Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Top 5 van wereldvernietigende wetenschap

waarisjegod.jpgWetenschappers zijn handig. Ze houden zichzelf van de straat door het verrichten van nuttig onderzoek en verbeteren graag uitvindingen die gedaan zijn door echte genieeen. Gewoon lekker in een lab prutsen aan hun afstandsbedienbare rat of hier en daar wat moleculen rangschikken onder een vet dure microscoop. Maar soms draaien de heren (en heel soms ook dames) gewoon door. Zo bleek gisteren dat wetenschappers er in geslaagd waren om bacteriologisch ongedierte van acht miljoen jaar oud te ontdooien en tot leven te wekken, gewoon omdat het kan. Tijd voor een risicoanalyse inclusief internetlinks naar bewijsvoering. Let wel, dit leest u niet in mainstream media. stap1.jpg1. Large Hadron Collider. De nieuwe deeltjesversneller van Cern te Zwitserland. Grootste en duurste speeltje ooit. Bij de opstart kunnen hier en daar plaatselijk wat zwarte gaten ontstaan, maar de kans dat ze de aarde opzuigen is echt heel klein. Maar als het fout gaat, vernietigt de LHC niet alleen de aarde maar het hele universum. Tja, 30.000 natuurkundenerds van de straat houden, kost wat maar dan heb je straks ook letterlijk n.i.e.t.s. Eindtijd: eind 2007 gaat de stekker er in. ebolading.jpg2. Nieuw binnen! Ontdooien van bacteriën die al miljoenen jaren ingevroren zijn. Waarom? Omdat er missschien een broeikaseffect is zodat poolkappen smelten. Dus laten we vast kijken wat er zo al in dat ijs te vinden is. Zodra de allesvernietigende buitenaardse ingevroren killerbacterie gevonden is merkt u het vanzelf. Eindtijd: binnen nu en 5 jaar. en geef die bacterii eens ongelijk. Na acht miljoen jaar mokken in een poolkap ben je wel toe aan wat mutatie. halloalien.jpg3. Voyagermissie. Amerikaanse wetenschappers haalden in de jaren 70 de allerdomste actie in de geschiedenis van de mensheid uit. Ze stuurden een onbemand ruimtevaartuigje met een routebeschrijving en groetjes van de aarde het heelal in. En niet zomaar het heelal maar in de richting van een zonnestelsel waar de kans op leven het allergrootst is. Als buitenaardsen langskomen vanwege die kudtsonde, dan is de kans precies 100 procent dat ze geavanceerder zijn, coolere wapens hebben en betere aandrijvingssystemen hebben dan wij aardlingen. Ofwel, we zijn weerloze microben, vreten voor buitenaardse huisdieren, gekke diertjes waar anal probes in passen. Eindtijd: De Grote Onderwerping is volgens veel aluhoedjes al lang begonnen. (clearancecode 41a) nanobot.jpg4. Nano technologie. Is handig! microscopisch kleine robotjes die zichzelf als mieren kunnen vermenigvuldigen door bouwstoffen uit onze omgeving te maken. Een probleem, ze zijn niet uit te zetten. Veranderen de hele aarde in grijze meuk. De zogenaamde grey-goo theorie. Binnen nu en 15 jaar. Wel de meest langzame en pijnlijke manier van vergaan trouwens. Verder ter overdenking: 5. Egotrippende biologen die graag oerwoudbeestjes op hun naam willen hebben maar al oogbloedend schiphol bereiken 6. Exotische apenneuqers die aids 2.0 oplopen (zie ook punt 7) 7. Amerikaanse legerwetenschappers die op zoek zijn naar de perfecte soldaat maar onverwacht een onstopbare moordmachine ontwikkelen 8. Chinezen en Japanners in het algemeen 9. Bush, om zomaar

Reaguursels

Inloggen

Als Wilders het leest, geeft hij gewoon de Moslims de schuld. Er komt een tsunami van buitenaardse wezens Geert... Nog ergers dan die vervelende Finnen en zo. Trouwen de gristenen geloven er toch niet in. Alles voor Abraham en Adam en Eva kan niet volgens de EO. Dus ze hoeven niet eens te knippen in dat berichtje!

agentorange | 13-08-07 | 12:04

Vandaag is de droevigste reactie dat "Zweden een nazistaat is geworden". Tegen zoveel kennis en nuance in 1 zin is weinig in te brengen.

Maar de meest facinerende reacties blijven de reacties die zijn weggejorist.

Rest In Privacy | 13-08-07 | 04:06

gezien de reacties van christenen op het item over de evolutietheorie: nothing to worry about. De schepping is pas 4000 jaar oud !! wat honderden miljoenen jaar oude bacterien !

speerpunt | 12-08-07 | 19:26

Crudo Chileen?

Reverend Ray | 12-08-07 | 18:01

Je bent de joden nog vergeten of horen zij bij Bush?

LuftBalloon | 12-08-07 | 17:51

Waarom kunnen we niet stemmen op welke manier de mensheid het loodje legt? Ik kies voor optie 3 Voyager missie... Aliens schoppen kont... Lol
En nu eens geen happy end aub...

copy to dev null | 12-08-07 | 15:05

@ Frank

Daar moet ik je ook gelijk in geven. Ik vind het onverdedigbaar wanneer lui geld van en voor anderen aan zichzelf besteden, onder het mom van 'onmisbaarheid', 'internationale concurrentie voor deze managerspositie', 'wat maakt dat nou uit dat beetje geld', 'ik heb heel veel verantwoordelijkheid', etc.
Niemand is zo belangrijk dattie gemist kan worden, behalve echte vaklui misschien. Een toko managen kun je leren, daar is weinig intellect voor nodig. Misschien is het een gebrek aan dit intellect (met de afwezigheid van eerlijkheid en integriteit) dat ze proberen te verdoezelen met kado'tjes aan zichzelf, om het nog een beetje te laten lijken dat ze wat voorstellen richting de buitenwacht in Laren, Bloemendaal, of een andere o zo gezellige 'community' van grijze mannen en dito dames.
Helaas ben ik wel van deze knullen afhankelijk..

rokort | 12-08-07 | 14:24

-weggejorist-

Lizzard | 12-08-07 | 14:17

-weggejorist-

Lizzard | 12-08-07 | 14:07

@ rokort 12-08-07 @ 11:46
Nee! tis helemaal niet goed! Maar dat is niet jouw schuld. Bedankt voor je uitleg. Helaas is wel dat bij mij de zin om iets te geven volledig is verdwenen, ongeacht voor welk doel.

Frank Culemborg | 12-08-07 | 13:40

In "A Short History Of Nearly Everything" wordt Thomas Midgley genoemd die zowel de gelode benzine als de CFK's heeft uitgevonden. Die vent verdient ook wel een eervolle vermelding.

Lagonda | 12-08-07 | 13:01

@OoO 12-08-07 @ 09:55
Alleen kun je met kwantum mechanica dingen voorspellen en met het soort geloof dat we in de kerk en de moskee belijden niet. Dat is het wezenlijke verschil. De kerk waarschuwt voor magere jaren, maar dankzij wetenschap en technologie produceren we een hoeveelheid vreten die in de hele geschiedenis van de mensheid nog niet is voorgekomen.

blawablawa | 12-08-07 | 12:58

@technosoof 11-08-07 @ 22:44
Het begint met een klomp goud en het eindigt met een teflon pan.

blawablawa | 12-08-07 | 12:46

all resistance is futile !

Patrick Zweedsey | 12-08-07 | 12:44

Ze zijn Fleischbaum op punt 10 vergeten.

schuldige_omstander | 12-08-07 | 12:43

Ik mis nog de zionisten met hun centrale banken, fake terror en financiering van beide zijden in ieder conflict om uiteindelijk de hele wereldbevolking te chippen. Hier zijn veel sites over te vinden maar de meest paranoide is wel www.iamthewitness.com/ die vinden dat al zo'n beetje al hun collega's ook werktuigen van de zionisten zijn. Vermakelijk leesvoer.

Zorgh | 12-08-07 | 12:33

@ Frank Culemborg (12-08-07 @ 01:10)

Wat raar is, is dat er niet meer door de overheid wordt uitgegeven. De Nederlandse regering besteed aan wetenschap ruim onder de 3 procent van het BNP - iets dat internationaal is afgesproken alszijnde ondergrens voor een gezonde wetenschapsbeoefening in een land - verhoudingsgewijs ongeveer evenveel als in Venezuela of Chaad geloof ik. Dit terwijl 50% van de vooruitgang van een economie en 80 van de particuliere koopkracht via/dankzij wetenschap tot stand komt.

Het KWF is 1 van de geldschieters van het Kankerinstituut, niks meer, niks minder. Malversaties bij die klub gaan buiten mij om. Als ik geld van ze wil dan zal ik moeten aantonen dat ik het waard ben. Er blijft zoveel over voor m'n salaris dat, terwijl een universitaire opleiding is genoten en na 6 jaar promotieonderzoek gedaan te hebben (6 a 7 dagen in de week op het lab, liever geen vakanties), ik meer dan de helft minder verdien dan m'n vrinden in de consultancy, IT, of bankwezen. Tot voor kort was het zelfs nog minder dan een 16-jarige vakkenvuller bij de Dirk.

Zo goed?

rokort | 12-08-07 | 11:46

Oh en over die bacterie kunnen we kort zijn: een bacterie heeft een spijsvertering en gedijt meestal in een neutrale omgeving, maar doet het soms ook prima in een zure of basische omgeving. Een bacterie zet de ene stof in een andere en deelt zich daarbij. Zodra de zuurtegraad dus goed is en er een voedingsbodem is, dan vermenigvuldigt de bacterie zich exponentieel.

Rabarberke | 12-08-07 | 11:13

@guantanamo

Eh, het maakt niet veel uit hoe groot een singulariteit/zwart gat is. Zodra het stabiel is begint het te slurpen en houdt er niet mee op. Met zo'n versneller zal zo'n singulariteit misschien een fractie van een seconde optreden, wat geen probleem mag zijn. Maar zodra dat ding stabiel zou worden, dan begint de shit pas echt.

Rabarberke | 12-08-07 | 11:07

Aids komt niet door neuken met apen, maar door een apenbeet. In die CERN botsen twee kleine deeltjes tegen elkaar, alsof daar de wereld mee kan vergaan. Bacteriën van 8 miljoen jaar geleden zijn door de evolutie natuurlijk voor niemand schadelijk meer. De bacterie maakt net zoveel kans in deze maatschappij als een oermens. En verder wil ik zelfs niet beginnen om het verhaal over de UFO's af te kraken.

Guantanamo Airways | 12-08-07 | 10:55

Ik vrees nu ook Chilenen, maar wel humoar

puntkomma?! | 12-08-07 | 10:29

Vadertje 12-08-07 @ 02:19

Vanaf 28 november tot uiteindelijk 25 december 2012 inderdaad. Niet alleen de Maya's en de Vikings, ook de Inca's en de Azteken kwamen op dezelfde datum uit.

Bij mijn weten zijn er in laboratoria zelden of nooit dingen doelmatig ontwikkeld. Meestal worden ontdekkingen gedaan die ontstaan zijn uit neveneffecten van een ander experiment. Verder hangt de hele quantummechanica-wetenschap aan elkaar met 30 theoriën, waarbij in de bewijsvoering gebruikt wordt gemaakt van elementen waarvan het bestaan niet aangetoond kan worden. Leg zelf de relatie naar kerk en geloof maar.

OoO | 12-08-07 | 09:55

@Abe Terts, vanacht ergens,
Jij bent in de war met het eiland Lesbos, maar dat hou je toch.

fuckje | 12-08-07 | 09:50

Onze kids zijn een dagje uit met m'n ouders, maar is het wetenschappelijk veilig om m'n vrouw strak in het bos uit te wonen.
Boeit mij die wetenschap, ik offer mij wel op om dit te testen.

in de regenjas | 12-08-07 | 08:57

krijgen we op die datum miss weer een aantal zelfbenoemde goden die met hun volgelingen boem doen, omdat op die datum de wereld pang zegt ??

ongegeneerd | 12-08-07 | 08:15

Google eens op 21-12-2012

Eigenlijk moeten we een referendum hebben, hoe willen wij het liefst het eind aan de wereld maken :-)

Lekker democratisch.

paranoia | 12-08-07 | 07:45

We kunnen wel mooi die gemuteerde bacterien met behulp van de deeltjesversneller inzetten om te botsen met de aliens die op de sondelink drukken en landingspage Earth bereiken. Ofzo.
*gaat slapen*

Sven31 | 12-08-07 | 06:04

punt 9 is inderdaad wetenschappelijk onderbouwd, kunnen we niet omheen.

sterrenonder hetijs | 12-08-07 | 03:21

piquant 12-08-07 @ 03:10

No sweat. De weldenkende ideologie van weleer is verworden tot een dictatoriale sekte, die de facto vrijwel alle macht in 0031 uitoefent.

bottehond | 12-08-07 | 03:19

@koerbagh ? 12-08-07 @ 02:59
De god Porno is nog niet zo lang geleden ontdekt door wetenschappers. Bij opgravingen op het eilandje Mikonos is men op een altaar van ongeveer 100 vierkante meter gestuit. Hierbij werden levensgrote marmeren nymphettes gevonden met daarop in oud-hellenistisch schrift het woord "porno". Algemeen wordt inmiddels aangenomen dat de oude grieken reeds op een of andere manier contact onderhielden met de bewoners van Porno.

Abe Terts | 12-08-07 | 03:13

@bottehond 12-08-07 @ 03:07

Ik was blij dat je mij in ander topic, aan het begin van de avond,te hulp schoot met je post op KOC.

piquant | 12-08-07 | 03:10

@ Rustige

ik begrijp het prima, wat is je probleem met die post?

bottehond | 12-08-07 | 03:07

@me (wijn de schuld geeft) @ 03:01:
je weet het maar *nooit* (etc..)

koerbagh ? | 12-08-07 | 03:03

ongegeneerd 12-08-07 @ 00:44

niks "geven de schuld". Die hébben de schuld. goeddeels. ik vind dat de pvdi afstand moet nemen van het sosjaal eksperimentisme, nu ook weer met tariq ramadan en zijn verkooppraatjes. de ideologieen zijn dood en de pvdi mot zich zelf opnieuw uitvinden of zich opheffen, nu blijkt dat ze de samenleving slechts meer schade berokkenen dan ze ooit deden, maar wat wel hun netto effect is.

bottehond | 12-08-07 | 03:01

@bottehond 12-08-07 @ 02:59:
Geen idee... het mot een ® zijn, maar je weet het maar met de rtf/html instellingen op GS.
*mooi woord trouwens "opbokken" - toevoegt aan favorieten*

koerbagh ? | 12-08-07 | 03:01

@Abe Terts 12-08-07 @ 02:54:
De griekse god Porno? *Vraagt zich af hoe een romeins-etruskisch woord terug in de tijd kan verworden tot de naam van een Griekse god*
nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Grieks...

koerbagh ? | 12-08-07 | 02:59

@ koerbagh ?

wrom heb jij zon raar vraagteken in je nick. Dude: de anderen zijn net weg. morgen naar het strand dus geen gezeik, ketsen, feesten en opbokken.

bottehond | 12-08-07 | 02:59

Ver voorbij Pluto is pas nog een nieuwe planeet ontdekt. Deze is genoemd naar de Griekse god Porno. Door een ultraviolet-analyse van de zeer hete gammastralen die deze planeet uitzendt heeft men kunnen afleiden dat de oppervlakte van de planeet bezaaid is met zeer sterk op porno-actrices gelijkende organismen. Door de parabolische ellips-vormige baan die de planeet om de zon maakt, komt de planeet 1 keer in de 5 miljoen jaar zeer dichtbij bij onze planeet. Volgend jaar zal er weer een close encounter plaats vinden. NASA heeft al een aantal bemande missies gepland. Ook de ESA, Rusland en China hebben bekend gemaakt een aantal bemande ruimtevaartuigen die kant op te sturen.

Abe Terts | 12-08-07 | 02:54

@bottehond 12-08-07 @ 02:41:
*Just teasing*
Zo, dat was een korte "hedonistische nacht"... Verjaarspartijtje nu al afgelopen?

koerbagh ? | 12-08-07 | 02:51

@bottehond 12-08-07 @ 02:41

Zweden ook al??

Leuke avond gehad?

piquant | 12-08-07 | 02:50

rokort 12-08-07 @ 00:56

zweden is een nazistaat geworden die het islamofascisme een labo en lebensraum gegeven heeft.

bottehond | 12-08-07 | 02:41

Vadertje 12-08-07 @ 02:19

De wereld en de Menschheid snakken daar naar.

bottehond | 12-08-07 | 02:40

De Maja's hebben al honderden jaren geleden berekend dat dit alles precies tegelijkertijd over ons heen komt en dat we dan een soort eind(doods)strijd krijgen, de vikingen noemen het Ragnarok. Ik kijk ernaar uit, zou ergens in 2012 moeten zijn. :)

Vadertje | 12-08-07 | 02:19

Chileen
LOL. Schitterend. Tampons die in extralarge de zeven zeeen kunnen opzuigen

LibertasSimplex | 12-08-07 | 01:58

10. Windows VISTA(Zelfdenkend programma om je leven te verzieken)

Dr.Dreetje | 12-08-07 | 01:40

@ rokort 11-08-07 @ 23:38
Is er geen geld? Gossie, maar in Zembla vernamen wij dat de Kankerbestrijding een klein deel van haar 144 miljoen euro(wat zij teveel heeft), belegt in de tabaksindustrie. Vanzelfsprekend dat de afzonderlijke directeuren van de Kankerbestrijding of Kanker instituut of Kankerfonds allemaal in verschillende type auto rijden, maar tog raar weet je.

Frank Culemborg | 12-08-07 | 01:10

@ Soren
Ik vind het een prima plek. Iedere plek heeft z'n voors' en tegens' (collega's, mogelijkheden, politiek), maar wanneer je hoogstaand onderzoek wilt doen en bereid bent daar keihard voor te gaan heb je veel mogelijkheden zoals korte lijnen, briljante collega's en nieuwe ideeen en technieken tot je beschikking. Dat je verplicht hard moet werken is erg betrekkelijk. Zonder wrijving geen glans.

Over het Karolinska heb ik niets dan goeds gehoord trouwens, gefeliciteerd. 1 van de plekken in Europa waar het absoluut goed toeven schijnt te zijn (zowel kwa onderzoek, outdoor mogelijkheden, als additief natuurschoon). Zelf ben ik binnekort weg/klaar hier, ga naar UCSF in San Francisco. Een van de voordelen van een voorliefde voor 'geek-stuff', dat job-hoppen naar eigen keuze komt dan vanzelf.

Zou er geen moeite mee hebben naar NKI terug te gaan, er wordt hier goed internationaal concurrerend kankeronderzoek gedaan. Op minimaal hetzelfde nivo als Harvard, MIT, Berkeley, Stanford, en natuurlijk UCSF ;)

Anyways, ik moet nu echt naar huis en m'n nest, voordat ik door GS geblokkeerd wordt om m'n ouwe wijven gezever. Ciao!

rokort | 12-08-07 | 00:56

punt 10:
We geven de PVDA de schuld

MDE 11-08-07 @ 16:28

*** nog steeds het juiste punt ***

ongegeneerd | 12-08-07 | 00:44

@Rokort
Ik heb wel is gehoord dat het NKI echt geen leuke werkplek is? Wat denk jij? Ik werk zelf op het Karolinksa instituut in Stockholm, bevalt me aardig

Sören | 12-08-07 | 00:27

@ Sören

Dank je wel. Ik zag je antwoord pas nadat ik gepost had (mijn Mac "ververst" maar 1 keer in de 10 minuten ofzo, heel vaag). Sorry dat ik dus weer veel te ongeduldig ben.

En betreffende Rabarberke. Tja, helaas is het niet zo eenvoudig dat we al ver in de ontwikkeling van geneesmiddelen zijn. Was het maar zo.

rokort | 12-08-07 | 00:21

Geinig aan die LHC is dat de amerikanen het project weer hebben weten te verneuken en vertragen, door hun brakke magneten. Politics as usual. Een ander voordeel is dat die LHC alvast begraven ligt. Higgs-velden vinden met een versnellert? Moehaha. How lame is that? Snarentheorie is gewoon een metafoor, daar is een meta voor. (achteraf Freek-alert)

Shareholder | 12-08-07 | 00:15

@Rabarberke 11-08-07
Waarom heeft een wetenschapper dan communicatieve vaardigheden nodig?
Kan me geen Fuck schelen dat ik niet zo goed schrijf je begreep me dat was duidelijk. Dat noem ik nou is zeiken.

Sören | 12-08-07 | 00:12

@ Sören

Kop op jongen, zo erg is het niet je te vergissen. Ik ben blij dat je zo enthousiast reaguurt op mijn ontkrachting van je stellingname maar nu moet ik echt naar huis en bedje toe, morgen weer een lange werkdag. Vind je het goed dat ik dan toch nog even 'Ransportaal' GS check? Anders wordt het leven helemáál zo'n serieuze boel.

En het was trouwens niet Zondag 7 Augustus maar Zondag 23 Juni 2006, sorry.

rokort | 12-08-07 | 00:12

@rokort
Hulde !ziet er goed uit! je hebt in 2006 een goed jaar gehad Roderik. Twee mooie artikelen met hoge impact. Ook erg bedankt voor het antwoord op dat idiote commentaar van Rabarberke. Verder blijf ik er bij dat verslagen in de telegraaf over onderzoek normaal gesproken vol fouten staan.

Sören | 12-08-07 | 00:09

10. De rots van La Palma die - als ie afbreekt van de de andere helft van het eiland - de allergrootste megatsunami gaat veroorzaken die Korreltje Zout ooit heeft meegemaakt.

Korreltje Zout | 12-08-07 | 00:06

Doe maar nummer 1!

Herr Manus | 11-08-07 | 23:57

@Rabarberke 11-08-07 @ 23:29,<br>
helaas, er zijn al genoeg middelen bekend tegen een hele hoop ziektes. Die worden alleen niet geproduceerd door de farmaceutische industrie omdat het niet winstgevend is voor die bedrijfen.

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 23:47

@Rabarberke 11-08-07 @ 23:25,<br>
Klopt, maar de regering kan moeilijk accijns gaan heffen op het eten wat je toevallig over hebt... Je kent toch het verhaal van die vent die een auto op water kon laten rijden, heeft kontakt opgenomen met een brandstof maatschappij en is héél toevallig daarna of spoorloos verdwenen óf héél toevallig overleden terwijl het idee (nog geen patent dacht ik) al in handen van de betreffende maatschappij was.. (zal wel weer een hoax zijn als me dit soort dingen op dit tijdstip en na een biertje of 7 zomaar spontaan te binnen schiet, maar toch..!!)<br>
0031 zonder accijns is een failliet 0031... Valt me nog mee dat we geen belasting betalen voor elke dag dat we zon hebben gehad.. zal wel niet lang meer duren..

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 23:43

@ Rabarberke

Ik wil je dromen niet verstoren, maar een onderzoeksistituut als het Nederlands Kanker Instituut heeft alles behalve geld, evenals vele andere onderzoeksinstituten. Ik word via de collectebus betaald bijvoorbeeld. En een geneesmiddel tegen kanker is niet zo eenvoudig, om het heeeeeel voorzichtig te formuleren. Laat staan dat we ook maar in de buurt zouden zijn. Farmaceutische bedrijven duwen geld in onderzoek waar zij aan kunnen verdienen. Onderzoeks instituten worden via onder andere de overheid betaald, maar het NKI kreeg dit jaar minder direkte overheidssubsidie dan er aan de probleemjongeren in - ik noem maar wat, De Baarsjes in 020 - werd uitgegeven.

Wetenschappelijk methodes zijn soms traag, maar daar krijg je wel wat voor terug. DCA (ik ben geen arts en ken het middel niet) lijkt me te boek staan als iets dat nog uitvoerig getest moet worden.

rokort | 11-08-07 | 23:38

Consumer gas = producer gas :)

Rabarberke | 11-08-07 | 23:33

@rokort

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat onderzoek wordt betaald door farmaceutische bedrijven en dat geneesmethodes pas een kans krijgen als een farmaceutisch bedrijf daarmee geld kan verdienen.

Onderzoeksinstituten onderzoeken vaak de bekende weg, slurpen subsidies op en publiceren om de hete brij heen.

Niemand wil een definitief en gratis geneesmiddel voor kanker omdat er een hele economie zou wegvallen.

Rabarberke | 11-08-07 | 23:29

@rokort

Hoe zat het nog maar met dichlooracetaat?

@sulfuric acid

Ach koolzaad... het kan met elke ongebruikte of gebruikte olie. Je kunt zelfs houtschilfers vergassen en er brandbaar gas uit halen (waaronder waterstof). We zouden onze auto's net zo divers 'te eten' kunnen geven als dat we zelf eten.

Een benzinemotor die b.v. op H2 loopt kan veel rendabeleren lopen dan op benzine - en veel schoner. Rendabeler omdat het ontploffingsmoment eerder is dan bij benzine/luchtmengsels en dus meer energie wordt omgezet in koppel dan bij een benzine/lucht verbranding waarbij een groote gedeelte in warmte wordt omgezet.

En ja, een gewone benzinemotor loopt prima op H2 - heb je geen brandstofcel of wat dan ook voor nodig.

In de oorlog reden veel auto's op z.g. consumer gas.

Overheden zijn gewoon bezig om het brandstofgebruik te reguleren ter meerdere ere en glorie van grote maatschappijen. Andere energievormen worden pas getolereerd als de grote jongens voldoende belangen hebben verkregen in andere brandstofmarkten.

Rabarberke | 11-08-07 | 23:25

@rokort 11-08-07 @ 23:18,<br>
Kolere zeg.... ben nog nooit zoveel woorden tegen gekomen waarvan ik niet wist dat ze bestonden... Maarja, Thumbs Up, dude! Nice work!

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 23:22

@Rabarberke 11-08-07 @ 23:15,<br>
Economisch... dat zeg ik. Als ik een hectare land koop en verbouw er bv koolzaad op kan ik een jaar lang rijden tegen erg weinig kosten, en dat wil meneer Shell nu eenmaal niet.... Tevens meneer Belasting heeft daar wat moeite mee, de overheid toch al wel, ondanks dat het stukken milieuvriendelijker is dan de brandstoffen die we nog steeds gebruiken (diesel bv). Dit stimuleert wel weer de wetenschap om allerlei apparaten enzo uit te vinden die het CO2 e.d. moeten reduceren enzo, geen vicieuze (als je dat zo schrijft) cirkel, maar een economische... en dat gaat nu eenmaal vóó'het milieu enzo.

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 23:19

@ Sören 11-08-07 @ 22:57

Mijn publicatie die in het nieuws kwam:http://www.nature.com/ncb/journal/v8/n8/abs/ncb1448.html
Link met een babbeltje in het Nederlands over m'n vinding:http://www.gezondheid.nl/nieuwsartikel.php?medischdossierID=59&nieuwsartikelID=1176

Ik heb geen link naar het Telegraaf artikel (of weet iemand hoe je oude issues kunt bekijken?), wel een PDFje indien je dit graag zou willen. Het is verschenen op Zondag 7 Augustus 2006. Ik vond het een accuraat verslag van m'n vinding, die natuurlijk wel wat gecorrigeer over en weer met de journalist kostte, maar dat weet je wanneer je moleculair kankeronderzoek voor een breed (of plat, zo je wilt) publiek moet uitleggen.

Mijn punt was: lighten up, dude. Wie neem t GS nou niet met een korrel zout. Ik ben tegenwoordig al blij genoeg wanneer wie dan ook over wetenschap publiceerd, en ja, natuurlijk heeft het NRC hier een evenwichtiger weergave van dan de Telegraaf.

rokort | 11-08-07 | 23:18

@sulfuric

Het bizarre daarbij is dat we maar een paar brandstoffen gebruiken, terwijl een diesel of benzine motor geschikt zijn voor een uiteenlopende soort brandstoffen.

Rabarberke | 11-08-07 | 23:15

oeh! een hele lijst om uit te kiezen :D
*ienemienemutte*
hmm...
Punt 10: Hakbar's en hun idealistische gedrag, eveneens ook andere extremisten.

vuurend_nl | 11-08-07 | 23:15

@bitchert 11-08-07 @ 22:45,<br>
Flauw hoor... Beetje niets doen terwijl je de dingen kan doen die je altijd al hebt willen doen.<br>
/Criminele modus UIT

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 23:14

@Vote/View 11-08-07 @ 22:35,<br>
sorry voor mijn late antwoord, zat ff op het Hassan topic te blaten.<br>
kan zijn, maar v.w.b. de auto's dat heeft een economische reden, heeft vhet altijd gehad. geen brandstof geen vervoer, geen eten in de winkels e.d. niemand meer naar zijn werk. Brandstof is macht = geld.<br>
Een zwart gat is heel wat anders, hangt geen economische waarde aan. Tenzij het begin gelegd is en men er macht / druk mee kan uitoefenen (geef me je geld etc. of ik vernietig de wereld). Klinkt stom, maar kijk maar eens wat voor idiote dingen de mens als heeft gedaan om macht / geld te verkijgen ten koste van iemand anders....<br>
<br>
* hardt aan het werk is aan een anti-stupiditeits helm *

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 23:12

@soren

Een wetenschapper met de communicatieve vaardigheden waarvoor een gemiddelde vmbo'er zich zou schamen.

Rabarberke | 11-08-07 | 23:12

@Rokort...
Ik ben dus ook wetenschapper.. maar nog meer benieuwd ben ik naar jouw.. zeker nog half student.. als jij de verslagen in de telegraaf serieus neemt heb je de ballen verstand er van. Stuur me anders is een link over dat onderzoek wat de telegraaf van jouw gepubliseerd heeft??? Zal je wel niet op antwoorden.. weet ik nu al. Of nog beter stuur me een link naar je publicaties in wetenschappelijke tijdschriften.. als je tenminsten al gepubliseerd heb! ik zeiken??? nou als je niet van zeiken houdt waarom in GODS of Allah'a naam surf je naar www.geenstijl.nl???????

Sören | 11-08-07 | 22:57

Hee, da's toevallig! Was net bezig met wat koude kernfusie in m'n tuinschuurtje. Je gaat je toch een beetje vervelen met zo'n kudtzomer.

Breinstein | 11-08-07 | 22:52

Dus als ik het goed begrijp zijn we tegen kerst 2007 allemaal in een zwart gat gezogen en dus harstikke DEAD?
Bespaard een hoop gedoe met werk en bijstuderen en pensioen en levenslooprelegingen enzeau. Thanx Chileen!

* gaat bijstandsuitkering aanvragen en lekker de laatste maanden leuken dingen doen *

bitchert | 11-08-07 | 22:45

@ chileen.

In de middeleeuwen probeerden de Alchimisten uit een baal stro een klomp goud te maken.
Doordat dit niet lukte is de chemische industrie ontstaan, die medicijnen, kunststoffen ,kunstmest en ander spul produceert.
Zo zie je maar hoe nutteloos ,dat geknoei is.

technosoof | 11-08-07 | 22:44

In de 19e eeuw was iedereen ook al bang voor de duivelse stoommachine.

Rabarberke | 11-08-07 | 22:38

@ Sulfuric-Acid 11-08-07 @ 22:18
Bepaalde technieken zijn de afgelopen jaren zeker vooruit gegaan, andere zijn bijna stil blijven staan. Zo zijn hedendaagse auto's om allerlei redenen nog bijna even vervuilend als aan het begin vorige eeuw. Om maar wat te noemen.

Het maken van zwarte gaten is behoorlijk lastig. In theorie kan het namelijk al wel. Alleen zijn de omstandigheden om het lang genoeg in stand te houden nog niet optimaal. Wat beter is om de aarde richting het dichtsbijzijnde, al bestaande, zwarte gat te vervoeren, mocht je deze planeet willen vernietigen. Dat gaat een stuk sneller. Gewoon een paar raketmotoren, en gaan!

Vote/View | 11-08-07 | 22:35

@ Sören (11-08-07 @ 21:01)

Ik ben wetenschapper, zit op dit moment zelfs op het lab dit stukkie te tikken, heb nav een uitvinding van me vorig jaar in de Telegraaf gestaan - waarin mijn verhaal prima te volgen en foutloos vermeld is - en ik vind 't prachtig dat GS dit hapklare brokje onzin presenteert! Volgens mij ben jij vernoemd naar een Nederlands woord voor zeiken.

rokort | 11-08-07 | 22:25

eeehhh, ik stop maar ff met reaguren, zometeen wordt ik nog wijs van mezelf ;-)

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 22:23

@Keaning_Radboud 11-08-07 @ 22:10,<br>
alleen als je je oudedag voorziening hebt gelegt in US Dollars....

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 22:22

@Vote/View 11-08-07 @ 21:57,<br>
Dat kan wel zijn, maar zodra de mensheid het begin heeft ontdekt om bv zwarte gaten te creeeren op aarde zal het daarna niet lang meer duren voordat deze techniek dusdanig geperfectioneerd zal gaan worden dan het dus wél een 'probleem' gaat opleveren. Da's nu weer het nadeel van de mensheid. Het op een dusdanige snelheid verkrijgen van kennis dat we denken dat we het allemaal zelf wel kunnen, begrijpen en kontroleren.... Kijk nu eens wat er de afgelopen 100 jaar allemaal is gebeurt.... is toch niet te bevatten terwijl de 'moderne' mens toch al 100-en jaren over deze planeet wandeld....

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 22:18

En waar staat China? Die zijn ook gevaarlijk voor de wereld!

Keaning_Radboud | 11-08-07 | 22:10

Miss lezen we t niet in mainstraim media, maar wel deze maand geheel toevallig in het gerenomeerde blad KIJK een cover-artikel getiteld:Weg met de Wereld: 7 manieren om de aarde te vernietigen". Alleen gaat het in dat artikel wel over het volstrekt kapodt maken van de hele planeet, en niet alleen het leven er op. Geen half werk.

Om maar meteen even de eerste manier te ontkrachten: de LHC is onder meer gebouwd om het Higsdeeltje te gaan vinden. Het maken van zwarte gaten gaat niet lukken. Wel is het mogelijk om antimaterie te maken met dat ding, maar het kost wel even 2 miljard jaar om 1 gram te produceren. Om de wereld te vernietigen heb je een paar duizend ton van dat spul nodig. Volstrekt overbodig dus.

Er zijn veeeel leukere en handiger manieren om de wereld te vernietigen. Chileen, doet eens even originele onderwerpen verzinnen en beter huiswerk beter voordat je je weer aan de science waagt...

Vote/View | 11-08-07 | 21:57

@Klukkluk 11-08-07 @ 21:50,<br>
naahhh, ik doe het toch maar niet...<br>
What the hell, kan mij het boeie: frontpage.fok.nl/
<br>
Viel Spass!

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:53

16:19 uur en de Chileen zit straalbezopen een stukkie te tikken waar Readers Digest jaloers op is. Dit is wel heel erg komkommer

Klukkluk | 11-08-07 | 21:50

@HundertWasser 11-08-07 @ 21:36,<br>
You bet ya!! (sorry GU, weer een aparte comment)<br>
Dit zijn nu een aantal topics wat ik graag mag lezen!!! 'T is gewoon bloody interessant, zulke onderwerpen. Whoohoo!!<br>
En zekers i.c.m. een paar biertjes. geeft wat meer vrijheid van denken met dit soort onderwerpen. Heb het kladblok met pen al naast me liggen, altijd leuk de volgende dag de shit nalezen die ik heb 'bedacht'. Maarja, stel dat ik nu eens wél wat bedenk... <br>
Zie het je volgende topic al verschijnen op GS: "reaguurder pakt nobelprijs" o.i.d. Lachen toch..!!??

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:46

Wetenschap is eng, vooral voor dummies.

Brederodekater | 11-08-07 | 21:45

@G-unite 11-08-07 @ 21:31,<br>
Nope, beetje (te) enthousiast zullen we maar zeggen. Prima leesvoer, eindelijhk 's wat op 'stand' zullen we maar zeggen. De rest van de reaguurders zit nog op het Hassan topic te blaten of idealogieen en linksch enzo, je kent het wel ;-).<br>
Dit is gewoon een topic wat GS weer goed doet,er geval in mijn ogen. Laat de reaguurders hier maar eens over speculeren cq. nadenkden, kan je lachen.<br>
Vandaar ook mijn post van 21:29, hebben de meeste reaguurders weer een onderwerp om op los te gaan. Ik ben wat dat betreft toch wel een beetje sociaal ingesteld! LOL!
-edit was belangstelling, vlunken is in dit topic eigenlijk per definitie ontopic -

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:41

Hier was vorig jaar ofzo ook een docu over op discovery.. Toen stond de nanotechnologie nog op 1 volgens mij..

Sabbie | 11-08-07 | 21:40

@Sulfuric-Acid 11-08-07 @ 21:29
Vakantie heeft je duidelijk goed gedaan!

HundertWasser | 11-08-07 | 21:36

Aan het vlunken ?

G-unite | 11-08-07 | 21:31

@Chileen, wanneer krijgen we puntje #9 (Boesj). Dat worden minimaal 1000 comments..!!

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:29

@PJP de II 11-08-07 @ 19:03,<br>
moehahahaha, voortaan eerst wel het gehele stukje lezen hè. Ow sorry, dat kan jouw debiele breintje natuurlijk niet bevatten... LUTSER!<br>
* Damn, I'm on a roll...!!! *

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:25

@Fred V 11-08-07 @ 21:05,<br>
Zie mijn comment van 21:20, of liever, pleur gelijk maar op naar Fok!

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:21

@Sören 11-08-07 @ 21:01,<br>
Dit onderwerp overstijgt de kennis van 98% van alle reaguurders. Dat jij mogelijk tot de andere 2% hoort (prove me wrong, or right for that matter) so f*cking what. Gaat anders ff lekker op Fok! speuren naar enige vorm van kennis s.v.p.

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:20

@Jan-Joris-Jaap-Joop 11-08-07 @ 18:30
Best wel lekker, vind ik... :)

3*links=rechts | 11-08-07 | 21:19

Ik vind het stuk over de LHC en de Nano Technologie pretty intererresting, so to say. Moet alleen nog ff de 8 miljoen jaar oude bacterie ff onder de loep nemen.<br>
@Chileen, Ik ben onder de indruk van zoveel wetenschappelijk nieuws!!<br>
Heerlijk lezen, (nano) technologie i.c.m. de Unabomber... fantastisch!!

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 21:18

Totaler Quatsch!

Fred V | 11-08-07 | 21:05

Ja ach dit laat weer zien dat ze niet nadenken bij geen stijl.. Wetenschappers die al onder betaald worden worden weer is te kijk gezet.Maar het is nogaltijd beter dan de oude media, zoals telegraaf enzo, jullie doen tenminsten niet alsof je het begrijpen. Als je in de telegraaf iets leest over wetenschap staan er altijd temisten 4 fouten in en dan heb ik het natuurlijk niet over 4 spelfouten zoals in dit stukje:)

Sören | 11-08-07 | 21:01

Kijk nou eens, een wetenschappelijk onderwerp op GS, uiteraard gegoten in een lachwekkende vorm. Hulde!! Vakansie toch nog ergens goed voor.<br>
Het is dat mijn I-net verbinding zwaar zuigt, anders had ik de linkjes ook nog ff gevolgd én uiteraard gelezen. Was allang blij dat ik GS weer On Screen kan krijgen. Tot laters! ff wat routers resetten en de DNS routering ff nakijken!

Sulfuric-Acid | 11-08-07 | 20:48

-- weggejorist -- 11-08-07 @ 19:13
Jij ook een keer.

Elisabeth2 | 11-08-07 | 19:45

@Neon 11-08-07 @ 17:59
Als het meezit ontdekken ze het deeltje dat achter de zwaartekracht zit en kun je misschien over 20 jaar op je hooverboard naar werk. Of van je bejaardenhuis naar het plexiglaspark om roboteendjes te voeren.

sjaakdeslinksesul | 11-08-07 | 19:43

Ik ga nu naar Almere... telt dat ook?

redrooster130977 | 11-08-07 | 19:39

@KapiteinClaus 19:11: inderdaad. En ook als er helemaal geen praktische toepassing uit komt, dan hebben we nog steeds onze kennis een stukje vergroot. Nog altijd een beter doel voor ozne belastingcenten dan, laten we zeggen, een vlindervangvakantie voor slecht aangepaste kutjongeren.

Muxje | 11-08-07 | 19:21

no hard feelings

-- weggejorist -- | 11-08-07 | 19:14

Jullie gaan inderdaad dood.

-- weggejorist -- | 11-08-07 | 19:13

@ Neon 11-08-07 @ 17:47

Het lijkt idd pure verspilling en misschien is dat ook zo. Toch kan het voordelen hebben die we van te voren niet kunnen zien. Wetenschappers zijn geen uitvinders die het om het commerciele verhaal te doen is. In het begin wist ook niemand wat ze met de quantummechanica moesten, maar dat is later toegepast bij het maken van computers als ik het goed heb. Achter veel hedendaagse gebruiksvoorwerpen zit een wetenschap en techniek die in het begin misschien nutteloos leek.

KapiteinClaus | 11-08-07 | 19:11

Puitserig that is! (niks puisterig!)

PJP de II | 11-08-07 | 19:09

@ Taaie-Neuskoek 11-08-07 @ 18:53

""Het is IMHO een taak van de wetenschappers zelf om duidelijk te maken waarom hun werk zo belangrijk is...""

nou bijv. door bij soepsidie aanvraag in te vullen: onderzoek deeltjesversneller om de structuur van eiwitten mee bepalen IN RELATIE TOT GLOBAL WARMING

Frank Culemborg | 11-08-07 | 19:07

Een beetje te veel sience fiction gekeken Chileen?

Tomatenketchup | 11-08-07 | 19:06

Kan aan de top 5 geen nummer 6 geplakt worden?
GS kuttekopjes die denken de wereldheerschappij te hebben, maar uiteindelijk uit trieste puitsterige pizzavretende studenten blijken te bestaan?

PJP de II | 11-08-07 | 19:03

* Notitie maakt : Frik vragen hoe het zit met die lui van Algol *

Sikkeneur | 11-08-07 | 19:02

@Neon 11-08-07 @ 17:47
dat onderzoek kan veel nuttige technologie opleveren. mss een goedkope manier van kernfusie bv, dan word uw energiefactuur plots veel lager. als iedereen zou redeneren zoals jij, dan was de mensheid nooit uit het stenen tijdperk geraakt. idioot.

defender | 11-08-07 | 18:58

@JJJJ, TN is plantenwetenschapper, ik speel voor God door planten genetisch te manipuleren en ze vervolgens nog in het veld te zetten ook.

Zo'n deeltjesversneller is wel degelijk nuttig, daar kan bv. ook de structuur van eiwitten mee bepaald worden, niet alleen maar quantummechanica.
Deze laatste vorm van natuurkunde is verrassend interessant voor data beveiliging, kennelijk zijn quarks op een één of andere manier uitermate geschikt om vast te stellen of een stuk data onderweg is 'afgeluisterd' of niet.

Dit soort wetenschap heeft vaak een dieperliggende, zeer toegepaste grond, maar deze is niet voor iedereen te begrijpen, of wordt slecht uitgelegd door de wetenschappers zelf.
Het is IMHO een taak van de wetenschappers zelf om duidelijk te maken waarom hun werk zo belangrijk is...

Taaie-Neuskoek | 11-08-07 | 18:53

Prachtstukkie schrijfstaaltje Chileen

KXRonnie | 11-08-07 | 18:50

Ik ga voor die bacterii (is dat eigenlijk wel het goede meervoud ?); na acht miljoen jaar smaken die vast heel lekker !

Niet voor Jan | 11-08-07 | 18:42

Neon 11-08-07 @ 17:47... Een bijna onbeperkte energiebron... da's één van de mogelijke uitkomsten!

Triador | 11-08-07 | 18:32

1_grote_mening 11-08-07 @ 18:19

Vanavond moet ik het doen met Löwenbrau Hefe Weissbier. Dat is mijn eigen schuld want ik heb het spul zelf gekocht.
www.bierverzamelaar.nl/sitefotos/sitel...

Jan-Joris-Jaap-Joop | 11-08-07 | 18:30

p!

deaardeisplat | 11-08-07 | 18:28

Oeps... we zijn onszelf weer aan het uitvinden. Opassen geblazen.

deaardeisplat | 11-08-07 | 18:27

[vlunk mode]
En vergeet niet: het is/wordt allemaal gefinancierd door de Rothschild's en de Bilderberg-groep om ons allemaal nog beter en efficienter tot slaven te maken. Dat doen ze namelijk al 10.000 jaar. In opdracht van reptilians from outer space, die we weer beter kennen als Bush, Cheney en de koningshuizen van Europa, aka de illuminati. En naar wie gaan alle opdrachten? Naar Halliburton en naar de vriendjes van Bush. Die financieren ook complottheorieën trouwens, om te verhullen dat er geen complot is want anders zouden mensen denken dat de wereld een chaos is en er geen greep op is. Dat is wederom reden tot wereldwijde paniek en chaos. Dus.
allsp.com/loading.php?url=l.php?id=e14...
[/vlunk mode]

koerbagh ? | 11-08-07 | 18:26

Chinezen. Zonder twijfel.

Ariederechtsebal | 11-08-07 | 18:25

biertje, iemand?

1_grote_mening | 11-08-07 | 18:19

Ik vrees punt 10.
Een snelverspreidend piemelvirus waarbij door een genmutatie het hele zaakje loslaat en veranderd in een modderkruipende aarsworm.
Mannen worden geslachtsloos, en uiteindelijk sterven we uit door zaad tekort.

Specht! | 11-08-07 | 18:16

Semi-wetenschappelijke alu-praat voor lager-dan-doorsnee-iekuu-ers

holtor | 11-08-07 | 18:08

Ontdooien van gletsjers gebeurt dagelijks, en het vrijkomen van bacterien ook, dus dat ene puntje mag je schrappen van me, Chileen. Ik krijg nog een biertje van je :p

3*links=rechts | 11-08-07 | 18:04

En hakbars? Waar zijn nou de hakbars? Daar gaat de wereld toch óók aan ten onder?

-
Ownee, laat maar, dat is niet wetenschappelijk.

Vogelbeest | 11-08-07 | 18:01

Je weet het dus niet. Niet erg, want waarschijnlijk IS er geen enkel doel. Maar doe dan niet zo wijsneuzerig, stumperd.

Neon | 11-08-07 | 17:59

-edit hou sop -

Omnivoor | 11-08-07 | 17:54

-weggejorist-

Omnivoor | 11-08-07 | 17:52

@ Neon
Het leuke van internet is juist dat je er zelf dingen kan opzoeken... probeer eens wat te leren!

Omnivoor | 11-08-07 | 17:51

-weggejorist-

Omnivoor | 11-08-07 | 17:50

Nou kom op dan, mister Smartass, vertel het dan eens? Welk Groter Nut heeft dat stervensdure KUTDING dan?

Neon | 11-08-07 | 17:50

@ Neon
Nee met meer gozerts zoals jij wordt de wereld inderdaad stukken beter! Hou een sop!

Omnivoor | 11-08-07 | 17:48

"Of de LHC dat bedrag waard is, kan moeilijk voorspeld worden, omdat men niet weet welke antwoorden de LHC zal brengen. Maar veel wetenschappers zijn hoopvol, aangezien het Standaard Model voorspelt dat er bij de energiën die de LHC kan bereiken een mechanisme moet bestaan dat ervoor zorgt dat de energie van bepaalde deeltjes niet naar oneindig zal gaan. Het Standaard Model zelf heeft hiervoor het Higgs-mechanisme. De LHC zal moeten uitmaken of dit daadwerkelijk het mechanisme is of dat andere theoriën hun gelijk gaan krijgen."

Wil iemand deze simpele lul even uitleggen in welk opzicht de wereld er beter uit gaat zien als we hier meer over leren door dit stuk speelgoed voor uebernerds waar WIJ een godsgeklaagd grote smak geld aan hebben meebetaald?

Of, in andere woorden: GA GODVERDOMME WAT NUTTIGS DOEN!

Neon | 11-08-07 | 17:47

Voor de betere einde wereld scenario's, voorzien van lekker sarcastisch commentaar zie:
-
-
Exit Mundi!
-
www.exitmundi.nl/

Omnivoor | 11-08-07 | 17:47

@ Peking Eend 11-08-07 @ 16:57
Er breken zware tijden voor je aan, sterkte kerel!

Gravin v Kippenbouth | 11-08-07 | 17:45

Taaie-Neuskoek 11-08-07 @ 17:12f
*Adios from ze lab*

Is dat nou leuk, fæces onderzoeken op larven of andere viezigheid?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 11-08-07 | 17:28

@ Taaie-Neuskoek 11-08-07 @ 17:12
Je praat over allerlei commercieele producten en peop.

Frank Culemborg | 11-08-07 | 17:28

alles beter dan god

bidlip | 11-08-07 | 17:25

@Dirrek 11-08-07 @ 16:28

Nee, die willen ze juist invriezen maar dat kreng past in geen enkele koelcel...

drekzooi | 11-08-07 | 17:24

Pff, LHC gaat echt niks ergs doen hoor, ziektes hou je altijd, ook door normale mutaties (H5N1 anyone?) en de rest is BS volgens mij, aliens zien we de eerste 10000 jaar niet en nanorobots sla je gewoon kapot met de vlieggemepper...

Homer J. Simpson | 11-08-07 | 17:22

Doe es even jullie mobiele telefoon, je TV, ALLES wat je eet, nee, eigenlijk alles wat je hebt verbranden dan, en ga het liefst naakt in een hutje op de hei wonen... Bijna alles wat je in je klauwen hebt is ooit in een lab uitgevonden... en vergeet niet dat IEDERE plant die je opvreet (wat waarschijnlijk 90+% is van wat je eet en drinkt) het resultaat is van 5.000 jaar 'fröbelen' met die dingen.

Ga es deaud lusters, ga Marokkanen pesten. Adios from ze lab.

Taaie-Neuskoek | 11-08-07 | 17:12

Wat is er nou leuker dan gesoepsidieerd een beetje frobelen de godganze dag? Dit weet de linksmensch allang.

Frank Culemborg | 11-08-07 | 17:04

Gadverdamme Holtor!!!,je bent me net voor!

Koos de Heroinejunk | 11-08-07 | 17:04

Waarom sta ik er niet tussen? Oja das nog geheim wat ik aan het doen ben.

proats | 11-08-07 | 17:03

Dit hoort een topic voor Brusselmans te zijn.

* Aluhoedje voor De Chileen vouwt *

holtor | 11-08-07 | 17:02

Bush is een Alien. Zie ook punt 3. Goede nieuws is dat alles de schuld is van het klimaat en de Marokkanen. Dus allemaal Geert en Femke steunen, dan komt het helemaal goed.

FriescheHengst | 11-08-07 | 17:02

De Large Hadron Collider heeft ook het GeenStijl-deeltje gecreeerd en het Nederlandse journalistieke bestel in een vieze prut veranderd.

blawablawa | 11-08-07 | 17:01

Ik mis domme menschen die denken dat de aarde overspoeld zal worden met Allahtonen.

Met Chinezen ben ik het trouwens volkomen eens... De Chileen houdt waarschijnlijk niet van sushi of de wok

Peking Eend | 11-08-07 | 16:57

Niceau is terug. Help.

gulp en ruiker | 11-08-07 | 16:48

"Als buitenaardsen langskomen vanwege die kudtsonde, dan is de kans precies 100 procent dat ze geavanceerder zijn, coolere wapens hebben en betere aandrijvingssystemen hebben dan wij aardlingen."

zijn de wapens en aandrijfsystemen wel CO2 neutraal?

automonteur | 11-08-07 | 16:41

Mag ik op plaats 10?

sjaakdeslinksesul | 11-08-07 | 16:40

Hmm. Punt 1 lijkt mij het minst pijnlijk. Ik kies optie 1!

RedRain | 11-08-07 | 16:31

Van welk van de punten is Van Jeauleaux het gevolg?

Braeckensieck | 11-08-07 | 16:30

Er is toch ook 'n vervoersverbod voor wetenschappers !!

jota | 11-08-07 | 16:29

Wat ? Hebben ze Erica Terpstra ontdooid ?

Dirrek | 11-08-07 | 16:28

punt 10:
We geven de PVDA de schuld

MDE | 11-08-07 | 16:28

Raptor Jezus waakt over ons.

Vampire Hunter D | 11-08-07 | 16:28

Mooi onderwerp.

Props voor de Chileen, die zijn hoofd er wel bij houdt in deze tijd.

azijnseiker | 11-08-07 | 16:28

Doet u mij maar puntje 1

Rengdengdeng | 11-08-07 | 16:28

Misschien zijn hakbars al het gevolg van alles wat hier boven staat? (Vooral van punt 9)

Braeckensieck | 11-08-07 | 16:26

[email protected] De Chileen

Ik denk dat ik het er nu alvast van ga nemen,, voordat punt 1 t/m 9 allemaal uitkomen. .

Maaier | 11-08-07 | 16:26

Puntje 8 en 9 roeleren

Dimmeeh | 11-08-07 | 16:25

Typies wiekenT onderwerp: Geen GeerD, Geer, Goor, Ieslam of pVDa te bekennen. Ik dank u.

HenkY | 11-08-07 | 16:24

Punt 9 helemaal mee eens! Goed onderbouwd ook.

naamloos.doc | 11-08-07 | 16:24

@ De Chileen
LOL

King of controversy | 11-08-07 | 16:24

Satire post van de dag?

prsr | 11-08-07 | 16:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken