Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jan Teijn vuistdiep in kinderpr0n

Ich bin ein kleuterneuqerGoedemorgen Jan Teijn. Ken je ons nog? Wij jou wel. Al wakker trouwens? Zou zo maar kunnen dat je nog heerlijk over WO II ligt te dromen natuurlijk, want sinds de opheffing van de Nazionale Alliantie heb je toch weinig om handen. En dat terwijl je overtuigd was van het feit ooit nog eens in het pluche van de Tweede Kamer te mogen plaatsnemen. Weg met de buitenlanders, eigen volk eerst zou over het Binnenhof weerklinken. En alle kleuterneuqers zouden levenslang op water en brood worden gezet. Ach ja, die goeie ouwe tijd. Vandaag de dag zit Justitie achter je aan. Sterker nog, binnenkort dien je je te verantwoorden voor discriminatie en kinderpr0n. Pardon? Jawel, dames en heren kaalkopjes, terwijl u plannen aan het beramen was voor de oprichting van een vierde rijk, zat uw voorzitter gewoon met de broek op zijn knieën kinderpr0n te bekijken. KINDERPR0N! Als dat geen levenslang wordt...

Reaguursels

Inloggen

@ dutchdemocraticrepub 15-08-07 @ 13:38
Volgens mij bestaat er toch zo iets als het Joodse ras dat uitgeroeid moet worden volgens de koran.

wachtmeester de bruy | 16-08-07 | 05:14

ik vindt het best wel wazig, gister nog op de tv gezien.
die gast wou beweren dat ie in bezit is van kinderpron, zonder het zelf te weten... want hij had `t nog nooit gezien.

een moment later dan komt ie nog es met "ja, maar `t zijn kinderen van 13~17 jaar, en dat kan je ook niet zien dat ze onder de 18 zijn. alsof dát het goed maakt. en overigens, hoe kan hij dat nou weten als ie `t niet gezien heeft?

=.= nou... ik zal`m maar gelijk geven, maar als ik in de kroeg zit, kan ik met m`n glas whiskey op nog steeds zien of iemand wel of niet onder de 18 jaar is.... de ene mens is de andre niet

Charly_Trippo | 15-08-07 | 19:50

Het was de AIVD! Goede move van Leidschendam.

A1VD | 15-08-07 | 18:35

@wachtmeester de bryy, mohammad mocht dan wel met een 9jarige getrouwd zijn, maar racist was hij niet. Je zou de islaam met communisme kunnen vergelijken. Een ras is immers aangeboren.

dutchdemocraticrepub | 15-08-07 | 13:38

Zijn 'kameraden' op rechts staan in de rij om hem te veroordelen:
www.ad.nl/rotterdam/article1584712.ece...
Want er is één ding waar kaalkopjes een nog grotere hekel aan hebben dan buitenlanders en dat zijn kaalkopjes van een concurrerende club!
Het lijken wel Palestijnen soms...

Patrick Bateman | 15-08-07 | 08:27

kinderneukerts moeten deaud maar das logisch....
Hopelijk houdt bubba de enorme neger ook van bruinhempjes
Bubba kom er maar in...

firecow | 15-08-07 | 07:41

Wat een NOSS nieuws op het acht uur journaal.
Alsof een staatsgreep door de Nederlandse Adolf Hitler op het allerlaatste nippertje is verijdeld.
En dit dank zij knap speurwerk van het anti discriminatie bureau radar en vervolgens schnell ingrijpen door acht!!! man van justitie op "plaats delict" bij een onnozelaar met een handjevol aanhangers.
En ook nog "kinderporno" van "zeventienjarige' meisjes "gevonden" op TWEE dvd's tussen meer dan duizend dvd's.
Die hadden ze snel gevonden.
Dank zij Radar en Justitie kunnen we weer rustig gaan slapen................
Ehm... er is hier in Nederland een racistisch en extreem fascistisch boek in omloop van een echte pedofiel die getrouwd was met een meisje van negen jaar en die door meer dan een miljoen allochtonen van islamitische komaf verheerlijkt wordt zelfs boven hun ouders en dat gedoogd en verdedigd wordt door diezelfde "overheid".
Daar lig ik nou van wakker!!!!

wachtmeester de bruy | 15-08-07 | 07:22

@Gianni A 14-08-07 @ 16:34 inderdaad kun je dat aan een meisje van 17 niet zien. Daarom heeft men bedacht dat de bewijslast tegenwoordig maar eens omgekeerd moet zijn: www.refdag.nl/artikel/1308263/Kamer+wi...

citaat:
„We praten over plaatjes van ernstig seksueel misbruik”, waarschuwde Noten.

Omkering van de bewijslast kan vooral helpen bij de aanpak van foto’s en films van jongeren tussen de 15 en de 18 jaar. De politie en het openbaar ministerie doen weinig tegen seksuele afbeeldingen van deze kinderen, omdat hun leeftijd moeilijk is vast te stellen aan de hand van plaatjes.
/citaat

Dus laat er geen misverstand bestaan over wat wordt bedoeld met 'ernstig misbruik', dat zijn dus (onder andere) plaatjes van jongeren tussen de 15 en 18 jaar waarvan de leeftijd moeilijk is vast te stellen aan de hand van de plaatjes.

Het is maar dat je het weet.

poppermotje | 15-08-07 | 04:01

Ik heb niets met die man, maar sorry hoor, dit is me toch echt net iets te toevallig. Ik heb trouwens net "Zeitgeist" bekeken, dus ben momenteel een beetje in de complottheorie sferen.
*kijkt zenuwachtig om zich heen*

Ik weet het echt nie | 15-08-07 | 02:39

Misschien moeten ze de pc en dvd's van die Limburgse geblondeerde zelfbenoemde beschermer van de Nederlandsche Cultuur en leider van de Partij Van Verstandlozen ook maar een checken op "bijvangst".

henkjpal | 15-08-07 | 02:31

De gebruikelijke rechtse reactie : Ich habe es nicht gewust !

www.nationalealliantie.com/

dwarsligger had het om 14-08-07 @ 15:35 al in de gaten: het allemaal een complot van die vieslinksemoslimvega's.

henkjpal | 15-08-07 | 02:27

HAHAHA, die Jan Teijn... kwam al niet snugger over maar nu blijkt... tis een echte beroepspoepert! Vroeger (had je geen heuvels alleen maar kuilehh) mocht je deze mensen gewoon lekker bekogelen met rotte tomaten... Toen was die tijd.....

McFly | 15-08-07 | 02:10

En dit is het antwoord van die Jan Teijn, kort maar krachtig:

www.janteijn.nl

dwarsligger | 15-08-07 | 00:51

Nou ik wordt nog onbehagelijker als ik zie dat 45% op deze site de koran wil verbieden. Op zo'n manier breekt echt de pleures uit. Dat vind ik veel gevaarlijker dan een paar van die rechtradicale splinterpartijtjes met geschifte ideeën. En ach het zijn toch maar een stel arme buitenbeentje in tegenstelling tot die burgelijke massa die achter Wilders staan.

dutchdemocraticrepub | 14-08-07 | 23:51

Ophangen aan de allerhoogste boom van gans het land!!!

redrooster130977 | 14-08-07 | 23:46

De aangever is beroepswerkloze Constant Kusters: Een wereldvreemde neo-nazi die vervolgd werd en werkstraf kreeg nadat hij Teijn een pedofiel noemde. Die deed vervolgens aangifte: Hilarisch.

cultheld | 14-08-07 | 23:38

Kijk, het is mooi dat meneer peophoofd zichtzelf heeft opgeheven maar ik krijg altijd een gevoel van onbehagen als er "ineens" CP gevonden wordt op een PC.

trenday | 14-08-07 | 23:11

@Tekkeldief, hoor je moslims ooit praten over minderwaardige rassen, nee. Je zou de islaam nog wel met communisme kunnen vergelijken. Iedereen is welkom volgens de islaam. Alleen Hitler vond dat alle minderwaardige rassen uitgeroeid of onderworpen moest worden ten bate van het suprieure arische ras.

dutchdemocraticrepub | 14-08-07 | 22:03

Mijn god, wat een kansloze lutsers zijn het toch ook. En dan andere mensen en bedrijven wel gewoon lukraak beschuldigen van pedofilie op die site van ze.

Vagere_Hein | 14-08-07 | 21:25

Je zal maar naast zo'n typje wonen. Moet je wel je kleuters binnen houden. Bah, alsof het zijn van een nazi al niet er genoeg is, voor een buurt vol met woestijnnazi's. Ik til voortaan mijn poot wel op bij zijn deur.

Tekkeldief | 14-08-07 | 21:17

Ik geloof er geen reet van. Ik heb die man net op Netwerk gezien, maar de conclusie is wat mij betreft: Die kerel heeft een fantastisch grote pronodvd, gewoon per ongeluk in zijn collectie gekomen. Ik kijk de prono die ik download tenminste, deze man niet omdat hij er zo veel van heeft! Een zieke geest dat zeker, maar dat die kut ambtenaren om 2 filmpjes zo'n ophef maken, vind ik echt erg. Doe dat maar als iemand DVDs vol van dat spul heeft, dan is het zeker dat het niet per ongeluk is. Nu is deze man ook voor kinderpron, ongeacht schuldig of onschuldig, eigenlijk al publiek veroordeeld. Dit stinkt gewoon en dat is jammer, het doet grote afbreuk aan de discriminatie aanklacht waar het om te doen. Ik vind dit jammer voor de rechtstaat. De enige troost die ik erin vind is dat het bij zo'n eikel gebeurd en niet bij iemand die voor de goede zaak vecht, zoals Tonino of een gemiddelde priester.

ilium | 14-08-07 | 20:54

Heeeeee, kinderleuters etc was toch de specialiteit van Fleischbaum?

Bill Naadt | 14-08-07 | 20:32

Dood aan pedo's!

RvT | 14-08-07 | 20:28

@dwarsligger
Doei, Virginia.

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 19:46

Mo Zaiek 14-08-07 @ 17:23

Tuurlijk, iedereen waar kinderporneaux gevonden wordt roept altijd dat ze erin geluisd zijn. Klinkt net als de Duitsers die het allemaal niet wisten.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 19:40

als het zo is met kinderporno dan gelijk zijn kloten wegnemen

huismeester58879686 | 14-08-07 | 18:41

-.- voor dergelijke mensen hebben ze leuke feestjes uitgevonden, die heten lynchparties.

Charly_Trippo | 14-08-07 | 18:33

Vieze dikke vetklep

RagingRo | 14-08-07 | 18:23

@Mr.SunTzu 14-08-07 @ 09:48 en @doemaareenfrkadelmet 14-08-07 @ 09:48 :

Leuk gevonden, maar niks ontkenningsfase en niks remmen los;
de reden is, dat ik geen frisdrank of snoep in huis heb, enz.
De volwassenen een lekker drankje en de kinderen een glaasje lauwe cola-lite.

@Bob Paalhout 14-08-07 @ 09:54 Of zie de Visconti film "Die Gotterdaemerung".

Satan Loves You Too | 14-08-07 | 18:23

@Gianni, wat ik wil zeggen, juist niks. Waarom moet je altijd een oordeel/mening geven. Ik voeg alleen iets toe. Het is ook een beetje humoristisch bedoelt. En kom op, dit is toch geenstijl.

dutchdemocraticrepub | 14-08-07 | 17:31

Bij Abu Djaja werd ook kinderporno gevonden.Denk dat Jan Teijn erin is geluist door linkse figuren.Je weet nooit.....

Mo Zaiek | 14-08-07 | 17:23

dutchdemocraticrepub 14-08-07 @ 16:51

Lijkt me kudt, dan ga ik zsm emigreren!
Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met dit stukje, behalve dat je net zo onsamenhangend overkomt als Dwarsligger?

Gianni A | 14-08-07 | 17:00

Ik woon zelf in Arnhem en ik heb Kusters van de nvu 2X zien demonstreren. De laatste keer demonstreerde ze tegen 'moordende pedofielen en kinderverkrachters'. Toen had die het dacht ik ook over Van Teijn.
Toch vind ik het wel interresant van dat soort partijtjes, ze moeten natuurlijk niet te groot worden. Ik had daarvoor Kusters gamaild en gefelisiteerd met z'n dochter Gudrum Germania. Ik zij "mischien krijgt ze wel een verhouding met zo'n forse neger en dan wordt jij opa van zo'n schattig bruin kindje"
Bij die demonstratie zij ik "gefeliciteerd met je dochter" en ik vroeg "heb je m'n mailtje ontvange?" Kusters antwoorde "voel je je nou goed"
Ik vind nationalisme oerburgelijk, maar de nvu vind ik toch weer lekker outcast omdat ze ideeën aanhangen wat als landverraad gezien wordt. Maar de NCPN vind ik ook wel interresant. Wat dacht je van 3 partijen in de 2de kamer. De NCPN en de PNVD als coalitie en de NVU als oppositie.

dutchdemocraticrepub | 14-08-07 | 16:51

leo de pejo 14-08-07 @ 16:18

De Germaansche übermensch in optima forma.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 16:47

ymmv 14-08-07 @ 16:29

Dat laatste is volgens de wet ook kinderporno, maar ik denk toch niet dat ie daarop gepakt is. Want ik kan me niet voorstellen dat ze in dat geval bij het materiaal op z'n pc kunnen zien of het meiske/joch 17 of 18 is. Tenzij het er expliciet bij staat natuurlijk.

Gianni A | 14-08-07 | 16:34

Kinderporno? Was Teijn verzot op filmpjes waar tienjarigen werden stukgetrokken of zat hij op 17-jarige blote deernes te geilen?

ymmv | 14-08-07 | 16:29

@leo de pejo 14-08-07 @16:18

Dat uiterlijk heeft hij overigens al die tijd behouden, ook toen hij bij mij over de vloer kwam zag hij er al uit om op te schieten, wat ik ook had moeten doen achteraf gezien.
Maar goed, aangezien persoonlijke haatgevoelens bij mij duidelijk een rol spelen (zie eerdere comments) ga ik niet verder meer op dit stuk low-life kenkeren, tenslotte krijgt eenieder vroeg of laat wat hij verdient.

djiezuskrijst | 14-08-07 | 16:25

Kom ik opeens een foto tegen van "kindervrind Teijn" in zijn vadsige blote welvaartsbuik. Zo zit ie natuurlijk ook achter zijn pc...
kafka.antifa.net/
(en dan Jan Teijn in de zoekbalk invoeren)
Ook leuk om te weten hoe zelfs een Janmaat over Jan Teijn dacht:"Alvorens hij tot onze Raadsfractie toetradt was de heer Teijn niet meer dan een bijstandstrekker. Hij vertoonde alle kenmerken van een minimumlijder, tot een onverzorgd uiterlijk aan toe".
I rest my case.

leo de pejo | 14-08-07 | 16:18

Als je Tonino heet kom je weg met de verklaring dat het per ongeluk op je pc is gekomen....... maar ja zal bij jan met de korte achternaam wel niet lukken.

bloke | 14-08-07 | 16:18

*fatwah uitgesproken over J.Teijn*

djiezuskrijst | 14-08-07 | 16:12

dwarsligger 14-08-07 @ 15:35
... en zo heb je het er maar druk mee allemaal he. :)

Murder Death Kill | 14-08-07 | 16:03

Gianni A 14-08-07 @ 15:59

Daar zal dwarsligger wel anders over denken...

leo de pejo | 14-08-07 | 16:00

leo de pejo 14-08-07 @ 15:58

Helemaal mee eens!

Gianni A | 14-08-07 | 15:59

Voor een aantal reaguurders is het maar moeilijk te verkroppen dat ook (uiterst)rechtse mensen een sexuele voorkeur kunnen hebben voor onschuldige kleine kinderen. Maar nee, zelfs hierin moet de nuance gezocht worden en is het natúúúúrlijk weer een complot van links. Was Karl Noten maar lid van de Nationale Alliantie of had die Pedopartij de PNVD maar Nazi sympathieën. Dan waren de reacties op GS minder talrijk en minder heftig.
Jan Teijn is gewoon een pedofiel en misschien zelfs een pedosexueel.

leo de pejo | 14-08-07 | 15:58

Gianni A 14-08-07 @ 15:40

Welk blaadje zouden ze bij de Nationale Alliantie hebben gehad? De Kamptoren, I pressume? Of hadden ze advertorialruimte in de MarTeijn?

Wellicht dat de weledele heer Dwarsligger hier wat info over kan verstrekken.

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 15:45

dwarsligger 14-08-07 @ 15:35

Heb je weleens een IQ-test gedaan? Je kwam vast niet boven schoenmaat x 2 uit, he?
Leuk woord trouwens, neurtaal :) Ik vrees dat als jouw soort de media in handen krijgt dat er niet eens meer de schijn van neurtaligheid bestaat. Allah, God of Shiva behoede ons ervoor dat dat ooit gebeurt!

Gianni A | 14-08-07 | 15:40

Vanavond maar weer eens even EénVandaag 18.20, Net­werk 20.20 en NOVA 22.20 in de gaten houden.

Ze­ zullen ons als apathische tv-kijkers die bijna le­tterlijk uit de hand van de nieuwslezers moeten et­en,
vast weer eens voor de verandering niet teleu­rstellen in het algemeen bekendstaande feit dat de­ redacties van de media, dus het link-fascistis­che Mediapark in Hilversum voor meer dan 80% uit l­inke idioten bestaat.

Het zal vooral heel er­g neurtaal, objectief en betrouwbaar dus van twee ­kanten belicht zijn...............................­................. WHAHAHAHAHA

dwarsligger | 14-08-07 | 15:35

DiagnosisTyphus 14-08-07 @ 14:45

En over de rest van je post: wat betreft de sexuele moraal kan je niet indelen op rechts en links. GL is daarin wat progressiever dan SP, die op hun beurt weer progressiever zijn dan PvdA. D'66 is niet links maar heeft wel een relatief vrije moraal. VVD is weliswaar rechtser dan CDA, maar qua sexuele moraal zijn ze wel weer een stuk vooruitstrevender en sluiten ze denk ik meer aan bij het SP-standpunt. Dus onzin om sexuele moraal op politieke flanken in te delen.

Gianni A | 14-08-07 | 15:30

DiagnosisTyphus 14-08-07 @ 14:45

"Afgezien van het feit dat het programma van de SP nauw verwant is aan het Wahlprogramm van de NA"

Fout, het is andersom. Die extreem-rechtse partijen schrijven de sociale en milieustandpunten van de linkse partijen over om nog een beetje sociaal en groen te lijken, maar overgieten het met een racistisch en antisemitisch sausje. Voor hen zelf is echter het sausje het hoofdgerecht.

Gianni A | 14-08-07 | 15:26

Murder Death Kill 14-08-07 @ 15:04

Ik geloof ook niet dat je met vaandel en vlag vertoon en het marcheren in bruine hemdjes anno 2007 in Nederland ook maar iets voor elkaar krijgt. Wat dat betreft is het zonde van de energie die de heren in dat soort aktiviteiten steken. Het is ook wat dommig om te denken dat men in Nederland daar nog op zit te wachten. Het is meer dan 60 jaar geleden vrienden en die tijd zal nooit meer terug komen. Stop je tijd in de PVV om in ieder geval een deel van je idealen te verwezenlijken of blijf anders voor altijd een onbelangrijke gropering in de marge. Als je echt persé terug in de tijd wilt dan wens ik jullie veel succes. Waarom richten jullie geen re-enacment groepje op trouwens ? In het weekend Waffen SS-je spelen ? Zou je met een historisch verantwoord verhaaltje nog mee wegkomen ook.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 15:18

Bigi Bana Boy 14-08-07 @ 14:40
'Nederlandse "nationalistische" partijen zijn zo onvoorstelbaar lachwekkend.'
... en dat is nou precies wat ik in mijn eerdere post wilde uitleggen, maar wat kennelijk maar gedeeltelijk is gelukt. Natuurlijk keur ik ook 'links geweld' af, maar ik denk ook dat dat helemaal niet nodig is, omdat die lutsers (hey dwarsliggert!) zichzelf wel zo onvoorstelbaar onmogelijk maken dat het grote merendeel van de weldenkende bevolking er nog niet over peinst ze ook maar één blik waardig te gunnen. Mooi man, rechtse malloten!

Murder Death Kill | 14-08-07 | 15:04

haha das een flinke *oops* van de heer teijn. Zo heb je een extreemrechtse politieke partij en zo zit je naast carl nooten uit te leggen waarom je pornofilms met 8-jarigen in de hoofdrol op de puter hebt staan. Gelukkig is er niet echt een achterban meer waaraan dat uitgelegd hoeft te worden, dat scheelt dan weer.

panadol | 14-08-07 | 14:56

@CoJoNes (12:04)
Ik had het puur over 's mans sensuele voorkeur. Waar het vooral rechts is dat voor de goede zeden strijdt, is het links dat de vrije seks predikt (zie RozeLinks linkje). Afgezien van het feit dat het programma van de SP nauw verwant is aan het Wahlprogramm van de NA, zit J. Teijn wat dat betreft dus aan de verkeerde kant.

DiagnosisTyphus | 14-08-07 | 14:45

@dwarsliggert,

Nederlandse "nationalistische" partijen zijn zo onvoorstelbaar lachwekkend. Als je die nerd koppen van die bekende rechtse voormannen ziet dan kun je jezelf toch niet serieus nemen. Ik noem geen namen maar je kent een aantal van die clowns ongetwijfeld zelf ook wel. En je dan ook nog een keer volledig laten ondersneeuwen door links die, en daar heb je helemaal gelijk in, zoveel meer geweldadig zijn dan die latente leernichten van rechts.
Geloof je echt dat de WA indertijd zat de wachten op die schuimpies die rechts in Nederland vertegenwoordigen ? Kijk eens om je heen man .... magere nerdlulletjes in jaren 30 uniformpjes en domme dikke taxichaffeurs in leren jasjes, Dat is dan het keurvolk van rechts. Jullie bedoelen het ongetwijfeld allemaal goed hoor, maar denk je echt dat je met dat soort materiaal ooit iets zal kunnen doen ?

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 14:40

LJBrinkhorst 14-08-07 @ 13:39

Als je naar een Nederlandse school bent geweest in de jaren 70/80 dan is het ook niet zo vreemd dat je policor gehersenspoeld bent geweest want dat geldt voor de meeste 30+ ers onder ons.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 14:32

azijnseiker 14-08-07 @ 14:13

Vet. Staat ie al op Wikipedia ;-)

Maaier | 14-08-07 | 14:30

LEKKER VOOR JE

Maserati | 14-08-07 | 14:17

:-) op zoek naar eauwige roem? Wat mij betreft hoor! ik spreek je er de volgende keer op aan! Vanaf nu gebruik ik Maaiers Law.....

azijnseiker | 14-08-07 | 14:13

azijnseiker 14-08-07 @ 13:41

Las ik, mara meer in het algemene bedoel ik dat. Vanaf nu heet het dan Maaier's law?

Maaier | 14-08-07 | 14:02

@Murdockyoufool 14-08-07 @13:55

Ik moet een beetje uitkijken dat ik me niet door mijn gevoelens laat leiden anders word ik weggejorist, maar waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat zulke jonge meisjes nog makkelijk te manipuleren en te indoctrineren zijn, en natuurlijk is het wel interessant hè, zo,n vriendje in de politiek....
Vieze Gore Kudtklootzak van een Teijn, sterf voor mijn part een Gruwelijke deaud , ga maar lekker je vader achterna.

djiezuskrijst | 14-08-07 | 14:02

@djiezuskrijst 14-08-07 @ 13:49
Mevrouw zou alleen al wegens smakeloosheid -Jan fokking Teijn, hoe krijg je het verzonnen- een veroordeling aan haar blauwe broek moeten krijgen.
Overigens zijn pedosensualiteit en extreem-rechts een geslaagde combinatie. Op de een of andere wijze passen ze bij elkaar.

Murdockyoufool | 14-08-07 | 13:55

Gianni A 14-08-07 @ 13:31
Goh, na zo'n reactie van dwarsligger val jij eigenlijk wel mee...

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 13:52

@murdockyoufool 14-08-07 @13:40

Het heeft inderdaad niet lang meer geduurd voor ik mijn felbegeerde status als begerenswaardig vrijgezel weer terug had idd, ik kan me nog herinneren dat hij ook altijd een meisje van een jaar of twaalf bij zich had, ene roxanne uit rotterdam waar hij ook vieze dingen mee deed.
Mn ex is nu trouwens bewaarster in een huis van bewaring, misschien komen ze elkaar ooit nog eens tegen......
*stopt omdat wraakgevoelens me dwingen de kalashnikov uit de kast te trekken en a la Rambo richting Rotterdam te gaan*

djiezuskrijst | 14-08-07 | 13:49

Maaier 14-08-07 @ 13:13

Nog niet mien jong. Maar volg het draadje maar dan weet je dat ik de Islam even misbruik om mijn Godwin punt duidelijk te maken.

azijnseiker | 14-08-07 | 13:41

In welk land maakte ze vroeger een shaslick spies van je ter afschikend voorbeeld. Men neme een vlag maakt een scherpe punt en laat hem met zijn ster plaatsnemen en laat het eigen gewicht de rest doen. Hij houd vast van vlaggen.

spooky | 14-08-07 | 13:40

@djiezuskrijst 14-08-07 @ 13:32
Dus jouw vriendin ging vreemd met een stukje gezwel? Egh. Wees blij dat je van dat stinkwijf bent verlost.

Murdockyoufool | 14-08-07 | 13:40

Bigi Bana Boy 14-08-07 @ 12:23

Ik moet zelfs toegeven dat ik -als ernstig geindoctrineerde puber- destijds ook wel moest lachen om die aanslag in Kedichem. Iets in de trant van: boontje komt om zijn loontje. Het goed praten van welk geweld dan ook is echter, iets wijzer geworden in de loop der jaren, zo 1933-1945.

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 13:39

@ dwarsligger 14-08-07 @ 13:08

"... wel heel veel hand- en spandiensten verleend." Bah. Maar goed, ik geef je alle eer voor je eerlijkheid! Wel veel tekst, zeg. Je had 't ook kunnen samenvatten... Gewoon zoiets als "ik ben dom". Dan hadden we je ook wel geloofd.

cynische_kloatxak | 14-08-07 | 13:39

De Wet van Maaier:
Naarmate discussies op GeenStijl langer worden, nadert de waarschijnlijkheid dat de Islam de schuld krijgt tot één.

Patrick Bateman | 14-08-07 | 13:38

sjeezus, leeft die klootzak die mijn ex heeft liggen palen nog steeds?
Dit sujet brengt bij mij heftige wraakgevoelens naar boven maar dan in de privésfeer.
Met die mooie rechtse praatjes van hem heeft hij jaren geleden mijn toenmalige vriendin leuk zijn nest in weten te lullen, iemand heeft toch vast zijn persoonlijke gegevens wel bij de hand? hyves ofzeau????

djiezuskrijst | 14-08-07 | 13:32

@dwarsligger 14-08-07 @ 13:08
Nee, jij hoeft niet meer te zeggen en te schrijven.... nooit meer aub.

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 13:32

Sorry LJBrinkhorst bij jou was het wat ongefundeerd, maar bij deze niet:

dwarsligger 14-08-07 @ 13:08

Jij bent écht eng!

Leuk trouwens dat je je hersenspinsels hier plaatst. Een verhaal wat van geen kant loopt en van de hak op de tak springt. Typisch, precies wat ik altijd al verwacht van de redevoeringen van rechts-extreminsten. Compleet chaotische gedachten die alleen in het gareel gehouden kunnen worden door er zo nu en dan de algehele demoon 'de buitenlander' doorheen te weven, puur om weer even focus te krijgen op waar je mee bezig bent. Zielig stukje maar erg verhelderend.

Gianni A | 14-08-07 | 13:31

azijnseiker 14-08-07 @ 10:58

Is er al een officiele 'Godwin', maar dan voor islam?

Maaier | 14-08-07 | 13:13

@Gianni A
Natuurlijk hoefde ik geen belediging achter mijn reactie te zetten, maar ik deed het lekker toch. JANKER!!!!

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 13:09

De zieltogende partij Nationale Alliantie mag zich dan terecht (mede door de felle tegenwerking en tegenkanting vanuit het regime, en maar deels vanwege tot nu toe stil gehouden invallen enkele maanden geleden)
opgeheven zijn,
dat wil nog zeker niet zeggen dat de huidige link(s)e machthebbers van deze mensen af zijn, maar daar zullen ze ongetwijfeld vanzelf wel achterkomen.

Dan mijn relatie met en tot die Nationale Alliantie (NA):

Ik ben geen lid geweest van die NA, maar heb inderdaad wel heel veel hand- en spandiensten verleend aan deze partij.
Als non-conformistisch aktivist (dus niet lid zijnde van een politieke partij) heb ik WEL een POLITIEKE relatie, en dus geen SEKSUELE en / of pornografische relatie gehad met de partijleider Jan Teijn, wat boze tongen ook beweren, zoals een rechercheur (moordzaken!!) naar mij toe suggereerde tijdens één van de vele verhoren n.a.v. die zaak waar ze mij TEN ONRECHTE van verdacht hebben.......!
Meer wil ik hier eigenlijk hangende het onderzoek van het Openbaar Ministerie en justitie hierover niet over kwijt.

Wat ik wel weet via diverse strikt anonieme bronnen bij justitie, is dat het OM met een grootschalig onderzoek bezig is tegen nog veel meer nationalisten (wellicht ook die NVU en de site Holland-Hardcore, etc.)
als alleen maar Jan Teijn, maar goed als ze de confrontatie willen aangaan, kunnen ze hem krijgen, niet waar?

Dit alles terwijl de dominantie van de islamitische kolonisten in ons land nog altijd sneller toeneemt.

Alleen dat het wel een bevestiging is van wat steeds meer algemeen bekend begint te raken,
en dat is dat het OM en justitie eerst en vooral (als een kat naar het muisje) naar rechts kijkt,
en gewelddadige dus EXTREEM-linke actiegroepen en partijen in deze veel meer bewegings- en speelruimte geeft de samenleving, zoals afgelopen weekend zelfs nog bleek in Appelscha, alwaar links-extremistische dierenactivisten onder het toeziend oog van een politiemacht een 'zomerkamp'konden houden..................

MOET IK DAN NOG MEER ZEGGEN EN SCHRIJVEN.............!!

Wat betreft de beschuldiging aan die 'overleden' NA, en die toenmalige partijleider Jan Teijn:

Het is nog niet eens voor de rechter geweest,
maar zie ook nu weer hoe groots en gretig die link(s)e media hiermee uitpakt, alsof het de gemiddelde Nederlander wat zou interesseren wat een miniscuul klein clubje misdaan zou hebben.

Dezelfde manouvres en manieren van benaderen van nationalisten door vooral JUSTITIE en MEDIA zie ik,

-zoals die ook in mijn zaak zijn toegepast
waarbij het OM mij pas na VIJFTIEN maanden lang vastgezet te hebben tussen overvallers en moordenaars, mij bij het Haagse Gerechtshof op 12 oktober vrijsprak van onterechte aantijgingen-.

nu terug.

Maar alles wat telt voor de AIVD, het OM en justitie,
is het tackelen en tegenwerken van de organisatie en manifestatie van de rechts-nationalistische beweging, en voor de MEDIA het ernstig beschadigen van het imago van rechtse organisaties en de sleutelfiguren die deze organisaties bevolken......!

Zie hier vandaag dus weer het bewijs............!
Terwijl er nog geen rechtszaak is geweest tegen die NA en Jan Teijn,
wordt het wel met veel bombarie breed uitgemeten in alle media, en zien we plotseling wel ineens beelden van een anti-pedo demonstratie in 2006 van die NA in Amsterdam, die de kijkers toen NIET in een item omtrent dit hoogopgelaaide maatschappelijke fenomeen zagen.......... nu dus wel via een uiteraard zeer tevreden on-Nederlandse nieuwslezeres
(zijn er niet veel meer knappere Nederlandse dames die dit journaal voor kunnen lezen, ik ga bijna over m'n nek van dat mens,
en mogen wij in Turkijë, Marokko of Suriname ook als 'witte' het nieuws voorlezen?).........

DE LINK(S)E HERSENSPOELING EN POGING TOT DOMINANTIE VAN DE PUBLIEKE OPINIE VERLOOPT VIA UW EIGEN TV-SCHERMl

P.S.: Zal wel weer indoktrinatievoer voor "aktualiteiten"rubrieken als Netwerk en NOVA zijn vanavond, 'k zal ze zeker in de gaten houden.

dwarsligger | 14-08-07 | 13:08

LJBrinkhorst 14-08-07 @ 12:49

Prima, deal!

Gianni A | 14-08-07 | 13:04

Gianni A 14-08-07 @ 12:31

Als jij je impliciete verwijten -'jij bent eng'- voor je houdt, dan hou ik mijn verwijten ook voor me, ja?????

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 12:49

Die feauteau lijkt op een andere crimineel: maar wel weer leuk die links/rechts discussie,(lang niet gehoord)... maar "PEDO"S STERF LANGZAAM EN PIJNLIJK".... (dat lucht op)

Fockel und Suckel | 14-08-07 | 12:43

LJBrinkhorst 14-08-07 @ 12:22

Heb ik dan de suggestie gedaan dat 'Goddelijke Kale' iemand anders was? Ik heb geen enkele naam genoemd! Ik vind het alleen eng om iemand als 'goddelijk' aan te duiden, niks meer, niks minder.

En nee, ik ben geen GL-er! En als je goed leest (wederom) zie je me nergens ook maar een klein beetje kinderpr0n goedkeuren. Dus hou je onzinnige verwijten voor je, ja????

Gianni A | 14-08-07 | 12:31

@ LJBrinkhorst en Murdockyoufool

Jullie hebben gelijk, Janmaat was een wat ranzig, volks, rancuneus en lachwekkend burgermannetje maar hij had wel degelijk een punt op bepaalde gebieden en verdient daarom postuum inderdaad beperkt kudo's. De manier hoe de problemen die hij aanstipte werden doorgezwegen en hoe de linkse terreur tegen hem en zijn vrouw werd vergoeilijkt is achteraf gezien misselijkmakend. Ik zelf zal eerlijk zijn en toegeven dat ik destijds ook niets van hem moest hebben als Blakaman maar ik zat er gedeeltelijk naast inderdaad.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 12:23

KinderpOrn is bij justitie een ruim begrip, kinderen in een zwembad zonder topje o.i.d?
Gewoon linkse rakkers die met zijn computer hebben geknoeid.

ipje | 14-08-07 | 12:23

Gianni A 14-08-07 @ 12:16

Nee, dat laat ik graag aan jou over, naief wereldvreemd mannetje. Je ben zo slecht op de hoogte van de wereld om je heen dat je niet eens weet dat Goddelijke Kale een omschrijving van Van Gogh was. Zoals je waarschijnlijk ook niet weet dat jouw politieke clubje, althans daar verdenk ik je van, jarenlang Herman Meijer heeft gedoogd. Vooruit, wordt wakker, en gaat aan de ochtendgymnastiek. Karl wil je er vast bij helpen...

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 12:22

LJBrinkhorst 14-08-07 @ 12:09

He ja, goed idee. Dan doe ik 'm de groeten van jou, ok? Hij kent je vast nog wel van de prOnchat en via de stichting Martijn. Moet ik 'm ook voor je pijpen of kom je dat deze keer zelf doen?

Gianni A | 14-08-07 | 12:16

@LJBrinkhorst 14-08-07 @ 11:56
Aaaaah, de goeie ouwe tijd. Janmaat was hysterisch leuk om na te doen, maar we moeten de gestoorde leraar Maatschappijgeschiedenis anno 2007 idd wat kudo's geven.

Murdockyoufool | 14-08-07 | 12:13

Bigi Bana Boy 14-08-07 @ 12:02

Ergo, Janmaat was een sukkel, maar in plaats van een gedemoniseerde idioot die soms gelijk had, had hij een nuttige idioot kunnen zijn. Zodat mensen als Fortuyn en Ali -lees je mee Gianni A?- niet nodig hadden hoeven zijn om de Haagse kaasstolp aan diggelen te slaan.

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 12:12

@Bigi Bana Boy 14-08-07 @ 12:02
Tegenwoordig hebben we geen Woefdram meer, maar leeghoofd Isolde van programma's als Wat nu? Mevrouw zegt onbeschaamd: hoe bestrijden we Wilders? Het zou hetzelfde zijn als ze vraagt: hoe pakken we Bos aan? Ze begrijpen het gewoon niet, de plaatjesmakers van de SStaat. Stuk voor stuk pretenderen ze 'de kijker' te kennen, die hoeren, maar ze weten niets.

Murdockyoufool | 14-08-07 | 12:10

Gianni A 14-08-07 @ 12:01

Doe es lekker naar je GroenLinkse hok gaan. Kun je lekker met Herman Meijer kinderpronplaatjes uitwisselen.

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 12:09

kom laten we nou niet zeau clysmatiserend doen. die man had vast goede bedoelingen.

overVecht | 14-08-07 | 12:08

@ CoJoNes 14-08-07 @ 12:04

"Many conservatives accuse Hitler of being a leftist, on the grounds that his party was named "National Socialist." But socialism requires worker ownership and control of the means of production. In Nazi Germany, private capitalist individuals owned the means of production, and they in turn were frequently controlled by the Nazi party and state. True socialism does not advocate such economic dictatorship -- it can only be democratic. Hitler's other political beliefs place him almost always on the far right. He advocated racism over racial tolerance, eugenics over freedom of reproduction, merit over equality, competition over cooperation, power politics and militarism over pacifism, dictatorship over democracy, capitalism over Marxism, realism over idealism, nationalism over internationalism, exclusiveness over inclusiveness, common sense over theory or science, pragmatism over principle, and even held friendly relations with the Church, even though he was an atheist."

cynische_kloatxak | 14-08-07 | 12:08

@DiagnosisTyphus 14-08-07 @ 10:22
Als je dat programma van de NA had gelezen, had je kunnen zien dat dat precies de kant is van het politieke spectrum waar de Nationale Alliantie zit. Nationalistisch socialisme blijft socialisme.

CoJoNes | 14-08-07 | 12:04

Die kaalkopjes zijn mij op een manier tegen pedo's dat ik al langer aan de affaire van die belgische anti-pedo's moest denken. Hoe heet die man ook al weer die ook een hele verzameling had? Kwestie van de ontkenningsfase ook wat betreft die optochten, gezellig mannen onderelkaar in het zwart, vlaggen parade en dan in het clubhuis na wat blikken hollandia eens lekker van bil.

spooky | 14-08-07 | 12:02

LJBrinkhorst 14-08-07 @ 11:56

Aanvulling :

D) Omdat de jeugd via de Fabeltjeskrant wijsgemaakt werd dat Janmaat, middels Woefdram, een onderkruiperig, vals, haatzaaiend en onbetrouwbaar persoon was. Over staatspropaganda gesproken,

Dat was hij ook wel, maar hij had toch ook wel gelijk blijkt nu en bovendien was hij een koorknaapje vergeleken met wat er nu allemaal gezegd wordt.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 12:02

LJBrinkhorst 14-08-07 @ 11:56

De Goddelijke Kale???? Jij bent eng!

Gianni A | 14-08-07 | 12:01

Murder Death Kill 14-08-07 @ 10:53

Met alle respect voor jouw mening, maar Janmaat zou postuum -een zo beperkt mogelijke- vorm van eerherstel moeten krijgen. A omdat hij vervolgd is voor het zeggen van dingen die in het niet vallen bij wat later is gezegd door Fortuyn, Van Gogh, Ali, Wilders, Verdonk en Halsema ;-). B, omdat werkschuw tuig een aanslag op hem mocht plegen waarbij zijn vrouw een been verloor. Bijna niemand in de Kamer vond dat erg, er werd om geglimlacht. En C omdat hij -met zijn uiterst beperkte woordenschat- al begin jaren 80 waarschuwde voor de huidige maatschappelijke problemen. Problemen die door alle reguliere partijen werden genegeerd tot 9/11 en de komst van de Goddelijke Kale.

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 11:56

sjaakdeslinksesul 14-08-07 @ 11:46

En ook jij kan schijnbaar weer niet zonder te schelden je mening verkondigen. Wat is het toch een trieste zooi hier >>zucht<</

Gianni A | 14-08-07 | 11:53

sjaakdeslinksesul 14-08-07 @ 11:46

Dat lees jij erin. Maar ik werd naar mijn mening toch echt beschuldigd van de feiten die hieronder worden genoemd. In die context lees ik er dus iets anders in:

[quote]"Dat is dus inderdaad wel de insteek blijkt voor links, vergeet niet dat deze burger pas schuldig is als dat bewezen en door de rechter uitgesproken is, en buiten dat, als burgers, al geloven ze in Sesamstraat dit via democratische weg willen preken, en dit komt niet geheel overeen met de over het algemeen links van het middense opvattingen, moeten ze dan maar gelijk opgeborgen worden, u is vanuit dit oogpunt een gore fascist!"[/quote]

Maar goed, zoals je ziet het is heel slecht opgeschreven zonder fatsoenlijke zinsopbouw, dus je kunt er van alles in lezen. Deze discussie is dus nutteloos.

Gianni A | 14-08-07 | 11:52

*achtervolgt Bigi Bana Boy*
Kom hier, je wil wel!

Teen | 14-08-07 | 11:51

Bah, alleen al dat hoofd..

Slim-Brunetje | 14-08-07 | 11:49

@ Bigi Bana Boy 11:38

Je zinsnede "dat er iets sexueel pervers in extreem rechts speelt" kun je misschien beter veranderen in "dat er iets sexueel pervers altijd weer op de raarste plaatsen onverwachts de kop opsteekt". Komt mij reëler voor.

Hammar | 14-08-07 | 11:49

claudi-jaah 14-08-07 @ 11:42

Ik begrijp je kritiek en er zit inderdaad iets mis in mijn redenering, maar misschien breng ik het wel gewoon ik goed onder woorden,

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 11:46

@Gianni A 14-08-07 @ 11:38
Nee, je werd helemaal niet voor fascist uitgemaakt. Er werd je uitgelegd dat democratie ook inhoudt dat je erg vervelende meningen dient te tolereren en niet onmiddelijk dient te reageren met opsluiting. Wanneer je dat wel vindt huldig je een fascistoide standpunt volgens kaiser soza. dat was dus een discussiepunt, geen belediging aan jouw adres. JANKER!!!

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 11:46

Gianni A 14-08-07 @ 11:30

Dank je ik weet genoeg. Ik bedoelde natuurlijk in Nederland.

azijnseiker | 14-08-07 | 11:45

Stel dat het waar is, met de nadruk op stel, dan is dat slechts een nieuwe bevestiging van het feit dat Teijn totaal niet spoort. Meneer vond het ook prettig om GILF Florrie Rost-Van Tonningen -bij leven mag ik hopen- zo af en toe een beurt te geven in heur Vlaamse woning. En maar janken dat de linkse media hem zo kwaad afschilderen en dat hij daarom zijn partij moest opheffen. Nee Janneman, je was een debiel, je bent een debiel en dat zal je wel altijd blijven.

LJBrinkhorst | 14-08-07 | 11:45

Zeg nog even wat anders, waarom gaat iedereen er van uit dat grote negers allemaal staan te springen om hun piepelotje in het sterretje van dit soort losers te stoppen ? Alsof wij allemaal niets liever doen dan kneuzen te bonen. Dan nog liever Rabo-Fatima wat mij betreft.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 11:44

@Bigi Bana Boy 14-08-07 @ 11:38
Goed van je dat je jezelf al de conclusie trekt dat homeau niet in verband kan worden gebracht met pedofielen. Spijtig en misschien nog wel triester is dat je je mening af gaat sussen dat homeausensualiteit wel iets sexueel pervers in extreem rechts vorm is.
Ga er nog eens diep over nadenken, volgens mij mis ik iets nu

claudi-jaah | 14-08-07 | 11:42

sjaakdeslinksesul 14-08-07 @ 11:34

"Man doe me een lol en ga lekker deaud!" >>> dat heb ik gezegd n.a.v. het feit dat ik voor FASCIST werd uitgemaakt! Wel iets zwaarder dan 'lutser', vind je niet?
En alle andere dingen die je opnoemt zijn geen scheldwoorden of beledigingen, dus nee... ik ben absoluut niet selectief verontwaardigd. Jij daarentegen bent wel een selectieve lezer!

Gianni A | 14-08-07 | 11:38

Dat hele nazi gedoe bevatte destijds ook al een homo erotisch element als je het mij vraagt. Ik vraag mij af of daar wel eens goed naar gekeken is en of er onderzoeken naar bestaan. Van later vermoorde Ernst Röhm van de SA is bekend dat hij er homo kontakten op na hield. Ik wil pedofilie niet met de homo wereld in verband brengen maar dat er iets sexueel pervers in extreem rechts speelt lijkt mij duidelijk.

Bigi Bana Boy | 14-08-07 | 11:38

Gianni A 14-08-07 @ 11:19
"Doe effe normaal man!" "Man doe me een lol en ga lekker deaud!" "kun je niet LEZEN!!!" "Nuttige bijdrage... zeg dan niks!" en dan val je zelf over het gebruik van het woord lutser? Doe es niet zo selectief verontwaardigd, JANKER!!!

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 11:34

azijnseiker 14-08-07 @ 11:19

Ehm... de kruistochten? Israëlische kolonisten t.o.v. de Palestijnen? De situatie in Punjab? Religieuze rellen in Bombay en Kasjhmir?

En extremisten zijn bijna zonder uitzondering niet vies van een bedreiging hier en daar.

Gianni A | 14-08-07 | 11:30

Dat verklaart meteen ook zijn mantelorganisatie "Dietyschland Jugend" .
Glatzend kahle pielemuisjes voor den Veurzitter?

Mayakovnik | 14-08-07 | 11:24

Gianni A 14-08-07 @ 11:06

Het ging me even speciefiek om het woordje "bedreigen" van je.
Schiet me even geen vb binnen van bedreigende christen, jood, hindoe, boeddhist, sikh, jainist, taoist etc.

Maar je hebt geen probleem om dit specifiek te trekken naar deze rechts-extremist.

azijnseiker | 14-08-07 | 11:19

KaiserSoza 14-08-07 @ 11:09

Klopt, en dat was vast en zeker geen reactie op jouw totaal niet onderbouwde aantijgingen jegens mij???

claudi-jaah 14-08-07 @ 11:09

Draaien? Ik? Dacht 't niet!

poppermotje 14-08-07 @ 11:12

Klopt, ben ik ook met je eens. Dat is nu eenmaal het lastige snijvlak tussen 'vrijheid van meningsuiting' en 'discriminatie'. Daar zijn al ellenlange praktische en filosofische discussies over gehouden, en nog altijd is men er niet uit.

Gianni A | 14-08-07 | 11:19

@claudi-jaah 14-08-07 @ 11:09:
Draait u dan nog een gezelli plaatje zodat een ieder spontaan fijn mee zingt?

TyfusLeijer | 14-08-07 | 11:15

@Gianni A 14-08-07 @ 10:38 Mensen bedreigen is niet nodig om je mening te uiten, maar als je niet mag discrimineren dan is niet mogelijk om elke mening te uiten. Dat zul jij als academicus toch met mij eens zijn.

poppermotje | 14-08-07 | 11:12

@Gianni A 14-08-07 @ 11:06
Doe even niet weigeren en draaien dan, ies garantie voor meer dan 1000 reaguursels in dit topic

claudi-jaah | 14-08-07 | 11:09

@Gianni A 14-08-07 @ 11:04

Nee, dan kan ik inderdaad niet winnen. Kleine troost welicht, je hoefde in iedergeval, in tegenstelling tot mij, niet deaudt te gaan.

KaiserSoza | 14-08-07 | 11:09

azijnseiker 14-08-07 @ 10:58

Als een islamiet zich uit monde van z'n geloof racistisch of discriminerend uit mag je diegene ook aanklagen. Dus in dat geval: ja! Maar dat geld ook voor de christen, jood, hindoe, boeddhist, sikh, jainist, taoist etc.. die dat doet. Ik weiger om het hier specifiek richting islam te draaien.

Gianni A | 14-08-07 | 11:06

KaiserSoza 14-08-07 @ 10:50

Ik vind ook dat het recht moet zegevieren, en ben er heilig van overtuigd dat dit soort tuig zoveel aanklachten tegen zich heeft lopen dat dat absoluut geen probleem wordt.
Oh, en kan je misschien eens wat posten waarin je fatsoenlijk de discussie aangaat zonder iemand direct uit te schelden???? Is schijnbaar moeilijk, he? Kan je het anders niet winnen?

22grafik 14-08-07 @ 10:54

En u is academicus? Ik wel.

Gianni A | 14-08-07 | 11:04

Gianni A 14-08-07 @ 10:38

" In democratie is de vrijheid van meningsuiting het hoogste goed ZOLANG DAT NIET TEN KOSTE VAN EEN ANDER GAAT! Oftewel: zolang je niemand discrimineert of bedreigt."

Heb jij het hier over de Islam?

azijnseiker | 14-08-07 | 10:58

Gianni A 14-08-07 @ 10:38 je kunt met de vrijheid van mening uiting niet discrimineren ,

je kunt met alleen een mening niet iemand benadelen. je moet ook de macht hebben om je mening uit te voeren

nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatie

je mening kan wel racistisch zijn maar dat mag van de vrijheid van meninguiting tenminste in mijn uitleg daarvan,Zolang je er maar niet naar handelt
nl.wikipedia.org/wiki/Racisme

waarom is dat onderschied tussen discriminatie en racisme zo moelijk voor veel mensen , zal wel aan het opleiding niveau in nederland liggen

22grafik | 14-08-07 | 10:54

Toch fijn, dat dit soort lutsers zichzelf altijd volledig belachelijk weet te maken. In die zin vond ik de CD met Mr. Jan(hol)Maat altijd wel een goede toevoeging aan de 2e kamer; die hield zulke stompzinnige speeches, dat hij daarmee zichzelf, maar zeker ook zijn partij volledig onderuit wist te halen. Mooi, blijven die stemmen ook uit. Deze fröttert doet het echter nóg wat drastischer. Klaar en af!
(mooi: opgeruimd staat netjes)

Murder Death Kill | 14-08-07 | 10:53

poppermotje 14-08-07 @ 10:41

Ah, I see. Maar nu heb ik net zelf een filmrecensie geschreven over een pedofiele kattelieke pater, en nu ik dit Teijn-bericht lees vraag ik me voor het eerst af of ik niet meteen even mijn schijf met een lantaarntje moet uitspitten :-S

Shalome | 14-08-07 | 10:51

@Gianni A 14-08-07 @ 10:38

Nee, dan je eigen comment, lutser, absoluut niet gespeend van enige realiteitszin. Als hij dan veroordeeld zou worden, is dat dan ook echt niet voor goed, maar laat dat dan wel alstublieft een gerechtelijke uitspraak zijn.

KaiserSoza | 14-08-07 | 10:50

Geheel in de traditie van Meuax de Pedeaux.
Rechts lullen en links zijn zak legen, bah gore viespeuk.

TyfusLeijer | 14-08-07 | 10:48

Ik krijg anders nooit volwassenensex als bijvangst als ik naar kinderporno zoek.

Teen | 14-08-07 | 10:47

@befke 14-08-07 @ 10:35 dat geeft zo'n stof en splinters. Gebruik dit:

www.heidi.ie/eraser/

poppermotje | 14-08-07 | 10:44

@Shalome 14-08-07 @ 10:31 ja zou kunnen, maar persoonlijk denk ik dat bij de meeste mensen wel iets van 'kinderporno' op de HD staat zonder dat ze bewust op zoek zijn geweest naar kinderporno, domweg omdat er veel materiaal van 16 a 17 jarigen circuleert hetgeen niet duidelijk te herkennen is als kinderporno en ook gewoon tussen de 'legale' rest staat. De optie dat Jan Teijn serieus onderzoek deed naar 'geperverteerde smeerlapperij' acht ik het minst waarschijnlijk want dan zouden er vast wel meer 'enterhaakjes' zijn gevonden dan twee.

poppermotje | 14-08-07 | 10:41

KaiserSoza 14-08-07 @ 10:34

Nuttige bijdrage... zeg dan niks!

In democratie is de vrijheid van meningsuiting het hoogste goed ZOLANG DAT NIET TEN KOSTE VAN EEN ANDER GAAT! Oftewel: zolang je niemand discrimineert of bedreigt. Zo is de Nederlandse democratie opgebouwd... wen er maar vast aan! Organisaties zoals de Nationale Alliantie zijn per definitie racistisch in hun uitingen. Waarom denk je dat ze vervolgd en opgeheven zijn?

Gianni A | 14-08-07 | 10:38

STERF.

Flamey | 14-08-07 | 10:36

Shalome 14-08-07 @ 10:31
Alleen een slijpschijf of beitel helpt anders is het altijd terug te halen.

befke | 14-08-07 | 10:35

@Gianni A 14-08-07 @ 10:23

Wellicht dat je je zelf even zou moeten 'inlezen';

nl.wikipedia.org/wiki/Democratie

En o, ja, beter LEZEN, aub.

KaiserSoza | 14-08-07 | 10:34

de te grote leuter kwam van rechts?

Patrick Zweedsey | 14-08-07 | 10:33

poppermotje 14-08-07 @ 10:21

Ik ben een absolute idioot voor wat betreft PC's. Vraag me wel eens af wat ik zoal op mijn harde schijf kan hebben zonder dat ik er iets van af weet. Een huisoppas heeft ooit mijn pc gedurende mijn afwezigheid gebruikt voor frenetiek handwerk, getuige de lijst pr0n-cookies. Gatver. Ik heb mijn keyboard weggegooid en mijn harde schijf op laten ruimen door iemand die er meer van afwist, maar enkele maanden later crashte mijn schijf alsnog vanwege een of andere pr0n-site.
Er zijn wel vaker mensen die onderzoek plegen naar die geperverteerde kindersmeerlapperij, en kan het niet zo zijn dat er dan wat enterhaakjes in je schijf blijven hangen?

Shalome | 14-08-07 | 10:31

De jaren 30-40 waren ook hoogtij dagen voor rechts, maar ja die tijd is voorbij.... toch mr.wilders?

halvezool | 14-08-07 | 10:31

neem aan dat ie met zijn RECHTERhand aan t fappen was op deze shit.
Zoals hij zelf altijd voorstond: Lynchen!!, samen met onze kindervriend Karl Kloten

bah bah bah........

Mr_Robson | 14-08-07 | 10:29

KaiserSoza 14-08-07 @ 09:58

"al geloven ze in Sesamstraat dit via democratische weg willen preken, en dit komt niet geheel overeen met de over het algemeen links van het middense opvattingen, moeten ze dan maar gelijk opgeborgen worden,"

>>> Doe eens ff normaal man! Maar het gaat hier wel om een meneer van een ronduit fascistische organisatie. Dat is dus een racistisch ingestelde organisatie die niks met democratie te maken heeft en geweld verheerlijkt! Of wou je écht dat Nazi's ook hun zeer ongenuanceerde en ronduit kwetsende en bedreigende zegje mogen doen? Maar het is echt niet zo alsof wat mij betreft elke VVD-er, CDA-er of CU-er direct opgesloten moet worden, en dat heb ik dus ook NOOIT beweerd! Leren LEZEN!!!

"u is vanuit dit oogpunt een gore fascist!

Ow, dus als je je het niet met iemand eens bent ga je 'm gelijk uitmaken voor zo ongeveer het ergste wat er in deze wereld bestaat? Man, doe me een lol en ga lekker deaud!

Gianni A | 14-08-07 | 10:23

Qua sensuele voorkeur zat meneer aan de verkeerde kant www.groenlinks.nl/partij/werkgroepen/G... van het politieke spectrum. Maar als je niet van schaam- en okselhaar houdt, zit je bij links ook weer verkeerd. Zo'n jongen heeft het toch maar moeilijk.

DiagnosisTyphus | 14-08-07 | 10:22

@Shalome 14-08-07 @ 10:13 nee, niet curieus, ik denk gewoon wat dumpert filmpjes in z'n cache zoals deze: www.dumpert.nl/mediabase/23185/5596330...

En dergelijke. Ik geloof er niets van dat die meneer een pedofiel is. Maar dat meneer een racist is, dat geloof ik zonder meer.

poppermotje | 14-08-07 | 10:21

ik ken jan wel erelid van de vereniging `rijg een kleuter aan je leuter`

Mad J | 14-08-07 | 10:21

2 filmpjes, misschien keek hij samen... maar ja met wie

Peking Eend | 14-08-07 | 10:18

Dit is Jan. Jan ziet dingen die anderen niet zien.

henkiedenkiedenkie | 14-08-07 | 10:15

Faust-diep in kinderpr0n.....

Kakbouter | 14-08-07 | 10:14

Hahaha, links bashen wordt nu we erg breed gedragen door de reaguurders. Karl Noten was natuurlijk ook een complot van links. Dit doet me terug denken aan de jaen '80, toen al het slechte in de wereld nog van rechts kwam.

Maaier | 14-08-07 | 10:14

2 filmpjes? Curieus.

Shalome | 14-08-07 | 10:13

KaiserSoza 14-08-07 @ 10:09

Oh dan is het goed.

Niet voor Jan | 14-08-07 | 10:10

En moet ik dat o zo betrouwbare Nederlandse OM geloven? En moet ik ook dat o zo betrouwbare antidiscriminatiebureau - vol foute moslims - geloven? Kom nou, kom nou....

Hammar | 14-08-07 | 10:10

@Niet voor Jan 14-08-07 @ 10:04

Niet zo uitzinnig als links de realiteit doet....

KaiserSoza | 14-08-07 | 10:09

mooi....

en nu oprotten, want opgerot staat netjes

FrAgFo0d | 14-08-07 | 10:08

Wedden dat 'vuistdiep' in dit geval als een stuk dieper zal worden beoordeeld dan bij Tonino?

Schoorsteenveger | 14-08-07 | 10:06

ed.. 14-08-07 @ 09:59

Ja, via Limewire.

azijnseiker | 14-08-07 | 10:06

KaiserSoza 14-08-07 @ 09:58

U schrijft op geenstijl en u beticht de linkse massa van een ongefundeerd volksgericht ; ontgaat ironie u wel vaker op deze spectaculaire wijze ?

Niet voor Jan | 14-08-07 | 10:04

@azijnseiker
'per ongeluk' bedoel je toch?

ed.. | 14-08-07 | 09:59

@Gianni A 14-08-07 @ 09:53

Dat is dus inderdaad wel de insteek blijkt voor links, vergeet niet dat deze burger pas schuldig is als dat bewezen en door de rechter uitgesproken is, en buiten dat, als burgers, al geloven ze in Sesamstraat dit via democratische weg willen preken, en dit komt niet geheel overeen met de over het algemeen links van het middense opvattingen, moeten ze dan maar gelijk opgeborgen worden, u is vanuit dit oogpunt een gore fascist!

KaiserSoza | 14-08-07 | 09:58

Ach, iedereen heeft toch wel 1 of twee van dat soort films op zijn PC. toch?

azijnseiker | 14-08-07 | 09:57

@Peking Eend 14-08-07 @ 09:45

Leer je geschiedenis, man!!!

Göring is de stichter van de Carinhalle, een tempel gewijd aan 'zijn' Carin von Kantzow. Göring was 10.000% hetero.

Misschien bedoel je Ernst Röhm?

Bob Paalhout | 14-08-07 | 09:57

Dr. Faustus 14-08-07 @ 09:17

Yeah right, denk na man! Dit soort fascistoide tuig is allemaal crimineel en pervers!

Maar het is wel supernieuws: WEER EEN NAZI VOORGOED OPGEBORGEN. Ik trek er eentje open (althans, ik mag toch hopen dat er niet een of andere idiote advocaat gaat pleiten voor TBS of ontoerekeningvatbaarheid)

Gianni A | 14-08-07 | 09:53

Nooit geweten dat je nog lager aan wal kunt raken of dieper kunt zinken dan alleen een NA lidmaatschap.

Kakbouter | 14-08-07 | 09:52

Vind het nogal vreemd dat iemand twee kiddypron films op z'n PC heeft en verder helemaal niks. Net een tikje te convenient.
Bovendien zou ik het wel interessant vnden om te weten, waar de rest van die aanklacht nou precies vandaan komt. Discriminatie en kiddypron, ik blijf het een vreemde zaak vinden.

CoJoNes | 14-08-07 | 09:52

@Satan Loves You Too

Ow, jij bent misschien homo, maar hij is een tyfushomo
das heeeeeeeeel wat anders, ouwe rukker ;)

zwijgplicht | 14-08-07 | 09:51

Geweldig dat opportunisme bij linksdragend Nederland! Van het weekend nog in 071, men kraakt een pand, maar dat er begin dit jaar nog bewoning is geweest wordt resoluut terzijde geschoven omdat het hier slechts zou gaan om illegale polen..... Leve 0031!

KaiserSoza | 14-08-07 | 09:51

Heeeeee@schaerer @ 09:48

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 09:51

Tjee 2 films die zal zwaar gestraft worden op dit punt. Jammer daar zijn we dus voorlopig nog niet van af maar besmet is hij in ieder geval nu wel. Kale gekke viespeuk.

Zuma | 14-08-07 | 09:49

Geweldig die 9.26 edit!

schaerer | 14-08-07 | 09:48

@Satan Loves You Too 14-08-07 @ 09:42

Beetje hetzelfde als een geheelonthouder misschien. Komt de verleiding te dichtbij gaan bij jou alle remmen los?

doemaareenfrkadelmet | 14-08-07 | 09:48

Satan Loves You Too 14-08-07 @ 09:42
... kinderen, ze zijn zelfs niet welkom bij mij thuis...
Dat is weer het andere uiterste. Of gevalletje ontkenningsfase.

Mr.SunTzu | 14-08-07 | 09:48

LOL@Teen

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 09:47

@colossie
trok karl noten dan teveel oudere kiezers naar zich toe? ikke nie snappe nie...

ed.. | 14-08-07 | 09:47

Verbaast me nix. Heameumeppers zijn zelf vaak ook heameu

Ali Fal Salarm | 14-08-07 | 09:46

derkcs 14-08-07 @ 09:07

Gewoon vrolijk stromannetjes op blijven zetten, joh. Nee, kijk daar 'es: links is ook fout !

Niet voor Jan | 14-08-07 | 09:46

Die varkenskop heeft wel wat van Herman Goering, die zat tijdens de oorlog vuistdiep in kleine kindjes, liefst jongetjes... die traditie wordt in ieder geval in ere gehouden.

Peking Eend | 14-08-07 | 09:45

Wat een zelfinzicht bij de N.A.!
"... we kwamen altijd slecht in het nieuws. Dit is [...] ook te wijten aan velen van onszelf. Door te gaan demonstreren met een kaal hoofd, kisten met witte veters en “white power symbolen”, bevestig je nu eenmaal hetgeen de media uitbrabbelt."
En die pr0n dan?

Mr.SunTzu | 14-08-07 | 09:45

Zo ingewikkeld is het niet om een vreemde pc vol te plempen met onfrisse troep. Firewalls en virusscanners kunnen omzeild worden door backdoors die speciaal voor overheden worden geïmplementeerd.

Een machtig wapen om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen.

Colossie | 14-08-07 | 09:45

Goedemorgen claudi-jaah. Een keer, vanochtend op de fiets.
Je zwaaide nog naar mij.

Teen | 14-08-07 | 09:44

@SLYT
homeo? is dat de de instant versie van het nicht zijn?

ed.. | 14-08-07 | 09:44

Tjonge, het lijkt toch dat er sprake is van een samenzwering van de landelijke media met de opzet om dhr. Teijn te kwellen.

Bob Paalhout | 14-08-07 | 09:43

Goedemorgen Sjaak. De kinderen zijn weer naar hun ouders, dus ik heb flink wat slaap kunnen inhalen.

Teen | 14-08-07 | 09:43

@zwijgplicht 14-08-07 @ 09:12
Als jij voorstaat een hetero te zijn, dan zul je jezelf wel bevredigen met kleine meisjes.

Maar uit je domme reactie meen ik te kunnen afleiden, dat je deze opmerking niet zult begrijpen.

Ik ben een homeo, maar ik heb absoluut niets met kinderen, ze zijn zelfs - als zijnde kinderen van vrienden of familie - niet welkom bij mij thuis.

Satan Loves You Too | 14-08-07 | 09:42

@sjaakdeslinksesul 14-08-07 @ 09:23
en nu blijkt dat GS al drie jaar lang hetzelfde design heeft ;) is dat nu guerilla marketing?

ed.. | 14-08-07 | 09:41

Denk niet dat links het daar neergezet heeft, die hebben denk liever een verdeeld (racistisch)rechts, zou extra stemmen voor Wilders betekenen. Niet dat NA echt rechts is natuurlijk, kale communisten.

Multikuli | 14-08-07 | 09:41

Naar links socialistisch mannetje is die Teijn, dat partijprogramma van de Nazionale Alliantie sluit naadloos aan op dat van de SP.

CoJoNes | 14-08-07 | 09:41

Ik vind die man trouwens niet zo vriendelijk kijken, dat heeft ie dan weer gemeen met Geert.

schaerer | 14-08-07 | 09:40

@Teen 14-08-07 @ 09:36
Goedemorgen Teen, al gerukt vandaag?

claudi-jaah | 14-08-07 | 09:39

Dus kaalkopjes houden van kaalk*tjes?

Patrick Bateman | 14-08-07 | 09:38

mogguh

Multikuli | 14-08-07 | 09:38

Goeiemorgen Teen. Lekker geslapen?

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 09:37

2 kinderpornofilms!
Jezus!

Dat is nog mazzel, want de meeste pedo's hebben vaak duizenden in hun bezit.

Ahum | 14-08-07 | 09:36

Goedemorgen trouwens iedereen!

Teen | 14-08-07 | 09:36

claudi-jaah 14-08-07 @ 09:33
Een zeer goede morgen claudi-jaah.
Bedankt voor gisteren.

befke | 14-08-07 | 09:36

Ja goeienmorgen,
Wat een elende met die wilders wannabee.
Alhoewel ik er niet helemaal zeker van ben, of de linkse politiek dat filmpje er niet stiekum voor hem op gezet heeft. Ik vertrouw dat links gewoon niet meer.

schaerer | 14-08-07 | 09:33

Gewoon opsluiten, PI Over-Amstel, afdeling Negerts met XXL plasserts

claudi-jaah | 14-08-07 | 09:33

@Mr.SunTzu 14-08-07 @ 09:27
Ik snap het al een beetje. GS heeft maar 25 commentboxen, dus kunnen er maximaal 25 topics openstaan.

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 09:33

Maar een bruin hemd met een stropdas kleed niet af.

kneuterzak | 14-08-07 | 09:32

Zo slecht kan die jongen niet zijn. Hij draagt soms een stropdas.

Teen | 14-08-07 | 09:28

Aanpakken die handel. Misschien gaat hij naast Ad wonen in een camper.

Eddie Vedder | 14-08-07 | 09:28

Zijn er nog jonge kaalkopjes die zich willen aanbieden? Das goed voor je nazieloopbaan..

Boeddhi | 14-08-07 | 09:28

van dal 14-08-07 @ 09:12
Hebben wij nog geluk gehad gisteravond laat dat we niet zijn gaan digten.
Zag net dat de grote meester zelf er ook nog even was.
groet.

befke | 14-08-07 | 09:27

sjaakdeslinksesul 14-08-07 @ 09:23
Scherp! Maar je kunt er ook niet onder reageren... Misschien allemaal tegelijk weggejorist?

Mr.SunTzu | 14-08-07 | 09:27

hij houd van kaal

derover | 14-08-07 | 09:26

Dus heb ik een hekel aan moslims omdat ik eigenlijk een moslim wil zijn?
-edit: nee joh, das gewoon omdat je een eigenwijze eikel bent-

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 09:26

Hij houdt dus niet alleen maar van een kaal kopje.

kneuterzak | 14-08-07 | 09:25

Als je leest wat hij GS toewenst, wat wenst hij zichzelf dan toe?

Annonico | 14-08-07 | 09:24

het is toch de laatste tijd steeds duidelijker aan het worden dat extremisme vaak voorkomt uit innerlijke frustratie waar niet mee om valt te gaan.
beetje wat laatst ook was over islamitische potenrammers.
Het verbaasd me dan niet zo heel erg dat deze mongeaul zoiets doet.

overVecht | 14-08-07 | 09:23

Krijg nou wat. Uit de tweede link blijkt dat in 2004 GS helemaal nog geen reaguurders had.

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 09:23

Tsja het is ook geil wees eerlijk!

Pannie | 14-08-07 | 09:20

Een man een man een woord een woord.
Doei Jantje, doe je die grote negert, die een celletje verder zit, de groeten?

Meneer | 14-08-07 | 09:18

In een hele diepe gierput gooien en eroverheen zeiken

Fjalla | 14-08-07 | 09:18

@ John McClane 14-08-07 @ 09:16

Incestueuze pedo's zijn 't. Allemaal voor behoud van dat sterke ras.

cynische_kloatxak | 14-08-07 | 09:18

Zeer ongeloofwaardig verhaal, waarschijnlijk er in geluisd door een linxe overheidsdienaar.

Dr. Faustus | 14-08-07 | 09:17

Alle rechts-extremisten zijn toch gek op kinderpr0n? Dat weet iedereen!

John McClane | 14-08-07 | 09:16

-weggejorist-

Annonico | 14-08-07 | 09:12

hij was altijd streng tegen kinderpr0n... net zoals heel veel mocrootjes streng tegen homofilie zijn... maar ondertussen... hetzelfde geldt trouwens voor de kapelaan op de kansel die preekt nadat hij de huishoudster van de pastorie nog een flinke beurt heeft gegeven.

van dal | 14-08-07 | 09:12

tyfushomo

zwijgplicht | 14-08-07 | 09:12

Ach, wat jammer nou. Zo'n sympathieke jongen, die Jan. Had ik nou noooooit achter 'm gezocht!

cynische_kloatxak | 14-08-07 | 09:12

Complottheorie: om rechts nog meer te beschadigen heeft de linkse kerk (in de vorm van een undercover GroenLinks rechercheur) snel die filmpjes op de PC van Jan gezet. Nu kan links met z'n allen blaten: "zie je wel, allemaal viespeuken, die rechtsen!"
*zet mijn alu hoedje maar weer af*

fzwart | 14-08-07 | 09:12

Nu Tonino nog..... bijvangst is ook vangst.

Frids | 14-08-07 | 09:12

jan houdt dus echt van kaalkopjes

slimpie | 14-08-07 | 09:10

Kinderporno moet zwaar bestraft worden, en hij heeft de pech dat ie geen TONINO heet anders zou het wel (in de doofpot worden gestopt)per ongeluk op zijn computer gekomen zijn.

klaretaalzeewolde | 14-08-07 | 09:09

"gewoon ... kinderpr0n te bekijken" Lijkt me niet dat dat gewoon is?!?

Pippo van Eenennaam | 14-08-07 | 09:08

Groot nieuws bij de stazi omroep. Terecht. Hoe groot was het nieuws van een bom bij Dwars (groenslinks) ook al weer bij de propagandazuil van links? Of hoe vaak is die epdo van groenslinks uit d eeerste kamer daarover ondervraagd. U raadt het al....

derkcs | 14-08-07 | 09:07

Altijd de grenzen opzoeken van hetgeen betamelijk is Janneman! Dat Bubba jou gedurende lange tijd maar mag uitwonen! Viespeuk!

Triador | 14-08-07 | 09:05

Das pijnlijk.

Multikuli | 14-08-07 | 09:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland