Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuw! De Verkeerswerkstraf

krakboem.jpgSlecht nieuws voor alle petjesdragende Honda-rijders en eigenaars van opgeklopte VW Golfjes met nitro in de bandjes. Veroordeelde verkeershufters en andere asomobilisten kregen doorgaans als straf een weekje geitjes aaien in een kinderboerderij opgelegd. Maar daar gaat verandering in komen. Als het aan Justitie en Reclassering ligt moeten de weghuftertjes voortaan maar in revalidatie-centra de konten van dwarsleasie-patienten wassen. Dat zal ze immers leren. "Verkeersdelinquenten moet je confronteren met verkeersslachtoffers. Dat heeft een leerzame werking.’’ aldus een meneer van de Reclassering. "Zo zien ze van een afstandje welke gevolgen verkeersmisdragingen kunnen hebben. Het doel is immers dat een taakstraf past bij de aard van het misdrijf." Klinkt allemaal heel plausibel, maar het is gewoon SOFT GELUL uit de geitensokkenhoek. Er is maar één straf die werkt. En dat is die gastjes rigoureus rij-ontzegging geven tot hun 25ste levensjaar. Het jaar dat het hormoon dat roekeloos rijden veroorzaakt uit hun hersentjes verdwenen is. Zie ook de hoofdredactionele poll van het AD.

Reaguursels

Inloggen

Voor straf ella's vogelaars likken, dat heeft pas effect, al denk ik dat dan KooS "de struikrovert" Spee dan zelf bewust het gaspedaal eens goed vloert, de viezerik.

Dr R. Clavan | 12-08-08 | 00:45

Laat ze toch, het is toch niet ons probleem dat ze dood willen, Nederland is toch al te vol.

css.... | 11-08-08 | 23:04

Hoeveel mensen hebben hier überhaupt zelf een rijbewijs?
Daar wil ik wel reactie van horen.

Heb zelf ook een verkeer misdrijf gepleegd ( ben overigens van overtuiging dat de verkeersveiligheid niet in het geding is geweest)
Maar mensen die zelf een rijbewijs hebben EN van auto rijden houden weten waar ik het over heb. In mijn geval is mijn rijbewijs ingenomen voor een verkeersovertreding van 100kmh boven de maximum snelheid. Ik ben zelf in bezit van een snelle auto en tevens een zeer voorzichtige en bedachtzame bestuurder. Het verkeer is uiterst complex en daarom kan men gewoon geen risico's nemen als men deelname neemt aan het verkeer ( je weet nooit wat een andere weggebruiker beslist.) Een simpele rem actie door niet voldoende afstand houden kan tot files leiden enz. enz. Maar ben ik nou een "verkeershufter" door 's nachts op een afgelegen lege scheiden rechte 4 baan weg even te kijken wat auto kan ? Ben zelf van mening dat ik het niet ben. Een hardrijder is niet per definitie een doodrijder. Ik zal nooit overdag met veel verkeer een grove snelheidsovertreding begaan. Ik bedenk me wel heel wat keer voordat het "gas er op gaat"

Vandaag de dag word een verkeersovertreder gewoon veel harder aangepakt dan bijv. een crimineel ( en nee een hardrijder is in mijn ogen geen crimineel. Soms wel maar dat is per geval verschillend. )
Je krijgt minder straf als je de agent in kwestie gewoon neerschiet bij aanhouding. Dat vind ik absurd. Maar ja hard gezegd wat kan de overheid nou aan een moordenaar verdienen -> niets dat kost geld. En een wegmisbruiker levert bakken met geld op.

norbit | 11-08-08 | 21:38

"... in revalidatie-centra de konten van dwarsleasie-patienten wassen..."

In feite is het beledigend voor mensen die in een revalidatiecentrum werken dat hun werk door de rechter wordt gelijkgesteld aan straf.

Arrabinekoeterine | 11-08-08 | 14:14

@ mezelf
het revalidatie.......

albert136 | 11-08-08 | 12:54

@ iedereen
Het is dus niet de bedoeling dat die boomkleverts de slachtoffers gaan verzorgen.
De veroorzakers moeten onderhouds klusjes gaan doen aan de revalidatie gebouw.
Ook lijk het mij een beetje onzinnig om een rijontzegging tot 25 te doen, alsof alleen mensen van onder de 25 ongelukken veroorzaken. Ik stel voor gewoon 5 jaar rijontzegging.
www.autoblog.nl/archive/2008/08/09/spa...

albert136 | 11-08-08 | 12:53

Ja die ken ik inderdaad. Ik ga morgen eens proberen pinguinloos te rijden.

/()1l) | 11-08-08 | 12:11

/()1l) | 11-08-08 | 11:39

Koop eens een ornithologenboek.

Sikkeneur | 11-08-08 | 11:51

Mischien een veel te simpel idee. Maar doe een rijbewijs innemen in paats van invorderen. En dan bedoel ik dus gewoon vernietigen dat ding, opnieuw lessen en opnieuw een rijexamen doen. Dat moet dan natuurlijk ook gelden voor die sukkels die meer dan 50 k/u te hard rijden.
En bij zeer ernstige overtreders kan je ook gewoon zeggen dat ze NOOIT meer een rijbewijs mogen behalen.

Sydough | 11-08-08 | 11:48

Ik heb zo'n idee dat de confrontatie met menselijke wrakken, het opruimen van hun kwijl, kots, pis, stront en bebloede etterige verbanden best indruk maakt.
Alleen niet te lang, want dan raken ze afgestompt en is het effect weg.

Sikkeneur | 11-08-08 | 11:44

Precies de reden dat ik mijn motorrijbewijs nog niet heb. Daar ben ik nog net iets te jong (lees: roekeloos) voor. Als ik het scootergedrag voortzet van vroeger gaat dat zeker mis. Misschien volgend jaar.

Raar woord eigenlijk roekeloos. Zonder roek, wat is een roek?

/()1l) | 11-08-08 | 11:39

Goed idee, maar voer dan ook gelijk een hernieuwde rijproef in op je 50'e ? filter je ook gelijk alle oude lullen van de weg af. Of was dat niets voor jou Fleish ?

Anarki | 11-08-08 | 11:24

@Tobus | 11-08-08 | 10:15<br />
Een rijbewijs moet je halen om te bewijzen dat je kan rijden, maar iedere halve mongeaul mag kinderen nemen... (Theo Maassen)

Eagle_Eye | 11-08-08 | 11:03

Bij de 1ste echte snelheidsovertreding(niet de lullige 4 kmtjes van Kloot Spee), rijverbod tot 25ste. Bij het verkrijgen van het rijbewijs slechts een beperkt aantal uren per week rijden , langzaam oplopend tot 100% bij de 25ste verjaardag.Artsen zijn ook eerst assistent voor zij in/aan lichamen mogen komen. Ernstige overtreding altijd koppelen aan een gevangenisverblijf maar dan ook voor iedereen.Dus ook de zuiplappen en korte lontjes achter het stuur.Laat die arme zielen in de revalidatiecentrum over aan de specialisten.

T@ Riest | 11-08-08 | 11:01

"Sterker nog we erkennen de overheid niet, die met hun hiërarchie boven de mensen wil staan en zo ongelijkheid binnen samenleving in de hand werkt en mensen hun vrijheden ontneemt."

Dat spreekt me dan wel weer aan..

Claude Jacque | 11-08-08 | 10:56

Hoe maak je iets on-cool om te doen? Dat is het devies. Ze moeten iets om handen hebben dat cooler is dan dat, en dat niets kapot kan maken behalve dan misschien hun eigen lichaam.

Gezien in Twin Peaks S02 (Leo): Tazer halsband en dan zelf op het knopje drukken.. Dat zal ze leren:)

nadastilo | 11-08-08 | 10:52

Wie weet werkt het, jeugd kan niet tegen smerigheid. Een rijverbod zouden ze toch schijt aan hebben, maar dat vergeet geenstijl want de jeugd is heilig.

MeesjowPwnage | 11-08-08 | 10:47

Balletjes in de castreertang is nog altijd de enige echte oplossing voor dit soort lopende Testosteron fappertjes.

Bigi Bana Boy | 11-08-08 | 10:38

@LordBathory | 11-08-08 | 10:31

Krijg je diezelfde stempel straks ook voor thuiszorg en ziekenverpleging..

nadastilo | 11-08-08 | 10:36

@azijnseikerT
Lekker relaxte verkeersmentaliteit daar, op een tweebaansweg gerust 5 minuten met een kennis uit tegengestelde richting praten en de rest staat even stil. Krijgen we hier alleen maar stress van.

Gewinflipt | 11-08-08 | 10:33

@McShamus | 11-08-08 | 10:25
Dat is inderdaad ook zo wat, je zou maar in bijv. de plantsoenendienst werken.. door al die gestrafde 'collega's' heb je zelf ook meteen het stempel crimineel. De werksfeer lijkt mij ook niet optimaal worden.

LordBathory | 11-08-08 | 10:31

Gewinflipt | 11-08-08 | 10:20

Ja, de Antillen als lichtend voorbeeld, daar kun je mee aan komen zetten.

azijnseikerT | 11-08-08 | 10:28

Paar weken op stap met de brandweer, auto's knippen die om bomen gevouwen zitten. Dooie mensen in lijkenzakken laten stoppen.

sjim panzee | 11-08-08 | 10:28

Een taakstraf is überhaupt een belediging voor iedereen die d.m.v. arbeid in zijn eigen levensonderhoud voorziet. Daarmee klassificeer je namelijk arbeid als iets ergs. Straf, zelfs. Zo voedt je ze nooit op, natuurlijk. Geeft ook wel weer een beetje aan hoe de boven ons gestelden over het volk denken.
Geen gezeik; gewoon rijbewijs kwijt en een paar jaar cel.

McShamus | 11-08-08 | 10:25

Wat is roekeloos rijgedrag? Ik bedoel die lutsers die met 80 km op de linkerbaan blijven tuffen vind ik roekeloos..

Claude Jacque | 11-08-08 | 10:25

goed id xD

martinoss | 11-08-08 | 10:25

Wat dan wel weer leuk is: de verkeershufter koffie laten serveren tijdens het bezoek-uur.

vraagstaart | 11-08-08 | 10:23

ooit al eens bij iemand opgekomen dat de revalidatie patienten ook slachtoffer kunnen zijn van hun eigen roekeloosheid? zo ja dan vind ik t goed. je ziet rond oud en nieuw ook allerlei figuren zonder vingers die t licht hebben gezien voorlichting geven. om nou een dader bij een slachtoffer te zetten lijkt me een minder idee.

-Andy Pipkin- | 11-08-08 | 10:21

Ik vind overigens dat we wel wat genuanceerder moeten gaan denken over drankrijders. Op de antillen rijdt iedereen knetterlam en dat gaat best goed, zolang je het maar van elkaar weet en langzaam rijdt. Doden daar vallen door hoge snelheid.

Gewinflipt | 11-08-08 | 10:20

@LordBathory
Het heeft er qua adrenaline misschien iets van weg, met het verschil dat je bij een achtbaan niet uit de bocht kunt vliegen en tegen een boom aanklappen...

Gewinflipt | 11-08-08 | 10:17

Zelf ook door zo`n hufter met drank op aangereden. Hoop geluk dat ik nog leef. Maar dacht je dat ik die gast nog wilde zien aan mijn bed? Zo`n pauperT is per ongeluk in je leven gekomen.... en die moet daar zo snel mogelijk weer uit.

azijnseikerT | 11-08-08 | 10:16

Er is maar een manier waarop pedo's kunnen genezen en dat is: Ze confronteren met het leed wat ze hebben veroorzaakt. Schoffelen dus in een tehuis voorm misbruikte kinderen.

Kniftig | 11-08-08 | 10:15

Overigens zou een verplichte test bij verlenging van het rijbewijs (elke 10 jaar) wellicht ook de rotte appels meteen boven halen. Het blijft me vervreemden dat je in dit land een rijbewijs voor het leven kan halen, zonder enige vorm van hertest.

Tobus | 11-08-08 | 10:15

Rijbewijs afpakken en opnieuw rijlessen laten volgen. Kost weer zo'n 2000 euro, wat de meeste jonge mensen echt wel voelen. Je krijgt pas een idee van wat je in handen hebt, als het je afgepakt wordt. Helemaal als je er qua werk afhankelijk van bent.

Eagle_Eye | 11-08-08 | 10:13

@Gewinflipt | 11-08-08 | 10:09
Noemen ze dat niet gewoon een achtbaan?

LordBathory | 11-08-08 | 10:12

ipv airbags een stiletto die uit het stuur komt bij een aanrijding. Dan rijden ze wel voorzichtig...

Gewinflipt | 11-08-08 | 10:12

Als ze zo van racen houden, op een circuit in een auto zetten waarvan slachtoffers radiografisch het gaspedaal bedienen. Als ze het al overleven, met 250 door scherpe bochtjes, kijken of ze hard rijden dan nog zo leuk vinden.

Gewinflipt | 11-08-08 | 10:09

"Zo zien ze van een afstandje welke gevolgen verkeersmisdragingen kunnen hebben"
Dus staan ze niet aan het bed. Dat is dichtbij. Er zijn genoeg andere klussen.

Nonnes | 11-08-08 | 10:07

In het verzorgingshuis: "Goedemiddag meneer" Goedemiddag" "Ik kom u wassen, fijn hé" Jazeker, vanwaar die eer?" "Nou ik heb iemand met me dronken bakkes van vouwfiets gereden" "Ow, was jij dat?"

Fleauxe | 11-08-08 | 10:07

@LordBathory | 11-08-08 | 10:04

Ja, het was allemaal de schuld van het slachtoffer. Die boomkar kon er niets aan doen dat ie de bel van de fietser niet kon horen.

nadastilo | 11-08-08 | 10:07

@kritische consument | 11-08-08 | 09:58
personeelstekort inderdaad. Niet het tekort aan personeel, maar het tekort in hersencellen om iemand met een lesie juist te behandelen. Die zaadcellen denken toch alleen maar: "Gelukkig ben ik niet die sukkel in die rolstoel.". Je denkt toch niet dat die gasten één greintje sociaal besef hebben?

nadastilo | 11-08-08 | 10:04

-weggejorist-

Nee dus! | 11-08-08 | 10:04

Ho eens even, diegene met de dwarsleasie heeft ook een eigen verantwoordelijkheid, als die gewoon met de trein ipv met een gevaarlijke vervuilende auto had gereisd dan was er geen aanrijding geweest met de roekeloze jongeling.

LordBathory | 11-08-08 | 10:04

Een leerzame werking voor de verkeersdelinquent: niet waarschijnlijk. Hoogst onaangenaam voor het revaliderende slachtoffer: absoluut.

JP Balkenbrij | 11-08-08 | 10:02

Ow ja, krijgt moeders of grootmoeders elke dag een andere rellerige puber aan bed die d'r mag wassen, nee daar zullen ze blij mee zijn.

Fleauxe | 11-08-08 | 10:02

Hiermee wordt het personeelstekort in de zorg in een klap opgelost.....

kritische consument | 11-08-08 | 09:58

-weggejorist-

Bloodzone | 11-08-08 | 09:56

Thx @ Nee dus! | 11-08-08 | 09:44

cbrdrivert | 11-08-08 | 09:53

@Nee dus!:

Niet alle motorrijders zijn verantwoordelijk bezig in het verkeer.
Je hebt er altijd een paar die ook veel ste hard rijden, of denken dat ze in een circus zitten en dan lekker op de snelweg op hun achterste wiel gaan rijden.

En dan in 1 keer doemt er een vrachtwagen op die wordt ingehaald door een auto... motorrijdertje ziet dat te laat... reageert dus te laat. Dat wordt of dat = motor van iets minder dan een halve meter groot en de rijder... tja... die zegt niks meer... rijd niet meer... doet eigenlijk niks... en de mensen die het hebben gezien hebben leuk weg een trauma erbij... Wij bedanken dan ook deze motorrijder hiervan... Loser!!!!!

Airbender | 11-08-08 | 09:52

Waarom geen 25 rijontzegging voor dat soort mongeaulen?

Hellsmurfje | 11-08-08 | 09:51

Een softe aanpak helpt meestal voor geen meter, ook een confrontatie met blijvend gehandicapte slachtoffers en/of de meest gruwelijke foto en/of filmbeelden niet.
Zoiets helpt meestal (als het al helpt) slechts voor korte duur.
Laat ze dan verplicht aanwezig zijn bij een lijkschouwing van een verkeersslachtoffer, de dood moet je ruiken om hem niet te vergeten.

Bazooka Joe | 11-08-08 | 09:50

@Fimbulvetr@09:42
Een Nederlands, dus een stompzinnig idee inderdaad.

fuckje | 11-08-08 | 09:49

sjaakdeslinksesul | 11-08-08 | 09:46
LOL

Fimbulvetr | 11-08-08 | 09:49

Voltaire | 11-08-08 | 09:36
Ouwe koeien, Patrick heeft keurig 50 van de 200 uur taakstraf uitgevoerd en heeft bovendien heel veel te leiden gehad van spreekkoren dus hij is erg zielig. Hij is Surinamert, dus sowieso lijdt hij enorm onder het slavenverleden van zijn voorouders.
Bovendien waren beide incidneten de schuld van de slachtoffers. Welke idioot draait de weg op als er een beschonken voetballer met 80km/u door de bebouwde kom komt aanscheuren en welk weldenkend meisje gaat met 4 Surinamers naar een hotelkamer en denkt dan dat ze niet uit de kleren hoeft...

Fimbulvetr | 11-08-08 | 09:47

Ik vind ook dat ze er doorgaans veel te makkeljk mee wegkomen. Beetje op je kinderfietsje oversteken zonder uitkijken en dan lekker drie maanden revalideren, beetje lezen, tv-kijken, met je X-box spelen. En het slachtoffer moet nog maar eens zien of hij zijn blik schade vergoed krijgt van de verzekering, want ergens schijnt een linkse rechter in het wetboek gezet te hebben dat je niet mag drinken achter het stuur. NL politiestaat!

sjaakdeslinksesul | 11-08-08 | 09:46

Iemand die een ongeluk veroorzaakt ongeacht de leeftijd minimaal een ontzegging van 2 jaar. En dan die gene mee laten helpen met opruimen van alle ongelukken die in zich het verkeer hebben voortgedaan. Dus ook mee helpen om de lichaamsdelen bij elkaar te rapen.

Misschien krijgen ze dan een idee met wat zij kunnen veroorzaken....

Airbender | 11-08-08 | 09:45

-weggejorist-

Nee dus! | 11-08-08 | 09:44

Ik vind het een fout signaal om zorgverlening, zeer serieus werk, als straf in te zetten. Het is nogal denigrerend naar de professionals, na jaren HBO-V moet je ineens een (jeugd)delinquent gaan uitleggen hoe die jouw werk moet doen en daar dan 200 uur achter aan lopen omdat die persoon noch gekwalificeerd noch gemotiveerd is om het fatsoenlijk te doen.
In Frankrijk en Spanje werkt het punten rijbewijs heel goed tegen verkeersovertredingen en verkeersmisdrijven horen in in het strafrecht en ontzegging van de rijbevoegdheid en gevangenisstraf zijn prima middelen om mensen af te schrikken. Kortom, een stompzinnig idee.

Fimbulvetr | 11-08-08 | 09:42

Zoals Edwin Evers vanmorgen zei:

Zitten de slachtoffers daar ook op te wachten?

Zeven | 11-08-08 | 09:42

Kudtmongolen daar bij Justitie, hardrijders worden weer eens hardhandig en lube-loos in den kondt gepakt maar wanneer het minderjarige tuig is dat je leven zuur maakt en er niet voor schroomt om een mes in je ribben te planten geven ze 6 uur taakstraf.
Mooi werkt dat hier, gerechtigheid.

ZehSpittah | 11-08-08 | 09:38

Nee dus! | 11-08-08 | 09:16
wtf hebben motorrijders hier nou mee te maken antigeluidsnicht!

Bill Splate | 11-08-08 | 09:38

@Nappert

Sinds wanneer heb jij je rijbewijs??

Laat me raden.. je hebt nog geen...

-BARNI- | 11-08-08 | 09:37

taakstraf? Help dat?
Ik denk dat je deze lutsers gewoon eventjes een week in een rolstoel (zonder motor) moet vastketenen, aan handen en voeten. Dat werkt.

Ik denk dat je ze niet alleen moet confronteren met de gevolgen, maar ook effectief moet laten ondergaan. Ze met de gok op de feiten drukken als het ware.

Doen ze in rotjeknor ook met die blingblingnike loosers. Die gaan een 3 weken naar een weeshuis in Roemenië. Werkt heel verfrissend, geconfronteerd worden met je eigen materialisme. (Ze kunnen dan niet ff op de trein springen en enkeltje rotjeknor bestellen)

nadastilo | 11-08-08 | 09:37

Reutel 09:24
Nee, dood door schuld, wat anders dan moord, poging tot doodslag en verkrachting. Patrick Kluivert, kom er maar in.

Voltaire | 11-08-08 | 09:36

Wat gaan we doen aan alle Golf rijdende Finnen?
Je kent ze wel: Golf met dikke velgen. Geen gordel aan, maar wel druk mobiel bellen?

Eduardo1735 | 11-08-08 | 09:35

Sowieso geen rijbewjs, voor niemand niet, vóór je 25e. Gevolg? Minder auto's op de weg, dus minder file's (schijnt ook nog goed te zijn voor het milieu) en grotere verkeersveiligheid. Voila, het mes snijdt aan drie kanten.

Nappert | 11-08-08 | 09:34

Een andere alternatieve straf zou ook kunnen zijn; het voorlezen van het boek van Duyvendak aan coma-patiënten, welke in coma liggen tgv een verkeersongeval.
Maar misschien is dit een iets te strenge straf, en valt mogelijk onder het martelen van coma-patiënten.

Bazooka Joe | 11-08-08 | 09:33

Ik pleit, een beetje in traditie van spitsstrook en vluchtheuvel, voor invoering van de golfbaan.
Gegarandeerd, dat je geen Golfje meer overhoudt.
Wekelijks crashprogramma op de Staats, met Flits Spee en Andre van Duin.
Hm koffie. Can't seem to think straight yet.

LibertasSimplex | 11-08-08 | 09:31

Als ze met hun eigen auto mogen ben ik voor......... hehe.

Bill Splate | 11-08-08 | 09:30

Eindelijk eens wijze woorden van Pritt.
Ik zou dan toch de leeftijd van rijontzegging opgevoerd willen zien worden naar 30 jaar en verplicht petje inleveren, maar dat spreekt voor zich.

kneuterzak | 11-08-08 | 09:28

Kijk, dat is nou leuk nieuws voor slachtoffers van slingerende drankrijders: wakker worden minus je rechterarm en plus gebroken bekken, maar dan wel een kopje koffie en bosje bloemen krijgen van een zelfde soort rijdert, of (oh joy) zelfs dezelfde die jou in dat bed heeft doen belanden.

Volgende week in het nieuws: alternatieve straf uitzittende drankrijder doordgeknuppeld met looprek in revalidatiecentrum.

Tobus | 11-08-08 | 09:26

... O ja dat doen ze hier wel... Geen goed voorbeeld...

ww(verleden tijd)-GO | 11-08-08 | 09:24

@voltaire
Vind jij iemand een dwarsleasie bezorgen geen poging tot doodsslag?

Reutel | 11-08-08 | 09:24

De straf door Pritt bedacht is waarschijnlijk effectief maar zwaar. Voor gastjes onder 25 met alcohol op achter het stuur is die passend. Alcohol achter het stuur onder 25 en ongeluk met zwaar letsel veroorzaken: rijontzegging tot 40ste, dwarslesie voor veroorzaker indien dodelijke afloop.

Westheimer | 11-08-08 | 09:23

Op zich is het een goeie om de Schumacher fantasietjes van jongens in die leeftijd met een stukje werkelijkheid te vervangen.

Dikr | 11-08-08 | 09:22

Bij motorfietsen hebben ze gewoon een restrictie op het vermogen gezet tot een bepaalde leeftijd... Misschien bij auto's ook een idee? Met een traag hok rij je minder snel roekeloos...

Zeveraar | 11-08-08 | 09:22

Een pedofiel zet je toch ook niet tussen z'n slachtoffertjes!

ww(verleden tijd)-GO | 11-08-08 | 09:21

Reutel 09:17
Wat wil je dan? Een wegpiraat zwaarder bestraffen dan een moordenaar of verkrachter?

Voltaire | 11-08-08 | 09:19

@ Nee dus! | 11-08-08 | 09:16 Puntje 5 zorgt ook meteen voor de oplossing van het file-probleem.

Willianus Wortelus | 11-08-08 | 09:18

Het is toch van de zotte dat iemand die een ander een dwarsleasie heeft bezorgt door roekeloos rijgedrag, na een weekje schoffelen weer vrolijk in de auto stapt?

Reutel | 11-08-08 | 09:17

Ik vraag me af of ik het wel op prijs stel dat als ik door zo'n idioot in het ziekenhuis lig , hij ook nog mijn billetjes komt wassen . Er wordt hier een beetje te licht gedacht over de vakopleing die ziekenverpleegstertjes krijgen .. stuur ze dan door naar bejaardetehuisen ofzo , die weten bovendien ook nog eens precies hoe ze die lui moeten opvoeden

sparrow | 11-08-08 | 09:17

Geitenwollensokken breien, dat zal ze leren!

ww(verleden tijd)-GO | 11-08-08 | 09:16

-weggejorist-

Nee dus! | 11-08-08 | 09:16

Je moet als slachtoffer ook maar zin hebben, dat zo iemand aan je bed komt, laat ze dan maar ondergespuugd worden door demente bejaarden tijdens het helpen met eten van deze groep. Of nog beter laat ze de dummies vervangen bij botsproeven.

Bazooka Joe | 11-08-08 | 09:15

Of voor straf met een zeiltoch naar Engeland, een geheel verzorgde all inclusive naar Tunesie of slavernijverleden bestuderen (en verder wat zuipen) in Afrika. Dat zal ze leren!

Gewinflipt | 11-08-08 | 09:14

Voor straf vlindertjes bekijken in Marokko.

Onderduiker | 11-08-08 | 09:12

Werkt inderdaad niet, op die leeftijd denken ze toch: ach.. mij overkomt dit niet.
Gewoon van de weg halen is de enige remedie

man on the edge | 11-08-08 | 09:12

Rijontzegging? na roekeloos rijgedrag, of iedereen onder 25? Je weet pas of iemand roekeloos rijdt nadat ie het gedaan heeft en iedereen onder 25 rijverbod lijkt me wat te ver gaan.

Gewinflipt | 11-08-08 | 09:08

Er zijn nog duizenden cellen vrij momenteel dus ik zie het probleem niet... Insluiten die gasten, tot hun 25ste mij betreft!

Reutel | 11-08-08 | 09:08

Denkt dat ie de taakstraffert zelf een dwarslAEsie rost als ik de lutser aan mijn bed zou hebben staan....

Zoutstel | 11-08-08 | 09:07

tot hun 25e?

125 bedoel je zeker?

uninvited guest | 11-08-08 | 09:04

En elke keer als ik denk: "het zal toch niet gekker worden", is er wel weer een of andere geitenwollensokkendrager die mij opnieuw weet te verbazen!

kommabijmebinnen | 11-08-08 | 09:04

Wat kan zo'n verkeersidioot nou voor nuttigs doen aan zo'n bed. Ik zou met een dwarleasie geen onervaren handen aan mijn lichaam willen.

Gewinflipt | 11-08-08 | 09:03

Nog beter: boomkevertjes lospulken en bijeen laten vegen.

Willianus Wortelus | 11-08-08 | 09:03

-weggejorist-

Nee dus! | 11-08-08 | 09:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken