Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Soap Musselkanaal ten einde

knip mij er maar opZijn we weer! Er is veel onduidelijkheid over de RegioSoap Musselkanaal. WIE is nu slachtoffer danwel dader? Het vrouwtje van Paalmans de Raamtikker is geadopteerd door de HartVanNederland-media, en doet dikke boehoe voor de regiocamera's. Een beetje visagie en ondertiteling doen vervolgens wonderen. Mevrouw heeft het over 'boerman' die alles steeds filmt, lijsten met handtekeningen en een 'handgemeen' afgelopen weekend. Buurvrouw was weer eens handtastelijk en probeerde de draaiende camera uit handen van FilmBuurman te grissen. Daarop heeft FilmBuurman even ingegrepen, en have en goed beschermd tegen de buitenlandse agressor. Die mensen die zijn vertrek EISEN zijn allemaal familie van de alcoholische raamtikker. GeenStijl zocht contact met de director of photography van de regiosoap. En we hebben antwoord. Probleem is opgelost! FilmBuurman krijgt een schitterende nieuwe woning van de WoonCom, en 'de lasterende trut' mag in de stront zakken. Enfin, de rust keert terug in Musselkanaal. Missie geslaagd!

Reaguursels

Inloggen

Hallo, je moet niet zomaar ordelen, ik kan je zeggen dat het niet aan de mensen met die paal ligt maar aan die spastiese filmer, die is niet zuiver ik kan het weten ik woon daar ook in de buurd, als je een beetje normaal bent mag het ook een buiterlander zijn , maar dat wil nog niet zeggen dat je als vend een vrouw in elkaar mag slaan,en dat zomaar waar geen rede voor is,en dan je naam wild zuiveren met dit zort onzin, belagelijk !!!!!!!!!!!!!

groet jan

dingodog | 06-07-07 | 18:39

hoe triest...

Mario13 | 06-07-07 | 16:54

denk dat het nog lang niet voorbij is met de soap. Is er niet iemand in de provincie groningen, die es bij Denise langs wil gaan voor een diepte-interview? Binnenkort ook uitstapjes en rondritten naar de bewuste wijk van MosselAnaal... volgens mij is daar wel animo voor. Lijkt me ook wel lache om een ereboog voor paalmans te maken als hij strax uit z'n kooi komt... zat te denken aan een boog van palen. "Wie kinn toch ook ebn proatn?"

Fappe De Haan | 06-07-07 | 15:20

een verhaal heeft twee kanten zo ziet men oordeel niet te vroeg

dingodog | 06-07-07 | 14:46

Kom er maar in Job, je bent de rooibos toch niet vergeten hoop ik?

neemjemoederindemali | 06-07-07 | 11:48

Zo snel mogelijk een groot hek (zonder in- of uitgang) om die asowijk.
Scheelt vast een hoop criminaliteit in de omliggende gebieden.

Tenministe nadat FilmBuurman verhuist is.

sjonnie | 06-07-07 | 11:02

Zo snel mogelijk een groot hek (zonder in- of uitgang) om die asowijk.
Scheelt vast een hoop criminaliteit in de omliggende gebieden.

Tenministe nadat FilmBuurman verhuist is.

sjonnie | 06-07-07 | 10:57

wanneer komt er weer een nieuwe aflevering van de tokkies uut greuning?????

djiezuskrijst | 06-07-07 | 00:05

die burvrouw kan wat mij betreft ritueel verbrand worden. is heel gewoon in haar "cultuur"

kritikaster | 05-07-07 | 23:13

Goed werk filmmans.
En dan dat wijf van een boervrouw: "het is heel normaal om iemand te intimideren"....

Aapmans68 | 05-07-07 | 22:49

nee maar overal is wat

dingodog | 05-07-07 | 22:46

Lach je pik af op dvhn
"Het westerlings accent zegt mij veel.Want westerlingen zijn mugge........ De mond vol over normen,maar waarden aan een ander overlaten" Het is gewoon een hele gladde Het is een gladde westerling met zijn mond vol babbels. die westerling ook geen vriend is van mij
www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2101...

osgn | 05-07-07 | 22:45

dingdong.. je wil mij toch niet vertellen dat de hanne bruiningstraat geen aso straat is? Het is wel eens erger geweest maar echt een top buurt is het niet..

