Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Papieren teigetje spreekt!

pijprokende mongeaulenHet clubje vingerplanten van de Raad voor de Journalistiek heeft een oordeel geveld over GeenStijl en haar reaguurders inzake plaatsing van het Haagse Dakmoord Filmpje, en de 'anonieme' reacties aan het adres van de Trubertjes uit Den Haag. En we hebben nog gewonnen ook schijnt. De dakmoordenaar is op ALLE punten in het ongelijk gesteld, de vader van de dakmoordenaar heeft wel gelijk gekregen van de neprechtbank die helemaal NIETS over ons te vertellen heeft. Hij had niet met zijn hoofd in het filmpje gemogen, want hij is onschuldig aan moord (klopt, hij heeft iemand laten doodbloeden en het moordwapen verstopt). Nou prima geen probleem, meneer is dus *kuch* onschuldig, dan maakt het geen zak uit dat ie op dat In Openbare Ruimte Gefilmde Filmpje te zien is. Dus niks 'overschrijding maatschappelijke aanvaardbaarheid'. Case closed. Het Haagse Dakmoord-filmpje blijft dus gewoon in Dumpert staan. Comments van onze reaguurders worden niet weggehaald. We do not negotiate. Update: De uitspraak staat nog niet online, alleen oude media hebben 'm gefaxt gekregen...

Reaguursels

Inloggen

@ Mokum Kosher.

Geweldig, valt niks aan toe te voegen.

pfffpfff | 27-07-07 | 10:17

Zeg, en wat nou met die lijst van reaguurders die dat advocaatje had gemaakt? Ik wil wel op de TV hoor, met mijn comments.

Stijlloos|Superieur | 27-07-07 | 09:11

ff denken medeplichtigheid aan moord is toch ook moord?

FrAgFo0d | 27-07-07 | 08:53

Die Raad voor de Journalistiek zou zelf eens een keer onder de loep gelegd moeten worden, volgens mij bestaan de leden uit uitsluitend PvdA, GL en SP-figuren, andersdenkenden komen er niet in, net als bij de rechterlijke macht in Nederland...

Azamat Bagatov | 27-07-07 | 08:33

Linkse rukzooi, je kunt je afvragen of er niet genoeg andere zaken zijn die deze gasten beter kan aanpakken, de gevestigde journalastiek in Nederland zijn een doorn in het oog, om kotsmisslijk van te worden...

css.... | 27-07-07 | 07:23

Weer jatwerk van SA ?

Klaaswitz | 27-07-07 | 07:08

Scheelt ook een boel schrijfwerk, de kop heeft alcohol erin, en de feauteau vertelt je direct hoe en waarom. Te hoge snelheid, joh je meent het, blok ligt een meter of 30 verderop. Dat soort dingen. Dat je ook de plaats herkent, en de volgend maal dat je er langs komt even rustig aan rijd, even kijken en denken “hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om de wagen daar neer te zetten?” Om vervolgens toch die bocht even wat relaxter te nemen, daar het dus wel kan allemaal wanneer je je best doet. Kun je meer mee dan die slappe stukjes in een televaag, gast rijd zich kapot, ja zal wel.

Reverend Ray | 27-07-07 | 05:44

Werkt best wel preventief dergelijke dingen, elke zondag staat de krant hier bol van de feauteaus, close-up. 19 jarige coureur vouwt zijn eigen met de bmw van paps om een betonpilaar, oorzaak drank hoge snelheid. En dan met de kop kapot de inhoud eruit hangend op de feauteau zo hup in de krant. Moordenaars, verkrachters allemaal tegen het muurtje op het bureau en hup feauteau hop in de krant. Op het nieuws de gasten ook tot vervelends toe in beeld, close-up. Het heeft wel wat. Vreet je wat uit is je anonimiteit zonder twijfel naar de kloten. Zat kapot of een andere kapot gereden, de volgend dag kent Mejiico je, ook wanneer je aan stukken ligt, close-up. Dat je die krant een paar keer draait zeg maar, “hoe verdomme zit het in elkaar, of beter hoe zat het in elkaar”

