
Hallo heel Nederland op zoek naar de omstreden filmpjes van de RegioSoap Musselkanaal. Hier bent u goed, geachte ramptoeristen en sensatiezoekers. Ja, er moet weer eens wat verwijderd worden van GeenStijl. Wegens privacy schending. Dus snel wezen, voor het te laat is. Aangifte nummertje 39 zit er aan te komen. Dat heeft advocaat J. van Dijk van advocatenbureau Toeten noch Blazen vandaag tegen het ANP gezegd. Dus is het waar. Welnu. Het eerste seizoen van de Musselkanaal Tapes vindt u
HIERRR. Tekst en uitleg op GeenStijl vindt u
DAARRR. Voorts kunnen wij u nog een extrahandige
Musselkanaal Ringtone aanbieden. En voor uw MP3-speler hebben wij het regiodrama beschikbaar als
Musselkanaal Trance en als
Musselkanaal BigBandFunk. Meer informatie over samen werken en samen leven vindt u op deze handige
Startkabel Portal. Dat was het mensen. Niets aan de hand. Doorlopen...
Reaguursels
Inloggentja ik moet eerlijk bekennen dat ik van plan was om deze ringtone te gaan gebruiken. Maar tot mijn grote verbazing kom ik er maar niet achter hoe je hem ook daadwerkelijk moet downloaden. Ik hoor graag uitleg....:P
Toch jammer dat ik niet op GS kan komen vanaf mijn werk, had graag willen lezen wat dat o zo brave meisje te vertellen had voordat het weggejorist werd :)
holmindeboksem in musselkanoal haha leuke soap morgen weer meer??? tau nau tammo
zouden jullie die trance versie aan de shop kunnen toevoegen? Ik wil hem graag bestellen :p
Agent327
Bedankt. Zal eens ff kijken.
linkje:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/940451.h...
gewoon op GS
Buurvrouw slaat terug
D'r is een nieuwe topic hierover
Agent327 03-07-07 @ 15:31
Waar is dat? Heb je een link voor me dan kijk ik daar ook ff.
@indyshometown 03-07-07 @ 15:29
D'r is een nieuwe topic hierover
Zichzelf in een betere positie manouvreren en proberen wat steun te verkrijgen. Helaas hadden we BM op een gegeven moment aardig door
Agent327 03-07-07 @ 15:22
Ja en je ziet dat ze onmiddelijk weg zijn zodra ze door de mand vallen.
Vind het wel wat hoor, daar werk je nou voor, gekkewerk.
En maar lopen klagen dat ze niet serieus genomen worden.
@indyshometown 03-07-07 @ 15:17
Zichzelf in een betere positie manouvreren en proberen wat steun te verkrijgen. Helaas hadden we BM op een gegeven moment aardig door
Helaas, meeeste is weggejorist en ook opgerot
Agent327 03-07-07 @ 15:07
Zeker, maar ik vraag me toch af wat ze nou eigenlijk hadden willen bereiken.
Agent327 03-07-07 @ 15:06
Het is wel duidelijk he, dat zogenaamde brave meissie heeft haar agressieve buurvrouwtje even op de hoogte gebracht, om haar vervolgens hier ff lekker te laten lopen schelden.
Daar loopt iedereen zich nou uit de naad voor?
Het is echt wel armoedje troef daar in Musselkanaal.
Zou graag van haar willen weten of ze zichzelf voor haar kop heeft geramd om een beter verhaal te krijgen.
@indyshometown 03-07-07 @ 14:41
Helaas, meeeste is weggejorist en ook opgerot
Pssst, braaf meisje??? Nieuw topic
Buurvrouw Musselkanaal slaat terug
Verstuurd naar tv noord.
Als jullie nog steeds van plan zijn om door te gaan met die soap uit Musselkanaal, speciaal mbt die zg zielige mevrouw van die zuipschuit, dan moeten jullie even goed naar haar commentaar op:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/938741.h...
gaan kijken ze schrijft onder
neighbours1121
en is daar net zo agressief als op het filmpje. Zeker niet zielig! Ik vind het walgelijk dat jullie daar je tijd aan besteden.
Sjo, was leuk geweest. Trolletjes zijn naar bedje gebracht, zij het ietswat met tegenzin geloof ik.
Zwaait naar Musselkanaal, over en sluiten.
neighbours1121
Hallo, mevrouw,
Sympatie krijg je echt niet door mensen uit te schelden.
Het lijkt me er op dat jij de vrouw in het filmpje bent.
Jou eigen agressie is ook ongehoord, begrijp jij eigenlijk wel wat je jou kind aanleerd? Die vent van jou zit niet voor niets vast en waar jij nu mee bezig bent maakt het alleen maar erger. We hebben hier in Nederland niet voor niets wetten en rechten. Ik geloof dat ik jou belachelijke antwoorden maar even copier en naar tv noord stuur.
neighbours1121 03-07-07 @ 13:19
Beste buur,
Mijn post was niet voor u. Ik heb respect voor je. Zoveel onzin uitkramen is een medaille waard.
-weggejorist-
@ed.. 03-07-07 @ 13:11
Aan de schrijfwijze van BM te zien, is dat redelijk hoog ingeschat.
Geeft ze zelf ook al min of meer toe. Ik denk dat ze gestopt is na de lagere sgool;)
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Nou, ik heb het wel gehad met die twee dombo's. Kom hier niet meer terug.
-weggejorist-
@braafmeisje
laat maar zitten dat van die opleiding, thuus in huus met twee koters in k'naol lijkt me ook een gevalletje spinazieacedemie... maar misschien zit ik er wel helemaal naast...
@NLCircle 03-07-07 @ 13:07
Komt bij mij ook aardig in de buurt. Nu maar hopen dat trolletje een zak jappaner bij de hand heeft om het te kunnen bereken.
-weggejorist-
-weggejorist-
Over moeders moeten we het hier niet hebben, maar van die comments van neighbours zeik ik wel bijna in mijn broek. Kom er maar in, Tena lady.
@braaf meisje 03-07-07 @ 13:06
Nee, mijn hbo was gelijkvloers
@neighbours1121 03-07-07 @ 13:06
Hier begeeft u zich op erg glad ijs vriend
-weggejorist-
Okay, bekentenis: nog een jaartje of 2 a 4 en ik ben dus drie keer zo oud als trolletje stelt. Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt, niet ?
-weggejorist-
-weggejorist-
<kijkt in paspoort> Hmmm, toch ietsje ouder.
@neighbours
neighbours ga es dood, en als je wilt schelden, doe het dan in een taal anders als die bananenshakra van je, we willen weten wat voor een bagger je uitkraamt... das voor jou toch ook veel leuker??
@braaf meisje 03-07-07 @ 13:02
Inderdaad, gelukkig niet uit ervaring zoals jij
@Agent327 03-07-07 @ 13:01
Denk dat je gelijk hebt. Wel een speciale trol dan, omdat ze ook in het filmpje meedoet.
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
@neighbours1121 03-07-07 @ 12:58
Vergeet je luier niet te wisselen of je tena lady whatever je gebruikt
Aha... toch Pools dus. Heb alleen nog een magneet nodig om te kijken of ze een Noord- of Zuidpoolse is. Anyway.... import en vermoedelijk ook nog een uitkering, want zoiets zal wel geen baan kunnen krijgen of houden.
-weggejorist-
Verdrink niet! Zou zonde zijn (van het riool dan hé)
@braaf meisje 03-07-07 @ 12:55
Hij zit dus in een gesloten PI, nou, daar moet je in NL heeeel wat voor doen. En je hebt mij niet horen zeggen dat ik alles weet. Wel grappig, dat jij dat dan wel weer weet. je moet dan toch ervaring hebben.
@NLCircle 03-07-07 @ 12:56
Trol = neighbours1121 ?
-weggejorist-
-weggejorist-
@ Agent
Volgens mij zit alleen dhr. Paalmans tijdelijk gedetineerd maar zijn ze vergeten die trol van hem ook meteen mee op te sluiten. Dat moet dus nog ergens vrij rondlopen, zou je denken. Gezien haar woordkeuze in het filmpje en de 'taal diarree' van neighbours ligt een koppeling voor de hand.
-weggejorist-
Of het is zijn kleine broertje, dit heeft hij in elk geval niet geschreven, zit geen taaalfout in:
----
helaas dat ben ik niet jammer he?
neighbours1121 03-07-07 @ 12:52
-----
@neighbours
Och, 'jammer' is een groot woord. Het zou in ieder geval verklaren waarom je zo slecht uit je woorden komt. Nu heb ik er dus weer een raadsel bij. Vertel onze lieve kijkbuiskindertjes eens: onder welke steen bij jij dan vandaan gekropen ?
@NLCircle 03-07-07 @ 12:50
Kan volgens braaf meisje niet omdat hij vast zit. Ze heeft zeker nooit gehoord dat er ook gedetineerden zijn die toagang tot internet hebben.
@Agent
Dacht ik al, maar aangezien ik het 'iq van een kiep heb' snap ik niet alles meteen de eerste keer al. Tenenkrommend ...
Misschien volg ik je eerdere statement qua *topic gesloten* wel.
-weggejorist-
@NLCircle 03-07-07 @ 12:49
*Verder probeert er iemand spastisch semi-Nederlandse zinnen te vormen waarin zoveel mogelijk spel- en andere taalvaudten staan. Joris was blijkbaar even lunchen, want zoveel taalverkrachting zou van mij gestopt mogen worden*
Maar da's dan ook alles wat je hebt gemist
Gokje: neighbours1121 == dikke schreeuwtrol uit filmpje, aka mw Paalmans
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@neighbours1121 03-07-07 @ 12:47
*jullie heb geen iq*
Man, je weet niet eens wat het betekent. Bokito heeft een hoger iq dan jij
Heb ik iets gemist ? Zag net Agent327's samenvatting van het interview met Miss Paalmans en helaas past dat wel een beetje in het beeld dat ik al had. Twee hersencellen, eentje meer dan een koe zodat ze niet in de keuken schijt.
Verder probeert er iemand spastisch semi-Nederlandse zinnen te vormen waarin zoveel mogelijk spel- en andere taalvaudten staan. Joris was blijkbaar even lunchen, want zoveel taalverkrachting zou van mij gestopt mogen worden.
Wel even een 'hallo' aan Braaf meisje!
@Duikduivel 03-07-07 @ 12:45
Alles wat er van neighbours1121 03-07-07 @ 12:43
afkomt is pure schermvervuiling en als je niet snapt/weet wat joris(sen) is, hoor je hier al helemaal niet thuis.
-weggejorist-
Wat zegt ze?
-weggejorist-
Waar zijn de Jorissen als je ze nodig hebt;)
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
haallllllooooo paaalllllmans zit gedetineerd.................
neighbours1121 03-07-07 @ 12:24 sodemieter eens lekker op en ga dan geweaun deaud
-weggejorist-
*topic gesloten voor mij*
@neighbours1121 03-07-07 @ 12:24
ga eens dood eikel
(wacht eens, dit is paalmans zelf)
-weggejorist-
@braaf meisje 03-07-07 @ 12:14
Je gelooft toch niet zelf dat ik dat gewauwel nog een keer wens aan te horen?
vanavond 18 uur volgt meer
braaf meisje 03-07-07 @ 12:14
reacties van buurtbewoners
-weggejorist-
@neighbours1121 03-07-07 @ 11:42
Leer eerst eens goed Nederlands voor je vindt dat je zo groot en sterk bent
www.rtvnoord.nl/home/indexvideo.asp#
Is dit alles??
Net het (radio) interview gehoord met mevrouw Paalmans (zie topic gister) Volkomen niets zeggend, ze zat verschillende malen hard te lachen en natuurlijk was ze mishandeld door filmer en nu is ze een handtekening actie begonnen om filmer weg te krijgen. Hij is namelijk een gevaar voor de buurt en kinderen want hij is autistisch. Ze vond ook dat de wet hier niet deugd. Nou trut, tieft op dan waar je vandaan komt
vanavond 18 uur volgt meer
Nou, lekker verhelderend interview met die muts.
Had je lekker moeten blijven waar je vanddan komt. Ze vindt het allemaal nogal grappig.
@braaf meisje 03-07-07 @ 11:51
Net aan gezet, alleen maar txt tv
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
KIJK EN LUISTER
ja ja jullie weet dat hier zijn allemaal sterke mensen darum heb jullie alein grote bek via pc
-weggejorist-
kom maar slappelingen van het westen... als jullie zo sterk zijn kom dan naar hier
@ Timmay 03-07-07 @ 10:20
En in grote mensen taal bedoel je .....
Super facking nice!! Die trance hit ouwe!!
sorry
www.dumpert.nl/mediabase/16434/53211d24/index...
Truste allemaal, tot morgen
Ik ga ook pitten, allemaal een goede nacht, droom hier vooral maar niet over. Ik zal morgen kijken naar RTV Noord, op de life-stream, en jullie een samenvatting per separate post doen toekomen (goh wat klinkt dat)
Maar GS is geblokkeerd op m'n werk (OH JA!) dus dat wordt dan morgenavond pas.
Tsjuus!
@echte nederl 02-07-07 @ 23:20
u viert uw vacantie op camping "De blauwe lantaarn"?
Nou mensen een goede nacht toegewenst, ik gaat nokken, moet morgen vroeg op.
Braaf meisje,
Hoe weet je trouwens dat RTVNoord juist haar wil interviewen ? Het lijkt me dat er meer interviewbare kandidaten bij julie in de straat rondlopen die iets over dit 'incident' te melden hebben. Het komt zo eenkennig over op de een of andere manier.
Maar goed, ongeacht hoe dit is begonnen.
feit is dat dappere dronken paalmans het wel durft tegen een autist.
en dat evenzo dappere (en waarschijnlijk ook dronken) poolse importbruid ook behoorlijk irritant bezig was en als ze het lef had gehad om in zo'n situatie in mijn huis te komen (zoals in dat 2de filmpje) dan was ze er iniedergeval niet lopend van mijn terrein afgekomen, als iemand mij slaat dan sla ik gewoon terug, vrouw of niet.
Als paalmans nou gewoon die rommel terug over de schutting had getyft dan was er nu veel minder aan de hand geweest.
Aapmans68 02-07-07 @ 23:03... tjomgejongejonge je hebt je luier ook net voor weg geloof ik ,, blauwe knoop betekent geheelonthouder (geen alcohol). en aldie heet aldi voor de duidelijkheid.
@ Kloothommel
Damned..... wordt het toch nog ingewikkeld. Niet eerlijk dat er mensen zijn met MPS, terwijl ik helemaal geen persoonlijkheid heb. Daarom reaguur ik ook en kom ik nooit buiten
@ das_kleaute
Meepraten kan altijd, kijk maar naar dit draadje vandaag. Niemand die eigenlijk precies weet hoe de vork in de steel steekt, maar dat hoeft ook niet. Als jij morgen kijkt, lees ik je korte samenvatting wel. Lullen we erna weer gewoon verder ;-)
mensen we wachten morgen af tot morgen
idd paalvrouw NLCircle 02-07-07 @ 23:07
@NLCircle 02-07-07 @ 23:07
Braaf Meisje = filmert, filmert heeft MPS ;-)
@ NLCircle: Je hebt gelijk, ik heb inderdaad ook geen behoefte aan de (volgens braaf meisje) lichtelijk verbouwde, maar toch al niet om aan te ziene kop van Beukbuuf. Maar toch. Ik wil morgen ook mee kunnen praten. En ik heb het beloofd. En ik ben gewoon stiknieuwsgierig!
@ Braaf meisje
Eventjes weggeweest maar ik zie dat ik weinig gemist heb. Ik geloof dat 'men' nu begrijpt dat jij en mevr. Paalmans NIET dezelfde zijn, maar dat jij het geluk hebt in dezelfde straat te mogen wonen.
Wel zien we nu dat zowel Paalmans als FilmerT een historie hebben van ... eh... eh ..... 'aberatief gedrag' (voor onze FOK! gasten: afwijkend gedrag). Ik probeer me nu zelfs nog wat voorzichtig uit te drukken, want eigenlijk staat het al wel vast dat ze beiden niet sporen.
Nog een vraagje: met wie is dat RTV interview morgen nou eigenlijk. Ik denk op dit moment dat mevr. Paalmans met haar lelijke tronie voor het scherm verschijnt en dat wil ik mezelf niet aandoen. Wat jij ?
Veel plezier met je blauwe knoop bier.
Is dat net zoiets als Aldie bier?
Braaf!
Aapmans68 02-07-07 @ 22:54.. ben lid van de blauwe knoop mot je ook eens proberen
@echte nederl 02-07-07 @ 22:47
Wat vind je linkerhand ervan dat je rechterhand steeds het bierflesje mag omhelzen?
Wat vind je man ervan dat je hier je tijd loopt te verdoen?
Aapmans68 02-07-07 @ 22:36
Die zit natuurlijk ook al lang aan het bier, kunnen we morgen of overmorgen ff gezellig naar deel twee van de Musselkanaal soap gaan kijken.
Ik hoop dat ze niet vergeten der ff een filmpje van te maken.
Aapmans68 02-07-07 @ 22:36, wat vind je vrouw ervan dat je hier al bierzuipend je mededelingen zit te doen
@braaf meisje
Ga koken mens.
Wat vind je man ervan dat je hier je tijd loopt te verdoen?
echte nederl 02-07-07 @ 22:32
nee dat moet de paalvrouw toch echt zelf gaan doen
maar wil ivm veilig voor o.a de kinderen hier mijn handtekening gev
braaf meisje 02-07-07 @ 22:23, het is wel gewaagd wat je hier neertypt, ik zou zeggen verzamel flink wat handtekenings in de straat voor uitzetting van de filmer, en bied ze aan aan de woningstichting.
want wees eerlijk wat heb ik er meer of minder aan een verhaal te gaan verzinnen
dan zet ik toch alleen mij zelf voor schut,en maak ik problemen om niets
bedankt
dat is in ieder geval beter dan te vroeg een oordeel geven
Ik ga er nu toch echt wel even ranja en chippies bij pakken.
Ze plot tikkens.
Ik ga ook zeker naar Beukbuufs kant kijken, morgen, op TV Noord.
echte nederl 02-07-07 @ 22:09
bedankt zijn er toch nog mensen die naar beide kanten kijken
Oh jee, kijk es wat de Wiki nog meer zegt:
Doorgaans komen mensen met een ASS (Autistische Spectrum Stoornis), met normale of randnormale begaafdheid, vaak niet veel verder dan het kopiëren van andermans gedrag zonder een echt begrip van de betekenis en oogmerk van dat gedrag.
Daarom heeft ie natuurlijk Beukbuuf eindelijk verdiende loon gegeven! Hij kopieert het gedrag! Want hij is autistisch, dat verklaart alles! Hoezee!
ik weet niet welke soort maar zie in al u
keuzes iets terug in hem
Wat voor soort autist?
a. Het afzijdige of inalerte type (Aloof)
b. Het passieve type
c. Het actief-maar-bizarre type (active-but-odd)
of
d. Het stijf-formalistische of hoogdravende type (over-formal, stilted)
braaf meisje 02-07-07 @ 21:42... ik geloof je verhaal , als iemand (paalman)vatbaar is snel naar de fles te grijpen dan heeft deze filmer een makkelijke prooi om op te naaien, als deze filmer niet snel vertrekt dan heeft deze geen mooie toekomst daaro lijkt mij. ik wens je bij deze alsnog veel woonplezier daaro (zonder filmer).
Maar hoe zit dat nu met de 'Marlboro man' en is dat de vader van Mulder?
idd
G-unite 02-07-07 @ 22:03
Dus.... nu heeft de filmer autisme begrijp ik uit je verhaal.
Het wordt steeds beter.
Kijk, nu komt de eerste aap al uit de mouw. Beukbuuf probeerde camera te pakken van filmer. Als ze dat op dezelfde manier doet als op - pak 'm beet ff terugscrollen naar je prachtige overzichtje - 28 mei, de dag waarop Beukbuuf filmer in zijn éigen huis te lijf ging, kan ik me voorstellen dat ze klappies heeft gekregen. Die had ze van mij namelijk op 28 mei al gekregen.
Pliesie zegt niet zomaar: "komt iemand aan,half uur later nogmaals gebeld wordt gezegd zijn met melding bezig,nogmaals en nogmaals,de 5de keer wordt gevraagd de poltie komt nog wel toch toen hoorde men in overleg met buurtagent was besloten dat men niet kwam was niet belangrijk genoeg....."
Als de pliesie dat zegt, is dit niet de eerste keer dat er wat met Beukbuuf aan de hand is. Waarschijnlijk is de pliesie al heel heel heel vaak bij Beukbuuf en Paalmans aan de deur geweest en Paalmans heeft ook het nodige uitgevroten, anders zat ie niet in de bak.
Ik ben er uit.
Braaf Meisje = filmert
Wat een anti-climax zeg.
27-05-07 paalmans krijgt het aan de stok met filmer.vanwege asbest wat in de tuin is gegooid door filmer en die dit niet weer wil verwijderen
27-05-07 paalmans zet het op een zuipen en pest filmer
27-05-07 filmer belt politie,paalmans wordt gehaald door politie en zit tot op heden gedtineerd
28-05-07 filmer zet alles op gs
28-05-07 filmer blijft klieren met camera
28-05-07 paalvrouw gaat verhaal halen waarom hij alles op internet zet en waarom hij haar blijft filmen
30-05-07 filmer zet alles op internet
gehele maand juni bijna
filmer filmt dat de vrouw grasmaaid,was ophangt op boodschap gaat in de hoop dat er wat spectaculairs gaat gebeuren.
27-06-07 kindje paalmans bal ligt in de tuin wil deze pakken filmer filmt dat want dat is overlast
29-06-07 filmer plaats het op gs
29-06-07 heb mijn dochter ook gezien in het filmpje van 29-6.ben verhaal gaan halen bij filmer heb gezegd dat ik niets met hem heb gehad en ook niet wil maar dat hij mijn kinderen niet hoeft filmen laat staan op internet zetten.filmer gaf gelijk en bood excuses aan en vertelde verkeerde filmpje te hebben geplaatst.
30-06-07 alle kids spelen buiten mensen praten met elkaar over koetjes en kalfjes paalvrouw is ook buiten filmer komt en blijft haar ong 15 min filmen uit het niets.paalvrouw gaat naar binnen,filmer komt nogmaals naar mij gelopen om nogmaals excuses te maken vanwege het foute filmpjevervolgens komt paalvrouw weer naar buiten en loopt naar filmer en wil zijn camera pakken vervolgens begint filmer haar echt keihard te slaan..
alle kinderen beginnen te gillen ik stuur ze naar binnen bij mij,krijg zelf nog een klap in de nek door dat hun aan het vechten waren.iedereen riep hou daar mee op laat haar met rust maar hij bleef slaan
30-06-07 politie gebeld wordt gezgd komt iemand aan,half uur later nogmaals gebeld wordt gezegd zijn met melding bezig,nogmaals en nogmaals,de 5de keer wordt gevraagd de poltie komt nog wel toch toen hoorde men in overleg met buurtagent was besloten dat men niet kwam was niet belangrijk genoeg.....
30-06-07 filmer is vertrokken komt vreemde meneer (blijkt fimer zijn begeleider en tevens zwager te zijn) in de straat met het verhaal dat filmer hier onder begeleiding woont (vanwege autisme)met mede weten van woningbouw en politie.en dat hij eerder in borger had gewoond ook met problemen,hij kon ons niet garanderen dat mocht er weer een conflict of confrontatie zijn dat hij de kinderen niets zal doen,wel heeft hij gezegd te gaan kijken voor andere woonvoorziening van filmer,maar dat het sneller zal gaan als men gezamelijk naar woningbouw gingen,paalvrouw is naar dokterdienst gegaan en kon 2 -7 -07brief bij eigen huisarts weghalen,paalvrouw zoekt media op vanwege oneerlijke behandeling van o.a politie........................................ rest volgt
@ braaf meisje
Ik zou me als buurvrouw nu toch wel zorgen gaan maken. Je hebt nu namelijk al gezegd in welke straat het zo gezellig is, je hebt de namen van beide buren genoemd (niet dat we dat niet al wisten, maar je hebt het toch nog maar even gezegd). Je hebt ook gezegd dat je dochtertje op één van de filmpjes staat.
Als Reaguurder X de vreselijke, mishandelende, vuilstortende buurman is die je hier op GS beschrijft, ben je dan niet bang voor hem? Hij is immers een Reaguurder, misschien ben jij wel het volgende hoofdstuk in zijn video-dagboek...
braaf meisje zit ook vast weleens op de paal van paalmans
braaf meisje
Je deed toch echt eerst voorkomen of jij zelf op tv noord kwam, maakt niet uit, de vrouw van paaltje zuipschuit kan natuurlijk nooit geen eerlijk verhaal geven gezien haar eigen idiote gedrag.
als je het hele verhaal leest (een van jouw favo uitspraken) zie je dat er al meerdere malen om enige toelichting van Reaguurder X is verzocht. Helaas heeft hij nog niet op de diverse dringende oproepen gereageerd. Derhalve is het goed dat de beukbuuf morgen haar verhaal op TV Noord mag vertellen, alleen is het jammer dat wij dan slechts weer één kant van het verhaal horen.
@braaf meisje 02-07-07 @ 21:04
Doktersverklaring?
Wie zegt dat paalmans die poolse importbruid niet in het gareel heeft gemept met zijn paal?
Als ik jou vandaag op je gezicht timmer, en jij hebt vervolgens morgen ruzie met je buurman kan jij ook naar de dokter rennen om een verklaring te halen, die dokter kan alleen mishandeling constateren (en dat is zelfs al discutabel, je kan ook van de trap af flikkeren namelijk).
Die dokter kan namelijk NIET zeggen wie de mishandelingen heeft toegebracht, daar al eens aan gedacht?
Mits die dokter Uri Geller heet hecht ik niet zo veel waarde aan een dokters verklaring hoor.
waarom probeert men filmer niet op te roepen en vraagt men hem naar de andere kant van het verhaal
de vrouw in kwestie kom op rtvnoord niet ik,de mishandeling van filmer is geen leugen,ze heeft doktersverklaringen tevens hoeven ze niet alleen mij te geloven de hele straat was bijna getuige... maar wacht morgen af
mensen geloof wat je geloven wilt van mij geen informatie meer.. nu wordt ik als de boevrouw neer gezet terwijl ik alleen vindt dat men de andere kant van het verhaal ook moet weten.. maar dat wordt mij niet in dank afgenomen ...
braaf meisje 02-07-07 @ 20:49
Tja meid dat krijg je als je verhaaltjes verzint. Zeker op de vage, ik ben ook heel belangrijke manier waarop jij dat gedaan hebt.
IK vraag me echt af hoe tv noord daarmee om gaat, maar ik denk toch echt niet dat ze jou zware mishandeling leugens zomaar ff gaan herhalen of geloven.
Het beste wat ik jou kan aanraden is blijf uit de buurt van paaltje zuipshuit want de volgende keer kan jij zelf wel eens aan de beurt zijn. Hij zit echt niet voor niets vast.
Ja want morgen horen we weer één kant van het verhaal als Mw. Paalmans en niet zo'n braaf meisje hun verhaal mogen vertellen bij TV Noord.
mensen geloof wat je geloven wilt van mij geen informatie meer.. nu wordt ik als de boevrouw neer gezet terwijl ik alleen vindt dat men de andere kant van het verhaal ook moet weten.. maar dat wordt mij niet in dank afgenomen ...
J.van Dijk, veel succes.. gheghe
Kerel ga eens naast mij wonen..
Waar zijn de bijbehorende video clips? Rutger doe er wat aan!
Dat hele musselkanaal is 1 grote bron van inteelt. Die hele regio is nogal vreemd. Gedoe met campers, neergeschoten mensen. Het beste is gewoon platwalsen en asfalteren. Smerig rotvolk is het.
Ik zag de filmpjes net pas voor het eerst,.. jemig wat een losers. Zowel die boze buurman en dat wijf die de camera uit ze handen probeert te slaan,.. je zou er maar wonen.
Zoveel comments en vanaf het moment dat Agent kritisch is t.o.v. braaf meisje is ze foetsie :o))....
Nu is mij nog steeds niet duidelijk wat er vooraf ging, kan toch niet alleen om afval gaan zekerssss??
.
En Geen Stijl is het een compliment dat jullie nu tot actualiteitsite zijn benoemd? Volgens het AD..
Wat een dorpsgeleuter zeg, meneer de cameraman is ook een oetlul, anders zou hij daar toch niet wonen!
@miko 02-07-07 @ 18:51
Geen idee, boeit me ook weinig, laat die filmpjes maar komen, lach me slap om dat tokkie-dorp.
Mss moeten we er een hek om heen zetten en entree vragen, lekker met je gezin een dagje tokkie's kijken, net zoiets als beekse bergen.
musselkanaal ga lekker deaad ,en snel
Kloothommel 02-07-07 @ 18:37
Of zou hij de hele tijd op de celdeur bonken en roepen;Kunnen we niet even praten... gewoon praten!!Nou??
Paalmans zal nu wel aardig genezen zijn van palen na een paar weekjes op 1 cel met Bubba "Big Stick" Kwazoeloe.
Net op het RTL nieuws.
Hoi Eend,
Goede analyze, I E spot on! de zuipschuit/paalman heeft een geweldadig verleden, dus dat hij weer opgepakt is is terecht.
Beste Neukeend,
Probeer jij te zeggen dat braaf meissie helemal niet zo braaf is als zij ons doet geloven?
Vertelt zij wel het hele verhaal?
Wat houdt ze achter en welke delen zet ze sterk aan.
Bovenal, welke relatie had ze zelf met Paalmans?
Het roept bij mij meer vragen op dan dat ze beantwoord.
Nou Jongens en meisjes, het brave meisje is duidelijk afgetaaid omdat ze zat te liegen? Nou ze heeft in ieder geval tv noord nog om haar leugenachtige verhalen nog eens weer uit de doeken te doen.
Vraag me af of tv noord het hele gebeuren ook gecheckt heeft en wat het commentaar zal zijn.
NLCircle 02-07-07 @ 17:13
Bedankt circle. Faustus zal best wel gelijk hebben, het kan bijna niet anders of er is een relatie.
@ Neukeend,
Hoewel ik vrij veel moeite heb met het schrijven van uw nick geef ik u volledig gelijk.
@Braaf Meisje: "ja verscheidene kinderen o.a die van mij waarvan 1 van 4,maar meerder kids heb ik bij mij naar binnen gestuurd omdat ze in paniek waren"
Ehrm, jij zit het verhaal hier duidelijk te dramatiseren. Kinderen, en zeker boven de 4 jaar raken helemaal NIET getraumatiseerd van een vechtpartijtje op straat, ze vinden dat juist boeiend en interessant en zullen het ook helemaal willen afkijken, deze mening namens een kinderpsycholoog die je verhaal even analyseerd.
Ten 2e, een openbare mishandeling wordt ZWAAR serieus genomen bij de politie, dat heeft geen *** met het rechtsysteem te maken, dit wordt overal in 0031 serieus genomen, en indien het een mishandeling 'tot bloedens' toe zou zijn dat wordt er volgens protocol ALTIJD een ambulance gestuurd. Dit is te controleren (zie P2000 site), ik zie geen meldingen daar over.
En reken er maar op dat zo'n persoon meteen op zijn minst in voorarrest gaat, en dat is niet gebeurt.
Verder vraag ik me dan ook af, als 'reaguurder-X' zo gewelddadig zou zijn om te gaan matten met de buurvrouw, dan moet het toch op zijn minst een redelijk 'assertief' persoonlijkheid zijn, dat past niet echt met zijn vorige daden, namelijk op afstand, in een veilige omgeving de boel maar te gaan filmen. Je hoort hem ook niet tekeer gaan in de filmpjes.
Ik denk meer een gevalletje van "shit we zijn genaait, kom laten we het verhaal maar zwaar gaan dramatiseren zodat wij niet alleen de rong ingetrokken worden"
kolonel-knalpiemel 02-07-07 @ 17:31
of erin.
@kolonel-knalpiemel 02-07-07 @ 17:31
Da's nou meteen wel erg grof.
Niet alleen tot bloedens toe mishandeling (niks vangezien) maar dan ook nog aanranding en verkrachting. Had filmer zeker meegenomen geworden
@NLCircle 02-07-07 @ 17:29
Eet ze
Die reaguurder had gelijk z'n zwans in de smoel van die buurvrouw moeten duwen, dan kwam er nog eens iets nuttigs uit.
Mensen zijn ook vaak 'meesters' (niet in de zin van die advocaat uiteraard) in het doorredeneren met slechts weinig feiten. Wat we niet weten, bedenken we er graag bij en dan het liefst in de meest spannende vormen.
Ik blijf deze discussie volgen en ik verwacht eerlijk gezegd ook wel een beetje dat onze hoog-geachte GS redactie in de nabije toekomst wat updates post. Smakelijk eten allemaal,
Er waren plannen in de maak bij de regering om Musselkanaal, vanwege deze incidenten, van de kaart te vegen..., ware het niet dat men moet bezuinigen op Defensie.
mensen musselkanaal is een provincie van eh duitsland groningen heeft er niks mee te maken.. heeft boze buur al iets gepost?
NLCircle 02-07-07 @ 17:01
Eens.Je moet ook een beetje de situatie inschatten.Op een een concert van Normaal of zo iets de boerenstand af gaan liggen zeiken dat wordt hoogstwaarschijnlijk ook vuisten slikken.Toch denk ik dat die mishandeling van buurvrouw wel mee zal hebben gevallen anders had de hermandad ook filmerT koud gezet voor een aantal dagen.Het feit dat deze vrouw na haar pak slaag/mishandeling weer vrolijk filmerT uitdaagt spreekt ook niet in het voordeel.Ach burenruzies zijn net oude vetes tussen families.Vaak weet niemand meer waar de oorzaak ligt maar ze slepen zich jaren voort.Iedereen kan wel een vete tussen buurtbewoners herinneren(al of niet met dit soort taferelen)die in den beginne nergens over ging.
@braaf meisje.
Als je echt het naadje van de kous weet post het dan gewoon!
@NLCircle 02-07-07 @ 17:13
Ik ben er niet uit wat ik moet geloven maar de vaagheid van braafmeisje is toch een beetje vreemd en zoals indy al zei, hij heeft contacten en gebeld dus ik neig een beetje naar braaf meisje te wantrouwen mbt tot haar posts. Maar goed, dat doe ik.
@ Indy & Agent
Als je Paalmans zou willen verdedigen, dan is het toch zaak om al meteen een klinkend verhaal hier te posten. Braaf meisje heeft juist haar best gedaan om zo vaag mogelijk te blijven, hoewel we haar uitdaagden om het hele verhaal met ons te delen.
Ik moet Faustus wel een beetje gelijk geven als hij twijfelt aan de relatie tussen Braaf meisje en de TimmerTokkies.
Heb niets met de lange arm der wet te make, nick is naar mijn favorite stripfiguur.
<= Geheim Agent. Hendrik Ijzerbroot
En soms, wordt het er wel naar gemaakt. Maar sommige dingen, zoals vrouwen mishandeling, laten ze niet lopen, nee.
Zoals ik eerder opmerkte, het lijkt eerder op verdiging van paalmans wat braaf meisje doet
Agent327 02-07-07 @ 17:04
Inderdaad, dat is precies wat ik zelf denk.
@ Agent327,
Daar lijkt het niet op hoor.
@indyshometown 02-07-07 @ 16:59
U is ook agent, lol.
Nee ik gelloof niet dat agenten iets dergelijks zomaar laten gaan
En ik heb er een rothekel aan dat collega's maar ff door het slijk worden gehaald, jij niet dan?
@indyshometown 02-07-07 @ 16:59
Zoals ik eerder opmerkte, het lijkt eerder op verdiging van paalmans wat braaf meisje doet
@G-unite
Ook erg scherp :-))
gaat om afgelopen zaterdag... denk je dat filmer dat filmpje stuurt denk na
braaf meisje 02-07-07 @ 16:50
En wat heeft de M PD daar aan gedaan dan volgens jou? Filmpje laten lopen want het was niet belangrijk genoeg?
@indyshometown 02-07-07 @ 16:59
U is ook agent, lol.
Nee ik gellof niet dat agenten iets dergelijks zomaar laten gaan
@ StijlvolRechts 02-07-07 @ 16:55
Ik heb liever geen ongefundeerde mening. Each to his own I guess.
@ miko 02-07-07 @ 16:56
't Is glad ijs, maar persoonlijk zou ik een grotere hekel krijgen aan een gladjanus die continu de buurt aan het filmen is vanuit zijn huis dan van een een semi-Neanderthaler die af en toe een slok teveel opheeft. Die tweede vertoont nog enigzins rationeel (maar ongewenst) gedrag. De eerste variant is ziekelijker en onbetrouwbaarder ..
Maar ja.... speculatie dus gaarne na lezen weer volledig vergeten.
In die brief van de advocaat staat dat paalmans (weer) is vastgezet. Daar moet je een hoop voor doen.
Agent327 02-07-07 @ 16:44
Ja, heb ff gebeld, meneer zuipschuit was een stuk gevaarlijker dan mevrouw braaf doet voorkomen. Hij is zeker niet zielig! De enige reden waarom mevrouw braaf op tv noord gaat is omdat ze geen gelijk bij de collega's kon halen.
Geloof jij dat die een zogenaamde zware (tot bloedens aan toe) mishandeling zomaar ff laten gaan? Deze mevrouw heeft zelf een zwaar probleem en gillende kinderen heeft niemand gezien of gehoord. Je moet zelf ff een background doen zul je zien dat hij al een verleden heeft.
Ik dacht meer hier aan Dr:
www.youtube.com/watch?v=cpys1c3jCNs
NLCircle 02-07-07 @ 16:38
Ach ik weet wel dat bij een cafe ruzie tussen twee oude mannetjes (over een potje biljart of zo)de gemoederen ook opliepen.De ene vernielde de andere zijn fiets.Ouwe knar zat mooi 20 uur vast.Tja de agent die hem los zou moeten laten had even geen tijd..
Maar paalmans heeft twee keer vast gezeten dus het zal wel een temparament vol baasje zijn.Waar het mij een beetje omgaat is dat ik dat filmen ook vind zuigen. Dat je dan het bloed bij mensen onder nagels uit haalt vind ik ook niet verwonderlijk.
Ik denk dat dit muziekje alles zegt.
www.youtube.com/watch?v=RtIHBRsy1lI
@ sublime! 02-07-07 @ 16:43
Dus we zijn geen steek verder. Maar hebben wel meer informatie omtrend wat er gebeurd zou kunnen zijn. In hoevere deze informatie juist is kun je in twijfel trekken ja. Want in hoevere is braaf meisje betrokken bij het geheel. Maar hier kan je makkelijk een mening aan hangen hoor. Ik ben van mening dat het verhaal aan alle kanten stinkt, en dat de laffe camaraman niet het hele verhaal durft te vertellen. Deze mening kan je prima uit voorgaande posts vormen en dat doe ik dus ook. Een mening is immers nog geen feit maar slechts een mening. En met deze mening benadeel ik niemand behalve misschien de filmert die misschien bang is zijn geloofwaardigheid te verliezen.
indyshometown 02-07-07 @ 16:49
gaat om afgelopen zaterdag... denk je dat filmer dat filmpje stuurt denk na
Gezien wat ik allemaal gelezen hebt tot nog toe, heeft sublime! wel een punt als hij stelt dat hij nog maar even geen mening vormt. Ben er zelf wel van overtuigd dat dit hele geval niet een 'dronken Tokkie tegen heilige reaguurder' conflict betreft, maar dat er aan beiden zijden voldoende is meegewerkt om dit uit de hand te laten lopen.
Toch maar weer dat verhaal van waar 2 vechten enz. ....
braaf meisje 02-07-07 @ 16:41
Nou je maakt er wel wat van he? Nou is vrouw zuipschuit al tot bloedens aan toe mishandeld? Ja hoor, ze ligt intussen zeker ook al in het ziekenhuis? Vreemd hoor op het filmpje was niets te zien van een wond, wat wel heel goed te zien was dat mevrouw zuipschuit ff het huis van filmpje binnen drong en hem ff flink stond te meppen.
@braafmeisje
denk dat mevrouw paalmans niet te boek staat als de meest betrouwbare persoon alhier na het zien van de filmpjes, een weldenkend mens zoals u zelf, die ook nog opkomt voor de zwakkeren in de samenleving, wordt wel geloofd... dus doe ons en de familie paalmans een plezier en doet je verhaal... ik vind het ook vreemd dat reaguurder x zich nog niet gemeld heeft. pedo martijn deed bijvoorbeeld zijn verhaal ook in de comments en de boomkleverT van tweemaanden terug reaguurde er ook lustig op los...
Ik geloof braaf meisje pas als ze samen met paalman in de dumpert op de foto staat.
@ braaf meisje
Maar door dat rechtsysteem mag buuv hier wel wonen.
@ G-unite 02-07-07 @ 16:46
Boefje ....;-)
De insteek was een ietsiepietsie sarcastisch.
@ sieg dweil
Daar zaten zowaar geen fouten in.
indyshometown 02-07-07 @ 16:42
als je hier zal wonen weet je hoe de politie hier is...
maar geloof alleen het verhaal van gs... ik heb het gezien en meegemaakt hier en weet hoe het is gegaan heb idd zelf ook de politie gebeld.... omdat een vrouw werdt mishandeld..... en ik vele kinderen gillend binnen had zitten
maar het rechtssysteem he.....
In die brief van de advocaat staat dat paalmans (weer) is vastgezet. Daar moet je een hoop voor doen.
@G-unite 02-07-07 @ 16:43
Waarom dan ?
@ StijlvolRechts 02-07-07 @ 16:35
Nou, we hebben een paar filmpjes waarbij het achtergrondverhaal ontbreekt, en we hebben een paar posts van iemand die beweert het verhaal te kennen, maar waarvan we niet weten in hoeverre die persoon gerelateerd is aan de betrokkenen. Vrij lastig om dan een gefundeerde mening te vormen. Dat laat ik dan ook na.
*groot fan van braaf meisje aan het worden is*
-edit idd, next!-
@sieg dweil 02-07-07 @ 16:33
Dweiltje, ik had me voorgenomen er vandaag geen opmerkingen over te maken, maar je brengt wat dat betreft het beste in me weer naar boven. Zou je mij, of misschien alle anderen met uitzondering van mij, het plezier en de eer willen doen voortaan gewoon foutloos Nederlands te gebruiken. Je weet wel, beetje knutselen met d's en t's, wat hobbieen met c's en s'en en een beetje klieren met ei's en ij's. Dat leest nou eenmaal een stuk vriendelijker en het voorkomt dat ik weer iets over scootertjes moet roepen. Thanks.
"nou niet dus,er is 5 maal politie gebeld
en de buurtagent vond het niet belangrijk genoeg,en niet alleen mijn kind heeft alles gezien ik ook stond nm ook buiten... nogmaals heb alle kinderen bij mijn huis naar binnen gebracht terwijl filmer de buurvrouw mishandeld
braaf meisje 02-07-07 @ 16:30"
Da's dan wel duidelijk he, geen mishandeling, want ik heb nog nooit een agent gezien die dat niet belangrijk vond. Jou telefoon rekening zal wel flink omhoog gegaan zijn zeker, heb je ook gebeld toen die zuipschuit met een stuk hout ging lopen zwaaien?
horen jullie van haar zelf morgen
vindt het niet normaal wat paalmans en vrouw hebben gedaan.... maar om dan zoals filmer te doen dag en nacht te gaan filmen terwijl er niets meer gaande is en dan vervolgen de vrouw mishandelen in bijzijn van vele kids
dat vindt ik ook niet normaal en jij wel
@braafmeisje
okee, punt 1 kunnen we dus afstrepen, paalmans houd niet van andersmans rommel... duidelijk, neemt niet weg dat paalmans gewoon mans had moeten heten en niet met zijn paal had moeten sjouwen... denk dat de meesten van ons nog steeds filmer/reaguurder 'brand' x het voordeel van de twijfel geven inzake de hele situatie, tenzij jij natuurlijk even het hele verhaal van punt 8 uit de doeken doet, gisteren zei je dat mevr. paalmans tot bloedens toe is mishandeld? details braaf meisje, details!!
@ miko 02-07-07 @ 16:25
In jouw scenario was je dan na een uurtje of wat gewoon weggewandeld. Hr. Paalmans heeft een iets langere invitatie gekregen en daar moet je best wat voor doen in 0031.
@ sublime! 02-07-07 @ 16:23
En wat voor andere verhalen heb jij gehoord dan waar we wat aan hebben? Verlopig hebben we alleen het verhaal van braaf meisje waar we wat mee kunnen. Maar als jij meer weet ik sta overal open voor.
miko 02-07-07 @ 16:25
Goed punt Miko, je vergeet te vragen of ramen aflikken terwijl je bezopen juigt en nu ben ik hier ook heel normaal is. Getver, zal je toch maar gebeuren zeg.
Eerst staat die dronken malloot met een stuk hout voor je deur, en vervolgens....
En dan krijgen we iemand die zich braaf meisje noemt die dat allemaal heel gewoon vind, zielig zootje toch?
braaf meisje 02-07-07 @ 16:14
Wel een dappere buurvrouw als ze nadat ze 'mishandelt' is nog zo dapper tekeer gaat tegen haar agressor zelfs als zijn verloofde op bezoek is.Pas op met nichten hoor kom niet aan hun bitch.Maar goed doe die buurvrouw eens een contract voor de luchtdebiele brigade!
Er zal ongetwijfeld aan dit hele verhaal twee kanten zitten. Zolas eerder opgemerkt (door een ander) 2 kijven, 2 schuld. Dus als ik kan zal ik wel kijken naar rtvnoord
owwwwwwwwwwwww nee toch sensuur....... bibber
PAALman84 02-07-07 @ 16:29
weet niet hoelaat.. helaas kijk af en toe gewoon
ff op www.rtvnoord.nl
indyshometown 02-07-07 @ 16:27
nou niet dus,er is 5 maal politie gebeld
en de buurtagent vond het niet belangrijk genoeg,en niet alleen mijn kind heeft alles gezien ik ook stond nm ook buiten... nogmaals heb alle kinderen bij mijn huis naar binnen gebracht terwijl filmer de buurvrouw mishandeld
@@@G-unite 02-07-07 @ 16:15
Bovendien is typen met Y en niet met ie Dus... ABN??
-edit beetje ABN -
@ braaf meisje 02-07-07 @ 16:27:
Welk programma, welke tijd? Wordt het vaak herhaald?
Ik ben ook gezegend met buren uit de hel. Bij ons is het een bejaard stel dat al honderd jaar in hetzelfde huis en dezelfde wijk woont. De aard van de wijk is in de afgelopen tien jaar alleen een beetje veranderd (lees: het soort bewoners), van een asociale volkswijk naar een yuppen- en tweeverdienersbuurt. En daar hebben de buurtjes wat moeite mee. Dus word ik uitgescholden wanneer we barbecuen of wanneer mijn auto een keertje in het vrije parkeervak voor hun woning staat, krijgen onze kinderen hun bal niet terug wanneer die over het muurtje gaat, maken ze ongepaste opmerkingen vanuit hun tuin wanneer we wat luidruchtig/té gezellig bezoek hebben. En wat doen de wijkagenten: die vragen aan MIJ of ik het vooral rustig wil houden. En ik doe NIETS. Alleen maar kijken en afwachten tot ze een keer echt de fout ingaan tot er een keertje proces-verbaal opgemaakt kan worden. Leve het fatsoen, leve de rechtsstaat!
Een dvd uitgeven misschien?
www.rtvnoord.nl
"maar verscheidene kinderen hebben gezien hoe filmer brandt,mevr paalmans
mishandeld lees alles dan en niet de helft
braaf meisje 02-07-07 @ 16:14"
Als dat zo was dan was filmpje wel gearresteerd. Jij bent duidelijk een vriendin van zuipschuit en co, dus jou kind is uiteraard beinvloed door jou.
Vraagje, likken jij en of jou man ook de ramen van je buren nadat je een klokje of tig op hebt? Zijn jullie ook mischien fam. of vrienden van die pedo clown?
morgen zal waarschijnlijk het verhaal van de buurvrouw te horen zijn.. wordt ook eens tijd.. vindt ik.. nu worden er overhaaste beslissingen genomen,hoorde ook het verhaal aan van de andere kan i.p.v dat wat op gs staat klakkeloos te geloven,het heeft een keerzijde geloof me...
Ik zou in de zaak Brandt vs. v.d. Veen de achtergrond wel eens willen weten.
Ik ben zowaar nieuwsgierig naar de regionale omroep. Gelukkig hebben wij digitale tv :).
Dank aan braaf meisje, die ons toch enige achtergrondinfo verschaft. Leuke soap wordt het zo :).
@@G-unite 02-07-07 @ 16:15
*edit probeer een beetje ABN te tiepen. dank *
Huh??? Hoeveel posts ga je weghalen die nog geen 30% ABN bevatten? Niet dat het mij wat uitmaakt, ik tracht zo goed mogelijk Nederlands te schrijven
Stel dat filmer ook niet blaamvrij is, vinden we dan dat paalmans goed doet door het recht in eigen hand te nemen??Word nogal eens gepromoot hier.Stel je bent een laffe it.er die op een zondag zijn frustraties weg zit te drinken vanwege je kutbaan.Je buurman doet moeilijk ,pleurt rotzooi in je tuin etc.Wat doe je?je drinkt je nog meer moed in en je gaat je buurman die werkt bij de plaatselijke Toy-r-us opzoeken. Jammer voor je heeft die lutser zijn first sony bij en zet alles op tape.te dronken om de gevolgen van deze grap nog in te schatten ga je gewoon door .de volgende dag word je wakker in een cel van de hermandad en kun je wel janken.
@ G-unite
Dank voor deze onderbreking evenwel de muzikale.
-weggejorist-
@ StijlvolRechts 02-07-07 @ 16:16
Ik vind het prima dat je er niet klakkeloos vanuit gaat dat wat wij hier zien en horen alles is wat er gebeurt. Dat denk ik namelijk ook niet. Maar je neemt vervolgens wel braaf meisje's verhaal over. Ik vind dat nogal naief. En als je dan gaat beweren dat je zelf wel even polshoogte gaat nemen moet je je niet gaan indekken.
@braaf meisje 02-07-07 @ 16:19
Dhr??? M.i. verdient geen van beide deze aanduidig indien de aantijgingen aan filmer ook waar zijn
Ja ja Miko, die dronkenlap moest ff voor de bange buren laten zien hoe stoer hij wel niet was, gaat tie lekker lopen lallen bij filmpje zijn ramen met een stuk hout. Trouwens ik dacht toch echt te zien dat hij ook nog eens de ramen aflikte in het en nu ben ik hier onderdeel, was het zuipschuitje van plan om die rotzooi later ook zelf ff op te ruimen/schoon te maken? Je zal der maar naast wonen, idiotenzooi.
Dr-Faustus 02-07-07 @ 16:18
wat nu tilburg??
-edit probeer een beetje ABN te tiepen. dank -
@G-unite 02-07-07 @ 16:15
waggusff
Meisje slaande kansjongere
bus slopert
die telefoon beantwoorder eikel
Allemaal met naaam en toenaam. Eerste was zelfs de verkeerde.
Bang aan het worden voor advocaat huppelduif en klara koe?
-edit nee, speelse bui -
nee is echt kijk o.a brief van advocaat....
filmer is dhr brandt
paalmans is dhr v/d veen
Tijd voor een muzikale onderbreking:
www.youtube.com/watch?v=waCH24gAJx4
@braaf meisje
In Tilburg??
-edit of grun, afhankelijk welk programma je gebruikt -
Homo, fikker, klootzak: 't is allemaal OK. Maar vies, dat laat ik me niet zeggen!
braaf meisje 02-07-07 @ 16:16
Zijn die namen echt, of zijn dat nick's;)
Agent327 02-07-07 @ 16:12
idd die opmerking heeft hij gemaakt
en een verhaal van paalmans (v/d veen) wordt
moeilijk zit gedetineerd vanaf ong 30 mei...
@ sublime! 02-07-07 @ 16:15
Hahaha welke standpunt is dat dan wel niet?
