
Ha lekker. Poep gooien! Het verhaal over de
ontslagen Buitenhof-columnist Joshua Livestro krijgt nog een vervolg. Livestro schreef gisteren in de Televaag een
vileine column over het censuur-beleid bij de NPS. Waarop de apparatsjiks van de Neger Programma Stichting in de media terugsloegen door een woordvoerder te laten zeggen dat Livestro's columns 'onder de maat waren'. Gelukkig was Oom Jos zo verstandig om alle emails over zijn Buitenhof-optredens te bewaren. En die mails speelt Livestro nu uit. De 144 Buitenhof-medewerkers mogen dan unaniem een grote hekel aan de rechtscolumnist hebben, individueel zijn ze een groot fan van het werk van Livestro. Jan Nagel van Friesland, bijvoorbeeld. Eindredacteur Jan schreef dat Livestro zijn betoog
"her en der nog wel wat zwaarder mag aanzetten". Of neem redactiemeisje Barbara Coolen. Die kan het nu echt vergeten op het MediaPark. Barbara mailde: "
Goede column! Ik ben het er helemaal mee eens. Kijk ook naar het overweldigende resultaat van al die bezoeken aan koffiehuizen door Wouter Bos." Arme Barbara. Dat wordt een eenzame lunch zometeen in de Ned3-kantine...
Reaguursels
InloggenBommel heeft zich gerevancheerd bij NOVA. Hij zegt definitief NEE tegen de eu. Hulde, Bommel, je hebt me laten zweten, zwakhals!
Smokey Boris 21-06-07 @ 00:30
Dat is een realistisch verhaal. Laat de eu het eerste statement zijn van de jonge joernalisten (sic) die houden van de identiteit en de natiestaat Nederland met haar Vrijheidslievendheid. De Balk liegt. hij LIEGT. de balk geeft de Nederlandsche identiteit op aan gristelijk totalitair "europa" die lafaard verdient het onverdiende loon van de judas. cohen is een kleine jongen vergeleken bij de balk. Who in his right mind geeft die unieke natiestaat en identiteit Vrijheidsbaken Nederland in godsnaam op aan een totalitair machtssysteem.Ze zeggen het zelf: we motten een blok tégen sjiena vormen want die zij totalitair. Alsof ze dat zélf niet zijn. Wég met de fascistische eu! Links en Rechts: verenig je, want de fascisten profiteren weer van jullie verdeeldheid.
Hoe kansarm kan je zijn, Livestro, Moehaha....
De NPS en NOS maken regelmatig best kwalitatief goede programma's. Maaar... het probleem is dat ze links (en dus niet objectief) georienteerd zijn... Dit soort instanties vreten uit de (indirecte) subsidieruif die uiteindelijk door werkende Nederlanders wordt betaald.
Mensen bij dit soort instellingen denken (veelal) links; maar vullen ondertussen hun zakken rechts.
Ze zijn gevaarlijker dan Geert Wilders, maar houden elkaar de handen boven het hoofd.
Het is een goede zaak dat er door Dhr.Livestro een discussie op gang komt.
Hopelijk komen er ook nog eens meer discussies over andere links georrienteerde instellingen die ons land helaas rijk is. En ik kan u verzekeren dat zijn er heel wat.........
Het hele linkse NPS/NOS zeautje mag van mij direkt de zee in drijven.Ik heb Livestro nog nooit gezien moet ik toegeven, maar dat komt omdat ik niet meer naar de door linksen gedomineerde staatstv kijk.
nps en nos moeten gewoon weg.
Net als de ikon trouwens, vanavond is er weer het ubermensch Rosemuller op, om te laten zien wat een goed mens hij wel niet is... *KUCH*.
En wie betaald deze 3 omroepen? Juist de goedwillende argeloze burger...
Next!
brulkikker 20-06-07 @ 13:45
Alleen al heur accent zorgt voor kippenvel, echter niet van ontroering.
@ brulkikker 20-06-07 @ 13:42
Ik heb niet zoveel met brulkikkers maar je hebt een goed punt. GeenStijl is gewoon commercieel natuurlijk en op ons geld uit via geenlijfstijl enzo.
Nu goed, de NPS mag dan van belastinggeld betaald worden, net zoals bij programma's van 'rechtse signatuur' heeft de redactie alle recht om de inhoud van een programma te wijzigen conform de doelstellingen van het programma en de ideologische achtergrond van de omroep. Ik verwacht ook niet van de EO dat ze links zijn, toch? Misschien kan Livestro daar eens solliciteren?
Ik ben Links al jaren beu..
@azijnseiker 20-06-07 @ 13:53
Ik vindt het prima hoor, dat er even wat herrie in de tent komt daar.
Er zijn toch al te veel omroepen in dit land, de kwaliteit is over het algemeen matig en uiteraard is het onnodig duur om zo veel organisaties naast elkaar te hebben die parallel hetzelfde doen en door samenvoeging heel wat overhead zouden kunnen besparen.
Dat linkse stromingen bevoordeeld worden geloof ik wel, dat rechtse ideeen niet aan bod komen op TV is evident niet waar; we zien Geert toch regelmatig in de spotlights.
@Niet voor Jan 20-06-07 @ 13:15
Wilders is helemaal geen one-issue-clown: criminaliteit, de-pan-uit-swingende kosten van de sociale zorg, overvolle wegen, verslechterend onderwijs, terreurdreiging, etc. etc.: allemaal veroorzaakt door de sterke toevloed van kansarme (moslim-)allochtonen. Wilders is dus gewoon slim omdat hij tot de essentie van alle huidige problematiek is doorgedrongen! Allochtonen, vluchtelingen, gelukszoekers, illegalen en ander geteisem eruit en het ambtenaren-apparaat kan worden gehalveerd, de APK afgeschaft, de criminaliteit verdwijnt, bejaarden worden weer fatsoenlijk gehuisvest en de belastingen kunnen omlaag. En o ja: de Hilversumse kliek kan weer gewoon journalistiek i.p.v. linkse hoernalistiek (propaganda) gaan bedrijven. Problemen opgelost! Next.
T'is wat bij de NPS, slinkse ratten zijn het, alle medewerk(st)ers, geen een uitgezonderd. Kielhalen, afschieten, vierendelen en de resten in kokende olie met die gluiperige, brave burgers indoctrinerende bende landverraders.
Zo, en nu een cup a soep (tomatengroentenkippen).
maar heeft IEMAND de columns van Livestro weleens gezien? Kan die iemand mij dan even uitleggen waar de tv-kwaliteiten van Jos lagen?
en de 20e natuurlijk!!!
laatste regel:''Arme Barbara. Dat wordt een eenzame lunch zometeen in de Ned3-kantine...''.
Ja tuurlijk, geloven we hier allemaal wel maar is het godverdomme niet dieptreurig wat deze zgn. ''publieke omroep'' met ONS geld doet. En dat al jaren, overal staan ze boven, wie ze ook maar iets wil duidelijk maken mbt dat overduidelijk linkse beleid wordt direkt als, ja komt ie weer, rechts weggezet of, wat vaak nog erger is, gewoonweg deaudgezwegen. En ze zinken weer verder in hun zelfgeschapen links-socialistische moeras, sowieso een politiek die gedoemd is te mislukken in de moderne wereld van de 21e eeuw, kijk er de 19e nog maar eens rustig op na.
Night of the living dead... Barbara Coolen blijkt al in 1634 te zijn overleden.
home.hccnet.nl/m.colen/gen_colen.htm#B...
Generaal van Heutsz 20-06-07 @ 13:54
Heb ik het hier over de islam gehad dan? Dacht het niet, ik geloof toch écht dat ik het over de manier had waarop NL met een voormalige kolonie omging. Ik zie de link niet met wat er nu in het M-Oosten en ZO-Azie gebeurt.
En nogmaals: 'leuk' dat je me Nomad noemt, maar waar baseer je die grap op?
Hahaha, smikkelen en smullen geblazen. Eindelijk roert er iemand in die strontpot. Bis! Bis!
Livestro! Wat een koning, wat een God! Zijn column is rauw, onversneden en een dikke vuistslag in het gezicht van elke linkse fatsoensrakker die dat zooitje geldverslinders rijk is.
Smalhout, Spruyt, De Winter, Ellian, Ephimenco, Jansen, Vink en nu dus Livestro. Alsjeblieft, verlichte conservatieve krachten, begin een eigen nieuwszender en schut de VVD wakker! Dit is het geluid waar weldenkende mensen op wachten!
@Barry van Hommel 20-06-07 @ 13:38
Hoeveel slachtoffers worden momenteel door de Islam gemaakt?
Houdt je niet van de domme, oude Nomad. Wel vrijgesproken maar niet onschuldig!
Geachte Zeurders 13:44,
Vooropgezet plan. Hij heeft alleen geprobeerd dit soort dingen bloot te leggen, hij is niet naief. Het is een doortrapt mannetje en heeft dit met voorbedachte rade gedaan. En links zag niks aankomen.
Hij heeft nooit deel uit willen maken van deze organisatie.
Het is toch net zo interessant om te kijken hoe rechts men op GS wil gaan. Hoewel dat soms best lastig is, omdat ze soms behoorlijk aan het bashen zijn.
Zeurders 20-06-07 @ 13:44
Waar iedereen dan weer in verzand is een goed-slecht analyse. Er is een probleem: 1 daarvan is de schuldige (en de slechte) de andere is de goede.
.
Dat die Livestro een gluiperige, mediageile eikel is geloof ik best. Maar dat de NPS een inteeltclubje is met censuur dat niet in staat is objectieve programma's te maken... wordt daarmee niet minder ontkracht.
www.standejong.nl/
"Kwaliteit? Bedoelen ze daar dan die columns van de katholieke theemuts Desanne van Brederode mee?"
@Grachtenflikker 20-06-07 @ 13:38
Zo is het ook weer, hij wist toch ook wel waar hij ging werken, beetje slap om dan achteraf te janken.
Wie op GS schrijft moet ook niet zeuren dat er zo veel rechtserikken rondlopen.
Aangezien hij zelf zo'n uitgesproken rechts CV heeft, mag het bijna een wonder heten dat hij is gevraagd door die censuurclub.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joshua_Livestro
Zuur mannetje dat nog even uithaalt naar de organisatie waar hij is uitgekotst.
@Barry van Hommel 20-06-07 @ 13:38
Ja daar moeten we voor ons schamen. Ook voor het slavernij verleden en de jodenvervolging waar wij aan hebben meegeholpen en ook voor onze voorouders de Cro Magnon die andere soorten de schedels insloegen. Uiteindelijk zijn de witte mensen slecht. De Indonesiers, Afrikanen en moslims zijn wel goed en puur. Dat zij onschuldige burgers in een trein liquideren is uiteraard niet slecht maar een daad die voortvoeit uit "onze" acties.
happen naar de baas? dat zouden er meer moeten doen!
Grachtenflikker 20-06-07 @ 13:38
GeenStijl wordt betaald van belastinggeld, begrijp ik?
Domoor.
Leer de principes te begrijpen.
Ach ja, NPS links, GeenStijl rechts... dan zijn we weer mooi in balans!
Niet alleen de linksigheid van de staatstv is onaanvaardbaar. Het algemene kwaliteitsniveau is ondermaats. In een soort cafesfeer moet vooral worden gepraat en gediscussieerd met een stuk of 5 gasten. Die praten dan vooral over anderen en geven HUN mening daarover. Elke discussie moet worden besloten met een applaus waarna iedereen naar de bar gaat om "gezellig" bier te drinken.
.
De wil en het niveau om werkelijk zaken uit te diepen is er niet. In plaats daarvan moet alles zo worden gebracht dat het amusant en toegankelijk is voor veel burgers. In weze een soort Barend en van Dorp shows.
Generaal van Heutsz 20-06-07 @ 13:23
Een oorlog ja, die we als bezettingsmacht hebben gevoerd onder internationale kritiek. En eentje waarbij veel onschuldige Indonesische burgers het loodje hebben gelegd. Ja hoor, echte helden, die Van Heutsz en Van Daalen.
Daarvoor moeten we ons als NL-ers schamen, niet er trots op zijn!
En wat loop je nou te lullen over die Nomads-zaak? Geen id waar je het over hebt!
Ze vonden hem gewoon niet goed genoeg. Als 3 mensen je leuk vinden betekent nog niet dat je baan goed uitvoerd ! Wat een slachtofferrol bevestiging weer .. Enne de regering heeft niks met het opzetten van een fox netwerk te maken .. dat kunnen jullie fascistische rechts sukkels gewoon zelf .. Dus niet zo janken .. Je lijkt wel zo'n 10 jarig finnetje wat zich altijd een slachtofferrol aanmeet !
KenniQ? 20-06-07 @ 13:25
Ga eerst eens de inhoud van het begrip "objectief" leren en herkennen voordat je weer deze baarlijke nonsens uitkraamt.
Laat het ze dan weten:
www.omroep.nl/nps/html/contact.html
Mijn reactie hebben ze al.
En waarom is rechts inhoudelijk niet meer sterk? Omdat links veel standpunten heeft overgenomen en heeft moeten nemen van rechts om contact te houden met de samenleving en een 'revolutie' tegen te gaan. Ze moesten wel. Daarnaast heeft links veel feiten verdraaid omdat ze alle media in handen hebben, en zijn andere feiten en informatie niet meer te gebruiken doordat iedereen die daarover begint meteen racist is of iets dergelijks. Andere informatie is niet eens beschikbaar, door ons doorgerotte ambtelijk systeem. Begin dan maar eens een discussie. "We weten het niet eens!".. zei Pim ooit, en het is nog steeds zo. We weten niet eens hoeveel politie er op straat rondloopt, we weten niet eens hoeveel ambtenaren er in dienst zijn, hoe kan je dan discussiëren?
Alle gekleurde NOS presentatrices komen via de NPS waar ze geleerd hebben om de kinderen in FNV toon aan te spreken en ze vooral linkse topics als positief voor te schotelen.
De NPS daarom als negeromroep classificeren gaat ietwat te ver, maar er wordt ze bij de NPS en de NOS niet afgeleerd om bij internationale wedstrijden en kampioenschappen zich eerst verwant te voelen met de brothers and sisters van alle landen en pas daarna met de Nederlandse sporters (Aldith Hunkar en Mile Davis van de USA)
Doe maar weg die publieke omroepen, immers de omroepvereniging mag dan wel rechtsig zijn (TROS, KRO, AVRO, EO, NCRV) het linkse tot extreem linkse omroepbedrijf achter de TROS, KRO, AVRO, EO, NCRV terroriseert de omroepverenigingen en houdt ze in een uitganspunt dodende wurggreep.
Links? U bedoelt as in kritisch en radikaal en niet all over bruin van het werkgevertje-in-z'n-peopertje-kruipen? Nova? Buitenhof? Het Jour-naal?
Mijn god, waar gaat dit over? Pegasus is allang failliet hoor. In Nederland heeft geen levens mens meer enige herinnering aan een lettertje linkse literatuur. Links is over. Uit. Dood wegens bederf. Vergaan.
Wat zitten jullie je hier toch op GS de hele tijd af te rukken over hoe links in NL aan de macht is... ga eens leren lezen, stelletje hersendoden.
@Bill Naadt 20-06-07 @ 13:20
Omdat ze dachten dat Livestro wel zo gluiperig en kruiperig was dat hij in het door hun gestelde gareel zou blijven (dat deed hij trouwens ook 6maal). De NPS liet met het aannemen van de "rechtse" Livestroe zien dat ze geen links bolwerk is en openstaan voor andere meningen.
Joshua Livestro mongool van het jaar, dat wel.
@Barry van Hommel 20-06-07 @ 13:17
Het was de laatste oorlog die door de Nederlanders is gewonnen. Alle onlusten, opstanden, dsiputen etc. daarna zijn verloren. Ook de huidige ondergondse Islam oorlog die nu woedt zullen we weer verliezen als we niet durven in te grijpen op een wijze die voormalig Generaal Van Daalen als Luitenant-Kolonel in Atjeh wel deed.
Vertel liever eens wat meer over je betrokkenheid bij de Nomad zaak.
Netwerk van Propaganda met Subsidies
Aan al die rechtse rukkertjes hier: waarom huren ze Livestro dan in, als het zo'n linkse bende is die aan censuur doet? Ze wisten toch dat het niet bepaald een links type is, die Livestro?
Met droge ogen verkondigen dat meneer onder de maat was. Redactie heeft zeker even naar links weggekeken tijdens de pizzabord-diepe analyses van De (enige echte) Sanne van Brederode.
Joshua Livestro zit niet voor niks bij de Telegraaf, de man is gewoon te licht gebleken. Erg snugger is hij ook al niet gezien zijn recente uitspraken.
derkcs 20-06-07 @ 13:06:
Ach komt ie weer met z'n genuanceerde mening. Persoonlijk heb ik als linksig persoontje de persvrijheid en democratie heeeel hoog staan. Dus doe niet zo dom!
En dan die andere nogmaals, maar nu gericht aan de juiste persoon :)
Generaal van Heutsz 20-06-07 @ 12:24:
Wie? Ik geloof dat je mensen door elkaar haalt. Elke gelijkenis tussen mijn naam en die van een landelijk bekende politicus berust op puur toeval.
Van Heutsz boog vanaf 1898, geadviseerd door Christiaan Snouck Hurgronje, de Nederlandse strategie om tot een actieve en agressieve contra-guerrilla. De oprichting van het elitekorps 'Korps Marechaussee te voet', een betere bewapening, en een brute bloedige veldtocht onder leiding van de beruchte luitenant-kolonel G.C.E. van Daalen. Dit alles gecombineerd met wat tegenwoordig een 'hearts and minds' campagne genoemd zou worden, zorgde eindelijk voor de door de Nederlanders zo gewenste rust, hoewel 'incidenten' voortduurden tot aan 1942 toen Nederlands-Indië werd bezet door Japan.
>> 'Agressieve contra-guerrilla', 'brute bloedige veldtocht'.... Nee hoor, dat heet 'normaal gedrag' tegen het volk van een land die je bezet hebt. We hebben in NL wel vaker last ervan dat we twijfelachtige helden hebben.
Voor een omroep die Neger Programma Stichting genoemd wordt, zien ze er verdomd witjes uit... volgens mij de laatste neger (volgens mij ook meteen de eerste) die daar heeft gezeten was Umberto Tan en ja dat was ook al een behoorlijke bounty... dusseuh Neger Programma Stichting ik weet het nog niet zeau... ik vind het een beetje makkelijk, maar misschien snap ik het punt wel niet... kan aan mij liggen..
*schrijft wedstrijd uit*
Verzin een leuke betekenis voro NPS maar dan zonder negers
fuckje 20-06-07 @ 12:51
Zo kun je natuurlijk alles recht praten wat krom is; Geertje moet vooral niet vergeten om zijn paranoia pilletjes te slikken. Kijk 'es: een politicus moet altijd ambitie hebben om premier te worden, en een premier is er voor iedereen. Als je dan alleen bij de EO wil aanschuiven, dan zeg je twee dingen: 1) Ik kan er niet tegen als ze me het vuur aan de schenen leggen en ik voel me alleen in een vriendelijke omgeving thuis waar ze niet zulke nare vragen stellen, en 2) Ik ben er niet voor iedereen. Hetgeen alleen maar bevestigt dat Geert 'schieten-met-scherp-op-een-menigte-ongewapende-relschoppers' Wilders een one-issue clown is, maar daar was ik al achter.
dr.spin007 20-06-07 @ 13:09
.
interessant punt. maar de kern blijft hetzelfde: ter rechterzijde is er niemand die op dit moment inhoudelijk de discussie aan kan gaan. wilders/verdonk zitten mijns inziens teveel op de 'one-liners' en te ver van het liberale geluid. als links, volgens jouw redenatie, zich zo goed kan verdedigen, dan moet er toch iemand zijn ter rechterzijde die dat kan doorbreken zonder te vervallen in slap geouwehoer? Zo'n Dales (burgemeester van Leeuwarden/oud-wethouder Amsterdam) die is retorisch erg sterk. Daar moet je er meer van hebben (en liefst nog een slag beter), dan laat je links snel achter je.
Gisteren keek ik maar weer eens naar de staatstv. Over het burkadebat. Gelukkig hoefde ik zelf niet na te denken. Zij analyseerde de situatie voor me:
Wilders typeert zich weer als Islambasher,
Pechtold ontpopt zich als de felste Wilders bevechter.. EN
Rutte laat zien dat hij niet onderdoet voor Verdonk als het op immigratiezaken neerkomt.
.
Vooral dit laatste vond ik zo stuitend. Rutte (die ik het trouwens uitstekend vond doen) wordt maar even neergezet als stemmenjager en "zijn eigen hachie redder" terwijl hij een duidelijk betoog neerzette waarom Balkenende een lijn moest trekken.
Die g(l)oser is gewogen en te licht bevonden en moet ie eruit. Gebeurt dagelijks met zoveel mensen. Gewoon filosofisch bekijken.
dr.spin007 20-06-07 @ 13:09
In de jaren '80 had je gelijk gehad, Toen werd Janmaat moddood gemaakt. NU wordt Wilders gewoon behandeld als andere parlementariërs van ene kleine partij. Je hebt wel ene punt dat Wilders zichzelf costant belachelijk maakt door gekke kamervragen en een bottehond-achtig eenzijdig verhaal, waar ie altijd weer op terugkomt, over de islam. Dus een stuk minder onderbouwd dan Bolkestein.
@Tobus 20-06-07 @ 13:10
Jawel, je moet ze gewoon uitprinten, perforeren en in een dikke ordner stoppen. Op de zijkant schrijf je "verzonden mail" en op de andere ordner "ontvangen mail". Ieder jaar maak je weer nieuwe ordners, zo kun je alle jaargangen netjes onderscheiden en wordt het niet zo'n onoverzichtelijk geheel.
Wat, mailtjes bewaren?? Kan dat????
Goed artikel Pritt! Her en der nog wat zwaarder aanzetten!
@Sim en nog wat: Omdat de technieken verhard zijn. Vroeger mocht je nog een rechts verhaal houden, tegenwoordig wordt je als rascist weggezet. Geert Wilders begint elk debat al op achterstand vanwege het feit dat de linkse kerk hem stigmatiseert. Wiegel et all konden spreken van een "dreigend gevaar". Dat is dus dubbelop. Wilders kan slechts spreken van een dreiging omdat het gevaar al gebleken is. Dat gevaar wordt ontkend dus ook de standpunten ter linker zijde verharden zich. Bolkenstein's retoriek was academisch (doch zeer scherp). Wilders' verhaal is feitelijk dus zuur.
Socialisten en persvrijheid gaat niet samen. Hoor ik daar de echo van Maorijnissen, Chavez, Van Bommel, Castro?
Help de NPS de wereld uit, om te beginnen uit Nederland; ceterum censeo Cartaginem delendam ess.
Ik lees niets dat niet door mezelf geschreven is en naar anderen luister ik sowieso niet. Kwestie van handelen naar je principes en belang hechten aan mijn morele kaders.
LOL @ Sjaak dan maar weer
waskuip-admiraal 20-06-07 @ 12:57
mwa, ik heb de pers nog niet heel erg kunnen betrappen op een politiek kamp. HP-de Tijd neem ik overigens niet serieus.
ben ik de enige of zijn er meer die De Pers niet ook een fijne nieuwe nieuwe krant zien die goed in een rijtje past met elsevier, hpdtijd en opinio?
@fuckje 20-06-07 @ 12:51
.
Dat zal wel meevallen in een live-discussie. Ik vind het een teken van zwakte om een inhoudelijke discussie uit de weg te gaan. Bij welk programma dan ook. Preken voor eigen parochie is nog altijd de weg van de minste weerstand. Hoe dan ook: waar het mij omgaat is het gebrek aan een duidelijk, inhoudelijk, rechts liberaal geluid. Wiegel, Vonhoff, Bolkestein etc. werden misschien verfoeid door links, maar hielden zich inhoudelijk wel staande en gingen het debat niet uit de weg. Waarom lukt dat nou niet meer?
Het conservatisme is mijn levensopvatting. Dat houdt in: het waarderen van bepaalde zaken die de eeuwigheid hebben doorstaan, belang hechten aan bepaalde morele kaders. *braak*
Dat hij te rechts is voor Buitenhof geloof ik zo, dat hij een slechte columnist is geloof ik ook zo.
@Sim en nog wat,
weet je waarom Geert niet in NOVA wenst te verschijnen? Omdat daar op een bepaalde manier wordt gemonteerd, waardoor een verkeerd beeld wordt geschapen. Vuile schoften zijn het daar.
Berrie van Hommel 20-06-07 @ 12:33 mag ook weer een uurtje in de multimediaruimte zo te zien, hij zit nu al op z'n eigen berichtjes te reaguren.
wbt het topic, mooi om dat afstortingsproces van de PVDA/Sp propaganda machine zo van een afstandje te zien.
Simsalabim 20-06-07 @ 12:45
Die Edmund Burkestichting was dan ook een behoorlijke flop. geen aansprekende publicaties en geen achterban (al hoeft dat natuurlijk niet bij een stichting). Opinio doet het dan al wel beter. Overigens is dit een Europees fenomeen, in veel landen zijn verhoudingsgewijs weinig fatsoenlijke rechtse zenders of goed te lezen opiniebladen. In Nl heb je natuurlijk de Elsevier (en nu opinio), maar dan houdt het snel op, zeker als je kijkt naar tv-zenders. Dat is soms wel jammer, ik lees graag teksten van de 'vijand'.
@Maaier 20-06-07 @ 12:38
.
Precies, ik denk dat het wel meevalt met die 'linkse kerk'. was het bijvoorbeeld niet Wilders zelf die meedeelde dat hij weigert aan te schuiven bij NOVA, Buitenhof en nog wat van dat soort programma's? Is het niet meer dat het 'rechtse' geluid ietwat diffuus is geworden door de verwarring bij de VVD en gebrek aan een liberaal alternatief? Als deze Livestro het beste is wat 'rechts' te bieden heeft, dan is het triest gesteld.
Patrick Bateman 20-06-07 @ 12:38
Domme oetlul. Zet dit er dan ook even bij.
Mongeaul.
Minister Hirsch Ballin (CDA, CDA, CDA) sprak zich zelf onlangs tijdens een bijeenkomst van Europese justitieministers al uit voor een strenger optreden tegen gewelddadige computerspellen.
Roy Orbitol 20-06-07 @ 12:40
Vet hoor, heel stoer. en nu?
Ik ben niet links, niet rechtdoorzee, maar rechts!!
TOUCHER om maar eens de woorden van kamaraad socialist Witteman te gebruiken.
Over censuur gesproken:
Dijsselbloem, de Groot-Inquisiteur van de PvdA, wil Manhunt 2 laten verbieden in 0031.
http://www.nu.nl/news/1121982/55/PvdA_wil_ook_Nederlands_verbod_op_Manhunt_2.html
Generaal van Heutsz 20-06-07 @ 12:35
Misschien dat er gewoon net zoveel 'rechtse' journalisten zijn. Of dat er wel redeleijk objectieve berichtgeving is, maar dat een hoop mensen elkaar napraten op GS dat het zo'n linkse kliek is.
@Krekwakwou. Betaal jij belasting voor de Televaag of voor GS?
@tummes 20-06-07 @ 12:34
salonsocialist
:)
@Maaier 20-06-07 @ 12:31
Hoe zorg je er dan voor dat er geen linkse polarisatie op de staatstelevisie komt, maar een objectieve verslaggeving? Je hebt gelijk als je zegt dat er bij alle partijeen wel goede punten zijn, helaas komen ze echter nooit samen in één club.
Maaier 20-06-07 @ 12:17
ja je hebt gelijk, heb me niet gerealiseerd dat het -letterlijk- om zijn tv-presentatie ging. Dacht dat het om een inhoudelijke typering van zijn werk ging. Sorry aan de linkse lullerts van de oude media, ik heb het zo niet bedoeld. Ik vind jullie eigenlijk toffe peren, maar durf het alleen niet toe te geven, bang dat ik ben om voor salonsocialist uitgemaakt te worden.
Multikuli 20-06-07 @ 11:50
Zie ook de "rechtspraak" die we hier hebben. Kom je geeneens binnen als je niet op het linkervlak zit.
poast = post
@Barry van Hommel 20-06-07 @ 12:20
Wie? Ik geloof dat je mensen door elkaar haalt. Elke gelijkenis tussen mijn naam en die van een landelijk bekende politicus berust op puur toeval.
Van Heutsz boog vanaf 1898, geadviseerd door Christiaan Snouck Hurgronje, de Nederlandse strategie om tot een actieve en agressieve contra-guerrilla. De oprichting van het elitekorps 'Korps Marechaussee te voet', een betere bewapening, en een brute bloedige veldtocht onder leiding van de beruchte luitenant-kolonel G.C.E. van Daalen. Dit alles gecombineerd met wat tegenwoordig een 'hearts and minds' campagne genoemd zou worden, zorgde eindelijk voor de door de Nederlanders zo gewenste rust, hoewel 'incidenten' voortduurden tot aan 1942 toen Nederlands-Indië werd bezet door Japan.
>> 'Agressieve contra-guerrilla', 'brute bloedige veldtocht'.... Nee hoor, dat heet 'normaal gedrag' tegen het volk van een land die je bezet hebt. We hebben in NL wel vaker last ervan dat we twijfelachtige helden hebben.
@MaayerT,
Nee, ik weet het alweer, ze heet Zebedeja de Huichelaere.
Na Pim Socialisme
.. leuk
John McClane 20-06-07 @ 12:03... Je mag zo vrij zijn... maar nergens staat in mijn poast dat hij weg MOET gaan... er staat dat je weg: kán gaan als je, je ergert.
Over hypocrisie gesproken: de Telegraaf kassa tingelt bij elke klik op GS; wees eens niet roomser dan de paus
Generaal van Heutsz 20-06-07 @ 12:28
Alsof alle journalisten in zo;n kader zijn onder te brengen. Of überhaupt mensen. Moet je dan een toets doen? Mensen kunne het toch ook soms met de PvdA eens zijn, soms met de VVD. Of én met Wilders én met Marijnissen? Ikzelf stem Groen Links, maar ben wel voor kernenergie. ZO simpl zit de wereld toch niet in elkaar? Al zouden veel reaguurders dat wel graag zien.
@van Heutz: als je er vanuit gaat, dat de "rechtse"partijen nog niet eens een derde van de zetels in de kamer bezetten lijkt dat dus geen goede verdeling... ;-) ( ze maken trouwens wél lawaai voor méér...., dát dan weer wél!)
En waar ik ongefocusde zei, bedoelde ik natuurlijk ongefocuste.
NPS:
Neostalinistische Propaganda Stichting
Nepotistische Profiteurs Staatsruif
Negerinstroom Promotie Syndicaat
Noodruftige Parasiterende Soosjalisten
Na Pim Socialisme!
Nogmeer Profiterende Steuntrekkers
Oei oei oei linkzamerhand worden de linkse ratjes in het nauw gedreven.
Nou dat valt toch nog mee, dat er nog medewerkers bij de NPS zijn als mevrouw Coolen die al die PvdA hoaxen onder het mom van een blinde en ongefocusde solidariteit ook niet meer serieus nemen.
Als we de redachtie van het journaal, nova en buitenhof nu eens voor 50-50 uit linkserts en rechtserts laten bestaan, zou er dan geen mooi programma te maken zijn?
waskuip-admiraal 20-06-07 @ 12:26
zo heet ze ja. Is ook niet al te best,, maar de saaie inhoud én presentatie van Livestro waren toch echt heel beroerd.
Ik snap de hele ophef eigenlijk niet zo. Er is hier toch gewoon sprake van een arbeidsconflict?
De bijdragen van Livestro aan het programma Buitenhof waren vanaf het begin al zwaar kudt en haalden het niet bij die van bijvoorbeeld Cliteur!
En laten we eerlijk zijn: als Jan Modaal door zijn baas op straat gedonderd wordt omdat ie kudtwerk levert, dan komt dat toch ook niet in de krant en op GS?
Meneer kan niet tegen zijn verlies: éérst maanden lang zonder zeiken ij een, volgens hem, links bolwerk werken, en als ie niet voldoet gaan piepen over censuur.
Livestro; hét toppunt en prototype van de nieuwe "loser"....
LOL@Generaal van Heutsz 20-06-07 @ 12:24
Hoezo oorlogsmisdadigert.. Goede grap!
(geloof dat ik -1224- me verslik in een dubbele ontkenning)
het is inderdaad jammer dat hij presentatietechnisch geen licht is en zijn verhaal daardoor wat minder geloofwaardig is. Aan de andere kant is die Desanne van Brederode, los van wat ze te melden heeft, ook een wandelend zapmoment.
Verder is de publieke nieuwsvoorziening op het moment inderdaad van rampzalige kwaliteit. NOVA met haar bijna dagelijkse aanvallen op defensie, en het nos-journaal dat het linksisme nu denkt goed te maken door jolige items over de dolly dots en andere volkse dingetjes. De NPS is ook een fabriek van ellende met culturele junkfood als picabia en die zeer progressieve, maar o zo beroerde mozart da ponte cyclus als voorbeelden. Jammer dat het Medy van der Laan niet gelukt is haar afstraffing van dat stelletje pseudo-intellectuele amsterdamse boerenmarkt bezoekers af te maken.
Hoe zou het eigenlijk gaan met Gonny van Onderhuren?
het is wel allemaal waar wat hij zegt. met mijn studie (communicatie) proberen ze ook je helemaal in te dompelen in de linkse gedachten goed.
@Barry van Hommel 20-06-07 @ 12:20
Hoezo oorlogsmisdagert? Ik heb tenminste enkele herdenkingsmonumenten. Jij was toch betrokken als een verdachte bij de Nomadszaak? Kijk eerst naar je zelf, voordat je een ander uitscheldt.
@fuckje, ik ontken nergens dat er niet meer lui uit zouden kunnen.
fuckje 20-06-07 @ 12:22
Patricia de Martelaere heet ze toch?
... dat De Telegraaf de exponent bij uitstek van de collaborerende pers tijdens de Duitse bezetting was. Die notie treft men nog zeer nadrukkelijk aan in (pers)publicaties uit de jaren zeventig en tachtig van de vorige eeuw.
Gaat dit over dezelfde Telegraaf? Wie heeft er belang bij een hetze tegen, wat men in de volksmond noemt, links? Idd.. die dus
@Hadjewat? 20-06-07 @ 12:17
.
Doodzwijgen van Geert Wilders? Waar haal je dat vandaan? Ik zie die vent vaker voorbijkomen op journaals en in kranten dan zijn aantal zetels rechtvaardigen. Wilders heeft wat dat betreft niets te klagen.
.
@TheCFO 20-06-07 @ 12:20
Inderdaad, waarom Buitenhof het niet op de voordracht van Livestro gooit, is me een raadsel. De muzikale omlijsting van een warenhuis is nog spannender dan Livs presentatie. Terzijde. Het doet niets af aan de gepleegde censuur.
Als we ooit iets willen doen aan de verrotte omroep-structuur is stap 1 het kiezen van een kamermeerderheid zonder Sociaal-Democraten of Christen-politici.
Dezen zullen de restanten van hun zuil namelijk tot hun laatste snik verdedigen.
Hadjewat? 20-06-07 @ 12:17
Ik heb gisteren toch echt ook de bijdragen van Wilders aan het debat gezien bij NOVA/DHV
@TheCFO,
alsof die blondie die nu bij Buitenhof zit een presentatie kan houden, ik weet haar naam niet eens, en heb nog nooit iets van haar onthouden, hoewel ik haar om de twee weken zie.
Gezellig! 20-06-07
Den Haag moet zich wel degelijk ermee bemoeien. Dit wordt gefinancierd door onze belastingscenten. Pluriformiteit is ver te zoeken bij de publieke omroepen...
Waarom zit er eigenlijk nooit een neger in buitenhof?
Moeten ze geen afspiegeling van de samenleving zijn???
Zijn ze daar een beetje anti alles wat niet blank is of zo?
Ik stel voor: een imam als columnist.
En een fin als presentator.
Dan word het daar tenminste wat kleurrijker.....
Rabarberke 20-06-07 @ 12:11
Pieper heeft Opinio mogelijk gemaakt en daarvoor verdient de man lof. Wat hij verder uitgevreten heeft kan mij weinig schelen. Fox- news zou geen enkele kans van slagen maken in Nederland met dat hitsige toontje van ze, maar het is dan ook een VS- zender. Een variant die meer tegemoet komt aan de Nederlandsche ziel zou zeer welkom zijn. Overigens begrijp ik zo'n Rob Trip niet, een van de beste hoernalisten uit dat bastion van de SStaatSSomroep. Het zal wel vanwege zijn hypotheek en zijn SUV zijn dat die man zijn ogen sluit voor de wantoestanden bij de programs waar hij aan meewerkt.
Kees Maf 20-06-07 @ 11:45
En wil je nu daarmee zeggen dat linkse mensen hun brood niet mogen verdienen - of dat publieke instellingen gesloten moeten worden ? Of is het misschien toch een zwaktebod - die banen staan ook open voor rechtse mensen tenslotte.. Op deze manier blijft het aloude argument (dat als rechtse mensen rechtse televisie willen, ze die maar zelf moeten gaan maken) gewoon kaarsrecht staan.
DenLangel*l 20-06-07 @ 11:49
Dan luister je toch lekker niet???
Generaal van Heutsz 20-06-07 @ 12:12
Lekker naam.... jezelf noemen naar een oorlogsmisdadiger eerste klas, maar goed.
Maar we hebben écht wel rechtsige media in NL... AVRO, SBS, TROS en in mindere mate Veronica. Maar die vind ik persoonlijk allemaal net zo rechts als dat ik de VARA links vind... En de NPS is als je kijkt naar de rest van de inhoud van Buitenhof zo links nog niet hoor, ik zie vooral VVD-ers en CDA-ers daar de laatste tijd.
@botte, ben het volledig met je eens.(krijg het haast me strot nie uit)
Maar ook zonder de boevennestcensuur had die livestro er toch uit gemoeten? hij was slecht (vooral qua presentatie), hij was gewaarschuwd door bekenden, heeft zich 3 laten censureren en is dus nu gewoon een jengelende ex werknemer.
@Karel Kruizenruiker 20-06-07 @ 12:01
Inderdaad. Hoevaak heb jij Geert Wilders al voorbij zien komen? Niet dus.
@Rabarberke 20-06-07 @ 12:11
O, dus jij bent er ook zo een van: dictatuur is een schande, behalve als het van links komt. Kijk maar naar het doodzwijgen van die rellen bij die voetbalwedstrijd in Tilburg. Kijk maar naar het doodzwijgen van Geert Wilders. En dan hebben ze nog de gotspe om te roepen dat ze zo objectief zijn. Je moet maar durven.
tummes 20-06-07 @ 12:12
JIj hebt nog nooit een presentatietraining gehad? Dan is het toch normaal dta je erop wordt gewezen hoe je overkomt voor een groep/voor de tv? Ik zie daar met de grootste moeite nog geen vuile opmerking in. Zoiets heet paranoia.
Neger Programma Stichting? Ik heb anders geen enkele neger gezien tijdens de Sinterklaasintocht 2006.
@ Lagonda:
Hoezeer ik de activiteiten van deze heren ook afkeur, het feit blijft dat Nederland de boezem in eigen hand had moeten steken. In dat kader zijn deze heren, jawel, strijders. En door deze acties zijn de problemen van de molukkers weer op de politieke agenda gekomen.
Mmmm. Ik vind 144 medewerkers (Buitenhof) wel een beetje veel voor 1 uurtje linkse propaganda per week. Ik vraag me af of dat zo is. Wat zullen die lui zich vervelen de hele week. Dan doet Man Bijt Hond het met minder. Wegwezen met dat Buitenhof.
P.s. Hé redactie doe Rutger en Twan eens een paar secretaresses erbij.
Waarom is er in Nederland geen "rechts" geluid op TV en Radio? Het lijkt mij duidelijk een gat in de markt voor een omroepvereniging of de Commerciëlen. Of zijn er belangen die nog zwaarder wegen om dit toch maar niet te initieren?
"Zo staat in de notulen van de redactievergadering van Buitenhof van 12 april over Livestro's eerste column: 'Inhoudelijk goed, werkt nog iets te veel met de handen."
Ben ik nu de enige die dit een ongelooflijk vieze opmerking vind? En dan vooral uit de mond van linkse lullerts van de oude media?
Leuke vileine reactie in de Telegraaf. Helaas sluit hij beroerd af. Een rechtse zender in de stijl van Fox News... alsbjeblieft zeg... en dan Pieper... de lul met hoektanden.
Ja, knap hoor: zelf citeren uit ontvangen emails en notulen, om daarmee jouw gelijk te bewijzen. Dan kan iedereen die niet zo goed voldoet wel een positieve opmerking ergens vandaan toveren. Bovendien, als dit de twee meest positieve stukjes zijn die hij tevoorschij kan toveren uit de notulen,...
@Harige Bangmaker 20-06-07 @ 12:02. Neen, D66.
@heavybas: Wie heeft het over Marokkanen? Het ging mij erom dat de NPS die lui, 20 jaar na dato, ineens als "nobele strijders" in beeld proberen te brengen.
@Triador 20-06-07 @ 11:53. Man, doe niet zo "in-crowd" achtig, of NOS-achtig, als ik zo vrij mag zijn. Iedereen mag zelf nadenken en er het zijne van denken, en als je het er niet mee eens bent, hoef je echt niet gelijk weg.
@lagonda
maar het is toch ook 'taliban strijders', 'al qaida strijders' etc.. deze groeperingen strijden voor een zaak.... vandaar dus ook 'RMS strijders'..
Heeft Geert al kamervragen gesteld?
Ik denk dat de linkse kerk het begrip "vrijheid van meningsuiting" heel anders kan uitleggen dan de gemiddelde reaguurder.
Het polikor- establishment is een op drift geraakt schip zonder roer, anker of zeilen. Ik weet 100 % zeker dat er op diverse redacties vele vele bright young people zitten die heel anders over deze thematiek denken dan ze openlijk toe kunnen en durven geven. En het worden er almaar meer. De macht van het politiek correctisme is overduidelijk tanende en wel in heel rap tempo. Ik roep álle kritische jonge journalisten en redactiebewoners op om hun rug recht te houden en elkaar op te zoeken. Als individu wordt je vermalen door de verstikkende sfeer en mores die er binnen de meeste media heersen. Doe waar jullie voor gekozen hebben: integere journalistiek bedrijven. Denk aan al die journalisten die met gevaar voor lijf en leden tóch de werkelijkheid willen beschrijven, tegen de stroom in. Dát zijn voorbeelden die navolging verdienen. Of meen jiuj dat hans laroes een inspirerend baken van professionele integriteit is? kom op, young turqs: de toekomst van Nederland ligt in júllie handen.
@ Lagonda 20-06-07 @ 11:53
De situatie van de molukkers was een hemelsbreed verschil met de huidige problemen met marokkanen ed.
Hee, had de Telegraaf Geenstijl niet gekocht?
Den Haag moet zich helemaal niet bezig houden met de inhoud van de programma's. Als Wilders Buitenhof een 'ultra links zwetsprogramma' vindt... dan moet hij zorgen dat er zijn ultra rechtse gezwets in te horen is. Maar dat wil hij niet. Livestra is gewoon een slechte verliezer. Hij had die 'gecensureerde' columns gewoon moeten uitspreken in dat LIVE programma. O, en die running gag van GeenStijl tegen de publieke omroep moet zich nodig eens scheren.
Dan zijn ze wel verdomd veel waslijn nodig.
@Triador 20-06-07 @ 11:53
.
het is dan ook een subtiel verschil tussen platte/valse humor en flauwe humor. maar goed, ik hou het maar op 'smaken verschillen'.
neger=zwart
links=rood
voor alle kleurenblinden.
ot:
erg geestig dit. Ben geen fan van livestro, maar dit gekonkel van links is erg geestig.
Het zijn zakkevullers. Geert heeft gelijk! Kraan dicht daar in Hilversum. Laat ze maar lekker een andere Melkertbaan zoeken, maar dan tegen een conform salaris. De plantsoenendienst zoekt ook nog mensen!
De dhimmi-tv dient uiteraard op de schop te gaan. 'k Eis een breed blikveld van een organisatie die op onze centen draait! De opzet van een Fox-achtige zender is weer het andere uiterste. Iesj namelijk een kanaal voor de benepen burgert.
Prachtig! Kunnen we ook nog een keer aanhangig maken hoe de NPS de terroristen van de Molukse treinkapingen steevast met de geuzentitel "strijders" heeft aangeduid? Ik weet, alweer een paar weken geleden, maar toch erg verhelderend voor de mentaliteit van Laroes en kornuiten.
@Multikuli 20-06-07 @ 11:50
Zou goed kunnen dat dat effect ook meespeelt. Maargoed, als overwegend rechtsdenkende zijnde werk ik ook liever in het bedrijfsleven dan in de publieke sector.
Simsalabim 20-06-07 @ 11:47... Tja, dan zit je op de verkeerde blog. Het is namelijk GS humor (plat en vals :-) Als je die humor niet kan waarderen is het tijd om een andere blog op te zoeken. Je kan natuurlijk ook heel vaak achter elkaar Simsalabim roepen... misschien veranderd die tekst dan bij toverslag :-) (dat laatste is ook "flauwe" GS humor).
Vroeger was de NOS (nu NPS) een onaantastbaar instituut. Heden ten dage wordt ze met de regelmaat van de klok lekgeschoten. Zal toch wel even wennen zijn voor de schandknapen en snolletjes van de gooise matras.
Goede zaak dit. Als niet links, niet rechts, maar zelfstandig denkend mens, stel ik werkelijk onafhankelijk journalisme best op prijs.
Alleen die laatste zin in zijn stukje bevalt me niet, waar hij voor een 'fox-achtige zender' in 0031 pleit- dat gaat me dan weer een hele stap te ver, want die lui hebben helemaal geen kaas gegeten van onafhankelijke journalistiek, en zijn IMHO een heel stuk erger dan wat de NPS doet...
DenLangel*l 20-06-07 @ 11:49
Waarom luister je überhaupt naar 3FM?
@Triador,
Dankjewel!
Toch leerzaam, zo'n topic op GS ;-)
de NPS wordt om zeep geholpen. Het is een kwestie van tijd voordat er niks meer over is van de publieke omroep. Hulde.
@Kees Maf, je bedoelt: zodra die lui er zitten sluiten ze alles wat ze niet aanstaat buiten. Ergste is nog dat ze zichzelf als helden zien, de tyfus voor die post-WW2 verzetsstrijders.
Ik vind dat dat "Neger Programma Stichting" wel een leuke twist (NL: draai) geeft aan een goed stukje kwaliteitsjournalistiek.
ik erger me aan die linkse propaganda bij 3-FM...... met name bij met michiel en move your ass. gadverdammese boeroepende meelopers zonder mening
LOL @ Neger Programma Stichting
Het is leuk omdat het waar is..
@Triador 20-06-07 @ 11:40
.
nee, ik ben geen negerT. Gewoon een 'aan de blanke top der duinen-hollander', maar wat ik ook ben dat doet er niet toe, 't is gewoon flauwe kinderachtige humor wat helemaal niet nodig is voor dit topic.
Al is de leugen nog zo snel, de linkerkant ontkent 'em wel...
@Niet voor Jan 20-06-07 @ 11:43
Publiek gefinancierde instellingen trekken nu eenmaal meer linkse mensen aan dan rechtse. Je ziet het ook bij universiteiten, gemeenten, etc.
genieten dit :)
was het niet d66 (huh? wat?) die een paar jaar geleden de publieke omroep flink door de mangel wilde halen? waarom was dat ook alweer niet gebeurd?
Uit NRC: "De publieke omroep moet volgens Bos niet langer afhankelijk zijn van reclame-inkomsten. Hij pleitte voor een vast budget, zonder een bedrag te noemen, om de omroep tien jaar lang financiële rust te bieden." Vrij vertaald: Als de publieke omroep maar genoeg linkse propaganda maakt om de linksen aan de macht te krijgen, dan gaat de knip flink open. Die lieve Rutte is niet opgewassen tegen dit soort vuile spelletjes.
fuckje 20-06-07 @ 11:40... Nee, de bim aan het einde (van simsalabim) maakt het de Westerse variant. Staat er daarentegen: simsalabom, dan is het afrikaans (bom = een trommelslag assosiatie) en het Simsalabam komt uit het midden-oosten (bam vanwege het ontploffingsgevaar)... LOL
'T is zomaar een opmerking hoor, maar ik vind het altijd zeer merkwaardig (maar ook hoopgevend) dat we na zo ontzettend veel jaren rechtse en paarse regeringen toch nog een links staatsmedia park hebben. Ik bedoel; die mensen in de top hebben hun benoemingen toch te danken aan de politiek. Waarom heeft rechts in de afgelopen tig kabinetten Bakellende nooit wat gedaan aan die foeilelijke linkse hegemonie in Hilversum ? 'T lag toen toch binnen handbereik ? Dan moet je nu ook niet zeuren.
Is een neger die een positieve instelling heeft een jager?
Simsalabim is toch ook een oude, verboden Negerspreuk?
@Simsalabim 20-06-07 @ 11:37... U is toevallig zelf een negert?
@ Simsalabim 20-06-07 @ 11:37
Eens. Naturalisatie Propaganda Stichting
@Simsalabim 20-06-07 @ 11:37
Het klopt ook niet, m.b.t. Buitenhof dan. Daar zit echt nooit een neger in.
Ik heb in mijn geschiedenislesjes altijd geleerd dat macht over media de eerste stap is naar een totalitair regime. Is Wouter Bos op werkbezoek geweest bij Hugo Chavez?
Op zich hou ik niet zo van dat gezeik over een Linkse Kerk, maar de NPS heeft er toch wel verrekte veel van weg.
Leuk topic verder en vooral mee doorgaan, maar ik snap echt de zogenaamde humor niet van Neger Programma Stichting. Zo ontzettend flauw.
De was buitenhangen op het mediapark?
Kan dat het daglicht verdragen - of is het gewoon banaal-vooroordeelbevestigend.
wie wat bewaart heeft wat.
opentrekken die beerput van de linkse boevenbende!
REAGEER OOK