Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Helpdesk-muts: ook u kunt het worden

We zijn momenteel erg druk, een moment geduldVerhelderend: u heeft een abonnement bij KPN Mobiel en elke keer dat u belt met een vraag, krijgt u een vervelende eencellige aan de lijn. Alsof ze er op geselecteerd worden! Uit ervaring weten we inmiddels dat dit soort klantonvriendelijke types weliswaar in groten getale in ons land rondloopt, maar zie maar eens net de echte klootzakken eruit te pikken. Dat hoeft dus niet, zo blijkt. KPN Mobiel heeft namelijk een eigen hersenspoelprogramma, dat ook nog eens online te vinden is. "Welkom bij WisKid, de mobiele kennissite onder redactie van CRM LCM KID*. Op deze site is een schat aan informatie te vinden over de producten, faciliteiten en diensten van KPN Mobile." De KPN-slaafjes vinden het ongetwijfeld helemaal bombdiggy om een 'Wiskid' te zijn, maar mensen mét verstand weten wel beter. Hoe dan ook: op deze site worden alle vragen beantwoord waarop u bij KPN Mobiel nooit een antwoord kreeg.
*CRM=Customer Relations Mobile, KID=CRM Klantenservice Informatie Desk, LCM=Lifecycle en Channel Management. Maar dat had u waarschijnlijk al lang door. (Met dank aan Ibbelz!)
UPDATE 1: Men was relatief vroeg wakker bij de Koninklijke: de mutsen-site is onbereikbaar. GeenStijl zou GeenStijl echter niet zijn, als we niet van tevoren een mirror hadden gemaakt.
UPDATE 2: Op verzoek van de bedrijfsrechercheur van KPN Telecom hebben we de mirror verwijderd. Maar verwijzen naar de mirror op Securitydatabase moet toch geen probleem zijn?

Reaguursels

Inloggen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken