Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brein ontvangt NSB-Oscar

kijk, gejat filmpbeeldje: Tim de internet James BondTim Kuik, topman van anti-piraterijorganisatie Brein, gefeliciteerd! Stichting Brein heeft een Amerikaanse onderscheiding gekregen voor haar halflegale opsporingspraktijken. De stichting, die net doet alsof ze de de echte cdrom en dvd-pliesie zijn, ontving afgelopen vrijdag de *kuch* prestigieuze Motion Picture Association EMEA Anti-Piracy Award. Tim Kuik was de grote man op een feestje in Moskou, zo schrijft Tim Kuik. De prijs is DERMATE belangrijk dat er op de website van de MPAA helemaal niets te vinden is, eigenlijk is er nergens op internet informatie over deze prijs te vinden. Maar misschien lukt het u wel, zou kunnen. Trouwens, blijven opletten...

Reaguursels

Inloggen

Zo...
Tijdens en na deze vermakelijke discussie over Tim Baba en zijn 40 rovers,
weer een paar mooie films gedownload, op dvd gezet en aan mijn collectie toegevoegd.
Ik kijk deze films zonder gewetensbezwaren :)

broodje vleermuis | 14-06-07 | 09:53

Toch knap dat een organisatie zo goed kan omschrijven wat het mist.

Guantanamo Airways | 13-06-07 | 19:52

Het interesseert me allemaal vrij weinig: legaal of illegaal... het kost allemaal veel te duur en is sowieso niet door de beugel te tolereren!

Count Ochnipov | 13-06-07 | 17:02

@ Joris: Zijn er gisteren na het verschijnen van dit stuk veel nieuwe aanmeldingen geweest ?
.
Als ik de reacties hier lees lijkt het wel of de gehele kopieer gestapo ( Hiernaa te noemen stichting brein) hier loopt te Lobbyen.
.
@ overVecht: Dude, die opmerking van "Je kunt dus beter een invalide met PC dan valide zonder PC zijn " maakte ik alleen maar om mijn punt in hapklare brokken aan de kolonel uit te leggen.
.
Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om jou persoonlijk op je handicap te pakken.
.
De volgende opmerking heeft wel die intentie.
.
Need for speed kun je veel beter achter een PC spelen pannekoek ! www.autoblog.nl/archive/2007/06/07/the...
.
En niet gaan lopen janken. Ik behandel je/invalide zoals ik elk mens behandel. Geheel zonder respect. Als ik dat niet zou doen zou ik discrimineren !

Burgerlijke ongehoor | 13-06-07 | 10:27

Misschien een idee om ook een Piracy award uit te reiken? Diegene die kan aantonen in de dumbert dat hij de meeste bestanden heeft van het internet krijgt een papiertje met handtekening :-)

poepkop | 13-06-07 | 09:03

BREIN moet voortaan HERSENDEAUD heten.

Haaimans | 13-06-07 | 08:57

Kan iemand mij nou es duidelijk maken door wie brein betaald word en waar dat zogenaamde geld heengaat?
Btw:
Ik betaal al heffing over mijn lege dvd's en cd's dus alle gebrandde films heb ik netjes aan auteursrechten meebetaald!
Ook al het andere wat ik brand betaal ik ongevraagd mee btw.
Als ik nou es 300 mp3 tjes zou kopen per maand en 40 dvd's wat kost dat nou per maand btw. klootoog?
(O ja, 6 films vind ik maar leuk en van die 300 mp3 tjes bewaar ik er maar 30.)
En die 6 films wis ik btw. ook na het kijken.
Ja, die kun je natuurlijk ook kopen voor maar 20 euro ?
Dan liever bioscoopje, betaal ik toch nog mee voor die belachelijke filmindustrie! (Ooit een beamer, ben ik ook van de bios af!)

giulionl | 13-06-07 | 02:11

Tuurlijk brein idealen zijn nog niet heel slecht. Inderdaad het dowloaden van content is in sommige gevallen strafbaar. NEemt niet weg dat de door brein eigen aangemeten status en discutable manier van werken is sommige gevallen meer sneu vindt.
Kan me veel vertellen dat is gewoon een feit. Verder wens ik klootoog met het zieltjes willen voor het kopen van dvd, cds etc. Ik zal aan je denken als newsleecher opstart en fijn de laatste dvd download.
*No offense intented* Ik meen dit namelijk.

firecow | 13-06-07 | 00:51

Wetgeving is wat wij er met zn allen van maken. Nog is het zo dat "intellectueel eigendom" beschermd is. Dat heeft een reden. Namelijk dat er een incentive moet zijn om nieuwe producten te maken. Aan de andere kant wordt copyright door bepaalde bedrijven (Elsevier is hier een goed afschrikwekkend voorbeeld van) zodanig misbruikt dat het de wetenschappelijke vooruitgang belemmert in plaats van bevordert. Het wordt naar mijn idee tijd dat we de wetgeving zo aanpassen dat geen ongelimiteerde bedragen kunnen worden verdiend zonder dat daar ENIGE prestatie tegenover staat. Als dat gebeurt, zal de prijs van muziek, films en software zodanig dalen dat piraterij niet meer interessant is. De wetgeving stamt uit de oertijd, en daar profiteren types als Tim Kuik overmatig van.

klaas.heitinga | 13-06-07 | 00:15

Hmmmm. Blijft toch iets van principes en zulk soort slap geouwehoer.
De grote muziekindustrie verdient zijn geld niet naar mijn mening; pure uitbuiting, bedotterij en indirecte chantage zijn slechts enkele van de instrumenten die zij gebruiken om de massa hun product te laten kopen. Muziekstijlen of artiesten die buiten het grote bootje vallen of gewoon kwalitatief goed zijn hebben of creëren een zeer grote groep aanhangers die vaak kennismaakt met de muziek via downloads en daardoor de muziek leert kennen en uiteindelijk besluit ook muziek in vorm van mp3, vinyl of cd te kopen, feesten/optredens te bezoeken en daarmee de scene te supporten.
Aan software wordt volgens ook altijd nog zat verdiend en gaat ongeveer een soortgelijk verhaal op!

RauwKotsch | 12-06-07 | 22:41

@kolonel klootoog: vraag dat de wetgever, die heeft dat bepaald.

Hellebaard | 12-06-07 | 21:57

@ Van Oekel 12-06-07 @ 14:59
.
dc++ roeleert. punt.

toshke | 12-06-07 | 21:03

luister de lutsers die denken dat downloaden stelen is!!!! DOWNLOADEN IS NIET STRAFBAAR alleen het aanbieden en het uploaden van die handel dus leechers kennen gewoon hun gang gaan en uploaders ook maar goed dat mag dan weer niet:)en oja tim kuik fuck you

straatkat | 12-06-07 | 20:01

@ Schoorsteenveger 12-06-07 @ 15:02: Heel goed gezien dat Oscar een beschermde naam is. De naam Oscar mag niet gebruikt worden voor prijzen. Brein is hardstikke illegaal bezig, en wie gaat Brein nu aanpakken?

Cum infamia | 12-06-07 | 19:47

@ Hellebaard 12-06-07 @ 18:51

Dan moet je me toch eens uitleggen waarom het je toe eigenen van iets wat niet van jou is géén diefstal is.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 19:26

Tim Kuiken moet eens eene flinke spindel dvd's in zijn ster gepropt krijgen.

Colossie | 12-06-07 | 19:19

kolonel klootoog: ik zie dat je, net als Tim Kuiken, problemen hebt met diefstal.
Ik help je uit de droom, ik ook.
Maar downloaden van films/muziek voor eigen gebruik is geen diefstal want volledig legaal.
In die zin heb ik WEl moeite met jouw uitspraken en in het bijzonder met een Tim Kuik, de vertolker van een stichting zonder enige rechtsbevoegdheid.

Hellebaard | 12-06-07 | 18:51

Duurt niet lang mensen en dan hebben we een internet revolutie, hackers vs the commercial world. En die revolutie gaat dr zekers komen!

Honkbal Pet | 12-06-07 | 18:14

@ Hellebaard 12-06-07 @ 17:49

Als je goed leest dan kom je er vast wel achter dat ik daar ook geen problemen mee heb. Voor de duidelijkheid; het gaat mij om het downloaden van content waar copyright op rust zonder daar voor te betalen. Dat is diefstal. Dan moet je niet gaan zeuren als iemand er iets tegen wil gaan doen.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 18:14

Zolang als Brein kopers van legale CD's en DVD's lastigvalt met copy control rotzooi die de schijfjes niet laten spelen of leugenachtige propaganda waarin wordt beweerd dat downloaden in 0031 illegaal is, wat je ook nog eens niet kunt doorspoelen, kan ik me heel goed voorstellen dat mensen downloaden. Je krijgt gewoon een beter produkt. Heb ook wel eens een CD teruggebracht omdat het ding niet goed speelde. Geld terug en ze in de winkel subtiel laten weten dat ik het album wel zou downloaden. Ze moeten gewoon wat meer om hun betalende klanten gaan geven.

Schoorsteenveger 12-06-07 @ 16:09
Wat je zegt over beveiligde disks dat ide zomaar CD mogen heten is niet helemaal waar. O.a. Philips heeft geprotesteerd en daardoor heten dit soort disks nu copy control disks en geen CD meer. Ze liggen nog wel in hetzelfde vak trouwens, maar als je goed kijkt staat er geen CD meer op.

Weet iemand trouwens waar we Tim Kuik kunnen feliciteren?

Don Juan | 12-06-07 | 18:00

kolonel klootoog vergeet voor het gemak dat het copieren van films/muziek voor eigen gebruik gewoon legaal is.
Is het kolonel Tim klootoog mischien?

Hellebaard | 12-06-07 | 17:49

Deelt Brein zelf ook prijzen uit aan mensen die netjes voor hun content betalen? Ik weet nog een geschikte kandidaat(is klootoog geen Belg...?) www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/06/be...

Sven31 | 12-06-07 | 17:42

@Burgelijke ongehoor
Toch een beetje de gezonde discussie over de STICHTING BREIN om zeep geholpen door je kansloze en schreeuwerige - toevallig net wat gebruikt - gekakel, jammer!

kleiduif | 12-06-07 | 17:19

@Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 16:35
dank je! Ik zit in een rolstoel en heb alleen een PC op de sociale werkplaats waar ik 'werk'.
Als ik thuis kom heb ik echt nog wel een leven hoor!volgens mij! Als de medicijnen goed aanslaan!

overVecht | 12-06-07 | 16:52

@ Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 16:42

Tjsa, als je geen muziek, films en een ordentelijke computer kan betalen heb je inderdaad heel veel reden tot zeiken. Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een trein proberen te koppen. Zal de stad ook een stuk van opknappen.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 16:46

@ kolonel klootoog: Moewahahahaaa. Ja dat zal zeker flink in de kosten snijden !

Burgerlijke ongehoor | 12-06-07 | 16:42

@ Kleiduif

Nou, de soep wordt ook weer niet zo heet gegeten. Maar ik vind het een beetje van de gekke dat als je willens en wetens iets illegaals doet dat je dan gaat piepen als er iemand iets tegen gaat doen.

@ Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 16:35

Je kan ook gewoon een Mac kopen. Zaadje.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 16:40

@ Kolonel: Als ik zo naar de reacties kijk, zit je hier in het rovershol !

Burgerlijke ongehoor | 12-06-07 | 16:39

@kolonel klootoog:

Jij pakt binnenkort je biezen om 0031 te verlaten en terug te keren op de dag dat de STICHTING BREIN de overwinning uitroept en het land gevrijwaard is dergelijke criminelen als ik, mijn overbuurman en pak 'm beet 8 miljoen andere inwoners van dit land?

kleiduif | 12-06-07 | 16:36

@ kolonel klootoog: Zonder PC lig je er niet alleen maar sociaal uit ! We leven tenslotte in een digitaal tijdperk waar je zelfs digitaal aangifte moet doen. ( is nu wat minder dan vroeger omdat we vroeger ook nog wel eens naar een digitaal stamcafe konden)
.
Je kunt dus beter een invalide met PC dan valide zonder PC zijn !

Burgerlijke ongehoor | 12-06-07 | 16:35

@ Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 16:27

Dom, windhoos gebruiker en religieus. Je scoort geen punten makker. En sinds wanneer vreet jij cd's?

kolonel klootoog | 12-06-07 | 16:31

@Conflux 12-06-07 @ 16:24
huh? maar als iets kan, dan kan iets toch. Waarom dan moeilijk doen als het makkelijk kan. Kan doen kankankan

overVecht | 12-06-07 | 16:30

@ kolonel klootoog: Volgens de bijbel mag je een brood stelen als je honger heb !

Burgerlijke ongehoor | 12-06-07 | 16:27

Tim kuik houdt van dierensex en eet drollen voor zijn ontbijt!

pimpstah | 12-06-07 | 16:27

@ Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 16:22

De argumenten van jouw kant die ik niet succesvol heb kunnen pareren moet ik even gemist hebben.

Ik vind trouwen een beetje schel gaan gillen dat iets 'duur' is en dat je daarom maar tot diefstal moet overgaan een behoorlijk zwak argument. Maar dat natuurlijk compleet terzijde.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 16:26

Pff. Brein mag dan wel voor Lutsers zijn ik ben van mening dat die eikels die films downloaden waardoor mijn aankopen steers duurder worden ook een Nequeschot mogen krijgen...

Plezier mag je hebben als je er voor werkt. Iedere lutser met een pc die de hele dag zit te F5-en kan kopieren.... ga eerst es aan het werk, verdien wat geld en zorg er dan voor dat je van je hardverdiende sjaken een cadeautje aan je zelf geeft.

Conflux | 12-06-07 | 16:24

@ kolonel klootoog: Begin ik een beleefde discusie met je en dan ga je, als je mijn argumenten niet aan kan, mij weer beledigen.
.
Dat is niet alleen niet erg volwassen, maar ook een beetje dom !
.
*zoekt naar kleurpotloden en papier*

Burgerlijke ongehoor | 12-06-07 | 16:22

*feliciteert konolel klootoog met zijn principes*

kleiduif | 12-06-07 | 16:20

@Behangdelul 12-06-07 @ 15:20
nee, hij zat in een rolstoel. ;)

overVecht | 12-06-07 | 16:19

@ Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 16:04

Nou, pak je pijl en boog en ga lekker op de veluwe de vrijheidsstrijder uithangen. Die software updates van Microsux zijn, volgens mij, trouwens gewoon graties. Graties, je weet wel, net zoals die voedselpakketten die je haalt.

De grote van het vergrijp maakt in deze discussie helemaal niets uit trouwens. Diefstal is diefstal.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 16:12

Niet dat ik BREIN zo'n warm hart toe draag, maar de jaarlijks winnaars van deze award zijn makkelijk tevoorschijn te toveren.

wachtwoord vergeten | 12-06-07 | 16:10

Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 15:45
Ik denk dat hier ook inderdaad het probleem ligt. Eigendom is een lastig begrip, zeker naarmate datgene wat als 'eigendom' omschreven staat voor een habbekrats tot in het oneindige te vermenigvuldigen is. Traditioneel worden de grootste woekerwinsten gemaakt dáár waar men volledig 'eigenaar' is, maar het vermenigvuldigen van het 'eigendom' relatief erg weinig kost. Een traditioneel singletje was goedkoop te vermenigvuldigen voor de eigenaren maar relatief moeilijk te kopiëren, tenzij het echt professioneel werd aangepakt. Dus, woekeraars en woekerwinsten. Vaak waren het de toen nog onervaren auteurs en artiesten zelf die frontaal genaaid werden door al dat gajes dat om hen heen cirkelde en beter wist hoe je contracten moest schrijven. Nu is het kopiëren even goed en goedkoop als het produceren en veranderen de machtsverhoudingen. De lui die tot nu toe geld als slijk verdienden, slapende rijk werden en wereldimperia konden opbouwen zien hun lieve leventje bedreigd.
Overigens, het is uiterst bedenkelijk dat diegenen die zich op de wet beroepen om hun auteursrecht te halen er niet voor schuwen zelf illegale praktijken te gebruiken. De CD is internationaal nauwkeurig omschreven en mag enkel Compact Disc heten indien aan alle regels is voldaan. Heeft te maken met compatibiliteit en zo. Echter, die zogenaamd 'beveiligde' CD's voldoen voor geen meter meer aan die regels maar worden even zo vrolijk als Compact Disc, met logo en al, in de handel gebracht en geen hond die er wat aan doet of er zelfs maar bezwaar tegen maakt.

Schoorsteenveger | 12-06-07 | 16:09

@ Kolonel Klootoog en Kees Maf: Diefstal is een groot woord ! Het is in 0031 bijvoorbeeld helemaal niet verboden om aan een vriend, kennis, collega te vragen of jij een kopie mag maken van een muziek cd voor eigen gebruik !
.
En als we over software praten is het mischien wel diefstal, maar als Microsoft keer op keer met een verbeterde versie van mijn software komt, geeft het stelen van hun software mij het gevoel dat ik een soort van ROBIN HOOD ben.

Burgerlijke ongehoor | 12-06-07 | 16:04

Wat een crimineel kudtland toch ook... zucht...

kleiduif | 12-06-07 | 16:04

Wist u dat BREIN-directeur Tim Kuik regelmatig Satans geschubde paal in z'n mond neemt? Dat wil Tim eigenlijk niet, maar hij moet wel. Iets met een contract en vertegenwoordiging op aarde. Tim is er namelijk om mensen pleziertjes te ontnemen. Lol hebben doet u maar eens per jaar, op een Franse camping met uw wijf en drie kutkoters, zegt Tim. Bovendien bent u gewoon een misdadiger! Zo is Tim.

Murdockyoufool | 12-06-07 | 16:03

Kees Maf 12-06-07 @ 15:57
Pretvlekken? Oh... nee mijnheer, ik kan alleen nog maar droog klaarkomen. Hopelijk gaat het dit schooljaar voor het echt gebeuren.

sjaakdeslinksesul | 12-06-07 | 16:02

@sjaakdeslinksesul 12-06-07 @ 15:55
Getver, met de pretvlekken ernog op?!

Kees Maf | 12-06-07 | 15:57

@ Sjaak

Goed bezig jongen!

kolonel klootoog | 12-06-07 | 15:56

Lenen is geen jatten, ik mail altijd alle illegaal gedownload porno netjes terug naar de maker als ik uitgefapt ben.

sjaakdeslinksesul | 12-06-07 | 15:55

@kolonel klootoog 12-06-07 @ 15:53
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor!

Kees Maf | 12-06-07 | 15:55

@ Kees Maf 12-06-07 @ 15:48

Het gaat dan om het recht op uitgave van software. Daar maak je het geld mee. En met illegaal downloaden ontneem je iemand de kans aan zijn investering te verdienen.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 15:53

@Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 15:45
Dus JIJ bepaalt dat die prijzen te hoog zijn, en bent daarmee gerechtigd het dan maar te jatten?

Kees Maf | 12-06-07 | 15:51

@ Burgerlijke ongehoor 12-06-07 @ 15:45

Ik kan me zo voorstellen dat jij, als héneuken drinkert, alles van kwaliteit al snel duur vindt. Immers, je kan het geld van je uitkering maar een keer uitgeven. Het feit dat iets duur is is geen enkel argument om iets te stelen. Of wou je zeggen dat het inbreken bij Hessing en het je onrechtmatig toe-eigenen van een Lotus Elise legitiem is omdat die auto's daar zo duur zijn? Met het stelen van dvd's, muziek en software kokketeer je met je eigen armoede. Als je iets wil moet je er voor sparen. Pauper.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 15:51

@kolonel klootoog 12-06-07 @ 15:39
Klopt, een beetje dubbele moraal hebben die softwaredownloaders wel... Al is er toch wel een klein verschil met het jatten van bijvoorbeeld een autoradio: als ik jouw radio jat, dan heb jij geen radio meer, als ik jouw software jat, heb jij ook nog steeds software. Dat laat onverlet dat illegale downloaders zich wederrechtelijk spullen toeëigenen die niet van hem/haar zijn. En dat noemen we diefstal.
@Mr MoFo 12-06-07 @ 15:19
@holistic river 12-06-07 @ 15:27
Okee, het argument van kwaliteit gaat blijbaar niet meer op, weet ik veel wat de laatste stand van zaken op downloadgebied is.... verdiep ik me niet in. Ik blijf gewoon kopen.

Kees Maf | 12-06-07 | 15:48

Hmm ik ga op vakantie in Koversada wie gaat ermee?

JimJimJim | 12-06-07 | 15:46

Joehoe, Hoaxha! Stuur Rukter eens langs Tim Kuik met een GS "NSB-er van het jaar" prijs bestaande uit een bruin shirtje en anti-depressiva zodat die sneue man tenminste met zichzelf kan leven.

dlseth | 12-06-07 | 15:46

@ kolonel klootoog: Diefstal ! Je bedoelt de VEEL te hoge prijzen voor software, muziek en films zeker ?

Burgerlijke ongehoor | 12-06-07 | 15:45

["Onder ingewijden staat de prijs bekend als anti-piracy 'Oscar', maar officieel mag die benaming niet gebruikt worden. "]

Wat een achterlijke lul is het toch ook. Waarom mag hij het dan wel gebruiken op zijn site?

OoO | 12-06-07 | 15:45

Kan je die award ook ergens downloaden???

ZeuZ FL | 12-06-07 | 15:45

Die ene vent ohja andre hazes. Sloeg zijn vrouw. Hah.

sleng | 12-06-07 | 15:43

(offtopic) @redactie: Kan er geen nieuwe systeembeheerder vanaf?

nieuwnieuws.nl is nou al een paar weken stuk, reacties verschijnen niet, of dubbel doordat mensen de foutmelding gaan zitten refreshen.

Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog niet bekend zijn met het probleem, maar je krijgt een "500 Internal Server Error" van app.steylloos.nl

Lange Neus | 12-06-07 | 15:42

wel leuk dat ze die prijs dan in Moskou uitreiken, daar komen meestal de beste TS/TC en R5 releases vandaan.

geensteelo | 12-06-07 | 15:42

Diefstal moet je hard straffen. Ik wil al die opneukertjes wel eens horen als er een Pikkende Pasha weer eens iets steelt en het staat op Geenstijl. Dan zullen ze gezamelijk DIEFSTAL brullen! En SCHANDE! Maar ondertussen vergrijpen ze zich wel en masse aan de spullen van een ander. Sukkelaars.

kolonel klootoog | 12-06-07 | 15:39

OZO!

FrAgFo0d | 12-06-07 | 15:38

@kees Maf, je doet je naam eer aan.
In 20 minuten DVD kwaliteit gedowned, naar de winkel lopen kost meer tijd, meer geld, en kwaliteit is exact gelijk...

holistic river | 12-06-07 | 15:27

@overVecht 12-06-07 @ 14:52

lol, niet in zijn voetsporen willen treden?

DT71 12-06-07 @ 15:17
DVD's kopen is zeau 2001

Behangdelul | 12-06-07 | 15:20

dan doe je het niet goed Kees...

Mr MoFo | 12-06-07 | 15:19

Ja, ga die kippenneuqer zijn propagandasite ff pluggen hier!

Tobus | 12-06-07 | 15:19

Een beetje dodo gebruikt ook private trackers en geen Torrentspy.

Aboriginal | 12-06-07 | 15:18

@Van Oekel 12-06-07 @ 14:59
Beide zuigen. Illegaal films downloaden zuigt sowieso. Als je tijd in geld uitdrukt, is gewoon DVDtje kopen stukken goedkoper. En makkelijker. En betere kwaliteit.

Kees Maf | 12-06-07 | 15:18

FUCK Tim Kuik en z'n zielige clubje..

lulniet | 12-06-07 | 15:17

Ik koop dvd's

Rest In Privacy | 12-06-07 | 15:17

ik koop geen software voor mn PC voordat microsoft een keer iets maakt wat meteen werkt... Aan apple geef ik geld uit, als daar een besturingsysteem voor uitkomt zoals nu werkt het tenminste meteen goed.

hey brein! ga es deaud!

Rest In Privacy | 12-06-07 | 15:16

-weggejorist-

De Stagiair | 12-06-07 | 15:16

@ holistic river 15:04 : Amen!

Verders, Tim, gefeliciteerd met je dertig stukken zilver.. Touwtje bij?

X4I | 12-06-07 | 15:12

Nou, ik ben voor mijn Marokkaanse nieuws maar naar magreb.nl gesurft.

Teen | 12-06-07 | 15:12

"De autoriteiten hebben wel expertise maar een groot capaciteitsgebrek op IE en IT gebied"
capaciteitsgebrek op Internet Explorer? HAH Ik gebruik toch FF!

Alcoholic | 12-06-07 | 15:10

TorrentSpy zuigt toch.

Verdamper | 12-06-07 | 15:08

Tim, alleen omdat je de wet aan je kant hebt, wil het niet zeggen dat je niet voor de maffia werkt, denk toch eens na man.

holistic river | 12-06-07 | 15:04

Sterf, NSB-Kuiken, Sterf!

Alert | 12-06-07 | 15:03

Ik wil eerst weten wat van Jeauleau er van vindt, en of dat eigenlijk wel zo is, voordat ik hier een snoeihard oordel vel.

Wel grappig: "Onder ingewijden staat de prijs bekend als anti-piracy 'Oscar', maar officieel mag die benaming niet gebruikt worden." Nee, officieel mag zo veel niet, maar dat maakt BREIN niks uit natuurlijk.

Schoorsteenveger | 12-06-07 | 15:02

'De autoriteiten hebben wel expertise maar een groot capaciteitsgebrek op IE en IT gebied. Actie gebeurt maar mondjesmaat en veel te TRAAG', zegt BREIN directeur Tim Kuik. Daar zit ie dus.

sjaakdeslinksesul | 12-06-07 | 15:00

BitTorrent is ook voor heaumeaux. Usenet roeleert!

Van Oekel | 12-06-07 | 14:59

lol@overvecht

Multikuli | 12-06-07 | 14:57

Tim Kuik is een kwakzalver en een maffiamaatje.

Teen | 12-06-07 | 14:57

nsb oscar lol

Taxo | 12-06-07 | 14:52

Tim is de grootste levende landverrader sinds mijn vader is overleden.

overVecht | 12-06-07 | 14:52

Wanneer krijgt Tim zijn NSB straf? Graag uitzenden op prime-time en voorag waarschuwen, wil het graag tapen. Deze klootzak kan niet snel genoeg stoppen met roken.

Dr R. Clavan | 12-06-07 | 14:50

blablabla, ze mogen helemaal niks doen, sukkels

1_grote_mening | 12-06-07 | 14:49

Dat loggen van gebruikers van TorrentSpy geldt alleen voor Amerikaanse gebruikers.
Geloof ook niet dat TorrentSpy van plan was om het te gaan doen, ze zouden nog eerder hun Amerikaanse bezoekers gaan blocken dan ze gaan registreren.

Andreas B. | 12-06-07 | 14:49

Is Paris al deaud?

Jeff_Buckley | 12-06-07 | 14:49

Brein? Is dat niet die organisatie die net niets is, zoals BIG?

ReneD | 12-06-07 | 14:48

Gefeliciteerd!

RTLNieuws | 12-06-07 | 14:47

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland