Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

R. Verdonkweg (zucht)

Even een kleine update van de succesvolle GeenStijl Spandoek Axie. De veganistiese granenkoffiezeikers op links lijken iets in te binden. Zo zijn er bij het Detentiecentrum in Zeist geen reguliere lakens met zwartrode AntiVerdonk-belettering opgehangen. Maar zijn de straatnamen op grove wijze veranderd in het intens grievende "R. Verdonkweg" en het ronduit schokkende "Donnerweg". Sodeju, wat een politieke mokerslag. Allemaal NOVA kijken vanavond, want Rita & Piet-Hein gooien natuurlijk subiet het bijltje er bij neer. Mocht u trouwens zelf nog spandoeken aan het knutselen zijn. Kijk dan goedverdoemme wel een beetje uit. Wanneer wij zeggen dat u uw lakens van uw bed moet trekken om ze in de printer te stoppen, dan is dat figuurlijk. Wilt u iemand letterlijk nemen, dan is uw vrouw een optie.

Reaguursels

Inloggen

@Dr. Faustus: Ja, erg apart. Lul toch eens een keer niet zo uit je nek. 'extreemlinks' als een enkele entiteit zien is wel zo ongeveer het domste wat je kunt doen.

Tyfus | 08-12-05 | 16:16

Toch apart dat extreemlinks nu de vrijheid van meningsuiting toejuicht.

Dr. Faustus | 08-12-05 | 14:00

heee grappig ik woon in nijmegen weet je wel dat krakersbolwerk van toen.

bij mij in de starrt hing ook zo een poster met de tekst:

verdonk en donner: schaam jullie.

best funny..

i_was_a_hero_in_1941 | 08-12-05 | 13:15

...ff offtopic ofzo ... hoe staat het met ons nieuwe verkeersbord?

kozze | 08-12-05 | 10:42

Aivd had em hier al gevonde, maar "Rita moordwijf" op een spandoek is idd humor.

Shareholder | 08-12-05 | 07:52

Herinnert iemand zich eigenlijk nog hoe die brand in het cellencomplex is ontstaan?: Een gedetineerde zette de verwarming aan op z'n geytenneukers...
@veganisties anti verdonk pro femke groentefascisten front: Ga eens gauw dood....

burnie | 08-12-05 | 07:20

I love Rita.

diepnek | 08-12-05 | 06:50

Onze blanke leider Pim had het wel geweten

grmbl | 08-12-05 | 05:14

-edit ga eens terug naar fok ofseau-

grmbl | 08-12-05 | 05:12

Uit een onderzoek naar de brand in het cellencomplex op Schiphol-Oost blijkt dat het ontbreken van een degelijk ontruimingsplan de grootste blunder is geweest.

Schiphol

Het ministerie van Justitie heeft jarenlang verzoeken om een ontruimingsplan voor het cellencomplex op Schiphol-Oost genegeerd. Sinds 2002 is herhaaldelijk aangedrongen op een dergelijk plan voor het detentiecentrum maar daaraan is nooit gehoor gegeven.

Het ontbreken van een goed georganiseerd ontruimingsplan is de grootste blunder geweest waardoor bij de fatale brand eind oktober elf asielzoekers om het leven kwamen. Dat concludeert de Europese Organisatie ter bescherming van de Rechtspositie van Gedetineerden (EORG) in een onderzoeksrapport.

Bij calamiteiten in penitentiaire inrichtingen wordt prioriteit gegeven aan het binnenhouden van de gedetineerden, zegt de EORG. Op basis van gesprekken met enkele medewerkers en gedetineerden kort na de brand zegt de organisatie dat de situatie ernstig is onderschat. Bovendien schoot de interne (brand)veiligheid aan alle kanten tekort. Personeelsgebrek en de slechte bebouwing van het tijdelijke complex hebben mede een rol gespeeld bij het drama.

De houdt minister Donner (Justitie) verantwoordelijk voor de dood van de asielzoekers. "Er zijn grote fouten gemaakt. De minister heeft al die jaren niets gedaan. Hij moet zijn conclusies trekken."

Het rapport van de EORG steunt de mening van de gemeente Haarlemmermeer. Die eist dat het cellencomplex in verband met de veiligheid zo snel mogelijk wordt gesloten.

Minister Donner vindt het onverantwoord om het centrum op korte termijn te sluiten, omdat er nog bolletjesslikkers in de cellen zitten. Overplaatsing zou te veel medische risico´s opleveren.

Zowel burgemeester Hertog van Haarlemmermeer als minister Donner staat positief tegenover een aanbod van commissaris van de koningin in Noord-Holland, H. Borghouts, om te bemiddelen in het conflict. Zijn naam is omstreden.

Borghouts (GroenLinks) heeft als secretaris-generaal van het ministerie van Justitie druk uitgeoefend op gemeenten om niet te streng te zijn bij de bouw van tijdelijke gevangenissen. Snel vastzetten van drugskoeriers en illegalen was toen belangrijker dan wettelijke regels.

vraag die blijft terugkomen...als deze penitentiaire inrichting nu is niet gerunt werd door de staat , maar door de ex kroegbaas van t hemeltje in vollendam ofzo.... dan had die allang achter de tralies gezeten wegens nalatigheid... nu t de uitvoerende overheid betreft laat men t zijn beloop en erger is men der nog trots op ook dat men als uitvoerende blijkbaar boven de wet staat....
hummmm die sp ers zijn zo dom nog niet....

sp-ertje | 08-12-05 | 05:04

ik vond t wel een aardige aktie eigenlijk... een kartonne bordje opgehangen, persberichtje der uit en hoppla ..kijk eens wat een aandacht zelfs de sukkels van geen stijl en tot nu toe 110 bezoekers geven hun mening...

zeist.sp.nl//actie/2005/20051205_still...
hebben die nu de indertijd uitgeloofd bbq gewonnen?
qua aandacht zou ik zeggen van wel... toch is kijken of geen stijl stijl heeft .. en ze idd een bbq stuurt zodat ze bij de volgende aktie vegaburgers kunnen bbq en...

sp-ertje | 08-12-05 | 01:43

@Jan: Slaap zacht. Sjors houdt de wacht.

Tyfus | 07-12-05 | 23:56

Goed, ik heb mijn best gedaan. De passant gaat naar zijn mandje.

Jan Passant | 07-12-05 | 23:48

@Jan: Okee. Barbaar maar lekker verder dan. En die ironie van je klinkt mij meer in de oren als een vergoelijking van institutioneel racisme.
-
Met vrienden als jij hebben we geen vijanden meer nodig.

Tyfus | 07-12-05 | 23:47

Wie doet er een wedstrijd in beschaafde-cultuur-zijn? Uiteindelijk stammen wij allemaal af van barbaren in beestenvellen.
In mijn uitspraak mag je wat onbegrijpelijke ironie herkennen. Of niet. Wat je wilt.

Jan Passant | 07-12-05 | 23:43

@Jan: Ik weet best dat valsspelen normaler is dan zelfs jij durft te hopen, maar laat ons dan niet doen alsof we een beschaafdere cultuur zijn. Een barbaar is een barbaar, of hij nou onder Al-Qaida- of Amerikaanse vlag vecht.
-
En wat moet ik dan lezen in je uitspraak over dat imago-probleem?

Tyfus | 07-12-05 | 23:40

Leg mij nu geen woorden in de mond die ik niet uitsprak, tief. En vals spelen wordt meer geaccepteerd in de echte wereld dan je in bewonderenswaardige onschuld kan voorstellen.

Jan Passant | 07-12-05 | 23:36

@Jan: Oh, dus als er over twintig jaar hevig gediscrimineerd wordt tegen mensen die er Europees/Amerikaans uitzien vind je dat ook normaal?
-
En juist dat niet vals spelen is zogenaamd een van de grote verworvenheden van de beschaafde westerse wereld. Dus zo gauw je dat loslaat ben je aan het strijden voor de overwinning van een totaal andere 'beschaving.'

Tyfus | 07-12-05 | 23:32

Het heeft altijd zin beschaving te verdedigen tegen de bierkaai. Het is heel mooi om dat te doen met de handen op de rug gebonden.
Heel chique zelfs, maar ik zou graag wat goed georganiseerd vals spel zien onder die voorwaarden.
Mensen met een midden-oosters uiterlijk hebben mogelijk inderdaad een imagoprobleem. Ik snap niet hoe dat kan.

Jan Passant | 07-12-05 | 23:18

@Jan Passant: Je uiterlijk is erg belangrijk tegenwoordig, dat weet je zelf ook wel. Als je ook maar een beetje een midden-oosters uiterlijk hebt word je tegenwoordig overal ter wereld met de nek aangekeken, als je niet al door de CIA opgepikt wordt, en als jij er zo uit zou zien zou je wel in kunnen zien dat dit soort tactieken niet deugen.
-
Die geheimzinnige gevangenissen bestaan wel degelijk (www.nieuwnieuws.nl/archives/2005/12/du...), en ik ga me niet door die liegende teef ('Cuz Condoleeza Rice is just a new age Sally Hemmings. - Immortal Technique) laten besodemieteren.
-
Je generaliseert d'r dan wel lekker op los (dat hakbarvolk...), maar vind je echt dat wij ons moeten verlagen tot het niveau van onze 'vijand?' Wat heeft het dan voor zin om onze beschaving te verdedigen?

Tyfus | 07-12-05 | 23:10

knock enz

Jan Passant | 07-12-05 | 23:09

OK, tief, dat is een punt. Dan ZOU de democratie zich verlagen tot het niveau van .. en op punten verliezen aan de hakbar. Niet acceptabel, hakbar gaat voor winst op nockout.

Jan Passant | 07-12-05 | 23:08

@Jan Passant
Koekjes van eigen deeg?

Ik noem het meer: verlagen naar het niveau van....

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 23:04

Ha, post van tief 19:53.
Een groot probleem? Die geheimzinnige gevangenissen moeten eerst bewezen worden - om ook foute mensen, gespeend van correct vooroordeel, te overtuigen.
Daarna gaan wij ff onderzoeken hoe lelijk het is dat hakbarvolk wat koekjes van eigen deeg moet knabbelen.
Wat heeft mijn uiterlijk hiermee van doen, huh?

Jan Passant | 07-12-05 | 23:02

@duimdrop: Hahahahahahahahahahahaaaaaaaaa. Ach rechts... je zou er bijna meelij mee krijgen, ware het niet dat ze onze cultuur hebben uitgehold en overgeleverd aan barbaren als derks en duimdrop.
-

Tyfus | 07-12-05 | 22:44

"Ach links............ je zou er bijna meelij mee krijgen, ware het niet dat ze onze cultuur hebben uitverkocht en overgeleverd aan de barbaren."
Arrrr!!!!
www.chipheads.ch/welten/fantasy/nadeia...

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 22:42

"Verdonk is ook een minderheid"

- "Loesje" -

TM | 07-12-05 | 22:38

Heil Donnert,
Onze Grote Denkert...

vander F | 07-12-05 | 22:33

Ja inderdaad, die zwijgende meerderheid......
Het valt me op dat op allerlei linkse fora polls gestart worden waarvan de bedoeling is dat de meerderheid Big Rita uitkotst. Helaas voor hen echter stemt vrijwel altijd tussen 60 en 70 procent van de reaguurders op die fora vóór onze Grande Dame, waarop de moderator de poll ijlings sluit.
Ach links............ je zou er bijna meelij mee krijgen, ware het niet dat ze onze cultuur hebben uitverkocht en overgeleverd aan de barbaren.

duimdrop | 07-12-05 | 22:27

Allesmoetweg

Beasjts Return | 07-12-05 | 22:23

kijk wees dan een vent en verander die bordjes in 'allemarokkanenweg'

onbner | 07-12-05 | 22:11

@derks: Ja, da's wel makkelijk te geloven. Mensenrechten zijn een uitvinding van gesubsidieerden...
-
En die zwijgende meerderheid...
-
Jongen, heb je zelf wel door wat voor 'n karikatuur je bent? Jammer voor je dat de BoerenPartij niet meer bestaat.

Tyfus | 07-12-05 | 22:09

@Tyfus

Het is jouw waarschijnlijk nog nooit opgevallen maar ik help je wel even. AL die mensen die het over mensenrechten hebben zblijken er als je echt telt maar een paas gesubsidieerden te zijn die echter in onze media op alle drie de netten per uur worden herhaald. Die paar mensen die zouden zich eens moeten bekommeren om der rechten van de zwijgende meerderheid. Want die mensen worden beroofd en veel erger... Dat zijn de rechten waar iemand zich eens druk over moet maken. En niet die ene asielzoeker of gelukzoeker die geld genoeg heeft om een mensensmokkelaar te betalen.

derks | 07-12-05 | 21:52

Gevarrenvelstand!

Een chinese infirtlant wat ik je blom!

Commentaarder | 07-12-05 | 21:17

Mensen die zeiken over krakers zijn waarschijnlijk rond hun midlife want krakers zijn er bijna niet meer. Maar dat de ene sukkel op de andere moppert dat is altijd fijn geweest voor de mensen met het Zwitserlevengevoel. PF, zijn onroerendgoed-vrienden, chirurgen, egoistische politici hebben hier goudgaren bij gesponnen. Het volkt maakt elkaar af. Zij verdelen de poet en geen hufter die dat op de agenda krijgt, te druk met op elkaar afgeven. Verdeel en heers heet dat. Je int versneld belasting, vergeet de hogel dollar- en olieeffect op EU en roept dat het goed gaat met de economie!

gevallenverstand | 07-12-05 | 20:42

Getverdemme, wordt dat gevoelloze mens nog vernoemd in een weg ook!
Maar wel leuk gevonden overigens!

Linksom | 07-12-05 | 20:35

@derks: Ja, want iedereen weet wat jij weet en denkt zoals jij dat schijnt te doen. Iedereen is namelijk eigenlijk precies hetzelfde als jij, en al die mensen die maar lopen te schreeuwen over 'mensenrechten' en 'menswaardige behandeling' zijn gewoon debiel.

Tyfus | 07-12-05 | 20:19

@ tyfus
Nee die moeten er worden uitgelazerd. Dat een crimineel ze in de brand steekt is toch ook wel een risico van het vak, want je weet dat je tussen debielen zal worden opgesloten.... DUS THUISBLIJVEN !!!

derks | 07-12-05 | 20:12

@derks: En dat soort lui moet dus maar gewoon verbranden, nietwaar?

Tyfus | 07-12-05 | 20:07

@ LuieLinkseLaffaard

Ik weet niet of je last hebt vanje korte termijn geheugen maar een van de slachtoffers van de brand die door een crimineel is aangestoken kwam uit de Oekraine. Er is geen reden te bedenken waarom iemand uit de Oekraine asiel zou willen aanvragen in Nederland. Dus die eerlijk zielige uitgeprocedeerde asielzoeker blijkt tot echt een zielige uitgeprocedeerde gelukzoeker te zijn. Als je nou nog even de nationaliteiten vandie andere achterhaalt kom je tot een voor jouw, maar voor de rest van de wereld niet, verrassende conclusie

derks | 07-12-05 | 20:05

Rita Verdonk had rond 1986 een lesbische relatie met de bi-seksuele vriendin van Wijnand Duyvendak. Rita Verdonk verbleef in die tijd regelmatig in kraakpanden in Amsterdam en is daar regelmatig gesignaleerd met een boodschappentas van de Makro.

aivd | 07-12-05 | 19:58

@Jan Passant: Het grote probleem daarmee is dat de Amerikanen al eerder hebben bewezen zich alleen aan afspraken te houden als het ze uitkomt, en er ook al tientallen verhalen bekend zijn over mensen die door de VS gevangen gezet zijn zonder enige vorm van bewijs. Maar ja, dat zal jouw niets kunnen schelen, want je hebt vast geen Arabisch uiterlijk.
-
@NFS: Die Amerikanen, wat een geweldig volk! Eerst terroristen opleiden, en dan onder het mom van terrorismebestrijding alle mensenrechten met voeten treden.
Nee, je hebt helemaal gelijk, laten wij als Hollanders maar met ons allen onze kop in het zand steken, wel zo makkelijk.

Tyfus | 07-12-05 | 19:53

Rita is gewoon een wereldwijf en wat die Amerikanen betreft moet de linkse kerk niet zo zeiken. Die gekke Amerikanen zijn wel degenen die actief lopen te jagen op alle mogelijke gespuis. En Nederland, als braafste jongetje van de klas, zal de Amerikanen er wel even op aanspreken???????

Het enige waar NL op jaagt zijn die t*ring TBS-ers

Need for Speed | 07-12-05 | 19:36

Allemachtig zeg, je zou bijna gaan denken dat die Nedersovjest bij Rita op de loonlijst staan. Een betere campagne op weg naar het Catshuis kun ze zich niet wensen.

Wordfuhrer | 07-12-05 | 19:34

O ja, die geheimzinnige gevangenissen waar hakbar-types spoorloos in zouden verdwijnen.
Wat was daar ook alweer het probleem mee?

Jan Passant | 07-12-05 | 19:29

Gerucht: er moet een foto zijn van Rita Verdonk uit 1978 waarop zij gekleed is in een paarse overall. De foto's zijn genomen tijdens een manifestatie van radicale lesboos.

aivd | 07-12-05 | 19:23

@Duimdrop: Condi? Die glashard stond te liegen over CIA-gevangenissen in de EU? Ja, wereldwijf.
-
Liever een slappe lul dan een gapend liegende kut.

Tyfus | 07-12-05 | 19:22

Inderdaad, Rita is een wereldwijf. Die Condo Rice ook trouwens. G.v.d wat een ballen! En wij zitten opgescheept met die slappe lulletjes als Donner en Balkenende en Bosch. Maar het bestaan van zulke meiden geeft de burger toch weer wat moed.

duimdrop | 07-12-05 | 19:20

Inderdaad, Rita is een werldwijf. Die Condo Rice ook trouwens. G.v.d wat een ballen! En wij zitten opgescheept met die slappe lulltetjes als Donner en Balkenende en Bosch. Maar het bestaan van zulke meiden geeft de burger toch weer wat moed.

duimdrop | 07-12-05 | 19:19

Alleen al voor dergelijke...

Enfin, u begrijpt het vast..

Brusselmans | 07-12-05 | 19:15

@Brusselmans
Heerlijk!

themanfrank | 07-12-05 | 19:04

Sorry. Ik was vergeten dat rechtse politici geen verleden hebben. Alleen linkse politici mogen worden aangesproken op hun jeugdzonden.

aivd | 07-12-05 | 18:58

Ach ja...de jaren '70...
Toen mensen nog luisterden naar krakers en toen de allochtonen nog hard werkten.

Oh nostalgie! Waarom maakt u mij zo droevig?

Framoes | 07-12-05 | 18:58

hiep hiep hoera voor de paal in franks derriere!!

Brusselmans | 07-12-05 | 18:57

Voor het eerst weggejorist, waarlijk een mijlpaal in mijn carriere!!

themanfrank | 07-12-05 | 18:45

Zo hé! Wat een verzetsdaad! Dit gaat echt pijn doen, zo'n ludieke actie.
Hiermee laat de SP wel duidelijk zien waar ze in deze kwestie staat...
*kuch*

MAXIMO | 07-12-05 | 18:44

Nee op stage sturen naar moslim-landen en dan kijken of ze daarna nog sympathie kunnen opbrengen voor die cultuur.

themanfrank | 07-12-05 | 18:39

@Dynamic: Het omdopen van straatnamen is terrorisme tegenwoordig?

Tyfus | 07-12-05 | 18:38

Extreem-linkse boomknuffelaars... Veroordelen onder de terrorismewet?

Dynamic | 07-12-05 | 18:35

Misschien een gat in de markt, plees met namen en ook uiterlijk van mensen waar je een hekel en schijt aan hebt. Is wellicht goed voor vele problemen met de stoelgang.

themanfrank | 07-12-05 | 18:34

Wie heeft er foto's van het actieverleden van Rita Verdonk. S.v.p. sturen naar: [email protected]

aivd | 07-12-05 | 18:31

@frieschehengst
YEP!

themanfrank | 07-12-05 | 18:31

De jaren 70 - als enig ijkpunt voor krakerige koekenbakkers.
Die roemruchte jaren zijn voorbij, voor wie het nog niet weten.

Jan Passant | 07-12-05 | 18:30

De RitAvenue. De Rita boulevard of broken immigration dreams.
Het Plein van de Rita Vrede.
Rita in de bocht. De Rita Steeg tot grote hoogten.

Jane Doe | 07-12-05 | 18:28

Waar was Rita Verdonk in de zomer van 1979?

aivd | 07-12-05 | 18:27

Op een Femke Halsemaplee kakken is van hetzelfde niveau als een R. Verdonkweg broddelwerkje.
Maar goed. Dat scoort in ieder geval geen overbodige aandacht van het staatsjournaal.

Jan Passant | 07-12-05 | 18:23

De BVD (voorloper AIVD) heeft nog een dossier over haar periode in Nijmegen.

aivd | 07-12-05 | 18:22

@aivd
Mensen veranderen nog wel eens van gedachten of standpunt. Ik vond de pvda vroeger ook geweldig, maar nu mogen ze van mij samen met de probleemallochtonen en illegalen vertrekken naar een ver oord.
De maatschappij verandert en mensen passen zich aan.

Framoes | 07-12-05 | 18:22

@themanfrank: ieder het zijne. Het schijt wel lekkerder, vind je niet?

FriescheHengst | 07-12-05 | 18:21

@aivd,
Klopt wel. Je bent jong en onbezonnen, je experimenteert en komt tot inzicht!
Hoewel er met de SP niks mis is.

fuckje | 07-12-05 | 18:20

Rita is de heldin van de regering. De enige die niet naar bedreigingen ("Ik ga hongerstaken hoor!") en jankerds ("Ze zijn niet veilig in eigen land") luistert.
www.n00bstories.com/image.fetch.php?id...

Framoes | 07-12-05 | 18:20

@aivd
Ik heb gehoord dat ze op de barricades stond tijdens de piersonrellen(grote krakertsrellen in Nijmegen in de jaren '80)

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 18:20

@frieschehengst
Mijn plee heet Balkenende

themanfrank | 07-12-05 | 18:19

Vroeger. Toen was Rita Verdonk lid van de PSP. Dit was een soort kruising tussen de SP en GroenLinks. Hoe geloofwaardig is deze mevrouw?

aivd | 07-12-05 | 18:17

Ik heb mijn Plee Femke Halsema genoemd. Kan ik elke dag op 'r schijten.

FriescheHengst | 07-12-05 | 18:16

-weggejorist-

themanfrank | 07-12-05 | 18:13

Lege vendelzwaaiers.

Jan Passant | 07-12-05 | 18:07

@satchrules

Wat jammer dat je zoveel moeite hebt met humor, maar goed.

Stalin was ook een daadkrachtig leider, moeten we hem nu daarom eren?
Kijk dat je het met haar beleid eens bent, dat mag van mij, maar dat daadkrachtige leider gezeik vind ik gewoon onzin. Het is in ieder geval geen goed argument om iemand te eren, want het gaat niet alleenmaar om hoe daadkrachtig een leider is, maar ook om het beleid van die persoon. En het beleid van Verdonk vind ik(ja VIND ik, oftewel het is een MENING) onmenselijk.

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 18:06

@Luielinkselaffaard (lijkt me een toepasselijke naam)
Oud links truukje, iemand proberen in een bepaalde hoek te plaatsen.....
Laat me raden, woon je in Nijmegen?
Minister Verdonk vind ik één van de weinige ministers die daadkrachtig is.
Trouwens, beetje wrang hé, dat beleid van Verdonk heeft ze niet zelf ontwikkeld, dat komt toch echt uit de pen van Job Pickwick.

SatchRules | 07-12-05 | 18:02

@themanfrank
Ik wil wel graag zien hoe jij het "molim" tuig in het markerward wilt dumpen.

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 18:00

knuffelen

themanfrank | 07-12-05 | 18:00

de VerdonkSpringInHet Meer.

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 17:59

Alsnog de Markerwaard dempen en gebruik daarvoor het molim-tuig en diegenen die ze kuffelen. Geef ze blauwe bonen te vreten!!

themanfrank | 07-12-05 | 17:59

de ''Rita-gooi-die-asielzoekers-van-het Viaduct''

Kurkentrekker | 07-12-05 | 17:57

@Opa: Dat staat sinds deze week hierrr www.nieuwnieuws.nl/ Prettige avond verder.

Pritt Stift | 07-12-05 | 17:55

Na de verkiezingen hopelijk het kabinet Verdonk, en sowieso voor elk stadhuis een drie meter hoog gouden beeld van Rita, een wereldwijf.

SatchRules | 07-12-05 | 17:52

@LLLL, mooi versje. De drums waren een beetje rammelig, maar verder hij mag er zijn.
Ik kan hem goed pruimen. Snel even kijken wat er nog meer zoal te beluisteren valt.

Kees Balbet | 07-12-05 | 17:51

In dit land is een politicus nooit ergens verantwoordelijk voor.

aivd | 07-12-05 | 17:48

@derks
jammer genoeg waren het geen drugsdealers die zijn afgefikt(daar heb ik namelijk niks tegen, het waren juist die mongolen die waarschijnlijk de bewaking te lijf zijn gegaan met biljartballen) maar gewoon nette uitgeprocedeerde asielzoekers.

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 17:47

Best goed van onze rode vrienden van Indymedia. Uiteindelijk laat justitie 11 mensen verbranden. ik denk ook dat als tegenactie een brandend straatbordje beter was. Wat ook een goed idee is om enkele brandende kruizen neer te zetten. PS ook een leuk idee voor na kerstmis in plaats van de traditionele kerstboomverbranding.

draak | 07-12-05 | 17:46

Ik ben geen CDA'er maar deze axi van Donner is prima. Jullie kunnen van het belastinggeld van de burger wel een beetje kloten daar in de gemeenteraad maar wij zijn hier de baas!!! Das regeren. En beter tien brandende bolletjesslikkers in een cel dan 1 op straat

derks | 07-12-05 | 17:46

Was het échte nieuws soms op heer stift?

Opa-Buiswater | 07-12-05 | 17:45

De "Rita Verdonk*eremaand* asielzoekers gracht"

K1100 | 07-12-05 | 17:44

En Donner is een echte kerel. Ik ben de baas en blijf de baas. Stelletje sukkels daar in de Haarlemmermeer. Ze wisten vantevoren dat ie dit zou doen. Zo kan ik ook knap zijn.

vanrechtsheeftvoorra | 07-12-05 | 17:44

LuieLinkseLaffaard

Dit ontstijgt de sinterklaasrijmpjes van Ali B ook al niet. Als gewone mensen in een politiestaat wel hun kinderen buiten kunnen laten spelen zonder dat zij direkt met de dood bedreigt worden door Marokaantjes van een jaar of 9, dan is die politiestaat wat mij betreft ERG WELKOM. Dan kunnen we zonder gezeik ook dat krakende tuig een eetje martelen. LEVE DE POLITIESTAAT

derks | 07-12-05 | 17:43

I love Rita. Moordwijf!

aivd | 07-12-05 | 17:42

I love rita. En verder geen gezeik.

vanrechtsheeftvoorra | 07-12-05 | 17:40

De donnerweg? Hmmm... ik dacht dat je alleen de donnerstraat had....

welkom in de Donnerstraat
waar veiligheid de maat bepaalt
de burger zich geborgen waant
in orde, rust en regelmaat

het is groener in de Donnerstraat
waar om elke boom een hekje staat
het zwerfvuil is aangepakt
gedeporteerd of in de bak gekwakt

"verboden op het gras te lopen"
ongewenste elementen worden afgeschoten

welkom in de Donnerstraat
waar het lachen je al snel vergaat
want satire is een staatsgevaarlijk kwaad

het is veiliger in de Donnerstraat
want de prestatiepolitie staat paraat
om je preventief van straat te sleuren
en de kleding van je lijf te scheuren

het straatbeeld van de Donnerstraat
is gevuld met camera's en prikkeldraad
niet in het bezit van een identificaat?
dan zul je moeten brommen, maat!

het leven in de Donnerstraat
heeft veel weg van een politiestaat
dat is slechts de prijs die je betaalt
als paranoïa gezond verstand inhaalt

www.roerbak-geweld.nl/mp3s/trabuc_2004...

LuieLinkseLaffaard | 07-12-05 | 17:40

Even een update uit de asielzoek industrie. Ik ken een vluchteling uit Irak die daar is gemarteld en die uiteindelijk is kunnen vluchten naar ons land. Dat wij daarvoor openstaan PRIMA. Geen probleem als je de martelenede moslim nazi's weet te ontvluchten. Maar dat kon hij wel doen omdat hij geld had en de asielindustrie lees mensensmokkelaars 7000 dollar heeft kunnen betalen om via Turkije naar ons land te vluchten. Niet dat ik vind dat hij nu terug moet want zijn reden is legitiem. Maar alle linkse ideaalridders moeten eens beseffen dat wat hier komt dat dus alleen kan met geld.

derks | 07-12-05 | 17:39

@.Roberto Fransisco | 17:24
En muscolini kun je eten. Mussolini was dat niet.

ventus_aqualis | 07-12-05 | 17:37

Naar Rita mag als eerbetoon elke straat vernoemd worden!!!

derks | 07-12-05 | 17:35

SP Zeist stelt vragen over de brandveiligheid van het detentiecentrum Zeist, omdat op 18 november ook al sprake was van brandstichting.
De gestoordheid van die asielzoekers is reeds algemeen aanvaard ?

ventus_aqualis | 07-12-05 | 17:35

@Age quod agis
De 'Marokkaanse terugweg' lijkt me ook een mooie.
.
@Roberto Fransisco
Ze zijn geen fascisten, maar Antifa. Dat zijn linkse fascisten die tegen fascisten zijn. Kortom even erg, maar dan links.

Framoes | 07-12-05 | 17:31

Ga een baan zoeken inpl van mijn geld uit te geven aan spandoeken en verf stelletje in kraakpand wonende werkschuwe hanekamen !!

tzalwel | 07-12-05 | 17:28

Houden die fascisten van indymedia nou nooit op? Zelfs de propaganda methode van de nazi en muscolini kopieren die idioten tegenwoordig al.

Roberto Fransisco | 07-12-05 | 17:24

@hama,
die had ik nog niet! Mijn dank is groot.

Kurkentrekker | 07-12-05 | 17:23

de "rita is op-dreef"?

hama | 07-12-05 | 17:22

Rita-blijft-toch-Singel

Kurkentrekker | 07-12-05 | 17:20

Verdonk zou alleen al aanblijven om die laken-schilders te pesten...

da wizard | 07-12-05 | 17:20

Ze zijn een stuk rustiger geworden die linkserts nadat Rita die luis heeft omgelegd.

verbatim | 07-12-05 | 17:19

Stuur-Rita-uitdeLaan

Kurkentrekker | 07-12-05 | 17:17

En van Indymedia liepen ze allemaal met strakke plassers en druipende kutjes na het aanschouwen van de beelden.Maar of ze daar Rita nou ook voor bedanken?

mongeaultje | 07-12-05 | 17:15

Ik stel voor dat we Rita in de printer gaan stoppen

JvG | 07-12-05 | 17:14

vmboagentenweg

Age quod agis | 07-12-05 | 17:14

Tis allemaal verdonk d'r schuld...

( man ik raak zo gehecht aan dat zinnetje ;) )

poepdoos | 07-12-05 | 17:13

Ben een groot voorstander van meer alochtone namen in het straatbeeld. aliweg, mohammedweg, fatimaweg, achmedweg, alochtonenweg. Maar ook de skinheadweg, duitsersweg, allemaalweg.

Age quod agis | 07-12-05 | 17:13

Tja ik heb ADHD dus ik neem ALLES letterlijk Sorry......kut printer

bokwokker2105 | 07-12-05 | 17:12

tja en ZO veranderen we dus de wereld he :)

Dol op Post | 07-12-05 | 17:10

Hè niet alweer Rita.

poppermotje | 07-12-05 | 17:10

REAGEER OOK