Reverend Ray | 27-07-07 | 05:37

*denkt dat rabarbeke slaapt*

schaerer | 27-07-07 | 02:13

@Rabarbeke
Je zit op het goede spoor.
Ooit een spindoctor meegemaakt die de waarheid sprak?
Nou dan.

anarchez | 27-07-07 | 02:09

Dat daar nog een rechtzaak over gevoerd moet worden,.. waanzinnig
En die gasten die het gedaan hebben, gewoon met droge ogen de rechter te woord staan.

schaerer | 27-07-07 | 02:01

Dus, de toto voor onze bingo'ers

Dakmoordenaar - Geenstijl : 0 - 3 : 2
Papsie - Geenstijl : 1 - 0 : 1

Plaats uw inzet voor de grote finale: Papsie - Geenstijl

Cor Vus | 27-07-07 | 01:57

Zou iemand ueberhaupt gevraagd hebben wat het slachtoffer hier van vindt? Of zijn moeder??? Ik bedoel maar! Waar hebben we het over. Twee hufterige paupers die net genoeg hersencellen hebben om zelf te kunnen ademen en te moorden worden beschermd. Maar de moeder wordt even vergeten. Was dat niet Nederland in 2K? Respect en normen en waarden toch? Voor daders en mensen die geloven in de kleuterneuker met de baard. Maar voor echte slachtoffers kunnen we geen respect opbrengen. We moeten door met knuffelen en geld verdienen.. Nederlandse hufterigheid. Volgens de regels zal het wel niet zo netjes zijn inderdaad, maar volgens menselijke waarden is het normaal dat hun smoelen op internet werden gezet en dat er verteld werd waar de amoebes wonen. Niets mis mee. Als je geen mensen doodt, kom je ook niet op GS. Overigens, waar zijn de tijden gebleven dat outlaws nog met hun ponum op een papiertje op de lantaarnpal werden gehangen?????

Mokum Kosher | 27-07-07 | 01:14

Sorry, geen tv gekeken, heeft Mart Smeets zich een beetje gedragen?
*geschrokken door de leegte hier vanavond*

gigi gorgonzola | 27-07-07 | 01:08

Trubert? Was dat niet die moordenaar van Pascal?

jojo56 | 27-07-07 | 01:01

... met "fenomenen" schiet je ook niets op tenslotte ;-)

dr.spin007 | 27-07-07 | 00:56

Rabarberke 27-07-07 @ 00:49

Dat snap ik maar het is wel de realiteit ;-)

dr.spin007 | 27-07-07 | 00:53

@dr. spin

Met al dat gedunk kom je geen ruk verder.

Rabarberke | 27-07-07 | 00:49

anarchez 27-07-07 @ 00:06

aan het paaien Anarchez?

Sorry Rabarbeke, je intuïtie laat je een beetje in de steek maar dat is niet erg. De luchtballon is uiteengespat. Dat is alles. Daar komen weer nieuwe voor in de plaats waarover we ons kunnen verbazen, in eerste instantie, me dunkt.

dr.spin007 | 27-07-07 | 00:41

Redactie, jullie gaan rond de klok van half zes aan het bier en laten de boel de boel? Of was het gewoon de komkommertijd die deze avond eens níet gestoord werd door een dopingrel...

kleiduif | 27-07-07 | 00:16

@Rabarbeke 23:33
Je vrouwelijke intuitie laat je niet in de steek in deze.

anarchez | 27-07-07 | 00:06

@gentle giant 26-07-07 @ 23:58
En ik maar denken dat hun boeken al voor laaggeletterden zijn.
Dus het kan nog lager geletterd.

kuttekrap | 27-07-07 | 00:03

www.telegraaf.nl/binnenland/68085151/S...
Even begreipent lezent besig geweest. Dus het AD klopt zich op de borst en wordt op handen gedragen door hun abonnee's vanwege het plaatsen van de film.
GS wordt afgebrand, niet vanwege het plaatsen van de film, maar vanwege het feit dat in de comment's een link stond met een wat scherpere foto van paps, duidelijk dat men dus de meeste moeite heeft met de reaguurders, terug naar den ingezonden brief!

gentle giant | 26-07-07 | 23:58

100

gigi gorgonzola | 26-07-07 | 23:53

Nou, gefelisiflapstaart dan maar weer @GS.
Weer een zaak gewonnen.
Drie uit vier is geen slechte score.

kuttekrap | 26-07-07 | 23:48

Jane Doe wist dingen, dat kan niet anders.

Rabarberke | 26-07-07 | 23:33

Tja zo houdt ie wel de aandacht op dat filmpje, topadvocaat dus.

..zapper | 26-07-07 | 23:19

*bewandelT... sorry ook voor eventuele fouten die ik niet kan zien vanwege beeldscherm

joho | 26-07-07 | 23:11

@ fender5
"Als het dan een papieren tijger is die niets voorstelt, waarom dan wel van die triomfantelijke berichtgeving. Je doet toch ook niet stoer als je je buurjongetje van 4 jaar oud in elkaar hebt geslagen?"

Snap je dat dan niet??
De raad bestaat niet uit kleine buurjongetjes, maar uit gewichtig doende "wijze" mannen die denken onze internet amateurs even profi de maat te moeten nemen.

Laat ik het netjes zeggen, de Keizer heeft geen kleren aan, Geenstijl wijst erop dat zij voor lul lopen, waar PCM schrijferts diep, diep zouden buigen... maar, de raad voor de journalistiek, is dat niet een soort zelfgecreeerde Melkertbaan voor gesjeesde schrijferts?

ZSU-23-4 | 26-07-07 | 23:10

"Vader van de verdachte is vrijgesproken", nou dat is dus duidelijk: Hij is geen verdachte meer dus ja dan mag hij toch al helemaal met z'n rotkop plus naam en toenaam in beeld komen. Alleen verdachten worden in deze maatschappij namelijk beschermd tegen privacy-schendingen.

Overigens, diegene die als een overslaande plaat zit te blaten dat het ligt aan de "linkse kerk" en zijn aanhangers moet zijn oogjes toch eens open doen. Die 4 jaar Bak-Ellende die we over ons heen hebben gekregen heeft onze maatschappij niet veel welriekender gemaakt. Misschien eens een partij beginnen die de gulden middenweg bewandeld?

joho | 26-07-07 | 23:10

@Rabarberke

dat bleek zo'n ellenlang treurig kudtverhaal te zijn, dat ik afhaakte. Het laatste dat mij bereikte was dat er een beetje een relletje uitbrak rondom haar gedrag in het algemeen en mbt De Heuvel in het bijzonder. En toen had ze ineens een 'afkoelperiode' opgelegd gekregen. En dat was dat.

Daikan | 26-07-07 | 23:02

Sommige figuren vallen nu eenmaal buiten het recht. En die aso-vader is er een van.

Pimpbot | 26-07-07 | 22:59

Nicoooooo, waar ben je?

gigi gorgonzola | 26-07-07 | 22:58

Is Jane Doe verbannen? Hoezo?

Rabarberke | 26-07-07 | 22:56

Jezus zeg, wat blijven de comments achter bij dit topic. 88 as we speak. Zo zie je maar, ik denk dat het beter is dat Dijkshoorn of Kouwes hier het een en ander over gaat ratelen. En dat misschien Jane Doe, zij het goed platgespoten en onder verpleegkundige begeleiding, weer ge-unbanned wordt. Maar ja, dat hou je toch.

Daikan | 26-07-07 | 22:38

Nou lekker dan....

Danny Trubert | 26-07-07 | 22:35

GS maakt de wetten die hier gelden. Niet een of andere raad.

Boze Buur | 26-07-07 | 22:34

OT... waar blijft Dijkshoorn eigenlijk? De laatste post om 17.29 uur, zal toch niet de laatste zijn?

Triador | 26-07-07 | 22:34

gevalletje 'overruled'

Ali Bi | 26-07-07 | 22:30

www.rvdj.nl/katern/27
"Recente uitspraken", dat gaat niet lukken voor het weekend hoor!

gentle giant | 26-07-07 | 22:20

De oude media, bestaan die nog???

Herr Manus | 26-07-07 | 22:15

Hoera, hoera, hoera.. voor de nieuwe media!!!

GSpot | 26-07-07 | 22:11

Ja, genoeg geluld nu over dit non-item.
Wanneer mogen we iets roepen over kunstenaars die eerst geld hebben gekregen voor een 'kunstwerk' en nu dat 'kunstwerk' voor nix weer terugkrijgen/eisen?
ANP-bericht: De internetveiling van kunstwerken die het Rijk in het kader van de Beeldende Kunstenaars Regeling (BKR) heeft aangekocht, is uitgesteld. Het Instituut Collectie Nederland (ICN), dat de veilingen organiseert, zal de betrokken kunstenaars per brief toestemming vragen om hun werk te veilen. Mochten zij bezwaar hebben, dan krijgen ze hun werk terug.

Dat is het ICN met de Beroepsvereniging van Beeldende Kunstenaars (BBK) overeengekomen, liet de woordvoerster van het instituut donderdag weten. De vereniging had met een kort geding gedreigd, als het ICN de veilingen niet zou staken. De BKR, die in de jaren tachtig van de vorige eeuw werd afgeschaft, hield in dat kunstenaars in ruil voor een uitkering werk bij het Rijk inleverden. Veel kunstwerken kwamen in de depots van het ICN terecht. De verkoop van objecten uit vijf musea gaat gewoon door.

bortor | 26-07-07 | 22:10

Verder zorgwekkend dat internet de kant op gaat
van het tonen van 'shockerende' beelden.
Met kamervragen en rechtzaak.
Achter het veilige scherm en uitgeklooit met WoW.

De meeste reageurders zouden het waarschijnlijk
ongelooflijk goed doen bij de Padvinderij!

(Niek D. thuislaten want hij heeft de fakkeltocht
nooit goed begrepen en dergelijke kleine brandhaardjes
komen niet in de krant)
Godverdomme!
Zowaar Dr.D als ......

DocD | 26-07-07 | 22:03

@ Jan-Joris-Jaap-Joop.
dank je wel voor je waarschuwing, maar
ik heb hier toch heel vaak gelezen hoe er over mensen geschreven werd, en ik heb geen letter gelogen,je moet het zo zien,ik vind dit zelfs mijn recht.
maar hier laat ik het maar bij.

pfffpfff | 26-07-07 | 21:51

Ik ben blij dat de RvJ mijn oordeel en motivatie heeft overgenomen.

Rabarberke | 26-07-07 | 21:50

Ja, door die Rouvoet en Bakellende worden we steeds meer betutteld.
Ga zo door, Geen Stijl. Op weg naar een Nobelprijs ofzo.

Kerrie Krent | 26-07-07 | 21:47

RVJ gasten hebben wel ergens gelijk.
Want laabaar zou je in dit geval
ook makkelijk meeliften noemen.
En parasiteren is niet zo populair bij geenstijl.nl,
als de analyse juist is....

DocD | 26-07-07 | 21:47

Ik vind dat GeenStijl de "maatschappelijke aanvaardbaarheid'' overschreden heeft door Ruktor in beeld te brengen.

Karel kwakbol | 26-07-07 | 21:44

pfffpfff 26-07-07 @ 21:33

Als het jouzelf kan schaden nog meer te vertellen dan doe je het beter niet. Maar toch, als jij meer kunt vertellen over Job en zijn afwijkingen dan ben ik beslist geïnteresseerd.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 21:44

Een oom die pedofiel is,
tja... een tante die godsdienstwaanzin heeft gehad..

pfffpfff | 26-07-07 | 21:33

Wat wil je weten?
Pa is Professor, Ma heeft een Kunstgallerij in Den Haag, hebben in hun vroeger huwelijksjaren heel wat afgevochten, waar Jobje vaak tussen moest springen.
en zo kan ik boekdelen schrijven

pfffpfff | 26-07-07 | 21:31

@pfffpfff,

Ik blaas niet, er word gezegd "Vertel dan" Doe dat dan ook.
Nee i.p.d.v. vertel je dat je alles weet en iedereen kent zelfs zijn familie, maar nog steeds geen verhaal over het "hoe, waarom, achtergrond, feiten" maar ondertussen pretendeer je alles te weten.

Opnieuw dan, "zeg pfffpfff vertel eens?"

ADHDtje | 26-07-07 | 21:27

Links beschermt mij ook. Mooie samenleving.

Zo jammer! | 26-07-07 | 21:17

@ADHDtje.
Je mag gerust blazen hoor, maar ik ken ze allemaal, zijn hele familie.
doei!!

pfffpfff | 26-07-07 | 21:16

AD en dan GS...

DocD | 26-07-07 | 21:16

De volgorde was toch

DocD | 26-07-07 | 21:11

alweer champagne vanavond dus.

dr.spin007 | 26-07-07 | 20:57

Neee het is een stukje extra service van de burger naar de pliesie.
Voordeel:
-Het bewijs in beeld
-Namen
Scheelt weer boel speurneuse werk.
Geenstijl is sneller dan Pieter R de Vies.
Ik noem het community service.

FapMaster | 26-07-07 | 20:53

@ pfffpfff,

Jij weet het!
Pfff.

ADHDtje | 26-07-07 | 20:45

@gentle giant 26-07-07 @ 20:34

Fuck misschien, fotofuck? Nah

Agent327 | 26-07-07 | 20:43

die Job Knoester ...

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 20:40

pfffpfff 26-07-07 @ 20:31

Als je er over wilt vertellen dan luister ik graag!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 20:38

@ Jan-Joris-Jaap-Joop.

Geloof me.. ik kan het weten.

pfffpfff | 26-07-07 | 20:31

Tsja, al met al was het een redelijk kansloos verhaal, deze hele case. Maar leuk, dat dan weer wel.

brutus68 | 26-07-07 | 20:29

LOL De Raad van Journalistiek. Da's toch die sekte die controleert of je wel links genoeg schrijft en daarnaast De Privacy van sociopaten ala Mohammed B. bewaakt.

PreventiefRuimen | 26-07-07 | 20:24

is toch fokking niet normaal...

Cartman | 26-07-07 | 20:20

iedere week weer, eigenlijk iedere dag wel, onzinnige nederlandse belastinggeld-kostende onzin, waarom zien politici dat niet in? lezen ze geen kranten ofzo? en mensen, bedenk wel dat je niet meteen die rechtse propaganda hier moet geloven, als je ff wat googled kom je tot de zelfde conclusie, maar jullie hebben dat niet gedaan www.justfuckinggoogleit.com

Groenepuntmuts. | 26-07-07 | 20:14

-weggejorist-

wieowie | 26-07-07 | 19:52

@ nattebever 26-07-07 @ 19:34
Hoxha laat het niet bij één pizza schijnt.....

Pippo van Eenennaam | 26-07-07 | 19:51

En twee uur later hebben jullie nog steeds niet de tekst?
Zolang duurt het eten van een pizza toch niet?

nattebever | 26-07-07 | 19:34

K vin da zuh nie zo gesgovert moete worduh, tzijn ook maa mensuh met un sosiaale agterstant.
Jammer dat ik niet mag schrijven "neqschot voor dat soort tuig" anders had ik dat vast wel geschreven, maar het mag niet omdat het niet fatsoenlijk is, dus doe ik dat ook niet.

ADHDtje | 26-07-07 | 19:31

Heel goed, GS is die pijprokende mongeaulen te slim af. Zo hoort dat. Wat heeft die pijprokende mongeaul trouwens een baardgroei zeg. Krijg ik dat ook als ik pijp ga roken?

Megazand | 26-07-07 | 19:28

Sorry maar wat een geblaat zeg van GS. Volgens mij hebben ze wel degelijk in de piepzak gezeten, en nu het anders uitpakt lopen ze potsierlijk te zwaaien met hun grote triomf. Kent u die oude NL tv-serie "Fort Alpha"? U weet wel, over die 4 haveau'ers die ook bij iedere portie onterecht strafwerk de school gingen bezetten en met spandoeken gingen behangen. Zo'n gevoel dus heb ik erbij. Ofzo. Maar evengoed gefeliciteerd, en dat alle obstinate paupers een vernederende bestraffing mogen ondergaan.

Daikan | 26-07-07 | 19:27

Die raad zit vol met linkse babyboomers. Als je tijdens hun studiejaren als student van de school voor journalistiek niet extreem linkse 'schotschriften' schreef, dan kreeg je een 1 en werd je direct van school getrapt omdat je niet 'krities' genoeg was.

Kees3382 | 26-07-07 | 19:20

Is er al een comissie voor stop al die domme commissies en raden? Zoniet dan richt ik hem (of is het haar??) bij deze op!

Agent327 | 26-07-07 | 19:19

Is er al een datum geprikt voor de busreis naar de rechtzaal?

Lobo | 26-07-07 | 19:19

Lekker recent ook die "Recente Uitspraken" op de pagina van de Raad voor de Journalistiek. De laatste dateert van 4 juni.
2007 dat dan weer wel. Opmakers.

DrogePoepSteek | 26-07-07 | 19:18

Wat zegt de commissie gelijke behandeling mediaraad (net zelf opgericht) hierover? Ik denk dat de commissie gelijke behandeling mediaraad wel iets ziet zitten in het doodsteken van de dader en medeplichtige, omdat het anders zo lullig is voor het dode slachtoffer.

Mokum Kosher | 26-07-07 | 19:06

Jan-Joris-Jaap-Joop 26-07-07 @ 19:00

Ik wil je niet direct voor l*l zetten maar "schoonvoog" doet wel heel erg pijn aan mn eaugen

Captain Orange | 26-07-07 | 19:05

... en dat was kort voordat hij het mes schoonvoog en verstopte.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 19:00

Agent327 26-07-07 @ 18:50

Het slachtoffer Papa Trubert roept zelfs de stervende dader iets na als: "Ik hoop dat je deadgaat!"

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 18:59

Wacht even, die vader is vrij gesproken wegens gebrek aan bewijs?? Was het niet strafbaar om iemand in nood niet te helpen? Het slachtoffer ziet er toch echt uit alsof hij in nood c.q. levensgevaar verkeerd (wat dus ook zo is aangezien hij overlijd aan de steek wonden door zijn zoon toegebracht). Gebrek aan bewijs? Eerder medeplichtig aan moord/doodslag.

Agent327 | 26-07-07 | 18:50

-edit: offtopic-

derkcs | 26-07-07 | 18:50

pfffpfff 26-07-07 @ 18:39

Welnee Job heeft gewoon last van zijn voornaam.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 18:49

Knoester komt graag op voor tbs klanten, en aso's.
Heeft te maken met zijn eigen achtergrond.

pfffpfff | 26-07-07 | 18:39

En hoe zou bijvoorbeeld 010 zich momenteel verhouden tot New York qua misdaadindex? Of Den Helder of Geleen? Zou Thijs de Poedel dat ook weten?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 18:31

Thijs de Poedel 26-07-07 @ 17:54
Volgens mij wonen in NYC wel wat meer mensen dan 8.100.000

Tomatenketchup | 26-07-07 | 18:25

De Raad voor de journalistiek... laat me niet lachen. Uberhaupt lachwekkend dat GS reageert op die lullo's uit het linkse riool

Captain Orange | 26-07-07 | 18:24

pffft, niet eens een topic waard zo'n uitspraak, hoe zit het met de update van Kimmetje?

sjaakdeslinksesul | 26-07-07 | 18:21

Thijs de Poedel 26-07-07 @ 17:54
*Mooi, New York is misdaadvrij?*

Thijssie toch! Waar schreef ik dat dan? Of is lui woorden in de mond leggen gelijk gelijkkrijgen volgens jou?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 18:21

voor een 'en' komt nooit een komma.

Maar verders, ik ben benieuwd!

Reez | 26-07-07 | 18:21

Faxen is zeau 1999, staat het reeds op de telex?

Achiel | 26-07-07 | 18:04

Gefeliciteerd, GeenStijl. En laat ze maar komen met een rechtzaak! De overschrijding maatschappelijke aanvaardbaarheid wordt meestal gepleegd door daders van een misdrijf. En niet door degenen die daar over berichten of beelden van laten zien.

Elisabeth2 | 26-07-07 | 18:04

Wie financiert eigenlijk dat pseudo-instituut? Er moet zeker weer van onze belastingcenten een clubje oud-PvdA'ers aan het werk(kuch) gehouden worden.

Opheffen die handel.

tomba | 26-07-07 | 17:58

Thijs de Poedel 26-07-07 @ 17:54

Ja, hé. Kom. Er moet toch wel iets zijn om de linkse kerk de schuld van te kunnen geven?

Harige Bangmaker | 26-07-07 | 17:56

@fender05 26-07-07 @ 17:52
Dat wilde ik ook net zeggen.
wat een euforie over een uitspraak van een instantie die je in een open brief de grond inboort. Dan heeft Hoxha en college zich toch stiekem zorgen gemaakt en het dun in de broek gedaan.

De Intrigant | 26-07-07 | 17:55

c u in court

haasje over | 26-07-07 | 17:55

@jan joris jaap joop. Mooi, New York is misdaadvrij? Waar haal je dat vandaan? In New York City werden in 2006 ruim 500 mensen vermoord op een bevolking van 8,1 miljoen. In Nederland 165 moorden op een bevolking van ruim 16 miljoen. Kortom kletskoek.

Thijs de Poedel | 26-07-07 | 17:54

"We do not negiotiadelee!"

Maar goed, eind goed...

Vermaledijde | 26-07-07 | 17:54

Is dat een pica van Fred van der Wal? Kiek maar uit, dadelijk heb je een schadeclaim Hox.

Conan de Rabarber | 26-07-07 | 17:53

Als het dan een papieren tijger is die niets voorstelt, waarom dan wel van die triomfantelijke berichtgeving. Je doet toch ook niet stoer als je je buurjongetje van 4 jaar oud in elkaar hebt geslagen?

fender05 | 26-07-07 | 17:52

waddis 26-07-07 @ 17:48

Zeur niet zo. De media heeft... Een aantal hebben... Bla bla.

"Het draait om de inhoud, Mijnheer waddis!"

Harige Bangmaker | 26-07-07 | 17:50

Juist, resistance is futile
Adjust of ga deaud

Tobi | 26-07-07 | 17:49

Thijs de Poedel 26-07-07 @ 17:41

Je moet de azijnbode in een vorm van ontkenning lezen. Alles wat daar staat, moet je omdraaien en je komt dicht bij de waarheid.

Harige Bangmaker | 26-07-07 | 17:49

media HEBBEN...

waddis | 26-07-07 | 17:48

Haha, ik zie het nu ook staan op rtltext :D

RTLNieuws | 26-07-07 | 17:46

En de RFR (Raad van Frequente Reaguurders) besluit dat het filmpje wel mag blijven staan.

Ga eerst maar 's een echte opleiding in plaats van zo'n HBO-schrijfopleiding Journalistiek ergens in 030.

Gain Style | 26-07-07 | 17:44

hijs de Poedel 26-07-07 @ 17:41
Ja, en wie heeft er nou gelijk? Ik zou nou ook graag de uitspraak zelf willen zien.

Tomatenketchup | 26-07-07 | 17:43

Mooi! De tijd dat daders per definitie als slachtoffers werden weggezet lijkt definitief voorbij.

Aanhangers van de linkse kerk zouden beter ook eens voorbeeld nemen aan New York. In tien jaar tijd veranderde die stad van één van de allergevaarlijkste grote steden ter wereld in één van de allerveiligste grote steden ter wereld. En dat is heus niet zo gekomen omdat men lief deed en begrip toonde voor misdadigers en ander gespuis.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-07-07 | 17:40

Als ik met een paar lamme conculega's uit mijn branche zo'n clubje ga opzetten en vervolgens anderen terecht ga wijzen dan wordt ik waaaaaanzinnig uitgelachen...
Hoe kan die raad bestaan?!? En waarom lachen alleen de reaguurders hierom?

Pippo van Eenennaam | 26-07-07 | 17:40

Hoppa. Weer een sloot belastinggeld naar de klote voor een onzinnige rechtszaak. Goedzo Nederland!

Horsedick | 26-07-07 | 17:37

De advocaat van de vader, Job Knoester, diende hierop vier klachten in bij de RvJ, maar werd in slechts één geval in het gelijk gesteld.
´
Dus niet op alle punten het gelijk aan GS´zijde... maar 3 van de 4 is ook een ruime voldoende.

Sven31 | 26-07-07 | 17:37

En daar hadden ze nou zo lang voor nodig? Dat had ik ze gelijk wel kunnen vertellen.

Tomatenketchup | 26-07-07 | 17:34

Dreamweaver hapert?

Leipe strontvlieg | 26-07-07 | 17:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken