *sofort aufmachen*

Lewinsky | 18-11-09 | 20:56

´t is me ook gebeurd twee jaa geleden.
de gemeente constateerde dat er teveel mensen woonde en ik werd eruit gezet...
ach, zo´n studentje red zich wel, niet?
Nee, want nu moet ik in een huis met IKEAmeubels wonen

IKEAhuisbewoonster | 18-11-09 | 20:56

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:53
Je hoeft ook niet te willen gebruiken, je moet alleen niet zeuren als iemand anders het wel doet. Het hypocriete hierin is dat kanker de enige ziekte is waar over geklaagd wordt als het in negatieve zin wordt gebruikt. Over ander grof taalgebruik maakt niemand zich druk, ook niet als er ziektes in gebruikt worden. Het feit dat kanker toevallig actueel is is mijns inziens geen reden om mede-reaguurders te bemoederen.

Canterwood | 18-11-09 | 20:55

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:51
Ja, de reaguurdersconditie dient men wel dagelijks te onderhouden teneinde een constant hoog concentratieniveau te kunnen blijven behouden.
Soit, zoals ik las ben je vanaf 1/12 weer dagelijks onder ons in ons vunzig hoekje vol verongelijkte mensen.

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:55

Dat van die 'deur dichthouden die naar binnen open gaat kan niet' ben ik ook wel zat. Zit er niks aan jullie deur aan de buitenkant? Heel veel deuren hebben een knop of handvat of iets dergelijks. Hou je gewoon harder vast dan die kerel aan de binnenkant trekt.

PauperPanda | 18-11-09 | 20:55

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 20:53
Geknipt en geschoren, wanneer maken ze het af ?

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:54

Ze moeten maar eens een inval gaan regelen bij die halve zool die bij Nederland-Paraguay het Wilhelmus stond te verkrachten.
Dat soort gasten verdiend het om geïntimideerd en in de gaten gehouden te worden door de overheid en niet die arme, hardwerkende stumper van het filmpje.

Lets Kuttekrap | 18-11-09 | 20:53

-weggejorist-

De Plæbæër | 18-11-09 | 20:53

Canterwood | 18-11-09 | 20:46
Mij zul je het niet horen zeggen of plempen.
Maar goed, ieder zijn ding.
Mafketel, helemaal koekoek en duflul ( sorry LD ) zijn meer mijn kopje thee.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:53

*iets met imago en politie mompelt*

Kirbai | 18-11-09 | 20:53

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:42
Lying! Vind je me niet stoer zonder zwitsal. Wanneer mag je nou reaguren van je nieuwe baas?

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 20:53

@gozahtje....

Ja, Aufmachen und schnell!
Zoniet, dan gebruiken ze de gemeentesleutel en word je gedeporteerd.

En aan al die moraalridders die hier roepen dat het zinnig is..
Wacht maar tot die nazaten van Mussert bij jou voor de deur staan en je simpelweg omverlopen in je eigen huis omdat je ehhhh.... omdat niets. Gewoon omdat je daar woont.

Tsaar Guus | 18-11-09 | 20:52

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:49
Sorry, ik bedoelde het cynisch, ik kan ook niet anders. Ben nog wel wat roestig.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:51

blikjegrolsch | 18-11-09 | 20:49

Ja maar achter 90% van de voordeuren bevinden zich nu eenmaal watjes.

Eurotokkie | 18-11-09 | 20:51

@blikjegrolsch | 18-11-09 | 20:42
Lezen wat er staat drankorgel!
Het ene moment zeurt iedereen je de oren van de kop dat er niest gedaan wordt aan criminaliteit en nu is het hier opeens een politiestaat terwijl GEEN van de hier aanwezigen daadwerkelijk weet of de Rotterdammer in casu werkelijk niets op zijn kerfstok heeft of nergens van verdacht wordt.
Dom gebazel van mensen die overal tegen zijn dus.

Cookie v. eigen deeg | 18-11-09 | 20:50

Goed gedaan, GS!
Grijp ze, die gestapo's!

Lewinsky | 18-11-09 | 20:49

Binnendringen zonder gerechterlijk bevel mag N-O-O-I-T.

blikjegrolsch | 18-11-09 | 20:49

de tandarts | 18-11-09 | 20:48
Waarschijnlijk had die meneer plannen om Theo van Gogh iets aan te doen ....
Oh nee, daar vielen ze juist niet genoeg binnen.
Sorry.

Rammstein | 18-11-09 | 20:49

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:46
Hmm, ik weet niet of ik deze mildheid ende compassie van jou, het scheermes onder de reaguurders, wel zo kan appreciëren..

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:49

Ik weet nu niet wie de grootste lul is de Politie of die bewoner die de Politie binnen laat.

Eurotokkie | 18-11-09 | 20:49

gozahtje | 18-11-09 | 20:46
Ja, tenzij je een gietijzeren binnendeur hebt. Dan roepen ze de brandweer erbij, maar dan staat de hele buurt ook weer buiten om filmpjes te maken.

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:48

und was war der Anlass?

de tandarts | 18-11-09 | 20:48

Is het een uitkeringscontrole?
(Want dat mag en abou is daar grote promotor van.)
Of is het een witteboordenzwartgeldcontrole.
(Dat mag niet, privacyschending.)

Einde van de Domheid | 18-11-09 | 20:47

u n - f u c k i n g - b e l i e v a b l e

En hierom hou ik zo van GeenStijl: jullie durven en jullie stellen zaken keihard aan de kaak. You Rule!

beastiaan | 18-11-09 | 20:47

@gabr 19:44

Doen ze ook niet. Ik hoorde die van Rietveld nog mompelen "zugegeben, wir haben den krieg verloren, aber eines tages werden wir ihm bestimt wieder finden"

N82ico | 18-11-09 | 20:47

Canterwood | 18-11-09 | 20:46
Whoops, ik bedoel natuurlijk "als" in plaats van "tenzij". Dom, dom.

Canterwood | 18-11-09 | 20:47

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:44
Tenzij het gebruikt wordt tegenover een daadwerkelijke kankerpatiënt vind ik het uiterst rancuneus, maar om er ongesteld over te gaan doen als het in alledaagse zin gebruikt wordt... Sand + vagina?

Canterwood | 18-11-09 | 20:46

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:43
Ik heb alles al geprobeerd SB, echt waar, maar ik probeer het zo onopvallend mogelijk te doen, je steekt niet de draak met de minderbedeelden, dat doe je geweaun niet.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:46

En als je weigert ze binnen te laten, trappen ze dan je deur in??

gozahtje | 18-11-09 | 20:46

@Muxje 20:29

Nood breekt soms welzeker wet.

widtvoet ® | 18-11-09 | 20:46

@Smarties | 18-11-09 | 20:43

Heh ja, laten we gewoon onze ogen sluiten en alsnog de bewoner de schuld geven. Stel je voor dat je iets ziet wat je niet wilt zien.

blikjegrolsch | 18-11-09 | 20:45

Canterwood | 18-11-09 | 20:39
Het is maar net hoe je het gebruikt.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:44

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:43
Wat heeft harder praten met snappen te maken?

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:43
www.youtube.com/watch?v=vQI4Jtc0vak

Canterwood | 18-11-09 | 20:44

Ja.... overheidsdienaars.... of volk van een energiebedrijf die de meter op willen nemen........ zijn zo dom.... zo dom..... lees onderstaand verhaal maar eens:

Zit ik vanmiddag lekker op kantoor te niksen,komt er een man binnen.Denk nog, ojee,als het maar geen nieuwe klant is,we zijn al zo druk !

Vraagt die man of hij de meter mag opnemen.Dus ik zei,loop maar even mee naar de schuur.De schuur ? vroeg hij verbaasd, wat ouderwets.Nu bewaar ik mijn gereedschap, en dus ook mijn duimstok al jaren in de schuur,zal wel weer een modegril zijn.

Aangekomen in de schuur pakte ik mijn duimstok en gaf deze aan hem.Wat moet ik daarmee ? vroeg hij verbaasd.Nou,u wilde toch een meter opnemen, kijk zo meet je een meter! Maar je mag ook meer meters opnemen hoor,we zijn hier nu toch!

Nee meneer, ik bedoel Uw gasmeter, en de electriciteitsmeter, en de watermeter! Die moet ik opnemen ! Bent U dan een dokter vroeg ik, en hoe weet U nou dat ze ziek zijn?vroeg ik.

Meneer !! (hij werd boos) ik wil alleen maar de meters opnemen ! Niks ervan riep ik terug,heb gisteren nog gekeken, de meters zijn niet ziek, dus opnemen is helemaal niet nodig !

Heeft dit soms te maken met het nieuwe Zorgstelsel ofzo?

De man werd zeer boos ! IK kom terug,riep hij, dreigend met zijn vuist omhoog,U bent knettergek ! Ze zouden U moeten laten opnemen !

Dat is een ander verhaal riep ik terug, maar van mijn meters blijf je af,ze zijn zo gezond als een centrale verwarming !

Zuchtend liep ik terug naar kantoor,om lekker verder te niksen.......

pim achtertuin | 18-11-09 | 20:43

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:41
*Proest* En hij snapt hem ook nog niet..
Misschien wat harder typen...?

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:43

Hij zegt dat tie midden in de nacht politie voor de deur heeft staan. Als tie buiten gaat filmen is het een klaarlichte dag. Zijn ze de rest van de nacht soms daar blijven logeren?
Ik vind het maar een raar verhaal. En is er tussen de scenes door geen huiszoekingsbevel overlegd?

Smarties | 18-11-09 | 20:43

Canterwood | 18-11-09 | 20:41
Bedankt voor de bevestiging.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:43

Ik heb eerder het idee dat er in NL onvoldoende mensen van hun bed worden gelicht dan dat er zomaar zonder aanleiding huizen worden doorzocht.
Cookie v. eigen deeg | 18-11-09 | 20:41

HUH????

U bent liefhebber van de politiestaat? Ik zou dan in Noord-Korea gaan wonen ofzo.

blikjegrolsch | 18-11-09 | 20:42

GeenStijl en met name Rutger kreeg ervan langs bij Netwerk zojuist.... roddeljournalistiek werd het genoemd

baatstra | 18-11-09 | 20:42

Oh en kunnen jullie aub meneer Rietveld Hoi meneer Aghaddad hinderlijk volgen tot in de zesde generatie, befehl is befehl is dan wel een befhel maar geen excuus werkelijk elk aspect van hun priveleven moet blootgelegd worden tot en met de school waar hun kinderen heen gaan, werkelijk elk intiem detail als publiek bezit, willen ze immers zelf ook van iedereen weten.

Uberheertje | 18-11-09 | 20:42

Verder wat Vieze Tonnie | 18-11-09 | 20:35 zegt.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:42

@Flippo: je rants hebben geen effect omdat iedereen inmiddels weet dat die pandgestapo bij iedereen in achterstandswijken binnenvalt.

blikjegrolsch | 18-11-09 | 20:41

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:41
U bedoelt?

Canterwood | 18-11-09 | 20:41

En....
Staat al vast dat er geen verdenking tegen deze persoon bestaat?
KiddyPr0n, of wat dan ook.
Ik heb eerder het idee dat er in NL onvoldoende mensen van hun bed worden gelicht dan dat er zomaar zonder aanleiding huizen worden doorzocht.

Cookie v. eigen deeg | 18-11-09 | 20:41

Canterwood | 18-11-09 | 20:39
Jahoor, net als dat mensen tegen jou wat harder praten.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:41

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:20
LOL @ edit. Zagen jullie hoe vlug ik het zelf door had @ 20:23?

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:40

LOL@Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:34
Juist ja, om maar even met de deur in huis te vallen, dat binnenvallen bij een inval helemaal niet zo grappig is. Sta je er ook maar zo bij.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:40

Je moet ook helemaal nooit agenten of wat voor overheidsmens in je huis toelaten. Je hebt er werkelijk helemaal geen voordeel van om het te doen. Als ze voor je deur staan en ze vragen het dan zeg je "nee meneer controle is echt niet nodig" en als hij dan zegt "heeft u iets te verbergen", dan zeg, je het gewoon nog een keer en gewoon blijven volhouden. Als ze daarna toch naar binnen gaan en ze vinden 3 atoombommen en 12 kinderlijkjes, dan is het legaal verkregen bewijs. Als ze zeggen: "dan doen we het wel met een huiszoekingsbevel", dan zeg je... "dan hoeft u het ook niet meer aan me te vragen"...

synchronicity | 18-11-09 | 20:39

uitkomst raadsvergadering:
"naar aanleiding van berichten uit de media zullen we eea nader onderzoeken en gepaste maatregelen nemen"
*... nooit weer iets van hoort*

flunkerT | 18-11-09 | 20:39

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:36
Niet zeau politiek correct hè. Kanker is ook maar een woord.

Canterwood | 18-11-09 | 20:39

Volgende keer maar de PandKGB sturen, dan stel de SP geen vragen.

CoffeePatch | 18-11-09 | 20:38

idd doodeng, helemaal omdat ze helemaal niks kunnen behalve privacy schenden ze kunnen er niet eens wat mee, je bent uitgeleverd aan de van nature rancuneuze ambtenaren.

Uberheertje | 18-11-09 | 20:36

Boze wolf | 18-11-09 | 20:31
Neem je zelf ook een beetje kanker aub? Wat ben jij een debiel zeg.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:36

Zo'n inval lijkt me geen pretje als je te goeder trouw bent. We zien hier een voorbeeld dat niet goed uitpakt, maar de mogelijkheid om verkrotting, illegale bewoning en tokkies aan te pakken moet er zijn. Veel gevaarlijker is de onzichtbare alwetendheid van de overheid. Die bestaat niet om een bepaalde maatregel uit te voeren, maar hoopt zich langzaam op, wachtend op de maatregelen die recht doen aan de onmetelijke mogelijkheden die zij biedt. Ofwel, dit geval stelt niks voor. Het is erg aaibaar allemaal, met zo'n mondige bewoner met camera, maar het blijft een beetje de pandabeer van het privacy-activisme.

Vieze Tonnie | 18-11-09 | 20:35

Ze flikken het ook altijd in buurten waarvan de bewoners niet zo op de hoogte zijn van hun rechten.
Als ze dat bij mij in de wijk zouden flikken, dan waren er gelijk een paar wethouder af.
Hier nog een Haagse reminder.

denhaagtekijk.blog-city.com/haagse_pan...
.

ADO-Le-Cent | 18-11-09 | 20:34

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:32
Breek me de bek niet open.
Ik had net een inval.
Zelfs SB vond 'm leuk.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:34

Dit is nu precies de reden dat burgers rechten hebben. Anders zijn we aan dit tuig overgeleverd.

Grote Kater | 18-11-09 | 20:34

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:24
Teun, geniet ervan. Er gaat niet boven een mooie inval, dat breekt zo lekker de week.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:32

Flippo | 18-11-09 | 20:31
Lange halen snel thuis Flippo?

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:32

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:20
Ok, dat is slecht nieuws. Moet ik toch even een nieuw onderkomen zien te vinden voor die 45 illegale Chinezen.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:32

Pas op: juridisch gezever volgt. Als meneer daar feitelijk woonde (krakert of niet) en de pliesie was niet gerechtigd zijn huis binnen te treden (op grond van bijvoorbeeld een huiszoekingsbevel) dan had hij de agentjes daarop moeten wijzen, en ze de toegang moeten weigeren. Zoals te zien is komen de ambtenaren toch binnen en kan er derhalve sprake zijn van huisvredebreuk, hetgeen strafbaar is gesteld in art. 138 Sr. Een kwestie van een klacht indienen bij - hoe ironisch - de politie, en zij zullen als ieder ander een boete krijgen. Misschien even een advocaatje inschakelen want elkander naaien bij de politie is men niet zo van geduld. Zeker niet als er een fout is gemaakt; dat moet namelijk in de doofpot.
Rest me te melden dat ik er van overtuigd ben dat meneer - of de woning waar hij in verbleef - wel degelijk verdacht wordt van het een of ander, en dat dit verhaaltje niet helemaal compleet is...

Broodbakblik | 18-11-09 | 20:31

Maar die PandGestapo komt toch vooral bij de vieze buitenlanders waar GS zo tegen is en die volgens Geert per direct het land uitgezet moeten worden? Wat is het nu GS, zijn we nu voor uitzetting van illegalen of tegen uitzetting?

Flippo | 18-11-09 | 20:31

-weggejorist-

Boze wolf | 18-11-09 | 20:31

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:29
Vilein én grappig.

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:31

Dit gebeurt er als je tegen alles, altijd zegt:

Ik - heb - NIETS - te - verbergen.

Dit gaat door, tenzij we zeggen dat we niet lastiggevallen willen worden door de overheid.

¿Ya tu Sabes? | 18-11-09 | 20:30

Oog | 18-11-09 | 20:25
Zeg je wel welk niveau ?

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:29

Kom maar Geert! Dit gebeurt straks ook als je rekeningrijkastje het niet meer doet!

Heer van Stand | 18-11-09 | 20:29

@widtvoet 20:12: Ik vind het in principe niet deugen. Ik hou wel van het principe dat in veel rechtsstaten nog gehanteerd wordt, dat jouw huis (huur or koop) heilig is, en dat een staatsdienaar alleen met zeer zwaarwegende redenen mag binnentreden. Dat wil zeggen dat er een goede reden moet zijn om juist jouw huis binnen te vallen (een individuele zaak dus), en dat die reden getoetst moet zijn door een onafhankelijke instantie (een rechter, geen burgemeester of politiechef). Dat, of er moet een redelijk vermoeden van acute dreiging zijn, achteraf te toetsen. En dus niet: er zitten veel wietplantages in deze buurt dus we gaan alle huizen maar eens af.

Muxje | 18-11-09 | 20:29

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:23
uh uh, dat zal toch niet.
Er zijn wel belangrijkere dingen te doen.
Voordeuren blokkeren enzo.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:28

Ik lees in de link naar DS+V:
"dS+V (dienst Stedenbouw en Volkshuisvesting)
Algemeen directeur de heer H. Goedhart.
Openingstijden:
Tijdens werkdagen onder kantooruren; aanmelden bij de receptie."
En buiten kantooruren, mijnheer Goedhart? Deur forceren en doorlopen? Bij u thuis dan?

Doe ter Nietoe | 18-11-09 | 20:28

GS bedankt.
-
Wekker staat op 10:00 - (opstaan , peopen , koffie zetten) = 09:35

Der Georg | 18-11-09 | 20:28

tja, telefoontaps, e mail taps, pattientendossiers, vingerafdrukken afgeven bij nieuw paspoort, rekeningrijden, ov chipkaart, banken opkopen en de gegevens aan de belastingdienst geven, het gaat maar door.
kan je zeggen ik heb niets te verbergen, klopt ik ook niet, het valt me wel op dat criminelen vrij hun gang kunnen gaan in Nederland en dat die dan niet vervolgt kunnen worden.
mmmmm vreemd. hopen dat er geen oorlog uit gaat breken, in wo2 was de vervolging van joden in Nederland zo succesvol mede door het goede registratie systeem.

weetnie | 18-11-09 | 20:28

Oog | 18-11-09 | 20:25
Waarom schrijft u nu beoordeeld met een d en gehoort met een t?
Waarom?

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:27

Heb het laatst al onder een topic gezet.... maar dit land is van binnenuit weg aan het rotten, om te beginnen bij de 'pit' ofwel, de overheid.

Krijtstreep | 18-11-09 | 20:25

Ik zeg, stuur Rutger morgen maar eens langs.
Een verhaal kan pas beoordeeld worden wanneer de twee kanten zijn gehoort.
En nee, ik zeg niet op welke verdieping ik werk.....

Oog | 18-11-09 | 20:25

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:03
Alles wel.
Zeker op de avond die de week breekt.
Vrouw weg op paard.
Kind in bed, moe van haar eerste zwemles.
En moi die invallen zit te kijken.
Kan niet beter.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 20:24

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:20
Ban.

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:23

Ik had laatst zelfs een hijger aan de deur.
Mijn telefoon deed het niet.

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:22

De bewoner had toch ook kunnen onderduiken? Onder de vloer of zo?

Doe ter Nietoe | 18-11-09 | 20:21

- meer telefoontaps dan waar dan ook ter wereld (en niet procentueel)
- 'openbaar' vervoer compleet digitaal en navolgbaar
- internetgegevens (email, browsen etc) wordt verplicht bewaard
- rekeningrijden mag worden gebruikt door justitie
- panden die zomaar (?) geinspecteerd worden...

Welkom in Nederland. Ondertussen verwijt men Wilders vanalles en nogwat, terwijl men zelf op weg is naar een totalitair, linksfascistisch dictatoriaal regime. Wilders mag niet zeggen dat de Islam een bedreiging is, maar ondertussen gebruikt men de dreiging van de Islam zelf om dit soort bedenkelijke zaken door te voeren. Hypocriete bende ChristenFascisten. Schande!

iwoj | 18-11-09 | 20:20

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:17
Binnenkort ook bij GS reaguurders. Waarom denk je anders dat GS interieurtjes wil zien.
-edit jij moet nodig stofzuigen -

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:20

yokiamy | 18-11-09 | 19:42
dat geloof jij, ik heb ook zo'n figuur voor de deur gehad - althans ik vond een briefje in de brievenbus - ze wilden weten of ik een hond heb.

ganzo | 18-11-09 | 20:18

Wat mij betreft rijden ze een open vrachtwagen de straat in, trappen voordeuren in en geven iedereen een mooi embleem voor op de jas met de tekst: "Ik zat in roomraiders".

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:17

liever mn zus als hoer,
als de Rotterdamse PandGestapo als broer ! Wat een hondenbaan hebben die gasten!

Natuurlijk moeten in dit soort situaties de goeden lijden onder de slechten, dat is toch altijd zo?
Als het in dit geval Ali illegali de onderhuurder was geweest die met z'n gejatte videocamera de boel had gefilmd terwijl zijn mishandelde vrouw bij de wietplantage op zolder verstopt zat, dan had iedereen gezegd dat de pandgestapo hem ter plekke neer hadden mogen knuppelen, gerechtelijk bevel of niet...

krom maar waar...

Mr Crowley | 18-11-09 | 20:15

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 20:11
Precies. Waarom hebben ze deze mijnheer niet gelijk even gemarteld om aan antwoorden te komen? Waterboarden en een lamp op zijn kop. Wel even het gemaakte filmpje naar Dumpert sturen om andere tokkies te waarschuwen.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:14

Lekker handig van onze Harry's. Vond en vind in principe best dat er wat te zeggen is voor die (bestuurlijk gelegitimeerde) Kijkjes achter de Voordeur die hier in Rotterdam al tijden plaatsvinden. Ruimt een hoop van de strafrechtelijke achterstandsstront op. Die kunstgreep levert voorlopig absoluut meer substantieels op dan het pijn doet. Maar riskant is het wel.

Dat onze kameraschuwe pliesievrienden uit het faalfilpje nu de schade van hun schofterig optreden langs mi. oneigenlijke weg menen te moeten beperken echter is een heel andere zaak. Lijkt me dat zolang zeg een flitsfiguur uit een filmpje van Rutger blijft staan op GS zeau'n overspannen donutvreterT ook niet wegtejorissen valt van de Dumpert. Leuke zaak. Laat ze een vet hart krijgen met hun "als-je-in-je-eigen-huis-een-feauteau-maakt-van-ongenode-gasten-mag-je-die-niet-aan-je-vriendjes-laten-zien" ideeen. Het schijtvirus voor ze! En de bloedhoest erbovenop.

widtvoet ® | 18-11-09 | 20:12

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:09
Inderdaad mijn waarde, en wie het er niet mee eens is, mag genieten van een weekendje volledig pension in Hotel le Cachot.

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 20:11

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 20:06
U vergeet het evalueren van de uitkomsten van de onderzoeken van de subcommissies. Zucht, zoveel domheid hier op het web.

Elisabeth2 | 18-11-09 | 20:10

Dit is eigenlijk te ziek voor woorden. Lekker zeg, gewoon normaal niet crimineel zijn en ze komen even in je onderbroekjes snuffelen. De NSB was er niets bij.

SantaX | 18-11-09 | 20:10

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:07
He! Ikookvanjouhoor.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:09

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik ben van mening dat de politie niet zomaar s'nachts bij je binnen komt vallen. Waar rook is, is vuur. Keep up the good job. Aanpakken die tokkies met hun onderhuur, wietplantages, geluidsoverlast en slechte adem.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:09

pius | 18-11-09 | 20:05
Lol!
-+
*Even snel dag zegt tegen LD*

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:07

Ik stel voor tot het instellen van een onderzoek door een commissie. Na het onderzoek gaan we een werkgroep de gangen van de commissie na laten gaan, en daar gaan we dan samen in een panel over debatteren. De uitvoer laten we aan een taskforce over.

Mijnheer Pastoor | 18-11-09 | 20:06

number one | 18-11-09 | 20:01

Was het leven maar zo simpel.

pius | 18-11-09 | 20:05

Niks mis mee. Eens kijken of er niet 10 polen wonen..

Hek van Dam | 18-11-09 | 20:05

@Golaio | 18-11-09 | 19:43

Als de deur naar binnen opengaat, dan zal hij de klink wel vastgehouden hebben, dacht dat te zien op het filmpje.

atm0s | 18-11-09 | 20:04

Misschien leuk als we het filmpje massaal op allerlei videosites verspreiden zoals in het vorige topic alle imageshacks volgezet werden met foto's van beeldschermpjes? Houdt die ambtenaren even bezig...

number one | 18-11-09 | 20:04

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 19:59
Bedankt Teun, alsof ik thuis kom. Het gaat goed, nog steeds spijt dat ik mijn ziel voor een schamele loonsverhoging, aan de duivel heb ik verkocht. Nog steeds geen toegang tot GS overdag. Vanaf 1 december kom ik weer tieren hoor. Hoe is het met jou?

Lying Dutchman | 18-11-09 | 20:03

Ik zie het einde in zicht van onze democratische rechtsstaat, 3 x scheepsrecht op artikel 7 van de grondwet:
1: Nekschot van Geenstijl, van zijn bed gelicht om cartoon.
2: Een lokale krant in 030, Burgemeester Wolfsen houd krant tegen door verhaal over hem.
3: De camera man in dit filmpje, mag niet filmen in eigen huis, terwijl er ook nog huisvredebreuk wordt gepleegt en filmpje word ook nog eens verwijderd van Yourtube.
In een woord: schande!

Macinstein | 18-11-09 | 20:03

ah joh. krijg toch wat.
die gast heeft overduidelijk foute ideeen, want anders komt de kit heus niet aan je deur.
hij heeft er om gevraagd, heeft ingestemd met identificatieplicht en staatsvideobewaking in eigen huis.

gefeliciteerd voor alle "als je niets te verbergen hebt, is het toch niet erg dat we je huis overhoop halen" stemmers. die ideeen kwamen overigens van rechts, maar dat maakt het niet minder belachelijke ideeen.

Ik weet het beter | 18-11-09 | 20:03

Ach ja... die untermenschen op dat filmpje nemen ook alleen maar orders aan van de ubermenschen....

Kris | 18-11-09 | 20:02

foxmean | 18-11-09 | 19:57
Heb damals in Oost Berlijn Wodka- Cola á 60 Ostpfennig (plastic geld) gedronken.

Superior Bastard | 18-11-09 | 20:01

leefbarbaar | 18-11-09 | 19:55

We noemen het progressief rechts. Voor vrijheid enzo, want met goede bedoelingen wordt de vrijheid met voeten getreden. www.standejong.nl/2009/11/18/radicaal-...

number one | 18-11-09 | 20:01

Klasse GS!! :)

saintinel | 18-11-09 | 20:01

Lying Dutchman | 18-11-09 | 19:55
Zo, ben jij er ook weer ?
Liegend stuk vreten dat je daar bent.
Fijn je weer ten draden te zien!
Hoe'st?
;

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 19:59

Tuurlijk mag je niet filmen, dan kunnen ze met z'n zessen tegen 1 toch niet ontkennen dat het gebeurt is?!

doof potje | 18-11-09 | 19:59

DDR bierprijs 1,50 DDR mark, na terug gave bierglas 1 DDR mark retour.
Onder de streep 1 biertje heel weinig, geweldig.

foxmean | 18-11-09 | 19:57

@Elisabeth2 |19:51
Daarom zei ik ook : bijna ;-)

fuckje | 18-11-09 | 19:57

@mezelf
stoten dus. Moet er weer even inkomen.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 19:56

toch heb ik respect voor deze mensen, helaas worden ze meer en meer door dolgedraaide politici aan verkeerde opdrachten gezet, als ik politie agent was geweest had ik al lang geleden afscheid genomen van dat stuurloze zooitje. je gaat toch niet zo met mensen om, normen en waarden, ik hoor het die klootviool nog zeggen. normen en waarden, en begin bij jezelf.

weetnie | 18-11-09 | 19:56

Zooitje sukkels dit is goed beleid. Zijn jullie van GS nu ook al dom linksch?
Want zo kun je, kort door de bocht, illegale bewoning aanpakken. Misbruik en doorverhuren van huurwoningen. Fraude met uitkeringen aantonen en bestrijden.
Onmenselijk toestanden van huisjesmelkers bestrijden.
Verwaarloosde kinderen en mishandelde vrouwen uit huis plaatsen enz. enz.
De lutser van het filmpje heeft van te voren een brief gehad dat ze er aan zitten te komen. (Welke idioot doet anders de deur open met een camera in de hand?)
Verleden jaar zijn er hier vier kinderen verbrand omdat er niet vier mensen woonden in het huis maar meer dan twintig. Dan roept iedereen om meer toezicht.

leefbarbaar | 18-11-09 | 19:55

Het zijn nooit twee lekkere, blonde, 21-jarige soten die even bij je willen komen douchen. Dat is kudt.

Lying Dutchman | 18-11-09 | 19:55

Ik heb gehoord dat Mohammed B. destijds ook op deze manier is gejegend.
tsss tsss waar moet dat heen met deze wereld!

wakkere_nederlander | 18-11-09 | 19:55

verraad van links | 18-11-09 | 19:51
Associaties, associaties.

natte krant | 18-11-09 | 19:55

Frauderen is strafbaar.

wiers | 18-11-09 | 19:55

JosVerbeek | 18-11-09 | 19:52
Dat is de schoonmaakster die het stukje schedel van de Leider aan het oppoetsen is.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 19:55

Is er nou niemand in de 2e kamer die zich hierover boos maakt? Nou, opwindt dan? OK, verbaast dan? Nee, niemand?

Pietjooo | 18-11-09 | 19:54

De joden zijn zeker op, dat nu studenten aan de beurt zijn....

Ayaan Sorry | 18-11-09 | 19:53

Als de wet niet is gewijzigd dann mag je het tuig dat niet beschikt over een door de (hulp)officier van justitie ondertekende last tot binnentreding (met daarop expliciet vermeld WAAR naar gezocht wordt) na drie waarschuwingen met geweld verwijderen. Huur-of koophuis maakt niet uit. Op voorwaarde uiteraard dat sprake is van een geldige huurovereenkomst zonder betalingsachterstand.

Ad337 | 18-11-09 | 19:53

Wat @ fuckje | 18-11-09 | 19:49 zegt.
-
Vervang neuqen maar door biertje bij nader inzien.

Superior Bastard | 18-11-09 | 19:53

AUFMACHEN bitte ...!!!

daytripper | 18-11-09 | 19:52

Mij is geleerd dat uiteindelijk niets van jezelf is.
Als ze het willen, komen ze het halen.
Materialistisch gezien.

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 19:52

Hoor ik nou een fappend geluid vanuit het mausoleum van Stalin?

JosVerbeek | 18-11-09 | 19:52

En het was voor NL zo'n mooi promotiefilmpje.... Dergelijk filmpjes gaan uiteindelijk heel de wereld rond....

Megalomaantje | 18-11-09 | 19:52

fuckje | 18-11-09 | 19:49
Ik doe mee. Met de lof op GS dat is.

Elisabeth2 | 18-11-09 | 19:51

@ natte krant | 18-11-09 | 19:50
U ook al?

verraad van links | 18-11-09 | 19:51

Aufmachen, schnell schnell!

natte krant | 18-11-09 | 19:50

Geweldig stukje Pritt Stift ; driewerf chapeau!! Inderdaad : links-gristelijk Nederland
anno 2009.
George Orwell voorspelde het in 1984 en verdomd het komt uit.
Wat kan ik doen ter assistentie ? Ohhh wat een heimwee naar de Bastille 1789 .. ( ben ik al zeau oud?)

daytripper | 18-11-09 | 19:50

Kein geloel, Fussball!

Klinisch dood | 18-11-09 | 19:50

Of "Leben" ook wel.

Rammstein | 18-11-09 | 19:49

Zo ken ik GeenStijl weer!
Ik zou bijna willen zeggen : Neuqen?

fuckje | 18-11-09 | 19:49

Das Leber der eh ............

Rammstein | 18-11-09 | 19:49

wat Golaio zegt.

Boer in Amsterdam | 18-11-09 | 19:49

We worden geknecht, niets nieuws sinds de middeleeuwen. Ja ook jij bent klootjesvolk. Steigeren helpt niet !!

foxmean | 18-11-09 | 19:49

*klop klop*
Staatsicherheit. Öffnen Sie!

verraad van links | 18-11-09 | 19:48

@Elisabeth, je hebt gelijk, had het oude topic niet geheel goed gelezen.

yokiamy | 18-11-09 | 19:48

Goed zo.
Aanpakken die stasi!
Baas in eigen huis en filmen als je dit wilt.
Grijs 1 = STASI.

Weeraanmelden | 18-11-09 | 19:48

Ik snap er nog steeds niets van. Waarom kwamen ze aan de deur in het midden van de nacht en waarom had de bewoner zijn camera al in de aanslag? Als ik zou denken dat er inbrekers voor mijn deur staan, dan neem ik een knuppel of een stuk hout. Ook minder grote financiële klap als ze die afpakken.

Boer in Amsterdam | 18-11-09 | 19:48

Niet klagen maar op de juiste partij stemmen! Anders blijf je klagen. En als het jouw een keer overkomt, ja, dan mag je nooit meer klagen!

Kruiddamp | 18-11-09 | 19:47

yokiamy | 18-11-09 | 19:42
Maakt niet uit, koop- of huurhuis.

Elisabeth2 | 18-11-09 | 19:47

ow daarnaast huren deze heren het huis, dan kun je dit soort dingen verwachten als je huisbaas bijvoorbeeld illegalen onderdak geeft en die op valse papieren laat inschrijven, dan gaan ze al zijn panden controleren. Best wel stiekem logisch naar mijn mening.

Golaio | 18-11-09 | 19:47

Ach kalm aan jongens, de DDR was zo slecht nog niet!

*Rijdt verder in trabant*

Tortelini | 18-11-09 | 19:46

superjan | 18-11-09 | 19:43
Ik heb een hekel aan volk op stand.
Rellen ook goed ?

Teun van het Tuinpad | 18-11-09 | 19:46

Het kan gelukkig niet meer om sommige dingen in de doofpot te stoppen met al die filmende ongehoorzame burgers.

Elisabeth2 | 18-11-09 | 19:45

"Een toezichthouder is bevoegd, met medeneming van de benodigde apparatuur, elke plaats te betreden, met uitzondering van een woning zonder toestemming van de bewoner" (Art. 5:15).

yokiamy | 18-11-09 | 19:45

Ik vind het een beetje laat om in 2009 nog naar ondergedoken joden te zoeken..

Gabr | 18-11-09 | 19:44

Het begrip 'privacy' is in Nederland ongeveer net zover uitgehold als de anus van een gay-hoer na een druk seizoen..

JosVerbeek | 18-11-09 | 19:44

Ik zou niet eens opengedaan hebben.
Wat hadden ze dàn gedaan? De deur ingetrapt?

wakkere_nederlander | 18-11-09 | 19:43

Totaal belachelijk dit. Echt, dit soort lui moet je met een knuppel je huis uitslaan. Bij mij komen ze er echt niet in zonder dat ik me gewelddadig verzet, dan maar mee naar het bureau.

paradoxical | 18-11-09 | 19:43

Cox Habbema moet PvdA-lijstduwer worden in 010. Daar hebben ze DDR-ervaringsdeskundigen heel hard nodig.
www.amsterdam.pvda.nl/wieiswie/30

Moos Lambiek | 18-11-09 | 19:43

Mag ook niet en het filmpje klopt ook niet. Je kent de voorgeschiedenis niet, misschien wilde meneertje de camera man wel geen basisadministratie overleggen en deed rebeld, waardoor de politie gebeld werd. Je weet het niet. Daarnaast vreemd dat je direct begint te filmen als de politie aan je deur staat, alsof je weet wat er gebeurt. Ow en de agent houdt een deur dicht die naar binnen toe opengaat.... ik zeg hoax en in scene gezet

Golaio | 18-11-09 | 19:43

het is tijd voor een volksopstand.

superjan | 18-11-09 | 19:43

gelukkig heb ik een koophuis dus komen ze er bij mij niet in zonder huiszoekingsbevel!

yokiamy | 18-11-09 | 19:42

Welch ein Glueck, in 40-45 haetten Sie dich doch sofort erschossen!
Oder nicht?

Klinisch dood | 18-11-09 | 19:41

Hmm, toch wel vreemd hoor. Dat dat allemaal maar mag in NL.
Moeten de heren in kwestie trouwens geen huiszoekingsbevel hebben?

Mastermattie | 18-11-09 | 19:40

En we zingen met z'n allen: Een echte vent, een echte vent, een echte vent word geen agent.

diemke | 18-11-09 | 19:40

Die Rietveld zat vroeger bij de SS, heb ik uit betrouwbare bron.
En die marokkaan staat ´s avonds zijn kont te verkopen in het museumpark...

Ayaan Sorry | 18-11-09 | 19:40

" morgen zullen er in de Raadsvergadering enige stevige vragen worden gesteld"
-
ROFLMAO!
-
So f*cking what!? Het ergste dat kan gebeuren (áls het al zover komt!) is dat de laagste ambtenaren worden gestraft vanwege het uitvoeren van wetgeving die gewoon blijft bestaan en onder verantwoording van gemeente en korpsbeheer (hoi Ahmed!) blijft worden gehandhaafd.
-
Spannund!!
Glas, plas, was...

DeBruineSter | 18-11-09 | 19:40

Wat nou als je de deur gewoon weer dichtgooit, want ze hebben geen huiszoekingsbevel of wel? meh beter doe je dat ook weer niet, beuken ze je deur in met hun pens

Linkin_NL | 18-11-09 | 19:40

CLAIM!, Shotgun! first call op minister van waarheid!

two ball cane | 18-11-09 | 19:39

Herman van Veen vindt die lui op het filmpje NSB´ers !!!!

Ayaan Sorry | 18-11-09 | 19:38

Freedom is Slavery...

ofwel; "1984"
(we are a bit behind schedule but getting there!)

Elkerlyc | 18-11-09 | 19:38

AANPAKKEN die handel

DieHard | 18-11-09 | 19:38

Dag Pandgestapo, ik zal u niet snel vergeten. Prutsers!

Zeeschuimer | 18-11-09 | 19:38

nou nou... da's nie best!

lodidodi | 18-11-09 | 19:36

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland