Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

O, kom er eens <s>kijken</s> blowen...

(klik voor groot)Kinderen, maak kennis met Groene Sint aka Prem Radhakishun. Kwaliteitsmedia mijden de berichtgeving. Dus doen wij het maar. Onze favoriete schreeuwsurinamer was gisteren Wietsinterklaas in Amsterdam. Want het was feest in het Hennep Museum te 020, of zoiets, boeie. Die groene schepsels zijn trouwens wietpieten. Man, we hebben er nog een lachkick van. Haha Joris. Een goatee. Haha. Op z'n kin. Haha. Meh Meh. Prem2477.jpgEy swa. Dit is een jonko. prem3477.jpgSint Prem Radhakihijs: "Maar ik heb niet geïnhaleerd." (klik voor groot)Ah joh hee joh hee. Kijk eens wat vrolijker, man. Of was het soms te duur?

Reaguursels

Inloggen

goeie axi

Ali Bi | 25-11-08 | 13:44

zullen wel weer wazige feestdagen worden.

omelet | 25-11-08 | 11:29

Mooie samenspeling van al die onzin waar iedere dag de kranten mee vol staan, dat gelul van pieten die niet meer zwart mogen zijn, coffee shops weg, niet meer roken in de kroeg. En dat moet dan een Hindoestaan duidelijk maken, en daarna gaan we die Hindoestaan weer afzeiken, en als je dan die Hindoestaan afzeikt (of niet) dan word jij weer afgemaakt, wat een gelul hier allemaal in. Wat hij hiermee laat zien is waar het om gaat, het gaat helemaal nergens meer over. Dit zijn dingen waar we ons druk over maken. Als morgen de pleuris uitbreekt, en je leest dan de kranten van het afgelopen jaar,dan lijkt het net als of je naar foto's kijkt van 20 jaar geleden, en je dan bedenkt wat een rare kleren hadden ze toen aan, en wat zat mijn haar toen raar. Maar dat gaat dan gewoon over gisteren. Koop en spiegel en zet je toetsen bord eronder.

nieuw! | 25-11-08 | 00:57

Vervelende vent die Prem boyoctten die handel

Dhr. Bart | 24-11-08 | 23:54

ik begin die Prem steeds meer te mogen .. 2 oerhollandse tradities promoten, chapeau!
Hij had zich alleen wel even wit mogen schminken of ben ik nu een racist?

dePirK | 24-11-08 | 23:00

-weggejorist-

Hans Nyks | 24-11-08 | 21:24

laat em lekker in de bush bush van Suriname sinterklaas gaan spelen....

MH026 | 24-11-08 | 19:45

Onder zijn baard had ie een "secret stash" zakje zitten gevuld met joints die aan iedereen werden uitgedeeld..

TussenPersoon | 24-11-08 | 19:41

Leuk dit, die pepernoten komen me toch de strot uit.

Pinjataaa! | 24-11-08 | 19:21

Prem ziet er best loesoe uit voor iemand die beweerd dat hij geen heis genomen heeft

boinzor | 24-11-08 | 18:00

Prem is een klootzak die Nederland naar de klote helpt.

HelemaalGek | 24-11-08 | 16:35

Waar gaat dat heen in ons land, sinterklaas ook al aan de wiet, who's next balkenende ?

Flawl3ss | 24-11-08 | 16:25

-weggejorist-

Moozart | 24-11-08 | 16:18

SwaY | 24-11-08 | 15:57
Koel. Gezellig ook. Koolteer, Porello, Artois: jullie ook een sigaretje van jaap?

Jaap de Paap | 24-11-08 | 16:03

koolteer | 24-11-08 | 15:49
Daar hou ik je aan ik hoor het graag! :)

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:53
Jahoorrrr.. lekker.. een Marlborootje van Jaap it is..

SwaY | 24-11-08 | 15:57

Artois Arnhem | 24-11-08 | 15:52
Ha, Artois, de dichterT. Tijd geleden man! V.w.b. je comment: niets.

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:55

SwaY | 24-11-08 | 15:45
Graag, en die sigaret sla ik ook niet af. Marlborootje van jaap doen?

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:53

En wat dachten jullie van ST. Geert en zijn mocropieten?

Artois Arnhem | 24-11-08 | 15:52

@Sway
Mocht het zover komen dat het nodig is, dan mag je m'n eerste oogst komen proeven. Ik weet het, late reactie, dat komt niet door het blowen, maar door werk. :)

koolteer | 24-11-08 | 15:49

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:41
Het is bijna 4 uur.. tijd voor een goede bak koggie en een sigaretje..

Interessante materie trouwens om eens over verder te discussiëren een add at mijn interessante mensen lijst heb je bij dezen verdiend!

Ga je mee koggie drinken ?

SwaY | 24-11-08 | 15:45

@ porello; je ziet de splinter in andermans oog maar je ziet je eigen boomstam niet. Met andere woorden; je hebt zelf ook een heel nare eigenschap en dat is een oordeel vellen over mensen die je niet kent.

twinsisterjoyce | 24-11-08 | 15:44

SwaY | 24-11-08 | 15:38
Natuurlijk ken ik dat. Bij mij is het niet eens een snelheidsfoutje, maar heb ik het gewoon verkeerd onthouden/geschreven. Van geen enkel belang ook verder. Wat je schrijft is interessanter dan een verloren leesteken. Kommaneuken leidt zo af van de inhoud, vind ik. Soms is het ook wel 's leuk om te doen; dat dan weer wel.

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:41

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:25

Sja snelheids schoonheidsfoutje.. ken je dat? ;)

Porrello | 24-11-08 | 15:28

Mijn werkgeefster is tevens in de privesfeer een vriendin dus ja.. die weet dat ja en heeft er geenn problemen mee.. net zoals dat ik mijn eigen tijden mag indelen etc etc etc.. verder waren wij geloof ik uitgepraat toch voor vandaag lieverd?

SwaY | 24-11-08 | 15:38

Porrello | 24-11-08 | 15:28
Die oogkleppen vallen heus wel een keer af joh. Je zult versteld staan hoeveel je dan ziet...

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:29

@ Jaap de Paap 15:19

Het enige wat ik lees aan de beschrijving van SwaY; ik speel WOW en ik blow. Dan heb je bij mij al genoeg vooroordelen die voldoen aan het prototype coffeshopbezoeker.

@ SwaY

Ik vind je een schat hoor, maar weet jou werkgever dat je regelmatig een joint rookt?

Porrello | 24-11-08 | 15:28

SwaY | 24-11-08 | 15:23
En gij dacht dat ik dat nog niet had gedaan? Gij, die getovert metzonder d schrijft? Tssss. Tao van Poeh is, wat zal ik zeggen... gewoon Poeh hé.

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:25

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:21
h e l e m a a l duidelijk.. :) je zou ook eens de tao van poeh moeten lezen..

SwaY | 24-11-08 | 15:23

SwaY | 24-11-08 | 15:10
Klopt. My bad.

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:21

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:16
O en Blavatski is met een y op het einde..

SwaY | 24-11-08 | 15:20

SwaY | 24-11-08 | 15:10
Is dat dudelijker?

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:20

SwaY | 24-11-08 | 15:10
Kortom: ik nam even het hele zooitje aannames, preoccupaties, vooroordelen, invullingen, presumptions en assumptions, projecties en overdrachten van hierboven op de hak. Dat loste je leuk op met je post, gaf ik wat ironisch aan.

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:19

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:16
Voor een gedeelte wel. het gedeelte wat ik niet snap is waar je het op baseert en daar, ben ik dan ook nog wel nieuwsgierig naar?

SwaY | 24-11-08 | 15:19

SwaY | 24-11-08 | 15:10
Nou, ik maakte me van jou een voorstelling als iemand die in het bos woonde, en die zich bezighield met paddenstoelen, elfenbankjes en eekhoorntjesbrood. Die zich geestelijk voedde met de werken van Blavatski en Dethlefsen. En dan kom je doodleuk vertellen dat je heel gewoon in een huis woont en zo. Snap je? ;)

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:16

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:09
leg eens uit? en vanwaar de verbijstering?

SwaY | 24-11-08 | 15:10

koolteer | 24-11-08 | 14:53

hmm ken de plek heb er mijnheer Sway vandaan getovert ;') Ik begrijp dat als het verbod er komt jij mijn huisdealert word ? ;'-)

SwaY | 24-11-08 | 15:09

SwaY | 24-11-08 | 12:51
Shit. Weg mystificatie van SwaY... De ene luchtbel na de andere spat voor jaaps verbijsterde smoeltje open.

Jaap de Paap | 24-11-08 | 15:09

Hey! Is dat Altair van Assassin's Creed op het eerste plaatje linksachterin?

agrael | 24-11-08 | 15:05

@Sway
Bijna, 0229. En ik verdedig m'n pleziertjes graag, voor je het weet is er weer een verbod bij. (alvast plekje vrijmaakt in schuurtje voor lampje en een paar plantjes)

koolteer | 24-11-08 | 14:53

kon d'r wel om lachen. hij lijkt trouwens wel blank met die baard :D

quackel | 24-11-08 | 14:44

Rammstein | 24-11-08 | 13:45
Idd en ook nog eens beide gedoogde pedofielen.
Maarre de paashaas dan?

hero_of_heaven | 24-11-08 | 14:39

koolteer | 24-11-08 | 14:02
Neem jij het van me over..? ( zie posts bovenstaand.. ) Het heeft namelijk geen enkel nut ben ik net achter gekomen .. Mijnheer kiest ervoor om zijn eigen mening op te drukken en in herhaling te vallen.. Ik wens je veel succes ennuh.. wat een luxe! uitzicht over de weilanden en een open haard en dan lekker een jointje rauken.. wonen jullie in de buurt? * knipoogt ( 072 )

SwaY | 24-11-08 | 14:17

@Putdeksel 13:53

Omdat 1 het geweaun kán, 2 kinderen niet het idee moeten krijgen dat Sint dope eigenlijk eauk wel oké vindt, 3 het Sinterklaasfeest al genoeg onder vuur ligt momenteel en het mi. verdient beschermd te worden en 4 het hier een glijdende schaal betreft (dalijk in elke uithoek een Heinekensint met zijn Breezahpieten?) hetgeen binnen de kortste keren aangegrepen zal worden door die en geen om eea. verder te demystificeren en te "ontkinderlijken" (beetje 3b dus eigenlijk).

Wat mij betreft blijft Sinterklaas een zo zuiver mogelijk kinderfeest dat niet door diskussies over (soft)drugs, alkohol, politiek en andere grotemensendingen besmet wordt.

widtvoet ® | 24-11-08 | 14:13

@porrello
Ook ik heb een veeleisende baan, en vind het een rustpuntje in m'n dag om thuis samen met mevr. teer (drs. biologie) een pretsigaratje te roken voor het slapen gaan. Ziekteverzuim van ons beiden is 0.0, uitkering nooit gehad en we gaan zelfs met enige regelmaat onder de douche. Het blowtje zal in jouw ogen een slechte eigenschap zijn, voor mij is het de manier om werkstress te voorkomen. Lekker bij de open haard, uitzicht over de weilanden, blowtje en een single malt er bij en ik kan er weer even tegen. M.I. weinig mis mee.

koolteer | 24-11-08 | 14:02

Porrello | 24-11-08 | 13:55

ik zou zeggen... een fijne dag nog.. !

SwaY | 24-11-08 | 13:58

@ SwaY

Sorry mensen ik was even aan de lunch en in bespreking. Je beschrijving klinkt me overigens als muziek in de oren alleen jammer van die joints en jammer dat je het niet erkent als een slechte eigenschap. Je behoort waarschijnlijk ook tot de uitzonderingen als je echt een goede baan hebt en ambities. Ik ben ook frequent in coffeeshops geweest, maar het gros is gewoon ongewassen, lui en geniet een uitkering. Desondanks is het begrijpelijk hoe je reageert, want niemand vind het leuk om op nare eigenschappen gewezen te worden.

Porrello | 24-11-08 | 13:55

@ widtvoet 13:50

Jawel, maar waarom zoveel moeite om zoiets onbenulligs.

Putdeksel | 24-11-08 | 13:53

Bijstandskoning | 24-11-08 | 12:31
Hear hear. Rechts en links hebben meer met elkaar gemeen dan met name rechts zelf lief is. Het oude hippie adagium vrijheid blijhied geldt voor beide groepen.
Imho (die niet h is) bestaat er helemaal geen rechts in Nederland maar slechts een liberale en een populistische stroming.

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 13:51

@Putdeksel 13:38

Gaat hier mi. absoluut niet om een halszaak maar eauk dan kun je stelling nemen toch?

widtvoet ® | 24-11-08 | 13:50

Rammstein | 24-11-08 | 13:45
Truste!

SwaY | 24-11-08 | 13:48

@Rammstein 13:34

Ben voorlopig nog even aan 't reauken van degeen die ik vanochtend in m'n schoen vond... (Principes zijn best aardig maar weggooien is nu eauk weer zonde.)

widtvoet ® | 24-11-08 | 13:48

Misschien ten overvloede maar .... sinterklaas bestaat niet hè. Hij is niet echt. het is een man in een pak. Net als Michael Jackson.
*aus*

Rammstein | 24-11-08 | 13:45

Topactie!

Hoefter | 24-11-08 | 13:45

@koerbagh ® | 24-11-08 | 13:16
Zeer interessant, afgaande op de readers review. Het lijkt me ook een terechte vraag; het evenwicht tussen last en lust slaat vrijwel altijd door naar de eerstgenoemde. Voeg er wat monotheïstische moraal en zogenaamde familiewaarden aan toe en je hebt helemaal geen leven meer.

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 13:41

Over de rug van sinterklaas... Jezus man, moraalridder. Met een neger als slaafje van sinterklaas die ze dan zwarte piet noemen heb je geen moeite? Hypocriet!

Putdeksel | 24-11-08 | 13:38

widtvoet ® | 24-11-08 | 13:33 Kewl. Blowtje ?

Rammstein | 24-11-08 | 13:34

Rammstein | 24-11-08 | 13:31
das war.. das waar..

SwaY | 24-11-08 | 13:34

@Rammstein 13:22

Ingebed in een kolderiek programma als D/C is dat mi. absoluut oké. Mochten ze die akt hadden opgevoerd in het plaatselijke winkelcentrum had ik me wellicht laten verleiden er wat kanttekeningen bij te plaatsen.

Maar wat jou betreft is het dus prima om (soft)drugs te promoten over de rug van Sinterklaas en zijn kinderfeest heen en wat mij betreft niet. Helder.

widtvoet ® | 24-11-08 | 13:33

.. om met den oude moetkunnengeneratie te spreken: moet kunnen.
Blowtjes uitdelen aan minderjarigen past wel in de wormen in naarden die wij aan deze groep danken

Jan Passant | 24-11-08 | 13:33

SwaY | 24-11-08 | 13:26 Schade, das war doch supertoll, nicht !

Rammstein | 24-11-08 | 13:31

Godverdomme, een parodie mensen, een parodie!

Putdeksel | 24-11-08 | 13:26

Porello is volgens mij verschwunden...

SwaY | 24-11-08 | 13:26

widtvoet ® | 24-11-08 | 13:18 Maar de combo Sint/Fellatio/Kids is wel oké.
Het is maar wat je erger vindt.

Rammstein | 24-11-08 | 13:22

@Rammstein 13:03

Absoluut humor! Hard om gelachen en als inspiratie voor het 12:00-komment gebruikt. Maar in een programma als D/C de draak steken met een Goedheiligman die van orale pleziertjes wel pap lust is nog altijd wat anders dan een pleidooi voor vrije (soft)drugs op de openbare weg (en gracht) kracht bij zetten door blowtjes uit te delen.

Juist die kombo kinderen-(soft)drugs is wat mij betreft not done.

widtvoet ® | 24-11-08 | 13:18

Daar wordt over nagedacht
Hard gedacht
Zacht gedacht

Rammstein | 24-11-08 | 13:14

Rammstein | 24-11-08 | 13:03
*Langs het randje Widtvoet... langs het randje..

SwaY | 24-11-08 | 13:07

Nepkarel | 24-11-08 | 13:03 Origineel.

Rammstein | 24-11-08 | 13:04

Beetje zielig om Sinterklaas te misbruiken om meer verslaving te propageren. Maar helaas, de drugsscene vindt zichzelf weer oh zo origineel.

Nepkarel | 24-11-08 | 13:03

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:56 Ook zo gelachen om Debiteuren/Crediteuren en Sinterklaas ? Of vond je dat ook "not done" ?

Rammstein | 24-11-08 | 13:03

@SwaY | 24-11-08 | 12:53
U is dus het levend bewijs van mijn stelling @12.50. Joints relateren aan ongewassen, ambitieloos volk is zo...1968.

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 13:02

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:56 Wij gaan het niet eens worden.

Rammstein | 24-11-08 | 12:59

Rammstein | 24-11-08 | 12:54
weet je zeker dat je dat wilt? want pas op ik rook af en toe een jointje! ;)

SwaY | 24-11-08 | 12:57

@Rammstein 12:50

Dat doet toch niets af aan het feit dat hier over de rug van Sinterklaas een offensief gevoerd wordt tegen een benepener (soft)drugsbeleid?

Tis daar overigens geweaun openbare weg hoor! Haal je dergelijke "geintjes" uit in een besloten omgeving zul je mij er niet over horen... (In een coffeeshop of Van der Valkbordeel bijvoorbeeld.)

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:56

SwaY | 24-11-08 | 12:51 Marry Me !

Rammstein | 24-11-08 | 12:54

Bijstandsproleet | 24-11-08 | 12:31

Jij hebt niet eensch een begin van inzicht in wie en wat rechts is.
Bovendien gebruiken veel volwassen blowers eigen kweek, halve tamme. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Tenslotte: de erbstigste ontwrichting van ons land is niet gelegen in dat beetje drugscriminaliteit, maar in die sekte die jij hier juichend binnengehaald hebt.

bottehond | 24-11-08 | 12:54

Klappen die Prem, hij vraagt er om en houdt er van

kritiekaas | 24-11-08 | 12:54

Bijstandskoning | 24-11-08 | 12:31
De coffeeshops betalen gewoon belasting. Met blowen alleen help je geen land naar de kloten. Als kudtjeugd blowt is ze nog maar voor de helft zo gemotiveeerd om te kudten, daar moet meestal eerst nog een lijntje en een drankje of wat in, blowtje slaat de pret gelijk weer deaud. Eigenlijk doet het best nuttig werk. Die kudtjeugd opvoeden zou meer helpen, natuurlijk - maar daar wou jij het natuurlijk niet over hebben.

zak_arme_turf | 24-11-08 | 12:53

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 12:50
Ik wou dat je post er al stond voordat ik op post klikte.. maar jou punt is ook wat ik bedoel.. helemaal mee eens dus! + 1

SwaY | 24-11-08 | 12:53

ad. @widtvoet 12:48

Of ze als zodanig te situeren in een kafé om vervolgens de pika's ervan te publiceren.

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:52

Porrello | 24-11-08 | 12:41

En je punt is? dat vroeg ik net ook al"?. En? Ik weet het niet hoor? Om je hele gebral dan maar te ontkrachten. Ik ben een gevatte schone dame ( heerlijk jezelf ophelderen ) van 25 lentes jong ( ik had contactadvertentiecoach moeten worden, ik weet het ) , werkzaam als Manager bij een reisorganisatie en doe ondertussen een studie systeembeheer, speel WOW, kijk naar NL 1,2 en 3 en heb een relatie met een Salesmanager / Senior Accountmanager van 27 lentes jong. Wij wonen in mijn (koop) appartement en rijden een Leon. Wij roken samen denk ik zo een 8 jointjes per week. O ja en we hebben 2 katten.. desalniettemin.. Wij functioneren naar behoren in deze maatschappij en worden dus kots en kots misselijk van figuren zoals jij die ons in een categorie plaatsen waar we niet geplaatst willen worden.. vertel mij maar is er wat mis met ons? of denk je van owh.. het kan ook normaal.. en nogmaals.. met ons heel veel anderen die ook gewoon " normaal functioneren " ondanks dat we een jointje op zijn tijd waarderen! Dus puntje bij paaltje... JA! wij kunnen ons ook anders vermaken dan alleen met een joint..

SwaY | 24-11-08 | 12:51

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 12:50 Eensch.

Rammstein | 24-11-08 | 12:51

Kun je ook overlijden aan overdosis pepernoten? Wanneer wordt daar eens naar gekeken?

Vragen vragen vragen..

R Skicker | 24-11-08 | 12:51

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:45 Is het wél eenplek voor kinderen dan ?

Porrello | 24-11-08 | 12:37 Ach, hoe spiritueel.

Rammstein | 24-11-08 | 12:50

@Porrello | 24-11-08 | 12:41
Blow zelf al jaren niet meer. Wel gedaan, het werkte op den duur slechts versuffend. Dan is het dus tijd om er mee te stoppen, zo zal ieder weldenkend mens redeneren. Jij spreekt nu over een groepje kanslozen dat werkelijk verslaafd is geraakt aan weed. Wat je wellicht niet weet, is dat ook keurig geklede dames en mannen in pak op donderdag- of vrijdagavond even een stel voorgedraaide joints of een zakje weed halen voor het weekend. Zijn toch echt mensen met ambitie, maar ze roken liever een splif dan dat ze zich klem zuipen.

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 12:50

ad. @widtvoet 12:45

Beetje als Pino en Tommie met 'n sigaret in hun bek door de straten laten paraderen om 'n punt te maken inzake de diskussie over het reaukverbod van Ab.

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:48

Scholen die binnen een straal van 250 meter van een coffeshop staan, moeten gesloten worden.

Die meisjespiet op eerste de foto, met die joint in haar uitgestrekte hand, ziet er trouwens wel lekker uit.....

knerf | 24-11-08 | 12:46

Ik zie Prem tegenwoordig liever afgeven op overlastgevende marokkaantjes, daar is hij veel beter in.

Dr.Zeldenrust | 24-11-08 | 12:45

@Rammstein 12:10

Prima dat zal maar waar 't over gaat is dat ik het uiterst matig vind dat dit kinderfeest wordt aangegrepen om een statement mbt. (soft)drugs te maken en jij dat wegwuift met de opmerking dat de Wallen toch geen plek voor kinderen is.

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:45

LOL @ die kop van Prem! die heeft vast van tevoren een paar pretstokjes genomen om de scherpe kantjes er af te halen ;)

Salsadippert | 24-11-08 | 12:43

Een tevreden blower is geen onrustshower

Hoewel geen blower meer, toch legaliseren die hap vind ik.

knerf | 24-11-08 | 12:42

@ J.N. Kabelpen 12:29

Kijk er is geen probleem met wiet behalve dat het voor linksmenschen is, ambities en concentratie ontneemt en ziekteverzuim/uitkeringaanvragen bevorderd. Dat is vast wel ergens wetenschappelijk vastgesteld voor de blowers onder ons die mijn mening proberen te ontkrachten door naar cijfers te vragen.

Kunnen jullie je dan daadwerkelijk nergens anders mee vermaken dan met een joint?

Porrello | 24-11-08 | 12:41

Rammstein 12:33

De ene bijdrage wijst naar de andere bijdrage?

Porrello | 24-11-08 | 12:37

KiereWiet dus.

Mazzeltov | 24-11-08 | 12:36

Daarom legaliseren. Dan kan je het als overheid controleren. Het enige nadeel wat dat met zich mee brengt is dat er waarschijnlijk net als bij tabak en alcohol vette accijns over worden betaald.

Putdeksel | 24-11-08 | 12:33

Bijstandskoning | 24-11-08 | 12:31 Nee, jij bent een wereld bijdrage aan ons "prachtige land".

Rammstein | 24-11-08 | 12:33

twinsisterjoyce | 24-11-08 | 12:30 Kinders horen niet op de wallen en het was op de wallen.

Rammstein | 24-11-08 | 12:31

Nou goed, ik hou het er maar bij dat de meeste rechtse brulapen kennelijk graag rechts lullen, maar links blowen. Achter drugs schuilt een criminele miljardenindustrie, door die troep te gebruiken steun je die. Ook een manier om je land naar de kloten te helpen.

Bijstandskoning | 24-11-08 | 12:31

ik vind dit nogal smakeloos van prem. Legaliseren vind ik prima, maar wat moet sinterklaas daar mee? Lekker verwarrend voor kleine kinderen die deze idioot zien lopen.

twinsisterjoyce | 24-11-08 | 12:30

@Porrello | 24-11-08 | 12:20
Neehee. Dat een mens dood gaat, staat vast, dus waarom het leven niet wat aangenamer maken? Natuurlijk is een dagelijks leefpatroon bestaande uit een krat bier, een pak shag, hamburgers en televisie kijken weinig gezond, maar ik krijg de indruk dat we momenteel doorslaan. Hoe oud moeten we worden? En hoe onplezierig mag het leven zijn?

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 12:29

2 seconden grappig -
2 minuten interessant -

misterluckystrike | 24-11-08 | 12:29

Zou Prem daar rustig van worden?

Gallisch | 24-11-08 | 12:29

Waar slaat die onderste foto op?

Watcher | 24-11-08 | 12:28

bottehond | 24-11-08 | 12:24
lol!

SwaY | 24-11-08 | 12:25

Porrello | 24-11-08 | 12:17
dus.. mijn punt ik vind het geen slechte gewoonte maar een keuze..

SwaY | 24-11-08 | 12:24

Porrello | 24-11-08 | 12:17

Ach. We kunnen in ieder geval vaststellen dat je opmerkingen over cannbisgebruik bepaald niet in goede aarde vallen. Desondanks toch voor legaliseren pleiten pleit dan weer voor jou.

bottehond | 24-11-08 | 12:24

Speedy hitler was ook een groene. Hoe kon ie anders slapen?!?!?

Absolutisme | 24-11-08 | 12:24

Dood aan alle huillie huillie menschen. Legaliseren is beste optie. Stop met het in de hand werken van criminaliteit!

Putdeksel | 24-11-08 | 12:23

Porrello | 24-11-08 | 12:17
Je moet ook alles wel in verband lezen.. lichtelijk sarcastisch bedoeld.. Je spreekt jezelf nogal tegen.. In mijn geval? Ik ben en wordt nooit kansloos.. waarom? omdat ik daadwerkelijk ambitities heb... en daar wat mee doe en dat jointje op zijn tijd brengt de ontspanning die ik nodig heb om goed te kunnen functioneren in mijn ambities en met mij een hele hoop anderen...
Wat is je punt nou daadwerkelijk..?

SwaY | 24-11-08 | 12:23

@vraagstaart | 24-11-08 | 12:15
Iesj gevolg van vijf mokken koffie met in totaal tien suikerklonten die eigenlijk voor Amerigo waren bedoeld.

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 12:21

J.N. de kabelpen 12:14

Die redenatie valt in hetzelfde rijtje als je gaat toch dood dus kan je er net zo goed nu een einde aan maken van SwaY en raakt dus kant noch wal.

Porrello | 24-11-08 | 12:20

SwaY 12:09

Ik heb nooit gezegd dat blowen verboden moet worden. Ik heb in dit topic al 3x geroepen dat het legaliseerd moet worden. Zelfs coffeeshops zijn ok zolang ze niet in de buurt staan van scholen. Ik begrijp dat je je slechte gewoontes verdedigd, maar een doodwensing is nooit lief.

Porrello | 24-11-08 | 12:17

het mooie is dat alle reacties met betrekking op de laatste foto, alle hoerenlopers onder de reaguurders aan het licht brengt.

thebigmaster | 24-11-08 | 12:16

[email protected]. de Kabelpen | 24-11-08 | 11:08 en 11:33

Wat heb jij gerookt?

vraagstaart | 24-11-08 | 12:15

Porrello | 24-11-08 | 12:12

Heb je al eensch cannabis gereaukt, vriend?

**

Sikkeneur | 24-11-08 | 12:09

Eensch.

bottehond | 24-11-08 | 12:15

@Porrello | 24-11-08 | 12:05
Leven is sowieso slecht voor je. Zodra je wordt geboren beginnen cellen reeds af te breken. Eten en bewegen versnelt de boel nog 'ns. Laten we daar ook mee stoppen. Gewoon direct vanuit het geboortekanaal een zuurstoftent in. En slechts de noozakelijke stoffen via een slangetje tot ons nemen.

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 12:14

Porrello | 24-11-08 | 12:12 Je bent een natte scheet, dus.

Rammstein | 24-11-08 | 12:13

Bottehond 12:07

Integendeel. Ik heb een hekel aan alles wat de vrijheid van het individu beperkt en wat met geloof te maken heeft? Of is dat hetzelfde?

Blowen, je moet het zelf weten, maar het is kansleaus. Net zoals je zelf moet weten hoeveel hard je wilt. Niemand verplicht je om ambities te hebben.

Porrello | 24-11-08 | 12:12

Herstel: bij elkaar.

Rammstein | 24-11-08 | 12:10

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:08 Ik heb daar, tot jouw vage fantasie mij erop wees, nog n o o i t bij stil gestaan. Jij legt die link, en ik denk dat dat meer over jou zegt dan over Nijntje, Hugh en Premterklaas bij eenander.

Rammstein | 24-11-08 | 12:10

bottehond | 24-11-08 | 12:04

Tradities in ere houden. Precies, niet moeilijk doen over coffeeshops bijv.

Sikkeneur | 24-11-08 | 12:09

huubertus | 24-11-08 | 12:06
LOL!

SwaY | 24-11-08 | 12:09

Porrello | 24-11-08 | 12:05
Dus.. ik mag straks niet meer roken en/of blowen omdat er een groep mensen is die vind dat mijn vrijheid daarin beperkt moet worden omdat ze zogenaamd last zouden hebben van de wel kansklozen?

En doodgaan is geen keuze.. dat is een feit.. waaraan je doodgaat is in sommige gevallen dan wel weer een keuze.. dus.. ga eens daeud...

SwaY | 24-11-08 | 12:09

Legaliseren, reguleren, ontmoedigen.

Tot uw dienst.

Porrello | 24-11-08 | 12:08

@Rammstein 12:04

Daar denkt Hugh totop de dag van vandaag toch echt anders over.

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:08

Porrello | 24-11-08 | 12:05 Verdiep jij je eerst eens wat beter in de materie zou ik zo zeggen. Of ga eens bij een knappe coffee shop kijken wat voor publiek er komt. Je zult verbaasd zijn. Maar, je mag wat mij betreft ook je bekrompen mening behouden.

Rammstein | 24-11-08 | 12:07

Porrello | 24-11-08 | 12:05

Niet jouw zaak toch? Je lijkt wel zo'n lid van die gristenjunta.

bottehond | 24-11-08 | 12:07

Ik zag het aan zijn bril...

VanFrikschoten | 24-11-08 | 12:06

SwaY | 24-11-08 | 12:04
door naar boven te scrollen @ SwaY | 24-11-08 | 11:36 ?

huubertus | 24-11-08 | 12:06

SwaY 11:56

Die slechte mening en dat imago is het enige wat blowers zal helpen te stoppen. Zolang het 'cool' is om te blowen en het gros wordt beschermt door het feit dat iedereen over 1 kam geschoren wordt zullen mensen niet stoppen. Roken en blowen is slecht en er is geen excuus dat dat recht praat.

Porrello | 24-11-08 | 12:05

Prem? Gewoon een paupert die blijkbaar van schnabbels moet rondkomen.

Falder Aldera | 24-11-08 | 12:05

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:04 Dat is een waardeloze vergelijking.

Rammstein | 24-11-08 | 12:04

huubertus | 24-11-08 | 12:03
waar heb je het over? en hoe kom je erbij?

SwaY | 24-11-08 | 12:04

Niet verstandig, wel erg des Prems.
In deze weirde tijden lijkt het mij verstandiger om tradities in ere te houden.
Prem snapt dat niet en denkt dat het afknabbelen en veranderen van allerlei gebruiken goed is voor de toekomst van Nederland.
Zie daar de onnozelheid én de roekeloze veranderzucht van de multikul.

bottehond | 24-11-08 | 12:04

huubertus | 24-11-08 | 12:03 Op dit moment bedoel ik dan hè.

Rammstein | 24-11-08 | 12:04

@Rammstein 12:01

Toch vind ik het een matige aktie. Alsof je Nijntje zou inzetten om vieze blaadjes te propageren...

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:04

widtvoet ® | 24-11-08 | 11:49
Oeps. Was geintje, nu Marianne maar niet op mijn sollicatiebrieven wil reageren, Agnes ze ongelezen retour stuurt, Rita´s antwoord uit haar girorekening bestaat en Geert mijn Rotterdams/Spaanse accent niet begrijpt had ik eigenlijk mijn hoop op het kabinet Bigi I gelegd.
Bigi, een staatssecretariaat is ook goed hoor. Bigi ... Bigi ?

spanarchist | 24-11-08 | 12:03

iedereen die hier loopt te lullen over wiet met al hun vooroordelen en onzin moeten eens iets onderzoeken voor ze erover praten. De bullshit dat alleen uitkeringstrekkers en hippies wiet roken is onzin. Als je in de shop zit te chillen zie je mensen van alle rangen en standen, studenten, werklozen, zakenmannetjes zelfs moedertjes. Ik zie een jointje roken net als een biertje drinken in een café. Wat is er mis mee, sommigen vinden dat nou eenmaal lekker en jullie waarschijnlijk stiekem zelf ook wel. Daarnaast is het zeker niet ongezonder dan een glas bier dus al dat gezeik mag wel 's afgelopen zijn. Ik blijf lekker me jonko roken en ik vind dit een leuke actie van prem.

Tinusutrecht | 24-11-08 | 12:03

Dat is Sinterklaas ja helemaal niet, man... Dat is die Prem met die achternaam....

VanFrikschoten | 24-11-08 | 12:03

Rammstein | 24-11-08 | 11:59
ok ok dan was het SwaY die dit zei.. foutje

"En wat geeft jou dan het idee dat omdat ik (wij) wel eens een jointje rook onder die groep val waar jij zwaar bevooroordeeld over bent?"

huubertus | 24-11-08 | 12:03

Prem begint steeds meer mijn respect te genieten.

Deport | 24-11-08 | 12:03

gaan we weer, word zo moe van die alcoholisten die tegen wiet zijn....
Sint Prem, kom je vanavond mijn schoen effe vullen?

weedo | 24-11-08 | 12:02

Porrello | 24-11-08 | 12:00 Zo, jij kan goed luisteren ! Jij gooit met cijfers, 98 om 2 meen ik, en daar vraag ik naar.
Nu niet ineens over bijwerkingen beginnen.

Rammstein | 24-11-08 | 12:02

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:00 Als ik het goed heb, en dat hoop ik, lopen ze op de wallen, en daar heb je niets te zoeken met kinderen.

Rammstein | 24-11-08 | 12:01

Rammstein 11:57

Cijfers? Heb je cijfers nodig voor de constatering dat drugs meer slechte bijwerkingen hebben dan goede? Dan ben je wel heel erg naief.

Porrello | 24-11-08 | 12:00

Prem overmorgen als Roze Sint met 'n vaselineknuistje, een open achteringang in z'n mantel en een rubberen King Kong-staf temidden van Gaypieten die het publiek op poppers trakteren?

*nog altijd vindt dat een waar kinderfeest niet misbruikt moet worden om dope te pushen*

widtvoet ® | 24-11-08 | 12:00

huubertus | 24-11-08 | 11:58
Ja, zie je het niet ?

SwaY | 24-11-08 | 11:59

huubertus | 24-11-08 | 11:58 Ik blow niet eens, go figure.

Rammstein | 24-11-08 | 11:59

Rammstein | 24-11-08 | 11:57
en de blowers hebben nog humor ook. zo op de maandagochtend:P

huubertus | 24-11-08 | 11:58

Porrello | 24-11-08 | 11:52 En die cijfers baseer je op wat, de temperatuur van je ochtendurine ?

Rammstein | 24-11-08 | 11:57

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:48
maak er maar dudette van.. ;-)

Porrello | 24-11-08 | 11:52
Dat doet ze helemaal niet.. die 2 % is het zat om over 1 kant getrokken te worden en juist het dupe te zijn van die kanslozen waardoor mensen zoals jij een bepaalde mening er op na houden die ons niet helpt!

SwaY | 24-11-08 | 11:56


Porello 11:52
Je moet de goeien wel apart weten te hangen.

bijtieakumaai | 24-11-08 | 11:55

@ Rammstein 11:49

Wat een prachtige relativerende socialistische draai aan het geheel. (wiet)Rokers zijn kansleaus, ambitileaus en werkeleaus. Dat moet je niet ontkrachten en beschermen onder de paraplu van stigmatisering. Je gebruikt de 2% die wel goed functioneert om het gedrag van de andere 98% goed te keuren.

Porrello | 24-11-08 | 11:52

@Rammstein | 24-11-08 | 11:24
Al doende leert men, dank voor de handleiding iig!

Goeie Tijden | 24-11-08 | 11:51

Broxy | 24-11-08 | 11:50 Valt mee hoor, in de zomer hollen we als mini rok sinterklaasjes door de stad en dan vinden de meeste ouders (lees vaders) het weer wel leuk.

Rammstein | 24-11-08 | 11:51

Is die Sint op foto1 en die Sint op foto2 wel dezelfde persoon ?
Ik heb het idee dat een van beide een valse is ?

Pierus | 24-11-08 | 11:50

Wanneer wordt er eindelijk weer eens iemand afgebrand? Dit zijn idd maandagochtenditempjes!

Bronstig | 24-11-08 | 11:50

prem nu ben je echt een mediahoer.

cynic | 24-11-08 | 11:50

Blowen in verband brengen met een kinderfeest. Goh, waarom zouden andere media dit hebben genegeerd? Misschien omdat dit soort acties pro legalisering juist averechts werkt? Ja, blowers kunnen er om lachen, maar bij ouders met kinderen neemt de weerstand zo alleen maar toe.
(Ik ben zelf overigens voor legalisatie)

Broxy | 24-11-08 | 11:50

@Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:48
Dus wat is dan het werkelijke probleem? Die jonko en de wiet, of de verzorgingsstaat?
Precies.

CoJoNes | 24-11-08 | 11:50

Laten we er nog maar even van genieten. Als het aan Klink, Rouvoet en JPB ligt, zijn dit soort uitwassen van tolerantie binnenkort VERBOTEN!

truckdriver01 | 24-11-08 | 11:49

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:42 Nogmaals, je reageert je af op de jeugd en je bent kortzichtig met betrekking tot blowers. Die heb je namelijk in vele vormen en varianten.

Rammstein | 24-11-08 | 11:49

@spanarchist 11:45

Bengel! Verspeel nou toch niet op voorhand een mogelijk ministerschap in het Eerste Kabinet Bigi...

widtvoet ® | 24-11-08 | 11:49

SwaY | 24-11-08 | 11:36
Dude, natuurlijk zit ik de boel een beetje op te stoken ....
Ik heb geen probleem met het soort blowers die jij beschrijft, absoluut niet.
Dat van die bepaalde categorie klaplopers die ik noem (en ik heb er genoeg gekend) meen ik overigns wel. Ik heb ze gekend .... Mocro, illegaal, werkeloos maar wél een uitkering, ieder dag tot één uur 's middags in bed, de hele dag blowen en maar wegzwijmelen bij Bob Marley met zijn gejank over Afrika. Nu was dit nog een aardige gast op zich en was dit geenzins het soort mocro waar we het hier meestal over hebben, maar toch ... ik heb er een diepe weerzin tegen dat subcultuurtje aan over gehouden.

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:48

Met Prem hebben we geen coffeshops meer nodig.
Hijzelf werkt namelijk hartstikke hallucinerend!
Nodig hem een avondje uit en de lachkicks zijn niet van de lucht!

Prem kan bij mij niet meer stuk!

shiko | 24-11-08 | 11:46

Hee mocro's. Schop die suri es van die boot.

braadlap | 24-11-08 | 11:46

widtvoet ® | 24-11-08 | 11:41
Maar Prem hoort tot de categorie door de PO goedgekeurde troostallochtonen, dus dan moet een blowende zwarte sint en groene pieten kunnen, sterker nog, dat moet de rest leuk en ludiek vonden.

En nu muziek: www.youtube.com/watch?v=JuMlHdxiIZ8

spanarchist | 24-11-08 | 11:45

@VanFrikschoten 11:42

En bedankt!

*bookie belt om te cashen*

widtvoet ® | 24-11-08 | 11:44

@Bigi Bana Boy

Gooi er nog iets van liberaal doorheen en ik ben je man.

Porrello | 24-11-08 | 11:44

over 5 jaar is het in amsterdam, heee pssst, pssst wiet kopen ?

vostro | 24-11-08 | 11:43


Als je bij prem in de zak komt ga je dan mee naar suriname voor straf ?

bijtieakumaai | 24-11-08 | 11:43

Rammstein | 24-11-08 | 11:33
Laatste ding over Bob. Ik associeer het hoofd van die man onmiddelijk met coffeeshops en met Mocro's, Antillianen en andere kansenjongeren en vooral ook met die jankerige slachtoffercultus die Bob heeft weten te creeën. Die van "wij uit Afrika zijn allemaal per definitie slachtoffer en daarom zijn wij noodgedwongen blowende klaplopers". Ik heb de pest aan die ongewassen crusty's met hun baggy broeken, hoodies en hun klittenkoppen. Net als aan Manu Chao, de erfgenaam van die jankert uit Jamaica.

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:42

@Bigi
Die socialistische repressie zit diep in je, man. Verbieden, verbieden, verbieden.
Wat mij betreft blowt iedereen zich helemaal suf, zolang ik maar niet hoef te betalen voor de consequenties. Je bent een schoolmeester, Bigi, van groep 4. Met vrijheid komt verantwoordelijkheid voor je daden, jij verbiedt gewoon de daad zodat je niet van die enge vrijheden hebt.
Je katholieke schoolverleden heeft een bang overcompenserend vogeltje van je gemaakt, dat keer op keer aangeeft vrijheden niet te kunnen dragen en behoefte heeft aan gezag en strikte orde.
Brrrr.

CoJoNes | 24-11-08 | 11:42

Het Sinterklaas is voor alles toch eerst een kinderfeest. Beetje jammer dat deze folklore nu wordt aangegrepen om een statement mbt. (soft)drugs te maken. Blowen is niets voor kinderen.

widtvoet ® | 24-11-08 | 11:41

Prem + 16 miljoen
Eindelijk de prioriteiten op een rijtje! Wat een held!

Vrijheid en vrolijkheid moet weer over Nederland vallen!

Creaguurder | 24-11-08 | 11:40

Rammstein | 24-11-08 | 11:37
Als ik het niet dacht. Ook gij, dus.

Jaap de Paap | 24-11-08 | 11:38

Rammstein | 24-11-08 | 11:33
O jee ik ging er alweer veels te deep.. :p op in..

SwaY | 24-11-08 | 11:38

Ik vind het volk rondom deze Wiede Wiede Wiet Sinterklaas ook heel typerend voor de doelgroep.

Pierus | 24-11-08 | 11:38

SwaY | 24-11-08 | 11:36 Dat slaan de nonnen er wel in, ik kan het weten.

Rammstein | 24-11-08 | 11:37

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:30
En wat geeft jou dan het idee dat omdat ik (wij) wel eens een jointje rook onder die groep val waar jij zwaar bevooroordeeld over bent? Er zijn ook mensen die af en toe een blowte roken en gewoon een kantoorbaan hebben en een goed inkomen en een huis en een auto etc etc.. Ik vind dat je alles te veel over 1 kam scheert... Maarja.. nou zijn de gristenen ook weer niet zo openminded dat ze verder denken dan hun kruis lang is..

SwaY | 24-11-08 | 11:36

Goede actie van Prem.

mayor_pickwick | 24-11-08 | 11:36

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:30 Ik hou niet van Bob Marley, hou namelijk niet echt van reggae, desalniettemin, vind ik dat blowen moet mogen. Een koe is een beest met vier poten en een staart, maar niet ieder beest met vier poten en een staart is een koe.
Bedank Bigi maar voor zijn uitleg.

Rammstein | 24-11-08 | 11:35

Dankzij een basis- en middelbare school met strenge katholieke nonnen en broeders
Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:30


*nu alles begrijpt en Bigi dikke kus geeft*

Jaap de Paap | 24-11-08 | 11:35

CoJoNes | 24-11-08 | 11:26

Troost je, voor de week om is de balans weer hersteld...

Sikkeneur | 24-11-08 | 11:35


Hij loopt voor prem met de lange achternaam.

bijtieakumaai | 24-11-08 | 11:34

Hé Prem! Steek éérst zo'n ding op en ga dán grappen verzinnen. (Anders krijg je dít)

wingload | 24-11-08 | 11:34

Suriklaas?

Gay Niaal | 24-11-08 | 11:33

Porrello | 24-11-08 | 11:30
Interesse in een post van staatssecretaris in het autoritair reactionaire zakenkabinet Bigi 1 waar ik aan werk ?

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:33

SwaY | 24-11-08 | 11:26 Zie je ?

Rammstein | 24-11-08 | 11:33

blowe is voor sukkels en uitheemsen

frotje | 24-11-08 | 11:33

*wietgrinder ter hand neemt*

Syk | 24-11-08 | 11:33

@Alarm | 24-11-08 | 11:13
Nee, er staat het 'dekt' en ik bedoel het 'dekt.
Zijn knecht heeft een lachkick
Hij roept ons reeds toe
Wie Leers heet
Krijgt lekkers
Wie Job heet
De roe
O lieve Sint Nicolaas
Rook ook eens met mij
En pass dan niet stilletjes
Die jonko voorbij

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 11:33

Wat een k*t maandagmorgen! En wat een K*t artikelen, ach stimuleert wel om gewoon eens aan het werk te gaan.

Stevie_Ray_Vaughn | 24-11-08 | 11:32

Jammer dat de handen van de wiet-pieten niet meegekleurd zijn. Zo is het een beetje onrealistisch...

Geiteneuker | 24-11-08 | 11:32

Alle softdrugs legaliseren en een dikke accijns erop.

Porrello | 24-11-08 | 11:32

Wiet is voor LOSERS dus dieptepuntje voor onze Prem...

JeGrootmoeder | 24-11-08 | 11:31

Nu de spuitende kerstman nog .. leuke vacca voor Aboutaleb ?

Gouden Douche | 24-11-08 | 11:30

Sinterklaas en wiet. Samen toch echt wel een goed beeld van Nederland. Ik kan er trots op zijn, doch jammer van de man onder de baard.

Kop Koffie | 24-11-08 | 11:30

Rammstein | 24-11-08 | 11:20
Bigi zit er warmpjes bij kan ik je wel vertellen. Dankzij een basis- en middelbare school met strenge katholieke nonnen en broeders die mij, in een tijd waarin linksch/gutmensch zijn de norm was, orde en tucht hebben bijgebracht en ondanks de tegenwerking van de babyboomers boven mij die, door met hun volgevreten togus op het pluche te blijven zitten, de carrierekansen van de generatie onder zich ernstig belemmerden.
Verder word ik erg moe van de slappe klaplopers waar dit land vol mee zit en dat soort succesnummers vindt je in coffeeshops volop. En omdat iedere coffeeshop dweept met de ultieme klaploopnegert Bob Marley kan ik die kop van die vent inmiddels ook niet meer verdragen (vind zijn muziek overigns op zich wel okay). Jammer alleen dat hij de ultieme Che Guevara posterboy van de blowertjes is geworden.

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:30

Wiet is voor slome, ambitieloze, luie bankzitters.

Porrello | 24-11-08 | 11:30

*vreugdepeuk aansteekt*

Truttebol | 24-11-08 | 11:27

Rammstein | 24-11-08 | 11:22
Dat zou je inderdaad denken ja.. of... Zijn moeder was een hippie en daardoor was ie als baby zo stoned dat hij dacht dat zijn mobile boven zijn wiegje allemaal Bob Marley hoofdjes waren

SwaY | 24-11-08 | 11:26

Ondertussen in de echte wereld, steken marokkanen een kerk in de hens, wil ueberliberaal Teeven een mini-sharia met openbare berechting en garandeert de staat een lening aan het oerhollandse Leaseplan.

Maar wij hebben Prem.

CoJoNes | 24-11-08 | 11:26

De kutmarokkaantje zullen nu vast nog meer repsect voor hem hebben

Klukkluk | 24-11-08 | 11:26

Ik ga er vanuit dat Prem dit keer niet bedreigd, bekogeld of gemept is, anders wass namelijk vast wel in het stukje vermeldt. Gemiste kans wat mij betreft, irritante kerel is die Prem.

Bier-Sexueel | 24-11-08 | 11:24

*dankbaar is dat hij in het mooie land van bijstandskoning mag wonen*

Jaap de Paap | 24-11-08 | 11:24

Goeie Tijden | 24-11-08 | 11:23 Klik effe, Einstein

Rammstein | 24-11-08 | 11:24

Wat op met die laatste foto? Niet zo aardig lijkt me en lijkt niet eens met dezelfde camera geschoten... uitleg graag, dat doet begrijpen

Goeie Tijden | 24-11-08 | 11:23

Groene pieten... Daar zal de populistische omroep wel nog eens op terug komen. Die stomme Sorensen heeft mijn email trouwens nog steeds niet beantwoord. Zal dus ook wel een kutzender worden.

koreapassie | 24-11-08 | 11:22

SwaY | 24-11-08 | 11:21
Misschien hing er zo'n lichtgevende poster boven zijn wiegje.

Rammstein | 24-11-08 | 11:22

Is wat voor te zeggen, legaliseren die handel, dan kunnen de verbouwers en dealers gewoon belasting betalen. De WIL is er....

Sikkeneur | 24-11-08 | 11:22

SwaY | 24-11-08 | 11:21 En hij heeft iets met Bob Marley posters, maar ik zou niet weten wat.

Rammstein | 24-11-08 | 11:21

+1 voor Bijstandskoning | 24-11-08 | 11:13 voor het betrekken van de islam in dit topic. Heel knap.

NeefSteef | 24-11-08 | 11:21

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:19
Jij hebt het best moeilijk met de wereld waarin je woont he.. "? Ik zou zeggen neem eens een hijs van een stickie dan past je perspectief zich misschien wat aan ..

SwaY | 24-11-08 | 11:21

Ludieke man is dat toch die Prem.
Zou die staf nog anaal ingezet hebben toen ie thuis kwam?

Pilsvogel | 24-11-08 | 11:20

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:19 Heb je hem weer, met zijn afreageren op de komende generatie. Had zelf wat harder gelopen joh.

Rammstein | 24-11-08 | 11:20

wie zoet is krijgt wierrie, wie stout is de roe.

random gast | 24-11-08 | 11:19

Rammstein | 24-11-08 | 11:17
kijk eens aan.. lekker slapen straks.. *doet vriendelijk nachthandkusje blazen alvast..

SwaY | 24-11-08 | 11:19

Bijstandskoning | 24-11-08 | 11:13
Hear, hear.
In mijn nog op te richten Bigi Bana Jeugd is ook aleen maar plaats voor gezonde, frisse en goedgeschoren knapen. Opbokken met junks van welke soort dan ook (dus ook rokers en blowers) .... met hun eeuwige Bob Marley posters.

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:19

Prem, blijf van Sinterklaas af! Hij is de zoveelste die de Sint misbruikt voor andere doeleinden. En die groene pieten kan al helemaal niet.
Dit is de zoveelste aantasting van de Nederlandse cultuur. In de zak naar Spanje met Prem.

Officer Barbrady | 24-11-08 | 11:18

fuckje | 24-11-08 | 11:16 LOL!

Rammstein | 24-11-08 | 11:18

@ fuckje | 24-11-08 | 11:16

Nu issie fast gefucked... :D

SwaY | 24-11-08 | 11:17

SwaY | 24-11-08 | 11:16 Vroeg begonnen, vroeg klaar, maar moet nog wel even slapen later.

Rammstein | 24-11-08 | 11:17

Heel leuk, aleen die laatste foto van @Bijstandskoning had voor mij weg mogen blijven.

fuckje | 24-11-08 | 11:16

John McClane | 24-11-08 | 11:14
Kijk nou maar uit, dat eindigt nog met boomknuffelen.

zak_arme_turf | 24-11-08 | 11:16

Bijstandskoning | 24-11-08 | 11:13 Neem nog een hijs ouwe, dan denk je er heel anders over.
Jouw mooie land ? Haaahaha.

Rammstein | 24-11-08 | 11:16

Een jointje op zijn tijd brengt een hoop... sja.. nou..
grijnst*.. relaxation.. en geyle neuqsex...
@ Rammstein.. uit de nachtdienst?
+1 voor die man met die mijter.. trouwens..

SwaY | 24-11-08 | 11:16

Als verder niemand 'r moet, mag ik dat groene Pietinnetje dan?

John McClane | 24-11-08 | 11:14

Bijstandskoning | 24-11-08 | 11:13
En groen is ook nog eens de kleur van de islam, hoe durven ze!

zak_arme_turf | 24-11-08 | 11:14

Prem is een eikel.... Een Eikel...

straatjochie | 24-11-08 | 11:13

@ J.N. de Kabelpen, 'het dekt op en neer', lekker sexueel getint, ik neem aan dat je bedoelt: 'het dek op en neer'

Alarm | 24-11-08 | 11:13

Walgelijk. Iedereen heeft het over de verschrikkelijke opmars van het suikerfeest, maar Sinterklaas die drugs uitdeelt is wel goed?

Stelletje vieze blowende stinkhippies. Rot op uit mijn mooie land!!

Bijstandskoning | 24-11-08 | 11:13

Grandioos!

Slakkenspoor | 24-11-08 | 11:12

Mooi hooi hahah

Sleurhutje | 24-11-08 | 11:11

Hé, een hoerenloper!

Big Ern | 24-11-08 | 11:11

Prem, yu bigi boeler.

Bigi Bana Boy | 24-11-08 | 11:11

Jointje prem tabac.
Wat mij betreft van het sinterklaaspak direct naar de paasafdeling.

Jan Vlag | 24-11-08 | 11:11

Leuk.
Laatste picca is niet netjes en voegt niets toe.

madakantognie?! | 24-11-08 | 11:10

Ik mag hem wel!

Turbo Ray | 24-11-08 | 11:09

Varkens, Anwb en nu weer die schreeuwsuri, het zijn wel maandagmorgen itempjes

Karel Kruizenruiker | 24-11-08 | 11:09

kan die Prem niet mee in de zak..?

wao-ertje | 24-11-08 | 11:09

LOL
Die laatste pica.
Kansloos.
Goed dus.

oakie | 24-11-08 | 11:08

In de categorie schnabbels is dit een absoluut dieptepunt.

CoJoNes | 24-11-08 | 11:08

Zie ginds komt de blowboot
Uit Marokko weer aan
Hij brengt ons
Rode Libanon en Zwarte Afghaan
Hoe huppelt zijn paardje
Het dekt op en neer
De Sint stopt z'n waterpijp
Voor de zoveelste keer

J.N. de Kabelpen | 24-11-08 | 11:08

Haha. Kuch. Haha. Kuch. Lekker man, zo'n lachkick.

Kobus Kachel | 24-11-08 | 11:07

swarte piet, wiedewiede wiet.

reaguurder met stijl | 24-11-08 | 11:07

lachen! met die prem blijf je lachen.

van dal | 24-11-08 | 11:07

Ik vind dit wel grappig

Valentino__ | 24-11-08 | 11:07

In de hens dat ding!

Grisha Eisenov | 24-11-08 | 11:07

Hey Sint Prem, ik ga m'n schoentje zetten vanavond!

Ad Rectum | 24-11-08 | 11:06

Een tevreden roker is geen onrust stoker. Alhoewel, Prem ....

Rammstein | 24-11-08 | 11:06

tjonge jonge, ik begin die man met de dag meer een lutser te vinden...

Der Frenk | 24-11-08 | 11:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken