
Heel erg Amerikaans, maar daarom niet minder global; deze uitverkiezing
Best of the 2000s van het paarsebroekenblaadje Adweek. Niet om poll te f*cken, maar om gewoon eens te kijken naar de 33 categorieën en de nominees. Veel zal u en ons onbekend en worst wezen, maar voor de fuckyou zomaar klikklik is wel aardig om te kijken wat er wel en niet goed was de afgelopen 10 jaar.
TV Show of The Decade gaat tussen Lost en American Idol.
Webzijde van het Decennium wordt een nek-aan-nek tussen Google en Facebook en bij
Blogs gaat het spannen tussen Huffington & Hilton. Merk en Product van de Decade worden natuurlijk
Apple en iPhone. De allermooiste categorie is de verkiezing van
Beste Commercial van het Decennium (met alle vids click to play op een rijtje), waarbij megabreedbeeld dinges Carroussel van Philips goed scoort. Heeft u afgelopen decade niet echt goed opgelet, wegens drank, werk en/of studie. Laat de vergeten jaren
HIERRR nog eens voorbijkomen in een knapgemaakte video compilasie van zeven minuten. Gaat snel man, die tijd.