Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Portier duwt discoganger dood

omdat je er gewoon niet in komt!Uitgaansnieuwsch! Curieus zaakje in discotheek Zalinaz in Etten-Leur. Daar eindigde het avondje stappen voor de 21-jarige Dennis Bisckei uit Breda gisterochtend morsdood onderaan een trap. Na een ruzie op de dansvloer werd Dennis door een aantal uitsmijters de tent uitgeschopt. Toen hij bij de uitgang ook nog eens pardoes begon te schelden was de maat voor een ongeduldige portier vol. Een welgemikte duw en Dennis stuiterde onder het toeziend oog van al het beveiligingspersoneel de trap af. Probleem opgelost en Dennis gestopt met roken. Uiteraard is de trapgooimongool, die niet aan het werk zou zijn, spoorloos. Camerabeelden van het incident zijn inmiddels in beslag genomen. De 24-jarige Oosterhouter die zich bij de pliesie gemeld zou hebben en waarover diverse oude media berichten is de persoon waarmee Dennis ruzie had. Is er verder dan helemaal geen goed nieuws te melden? Tuurlijk wel. Vannacht was Zalinaz weer gewoon open. Voor het betere stuiterwerk op zaterdagnacht..

Reaguursels

Inloggen

het enige dat ik hier voorbij zie komen, zijn zelfingevulde
dingen. m.u.v. Glow weet niemand hier precies hoe het zit.
ga naar het casino daar kun je echt gokken, hoe ist nou !!!
en dan dat zielige geklets over het IQ van uitsmijters.
wie is er nou stom, in mijn ogen degene die alles er maar
uitflappen zonder na te denken.

zijn er nog mensen die genuanceerd kunnen nadenken ?!?!

jaja nounou poe-poe | 15-05-07 | 22:28

En nu ff voor iedereen:

Denken jullie ook aan de jongen die geduwd heeft? Die dat namelijk heeft gedaan, duwde hem van hem af. Dennis (de jongen die dood is) viel de Oosterhouter steeds lastig, waarop deze hem van hem af duwde en per ongeluik belandde Dennis op de stoep.

De jongen heeft zichzelf eerlijk gemeld en was op het moment van het ongeluk niet in dienst. Dus denk ook eens aan hem...

Glow | 15-05-07 | 15:35

-weggejorist-

frietpan 14-05-07 @ 10:31

toch doen he..

WOSTERHOUT!!

frietpan | 15-05-07 | 13:01

Eingelijk wil ik niet eens reageren op deze site maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dat niet te doen...
Wat zijn velen van jullie een stelletje zielige stumpers zeg..
Denk eens na voordat je iets zegt over de dood van een onschuldige jongen.. Hij is een goeie vriend van mijn man en mij en absoluut geen ruziemakerd..
Ik zelf was erbij toen hij lag te vechten voor zijn leven.. Echt geen prettig gezicht... Zal dit de rest van mijn leven met me mee dragen...
Tegen degene die geen greintje respect hebben zou ik willen zeggen dat het ook jouw broer of beste vriend had kunnen zijn.. Denk daar maar eens aan en dan zullen we eens zien of je er ook nog zo over denkt...
Ga een andere bezigheid zoeken ipv de oordelen en grapjes maken over een jong iemand die gestorven is in de bloei van zijn leven...

denniswemissyou | 14-05-07 | 22:26

tragisch voor nabestaande. Deze jongen was niet vervelend op de dansvloer maar wilde naar de bovenste zaal die al dicht was. Was het er niet mee eens en is er daarom uitgezet zonder zich te verzetten of zelf problemen verder te maken. degene die hem heeft gedouwd is geen portier van Zalinaz dus iedereen die dat denk zit er goed naast bij deze. Wacht gewoon allen af wat er verder gebeurt in deze zaak. Degene die het heeft gedaan heeft zijn eigen gemeld bij de politie een paar uur na het fatale ongeval. Iedereen heeft zijn ordeel al klaar zonder dat de meeste weten wat er precies gebeurt is blijkbaar. Het ergste is dat deze jongen er nu niet meer is maar de fabeltjeskrant bestaat nog steeds zie ik wel. Voor de meeste is het blijkbaar een hobby om de zaak nog erger te maken dan het nu als is en die zich blijkbaar willen vergelijken met de roddelpers, petje af voor jullie mensen aplaus hiervoor. Degene die elke week bij deze zaak komen stappen weten wat voor tent is anders kom je niet elke week terug om te stappen. Wees volwassen en wacht alles af en denk a.u.b. allen na????????????

vinniestigma | 14-05-07 | 19:40

Hij is toch niet gestorven direct na de val?.. hij ging eerst weg, werd onwel en is in het ziekenhuis bezweken..

nuances | 14-05-07 | 19:29

>De heideroosjes mode=on

Nu weet ik wat die Marokkaan bedoeld
En snap ik heel goed, hoe hij zicht voelt
Als ie zomaar weer geweigerd wordt bij n tent
Door zon kale afgetrainde security-vent
Jij past hier niet zei hij met stalen blik
En gaf me nog even een minzame knik

Macht, macht, macht,
Het voelt vast goed als je mij minacht
Je lacht, lacht, lacht,
Daar staat ie dan, krijgt ie n stijve van
Blij dat ie blaffen kan

T drong niet eens heel goed tot me door
Maar hij hield toch echt zn anabole arm ervoor
Even dacht ik aan een flauwe slechte grap
Ik vroeg om uitleg maar hij siste en nou rap

Macht, macht, macht
Het voelt vast goed als je mij minacht
Je lacht, lacht, lacht
Daar staat ie dan, krijgt ie n stijve van
Blij dat ie blaffen kan

Natuurlijk had ik de verhalen wel gehoord
Gekleurden en sneakers komen niet door de poort
Maar hier stond ik goed geschoeid, witter dan wit
Door mn eigenwijze kapsel kwam ik zelf in de shit
Tegen zoveel domheid kon ik niks beginnen
Waarom wou ik deze tent berhaupt naar binnen?

Macht, macht, macht
Het voelt vast goed als je mij minacht
Je lacht, lacht, lacht
Daar staat ie dan, krijgt ie n stijve van
In de nacht, nacht, nacht

Vindt n lamlul in lakschoenen mij verdacht
Maar wie heeft hier nou de verkeerde kop?
Daar staat ie dan, blij dat ie blaffen kan
k moet van je kotsen man!
>mode off

Jehova's tuig | 14-05-07 | 19:27

Helaas een trieste vertoning, maar da's een discotheek zowiezo.

Zo jammer! | 14-05-07 | 19:13

Naar wie gaat nu de Darwin Award? naar de uitsmijter of de stapper?

sjonnie | 14-05-07 | 16:26

Niet kunnen traplopen en een vette smoel hebben is een gave combinatie.

bloke | 14-05-07 | 16:06

Politie, portiers en duitsers in WOII, wat hebben ze gemeen? Er zitten natuurlijk ook weleens goeden tussen. Niet bij Zalinaz.

El Gecko | 14-05-07 | 14:52

@uberkleeft 14-05-07 @ 10:38

In 010 kom je de doorsnee ballen-tent nieteens binnen als je gezicht de doorgesnoven portier niet aanstaat.

Frits Boem! | 14-05-07 | 14:28

@Behangdelul 14-05-07 @ 12:13
"Zoals ik al zij"?
Volgens mij kun jij portier worden.

Henk op de Bres | 14-05-07 | 14:21


Hebben jullie ook altijd zo veel problemen met mannetje bij deuren ... ?

JoehneR | 14-05-07 | 14:06

Je moet een portier ook niet uitschelden.. Of je loopt rustig met hem mee, of je slaat hem de teuring in...

Bandjee | 14-05-07 | 13:26

.. ik voel weer een stille tocht opkomen !..

rundfunk rudi | 14-05-07 | 13:19

Tony_Montana 14-05-07 @ 11:29

en nu je niet -pro-portier verhaal??

Er zullen net als finnen ook best goede bij zitten... alleen het merendeel zijn hufters... Zoals ik al zij krijgen die lui veel te veel voor hun kiezen, maar een portier kent zijn grenzen niet....

Behangdelul | 14-05-07 | 12:13

Na t verhaal van Misbehave gelezen te hebben is t allemaal dus gewoon pech, en is Dennis met zn stomdronken kop dus zelf van de trap gestuiterd... Dat er niemand wat deed is vrij ernstig en de hoofdreden van zijn dood.

Iedereen heeft blijkbaar meteen al weer een woord klaar voor de stomme annabolen aggressieve portieren in de wereld... Ik als student ben zelf portier en kan je vertellen dat lang niet alle portiers zo zijn, en dat net zo vaak de klanten stijf van de coke en alcohol menen rambo te zijn. Ga maar 1 avondje nuchter meemaken wat een portier op een avond allemaal meemaakt en over zich heen laat komen, en herzie je oordeel.
Ik heb zelf nog nooit ruzie gehad met portiers bij t uitgaan, en degene die een corrigerend tikkie krijgen zijn altijdd degene die niet luisteren als ze verzocht worden naar buiten te gaan, een grote bek opzetten of aggressief worden en gaan duwen/slaan. Als je je als een normaal mens gedraagt en doet wat een werknemer je vraagt, al dan niet terecht in jouw ogen, zul je nooit in elkaar gehuft worden.

Het beeld dat de goegemeente heeft over portiers zal wel nooit veranderen, "waarvoor staan ze dr, kosten enkel geld, criminelen, vechtbelust, dom, blabla", probeer maar 1 avond je tent te draaien zonder portiers en er staan 30 Finnen oid binnen jouw feestje te verzieken.

Voor zover mn pro-portier verhaal...

Tony_Montana | 14-05-07 | 11:29

Het is triest dat omstanders vaak juist alleen omstanders blijven bij menselijk leed. Nou vraag ik mij wel af of ingrijpen van een omstander het leven van deze kerel gered had, aangezien hij met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis is opgenomen en daar pas uren later is overleden.

IDSMadDog | 14-05-07 | 11:03

Helemaal te zot voor woorden dit.. Ik hoef er eigenlijk niet bij te zeggen dat de uitsmijter blaadjes mag harken als ie opgepakt word.

Nifelheim | 14-05-07 | 11:00

Die uitsmijters hebben bijna zonder uitzondering een strafblad en houden van meppen. Fijn, dat soort mensen voor de 'veiligheid' :S
Al die beveiligingbedrijfjes moeten nu eens flink gescreend worden, het is een luctatieve bussiness voor het tuig in deze maatschappij.

Barry van Hommel | 14-05-07 | 10:49

Was de uitsmijter niet toevallig zelf knetter waus van de pillen en poeders? Dat is in 010 vaak wel het geval namelijk en daar worden ze meestal niet echt vriendelijker door. En gaan ze gewoon moeilijk lopen doen als je gezicht hun niet aanstaat.

uberkleeft | 14-05-07 | 10:38

hij kreeg een "trap" na...

Rest In Privacy | 14-05-07 | 10:36

-weggejorist-

frietpan | 14-05-07 | 10:31

/medeleven-mode aan/

de man is doodgegaan
het was misschien zijn tijd
daar ligt ie nou, je vraagt je af
wie morgen in zijn auto rijdt

/medeleven-mode uit/

toshke | 14-05-07 | 10:16

Was het een uitsmijter ham, of een uitsmijter kaas?

Jan Gordelroos | 14-05-07 | 10:05

Dat is pas jumpen!

cultheld | 14-05-07 | 09:54

@ CoJoNes 13-05-07 @ 23:30
Geef het een plekje?? Eeewwww. Bah. Praat normaal man, of zit je in de therapeutische hoek?

Days-Of-Wild | 14-05-07 | 09:41

Missbehave 13-05-07 @ 23:43

Jij reageerde dus ook niet maar anderen zijn schuldig?
verder, ben je ook met dit verhaal naar de politie geweest i.p.v hier alleen te reageren?

de veteraan | 14-05-07 | 09:00

Dus.. ze hebben buiten een trap. En omdat hij staat te schelden komt de portier naar buiten en douwt hem van die trap?

Denk eens na :|

CipherNL | 14-05-07 | 08:47

Weer zo'n typisch geval van "lekker gewerkt"!!

Koosstijlloos | 14-05-07 | 08:33

goeiemorgen deze morgen. leeft ie al terug ?

toshke | 14-05-07 | 07:39

-weggejorist-

frietpan | 14-05-07 | 07:24

@Lia 14-05-07 @ 04:08
Ik gok op sex.

monaco | 14-05-07 | 07:18

Helaas zijn er ook portiers en/of beveiligers in alle soorten en maten...
De soort waar ik over wil spreken is echt OK, werk zelf ook in een branche waar ze helaas nodig zijn !! Nee, geen sex maar gokkken...
Alles wat spierballen heeft gehaald in de sportschool, laat de hersens in de locker daar, ze maken elkaar gek, nog sterker, eigenaren van dit soort beveilings bedrijven hebben zelf gezeten.......

Lia | 14-05-07 | 04:08

Cojones heeft gelijk.

@Rolanddd, Get a life. Iemand die je van gezícht kent? Waar heb je het over man. Ik ken hem nu ook van gezicht want zijn foto staat op GS. Whatever.

(Rolanddd 13-05-07 @ 23:25)

Joost Maghetweten | 14-05-07 | 03:52

Mijn medeleven gaat uit naar de arme portier. Alweer wordt hij slachtoffer van een irritante dronken discobezoeker die deze bewaarder van vrede lastig valt. Helaas heeft hij niet kunnen voorkomen dat deze obsessieve dronkelap van de trap viel. Ik wens de portier veel sterkte toe en dat hij in staat zal zijn om zijn dappere werk met hetzelfde enthousiasme op te pakken.

Igor.The.Horrible | 14-05-07 | 02:44

Ik wil geen moraalridder uithangen, maar als je op een condoleanceregister je zo uitlaat als: Anno Lafbé met de tekst: Smile Dennis, je staat op Geenstijl!

Dan ben je ook niet helemaal lekker volgens mij!

Tembellis | 14-05-07 | 02:36

Hulde aan Missbehave dat ze ook op andere plekken dan in de comments haar nick waarmaakt ;)

King of controversy | 14-05-07 | 01:28

Het zetje van het afstapje had zo helemaal niet af hoeven lopen, als ik Miss B. goed begrijp. Het slachtoffer is dus overleden bij gebrek aan compassie en teveel aan apathie bij de omstanders. Of aan ondeskundigheid, omdat de deskundigen erg ver weg waren. Zonde en onnodig.

tipo | 14-05-07 | 01:26

Hmm... Dus een uitsmijter, en iemand die van de trap stuitert.

Wie is in dit geval de 'bouncer' ?

Schizo | 14-05-07 | 01:22

Voor de Hilversummers: Ik ben de Musk gewend: Die hebben op donderdag - tijdens een rustige avond - nog steeds een actief deurbeleid: Dood aan portiers: Wat ze ook doen, wat ze ook meemaken; die geile K*@#$ negers hebben niets beter te doen dan eerlijke arbeiders - die 500 euro stuk willen slaan- te weigeren, en k@#$ aso toe te laten.
Dennis is te vroeg gegaan, en dit is een mooi moment om de k#$%# portiers toch een kritisch door te liggen.
deze gooische kakker snapt het geweld tegen portiers best....
Ga jeweetwel!

Weeraanmelden | 14-05-07 | 01:12

Wat niet is kan nog komen....

mogu@i | 14-05-07 | 01:10

Portieren zijn doorgaans irrante zielige gastjes, maar dit zal uiteraard niet met opzeg gebeurd zijn. je kan nou eenmaal verkeerd vallen... hoe lulig het ook klinkt. je kan zelf met je zatte\strakke harses ook van een trap af mieteren. en dat gastje ziet er ook uit als een behoorlijke k*mongool uit. zal een samenloop van omstandigheden zijn denk ik zo.
heb ook wel eens bij de uitgang gestaan , uitsmijters uitschelden waarom je er niet meer in mag blah blah. mij hadden ze toen best wel neer mogen hoeken, dat hadk dubbel en dwars verdiend.

Neuzoiets | 14-05-07 | 01:00

... en spekzolen onder een mooi CandA-pak met een glimmende V. Waar is de Gorilla Wear gebleven?

mogu@i | 14-05-07 | 01:00

-weggejorist-

polluxstraat | 14-05-07 | 00:53

Is een disco niet iets van vroeger?

Enzo Voorts | 14-05-07 | 00:50

Wie gaat er nou ook naar een disco toe...

da wizard | 14-05-07 | 00:20

@Falsema: nee, het was een buitenwipper

Paulusdebosbouter | 14-05-07 | 00:09

@Cojones,met je eens hoor,just kidding around.... slaap lekker vanacht,misschien is morgen de 'medeleven-cel' weer opgeladen :P

Behangdelul | 14-05-07 | 00:07

Nou jah, in dat geval:
Fred Teeven, kom der maar in jongen!

Falsema | 13-05-07 | 23:59

@ CoJoNes wat fijn dat jij precies weet wat ik gedaan heb ;) -out-

Missbehave | 13-05-07 | 23:58

Helaas kom ik te vaak in sletten-leur...... En werkelijk Zalinaz ligt midden in een weiland, en dat is niet voor niks! Als boer en boerinnetje wil je niks liever de klompdans doen op bekend terein. Dan heb je ook van zulke slachters nodig voor de beveilig...
.
.
Dennis tja dit verdien je niet, mensen blijf gewoon in breda..... veel veiliger voor je gezondheid

Preston25 | 13-05-07 | 23:57

@Falsema
Hoho, missbehave is hier druk bezig de omstanders te diskwalificeren, ik maak haar slechts attent op haar omstanderschap. Dit soort Münchhausen by Proxy gedrag, moet hard aangepakt worden, het is nl. een ziekte.

CoJoNes | 13-05-07 | 23:56

@ CoJoNes 13-05-07 @ 23:47 Wat jij wil! trusten

Missbehave | 13-05-07 | 23:55

@Missbehave
Jij stond naast hem, had z'n tong uit z'n strot kunnen trekken, vragen of iemand kennis had van EHBO, stabiele zijligging. Heb je niet gedaan. Medeverantwoordelijk. De waarheid is niet altijd sexy, Miss Behave.

CoJoNes | 13-05-07 | 23:54

@CoJoNes 13-05-07 @ 23:47
Je bent complimenteus vanavond! Je zal Missbehave een fijne slapeloze nacht hebben bezorgd nu..... onnodig!

Falsema | 13-05-07 | 23:53

Ik vind een sowieso sadistisch om een trap te maken voor een uitgaanscentrum. Daar zijn vast al eerder mensen met al dan niet mederwerking van de uitsmijter vanaf gepleurt.

M299 | 13-05-07 | 23:52

@ CoJones NIET iemand heeft hem van de trap gelazerd dat zit alleen in jou hoofd!

Missbehave | 13-05-07 | 23:52

@CoJoNes: we zijn het eens, just kiddin'

@Missbehave: als dit het echte verhaal is, hoeft die portier niet veel te vrezen. Met heel veel moeite zou maximaal dood door schuld ten laste gelegd kunnen worden. Alle omstanders moeten zich doodschamen, maar helaas is dat een kwaliteit die steeds schaarser wordt.

Paulusdebosbouter | 13-05-07 | 23:50

@missbehave
Dat maakt jou dus medeverantwoordelijk voor z'n dood. Slaap lekker.

CoJoNes | 13-05-07 | 23:47

@Rolandd
Waarvan akte.

@Behang en Paulus
Integendeel, wat er met die jongen is gebeurd is vreselijk. Tis vooral dat geneuzel van halve kennissen en zeer vage bekenden die zeggen inside info te hebben of een keer naast de man te hebben staan pissen, dat me mateloos irriteert.

CoJoNes | 13-05-07 | 23:44

"Hoe harder men de moslim slaat, hoe meer hij zich moslim voelt," schreef Sharon Kroes. Nou ja, een geslagen moslim natuurlijk, en dan kun je voor 'de moslim' elk ander woord invullen: Fin, Mina, uitsmijter ...
-
@ Rolandd: Lullig voor je, ga maar even een tijdje niet voor de compu zitten, want voor rouwverwerking is beter gezelschap denkbaar dan GSuurders.

KenniQ? | 13-05-07 | 23:44

@CoJones zoek de definitie van interessant eens op denk dat je hem niet helemaal vat ;)

Hij is idd naar buiten getyft maar op eigen kracht van de trap (met 2 hele treden heet dit dan een trap of een opstapje?) af komen zetten waarbij het dus mis ging. Het is makkelijk om met het vingertje te wijzen maar misschien moeten de feiten eerst boven tafel (20 man erop niet voor niks) Wat je volgens mij de portiers wel kan verwijten is het NIET reageren na de val ze bleven gewoon vanaf een afstandje staan kijken, maar hierin waren ook omstanders goed er werd wat gelachen : "ooh hij gaat dood" "Oooh kijk hem liggen" 1 van ons (geen bekende van het slachtoffer wij kwamen alleen iemand ophalen,.) heeft maar 112 gebeld want iemand moest het doen. Na meer dan 30min kwamen die ook nog eens kijken en net iets ervoor kwam de politie aan (duurde beetje lang niet?) Gisteren van wel een bekende van het slachtoffer vernomen dat hij misschien zelf nog gered had kunnen worden als in iedergeval zijn tong uit zijn keel was gehaald of het slijm etc uit zijn keel had kunnen lopen . Diep triest en naar mijn visie onnodig!

Missbehave | 13-05-07 | 23:43

tot hier een matige imitatiepoging van horace cohen als prtier

Fred Bonifatius | 13-05-07 | 23:43

Een trap blijkt terdege alleen voor de benenwagen geschikt:
*** constructie van opeenvolgende treden, waardoor men lopend een hoger of lager gelegen plaats kan bereiken ***

Falsema | 13-05-07 | 23:42

Kan me vrij weinig verrekken of het onintressant is ofniet als ik dat wil zegge dat het me rij weinig kan verrekken of het onintressant is ofniet dan doe ik dat ook PUNT

Fred Bonifatius | 13-05-07 | 23:42

@ Cojones
Kan me vrij weinig verrekken of het onintressant is ofniet als ik dat wil zegge doe ik dat PUNT

Rolanddd | 13-05-07 | 23:39

zit recht naast mijn stageadres... echt een baggertent de ingang zit ook boven dan vraag je om problemen

jboog | 13-05-07 | 23:38

@Behangdelul: *in zijn eentje stille tocht voor CoJoNes houdt*

Paulusdebosbouter | 13-05-07 | 23:32

cojones zijn medeleven is op voor deze week geloof ik :P

Behangdelul | 13-05-07 | 23:30

@Rolandd
Geef het een plekje of reageer inhoudelijk, maar het simpele feit dat je de jongeman in kwestie kende PUNT, is vokomen oninteressant voor andere mensen.

CoJoNes | 13-05-07 | 23:30

@ cojones
NOU dat maak je niet elke dag mee dat iemand die je van gezicht kent word vermoord en dat het ook nog us op geenstijl staat
snapje???

Rolanddd | 13-05-07 | 23:25

@Missbehave: Volslagen onbelangrijk verder. IEMAND heeft hem van de trap gelazerd. Ongeacht wat Dennis misschien voor boerenlul was, wat voor ruziezoeker het misschien wel was, zoiets flik je gewoon niet.

En alleen maar interessant roepen dat je "ooggetuige was en dus beter weet", daar bolt mijn broek niet van. Put your money where your mouth is, en hou anders lekker je mond.

Neon | 13-05-07 | 23:23

Een (dodelijk) ongeluk zit vaak in een klein hoekje.
Laat ik het daarbij maar houden.

spruitjesvreter | 13-05-07 | 23:21

@Missbehave
Vertel dan wat je gezien hebt, of hou op met miepen en interessant doen. Tsjees, wat is het deze week, De nationale cryptocommentweek oid?
Spill your beans.

CoJoNes | 13-05-07 | 23:21

@Missbehave 13-05-07 @ 23:18

vertel...

Behangdelul | 13-05-07 | 23:20

@Octaan: ik word een oude lul, maar die hele pillencultuur is naar mijn mening volledig uit de klauwen gelopen. Elk weekend gaan er honderdduizenden pillen doorheen; snuiven is de normaalste zaak van de wereld geworden en men gaat volledig loos. Dan kunnen dit soort 'ongelukken' bijna niet uitblijven. Maar als ik burgemeester van Etten-Leur was geweest, zat die tent lopende het onderzoek wel mooi dicht.

Paulusdebosbouter | 13-05-07 | 23:20

@Rolanddd
Ja... Dus...?

CoJoNes | 13-05-07 | 23:19

@Neon het leuke is dat jullie er allemaal vanuit gaan dat de portier hem heeft geduwd!.. Ik was helaas ooggetuigen en heb hier een heel andere mening over.

Missbehave | 13-05-07 | 23:18

Triest. Die imbeciel bij de deur had daar nooit moeten staan.

nadenkeniseenkunst | 13-05-07 | 23:18

Dennis was ongetwijfeld strontlazerus. Maar juist daarom horen portiers te weten hoe je daarmee om kunt gaan. Een portier die dat niet kan is als een rijschoolhouder zonder rijbewijs.

Neon | 13-05-07 | 23:14

"Je krijgt een trap van me" krijgt ineens een heel andere betekenis.

Captain Orange | 13-05-07 | 23:13

ff heel serieus ik ken die gozer, hij woont ook in breda

Rolanddd | 13-05-07 | 23:13

hmmm ja mixed feelings.... tegenwoordig is er zoveel uitgaansgeweld, maar ja het testosterongehalte van de gemiddelde uitsmijter is ook hoger dan zijn bloeddruk dus moeten er altijd klappen vallen......

waarom vocht dennis? waarom verliet ie de tent niet gewoon nadat hij verteld was op te zouten? Beetje overdreven om iemand de dood in te duwen, dat wel....

Behangdelul | 13-05-07 | 23:12


Paulusdebosbouter 13-05-07 @ 22:07
Je moet toch wel een enorme boerel*l zijn als de je avond na een dodelijk incident je tent gewoon weer opengooit

Er zullen waarschijnlijk massa's boerenl*llen zijn die onder het genot van drank, spuit en snuif nog even de ervaringen willen uitwisselen en de gederfde omzet goed maken.
De volgende ochtend witte koppen bij de stille tocht nummer tel kwijt....
Gehuigel pur sang.

Overigens knap dat de dikso zo snel een vervanger kon vinden voor het zoek geraakte personeelslid. Ook dit getuigdt van inlevingsvermogen. Wat had je als slachtoffer in zo'n tent te zoeken......

Octaan | 13-05-07 | 23:12

Missbehave: Ja en? Als jij behoorlijk wat op hebt en iemand geeft je een goede duw, lazer je dus achterover die twee treden omlaag. Zelfs al sta je gewoon op de grond en je flikkert op die manier achterover op je hoofd, dan nog kun je daar aan overlijden.

De klootzak die hem duwde (zeker jouw vriendje?) had als uitsmijter (aan het werk of niet) beter moeten weten. Gewoon weer zo'n kansloze sportschoolmongool zonder enige kennis van conflictbeheersing, juist die kennis waar je een kundige portier aan kunt herkennen.

Neon | 13-05-07 | 23:11

En dan lees ik in de Elsevier dat de politie 20 man recherche op de zaak heeft gezet. TWINTIG man!!! Need I say more?

Reykjavik | 13-05-07 | 23:11

"De trap" bevat 2 treden!!!

Missbehave | 13-05-07 | 23:09

@KenniQ?: geboren en getogen in de bossen en nog steeds graag buiten. Maar wel binnen lang op school gezeten.

Paulusdebosbouter | 13-05-07 | 23:08

Rust in vrede

Dikke Peerzaag | 13-05-07 | 23:08

@Paulusdebosbouter 13-05-07 @ 22:51
DanQ voor de herkenning. Hoe bent u zo boskabouter geworden?

KenniQ? | 13-05-07 | 23:04

(Dat is dus ook meteen de laatste foto die van hem is gemaakt. Ademend, dan wel.)

Neon | 13-05-07 | 23:04

De meest veelzijdige uitgaansgelegenheid in Etten-Leur. Zalinaz is er voor iedereen die zin heeft in een geweldig feest.
.
Ja. En als je bij het verlaten van de tent gaat lopen zeiken dat het niet leuk was, flikkeren we je gewoon van de trap.

Hier is Dennis, op de avond van zijn dood, toen hij het nog naar zijn zin had:
www.zalinaz.nl/site_nieuw/gallerij//20...

Neon | 13-05-07 | 23:02

Hoe dan ook ik ben nog nooit ergens uitgetrapt en heb ik ook nooit ruzie.

Fout | 13-05-07 | 23:01

[b]Zijn "echte leeftijd" was minstens 45 jaar, gezien zijn foto.[/b]
En hij lag niet morsdood onderaan die trap, maar zwaargewond.
Pas in het ziekenhuis is hij gestopt met roken.

Herr Manus | 13-05-07 | 23:01

Superüber ROFLOL @ De Stijlloze Poll (tm) van hooite!!!

* (c) Geenstijl.nl (R) all rights geserveerd*

bd | 13-05-07 | 23:00

"Stoep vegen" is een internationaal bekende Nederlandse folklore...

VanFrikschoten | 13-05-07 | 22:56

test 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Wt | 13-05-07 | 22:53

Dit verhaal klopt voor geen meter!

Missbehave | 13-05-07 | 22:53

@KenniQ?: rake observatie; mishandelde kinderen kiezen vaak een mishandelende partner. Ellende is erfelijk; misbruikte kinderen gaan vaak misbruiken. Kinderen hebben helemaal geen kasten vol speelgoed nodig; een veilige omgeving, een goede opvoeding en degelijk onderwijs is meer waard dan bakken geld.

Paulusdebosbouter | 13-05-07 | 22:51

Die uitsmijter lijkt mij het type waar Mina strakjes op gaat vallen, als de GS'ers hun behandelplan doorgevoerd krijgen tenminste ...

KenniQ? | 13-05-07 | 22:46

etten-leur ligt naast sprundel mijn woonplaats. (nog een groter gat)

de peer | 13-05-07 | 22:40

Voor de minder brein-bedeelden: een schop onder z'n hol is what he had coming, zo lijkt het me haast.

Lepo | 13-05-07 | 22:39

Tsja, ik ga hier maar niks meer over zeggen, want dan nemen de betrokkenen natuurlijk weer die Job Knoestert in de arm en dan wordt GS weer voor de rechtert gesleept. Sjeezus Gristus...

Sjeezus Gristus | 13-05-07 | 22:38

Was ie al dood op die foto in het condeleance register?

Flexon | 13-05-07 | 22:37

@Lepo: oh ja, op portiers lastig vallen staat de doodstraf. Liefst zonder tussenkomst van de rechter; gewoon stante pede executeren.

Paulusdebosbouter | 13-05-07 | 22:34

Was aan't vechten, kon uitzetting niet accepteren, begon portier lastig te vallen... Lijkt haast dat Dennis got what he deserved!

Lepo | 13-05-07 | 22:30

@CoJoNes 13-05-07 @ 22:19
True, bovendien zal hij wel het een en ander uit gevreten hebben in die tent... Ik ga 4 dagen in de week uit in hartje Rotterdam, en om een portier kwaad te krijgen hoef je op zich niet veel te doen, maar om hem je danwel een klap te laten verkopen danwel je hardhandig ergens naar te verplaatsen is meer nodig dan een grote bek. Hij zal een tik wel verdiend hebben, maar dat hij het met de dood heeft moeten bekopen is kutd.

-edit- | 13-05-07 | 22:23

@ CoJoNes

Die muziek op de site is een uitnodiging om weg te blijven.

Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden in die tent

houthakker | 13-05-07 | 22:19

@-edit-
Zal best, het is een veel geprezen eigenschap van Dennis.

CoJoNes | 13-05-07 | 22:19

@ stereochemical

Haha ja John Pertijs. Op en top

Holy Cow | 13-05-07 | 22:16

@CoJoNes 13-05-07 @ 22:09
Vaak is het nogal moeilijk dat niet te hebben als je je moeder in je pubertijd verliest... Dan maakt even niks meer uit.

-edit- | 13-05-07 | 22:16

Toch netjes van die jongen waarmee het slachtoffer ruzie had om zich te melden bij de politie ook al is hij niet de schuldige van dit gedoe. Kan van de "vandetrapgooi-idioot" niet gezegd worden.

Dezenaamhier | 13-05-07 | 22:16

@paulusdeboskabouter
Eigenaar is inderdaad een BL op zn top...

stereochemical | 13-05-07 | 22:14

Hmmm,.. Hoewel zo'n duw van een trap compleet nergens op slaat zal hij er ook niet voor niets door een aantal uitsmijters de tent uitgeschopt zijn.

Guantanamo Airways | 13-05-07 | 22:12

"ieve dennis..
ik zal jou zo erg missen dat woorden dat niet kunnen beschrijven je was als een grote broer en lieve neef voor me..
we kunnen nooit meer op vakantie gaan en daar alles begaaiee..

overal het schijt aan hebben net als wat we wel altijd hadden..

vergeet nOoit dat wij jou nooooooit zullen vergeten en dat we iedere dag aan je zullen denken..

ik zal je missen lieve dennis !!"

Tsja, Dennis scheen overal schijt aan te hebben.

CoJoNes | 13-05-07 | 22:09

Paulusdebosbouter 13-05-07 @ 22:07

je moet een enorme boerel*l zijn als je in etten-leur een dansgelegenheid opent....

toshke | 13-05-07 | 22:09

Je moet toch wel een enorme boerel*l zijn als de je avond na een dodelijk incident je tent gewoon weer opengooit.

Paulusdebosbouter | 13-05-07 | 22:07

lol, die Anno Lafbé op het condoleance register.

toshke | 13-05-07 | 22:06

@Tzakje 13-05-07 @ 21:57

Ja idd, berichtgeving is een beetje éénzijdig. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat die portier de jongen in kwestie "zomaar" een duw geeft, ookal is er een ruzie aan vooraf gegaan.

IDSMadDog | 13-05-07 | 22:04

"23. Zalinaz kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enig letsel, materiële en immateriële schade van bezoekers. "

kapotte_stofzuiger | 13-05-07 | 22:02

-weggejorist-

Papa=Geil | 13-05-07 | 22:01

Zalinaz, lijkt wel stad in Gaza.

Mossad.il | 13-05-07 | 21:59

21 jaar en het leven laten om een glas bier of een garderobe bonnetje, een peuk of een knipoog naar een wijf, tis kut.

chinaski | 13-05-07 | 21:58

Oei een link naar een condoleanceregister. Jammer.

gwx-_ | 13-05-07 | 21:58

Meer info please...

Tzakje | 13-05-07 | 21:57

mijn medeleven met de familie van het slachtoffer

met de dader wil ik me niet bemoeien, dat doet justitie wel

bamipakket@tofoeboy | 13-05-07 | 21:56

Gain Style 13-05-07 @ 21:52

thx, woon aan de spaanse oostkust en ben niet zo thuis in de nederlandsche geo-grafie :)

toshke | 13-05-07 | 21:55

Gevalletje operatie geslaagd patient overleden... Je weet de achtergrond niet he!? Was Dennis in eerste instantie slachtoffer van geweld op de dansvloer en kwaad dat hij eruit wordt gegooid, of stond hij met zijn zattekop de binke billie uit te hangen en staat daarna nog wat na te blazen op de stoep?

Chinuk | 13-05-07 | 21:55

Zulke uitsmijters zijn geen haar beter als het agressieve stapvolk: ze wachten allemaal op een reden om te beuken en dan zeggen dat zij de schuldige niet zijn: "Hij begon"

Zet | 13-05-07 | 21:54

Etten-Leur, zo'n 5 km ten westen van Breda. Wat op zijn beurt weer zo'n 70 km ten westen van Eindhoven ligt. Wat op zijn beurt weer zo'n 900 km ten westen van Berlijn ligt. Wat op zijn beurt weer zo'n 2000 km ten westen van Moskou ligt.

Uiteindelijk komen we toch weer terug bij Breda. En zo hoort 't.

Geen Hyves voor onze Dennis btw..?

Gain Style | 13-05-07 | 21:52

@whiteguy 13-05-07 @ 21:50
Dat blijkt ja...

-edit- | 13-05-07 | 21:52

etten-leur ? wie gaat er godverdome dansen in etten-leur ????

waar ligt etten-leur trouwens ergens ????

en wie verzint er zo'n naam voor een dorp ???

toshke | 13-05-07 | 21:50

@ -edit-

Zelfs dat kleine beetje hersens is over het algemeen niet aanwezig bij dat uitsmijter tuig...

whiteguy | 13-05-07 | 21:50

Op zich is de trap waar die vanaf gedouwd werd best te doen. Binnen heb je een veel grotere trap, waar je met je zatte toeter altijd voorzichtig moet doen.

Maar ja .. als je hulp krijgt dan is er niks aan te doen.

Holy Cow | 13-05-07 | 21:50

Niet erg professioneel aangepakt, als uitsmijter zou je gewoon om moeten kunnen gaan met lastige dronken klanten.

eierkoekfan | 13-05-07 | 21:49

Is dat nou hardtrance op die site van Zalinaz, of gewoon een waarschuwing om niet in die tent te komen?

Die fipo test mag best weg, heb ik geen moeite mee.

CoJoNes | 13-05-07 | 21:49

Triest bericht, maar het plaatje erbij is geniaal.

Lange Neus | 13-05-07 | 21:49

Als je met je hoofd op 'n traptrede van een discotheek terecht komt heeft je schedel meestal eerder de neiging in te deuken dan de trap. Trieste zaak weer, had de portier hem niet tegen de deur kunnen slingeren? Of desnoods een non-fatale tik kunnen geven? Het lijkt me dat je niet zo veel hersens nodig hebt om je te kunnen realiseren dat het misschien niet het allerbeste idee is om iemand van 'n trap af te lazeren. R.i.v. Dennis.

-edit- | 13-05-07 | 21:47

Shit happens

IDSMadDog | 13-05-07 | 21:47

krijg je d'r van als je in Zalinaz uitgaat

MegaTeck | 13-05-07 | 21:47

-weggejorist-

CoJoNes | 13-05-07 | 21:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken