Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezocht: avontuurlijk ingestelde imam

criminele schoftHierbij een extragratis tip voor de langdurige werkeloze die het moeilijk heeft een geschikte baan te vinden. Laat je omscholen tot imam. Er is namelijk een flink tekort aan islamitische geestelijken, dus hoog inzetten bij de salarisonderhandelingen. In Enschede kun je in ieder geval per direct aan de slag. Ben je avontuurlijker ingesteld dan is de landmacht misschien een optie. Net als TempoTeam is de Nederlandse krijgsmacht namelijk dringend op zoek naar een imam. De strijdkrachten beschikken al over een aalmoezenier, een dominee, een rabbijn, een druïde en een pandit, die respectievelijk katholieke, protestantse, joodse, Keltische polytheïstische en hindoestaanse soldaten bijstaan. Maar een imam ontbreekt nog. En dat terwijl het Nederlandse leger, net als de Tsjetjeense collega’s, steeds vaker rekruten werft met een islamitische achtergrond. In september begint de opleiding. Oké, het is vier jaar buffelen, maar daarna zit je tot aan je pensioen gebeiteld...

Reaguursels

Inloggen

metalgrandpa 20-06-07 @ 20:13
Ik vrees van niet. Om toegelaten te worden als aanvaardbare religie moet je als bewijs eeuwen van moord en doodslag, onverdraagzaamheid, machtswellust, onderdrukking, bekrompenheid, arrogantie en nog een hoop meer kunnen overleggen. En niet te vergeten: je moet er vast van overtuigd zijn dat jij de enige echte god aanbidt. Voor openheid en relativisme en zeker voor twijfel is als het om geestelijke begeleiding gaat geen plaats.

Schoorsteenveger | 21-06-07 | 08:39

Voor Iman leren is een makkie.

Ik ben nu bezig om Moefti te worden. Nou dat is pittig hoor.
Je wordt beoordeeld op zaken als:

*Ophitsend de 'gelovigen' toe te spreken. Maakt deel uit van het vak
Raaskallen
*Techniek van vrouw slaan met diverse stokken. ( meppelogie)
*Bommen maken.
*Geblindoekt een willekeurig wapen uit en in elkaar zetten.
*Passen vervalsen.
*Sabotage voor gevorderden.
*Dreigbrieven schrijven.

En voor het examen 3 uur lang zwammen uit de Koran.

Ja, dat is niet eenvoudig.
Jaloers geworden ??? En wil je ook Moefti worden ???
Schrijf je in bij de plaatselijke Taliban supportgroup.

Gemeen Mosje | 21-06-07 | 00:13

Ik wil een Satanist als geestelijk raadsman. heb ik recht op, toch?

metalgrandpa | 20-06-07 | 20:13

lolz

Schapenmelker | 20-06-07 | 19:40

De islamisering zet ook al door in het leger. Zouden de islamitische soldaten -met tweede nationaliteit??- ook loyaal dienen als ze tegen een islamitische krijgsmacht moeten vechten? Hoe staan onze 'jongens' tegenover de Israelisch-Palestijnse kwestie?

Verbazingwekkend dat er ook een druide is voor de strijdkrachten. Ik dacht altijd dat deze alleen in de verhalen van Asterix en Obelix bestonden.

Fred V | 20-06-07 | 19:38

Schijnt nogal moeilijk te zijn een Soeniet en Sjiiet te vinden die samen willen werken, en defensie wil beide stromingen vertegenwoordigd zien. Heb ik toevallig vandaag van onze Aal gehoord. P.s. er zijn zelfs 2 hindoe geestelijken binnen defensie...

Patjakker | 20-06-07 | 18:13

Waar geen geest is hoefT eauk geen bijstand te zijn.
.
Dus geen imam of uitkering voor die geesTdeaudende ziekTe genaamd ieslam.

TyfusLeijer | 20-06-07 | 14:07

Moslims en werken is een contradictie in termen net als die lauwe pis van de zelfbenoemde proleet ('t secreet is [in] hem).

TyfusLeijer | 20-06-07 | 14:05

ExtremeExtremist 20-06-07 @ 13:39
Probleem is dat militairisme en religie hier zo dicht op mekaar gezet worden. Alsof het een vanzelfsprekendheid is dat Jan Soldaat en Piet de Priester door één deur gaan. Als je die plaatjes ziet van geestelijken die tanks, kanonnen en geweertjes zegenen vóórdat ten strijde getrokken wordt tegen de vijand... Religie, nationalisme, militairisme, ook fascisme konden en kunnen mekaar over het algemeen goed vinden.

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 13:58

NL moslimsoldaten waarvan verwacht wordt dat ze hun medemoslims in Afghanistan kapotschieten? Dat worden straks leuke discussies op Eénvandaag omdat een moslimsoldaat weigerde om te schieten en daardoor een andere soldaat is omgekomen. Krijg je weer dat gezeik dat we niet van ze kunnen verlangen dat ze op andere moslims schieten.

pik | 20-06-07 | 13:51

Probleem is dat je wel 5 imams nodig hebt. Turken willen niets te maken hebben met een Marokaanse imam en vica versa. Surinamers een eigen imam, en weet ik wie nog meer. De islam is heel tolerant, zo zelfs dat ze niets van hun geloofsgenoten hebben willen omdat ze tot een ander ras behoren of een andere cultuur aanhangen.

ExtremeExtremist | 20-06-07 | 13:39

Maaier 20-06-07 @ 12:32
Nee, ik bedoel dus dat geestelijke bijstand op z'n plaats is als, om welke reden dan ook, mensen de kluts kwijt zijn. Eén van de manieren om snel de kluts kwijt te raken is je in situaties begeven waarin de normen en waarden van alledag niet meer gelden. Apocalyps. Of je soldaat bent, journalist, vluchteling, welzijnswerker, pechvogel, maakt geen reet uit.
Dat iemand al geestelijke bijstand nodig heeft enkel als-ie een beroep kiest dat mogelijkerwijs ergens in de toekomst kan leiden tot een situatie waarin je de kluts eventueel kwijt kunt gaan raken, nou nee.

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 13:29

CubaPete 20-06-07 @ 13:03

zucht, lees eens wat de scheiding tussen kerk en staat inhoudt.

Maaier | 20-06-07 | 13:03

Ik dacht dat we kerk en staat gescheiden moesten houden... En hij zal toch echt door de staat betaald worden.

CubaPete | 20-06-07 | 13:03

Ik dacht trouwens dat die
moslims wel genoeg hadden aan Bijstand!

Tekkeldief | 20-06-07 | 12:36

''Hogeschool'' InHolland is dat niet die school waar Samir Azzouz bommen leerde maken? Een school die spreekt over ''hadithwetenschappen'' is geen school meer maar een rovershol.

Tekkeldief | 20-06-07 | 12:34

Mag je dan ook moslim soldaten in hun bek zeiken? (Ga ik wel lekker vier jaar buffelen, heb ik er wel voor over.)

Duitse helm | 20-06-07 | 12:33

Schoorsteenveger 20-06-07 @ 12:21

je bedoelt dus: militairen hebben geestelijke bijstand nodig.

Maaier | 20-06-07 | 12:32

Weet je wie geestelijke bijstand nodig hebben? Degenen die het ongeluk hebben gehad werkelijk in gevechtssituaties te belanden. En dan niet op het niveau van dat journalistje dat ook eens de Rambo uit wilde hangen, nee werkelijke doodsangst, werkelijk afgrijzen, werkelijke walging, afglijden naar een werkelijkheid waarin het allemaal helemaal niet meer past. Thema van The Deerhunter, shell shock zoals uit den treure beschreven in de medische rapporten tijdens de eerste wereldoorlog en de tweede wereldoorlog. Vietnam-veteranen die door hun eigen achterban achteraf werden uitgescheten, Irak-veteranen die opnieuw niet begrepen worden. Folteringen, uit de hand gelopen 'spelletjes' in gevangenissen omdat Jan en Mien Soldaat geleerd is om de vijand te haten en te minachten, en omdat macht nou eenmaal corrumpeert. Kortom, die geestelijke bijstand -als het al iets bij kan drahgen- wordt pas relevant als Jantje en Mientje Soldaat uitgemarcheerd zijn en met hun kop tegen de muur zijn gelopen en eindelijk een beetje beginnen te beseffen wat oorlog, echte oorlog, met een mens doet. Terwijl onderstussen de politiek en de legerleiding door blijft gaan met het bekende 'we want you' gedoe, waar ook Starfucker zo goed in is.

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 12:21

Murdockyoufool 20-06-07 @ 12:07

Ik kan wel iets herinneren dat het NL-leger zich meer wilde richten op allochtone Nederlanders, omdat defensie de afgelopen jaren met een behoorlijk personeelstekort zat. Zoveel zullen er dus niet zijn. Ik zou gewoon turkse jongens die in Turkije gezellig dienstplicht hebben vervuld aannemen: training hebben ze al gehad, ook nog eens 100% anti-islamistisch én NAVO-conform getraind door het turkse leger.

Maaier | 20-06-07 | 12:14

@Maaier 20-06-07 @ 11:52
Daar heb je gelijk in. Het leger bestaat bij de gratie van teamgeest en daadkracht, en degene die werkelijk onoverkomelijke bezwaren heeft, valt al tijdens de opleiding af. Zoals ik al zei: 'k heb een dubbel gevoel. Want in mijn achterhoofd blijft de whatif-kwestie aanwezig. De islam is relatief kort in Nederland. Ben dus serieus benieuwd naar de aantallen islamieten aan onze zijde in Irak en Afghanistan. En vooral: hoe ervaren zij het om op geloofsbroeders te vuren? Eerlijk gezegd denk ik dat we nog geen onderzoeksmateriaal bezitten...

Murdockyoufool | 20-06-07 | 12:07

Annemarie, kom er eens in. Hoe zat dat ook al weer met die lichamelijke bijstand in de vorm van een toegevoegd mobiel hoerenkot? Ook voor moslims? Of moeten we maar alvast een zootje maagden regelen?

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 12:04

Murdockyoufool 20-06-07 @ 11:41
Ik vind dat we er Rutger maar eens op af moeten sturen. "Zou je een moslimbroeder overhoop schieten als je meerdere dit, in het kader van de invulling van je betrekking bij het nederlandse leger, om vraagt?" "Waarom dan niet?" "Maar we zijn toch op missie, en de politiek vertelt ons, nederlanders, toch dat we hier goed werk doen? Dan doe je toch mee? Daar word je toch voor betaald?" "En als ik zeg dat zelfs Starfucker dan achter je staat?"

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 12:02

Lijkt mij wel wat. Als ik dan maar niet mee naar Afghanistan hoef, want daar zijn me nét iets teveel moslims.

knurfie | 20-06-07 | 12:01

Kees Maf 20-06-07 @ 11:31
Dus je komt al met je geweten in de knoei als je tekent? Je hebt al geestelijke bijstand nodig als je je aan het drillen zijn? Als ze je de stormbaan over jagen? Als ze je leren hoe je dat wapentuig uit- en in elkaar moet zetten, etcetera?

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 11:58

kwarko01 20-06-07 @ 11:09

Wat een onzin, moslims niet in het nederlandse leger. Waarom niet? OMdat je ze niet vertrouwt? Ik vertrouw de half-debiele 100% autochtone VMBO-BB-ers die instromen in het leger ook niet echt, maarja, als je een leger wilt hebben zonder dienstplicht zul je het ermee moeten doen.

Het mooie van het leger is dan ook weer, dat als hjij bij de rest van je groep niet vertrouwd wordt, bijv. omdat je zou weigeren andere moslims neer te schieten, dat snel genoeg duidelijk wordt.

Maaier | 20-06-07 | 11:56

Murdockyoufool 20-06-07 @ 11:23

als het nederlandse leger een goede opleiding geeft: ja. OPleiden in het leger betekent ove rhet algemeen
1 - oude groepsgevoel afbreken
2- nieuw groepsgevoel opbouwen
3- mensen opleiden om -weliswaar onoder voorwaarden- te doden.

Daarvoor moet iederene een grens over, of hje nou atheist of moslim bent. Natuurlijk, in nederland zal dat wel niet zo lomp gaan als in sommige andere landne, maar ook hier is het de bedoeling dat alle onderdelen va het leger te velde maar aan 2 dingen denken: missie uitvoeren en je maten beschermen. Dan maakt het vlgens mij geen flikker uit wat voor afkomst je hebt. geestelijke begeleiding is gewenst en als jij na je missie behoefte hebt aan een aalmoezenier/humanistisch raadsman (bah wat een vies woord)/Imam, vooral doen. Er zijn overigens allang legerimams hoor.

Maaier | 20-06-07 | 11:52

Is er ook ongeestelijke/rationele/'doe eens normaal' bijstand voor een athëist? Ik gok dat toch minstens 0.005% ongelovige honden (berekend naar de huidige populate afgezet tegen het volgens Al Gore aanwezige (door de mens veroorzaakte) CO² gehalte i.c.m. de volgens de Wereldomroep aanwezige stemverhouding in NL betreffende Europese Grondwet/Verdrag/Concilie, gedeeld door loslopende TBS'ers die daadwerkelijk over de schreef gaan +5.00265^3/2.21 (om het kloppend te krijgen)) in het Leger rondstruinen.
Hans T. in ons Leger!

RickH | 20-06-07 | 11:44

@Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:26
Het klinkt absurdistisch, maar je moet niet er van staan te kijken als het zo gaat. Gewetensbezwaren van moslims kunnen wel degelijk een rol gaan spelen tijdens missies. Vooral omdat moslims toch een zeker respect kunnen opbrengen voor de broeders-die-recht-in-de-leer-zijn.
Het verschil tussen moslims en christenen is namelijk: de overtuiging. Het merendeel van de Nederlanders is van oorsprong van christelijke huize, maar absoluut niet belijdend. Officieel ben ik ook protestant, de kerk is echter al drie generaties uit de familie verdwenen. Bij moslims is het anders. Er bestaan wel halfwassen, maar het merendeel is overtuigd gelovig. En hun geloof lijkt alleen maar sterker te worden. Omdat het een recente tendens betreft, krabt het leger zich nu achter de oren: moeten we niet 'iets' voor de moslims doen? Tja...

Murdockyoufool | 20-06-07 | 11:41

Barry van Hommel 20-06-07 @ 11:36

Droom maar lekker verder. In die hoek plaatsen ze zichzelf. Ik zie die lui zelden lachen als ik ze tegenkom. De vrouwen hebben geen barst te vertellen. Overal waar ze komen wonen worden hele buurten, steden, landen ontwricht. Denk je nu werkelijk dat de problemen met moslims in India en Indonesie de schuld zijn van de westerse gemeenschap?

kwarko01 | 20-06-07 | 11:39

kwarko01 20-06-07 @ 11:30
Vooral ook omdat ze in die hoek gezet worden door de Westerse gemeenschap. Daarmee creëer je radicalisering.

Barry van Hommel | 20-06-07 | 11:36

@Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:22
Ik heb niet de illusie dat ik zomaar kan uitleggen "hoe alles werkt". Wat ik wel denk is dat je als militair meer kans hebt om met je geweten in de knoei te komen dan als vakkenvuller. Een geestelijk verzorger kan daarbij blijkbaar helpen. Zelf heb ik 'm overigens nooit nodig gehad, ik heb in m'n diensttijd voornamelijk leren klaverjassen...

Kees Maf | 20-06-07 | 11:31

Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:26

Nou, jammer dan. Bij de meeste brandhaarden zijn de moslims de veroorzakers. En nu?

kwarko01 | 20-06-07 | 11:30

Aan de andere kant heb ik een dubbel gevoel bij islamieten in het Nederlands leger. Hoeveel zouden er actief zijn in Irak en Afghanistan? Zijn ze in staat om op 'broeders' te schieten?
Murdockyoufool 20-06-07 @ 11:23
Dat is de kern van het probleem! Het geeft ook weer hoe innerlijk verzwakt wij als maatschappij wij zijn.
Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:24
Volgens mij bestaat het criteria uit vraag en aanbod. Mocht het zo zijn dat ze vinden dat er te weinig moslims in het leger zitten dan kan het aanstellen van een imam de bedoeling hebben om moslims te werven. Het kan ook zo zijn dat de groep islamieten in het leger een dermate omvang heeft dat een imam als gewenst gezien gaat worden. Of een combinatie van beide natuurlijk.

Jeremia | 20-06-07 | 11:29

Murdockyoufool 20-06-07 @ 11:23
Inderdaad, hoe wordt er met Nederlandse moslimsoldaten omgegaan als het om bijvoorbeeld Talibanië gaat? Krijgen we net zoiets als met die excuusambtenaren? Zo van "Ik wil wel mensen overhoop schieten als het maar geen moslimbroeders zijn." "Prima, dan zoeken we wel een ander oorlogje voor u."

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 11:26

Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:24

Klopt! Iemand die vrijwillig tot moorden overgaat kan van een priester toch nooit 'absolutie' krijgen?

Religie hoort gewoonweg niet bij een leger, never.

kwarko01 | 20-06-07 | 11:26

Jeremia 20-06-07 @ 11:14
De vraag is op basis van welke criteria in een beroepsleger 'geestelijke begeleiding' wordt ingekocht.

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 11:24

@Jeremia 20-06-07 @ 10:45
Het leger bezit zelfs een humanistisch raadsman, dus de aanstelling van een imam is zeker geen vreemde gedachte.
Aan de andere kant heb ik een dubbel gevoel bij islamieten in het Nederlands leger. Hoeveel zouden er actief zijn in Irak en Afghanistan? Zijn ze in staat om op 'broeders' te schieten?

Murdockyoufool | 20-06-07 | 11:23

We moeten eindelijk eens af van het gegeven dat ded islam een religie is, dat is het niet. Het is een vergaand indoctrinatiemodel dat veel weg heeft van een secte. Ware het niet dat een sekte vaak niet tegen het beginsel van vrije meningsuiting etc is.

Kortom, de islam is een onbeschoft a-democratisch, onderdukkend systeem, uitgevonden door lieden die het volk onder controle en afhankelijk wilden hebben. Dat lijkt inderdaad op de middeleeuwen in Europa.

kwarko01 | 20-06-07 | 11:23

kwarko01 20-06-07 @ 11:19
Daarom schreef ik ook dat je formeel gezien ongelijk hebt. Want natuurlijk heb je het gelijk aan je zijde omdat we eigenlijk niet willen dat de boel hier geïslamiseerd gaat worden.

Jeremia | 20-06-07 | 11:22

Kees Maf 20-06-07 @ 11:11
Nou, leg mij maar eens uit hoe dat allemaal werkt. Zo heb ik ook nooit begrepen dat brandweermannen extra hoge lonen zouden moeten krijgen voor dagen achtereen kaarten en zo nu en dan eens een brandje blussen. Zou zo geweldig enorm bijzonder stresserend zijn dat ze daarom beter behandeld moeten worden dan een ander. Geldt ook voor militairen. Waarom moet iemand die het kennelijk geen probleem vindt om op bevel mensen te gaan doodmaken al bij voorbaat -dus voordat-ie ooit maar in de buurt komt van een situatie waar zoiets van hem gevraagd wordt- 'begeleid' moeten worden? Wie heeft met zekerheid vastgesteld dat iemand die een beroep heeft gekozen dat mogelijkerwijs ooit zal leiden tot een situatie waarin er daadwerkelijk geschoten moet worden vanaf dag één dat-ie een kazerne betreedt recht heeft op geestelijke begeleiding?

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 11:22

kwarko01 20-06-07 @ 11:16
Het kan zijn dat mensen niet na kunnen denken, maar volgens mij zijn er ook hele volksstammen die dat niet WILLEN. Allemaal erg vermoeiend, maar ook wij ontkomen niet aan het dictaat van de realiteit.

Jeremia | 20-06-07 | 11:20

@kwarko01 20-06-07 @ 11:09
Gevoelsmatig vind ik moslims in het leger ook wel eng, om eerlijk te zijn. Maargoed, wat moet je dan, moslims verbieden in het leger te gaan? En hoe zit dat dan met de andere religies? En zelfs atheïsten kunnen zo fanatiek zijn dat het weer religieus zijn. Hoe dan ook, ik vind het een heel lastig punt.

Kees Maf | 20-06-07 | 11:20

Jeremia 20-06-07 @ 11:18

Lieden die de NL-democratie ondermijnen horen NIET thuis in het leger van die democratie.

kwarko01 | 20-06-07 | 11:19

Islamieten horen NIET thuis in het NL-leger.
kwarko01 20-06-07 @ 11:09
Formeel gezien heb je ongelijk. De moslims maken deel uit van onze samenleving en het leger is een afspiegeling van de maatschappij. Dat de groei van de islam waarschijnlijk de ondergang wordt van onze beschaving zoals we die nu kennne doet daar niet aan af.

Jeremia | 20-06-07 | 11:18

Jeremia 20-06-07 @ 11:14

'... Mensen worden aangetrokken door systemen die vorm en inhoud geven aan hun leven...'

Omdat ze zelf niet na kunnen denken. Geldt overigens ook voor een groot gedeelte van de NL-bevolking als je naar het stemgedrag kijkt.

kwarko01 | 20-06-07 | 11:16

Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:05
Natuurlijk heb ik de cijfers niet. Wat ik wil zeggen is dat of we het nu leuk vinden of niet de islam in Nederland een feit is. Hoe langer de religie onderdeel uit maakt van onze samenleving hoe meer autochtonen moslim zullen worden. Mensen worden aangetrokken door systemen die vorm en inhoud geven aan hun leven. En dan heb je nog de mensen die zich bekeren owille van de liefde. Dit is in mijn ogen geen gunstige ontwikkeling. Het is echter wel de realiteit. En zo moet je het ook zien met het aanstellen van een legerimam.

Jeremia | 20-06-07 | 11:14

iMam: dacht dat het weer iets nieuws van Apple was....

pisbeaug | 20-06-07 | 11:13

kwarko01 20-06-07 @ 11:09
ze zijn wel handig om als plofkippen naar afghanistan te sturen, als onderkoffer taliban ofzaeu.

preston spears | 20-06-07 | 11:12

@Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:05
Omdat je bij de supermarkt, brandweer of GS niet van je gevraagd wordt om andere mensen te doden.

Kees Maf | 20-06-07 | 11:11

Schoorsteenveger 20-06-07 @ 11:05

Alles in het kader van: 'ze horen erbij'. Ze horen er helemaal niet bij en hebben geen enkel recht om in het NL-leger te zijn. Ik discrimineer niet, ik maak slechts onderscheid.

Indien iemand beweert dat hij/zij geen onderscheid maakt, vraag ik mij af of die hij/zij de eerste de beste gore, democratie ondermijnende zwerver, in huis wil halen als huisvriend.

Islamieten horen NIET thuis in het NL-leger.

kwarko01 | 20-06-07 | 11:09

Patrick Bateman 20-06-07 @ 10:44
verbaast me niks dat mohammed aan kinderplasseks deed.
bah, wat een vieze ouwe man was dat eigenlijk. je zal d'r maar aanhangert van zijn.

preston spears | 20-06-07 | 11:07

Ik meld me aan. Ben wel een dame maar dat doet er niet toe.

Nifelheim | 20-06-07 | 11:06

Jeremia 20-06-07 @ 10:45
Nou, kom maar op met de cijfers dan. Er lopen een hoop moslims in nederland rond, dat weten we. Maar hoeveel moslims, procentsgewijs, zijn beroepsmilitair (en, maar dit terzijde, hoeveel moslims, procentsgewijs, waren uitgezonden naar Srebrenica, en hoeveel moslims, procentsgewijs, zijn uitgezonden naar Afghanistan?). Lopen er nog beroepsmilitairen rond met andere religies? En wat zijn de percentages daar? En gaan we daar nu ook geestelijke begeleiders voor aanschaffen? Wat zijn de criteria om te vinden dat mensen die er vrijwillig voor gekozen hebben een bepaald beroep uit te gaan oefenen (op bevel van een ander op een ander gaan schieten of zo) geestelijk begeleid moeten worden? En waarom lopen er, om eens een voorbeeld te noemen, geen geestelijke begeleiders rond in de supermarkten? Of bij de brandweer? Of bij GS?

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 11:05

@ed.. 20-06-07 @ 11:00

Wordt tijd voor een p0rn versie ja

Agent327 | 20-06-07 | 11:03

ehmmm olga natuurlijk...

ed.. | 20-06-07 | 11:01

The enemy within.

FF BLUFF | 20-06-07 | 11:01

@agent327
Oga! *fap fap fap*

ed.. | 20-06-07 | 11:00

Islamieten horen niet thuis in het Nederlandse leger. PUNT UIT!!

kwarko01 | 20-06-07 | 10:57

Allaaaaah Akbar voor Holland! Met Goedkeuring van Übergristen van Middelkoop!!! Dat we dit nog mogen meemaken.

Comrade | 20-06-07 | 10:56

@Teen 20-06-07 @ 10:54

Je bent duidlijk geen striplezer anders zou je weten dat ik geheim agent ben. Grutjes nog an toe, waat een geheim agent al niet moet doen om op kantoor te komen.

Hendrik Ijzerbroot

Agent327 | 20-06-07 | 10:56

@fuckje
linkje??

ed.. | 20-06-07 | 10:56

Studievorm: actionlearning !!! Snel 72 maagden opzoeken dus?

ganglionzero | 20-06-07 | 10:54

Geert al kamervragen gesteld?

Harige Bangmaker | 20-06-07 | 10:54

toch fijn die banengroei.....

Tjoep over the hills | 20-06-07 | 10:53

@Teen 20-06-07 @ 10:51

Nee, wrom?

Agent327 | 20-06-07 | 10:52

Agent327 20-06-07 @ 10:47
Moet jij niet hyven?

Teen | 20-06-07 | 10:51

- beetje off topic, hoewel-
Kreeg zonet de speech van Geert in de mailbox. Heerlijk om nog een paar keer door te lezen!

fuckje | 20-06-07 | 10:48

@Shopgirl 20-06-07 @ 10:45

Ik hoop voor jou dat je baardgroei niet dusdanig is dat je ervoor in aanmerking zou (willen) komen

Agent327 | 20-06-07 | 10:47

oeps meneer heette haselhoef (boy is my face red) zat dus ff goed te slapen maarja neem tniet weg dat het nog steeds eruit ziet als een plop kabouter

Chesterkudjuh | 20-06-07 | 10:47

@Patrick Bateman,
omdat Mohammed's urine nu wel zo ongeveer over de datum is, mag geyten- en schapenurine ook.

fuckje | 20-06-07 | 10:46

Ja indd geweldige avatar (bericht was minder) lijkt meer op iets wat je tegenkomt in Plopsaland. alleen ik zou hem dan wel bij je kinderen uit de buurt houden als ik zijn blik zo zie.. "hallo Meisje lust je een lollie? Iesh heel Halal hoor.
Alhoewel het kan ook zijn dat ie nog een stuk schaap aan zijn kin heeft hangen... verklaart ook meteen waarom die zo vrolijk kijkt... Milli "de Tong" Görüs

Chesterkudjuh | 20-06-07 | 10:46

De islam is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. De moslims bestaan zoals een ieder hier wel weet niet alleen uit arabieren maar ook uit autochtone westerlingen. Het is dan ook niet meer dan logisch dat het leger een imam aan wil stellen.

Jeremia | 20-06-07 | 10:45

Ze zoeken zeker geen vrouwelijke imams? De islamitische universiteit zit tenslotte bij mij om de hoek.

Shopgirl | 20-06-07 | 10:45

@Fioravanti
je bedoelt die alt-tag toch?

ed.. | 20-06-07 | 10:45

Dus binnenkort krijgen we in het Nederlandse leger ook een zelfmoordcommando?

Teen | 20-06-07 | 10:44

Mag je dan ook bepalen of urine drinken Halal is?
http://www.telegraaf.nl/buitenland/65983241/Urine_drinken_van_de_profeet.html?p=9,2

Patrick Bateman | 20-06-07 | 10:44

Jammer dat mijn baardgroei wat te wensen overlaat of maak ik dan toch nog kans?

kneuterzak | 20-06-07 | 10:43

Asjeblief, kunnen we die oplichter van een Hazelhoef eens doodzwijgen?

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 10:42

Met zo een ingestelde krijgsmacht heb je geen vijand meer nodig

LvD | 20-06-07 | 10:41

Is het niet zorgelijk juist dat er meer behoefte is aan imams.

Sick Boy | 20-06-07 | 10:41

Nederlandse moslimsoldaten, worden die nou ook naar Talibanië uitgezonden? En moet zo'n Imam dan ook mee, terwijl het daar vergeven is van de geestelijken die precies weten hoe Allah het allemaal bedoeld heeft?

Schoorsteenveger | 20-06-07 | 10:39

Hoeveel hakbars zullen er in het leger zitten? Voor al die 3 jongens zet je maar een live verbinding met mekka tot stand..

Harige Mammoet | 20-06-07 | 10:39

kijk, dit is een goed voorbeeld waarbij je kan zeggen: ieslam ies vrede

1_grote_mening | 20-06-07 | 10:34

wat wil je nog meer bidden tot het oosten en schieten in het oosten

terrorwally | 20-06-07 | 10:34

het blijft een geweldige avatar....

Fioravanti | 20-06-07 | 10:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl