
Was weer gezellig vandaag bij de Nederlandse ambassade in Jakarta. Jeugdige moslims protesteren tegen Geert Wilders. Waarschijnlijk omdat ze geen krontjong-videos op YouTube meer kunnen kijken. Indonesië trekt eind deze week de stekker uit YouTube als Fitna niet verwijderd wordt. Ook bij de befaamde internet atheïst Pat Condell is het licht uit. Zijn website is
offline, naar alle waarschijnlijkheid wegens DDOS-aanval. Fans van Condell kijken dus maar
HIERRR. Houdt het dan nooit op? Welnee, Geert Wilders krijgt nu ook al de schuld van de recessie in de Verenigde Staten. Fitna gaat namelijk
Wall Street slopen.
Instant Update: Ojee. Moslims hebben het nu ook op
Dion Graus voorzien!
Reaguursels
Inloggen@ Medeleeuw
Ten eerste ga je de fout in door deze moslims gelijk te stellen met de Moslims in Nederland, die zich ten aanzien van deze film keurig gedragen. Ten Tweede vindt je Geert Wilders maar dapper dat hij in zijn eentje tegen de hele kamer opbokst.. tjah je eigen film onder druk aanpassen en vervolgens de vermoorde onschuld spelen getuigd inderdaad van veel lef ja. Het is gewoon een vuile rat die bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet.
ik heb groot respect voor Wilders en ga ook zeker op hem stemmen, beter dan dat laffe zooitje in den Haag.
Hoewel hij door iedereen word bedreigd, nooit zonder bescherming over straat kan of uit eten, hij word door iedereen in de kamer aan gevallen maar laat zich de mond niet snoeren ondaks alle bedreigingen bravo Geert
En gelijk het ontwikkelingsgeld stop zetten van al de moslimlanden die onze vlag verbranden
Ik snap ook niet waar ze zich zo druk over maken, wat er in de film Fitna werd getoont, is toch werkelijkheid
Wat een stumperds.
Liever naar de hell met Geert,dan naar de hemel met Jan-Peter.
Gatver die foto van Dion Graus,de smegma zit in zijn nagelriemen.
-weggejorist-
droman 03-04-08 @ 19:56
Welnee, de Eurocommunisten geven straks de mensen hun zin en mollen alle nietsvermoedende moslims.
Het volk dankbaar.
www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/...
Wordt weer lekker als de VN weer over racisme begint. Vooral als je bedenkt dat mosselmanstaten daar de dienst uitmaken. Remember Durban. Straks wereldwijd de sharia afgekondigd. Alles naar mosselmanrecht /krom. En als mosselmannen iets niet zint....
hey die stiften hebben wij ook op het werk
@ Bink! 03-04-08 @ 16:46
year: 2007...
link dan gewoon naar zijn liveleak account
www.liveleak.com/user/patcondell
Indonesië.
Is dat niet het oerbos, met oermensen, dat we niet meer wilden onderhouden?
Nou nou. Ze hebben het er maar druk mee. Moeten ze niet werken ofzo?
En wederom een mooie * braak * tegenfilm:
www.intoconnection.nl/
@van dal
Is u serieus? Ik heb nl net een klacht tegen je ingediend bij art 1, voorheen het LBR.
groten deel van die namaak kleine meisjesgristen neuqende islamhomo's weten niet eens wie geert wilders is.
ze krijgen 1 roepie in de handen geduwt en mogen dan ga dood schreuwen.
God straft meteen, Allah iets later.
Go to Hell ? Is geeneens een protest. Laat staan een bedreiging. Wat is hier mis mee ? We kunnen ook niks meer hebben tegenwoordig.
ff off topick
waarom kun je in de pol niet jupiler kiezen????
WTF :@
ieslam ies vrede
Die gozer in het midden met die grote bolle kop is de Indonesische Dion Graus.
Onze grote vriend Pat Condell heeft weer een leuk filmpje gemaakt: www.dotsub.com/films/moredemands/index...
Veel plezier!
als al dat geld voor onderwijs en ontwikkeling nou ook eens daadwerkelijk zou worden aangewend...
Hoeveel zal het Balkenende cs gekost hebben om die paar relschoppers in te huren?
Dat ik LUTSERS zeg, is eigenlijk al teveel moeite.
Kijk die familie van Geert eens tekeer gaan.
Net zo extremistisch als Geert zelluf.
Hehe, die instant update is geniaal!
En kijk nou, wat een schattige indojochies. Ik vraag me af hoeveel ze hiervoor betaald hebben gekregen.
Wat is nu de waarheid,volgens Balkenende op 17 maart het volgende
www.netwerk.tv/nieuws/109/Premier_Balk...
*Snuifffffff* Haaaa, ik ruik zwavel, Garret Weldon is hier geweest!
LOL@instant update!!
@Flodder 03-04-08 @ 15:25
Je wilt een soort Turks model in de moslim-ghetto's? Een dictatuur van de staat (politie en leger) om de moderniteit binnen de deur te houden?
Impliciet pleit je voor een paternalistische regelbrij om die wijken leefbaar te houden... dan is Wilders oplossing afschrikwekkender.
Overigens heeft blonde Geert ook niet altijd de wijsheid niet in pacht, maar blijkt hij op dit moment de enige dissident die met open ogen de risico's ziet, en daarbij niet met soosjalistische oplossingen komt (meer geld, meer buurtcomite's, meer staat).
spekpater 03-04-08 @ 15:24 mogelijkheid drie, wilders heeft dat gesprek gevoerd en liegt daarover....
sjaakdeslinksesul 03-04-08 @ 13:27 da's dan eenmaal een fatwa aan de broek sulletje....
hoeveel waren het er? 10?
Hoeveel "studenten" dezer zou Jan-Pieter hoogstpersoonlijk vooraf hebben toegesproken cq. opgeroepen eigenlijk?
Hij leek 't heel wel te kunnen vinden met *kuch* wat strakker in de leer bewegende medereligieuzen daar destijds...
WIL - WILDER - WILDERS .... en nu ophouden!
@Zottelkopf 03-04-08 @ 15:19
De meeste NSB-ers waren oprecht goede buren en collega's, en met commies kon je prima wodka drinken. Toch spreekt niemand van 'gematigd fascisme' als verrijking voor onze maatschappij.
Het loont inderdaad om over de fundamenten van een doctrine na te denken, en niet in Benetton-commercials te blijven steken.
spekpater 03-04-08 @ 15:24
Nope, gaat niet op dat verhaal. Het gesprek met Wilders was vertrouwelijk tot dat Wilders zelf die vertrouwelijkheid ophief in het debat. Ze konden dus niet erkennen dat ze wisten wat er in voor zou kunnen komen ivm de vertrouwelijkheid. Nog een reden dat ze het niet uitspraken was natuurlijk dat ze het niet met 100% zekerheid wisten.
Het kabinet liegt al jaren tegen de bevolking , waarom zouden ze nu op eens de
waarheid gaan vertellen.
Ze hebben over de Euro gelogen en over de Europese Grondwet, maargoed
ze komen er zo als altijd mee weg.
.. net als de vorige keer
miretra: wij zijn niet in oorlog met laffe bedplassers als balkenende. Maar die laffe bedplassers zorgen er wel voor dat wij straks met de handen op de rug gebonden in een oorlog wakker worden.
Zware Guy 03-04-08 @ 14:45
Nou, ik zie toch wel iets in een islam light version in Nederland.
De wet handhaven, niet toegeven aan intolerantie, gelijke behandeling, godslastering uit de wet, geen bouw van moskees dmv fundamentalistische financiele steun, gematigde moslims de ruimte geven te empoweren ipv ze mede in het verdomhoekje te stoppen, een verdere secularisering van Nederland, haatzaaien door geestelijke autoriteiten sneller bestraffen, zoiezo geen imams uit gare landen binnenhalen, vrijheid van meningsuiting altijd met hand en tand verdedigen, ex-moslimcomite's (geen bash-mohammedcomite's) steunen, geloofskritiek uiten; oftewel volledig achter onze wetten en verworven vrijheden gaan staan. Geen gemarchandeer meer om intolerante gelovigen maar niet voor het hoofd te willen stoten.
.
Het haatzaaien door imams sneller straffen, is misschien in tegenspraak met de vrijheid van meningsuiting maar wel nodig omdat een autoriteit op gebied van religie met een haatspeech impliciet een doodsbevel uitvaardigt . Denk aan de beruchte speech van Sjeich Fawaz Jneid over van Gogh.
.
Streven naar verlichting is naast een meer humaan streven, ook meer een reeele optie dan verbanning. De verlokkingen van vrijheid zullen uiteindelijk sterker zijn dan de dogmatiek van een geloof.
.
Als dat allemaal niet werkt, kan er altijd nog rigoureuzer worden opgetreden.
AD vandaag:
Het kabinet heeft inzake het vod namelijk met absolute zekerheid gelogen. Leest u maar mee met een ingezonden brief in het AD van vandaag:
Twee mogelijkheden:
(1) Wilders liegt (kabinet bekend met inhoud)
(2) Wilders liegt niet (kabinet onbekend met de inhoud)
ad 1: dan liegt het kabinet, want ze ontkennen al maanden iets van de inhoud te weten.
ad 2: dan liegt het kabinet, want dan kunnen er geen verslagen zijn waar de inhoud in staat.
Conclusie: het kabinet liegt sowieso en Wilders misschien. Onderzoek kan achterwege blijven.
Quod erat demonstrandum.
@Bigi Bana Boy 03-04-08 @ 14:57
Iedere stroming kent inderdaad fanatici en rekkelijken, die de leer minder in het dagelijkse leven betrekken.
Het probleem is dat de fundamenten van een doctrine zo militairistisch, seksistisch of racistisch kunnen zijn, dat de rekkelijken bij een crisis geen rol van betekenis spelen. Hoeveel fascisten hebben gedemonstreerd tegen de deportatie van Joden en anderen, hoe socialisten zijn de straat opgegaan tegen de deportaties van koelakken of bourgeoisie naar de Goelag?
Terwijl de individuele aanhang lang niet altijd gedreven werd door haat.
De mate van geweld binnen de islam (tegenover vrouwen, ongelovigen, dieren, sociale druk ...) is vooral bij de islam-apologeten hier in het Westen niet bekend. Daarbij wordt miskend dat geweld een essentieel onderdeel is bij verspreiding van Mo's doctrine, iets wat een gemiddelde 'gematigde' moslim veel beter beseft dan onze pseudo-intellectueel Pechtold.
Btw.
We zijn niet in oorlog met de pislam maar met laffe bedplassers als Balkenende.
Bigi Bana Boy 03-04-08 @ 14:57
Mijn marokkaanse collega verschijnt vooralsnog zonder kromzwaard op het werk, ik denk dus ook dat er zoiets bestaat als 'de gematigde moslim'. Punt is wel, dat de haatbaarden dezen beschouwen als niet recht in de leer. En in elk moslim-land heeft de gematigde meerderheid uiteindelijk eieren voor hun geld gekozen, braafjes gehoorzamend aan de dictatuur, liever dan als afvallige gestenigd, onthoofd dan wel van het uitzicht over de stad genietend gekoppeld aan een hoogwerker.
Dat het oorlog is met de islam, dat weten alleen Garret Weldon, Geert Wilder en die slechts 2% van de moslims die de dienst uitmaken binnen en buiten de schemerwereld.
Al onze weldenkende menschen en de regeringen van het Westen, zelfs die van de USA, die willen onsch doen geloven dat het wel goed gaat komen met deze "vredige" religie-met-slechts-wat-kleine-scherpe-kantjes.
Die hoopvolle angst wordt scherp gecontroleerd. Wanneer iemand ons probeert wakker te maken breekt daarom ook onmiddellijk de pleuris uit.
Een wakker Westen, daar staan de barbaren kansloos tegen en dat weten ze. Doorslapen is dus belangrijk. En geloven blijven in vrede. En in het sprookje van den ghematigde islam.
Fleauxe 03-04-08 @ 15:12
Er wordt wel verschillende uitleg gegeven aan bepaalde teksten uit de Koran maar ik denk, en daar ben ik het met je eens, dat het taboe inderdaad enorm is en dat het ook niet zonder risiko is.
Dan maar Krettek-video's, haha
@BigiBanaBoy: Natuurlijk heb je die, meer dan we denken geloof ik. Maar daar waar het binnen het christendom of jodendom vrij gebruikelijk is dat er debat bestaat over de waarde van de geschriften en zo voorts, is het binnen de Islam en de islimatische culturen zwaar taboe om ook maar één zin uit de koran ter discussie te stellen laat staan te betwijfelen. Het zal nog héél erg lastig worden om dat taboe te doorbreken.
Tot 1948 was Nederland met z'n kolonie Indonesië het grootste moslimland ter wereld.
Hadden we ze maar gehouden...
Go to Hell yourself, ugly motherfokker...... moet je niet naar je werk trouwens, eikel van de bovenste plank ?
@Getinte 03-04-08 @ 14:34 Betul! Ik blijf het jammer vinden dat Benny Murdani er niet meer is. In 1985 ging dat anders! Wat trouwens wel weer een aardige link oplevert: insideindonesia.org/content/view/811/2...
Zware Guy 03-04-08 @ 14:45
Ja dat hoor ik nu wel steeds, die uitspraak over het niet bestaan van gematigde moslims, maar daar twijfel ik toch sterk aan.
Waar groepen mensen zijn, bestaan altijd onderlinge verschillen en als één ding de islam kenmerkt is het wel de onderlinge onenigheid. Verder zie je binnen alle geloven stromingen die enorm uiteen kunnen lopen ... in het Christendom, in het Jodendom. overal heb je rekkelijken en preciesen. Zonder af te willen doen aan het gevaar dat de (radikale) islam ook in mijn ogen is, lijkt het mij toch sterk, de menselijke aard kennenende, dat islamieten niet aan die basisregel zouden voldoen.
Geen zorgen om Dion, die verdedigt zich zelf wel.
"Dion kan prima meppen", aldus mevrouw Graus.
@HuubF 03-04-08 @ 14:47<br />
De demonstraties zijn niet nieuwswaardig of ook maar enigszins van die omvang dat er nog geen enkel bewegend beeld van is opgenomen door gerenomeerde nieuwszenders. Oftewel, ingehuurde studenten die met een aantal van 10 of minder een toneelstukje opvoeren, zodanig gefotografeerd dat het lijkt alsof het een massabetoog is. Erg amateuristisch. Dit noemen wel ook wel bedrog en manipulatie. Je hebt dus groot gelijk met je opmerking.
Toch knap om een demonstratie van 6 man zo te knippen dat het een probleem lijkt.
www.laughingatislam.com/understandingi...
LOOOOOL
@Flodder 03-04-08 @ 14:16
Blonde Geert snapt als geen ander dat niet alle anti-islam maatregelen haalbaar zijn, maar een politieke partij mag best dealistisch te zijn. De PvdA wil alle voedselbanken in Nederland afschaffen (toch kan je daar nu nog steeds in de rij aansluiten), de PVV wil Mo's doctrine verbannen.
De 'gematigde moslim' is een onzinnige constructie, iedere moslim accepteert in meer of mindere mate het geweld van de eigen doctrine. Het pacifisme is binnen de islam net zomin bestaand als binnen het fascisme.
Daar zit ook het probleem met de massale immigratie in de Westerse wereld, een relatief kleine groep fundies kan de hele groep kapen als ze zich van de juiste vocabulaire bedienen.
Aangezien ik denk dat je niet zo onnozel bent als Pechtold die de islam in de Lage Landen wil verlichten - welk modern, tolerant, vrouwvriendelijk land staat jou voor ogen als islamitische heilstaat?
Pritt Stift :
Dat Wallstreet verhaal is weliswaar niet geheel onjuist maar men vergeet altijd één cruciaal feit en dat is dat als de Yanks (of welk ander land dan ook) echt willen ze al het buitenlands bezit kunnen elimineren. Ik roep de Russische revolutie van 1917 in herinnering waar alle buitenlandse schulden eenvoudigweg nietig werden verklaard, net als het buitenlandse aandelenbezit in Russische bedrijven. Op marktplaats kom je nog wel eens prachtige aandelen van de Russische spoorwegen tegen bijvoorbeeld :-)
Als de nood aan de man is betekenen die buitenlandse investeringen op Wallstreet derhalve helemaal niets, behalve dat die kamelenneukerts in Saoedie Arabië hun geld kwijt zijn.
Doe nog es een update over Pat Condell:
"TEMPORARY NOTICE
Thanks for all the enquiries about my missing website. It's nothing to worry about. I've had bandwidth issues with my current ISP, and I'm currently in the process of transferring the domain to a new hosting company. A new site should be up in a few days."
Van z'n youtube Channel
Monjets
Dood aan de pislam.
De Islam is alleen maar beangstigend als wij het eng gaan vinden.
"Islam is a holy religion," Shodiq Ramadan told around 50 protesters who shouted in agreement
Tja, Shodiq Ramadan is ook een echte Indonesische naam. Die 50 blagen die daar staan te klooien hebben ze gewoon op straat, onder straatjeugdzwervervendelijmsnuivers, geronseld voor een bamiesoepje. 50 demonstranten in de metropool Jakarta is inderdaad een indrukwekkende meute. Net als in Medan, stonden nog meer fotograven dan Medanese kansenpaupers.
Blikje Kopasus opentrekken.
NEXT
@ makkie 03-04-08 @ 14:28: Zolang YouPorn in de lucht blijft zul je ze niet horen. Denk maar aan onze eigen Bijstandtrekker.
Vraagstaartje heeft me niet helemaal niet begrepen, maar als ik het zelf nalees zie ik het. Bruine jongens kunnen idd flesjes bier zijn, maar eigenlijk wilde ik die andere weg inslaan. Bruine jongens staat namelijk ook voor neo/nazis. Kan ook voor de produkten staan die we dagelijks wegspoelen.
.
Het blijft een gekke zaak. De islam blijft ons allen boeien. Waar het vroeger een exotische aangelegenheid was is het nu een beangstigende zaak. Het is een cultuur die ons niet meer onbekend is. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet tegen mensen ben, meer ben ik tegen bepaalde meningen en houdingen.
.
In Oostenrijk gaat ook zo´n gevecht om. Onderwerp is ook de gelijke. Moskees in de Alpen, met of zonder minaretten. Politiker spelen ook het gelijke spelletje. Gelukkig hebben we niet meer zoveel te doen met Haider Joerg. Deze man heeft ook een partij opgericht. BZOe )Bund Zukunft Oesterreich, de partijkleur is ORANJE!
Het moet niet Wilder worden.
Toch ben ik blij dat iemand de discussie op gang heeft gebracht. Of die nou Garret, Geert, Wild of nog Wilder heet.
Ik begrijp dat er wat radicale groepjes in Indonesie om een onderwerp verlegen zaten. Nu hebben ze er dankzij Geert één gekregen en kunnen ze weer eens van zich laten horen. Slechts een kleine 150 miljoen indonesiers halen hun schouders op. Ben benieuwd of die durven te protesteren als ze straks youtube niet meer op kunnen.
Denk dat Wilders intussen wel spijt heeft dat hij 'zijn verantwoordelijkheid' heeft genomen en de film heeft aangepast. Eerst erop nat gaan in een debat en dan nog een stel kansloze analfabeten voor de ambassade in Jakarta die niet bepaald in zijn hyperbolische angstpropaganda passen.
50 demonstranten? Ik tel er maar 6
landverrader???
www.youtube.com/watch?v=f2RdtnXPEks
Ik ben zo langzamerhand doodziek van dat gezeik over wilders en zijn kutfilmpje.
Balkenende sluit jij maar je ogen voor de islamisering. Wij als Nederlanders moeten dat juist niet doen. Kijk Fitna en realiseer je dat. maak ons land niet kapot en laat het vooral niet kapot maken.
kijk naar Slotervaart wijken in Utrecht de mensen zijn niet meer veilig.
Gezellig, de moslims hebben het op Dion Graus voorzien...
@Austria Calling 03-04-08 @ 14:15 verkeerde topic. Hier moet je zijn: www.geenstijl.nl/mt/archieven/1252711....
Go to hell Islam
oh jej, dat mag weer niet tog?
Folkert Meinhof 03-04-08 @ 13:14
Dat is onzin, net als dat het onzin is om te beweren dat Wilders alleen de islam aanvalt en niet de moslims in Nederland.
.
Het is inderdaad zo goed als onmogelijk om een volledige loskoppeling tussen gelovigen en het geloof te maken omdat ze onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Zonder moslims geen islamisering en vice versa. Dat het erg moelijk is om onderscheid te maken en dat je dus wel eens de mist in gaat, wil nog niet zeggen dat je het niet ten alle tijden moet proberen aan te geven.
Wilders doet juist het tegenovergestelde. In woord en gebaar maakt hij van de moslim een karikatuur die enkel opgaat voor de fundamentalist en dan zegt hij daarna geen problemen te hebben met gematigde moslims. Dat kan niet want het is volstrekt tegenstrijdig. Wilders zégt wel dat hij onderscheid maakt, maar hij doet het niet.
.
Een voorbeeldje:
In Fitna toont hij allerlei ziekmakende beelden van wreedheden begaan door fundamentalisten, die beelden koppelt hij rechtstreeks met een staafdiagram over het aantal van ALLE moslims in Nederland. Daarna suggereert hij, dat als dat aantal blijft groeien, het zal leiden tot executies van homo's in Nederland. Naast dat hij de macht van fundamentalisten schromelijk overdrijft, stelt hij elke moslim gelijk aan de fundamentalistische variant. Geen onderscheid, enkel een grove generalisering en demonisering van moslims.
.
Daarbij maken zijn speciale wetsvoorstellen en gewenste berufsverboten, die enkel moeten opgaan voor moslims, ook geen onderscheid tussen moslims. Ze gaan op voor élke moslim. Naast het feit dat zo'n apartheidregime verwerpelijk is, zal toetsing en handhaving van die wetten uiterst dubieus zijn en tot willekeur leiden. Wie bepaalt of iemand een moslim is? Of gaat Wilders daar nog een stukje stof ter herkenning voor naaien?
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
widtvoet... 03-04-08 @ 14:10
LOL
Waarom is Heineken in het buitenland alleen maar te verkrijgen in die lelijke groene flesjes. Af en toe houd ik van die bruine jongens, als je begript wat ik bedoel ...
Export bier? je weet wel, die bruine blikjes.
@Zottelkopf 13:53
Jazeker: images.google.nl/images?um=1&hl=nl...
En Mahabier?
Teen 03-04-08 @ 14:05
Nee joh, tis Marijke Helwegen. Na weer een gelukte vervolgingreep.
LOL @ Dion Graus grap! Hij lijkt echt!
zouden deze indeaus begrijpen wat een tsunami van moslims is?
Wie is eigenlijk Dion Celine Dion ken ik ergens wel.
/OT Waar staat Bintang in de poll? En Anker bir?
@ Sévèke
Ik verbaas mij meer over die niksnutten die Oranjeboom drinken!!!
En wel eens een HJ van de tap gedronken...? Heerlijk.....
Wacht eens even, dat is Dion helemaal niet, maar een man met een masker!!
@ KarelKopKaas 03-04-08 @ 13:55:
Je denkt toch niet dat er iets veranderd onder een nieuw kabinet?
Dan is het oude wijn in nieuwe zakken. Dat is altijd zo geweest en dat zal ook niet zo snel veranderen. Nederland kiest toch half-half. Dat de SP groter is dan ooit is al heel wat.
Politiek toekomst kan zijn SP ipv PvdA
CU ipv CDA
PVV ipv VVD
Maar dan liggen die oude honden alleen maar in een nieuw mandje.
Ik mis Bavaria Malt, in de poll.
De geest lijkt wereldwijd uit de fles te zijn dankzij de loyale inspanning van onze coalitie. Laten we daarom in NL de Bastille bestormen en zorgen dat wij nooit meer bij-elkaar-houders en verkrachters van het woord "sociaal" als politici krijgen.
Agressieve luitjes die moslims.
Leeuw bier krijgt 1.4%, stelletje barbaren
Dit doet me zo langzamerhand een beetje denken aan Slotervaart. Maar dan niet op de manier zoals de meeste onderbuikers hier denken. Het doet me eraan denken dat de media (de oude en de nieuwe) gewoon niet konden wachten tot de hel zou losbreken, en ook dagen en dagen het onderwerp in kwestie hebben achtervolgd, zelfs rapporterend om de zoveel uur, dat er 'nu nog niks aan de hand was, maar de vlam kon elk moment in de pan slaan.'.
.
Goed, er protesteren weer eens ergens drie man en een paardenkop. Waar niet ? Maar hoe lang houden jullie journalisten, het meest overgewaardeerde beroep van de wereld, deze aanfluiting nog vol ?
ga naar de hel... dus ze willen hem eerst dood, gaan ze daarna nog voor god spelen (sorry voor allah spelen) en bepalen waar die dan heen moet? hoogmoed komt voor de val ;)
... n00bs
Zo die Dion, die ziet er als een lekkertje uit, whhhaaaahhh, LOL.
Bijstandskoning 03-04-08 @ 13:38
Ja wat een niveau he?! Schaam je je? Beginnen wel een paar dingen duidelijk te worden van jou...
Er zitten 3 anussen en 1 vagina in dat masker.
GeenKwijl! 03-04-08 @ 13:55
Nee, ben nu volledig de draad kwijt : Balkenende vergelijken met Depp ?!?
Vind Depp trouwens erg goed, grappig, gek, maar niet geil. Ben hetero.
Zottelkopf 03-04-08 @ 13:51
ja, maar ik kan Depp niet echt vergelijken met onze Geert. Voor de meeste vrouwen is Depp helemaal niet controversieel; gewoon geil. Een beetje zoals Jan Peter Balkenende, snap je?
Ow dus in de Islam bestaat ook een hell? Nooit geweten!
heeft er iemand toevallig wat urls naar sites waar deze koorknaapjes rondhangen zodat ik daar eens wat kan posten =)
weg met het kabinet:
www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&...
WTF zitten hier trouwens voor mietjes op GS.
Heineken hoor boven aan te staan in de pol!!
lol @ graus.
Ga eens werken stelletje sukkels
Overigens, hebben mossels ook een hel ?
hahaha +1 foto Dion Graus
GeenKwijl! 03-04-08 @ 13:42
Johnny Depp deed ´m ook heel goed, vond ik.
Wat kijken die jongens op de foto ongeïnteresseerd, alsof ze niet echt weten wat ze aan het doen zijn. Ze zijn met hun gedachten ergens anders...
@Zeepvrij
Ik voorkom dat gezeik door bij voorbaat bepaalde landen geen toegang te geven.
Ik ben bang dat mijn weblog ook geblokkeerd gaat worden in Indonesië.
Nu zullen die moslims ook wel achter Martin Graus aangaan... Is niet errug! Daar lusten de honden ook geen brood van.
Zeg GS nog even en jullie krijgen ook een fatwa!!Das niet Dion das de imam !!
@vraagstaart
LOL@ "Indonesian Muslims called Tuesday for the death of a Dutch politician for making a film that alleges Islam is an inspiration for violence."
Ignatius van Loyola 03-04-08 @ 13:43
vergeet de Franse niet!
@ mezelf. Sukkel, dat was dinsdag. Maar donderdag zijn het er nog steeds 50.
JAKARTA (AFP)--Dozens of members of Indonesia's fourth-largest political party rallied in front of the Dutch embassy here Thursday in a fifth day of protests against an anti-Islamic film.
Around 50 members of the conservative Muslim United Development Party, or PPP, picketed the embassy in Jakarta over the film by far-right Dutch lawmaker Geert Wilders.
They demonstrated peacefully for about an hour, carrying placards that read " Go to hell Wilders" and "Sever diplomatic ties with the Netherlands," an AFP photographer said.
The 17-minute film, "Fitna," features imagery of the Sept. 11, 2001, attacks on New York and the 2004 Madrid bombings combined with quotes from the Koran, Islam's holy book.
It has provoked a series of protests in mainly Muslim Indonesia, most of them peaceful.
But a demonstration outside a Dutch consulate building turned violent Wednesday, with students burning a flag and breaking down the gates.
Indonesia, a former Dutch colony, is the world's most populous Muslim nation.
Garret Weldon, Gere Wildos, Geert Wilder..... het gaat al vooruit. Wellicht dat er over een poosje er zelfs geen Joegoslavische en Luxemburgse vlaggen meer worden verbrand.
"I've had bandwidth issues with my current ISP"
aaaahhh... ok... dus die kunnen die DDOS niet behappen.
Ik vindt Gene Wilder aka Willy Wonka leuker. Willy Wonka was in zijn tijd ook spraakmakend, niet iedereen vond hem tof.
jezus, nu zie ik in die studenten ook oempa loempias,
WEEKEND!!
Wow, wat een nieuws. Ook de Jakarta Post weet het p waarde te schatten: "Indonesian Muslims called Tuesday for the death of a Dutch politician for making a film that alleges Islam is an inspiration for violence.
The demands came at a protest outside the Dutch Embassy in the capital, Jakarta.
"Islam is a holy religion," Shodiq Ramadan told around 50 protesters who shouted in agreement. "Those who have insulted it deserve to be sentenced to death."
Anti-immigration politician Geert Wilders released the 15-minute film over the Internet last week.
It intersperses scenes of recent terror attacks with versus from the Quran, Islam's holy book, and speeches from Islamic extremists calling for attacks on non-Muslims. The film ends with an appeal for Muslims to rip out sections of the Quran it says promote violence."
240.000.000 moslims in Indonesië. En 50 betogers..... NEXT!
Wat is die Dion een ....... eehhh een parg zeg. Niet te filmen, dacht dat mijn schoonmoeder een lelijk mens was, maar dit...... dit slaat alles.
Laten we eerlijk zijn. We kunnen van Indonesie nog wat van leren op het gebied van werkeloosheidsbestrijding. Bijstandtrekkers gaan gewoon de straat op om 'betaald' te demonstreren.
Oh trouwens... Geen ddos attack, quote van Pat's youtube site:
"
TEMPORARY NOTICE
Thanks for all the enquiries about my missing website. It's nothing to worry about. I've had bandwidth issues with my current ISP, and I'm currently in the process of transferring the domain to a new hosting company. A new site should be up in a few days.
"
Natuurlijk ook groeten terug
Waarom kunnen die Indo's niet eens leren schrijven?! Ik ben ook Indo, en kan wel schrijven. Die pinda's maken hun onbenullige land zo alleen nog maar meer te schande. Dat ze Geert Wilders laten verbasteren tot Geert Wilder valt nog te begrijpen, maar 'Garret Weldon' van laatst...?! *zucht*
Kon Balkenende maar eens een beetje vaart maken en Geertjen opsluiten, dan zijn we eens van het gesodeflikker af.
Dion :D :D
Beledigen:
www.youtube.com/watch?v=dMFupC13_D8
Pat for President!
*alvast ronselt binnen de molukse gemeenschap*
De KNIL voor een heeeele grote KNAL
Hulde aan GS voor het voor de 3e maal linken van Pat Condell!
Ik zou Geert nog steeds doen.
Door wat in de film zijn ze precies beledigd? Al die moslims roepen dat ze beledigd zijn, maar ik hoor nooit inhoudelijk waardoor precies.
fuckje zou Dion nog steeds doen.
die foto van Dion Gruas heeft lepra!!! mag hij en de rest van die gemeenschap sterven aan de gevolgen hiervan...
Tijd om het KNIL weer leven in te blazen.
lol@KlootViooltje 03-04-08 @ 13:23
Nu al aan het bier?
Als ze maar niet weer met durians gaan lopen gooien.
Bent u geschikt als jihadi?
1) U bent te lelijk om op een normale wijze aan een vrouw te komen
2) U bent in bezit van een viltstift
3) U hebt tijd te veel omdat u niet werkt of studeert
4) U bent dyslectisch
Nou van dal, wat let je...
*trek in pindakaas*
puY is Wilders moe
Worden ze daar zelf nou nooit moe van zichzelf. Vraag me af als die koeli's thuiskomen wat ze tegen hun vrouw zeggen. "was het nog wat vandaag schat?""Zeker lief, we hebben mooie borden omhooggehouden, mochten maskers dragen en vlaggen in de fik steken. Goed voor het imago van ons geloof, want Islam is tenslotte vrede!" "Morgen weer... ga je mee?" "Nee schat, wie moet anders de boodschappen doen, de kinderen verzorgen, kleding wassen, sociale contacten onderhouden, jouw boterhammetjes smeren, de buurman noiken etc.?.... ga jij maar weer. Je hebt 't er maar druk mee *kusje*"
Aaaargh, ik ga zo langzamerhand echt misselijk worden van die achterlijke cultuur. Wel handjes ophouden voor ontw.geld, maar owee als ze weer wat over dat sprookjesboek te ouwehoeren hebben. Ik zeg, ik zeg ik zeg ik zeg..... maar niets meer. Moe wordt ik ervan.
*loopt naar koelkast voor koud biertje, broodje ham en veegt kont af met koran*
TEMPORARY NOTICE
Thanks for all the enquiries about my missing website. It's nothing to worry about. I've had bandwidth issues with my current ISP, and I'm currently in the process of transferring the domain to a new hosting company. A new site should be up in a few days.
-
Aldus Condell in de sidebar van z'n YouTube profile.
ipv van protesteren mischien allemaal free hugszzz geven.
Geeft meer effect.
Wat een achterlijke stront paupers daar!
Wordt tijd dat we de RMS er eens op afsturen. Die zullen wel effe uitleggen hoe wij in Nederland leven. Goed bezig Geert!
Wat zal Garret Weldon balen..
Hij is gisteren al eens gepost. Maar kunnen we deze niet vertalen naar islaminees ofsow? www.youtube.com/watch?v=dMFupC13_D8
Vanmiddag maar de Indonesische ambassade in Den Haag bestormen?
LOL @ Dion Graus
Na de demo allemaal naar de imam voor een lolly.
stomme patjakkers, Hell is gewoon links afslaan....
rocksnsucks.files.wordpress.com/2007/0...
Lachuh, die update
Dion Graus, meid wat zit je haar weer mooi!!!
ROFL @ dion grauss
Hebben deze gasten wel een opleiding gevolgd? hahaha wat zijn ze dom.
Hoe nu verder?
Koppies zien er ook uit dat ze weten waar ze het over hebben...... wat een simpele zielen. Ingehuurd zou ik zeggen.
Eeeuhm, jullie zijn de gewelddadige islamieten. Oftewel JULLIE gaan naar de hel...
arme Geert Wilder a.k.a. the christian terroris a.k.a. Garret Weldon.....
mooi dat w enog eens de bevestiging krijgen
lol@instant update
Maakt allemaal niet uit, zolang er namelijk nog ÉÉN Moslim in Nederland is die zijn geloof gematigd beleefd en "fatsoenlijk is", is GÉÉN kritiek op Moslims of de Islam mogelijk, anders G.E.N.E.R.A.L.I.S.E.E.R. je namelijk! Lang leve Jan Peter Balkenellende en de logica van onmogelijke kritiek!
Geert Wilder. Die stond toch op de voorpagina van de telegraaf omdat tie regelmatig met gerard Joling 'tussen de zure lappen' lag? Of is dat weer iemand anders?
Ach, je moet toch wat wanneer je geen werk hebt.
Ach gossie.
ethisch besef van een pinda
REAGEER OOK