Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jehovah's doen Hofstadgroep doorslaan

Je kunt veel zeggen over Justitie, maar dit maal hebben ze een meesterzet uitgehaald. Zo werd besloten om terreurverdachte Soumaya Sahla in een cel te zetten met een Jehovah’s getuige. En dat houdt helemaal niemand vol natuurlijk. Beide vrouwen kwamen al snel aan de praat over het geloof en achterbaks als christenen zijn lepelde de Jehova het hele verhaal de volgende dag op tegenover Justitie. Mede dankzij die informatie werd Soumaya deze week veroordeeld wegens verboden wapenbezit. Want Jehovah's hebben "echt belangstelling voor u en uw welzijn." Haar advocaat is woedend. "Mijn cliënt mocht met niemand contact hebben. Vervolgens stoppen ze haar in een cel met een Jehovah's getuige. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het bewust is gedaan.’’ Onbekend is overigens hoe de Jehovah in de cel terecht is gekomen. Wij gokken op een gevalletje van huisvredebreuk…

Reaguursels

Inloggen

Helemaal super!! voor de eerste maal doen die jehova's ook iets nuttigs!!

atheist.nl | 30-10-05 | 20:26

Volgens mij krab je met je blote handen een gat in het beton na 24 uur op cel met een Jehova.
Ik ben voor het keihard aanpakken van terreur maar dit is wel heel erg wreed.

Jim Beam | 23-10-05 | 13:05

Er zijn geen Jehova extreministen,{vrouwelijk} bedoeld dus ff .Het is een zeer openlijke gemeenschap.

mefke | 23-10-05 | 00:53

Geef mij maar 'iets'... dat is mijn geloof :)

JohnyBeGood | 22-10-05 | 12:47

je moet niet geloven. je moet zeker weten.
reken maar dat iedereen doorslaat met 24 uur naast een jehova die non verbale signalen net zo min begrijpt als expliciet geweld....:)

zeiksmurf | 22-10-05 | 12:08

@Billy Surf,

Maakt niks uit, het zijn vaak ziele poten, vooral als ze hun voet niet op tijd terugtrekken.

de Japanner | 22-10-05 | 10:17

@. Billy Surf 22-10-05 @ 00:46
volgens mij geloof ik dat mijn eerdere reaktie geen onzin is

hans_1975 | 22-10-05 | 09:08

Het inzetten van geheimagentes met burka lijkt me ook wel zo effectief.

Die zullen immers nooit ontmaskerd worden...

Ahasveros | 22-10-05 | 02:06

Grotere onzin over Jehovah's getuigen heb ik nog niet eerder gehoord dan hier op deze blog.
Blijkbaar had het kranten bericht een heel hoog 'Telegraaf' gehalte.

Jehovah's getuigen zijn wél Christenen, Zij geloven dat Jezus Christus de Zoon van God is en gebruiken ook Zijn naam als middellaar in hun gebeden.

en, ik moest heel hard lachen voor dat huisvredebreuk wegens een voet tussen de deur.. Leuk gevonden..

Billy Surf | 22-10-05 | 00:46

Hebben ze ook sex met elkaar gehad??

Rielozz | 22-10-05 | 00:35

Melding maken van strafbare feiten die je ter ore komen is gewoon je burgerplicht.

Een Jehovah's Getuige die in de bak komt nadat hij getuige werd, wordt geëxcomminiceerd. Iemand die zich in de bak bekeert kan wel een 'officiële' JG zijn.

Verder is hier een hoop onzin over JG's te lezen. Gelukkig is iedereen vrij om te geloven wat ie wil, snap de discussie verder niet. Er zijn belangrijkere dingen zoals: Is er nog koud bier in mijn koelkast??

War On Errorism | 21-10-05 | 23:17

Er moet ergens IEMAND bij een openbaar lichaam zitten die echt s l i m is. IEMAND die bij de Aboe JahJah bende een v r o u w liet infiltreren en het resultaat is bekend, ze naaiden haar, zij naaide hen want ze was een geheim agente en het hele corrupte zogenaamd islamietische zoodje is opgetieft. Een Jehovah getuige zetten bij Soumaya? IEMAND heeft dat bedacht. Was het echt een Jehovah? Of een geheim agente?

Hammar | 21-10-05 | 23:17

Kan die Jehova eindelijk een keertje getuigen

Messerschmitt | 21-10-05 | 22:54

Ha die Willie, geen criminele Jehova's, nee daarom zitten ze ook in de bak!

MvvM | 21-10-05 | 22:07

Geen probleem, het gaat om het bewijs.
Maak gebruik van de mogelijkheden die er zijn en ook van de mensen die er zijn.
Andersom heb ik het trouwens nog nooit gehoord.
Want 1 ding is zeker, heb nog nooit iets crimineels gehoord van Jehova getuigen.
Buiten dat zij iedereen aanklampen om ook getuige te worden ( wat bij mij gelukkig nog nooit gelukt is )vindt ik ze wel vriendelijk.
kan ik van veel andere groepen niet zeggen.
Voornamelijk moslims ( in naam ) doen verrekte vervelend.
En dan kan ik ook daarin niet iedere moslim over dezelfde kam scheren, want ook daar zijn best aardige mensen tussen.
Maar als er oorlog komt heb ik toch liever getuigen voor me want die mogen niet vechten.Justitie, bedenk maar veel van dit soort aktie's en ik hoop dat jullie eindelijk eens gaan nadenken.
verruim de mogelijkheden.

willie wortels | 21-10-05 | 21:52

Krijg je meteen een lening aangesmeerd.

MvvM | 21-10-05 | 21:25

De volgende keer als ze weer voor m'n deur staan , krijgen ze van mij een heerlijk bakje koffie

feuerfrei | 21-10-05 | 20:42

"Zeg nou maar dat je die gun bij je had, anders haal ik m'n voet tussen de deur vandaan en kom je hier nooit meer weg...!"

ClarkKent69 | 21-10-05 | 20:15

Jaja het gaat hier om de bekende Hadassa E.
Zie volgende link:
www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,147...
Hadassa heeft haar geloofsgenoten belazerd voor enkele miljoenen maar ze liep vast en zit nu in de lik.

Pikant detail is dat de E. achter Hadassa staat voor haar achternaam Egberink. Haar broer Jaap runt in Enschede de HCB-groep, ook louche geldschieters (www.hcbgroep.nl/), samen met zijn andere Jehova broertjes.
Ook deze Jaap zat enige tijd in de petoet wegens vervalste taxatierapporten en jaaropgaven.
www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,147...
www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,147...
Schopffelt u verdere zelf maar wat in het archief van de tctubantia (www.tctubantia.nl/).

Lekkere familie die van Egberink!

MvvM | 21-10-05 | 20:12

@zakje pinda's
Nee ook pinguins, bleek na het vorige proces tegen Samir Azzouz

zum kotzen | 21-10-05 | 18:46

. LordBathory 21-10-05 @ 17:10
Het Rooms Katholieke geloof is ook een sekte?

Pannie | 21-10-05 | 18:24

@szol2001: de hofstadgroep neukt toch alleen geiten?

zakje pinda´s | 21-10-05 | 18:03

I ♥ Jehova's.

Dr. Faustus | 21-10-05 | 17:37

En dit zou dan een probleem zijn omdat....
Zij moest toch zo nodig, geneukt worden door de gehele Hofstadgroep, dus wat miept die advocaat, nou...

Blij dat ze, vast zit...

szol2001 | 21-10-05 | 17:11

Vergat een zinnetje, niet christen in de zin van het christelijke geloof.
Een jehova moet door bekeringen (deur zeulen) in de hemel komen. En aangezien dat nergens in de bijbel staat is het jehova gebeuren een sekte.

LordBathory | 21-10-05 | 17:10

@Fleischbaum

Een jehova is geen christen, zoek het nog es na ergens voordat je met dergelijke domme uitspraken komt.

LordBathory | 21-10-05 | 17:08

Advocaat Soumaya: "Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het bewust is gedaan.??

Ernstige beschuldiging, kom maar met bewijzen hiervoor, Kudt-advokaatje!

Ahasveros | 21-10-05 | 16:54

Lol, de ene extreme tegen de andere uitspelen.
Ik had geen hoge pet van Justitie op maar soms zijn ze best geniaal.

gekke gerrit | 21-10-05 | 16:33

Veel pornosterren zijn ex-Jehova's. Is het toch nog ergens goed voor.

Amsterdammer | 21-10-05 | 16:22

Niet echt ID maar toch ook wel leuk

Tsabaothiemynoia | 21-10-05 | 16:04

@. Thygros 21-10-05 @ 15:04
de Jehova Getuigen erkennen in de eerste plaats de bijbel die zien zij als het woord van God ( Jaweh ) Jehova, maar wanneer de wetten van het land waarin zij leven niet tegen de bijbel ingaan zullen zij die naleven en erkennen. Wil niet zeggen dat zij met veel aardse wetten het eens zijn . Om iedere reaktie even voor te zijn ik heb jaren hun studie geleerd maar kon en wilde daar niet mee leven

hans_1975 | 21-10-05 | 16:03

@Tsabaothiemynoia
Precies en het laat meteen de grenzen van de wetenschap zien: ten diepste is de overtuiging dat alles vanzelf is ontstaan of dat er een ontwerp aan ten grondslag ligt, een filosofische kwestie i.p.v. een wetenschappelijke.

zum kotzen | 21-10-05 | 16:02

Religie is een ziekte in je hoofd...

Dr.D | 21-10-05 | 16:00

@Tyfus. Klopt, ID zal best onder geloof vallen maar niet het geloof in een almachtige god. Het stelt alleen maar dat het universum en leven zich op zo een onwaarschijnlijk toevallige manier ontwikkelt heeft dat het geen toeval kan zijn.

Tsabaothiemynoia | 21-10-05 | 15:59

@tyfus
evolutiefundamentalisten ook niet...

zum kotzen | 21-10-05 | 15:47

@der icebear
"namelijk dat wetenschap zichzelf ter discussie stelt en per definitie zichzelf herziet op grond van bewijs"

Dat is inderdaad de ideaalsituatie, maar komt in de praktijk nooit voor. De populariteit van een bepaalde theorie is niet alleen afhankelijk van de empirische bevindingen die de theorie ondersteunen, maar ook van zoiets banaals als de mate waarin de aanhangers van de theorie hun verhaal weten te brengen als ware het Het Evangelie zelve.

zum kotzen | 21-10-05 | 15:46

Godsdienstwaanzinnigen hoeven helemaal niet dom te zijn.

Tyfus | 21-10-05 | 15:44

@bastyboy
Nee, een wetenschapper hoort voortdurend op zoek te zijn naar bewijzen die een theorie kunnen verwerpen (falsificatieprincipe, zie Karl Popper)

@tyfus
Cees Dekker een godsdienstwaanzinnige? Oww daarom won hij de Spinozaprijs (hoogste wetenschappelijke prijs in Nederland).

En doe gvrrd eens niet alsof wetenschappers onbevooroordeelde mensen zijn die hun standpunten puur door empirische onderzoeksresultaten laten leiden. Dat is net zoiets als beweren dat christenen altijd vol liefde zijn, de andere wang toekeren etc. Oftewel: de idealen zijn hoog, maar in praktijk onhaalbaar.
Voor een mooi voorbeeldje buiten de evolutiebiologie kan ik jullie verwijzen naar criminoloog Wouter Buikhuizen, die het in de jaren 60 of 70 waagde een onderzoek aan te kondigen naar fysieke oorzaken van crimineel gedrag. Heel politiek Nederland, inclusief veel wetenschappers, vielen over hem heen, want dat waren nazi-theorieën, ze maakten hem het werk onmogelijk, totdat hij besloot zijn wetenschappelijke carrière op te geven om antiekhandelaar te worden.
Tegenwoordig worden fysieke oorzaken van crimineel gedrag weer gewoon onderzocht (b.v. studie TRAILS van RuG), en niemand die er moeilijk over doet, ook niet de wetenschappers die er 30 jaar geleden zo'n ophef over maakten.

zum kotzen | 21-10-05 | 15:42

wat ik altijd deed bij jehovagetuigen was dat blaadje aannemen, die moeten ze nl. zelf betalen, het was vrij snel afgelopen met de bezoeken

pfff | 21-10-05 | 15:31

@Tsaboderoithfdihgsdjkfngufsdhg:om even te lenen van Der Icebear: "
Er zit een essentiëler en subtieler verschil tussen wetenschap en ID, namelijk dat wetenschap zichzelf ter discussie stelt en per definitie zichzelf herziet op grond van bewijs. Zolang je redeneert en iets aanneemt zonder bewijs (zoals ID) valt het onder geloof."

Tyfus | 21-10-05 | 15:30

*zucht* weer die zinloze discussie over religies...
ik zie maar één les: ga nooit in discussie met een Jehovagetuige, en al helemáál niet als je een praatzieke moslima bent

theepot | 21-10-05 | 15:25

ik heb het niet over wetenschap. ik reageer op de stelling van zum kotzen dat iedereen gelooft. maar als je geen aannames doet omdat je dus accepteert dat je niet alles weet valt er niks te geloven...

zakje pinda´s | 21-10-05 | 15:24

ID = de constatering dat het net zo onzinnig is te geloven dat alles puur toevallig is ontstaan als dat het is om in een almachtige god te geloven.
Geen God dus en geen Toeval maar wat dan wel? Dat zegt het lekker weer niet, dus het schiet ook niet echt op.

Tsabaothiemynoia | 21-10-05 | 15:24

Zak pinda
Er zit een essentiëler en subtieler verschil tussen wetenschap en ID, namelijk dat wetenschap zichzelf ter discussie stelt en per definitie zichzelf herziet op grond van bewijs. Zolang je redeneert en iets aanneemt zonder bewijs (zoals ID) valt het onder geloof.

Der Icebear | 21-10-05 | 15:18

wahahaha! Meesterlijk! huisvredebreuk!

DonnieDarko | 21-10-05 | 15:17

'Je kunt dat schitterend toeval noemen of ontwerp, maar te bewijzen valt dat niet, je zult 1 van beide moeten 'geloven'.'
of je accepteert gewoon dat je het niet weet. je hoeft niet altijd te geloven.

zakje pinda´s | 21-10-05 | 15:11

ID = Een uitvinding van een stelletje achterlijke amerikanen die op de een of andere vreemde manier mensen zo gek hebben gekregen om ze te geloven.
-
Ik kan me goed voorstellen dat een wetenschapper als Plasterk weigert om in 'debat'te gaan met godsdienstwaanzinnigen.

Tyfus | 21-10-05 | 15:10

@zum kotzen
Plassterk fundamentalist??
ik kan je ff niet volgen hoor...

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 15:04

erkennen jehova's onze rechstaat wel? ze erkennen de regering toch ook niet? Feitelijk zou ze dus juist blij moeten zijn geweest met een club die deze regering omver wil werpen

Thygros | 21-10-05 | 15:04

@zum kotzen

Een wetenschapper zoekt eerst naar bewijs

bastyboy | 21-10-05 | 14:58

Ik sla altijd jehova's

RatHead | 21-10-05 | 14:58

nahoudt = nahouden

zum kotzen | 21-10-05 | 14:56

@der icebear
tegenwoordig worden veel christenen gekenmerkt door een bovenmatige symphatie voor Israël. Was vroeger wel anders.
Ik heb de bevalling van mijn eigen kind meegemaakt, was niet heel subtiel ofzeau, maar om het nou niet intelligent te noemen... ik noem alleen ff het voorbeeld van de ductus arteriosus. Gedurende de tijd in de baarmoeder moet een baby de lucht uit de navelstreng-slagader halen, zodra hij/zij geboren wordt moeten de longen voor de zuurstof zorgen. Tijdens de geboorte wordt die hele zuurstofvoorziening in enkele momenten volledig omgegooid, o.a. door het dichtklappen van die ductus arteriosus in het hart.
Je kunt dat schitterend toeval noemen of ontwerp, maar te bewijzen valt dat niet, je zult 1 van beide moeten 'geloven'.

@bastyboy
een wetenschapper is ten allen tijde bereid om in debat te gaan met collega-wetenschappers die er een andere theorie op nahoudt. Plasterk weigert categorisch en valt wat mij betreft dan ook in de categorie 'fundamentalist'.

zum kotzen | 21-10-05 | 14:55

de definitie van humanisme is erg breed... dus denk dat je er wel onder valt. iig zolang je niet in naam van God of Allah allemaal onrecht uithaalt.

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 14:49

@De Zuid-Limbabwaan

Mwah meer homo economics, humanist al naar gelang de definitie

bastyboy | 21-10-05 | 14:47

@. bastyboy
toevallig ook humanist??
anders moet je ff hier kijken, ik heb mij recentelijk tot het atheistisch-humanisme bekeerd:
humanisteducation.com/demo.html

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 14:44

@zum kotzen

Evolutiefundamentalist? Evolutie kun je zelf doen in een reageerbuisje in het lab. (binnenkort te koop als scheikundedoos bij Bart Smit) Om dat als fundamentalisme te beschouwen...

bastyboy | 21-10-05 | 14:41

@kozten
Je verdedigingslijnen rond het heilige land wezen in die richting, ja.
Lig jij voor het ID-anker? Je hebt zeker nog nooit een bevalling meegemaakt? Het ontwerp voor de laatste fase van de menselijke reproductie is niet echt intelligent. De aanvangsfase is wel.

Der Icebear | 21-10-05 | 14:38

@grmbl

Misschien het feit dat ze hun boodschap huis aan huis willen verkondigen? Ik heb de pest aan colportage, of het nou gaat om levensverzekeringen, groene stroom of God.

zum kotzen | 21-10-05 | 14:35

@der icebear
dacht je dat ik jeauds was ofzeau?

@bastyboy
Inderdaad, die staat nog op mijn 'to-read-lijst. Overigens worden er van tijd tot tijd verdomd interessante discussies gevoerd tussen christenen en atheïsten (b.v. Ouweneel vs. Cliteur), leuk om te volgen.

't Is alleen jammer dat evolutiefundamentalist Plasterk niet in durft te gaan op uitnodigingen om in discussie te gaan met ID-aanhangers als Dekker en Meester.

zum kotzen | 21-10-05 | 14:33

Wat is er nou feitelijk eigenlijk mis met Jehova's getuigen dan? Behalve die grote tas en jaren 70 rok.

grmbl | 21-10-05 | 14:25

@Zum K.
Wat maak je me nou? Heb me reeds eerder verwonderd over meneer Joop Markovitsj die tweehonderd boeken van de Thora tot de Zohar in zijn kamer had en een mezoeza aan elke deurpost, maar opeens een kruis boven zijn overlijdensadvertentie.

Der Icebear | 21-10-05 | 14:25

@zum kotzen: 'geloven dat er niets is, is ook een geloof'
heb je gelijk in, maar dat is niet hetzelfde als niet geloven.

zakje pinda´s | 21-10-05 | 14:23

@LS4
Dat gaat mij niet lukken gezien het vroege ijdstip dat die idioten hier voor de deur staan.
Maar als je halfnaakt open doet maken ze zich vaak ook uit de voeten. Weet alleen niet of dat nu aan mij of aan hun geloof ligt.

@zum kotzen and De Zuid-Limbabwaan en alle anderen

Je moet eens het atheistisch manifest lezen van Philipse (met voorwoord van onze Ayaan), zie ook de link.

bastyboy | 21-10-05 | 14:15

@LS4
bekeer me tot het atheïsme, ik ben zeer benieuwd naar je uiteenzetting van Darwins evolutie en de geschiedenis van het christendom vanaf de romeinse tijd. Gaarne niet met fabeltjes à la Dan Brown aankomen.

Maar je bent dus bioloog, geneticus, geschiedkundige, godsdienstwetenschapper en theoloog tegelijk?

zum kotzen | 21-10-05 | 14:14

tja is maar net op welke manier ze het grootste sprookjesboek lezen. Of van voor naar achter of van achter naar voor dan kan je alles op een hele andere manier intrepeteren.
Maar goed het zegt eigenlijk al genoeg dat ze tussen de geiten en in de grotten nog lekker gelovig zijn. Dat waren ze hier 200 jaar geleden ook nog, zegt misschien meer over het tijdperk waarin deze mensen leven dan over hun 'geloof'. Maar ook de gristenen hebben heeeel lang gelden allerlei volkeren uitgemoord die een ander geloof hadden. Dit is iets wat de fantieke moslims nu ook weer willen. Maar over een jaar of wat scheren deze ook de baard af en hangen de burka en jellaba ook aan de wilgen.

Weet alleen niet of ik dat nog ga meemaken. ( zou al een gat in de lucht springen als de jehova's mij op zaterdag lekker laten uitslapen)!

@De Zuid-Limbabwaan

Nee gewoon christelijk

Geen zin om er een bepaald naampje op te plakken, dat hebben veel christenen al veel te vaak gedaan

zum kotzen | 21-10-05 | 14:10

Had ze haar snavel maar moeten houden. Maar nee, opscheppen over hun "helden"daden. En straks weer boos zijn over de strafmaat omdat ze geen berouw tonen.

zweefvlieger | 21-10-05 | 14:09

Af en toe zie ik ze nog wel eens door onze straat lopen, van huis tot huis. Wij worden echter overgeslagen. Je ziet ze soms een aantekeningenboekje openslaan op het trottoir en dan naar de andere buren gaan.
We lieten ze altijd binnen, gaven ze koffie en lieten hun vertellen. Na een half uurtje gingen we altijd langzaam de evolutie van Charles Darwin uit de doeken doen. En een cultuurhistorisch perspectief van het christomdom vanaf de Romeinse bezetting tot heden schetsen. Geloof me, een Citro:en dealer is er niets bij. Alleen aanbevolen voor goed onderlegde atheisten.

LS4 | 21-10-05 | 14:09

Het is dat WIJ tenminste die idioten niet stimuleren want wij hebben ook Osama's zat in voorraad. Misschien moeten we op de SGP stemmen, een nieuw koloniaal tijdperk......

Onno Thuis | 21-10-05 | 14:05

Mischien was het wel een Rode Jehova?

aivd | 21-10-05 | 13:57

dit stinkt !

Draaitafel Demagoog | 21-10-05 | 13:56

Jehovah's even gevaarlijk als fundamentalistische moslims? Onzin natuurlijk. Jehovah's hebben nog nooit een columnist die Jesus beledigt vermoord, Jehovah's lopen niet met doorgeladen machinepistolen om een aanslag te plegen, Jehovah's blazen zichzelf niet op met spijkerbommen en Jehovah's lopen niet rond met blauwdrukken van kerncentrales. Even alles in perspectief blijven zien.

christen | 21-10-05 | 13:53

Het 8e gebod:
Gij zult tegen uw naaste niet vals getuigen.

aivd | 21-10-05 | 13:53

@ Puntenslijper
ik doe mijn plicht, vier elk jaar vastenavond (carnaval) mee met de lokale gristenen..

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 13:47

Andries Knevel misschien benaderen?

Brusselmans | 21-10-05 | 13:46

Als de ene religie de andere nou eens uitroeid. O wacht even, daar was Bush al mee bezig...

da wizard | 21-10-05 | 13:46

Ik zie nu een beeld van hells angels en hari krisna's in 1 cel.

Maraka | 21-10-05 | 13:46

Zuid-Limbabwaan: dat half limbabwe hangt vol met beelden van hem aan het kruis. wat ben je als je het dan nog niet weet? precies!

Puntenslijper | 21-10-05 | 13:45

"Zij hebben zich
aan God opgedragen
om zijn wil te doen"

Goh, dit lijkt ergens op... iets met allah en akbar ofzo, tis dus gewoon een pot nat!

Heilig-beuntje | 21-10-05 | 13:45

Big Willem in een cel met een Jehova's getuige.

Morrizz | 21-10-05 | 13:45

@zum kotzen
zeker r-k?

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 13:45

Dat johavavrouwtje, was dat toevallig Kim Holland die voor ontucht vastzit?

Puntenslijper | 21-10-05 | 13:44

Vandaar die opmerking van Soumaya dat het regime in de gevangenis zo slecht is ;-)

Think | 21-10-05 | 13:44

@puntenslijper
Heeft God dan kinderen en specifiek dan een zoon??
dat vind ik pas voor mongeaulen om te geloven, eerlijk gezegd

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 13:43

Zoo, de Nieuw-Rechtse loser die dat Wikipedia artikeltje heeft geschreven mag z'n registratie wel inleveren.
-
"maar Soumaya komt niet tot inkeer," en "Alle waarschuwingen van vriendinnen slaat ze in de wind" staan misschien wel leuk in de Telegrof maar horen in een zogenaamd objectieve encyclopedie niet thuis.

Tyfus | 21-10-05 | 13:43

@De Zuid-Limbabwaan
Mwah als gelovige kan ik toch ook echt wel genieten van het leven, heb errug weinig last van dogma's

zum kotzen | 21-10-05 | 13:43

Jehova was natuurlijk helemaal geen Jehova, maar undercover AIVD-trutje.

pb | 21-10-05 | 13:43

Inderdaad, Johava getuigen zien in Jezus Christus niet de verlosser en zoon van God. Daarom is het ook zo'n mongeaulensekte.

Puntenslijper | 21-10-05 | 13:42

De hells angels worden er bang van

Roykeb0yke! | 21-10-05 | 13:42

Alle middelen zijn geoorloofd in de strijd tegen moslimterreur. Ook de inzet van Jehova-getuigen.

Zak Chips | 21-10-05 | 13:41

@. zum kotzen
nou er is wel een groot verschil tussen mensen die doorhebben dat al die geloven een groot onzinverhaal zijn en degenen die dat (nog) niet doorhebben...
en ik ben blij dat ik er vroeg achter ben gekomen in mn leventje.. heb ik nog een leven lang voor me om los van dogma's te kunnen genieten van t leven!

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 13:41

@De Zuid-Limbabwaan
Iedereen gelooft wel iets, geloven dat er niets is, is ook een geloof.

de wereld is dus 1 grote verzameling van kudtsekten. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo drammerig als de Jehova's en zo gewelddadig als de fundamentalistische moslims.

zum kotzen | 21-10-05 | 13:39

alle geloven zijn kudtsekten

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 13:36

jehova's zijn niet christelijk

gewoon een kudtsekte

zum kotzen | 21-10-05 | 13:35

Dat is wat je noemt een "geheim wapen"

Ervaar! | 21-10-05 | 13:34

Geweldige actie van justitie.
Petje af.

Hockey | 21-10-05 | 13:34

Een Jehova's Getuige als getuige... hoe bedenken ze 't.

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 13:33

Altijd handig om te hebben bij strafzaken zo'n getuige.

Ahonen | 21-10-05 | 13:33

hehehehehe. Probeer maar eens van een Jehova's getuige af te komen. Arme Soumaya. :)
.
Hebben jullie die tweede foto op de site van de JG gezien?
Grijpt een kerel zo maar de boodschappen tas van een oud vrouwtje.
O.O

filter | 21-10-05 | 13:32

Vergeet het maar met alle komisch bedoelde opmerkingen. De allerallerbeste is al gemaakt door haar advocaat:
"Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het bewust is gedaan."
bwahahahahahaha!

Lof der Zotheid | 21-10-05 | 13:32

Een cyanidepil in mn kies laten stoppen is te veel werk. Ik *verzin* wel een terreurdaad om te bekennen voor het geval ze me ooit oppakken en met een jehova opsluiten.

bwahaha | 21-10-05 | 13:31

Schitterend!!!

De Zuid-Limbabwaan | 21-10-05 | 13:30

De jehova-sekte is net zo gevaarlijk als alle moslims bij elkaar. Los daarvan geloof ik dit verhaal niet, het is namelijk onmogelijk een jehova op te sluiten met die poot tussen de deur.

fuckface | 21-10-05 | 13:30

Ik zou ook doorslaan met een Jehoo naast me 24 uur per dag.

camman | 21-10-05 | 13:29

Waar zat die jehova voor, eigenlijk? Inbraak met 1 voet tussen de deur :D ?

bwahaha | 21-10-05 | 13:29

Knap hoor, jehovagetuige. Je hebt dus iets feitelijks als verboden wapenbezit kunnen loslullen? Feit dat het wapen in haar bijzijn gevonden werd is natuurlijk niet zo sterk bewijs :D

bwahaha | 21-10-05 | 13:28

Strakke actie...

bethundered | 21-10-05 | 13:28

Marteling...

da wizard | 21-10-05 | 13:27

AIVD materiaal, die Jehova, wat ik je brom.

Boris Borsthaar | 21-10-05 | 13:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken