SBS6 stapt in Obama Marketing
Hey swa. Fa wakka. Een pracht van een zwarte voorpagina in de Televaag vandaag. De onoverwinnelijke Obamaatjes prominent in beeld. En in het kader van think global, act local als tweede front page story een lekkere foto van een appetijtelijke Bijlmer sma, die opgetogen uitroept, ja krijst van plezier: "Eindelijk een neger." Niets mis mee. Hebben ze verdiend. Dat alle brothers maar mogen dansen van plezier. Het is ze gegund. Maar we wijzen u toch ook even op die zwarte meneer helemaal onderop de wakkere voorpagina. Die staat daar ook niet voor Jan Tollie. De prijs voor de beste Obama Inhaak Campagne gaat hierbij naar SBS6. Dat pontificaal haar eigen evangelische campingneger op de frontpage van de Televaag wist te positioneren. Zoveel historische marketing creativiteit kunnen we alleen maar belonen met een stenende LINK. Change. Elke paarse broek kan het. Halleluja.Fleischbaum gewond. DB7 in de prak
Hahanieuws voor Fleischbaum-haters. Treurig nieuws voor de liefhebbers van Aston Martin. De verloting van de DB7 gaat NIET door. Fleischbaum is vanavond nabij Haarlem op de N232, komend van de A9, gecrasht met ons tijdelijke Bond-autootje, de DB7. Uitbrekend achterkantje. 360 spin. En patsboem tegen een lantaarnpaal. Met de Aston Martin gaat het slecht want total loss. Met Fleischbaum inmiddels iets beter. Meneer heeft een snee in zijn hoofd (bloed!) en is nog wat dizzy. Ter plekke gesnelde ambulancebroeders hebben vastgesteld dat Fleisch een hersenschudding heeft. Wat een hele geruststelling is. Hoe het ongeval heeft kunnen plaatsvinden, is vooralsnog een raadsel. De heer Fleischbaum is een geoefend automobilist en verklaarde "niet harder dan 80 te hebben gereden". Sabotage wordt daarom niet uitgesloten. Een versufte Fleischbaum heeft nog gezien dat er mensen fotoos maakten van de DB7. Beeldmateriaal verwachten we elk moment. Later meer.Kidsweekgeneratie bedreigt er op los
Opnieuw een eclatant succes voor ordehandhaver Ernst Hirsi Ballin. De opperbevelhebber der Digitale ReaguurPolizei heeft een grote slag geslagen in de bestrijding van online bedreigingen & beledigingen. In een jaren-dertig woning te Rijssen (GLD) is een arrestatie verricht die alle andere arrestaties overbodig maakt. Na uitstekende digitale recherche is gebleken dat vanaf een familiecomputer met het IP-nummer XXX.xxx.xx.xx het bericht 'Schop de lelijke kop van Jan Peter Balkenende er af' is gepost op de Hyves-pagina van minister-president Balkenende (swt). Elitetroepen van Justitie hebben daarop slagvaardig en adequaat ingegrepen in Rijssen. "We zijn met 2 units de jaren dertig-woning van de verdachte binnengedrongen, en hebben alle ruimtes weten te clearen met flashbangs. Echter konden we geen Tango's (terroristen-red) of Sierra's (slachtoffers-red) vinden. Wel een Victor Mike (verdachte minderjarige-red) van tien jaar. Deze persoon is onmiddellijk uitgeschakeld, alsook de Victor Delta Hotel (vrouw des huizes - red). Daarop is al het houten speelgoed alsmede de computer van de subversieve Daltonscholier in beslag genomen. Na het waterboarden van de verdachte heeft hij bekend de bewuste zin op Hyves gepost te hebben. En daarmee is voor onze unit de zaak af." Aldus luitenant-woordvoerder J. Berculo van het arrrestatieteam. GrootKolonel Ernesto Hirsi Ballin zal later deze maand de moedige manschappen van de anti-terreur eenheid decoreren met het Grootkruis der Verdienste. Nederland is weer een stukje veiliger geworden.Nomineer uw Negatiefste Nederlander
Dolle pret & feest gisteren in Stijlloos Onderzoek. Uw Vijf Favo Boeken
Daar zijn we weer. Deel III van het Grote Reaguurders Onderzoek. Eerder betoetsten wij u omtrent uw 5 Beste Films en uw 5 Beste Songs. Vandaag bevragen wij u naar uw 5 Beste Boeken. Jaja, boeken. Van die papieren leesdingen zonder wifi. Romans, Novels. Bücher. Literatuur. De linksmensen denken dat de GeenStijl-reaguurders op de camping alleen maar boeken over Heineken-ontvoerders lezen. Onzin en naijver, natuurlijk. GeenStijl, dat is pure poëzie. Vraag maar aan Hendrik Marsman. Een GS-commenter is bovendien een erudiet bibliomaan; een hooggeletterde zinnenvreter, die de Russische bibliotheek als een DB7 in zijn brein geparkeerd heeft, die Alle 13 Goed heeft in een quizje over fameuze beginzinnen, en die net zo makkelijk een laatromantische Bildungsroman als een felrealistische Houellebecq tot zich neemt. In het kader van de AKO-prijsuitreiking vanavond @pauwenwitteman gaat de maandagavondvraag als volgt. Mogen wij uw Vijf Beste Boeken ooit? Denk groot. Ga met die billen bloot. In de lees verder wederom de voorkeuren van uw redactie.Rob Muntz in Paraguay, deel 2
Wat lees ik nou toch in Esto!, de krant met gezond verstand? Muntz komt net onder de klamme lappen vandaan. De Tiroler Abend in de Duitse Club van Asuncion was een groot succes: zijn vermiste oom Hermann is tien jaar geleden gezond en wel gesignaleerd in de Duitse junglekolonie Nueva Germania. De eindredactie van KRO Spoorloos ging door het lint. Tijd voor ontspanning nu en dus op naar het ghetto.Eindelijk. Eddy Terstall stapt uit de PvdA
"Cabaretiers en journalisten hoeven niet bang te zijn dat zij worden aangepakt als zij een scherpe toon kiezen. Er wordt wel vervolgd als mensen de bedoeling hebben om groepen het leven zuur te maken," Aldus Ernesto Hirsi Ballin gisteren in Buitenhof, over het afschaffen van artikel dinges en het wijzigen van artikel zoveel inzake smalende godslasteringen. In De Pers reageert filmmaker Eddy Terstall furieus. Voor mij komt dit juist neer op een aanscherping. Als de PvdA akkoord gaat, stap ik er alsnog uit. [...] De Kamer moet beseffen dat dit onwerkbaar is. Wat voor de een een belediging is, kan voor de ander een analyse zijn. Belijdenissen als godsdienst en humanisme worden zo gelijkgesteld met aangeboren eigenschappen als ras, geslacht en geaardheid. ONAANVAARDBAAR. Accepteert de PvdA dit, dan mag zij direct met de ChristenUnie fuseren. Kom maar, kom maar Eddy. Kets die vermeende ballen van je nu eens keihard op tafel. Krijg je van ons graties reclame voor je rolprentje Vox Populi. At your service.Suikerfeest 14de Belangrijkste Traditie van NL?
Yeah sure. Zelden zo'n ongelofelijk schijtonderzoek gezien als de survey naar 's lands significantste tradities. Ons Nederlanders vinden Pakjesavond het meest heersend aller tradities. Kerstboom op 2, Vrijmarkt op 3. Oliebol op 4. Paaseieren op 5. Enzovoorts. En op 14 staat het Suikerfeest. Aldus het onderzoek onder "duizenden mensen". Uitgevoerd door Het Nederlands Centrum voor Volkscultuur, een pseudowetenschappelijk sponsclubje dat subsidie krijgt om de Nederlander de reeds lang doodverklaarde multiculturele samenleving door de strot te rammen, en Zwarte Piet te lynchen. F*ck you & ga dood. Wat een humbug-onderzoek. We willen de cijfers zien. We willen een recount. We willen een nieuw onafhankelijk onderzoek. We vertrouwen stemcomputers niet. Dit zaakje stinkt. Ach, laat ook maar. GeenStijl to the rescue. Wij gaan dat onderzoekje gewoon keurig overdoen. Onze vraag. Aan u. Wat is uw Belangrijkste Traditie? Plemp uw bijdragen (VrijMiBeau, Zaterdag Voetballen, Woensdagavond Neuken, Worst bij de boerenkool, Uitslapen in weekend, Fappen/vingeren, Kankeren op Alles, Autowassen in weekeinde, Stil zijn op 4 Mei, Dronken worden op Koninginnedag, Belasting ontduiken, Schelden in de auto et cetera) in de comments en GeenStijl Survey komt komende week met de Definitieve en Eerlijke Lijst Nederlandse Tradities. Alvast bedankt voor uw medewerking.Notulen Voeten-Op-Tafel Sessie GeenStijl
Event: VrijMiBeau / GS M10 Meet. Datum: 31.10.08. Locatie: Lounge Bar, The Grand. Aanwezig: Fleisch, Hox, Pritt, Brussel, Mutsaerts, Raoul, Stockton, Joris, Iemand van Sales. Afwezig: Rutger, Dennis (stukje toeren), GU (jiu jitsu), Televaag-Pipo (foutieve locatie doorgegeven). Fleischbaum opent de sessie met de mededeling dat de kredietcrisis van geen enkele invloed is op GeenStijl en dat de bonussen dit jaar navenant zullen zijn. Pritt complimenteert Stockton met zijn topic over Obamageweld. "Dat die cops een goed verhaal gingen stukchecken, daar kon jij ook niks aan doen." Hoxha deelt mee dat er nieuwe Audi's voor de redactie klaarstaan, en dat het kerst-uitje dit jaar op Bora-Bora plaatsheeft. Hoxha zegt tevens toe dat de zes Bravia's binnenkort vervangen worden door bredere Ambilights. Brusselmans stelt voor vaart te maken met de aanschaf van flipperkasten, want op die tafeltennistafel is hij uitgekeken. Fleisch zegt 15K toe.Barack PLObama is een socialist
Iemand die voor de doodstraf is. Voor wapenbezit en tegen homohuwen. Iemand die Bin Laden dood wil, en nog meer keiharde oorlog in Afghanistan. Iemand die op Alexander Pechtold lijkt. Dat zouden we in NL toch niet zo snel een socialist noemen. Maar het kan in Amerika. Check de malloten van Freedom March. Vannacht organiseerde deze club Obama-haters in Los Angeles een speciale picket voor het gebouw van de LA Times. Inzet: het vrijgeven van een videotape waarop Obama rockend en bouncend te zien is met PLO-pipo Rashid Khalidi. Brisante beelden. Dus die tape moet publiek. "Nothing less than our national security and that of Israel is potentially at stake." Aldus de organisatie van Picket Line. Maar LA Times peinst er niet over de video openbaar te maken. "The Los Angeles Times did not publish the videotape because it was provided to us by a confidential source who did so on the condition that we not release it." Tja, en daarom gaat McCain straks toch nog president worden...