Johan Online | 05-07-07 | 22:41

vond u de buurtbewoners op 4 in hetn lamd aso's

dingodog | 05-07-07 | 22:37

nee en zover ik weet hebben ze hier geen familie.... gewoon larie koek.. mevr is slowaaks en haar familie woont in slowakije,en paalmans is veendammer

dingodog | 05-07-07 | 22:17

Oh jee nog een buurtbewoner... ben je ook familie van de Paalburen?

das_kleaute | 05-07-07 | 22:11

ben ook buurtbewoner aan deze straat .....

dingodog | 05-07-07 | 22:04

zwager van filmer heeft gemeld dat hij gevaarlijk is en niets kan beloven dat hij kinderen niets zal doen

dingodog | 05-07-07 | 22:03

@Doodkapje 05-07-07 @ 21:03
Filmert heeft niet alleen binnen gefilmd maar ook buiten.
Zijn neef heeft hem meegenomen naar een vliegshow ja, geen buurman, geen kammeraad, maar zijn neef die ook zijn begeleider is.
En wat bedoel je met die aso fam: de paaldragers of de filmgek?

Essentieel | 05-07-07 | 22:00

kijk om half 11 vanavond 4 in het
land

dingodog | 05-07-07 | 21:57

jajaja

dingodog | 05-07-07 | 21:56

Essentieel@17:03 filmert ging niet naar buiten met cam .
Mevrouw de paalhoer zoekt het zelf op.
En wat lichtelijk contact gestoord in die buurt.
Hij ging toch ook met neef naar die luchtshow.
En Tegengif is ook van die aso fam.

Doodkapje | 05-07-07 | 21:03

jammer, één van de betere GS soaps van de afglopen tijd verdwijnt?
Het is eigenlijk wachten op een spannende cliffhanger...
en dan na de vakantie weer op X zijn nieuwe adres.

en nou sta ik weer hier.......

Tjoep over the hills | 05-07-07 | 20:36

@essentieel woon jij in musselkanaal?

blendert | 05-07-07 | 18:47

Volgens mij hoort hij daar wel thuis, maar ik kan het mis hebben.

Zo jammer! | 05-07-07 | 17:25

Filmer heeft eerst buren lopen sarren omdat ze anders zijn dan hij (lees: simpeler, andere levensstijl, ander idee van vermaak). Paalmans en -vrouw worden het uiteindelijk zat maar paalmans durft niet zo goed filmert in elkaar te timmeren, zuipt zich dus eerst moed in en gaat vervolgens verhaal halen.
Paalmans wordt opgepakt omdat hij niet mocht zuipen wegens een eerdere veroordeling, paalvrouw blijft achter met zonder vriend en met vervelende buurman die steeds vervelender wordt omdat hij het idee krijgt dat heel nederland achter hem staat.
Filmer krijgt het uiteindelijk toch een beetje benauwd want het blijkt dat veel mensen die in de wijk wonen familie zijn van paalmans. (waaruit blijkt dat filmert geen sociale contacten had in de buurt, anders had hij dat wel geweten.)
In principe heeft de wooncom in eerste instantie een fout gemaakt door iemand die lichtelijk contact gestoord is in die buurt een woning toe te wijzen.
Hopelijk hebben ze dat nu beter gedaan, anders krijgen we straks regiosoap nummer 2.

Essentieel | 05-07-07 | 17:03

Paalmans mag van mij zo meedoen aan de nationale IQ test.

Willianus Wortelus | 05-07-07 | 15:55

Dus dit was de soap.... de filmert weg, de paalvrouw kan blijven...... wie wordt het volgende slachtoffer van de familie Paalmans?????
@braaf meisje... Doe eens straatnaam en nummer van vrijkomende woning??? Ach welnee laat ook maar, Musselkanaal zal nooit in mijn lijstje voorkomen om te gaan wonen.
.
Jammer dat er weinig van de woningbouw is losgekomen, die hadden hier toch een punt kunnen scoren

nummer niet te telle | 05-07-07 | 15:53

Het verbaast mij niet dat er veel INSEXT voorkomt in Musselkanaal,en dat iedereen familie is van iedereen,In dat licht gezien is de komst van zo'n Oost-Europese hoer misschien wel goed voor deze untermenschen?
Allen durf ik er niet over na te denken wat voor genengedrochten dit nu weer gaat opleveren op termijn.

schuddespeer | 05-07-07 | 15:48

-weggejorist-

Kain | 05-07-07 | 15:16

De hele klucht en alle reaguursels in overweging nemende kan ik niet anders concluderen dat GS selectief met de waarheid is omgegaan en deze zelfs flink heeft gemanipuleerd. Er zijn selectief comments verwijderd welke de lezers van GS opheldering had kunnen verschaffen over de achtergronden van het conflict. Helaas is "reaguurder x" door GS als als louter een cameraheld met lastige buren geprofileerd terwijl de werkelijke oorzaak van de spanningen door de redactie bewust onduidelijk werd gehouden. Reaguurder X wordt naar een ander huis overgeplaatst omdat er duidelijk ook iets met HEM mis is en het nu eenmaal veel lastiger -en feitelijk onrechtvaardig- is om een hele straat nieuw onderdak te verschaffen. De commentaren waarin wordt gesuggereerd dat de "tokkies" onterecht de hand boven het hoofd wordt gehouden terwijl een keurige burger het veld moet ruimen zijn onjuist en ingegeven door de redactionele spin van GS. Het had toch voor de hand gelegen dat Rutger de situatie onder de loep had genomen en ter plekke verslag had uitgebracht en ons de waarheid had laten zien? Ik rust mijn kaas verder. Welrusten allemaal.

Tegengif | 05-07-07 | 14:53

Soap krtijgt een nieuw hooftstuk. Hij gaat nu andere buuren filmen.

monaco | 05-07-07 | 14:26

dus met een stuk hout en twee maanden verder bezit je de hele straat, goed idee!

Tjongejonge | 05-07-07 | 14:25

Volgens mij is die filmert zeer slim bezig geweest! Tis je gegund gozah

doskabouter | 05-07-07 | 13:58

Ja ik ben ook nog helemaal niet klaar met deze soap. Wat moet je nou met zo'n einde? Ik voel een grote leegte van binnen die alleen maar gevuld kan worden door een filmpje van Rutger.

Kleines Arschloch | 05-07-07 | 13:52

Hey, ik heet ook Boerman!!

JXR | 05-07-07 | 13:36

Misschien een idee voor de GeenStijl stedentrip; Rondje Musselkanaal en met een kruiwagen bakstenen eventjes door de straat. Kijken of het accent van de hoervrouw iets verbeterd wanneer je haar een baksteen voor de bek mikt.

dlseth | 05-07-07 | 13:27

Ik zou de verhuizende partij adviseren om het gas open te laten staan bij zijn vertrek. Met een beetje geluk blaast hij daarmee dat asotuig van een buren van de aardbodem.

FrAgFo0d | 05-07-07 | 13:21

Nee geen einde Topic, nog steeds ff Rutger langs laten gaan bij familie paalmans, paalmans, buuf en de instelling die misterX den nieuwe behuizing heeft gechefd. Tot op de bodem deze spannende probleemwijkthriller...

Kleine Ris | 05-07-07 | 13:06

Gast.. wat moest je überhaupt in de hanne bruiningstraat? Iemand die een beetje bekend is in de buurt weet dat alle schorriemorrie van MSK zich daar huist.

Johan Online | 05-07-07 | 13:05

Had me te StadskAnaal meteen ingeschreven voor een huurwoning, toen ik las dat er naast dat lekkere mokkel eentje vrij kwam. Wellicht kan er iets gaan bloeien tussen my en mevr. Tokkiepaiper... Drs. Paalmans zit tenslotte nog bij Bubba. Helaas vernam ik dat het al was verzegd aan ene F. van Jole... geen id wie het is, maar hij heeft wel mazzel! Nou ik breng m'n alvast gekochte weedsweeper wel weer naar de praxis...

Fappe De Haan | 05-07-07 | 13:05

Dit is dus echt precies zoals het NIET moet. In Amsterdam gebeurde het ook al: een door diefstal plegende finnen geplaagde winkel kreeg gewoon een ander plekje. Makkelijk toch?
Ze moeten dit soort problemen oplossen, niet probleemwijken creëren! Tuurlijk, laat het slachtoffer maar verhuizen. Wie wil er nou nog in die straat komen wonen? Topactie van 0031 weer...

DEND | 05-07-07 | 13:01

wel erg triest dat het vermeende slachtoffer zijn biezen moet pakken. idd erg typisch nederland. Ik was niet vertrokken zonder een binnenbrandje en een afkoopsom.

linkse rukker | 05-07-07 | 12:45

Jammer. amuseerde me wel met dit topic. Nou ja, dan maar wachten op een volgend interessant nieuw topic

Agent327 | 05-07-07 | 12:38

He wutski@11.29
Volgens mij ben je kwijt je klutski.

Doodkapje | 05-07-07 | 12:34

Ach... weer een door links gecreeerd probleempje onder de mat. Zo komt het toch nog goed in 0031, dat dan weer wel.... next item aub.

NLCircle | 05-07-07 | 12:34

Tja, de filmert had sowieso niet tussen die kampers moeten gaan wonen.
Mooi dat hij geevacueerd wordt, dan kan vanaf nu die hele ghetto in quarataine.

Oersoep | 05-07-07 | 12:31

In elk geval heeft Geenstijl weer eens het nieuws gehaald :)

broomstick | 05-07-07 | 12:25

Goeie oplossing toch, ies iedereen blij mee.

holtor | 05-07-07 | 12:20

Tja, je weet het niet hè?
Die beelden zijn inderdaad onthullend inzake de dronkenschap en agressie van de boerman en de anti-sociale debiliteit van zijn echtgenote. Het een staat wellicht niet los van het ander.
Maar wat weten wij van de filmer? Wij horen hem praten, ook niet altijd even samenhangend en eerlijkgezegd volkomen onduidelijk qua visie op waar het met deze situatie heenmoet. Hij lijkt nu bijzonder in zijn sas met het vooruitzicht van een nieuwe woning. Was het hem daar misschien van begin af aan om te doen? Joost, kom er maar in.

Bernhard Bang | 05-07-07 | 12:11

@befke
musselkanaal dus?

ed.. | 05-07-07 | 12:11

En dan ga je 'buitenlanders' verplichten een inburgeringscursus te doen... achterlijk land

Peking Eend | 05-07-07 | 12:11

De filmert gaat samen met zijn pijp neef wonen.
De viese homo trance is hier een grote hit geworden.

befke | 05-07-07 | 12:04

ik boervrouw wel een lekker wijf eigenlijk ;)

overVecht | 05-07-07 | 12:03

Typisch Nederland, het probleem oplossen? Ho maar, we verschuiven het probleem wel naar het volgende slachtoffer. Alle ambtenaren die hier iets mee te maken hebben per direct ontslaan, lui tuig!

Stijlloos Superieur | 05-07-07 | 11:59

een beetje de Utrechtse manier om problemen op lossen. Valt een groep morocjes mensjes in een wijk lastig dan verhuis je toch gewoon die mensjes.

Awasawas | 05-07-07 | 11:59

wat had buurvrouw 2 haar zoon ook alweer gadaan?!

tjappie72 | 05-07-07 | 11:46

waarom worden in 0031 slachtoffers altijd daders en daders altijd slachtoffers. Er moet echt wat veranderen in NL.

grafzooi | 05-07-07 | 11:46

Tuurlijk voelt die ongeletterde slet zich nog winnaar ook.
En paalmans weet verder toch niks daarvoor heeft hij teveel gezopen.
Luister gristenhonden dit UITSCHOT moet geruimd worden.
Maar nee dadesr worden hier beschermd.

Kan de hele familie weer lekker zuipen op kosten van de gemeenschap.
Ergste is ze gaan zo langzaam deaud

veel vaak en vet | 05-07-07 | 11:43

Leuk opzetje van reaguurder X om een nieuw huurkrot te krijgen. 'Eindelijk mag ik hier weg.' Lutser. Doe 'ns het heft in eigen hand nemen en werken en zo.

Murdockyoufool | 05-07-07 | 11:40

Elk verhaal heeft 2 kanten natuurlijk............treft die buuf het dat ze niet naast mij woont (ik heb geen camera ;-) )

bloke | 05-07-07 | 11:39

en nu maar wachten op nieuwe filmpjes uit teringveensekanaal...

ed.. | 05-07-07 | 11:39

Ieder sociaal normaal mens is na een paar maanden terrorisme van buren wel toe aan een GGZ'tje...

Tubifiks | 05-07-07 | 11:38

@steylmatje 05-07-07 @ 11:34

Nee hij is moderater van een weblogje ofzo.

sgt, pepper | 05-07-07 | 11:36

Heeft 'reaguurder X' geen baan ofzo dat hij de godsganse dag kan filmen?

steylmatje | 05-07-07 | 11:34

'Ik ben zo blij dat ik hier weg mag'. Die filmende buurman is ook zo lijp als een deur. Kan nu z'n psychische uitkering weer in een nieuw huurwoningtje zitten verteren en de buren vanachter de gordijnen gek maken met zn gegluur. Zielig kut dorp

wutski | 05-07-07 | 11:29

Ja Rutger, moet je weer dat hele pleu***eind naar Musselkanaal.

barq | 05-07-07 | 11:27

We Want Rutger in Musselkanaal!

Oh, succes Mr. Director! Behoorlijk fout dat het slachtoffer moet verhuizen om de goede vrede met de musseltokkies te bewaren, maar als je er zelf blij mee bent, helemaal top!

Tobus | 05-07-07 | 11:26

@ zeurders

Idd hup de auto in Rutger en Twan. Ies sjlekts 2,5 oer reijssen

Desoeverein | 05-07-07 | 11:26

Ja ze willen graag het gajes controleerbaar bij elkaar houden. Daar horen geen nette mensen, cineasten, tussen.
Hulde voor de maker van de Musselkanaalsoap en een fijn leuk leven op je nieuwe stek

tjedde | 05-07-07 | 11:19

Rutger, snel naar Musselkanaal om te helpen verhuizen jongen.

Zeurders | 05-07-07 | 11:18

Ach elke soap heeft een zomerstop. Mis alleen de cliffhanger!!!!

Krekwakwou | 05-07-07 | 11:16

Met vriendelijke groeten uit Tokkie-ville.

John McClane | 05-07-07 | 11:14

"We hebben met buurtbewoners en de man en zijn begeleider gesproken"
---
Is dit een soort van speciale buurt met speciale mensen die dan allemaal begeleiding krijgen.
Maar ja 80% van de reaguurders is een beetje speciaal...

da wizard | 05-07-07 | 11:13

@Spinal Fap 05-07-07 @ 10:55

Bosbessen, of ananas-guave als je hebt

Merk | 05-07-07 | 11:11

stuur rutger nou ff langs kom op

uchman | 05-07-07 | 11:07

Aaah allemaal familie van paalmans daar in musselkanaal.
Daar weet Ali Chemicali wel raad mee.

Lekker Belangrijk© | 05-07-07 | 11:02

Het moet niet gekker worden denk ik telkens weer als het weer eens gekker is geworden. Maw, iedereen met achtelijke ideeen en opinies gewoon een stuk hout in je hand nemen en je buren zijn weg. Prachtig beleid.

1oog | 05-07-07 | 10:59

Ik ben benieuwd of onze filmer wellicht wil toelichten hoe dat GGZ gedoe nu zit? Is hij overspannen vanwege de non-verbale tokkies als buren of is hij een verstokte stalker die de ganse dag de hele beurt op de film zet? En hoe krijgt hij het voor elkaar om de hele dag (als we onze non-verbale tokkie moeten geloven) te filmen als hij werk heeft? Of kan hij niet werken vanwege het GGZ gedoe?
Dit lijken mij relevante vragen om een goed beeld van de zaak te krijgen.

Stalen Bijl | 05-07-07 | 10:58

Waarschijnlijk zijn ze allemaal zulke mongolen daar.

Killin Ark | 05-07-07 | 10:57

Ik heb niet veel gezien maar wat ik van de buurt zag was niet best !
.
Ik denk dat we hier over een overwinning van reaguurder X kunnen praten !

Burgerlijke ongehoor | 05-07-07 | 10:57

@BP Richfield 05-07-07 @ 10:22
Naar het verhaal van de andere kant werd laatst gelinkt. Was op de radio en de tv.
Zoek maar eventjes in de andere topics hierover, maar verwacht niet al te veel van de argumenten van mevrouw...

et voil? | 05-07-07 | 10:56

Ik blijf het verbluffend vinden dat in Nederland hufterig gedrag beloond wordt. De corporatie zou beter moeten weten en dat tuig hun woning moeten ontnemen. Gewoon the hard way: waarschuwing, per ommegaande dimmen en je gedragen en anders opgelazerd. Wij tolereren geen tokkie-streken.

Zucht. Thee, iemand?

Spinal Fap | 05-07-07 | 10:55

Fijn, reaguurders die "onder begeleiding" staan van de GGz.
Koekje erbij?

kapotte_stofzuiger | 05-07-07 | 10:53

Gaat Mevrouw de Buurvrouw nou nog een cd maken? Die twee nummers van haar gaan hier de hele dag door de speakers. Fieze hommo, fieze vlieker, klottzak!

Moem | 05-07-07 | 10:51

Twee aso-gezinnen naast elkaar. En dan maar wachten tot er bloed vloeit...

Shani | 05-07-07 | 10:50

Volgens mij is de woninigcorporatie ze ook zat en zetten er gewoon een probleemgezin anti's in. Kijke of die trut en ze dronken sulletje dan nog zo stoer zijn.

SteefieRdam | 05-07-07 | 10:48

Ik ken die buurt en kan me voorstellen dat hij weg wilt/gaat, Ik wil er dood nog niet liggen

*Bozz* | 05-07-07 | 10:48

Je doet niets fout maar toch ga jij verhuizen?

Ik zou daar geen genoegen mee nemen.
Tot het bot gaan!

ikke1970 | 05-07-07 | 10:47

Je moet dus gewoon tuig zijn om het hier in Nederland te maken, links bedankt!

Just my opinion | 05-07-07 | 10:47

Ik zou ook begeleiding van GGZ nodig hebben met zulke aso-buren.

Rest In Privacy | 05-07-07 | 10:45

guru? 05-07-07 @ 10:32 Precies. Ik begrijp nu dat boerman best tevreden is dat hij kan verkassen. Maar in principe horen die aso's natuurlijk verwijderd te worden. misschien ergens in een leuk containerpark neerzetten? En hopelijk worden de nieuwe bewoners van zijn huis gewaarschuwd voor Paalmans en Co. Anders moeten ze maar even een filmcamera kopen. Leuk, regiosoap Musselkanaal: The Sequel.

Shani | 05-07-07 | 10:45

Maarrreee.... filmer onder begeleding. Buurtjes ongelofelijke aso's. Andere buurtjes gek genoeg om filmert weg te jagen... Ik weet het, dit is natuurlijk gefilmd in een TBS kliniek toch???

openbaarminiserie | 05-07-07 | 10:43

En wie komt er nu in dat huis te wonen? Lijkt me een uitgelezen kans voor 1 van de linkse geitenwollensokkendragende op de grachtengordel woonachtige wereldverbeteraars om daar vrijwillig in te trekken. Kunnen ze ook eens meemaken hoe het voelt om tussen het tuig te wonen.

Remington.223 | 05-07-07 | 10:41

Mr MoFo 05-07-07 @ 10:36
De hoofdrollen zijn al verdeeld.De buuv wordt gespeeld door Edsilia Rombley en Paalmans door Herman Finkers.

Teen | 05-07-07 | 10:38

Dit is ook weer 0031 ten voete uit. De arme, zielige dader had geen dader hoeven zijn als het valse slachtoffer niet zo nodig slachtoffer had willen zijn, toch? Chapeau en driewerf hulde voor de berichtgeving van de campingzender! In ieder geval ben ik blij voor Reaguurder X dat hij er zelf niet zo mee zit te verhuizen.

Hertogin v. Pauperen | 05-07-07 | 10:38

Het grappigste is nog wel dat de woordvoerder van Wooncom zegt: "De huizen liggen hier niet voor het oprapen".
Je hebt hier in Oost-Groningen bijna geen wachtlijsten voor leuke vrijstaande huizen van een euri of 300-400. De man moet eens een jaartje in het westen gaan werken.

Grasgriezel | 05-07-07 | 10:37

jammer ik vond het wel leuk ;]

komt er nu een openingsfeestje voor geenstijlers? :D

d0lf | 05-07-07 | 10:37

aah Teen, mag ik me doen? wil wel een romantische scene met de boervrouw...

Mr MoFo | 05-07-07 | 10:36

Voor de teleurgestelde reaguurders die nog niet genoeg hadden van de soap. Ik ben bezig met het maken van een musical over Musselkanaal. Ik ben nu druk bezig audities te houden en waarschijnlijk is de premiere in September.

Teen | 05-07-07 | 10:33

@ Shani: Inderdaad, maar echte randdebielen vragen niet om hulp, die regelen het wel met de paal of een grote bek.

guru? | 05-07-07 | 10:32

maw, de woning komt vrij? ik heb wel interesse, leuke buurt!

Patrick Zweedsey | 05-07-07 | 10:32

tering dat die tokkies nog winnen ook.
dit land is echt goed naar de klote als we dit soort mensen op hun plek laten zitten en de filmende buurman laten vertrekken.
laat die zuipende boer en zn onverstaanbare hoer optyfen!

DonnieD | 05-07-07 | 10:29

Misschien is die filmer wel een levensgevaarlijke TBS-er! Waarom heeft hij begeleiding?

Generaal Pardon | 05-07-07 | 10:27

@ de filmer:
Succes met je nieuwe woning, ik ben blij voor je dat het opgelost is. Men kan natuurlijk wel stellen dat het jammer is dat jij - het slachtoffer - moet verhuizen, maar als ik het goed lees dan is het een verbetering qua woonst. Good luck!

Joesten | 05-07-07 | 10:26

Dus als ik de achterlijke buur negert gaat zitten pesten gaat hij toch uit eindelijk weg.
Dus het heeft wel degelijk zin mensen. Kom op pesten die gasten.

Honcho | 05-07-07 | 10:25

En wat gebeurt er met die kudt Tokkies? Die kunnen gewoon op hun luie aars blijven plakken? Mooi dat Reaguurder X van die mongeaulen af is, maar ik betwijfel of dit de juiste oplossing is.

Aussie | 05-07-07 | 10:25

Ben benieuwd wat boerman zelf vindt van die verhuizing? En loopt de GGZ bij hem echt de deur plat? Hij klonk namelijk een stuk normaler dan Paalmans en Co.

Shani | 05-07-07 | 10:25

ik heb een beetje gemenge gevoelens over de verhuizing. enerzijds is het natuurlijk in en in triest dat het slachtoffer moet verhuizen, maar anderzijds blijkt dat hij er op vooruit gaat. tja ik deel dan maar gewoon de mening van reaguurder X :) ben blij voor je kerel, succes in en met je nieuwe woning!

Metaalenzo | 05-07-07 | 10:23

Geenstijl doet wonderen

raweenkatwaroo | 05-07-07 | 10:23

Wat is er zo bezwaarlijk aan 1 keer in de zoveel tijd wat kinderen mishandelen...

Tommygunner | 05-07-07 | 10:22

Het klinkt allemaal behoorlijk eenzijdig. Ik begrijp dat er een soort majoor Bosshart moet verhuizen omdat de gehele buurt familie is van de van de slechte man.
Ik ben toch benieuws naar het verhaal van de andere kant.

BP Richfield | 05-07-07 | 10:22

Kudt zeikende allochtonen.. tuinslang in gat duwen en peop laten kotsen.. De filmmeneer heeft nix misdaan.. Het wordt echt eens tijd dat die gasten ons normale vredelievende bevolking met rust gaan laten.. lasterende leugenaars..
Boehoe doen van discriminatie.. belachelijk... kijk eens wat met ons nederlanders gebeurt.. kan ik ja mee leven.. als het in het buitenland zou zijn.. maar toch niet in nederland zelf..

ManiacMansion | 05-07-07 | 10:21

haha, misschien WILDE mijnheer filmert wel weg. Heeft 'ie dan toch mooi voor elkaar gekregen. Tja, je kan de hele buurt vol eikels gedwongen laten verhuizen naar een TBS kliniek ofzo, maar dan moeten WIJ daar allemaal weer voor dokken.

Sympathiek gebaar van WoonCom lijkt mij!

openbaarminiserie | 05-07-07 | 10:19

Prachtig SJOSJAALISTISCH kut beleid: waarom moet het slachtoffer zijn huis uit???

Hakbarrr | 05-07-07 | 10:19

Op zich ben ik er voor dat kanslozen, gajes, tokkies, finnen etc. zoveel mogelijk blijven waar ze nu zijn, anders krijg nooit in kaart waar je nu wel en niet moet wonen en vertoeven.

hekkesluiter | 05-07-07 | 10:19

Stuur rutger even langs om te vragen wat die snol er van vindt dat boerman pleitte gaat!

Leuk ook voor een eventuele volgende bewoner die van niks weet en s'avonds ineens een bezopen vent met een paal voor zijn huis ziet lopen....

Behangdelul | 05-07-07 | 10:18

De waarheid ligt zoals gewoonlijk ergens in het midden.
Bij boerman lopen blijkbaar de sociale hulpverleners van GGz al de deur plat en paalmans krijgt dagelijks bezoek van de slijterij.

Ben benieuwd of ze iemand vinden die nu naast paalmans wil wonen.

fzwart | 05-07-07 | 10:18

Ik hoop dat je leuke buren krijgt bij je nieuwe woning.
Misschien dat een leuk vervolg kunt geven aan deze soap? :)

je_weet_tog! | 05-07-07 | 10:17

Nee, het probleem bestaat nog. Daar wil alleen nog een andere tikker-Tokkie wonen. En hup: ghetto.

3*links=rechts | 05-07-07 | 10:17

Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Ik ken de omgeving niet maar aan de bewoners te zien kan je er niet op achteruit zijn gegaan.

Oh, en mevrouw iek-speke-nouwelyks-nederlanz: ga eens deaud.

mva81 | 05-07-07 | 10:16

Verdomme, waarom is RutgerT niet geweest.

Pindaboer | 05-07-07 | 10:16

Leuk, wie wil daar nu gaan wonen. Huis te huur met camera......

Loonslaaf | 05-07-07 | 10:15

ja, de pesters pesten de gepeste weer eens weg.

ik bel zo terug | 05-07-07 | 10:14

GTST draait al meer dan 10 jaar en hier houden we al na twee weken mee op? Nog voordat Atsma kamervragen stelt?

Eindelijk iets leuks te beleven, stoppen ze er al mee. Of is het gewoon de zomeronderbreking?

uninvited guest | 05-07-07 | 10:14

Jammer, was wel een mooie soap. Ik had graag meer videomateriaal gezien.

BralV | 05-07-07 | 10:13

Tuurlijk, dit is Nederland. Dus de filmert moet weg en dat gajes blijft zitten.

Professor Plons | 05-07-07 | 10:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken