Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Koenders komt op voor derde wereld homo

koendersbertje.jpgBertje Koenders is minister van Ontwikkelingssamenwerking en dat zullen we weten ook. Zo heeft de PvdA-bewindsman Nederlandse ambassades in 36 ontwikkelingslanden opdracht gegeven een onderzoek te doen naar de positie van homosensuelen. Het gaat om landen waar Nederland jaarlijks honderden miljoenen in pompt. En voor dat geld mogen we best eens iets terugvragen. En dus moeten de ambassadeurs nu navraag doen hoe het zit met de acceptatie van handtasjes in bovengenoemde landen. Volgens de International Lesbian and Gay Association is homoseksualiteit in helft van die landen strafbaar, maar Koenders maak je niks wijs. Daar moet eerst maar eens diepgravend onderzoek naar worden gedaan. Mocht inderdaad blijken dat de positie van homoseksuelen slecht is, dan zullen de desbetreffende regeringen op het matje worden geroepen. Nee, bang om gekort te worden op ontwikkelingsgeld hoeven ze niet te zijn. Wel kunnen zij rekenen op een lesje “hoe als fatsoenlijk land” om te gaan met je homo’s. In Nederand hebben we dat bijvoorbeeld prima voor elkaar...

Reaguursels

Inloggen

op de tv (bij knevel en die ander) zei koenders dat er geen mevrouw koenders was; wat ze toen niet vroegen of er een meneer koenders was. zo ja, dan vind ik het je reinste nepotisme.

cloggie42 | 22-06-07 | 11:51

De absolute arrogantie van de Nederlandse morele superioriteit is stuitend. Ik hoop dat ze in ontwikkelingslanden zeggen: "Nederland, het gaat je geen reet aan, bemoei je met eigen zaken, en kap met je morele imperialisme, je verheerlijking van sexueel afwijkend gedrag, en de doorgeslagen obessie voor de emancipatie van een groep schreeuwlelijkerds. We hebben niets met dat exhibitionisme van sexuele geaardheid, het experimenteren met normale gezinswaarden, en adoptie door homostellen." Maar tja, de realiteit is dat veel mensen best voorover willen bukken voor een zakje Nederlands geld.

Upperkut van rechts | 22-06-07 | 11:49

Bert, kom er maar in. De staatssecretaris van gezondheid heeft hier in Polen afgelopen zondag voorgesteld om alle homo's en lesbo's maar eens te gaan tellen. Polen ontvangt geen miljoenen maar miljarden. Spreek ze toe Bert. Je hoeft alleen maar de intercity naan Brussel te nemen, daar zit de president op dit ogenblik te lullen over gestolen fietsen en stemrecht. Go Bert, Go. Of kom hier, en spreek radio Maria toe. Succes boylover... Neem Rouvoet ook maar mee, er was hier ook nog een akkefietje met zo'n teletubbie. Kan je nu al vertellen dat Harry Potter de volgende zondebok wordt. Hij kan toveren en dat kan volgens de bijbelvaste Pool alleen de Heer.

Duitse helm | 22-06-07 | 02:33

Bottehond, lijkt me een prima initiatief en ook het verwijderen van handelsbarrieres (met inachtneming van redelijke arbeidsomstandigheden) lijkt me een goede zaak.

Fred V | 21-06-07 | 22:28

Fred V 21-06-07 @ 21:45

Eens hoor, maar pretty pointless. Overigens heeft de PVV veel betere ideeen over die "3e wereld" dan het zooitje dat nu op dat ministerie zit. Ook een prima initiatief vind ik:

www.fairfood.org/

bottehond | 21-06-07 | 21:58

@Fred V

Tussen 'vredesnaam' en 'met' moet nog 'uit' staan.

Fred V | 21-06-07 | 21:46

Bottehond, je hebt zeker een punt en dat verhaal over die cabarettiers laat inderdaad zien hoe ver NL al is. Men is bang geworden voor de aanhangers van de islam. Overal mogen grappen over gemaakt -het liefst over Christenen of over de Heer Jezus- maar kijk in vredesnaam met grappen over de islam. Eerst dacht ik nog dat deze cabarettiers linkse islamknuffelaars waren maar nu blijkt angst de regerende partij te zijn.

Aan de andere kant worden homo's in sommige landen gestraft en mogelijk zelfs mishandeld. Dat vind ik ook te gek voor woorden en daar mag men deze landen best over aanspreken. Of NL dit nu moet doen -zeker in de vorm van een PvdAer- is dan weer twijfelachtig.

Fred V | 21-06-07 | 21:45

egt pvda het nederlandse volk kan ze geen moer verrekken alle hulp en geld voor de buitenlanders

p-aard | 21-06-07 | 21:03

Snap niet wat vrouwen in mannen zien, laat staan dat ik snap wat mannen in mannen zien. Bah, in bed met een vent, geef mij maar een lekker wijf.

quasi modo | 21-06-07 | 20:33

Dominee Koenders zou es wat vaker een stropdas moeten dragen!
Doe es stropdas omknopen Bertje.
Doe es strakker Bertje.
Doe nog es strakker. En noggus meer strakker. En noggus meer, noggus meer.

Ssspasta | 21-06-07 | 20:29

Maareh, zit Paris nou eigenlijk nog steeds vast, of hoe zit dat??

Robster | 21-06-07 | 19:15

Ssspasta 21-06-07 @ 17:57

Heheheheh.... brilliant.

bottehond | 21-06-07 | 18:16

@Chileen

Nederand?

Fennek | 21-06-07 | 18:05

Ladies and gentlemen... We got him... Again!
Het opgeheven vingertje is weer terug van nooit weggeweest.

De rode Dominee.
Een waardige opvolger van Jantje Pronk.
Vroegah werden zuksoort van betweterige knapen met een stapel bijbels de rimboe in gestuurd. Waarom gaan zuksoort van dat type preekzieke pisbeaugen niet op een lekkend zoldertje voor de spiegel foei roepen? Ga thuis es foeiroepen Bertje. Doe es van je eigen geld gek. Doe es oprotten naar ergens ver weg.

Ssspasta | 21-06-07 | 17:57

Dat meten met twee maten is de basis voor dhimmitude. En we zijn al verder heen dan menigeen zich wenst beseffen. Kijk maar naar die draad over dressboy Koenders. En goegel maar eens op: cabaretiers islam van Gogh. Dan heb je een aardige indicatie inzake de voortschrijdende dhimmitude.

bottehond | 21-06-07 | 17:49

Dhimmitude in optima forma. Die Koenders is gestoord en draagt die uitgeholde en uit elkaar gespatte droom van de mutlikulturele samenleving nu uit in de buitenlanden, die inmiddels heel wel weten hoe de vlag er in Nederland bijhangt. Dressboy Koenders maakt zichzelf belachelijk en toont haarscherp aan hoe dol het establishment is geworden. Die zijn het Noorden volkomen kwijt en dat mot een land besturen?

bottehond | 21-06-07 | 17:42

‘Dit is mijn land niet, maar als het mijn land zou zijn, zeg ik over homo’s: de kop eraf’,
Dus als ik een homo dood wil maken omdat dat in zo'n boek staat dat je geen homo mag zijn, dan is dat een goed excuus?
En als ik nu een fin dood wil maken omdat hij homo's wilt doodmaken dan ben ik een vieze vuile racist?

Nagoed het zal wel aan mij liggen, maar ergens wordt er weer eens met twee maten gemeten.

weetgeengoedenaam | 21-06-07 | 16:52

Barry van Hommel 21-06-07 @ 16:09
Jij denkt net als reuzelbek dat ik een hekel heb aan heaumeaux, hetgeen ik nergens schrijf. Het is gewoon mijn voorkeur niet.

Ik ben verder niet vies, harig of stinkend.

dreefneef | 21-06-07 | 16:35

dreefneef 21-06-07 @ 16:05
Lees je eigen posts nog maar eens een keertje na.

Barry van Hommel | 21-06-07 | 16:09

@Barry van Hommel 21-06-07 @ 15:54
Leg uit ?

dreefneef | 21-06-07 | 16:05

'Diepgaand onderzoek' haha briljant..

RJ2U | 21-06-07 | 15:54

dreefneef 21-06-07 @ 14:35
Vieze harige stinkende homofoob!!

Barry van Hommel | 21-06-07 | 15:54

@dodgepowert 21-06-07 @ 13:36, ayup een sluitend alibi is wel zo comfortabel. Bovendien werkt de constatering; "Gotver ik ben echt weird maar het was wel onwijs lekker!" eauk verzachtend.

Lekker Belangrijk© | 21-06-07 | 15:38

Nou dat is vreemd.... Ik ondervindt, als Amsterdanse homo, de meeste last van PvdA stemmers! Dat zijn dan wel hoofdzakelijk de Marokkaanse PvdA stemmers, moet ik bekennen. Hoe ik weet dat zij PvdA stemmen?? Een aantal van hen hebben dat schaamteloos toegegeven. Ik zou daarom willen dat de heer Koenders eerst de eigen achterban naar RECHTS richt! Wat een rotpartij is die PvdAllochtonen toch! En wat een misselijk volk, die Rifbewoners!

kommabijmebinnen | 21-06-07 | 15:05

@Reuzelbek 21-06-07 @ 12:19
Waarom zou ik in godsnaam achter mijn PC zitten te fappen tijdens "analbabes 12". Wat is dit voor suggestieve waanzin ?

Je komt op mij over als een hysterische nicht - "ik doe heus niks anders dan jullie alleen doe ik dat bij mannen...."

GETVERRRRRRRR......!

dreefneef | 21-06-07 | 14:35

PS; Het Berlin-concert van die Sodom & Gommora aanhangerT Lou Reed gisteravond in die A'damse bier&muziektent was schitterend.

* vraagt zich af of het kinderkoortje daar wettelijk gezien wel mocht staan *

Sikkeneur | 21-06-07 | 14:29

Vannacht zat ik naar South Park te kijken, toevalliger kan dit topic niet zijn.....
iets in je kont stoppen, uit je mond poepen, homoseksualiteit & gristenen.
Life is beautiful!

Sikkeneur | 21-06-07 | 14:22

Misschien een ideetje voor Bert: laat al 'onze jongens' (en meisjes) in Afghanistan een roze driehoek button dragen, als blijk van support en waardering voor de Afghaanse homo. Het zou best kunnen zijn dat dit meer effect heeft op den lokalen bevolking dan wat ze nu doen.

Peking Eend | 21-06-07 | 14:10

@lekker blenagrijk
zegt de term van kwaad (anus) tot erger (tennishoes) jou iets? :)

ed.. | 21-06-07 | 13:54

@ Schoorsteenveger 21-06-07 @ 13:32

Yep, religie is weer helemaal back. Helaas. Al vind ik moralistische of ethische discussies op zijn tijd wel nodig. Bijvoorbeeld over euthanasie, bijvoorbeeld over genetische manipulatie. Uit die BMD's rolt als het goed is een consensus die redelijkerwijs gebaseerd is op de gedachten van de meerderheid. Een geloofsgroepering van 1,0 miljoen leden (Islam) kan natuurlijk nooit de dienst uit gaan maken voor 16 meloen mensen, alleen lijken de fanatici dat maar niet te begrijpen.

LJBrinkhorst | 21-06-07 | 13:44

Schoorsteenveger 21-06-07 @ 13:32
En zo zie je maar weer dat het een heel kort bruggetje is van de rugracers naar de SS !!!

dodgepowert | 21-06-07 | 13:36

@Lekker Belangrijk© 21-06-07 @ 13:25

Met een merknaam als "Head" op de hoes vroeg het er ook wel om, dat begrijp ik eauk wel.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 13:35

LJBrinkhorst 21-06-07 @ 13:15
De ellende is dat het op onze cultuur terugslaat. Zie je in de US ook. Sinds nine-eleven hebben die gggristenen daar weer een veel grotere mond gekregen. Hoe meer groentemannetjes mogen roepen dat ze niet van homo's en niet van varkens en niet van handjes schudden en überhaupt niet van ons houden, des te meer voelen ggggristenen zich in hun recht staan en beginnen ze ook te vinden dat bijvoorbeeld ambtenaren mogen weigeren het werk te doen waar ze voor zijn aangenomen. De paus krijgt ook alweer een grotere bek.

Schoorsteenveger | 21-06-07 | 13:32

Lekker Belangrijk© 21-06-07 @ 13:25
Jezelf ter allertijden een alibi verschaffen,helpt geweldig tegen schuldgevoelens!

dodgepowert | 21-06-07 | 13:30

@Bigi Bana Boy 21-06-07 @ 13:16, nuja inden poeprt laat ik even in het midden, ik doelde meer het post orgasme gevoel van "wat heb ik nou weer gedaan" waar heer Orbitol het over had. Zo heb ik een keer in een vlaag van opwinding m.b.v. een knijp baby olie een tennisracket hoes geneuqt.
Ik moet zeggen, dat leverde een knetterend orgasme op maar daarna sta je toch wel met een rood hoofd de sporen uit te wissen.

Lekker Belangrijk© | 21-06-07 | 13:25

Teen 21-06-07 @ 13:21
Heb van mijn F5-toets een clitorus gemaakt,ook wel geinig!

dodgepowert | 21-06-07 | 13:24

Roy Orbitol 21-06-07 @ 13:20

Jaha, je wordt bang nu ik je uiterlijk zo doeltreffend heb beschreven :-)
Je zingt zeker ook liedjes met een gitaar ?

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 13:22

Zijn we dan op termijn - als we alleen nog de afrikaanse homo's helpen - ook af van een stukje overschot aan wereldbevolking?

uninvited guest | 21-06-07 | 13:22

Ik heb wel een toets van mijn toestenbord in mijn kont gestopt.
Maar dat was om te zorgen dat ik minder zou F5-en.

Teen | 21-06-07 | 13:21

@ Grote lul jongen 13:16 Je hebt gelijk, ik stop. (moet toch werken)

Roy Orbitol | 21-06-07 | 13:20

Lekker Belangrijk© 21-06-07 @ 13:10

Zeg, ik weet niet of we behoefte hebben aan een stortvloed van reaguurders die nu ineens allemaal gaan bekennen ooit eens het eea in den poepert gestopt te hebben ....
Voor je het weet schrijft de pers voortaan over anonieme anaal gefixeerde lafbekjes en dat gaat mij te ver.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 13:16

Roy Orbitol 21-06-07 @ 13:08
JA tog?
En stront was je er makkelijker vanaf dan lippenstift!

dodgepowert | 21-06-07 | 13:16

@Schoonsteenveger
Je geeft dat verschil zelf prima aan. Het christendom is aardig ingekapseld in de moderniteit, althans hier in Nederland. De Islam (nog) niet en dat zie ik zo een twee drie ook niet gebeuren. Er is nog veel te veel voeding vanuit de tradities en de binnenlanden van Marokko en Turkije. Om nog maar te zwijgen van de religieuze en financiele voeding vanuit Saoedi-A of andere volstrekt achtergebleven landen.

LJBrinkhorst | 21-06-07 | 13:15

Roy Orbitol 21-06-07 @ 13:12

Jij bent die met dat zwarte leren jack, zwarte haar en die zwarte zonnebril op.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 13:13

Ik ben blij dat niemand weet wie ik ben!

Roy Orbitol | 21-06-07 | 13:12

LJBrinkhorst 21-06-07 @ 13:01
Vertel mij dan maar eens wat in wezen het verschil is met ggggristenen of andere fatsoensrakkers. Dubbele moraal is van alle culturen en alle religies denk ik. Wat wel een probleem begint te vormen is, dat we er redelijk in geslaagd leken te zijn die autochtone fatsoensrakkers op sterk water te zetten en te vertellen dat ze er misschien ten overstaan van zichzelf en hun god er zo over konden denken, maar dat ze de rest van de samenleving er niet meer mee moesten vervelen, terwijl we er een importreligie hebben bijgekregen waarmee alles weer van voren af aan begint. Erger nog, kon links nederland de gggristenen tot rechtse eikels veroordelen en terzijde schuiven, diezelfde linkse kerk begint al aardig minatretjes te bouwen en te vinden dat wat niet meer geldt voor autochtone rechtste kerken opeens weer wel geldt voor allochtone rechtse kerken. Zie Eddy Terstall en consorten.

Schoorsteenveger | 21-06-07 | 13:10

ROFLOL @Roy Orbitol 21-06-07 @ 12:52, idd herkenbaar! *kuch*

Lekker Belangrijk© | 21-06-07 | 13:10

@ Teen: Nee, het is jaren geleden en ik heb er geen behoefte aan, bovendien denk of fantaseer ik niet over mannen. Helemaal niet trouwens. Was ik maar homo dan kon ik tenminste op de eerste de beste parkeerplaats aan m'n trekken komen!

Roy Orbitol | 21-06-07 | 13:08

Dus ipv die landen korten op ontwikkelingshulp op basis van allang gedane(gesubsidieerde) onderzoeken door (gesubsidieerde) pro-gay-lesbo-hulptenten kan niet. Nee, zelf een miljoenenverslindend (want x36) onderzoek starten, om vervolgens "foei" te zeggen en dan niets te doen, dat helpt!

Maar ik betaal wel belasting hoor, het moet tenslotte toch ergens vandaan komen he? Als ik geen heaumeau ben, waarom voel ik dan constant de kloppende eikel van de overheidspielemuis tegen mijn sluitspier drukken?

Tobus | 21-06-07 | 13:08

Roodvleugel 21-06-07 @ 12:44
Nee hoor, vanaf dit topic behoort hij tot de gemeenschap.

Teen | 21-06-07 | 13:03

Die Finnen in dat artikeltje in De Pers...
Je wordt onderhand zo moe van deze hele discussie. Tis toch allang bekend dat Muzelmannen (en zeker Finnen) met de mond beleiden dat ze zwaar anti-ho zijn, terwijl in real life er nergens zoveel wordt gereetroeid als door Finnen en Turken. Al die leipe Mocroboys hebben de mond vol van homo dit, homo dat. Maar 's avonds, na schooltijd hebben ze hun mondje in het Kralingse Bos, Anne Frank Plantsoen of Vondelpark met hele andere dingen vol.

LJBrinkhorst | 21-06-07 | 13:01

@sputnik
Inder daad, gek wordt je van dat on terechte spatie gebruik.

kuttekrap | 21-06-07 | 12:55

@Roy Orbitol
Omdat het zaad dan op je voorhoofd zit ipv op je buik?

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:55

Roy Orbitol 21-06-07 @ 12:52

Dat is altijd ene beetje een raar moment, zo net na het orgasme: "wat heb ik nu wer gedaan". Maargoed, mannen hebben daarvoor het ultieme middel uitgevonden: in slaap vallen...

Maaier | 21-06-07 | 12:54

Als vrouwen niet zulke dikke drollen zouden leggen, zou een man ook niet denken: tjeezus, als dat er uit komt, past ie van mij er makkelijk in. Het is gewoon de schuld van vrouwen.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:54

derdewereldhomo. Zovaak staan er onterechte spaties, het Platform Signalereing Onjuist Spatiegebruik krijgt Geenstijl nog eens op het dak, pas maar op!

sputnik | 21-06-07 | 12:52

@ Sikkeneur: Natuurlijk wel, ik doelde op het moment tussen orgasme en handenwassen wanneer je helemaal niet geil meer bent en denkt: Waarom heb ik dit nou gedaan?

Roy Orbitol | 21-06-07 | 12:52

Bertje Koenders is zelf een homo

Patrick Zweedsey | 21-06-07 | 12:51

Lange Neus 21-06-07 @ 12:46
Japanners zijn een groot raadsel voor me.
Ik verdenk ze er zelfs van dat de bewoners van andere Japanse steden vet gelachen hebben om wat die van Hiroshima en Nagasaki overkwam.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 12:51

Roy Orbitol 21-06-07 @ 12:47
Nooit geleerd je handen te wassen na gebruik.....

Sikkeneur | 21-06-07 | 12:50

Ik hoor ze al weer lachen daar in het buitenland..0031 zit vol met prachtige vrouwen en heaumeau's.

de grote Anti | 21-06-07 | 12:50

Ik heb niet’s tegen homo’s, wil jij je laten uitwonen via je achteruitgang, prima moet kunnen maar doe het dan wel gewoon stiekem in een kast o.i.d. heeft niemand er last van en neemt niemand aanstoot en dat is wel zo handig en veilig gezien de snelle islamisering van Nederland.

Gelet op dat laatste lijkt het mij dat die Koenders hier in Nederland nog wel wat werk te doen heeft.

Feitelijk is dat ook ontwikkelingssamenwerking en het bijkomend voordeel is dat hij gelijk wat laffe-thee-drinkende-en-rode-broeken- draagende-partijgenoten aan een leuke werkgroep in 020 helpt.

Rebellis | 21-06-07 | 12:50

Ik heb tijdens het rukken een keer een vinger in m'n kont gestoken, op zich was het niet heel verkeerd, maar achteraf was het vreselijk: Dan zit je daar met die vinger. Dus voor mij geen kontedingen meer.

Roy Orbitol | 21-06-07 | 12:47

Taboe's: Mooie dingen.

Neem bijvoorbeeld Japan, onze oneindige bron van smakeloos vermaak: Shows waar deelnemers elkaar pijn doen, de ranzigste poep/kots/dieren sex die je maar kunt verzinnen (of erger), zwaar geweldadige tekenfilms en comics (af en toe afgewisseld met nog meer sex), maar... geslachtsdelen in beeld, dat mag niet! :)

Lange Neus | 21-06-07 | 12:46

Bigi Bana Boy 21-06-07 @ 12:45

Maar dat gaat dan wel weer heel erg ver.

Maaier | 21-06-07 | 12:45

Reuzelbek 21-06-07 @ 12:19

Heaumeau hier op GS heeft geloof ik niet zoveel met het daadwerkelijk andere heren in den poepert gebruiken van doen, maar is meer een algemene belediging en zelfs een relatief milde. Anders ligt het als we je Sven31 gaan noemen.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 12:45

@Teen
Doe wat je niet laten kan. Het is jouw kont.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:44

Teen 21-06-07 @ 12:42
Teenneuken is zooo 20ste eeuw...

oakie | 21-06-07 | 12:43

Bigi Bana Boy 21-06-07 @ 12:30

Mijn voorkeur heeft het exhibitionistische gedrag van de Gay-parade ook niet, aan de andere kant heb ik ook zoiets als: leven en laten leven.
De katholieken gaan met carnaval ook helemaal los, om de rest van het jaar devoot in de kerk te zitten.

Sikkeneur | 21-06-07 | 12:43

OK, dat is dan afgesproken.
Kontneuken is da bomb.

Teen | 21-06-07 | 12:42

Typisch weer seaucialistisch: Lekker makkelijk om solidair te zijn met zieligen die zich op 6000 km afstand hiervandaan bevinden.

Maar heaumeaux in eigen land beschermen is 'rechts'! Da mag NIET! Da's vies en politiek zeer incorrect...

Ahasveros | 21-06-07 | 12:42

Bigi Bana Boy 21-06-07 @ 12:30

Dat je een gay-parade een uiting van slechte smaak vind, helemaal mee eens. Die taboes, dat is een lastiger verhaal. Taboes hebben absoluut een maatschappelijke functie, maar hebben wel veel nadelen. Mensen een beetje opvoeden, dat wil ook nog wel een shelpen ;-)

Maaier | 21-06-07 | 12:41

Ik word een beetje moe van dat gezeur over homo's in het nieuws.

Zijn er geen belangerijkere dingen?

@Diar06 12:35
Opsluiten in een darkroom?

kut_bijt_lul | 21-06-07 | 12:41

Guttegut... Eerst maar een African Gay Parade en daarna pas schoon drinkwater, medische zorg, vrede & veiligheid, eerlijke handel enz. Henk Krol op wereldmissie?

Upperkut van rechts | 21-06-07 | 12:37

@Diar06
Vannacht weer te lang in Mein Kampf gelezen?

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:37

@Diar06 21-06-07 @ 12:35

Ga us deaud

Agent327 | 21-06-07 | 12:37

Hebben ze daar tijd om homootje te spelen ?? Die gasten moeten *hop* aan het werk voor hun eten.
Homo-zijn is een welvaartsziekte.
Eerst fressen regelen, als er wat overblijft mogen ze een kast kopen om uit te komen. Eerder niet !

oakie | 21-06-07 | 12:37

LOL @ KaiserSoza

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:36

@Diar06 21-06-07 @ 12:35

Ligt stormfront plat?

KaiserSoza | 21-06-07 | 12:36

-weggejorist-

Diar06 | 21-06-07 | 12:35

Yeah Bigi!

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:33

Het is dan ook in Koenders' visie niet meer dan normaal, dat er in ieder derde wereld land een jaarlijkse gayparade moet kunnen plaatsvinden, desnoods door Nederland gesubsidieerd.

KaiserSoza | 21-06-07 | 12:33

Roodvleugel 21-06-07 @ 12:31
En dan heb ik het over mannetjes én vrouwtjes.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:32

Anale seks is HET voorbehoedmiddel in veel minder ontwikkelde landen, waar men nog geen pil heeft.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:31

Zolang Mohammed het met de 9-jarige Aïsja mag doen mogen homo's van mij ook in een volwassen aarsje roeren.

Tuurlijk | 21-06-07 | 12:31

DJmarco 21-06-07 @ 12:11
Maaier 21-06-07 @ 11:53

Volledigsheidshalve zal ik er even bij zeggen dat ik helemaal niet zo' n fan van het in your face gebeuren ben, dus ook niet van hetero's. Het gaat mij dus niet om het gay karakter van die gay parade maar meer om het smakeloze en decadente wat het uitstraalt, maar ik kwam dan eauk via stemwijzer uit op de Gristen Unie misschien dat het eea verklaart.
Ik vind ons als volk vaak wat ordinair vergeleken met andere Europese volken en vind dat we ons niet zo moeten voorstaan op het feit dat bij ons alles kan en dat wij altijd voorop moeten lopen bij het slechten van taboe's.
Het is helemaal niet zo verkeerd om eens wat taboe's te hebben. Niet iedereen heeft namelijk het intellect en het fatsoen om met ongebreidelde vrijheden om te gaan.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 12:30

De komst van homofolie komt met de komst van de man die zijn pik niet onder controle heeft. Dat geldt dus voor de meeste van de mannelijke geyle neuqerts. Welke jonge vent met voldoende fantasie heeft er niet eens geyl gedachten gehad bij de aanblik van een nieuwe stofzuigert in tha house? Ja, zelfs daar wordt ie ingestoken. Als we niet meer zo schijnheilig zouden doen over heteroseksuele anale sex, dat zou al heel wat schelen. Zou wat mij betreft ook opgenomen moeten worden in het hoofdstuk sexualiteit van biologie boeken.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:29

Een land waar nog ontwikkelingsgeld naar toe moet hebben ze wel andere zorgen.

Tuurlijk | 21-06-07 | 12:27

Ik wist niet dat ie PvdA was. Hij komt zo aangenaam bescheiden over bij mij.

Frank Culemborg | 21-06-07 | 12:27

@Spoon65> Misschien omdat juist de linkse partijen ons genoeg gelegenheid geven om op te zeiken?

Lange Neus | 21-06-07 | 12:26

En de dagelijkse PvdA bashing is weer een feit. Komt het goede oude geenstijl van 2 jaar geleden nog ooit terug waarin de gehele politiek en maatschappij werd afgezeikt ipv alleen een paar linkse partijen ?
Waarschijnlijk niet.....

Spoon65 | 21-06-07 | 12:23

Lekker Belangrijk© 21-06-07 @ 11:49
Dat is zeau, en eauk voor je naamsbekendheid/populariteit als doelman schijnt het fantastisch te werken.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 12:23

@Schoorsteenveger
Zo normaal is dat hier niet, hoor. Het stond zelfs op de voorpagina van diverse kranten. Weet je nog wel?

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:23

Ik denk dat die landen beter zijn gebaat bij fatsoenlijk vreten dan komt die homofilie vanzelf.
.
En uh lekker makkelijk om ambassades opdracht te geven, zelf zeker te bang om gelinched te worden in die Apenlanden door te verkondigen dat homo;s ook mensen zijn?!

kabal | 21-06-07 | 12:22

@Schoorsteenveger 21-06-07 @ 12:19

Mooi gezegd!

KaiserSoza | 21-06-07 | 12:21

@jimmy
Yes, man! Richten op wat ons verenigd niet op wat ons verdeeld. Dat zal onze wereldlijers leren!

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:19

Ultieme arrogantie. Een land dat het inmiddels normaal vindt dat men kan weigeren een khandje te geven gaat nu de rest van de wereld vertellen hoe zich te gedragen?

Schoorsteenveger | 21-06-07 | 12:19

DJmarco 21-06-07 @ 12:11
Idd. Als dit "je land niet is" wat doe je dan op een door mijn belastingcenten gefinancierde "onderwijs"-instelling? Sodeflikker eens op naar je apenland zeg.

Quadrifoglio | 21-06-07 | 12:19

jimmy 21-06-07 @ 12:17
En nu moet iemand dat nog even vertellen aan die politici

bravvour | 21-06-07 | 12:19

@dreefneef 21-06-07 @ 12:00
Stel dat ik nou eens inderdaad zelf homoseksueel zou zijn, is mijn comment dan minder waard? Omdat ik dan niet objectief genoeg kan reaguren? Of omdat je mij dan vies vindt? Het zegt mij al genoeg dat je mij beticht van iets als zou het een beledeging zijn. Dat betekend namelijk dat je "homo" als scheldwoord gebruikt, of het gebruikt bij het afschilderen van iemand anders als een minder mens. En waarin sla ik door precies? Alleen de eerste zin in mijn comment was aan jou bedoeld, de rest was in zijn algemeenheid geschreven.

Reuzelbek | 21-06-07 | 12:19

Bewindslieden moeten zichzelf eens twee vragen durven stellen; 1) Waarom doe ik iets? en 2) zal het resultaat hebben? De eerste vraag doorstaat Koenders met verve: hij wil derde wereldhomo's reden - hulde. De tweede vraag wordt lastiger. In deze tijden heeft het Westen (vooral Europa) vrij weinig te vertellen in de wereld. Elke claim op inspraak is min of meer voor de Bühne.
Stel nu eens dat het koenders menens is en hij wil derde wereldhomo's redden, hoe gaat hij dat dan doen in een land dat hem geen ruimte gunt? Ontwikkelingshulp is zowiezo al geen succesformule - wat heet! Het beste is om zoveel mogelijk mensen te redden, ongeacht homo of hetero. Als we dus homo's gaan redden, moeten we het geld specifiek aanwenden voor een minderheid. De meerderheid wordt dan niet bediend. Het uitgangspunt is dus al verkeerd.
Aan de andere kant, ontwikkelingshulp is per definitie een verkeerd beginsel, dus alhoewel het niet veel goeds oplevert, levert het iig niet veel kwaads op.
www.vrijheidradio.nl/audio/interviews/...

jimmy | 21-06-07 | 12:17

* Zoekt voor Bertje het adres van de ambassade van Amsterdam-West op *

Patrick Bateman | 21-06-07 | 12:17

@Roodvleugel 21-06-07 @ 12:15
ja en moslim, vandaar dat hij nog niet uit de kast is gekomen.

Onderbuik | 21-06-07 | 12:16

Is Koenders homo?

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:15

naffer 21-06-07 @ 12:11
Nee, je papa wel.

Boze Buur | 21-06-07 | 12:13

Is de Chileen Heumeua of zo??

naffer | 21-06-07 | 12:11

Lekker Belangrijk© 21-06-07 @ 12:09

Zucht, dat moet je dan ook langzaam opbouwen.. Meteen voluit erin raggen vinden de meeste mensen niet fijn, homo dan wel hetero.

Maaier | 21-06-07 | 12:11

@ bigi bana boy

chapeu.. ik heb ook geen hekel aan homo's, alleen maar aan van die in your face leernichten. en abdallah "dit is mijn land niet" mag mooi terug naar zijn eigen land. ik heb geen hekel aan buitenlanders. maar wel aan zulke in your face buitenlanders.

DJmarco | 21-06-07 | 12:11

Ik wilde mijn vriendin laatst eens flink nemen achter het aanrecht, maar toen ik haar wilde bezitten in haar geheime opening kreeg ik een mep met de afwasborstel, laat staan dat er van afwassen uberhaupt nog iets terecht kwam. :(

Lekker Belangrijk© | 21-06-07 | 12:09

@blaffer 21-06-07 @ 12:06

Welnee, er is toch bijna in ieder dorp wel een voetbal vereniging?

KaiserSoza | 21-06-07 | 12:09

@Maaier 21-06-07 @ 12:00
jij bent een enge stigmatiserende racist...

Onderbuik | 21-06-07 | 12:08

@blaffer
Ja, die begrijpt het in ieder geval beter dan Gordon en Gerard Joling.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:08

Draak zegt:

Heaumeau of niet, je moet er wel met je poten afblijven...

draak | 21-06-07 | 12:08

Volgens mij is Paul de leeuw onder hetero mannen ongeveer de enige echt geaccepteerde heaumeau.

blaffer | 21-06-07 | 12:06

Is het vandaag de 'berichtgevingen-m.b.t.-heaumeaux-dag' ofzo?

Onatopp | 21-06-07 | 12:05

Ja, daar hou ik ook van, maar wel zo dat niemand het ziet.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:04

Roodvleugel 21-06-07 @ 12:00

Jij bent tegen buitensex? Ik geniet daar nochtans regelmatig van..

Maaier | 21-06-07 | 12:01

@whatisup? 21-06-07 @ 11:58
juist, de pvda is te bang en te schijnheilig om eens de éigen achterban "te inspecteren"...

Onderbuik | 21-06-07 | 12:00

@Lekker Belangrijk© 21-06-07 @ 11:53

Je hebt goedverdoemme gelijk.

KaiserSoza | 21-06-07 | 12:00

@reuzelbek@11:45
Schreef ik dat ik heaumeaus niet aksepteer ????
Of sla je een beetje door ???
Beoefen jij soms zelf de Herenliefde en zit je nu opgefokt te reaguren ?

dreefneef | 21-06-07 | 12:00

Homosensueel zijn doe je maar op je slaapkamer.

Roodvleugel | 21-06-07 | 12:00

Onderbuik 21-06-07 @ 11:57

en sommige wilders adepten alhier. (In de volksmond ook wel "domme tokkies" genoemd, meestal woonachtig naast en "school"gaand met kutmarokkanen)

Maaier | 21-06-07 | 12:00


Ik begin er een beetje de schijt in te krijgen van al die “gasten “ die tegen homo’s zijn. Het mag niet van mijn geloof, ik vind ze vies , ze moeten dood.
Ze vergeten dat in hun bevolkings groep de meeste “ undercover gay’s “ rondlopen maar omdat als ze er voor uitkomen dood zijn voor hun familie en vrienden.
Doe je aan Islam ….fijn voor jouw , doe je ding en laat andere mensen met rust , jij doet aan ramadan en ik eet gewoon door, jij doet geen varkensvlees is zit aan de spareribs.
Dat zijn dezelfde mensen die gaan lopen zeiken dat als ze een sollicitatie brief ergens naartoe sturen dat ze niet aangenomen worden omdat de Ahmed of iets anders buitenlands als
achternaam hebben. Of ik mag de disco niet in omdat ik Turk of Marokkaan ben, dan staan ze vooraan met hun grote bek
want dan zijn ze zielig want, discrimineren mag maar gediscrimineerd worden is altijd zwaar kut.
Is er iemand homo so be it…….. ik heb er geen last van en ik ben er ook geen 1, dus het zal me jeuken of iemand anders er 1 is …iemand in mijn familie homo …fijn voor hem/haar/het/hun.

Mr Trev The Impaler | 21-06-07 | 11:59

Maar als Moslims binnen de partij hun geloof willen opgeven kan dat niet. Oh wacht, dat kost natuurlijk stemmen.

whatisup? | 21-06-07 | 11:58

laat de pvda inderdaad eerst eens kijken hoe het in Nederland gesteld is met de acceptatie van de homofiel, en dan met name (gebrek aan) acceptatie door de pvda-stemmers!

Onderbuik | 21-06-07 | 11:57

KaiserSoza 21-06-07 @ 11:52, gvd?? Was is dat voor een afkorting goedverdoemme! ;)

Lekker Belangrijk© | 21-06-07 | 11:53

Bigi Bana Boy 21-06-07 @ 11:49

De naiviteit van zo'n Koenders is indrdaad goed bedoeld, maar iet echt relevantt. Als regeringen geeneens bewogen kunnen worden tot het fatsoenlijk doorsluizen van ons geld naar ontwikkelingsprojecten, zonder zelf 50% te houden, kun je ook heus niet denken even een mentaliteitsverandering te bewerkstelligen door een onderzoekje te laten doen door de ambassade.
Verder is een gay parade absoluut niet controversieel, laat die lui huhn feestje houden, wat boeit mij het dat een paar 100 homo's het leuk vinden zich bijna-naakt door de grachten te begeven, ik kan me er moeilijk aan storen.

Maaier | 21-06-07 | 11:53

Zijn er ook nog andere mensen behalve homo's? Tyft toch op met je gedram, nederland voorop en de wereld loopt achter, jajaja

Multikuli | 21-06-07 | 11:52

@ Redactie

Let gvd even op je spelling, het is heaumeausensueel, heaumeau en heaumeaux.

KaiserSoza | 21-06-07 | 11:52

@dreefneef 21-06-07 @ 11:35, Als je een wedstrijd gekeeped hebt dan kan dat best ontspannend werken heb ik gehoord.

Lekker Belangrijk© | 21-06-07 | 11:49

In meer algemene zin vind ik dat Nederland een keer moet ophouden zich te willen profileren als gidsland. We zijn te klein en te onbetekenend om het verschil te maken in de wereld en onze houding kan alleen maar onze economische belangen schaden. We hoeven niet helemaal niets te zeggen in internationaal verband en zouden bijvoorbeeld wel door kunnen gaan met lobbywerk, maar ik denk dat we niet voorop moeten lopen met controversiele issues en zaken die over de grens gevoelig liggen. Een wat meer bescheiden toon zou ik zeggen. Ik vind de tolerantie en de acceptatie die heaumeaux hier genieten een groot goed maar stoor mij wel aan de opzichtige gay parade en het beeld dat Amsterdam als gay capital of Europe van zichzelf wil schetsen. Waarom zo in your face met controversiele zaken ?
Verder denk ik dat GS gelijk heeft dat we eerst maar eens de aandacht op de bewoners van onze eigen kansenzones moeten richten.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 11:49

Zijn derde wereld homo`s dan ook hongeriger naar neuqseks?

Boze Buur | 21-06-07 | 11:46

Ik vind het ook vies. Moet er niet aan denken, anale seks (ook niet met een vrouw trouwens).
Van mijn geloof "mag" seks tussen mensen van hetzelfde geslacht ook niet.
Worden mensen met een homosensuele voor echter niet minder mens om. Dus worden ze wel volstrekt normaal door mij behandeld...

RedBill | 21-06-07 | 11:46

hoi maaier,
de sharia heeft inderdaad zijn voordelen jah

preston spears | 21-06-07 | 11:46

Het blijkt dat er in Nederland ook bepaalde groepen zijn die problemen hebben met homo's. Doe daar maar eens onderzoek naar plegen...

IkBenWeerloos | 21-06-07 | 11:45

@dreefneef 21-06-07 @ 11:35
Maar wel in het donker achter de pc fappen op AnalBabes 12 zeker? Voor de duidelijkheid, ik ben absoluut tegen dit achterlijke plan! Laten we eerst hier eens zorgen dat we normaal kunnen doen tegen homo's, al ben je principieel tegen. Want ook al ben je tegen, wat je goed recht is, dan nog heb je ze te accepteren als een deel van de Nederlandse maatschappij. En anders lazerstraal je maar op.

Reuzelbek | 21-06-07 | 11:45

Trouwens nog zo iets: geeft eerst bakken geld uit aan een onderzoekje en wat wordt er dan met het resultaat gedaan??? ik bedoel wie A zegt moet ook -NUS zeggen...

Chesterkudjuh | 21-06-07 | 11:44

stop gewoon die hele "onwikkelingshulp" dat geintje heef tnu wel lang genoeg geduurt.

DenLangel*l | 21-06-07 | 11:43

preston spears 21-06-07 @ 11:40

Mooi dat mensen als jij wel een grote mond hebben over de intolerantie bij moslims.

Maaier | 21-06-07 | 11:42

Prima plan maar dan als dreigenment niet alleen een cursus opsturen. Gewoon geld afkappen tot de homo's het recht hebben te zijn wat ze zijn. Iedereen mag met zn anus doen wat hij wil.

M299 | 21-06-07 | 11:41

"Zo heeft de PvdA-bewindsman Nederlandse ambassades in 36 ontwikkelingslanden opdracht gegeven een onderzoek te doen naar de positie van homosensuelen."
Geef mij dat onderzoeksgeld: Homosensuselen doen het meestal achterlangs

Chesterkudjuh | 21-06-07 | 11:41

'En ja hoor, net als zijn klasgenootjes geeft de kleinste jongen - ondanks zijn grote mond - de COC-voorlichter na afloop een hand. Maar wel met de mouw van zijn trui er stevig omheen gewikkeld.'
LOL
Laat ze inderdaad eerst maar eens een onderzoek doen naar besmettelijkheid ervan.
*wacht woedende reacties af*

Flodder | 21-06-07 | 11:41

Die diepgravende onderzoeken vinden iedere avond plaats in een gemiddelde heaumeaubar.

Bigi Bana Boy | 21-06-07 | 11:40

Anale sex vies? Laat naffer het maar niet horen!

Teen | 21-06-07 | 11:40

en wat denkt meneer hiermee te bereiken? gaat de leefsituatie van een heaumeausensuele negert er op vooruit door zijn bemoeizucht? krijgt deze heaumeau negert graties spuitjes van koenders, zodat hij zijn bilmaatjes kan injecteren met aids? vertel!

preston spears | 21-06-07 | 11:40

Die kankerlanden moeten onze euri's net zo accepteren als heaumeaux.
Geen acceptatie dan geen klinkende munten over 's lands grenzen pompen.

TyfusLeijer | 21-06-07 | 11:39

"Dit is mijn land niet, maar als het mijn land zou zijn, zeg ik over homo’s: de kop eraf’, zegt de 18-jarige Abdel op het schoolplein van het Nova College, een ‘zwarte’ vmbo-school in Amsterdam-West.

Trek de Thee maar uit de kast! Vanavond bij knevel en van de Brink, marokanen die de boel weer downplayen!

Behangdelul | 21-06-07 | 11:39

@maaier
Leg uit ? Wat is dan fatsoenlijk aan uitwonen van elkanders anus ?
Dreef zegt : GETVERRRRRR

dreefneef | 21-06-07 | 11:35

wat zijn dat dan? homo's? en een onderzoek naar de 'positie' van een homo? kom op zeg.. dat hoef ik helemaal niet te weten!

Lijmpistool | 21-06-07 | 11:33

Ieder volk krijgt de leiders die het verdient. En het Nederlandse volk verdient deze bende. Sterkte allemaal !

Professor Plons | 21-06-07 | 11:33

@ Chileen: Nederand, waar ligt dat?
Kan Koenders niet eens beginnen met Polen? Daar gaat ook genoeg van ons geld naar toe..

BroncO | 21-06-07 | 11:33

@ Maaier

ja und?

preston spears | 21-06-07 | 11:33

als ik hier soms opmerkingen over homo's van sommige reaguurders lees, zijn het niet alleen buitenlanden en allochtonen die het een en ander aan fatsoen moeten leren.

Maaier | 21-06-07 | 11:31

Bestaan die dan?

.grover | 21-06-07 | 11:31

draai de geldkraan maar open, wij mogen als nederland best wat meer geven aldus groenslinks, pvda en d66

preston spears | 21-06-07 | 11:30

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino