Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kudt. Familiedrama Roosendaal

lelijkekeu.jpgMeer nieuws over het familiedrama in Roosendaal, waar de slachtoffertjes en daders inmiddels namen, gezichten en een te groot huis hebben gekregen. De kinderen die vandaag geen vakantie hebben, heten Pepijn en Lidewij Seghers, de ouders Aarnout en Anita. Ze woonden in een villawijk aan de rand van Roosendaal. Paps en mams lagen in scheiding. Veel ruzie, harde woorden, cd van jou cd van mij, Te Koop-bord in de tuin. U kent dat wel. Maar tegenwoordig gaan scheidingen er blijkbaar anders aan toe. Als ik de kinderen niet krijg, dan jij ook niet. Verwende ruggegraatloze kudtgeneratie die het woordje 'nee' gewoon niet aankunnen, beweert onze huispsycholoog. De politie wil niet vertellen hoe de kinderen omgebracht zijn. De Televaag meldt dat moeders radeloos het huis verliet met de woorden "Mijn kinderen zijn vermoord". De vader Aarnout loopt op dit moment nog vrij rond. De hele toestand is vooral sneu voor de verkopende makelaar. Die 715.000 euro (andere link) krijgt ie er nu echt niet meer voor die villa...

Reaguursels

Inloggen

Die lul was salesmanager bij KN Minolta in Badhoevedorp, juist op de dag van zijn daad was hij op non actief gezet door zijn baas Jan-Maarten Schultink, die heeft vast een Schultgevoel.

hetwordniets | 28-02-08 | 20:43

Niet weer een Anitaaaaa he....

Timski | 26-02-08 | 11:38

Tjee, wat een ellende allemaal.... scheidingen.... ben nog steedsn na 19 jaar onverklaarbaar samen met de vader van mijn kinderen.... Iedereen doet maar wat ie niet laten kan en veel plezier, maar om half zeven staan de piepers op tafel en geen gezanik. Wie samen kinderen krijgt kiest daarvoor zichzelf en de eigen lustjese en ontplooiinkjes tot ze uit huis zijn op de tweede plaats te zetten, of anders heel erg te compenseren. Kinderen hebben ook plichten naar geestelijke en lichamelijke draagkracht (beginnende met 'niet drenzen om niks') en verder hou het vrolijk, je kunt het in relaties toch nooit helemaal goed doen, streven naar perfectie is zinloos, en verder.... steek je niet in de schulden, dan heb je al weer wat minder om ruzie over te maken, veel oraal geneugt en neem nooit iets te zwaar op, de volgende dag kan alles weer helemal anders zijn.

campion | 26-02-08 | 01:11

4? en 6 ? jee de kinderen snappen nog niet eens wat rip betekend .....
wat ziek !!! als ik er aan denk wordt ik zelf misselijk

sparrow | 25-02-08 | 23:47

het beste is om na een scheiding opnieuw te trouwen met dezelfde vrouw zonder dat zij het in de gaten heeft.
Dus je moet haar meenemen naar las vegas en dronken voeren.
hoef je ook heen alimentasie te betalen

Bisschop Gijsen | 25-02-08 | 23:44

En we hebben een kenteken.
18-XH-VB.

reuzenpanda | 25-02-08 | 22:48

Jezus te paard Pritt, had je haast ofzeau? Ben ik van jou niet gewend!
-ruggeNgraatloze
-kudtgeneratie, die het woordje 'nee' gewoon niet aankAN
-Die 715.000 euro (andere link) krijgt ie er nu echt niet meer voor.
<of>
-Die 715.000 euro (andere link) krijgt ie nu echt niet meer voor die villa.

Chiant | 25-02-08 | 21:24

Na een scheiding hebben vaders zogenaamd dezelfde rechten als de moeder met gedeeld ouderschap en zo, maar in werkelijkheid heeft de moeder de macht. Kinderen worden door haar als wraak vaak tegen de vader opgezet. Hier zal ook wel zoiets gespeeld hebben. Valt me daarom nog mee dat dit soort drama's niet veel vaker gebeuren.

hoppig | 25-02-08 | 20:08

wat sneu nou.
is er geen nieuws over Britney?

Ali Bi | 25-02-08 | 19:00

@Spinal Fap 25-02-08 @ 13:45 ik sluit mij van harte bij jouw conclusie aan.
@cyberbabe : vrouw met verantwoordelijkheidsgevoel, je bent te zeldzaam.

poppermotje | 25-02-08 | 18:51

Het "type Volvo" waarin de vader rijdt kom ik gagelijks tegen op de weg. Gezien hun weggedrag norm ik deze lieden "stropdas-tokkies".
Whats in a name.

Leon Tosti | 25-02-08 | 18:36

@ tek en alle andere gedupeerde mannen van Nederland.
Ze hebben het inderdaad goed voor elkaar, de "zielige" vrouwtjes in ons land.
Ik mis iets in onze relatie, je hebt nooit geen aandacht voor mij, ik sta er altijd alleen voor m.b.t. de opvoeding van de kinderen, je doet nooit wat in huis, je luistert nooit, bla bla bla.
Zeikwijven krijg een ruggegraat, zoek een baan, jullie wilden die kinderen toch ook!!
In Nederland heb je ALTIJD de keuze of je ze NIET wil, snappie of wordt dit te moeilijk.
Draai het eens om, denk je dat je vent zit te wachten op een uitzakte koe die er na de kinderen maar wat bij loopt, sex huuh wat is dat en maar zeiken.
En dan, goh laten we gaan scheiden want bij mijn vriendin liep dat ook heel goed.
Eigen huisje, huur subsidie, vent leeg plukken met alimentatie, niet werken en ga zo maar door.
In de categorie vriendinnen heb ik er zo wat geschrapt.
En dan de regelingen, alsof een pappa niet voor zijn kinderen zou kunnen zorgen, nee die gaan altijd naar mamma.
Heren succes!! xxxx

P.S. ja ik ben een vrouw en heb een partner.

cyberbabe | 25-02-08 | 17:29

We moeten af van het denkbeeld dat scheiden zo normaal is, zeker als je kinderen hebt. Geeft altijd enorme problemen. Het gras is altijd elders groener. Heb wel eens van kinderen gehoord dat ze liever ruziende ouders hadden dan gescheiden ouders.
Mensen zouden zich weer eens moeten schamen als ze gaan scheiden.

clara de k. | 25-02-08 | 16:22

Djieeeezzz wat een low life scum teringlijer die "vent". Kan die niet even tegen een knuppel op lopen?

Fireblade1971versie2 | 25-02-08 | 16:10

Ongelofelijke paardenlul die vent...

En dan straks ook nog vrolijk beweren dat hij van niets weet, nadat hij een week van de aardkloot verdwenen is geweest (apres ski..??)...

Gewoon weer GEEN woorden voor....

chemo_doctor | 25-02-08 | 15:34

kan murduckfool even worden ont-jorist? Je gaat ff lunchen en gelijk worden alle scherpe reacties weggejorist

* geeuw, cup-a-soup moment nu al *

Babeuf | 25-02-08 | 14:51

Het doet mij denken een het sprookje van de wolf en zeven geitjes, zonder happy end. Een steen in de maag krijg ik van dit soort verhalen.

GavrilloP | 25-02-08 | 14:49

Shit hee....
En het zal wel weer op verminderde toerekeningsvatbaarheid worden gegooid, waar elke moordenaar tegenwoordig last van lijkt te hebben als het aan de rechters ligt.

Kittekatje | 25-02-08 | 14:21

@ joris/redactie. U bent geen liefhebber van de nobele kunst van het dichten?

MrMartin | 25-02-08 | 13:51

@ poppermotje 25-02-08 @ 13:32
Ik val in herhaling. LIefde maakt blind, zoals ik al stelde. Maar het was leuk. zij was leuk, ik was leuk, het leven was leuk en we waren happy. Zo simpel kan het zijn.

Ik was er zelf bij, het was goed en het ging mis. Te lang pappen en nathouden. Denken dat het 'erbij hoort', die kutperiode van 30 zijn, kleine kinderen, een hypotheek, twee auto's, sleur en een totaal gebrek aan leuk in je leven.

Mijn leerpunt: geen genoegen nemen met 'het gaat wel'. Mezelf nooit meer wegcijferen. En vooral: goed voor mezelf zorgen en zorgen dat IK happy ben. Dat is het allerbelangrijkste in het leven. Als ik niet happy ben, kan ik anderen ook niet happy maken.

Spinal Fap | 25-02-08 | 13:45

@Spinal Fap 25-02-08 @ 13:05 nou vertel eens, wat doet zo'n meneer met een ouderwetse normen en waarden opvoeding met zo'n mevrouw zonder ruggengraat. Gun mij ook eens een leermoment.

poppermotje | 25-02-08 | 13:32

Triest.

100%JERZY | 25-02-08 | 13:26

@ poppermotje 25-02-08 @ 12:28

Ja. Ook waarom we kinderen hebben.

Spinal Fap | 25-02-08 | 13:05

@Redactie
Eeee, wat nu? Omdat een stel kakkers haar boeltje niet bij elkaar weet te houden, mag er niet op smaakvolle wijze worden gegrapt? Bovendien: wat wil je bereiken met een dergelijk verhaal, een stortvloed aan steunbetuigingen en RIP''s? Plaats zo'n artikel dan godverdomme niet...

Murdockyoufool | 25-02-08 | 12:37

@Spinal Fap 25-02-08 @ 12:02 na dit leermoment weet je dus waarom je gescheiden bent. Weet je ook al waarom je met haar getrouwd bent geweest?

poppermotje | 25-02-08 | 12:28

Natuurlijk zijn er bij een scheiding ook mannelijke kloodtzakjes, maar daarom iedere man als kloodtzak te zien, is een rechtelijke dwaling.

PisFinger | 25-02-08 | 12:26

HULDE @ Murdockyoufool 25-02-08 @ 11:54

MrMartin | 25-02-08 | 12:14

-edit hou sop bitte -

Murdockyoufool | 25-02-08 | 12:12

@KaKeL Kees 25-02-08 @ 09:30
Nou, wat een schok hè. Zou een villabewoner dan toch niet zo veel verschillen van een woonwagenbewoner?

Murdockyoufool | 25-02-08 | 12:09

Aarnout, zelfs de hockeyers slaan aan het moorden, tip aan de plissie zoek de hockeystick.

Uw Verzekeringsadvis | 25-02-08 | 12:08

@ Ahasveros 25-02-08 @ 11:58

Sorry. Val niet onder deze noemer. Heb een ouderwetse normen & waarden opvoeding genoten. Maar *hersenknarst*... MIJN EX NIET. Die past goedverdoemme precies in die ruggegraatloze klootzakjesclub.

*leermoment heeft*

Spinal Fap | 25-02-08 | 12:02

@ Murdockyoufool 25-02-08 @ 11:54

grijns aan u

Spinal Fap | 25-02-08 | 12:01

"Verwende ruggegraatloze kudtgeneratie die het woordje 'nee' gewoon niet aankunnen."

Helemaal juist!
Op hun beurt weer opgevoed door de-hippie-flippie-alles-moet-maar-kunnen-en-mogen-generatie...

RIP voor de arme kids die het gelag moesten betalen...

Ahasveros | 25-02-08 | 11:58

@ poppermotje 25-02-08 @ 11:46
We hebben het over vrouwen hè... De agenda achter de agenda. We spreken andere planeet hier. We spreken gal, venijn, zuur, haat en vergelding - om welke reden dan ook. Nou, zie dan maar eens tot een fatsoenlijk vergelijk te komen. Ik zie het om me heen: "we gaan als vrienden uit elkaar". En vervolgens krijgt het mannelijk deel van de vriendschappelijke scheiding het keukenbestek tussen de schouderbladen.

Spinal Fap | 25-02-08 | 11:57

-weggejorist-

Murdockyoufool | 25-02-08 | 11:54

@ Tek
Ik wens je sterkte en succes.
Ik heb een jaar of 8 geleden ook een huwelijkscrisis gehad maar we zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd omdat ik ons familiebedrijf ( wat al generaties in ons bezit is ) niet op het spel wou zetten.
Gelukkig is dat allemaal op z'n pootjes terecht gekomen ;-)
Maar indien er wel een scheiding was gekomen had ik nog onze kinderen met geld , opleiding enzo ondersteund.
Ze heeft mij wel onze 3 kinderen geschonken.
Natuurlijk zijn hier ook wel de nodige kopjes gesneuveld maar we hebben elkaar nooit geslagen, en dat is de reden dat we nu nog steeds dolgelukkig met elkaar zijn.

in de regenjas | 25-02-08 | 11:52

@Pa Cartwright 25-02-08 @ 11:46
Nee, zulks komt spontaan in me op, zoals Spinal Fap enen en nullen ziet wanneer hij, als een Neo in zwart lederen outfit, aan z'n ex denkt.

Murdockyoufool | 25-02-08 | 11:52

@Spinal Fap 25-02-08 @ 11:42 het helpt natuurlijk geweldig als je de motieven (van (de) ander(en)) begrijpt.

poppermotje | 25-02-08 | 11:46

Spinal Fap 25-02-08 @ 11:44
Het is de kunst om voordat de sleur zijn neus om de hoek steekt, al een einde te maken aan de relatie. De sleur heeft als voordeel dat je `m al zachtjes hoort sluipen.

Boze Buur | 25-02-08 | 11:46

@Murdockyoufool 25-02-08 @ 11:35
Heb je hier nou écht serieus je bestje op zitten doen?

Pa Cartwright | 25-02-08 | 11:46

@ Teen 25-02-08 @ 11:17
Je verhaal is nog niet af. Je bent het stuk vergeten over sleur, ruzie, dat zij jou gaat veranderen waardoor je nog minder leuk wordt, enz enz.

Spinal Fap | 25-02-08 | 11:44

@ tek 25-02-08 @ 11:01
afgezien van het borderline-gedrag: ik ben ook lid van deze club.

Echter, hierbij ook een schouderklop: het wordt allemaal beter, trust me. Ik heb op een bepaald moment mijn ex drie mogelijke scenario's geschetst en voor de keuze gesteld. a) Ik zou gewoon stoppen (met alles, inclusief werken). Immers van een kale kip enz; b) Ik zou juridisch ALLES uit de kast trekken, waarbij enkel smeulende puinhopen zouden resteren en ze zich achteraf zou afvragen waar ze aan begonnen was, of c) er op een min of meer normale manier uitkomen.

Ik ben uiteindelijk gestopt met procederen en heb het haar lekker laten uitzoeken. Best lastig, niemand om ruzie mee te maken. Ik kreeg op een bepaald moment het LBIO (landelijk bureau inning onderhoudsbijdragen) op mijn dak en die heb ik alle hoeken laten zien. Zeven kleuren stront scheten ze voor me. De relatie met mijn ex is nu zo dat we on speaking terms zijn, met mijn kinderen gaat het geweldig en ik heb een fijn leven met nieuwe relatie, huis, leuke baan, enz.

Een paar tips: overleg per mail en hou dit neutraal van toon. Schakel je emoties uit. Neem beslissingen, hoe hard ze ook zijn. Niks doen is het allerslechtste. Probeer helder te krijgen 'what makes your ex tick'. Maw: waar zit de angel? Waar zit haar drive? Het heeft mij een jaar of vier gekost om dit te doorzien. Ik noem het mijn Matrix-moment; je ziet ineens de enen en de nullen, ipv de schijnwerkelijkheid. Sindsdien ben ik untouchable, waar ze voorheen mij als aan een touwtje had.

Spinal Fap | 25-02-08 | 11:42

Pepijn, Lidewij..
Is dat een anagram van 'Wij lijden pijn' ofzo ?

Boze Buur | 25-02-08 | 11:39

-weggejorist-

Murdockyoufool | 25-02-08 | 11:35

zeer triest... het was voor mij altijd en ver van mijn bed show.. al die familiedrama's.. nu gebeurt het ineens in mijn mooie stadje roosendaal. Ik ken de mensen niet en ben er blij om ook..

@kids: rip
@moederen en andere familie: sterkte
@aarnout: sterf

hockeysnol | 25-02-08 | 11:25

@ boze buur
of biedt haar een vakantie aan naar een arubaans strand, en claim dat je een notoire leugenaar bent enz

Babeuf | 25-02-08 | 11:17

Als ik later een vriendinnetje krijg blijven we altijd bij elkaar.

Teen | 25-02-08 | 11:17

Babeuf 25-02-08 @ 11:14
Nee, die kogel is een beter idee.

Boze Buur | 25-02-08 | 11:16

@ tek
Kun je er geen puinhoop van maken, net als je ex? Failliet laten verklaren, niet meer op komen dagen op je werk, dat soort dingen. Ex vangt bot, alles wordt geveild... en volgens mij ben jij de getalenteerde van de twee, dus na een paar jaar ligt je carriere + sexlife weer op koers

Babeuf | 25-02-08 | 11:14

Kudtstukje.

Maelstrom | 25-02-08 | 11:11

I rest my case

Emilioot | 25-02-08 | 11:07

tek 25-02-08 @ 11:01
Gewoon doen!

Boze Buur | 25-02-08 | 11:05

- Absoluut triest om je kinderen om zeep te helpen !!!.. echter ik kan goed begrijpen dat sommige mensen de druk van een (v)echtscheiding niet aankunnen. Wetgeving is compleet achterhaald. Dit weet ik uit eigen ervaring (chronologisch):

- Ex met borderline heeft mee proberen neer te steken -> justitie .. voorwaardelijke seponering 2 jaar (wist niet eens dat dat kon!!!)
- Ex stopt met werken onder mom kan ik meer vangen... exact in de december van dat jaar... heeft in nieuw jaar dus geen inkomen , dus pro deo advocate.... Ik ben nu al zo'n 7000 euro advocaat kosten verder en heb dus tot nu toe niets... die prodeo advocate aan haar kant heeft ook al zo'n schade gemaakt die de gemeenschap mag betalen... letwel het kreng heeft
nu een gratis huis van me en 1500 netto !!!... dus voor elke discussie van 5 euro wordt door haar de advocaat ingeschakeld..
- Ex zegt dat ze me niet in omgeving kan duchten -> resultaat wordt uit mijn eigen huis gezet maar mag wel 1900euro (hypotheek+ vaste lasten) dokken, 1000 euro alimentatie betalen + 500 kinder alimentatie.. Ik had flink wat draagkracht, want als je geen onderdak meer hebt.. kun je meer afdragen ... Later wel kosten met nieuwe tijdelijke voorzieningen bij rechter lasten van huurhuis in rekening kunnen brengen)
- Daar ik ivm bovenstaande het huis niet mag betreden (let wel ik heb nooit bedreigd of zo, geweld gebruikt)... zijn wel 50% van de spullen van mij, maar als ik ze mee zou willen halen .. wordt de politie gebeld... en vrijwillig geven doet ze ze niet.. dankzij die rat van een prodeo advocate... dus ook mijn spullen heb ik niet behalve mijn kleding..
- Ex traineert al bijna 1,5 de uiteindelijke rechtelijke uitspraak van scheiding met haar advocaat (bovenstaande is op basis van tijdelijke voorzieningen)... onder mom dit is binnen... en daarna hebben we nog 12 jaar om de zooi uit te melken.... dit voor 6 jaar huwelijk...
- Huis is onverkoopbaar.. daar ex in huis woont en er wel zorg voor draagt dat elke potentiele koper niet meer potentieel is...
- Ex is gestoord als een deur (borderline)(politie geeft het toe, zelfs raad van de kinder bescherming , maar RvKind.. zet het niet op papier daar het de raad van de moederbescherming is...)... onder het mom dat moeder zich niet psychisch wil laten onderzoeken !!!!

M.a.w. ik heb al gedacht om in een moment van opwelling een kogel door haar kop te jagen...(zou dit nooit doen bij mijn zoon)... kan me hoogstens 3 jaar zitten worden.. ipv nog 12 jaar op een absoluut minimum te zitten

tek | 25-02-08 | 11:01

@GodHandKiller
Zelf geen kinderen zeker? Anders zou je weten dat er niets zit tussen zwart en wit. Net zo min als tussen dood en levend.

Son of Kyuss | 25-02-08 | 10:49

@GodHandKiller 25-02-08 @ 10:39
Boze Buur is een man en trotse vader van een kleintje van ruim 7 maand.
Dus je gaat niet door voor de wasmachine ;-)

in de regenjas | 25-02-08 | 10:48

Boze Buur 25-02-08 @ 10:40:
lol.
*trekt voor de vorm ook maar even aan zijn voorhuid*
@ GodHandKiller:
Houdt die smakeloze puberale grapjes maar even voor je, klootzakje.

GodHandKiller | 25-02-08 | 10:48

@ Babeuf 25-02-08 @ 10:40
Oei. Glad ijs. Die laptop en pda zijn van mijn baas, dus dat boeit niet. Echter, mijn cd-kast is me wel een kleine genocide waard. Mijn ex was al zover gegaan dat ze al mijn kleding de container in had gemikt. Wetende dat de grens lag bij de CD-kast. Achteraf miste ik 3 stuks CD. Alledrie inmiddels vervangen door nieuw. Mooi hè, een triviaal geheugen?

Spinal Fap | 25-02-08 | 10:47

Teen 25-02-08 @ 10:44
Fuck, zat ie bij jou? En ik maar ruzie maken met sjaak, dat ie mijn kind had kwijt gemaakt.

Boze Buur | 25-02-08 | 10:46

@ Boze Buur 25-02-08 @ 10:42
Wanneer kom je je zoontje weer ophalen? Het logeerpartijtje duurt nu al 2 maanden.

Teen | 25-02-08 | 10:44

Son of Kyuss 25-02-08 @ 10:38:
Ah, fijn. Iemand met de verbeeldingskracht van een baksteen.
Heb je er wel eens bij nagedacht dat Aarnout (met zo'n naam verwacht je eerder een eenzijdige zelfmoord) misschien niet zo heel blij werd of wordt van zijn daad? Er zijn meer kleuren als zwart wit alleen.
Alleen als Aarnout een complete psychopaat is zal hij 's nachts als hij in zijn bedje ligt nooit aan zijn kinderen denken.
Projecteer je haat maar op mannen als Dutroux, maar niet op dit soort triestigheid.

GodHandKiller | 25-02-08 | 10:43

er bestaat zoiets als huwelijkse voorwaarden.. als de tegenpartij dat niet wil weet je gelijk waar het om te doen is.. ik kan dan ook niet begrijpen dat mensen anders dan op huwelijkse voorwaarden trouwen, maar ja dat ben ik

wat de kids betreft.. tsja daar heeft mams toch vaak een voordeel tov paps, maar goed da's hier nvt.

rip@kids

kippepik | 25-02-08 | 10:43

@GodHandKiller 25-02-08 @ 10:39 uit nadere berichtgeving komt het beeld naar voren van een meneer die al dan niet misplaatst zelfvertrouwen combineert met grote onverschilligheid met betrekking tot het lot van anderen. Een sociopaat dus. Met dikke tieten, schijnt.

poppermotje | 25-02-08 | 10:43

Een huwelijkscrisis, scheiding etc, mag nooit aanleiding zijn voor moord. Arme kinderen en arme vrouw. ronduit vreselijk....

Alice | 25-02-08 | 10:43

Babeuf 25-02-08 @ 10:40
Feit is dat het niet gààt gebeuren. Dat is gewoon duidelijk. Nogmaals; ik hoef niet te dreigen om duidelijk te wezen.
Maar vooralsnog ben ik prima tevreden met mijn huidige, en zij volgens mij met mij, dus laten we niet den Goden verzoeken.

Boze Buur | 25-02-08 | 10:42

GodHandKiller 25-02-08 @ 10:39
*speelt verder met zn dikke tieten*

Boze Buur | 25-02-08 | 10:40

@ boze buur
Wat zijn dat helemaal voor spullen dan, dat het zo belangrijk voor je is? Een paar cd'tjes? Een laptop of pda? En wat ga je doen als je ex daar wel aan gaat komen?

Babeuf | 25-02-08 | 10:40

Boze Buur 25-02-08 @ 10:14:
Huh? Natuurlijk schelden pas gescheiden mannen hun ex uit. Ze zijn niet gescheiden omdat ze elkaar nog zo lief vonden. Je redenatie is niet erg logisch en daarbij schemert er iets van wrok tegen mannen door in je post dus concludeer ik dat je een vrouw bent.
Weet je vent ook dat je ontsnapt bent uit de keuken? Vort. kssst. Terug jij!

GodHandKiller | 25-02-08 | 10:39

Een kind iets aan doen is het allerlaagste van het laagste. Daders van dit soort dramas zijn minder als stront en verdienen geen seconde meer in deze wereld. Iedere ouder die ook maar een klein beetje met het idee loopt om zijn/haar kinderen iets aan te doen , moet weten dat de hele wereld kotst op kindermishandelaars. Mensen zoals deze vader verdienen geen grijntje medeleven of begrip. Zelfs deze aandacht is al verspild aan dit rot excuus voor een mens.

Son of Kyuss | 25-02-08 | 10:38

Spinal Fap 25-02-08 @ 10:18
Of je zorgt dat ( ook tijdens de liefde-maakt-blind periode) de tegenpartij op de hoogte is van het wel of geen spelletjes met je kunnen spelen.
Ik hoef hier in huis niet te dreigen of de grote jongen uit te hangen, maar ik geloof dat het wel duidelijk is, mocht het ooit foutlopen, dat niemand aan mijn kop moet zeiken of aan mijn spullen moet komen.

Boze Buur | 25-02-08 | 10:36

De huis-aan-huis-krant heeft het niet zo op gratisch publiciteit geloof ik.

* | 25-02-08 | 10:35

kill to love love to kill een groot drama

scheurijzer | 25-02-08 | 10:30

@ Emilioot 25-02-08 @ 10:24
"Tout comprendre, c'est tout pardonner" of zoiets?

Babeuf | 25-02-08 | 10:29

@ Babeuf.
Wie weet, heeft hij dat al gedaan, en als hij die kinderen heeft vermoord, hoop ik dat hij dan gruwelijk aan zijn einde is gekomen.
Men kan hier een heel verhaal ophangen over geld, bezit, vreemdgaan, weet ik veel wat, allemaal zaken waar kinderen buiten staan, daar blijf je gewoon met je poten vanaf.

toytoy | 25-02-08 | 10:28

@ LoL @ Sévèke 25-02-08 @ 10:25
kleaudtzacque die u bent

Spinal Fap | 25-02-08 | 10:28

kudt boeren!

LoL @ Sévèke | 25-02-08 | 10:25

@wijweer 25-02-08 @ 10:18
Dat heb ik idd. Een prachtige vrouw, 2 slimme kids. Helemaal goed. Maar heb het in mijn omgeving gezien hoe het werkt, en realiseer me daardoor hoe erg de man de lul is als dit gebeurt. Onrechtvaardig is het simpelweg, en een recept voor dit soort idioote acties waar de verkeerde de slachtoffers van zijn.
Een instabiele vent gecombineerd met de huidige wet resulteert in deze shit.

Arme kids.

Emilioot | 25-02-08 | 10:24

een beetje vent pleegt daarna harakiri ipv vluchten, slapjanus

Babeuf | 25-02-08 | 10:22

@ Dr. Mabuse 25-02-08 @ 09:19

Ok dat had ik even over het hoofd gezien, mijn excuses.

D3fix | 25-02-08 | 10:19

@ Boze Buur 25-02-08 @ 10:14
Newsflash: Het cliché 'liefde maakt blind' klopt. Zodra die liefde over is - om welke reden dan ook - gaat het om spulletjes en geld. Dan gaan mensen raar doen. Dat doet hebberigheid met ze. Maar, u heeft ongetwijfeld de oplossing voor die € 1000 die je maandelijks mag aftikken. Dag huis, dag tuin, dag opbergschuur.
Voor het overige, ook aan u de volgende treatment gewenst: Spinal Fap 25-02-08 @ 09:54

Spinal Fap | 25-02-08 | 10:18

@Emilioot 25-02-08 @ 10:11
goed huwelijk heb je dan bij elkaarblijven voor het geld maar nogmaals het word gebaseerd op je EIGEN draagkracht.. een goeie rechter die je meer laat dokken dan je aankan ... en als of geld belangrijker is dan liefde zo kom je wel over
wat je ook kan doen is meer bij elkaar schrapen
maar we dwalen af ontopic again

wijweer | 25-02-08 | 10:18

@Boze Buur 25-02-08 @ 10:14 en dan die stomme kinderen die lopen te klagen dat ze papa nooit meer zien. Pathetic, vind je ook niet?

Of je bent een sociopaat, of een vrouw, voorzover daar verschil tussen is.

poppermotje | 25-02-08 | 10:18

Je kinderen om zeep helpen is in, iets nieuws van de laatste jaren.
Wat vechten voor je relatie, gelul, er loopt zoveel ander moois rond, ook weer met kudtkinderen, dus wat lul je, wil je een keer een andere kudt of een andere pick, ga samen lekker naar een paren club en leef je uit.
Toon ruggegraat losers van tegenwoordig. Het gras bij de buren is altijd groener.
Je gaat godverdomme je kinderen toch niet afmaken alsof het een stel wilde dieren zijn, eikel!
En zij natuurlijk weer het zielig wijf uithangen! kudt bitch!

cyberbabe | 25-02-08 | 10:16

LOL@ mannen die pruillipjes huillie doen na scheiding.
Of je hebt geen mensenkennis, of je bent al die jaren al onder de duim gehouden. Ik gok op het laatste. Alleen nu nà een scheiding durven ze eindelijk hun bek open te trekken. Dan is het opeens een heks, een hebbert en spoort ze niet.
Mannen beseffen niet hoe ze zich daarmee zoo voor lul zetten.

Boze Buur | 25-02-08 | 10:14

-gelieve relnicht verdonk-jugend te negeren-

Brakke Obama | 25-02-08 | 10:12

@wijweer 25-02-08 @ 10:02
Ben niet gescheiden. Maar door de huidige wetgeving zal ik er ook niet aan willen beginnen.
Mijn vrouw verdient 50% van wat ik binnen schraap. Dat zou me in de maand incl kinderalimentatie ruim 1200 euro kosten. Kortom 50 uur per week buffelen voor een onder modaal loontje...

Emilioot | 25-02-08 | 10:11

Het lijkt me een textbook-case: "The profile of a family annihilator is a middle-aged man, a good provider who would appear to neighbours to be a dedicated husband and a devoted father. (...) He is often profoundly dedicated to his family, but has few friends of his own or a support system out with the family. He will have suffered some prolonged frustration and feelings of inadequacy, but then suffers some catastrophic loss. It is usually financial or the loss of a relationship. He doesn't hate his children, but he often hates his wife and blames her for his miserable life. He feels an overwhelming sense of his own powerlessness. He wants to execute revenge and the motive is almost always to "get even".
Veelal volgt een (poging tot) zelfmoord. Als deze mislukt wordt in de rechtszaak veelal een beroep op ontoerekeningsvatbaarheid gedaan. Dit wordt vervolgens afgewezen omdat het meestal gaat om goedgeplende, lang voorbereide handelingen.

www.guardian.co.uk/uk/2006/nov/05/ukcr...

Tol Hansse | 25-02-08 | 10:10

Hmmmm... de zoveelste AUTOCHTOON die niet van zijn kinderen kan afblijven. Werd het vroeger afgedaan met een leuter in je kleuter is de kick nu hen af te slachten! Dit gebeurt veels te vaak in dit land. Ik heb in ieder geval een script voor een tegenfilm. Laat Wilders en andere fascisten hier wat aan gaan doen ipv ruzie zoeken met een lap stof.

verdonk-jugend | 25-02-08 | 10:06

@Pritt: Geloof mij, dit is niet vervelend voor de makelaar. Hem kennende koopt hij zelf het pand op en verkoopt het daarna met een leuke marge door..

Gabr | 25-02-08 | 10:05

Ik heb gisteren een zin geschreven over die zelfmoordaanslag in Irak, die is verwijderd, die verbleekt totaal met het stukje hierboven geschreven door Stift.
Niet te bevatten.

toytoy | 25-02-08 | 10:04

@Spinal Fap @9:56
Mijn eventuele schijding zal niet jaren duren, aangezien ik geen kinderen heb rondlopen (dat ik weet). Al zal er over de huisdieren gediscussieerd worden. Ik weet dat de rechtspraak rondom scheidingen totaal onrechtvaardig is, maar dat je moet betalen voor je kinderen is logisch. Wel vind ik dat als je ex een nieuwe vriend heeft, dat hij moet dokken.

Brakke Obama | 25-02-08 | 10:04

@ Emilioot 25-02-08 @ 09:45
volgens mij heb je toch wat verkeerds gedaan wat kinder cq partner alimetatie
word gebasserd op je draag kracht dus al je loon inleveren klopt niet zou het wel zo zijn dan heb je toch flink wat fout gedaan of niet totaal eerlijk geweest ?? ivm je inkomen ??

wijweer | 25-02-08 | 10:02

Emilioot heeft gelijk!

Claude Jacque | 25-02-08 | 10:01

@ Emilioot 25-02-08 @ 09:45

Wat u zegt. Been there, done that. Wat, je doet niet wat ik wil of zeg? En Paf, je ziet je kinderen twee maanden niet. Nothing you can do. Nou, het heeft maar een haartje gescheeld of ik had destijds het interieur van mijn eigen woning (waar ZIJ bleef zitten) kort en klein geslagen, en haar erbij.

Spinal Fap | 25-02-08 | 09:57

Zou er nu wat van de prijs afkunnen ?

kneuterzak | 25-02-08 | 09:57

tis een brabander, no need to say more.

meq | 25-02-08 | 09:56

Naar mijn mening moet je pas voor kinderen kiezen, als je (min of meer) weet dat je bij elkaar hoort/blijft. Dat weet meestal niet na een paar maanden/jaar. Ik ben niet religieus, maar vind wel dat scheiden niet de normaalste zaak van de wereld is, zeker niet met kinderen. En je moet ook niet gaan klagen dat je ex je teveel geld kost, als zij voor jouw kinderen moet zorgen. Als jij voor de kinderen zorgt dan hoef je wat mij betreft ook niet voor je ex te betalen, za kan dan immers gewoon gaan werken.

Brakke Obama | 25-02-08 | 09:56

@ Brakke Obama 25-02-08 @ 09:41

Ik wens u een langzame, jarendurende vechtscheiding toe. Waarbij uw ex de gerechtelijke bezoekregeling van u aan uw kinderen met voeten treedt. Met in de kleine lettertjes van het contract een passage waardoor u de rest van uw leven tot een financiële bonzai veroordeeld wordt. Zo'n scheiding waarvan je zegt: zoohoo, dat is voer voor GS. Dorpsgek!

Spinal Fap | 25-02-08 | 09:54

@Emilioot 25-02-08 @ 09:45

Beste,

Het ware beter dat u zich even meld bij Stichting Correlatie.
Uw bitterheid is duidelijk voelbaar. Daar komt bij: het is pas maandag.
Sterkte hoor.

Nil desperandum | 25-02-08 | 09:54

Dit is tegenwoordig de tendens, dus moeten we er ook niet voor weglopen! Dat men roept dat dit soort dingen hier niet hoort snap ik dus niet. Het is nieuws en helaas net zo'n treurig nieuws wat ik elke dag hier en op de tv zie. Maar het is dus niet anders!!! Of moeten we terug gaan naar het communisme en net als andere landen dit soort nieuws bannen? In rusland bestaan er namelijk ook geen gehandicapten......

Goed om het zo te laten zien, ook men een sarcastische ondertoon, zo kunnen we laten zien op wat voor een debiele manier we bezig zijn in ons land!

terug naar vroeger, leuke dorpjes, een stadje, veel boeren, achterdeur open en niet zo'n prestatiemaatschappij.

En zo zie je maar weer, geld maakt niet gelukkig! (Maar gelukkig maken ze wel geld!)

kareltje krultang | 25-02-08 | 09:52

Triest!

Boven t Maaiveld | 25-02-08 | 09:49

@Emilioot 25-02-08 @ 09:45
Precies, je hebt geen leven meer en sommigen gaan dan (ver) over het randje. Heb die ellende al zo vaak om me heen gezien. Ben zelf trouwens geen ervaringsexpert ;)

Auke | 25-02-08 | 09:49

@Emilioot 25-02-08 @ 09:45 dat is inderdaad zo ongeveer wat mijn vader overkwam. Gelukkig heeft hij dat niet op mij afgereageerd.

poppermotje | 25-02-08 | 09:49

En... gewoon doorgaan met deze echtscheidingsprocedures mensen... idd ouders elkaar he le maal gek laten maken, en waarom? Omdat het kán!

Er zijn hier twee partijen die de schuld dragen, de ouders, en de rechtstaat.

Hempieman | 25-02-08 | 09:48

D3fix 25-02-08 @ 09:18

Droom verder op je roze wolk.

Klopt idd dat je pas schuldig bent als de daad bewezen wordt geacht, maar hier durf ik toch wel iets op te verwedden.

worm | 25-02-08 | 09:47

@Brakke Obama 25-02-08 @ 09:41
blank geel bruin zwart paars om mij part van kids blijf je af ...
een lading oxycontin is zo tebestellen via een huisarts was ie alleen weg geweest en ipv een stel kids

wijweer | 25-02-08 | 09:47

De nederlandse wet zaait deze ellende. Het zorgt er voor dat je als man niet meer in staat bent een nieuw leven te beginnen na een scheiding. Je bent letterlijk alles kwijt. Je wordt daar fatalistisch en knettergek van. Met de kinderen word je gechanteerd terwijl je uitgekleed wordt door je ex. En de komende 12 jaar kan je ongeveer al je salaris over maken aan dat niksdoende takkewijf.

Dit is niet de oplossing. Maar zijn daden kunnen wel het resultaat zijn van prehistorische wetgevening die gebaseerd zijn op ongelijkheid tussen man en vrouw.

Emilioot | 25-02-08 | 09:45

De ene zijn dood is de ander zijn brood...

B1OO | 25-02-08 | 09:45

"Als ik de kinderen niet krijg, dan jij ook niet" -> Salomonsoordeel gone wrong.

DiagnosisTyphus | 25-02-08 | 09:43

Slechte verliezer..

Gelaarsde Kat | 25-02-08 | 09:42

Wat zijn veel reaguurders toch maandagmorgenziek. Nu het om (blanke) kindertjes gaat, mag er zelfs geen grapje gemaakt worden over de gedaalde waarde van het (foeilelijke) huis. De gestoorde daad (dit is niet koelbloedig en met voorbedachte rade) van de vader wordt vrij serieus benaderd en afgekeurd. Daarnaast weet je dat als je GeenStijl bezoekt: "If you can't stand the heat. get out of the kitchen".

Brakke Obama | 25-02-08 | 09:41

Arme kinderen en laat de dader maar rotten in de cel.

in de regenjas | 25-02-08 | 09:40

Oude media spreekt van 'Familiedrama' bij moord op gezin uit egoïstische motieven.
Die romantische benadering van met je kinderen op een spoorlijn gaan staan of ze de keel thuis doorsnijden stinkt.
De dramaqueen maakte de andere gezinsleden slachtoffer.
Scheidingsvete lijkt me een betere benaming.

ranqneuzeKleinburger | 25-02-08 | 09:40

Maar goed, we blijven onze kids opvoeden met het motto 'niets moet, alles mag' waarin de zelfontplooiing van het lieve kroost het hoogste doel is. Over een jaar of 25 nog meer narcistische egoïsten die de verantwoordelijkheid van een relatie of kinderen niet aankunnen.

zum kotzen | 25-02-08 | 09:39

Misschien iets teveel gebruik gemaakt van Lenen.nl of leen van de Frisia pappie?

Djezz | 25-02-08 | 09:38

Huh? GS, waar blijven de gezellige foto's van de kiddos met de vader en moeder? Dat doen jullie toch normaliter?

Mongoose | 25-02-08 | 09:38

@redactie

Gruwel wat een stijlloos stuk. -1 idd voor 1na laatste zin.

Kale Karel | 25-02-08 | 09:38

Juist MrMartin. Tendentieus en nodeloos grievend gaarne over alles, maar laat dit maar zitten.

bijtertje1001 | 25-02-08 | 09:37

@MrMartin 25-02-08 @ 09:27
Op zich niks mis met het stukje, alleen de zin "De hele toestand is vooral sneu voor de verkopende makelaar" doet voorkomen alsof de rest van het drama niet zo'n ramp is. Pritt: dáár is de hoek en ga je tot de lunch maar staan schamen

Klukkluk | 25-02-08 | 09:37

Hij had beter in z'n superman-pakje van de toren kunnen jumpen. Jaloezie brengt zoveel leed teweeg en staat dan ook lijnrecht tegenover liefde voor (in dit geval) de kinderen.

madakantognie?! | 25-02-08 | 09:36

@IDSMadDog 25-02-08 @ 09:30
van mij wel dan zorg ik wel voor de stenen

wijweer | 25-02-08 | 09:35

Kunnen we hier het stenigen van zulke figuren ook gaan invoeren?

IDSMadDog | 25-02-08 | 09:30

-weggejorist-

KaKeL Kees | 25-02-08 | 09:30

Noem mij maar een ouwe zeikerT, maar ik vind dit stuk enorm smakelooos. (en nee, dat is niet hetzelfde als stijlloos.) Heer Stift, normaal redelijke stukjes, maar nu... ongezien de T*ph*s!

MrMartin | 25-02-08 | 09:27


waarom heeft die kloodtzak niet gewoon dat wijf vermoord dan als ze het bloed onder z'n nagels vandaan treiterde???

need i say more | 25-02-08 | 09:26

Pappie heeft zichzelf zeker al van kant gemaakt....
Met z'n dikke volvo de Westerschelde in gedoken of zo.

Deze man zal wel het wel gedaan hebben omdat hij uitgekleed ging worden door zijn ex. Praat hiermee niks goed, maar knetter gek word je er wel van.

Emilioot | 25-02-08 | 09:26

@Dr. Faustus 25-02-08 @ 09:19
weer een lekkere kromme vooroordeel was je er bij soms??
heeft die moeder die kids vermoord of die pseudo vader..... cq lamzak

wijweer | 25-02-08 | 09:24

@redactie GS: smakeloos stuk dit. Geen enkele toegevoegde waarde qua nieuws, leukigheid of andersoortig vertier. Bah.

Ik weet uit eigen ervaring hoezeer je over de kling gejaagd kunt worden door scheidingsperikelen. Ga nou niet lopen krijsen dat geen excuus gerechtvaardigd is om de kinderen een haar te krenken, want dat klopt. Triest, dat is het. Ik hoop dat alle betrokkenen zich achter de oren krabben wegens niet goed opgelet, niet zien aankomen of gedacht 'het loopt wel los'.

en @redactie GS: ik wens u collectief het zuur, de ganse dag.

Spinal Fap | 25-02-08 | 09:23

Voor dat geld koop ik wel een mooi huis in België of Duitsland, zonder kinderen.

Brakke Obama | 25-02-08 | 09:22

Wow, wat een moordhuis..

LifeCatcher | 25-02-08 | 09:22

@myself : autochtoon it is.

BYO | 25-02-08 | 09:21

Wat? wéér een Autochton die crimineel bezig is?! Zie je nou wel dat wij ons ook aanpassen aan onze medelanders?

BYO | 25-02-08 | 09:21

@D3fix 9:18
Ik ben ook voor zorgvuldigheid, maar in dit geval lijkt zijn daderschap wel vast te staan. De moeder was erbij toen het gebeurde.

Dr. Mabuse | 25-02-08 | 09:19

Kudtwijven ook altijd.

Dr. Faustus | 25-02-08 | 09:19

voor de sommige gasten die lekker handig denken te zijn over spellings gezeur ik denk toch wel dat dat het laatste is waar je aandenkt ...
spellchecken lijkt me nou ook niet een nederlands woord volgens mij is het nog steeds "spellingscontrole"
RIP voor de kids
hopen dat de papa ff snel en rap bij onze vriend Bubba komt te zitten ..

wijweer | 25-02-08 | 09:18

@ worm 25-02-08 @ 09:06

Wie zegt dat Aarnout het heeft gedaan? Hij is nog niet gevonden dus je kan er niks over zeggen. Misschien is die wel ontvoerd?

R.I.P. @ Kids

D3fix | 25-02-08 | 09:18

Laten we nu eerst wachten tot we horen wat de advocaat te zeggen heeft voordat we weer voorbarige conclusies trekken.

Teen | 25-02-08 | 09:16

Walgelijk om dit te lezen. De verkoop van de villa lijkt mij van ondergeschikt belang in deze... Ik vind het ook einigzins belachelijk dat geen stijl.nl een link heeft gemaakt naar Funda alsof we daar op zitten te wachten het gaat volgens mij om dat gezin (moeder en kinderen) en niet om dat kut huis !!.

Erik2544 | 25-02-08 | 09:15

Hoe gek moet je zijn om je eigen kinderen te doden.
Kutmannetje dat niks met woorden weet op te lossen, brand maar in de hel.
Rust in vrede, kinderen.

naiefje | 25-02-08 | 09:15

Goed stukje heer Stift! Dat was zeker wat ook in mij opkwam.

- teruggejorist - | 25-02-08 | 09:14

De achternaam is Zegers. Enige vermelding is Schoolbank.

Dr. Mabuse | 25-02-08 | 09:13

Wie is dan die huisspycholoog van GS?

Megazand | 25-02-08 | 09:13

kopkaasknabbelaar 25-02-08 @ 09:08 da's koninklijk, de laatste letter van een woord weglaten, trix doet dat met een 'r' en pritt met een 'n'....

van dal | 25-02-08 | 09:11

@kopkaasknabbelaar 25-02-08 @ 09:08
Oh, same toughts... (wat een gore nick heb je trouwens, smeerlap)

Klukkluk | 25-02-08 | 09:10

Jezus Pritt, zwaar avondje gehad? Doe 's spellchecken

Klukkluk | 25-02-08 | 09:10

Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zijn eigen kinderen te vermoorden?

Hellsmurfje | 25-02-08 | 09:09

bloed kookt

Octavianus | 25-02-08 | 09:08

Familiedrama is een veel te lief woord voor kindermoord.

Lobo | 25-02-08 | 09:08

Zwaar weekend gehad pritt??
Tip: Spellchecker nog even aanzetten....

kopkaasknabbelaar | 25-02-08 | 09:08

Altijd bijzonder dit. Niet meer vechten voor je relatie dús dan maar zo...

ongeveerprecies | 25-02-08 | 09:08

@ kids: R.I.P.
@ Aarnout: IDIOOT

worm | 25-02-08 | 09:06

en onder zo'n topic passen niet echt de google-adds zoals ze er hier nu te zien zijn....

van dal | 25-02-08 | 09:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken