Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lokagentes tegen sissende hangjeugd

say psst one more time MTF! Geniaal initiatief in Rotterdam. In de strijd tegen sissende capuchonmannetjes heeft de politiek aldaar besloten het ultieme geheime wapen in te zetten. Geen theekransje dit keer. Ook geen jeugdhonk erbij. Zelfs geen snoepreisjes naar Casablanca. De psst-he-meisje-roepers worden binnenkort in de gaten gehouden door undercover lokagentes! Niks ongestoord alles met een voorbips terroriseren en daarna schijnheilig muurtjehangen als de pliesie haar rondje doet. Maar gewoon snoeihard g3pw0n3d worden door neppe Hollandse hoeren! Geyle blonde kontdswingers met een licence to kill. Schijnbaar nietsvermoedend flaneren de Heldinnen in lage truitjes en korte rokjes door de Rotterdamse straten. Onbevreesd. Triggerhappy en tjokvol gevoelens van revanche. Een geluidje van ontsnappend lucht en gelijk: CLICK BOEM HEADSHOT!

Reaguursels

Inloggen

dat 'ze' hoer... ff een verbetering aangebracht

halland | 12-07-07 | 16:26

Ergelijker zijn die grieten die vrijwillig omgaan met die 'geitenduwers'
Om later op TV te gaan zitten zeiken dat hoer zijn 'geweest'
Het waren bij voorbaat al hoeren!
Brandmerken! zodat geen Hollandse man daar nog instinkt.

halland | 12-07-07 | 16:25

Nou eens kijken hoe snel de eerste verkracht wordt ^o)

Liroy | 12-07-07 | 15:46

als de agentes er zo bij liepen zou wel een heel ander straat beeld geven riep er gelijk niemand meer om meer blauw op straat maar om blood op straat

p-aard | 12-07-07 | 15:38

hangjongeren worden wel een beetje zwart gemaakt hiero... terwijl er ook blanke aardige jonge mannen tussen zitten :) niet mee eens ? sterf kaal(K)

regenfrakske | 12-07-07 | 15:29

Knap, zo een artikel schrijven zonder de afkomst van de heldhaftige import maatschappij-vernueckertjes te noemen.

Struisvogels!

kolonel-knalpiemel | 12-07-07 | 13:30

PLannen genoeg maar doen is dan weer 6 comissies verder.........helemaal als er Finnen bij betrokken zijn...........voor je het weet ben je racist en dat willen we toch niet?

bloke | 12-07-07 | 09:39

@ Zo jammer! 11-07-07 @ 22:21
Mensen die blijven hangen in de middeleeuwen qua gedachtengoed zullen een beetje vreemd reageren op de maatschappij zoals hij nu is en het soort uitwassen creeeren waar we nu mee te maken hebben.
-
Dus? DUS zijn dit soort initiatieven nodig om het probleem te handhaven en moet de geleidelijke integratie van deze bevolkingsgroep het probleem structureel oplossen.

.KicksAss | 12-07-07 | 08:53

tja wordt men eindelijk wakker dan onze minder opgeleide en uit een achterlijk gebied opgegroeide medemens nog niet zo ge-emancipeerd is en om zijn eigen positie als man wil beschermen door de medevrouw te intimideren? dit gebeurde al binnen het eigen gezin en nu dus kennelijk op de openbare straat naar onbekende vrouwen toe.

dit soort mislukte mannetjes kunnen alleen maar overleven door hun terreur over anderen uit te zaaien, immers zij zijn zelf geindoctrineerd met een terreur dat de islam heet.

ik durf te wedden als dit soort lui hun gevoelens een niet zo zouden onderdrukken en hun werkelijke gevoelens zouden uitspreken dat er een tranendal volgt van opgekropte emotie. maar hun cultuur weerhoudt hen hiervan, tja en in Nederland zijn we van mening dat we elkaars cultuur moeten respecteren hoe inferieur die andere cultuur ook mogen zijn (hoewel, wat vinden we nou van kannibalisme?)

naast deze lok-dames wens ik ook castreer-dames aan te stellen om dit soort gezwellen eens en voor altijd op te lossen.

dank u!

Patrick Zweedsey | 12-07-07 | 08:46

Die marokannen kokketeren voortdurend met hun onvermogen om wat van hun leven te maken. Dan zie ik ze lopen en dan valt me op wat een woeste agressieve koppen ze hebben (terwijl ze nog niet eens boos kijken) en dan komt er even later een gezonde blonde hollandse jongen met zijn vriendinnetje met rode wangetjes voorbij en dan denk ik: Dat gaat noooooooooit werken.

bidlip | 12-07-07 | 08:30

Blijft toch symptoombestrijding... De behoefte tot dergelijk gedrag moet niet alleen worden verminderd door straf. Opvoeding! Ouders doe er wat aan!

Leiphuizen | 12-07-07 | 07:16

En wat roepen we dan naar de onderkoffer pliesiemodel...
EEEEY MIEGERT

HoiIkBenBoy | 12-07-07 | 03:53

Ze zijn ook niet slim, die hangers. Verpesten het voor de Finnen die het wel goed bedoelen, nogal. En zichzelf uiteindelijk. En dat omdat ze te stom zijn. Uitzetten de hufters, voordat ze hun volk nog meer te schande maken en het voor de meute verpest.

Stradorvski | 12-07-07 | 02:47

En uiteraard wordt er een BEKEURING uitgeschreven...

Er is dus WEER een methode om het quota te halen.. nou ja,,,, als je het er toch over hebt, wellicht kunnen ze lekker parkeerwachters nemen... of vrouwelijke verkeersagenten. geen "twee wielen op de stoep" bonnetje, maar een lekkere "beledigings bon"... alles voor het quota

Goudkaart | 12-07-07 | 01:35

Alle turken terug naar Marokko!

Anaalfabeet | 12-07-07 | 00:45

-weggejorist-

cor taxi | 12-07-07 | 00:41

de Rotterdamse gemeenteraad, willen dit naar aanleiding van de mishandeling van twee tienermeisjes afgelopen zaterdagnacht door een groepje finnen op het Stadhuisplein in het centrum van Rotterdam.

Ik geloof er niets van!

Weatherman | 12-07-07 | 00:35

Zoals met alles in Nederland: de politici dweilen liever, i.p.v. de kraan dicht draaien.

Nappert | 11-07-07 | 23:26

Lijkt me echt super geyl om door zo'n wijf in de boeien geslagen te worden! fapfapfap!

Hobbykip | 11-07-07 | 23:21

Sissende binnenbandjes moet je onder water houden en daar waar er bubbeltjes uitkomen = dichtplakken. Dan kunnen de lokagenten (m/v) zich bezighouden met andere Politietaken

Lineau | 11-07-07 | 23:19

In Reno hanteren ze dit al heel lang

firecow | 11-07-07 | 23:15

Klinkt goed. Hoewel ik weer twijfels krijg als de PVDA zich ermee bemoeit. Die willen nogal eens grote woorden spreken en dan de boel vertragen. Die gasten verstaan maar één aanpak: op de huid zitten en als ze er omvragen meteen van de straat halen.

nadenkeniseenkunst | 11-07-07 | 23:09

Strak plan, werd tijd ook.

Kyokushinkai | 11-07-07 | 22:39

.KicksAss 11-07-07 @ 21:33
Dus?

Zo jammer! | 11-07-07 | 22:21

@ Sikkeneur 11-07-07 @ 21:21
Er werkt bij ons op de zaak een prachtig Turks meisje, geen doekje op d'r hoofd niks. Ze is niet vies van jongens, MAAR geen seks voor het huwelijk anders ben je een hoer en word je door je familie verstoten of zelfs koud gemaakt. Kijk, bij ons is dat middeleeuwse beeld al lang uit de tijd, mensen leven langer, trouwen pas veel later als ze zeker van hun relatie zijn etc. Maar deze mensen zijn blijven hangen in de fucking dark ages om het even droogjes te stellen.

.KicksAss | 11-07-07 | 21:33

.KicksAss 11-07-07 @ 20:46
Je opa was een wijs man!

Hoe zuidelijker je komt, zie je dat een testosterongehalte zich omzet in een stijgende vorm van machogedrag. Zal wel liggen aan de mate dat sommige religies allerlei beperkingen oplegt aan vrome mannen en vrouwen op relationeel gebied.
Wat hier of in een ander draadje al werd geopperd, als die jongens niet zo seksueel gefrustreerd zouden zijn, ze ws ander gedrag zouden gaan vertonen.

Sikkeneur | 11-07-07 | 21:21

@ technosoof 20.39;
Nog sterker, men heeft de Nederlandse cultuur, geschiedenis en het onderwijs laten degeneren om dat gelijkheidsprincipe maar te kunnen toepassen.
Zelfs positieve discriminatie, wat verboden moet zijn omdat tegelijkertijd andere groepen worden benadeeld , neemt niet weg dat de multiculellende niet meer gepruimd wordt.
Hoogste tijd voor remigratie voordat ons land nog verder verkwanseld wordt.

The eimer | 11-07-07 | 20:48

@ Sikkeneur 11-07-07 @ 20:33
Dit vergeet ik nog te zeggen, de reden waarom ik op dit punt ben gekomen. Ik werk al jaren in de Haagse Transvaal-wijk in een winkel, dan is het of sterk in je schoenen staan of er niet meer komen.
-
En als ik een ding heb geleerd is dat je met de cultuur die die mensen nimmer en nooit aan de kant moet gaan, want op dat moment weten ze dat ze gewonnen hebben. Het is een macho en macht cultuur met barbaarse trekjes, en zoals mijn opa altijd zei: vuur moet je met vuur bestrijden als het water het niet meer blussen kan.

.KicksAss | 11-07-07 | 20:46

@ Sikkeneur 11-07-07 @ 20:33
Laatst was ik met m'n moeder in de stad, ze zegt wat tegen iemand die bijna op onze rijdt. Stapt een gozer van een jaar of 20 uit, begint haar uit te schelden voor hoer. Zat nog iemand in de auto, nou ik ben er toch echt heen gelopen en toch echt even op prehistorische wijze het conflict opgelost, nummer twee blijf maar staan toen enkele omstanders zeiden dat ie zich er maar beter buiten kon houden. Zeg wat je wilt van de oer-Rotterdammers die s'lands campings bevolken, maar cojones hebben ze nog wel in tegenstelling tot de meeste van ons.
-
Tuurlijk, dit is geheel tegen mijn principes, maar ergens houd het op. En dit was voor mij nou een keer gewoon de grens.
-
En ja, ik heb ook wel eens een keertje keihard naar de auto moeten rennen. Hoort erbij, maar ik ga er niet meer voor aan de kant.

.KicksAss | 11-07-07 | 20:43

Halverwege de vorige eeuw vond de stelling ingang, dat alle mensen gelijk zijn.
Dit is incorrect, maar alle mensen moeten gelijke kansen krijgen onafhankelijk van ras geloof en alle andere criteria. Iedereen heeft in Nederland toegang tot onderwijs en recht op inkomen, ook de geïmmigreerde Moslims.
Als een grote groep van immigranten, deze kansen verkwanseld komt de eigen verantwoordelijkheid naar voren,dit in tegenstelling tot wat de P.v.d.A- en de Groenlinks -Moslims ons willen aanpraten.
De autochtone Nederlanders hebben hun verantwoordelijkheid getoond en hoeven geen enkel begrip te tonen voor deze individuen.
Gewoon als ongewenst beschouwen en met alle mogelijke middelen de burgers beschermen en vervolgens deze individuen uit onze maatschappij verwijderen.
Tenslotte hebben ze meestal een dubbel paspoort en passen beter in de moslimcultuur.

technosoof | 11-07-07 | 20:39

.KicksAss 11-07-07 @ 20:16
Ik ben niet het type dat zijn leven op het spel zet om randdebielen weerstand te gaan bieden. Want kom je die knaapjes alleen tegen kruipen ze voor je. Ja meneer, nee meneer! Dus ik wacht meestal op dat soort momenten.
Ik ken dat gevoel wel, als je zo'n encounter hebt gehad, thuis komen en barstens vol woede fantaseren wat je met die ellendelingen had willen doen.

Sikkeneur | 11-07-07 | 20:33

@ Kicks Ass 20.27:
Dan is het te hopen dat welke regering er ook zit niet die ernstige signalen uit de samenleving aan zijn laars lapt.
Want dan bepalen wij wel welke regering wel naar ons luisterd.
En dan ga ik er wel van uit dat de tijd van politieke tegenstanders dood laten schieten voorbij is. Zoniet,dan hebben we weer pech gehad.

The eimer | 11-07-07 | 20:33

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Mag hopen dat het zover als in het laatste dozijn posts beschreven nooit komt.

.KicksAss | 11-07-07 | 20:27

@ Kicks Ass 20.09:
Toegegeven dat zijn stijl onconventioneel is, maar het het is verdomd effectief.
Dat pappen en paphoudsysteem klapt toch vroeg of laat en volgens vele is een burgeroorlog toch onvermijdelijk. Daar staat de niet inpasbare islam borg voor.
Ook je wanhopige pleidooi dat die,,jongeren,, zich nu eens normaal moeten gaan gedragen is veelbetekend. Zolang ze hier door links als slachtoffers en dus zielig zijn beschouwd is dweilen met de kraan open.
Voorlopig vindt ene Rouwvoet met zijn plannetje om gezinnnen met kinderen te volgen zelfs weerstand in eigen refokring.
Die vinden dat hij zich maar op allochtonen moet richten en normaal levende Nederlanders met rust moet laten.

The eimer | 11-07-07 | 20:20

@ Sikkeneur 11-07-07 @ 20:12
Ik ga liever dood dan voor dat tuig aan de kant te gaan, domme instelling ik weet het. Maar voor mij is de grens getrokken. En wat ik niet win met m'n handen los ik desnoods op met een stuk hout, de auto of een steen. Maar ik ga niet meer aan de kant, een keer heb ik dat gedaan en schaam me er nu nog voor.

.KicksAss | 11-07-07 | 20:16

de grote Anti 11-07-07 @ 19:31
Precies, het is het laffe groepsgedrag waar je het als individu tegen aflegt.
De meeste mensen lopen gewoon door, wat dan ook weer groepsgedrag is.
Horen, zien & zwijgen, behalve veilig thuis, achter de pc of op familie- en feestavonden leeglopen op wat er allemaal niet deugt.
Ik ben er net zo een, liever blode Jan, dan dode Jan.

Daarom chapeau voor dit initiatief, nu afwachten wat het oplevert.

Sikkeneur | 11-07-07 | 20:12

@ The eimer 11-07-07 @ 20:02
Weet je wat het is, Wilders polariseert de boel alleen maar z'n ideeen zijn niet verkeerd maar de manier waarop hij ze brengt veroorzaakt vroeg of laat nog eens een burgeroorlog.
-
@ de grote Anti 11-07-07 @ 19:31
Wat betreft die groepsmentaliteit, al zijn ze met 5 man en jij in je eentje met een ploertendooier zien ze niks in je. Maar ja dan kom je weer bij die geweldsgrens, als iemand het toch probeert sla je dan? Een goeie tik en je slaat iemand letterlijk alle lampjes uit. Maar dan kom je er wel ongeschonden uit, om vervolgens juridisch uitgemoord te worden door de Nederlandse justitie.
-
Maar ik kan niet anders dan tot de eindconclusie komen dat er nu een grens getrokken moet worden, het gedonder moet ophouden die jongeren moeten zich enigzins normaal gaan gedragen. Zo niet, dan word onze samenleving alsmaar onveiliger, geweldadiger, intoleranter ga zo maar door. En dat willen we allemaal niet, zelfs de kansenjongeren niet. Het zal niet in twee jaar zover komen, maar in tien jaar. En dan, pliesiestaat? Concealed carry vergunningen zoals in de States? Organisaties als de Klan? De Nederlandse variant van de NRA? Don't be surprised, it's closer than we think.

.KicksAss | 11-07-07 | 20:09

@ Cookie v. eigen deeg 11-07-07 @ 16:10
Ja ik heb een leuke vriendin dus ik mag ook niet klagen schat ;-)
-
@ ShadowBMX 11-07-07 @ 16:11
Herformuleer?
-
Wat betreft de kansenjongeren, zolang de straffen flut blijven is het resultaat van de aanpak ook flut. Maar de achterliggende gedachte is niet slecht.

.KicksAss | 11-07-07 | 20:04

@ de grote anti 19.31;
Ha,ha, ja, in dat dat geval, en natuurlijk heb je gelijk dat dit tuig van alle kanten kan komen, gebruiken we andere middelen.
En zolang het niet meer zijn dan twaalf zijn, dan red ik me wel.
Overigens zal het nu wel duidelijk zijn dat die volksgroep hier niets heeft te zoeken. 3/4 vandie lui leven van een uitkering en 60.000 van hun kansloze en gevaarlijke kinderen komen jaarlijks vroegtijdig van hun scholen.
Dat zijn er nu inmiddels zo,n 200.000. Tel uit je winst.
We kunnen natuurlijk nog wel een jaar of 25 onze gal spuwen op G.S. en er zinloos geld in pompen in god weet wat voor subsidies om ze civiliseren,
maar dat lost niets op.
Het wachten is dus op Wilders om dat op te lossen.
Er zit niets anders op, vrees ik.

The eimer | 11-07-07 | 20:02

@The eimer @19:13
.
Maar serieus,lol.. Ook al ben je 3 meter lang en weeg je 192 zwaar.Als je alleen bent,en je was net bezig een kraanvogeltje te vouwen van zo'n mannetje.. zou het kunnen dat je vanachter ineens een schroevendraaier in je rug gestoken krijgt.Net wanneer je de tweede aan het positioneren bent met zijn open mond over de stoeprand,zou het kunnen dat er weer vanachter een baksteen op je hoofd landt.. en ga zo maar door,net zolang tot jij op de grond ligt.Daarom,ik heb een grafhekel aan dat groepsgedrag.Dat apen gedrag.

de grote Anti | 11-07-07 | 19:31

@ leo de pejo 17.13:
Je nu echt wel een zeer grote fout.
Wel eens een hollandse bouwvakker een vrouw horen uitschelden voor hoer?
Die zijn echt wel tot alles in staat, maar zichzelf verlagen tot dat peil is not done, maatje.
Wel een beetje oppassen dat je Nederlanders op het niveau plaatst als niet- nederlanders!

The eimer | 11-07-07 | 19:25

@ de grote anti 18.49 :
Toch Lijkt het me wel wat om met een witblonde pruik en hoge hakken dat tuig uit te lokken. Maar ik vrees dat mijn 2 meter en 128 kilo geen anleiding zal zijn om mij voor hoer uit te maken.
Mocht er toch 1 het lef hebben dat te doen, wat ik natuurlijk betwijfel, dan volgt er er automatisch een barbeqeu bovenop de tramlijn- boven leidingen.
Alleen hoop ik niet dat er veel gegil aan te pas komt, want dat blijft zo,n tijd bij je hangen, zegt men.

The eimer | 11-07-07 | 19:13

laat ze langs een bouw lopen kunnen ze iedereen arresteren

lepson | 11-07-07 | 19:10

-weggejorist-

Robinh0 | 11-07-07 | 18:50

Het gaat hier in 0031 gewoon een soort Z-Afrika worden..(ja van NA de afschaffing van apartheid).Het tuig daar kijkt ook wel uit dat ze niet (teveel) met de pliessie rommelen,maar burgers krijgen de volle laag.En net als daar is het tuig nooit alleen en altijd op straat.. Anti zegt:Daden van agressie tegen normale burgers belonen met lijfstraffen,in het openbaar.Want de bavianen kunnen wel denken 'watnou,ies gewoon een gevecht',maar normale burgers hebben vaak wel wat beters te doen dan de hele tijd te (moeten) testen wie er sterker is.

de grote Anti | 11-07-07 | 18:49

politie ?!?! Dat zijn toch die laffe honden ?

dwARSCHbalk | 11-07-07 | 18:45

Beter om werkstudentes in huren, als lokdozen. Politie heeft kantinefiguren.

Bejaarde1951 | 11-07-07 | 18:39

@Don Quichote 11-07-07 @ 17:30
Sssssst!

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 17:46

Shalome 11-07-07 @ 17:18

Je hoeft mij niets te vertellen over hun houding tegenover vrouwen. Een kennis van mij is door hun in het gezicht gespuugd alleen maar omdat ze voorbij fietste. Bij het station zie ik onze "Berbervrienden" vaak rondhangen en als er een vrouw passeert dan spugen ze nog even vlak voor hun voeten als een vorm van vernedering. Pure frustatie van die naffers want een lekkere Hollandse meid zullen ze nooit krijgen, ze weten ook wel dat ze uiteindelijk worden uitgehuwelijkt aan zo'n gesluierde, analfabete, met henna tattoes overladen geitenhoedster uit het geboortedorp van hun vader.

leo de pejo | 11-07-07 | 17:42

Zitten hier ook lok-reaguurders?

Don Quichote | 11-07-07 | 17:30

"Eerder werden in Rotterdam schaars geklede agentes in burger ingezet als lokhoeren"

Ik wil pica's !!!

Willianus Wortelus | 11-07-07 | 17:27

leo de pejo 11-07-07 @ 17:13

Jij wou onze goedgemutste, grappige (en werkende) Nederlanders toch niet vergelijken met die door seks geobsedeerde inteelt-Riffijnen he? Man, ik heb al drie keer klappen gehad alleen al omdat ik ze negeerde. Want volgens hun logica is het mijn schuld dat zij door mij opgewonden raken, dus die schuld moet ik inlossen.
Dude, je hebt geen flauw idee hoe verknipt die gasten in hun kop zijn. (Ik blijf ze gast noemen, want het gaat steeds meer de kant op dat ze het hier voorgoed hebben verbruid).

Shalome | 11-07-07 | 17:18

Nou dan mogen glazenwassers, bouwvakkers op steigers en stratenmakers ook wel uitkijken. Want zij fluiten ook naar alles wat een kut heeft en maken ook de (on)nodige grove opmerkingen. En wat te denken van vrachtwagenchauffeurs die in de binnensteden toeteren naar alles van het vrouwelijk geslacht. Dat wordt cashen voor de hermandad.

leo de pejo | 11-07-07 | 17:13

Waarom eigenlijk geen honden inzetten, die vals worden zodra zij psss,pssst
horen?

mark twain | 11-07-07 | 17:10

Kunnen we daar niet die PETA meisjes voor inzetten? Die weten toch niet waar ze mee bezig zijn.

Tjoep over the hills | 11-07-07 | 17:04

@J.B. van Heutsz 11-07-07 @ 16:49 het gedeelte van hun aanhang dat bestaat uit (al dan niet allochtone) paupers zijn ze aan het kwijtraken/afstoten maar daar komt andere aanhang voor in de plaats. Voor zover ik het kan zien richten ze zich geleidelijk op de middeninkomens en ingeburgerde allochtonen. Zoals ik.

poppermotje | 11-07-07 | 16:54

@Pauperheaumeau 11-07-07 @ 16:24 voor de ogen van hun vrienden opgepakt worden door een blondje is vast niet status verhogend.

poppermotje | 11-07-07 | 16:51

@poppermotje 11-07-07 @ 16:46

Een zig-zag koers, ze zijn duidelijk de weg kwijt. En raken op deze wijze ook nog eens gedeelten van de allochtoonse aanhang kwijt. Prima toch?

J.B. van Heutsz | 11-07-07 | 16:49

@die hofstadtgruppe 11-07-07 @ 15:35 vergeet even alles wat je denkt te weten over de PvdA en kijk dan nog eens naar de koers die ze de laatste tijd varen.

poppermotje | 11-07-07 | 16:46

Driehonderd Sharon Dijksma's tegelijk naar een groepje leipe mocro flava's laten sissen. Lopen Appie, Mo en Joessoef nietsvermoedend op het Stadhuisplein: PSSSSSSSSSST! Klodders snot en spuug in hun nek. Moet je opletten hoe ze rennen voor hun leven.

Murdockyoufool | 11-07-07 | 16:41

@mark twain 11-07-07 @ 16:38

Daar zitten ze vaak al. Het wordt dan een familie reunie.

J.B. van Heutsz | 11-07-07 | 16:40

J.B. van Heutz 11-07-07 @ 16:30

Beter lijkt mij dat die ouders verplicht worden hun kroost iedere dag in de
gevangenis op te zoeken.

mark twain | 11-07-07 | 16:38

ach ja juridisch.... als lok agentes zich niet voor doen als agentes... kan het nog een leuk spelletje worden van "belediging van ambtenaar in functie" wel of niet duidelijk... dhr. G. Spong, kom er maar in!!!

Peking Eend | 11-07-07 | 16:38

@ShadowBMX 11-07-07 @ 16:31
Wordt het hier net zo rustig als in noord afrika.

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 16:36

"Toen Moes, de Limburgse Nedernaffer, vorige week een dame op het CS te Rotterdam aansprak om de weg te vragen werd hij opnieuw verlost van een deel van zijn basispakket-gebit. Haar potige sjaperoon bleek kordaat in zijn optreden.

Arme Moes was de week daarvoor reeds gaan s(l)issen toen hij zijn voortanden moest ruilen voor het geven van het ongevraagde advies aan twee shagreaukende tuinbroeklellen hun koffers dicht te ritsen te Schiphol."


Extragratis advies: Denk verder dan je hoofd plat is alvorens goed te willen doen Moes. Je broeders (be)vestigen continu hun slechte naam!

widtvoet | 11-07-07 | 16:34

We kunnen ook, zoals daar bij het jatten de klauw afgehakt wordt, de lippen of tong eruit snijden... Wat zal dat een rust geven zeg! :D

ShadowBMX | 11-07-07 | 16:31

De juiste straf voor dit soort types is ze verplicht een taakstraf in de moskee te laten uitvoeren. Alle moslim familieleden en kennissen zien dan dat er een boefje een straf uitvoert. In die kringen is dat zeer schandelijk en wordt de goede naam en eer van de familie van het boefje aangetast. Je zult zien dat de problemen dan wel door de ouders van de kudtkinderen worden opgelost.

J.B. van Heutsz | 11-07-07 | 16:30

@ mark twain 11-07-07 @ 16:28

Tijdens een flinks noord-ooster wind (minimaal 8-9 beaufort) de Noordzee over zwemmen lijkt me ook een mooie.

ShadowBMX | 11-07-07 | 16:29

En nu nog een leuke alternatieve straf er bij bedenken. Wat dacht u van zes
maanden lang verplicht dagelijks gedurende acht uur ppss -- ppss te roepen,
maar dan wel tegen elkaar en in een zesmans cel.

mark twain | 11-07-07 | 16:28

@Biels 11-07-07 @ 16:25
Mag ik zeggen dat ik u bewonder om uw uitdrukkingsvaardigheid?

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 16:27

Met de juiste deospray??

Bom Chicka Wah Wah

Biels | 11-07-07 | 16:25

Jongens & meisjes,

Ben het eens met het feit dat het idee goed klinkt. Maar het leidt totaal nergens toe aangezien dit schorem er met een flut strafje van afkomt (zoals we gewend zijn in dit kikkerlandje) Vaak wordt het nog erger nadat ze even in de cel hebben gezeten.
Voor dit soort mannetje bestaat maar 1 oplossing: ze aanmerkelijk harder aanpakken dan dat ze thuis al worden aangepakt. Dat betekent dus het licht uit de ogen rammen met een loden pijp.

Sorry voor mijn gechargeerde opmerking. Maar ik heb een grondige pesthekel aan dit soort mennekes.

Pauperheaumeau | 11-07-07 | 16:24

@ShadowBMX 11-07-07 @ 16:16
Zo iets, gesponsord door enkele bierfabrikanten. Kost een paar jaar en een paar centen, maar dan heb je ook wat (de moeite van het nafluiten zeer waard)

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 16:19

Kijk, da's eens wat anders dan de mieterige Amsterdamse aanpak. Sissen: goedverdoemme slissen!

Murdockyoufool | 11-07-07 | 16:16

@ Cookie v. eigen deeg 11-07-07 @ 16:10

Hey! Jij ook al een goddelijk lichaam? Welke heb jij?

Ik heb Boeddha! ;)

ShadowBMX | 11-07-07 | 16:16

@Cookie v. eigen deeg 11-07-07 @ 16:10

Toch een beetje oppassen als u 's avonds door de Reguliersdwarsstraat loopt, lijkt mij.

J.B. van Heutsz | 11-07-07 | 16:15

doe die jongeren waar voor hun naam.
hangen !! die hang-jongeren

eureka | 11-07-07 | 16:12

kutvolk gewoon afvoeren naar land van herkomst

De Schaapherder | 11-07-07 | 16:12

@ .KicksAss 11-07-07 @ 15:58

Als je daar dan staat met die kansenjongeren, geef je ze dan wél de kans om weg te rennen, je onderwijl voor alle scheldwoorden, rijkelijk doordrenkt van 'kanker' uitmakend?

ShadowBMX | 11-07-07 | 16:11

@Hannalore 11-07-07 @ 15:52
Gaat het goed met je?
-
@.KicksAss 11-07-07 @ 15:58
Ik ben man en wordt regelmatig lastiggevallen en nagefloten. Meestal schaar ik dat onder de noemer gewenste intimiteiten. (Zolang de fluiter maar geen cappuchon op heeft en er verder ook een beetje aantrekkelijk uitziet)
Zal verder wel door mijn goddelijke lichaam komen.

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 16:10

Wat zou er gebeuren als wij de zusters van de hangjongeren gaan nafluiten en voor hoer uitmaken?

J.B. van Heutsz | 11-07-07 | 16:08

@ de reaguurders die spreken over uitlokking :

Volgens onze wetboeken is uitlokking het aanzetten tot daden die het neit zijn toegestaan.

het over straat gaan van deze zgn 'lokdames' valt er niet onder, aangezien er NIEMAND tegen de sisserts zegt dat ze dat moeten doen, en ook niet aanzetten tot belediging.

die dames lopen rond, en worden tegen de wil aangesproken op een onprettige manier, en bij geen of te weinig aandacht worden ze beledigd, en bij teveel ( ongewenst door de sissert, kan ze klappen krijgen )

ben ze ook tegen gekomen, eens in amsterdamn, alleen sisste ze tegen de verkeerde dame :) haar vriend was groter dan de 2 malloten dus die kregen om de beurt klappen :)

en maand of 2 geleden in rotterdam idd, mijn vrouw werd aangesproken, en aangezien ze er niet van gediend was, kwamen de zware woorden weer omhoog
hier was ik het niet echt mee eens, en ik zou een %^%&%& homo zijn, en wel even moeten gaan rennen :)
( dat rennen kwam er wel van, er ontsnapte er één, hij was een held, die zijn vriend in de steek liet .... super dat saamhorigheidsgevoel )

( van het winkelende publiek was er NIEMAND die iets deed, behalve doorlopen, en alsof het niet gebeurde....)

DonutFrutter | 11-07-07 | 16:06

Laat die 'hangjeugd' lekker geyten gaan nafluiten in de woestijn.

Drs-C | 11-07-07 | 15:59

Wedden dat die Groenlinkse knuffelfin die ook al zat te huilen dat zijn medefinnen niet meer de kroegen in mochten nu ook weer aan het huilen slaat?

ExtremeExtremist | 11-07-07 | 15:59

@ ShadowBMX 11-07-07 @ 14:48
Kijk, dat zou de uiteindelijke handelwijze van mij ook wel zijn. Maar waarom moet het nou allemaal zo gaan, als iedereen nou gewoon is even normaal doet is het hier allemaal zo veel gezelliger.
-
Maar wat mij opvalt is dat het overgrote deel van de reaguurders mannelijk is, wij worden niet lastiggevallen. Naar ons word niet gefloten. Voor de vrouwen ligt dat anders lijkt me. Ik zeg alleen wat ik zoal zie, al moet ik zeggen dat ik zo'n bemoeial ben die bij het zien van dat soort dingen *soms tegen beter weten in* z'n bek opentrekt. Dankbare blikken van de snel doorlopende dames, maar daar sta je dan met 5 van die kansenjongeren.

.KicksAss | 11-07-07 | 15:58

Waarom komt die foto van fuckje steeds weer terug bij dit soort artikelen?

Rabarberke | 11-07-07 | 15:54

@Hannalore 11-07-07 @ 15:52
pssssssst.................. hulp daarbij nodig? ;)

overVecht | 11-07-07 | 15:54

genitaal initiatief.

baba4oog | 11-07-07 | 15:54

Goh, da's toevallig, ik werd gisteravond nog door zo'n sissende rand-debiel lastig gevallen. Dus, wat mij betreft mogen die "psst-he-meisje-roepers" stevig, al dan niet met proportioneel geweld, worden aangepakt.

Maar dat heeft weinig zin als een stel "celebrities" zonder tegenspraak hun smeerpijperijen kunnen spuien, met een beroep op die vervloekte "tolerantie" natuurlijk, dat kan ook niet anders.
Ruud Gullit roept op de voorkaft van zijn blaadje dat vrouwen niet moeten zeuren maar bukken, immers: '... want kontneuken is niet alleen kinky, het is ook een machtsspel. Dat je hem als man overal in kunt steken. In haar mond, kut en kont.' www.geenstijl.nl/mt/archieven/013589.h...
De huis-psychopaat van het C.O.C., hier gaat het om ons aller Gert Hekma, weet ook van wanten als het om krasse uitspraken gaat: 'De Sade geeft aan: met een beetje dwang leer je nu juist hoe lekker seks is.'. Voor alle duidelijkheid, het gaat hier om kinderen die onder dwang moeten leren wat "lekker" is. www.geenstijl.nl/mt/archieven/046029.h...
Nee, de meeste jonge vrouwen zijn door dat tolerantie-gemekker verworden tot makke schapen, en het wordt tijd dat zij hun mond open trekken en zelf hun verantwoordelijkheid nemen. Maar ja, wie door de babyboomers is opgevoed, zal zichzelf eerst moeten deprogrammeren.
Laat seks weer leuk zijn, niet gristelijk of gewelddadig.

Hannalore | 11-07-07 | 15:52

1e goede idee van PvdA ooit???

dr-saint | 11-07-07 | 15:51

Het wordt een steeds fijner land hier. Ik begin alleen een beetje moeite te krijgen met herintegreren.

Zo jammer! | 11-07-07 | 15:48

@ShadowBMX 11-07-07 @ 15:32
Ik vraag om agenten. Dat is tegenwoordig zowel mannelijk als vrouwelijk. Netzo als dat met Minister, directeur enz. is. Gezien het topic kun je daaruit opmaken dat ik óók vrouwen bedoel, agentes zoals in het verleden.
.
.
dan nog is je opmerking wel logisch en is mijn post in deze vrij nutteloos.

overVecht | 11-07-07 | 15:46

@QB (ja die.....) 15:40

Da's klare taal zeg. Maar wie is uw tolk?

widtvoet | 11-07-07 | 15:43

@ Jobbermans 11-07-07 @ 14:44

Heb je gezien wat voor weer het is? Ik heb niets met een capuchon erop, alles uitverkocht!

Tobus | 11-07-07 | 15:43

verRotterdam... hebben ze dat weer opgebouwd dan na de oorlog...?

de eerste de beste rifprimaat die psss, psss naar mijn vrouw doet heeft bewust voor actieve levensbeeindiging gekozen IMHO.

QB (ja die.....) | 11-07-07 | 15:40

Dit is de kat op het spek binden: de meeste blonde agentes zijn helemaal weg van dat gespuis en doen alle moeite om aandacht van hen te krijgen.

wijsvinger | 11-07-07 | 15:39

trouwens... Ze worde ntoch nog wel in staat gesteld hun zin af te maken? Als er na psst nou bijvoorbeeld: "fiets kopen?" wordt gefluisterd dan neem ik aan dat die vrijuit gaan toch? Of psst: "hasj? xtc? cocaine?" Wel even specifieren he?!

His Goofness | 11-07-07 | 15:38

Goed initiatief, ik kan alleen nauwelijks geloven dat de PvdA dit idee ondersteunt. Is er dan toch nog hoop?

die hofstadtgruppe | 11-07-07 | 15:35

@ overVecht 11-07-07 @ 15:29

Hij vraagt naar de vrouwtjes, jij naar de mannetjes...

ShadowBMX | 11-07-07 | 15:32

koerbagh 11-07-07 @ 14:46
Hear hear!

His Goofness | 11-07-07 | 15:32

@mark twain 11-07-07 @ 15:28
die vraag komt me zo bekend voor eigenlijk!
overVecht 11-07-07 @ 14:56

overVecht | 11-07-07 | 15:29

Hoeveel knappe agentes heeft 010?

mark twain | 11-07-07 | 15:28

@ overVecht 11-07-07 @ 15:24

Ey doe es niet joh!

ShadowBMX | 11-07-07 | 15:27

Heel goed! Aanpakken die irritante sukkeltjes!
Rotterdam loopt weer eens voorop!!

Ronking Beverwijk | 11-07-07 | 15:27

@overVecht 11-07-07 @ 15:24
Is u eigenlijk Evelien?

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 15:26

@Teen 11-07-07 @ 15:18
Daar ga ik geen 'psst'van roepen, daar ga ik heel hard van rennen.

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 15:19

@ILT @ 14:46
Kan je ff niet volgen - de eer van met zijn allen meisjes slaan?

holtor | 11-07-07 | 15:14

@eric@fuall 15:10

Niets zeau makkelijk dan oorspronkelijke tentbewoners eruit te lokken.

widtvoet | 11-07-07 | 15:14

laat ook maar 2 politieagenten naast elkaar lopen, kijken of ze ook voor heaumeau worden aangezien en gratis zwemlesjes krijgen .......
of vermomd als oud vrouwtje laat gaan pinnen......
etc etc etc

eric@fuall | 11-07-07 | 15:10

Ongelooflijk dat de PVDA zo'n pragmatisch en constructief plan te straat gooit! Hulde.

Deport | 11-07-07 | 15:09

@Triador 15:00

Trek ze maar in 't systeem. 1+1 is dalijk 3.

widtvoet | 11-07-07 | 15:07

een puntensysteem invoeren, bij zoveel punten terug naar het land waar ze een paspoort van hebben (het NEDERLANDSE innemen)

succesvol | 11-07-07 | 15:07

@Teen 15:00

Die wijven van tegenwoordig weten ook helemaal niet meer wat delen is.

widtvoet | 11-07-07 | 15:05

Het klinkt als een prima initiatief. Als er dan ook echt hard opgetreden wordt. Ik mag dat soort dingen graag lezen. Gister nog werd in mijn eigen straat door van die mokro klootzakjes constant door een brievenbus geschreeuwd dat de daar wonende dames de deur open moesten doen. De term waarmee naar hen gerefereerd werd was op zijn vriendelijkst 'hoeren' en verder ging het bergafwaarts. Ik kreeg zwaar de neiging om de steekschep die ik in mijn voortuin aan het hanteren was, in te zetten op de twee lamzakken. En als ik dan toch aan het graven ben, kan ik best ook een dieper geultje graven. Wat mij betreft bezigen die lok agentes dan ook op zo korte termijn en met een kort lontje hun wapenstok op dat soort gozertjes. Zij kennen kennelijk maar een taal, en dat is die van grof geweld. Dus wat mij betreft kan de politie gaan communiceren daar! Een kijken of ze ook nog sissen zonder tandjes.

Stalen Bijl | 11-07-07 | 15:04

Is het niet vaak veel verstandiger om meteen plat op de grond te gaan liggen wanneer er iets begint te sissen bij het voorbijgaan aan 'n stel Noord-Afrikaanders?

widtvoet | 11-07-07 | 15:03

Klinkt als uitlokking en dat mag volgens mij nog steeds niet in NL. Leuk proefballonnetje, gegarandeerd aandacht in de komkommertijd, maar niet erg uitvoerbaar. Getuigt ook van het opportunisme van de PvdA dat ze ineens dezelfde mening hebben als LR.

Don Juan | 11-07-07 | 15:02

Oké... op zich een goed idee, worden die gasten een keertje opgepakt... maar dan??? 100 euro boete? 8 uur schoffelen? Goed gesprek met oom agent? Dit helpt uiteindelijk helemaal niets als de Nederlandse samenleving geen betere strafmaatregelen weet te bedenken. *I rest my case*... heb overigens hier in Friesland geen UFO gezien?!

Triador | 11-07-07 | 15:00

widtvoet 11-07-07 @ 14:57
Mijn nieuwe vriendin zegt van niet.

Teen | 11-07-07 | 15:00

de Bruijn 11-07-07 @ 14:54

Rond de bavianenrost doen ze niet eens meer aan pssst. De heren stoppen gewoon met rondjes lopen en grijpen het eerste het beste vrouwtje dat voorbijloopt. Jammer dat moderne mensenvrouwen zoveel barrieres hebben opgeworpen. Na een gemiddeld paringsgesprek is je de lust al lang vergaan.

AdolfJoling | 11-07-07 | 14:59

"Volgens getuigen zouden de jongens seksistische opmerkingen hebben gemaakt aan het adres van de twee. Toen een van de meisjes er wat van zei, kreeg ze een klap in het gezicht. Ook de andere liep klappen op.
Beledigend taalgebruik
Zowel PvdA als LR is het grove en beledigende taalgebruik van de hangjeugd spuugzat en staan een harde aanpak voor."

Goed idee wel; een harde aanpak voor het grove en beledigende taalgebruik, maar die klap in het gezicht, daar hebben we het verder niet over ofzo?!

n.ickname | 11-07-07 | 14:59

@Teen 14:56

Maar hebben die dan eauk niet gewoon récht op alimentatie?

widtvoet | 11-07-07 | 14:57

zijn er dan knappe agenten in 010?

overVecht | 11-07-07 | 14:56

Kan er dan meteen wat gedaan worden aan die meisjes die steeds tegen het raam kloppen als ik voorbij kom?

Teen | 11-07-07 | 14:56

-weggejorist-

de Bruijn | 11-07-07 | 14:54

@Montgomery Burns 11-07-07 @ 14:50
Valt alleen wel een beetje op als je als stille er zo bij gaat lopen. Dat zien ze zelfs van onder hun capuchonnetjes en petjes.

Cookie v. eigen deeg | 11-07-07 | 14:53

"De lokagentes zullen zich uitgeven voor argeloos uitgaanspubliek, kortgerokte kantoorteven of bevlogen dierenactivistes..."

widtvoet | 11-07-07 | 14:52

@.KicksAss 11-07-07 @ 14:45
Om nou te zeggen dat dat iedere keer dat ik naar de beijerlandse laan, het zuidplein of het centrum toe ga ik iets raars meemaak is ronduit overdreven. In twee jaar tijd iets van tien rare dingen meegemaakt, incl twee bijna-matpartijtjes. En ja het waren altijd anti's of mocro's, maar in idezelfde periode ben ik wel 100.000 marokkanen en antillianen tegen het lijf gelopen zonder gezeik.

sjaakdeslinksesul | 11-07-07 | 14:51

@hellsmurfje: Zeker... extra punten voor een multikill... Ook combo's en fatalities zijn extra bonuspunten waard.

MDA | 11-07-07 | 14:50

@ AdolfJoling 11-07-07 @ 14:46

Dat staat mij dan weer niet meer bij, maar gezien je voornaam zou je toch moeten vallen op een strakke, Arische dame... ;)

ShadowBMX | 11-07-07 | 14:50

Ja, goed idee!!

Even optellen: operatiekosten, voorlopige hechteniskosten (1 uur), verbaliseren, voor laten komen etc, etc.

Uitspraak: vrijspraak door UITLOKKING.

Lying Dutchman | 11-07-07 | 14:48

Als ik een lelijke krullenkop met slechte adem zou zijn, zou ik ook niet meer dan 'psss' durven zeggen tegen een meisje.

Boze Buur | 11-07-07 | 14:48

Fap-Fap-he-meisje mag nog wel ???

henkjpal | 11-07-07 | 14:48

@ .KicksAss 11-07-07 @ 14:42

Ja jezus, je moet ook bullbars op je Hummert laten zetten, dan duw je die plastic pauperbakken zo opzij... Ik heb één keer een gozer meegemaakt die toen hij tegen me op liep meteen begon te mekkeren dat ik een racist was (HEUH?!?) en dat hij zo'n hekel had aan kaaskoppen. daarop heb ik hem op subtiele edoch doordringende wijze bij het strotje gepakt en gezegd dat als hij kaaskoppen zo zat is dattie lekker op moet tieften naar de zandbak waar zn roots liggen... na nog ietsje langer beethouden en tranen in zn ogen heb ik hem maar losgelaten, erg veel spreken deedtie op dat moment niet meer *kijkt heeeeel onschuldig om zich heen*

ShadowBMX | 11-07-07 | 14:48

Kan die pica vergroot worden?

zum kotzen | 11-07-07 | 14:48

Maar is het voor deze dames dan ook mogelijk om rampage & killing spree te halen?

Hellsmurfje | 11-07-07 | 14:47

@ Biff Eagleburger 11-07-07 @ 14:45
Ik heb het hier dan gewoon over de Lijnbaan, koopgoot etc. en omgeving. Zeg maar waar alle winkels zitten, persoonlijk ik woon aan de rand van Zuid (IJsselmonde).

.KicksAss | 11-07-07 | 14:47

ShadowBMX 11-07-07 @ 14:41

Ja, maar ik herinner me vaag dat ongeveer 650 Nieuwnieuws-topics geleden bleek dat wij een totaal verschillende smaak qua vrouwen hebben...?

AdolfJoling | 11-07-07 | 14:46

Wat mij betreft is heel 010 al jaren een no-go-area, overigens.

koerbagh | 11-07-07 | 14:46

Holtor wat lul je nou man, ooit van eer gehoord? Ook belangrijk!

ILT | 11-07-07 | 14:46

@ ShadowBMX
Wat betreft je KKK-outfit opmerking, wat een gezeik. Kijk als ik zie dat van die Marokkaanse etterbakjes meisje(s)/vrouw(en)/jongedame(s) lastigvallen zeg ik er wat van. Dus in dat opzicht ben ik wel in een ander Rotterdam, ik ben een van de weinige die er nog wat van zegt de rest staat erbij en kijkt ernaar. Triest gewoon.

.KicksAss | 11-07-07 | 14:45

Pfffff... lok agentes bij de rif apen.. geboren loverboys.. politie agentes beginnen er niets tegen.. Heb der eerste slachtoffers al langs de weg zien staan..

www.dumpert.nl/mediabase/foto/088a70ef...

* btw koopt voor €50 000 aan aandelen in pepperspray bedrijf, want voorziet erg grote toename.. * volgende week zijn ze vast €5 000 000 waard..

Acid Burns | 11-07-07 | 14:45

@.KicksAss

Woon jij in Rotterdam2 ofzo? Hier ook nergens last van.

Biff Eagleburger | 11-07-07 | 14:45

-weggejorist-

de Bruijn | 11-07-07 | 14:44

Waarom gaat iedereen niet op straat hangen? Dan zijn die Mocro's niet meer zo stoer, want iedereen doet het. Moeten ze om cool te zijn binnen gaan zitten. Problem solved zou ik zeggen.

Jobbermans | 11-07-07 | 14:44

@Tyfusleijer: Twwwwee boetes! En als je capuchon 2 graden te scheef hangt... Drrrrrrie boetes!

MDA | 11-07-07 | 14:43

(*&^*&^(%&%^$ groep kutmokroos die twee meisjes slaan. En er zijn getuigen bij! En wie deed er wat?

holtor | 11-07-07 | 14:42

Doen die hangmarocs eigenlijk ooit wel eens iets goeds? Ik lees alleen maar negatieve berichten.

Eagle_Eye | 11-07-07 | 14:42

@ ShadowBMX 11-07-07 @ 14:36
Moet je eens door de koopgoot lopen, dit was overigens nadat ik ze vroeg of ze het normaal vonden een 12-jarig meisje in d'r kont te knijpen terwijl ze gewoon richting de Burger King liep. Ken zat jongens die standaard met hun vriendin mee gaan met shoppen omdat als de vrouwen alleen gaan ze lastiggevallen worden door die vuiligheid. Spijtig maar waar.
-
Dit is toch echt de dagelijkse realiteit van de koopgoot. Dan ga ik het nog niet hebben over de gepimpte VW's en Audi's die over 2 parkeervakken zijn en als je vriendlijk vraagt of ze even fatsoenlijk willen parkeren je voor kankernederlander en god knows what uitgemaakt word.

.KicksAss | 11-07-07 | 14:42

@ AdolfJoling 11-07-07 @ 14:38

Vroegâh zat er bij mij een ontzettend hete chick op de middelbare school, en die zag ik en tijd terug ook in uniform rondlopen, met nog steeds hetzelfde geyle lijf... dus er zijn er wel degelijk bij die de moeite van het 'ppsssst'-en waard zijn ;)

ShadowBMX | 11-07-07 | 14:41

En terecht, aanpakken die smeerlappen! werd tijd dat er eens wat aan gedaan werd!

Behangdelul | 11-07-07 | 14:41

Headshot... Helaas zover is het nog niet. Is wel de enige methode die werkt.

derkcs | 11-07-07 | 14:41

En als je nu per abuis slechts 3 km/uur te hard pssssT, wah dan?

TyfusLeijer | 11-07-07 | 14:41

Elk plan om die zandnegers het leven zo lastig mogelijk te maken, moet met gejuich worden ontvangen. Goede zaak dit.

Geppie Conjo | 11-07-07 | 14:41

Met undercover heaumeaulokagenten is de vangst kans groter.

Karel kwakbol | 11-07-07 | 14:40

of twee homo's die schapenneukers gaat roepen naar mocro losers....

Twix | 11-07-07 | 14:40

Als zelfs pvda-politici echte problemen gaan zien, dan moeten die wel enorm groot zijn.

Jan Passant | 11-07-07 | 14:39

Ik liep eens in CS langs een groep hangmocro's bij de trap en eentje zat te pssst'en, zonder een reactie te krijgen natuurlijk en hij zei toen iets van arrogante bitch. Ik op mijn beurt deed ook psssst toen ik langs die gast liep, maar hij reageerde niet en daarna draaide ik me om en riep hoer! Helaas kwam de grap niet over, ze stonden me alleen een beetje verbouwereerd aan te kijken.

sjaakdeslinksesul | 11-07-07 | 14:39

En wat zal er gesist worden naar die Kenau Simonsdochters van de politie, met hun blonde stekels en dinosaurusachterwerken.

AdolfJoling | 11-07-07 | 14:38

godverdomme, je zou je toch om laten bouwen en bij de politie willen gaan werken

wattiserdan | 11-07-07 | 14:38

-weggejorist-

de Bruijn | 11-07-07 | 14:37

-weggejorist-

de Bruijn | 11-07-07 | 14:36

Nu al criminaliteit met 80% verminderd. Nu al gevangenis overvol. Percentage nieuwkomers gestegen met 80% waarvan 80% Marokkanse afkomst. Kabinet komt met nieuws besluit, kunnen ze beter terugsturen, zijn we gelijk van hun af. Kunnen we het geld beter besteden. Hoeraaa NL weer blij. Vooral GS reaguurders

Twix | 11-07-07 | 14:36

@ Duikduivel 11-07-07 @ 14:33

is pipa een mexicaans gerecht?

mortimafia | 11-07-07 | 14:36

Altijd weer wat, daar in de provincie.

John McClane | 11-07-07 | 14:36

@ .KicksAss 11-07-07 @ 14:33

Loop jij door een anders Rdam dan ik dan ofzeau? Misschien moet je es met zonder je KKK-pak gaan winkelen ;)

ShadowBMX | 11-07-07 | 14:36

@duikduivel

Die aapjes zijn veel te druk met hun eigen vleespipa, drank, drugs, zonde en ondertussen roepen dat ze moslim zijn dat ze dat vast niet merken

LvD | 11-07-07 | 14:35

@ Kleaudthommel 11-07-07 @ 14:31
Wat wat wat= Wat kijk je dan joh vieze k*****homo. Zo ziet een middagje winkelen in de stad er nu uit.

.KicksAss | 11-07-07 | 14:33

Lekker handig om dat in de oude media te plaatsen. Zelfs Finnen zien de pipa van die (waarschijnlijk) vette vrouwen-agenten ook wel ergens onder het slipje uitkomen.

Duikduivel | 11-07-07 | 14:33

Klinkt inderdaad als een prima plan. Ben benieuwd naar de resultaten.

Kees Maf | 11-07-07 | 14:33

Hahahaah geweldig plan, die moeten ze in de koopgoot maar eens heeeeeeel snel in gaan zetten. Dan word de winkelervaring van ons Rotterdammers een stuk aangenamer!

.KicksAss | 11-07-07 | 14:32

Capuchonmannetjes? Negers bedoel je toch?

Kleaudthommel | 11-07-07 | 14:31

ik heb een melding, hier in mijn bed mevrouw de agent

1_grote_mening | 11-07-07 | 14:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken