Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Opzij Opzij Opzij

linksrijden.jpegOpzij, opzij, opzij. Maak plaats, maak plaats, maak plaats. We hebben ongelofelijke haast. Opzij, opzij, opzij want wij zijn haast te laat. We hebben maar een paar minuten tijd. We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. Ja mensen. Onnodig links rijden heeft bumperkleven verslagen in de hitparade van ergernissen op de weg. Wat dat betekent, socio-maatschappelijk? Dat de klagende bejaarden in hun Daewoo's en Kia's niet langer de toon zetten op 's lands wegen, maar snelle paarsbebroekte salesboys in hun leasebakken die maar een ding willen. Opschieten! En tegen onnodig links rijden is maar één remedie: onnodig rechts rijden.

Reaguursels

Inloggen

fromwalking 20-05-07 @ 18:32
Die was toch laatst opgeblazen in Delft, of was dat je volgende wagen?

Zo jammer! | 21-05-07 | 07:03

@Bernhard Bang 20-05-07 @ 09:29
Goed idee! Op beide rijstroken mogen inhalen verhoogt de verkeerscapaciteit van snelwegen - instant vermindering van het fileprobleem.

@Rabarberke 20-05-07 @ 09:43
Ernstig waar. En op straat duwen de voetgangers je omver. Een natie vol gelijkhalers en ik-moet-eersters = een hufterlandje.

Twee voetgangers botsen tegen elkaar aan op straat. In Nederland roepen ze allebei Je Moet Uitkijken Klootzak. Zelfde gebeurt in Australie: 2 x "Sorry, mate."

holtor | 21-05-07 | 03:13

Wat doe je als iemand onnodig links rijd? rijdt is met dt!...

css.... | 20-05-07 | 21:43

Autorijden is sowieso niet leuk meer! Veel te druk op de wegen! Maar hier mijn stijlloze wegpiraterij:
Linksrijders indrukwekkend wegvegen met groot licht (xenon: doet echt pijn) en zo nog wat truukjes, en bumperklevers hebben niet zo'n snelle bak als ik (Bentley) dus ook dat is mij niet voor te stellen hoe dat is.
Maar dat komt natuurlijk omdat ik alleen maar snachts rijd als ik al rijd. Overdag is het me te druk. Dan mag het ook niet van de dokter.

fromwalking | 20-05-07 | 18:32

Irritatiepunten Snelle Jelles/kenmerken grijs en bejaard:
Onnodig links rijden
Te langzaam rijden
Inhalende vrachtwagens
In-/uitvoegend verkeer geen ruimte geven

Irritatiepunten grijs en bejaard/kenmerken Snelle Jelles:
Bumperkleven
Richting niet/onjuist aangeven
Rechts inhalen
Drank-/drugsgebruik
Te hard rijden bij werkzaamheden

5-4! Idd is het einde van de baby boom nabij!! Nu nog de AOW herinrichten en we zijn nu echt klaar voor de 21e eeuw!

Stang65 | 20-05-07 | 14:55

@rababerke, nee dat kun je simpel afsnijden lukt het men toch ff terugschakelen naar de 3 of 4 en je zit er weer voor :) maar dit gebeurt zelden hahahaha

Ik doe dit trouwens alleen bij irritante bestelbusjes, dikke audi's, mercedesen mislukte SUV's ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

PiDANTE | 20-05-07 | 13:50

@dutchwax

Ben je door je moeder verstoten?

Rabarberke | 20-05-07 | 13:49

Ik word zo moe van mensen die zonodig anderen de les willen lezen, zo te zien bijna iedereen hier. Als je zonodig wilt opvoeden, neem dan kinderen sukkels en leef je daar maar op uit. Iedereen maar dan ook iedereen die mij op de weg probeert de les te lezen krijgt gegarandeerd het tegenovergestelde effect, gratis en voor niks. En geloof me, ik lach me rot en heb er al een hoop een hartaanval zien krijgen.
Beterweters --> oprotten uit mijn vaarwater!

DutchWax | 20-05-07 | 13:26

@patrick zweedsey

"laten invoegen" ?????

Als je invoegt kom je op een voorrangsweg. Jij moet dus voorrang verlenen. Je krijgt een invoegstrook lang de kans om dezelfde snelheid te maken als het verkeer op de voorrangsweg en dan netjes in te voegen. Lukt dat niet op de invoegstrook, dan pak je nog een stukje vluchtstrook mee.

Maar hoe voegt de gemiddelde mongool in? Hij gaat op de invoegstrook rijden, ongeveer 5km langzamer rijdend dan het hoofdverkeer en probeert dan zijn kutauto de weg op te duwen, waardoor anderen op de rem moeten, naar de linker strook moeten afwijken of een botsing riskeren.

En als je dan als hoofdverkeer normaal blijft doorrijden, krijg je van zo'n randdebiel boze blikken, omdat je hem niet laat invoegen.

En je hebt het goddome allemaal op de juiste manier geleerd toen je je rijbewijs ging halen.

Rabarberke | 20-05-07 | 13:05

@pidante

en als je dan via de middenberm ingehaald wordt zeker janken dat je pesterij mislukt is, lutser.

Rabarberke | 20-05-07 | 13:02

ps mensen die je rechts inwillen halen kun je makkelijk pesten door naast een andere auto te rijden, en dan je motorkap ter hoogte van de achterbak van de auto die naast je rijdt, voor het beste resultaat ^^

PiDANTE | 20-05-07 | 12:54

Ik vind het leuk om helemaal links 90km/h te rijden :)

PiDANTE | 20-05-07 | 12:51

"ik ga niet meer naar rechts, want dan zit ik lange tijd vast op de rechterstrook". De PEST is in het Nederlandse verkeer zijn die aso's die je niet normaal laten invoegen.

Patrick Zweedsey | 20-05-07 | 12:44

zapper heeft een punt. en rabarberke is inderdaad leuk.

superjan | 20-05-07 | 11:55

Ohja en nog even dit, om te voorkomen dat mensen te lang links rijden, moeten ze vrachtwagens eerst maar eens verbieden om kopstaart te rijden, vaak kun je niet naar rechts, al zou je een afslag moeten hebben.

..zapper | 20-05-07 | 10:31

Ach het probleem is eigenlijk erg eenvoudig. We gunnen elkaar het asfalt niet en gaan koppig en eigenwijs onze eigen gang, op onze eigen plek 'ik betaal toch belasting dus ik mag hier rijden' in ons eigen tempo, zonder ook maar een haar rekening te houden met elkaar. Ik ben altijd erg blij als ik de grens over rijd, dat merk je meteen op de weg, totdat je weer zo'n kudt eigenwijze hollander tegenkomt.

..zapper | 20-05-07 | 10:29

McLane... toepasselijke naam

Bernhard Bang | 20-05-07 | 09:55

Juist Rabarberke, gewoon een beetje chillen allemaal. Relaxt rechts inhalen en je weg vervolgen. Wat is er uberhaubt nou zoooo erg aan rechts inhalen?

John McClane | 20-05-07 | 09:52

@ Zo jammer! 20-05-07 @ 09:41
Inderdaad, een kruispunt naar links overrijden gaat veel automobilisten boven de pet... Nederlanders raken geheel van de leg als zij een tegenligger eens links moeten passeren...
@ Rabarberke 20-05-07 @ 09:43
Ik vind je leuk.

Bernhard Bang | 20-05-07 | 09:49

Pas in het verkeer breekt de Nederlandse NSB mentaliteit pas echt door. Niet alleen gedraag de overheid en politie zich daar als de gestapo (omgekeerde bewijslast, wet mulder), maar ontpopt zich ook de normale burger als eersteklas hufter. Rijdt iemand per ongeluk een keertje als eerste de smalle brug op, terwijl de tegenligger voorrang heeft, dan word hij klem gereden en gaat het vingertje van de gereformeerde hoerenloper betweterig richting het vierkante blauwe bordje. "Ik had voorrang", hoor je hem denken. Het liefst zou zo'n lul dan willen dat de persoon die 'fout' zat achteruit terug de brug op zou rijden om hem voor te laten gaan. Ondertussen staat er een hele file achter degene die hij klem rijdt en achter hemzelf. Omdat meneer zijn gelijk wil halen.

En omdat dit land (en dus ook 's lands wegen) vol zit met dit soort gefrustreerde hufters komt het nooit meer goed.

Eigenlijk moet iedereen op cursus naar Zuid Afrika, waar iedereen een heer in het verkeer is.

Rabarberke | 20-05-07 | 09:43

Optrekken bij een groenlicht tegelijk, is ook erg moeilijk vooor sommigen. Eerst wachten tot er ruimte is voor de lengte van je auto., of zeau.
Je afsnijden op een kruising omdat je perse links wilt aanrijden van rechts en bijna de voorkant eraf scheurt.. Moeilijk om een bocht tenemen, blijkbaar.
Allochtonen, die op de snelweg waar iedereen met gemideld 110 knart, op een invoegstrook van twee kilometer of zo met 60 km/u invoegt, d'a's ook kudt.
En voor de rest, alles wat in een VW golf knort, da's ook tuig, en heeft geen manieren

Zo jammer! | 20-05-07 | 09:41

Gristus... even een paar dagen er tussenuit en dan vind je dit...
Nou ja, er kan over alles serieus worden gesproken.
Ideetje: maak een regel dat je op snelwegen alle rijbanen mag gebruiken, maar dat je bij het wisselen voorrang moet geven. Hoeplakeetje, al het gezeik opgelost. Er is één klojo bij V&W die dit niet wil. Al jaren niet. En die houdt het tegen.

Bernhard Bang | 20-05-07 | 09:29

@.. zapper
Agenten zijn een ergernis hors catégorie.

CoJoNes | 20-05-07 | 09:15

@CoJoNes dat laatste komt doordat er agenten zijn die bekeuren voor door oranje rijden om hun quotem te halen.

..zapper | 20-05-07 | 09:13

Het is triest genoeg, dat steeds meer mensen je bedanken als je voor ze stopt op een zebrapad.
Ook ergerlijk: Mensen die niet voorsorteren op de as van de weg, zodat je er niet rechts langs kunt maar moet wachten tot zij linksaf kunnen slaan.
Mijn persoonlijk grootste ergernis: Hufters die niet aansluiten bij een groen licht, zodat de lus wordt onderbroken en het licht weer op rood springt. En natuurlijk eikels die afremmen voor groen, het zou weer eens op rood kunnen springen.

CoJoNes | 20-05-07 | 09:11

superjan 20-05-07 @ 08:50
Yep! En dan vraag ik netjes om het rijbewis, en als men dat in oppertste verbazing aan mij geef, dan verschuur ik het onder het exclameren van; noemt U dit een rijbewijs, het is een vod en niet besteed aan U.
Vervolgens ga ik weer lekker voort tuffen.

Zo jammer! | 20-05-07 | 08:56

@zo jammer>ik heb dat altijd met bejaarden.

p.s. Mensen die gaan claxonneren terwijl ik iemand voorlaat op het zebrapad, kunnen er op rekenen dat ik uitstap...

superjan | 20-05-07 | 08:50

Over de aantallen jaren is de mentalilteit van de Hollander duidelijker zichtbaar geworden. Het gedrag in het verkeer is een maatstaf.
Wanneer ik voor een zebrapad stop, zodat een Milf met kooters veilig kan oversteken wil dat nog eens resulteren in een scheld en claxon kanonade van het verkeer achter mij. Het bedankje doormiddel van een zwaaiend gebaar van de Milf maken dit wel weer goed.
Het plakken op de linker strook waardoor men het verkeer op de rechter belemmerd in tehalen van langzaam verkeer is typisch asociaal gedrag en dat heeft weer te maken van de verharding en het opkomende individualisme van de Nederlander.
Wat ik echter ook storend vind, zijn Allochtonen, die invoegen op een snelweg met 60 Km/u terwijl er een invoergstrook is van twee kilometer. Dat veroorzaakt door onnodig gerem, files en zelfs gevaarlijke toestanden waarbij een ongeluk niet uitgesloten is. Het verkeer raast op de snelweg met een gemiddelde van 110 en da's een verschil van 70 km/u. Moet je eens tegen een muur rijden met 70.
Ik heb af en toe het idee dat ze het rijbewijs bij een pak Halal vlees hebben gekregen. Of gewoon bij de Kellogs Cornflakes.

Zo jammer! | 20-05-07 | 08:12

Nog een tip: als je al 140-180 rijdt en er wil toch een lefgosertje langs (vaak een opel of een busje) . Altijd voor laten gaan! en even uit laten lopen.
Zij pakken de flitsers en de mannen van koos spee er tussen uit. En jij ontspringt den dans.

superjan | 20-05-07 | 08:08

Onderzoek is duidelijk uitgevoerd onder snelwegrijderts. Als frequent stadsrijder kan ik me niet voorstellen dat er een grotere ergernis is dan het afslaan en verlaten van rotondes zonder richting aan te geven.

zum kotzen | 20-05-07 | 07:21

@Uw Verzekeringsadvis 20-05-07 @ 01:54
Ik kan niet teveel vertellen wanner ik 4 kroontjes opzet is dat genoeg ?
Oja m'n docher heeft de vrachtwagen geladen
En we ( zij ) is trots ze mag over de grens rijden naar de loods van opa en oma.
Is is m'n jongste meid en die kan wel sturen.
Soms moet je een btje leip zijn !
Moeders en m'n andere meid staan op een ander evenement.
De concurentie schijnt hier dus ook te lezen ( sorrie)
M'n 2 meiden konden eerder met pap een heftruck en sjovel besturen den een fiets zonder zijwielen.
Ik zal die trailer netjes de smalle dam afdraaien en dan is m'n dochter aan de beurt ;-) Ben ik wel trots op 22 jaar en de papieren en het lef hebben om samen met Pap dat even (verantwoord ) naar onze oosterburen te brengen.

in de regenjas | 20-05-07 | 03:41

@in de regenjas 01.48.
1 advies, blijf bidden !, komp goed.

Uw Verzekeringsadvis | 20-05-07 | 01:54

@Uw Verzekeringsadvis 20-05-07 @ 01:15
Oke maar als god voor ons allen is ben ik geen verzekeringen nodig !
Denk dat dat in de realiteit op deze aardkloot niet goedkomt.
Her IT bedrijf wat ik ingehuurd had om de zooi sneller te maken heeft van alles uitgezocht en deze puinhoop ligt niet bij huize regenjas.
Ik geloof niet in god dus ga echt niet bidden dat dit plots vanuit de hemel , links of recht, weer gefixt wordt daar zijn we toch de menselijke techneut van GS bij nodig.

in de regenjas | 20-05-07 | 01:48

Dus de top tien, dat naar eigen zeggen mede bepalend is voor het optreden van de KLPD wordt bepaald door een aantal gasten een formuliertje te laten invullen op de auto rai........

bitchert | 20-05-07 | 01:16

@in de regenjas 00.41.
Zou zo zeggen ieder voor zich en God voor ons allen.

Uw Verzekeringsadvis | 20-05-07 | 01:15

@dodgepowert @00:04
Voor een pissing-contest bent u bij deze van harte uitgenodigd. Zélfs met nitro. Op een traject van 3 km trek ik er zelfs een F16 vanuit stilstand finaal uit.

* Terwijl vier palingen uit neus peutert *

Chiant | 20-05-07 | 01:10

Ir. Roodpiemel 19-05-07 @ 21:02
My god, was iedereen maar zeau! Me love u long time! Anyway... links is zo jaaruh 80! Moi gaat voor het bestuur van de JOVD!

Falsema | 20-05-07 | 01:01

@Uw Verzekeringsadvis 19-05-07 @ 23:44
Kan je niet ff wat pk's in de server van GS pompen ??
Ik was De Regenjas heb al deze nieuwe nick en kan zowel links of rechts op de andere delen van GS nog steeds GVD niet reageren.
En dat voor zo'n grote site als deze is.
*belt K. Spee.
Dit is toch ongelooflijk voor zo'n prof site als dit.

in de regenjas | 20-05-07 | 00:41

Een kusje tegen de bumper werkt altijd goed hoor...

Tommygunner | 20-05-07 | 00:41

dodgepowert 20-05-07 @ 00:04, de zuigers van een srt-10 hebben bij 16.000 omwentelingen al een tijdje de wagen verlaten me dunkt. Denk dat ze bij een 10.000 al een bakkie gaan doen eigenlijk. De srt-8 wel in iedergeval.

..Whatever | 20-05-07 | 00:31

Hoezo op rechts er langs, .. whatever ging er altijd op links langs... Wel .. whatever kocht ook wel eens een spiegeltje en heeft verscheidene bakken aan stront gereden.

..Whatever | 20-05-07 | 00:22

gewoon kleven en kleven en blijven kleven!

Tara Singh Varma | 20-05-07 | 00:08

-weggejorist-

King Cunt | 20-05-07 | 00:08

* SRT-10 Twin-Compressor gestrooked (600 cubic-inch) V-10 terug naar 1e versnelling om er met 16.000 toeren en 180 km/u rechts voorbij te knallen*

etc.etc. toch?... Chiant 19-05-07 @ 23:55 ???

dodgepowert | 20-05-07 | 00:04

* ZX10R met Yoshimura-sirene terugschakelt naar de 2e versnelling om er met 14.000 toeren en 160 km/u rechts voorbij te knallen *

- Linksrijdert knippert hevig met groot licht omdat ie geschrokken is -

* IJverig wijst naar lege rechter rijstrook *

Chiant | 19-05-07 | 23:55

onnodig spookrijden!..... dan ben je pas de man!

dodgepowert | 19-05-07 | 23:54

Weinig last van ,beetje bumperkleven met de Jag,no problem.

Uw Verzekeringsadvis | 19-05-07 | 23:44

onnodig rechts lullen, ja dat kunnen ze wel hier

halvezool | 19-05-07 | 23:35

Zeg, HarmJan.

Niemand, die die rotzeaui van je gaat lezen.

Dankuwelalstublieft.

En Joris... Niet meer bannen.
Nergens voor neaudig.

Harige Bangmaker | 19-05-07 | 22:31

Ja, graag gedaan hoor, Harige.

OT. Rechts inhalen mag toch?
Links fille-fappen ook.

Dus, wat is de discussie?

Kudtkip | 19-05-07 | 22:31

KUDT!

Harige Bangmaker | 19-05-07 | 22:25

in de regenjas 19-05-07 @ 21:31

Neen, nog niet, ik zoek nog een uitgever.

Ir. Roodpiemel | 19-05-07 | 22:19

Rechts inhalen is zooooveel beschaafder dan kleven, toeteren en licht- of handsignalen geven... Ik haal zelfs wel eens rechts in terwijl het links ook kan, dusss.

alfagrl | 19-05-07 | 22:00

@Ir. Roodpiemel 19-05-07 @ 21:02
LOL is dit verhaal al in ouderwetse boekvorm uitgebracht ???

in de regenjas | 19-05-07 | 21:31

HarmJan 19-05-07 @ 18:52

Op welke snelweg kan ik u doorgaans aantreffen?

Nil desperandum | 19-05-07 | 21:26

Ir. Roodpiemel 19-05-07 @ 21:02

***** Proost ! *****

Neuqende Neger | 19-05-07 | 21:10

knipperlicht aan naar links, groot-licht signalen geven en GAAN in die linkerbaan.

wo ist der bahnhof | 19-05-07 | 21:06

Ik word schijtziek van die mietjes die overdag met stadslichten rijden, al dan niet in combinatie met van die dramlichten. Mensen die met stadslichten (verboden trouwens) zijn meestal vrachtwagenchauffeurs, van die popie Jopie Golfrijders of hoogbejaarden die de schakelaar maar een standje kunnen omzetten. En dan rijden ze zo door tot dat het donker is. Kotsmisselijk word ik daarvan.

En natuurlijk die bumperkleverts.
Ik heb in de buurt van Kleef (Kleve) eens iemand vier tanden geamputeerd. Dat ging zo: Een medenederlander bleef gedurende 10 kilometer steeds een centimeter of 70 van mijn achterkant. Ik reed zelf al hard genoeg, meer dan toegestaan. Toen haalde hij in en stopte even later bij een tankstation. Ik er achteraan, ben uitgestapt. Binnen aangekomen ging ik met mijn voorbips steeds vlak achter de meneer staan (ben geen heameau) en volgde hem hinderlijk, al limbodansend. Hij was hier niet van gediends en duwde me weg. Ik hem hem toen kennis laten maken met mijn rechtervuist en zijn tanden en kiezen hebben de lambada gedanst.
Ziezeau, nu eerst een Bavaria.

PS ik heb tevens een grote hekel aan mensen die niet handsfree masturberen in de auto!

Ir. Roodpiemel | 19-05-07 | 21:02

Moet daar een topic aan worden besteed.
Ik haal altijd rechts in, als iemand op de linker baan blijft hangen, zonder mij te ergeren aan de linksrijders.
Bumperklevers heb ik nog nooit gehad, dus daar kan ik mij ook niet aan ergeren. next.

ik lul ook maar wat | 19-05-07 | 20:55

leuk filmpje, ha ha!!

paardenlikker | 19-05-07 | 20:44

@automonteur> dat heb ik er graag voor over.. Beste linksrijderts m/v, bij het zien in de buiten of binnenspiegel van een blauwe Porsche met daarin heftige mongeaul, voor eigen veiligheid gaarne aan de kant gaan.

superjan | 19-05-07 | 19:54

@volvotrucker 18:59

mmmm zo denk ik er ook over

*trekt nog blikje Heineken open en denkt na over zijn zinloze bestaan*

Herr Donnerwetter | 19-05-07 | 19:39

Ouwe lullen moeten weg

Don'on soul'Simmons | 19-05-07 | 19:24

onnodig linksrijdende bejaarden zijn weer duur voor de salesboys.
gaan bumperkleven: 320€
rechts inhalen: 130€
over de vluchtstrook: 200€

automonteur | 19-05-07 | 19:21

Alleen wel vreselijk sneu dat er veel meer boetes worden uitgeschreven voor rechts inhalen dan voor onnodig links rijden.

Chiant | 19-05-07 | 19:04

Ergste is de politie zelf die alle regels aan hun laars lappen en met sirene ff naar de febo scheuren, om een kroketje te scoren. Tweede met stip.... is volgens mij de grijzen plaag idd in hun kia's daiwoo's of skoda's... die trager dan dikke strondt de ring A10 op kruipen en dan nog denken dat ze met 60 afmoeten remmen in een zeer flauwe bocht die de rest met 100 neemt. Derde en bezig met een inhaal slag... de berggeiten met hoofddoek, zij hebben daardoor een dode hoek van hier tot Marakesh en durven dan ook totaal niet te rijden. Conclusie ... links rijden is zo erg nog niet er zijn ergere dingen.

sijtje boes | 19-05-07 | 19:02

Ik rij altijd onnodig, zowel links als rechts dus...

volvotrucker | 19-05-07 | 18:59

duidelijk filevorming, dus dat rechts inhalen was totaal terecht

aardt | 19-05-07 | 18:59

Leuk onderzoekje. Realiteit is dat 30 jaar wanbeleid op V&W leidt tot verkeersinfarcten met bijhorende ergernissen.

Zeddegeizot | 19-05-07 | 18:56

Er is sprake van allerlei deelprobleempjes.

- Mensen die denken dat als je harder dan 120 gaat, je nooit 'onnodig' links rijdt. Ze zijn immers bezig die auto verderop ook nog in te halen? Deze mensen dien je rechts in te halen zodat ze beseffen dat daar waar jij rijdt, zij ook hadden kunnen rijden. Precies wat hier in het filmpje gebeurt.

- Aan de andere kant gebeurt het regelmatig dat je, omdat een vrachtwagenchauffeur het in zijn hoofd haalt te gaan inhalen, zelf op de linkerbaan aansluit in een lange rij linksrijders om onnodig remmen te voorkomen (wat zou gebeuren als je op het laatste moment tussenvoegt). Dan zijn er altijd idioten die willen dat je toch naar rechts gaat, meestal de vrouwelijke variant van de op Geenstijl vaak getypeerde HEAO-lul met rode broek en Seat TDI met rode lettertjes. Ik vermaak me dan uitstekend door me iets af te laten zakken, daarmee de dame in kwestie in de verleiding brengend er rechts voorbij te gaan, en vervolgens het gat met 150 pk in de 4de versnelling dicht te rijden, waarna je netjes links naast haar blijft rijden tot ze klem zit achter de vrachtwagen. Besteed je je tijd toch nog enigszins nuttig, door anderen te onderwijzen in het snelwegrijden.

- Dan is er ook nog de totaal opgefokte boer in de typische Corrado of Golf Gti, die eigenlijk hoopt op een aanleiding om je rechts voorbij te gaan. Bovenstaande techniek werkt dan uitstekend, met als extra belonging voor je inspanningen de mogelijkheid dat hij om zich niet te laten kennen vervolgens ook de vrachtwagen rechts voorbij gaat over de vluchtstrook, daarbij een wolk van stof en grind opblazend. Met wat geluk kun je ze dan over de kop zien slaan tussen de wielen van de oplegger door.

HarmJan | 19-05-07 | 18:52

Als je rechts wordt ingehaald, ben je overbodig links aan het rijden.
Zo simpel was dat altijd al. Alleen beboeten ze meestal de verkeerde (niet de linksrijder).

sjonnie | 19-05-07 | 18:47

Dat wisten de oude media gister al te vertellen.

Peeh | 19-05-07 | 18:44

vraagjes zijn gesteld op de autorai www.politie.nl/KLPD/ next

twents neuqkevertje | 19-05-07 | 18:44

Flut-onderzoekje is gesponserd door de klpd. Op 1 hoort natuurlijk de klpd zelf te staan met hun onzinnige boetes, 2 onzinnige 80 km zones. 3. politie die zelf consequent te hard rijdt etc etc

twents neuqkevertje | 19-05-07 | 18:38

persoontjes met achterlijk rijgedrag zijn doorgaans in purmerend te vinden,
over het algemeen zijn dat ook nog eens pedofielen, half purmerend dus

heisenberg | 19-05-07 | 18:33

@Tomatenketchup

Daarom stem ik ook braaf op de Veu Veu Deu :)

cultheld | 19-05-07 | 18:31

Je kan toch ook met je Hummer die linksrijdert van de weg drukken.

in de regenjas | 19-05-07 | 18:31

Ja maar linksche automobilistjes betalen ook wegenbelasting!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 19-05-07 | 18:24

cultheld 19-05-0
Iets te ver naar rechts daarentegen ook

Tomatenketchup | 19-05-07 | 18:23

Links is per definitie onnodig ;).

cultheld | 19-05-07 | 18:22

ik heb het ook niet zo op hoofddoekjjes die links voorgesorteerd staan terwijl ze rechtsaf willen. Met hun Astra. Best dat ze auto mogen rijden volgens de Koran, maar geef ze dan tenminste ook rijles.

Dirrek | 19-05-07 | 18:18

Onnodig Links. Wanneer houden we nou op over Hanneke groenteman?

Schoorsteenveger | 19-05-07 | 18:16

Ik heb ook een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst nog 1 voor me.

rosalie | 19-05-07 | 18:13

Onnodig linksrijden? Ik vind punt 9 veel erger. Al dat drugsgebruik in de spits 's morgens...

U.S. Arseman | 19-05-07 | 18:12

Salesboys hebben dan ook een economische reden om op de weg te rijden, in tegenstelling tot de grijze plaag.

cultheld | 19-05-07 | 18:09

Maar die vluchtstrook is nog altijd voor angsthazen?

widtvoet | 19-05-07 | 18:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken