
We schakelen rechtstreeks live naar de plenaire zaal van de Tweede Kamer voor het wekelijkse Vragenuurtje. Zometeen gaat Ernst Hirsch Ballin, Minister van Intimidatiezaken & Satirebestrijding, ongelofelijk op zijn ballen krijgen inzake de schofterige Gregorius Nekschot Affaire. Een cartoonist van zijn bed lichten met tienkoppig AT, dertig uur gijzelen, zijn intimiteit verkrachten. En dat allemaal om een paar tekeningetjes om te lachen. Dat zijn Junta-praktijken. Te verwachten zijn felle oekazes van Boris van der Ham (D66) en uiteraard de kunstkenners van de PVV. Evenals
Ephimenco in Trouw zijn wij ook zeer benieuwd van de PvdA gaat doen. De ornamentele partij-Antilliaan John Leerdam (al drie Kamervragen dit jaar!) vond dat het Nekschots eigen schuld was, Wouter Bos draaide weer eens kont, en alleen de Amsterdamse PvdA toonde kloten in deze cartoonrel. Gaat u er eens lekker voor zitten. Te paard, te paard, volksvertegenwoordigertjes. Breng ons het hoofd van Hirsi Ballin.
LIVESTREAM.
Update. Nou, dat was spannend. Er komt een spoeddebat. To be announced...
Reaguursels
Inloggenwat zou die toen gezegt hebben ??
Mijn furher, ein cartoonist spijkert uns stasi beleit auf internet ??
Als Amsterdams hoofdofficier van justitie Leo de Wit vanmiddag in een persconferentie zijn aftreden bekend maakt is de zaak klaar.
Tot die tijd: schop ze maarrrrrrr....
Zelfs ten tijde van dr. Seyss-Inquart was de censuur in Nederland niet zo streng.
zure regen gaat het helaam worden... mind my words
cartoon gestapo
Hirsch, pas op voor die Hollanders hoor. Na de oorlog hebben ze de landverraders ook flink aangepakt. Heb je al een emigratieplan gemaakt ?
Uit www.nu.nl:
"Hirsch Ballin stemde in met het verzoek van GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema om een analyse te laten doen naar de veiligheidsrisico's van Nekschot. De CDA-minister zei ook al te hebben gesproken over eventuele beveiliging van de tekenaar."
Geweldig! Dankzij Ballin en z'n kornuiten is hij nu in the picture gekomen bij onze 'andersdenkende radicale moslimbuurtjes. Nu gaan ze toch maar kijken of hij niet moet worden beveiligd...
Dit nieuws van onze Gregorius en ook dat van die korte broeken heeft het nieuws gehaald in Denemarken. Hier vragen ze zich echt af of er soms nog enkele NSB/ers zijn blijven hangen, die nu ons land nogmaals in de verkoop doen.
We staan internationaal te kakken dus. We zijn een volk van slappe falussen.
Nou, motie van wantrouwen dan maar. Wie durft?
*o fuck, verkeerde bühne*
excuus, was even pissen, maar dáár zat ik...
*qweras boos aankijkende doen*
Hond!!!!!!!!
Laat e profeet niet zien dat je schreef dat hij het alleen af kon. Want dat is een regelrechte verkrachting van de taal. Maar daar zal hij je wel op wijzen..
Bigi Bana Boy @ 20:55
Klootoog kan het niet meer zo goed aan allemaal...
Arm punkertje
Gehoorzaamheid en verzet
De twee deugden van de burger
Door de gehoorzaamheid verzekert hij de orde met het verzet de vrijheid.
Binnen de rechtsfilosofien van Lock is verzet nu gelegitimeerd!
zit net tijdens het debat met een haf oog naar een zeer toepasselijke afevering van south park cartoon wars II te kijken op comedy central. www.southparkstudios.com/episodes/1032...
seizoen 10 afl. 3 en 4
Nekschot om half tien van zijn bed gelicht, hahaha. Dat was ff lache.
Bertus Betonsloper | 20-05-08 | 17:40
Heb je wel eens een beetje professioneel datacentrum gezien ? Dat zijn halve vestingwerken. Bovendien houden die kaffers er doorgaans offsite backups en/of gemirrorde disks op na. Als je er al in slaagt zo'n knooppunt in de fik te steken dan draait de zooi doodleuk ergens anders door (geloof me, Bigi is in veel computerzalen geweest). Data laat zich nauwelijks meer vernietigen ... dat is het enge er van.
PAUZE! Tijd voor het songfestival mensen!
Kniftig | 20-05-08 | 17:39
Klootoog kan jou wel alleen af :-)
Onlangs kozen de lezers van Geenstijl.nl 'Het Vrije Woord' van Hans Teeuwen als het beste Nederlandse lied aller tijden (www.geenstijl.nl/mt/archieven/1176361....). Iedereen kent de uitvoering die Hans Teeuwen zong bij de onthulling van het monument 'De Schreeuw' in het Oosterpark.
Hoeiboei brengt U echter een versie die bedoeld of onbedoeld qua zang en voordracht verwijst naar Jean-Louis Pisuisse's vertolking van het door Dirk Witte in 1917 geschreven lied 'Mensch, durf te leven'. Begeleiding en arrangement zijn van Rainer Hensel, die bijna alle muziek schreef bij de films van Theo van Gogh
hoeiboei.web-log.nl/hoeiboei/2008/05/h...
SGP: Vrijheid van meningsuiting R.I.P.
blablabla over oude moties en over artikel 137c. HALLO het gaat hier over de vrijheid van meningsuiting!!! Back on topic!!!!!
De SS-Reichsführer wordt goed vertegenwoordigt door zijn CDA gefreiter...
kommaneuker 1 staat te debatteren met kommaneuker 2,schiet ook niet op zo
Ja buma, marc leest wel mee op GS, jij zit bij flair online.
Ik mag hem niet zo. Maar Rutte is op dreef...
bottehond | 20-05-08 | 20:17
hehehe, melkpoeier
Er is een nieuw topic over het debat, dudes/ dudettes. Doe eensch gezellie!
CDA wil dat de minister zich niet inmengt met Staatscensuur...
Weten we dat ook weer...
Geert is erg stil, is ie dood ?
Buma lult om het onderwerp heen. Gristenstreken.
@copy2devnull en Atheisme.nu
Nee dat is op naar interne oplopende verdeeldheid en splitsing. Er zijn genoeg mensen binnen de PVDA die dit niet langer slikken. Ik blijf een optimist.
De partij van achmed kan zichzelf ook maar beter opheffen voordat ze echt op 0 zetels staan
Hahaha, Rita!
Never argue with a woman!
Doet ze goed.
Verdonkt pwned de PvdA. hahaha
Op naar de 0 zetels.
Dibi van GroenLinks ligt te meuren... lol
Ernst Hirsch Ballin IS Gregorius Nekschot en om zijn intregiteit en anonimiteit te waarborgen moest mij zichzelf wel laten oppakken door een arrestatieteam. Kijk, dat is nog eens een strateeg, als ex-KGB-er heeft hij het toch behoorlijk ver geschopt! Hij is zelfs nooit gesnapt als ex-minnaar van onze koninklijke hoogheid Mabel.
@Ab van Nassau ik zei dat het mooi was dat Femke (d'r naam liet ik even achterwege) weer klaar was met praten.
Dit omdat ik net inschakelde en haar direct weg zag lopen.
PvdA buigt diep voor het CDA. Op naar de 0 zetels...
Vrijheid van meningsuiting niet onbeperkt?? Haha, echt wel !!!
Ze konden me al wegdragen toen Bosma over velleman zei,vrede zij met hem
Agent327@19:10. Dank. Kon 'm echt niet vinden!? :)
@VanTrekkenWorrieDoof wat zegt U ?
wat vermaledijde zegt...
We zitten al op een nieuw topic, vrienden en vriendinnetjes!
Femke heeft gelijk dat ze de pvv aanvalt en de pvv heeft gelijk als zij dibi aanvalt op zijn dubbele gedrag!!!! misschien dat er vanavond eindelijk een keer echt word nagedacht hier en daar!!
-
p.s. @geenstijlredactie
kunnen we na 22 mei niet elke dag een spoeddebat afdwingen..... dit is beter dan de gouden kooi!!! kunnen we stemmen via sms en van de opbrengst kunnen jullie weer een antwoordnummer en een site openen waarop referendums kunnen worden afgedwongen!
wellicht houden jullie er nog een citation en wat maybachs aan over!
Vrijheid van meningsoplezing...
*Arie geeft SwaY klopje op hoofdje*
Biertje?
Vervelende stem heeft deze man
@ Rustige
Als Haersma Buma klaarkomt stuift hij.
OT
OMG: de backstabbende martelhoax deepthroat mag nog steeds het volk vertegenwoordigen. Laffe zak stront. Ahum.
Zo dies ook weer ff klaar met praten.. mooi :)
Yes!! PvdA.
PvdA, nu eens zien hoe recht hun rug is.
Daar komen de draaikonten
@ bottehond | 20-05-08 | 20:03
.
Helemaal waar, "D66 en GL heulen selectief met reli- fascisten". Ik zelf heb helemaal geen behoefte om er op te stemmen. GL nooit, D66 vroeger wel. Ook voel ik me geen zins geroepen om Wilders te bashen, maar hij hoeft ook niet op een adhesie betuiging van me te rekenen. Rita zoekt 't maar fijn uit, haar zie ik ook niet als alternatief. Er valt voor mijn gevoel helemaal niets te kiezen, althans niets waar ik me goed bij voel.
Halsema is weer aan het zwammen...
He, toch een nieuw topic aangemaakt door GS.
Gaan we verhuizen?
Nieuw topic, piepel.
"U zit er toch naast" wat een arrogantie
Botte, ik vind je een topper (af en toe). En de figuren die jou daarvan betichten, zijn niet serieus te nemen. OT..
Wat een azijnzeiker, onze Brilsmurfmans...
Ik denk overigens niet dat HB door de selectie voor de Waffen SS was gekomen gezien zijn etnische afkomst en sexuele geaardheid.
Ik ben wel benieuwd wie de verdachte in de Puttense moordzaak is, of worden we weer met het F vd G c.q. Ferdi E c.q. Mohammed B syndroom opgescheept !?
@vander F | 20-05-08 | 20:07:
Nee... zo'n meneer heeft gemeenschap. Met het licht uit en de sokken aan.
Goed zo Femke hak er maar in.
Het zal ongetwijfeld weer met een laf excuus eindigen. Denk je nou echt dat het de oppositie gaat lukken om die oplichter Hirsch B. eruit te zetten? Die blijft nog wel een paar jaartjes liegen op het pluche net als na de IRT...
Bottehond: Inderdaad er zijn uitzonderingen en ik hoop echt dat die splijtingen gaan veroorzaken.
Denk aan Eddy Terstall, denk aan Willem:
dezwijger.blogspot.com/2008/03/balkene...
Femke heeft trouwens weer klein beetje goedgemaakt net.
@Botte
Goed idee. voelt u zich ook zo ongemakkelijk bij de ons bovengestelde die hier over ouwehoeren, plas glas.... Zo voelde ik me dit weekend ook! Maar wat kan ik doen? Ik kan plakken en dat kan U ook.
PLAKACTIE
Onderstaande tekst (met een krantenartikel uit het Parool) heb ik op onze wildplakplaats geplakt met een selectie van tekeningen van www.gregoriusnekschot.n. Dit is het enige wat onbeduidend persoontje als ik daadwerkelijk kan doen. Ik roep iedereen op dit voorbeeld te volgen!
De foto:
i31.tinypic.com/1zn4v1c.jpg
De cartoonist Gregorius Nekschot is opgepakt en op intimiderende wijze behandeld door hem anderhalve dag in de cel te zetten en zijn hele huis te doorzoeken. Volgens het OM vanwege discriminerende tekeningen over de islam en huidskleur. Ik wil niet buigen voor deze vorm van staatsterreur en hang daarom deze posters op. Dit doe ik om te laten zien dat de cartoonist werkelijk elke groepering op de hak neemt. Daarnaast hoop ik dat als u die dit leest er ook smakelijk om kan lachen. Bent u erdoor beledigd dan is dat niet mijn bedoeling geweest. Het is maar een tekening en een mening, neem het niet te zwaar op. Doe eens een glimlach maken en ga door met een schaterlach. Zie je wel lachen is gezond. Stukken gezonder dan de staat van dit land waar mensen zomaar van hun bed gelicht worden. Dat is geen humor, dat is diep triest en doodeng want wie weet bent u de volgende
Toe help een handje mee, ik ga morgen weer opnieuw plakken nadat die van mij na 4 dagen gesloopt is. Opvallend dat ik meteen mensen om me heen hadden en die van niks wisten. 6 Mensen die na mijn uitleg geheel verbaasd werden. Het is micro niveau maar wel een eerste stap.
Zwak betoog van Femke.
Buma sodemieter een eind op.
Hij blijft lullen, die bril
wordt latertje als ik femke zo hoor
HB (goh wat leuk, zelfde initialen) zuigt en gaf tijdens zijn interrupties ttv. de termijn van Boris trouwens mooi lichtjes aan hoe met waarheid om te gaan:
VZ: "Meneer HB, u heeft reeds twee maal geinterrumpeerd. Neemt u dit mee naar uw eigen termijn."
HB: "Dat is enerzijds waar..."
Nee. Dat ís waar HB!
trouwens superzet dat plasterk erbij zit. Laat nou maar eens zien wie je bent
New topic!
Juist Femke, deze actie is een smerig staaltje Moslemlikken door het CDA.
Is Femke getrouwd?
Strak betoog Femke!
Nu niet meer de PVV pesten maar liever verdeeldheid zaaien in de PvdA.
Twee statements van de politieke stemhoeren vd Ham en Halsema en de SP nog liberaler dan de VVD. Alles blijft bij het oude.
Hier komt Balin wel heel erg makkelijk mee weg. Waar is de oppositie??
Nekschot stand in van Wilders?
VermoedT. Kudt... :(
@Linkse Zakkenvuller | 20-05-08 | 20:09
Leuke analyse. Niets mis mee.
@ Linkse Zakkenvuller
Het gaat nu niet om mij, dude. Maar ik zal je ter wille zijn: mij wordt juist verweten dat ik doorlopend bruggen bouw naar de Linkschmens. Als je iets schrijft, weet dan waar je het over hebt. Ergo: domme post.
En nu weer OT, graag.
Nekshot voor het kabinet?
Opeens beweert iedereen (ook die doos in d'r bloemetjes gordijn Halsema) dat de minister LIEGT! En bij die motie van Wilders was het nog, huilie, huilie, een minister liegt niet. Stelletje huichelaars...
Halsema vermoed een complot! Alu-hoedjes alarm! (Maar ze heeft een punt...)
gregorius nekschot , ik hoop dat ie de geschiedenis ingaat als de cartoonist die een kabinet liet vallen
@vander F | 20-05-08 | 20:07
OMFG
ik zou dr niet willen neuqen. Brrr,
Hoewel...
@ spooky | 20-05-08 | 20:06
Botte vindt altijd wel een reden om D66, GL, of welke andere partij dan de zijne iets te verwijten. Dan komen er weer bronnen, beledigingen en ellenlange teksten met woorden die sinds 1934 niet meer uitgesproken zijn. Hoe hij het doet, geen idee.. Maar Botte weet altijd zijn tegenstanders iets te verwijten.
@vander F | 20-05-08 | 20:07
Komma's ..... de hele dag.
Kinky laarzen
ik voel een splijting van de pvda aankomen
In zo'n jurk zou ik ook niet durven te beweren dat ik smaak heb...
Geile Femke
Zo. Halsema bashen kan beginnen!
Haarsma probeert aardig te downsizen en aan damage control te doen
Die SP-erT durft niet: "Nee, Haersma, Nekschot had niet opgepakt mogen worden" te zeggen. Hakkelaar.
@ Spooky
Herhaal je actieoproep nog een keer voor de newbs en vakantiegangers. Hulde voor jou, ouwe linkse soldaat!
bottehond 20:03
Nee de alternatieven zijn lekker fris en wars van oppertuniteit.
Nee voor mij is en blijft er maar een redelijk alternatief!
Nou daar komt vast weinig van terecht.. eerder To be forgiven and forgotten gok ik..
Het hele kabinet zou op moeten pleuren vind ik persoonlijk, maar goed. Dat wordt toch pas 2010 ofzo...
Hij zal wel een klein tikje op de vingers krijgen, zodat het net lijkt alsof..
Zou zo'n Haersma Buma ook neuken?
Pvv=ertje deed het goed, maar dat kind moet echt eens geneuqt worden, en normaal gaan praten tis toch geen vent?
@bottehond
Deels mee eens wat GL betreft, na het betoog van Boris kan je D66 toch echt niks verwijten imo.
Ik voel een sisser aankomen...
SP is spot on!
De SP heeft toch de meeste IM-ers van Nederland?
@ copy2devnull
D66 en GL heulen selectief met reli- fascisten. Incongruenter kan haast niet. Wie daar op stemt moet zich laten nakijken.
Tja Femke zal er alles aan doen om de PVV te bashen, dat staat goed bij linzen vretend Nederland.
SP lult zijn tijd vol, pro forma natuurlijk. Veel woorden en vooral niks zeggen. Mijn Gregorius posters zijn inmiddels volgeplakt met SP stickers, red de postbode. Veelzeggend.
@CoJoNes 19:56
Is idd. essentieel. Dat Femke dat maar niet lijkt te willen begrijpen...
kan dibi niet ff opgepakt worden
die kop zet aan tot haat, wat een cartoon..
Ik moet helaas out. Ik lees straks wel dat de minister weg is.. .
Die Halsema praat weer eens uit de verkeerde scheur. PVV bashen. Net als die van de Ham van D'66. Inderdaad discussie vervuiling. Wat een lutsers.
Wie heeft de deur van Huize Avondrood open laten staan?
waar blijft lange frans?
Femke, Femke, Femke... waar ben je nou mee bezig. Domme domme Femke.
Gewoon doorgaan met pvv bashen terwijl de werkelijke vijand ontzien wordt.
Directe, op een persoon gerichte bedreiging is geen kunst. Of vindt Femke een brief met een gun er in en 6 kogels in iemands bus ook een vorm van kunst.
Een ideologie, idee, of religie kan je echter nooit bedreigen, slechts een persoon.
bottehond | 20-05-08 | 19:59
Halsema kiest consequent voor het vrije woord. Zij wilde, itt WIlders, Hirsi ALi wél beveiligen.
Heeft zich goed staande gehouden
Tsjek, kaltgestelt. Keurig, Bosma.
Het wordt te breed om effectief te kunnen worden, gegeven de beperkte spreektijd die de voorzitter toekent, ben ik bang. Jammer. Eindelijk gaat het eens ergens over, anders dan partijpolitiek.
nou zeg, gaan ze ineens weer PVV aanvallen. herhaling van het vorige debat, alleen nu met een zwakkere PVV-er. Het debat ging om een actie van het CDA. Volgens mij snapt Rutte dat nog het best.
Hirsch Bollah...
HUMOR!
Hahahaha... Hezbollah en Hamas-knuffelaars.
Bosma slaat spijkers met koppen vandaag...
Boris slaat de plank ook mis. De islam- apologeten van d66 en GL durven zich als de échte voorvechters van het Vrije Weaurd op te werpen. Grotesk. En weer gaan die lutsers de fout in door zich vet Off Topic te gaan. Dom.... onvoorstelbaar.
@Ian Curtis | 20-05-08 | 19:57
dat vond ik nou ook. Heeft niets met dit debat te maken
Principieel heeft Halsema gelijk, nu moet echter de regering aangevallen worden.
Ow god
Het verdedigen van het vrije woord betekent dus PVV bashen.
en terwijl iedereen zich zorgen maakte om de communisten rukte Adolf Balkenende lagzaam op en kon hij zijn Krieg beginnen.
Welja stelletje ongelooflijke randmongolen, ga een beetje elkaar lopen afzeiken. Wat een stelletje electorale typhushoeren, die Halsema en van der Ham.
Wie is die lulhannes die Femke de heletijd buiten beeld houdt?
Raakt kant nog wal dat pvv bashe
Boris en Femke hebben een punt maar laten we nu even eensgezind een minister naar huis sturen!
Het lijkt wel pvv-bashen. Ernst HB lacht in zijn vuistje.
Die Femke moet eens keihard genomen worden.
Patrick Bateman | 20-05-08 | 19:55
Ze had beter gewacht tot tweede termijn met aanvallen PVV.
Femke kiest voor de underdog, niet wetende dat honden in vrijheid wolfpacks vormen en de samenleving bedreigt.
Naive trut.
Halsema ziet er weer mooi uit. Kijk die mooie borstjes eens.
Laat Femke met rust, bedenk wel dat het spoeddebat met haar steun is ondanks dat zij vast gruwelt van Nekschot.
Bedreigingen zijn wel kunst. Lekker puh.
LOL @ F5-en :)
-1 voor kaakklem. Kaakklem bek vol tanden. Dhimmi.
@Halsema
Een groep beledigen of een persoon bedreigen, er is een verschil.
Neuqen Femke?
Femke kaakklem valt weer eens de verkeerde partij aan.
CoJoNes | 20-05-08 | 19:53 2 van jouw letters.
Ho Ho Femke, even focussen op de echte vijand!
Zure Halsema.
Goddomme, restcep voor Bosma. Kan zo in een tegeltje.
GeinPonempie @ 19:52
Ach ken nog zo'n debiel: klootoogje... Met zn 'weblog' het 42ste
Geen besef dat hen die zijn vermoord wij vandaag helden noemen en hen die hun hebben geschoten wij vandaag met man en macht bestrijden.
Ook weer punten voor Halsema.
Goed idee; expositie van de Heeramohammeds op het ministerie van onderwijs.
De interruptie van Femke kan ik wel raden, stelletje hypocriete PVV-ers. Gaat over het sigaretten pakje van extremist. De vrijheid versus de beperkte vrijheid van de PVV adepten.
@CoJoNes | 20-05-08 | 19:53:
Even denken... wie reaguurt nu niet....
Steek die brillepoot niet in je oog Ernst...
+1 voor link naar McCarthy.
punten voor Bosma en DDR noemen.
LOL@ Velleman (vzmh) en f5-en
Wie is Bosma op GS?
al 3 jaar te f5'en lol
Hahaha Velleman (vzmh) +1
@ CoJoNes
Het masker van kaakklem gaat vallen.
Muahahha VZMH
LMAO
3 jar lang f5 en
Velleman (vzmh) Briljant!
LOL@Velleman(vzmh)
@ gerimpelde voorhuid | 20-05-08 | 17:55
Dat je mag lijen aan kanker onder je voorhuid, met je uitspraak "EHB mag Gregorius Nekschot best wel afschieten in de duinen".
beetje teveel anti moslim, verder goed pittig..
Oei. Jammer dat Bosma de kans niet aangrijpt om níet over moslims te beginnen, maar fundamenteel debatteert.
Goed verhaal, PVV?
Gaat goed PVV maak ze maar van kant die arrogante strontzakken
Rutte is zeker goed bezig!!!
Ook respect voor boris!
jammer dat de voorzitter niet inziet hoe belangrijk dit debat is en dat dit tot op het bot moet worden uitgesproken.
Het is nog maar de 1e termijn..... dus ik blijf nog even hopen
ÇDA heult met die andere relifascisten:
www.gregoriusnekschot.nl/images/balken...
Sterke Ham, sterke Rutte, heel sterk begin van de PVV.. Niet verwacht..
Rutte is lekker bezig. Toch maar VVD stemmen?
....
Ehm.... nee.
kijken of de pvv wat klaar maakt
*plop*
Apart dat WIlders zelf niet spreekt.
Ben benieuwd hoe laat Retecool, Fok!, en Lucas worden genoemd.
Ik had niet gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar:
Goed gedaan Rutte!
GS in de notulen van de TK.
Tssss.
gefeliciteerd jullie zijn genoemd
sjaakdeslinksesul | 20-05-08 | 19:47
Wordt het toch nog gezellig !!
Geenstijl !! Geenstijl !!
gerimpelde voorhuid | 20-05-08 | 19:41
-
''Joodse indie kampgangers? Mooier kun je het bijna niet bedenken.''
-
Ik bedenk het niet, droplul, het stroomt door m'n aderen.
Zo hee, de zoon van god kent Geenstijl
Feli GS!
Hey, GS genoemd
En genoemd
Als je dan toch zetels wilt terug winnen, dan mag het wat mij betreft zoals Rutte dat doet.
Super; Rutte is oprecht boos; hij brengt meteen een hoop los. Beter dan van de Ham, die had het een beetje ingestudeerd.
Rutte > Verdonk op dit moment
Wij van de VVD willen dat Mohammed wordt opgehangen?
bottehond | 20-05-08 | 19:48
Eerste keer dat Rutte écht als liberaal doorkomt.
ben benieuwd wat de PvdA gaat doen
Rutte is beaus. Haersmegma Buma: "zielige vertoning". Arrogante relifascist. Pak hem, Rutte. Slopen dat CDA!
Haersma Buma, de stille hoop van Starf*cker.
"Zielige vertoning?"
Woehahahaha!
Karel Martel | 20-05-08 | 19:39
Oh ik ken ze wel hoor. Zag ook laatst een dominee in gesprek met Arie Boomsma over "twijfel". Uiterst sympathiek.
Rutte heeft eindelijk een thema te pakken waar hij wat mee kan.
Tss, wat is nu de zielige vertoning, van Haagsma tot Buursma tot Hezbollama?
wow, Rutte is zielig............
Rutte +10
nekschot
yup ! Kudos ! Rutte.
Kom d'r maar in ÇDA!
Het altaar van normen en waarden, hehe
Dit artikel op de website ven Gregorius N. heeft zeker niets te maken met de ijver van Hezbollah Ballin...
http://gregoriusnekschot.nl/blog/index.php?title=hirsch_de_muilkorver_ballin&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Verband met Fitnadiskussie en moord op Van Gogh is iig. al expliciet gelegd.
Rutte is goed bezig. Kudos.
@gerimpelde voorhuid
Ga jij eens het smegma onder je voorhuid poetsen, het stinkt namelijk.
Wat is überhaupt de relatie tussen iemand van bed lichten en het niet kunnen achterhalen van een identiteit? Dat je er langer over doet, pleit niet voor het OM, maar het kan. Echter, het een en het ander heeft toch geen enkel verband met elkaar?
@gerimpelde voorhuid: Jan peter ga eens naar de kamer, Ernst heeft je morele steun nodig ipv hier te trollen
@gerimpelde voorhuid
Zoek een nick, pubertje.
rutte weer bizar bezig... is de line-up ook ergens te vinden?
@ gerimpelde
opbokken, dhimmi.
Een diepe buiging voor Boris, ben trots op deze VOLKsvertegenoordiger.
Gedänkenpolizei muss sein, alles blijft toch zoals het is met die christenhonden aan de macht.
Het is zeker lunchpauze in de Kamer.
@bottehond | 20-05-08 | 18:16
niet zo janken (alhoewel honden dat altijd doen).
"Overigens las ik dat een collega tekenaar van hem de technische kwaliteit van de cartoons van Gregorius roemde."
En? Is die ene mede tekenaar (sic) nu bepalend om shit tekeningen trend settend te maken?
Joodse indie kampgangers? Mooier kun je het bijna niet bedenken.
Geeft niet hoor. Ga maar lekker door.
Uw tijd is om.
Boris stelt wel exact de juiste vragen, dat is hem wel te prijzen.
To the point komen Boris!
@ El Donkey
CDA = fascisme.
Karel Martel | 20-05-08 | 19:39
Jawel hoor, maar dan zijn ze hard op weg ongelovig te wordne.
Zit weer geen hond in die kamer.
Hirsch Ballin zegt straks beetje sorry, en dan glas, plas, alles blijft zoals het was.
Los daarvan, Boris doet het aardig tot nu toe
@Vigil | 20-05-08 | 19:35
Triest, My bad
sjaakdeslinksesul | 20-05-08 | 19:31
Op enige zelfkritiek of zelfrelativisme heb ik nog geen enkele gelovige kunnen betrappen. Lijkt me ook onvermijdelijk, twijfel is dodelijk voor elk geloof. EHB kan gewoon geen weerstand bieden aan zijn reflexen, net zo min als de gemiddelde onderworpene. Maar nu effe luisteren.
leuk begin..
Ik begrijp dat er geen nieuw topic komt?
Uiteraard de 2e optie sjaak!
ik hoop dat zij vanavond de sjaak zijn!!
tis begonnen
Maaier | 20-05-08 | 19:33
Lol@ Boris, again!
*nootjes pakt*
Dat wordt weer een spannende avond, met een teleurstellende afloop!
EHB heeft nogal wat papier nodig. Wat een dik dossier
Nou Boris...
@willem30008 1933
Hoe durf je durven te spellen met een F ?
feest begint eindelijk..
Verkiezingen verkiezingen verkiezingen verkiezingen verkiezingen
En we zijn begonnen!
Miretra | 20-05-08 | 19:31
Avonddebatten beginnen altijd te laat, uitbuiken, roken, koffie drinken moet ook allemaal gebeuren na het eten. En geef ze eens ongelijk.
@fuckje | 20-05-08 | 19:08
Voor de helderheid, je bedoelt de BH die je dan aan hebt en niet èèn uit de kast? Ja even for the record, verder ben ik bang dat je gelijk hebt.
Hoe durfen jullie een (ex)jood af te beelden in NAZI-kleren.
vander F | 20-05-08 | 19:21
Ik vond ze eigenlijk ook wel koddig, net allemaal kleine spinnetjes.
(SD begint nu)
@Karel Martel | 20-05-08 | 19:30 ,
WoW!
Ballin is toch een (ex)jood/katholiek. Foto zal het zeker goed doen in de Ha'artz. Zeker als daarbij die tekening van het artikel "De verboden cartoons" (slavernij) van Nekschot wordt geplaatst. Dan vervangen we die donkere man voor een jood met als onderschrift: Nu ook slavernijmonument voor de westerse belastingbetaler. Verder moet je er dan bij vermelden dat de man op de foto (Ballin) de cartoonist een paar corrigerende tikken op zijn billen wilde geven vanwege zijn op zijn minst beledigende tekeningen. Kijken hoe ver je komt met je recht op vrijheid van meningsuiting. Het zou mij niks verbazen als Geenstijl, inclusief zijn onderontwikkelde rechtse leden, vanaf dat moment wordt gecalssificeerd als spin-off van Stormfront.
Karel Martel | 20-05-08 | 19:20
'Het verbod op godslastering heeft vrede- en respectondersteunende effecten in de samenleving. Het gaat om vreedzame en respectvolle verhoudingen in de samenleving.'
Wat zegt zo'n man, toch niet dom of onbelezen, nu eigenlijk? Als je hetzelfde soort argumenten hanteert als je het over belastingwetgeving hebt, wordt je voor gek verklaard.
vander F | 20-05-08 | 19:21
www.google.nl/search?q=%E5%8D%8D&i...
Overigens zonet van een bevriende lerares het eindexamen VWO geschiedenis gekregen. Er staat me toch een spotprent in...
Aangezien de minister van OCW ook moet komen, kunnen ze m mooi het belang van satir euitleggen aan de hand van dat examen.
@Miretra | 20-05-08 | 19:08 ,
toch maar een thumbs up, vanwege die schattige swastikaatjes 卍
Kan dit ook op de agenda?
www.staatscourant.nl/staatscourant/nie...
Zijn we er gelijk helemaal van af, van dat middeleeuwse gezeik.
We leven godtverdhimmie in 2008, stelletje onderworpenen !!
*Decaf in beraad neemt*
fuckje | 20-05-08 | 19:08
Op het Plein moet je zijn.
El Donkey | 20-05-08 | 18:22
Mooi geschreven.
sjaakdeslinksesul | 20-05-08 | 19:05
die 2e optie denk ik. Ze weten het zelf dondersgoed en gaan er gewoon vanuit hun prietpraat geslikt wordt. Bah.
@jeroener | 20-05-08 | 18:44
Tja en wij zitten gewoon maar een beetje lafjes te reaguren. In veel landen om ons heen zou dit niet gepikt worden, en waren er al lang wat mensen de straat opgegaan om dit kenbaar te maken. Laf klootjesvolk blijven we toch met z'n allen...
.
Omdat SS-Reichsführer E.H. Ballin ons dan allen op zou laten pakken door zijn Gestapo, en af laten voeren per Betuwelijn, naar opvoedingskampen...
Nekschot was ook niet gek, daarom tekende die onder een pseudoniem. SS-Reichsführer E.H. Ballin heeft hem toch gevonden... Beangstigend he?
@fumbduck | 20-05-08 | 18:57
Zocht je deze?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/...
't Wordt een koppijn-debat. Geen vuurwerk, slechts hier en daar wat lichte verontwaardiging, en dan volgt de nachtkaars.
Als H.B. vandaag moet aftreden eet ik morgen m'n beha op, op de Grote Markt alhier.
vander F | 20-05-08 | 19:05
De vraag is, moeten we op het NSB knopje drukken bij tube-guurder meinona of niet.... afwegingen...
Ein schlechter FotoFick.
HB krijgt slechts de graad van SS-Sturmhauptführer ( kapitein)
moest dat niet
SS-Oberstgruppenführer (hoogste generaal) zijn ?
El Donkey | 20-05-08 | 18:22
Stuitend die arrogantie... "waarom zou hij anders een pseudoniem gebruiken?" ... en verder om de zaak heenlullen, want niemand maakt er bezwaar tegen dat de rechter een uitspraak doet, zelfs Nekschot zelf niet. Zou zo'n gristenlul dat nou zelf wel geloven wat ie opschrijft of denkt ie dat jij zo stom bent om het te geloven?
Ik hoop op flink wat 'vuurwerk'
Ahh, daar is ie, EHB in da house
www.youtube.com/watch?v=wlhM3yGaOgo
jeroener | 20-05-08 | 18:44
Het is erger, veel internethelden roepen straks weer "hup Balkie" als het over opstandige negers als Ayaan gaat, om over hun stemgedrag maar helemaal te zwijgen.
btw.
wanneer ben jij voor het laatst de straat opgegaan?
OffT: Topic over LAKS is kwijt? kan het nergens vinden hier?
home.hetnet.nl/~hansijmulder/
verklaring stichting pers en prent + wat spotprentjes
19:30 begint het...
www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plena...
jeroener | 20-05-08 | 18:44
In België, Duitsland, Engeland gaat men regelamtig de straat op om te protesteren tegen dit soort kwalijke zaken. Neen. Helaas, ook daar zijn burgers gewoon lamstralen. Bovendien moeten ze daar ook werken.
Tja en wij zitten gewoon maar een beetje lafjes te reaguren. In veel landen om ons heen zou dit niet gepikt worden, en waren er al lang wat mensen de straat opgegaan om dit kenbaar te maken. Laf klootjesvolk blijven we toch met z'n allen...
ethan_joy | 20-05-08 | 18:26
Ik ken het bericht.Had het al gelezen. Merkwaardig toch dat dit mens, dat ze niet allemaal op een rijtje had, nog zo geliefd was.
Een normaal mens prikte er al lang doorheen.
Maar je in dit land, kruipt een massa mensen voor de monarchie.
Maar back to buisiness: Hirsch Ballin.
De foto hierboven misstaat niet: de man zou zo een kloon van Himmler kunnen zijn.
19.30 voortzetting vergadering 2e kamer over nekschot
Leuke pica van SS-Reichsführer E.H. Ballin.
Heil Ballin!
knerf | 20-05-08 | 18:19 over die monarchie moest je dit: www.standejong.nl/ misschien maar ns lezen
jaja actie is reactie beste reaguurdertjes!
hieronder het antwoord van de cda op mijn mail met daarboven weer mijn reactie..... snappen jullie het nog?
het is me nu allemaal duidelijk gregorius is gewoon schuldig!!!
ahum.............
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer biskop,
Ik neem aan dat u het standpunt van het cda vertegenwoordigd
uiteraard ben ik het ermee eens dat niemand onterecht benadeeld mag worden.
Naar mijn mening kan een tekening niet discrimineren aangezien dit slechts een afbeelding is.
Aanzetten tot haat, in welke vorm dan ook, moet uiteraard streng worden aangepakt.
U schrijft
De acties van het OM zullen uiteindelijk in de rechtzaal tot beoordeling komen. Zo werkt dat in de rechtsstaat Nederland.
Uiteraard heeft u hier gelijk in, maar hoe kan het dat het OM tekeningen verbied, Tekeningen die voor sommige ongemakkelijke waarheden verkondigen maar zeker geen haat zaaien of discrimineren. De tekeningen zijn allemaal gemaakt in reactie op gebeurtenissen in o.a. de politiek.
Nu we het toch over haatzaaien hebben wanneer worden de mensen die vanuit hun geloof oproepen tot dood en verderf eens opgepakt? Volgens mij zijn er zelfs geluidsbanden e.d. uit een bepaalde moskee waar word opgeroepen tot oorlog tegen ongelovigen en andersdenkenden. Ik zie alleen maar dat dergelijke figuren subsidie ontvangen en steun krijgen van politici zoals u.
Begrijp mij niet verkeerd ik zou ervoor sterven om u, of welk gelovige dan ook , in vrijheid zijn geloof te laten belijden ook al ben ik zelf atheist.
Naar mijn mening moet de scheiding tussen kerk en staat echter zeer ernstig worden genomen.
Uw partij werkt mee aan het verkondigen van een mening die in bepaalde groepen haat zal zaaien tegen gregorius, dit is meer dan schandelijk!! hoe kunt u dit verklaren?
Erens binnenvallen met 10 agenten noem ik niet echt respectvol omgaan met de medemens. zeker niet als er in de wet is vastgelegd dat er voor een dergelijke actie een misdrijf moet zijn begaan waar 4 jaar cel op staat.
Het pseudoniem is gekozen omdat theo van gogh met een doorgesneden keel en een briefje in zijn buik lag en niet omdat gregorius voornemens was de wet te overtreden!! het is walgelijk dat u met een dergelijk argument durft aan te komen zetten!!!!!!
Ik vind het schockerend om te zien hoe u met de waarheid omgaat en ontkent dat wij letterlijk bedreigd worden, tegen een lullig tekeningetje durft u echter wel!!
ook de acties van de Mp rondom Fitna waren ronduit schandalig en zeer vooringenomen
Zoals u zult begrijpen zal ik nimmer op het cda stemmen en een ieder oproepen dit ook niet te doen
overigens was u de laatste van de politieke partijen die ik heb aangeschreven die heeft gereageerd
Ik wens u een hoop wijsheid toe, wellicht is ht een idee om de serie cosmos van carl sagan eens te bekijken tijdens het volgende partijcongres
--------------------------------------------------------------------------------
Subject: RE: Gregorius nekschot
Date: Tue, 20 May 2008 17:50:25 +0200
From: j.biskop@tweedekamer.nl
Geachte heer .....,
De kwestie Nekschot heeft de discussie over de vrijheid van meningsuiting nog weer eens scherper over het voetlicht gebracht. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar dat is respectvol omgaan met de medemens ook. De rechten van de een om zich te uiten, mag geen vrijbrief zijn om te treden in het recht van de ander om zich vrij te voelen. Als de mening van de een leidt tot discriminatie van de ander of wanneer meningen verkondigen haat zaaien wordt, dan wordt een grens overschreden. In ons land is het de rechter die uiteindelijk bepaald waar de grens ligt en of deze ook daadwerkelijk wordt overschreden.
De actie tegenover de cartoonist (die kennelijk al wist dat zijn tekeningen heel erg ver tegen dan wel over de grens zouden gaan en daarom koos voor een pseudoniem) moet dan ook in het licht van het bovenstaande worden bezien. De acties van het OM zullen uiteindelijk in de rechtzaal tot beoordeling komen. Zo werkt dat in de rechtsstaat Nederland.
Overigens vindt vanavond nog een spoeddebat plaats.
Met vriendelijke groet,
Jack Biskop
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Loopt natuurlijk met een sisser af. Excuses (denk aan de sorry-democratie die dit land heeft), zal nooit meer gebeuren, etc.
En hupsakee naar het volgende schandaal in deze bananenmonarchie.
Geen motie van wantrouwen maar hooguit van treurnis of afkeuring of wat ze ook maar in de Kamer kunnen verzinnen als ze de kool en de geit willen sparen.
Sinds wanneer maakt het OM eigenlijk uit wat wel en niet mag in dit land?
Is de rechtspraak afgeschaft in dit land?
gerimpelde voorhuid | 20-05-08 | 17:55
Dhimmie uit domheid. Knap, anno 2008. Overigens las ik dat een collega tekenaar van hem de technische kwaliteit van de cartoons van Gregorius roemde. U is een onnozel Mensch. Echter: lef heb je wel. Jezelf zo te kakken zetten op GS, waar tout 0031 meeleeest.
Neem die rotzooi nou gewoon eens op in plaats van een live stream te linken die nu al lang niet meer live is.
Maken jullie je niet druk. Die gozer die ze op de dam hadden opgepakt omdat hij anti-semtische leuzen op zijn spandoek zou hebben staan, hebben ze ook weer vrij gelaten. Niks aan het handje, doorlopen mensen. Eigenlijk wel vreemd dat er toen geen spoeddebat was. Dat was toch ook schending van het recht op vrijheid van meningsuiting. Misschien omdat er joden in het spel waren. Stel dat er een precedent zou zijn geschapen waarbij je hetzelfde over joden mag zeggen als over andere mensen.
zullen we hem effe 'opzoeken'
Ik heb gewoon precies het zelfde plaatje gemaakt, alleen vind ik de mijne beter gelukt, misschien moet ik hem maar op dumpert zetten.
@Ab van Nassau 17:50
Afkeuring, wantrouwen... Nope. Zal idd. niet. PvdA heeft te veel te verliezen momenteel. Als men daar al wérkelijk bezorgd is over de Moedervrijheid onzer Vrijheden. Maar met 'n beetje geluk raakt onze Ernst welzeker flink (politiek) beschadigd.
Trouwens, hou een sop met dat pleiten voor een volledige DNA-databank aub. Je maakt m'n handel kapot!
De kop past prima bij de pet.
EHB mag Gregorius Nekschot best wel afschieten in de duinen, de kwaliteit van de cartoons is toch ook om zo iemand uit de gemeenschap voor altijd te verwijderen.
Wat een stelletje huilebalken hier.
@Miretra | 20-05-08 | 17:51
Worden er dan 5 tot 6 en Verbeet kan weer geen orde houden.
Agent327 | 20-05-08 | 17:48
de kenau heeft, je weet wel degene die zich voorzitter van die club noemt, bepaald dat het 4 minuten wordt... op zich wel goed, gelijk je punt maken en afbranden die gast
ze drinken een glas, doen een plas en alles blijft zoals het was...
Agent327 | 20-05-08 | 17:48
Ik stel voor 4 minuten.
*voorzitter: dat gaan we anders doen: 4 minuten!*
@EK055:
Volgens mij is Albayrak best lief.
En hartstikke zielig.
Je zal door je partij toch maar benoemd zijn tot secretaresse van Hirsch Stalin!
Loopt weer met een sisser af ! de CDA PVDA junta zal alles doen om in het pluche te blijven... dus HB wordt gewoon niet weggestuurd !
Ik heb nog een tip voor HB laat van alle Neder en Medelanders DNA afnemen en in de database zetten , dan kunnen we heel wat schorem opruimen (zie Puttense moordzaak) Zal wel niet mogen van de PVDA, privacy enzo de privacy van Gregorius telt niet mee... die mag door een baardman vermoord worden en kunnen ze in de kamer weer spreken vane een zwarte dag in Nederland.....
weet er iemand hoeveel spreektijd er is? 3 of 4 minuten?
19:30 it is dus.
*Heeft beeld voor ogen van stamvoetende JPB met Bos en EHB en drukt bos op het hart dat de PvdA de boel bij elkaar houdt en niet het kabinet gaat opblazen*
Het zou mij overigens niet verbazen als er iemand daadwerkelijk continue zit om te roepen dat het debat om 19.30 wordt hervat... NIet dat ze een bandje er voor hebben..
bottehond | 20-05-08 | 17:28
We hebben allemaal joodse ekjes heur...
--
Bigi Bana Boy | 20-05-08 | 16:53
Eens.
Koppel het technisch instrumentarium aan de door moralisten gewenste wetgeving en je hebt een dictatuur, zo eentje die je nergens meer kunt ontlopen, zelfs niet in een bootje tussen het riet.
Redelijkerwijs kan alleen de val van Hirsch Ballin de uitkomst van dit debat zijn. Motie van wantrouwen dus. En als het CDA deze gang van zaken niet aanstaat dan treden ze toch gewoon fijn af! Het lot van het kabinet ligt in handen van de PvdA. Normaal gesproken gaat bij die club partijbelang voor landsbelang. Zou wel een keertje aardig zijn als dat eens omgedraaid werd vanavond.
Uberlol @ me163komet | 20-05-08 | 17:31
Bigi Bana Boy | 20-05-08 | 17:30
-
Ik deel je mening over jouw 'informatiebankschroef', maar ik kan me niet voorstellen dat er geen hedendaagse variant op de brandende registratiekantoren van toen valt te verzinnen...
@redactie
Geen nieuwe update?
Bigi Bana Boy @ 17:19
Consequent of consistent? Wat bedoel je precies?
Ja, je moet je gabbertje niet op de voeten trappen of voor zijn tenen stoten. Wat is het nou? Ik voel me zooo dom...
Sway,
Geyle pica! Die boa constrictor staat je echt heel goed.
*gaat er ook vandoor, gehandicapten pesten*
Dag vrolijcke vrienden!
bottehond | 20-05-08 | 17:28
-
*herkenning, herkenning*
... maar dan eauk een jeauds-duitse(transport), nederlands-indische (burma-lijntje) en haagsch-friesche (grebbeberg, mofje pesten) achtergrond heeft...
Uiterst onbeschoft om deze man in een Waffen SS uniform af te beelden.... zeker ten overstaan van de 25.000 Nederlanders die in de Waffen SS hebben gediend. Zo onfatsoenlijk waren die mensen nou ook weer niet.
@Bertus Betonsloper,
In de toekomst kijken is altijd lastig. In het begin van het Net in NL toen de meute zeg maar wakker werd hoorde ik vooral in de media de meest fantastische en ook onvoorstelbaar domme voorspellingen over de toekomst en het gebruik van het Web, gedaan door mensen die er twee maanden daar voor nog nooit van gehoord hadden. Dat gezegd hebbende kun je wel degelijk een redelijk voorspelling maken, mits je in staat bent je enigzins los te maken van het heden en van utopieën. Om een lang verhaal kort te maken zie je nu al grootschalige integratie van systemen die voorheen los van elkaar stonden. Ik noem telefonie, het Net, TV enz enz. Verder zie je dat praktisch alle instanties en bedrijven steeds meer hun zaken (exclusief) via het web doen.
Dat zal nog veel verder gaan, tot het punt dat er sprake zal zijn van één groot netwerk (gebeurt nu al .. denk aan VOIP of internetten op je mobiel). Omdat het een goudmijn voor overheden en inlichtingendiensten is zullen die steeds vaker gegevens willen hebben (en ook dat gebeurt nu al op grote schaal) en zullen ze steeds meer, op zich individueel verdedigbare, redenen vinden om weer meer data over ons te verzamelen. Tot het moment dat we volledig met ons kloten in de informatiebankschroef zitten. En dat moment komt zonder enige twijfel. Ik ben noch een pessimist noch paranoide. Het is gewoon een kwestie van rustig en helder ananlyseren wat er nu gaande is en die lijn doortrekken naar de toekomst.
I shit you not. Mijn ex (jeaudsch) heeft zich altijd afzijdig gehouden van de discussies over islam en de ontwikkelingen in de samenleving.
Na Gregoriusgate heeft ze zich voor het eerst uitgelaten over een en ander. Ze zegt: "Ik heb die Balkenende nooit vertrouwd. Als zulke types aan de macht komen keert het kwaad vanzelf terug. Idioot dat we maar één generatie gevrijwaard zijn geweest van de fascisten. Het is gewoon weer terug".
Haar vader (Indische kampganger) was altijd zéér geengageerd qua politiek (ouwe PvdA- bons). Daarover: "Hij kwijnt weg door wat er gebeurt. HIj trekt zich volledig terug uit de samenleving."
Ik acht hun beider oordeel zeer hoog. Ze hebben gelijk. Dat hebben mijnkanaries altijd.
fuckje | 20-05-08 | 17:18
deze slecht uit haar woorden komende mevrouw schijnt onderdeel uit te maken van onze regering.... sssst, niet verder vertellen...
@Atheisme.nu | 20-05-08 | 17:23
Gezien de manier waarop ze kunnen klokkijken in de kamer, zou het wel wat later kunnen worden. Balin moet natuurlijk wel tijd hebben om zijn galgemaal in het restaurant op te kunnen eten
Damn......
19.30 pas. Hele middag zitten verkloten.
KudtTweedeKamerlulijzers
@klaas.heitinga | 20-05-08 | 17:22
is dat zeker?
kan ik nog even naar de kroeg.
Tot over een uur of 2
Spoeddebat om 19.30
@Bigi Bana Boy | 20-05-08 | 17:19
LOL.
@Kniftig,
Als je nou consequent wilt zijn, zou ik op dit topic nou juist over tieten beginnen. Krijgt mijn maatje Klootoog helemaal schuim of zijn mond als ik hem een beetje goed inschat.
Bigi Bana Boy | 20-05-08 | 17:06
-
Elk netwerk is plat te leggen; hoe geavanceerder de technologie, hoe eenvoudiger vaak het middel... Helaas is de kans groot dat anarchie de uitkomst van een platgelegde Bigi Brother is, maar ja, het kan ook niet altijd meezitten he....
Ik zie nog steeds een buitenlandse mevrouw in een vaal hemd op het spreekgestoelte.
Gelukkig is er geen reet op TV vanavond, dus dan maar een beetje aan de politieke stream gaan hangen
Als het kabinet nou niet zo controversieel en on-Nederlands zou zijn, zouden er misschien ook inet zoveel vragen over zijn.
Mooie foto van Ernst Hirsch Ballin.
@Bigi Bana Boy | 20-05-08 | 17:11 ,
spoeddebatten over wat dooie dieren en schoenmaten,
ongelofelijk, wat een geneuzel.
Kan wel waar zijn van Leerdam maar een groter probleem is juist op dit moment de enorme tsunami aan kamervragen en aanvragen van spoeddebatten over relatieve onbenulligheden met de SP, PvdD en PVV als hoofdschuldigen. Bekend is dat kamer- en kabinetsleden niet gelukkig zijn met deze ontwikkelingen.
Om 19.30 gaat het spoeddebat beginnen.... tegen die tijd maar een nieuw draadje maken!
spoeddebat om 1930 vanavond.....
@ SwaY
Hij weet echt alles kan ik je vertellen!
@Balsaq,
Sommige stukjes van het web wel maar maak je geen illusies. Het is een kwestie van tijd en prioriteiten. Bovendien is het web maar één component, ik heb het ook over CCTV, (mobiele)telefonie, het grootschalig koppelen van databanken enz enz. We hangen. Nu nog niet helemaal maar die tijd komt zonder enige twijfel.
@ranqneuzeKleinburger
juistum!!!
@Bigi Bana Boy | 20-05-08 | 16:53:
Jij hebt zeker nog nooit van Tor, I2P, Freenet, GnuNet en anderen gehoord. Het net is nog steeds een vrijplaats.
Dit is de eerste keer dat ik een duitsch historisch uniform iemand goed vind staan... alleen dat totenkopf logo vervangen door een jezuieten kruis en dan zijn we er.
Ze temporiseren. De typhushonden. Kijken of het brandje al is uitgegaan zonder iets te doen. Dat is zeker intelligent! Klootzakjes. Nu weer wachten, media bespelen, Azijnbode, P&W en alle andere 'NSB'-ers inschakelen om de opinie te beinvloeden en als dat niet lukt, mark my words, wordt GS geattackeerd! Het wordt namelijk echt link nu, een intellectuele discussie met een zeer grote policor-impact. Dat moeten ze winnen. Zal ook wel uitlekken dat ie porno op zijn PC had staan. Helemaal smerig zou het worden als ze daarbij vermelden dat niet duidelijk is of het kinderporno betreft (gewoon bij eerste plaatje meteen persbericht).
OEPS! Mijn aluhoedje viel op de grond. Enfin, ik ga verder met andere dingen. Exit dus.
De hele tijd maar die türkçe snorremans van een Albayrak in beeld... gewoonweg horizonvervuiling, dat mens.
@Miretra,
Idd, maar het einde van het Net als vrijplaats was natuurlijk al vanaf de eerste dag te voorspellen. Dat was het alleen maar tijdelijk omdat overheden er weinig kijk op hadden en in eerste instantie totaal onderschat hebben hoe groot het Net zou worden (dat geldt trouwens voor heel veel mensen uit die tijd). Dus wat er nu gebeurt kon je al zien aankomen. De volgende stap, en dat is minder alu-hoedjes achtig dan het in eerst instantie klinkt, is het misbruiken van alle communicatie middelen (Net, telefoon enz enz) om een totale controle over de massa te krijgen. Overal om je heen zie je het al gebeuren en het zal nog veel verder gaan. Ik ben bepaald geen conspiracies aanhanger zoals bekend mag zijn maar ben er van overtuigd dat we dag in dag uit de implementatie van Big Brother aan het meemaken zijn. Een cliche van Godwin magnitude maar het gebeurt wel ... stap voor stap, tot het informatienet zich geheel heeft gesloten.
El Donkey | 20-05-08 | 16:44
je bedoeld; voor het wet T-shirt effekt?
Ons zo lang laten wachten is aanzetten tot haat!!
spoed is prioriteit - prioriteit is nu!!
-
We weten allemaal wie dit land echt draaiend houden! Onze economie zakt op het ogenblik in omdat de reaguurders allemaal aan het kijken zijn.
-
kan iemand even een emmer water over albayrak heenstorten?
ik neem aan dat ze niet zo'n verrijdbare douchedak hebben in de 2e kamer.
Je kunt toch ook gevangenisstraf opleggen als je niet betaalt? Een week per duizend euro, en boven de 52.000 additioneel een jaar per 100.000. Zoiets. Maar ja, neuzelen in de marge. Zucht.
Een spoeddebat, daar is toch spoed bij? Dat moet toch zo spoedig mogelijk? Nu meteen bijvoorbeeld?
Ik begrijp weer eens niets van politiek.
@Muldert@16:27
Om even correct te zijn; Het spoeddebat is aangevraagd tijdens de regeling van werkzaamheden, NA het vragenuurtje.
kent iemand die mop van dat spoed-debat??? ze gingen niet!!
Voor de politieke lichten; vandaag was vragenuurtje, in vragenuurtje is spoeddebat aangevraagd, datum en tijd van spoeddebat volgt nog, is niet nu dus...
die vrouw op de tribune is Ernst Hirsch B.
ssssssstt niet verder vertellen
Geachte Voorzitter, ook de fractie De Jonkheer is absoluut voorstander van een sms service. Geen verdere vragen voorlopig.
@CoJoNes | 20-05-08 | 16:05
Dus die vrouw op de tribune is ingehuurd?
Hey Geenstijl, kunnen jullie geen SMS-service beginnen. Ik zou wel een SMSje willen op het moment dat het debat begint.
@Duikduivel | 20-05-08 | 16:08:
Gelukkig maar. Je weet maar nooit tegenwoordig.
Voetbal is voor meisjes..
@Reinaert | 20-05-08 | 16:06
Die bedoelde ik idd.
Mijn reaguurseltje was niet serieus bedoelt;)
@cojones
voor het eerst sinds dagen een klein glimlachje op mijn gezicht!!
thanx mate!!
@Duikduivel | 20-05-08 | 16:03:
www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plena...
Bedoel je? Niks nekschot, electronisch derdenbeslag, deurwaarders dusch.
Het schuim der natie, bloedgeldincasseerders, Volk & Vaderlandverkopers. Het laagste van het laagste. mislukkelingen, gesjeesde studentjes. Bah!
@N=1: het is een CDA'er die leven niet in "de Moderne Tijd"
@Iko Nal | 20-05-08 | 16:01
Volgens indymedia is van der Camp alleenstaand. Stond met foto en al op hun website in brazilië.
Deze politieke muizen hebben het over de kosten van beslaglegging. Niet over het gemak van beslaglegging, een maatschappelijk probleem, nee, over de kosten. Of het een opaar tientjes meer of minder kost. Rot toch op stelletje kneuzen daar in de Tweede Kamer der Staten Generaal.
Ik wil de aal zien kronkelen. Und schnell!!!
Is'tie al afgetreden, gelouterd door het inzicht dat we in de Moderne Tijd gewoon mogen zeggen of tekenen wat we willen?
Dat is apart.
Op www.tweedekamer.nl gaat het wel over Nekschot;)
Wanneer komt nu dat debat waar Hitler Ballin een schop onder zn kont gaat krijgen..................
CoJoNes | 20-05-08 | 15:58
Hirsch en cartoons... Donner en vloeken.... dit blijft niet bij pedo's.
Ook zielig voor die man. Heeft ie speciaal z'n vrouw uitgenodigd op de publieke tribune omdat hij eindelijk gaat spreken, zit er geen kip in de zaal.
@Folkert Meinhof | 20-05-08 | 15:40
Grappig, dan hebben ze hetzelfde uniform. Had ik niet verwacht van de PVDA-jugend. In dat geval moet ik ze toch even een mailtje sturen. Wie wil er nou gezien worden in hetzelfde uniform als Bush & Co. Dat uniform staat voor het leegplunderen van je eigen land, zoveel mogelijk subsidie en overheidcontracten aan vriendjes geven (waar is de vrije markt), zelf in buitenlandse en geindexeerde obli's beleggen terwijl je tegen de bevolking zegt dat er niks aan de hand is (2004/2005), kunstmatig (rente 1% + versoepelen regels om te lenen) de economie er boven op helpen (recessie 2001) zodat jij tijdens je regeringsperiode de bloemetjes buiten kan zetten (gaat wel ten koste van de toekomst), oorlog beginnen op basis van valse bewijzen, ENRON (deregulatie), Wall street vriendjes paaien, vreemde wetswijzigingen m.b.t. regulatie van financiele markten (hoor je in de nabije toekomst nog wat over), enz enz enz enz enz. Ik kan je het boek van Alan Greenspan aanraden; Een turbulente tijd. Het is vertaald naar het Nederlands. Alan Greenspan, ook zo'n vriendelijke man die dat mooie uniform naadloos paste, maar berouw kreeg.
CoJoNes | 20-05-08 | 15:56
Algemene stemmen idd.
Ik haak af, dat debat komt vandaag niet meer als je het mij vraagt.
@Miretra | 20-05-08 | 15:56
Precies. Wie bepaalt of een site geblokkeerd moet worden? UIteindeljk zijn dat toch altijd het CDA en de PvdA.
Goed, ik ga ook maar even boodschappen doen dan. Natuurlijk bij de Super de Boer, want wat de Boer niet kent, dat verkoopt 'ie niet.
(Deze reclame werd u aangeboden door koerbagh ® reaguurservices Inc., Ltd., GmbH. SA, BV.)
=out
KidC | 20-05-08 | 15:54
Dus lok-vrachtwagens mogen eigelijk ook niet? Interessant.
het gaat weer niet over der hirsch. een fris neusje halen
* okay.. zit stil
Tegen wie praat die man er is niemand .
Heeft het CDA al een plan ingediend voor lok-cartoonisten?
@Miretra | 20-05-08 | 15:54
Ik hoorde 'algemene stemmen' maar ik kan me vergissen.
Vandaag is internet vermoord.
@ kolonel Klootoog | vorige topic
* meer.... meerrrrr .... meeeeeerrrrrrrrrrrrrrr....
Gerechtsdeurwaarderswet. Ik haak af. Trouwens, niemand steunde de PVV over die achterlijke benzineprijzen te debateren. Ook de VVD niet! Die vinden die prijzen dus oke?
Sway,
Ik vind het uitermate verwarrend zo, kan je niet even stil blijven zitten.
*op zoek naar visdraad gaat*
Nog meer Volk & Vaderland -politiek merk ik al.
Adolf Hirsi Ballin kan niet ver weg zijn dunkt mij!
CoJoNes | 20-05-08 | 15:53
PVV hoorde ik niet opnoemen.
Klopt dat?
Natuurlijk geen lokpedo's. Uitlokking is namelijk niet rechtsgeldig. Dat weet ik, dat weten jullie en dat weten de PVV en Verdonk.
Die scheve cda-opa denkt dat ie op de bingo-avond is
Zaal is compleet leeg. Doe mij die baan
@CoJoNes | 20-05-08 | 15:51:
Ja, ook zonder schuifjes, tierenlanteijntjes en frubstelpjes.
Maaier | 20-05-08 | 15:47.... en bijna iedereen zit (zat) te slapen.
Dat werd tijd
Ha. Ze lezen dusch wel mooi mee. Kudt-onderwerp alleen.
Maaier | 20-05-08 | 15:48
Geheel mee eens, maar als dat om een of andere juridische reden niet kan ben ik hier wel een voorstander van. Het klopt dat dit een gevaarlijke weg is, en ik sta hier ook niet bij te juichen. Ik hoop dat het blokkeren van een site dan ook aan strenge criteria moet voldoen.
En ook de lieverdjes van PVV en TON stemden voor een verbod op sites. Ja, lieve reaguurdertjes, daar sta je dan met je Go Geert Go.
Verbeet, prutsert: je schorst tot 15:50, en dan ís het eauk 15:50!
* Mot je eauk niet doen om 14:46 natuurlijk Verbeet, PvdA-lutsert [vzmh] *
Pauze tot 10 voor 4 das nu en er is gewoon nog niemand terug.
*Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
@Maaier | 20-05-08 | 15:50:
Oh ja... mag niet Vogelaar natuurlijk. Wat is immers een prachtwijk zonder kansenjeugd.
wanneer gaan ze verder?
Pedosites blokkeren hapt zo lekker weg....
Straks eens zien wat er allemaal geblokt gaat worden onder het mom van deze censuur regeling.
@ Miretra | 20-05-08 | 15:46
Ja dat klonk niet koosjer!!! om het maar zwak uit te drukken.
Schorsing tot nu, helaas. Zoals gewoonlijk kan Verbeet gen klok kijken
Lokpedo's verworpen, schrok ik me toch de tyfus. Kom op zeg we zijn dan wel een bananenrupubliek maar uitlokking als opsporingsmethode, gekker moet het hier niet worden!
@koerbagh ® | 20-05-08 | 15:49
Ok, ken ik niet. Ook zonder knopjes en tifjes en tafjes en schuifjes?
BS geeft gewoon een mooi clean venstertje.
Geen webcam bij de fietsenstalling ter Binnenhove?
koerbagh ® | 20-05-08 | 15:48
Niet dus. WIlders had waarschijnlijk opgemerkt dat daar vooral moslimkinderen mee gevangen konden worden, dat schoot de rest in het verkeerde keelgat.
@CoJoNes | 20-05-08 | 15:48:
Dat kan met windhoos MP ook.
blokkeren sites,
wtf?
Valt wel op dat als de sp voor stemt wilders dit dan vaak ook doet.
Tomatenketchup | 20-05-08 | 15:47 ]
Dat hoort vervolgd te worden. Via de wet verbieden van sites is per definitie een gevaarlijke weg.
@Maaier | 20-05-08 | 15:46:
Ik denk het... De Kinder Opruimings Dienst van Hans Dorresteijn wordt toch werkelijkheid.
@El Donkey | 20-05-08 | 15:46
Het mooiste komt nog. Je kunt nu het schermje resizen en dan met ctrl-a stel hem in als 'always on top', kun je f5-en en kijken tegelijk.
Wanneer begint het volgende reces eigenlijk weer?
Lokpedo's verworpen.
Shit gaat mijn kans om van mijn hobby mijn beroep te maken.
Miretra | 20-05-08 | 15:46
Precies. We maken ons terecht druk om Nekschot, ondertussen wordt er tussen neus en lippen keiharde censuur aangenomen.
HEY! CENSUUR! Het was nog niet afgelopen
Maaier | 20-05-08 | 15:45
Kinderpr0n hoort ook gecensureerd te worden.
whahaha
Wanneer begint dat debat nou?
Kusje voor cojones!!
Stel smeerlappen daar!
Inzet van lokpedo's verworpen, omdat alleen ons Verdonk en Wilders voor zijn.
Hoezo alles in je macht doen om je burgers te beschermen, schijtlui.
koerbagh ® | 20-05-08 | 15:46
Da's om kinderen van de straat te houden?
Blokkeren sites aangenomen, dit gaat veel verder dan pedosites.
lokpedo's... toch jammer dat dat afgewezen is.
Inzet lokpedo's?
lokpedo's, is dat om kinderen op te pakken die ingaan op de avances van pedo's?
lok pedo's ftw
Lok-pedo's?
dit hele gedoe is vreselijk sederend
taakstraffen als hoofdstraf, CDA en PVDA vinden dat dat moet kunnen
pvv -> aangen... oh toch verworpen (gniffel)
krijg de tyfus met wilders. Stinknazi
GAdverdamme, met algemene stemming vóór censuur gestemd. .
Komen we nog ter zake?
Iedereen wacht toch op HET debat???
Die andere dingen kunnen dan toch wel later?
Het gaat zo beginnen. De publieke tribune loopt al vol.
Sedatie!
Eindelijk weer een geyl woord in de Kamer
@ kolonel klootoog | 20-05-08 | 15:36
Zit allang klaar... ui niet zo.. vraagt toch nog een blik waardig op tieten topic.
@Fluffert 15:40
Tja voor moties die het postuum eren van Theo van Gogh of een evaluatie mbt. de toegezegde implementatie van verbeteringen binnen de organisatie van de AIVD behelzen krijg je de handen natuurlijk niet de lucht in.
Komt dat spoeddebat nog een keer?
Zit je een uur te luisteren naar slap gezwets om achteraf te horen dat toch alles wordt verworpen.
Democratie, hoezee.
Leuke stijlloze roze das heeft Wilders weer om.
Ze stemmen wel lekker snel, die kamerleden.
Jammer dat wij burgers verder geen sodemieter te zeggen hebben.
@ LinksTuigZuigt
het ging over het postuum eren van v. Gogh. Nou het spijt me maar ga eens wat normaals verzinnen in die kamert.
lol@met twente wordt het nooit wat
Femke heeft nog wat klachten over een kamer-lid
i25.tinypic.com/24yaarq.jpg
mooi?!!? lekker alles in de doofpot, dat is het land waar jij miss wil wonen maar ik niet!
@willen 30008
Dat was niet oorspronkelijk Bush hoor, dat is het uniform van de PVDA-jugend die afgelopen week de huiszoeking bij Nekschot deed...
PVV -> verworpen 3x
moooooooooi
WTF is dit voor zootje ongeregeld, lijkt wel een vergedering van de plaatselijke speeltuin...
VHOTWICDRQWD-rapport.
Proost. Klaar.
Wlech! Miss Mann is aan het woord.
@Reinaert@15:37
Weet ik wel, maar ik verwacht van juf Verbeet correct taalgebruik.
Terroriste zegt dat Al-Barak liegt. Lijkt me logies. Zonder ontbijt.
manwijf weer!
Lang geleden dat ik zoveel kamerleden tegelijk in de kamer heb gezien
Groene Draeck?
Jezus
@Maaier | 20-05-08 | 15:37
Neuh............
Dat Franse pijpsletje;)
Maaier | 20-05-08 | 15:36
Tsja... gelukkig heb ik Krista op mijn netvlies staan.
wat was doet voor bijstandsmoeder, was dat een parlementariër?
Wel flauw om het hoofd van Bush te vervangen voor die van Ballin.
Wat is er in vredesnaam aan de hand? Ik hoor alleen maar oproepen voor brieven van ministers en spoed-debatten... Ik krijg daar een heel ongemakkelijk gevoel bij.
Hééé, die vent op de pica heeft vroegah ('40-'45) bij m'n oom gewerkt ;)
@fuckje:
Drie minuten per sprekerT. Dus iets langer dan drie minuten.
@CoJoNes:
Heb jij een HDTV-lijntje met de tweede kamer ofzeau? Ik zag wel boots, maar het "fuckme" c.q. "fuckyou" moment dat is met dan toch mooit wel even ontgaan! Kudt.
Mmmmmmmmmmmariko
El Donkey | 20-05-08 | 15:32
Probeer volume-en muteknopje rechts onder het plaatje eensch...
spoeddebat over spoeddebatten
wie is zij?
Duikduivel | 20-05-08 | 15:36
Bruni Heinke?
@dommelsch
Snif .... heb ik hier niet
krijg het niet aan de praat..... voel me echt een nepnerd nu!!
Als je Halsema nog geijl vindt ben je de 50 toch echt gepasseerd
Is er ook een stream van Bruni?
prrrt prrrrt pprrrrrrrt
@Sjaak.
Je hebt Mariko gemist.
@ SwaY | 20-05-08 | 15:26
Ik wacht in spanning af! Hou je van ui?
Miretra | 20-05-08 | 14:07
kijk, kijk.... de ware aard komt naar boven.
.
Tja fuckje een vluggertje moet kunnen
Reinaert | 20-05-08 | 15:33
Gatver. Ik haalde de kotsbak niet eens meer.
Femke draagt fuck-me boots.
" Een spoeddebat van 3 minuten "........ MUTS!
Nee met die vliegtax wordt het nix nee!
*definitie spoed opzoekt*
@El Donkey | 20-05-08 | 15:32
Dit wordt live uitgezonden op de digitale kabel
Update: Alle partijen hebben ingestemd met een spoeddebat nav de arrestatie van nekschot. Wanneer dat gaatgebeuren is nog onbekend.
straks spoeddebat zweetvoeten
Ik heb zo'n hekel aan dat gevergader over wanneer ze gaan vergaderen, kijk eens naar een debatje in het Engelse parlement, daar lijkt het in ieder geval nog ergens over te gaan, en dikwijls gaat dat nog gepaard met humor ook.
Hier word je doodziek van.
@Maaier | 20-05-08 | 15:33
Blijkbaar, want die zeug kan niet zuigen.... Nouja...
Bij de weg: d'r zitten wel veel anoniempjes in zo'n tweede kamer hè?
Je blijft je verbazen! Democratie: altijd weer iets nieuws!
@El Donkey | 20-05-08 | 15:32
Download BS-Player.
De Groenlinksfractie heeft met z'n allen de avondvierdaagse gelopen!
Walgelijke dingen... Moet zij zeggen...
Jezus wat een gezever.
Die salarissen van dat tuig zijn toch terecht, als je dit moet ondergaan mag er nog wel wat bij.
Wie is die pruik....
Broer van... kom hoe heet ie... die pianofluisteraar.....
Dat Van Gent vrouwmens kan beter om een brief van weightwatchers vragen
spoeddebat dode dieren?
zucht, dierenleed en PVV? Klopt iets niet volgens mij.
Fapperdefap! Mevrouw Jacobi van de PvdAllahtonen is wel üebergeyl zeg!
Is iemand Hirsch Ballin al aan het ophalen?
Ha ha ha *kijkt naar elandhoofd hoog aan de muur*, prachtig...
@koerbagh ® | 20-05-08 | 15:31
Hopelijk vandaag nog. is nnb namelijk
heb GVD geen geluid op de streams!!!
welke wizzard helpt me even heb wm11 en xp
Al die brieven, wordt je toch gek van
*pets*
Graus...
@Koerbagh
Voor vrijdag... zucht!
OPSTAND...! trek de klinkers uit de straten!!
Voetballen met de kop van Hirsch Ballin....
koerbagh ® | 20-05-08 | 15:31
Zo snel mogelijk.....
Volgens mij komt er niets meer :S
Ik was even weg... Wat is nu besloten dan? Wanneer komt dat spoeddebat?
Gaan we het nog over deurwaarders hebben vandaag.. niet onbelangrijk voor mijn buren..
Hé!? Ik kreeg net ineens een andere video-feed waarin ik in een achterkamertje Aboutaleb en Albayrak, samen met andere multiculturele kopstukken de geleidelijke invoering van de sharia in het Nederlandse rechtssysteem zag bespreken. Na 2 á 3 minuten kijken klapte het er ineens weer af. Volgens mij heb ik iets gezien wat niet mocht......... Parkeert nu een zwart busje voor m'n huis, stappen 3 mannen in witte jurken uit, oh kudt.,,.. . ..
LinksTuigZuigt | 20-05-08 | 15:27
Tja, maar hij krijgt maar weinig navolging.
Tering... Jansen aan het woord en de stream stopt.......
Het weren van vieze auto's is geen dom plan maar een slim plan.
Sorry heur.
Hup PvdA, trek de stekker uit HB en uit het slechtste kabinet ooit. Is er geen wet dat een afgetreden minister niet weer kan aantreden?
Die kop en stem van Koopmans... *kots*
@LTS__zwakstroom | 20-05-08 | 15:28
Zelfs niet van rechts, SCHANDALIG!
spoeddebat oudere auto's?
Hoge benzineprijzen zijn inderdaad een probleem, Hitler Ballin brandt van zichzelf immers niet goed dus wat goedkope benzine erbij was wel een goed idee van Madlener
akelig stil... kom niet aan de melkkoe!
Weet die vooziter nou echt de naam van Halsema niet of loopt ze gewoon te plagen.
Benzine? bah wat een vies en makkelijk onderwerp. Wie in Nederland maakt zich daar nou druk om :@
sjaakdeslinksesul | 20-05-08 | 15:27
Ik rook even mee.
De longlijers! Wou er iemand spoeddebat over de benzineprijzen, maar niemand die het met hem eens was!
En wanneer komt Neqschot dan?
oeee, dat was spannend
Hup effe een sigaretje, wie van de reaguurders doet de notulen?
Hoge benzineprijzen! eindelijk een nuttige bijdrage!
Kogelstootster van Velzen is er ook hoor..
Nu weer benzine
ik heb er geen beeld bij,... zou iemand misschien de JACK van GELDER van GS willen spelen??
boris aan de bal.... maakt een schijnbeweging en een schaar en speelt op bergkamp... bergkamp... berreeggkaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmpppppp
ofzoiets?!?!
Prachtig te zien.. democratie in al haar glorie... later deze week..
@ Reinaert | 20-05-08 | 15:25
Ja dat was pas een vrouw met inhoud.
Halsema: Ik zou denken, Ik zou denken...
Niks geen vragen aan de zombie van Justitie.
manwijf weer!
Terrorist wil stemmen over clustermunitie. Mot kunnen. Tog?
Pft die kortharige SP pot met d'r clustermunitie weer hoor!
Mwah dat duurt nog wel even voordat dat debat komt.
@ kolonel klootoog | 20-05-08 | 15:23
* gaat ff poezenpakje aantrekken hoor.. * brb
Onze minister van Junta-zaken & Religieuze Bullshit Proscecutie blijft gewoon aan hoor, het PvdA en Gristentuig kabinet laat hem echt niet ter verantwoording roepen omdat Gregorius Nekschot hen toch een doorn in het oog is.
femke primus heeft een medaille om, wat hebbie gewonnen dan?
*rent net op tijd naar binnen*
Wanneer dan?
Halsema heeft de avondvierdaagse uitgelopen. Hulde! Terecht dat ze daarmee opschept.
Justitie en Onderwijs ofwel Hiv Ballin en Plasterk dus.
@Iko Nal | 20-05-08 | 15:24
Kan het best zuigen.
Femke heeft trouwens wel een geyle bloemetjesjurk aan vandaag!
* Wegdroomt en terugdenkt aan de mooie ouwe tijd, vroegâh, Ien Dales... *
net niet gelukt tijdens de persconferentie
geen spoedje vandaag
@Sidewinder | 20-05-08 | 15:24
4 minuten heur.
Halsema doet mee? populist!
Waar heeft Femke die medaille voor gekregen?
1 minuut per ingezette politieman moewahahaha LOL
Minister van Cultuur moet er juist niet bij. Gristenunie, CDA, SGP zijn, niet verrassend , de afhakers.
GL! Verrassend. En zelfs Heerts, een beetje...
B'vo! Iedereen steunt!
Steun voor spoeddebat namens PVV, VVD, GL, SP, TON...
Nou, daar gaan we...
En........ topic afgerond?!
D66, VVD, SP, GL, TON, PVV, PvdA (een beetje). Mwah.
*bullwhip, ijzerenstaaf en vlammenwerper klaar legt*
@ SwaY | 20-05-08 | 15:19
Nou, kom maar op. Ik ben er helemaal klaar voor.
Begint NU! Boris vd Ham aan het woord.
Ik ga echt niet verder als het niet rustiger is, pffff
*schrikt wakker*
Komt ie dan he!
Klaar voor de start? Af!
Go Boris!
Ah, eindelijk.
kolonel klootoog @ 15:16
Muahahah
Wat een misplaatste zelfkennis en arrogantie.
Alsjeblieft, ga lekker met je piemeltje spelen. Ik wens je veel sterkte met jezelf...
Juistem. Van der Ham zet 't NU op de agenda!
Kom tie dan hè!
Boris, kom er maar in!
Kaalkopje Boris begint over Nekschot. Even opgelet!
Boris!
And there we go!...
hèhè
Cartoon-time!
*gaat ervoor zitten* het begint..
Boris
Eindelijk.....
ahh eindelijk!!!! Topic wordt NU BESPROKEN!!!
ha, Ham begint
hehe
Ja nu!
JAAA!
Hehe, net een kleuterklasje
Ja zeg hé Mag Het Wat Rustiger! Het is Nederland hier en dus zeker niet de bedoeling dat een van U wat zegt.
Verbeet kan ook totaal geen orde houden. Ik mis Weisglas.
Recht met de rug en PVDA in een zin, Pechtold dat kan niet!
@Rotzak84 | 20-05-08 | 15:19
-
Wie beledig je precies?
Wat heeft het eigenlijk voor meerwaarde om het gettocrapuul de musea in te lokken? Zulk soort tuig gaat toch alleen maar lopen schreeuwen, rennen en klooien.
"De ornamentele partij-Antilliaan John Leerdam (al drie Kamervragen dit jaar!) vond dat het Nekschots eigen schuld was, Wouter Bos draaide weer eens kont, en alleen de Amsterdamse PvdA toonde kloten in deze cartoonrel"
.
prachtig geformuleerd. +10
@kapotte_stofzuiger | 20-05-08 | 15:18
-
Verrast?
Dit meen je niet!
@ kolonel klootoog | 20-05-08 | 15:16
wel ruig he... anders niet...
"toegeschoven kunnen worden" ja idd schuif maar nog meer Plassterk!
Hoe gaat het met Ernst Hitler Ballin?
Klaar. Einde. Afgelopen. Dank U. Opgesodemieterd!
En dikke vinger richting de burger. Groetjes van Hirsi Ballin!
Euh man, giftes nun reaksie man, doeta es man
@Iko Nal | 20-05-08 | 15:17
-
Niet op GS.
-
Hier gelden andere wetten. Onze wetten.
-
Het is YawS.
lol@sjaakdeslinksesul | 20-05-08 | 15:16
Die man vergeten ze iedere keer vergeten van de lijst af te halen en per ongeluk wéér in de kamer zit ie wéér in de kamer.
@Iko Nal | 20-05-08 | 15:17
Jews, het zijn altijd the Jews ^^
"Plas, glas, was"
@Maaier | 20-05-08 | 15:16
Kom je uit de kunstwereld? Nee? Is iig wel er vanaf te lezen, want ik ken zat mensen in de kunst. 9/10 zijn linksch en zuigen alle soepsidiesponzen leeg.
@Reinaert 15:09
Damn! Helemaal waar. En wellicht is er ook nog wel plek voor wat "multikulturele" kunst (note: geen zichtbare genitalien, geen afbeeldingen van Heiligen -eigenlijk helemaal geen afbeeldingen-, geen prikkelende beelden, geen rekalcitrante kunst, geen kunst van voor het scheppen van aarde en universum, geen dit, geen dat...).
Het is Jaws
Waarom hebben al die gasten zo een irritante "Ehhr", intonatie, en woordkeuze?
Zijn dit nou volksvertegenwoordigers?
Lijkt echt een ongeschreven wedstrijd om te proberen zoveel mogelijk woorden van zoveel mogelijk lettergrepen die zo min mogelijk resultaten in Google opleveren per zin te gebruiken.
Bam! Dit gaat als de namiddag van Leerdam de geschiedenisboeken in.
Pechtold heeft weer 2 vragen.
@ Kniftig | 20-05-08 | 15:13
Zelf schoenenpoetsen? Dat laat ik doen door een negermeisje dat Teen laatstelijk voor me gevangen heeft. Net zo makkelijk. Krijgt ze een raket en een tik op de bips en is ze weer helemaal blij.
Of je daadwerkelijk inpakker bij de voedselbank bent weet ik niet. Maar het zal wel iets van dat niveau zijn, want een heel groot licht ben je niet.
@ SwaY | 20-05-08 | 15:12
Goedzo. Tongen?
@SwaY | 20-05-08 | 15:14
-
Snif, wat ruik ik?
-
Peop in de broek.
-
Arie!
CoJoNes @ 15:13
Dat laatse ben ik met je eens. Maar laat ze lekker in Afrika en in alle kraakpanden sterven. Daar gaan nu achterlijk veel hoge subsidies naartoe omdat een ambtenaar het wel als kunst weet te waarderen of die Afrikanen zo zielig vind.
Veel nationaal erfgoed is prijsloos. De nachtwacht heeft geen prijs. En die moet je niet verkopen, zelfde geldt voor Van Gogh, sterker nog, die schilderijen horen hier te hangen, en niet in Tokio, Washington, New York, London of Parijs.
LinksTuigZuigt | 20-05-08 | 15:15
Jij bent een beetje gefrustreerd of niet? Je kan, en dat is hier voorwaar een prestatie, werkelijk alles aan evil links koppelen.
Zijn eerste bijdrage!
Edgar weg bij Ajax. In het land der blinden...
Leerdam..... Axie!
@CoJoNes | 20-05-08 | 15:13
De gemiddelde schilderij is links gekwansel met een anale probe, zal dus weinig opleveren.
Am Ende steht der Hirsi Balli, vrees ik. Die mietjes van de grrristen-fascistisch appèl en de partij van de allochtonen/arabieren/asocialen/achterlijken durven immers toch geen verkiezingen aan.
@ sjaakdeslinksesul | 20-05-08 | 15:12
hahaha grinnik grinnik. LOL
@ A. Hilter | 20-05-08 | 15:12
*speelt intro Yaws.. * hihi
Plast Sterk:
"Er zullen meer kinderen aangezogen worden door dat gratis gebruik".
Huh? Kiddiepr0n in de - altijd zuigende - sstaatsmusea? En kiddieneuqsex?
kolonel klootoog @ 15:10
Lol, want je kent mij?
Ga je dure schoentjes maar lekker poetsen.
@Kniftig | 20-05-08 | 15:10
Nationaal erfgoed? Verkoop die shite aan de hoogste bieder en los de staatsschuld af.
"Die schilderijen die hangen er.":')
"die schilderijen die hangen er" Tja, dat is waar Plasterk.
@ kolonel klootoog | 20-05-08 | 15:10
Oke.. oke.. :p
Kniftig | 20-05-08 | 15:10
Liberaal is het niet, musea sponsoren. Wel lovenswaardig om het gratis voor kinderen te maken.
Ceci n'est pas un kauwgompje op het schilderij
Silvain Ephimeco, go home to yor kontry!
@SwaY | 20-05-08 | 15:08
-
Heheheh.
-
Arie wenst dat je voortaan weer Engels spreekt.
-
SwaY <-> YawS
elk budget voor linkse propaganda is een budget te veel!
widtvoet ® | 20-05-08 | 15:07
.. en alle kunstenaars ondergedoken of op de vlucht voor cultuurverrijkers.
[... Als God zich opnieuw in de Levende Stof gevangen geeft, zal Hij als Ezel terugkeren, hoogstens in staat een paar lettergrepen te formuleren, miskend en verguisd en geranseld, maar ik zal Hem begrijpen en meteen met Hem naar bed gaan, maar ik doe zwachtels om Zijn hoefjes, dat ik niet te veel schrammen krijg als Hij spartelt bij het klaarkomen. ...]
Zoo! steek dat maar in je schijnheilige hypocriete grrristenhol Herrr Ballin!
@ Hennie de Grote | 20-05-08 | 15:09
alsjeblieft niet zeg.... PVDA... *kots
Museums?
@Aussie | 20-05-08 | 15:07
Die is zijn zilveren doodshoofd op zijn pet aan het poetsen. Ordnung muss sein
CoJoNes @ 15:05
Ik vind het wel liberaal en wel om het volgende.
Bij kunst moet je onderscheid maken in Nationaal Erfgoed, wat van onschatbare waarde is voor onze geschiedenis etc.
Deze kunst moet je naar mi toegankelijk maken voor iedereen en door de overheid gegarandeerd worden. Denk aan Rembrandt, Vermeer collecties etc
en
Subjectieve kunst. Baggertroep onzin wat je als overheid totaal niet moet sponseren maar wat je moet overleveren aan de marktwerking. Als mensen de kunst waarderen laten ze dat vanzelf wel zien en v.v.
Ik zie er wel wat liberaals in hoor...
Oeps dubbel sorry
General von Ballinhoffen!
gaaf stukje in Trouw trouwens
GS aan het werk: verdachte Putten was toen 18. Nu 33 jaar. In 2005 een geweldsmisdrijf. Had zijn vriendinnetje pijn gedaan. Zet m op.
De regering wil het graag, het kabinet wil het graag... SORRY?!!?! Plassterk, AUB geen peop praten!
@ SwaY | 20-05-08 | 15:02
Ik stelde je een aardige vraag. Niet meteen doen of je in de kudt getrapt bent deerne, dat staat je niet.
@ Kniftig | 20-05-08 | 15:02
Als je werkt? *proest* Laat me raden, jij bent inpakker bij een voedselbank omdat ze anders je uitkering afpakken?
Zit hier nu al een uur lang naar Haags gepeupel te luisteren, HB komt toch weh hé?
Zit hier nu al een uur lang naar Haags gepeupel te luisteren, HB komt toch weh hé?
@sjaakdelinkselul 15:03 thanks !
We hebben in Den Haag een communicatiemuseum, maar ik heb nog van geen minister een woord of zin op papier of dergelijke in die vitrines zien liggen.
Goed communiceren gaat met 2 partijen en die klootviolen draaien alleen maar éénzijdig hun verhaaltje af.
Maar elk uur dat die kinderen van de straat af zijn in zo'n museum is natuurlijk mooi meegenomen.
@breiz | 20-05-08 | 15:08
idd volkomen zinloze persconferentie
@ SwaY | 20-05-08 | 15:08
Ik heb ook geen mening over jou..
PvdA?
* zwaait SwaY uit *
Geweaun StaatSSmusea, graties en voor nix kennis van de weare Nederlandsche Geschiedenis opdoen.
@widtvoet ® | 20-05-08 | 15:07:
U vergeet de portretten en andere kunstwerken gewijd aan Onze Majesteit en uiteraard de actiefeauteaux van de leden van Ons Kabinet. Alletwee.
@ Arie de huisnegert | 20-05-08 | 15:04
sow heeeee...... die is goed met tegenstellingen... quote " Of hou gewoon je roeptoeter en spreek Nederlands" Ik kan moeilijk NL spreken als ik mijn roeptoeter moet houden of wel? laat staan TYPEN! :p
En of ik zielig ben kan jij niet beoordelen.. dus.. doe dat dan ook niet.. k?
Ik heb ook geen mening over jou..
Wo ist der Hirsch?
Kijk een lijk met een mening. Ga Allochtonen aaien idioot, laatste peilingen niet gecheckt Plasslap?
De persconferentie over de 'Puttense moordzaak': we hebben iemand aangehouden en er is een DNA match... meer was er niet te vertellen. Moest er daarom nou een persconferentie worden belegd?
Een cynicus zou zeggen dat dit was om af te leiden indien nodig van het vragenuurtje...
Is HB al gesignaleerd?
Heb je dalijk eindelijk "gratis" (Staats)musea, heb je niks meer om er in te hangen...
-verboden
-blasfemisch
-diskriminatoir
-racistisch
-vrouwonvriendelijk
-onkuis
-onheus
-aanstootgevend
-etc.
Kinderen willen helemaal niet naar musea. Next.
@hetkansnellerofniet | 20-05-08 | 15:05
Ik hoorde haar dat ook zeggen.
Rijksmusea, geen SStaatsmusea. En gratis natuurlijk: 19 vande 400.
En nu Plast Sterk. Trrrrrrromgerrrrrrrrrroffffffffel!
PVDA; er zitten wel mensen met het hart op de goede plaatst maar het is goed zoeken. De laatste strohalm van die partij bestaat echt uit het drietal in Amsterdam. Marcel Duyvestijn, Eddy Terstall en vooral Kasper van Noppen die nu ook ongeduldig wordt en vraagt wanneer 'we' nu door gaan pakken. Site waarin pvda Amsterdam oproept tot opheldering: www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/53...
Ter herrinering, dit is Kasper van Noppen:http://www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/2056
Huh... als ik de livestream open, krijg ik porno....
zei ze nou laatste vraag???
Dan is er toch heel geen hirsch-ballin vandaag?
D66 is liev.. kinderen gratis met hun cultuur kennis kunnen laten maken..
PS dat was sarcastisch bedoeld.
5,4 miljoen te veel!
Goedkoopste is natuurlijk iedere TBS'er een nekshot (hoe toepasselijk) geven. Maar dat zal wel weer te kort door de bocht zijn.
sinds wanneer lezen we?
Echt een liberaal standpunt, Boris: Staatsmusea.
Gratis musea! GVD een uur naar dit geneuzel zitten kijken...
Musea voor kinderen, juist ja.
SwaY | 20-05-08 | 15:02
Doe eens potnondeknetter fatsoenlijk Engels praten... Of hou gewoon je roeptoeter en spreek Nederlands. Zielig persoontje dat even de blits wilt maken met zgn. beheersing van een andere taal.
Ga haringhappen ofzeau.
Albayrak is kinda hot :)
Oeps...... een kaalkopje!
Laatste vraag ??????
sinds wanneer doen we hier aan spellingscontrole,...?
TBS is overbodig, gewoon die gasten allemaal in de gevangenis, niet zeiken turk!
TBS gewoon afschaffen en TBSers levenslang geven.
de voorzitter is een ramp....
@SwaY: than -> then
Sexy TBS-minister!
NOS zuigt!!
Deze werkt prima:
www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plena...
CoJoNes | 20-05-08 | 15:01
Negative
tbs= sport?
Ow het werkt...
Ik kan je zeggen, als ik werk heb ik geen tijd voor Geenstijl.
Maar goed je hebt werk- en sierpaarden, verschil moet er zijn.
Daarnaast moet je natuurlijk hier het nodige jatten om wat zinnigs op je 'weblog'te plempen!
GeinPonempie | 20-05-08 | 15:00
Met aan het hoofd een Duitse..
Maaier | 20-05-08 | 14:44
Dat durf ik niet te beamen noch te ontkennen. Ben beetje moe van dat gelul allemaal. Sorry.
@ kolonel klootoog | 20-05-08 | 14:59
just trying to be nice.. never mind than....
Zit ik nu te luisteren naar de pesoneels afdeling van Rekken?
@Maaier | 20-05-08 | 14:59
Dat jij liever politici hebt die lopen te ouwehoeren over vissenkommen, dat zegt meer over jouw dan over Rita.
Stream ligt eruit
@CoffeePatch 14:56
We houden 't stil. Maar voor diegenen die geen lijntjes met Kamerleden hebben (of bv. alleen met fraktiemedewerkers die te lui zijn om eea. even na te gaan) is er gewoon een algemeen telefoonnummer hoor: 070-3182211...
GeinPonempie | 20-05-08 | 15:00
LOL
@miretra> egt nie? leipe shit ouwe. bedankt voor de reactie iig
Komt er maar in Rita!
De tweede kamer der staten Generaal: een Turk in debat met een Marrokaan over de toekomst van NL, alleen in NL kan dit.
@ SwaY | 20-05-08 | 14:54
Nee. Was het de moeite waard?
He rita, er zit fapsel in je haar
knap van Verdonk dat ze zich weer eens op haar werk vertoont.
even tussendoor
player.omroep.nl/?aflid=3325361
Pechtold zal het als moderne variant op 2Unlimited zwaar krijgen. Hij bestaat alleen nog maar dankzij de Turkse stem met Fatma als sidekick. En de Turkjes kunnen niet lachen om Nekschot. Dus Pechtold: Draaien?
superjan | 20-05-08 | 14:57 het komt niet.
Godsamme ze heeft nu al 10x de zelfde antwoorden gegeven.
Mevrouw Azoef.............. de Haas.
* Trapt hond van beeldscherm af *
Ik zie nu een soort testbeeld met krulletjes
Zucht.. wat een geleuter. Geef Hirsch en het door hem te incasseren pak slaag eens in beeld.
"de wat.,.." "De huisschilder.." "Ja die heb ik ook genomen" wou ze zeggen...
Is het al geweest of moet het nog beginnen schatjes?
Als ik groot ben word ik tweede kamerlid.
Ik had die Verbeet al lang een muilpeer verkocht.
Deze nazipraktijken zullen wel steun van de kamer krijgen. CDA en gristenunie voelen zich ook beledigd door Nekschot en PvdA wil natuurlijk zieltjes winnen bij de vreemdelingen in dit land. DAAG Nederland!
widtvoet ® | 20-05-08 | 14:55
Niet tegen Pritt zeggen.
Ze lassen u even een pauze in want dhr Donner moet een half uur plassen.
@CoJoNes | 20-05-08 | 14:55
ROFL!
Er is maar 1 huisschilder en die heet Ruud!
Ik gok op goede vragen van Marianne Thieme n.a.v het fitna debat had zij het allereste betoog over seculiere politiek. Thieme kom er maar in en bijt maar lekker vast en blijf maar hangen zoals jij dat zo goed (meestal tot het irritante af, nu dus niet) kan doen.
Dat hij zich er onderuit lult, dat staat vast. Wel ben ik benieuwd hoe hij het doet.
Het nadeel van Trouw in 1 woord:
ephimenco
Sommige politici zijn wel leuk om naar te kijken:
www.youtube.com/watch?v=vHfbpL0NDmw&am...
Al-Barak over de ligging van Rekken: "nét niet in Duitschland......."
"Hoe we Rekken weer goed op de rails kunnen krijgen..........."
"Instroom, uitstroom................"
Wat mot ik dáár nou weer van denken?
hoe laat begint het neuqen?
Debat met Ernst Hiv Ballin vindt niet vandaag plaats. Tkan vandaag hooguit aangevraagd worden.
Rekken .. rekken ... rekken
Pechtold bij de slager:
"Vlees is een belangrijk onderdeel van het dagelijks dieet. Het bevat veel belangrijke boouwstoffen. Toch moeten we verantwoordelijk met de vleesconsumptie omgaan. Mijn vraag aan u: Mag ik 2 blinde vinken?"
Tis dat er nu een fout gemaakt is, maar denken jullie serieus dat er mensen zijn die Gregorius Nekschot, Ephimenco, Foxnews en/of trouw lezen/kijken.
Zij zegt: Jammer joh, je lul is zo groot als mijn pink.
Nevermind mijn vorige post, het spoeddebat moet blijkbaar nog aangevraagd worden.
Lol @ doskabouter!
Pechtold bedoelt eigenlijk hee Albayrak : Neuken?
@Fulgrim | 20-05-08 | 14:52:
Het staat niet eens op de rol van het vragenuur.
@ kolonel klootoog | 20-05-08 | 14:52
did you saw my post in the previous *tit* topic?
AAAAAhhhh Pechtold moet je niet buitenspelen met de andere kindertjes? Of vind je voetballen eng?
Ben ook benieuwd of Didi van een woord een daad maakt:
tofikdibi.hyves.nl/blog/12440073/NEKSC...
Shit Pechtold heeft zelfs twee vragen. moet dat?
Ik heb twee vragen aan Pechtold:
1-Armeense genocide
2-Turkije en de Europese Unie
Pechtold doet weer alsof hij charisma heeft uitgevonden.
En dan nu jongetje Pechtold............ Gááááp! [preventief]
ROFLOL@sjaak 1452
'Nee nee nee nee nee nee nee...'
CoffeePatch | 20-05-08 | 14:51
LOL! Socialisten zijn altijd tegen iedereen behalve als ze zelf erop vooruit gaan, bijv meneertje kok die zijn zakken vult. Allemaal linchen!
HEKS op livestream!
Aha, nu weten we waar Diederik Samson zijn haar gebleven is.
Geel gaat het helemaal worden deze zomerrrr
Wie is die poedel?
Kniftig,
Rustig aan knul. Ik snap dat je beperkt het internet op kan bij het CWI, maar ik moet ook nog een beetje werken terwijl jij op de maatschappij aan het teren bent.
"Äh joh, dat jasje kan nog best.
Nou als het zo door gaat komt Hirsch Ballin niet meer aan het woord, tenzij het een vragenanderhalfuurtje wordt.
LinksTuigZuigt | 20-05-08 | 14:48
Ik denk dat de Groot Mufti van Jeruzalem wel een klacht tegen Nekschot zou hebben ingediend bij Joseph Goebbels
shht, rustig luitjes.. de kamer heeft last van u, oh recalcitranten.
@JamesHuntLive | 20-05-08 | 14:49
Idd, helaas heeft ze 2 paspoorten en denk ik dat het niet hallal is om haar te neuken buiten het huwelijk. Is fappen om zo'n halve maant wel hallal?
Lastig he, een pak op maat kopen.
"Mag het een beetje rustiger in de zaal...." Mwoeahahah!
En dan Fred de Teef, wat een feest!
O gelukkig "El Bayrak gaat er op toe zien". Doordraaien maar.
ik denk dat dit de meest bekeken livestream voor duivendak is.
@ LinksTuigZuigt | 20-05-08 | 14:40 thx
En even Albayrak kijken vind ik ook geen straf. Met zonder geluid uit dan.
inleghalvemaantje.. gheghe..
ow leuk een tbs kliniek met problemen.... wel raar dat ze zo vaak weglopen.
*draait dioxineloodkip om*
@ Klootoog
Waar blijf je nou, held?
Wederom kudo voor GeenStijl voor het onder de aandacht brengen van de dagelijkse bezigheden van ons
Wederom kudo voor GeenStijl voor het onder de aandacht brengen van de dagelijkse bezigheden van ons
CoffeePatch | 20-05-08 | 14:47
Links wil alleen dat zijzelf vrijheid van meningsuiting hebben, al de andere meningen zijn racistisch en haatdragend.
Blijkbaar is die socialist vergeten dat nazi's nationaal SOCIALISTEN waren. Die gozert moet zijn schoolgeld snel terugvragen!
@Multikuli | 20-05-08 | 14:24 op deze Appel met Safari stroomt-ie als diarrhee hoor.
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
Wat doet dat jongetje daar in die 2e kamer?
is dat nou een man of een man?
@Onderduiker : kleine boodschap kleine knopje, spijker uit je rug geperst; grote knop.
Na het vorige topic, laat het stukje 'te paard' mij behoorlijk kokhalzen
Ze heeft een kruisje.. inlegkruisje bedoel ik..
*hehehe* sieg, sieg, siegidy sieg... sieg heil, sieg Ballin!
Wanneer begint dit nou? Of is het al geweest?
Albayrak heb volgens mij wel lekkere jetserts
flap flap flap (oei oei ies koeltoer)
Tering!!! Die Albayrak ziet eruit alsof ze net uit de dood herrezen is.
Kun je doorspoelen?
In elk geval krijgt Hirsch Ballin steun van linkse websites:
Sargasso, Carlos in zijn toelichting over een cartoon:
Door de ietwat ouderwetse tekenstijl van Nekschot doet deze cartoon mij ook denken aan de periode 33-39. Vervang de dikke negerin door een dikke jood en geef de blanke man een duits hoedje op. We weten allemaal hoe dat afliep.
...
Internationale Socialisten, Pepijn Brandon:
De cartoons van de heer Nekschot, zoals hij met enige ironie wel werd omschreven, zouden niet hebben misstaan in de editie 1936-37 van de Völkische Beobachter. Als Joseph Goebbels nog had geleefd, zou hij Gregorius hebben gefeliciteerd met zijn vaste hand en krachtige symboliek.
Zwaar blaartrekkend momenteel. Al-Barak al stotterend is niet leuk.
Is het echt geen gozer?
Kijk handig, Albayrak gooit haar vrouwelijke charmes in de strijd, je ziet Krista smelten..
@fuckje
Lol, anders wel een 100% controle op drugs.
wie gaat er dan ook naast corus wonen? vast goedkope grond...
Dit heet nu tijdrekken
krappe 75C die Albayrak
Kan deze mejeuffrouw zich even legitimeren, en wel NU ?
wel zonde van die tieten
Ze houdt het tempo in ieder geval hoog..
Weer dat manwijf aan het woord. * geluid mute *
Lijkt wel reclame... ff naar de WC
Ze heeft de cursus 'Maak van je haar een zonneklep' met succes afgerond.
De rek is eruit!?!?
Hey daar hebben we Kristiaan van Velzen weer.
Krista zingt in een mannenkoor.
NoMinister | 20-05-08 | 14:42
Da's een grap toch?
Ik heb je allang gemaild, kneus!
Godskolere wat een stem! Voormalig Oost-Duits kogelstootster?
Vieze linkse pot bah, niet te neuqen
Olde Kotten ofzo... dit red ik niet.
@CoffeePatch,
ergens vandaag, wordt niet duidelijk hoe laat precies, maar GS is erbij!
Van der Velzen is een man!
@bijtertje1001 : tynaarlo heeft beeld (MAAR NOG IMMER GEEN ADSL VAN DIE KÖDT XS4ALL)
Wie is die man heu ...... vrouw?
Het is maar goed dat ze er "Mevrouw" van Velzen bij zegt.
sinds wanneer zitten er shagrokende truckerhoeren in de kamert?
Wie is die blonde vent eigenlijk?
@fuckje | 20-05-08 | 14:39
Weet je ook hoe laat?
En nu is ineens dat onderzoek al gedaan...
@ Klukkluk | 20-05-08 | 14:41
Moch hij dat zeggen heeft hij gelijk
Ik mis verstandige mensen. Helaas moet ik constateren dat Donner er met kop en schouders bovenuit steekt. Is er buiten de christenen godverdomme geen mens te vinden die na kan denken en formuleren. En een beetje mensen aansturen en machtsspelltjes kan spelen. Wat een wijvencircus dit zeg. RITA, kom er maar in! Jij bent echt een goed wijf!
Kek kleurtje die stok van Rita
@ sjaakdeslinksesul
dikke LOL
Ik zet 'm ff op pauze jongens. Er staan hier wat petten op de deur te rammen. Ze zijn volgens mij iets kwijt en moeten dat nu in m'n huis zoeken, zeggen ze.
@doskabouter | 20-05-08 | 14:40
Gokje: hij vindt het absurd en knettergek
fuckje | 20-05-08 | 14:39
Wanneer is dat spoeddebat?
Geen beeld meer!
Diemen.
jullie wel beeld in de rest van het land?
Kut we zijn (weer) genept.
Elsevier: "Kamer slijpt messen voor spoeddebat Nekschot
dinsdag 20 mei 2008 11:05
D66 zal vandaag, gesteund door in ieder geval VVD en PVV, een spoeddebat aanvragen in de kwestie rond cartoonist Gregorius Nekschot. Minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) van Justitie zal zich hoogstwaarschijnlijk vandaag nog moeten verantwoorden in de Tweede Kamer."
Ze gaan dus vandaag een spoeddebat aanvragen in dit vragenuurtje als het meezit.
Eerst heeft die trut het over een meerjarig onderzoek maar nu moet het weer in enkele maanden klaar zijn. Echt een ongelooflijk domme trut deze minister!
De kwikmonitor.... zoiets heet in de volksmond ook wel thermometer
@rkh 14:36
Ach ja, die bebrilde intellektueel (hij draagt een bril) die mbt. de arrestatie van Nekschot liet weten dat wie racistische tekeningetjes kaatst nu eenmaal "de bal moet verwachten"...
Geert is zich aan het warmlopen langs de zijlijn
@JamesHuntLive | 20-05-08 | 14:38
Nee
Wat een azijnzeikerts over die hoogovens... IJmuiden kan niet bestaan zonder Corus, mongolen heerschen in DH.
zoalshetis | 20-05-08 | 14:28
De échte belangrijke zaken worden niet in de Tweede Kamer besproken, daar zijn achterkamertjes voor. In het parlement bedrijf je symbool-politiek. Zoals die oprechte *kûch* verontwaardiging over Corus. Weer een mooi moment om te scoren voor een Duyvendak *Kûche-kûche*. En zodirekt gaan ze allemaal net doen of de vrijheid van meningsuiting ze echt boeit. *KÛch-rôchel-splet**
@CoffeePatch@14:36
Klopt. HB komt in een spoeddebat, dit is slechts een onzinnig vragenuurtje, vergelijk het met het kringgesprek in groep 3 op maandag.
*pleit voor vliegende lul-moment*
Schakel net in. Is HB al geweest?
kan deze roze sjaal even ge-deepthroat worden?
Men is weer lekker bezig met vertragende discussies om maar vooral Ballin te ontzien.
De foto van dhr Ballin heeft mij enorm geschokt. Nadat destijds bekend was geworden dat Prins Bernard lid was geweest van de Nazipartij, en dat Prins Claus lid was van een of legeronderdeel van de Nazi's (beiden overigens wijlen), kan ik me niet voorstellen dat er ook binnen de regering banden zouden bestaan met deze groepering. Werkelijk schandalig!
Ik mis Gonny.
Ik heb ook eeh bloedhekel aan vieze ertsen door mijn eten. Bah!
die vrouw heeft een glasbak aan
@ de stoorzender
wegens mij verblijf enkele duizenden kmers verderop weet ik niet welke kerstlampjes het over heb.
En wie is deze gele graftokkie?
Geil wijf zeker te neuqen
De Antilliaan John Leerdam zou dit jaar al drie Kamervragen hebben gesteld? Ga je naar zijn website en zie dat hij zelf laat weten tot nog toe geen enkele bijdrage te hebben geleverd aan de tweede kamer.
www.johnleerdam.nl/?page=27
Deze minister is echt een kneus, tsjongejongejonge. Tuthola. Kan geen enkel onderwerp inhoudelijk behandelen en lult maar wat in het wilde weg. Wachtend op het volgende stukkie van haar ambtenaren dat ze voor kan lezen.
Ik heb Mingele aan het begint van de uitzending niet horen zeggen dat er vragen aan Ernst zouden worden gesteld, wel dat er om 15:00 wordt overgeschakeld naar persconferentie over de Puttense moordzaak.
Op pagina 140 van teletekst staat het ook niet
Zo, komt even de vrouw van Ralph Imbar langs...
Een pratende bungalowtent in beeld.
Blablablahmilieuterroristblah blah NEXT!
Ha wat is dit voor een paashaas!
Lekker wijf.
over kerstlampjes gesproken :')
Ik kan op de agenda geen vragen aan Hirsch-Ballin vinden ?!
Wat een padjepëer die Remi Poppe
@Fluffert | 20-05-08 | 14:33
Dat is die kerel van de kerstlampjes.. gdvrrr de gdvrr.. huilbuien krijg ik er van.
@ fuckje | 20-05-08 | 14:31
Ja bij mij staat dat politiek 24 verderop te brallen, vandaar dat je opmerking mij ook ineens zo trof.
.
Cramer had net ook over haaruitslag! ROFLMAO
zo te zien heeft de schetenwapper nog niet gereaguurd na mijn beledigende opmerkingen aan zijn adres gisteren. da's wel spijtig want ik had eigenlijk wel zin om deze vriend van hirsch ballin nog eens even op zijn kloten te geven.
Doet u mij nog een jenevertje *hips*
@RickH 14:33
Nertsen! Tis die terrorist heur...
"Het is niet waar".... Zo, en nu weer verder de zaak belazeren. Trouwens, wat een draaikont die Cramer. Lijkt "ik ben eerlijk" Hedy d' Ancona wel. (familie?)
Tering wie is die tokkiesnor?
@fuckje 14:31
OP TEEVEE?! OP TEEVEE?!?!
Das toch wel de Würst Kees Scenario.
-weggejorist-
Vuile erwten, scheaune erwten.. uh.. ertsen.
Endlösung voor vuile ertsen, geweaun AT team inzetten!
Kom nou, we leven wel in een schone erwten democratie.
*toen waren hoogovens nog hoogovens*
*meer koggie*
ik wil 100% vrouwen in hoge posities. wordt nog lachen.
Zou Ella ook nog wat vragen om haar oren krijgen?
Goede vraag Wijnand!
Rot op joh linzenvreter, hoohovens zijn de spil van de economie.
*gooit dioxinekip op de bbq*
@GeinPonemie@14:29
Dat viel me vorig jaar al op bij dat spaarlampendebatje;)
Daarom kijk ik ook niet, ik luister alleen maar.
-weggejorist-
toch wel handig dat je die vragen van tevoren moet indienen.
als ze zo vragen krijgt heeft ze geen antwoord.
Zou ze weten wat ze zegt? Niet-te-geloven!
Hirsh heeft het gewoon aan het einde van het vragenuurtje gepland zodat er weinig tijd is.
OMFG Wartaal Kramer aan het woord..
Kunnen ze deze graftak wannabee niet in een bejaardenhuis plempen?
@ fuckje | 20-05-08 | 14:25
Hahahahahaha! Verdomd je hebt nog gelijk ook. Fantastisch überlol!!!
-weggejorist-
Dat mensen hier geld mee verdienen...
Deze mevrouw is echt lichtgewichtje. Haar ambtenaren hebben eens tukkie voor haar geschreven. Tutje.
En die Duyvendak is een arrogante bal. Gaat wel even kijken wat hij in een kwartier kan veranderen. God schiep de aarde immers in 6 dagen, zo merkte Donner voor de grap op. Duyvendak = lul.
ik dacht toch echt dat nekschots arrestatie belangrijker was voor de democratie dan dit geneuzel.
-weggejorist-
Ik heb de pica (ssatire.jpg) opgeslagen op de pc van m'n kudt collega.
*belt HRM*
Dat worden straks nog 2 mins voor ome Ernst
Staat ze nou de hele tijd stiekem d'r eigen tepels op te wrijven?
Wat een vreselijke voorzitter heeft de tweede kamer toch. AAAAaaarrgghh!!
Het is net of je naar de mupet-show zit te kijken ik zweer het je!
Als ik dat haar zie begrijp ik waar al dat chroom gebleven is
Ik zou zeggen, blaas de gevel eruit met zelfgemaakte bommen, Wijnand.
Domme wijf van VROM
U ziet Cramer, U hoort Marc Marie Huybrechts.
*zet échte heavy metal op en gaat biertje pakken*
-weggejorist-
*Gaat ff buiten reauken, krijg spontaan zin in een rokertje.
Safari wil dit niet streamen, moet ik doen? Niet zo bekend met den appel
Hoogovens zijn van economische waarde paardelullenpijper
Boeie JW, ga je linzen weken.
Gah milieubeweging... nog 1x het woord milieu... en arie gaat beneden wat drinken pakken.
* gaat even zware metalen uitstoten *
@GeinPonempie
ja dat dacht ik ook, maar nu gaat het over corus.
maar nu val ik wel lekker makkelijk in slaap
roflol@pica&tag maar jongens, wat gaan jullie dáár ellende mee krijgen.
Van Reichskommissar Seyss Ballin, ja.
Want humor om te lachen, daar houden onze regenten niet zeau van......
643 kilo!!! *gaap*
Ik heb zo'n hekel aan milieu-topics...
Nog een kwartier Linksgel*l aanhoren...
Donner: "ook de schepper had 6 dagen voor nodig" WTF!!!
Kots, kots, kots!!!
kunnen we zware metalen topic even overslaan? ik wacht op der hirsch
duivendak, over corus... zijn we er bijna..??
Rita is de mol..
Na deze debatten volgt een debat over het uitbreiden van de bevoegdheden van de gerechtsdeurwaarder. Het gaat om de uitbreiding van de bevoegdheid om informatie op te vragen.
Toeval?
IJzeren Rita met nieuwe metallic verf...
RITA!!!!!!
Het OM heeft, op het andere kanaal, heel opportuun een persconferentie belegd over de nu opgeloste moord op Krystel Ambrosius. De slimmerds.
@ fuckje | 20-05-08 | 14:09
Jij vraag nogal wat ........ wakker blijven met Donnert op je beeldscherm
Rita blaft er weer wat op los. Wanneer komt Der Hirsch?
Nice hair-cut Rita!
Zit ik steeds mijn scherm af te stoffen, blijkt het EHB te zijn
kapot schieten die ballin
heb alle partijen gemaild.
uiteraard geen antwoord van de CU en CDA.
voor de rest wel redelijk normale reacties..... op die van het PVDA na.
let op dit zinnetje uit de e-mail;
"Dat discriminatie wordt aangepakt is goed, maar hier gaat het mogelijk ook om vrijheid van meningsuiting. Daarom neemt de PvdA de zaak hoog op."
Ik denk dat jullie wel kunnen raden aan welk deel van de zin ik mij mateloos erger.... het is iniedergeval niet het stukje over discriminatie!!!
Mogelijk kost dit ze weer wat stemmen!!
Kniftig,
Schiet je nog een beetje op met dat mailtje, slampamper?
Tante Es mocht ook een vraag stellen.
@Dommelsch 14:16
Zo is het! My bad. Verder idd. zelfde verhaal als bij tal van waarlijk boeiende en belangrijke debatten (nav. slachting van Van Gogh bv.): "... en helaas. We moeten eruit..."
Hier in Grunn verschijnen er al wolkjes voor de zon.
Hmm, een incompetente achterkamergeleerde als Donner of een NSDAP-er als EHB. Het CDA, incompetent en toch onrechtvaardig, knap hoor!
Het gaat nog over de wajong. Zeg maar die bodemloze put met zielige jongeren die 'niks' kunnen en ook niet aangepakt mogen worden van links. Nu wel Donner de uitkering verlagen en ze motiveren te gaan werken. U raadt het in een keer goed: links is tegen!
Maar Herr HB is nog leuker straks. Kijken hoe die aal kronkelt.
he, ik was net de nieuwe indiana jones aan het kijken.
Door deze SS-praktijken van overheidswege wordt gelijk duidelijk waarom die dure betuwelijn is aangelegd!
hoe laat begint de vorstelling?
*ziet dönnert in het voorprogramma*
*gaap*
We moeten natuurlijk ook even stilstaan bij de rol van Job C
WAJONG... gaap
"Ook jongeren die arbeidsgehandicapt zijn..."
Vroeger waren ministers nog belangrijke, hoogopgeleide mensen die men met u aan kon spreken.
@De StoorZenDer | 20-05-08 | 14:16
Nee hoor, gebeurt regelmatig. Kun je je het fitna debat nog herinneren?
Spekman draagt een nieuw oud hemd.
koerbagh ® @ 14:14
Ik geloof niet in aluhoedjes, maar ik geloof wel in de Christelijke achterbaksheid en schijnheiligheid. Toeval? Hell no, prima gecoordineerd een tweetje tussen Justitie en het kabinet.
Nog benieuwd hoe een pedo hoogste ambtenaar van justitie kan zijn? Kwestie van makkelijk door de knieen gaan. Ik sta nog op de foto met die pedo, als ik dat van te voren had geweten...
Haha die Pritt, dat picaatje gaat wel weer een juridisch briefke opleveren.
En dan valt het kabinet op de wajong....
@koerbagh ® | 20-05-08 | 14:14
Erg hoog alu-hoedje gehalte weer.
@widtvoet ® | 20-05-08 | 14:14
U bedoelt uit principe? ;)
Wat niet is kan wellicht nog komen trouwens.
Het verzoek moet nog gedaan worden dus er is nog geen tijdstip en datum.
Nou mensen, de masterclass vijf kwartier lullen in een uur zonder wat te zeggen is weer begonnen. Ik leefde in de veronderstelling dat dit vragenuurtje over Nekschot zou gaan?!
Nou, het komende uur komt het niet... en het Nekschot-debat wordt heel handig door een één-tweetje van NOS en OM buiten de media gehouden.
Opeens is er een nieuwe arrestatie in de Puttense moordzaak en een persconferentie van het OM om 3 uur. Gelijktijdig met het spoeddebat over Gregorius. Toeval, natuurlijk.
+10 voor de pica!
@fuckje 14:09
Oei. Eerst even warmdraaien dan maar. Fijn ook dat de NOS in principe het debat niet live kovert op de reguliere zenders.
Komt niet in het Vragenuurtje, wordt later vandaag in een spoeddebat behandeld.
Pritt Stift for president! Pure poëzie, maar dan anders.
+10 voor de pica en alt tag. wooo!
Hopelijk wordt die misselijke drakenstijn van een Hirsch Balin flink onderuit gehaald met zijn rare nazistische trekjes.
He, gezellig.
*kaasplankje*
De moeder van Herr HIrsch belde net; hij is zijn verbotenbuch vergeßen. KLAPPP!!!
Het plaatje op het vrijevolk. com bij "cda, het herrenvolk van de here" is ook een aanrader
CoJoNes @ 14:09
En dit kabinetsakkoord het verdrag van Versailles?
Van mij mag dat hele kabinet als een puspuist uit elkaar klappen!
de kamer zal balin eens zachtjes aan zijn ballen kietelen
Als Hirsch Ballin (sigidy Heil) de tweede wereldoorlog is, is Donner de herstelbetalingen.
Wilhelmus der Geuzen:
Hij, die zich zonder rechten,
Heeft tot een Heer gemaakt,
Spreekt weêr tot ons als knechten,
Naar wier beheer hij haakt:
Hij wil ons overvleugelen,
En door zijn Bisschopsschaar,
Als ketters wreed beteugelen,
Als voor drie-honderd jaar.
Wat leuk: aftrappen met de nazaat van de man die Nederland met enig blasfemiewetje opzadelde.
Balin heerscht man!
H.B. komt pas na het vragenuurtje, wakker blijven....
Voor filmpje dat het niet doet:
www.nos.nl/politiek24/
Wat doet die hond in de 2e kamer?
Ernst Hirsch Nazin
Standaard procedure voor het vaststellen van iemand identiteit. Alsnog idioot om dat bij een cartoonist te doen. Maar wanneer het om een 15 jarig mocrootje gaat met een tekening van 'het torentje' zijn we weer te coulant om hem na 30 uur weer op straat te zetten.
*dommelt langzaam in slaap al luisterende naar Donnert*
Filmpje werkt niet! ik kan niet vooruitspoelen
Eerst neemt Hirsch Banningschap Nekschot anaal, nu het volk hem nog aub!
-klak-
Heil Hirsch!
/
zoals atijd zal het met een sisser aflopen..
nu gaat het over WAJONG-mongolen..
Geniaal plaatje!!!
Hey Klootoog meot je de redactie niet mailen?
lol@pica && alt-tekst
'Zijn intimiteit verkrachten', klinkt behoorlijk heftig.
REAGEER OOK