@ StijlvolRechts 02-07-07 @ 16:08
Lekker beargumenteerd. Ik pak je terug op je eigen standpunten. That's all.
Stukje zelfcensuur hoor.
@ sublime!
Overgens is lezen niet je sterkste kant. Ik zeg nergens dat ik naar musselkanaal gaat. Ik wil alleen meer van het verhaal weten wat is daar mis mee? Dat ik de zaken anders aan zou pakken als de filmert zit je nogal dwars he? Ben je bang dat ik dronkuh buur op ideeen breng en hij langs komt om die Camera acher in je bakkus te rammen? Ik verdenk jou ervan dat jij dat geniepe kereltej bent dat filmpt. Zoniet ben je minstens zo irritant.
@G-unite 02-07-07 @ 16:13
Censuur?????? Hier op GS?? Sinds wanneer??
@G-unite 02-07-07 @ 16:13
LOL
indyshometown 02-07-07 @ 16:11
nogmaals alleen zijn eigen kinderen waren daarbij (ook erg genoeg)
maar verscheidene kinderen hebben gezien hoe filmer brandt,mevr paalmans
mishandeld
lees alles dan en niet de helft
Ondanks dat de buurman kwaad en levensgevaarlijk is blijft hij wel netjes aan bellen.ik heb dus ook niet de indruk dat hij erg gevaarlijk is.Eerder een lutser die zich eerst moed in moet drinken voor hij iets onderneemt.Bovendien is zo een lang stuk hout niet erg gemakkelijk e/o effectief in een man tot man gevecht tussen autos en muren.
Dat is meneer Tomc***** (censuur)
En was er ook een reden waarom dat gedaan is en heb je daar dan ook bewijs van? Of alleen een verhaal van een dronken paalmans? En waarom maakt hij daaar dan verder geen opmerking over? Zo in de trand van "Haal je rotzooi uit mijn tuin"?
braaf meisje 02-07-07 @ 16:10
Doe dan ook ff naam van Paalmannie......
En wie is Jeroen dan..
*indewar*
ed.. 02-07-07 @ 15:57
filmer meneer brandt heeft rotzooi in de tuin van dronken paalmans gegooid en wou dit niet meer opruimen..
Wat voor rotzooi? En als antwoord ga je je dan maar ff bezuipen grijpt een stuk hout om de filmer ff in mekaar te rammen, terwijl de bange buurtkinderen gewoon buiten spelen? Waar waren die zo bang voor dan de rotzooi in de tuin?
Cheez, hebben die mensen wel eens van vuilniszakken gehoord?
Het zal allemaal wel, ver van mijn bed show. Als ik zin/yijd/gelegenheid heb zal ik wel een herhaling van dat verhaal zien of anders hier een linkje vinden
Duikduivel 02-07-07 @ 16:08
idd dat klopt zo heet hij
.... filmer woont er nog niet heel lang en heeft ZIJN rommel in detuin gegooid van paalmans
Zit ie soms in Tilburg?
@ sublime! 02-07-07 @ 14:55
Ik weet niet wat jouw probleem is, maar ga es deaud!
Las ik nu net ergens in comment van braaf meisje 02-07-07 @ 16:02; Filmer brandt?... Is dat zijn achternaam?
indyshometown 02-07-07 @ 16:05
Agent327 02-07-07 @ 16:00
het gaat om het laatste filmpje van de buurvrouw haar zoontje die bal uit de tuin wil halen... en dat heeft de filmer gefilmd...... en daar staat mijn dochter bij op.... paars pakje..... toen zat paalmans allang gedetineerd
@braaf meisje 02-07-07 @ 16:02
En waarom lag dat afval daar? Was dat van paalmans eerder in filmer tuin gegooid? Of had filmer dat zomaar inpaalmans tuin gegooid?
Zoveel onduidelijkheden en vragen. Ik wordt er (als ik het al niet was) gek van
Wat voor rotzooi, die paal een vol kratje bier of juist een leeg kratje en was ie daar boos over vertel
Agent327 02-07-07 @ 16:04
het zijn buurtbewoners en nogmaals heb alles hier gezien en meegekregen....
Zou het de buuf zelfs soms zijn.. vragen vragen.
@ braaf meisje 02-07-07 @ 16:02
Ach ja... En of dat dan deel 1 van deze soap is zullen we waarschijnlijk ook niet van jou horen of wel?
@braaf meisje,
ze hebben die pedeau uit ass'n toch ook weggejaagd? is geen veiliger buurt nu dan Nieuw-Buinen.
Sjonge @braafmeisje, dus jou kinderen laat je gewoon buiten als er een dronkenlap met een stuk hout dreigend rond loopt te zwalken? En begrijp ik nou goed dat jij nou op tv noord ff gaat uitleggen hoe vreselijk bang ze waren voor filmer? Mag ik eens vragen, vind je het ook normaal dat die zuipschuit zijn eigen zoon ook even leert net zo te doen als hij zelf?
Agent327 02-07-07 @ 16:00
het gaat om het laatste filmpje van de buurvrouw haar zoontje die bal uit de tuin wil halen... en dat heeft de filmer gefilmd...... en daar staat mijn dochter bij op.... paars pakje..... toen zat paalmans allang gedetineerd
Ik krijg het gevoel/idee dat braaf meisje hier alleen is om dit topic te volgen en te proberen paalmans uit de wind te houden en camera figuur ietwat in een kwader daglicht te zetten. Iets zegt mij dat zij paalmans en zijn vrouw beter kent dan ze zegt
indyshometown 02-07-07 @ 15:58
ed.. 02-07-07 @ 15:57
filmer meneer brandt heeft rotzooi in de tuin van dronken paalmans gegooid en wou dit niet meer opruimen....
miko 02-07-07 @ 15:57
de filmpjes zijn van 1 dag van dronken paalmans....
@indyshometown
hahaha, das natuurlijk een andere discussie, maar ik denk dat je het antwoord zelf al gegeven hebt...
Vragen vragen..
@braaf meisje 02-07-07 @ 15:54
En als dat 4 jarige kind daar vlakbij was had dat toch, door die paalmans, een bedreigende situatie voor een 4 jarig kind kunnen zijn/worden. Waar was jij dan ( braaf meisje)? Niet erg veel oog voor een 4 jarige. Bovendien zit je ( braaf meisje) hier een partij the f5 en, waar zijn die twee nu?? lekker buiten? Op hun kamertjes?
@ mezelf 02-07-07 @ 15:45
/*tovert schaamrood op konen, kruipt in schulp en hoopt dat misstap niet teveel is opgevallen */
Braaf meisje, excuses voor misinterpretatie van IP nummer. Je lijkt in de laatste twee minuten opeens van Tilburg terug naar MK te zijn verhuisd.
ed.. 02-07-07 @ 15:46
"n morgen komt op tv-noord het hele verhaal van punt 8?
als u nou ff punt 1 uitlegt, is iedereen weer op de hoogte..."
Kan je der nog ff een punt 9 bij zetten?
Zou ook wel heel graag willen weten waarom paalmans meende dronken bij filmer langs te moeten gaan, kon de laffe zuipschuit dat niet zonder een lading drank aan? Hoe vaak is die vent eigenlijk wel niet bezopen? Werkt die figuur niet?
In wat voor tijdsbestek zijn die filmpjes opgenomen??Die kerel heeft steeds dezelfde kleren aan.De viezerik.Maar goed die filmer... mijn neef jaah jaah je bent gewoon homo kun je wel toegeven of mag dat in mosselkanaal niet??Djee lijkt wel Amsterdam.Wat homofobe gemeenschap daar.
@braafmeisje
juist, wat NLcircle dus ook zegt, en stijlvolrechts zich ook al afvraagt... wat gebeurde er bij punt 1, en vertel dan ook het hele verhaal even bij punt 8... misschien dat de reaguurders alhier een ander beeld krijgen van meneer paalmans, en zoals jij vermoed, ook van filmer/reaguurder x...
Dr-Faustus 02-07-07 @ 15:53
dat hebben alleen zijn eigen kids gezien..... en niet de mijne of die van de buren enzzz....
rtvnoord gewoon te volgen op internet hoor
Ik begrijp dat de vekeerde zwart is neergezet maar dat komt dan mischien doordat de camera te donker stond afgesteld, wat me verbaast is dat de kinderen nu pas bang zijn en als er iemand met een stuk hout loopt te zwaaien jij je koters kendelijk wel gewoon laat buiten spelen.
@ Braaf meisje
Het lijkt me dat je niet voor die kinderen op hoeft te komen. Die zijn een beetje 'shaken not stirred' en dat komt verder wel in orde. Over een paar jaar spelen ze de danmalige versie van Quake, Doom, Call of Duty en is geweld niet meer iets waar ze warm of koud van worden.
Je ziet al aan de reacties dat 'men' uit jouw woorden opmaakt dat je de achtergrond van het hele verhaal kent. Laat dat nu net het stuk info zijn dat we hier niet hebben en waar we hier niet achter kunnen komen. Ook interviews op RTV-Noord helpen daar niet bij, omdat de meeste reaguurders dat niet eens kunnen ontvangen.
Mij interesseert gewoon wat nu de kern van het conflict is. Dingen gebeuren in het algemeen bijna nooit 'zomaar' en vaak schuilt er nog een kern van waarheid in 'waar twee vechten hebben twee schuld'. Als jij dus iets toe te voegen hebt aan het kennisniveau van ons allen, wil ik je bij deze uitnodigen dat dan ook te doen.
't is toch anoniem, vraag maar aan FvJeauleau, dus niets te vrezen.
ed.. 02-07-07 @ 15:46
idd zo is het gegaan
maar waarom eerst oordelen terwijl maar 1 kant van het verhaal bekent
nou niet dus... kijk suzzane wisman
Waar ligt dat Mosselbanaal? Heb je daar een paspoort voor nodig? Is die laatste zendeling daar nou nog niet opgevreten?
hoezooooooo mag ik nixs zeggen?
vertel
woon ook in musselkanaal,h bruininghstraat.... mijndochter staat in het ene filmpje waar de buurvrouw haar zoon is gefilmd
@braaf meisje,
Stuur die kinderen dan maar naar Nieuw-Buinen, daar letten ze ekstra goed op kinderen.
NLCircle 02-07-07 @ 15:41
idd ben gewoon een buurtbewoner en ben van alles op de hoogte van
hoe en wat er is gebeurd... maar meestal wordt de verkeerde zwart neer gezet
en ik kom enkel voor al die kinderen op,die zijn nu bang om buiten te spelen....
@ sieg dweil 02-07-07 @ 15:42
Jij mag helemaal niks zeggen. Als je niet weet waarom moet je misschien hier maar niet meer komen.
Hulde Faustus!
@braafmeisje
dus het verhaal is dus als volgt;
-
1)iets gebeurd tussen filmer/reaguurder x (en zijn neef) en paalmans
2)paalmans haalt verhaal bij filmer/reaguurder x
3)filmer/reaguurder x plempt fimpje in de dumpert
4)paalmans wordt opgepakt
5)mevrouw paalmans haalt verhaal bij filmer/reaguurder x
6)filmer/reaguurder x plempt ook dit fimpje in de dumpert
7)filmer/reaguurder x filmt vervolgens u, uw kinderen en mevrouw paalmans
8)filmer/reaguurder x heeft handgemeen met mevrouw paalmans
-
en morgen komt op tv-noord het hele verhaal van punt 8?
als u nou ff punt 1 uitlegt, is iedereen weer op de hoogte...
@ Braaf meisje,
Faustus wil graag weten of jij echt voor elk commentaar op en neer naar Tilburg snelt (je IP komt uit Tilburg, terwijl je aangeeft in MK te wonen).
@Faustus... verder nog iets ?
-edit ik krijg met een ander programma een andere uitkomst die het IP wel in het noorden plaatst -
@ sieg dweil
Luister eens naar de buuv en lees de comments van braaf meisje dat moet wel fam zijn.
@ NLCircle
Je vergeet te vragen of ze echt voor elke comment naar Tilburg op en neer snelt.
Gelukkig ben ik dit topic morgen alweer vergeten
@ Faustus wie o wie heefd jou tot alwetende god gekroond.
toch wel heerlijk dat zo kunt denken dat je alles beter weet
@ Braaf meisje,
Voor alle zekerheid: jij bent dus NIET de vrouw van de filmert of de vrouw van die zatlap die met dat stuk hout stond te zwaaien ?
Jij bent ook GEEN familie van welke betrokkene dan ook.
Jouw enige betrokkenheid is dat je toevallig in dezelfde straat woont en dat je kinderen getuige zijn geweest van een mishandeling waarbij wel dhr/mevr Zatlap of dhr/mevr Filmert betrokken zijn geweest ?
Waar? Mussertanaal?
ten eerste :is het niet mijn zus.
en ten tweede: zal ze morgen haar verhaal gaan doen bij rtv-noord
dus volg het gewoon
@ braaf meisje
Heeft je zus inmiddels al aangifte gedaan??
dat geeft nog geen recht om een vrouw te mishandelen,en dan zoveel andere kinderen bang te maken,is laf om als man een vrouw te slaan
Lijkt me niet dat ze daar naar de universiteit gaat. Hoewel mischien als ondersteuning (lees schoonmaakster ) maar die hebben meestal geen beschiking over een pc op de werkplek
"mijnkids waren er bij toen ze mishandeld werd...
braaf meisje 02-07-07 @ 15:17"
Wie werd er mishandeld? De vrouw van boertje zuipschuit? Sorry hoor maar ik kan niet echt medelijden hebben met die dronkenlap familie, die ook nog eens het zoontje leren net zo te doen als zijn vader, heb wel medelijden met dat kind. Lekker toch zulke ouders?
NLCircle 02-07-07 @ 15:21
bedankt voor je reactie
idd elk verhaal heeft twee zijden maar men kent maar 1
en weet het ook nog beter,ik heb alles hier gezien en meegemaakt maar
men wil mij niet geloven.....
Dr-Faustus 02-07-07 @ 15:21
ja verscheidene kinderen o.a die van mij waarvan 1 van 4,maar meerder kids heb ik bij mij naar binnen gestuurd omdat ze in paniek waren ,ook vele buurtbewoners hebben alles gezien er zijn dus getuigen genoeg
@fuckje 02-07-07 @ 15:25
Brave meisje in je kanaal. Dat moet toch andersom ?
* mompelt iets over brave meisjes in m'knoal*
zelfjoris, ander programma zegt Grun.
Maar vervolgd wordt het zeker.
@ Faustus
Kudos... wie weet hoe dicht je in de buurt komt met je analyse !
@ Sieg
Ten eerste: Nooit gehoord van de keerzijde van de medaille, de achterkant van het gelijk, hoor/wederhoor enz ? Met andere woorden, zou het zo kunnen zijn dat al die filmpjes die jij gezien hebt, door een en dezelfde persoon op het net zijn geslingerd. Knap dat jij daar zo'n gebalanceerd en afgewogen oordeel over kan vellen.
Ten tweede: scootertje kopen dan ?
Ten derde: ik spreek geen Duits. Nederlands is voor velen al moeilijk genoeg, niet ?
Dat iemand het uberhaupt opneemt voor die 100% kansloze gozert en zijn amper- voor-de-inburgeringscursus-geslaagde mokkel.
Dus de kinderen hebben het zien gebeuren en volledig waarheidsgetrouw aan hun moeder over kunnen brengen ( je dochter was toch 4 )
nee geen fam of buurvrouw zelf .... mijnkids waren er bij toen ze mishandeld werd... vandaar.. ik woon in de straat en heb alles hier meegemaakt maar zie mijn verhaal eerder
LOL @ Dr-Faustus.
@ Braaf meisje,
Waarom heb ik het idee dat je of de buurvrouw zelf bent of dat je fam bent die ergens ver weg woont maar als enige weet hoe een computer aan moet en de verdediging moet voeren.
denk morgen te horen op www.rtvnoord.nl
,heb mijn verhaal al gegeven...
oordeel zelf
beste NLCircle ten eerste heb ik alle filmpjes bekeken en dan weet je wel wie wie is.
En ten tweede heb geen scootertje.........
En ten derde whats your point ......
@sieg dweil 02-07-07 @ 15:06
... en begin maar vast te rijden op je scootertje, want het is een heel eind...
He dweil,
Hoe weet jij dan zo zeker dat je de goeie 'bezoekt' ? Leg eens uit wat daar gebeurt is dan.
-edit denk aan het milieu, wees spaarzaam met ? -
Musselkabaal.......
@ braaf meisje 02-07-07 15:02
Heb helaas geen RTV-Noord hier in het Westen, dus ik hoop dat je bereid bent om iets van een verslagje hier te geven. Wie bedoel je precies met 'de buurvrouw'. Is dat de in elkaar gemepte dame van de filmer of is dat mevr. Paalmans ?
@braaf meisje 02-07-07 @ 15:02
En wanneer kunnen we dat zien?
volg gewoon het nieuws
morgen komt rtv-noord bij de buurvrouw om haar verhaal te horen
oordeel dan zelf
In het algemeen denkt een beetje advocaat wel na voordat hij zich in een kansloze zaak stort, zelfs die uit Musselkanaal. Dat zou dus kunnen betekenen dat:
* hij tracht eeuwige roem te vergaren door hiermee GS op de knieen te krijgen, of
* de situatie in MK ligt toch complexer dan wij tot nu toe weten.
Ik gok op dat laatste. Bij gebrek aan hoor/wederhoor maar op basis van de diverse 'tegengeluiden' van o.a. 'aardig meisje', zou het kunnen zijn dat Reaguurder X ook niet helemaal brandschoon is. In hoeverre hier geprovoceerd is, laat zich dus raden.
Wat ik raar vind is dat er hier in het warme GS nest geen enkele reactie van Reaguurder X terug te vinden is. Als je dan denkt zo in je gelijk te staan, zou je dat zeker hier in je eigen digitale huiskamer willen delen. Als dat dan niet gebeurt, begint er bij mij wat twijfel te ontstaan.
Dus.... feiten en dan oordelen. Komt er dus maar in ....
@ StijlvolRechts 02-07-07 @ 13:51
Als je dan zo van de hoor en wederhoor bent moet je eerst zelf Musselkanaal maar eens opzoeken. Oh wacht, dat was je toch al van plan.
StijlvolRechts 01-07-07 @ 15:56
@ braaf meisje 01-07-07 @ 15:46
Dank u. Ik dacht al dat er een luchtje aanzat. Het lijkt er dus op dat filmert probeerd zijn eigen hachje te redden.. En ook nog eens vrouwen slaat. Tja dan kom ik ook op bezoek om wat vragen te stellen. Dan wel met of zonder hout. Mocht dit verhaal dus waar zijn..
Pak eens snel de auto en post niet weer voordat je een antwoord hebt!
Harstikke goed die filmpjes, die advocaat van die gestoorde boer moet niet zeuren, boertje heeft het zelf gedaan. Vind het heel knap dat die filmende buurman zo rustig blijft. Dat kind moeten ze wegnemen van die idioten want dat wordt ook weer een zuipende crimineel.
@ Adam Smurry, Vandaar, hij past altijd hoor en wederhoor toe en wij al kijker mogen ons eigen oordeel vormen.
@krommesteen
Frans Bromet maakt super documantaires.
Wisten jullie al dat leipe shit ouwe ziek is?
@ PAALman84 02-07-07 @ 14:31
Geen schijn van kans. Die ene letter verschil zorgt voor een bij voorbaat verloren zaak.. ;-)
@ip
dat is het nou... filmer/laffe camaraman/ reaguurder x heeft wel een filmpje gemaakt, maar waarom paalmans uberhaupt op bezoek komt is helemaal niet duidelijk... heeft ie hollandiablikken uit de tuin gejat, gefloten naar mevrouw. paalmans, ongevraagd filmpjes gemaakt van de buurtbbq? of is paalmans de weg kwijt en denkt ie dat hij bij de andere buurman in de tuin staat?
@Stoorzender
www.nu.nl/news/1136987/14/Twee_homo%27...
neeeeejjj! ik ben diep geschokt! en die nationaliteiten.... dat... dat.... kan toch niet waar zijn?? waar gaat het naar toe met Nederland....
*slaps himself*
Oh wacht ja.... das logisch...
Adam Smurry 02-07-07 @ 14:07
Inderdaad, ik heb begrepen dat Rutger heel goed is in hoor / wederhoor?
En ik denk dat aardig meisje niet het importbruidje is. Daarvoor was haar geschreven Nederlandsch te netjes...
@@
Maar het schijnd dat in musseldorp de politie na vijf keer bellen er nog steeds niet is en niet iedereen is even goed in palen breken met hun kop.
Ik ga jullie ook aanklagen. In de comments wordt de vermoedelijke dader consequent aangeduid met 'paalmans'. Dit is oneigenlijk misbruik van mijn nickname, het leidt tot imagoschade.
Vet, die reclame voor mijn film hierboven :)
Advocaat J. van Dijk ( Advocaatje leef je nog ... )
Dat je je met dat soort mensen bezig houdt.
Zij zijn degen die fout zijn, en niet de cameraman.
Dat is toch wel duidelijk. Of ben je weer zo'n geitenwollensokken advocaatje !!
@daikan
gisteren deze discussie ook al gevoerd maar ik vindt het niet echt slim van reaguurder x... geeft veel problemen, 't heule dorp (althans straat) weet van zijn filmpraktijken en denk dat het allemaal wat simpeler was geweest als ie gewoon naar buiten was gegaan en zelf even verhaal had gehaald. ten tijde van het gebeuren (waar we nog steeds niets van afweten) was zijn neef op bezoek (naar de vliegshow geweest of zoiets) en twee man kunnen een dronken paalmans toch wel duidelijk maken dat ongevraagd in iemands tuin staan niet gewaardeerd wordt... vindt het gewoon een beetje lafjes om dan een filmpje te schieten van een kansloze rukkert als paalmans, en dan op GS te plempen. hij had ook naar de verhuurder kunnen gaan, of gewoon direct naar de politie... ik wist het wel...
Beste Adam Smurry,
Denk niet dat het verstandig is om Rutger naar hier toe te halen. Je hebt er geen benul van hoe het hier aan toe gaat.
Je krijgt eerst een knal en men gaat dan pas praten.
Ach wat the f@ck, haal em hier maar heen ook (wel 2,5 reizen).
EN AAN ZUID, een hele harde fuck terug
@DiagnosisTyphus 02-07-07 @ 14:13
Vorige berichtgeving was iets minder recht voor z'n raap.
www.nu.nl/news/1089538/10/rss/Jongeren...
/OT
@Lekker Belangrijk©
Hij staat nog niet op page 1 van google hoor.
@ Redactie GeenStijl : Doe es verhaal halen. Wat was hier nou aan voorafgegaan? We zien wel leuke filmpjes de hele tijd maar wat is er gebeurd met '' hoor en wederhoor'' ? Rutger, doe es heengaan.
* wacht met spanning op geenstijl.tv *
Yeah! Fuck boeren!!
goe bezig geenstijl, dit zijn acties naar mijn hart. Fuck die boeruh
@ ed.. 02-07-07 @ 14:07
Dat zou ook kunnen vind ze allebij niet bijster snugger overkomen :)
wezen zijn kinderen zonder ouders
@ivar,
wakker liggen niet, ik bedoel whats the worst that can happen? Dat het filmpje verwijderd moet worden, toch? En de pageviews en onsterfelijke roem rondom dit toppic zijn toch al binnen.
Als ikzelf een beetje een ambitieuze advocaat zou zijn, een beginnende dan he, zou anderszijds mijn plasser zeker gaan kloppen bij het idee dat ik GS zou kunnen manen de 'beelddragers in kwestie' te verwijderen. Want dan is het hek van de dam, en zijn er nog wel wat meer mensen die, al was het alleen al uit geldingsdrang, zouden gaan pogen dit voor herhaling vatbaar te krijgen. GS heeft op dit moment nog te maken met een schijnbare onschendbaarheid als het hier op aankomt, lees onaanraakbaarheid. Maar dat zou zomaar eens kunnen veranderen. Zwarte Kippen of niet.
musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal.
musselkanaal musselkanaal musselkanaal burenruzie filmpje paal in je musselkanaal
.
Bezoekers trekken doet men Zo! van jole.
knip mie der mar op hé! al knip je mie der 10 keer op !
@De StoorZenDer
Weer een beetje van de schrik bekomen?
Daikan 02-07-07 @ 14:06
Ja. Denk je nu echt dat geensijl hier wakker van ligt?
@dam-dame 02-07-07 @ 14:10
Neen, dat niet, maar de manier waarop dat bericht is geschreven.
@ed..
Maar wat zou jij hebben gedaan? Ik zou het wel gedaan hebben; redenerende dat:
1) Buurman in kwestie een domme tokkie is die waarschijnlijk dermate ver van de bewoonde wereld leeft in mentaal opzicht dat ik er geen gezeik mee ga krijgen.
2) Aandacht nu eenmaal altijd leuk is, zelfs anoniem. Ik bedoel kom op, heel GS'end Nederland lacht zich de pleuris om jouw filmpje!
3) Er weinig terug te doen is om de lompe en ongefundeerde agressie van deze mensen te pareren, en dit mij de beste optie lijkt. Don't fuck with the Chuck zogezegd.
@De StoorZenDer 02-07-07 @ 14:07
In het AD stond (uiteraard) geen afkomst van de daders. Waarom ben ik niet verbaasd van hun afkomst?
Inderdaad, wanneer gaat Rutger nou eens richting Musselkanaal voor een gezellig interview met de buren.
Je kan een man wel uit Musselknaal halen, maar hoe haal je Musselkanaal uit een man?
@ De Stoorzender
Gezien de nationaliteiten verbaasd het je??
Is Rutger al ter plaatse ???
@stijlvolrechts
paalmans is toch de autist? laffe cameraman/reaguurder x is gewoon een laffe baas, eerst filmpjes inzenden ipv op te treden en nu wil die niet eens even vertellen hoe de vork nou werkelijk in de steel zit...
/OT
www.nu.nl/news/1136987/14/Twee_homo%27...
@ivar.
oooooh, ok. Nou ik denk dus serieus van wel. Ben ik nu dom?
Hahahaha, die trance is echt grappig. Nieuwe zomerhit?
Daikan 02-07-07 @ 13:42
Ik had het niet over de taaltechnische aspecten, ik ben niet zo'n taalpurist. Ik qoute (<-werkwoord?) eigenlijk alleen het relatieve gedeelte waar ik op reageerde. Ik bedoelde te zeggen dat er van hete adem geen sprake is.
Sta ik nu mooi weer op 0!
Armageddon 02-07-07 @ 13:53
My point exactly !
+1 voor Amageddon
Ja, het wordt nu zo langzamerhand tijd voor de andere kant van het verhaal. Ik word het een beetje zat dat ongeschoren dronken mannen zo gemakkelijk gedemoniseerd kunnen worden op GS.
Ik wil een Mozart-Geert versie! -1.
-weggejorist-
Flikker een sop met dat +1 gedoe.
Niet weer he? We komen er toch niet achter wat nou wel of niet waar is. We hebben braaf meisje (vermoedelijk de poolse import bruid van dronkuh buur) die verteld dat eergisteren meneer de laffe camaraman de poolse importbruid van dronkuh buur heeft mishandeld in bijzijn van haar kroost en dat moest vluchten bij braaf meisje naar binnen. De filpjes zouden ook uit mij komen uhh correctie mei komen.
De laffe camaraman schijnt een authist te zijn die zomaar mensen de hele dag filmpt waardoor andere buuren hem niet meer aardig vinden. De aanleiding van dronkuh buur om verhaal te halen was omdat de laffe camaraman rommel in de tuin van dronkuh buur gooit, die dronkuh buur vervolgens netjes terug komt brengen en een praatje met de laffe camaraman wilden houden.
Daarna kreeg braaf meisje een spreek verbod van onze joris. To zover deze update..
Ik wil een jumpversie!
Mooie Trancehit. Wannneer komt een computerspelletje?
-weggejorist-
".... advocaat J. van Dijk van advocatenbureau Toeten noch Blazen...
.
.... van Dijk,.. van Dijk..
was dat niet iets met campers enzeau?
.
+1 voor de muziekjes xD
Bijna iedereen was die tokkies al lang vergeten. Dankzij deze kansloze actie krijgt ie de aandacht weer helemaal terug.
Domme boer.
he, op de radio. dingen die gebeuren, radio 1. Toch weer aandacht GS
Die muziekjes zijn geniaal.
@ivar
"GS" verwijst eigenlijk naar het woord "redactie" dat taaltechnisch gezien vrouwelijk is.
Je zal er naast wonen
Voor de gein een keer Frans Bromet langs laten gaan en hem met dat zuigerige toontje laten vragen was er nu precies aan de hand is net als in dat programma Buren.
ja joh
Je hebt in nederland bijna nergens recht, maar als je ziet dat iemand probeert 'in te breken' met een stuk hout met een spijker erin. Dat mag je niet de deur opentrekken en em lens knuppelen. Maar dan mag je hem wel filmen en daar is niets op tegen.
.
Ik zou zeggen counter-sue the bitches!
@Agent327,
dat is zijn zus, die eerst dacht dat ze zijn overbuurvrouw was, is heel gewoon n die streken.
Daikan 02-07-07 @ 13:34
Haha, grapjas. Haha, "hete adem in ... nek". Dat was als grap bedoeld toch? Toch?
Ik mis wel 'Ik doe die camera kapooht' in de trancemix.
Die gozert heeft nog als excuus dat ie lam is, dat wijf is gewoon gestoord
hahahahah nice
advocaten zijn toch ook niet meer van deze tijd als je hier mee aan de slag gaat, maar goed.... misschien heeft zijn zwarte kip de volmondige toezegging om het op internet te plaatsen even gemist....
Het blijft toch allemaal in de familie in die regio.
Mmmm... en toch heb ik het vermoeden dat GS wel degelijk hete adem in haar nek begint te voelen... zou jammer zijn toch, als dit voor het eerst zou zijn dat een dergelijk omstreden filmpje ook echt verwijderd zou moeten worden.
www.hoe maak je van oud nieuws nieuw nieuws.nl
Hoeveel van die aanklachten is uiteindelijk op iets uitgelopen (behalve die Dikke Bruna?)
braaf meisje bij het vorige topic over 'paalmans' (01-06-2007);
''vrouw staat te praten met andere buurtbewoner over koetjes en kalfjes,vervolgens komt filmer en blijft circa 15 min de vrouwen filmen
de vrouw gaat vervolgen naar binnen en filmer ook 5 min later komt filmer naar mij met camera om excuses te maken dat mijn kind ook op film staat de buurvrouw komt ook aangelopen en hij filmt haar weer ze probeert camera te pakken en vervolgens slaat hij haar zeer hevig tot bloedend toe''
ehm... wat is nu waar? filmer/reaguurder x kom er nou es in??
Hallo buur, is deze paal misschien van u?
Wat kunnen ze winnen..? Een Twee-onder-één-kap in Musselkanaal?
Musselkanaal, ik vind het maar een goedkope naam voor een kudtje.
Prison Break: Musselkanaal?
Komen er nog meer afleveringen ?
LOL @ Musselkanaal Trance! Hahahaha, geniaal. *Gaat molenwiekend deur de kamer*
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
+1 @ diegene die daadwerkelijk een musselkanaal ringtone installeerd.
Beter een goede buur dan een verre vriend.
En dan te bedenken dat zijn leraar zei dat niemand ooit iets van hem zou horen.
REAGEER OOK