Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer een die streeft naar wereldheerschappij

Dat wordt bukken binnenkort...Het begint een beetje eentonig te worden. Nadat Talpa eerder deze week al een wereldwijde revolutie aankondigde, gaat nu ook de nieuw gekozen Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad aan de haal met ons streven naar wereldheerschappij. Zo ziet hij zijn verkiezingsoverwinning als het begin van een nieuwe islamitische revolutie die zich over de hele wereld moet verspreiden. "Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken. Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen." Oorlogszuchtige taal dus. Gelukkig hebben we Bush nog. Ofwel, dat wordt nog voor de kerst CNN kijken...

Reaguursels

Inloggen

@jiha En jij geloof alles wat er op stenen in de woestijn staat?

Rabarberke | 02-07-05 | 17:35

Deze raken we voor kerst niet kwijt.... deze man is democratisch gekozen. Tenzij hij wat aanricht of er 'weapons of mass destruction' kunnen worden vermoed, zal hij dus wel blijven zitten. Wat wel kan is natuurlijk geen pistache nootjes meer uit Iran importeren.

Rabarberke | 02-07-05 | 17:34

Volgens Marcel van Dam is het allemaal de schuld van Pim Fortuyn der tote Untermensch (gisteren op radio 1)

Pannie | 02-07-05 | 06:24

oh wat hoop ik toch al een tijdje dat ze ergens in de woestijn een oude steen vinden met het opschrift: dat van Mohammed en Allah was echt een geintje, niet echt. Een grap. Was alleen om Jezus te narren. Bij deze dus: (mocht iemand er nog in geloven) Allah bestaat niet! En Mohammed al helemaal niet! Vanaf nu iedereen weer normaal doen!

jiha | 01-07-05 | 01:29

@Gavrilo:
?Thanks to the blood of the martyrs, a new Islamic revolution has arisen and the Islamic revolution of 1384 [the current Iranian year] will, if God wills, cut off the roots of injustice in the world,? he said. ?The wave of the Islamic revolution will soon reach the entire world.?

Leuke vent....

keyword | 30-06-05 | 16:04

@toatec: ja, inderdaad erg spooky dat soort lui.
Klik ook es op mijn 2e link. Enger dan dat bestaat niet! Het is even lezen, maar mijn ogen zijn echt open gegaan, ik was helemaal van slag eerlijk gezegd. Dat het waar is, staat vast, zie alle foto's en zelfs video's etc. als bewijsmateriaal.

jiha | 30-06-05 | 14:56

Ik heb enige tijd geleden te maken gehad met een meneer, die in 1979 gevlucht is van Iran naar de UK.

Nu runt hij een VOIP bedrijf in de UK naast een aantal energiebedrijven, met veel tentakels in Rusland en de Oekraine (staal).

Ik zocht hem op en blijkt hij een Mossad agent te zijn geweest in Iran, voor de Savak..

In 1979 is hij door Lord David Owen de UK binnen gelaten. En nu is Lord Owen, die in 1979 minister van buitenlandse zaken was, commissaris bij zijn bedrijf en hebben ze een energie denktank opgericht in London en zijn ze actief via een bedrijf op Cyprus, alwaar vandaan toevalligerwijs de Mossad veel opereert.

David Owen is, net als Bolkestein via Menatep op Cyprus, adviseur van Yukos.... alwaar de Russische connectie.

Enge lui !!!

Ik ben hard weg gelopen..

toatec | 30-06-05 | 14:52

@toatec

"De bevolking van Iran vond het afpakken van hun democratische rechten en hun olierijkdommen, niet leuk en zo werd de Islamitische Revolutie geboren.."

Waarna Khomeini ook de democratie afschafte door alle oppositie en voormalige medestanders te vermoorden en de mensen alle andere vrijheden die ze hadden ook nog te ontnemen. Sindsdien is de indoctrinatie met godsdienstwaanzin in Iran tot cultureel erfgoed verheven. Praise the Lord!

TheRealShowstopper | 30-06-05 | 13:57

Even voor de goede orde, enige achtergrond bij de Islamitische Revolutie in Iran in 1979..

In de jaren '50 was Perzië een democratie met een gekozen president, Mossadeq. Die wilde de olierijkdommen die toen nog door ex-koloniale bedrijven als Shell/BP en met name Anglo Iranian werden geroofd (voor een appel en een ei, op zijn kolonialistisch), nationaliseren..

Dat is ook gebeurd, Anglo-Iranian werd een staatsbedrijf.

Deze democratische actie werd echter niet goed ontvangen in Londen, Washington en ook niet in Tel Aviv, waar men banger was voor een sterke Islam en minder aan de olie dacht.

Toen is er een staatsgreep georganiseerd, door de CIA en de Mossad, en is er een zogenaamde monarch, de Shah van Perzië (het schijnt dat de CIA die uit een weeshuis heeft gehaald), op de troon geplaatst (en de troon verving de democratie, want dat was niet meer belangrijk).

De Shah's troon werd beschermd door de geheime dienst, de Savak, die getraind werd door de CIA en door Israelische Mossad agenten. Savak vermoordde ongestraft ieder die verzet boodt (velen). De roof van olie begon weer als vanouds en de oliemaatschappijen kwamen weer binnen, met m.n. Exxon voorop deze keer.

De bevolking van Iran vond het afpakken van hun democratische rechten en hun olierijkdommen, niet leuk en zo werd de Islamitische Revolutie geboren..

Khomeini leidde die (democratisch gekozen) en de Shah's vrienden, Amerikanen, Britten,en Israelische agenten werden het land uitgedonderd en die vluchten naar hun eigen land en verder m.n, naar de VS, alwaar de CIA een nieuwe potentiële Shah achter de hand houdt als Iran opnieuw door een staatsgreep of oorlog een regime change nodig heeft in hun optiek..

Tja, denk ik dan, wie zaait zal oogsten.....

toatec | 30-06-05 | 13:39

Wat een achterlijke cultuur!
Als je nagaat dat de arabische cultuur 1000 jaar geleden qua kunst/cultuur/wetenschap ed de boventoon voerde. Degeneratie, welnee
How low can they go? Xtreme low dus.

pim_is_back | 30-06-05 | 12:59

Zo ziet hij zijn verkiezingsoverwinning als het begin van een nieuwe islamitische revolutie die zich over de hele wereld moet verspreiden. "Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken. Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen."

Hallo, "Chileen" wakker worden hoor.
Die revolutie is al 25 jaar aan de gang en is een succes aan het worden.
Europa is en wordt nog steeds overspoeld met moslims.
In alle europes staten wonen moslims, en komen er steed meer bij.
In de voormalige Sovjetunie zijn al heel lang oorlogen aan de gang tegen moslims ( Tetjenië). Een grote oorlog tegen de moslims is door hen gewonnen in Yougoslavië, met hulp van de VN en Nederland. Half Azië is moslim.
Nagenoeg het hele midden oosten m.u.v. Israel is moslim. In afrika zijn vele moslimstaten en landen.
Dan zijn de moslimstaten in wording ( waaronder Nederland ) niet eens meegeteld.
Dus natuurlijk kan hij oproepen tot een wereld overheersing/ revolutie, want die is al bijna compleet.

ThaWizzard. | 30-06-05 | 12:07

@toatec

Begin er dan ook niet over. We kunnen allemaal wel roepen dat "we het kunnen weten".

Trouwens, Khomeini bleek reeds snel niet de verlosser waar het volk op had gehoopt. Dat stukje van de geschiedenis mag je er wel bij vertellen.

TheRealShowstopper | 30-06-05 | 12:01

De oprichting van de islamitische republiek in Iran was trouwens niet meer dan een 1 april grap, alleen begreep niemand 'm.

TheRealShowstopper | 30-06-05 | 11:55

Ja

Ik kan het weten, maar waarom ga ik je niet vertellen..

Vergeet het maar.. die laatste regel..

Trust your own brain..

toatec | 30-06-05 | 11:52

@@toatec

"Ik kan het weten.."

ik wacht....

TheRealShowstopper | 30-06-05 | 11:50

Voor de Weapons of Mass Destruction dacht men ook bewijs te hebben..

Ik heb Baradei, de zetbaas, nooit horen zeggen dat hij niet geloofde dat Irak WMD had..

Nee tegenwoordig worden oorlogen begonnen op basis van verdachtmakingen en beschuldigingen.. en dat moet de tegenpartij maar het tegendeel bewijzen (omgekeerde bewijslast) .... ach waar is die goede oude rechtsstaat gebleven ???

Namens Sharon beschuldigt Bush: Irak, Afganistan, Syrie, Iran etc..

In NL bootst de AIVD dat na.. bij individuen..

@Shevek: wat die lui in hun eigen land voor gewoontes (islamitische schaamdoek zoals jij dat noemt) hebben is hun zaak, lijkt me niet echt reden om een oorlog over te beginnen.. dat doen zij ook niet

toatec | 30-06-05 | 11:45

@toatec

"Ik kan het weten.."

vertel

TheRealShowstopper | 30-06-05 | 11:42

Grappig Shevek is net Savak..

Toeval ??

@exarchos
By the way, El Baradei is een zetbaas.. IEA ook..

Ik kan het weten..

toatec | 30-06-05 | 11:39

@Toatec: ja, en ze leefden nog lang en gelukkig, nou goed...
Een land waar meisjes in elkaar worden geslagen voor dansen op straat en vrouwen TBS krijgen om ze te leren hun islamitische schaamlap goed op te doen is echt een paradijs. Dat de CIA enz. niet deugen weten we nu wel. Two wrongs don't make a right.

shevek | 30-06-05 | 11:36

@redactie zie mijn eerdere link, en nu heeft het radio1 journaal ook de 'primeur'

gatewaypundit.blogspot.com/

exarchos | 30-06-05 | 11:05

Iemand moet eens de discussie aan gaan met deze man.. onder het genot van een wit wijntje dan.

houtenkop.nl | 30-06-05 | 10:29

nou nou gebrek aan bewijs, check dan even die stijlloze site van Mohammed El Baradei en zijn kluppie

exarchos | 30-06-05 | 10:28

Het lijkt me dat Iran net als andere landen recht heeft op kernenergie..

Altijd die beschuldigingen en verdachtmakingen vanuit Israel en Bush... zonder bewijs..

toatec | 30-06-05 | 10:16

Even voor de goede orde, enige achtergrond bij de Islamitische Revolutie in Iran in 1979..

In de jaren '50 was Perzië een democratie met een gekozen president, Mossadeq. Die wilde de olierijkdommen die toen nog door ex-koloniale bedrijven als Shell/BP en met name Anglo Iranian werden geroofd (voor een appel en een ei, op zijn kolonialistisch), nationaliseren..

Dat is ook gebeurd, Anglo-Iranian werd een staatsbedrijf.

Deze democratische actie werd echter niet goed ontvangen in Londen, Washington en ook niet in Tel Aviv, waar men banger was voor een sterke Islam en minder aan de olie dacht.

Toen is er een staatsgreep georganiseerd, door de CIA en de Mossad, en is er een zogenaamde monarch, de Shah van Perzië (het schijnt dat de CIA die uit een weeshuis heeft gehaald), op de troon geplaatst (en de troon verving de democratie, want dat was niet meer belangrijk).

De Shah's troon werd beschermd door de geheime dienst, de Savak, die getraind werd door de CIA en door Israelische Mossad agenten. Savak vermoordde ongestraft ieder die verzet boodt (velen). De roof van olie begon weer als vanouds en de oliemaatschappijen kwamen weer binnen, met m.n. Exxon voorop deze keer.

De bevolking van Iran vond het afpakken van hun democratische rechten en hun olierijkdommen, niet leuk en zo werd de Islamitische Revolutie geboren..

Khomeini leidde die (democratisch gekozen) en de Shah's vrienden, Amerikanen, Britten,en Israelische agenten werden het land uitgedonderd en die vluchten naar hun eigen land en verder m.n, naar de VS, alwaar de CIA een nieuwe potentiële Shah achter de hand houdt als Iran opnieuw door een staatsgreep of oorlog een regime change nodig heeft in hun optiek..

Tja, denk ik dan, wie zaait zal oogsten.....

toatec | 30-06-05 | 10:15

nooit meer slapen, waarmee hebben ze dan moeite toch niet met jou? nou ik heb ze nederland nooit horen bedreigen

smurfina | 30-06-05 | 09:02

"Die lui hebben alleen moeite met Israel en de VS". Die komt van Mars en gelooft nog in smurfen! Slaap lekker!

Nooit meer slapen | 30-06-05 | 01:00

stelletj kleuters zonder hersenen zijn jullie toch, laat die mensen zelf uitmaken wie ze als leider willen en waarom mogen zij geen kerncentrales of atoombommen hebben als israel india pakisten en niet te vergeten de olie aasgieren van de us dat allemaal wel hebben. en trouwens de geen stijl angsthazen hoeven niets te vrezen, die lui hebben alleen moeite met israel en de vs

smurfina | 30-06-05 | 00:38

@Gavrilo
Ik las je vorige comment al een tijdje geleden en toen had ik er al onder willen typen : "Volgens mij heeft Mahmoed toch een beetje een warm plekkie in je hart ".
Niet gedaan, maar nu zeg je zelf zoiets.
Ik kan zelf niet beoordelen hoe deze man zich verhoudt tot Putin of Bush. Hij komt op mij ook veel eerlijker over. Maar dit is een foto van hem met een smoking gun.
De Amerikanen gaan hier van steigeren, dat durf ik je te voorspellen.

preacher | 30-06-05 | 00:38

Btw toen dit speelde was Bush aan de alcohol, coke en hoeren verslaafd en ontdook hij zijn dienstplicht door zich voor te doen als student. Ik heb meer respect dus voor iemand die zijn nek uitsteekt om zijn land te bevrijden van wrede dictators die ook nog eens door de VS aan de macht zijn geholpen dan voor iemand die op de halve wereld zijn eigen slechte eigenschappen projecteert en vervolgens de halve wereld behandelt als zijn eigen verslavingen.

Gavrilo | 29-06-05 | 23:55

@preacher Hun methodes verschilden ook nog al. Maar als ze schone handen hebben zal mij dat ernstig verbazen. Bush gaat natuurlijk ook niet voor een leuke photo-shoot naar Guantanamo. Vleigtuigje kapen was toen nog een populair niet-dodelijk middel van het proletariaat om de grootmachten voor schut te zetten. Dus geen ranzige onthoofdingsvideo of vliegtuig in wolkenkrabber tafarelen. De VS heeft iedereen vrij kunnen kopen.

Gavrilo | 29-06-05 | 23:42

Kijk dat help de Republikijen in USA weer aan een volgende termijn.
Gelukkig wil EU (lees=Frankrijk & Duitsland) nog steeds praten over het kernwapen programma van Iran.
Frankrijk had Ayatollah Khomeini moeten liquideren in plaats politiek asiel te geven. Eerst houden ze Saddam in het zadel en Iran zullen ze indirect ook wel eens even aan een atoombom helpen, maar laten we vooral boos zijn op de USA.

Nooit meer slapen | 29-06-05 | 23:35

@Gavrilo
Ik heb geen foto's van beide heren gezien met een gijzelaar in hun handen.

preacher | 29-06-05 | 23:18

Tja... eindelijk is er een Bush-variant in het Midden Oosten opgestaan, Net zo verknipt, dom en fucked up als Dubbyua, alleen met minder Nukes. In dit geval ben je inderdaad blij met George, want hij is een necessary evil om deze geitenneuquer onschadelijk te maken. Zo houden wij in Europa ook nog schone handjes en blijnve we ieders lievelingetje.. ideaal

Dirk van der Broek | 29-06-05 | 21:57

Zal ik nu maar gaan verklappen dat Poetin baas van de kgb is geweest en Castro iets met de Cubaanse opstand te maken had.

Gavrilo | 29-06-05 | 20:33

Die Bush moet zo onderhand toch wel een hele slappe piemel beginnen te krijgen.
Irak? Whoppa, die pakkuh we ff
Noord-Korea kan er misschien ook nog wel bij maar eerst Irak ff afhandelen
Iran ook? FUCK!

knaap | 29-06-05 | 20:22

Die Bush moet zo onderhand toch wel een hele slappe piemel beginnen te krijgen.
Irak? Whoppa, die pakkuh we ff
Noord-Korea kan er misschien ook nog wel bij maar eerst Irak ff afhandelen
Iran ook? FUCK!

knaap | 29-06-05 | 20:22

@preacher In '79 was de islamitische revolutie waarbij de sjah werd afgezet. De sjah werd als stroman van de VS en Engeland gezien. Daarnaast wilde Mahmoed ook de Russische ambassade gijzelen. Maar dit plan is weggestemd. Dus zo geschokt ben ik niet, hij noemt zichzelf ook een revolutionair.

Gavrilo | 29-06-05 | 19:20

Niemand lijkt geschokt door het feit dat Mahmoed schijnbaar gijzelnemer was, tijdens de gijzeling van de Amerikaanse ambassade in Teheran in 1979....
photos1.blogger.com/img/19/2463/640/ir...
Heb ik iets gemist en is dit oud nieuws ?

preacher | 29-06-05 | 19:02

Eigenlijk ben ik heel hypocriet en vele Nederlanders met mij. Ik heb een ontzettende hekel aan Bush, de onrechtvaardige oorlog in Irak, de houding van Amerikanen tov de rest van de wereld, eigenlijk heb ik een hekel aan amerikanen in het algemeen. En dan hoor ik dit uit Iran en dan ben ik ontzettend blij de Amerikanen er zijn. Europa krijgt nog geen grondwet van de grond en Iran gaat daar niet op wachten als ik deze man hoor. Eigenlijk moet je dat soort presidenten TBS geven hij is zeker gevaarlijker dan een hele TBS kliniek bij elkaar.

spooky | 29-06-05 | 18:58

Ach die revolutie duurt ook al weer meer dan een milenium. Alle leiders zoeken toch een middel het volk voor hun karretje te spannen. Doe het voor god of voor democratie of voor geld of voor vrijheid of anders sta ik voor gek.

Gavrilo | 29-06-05 | 18:39

@preacher
Het zou al heel wat zijn wanneer die Quor'aan eens een werkelijke interpretatieslag mag ondergaan.
Vasthouden aan "Het Absolute Woord" (geopenbaard middels Middeleeuws sprookjesboek of anderszins) acht ik per definitie eng, gevaarlijk en achterlijk.
Dat we het nu hebben over de wenselijkheid van zo'n interpretatieslag in 0098 doet niets af aan mijn verbazing, verontrusting en proportionele boosheid dat zulks in 0031 nog maar steeds uit den boze lijkt...

witvoet | 29-06-05 | 18:27

Interpretatie bedoelde ik natuurlijk.

preacher | 29-06-05 | 18:17

@exarchos
LLdL die Amerikanen gijzelt ?
Misschien in zijn natte dromen...
Maar wel een nieuws-scoop van 'wat heb ik je
daar nou ' moet ik zeggen.
Daar zullen de Ami's helegaar niet blij mee zijn !
-
@Witvoet
Je ziet uiteindelijk toch heil in een andere inerpretatie van de Koran ?
Ik was in de veronderstelling dat je zoiets onmogelijk achtte.

preacher | 29-06-05 | 18:15

ik hoop dat de VS Iran eens gaat aanvallen. Want Iran is een gevaar voor onze wereld. Denk dat Iran ook wel kernwapens heeft die ze gaan gebruiken om Israel aan te vallen.

Rommie | 29-06-05 | 18:13

Heb die Khomeiny een kleinzoon? Kon die ouwe ook wijven neuqen i.p.v geyten?

vanrechtsheeftvoorra | 29-06-05 | 17:56

..."ideologie" en geen "ideologe" uiteraard ('t heeft niets met logeren of de Vrijmetselarij te maken)...

witvoet | 29-06-05 | 17:23

@DonkerDoorn
Waar het een revolutionaire wending van binnenuit al uiterst listig en zeer moeilijk forceren is, is dat van buitenaf mi. nagenoeg onmogelijk. Daar gaat nogal wat tijd en bloed overheen.
Maar ook de slinger van een klok is eerst meest geneigd een contrabeweging te maken wanneer zij zich weet in een extreme positie: dus wellicht is een ultra-conservatieve reli-idioot aan het roer vooralsnog niet zo'n slechte ontwikkeling. Laat daarbij de meest extreme stemmen schallen vanuit de Opperste Raad, isoleer Iran economisch, houd ze kort voor wat betreft hun nucleaire pretenties en ondersteun de democratische oppositie in 0098 met geld, wapens, "ideologe" en relevante instant-media... en oh ja, wijs Het Geloof niet aan als grote boosdoener, maar maak duidelijk dat de tijd voor interpretatie is aangebroken...

witvoet | 29-06-05 | 17:20

Hup Sjors! Nuke'n die islamietjes!

schele henk | 29-06-05 | 17:10

Wederom ontstaat er een vervelende situatie, waarschijnlijk zal de wereld een afwachtende houding aannemen.
Tot er ergens op de wereld een plofdoos met nuke afgaat. En iedereen zich weer gaat afvragen welke idioot daar verantwoordelijk voor is geweest.
Alle vingers weer richting ome Bin laden. Die waarschijnlijk al enige tijd een tuintje op zijn buik heeft.

Nee vrolijker worden wij hier niet van.

geethreeforce | 29-06-05 | 17:05

Elk volk heeft recht op zelfbeschikking, ik ben het met witvoet eens dat een revolutie van binnen uit moet komen. Dan zal echt blijken wat het merendeel van de Iraanse bewolking wil.

King of controversy | 29-06-05 | 17:04

Mmmmh. hoor ik daar de Mother Of All Bombs alweer voorbij komen.

choco | 29-06-05 | 16:58

@Witvoet,

'media'... Gewoon fox news op de iraanse kabel gooien en alles komt goed. Misschien kan Talpa nog iets doen... misschien het programma Big Buhrka

de Japanner | 29-06-05 | 16:56

@Witvoet
Helemaal mee eens (al wordt dat butterfly effect wel een beetje sleets), maar in een maatschappij waar je 30 jaar geleden wel de handen op elkaar kreeg voor een extreem-religieuze revolutie, zal die nu opeens humanisme/kapitalisme omarmen ? Lijkt me sterk. Dan worden de Islamitsche "kompols" uit het binnenland wel in stelling gebracht naar goed gebruik. Echt, vlak de macht van die baarden niet uit.... Door onderschatting zitten de Amerikanen nu ook tot hun lippen in de stront.

DonkerDoorn | 29-06-05 | 16:56

Weersverwachtingen voor heel Iran, in de nacht mogelijk wat lichte regen bij een temperatuur van 28 graden celsius.
De ochtend begint zwoel.
Later in de middag windstoten van 2500 kilometer per uur en een temperatuur van 4500 graden celsius.

geethreeforce | 29-06-05 | 16:55

@Matamores de Derde
Om de stijging van de zeespiegel ietwat op te vangen of te vertragen, bedoel je?
-
@DonkerDoorn
Een revolutie begint ergens (welleens gehoord van de relatie tussen dat vogeltje dat een veertje liet vallen en de orkaan die twintigduizend km verderop een aantal grote steden verwoestte?).
Daarnaast had ik relevante invloed binnen de media als een van de voorwaarden voor een geslaagde revolutie ook in deze reeds aangehaald (desnoods ook strooibiljetten met plaatjes)...

witvoet | 29-06-05 | 16:49

Ik heb echt een serieus meervoud/enkelvoud probleem vandaag....

DonkerDoorn | 29-06-05 | 16:43

@Gloff
Briljant idee.
Alleen om met atoombommen te gaan gooien ben 'k niet zo voor, ik heb een hekel aan dierentuinen en waterstof is toch (in 99% van zijn voorkomen) niet meer dan een "batterij"?

witvoet | 29-06-05 | 16:42

@witvoet.... Hoeveel % van de bevolking in Nederland zijn studenten ? Moet je dus nagaan hoeveel mensen dat daar zullen zijn.
Het is wel de intellectuele bovenlaag, maar voor revolutie heb je een substantieel deel van de bevolking nodig. En aangezien de meerderheid uit dom volk (zoals in elk land) bestaat dat zich manipuleren door media (daar dus staats) en religie/politiek, heb ik weinig hoop.

DonkerDoorn | 29-06-05 | 16:42

Dank je draaitafel voor:
dpestova.home.att.net/
Heb ik weer 5 minuten iets omhanden vanavond.

@Nickname | 29-06-05 | 16:41

Wilvoet wat is er mis met een flinke explosie dat een gigantische krater achterlaat?

Matamores de Derde | 29-06-05 | 16:39

Atoombom op het Midden-Oosten. Paar jaar uit laten sralen en er een mega dierentuin van maken. Zo is alles op de wereld opgelost. Hebben we ook geen last meer van de hoge olie prijzen aangezien de olie dan verloren gaat. Dan rijden wij nog wel even op waterstof tot dat we wat anders uitvinden.

Gloff | 29-06-05 | 16:38

@DonkerDoorn
Dat studentenopstandje laatst in 0098 gaf een bemoedigend inkijkje... waren toch echt geen reli-cons maar jonge mensen die hun leven bereid leken te geven (hoeveel doden ook'weer) voor werkelijke verandering (op democratische leest geschoeid)...
Een implosie heeft vaak verstrekkender gevolgen dan een explosie.

witvoet | 29-06-05 | 16:36

Donkerdoorn ... ik heb gezocht op de naam daniela en raad eens .. ;)

Draaitafel Demagoog | 29-06-05 | 16:35

@Pickup Volksmenner 29-06-05 @ 16:19 Het zaad komt al uit m'n oren.

Lekker Belangrijk© | 29-06-05 | 16:33

@ Lekker Belangrijk 15:59
schaterlach!

Ik zie het al voor me; die stichting Pantera gewapend met met camera en verdoofpijl heeft eindelijk de poema in een stil hoekje op de Veluwe gedreven, maar wat heeft die poes nou in d'r bek? Een blikje Wiskas? KABOEM!! Een Klappoema! :-)

PisFinger | 29-06-05 | 16:32

"Het moet van binnenuit komen; jonge massa gaat zich verzetten"

Zoals in Irak ? Zoals in al die andere niet-democratische staten ? Die jonge mensen willen de westerse wereld omarmen, en ondertussen importeren "onze" allochtonen die lid van de mohammed-fanclub zijn hun bruiden inclusief burka uit land-van-herkomst ???

Beetje simpel geredeneerd. Jonge mensen daar zijn (met uitzondering van Turkije en Libanon) verassend conservatief.

DonkerDoorn | 29-06-05 | 16:29

Honken in Teheran!!!

Even serieus, het wordt tijd om van de Iraanse theocratie een democratie te maken... Dat willen de mensen daar iig WEL.
Dan heb je ook geen last van Bin Laden etc... Die vinden de sjiietische Iraniërs net zulke ongelovigen als de rest van de beschaafde wereld.. Heb ik van horen zeggen.

PanzerFaust | 29-06-05 | 16:26

Hmmmm....4 gevechtsheli's over Utrecht as we speak.... is de invasie nu al begonnen?

jiha | 29-06-05 | 16:23

Mooie aanleiding om de internationale hulp (geld, wapens, instant operationele media etc.) aan de werkelijk revolutionaire krachten in Iran beetje drastisch op te schroeven...
Eea. zal toch echt van binnenuit moeten komen.
Democratie laat zich over het algemeen redelijk verkopen via welvaart en mensenrechten. Een "schok" echter is op kortere termijn eenvoudiger met (dom) wapengekletter te forceren (nogmaals: wel van binnenuit!).

witvoet | 29-06-05 | 16:22

@DraaiwaffelDemapoog

Verkeerde topic vriend...

DonkerDoorn | 29-06-05 | 16:21

Laat die Ammahhoelah Inmehgat effe een nummertje trekken voor wereldheerschappij.

Een 'quickscan' door mijn huidige lijst levert (Geenstijl, Wilders, AbuDjaba, Tokkies, Geytenokers United, bReAzAhS '69, etc. etc.) , ehhh, even kijken, nummertje 87 op. Even geduld voor 'm dus...

jiha | 29-06-05 | 16:20

hehehehe dani heeft jullie hoofdjes toch redelijk op hol gebracht zo te lezen .. ;)

Draaitafel Demagoog | 29-06-05 | 16:19

Zo kan men met 1 grote klap (of een paar meer) die ouwe kernwapentroep van hiero gelijk met hun nog niet geteste spul 'entsorgen' ...

Ik zou effe geen vakantie Teheran boeken de komende 50 jaar... ;-)

PisFinger | 29-06-05 | 16:17

Ha die Chinuk,

Waarom Bush, de chinesen zitten er meer in de buurt. Laten we de chinesen lekker de boel daar bezetten en ombouwen tot een groote chineesafhaalrestaurant

Matamores de Derde | 29-06-05 | 16:15

Als we die idioot nu eens met varkensmest bombarderen.. Wij lossen ons mestoverschot op, en die woestijn wordt lekker vruchtbaar... Hopelijk vlucht die baardmans dan ergens een grot in, steen ervoor en klaaaaar...

Leifur | 29-06-05 | 16:11

Iran kan de pestpokken krijgen, weg met die dwazen. Ik wil helemaal geen Islamitische revolutie..... Maar inderdaad zal Amerika dat niet toelaten! Gelukkig maar. Bush is onze reddende held, let maar op.

Chinuk | 29-06-05 | 16:11

Je zou toch denken dat de GS reaguurder spierballenpraat zou herkennen. Je leest nauwelijks anders.
Over die vent: lekker laten zitten en nog meer van dit soort uitspraken laten doen, mijn gok is dat hij toch niet de daad bij het woord voegt, omdat hij ook wel beseft dat hij over niemand meer macht heeft met een druk op een bepaald knopje. Ondertussen blijft het wel leuk, en gebeurt er nog eens wat. Er zou meer actie moeten komen in de wereld.

King of controversy | 29-06-05 | 16:09

. da wizard

Precies deze gosert is niet meer dan een verlengstuk van stelle idiote geestelijken,die ideeen uit het jaar nul hebben. De jonge massa gaat zich daar vroeg of laat tegen verzetten, met name in de grote steden.

brutus68 | 29-06-05 | 16:07

Mensen, er kwam hier net een lading f16's en apache's voorbij vliegen, denk dat de oorlog begonnen is, of het is nog veteranendag.

Snijbonenmolen | 29-06-05 | 16:04

"Ik ben gisteren al de hele avond bezig geweest om blikjes whiskas vast te lassen op een achter overgedrukte batch anti personeels mijnen."
bwahahaha hehe, god dat fleurt m'n dag weer wat op... thnx

Flat | 29-06-05 | 16:03

Die gast lult dus niet voor het volk van Iran die graag een gematigde leider hadden gehad. 75% van de Iranezen is jonger dan 30 jaar en wil graag een meer westerse regering. Maar ja de Mulahs (?) wilden dat niet en toen mochten die gematigden dus niet meer mee doen.
Van de 130 partijen of zo zijn er maar een tiental toegelaten.
De meest mensen zijn uit protest dus ook niet wezen stemmen.
Deze verkiezingen hebben niets met democratie te maken gehad en hun leider is gewoon een verlengstuk van de religieuze eikels die het land al sinds 1974 in hun greep houden.
Tijd voor revolutie.
Hé waar heb ik dat vaker gehoord...

da wizard | 29-06-05 | 16:00

Ongezien de tyfus voor dat debat, zullen we niet gewoon gezellig op stijlloze Puma jacht, dress code "de Chileen", veel drank mee, een lekkere snort, en Daniela mee, verkleed als hoog opgeleide macho leeuwin die hunkert naar onze 'aandacht'.
Vrijdagavond verzamelen bij kamp zeist. Ik ben gisteren al de hele avond bezig geweest om blikjes whiskas vast te lassen op een achter overgedrukte batch anti personeels mijnen.

Lekker Belangrijk© | 29-06-05 | 15:59

Beste Starfuckert,
Waarom niet gezellig op een terrasje in downtown Teheran. Altijd wat leuks aan de horizon,,, oh nee shit dat is natuurlijk weer z'n lange afstandsraket

Matamores de Derde | 29-06-05 | 15:56

.exarchos

Dat denk ik dus ook. Dit kan nooit een groot draagvlak hebben onder de Iraanse
bevolking. Deze dude laat gewoon effe z'n spierballen zien tegenover het westen..

brutus68 | 29-06-05 | 15:54

Even tussendoor.
De Islamieten hebben ons dus NIET de nul gegeven. Ik zou zeggen google eens met "invention of zero". Als ik het uit mijn hoofd kan herinneren waren dat de Indiers of de Egyptenaren (voordat kornuiten van Mohammed daar ter zwaard trokken).

Over Iran. Gezien het feit dat Europeanen de dialoog tot in de zelfvernietiging to kunst hebben verheven, hebben de VS groot gelijk de Europeanen en de VN te diskwalificeren als het om grote mensen-zaken gaat. Vraag de Toetsies bijvoorbeeld eens wat ze van de dialoog-kunsten van de VN vinden. Vraag alle volkeren van het middenoosten wat ze vinden van de dialoog. Vraag Irakezen wat ze vinden van "olie-voor-voedsel" waar alleen Saddam zelve bij gebaat was.
En de enige reden dat Noord Korea uberhaupt zijn volk kan voeren is door de wereld (lees: het Westen) te chanteren met kernwapens of de ontwikkeling daarvan.

Bush moet zich vooral niets van die naive en hypokriete (Frankrijk en Duitsland leverden wapens aan Saddam) kut-Europeanen aantrekken.

brulkikker | 29-06-05 | 15:51

Als we dan toch OT gaan, stelletje theeleuten, het lijkt hier Jaggle wel, dan kan ik het volgende ook wel even vragen:

@redaksie/columnisti
Hoe zit dat met die nieuwsbrief, is dat idee nou weer nieuw leven ingeblazen na editie 3???

Bugger_Me | 29-06-05 | 15:49

Heftige uitspraken van die president.
Ik ben van mening dat dit soort hersenkronkels kunnen gaan leiden tot een atoom-oorlog in dat gebied.

Mr.A.N. Alvabeet | 29-06-05 | 15:48

@Shaun; Laten we Balkellende dan sturen, die heeft zelfs Europa weten te paaien voor zijn 'Normen & waarden" debat.

Kakbouter | 29-06-05 | 15:47

"zijn kunnen zit".....*slaapt weer verder*

DonkerDoorn | 29-06-05 | 15:47

Weer even on-topic, kunnen de Iraanse asielzoekers nu weer naar huis, volgens mij wel, ik bedoel, als aan het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes ( huh? ) en tirannie een einde is gekomen, dan zijn we er toch. Kunnen wij weer een paar Pakistaanse, ter dood veroordeelde groepsverkrachters herbergen, want die zijn ook zielig.

gentle giant | 29-06-05 | 15:47

kennen we niet job cohen sturen naar iran
mischien kan die een thee kransje organiseren en een dialoog aangaan met
die idioot pappen en nat houden dat is zijn lijfspreuk.

shaun | 29-06-05 | 15:46

@Superjan Oosterbeek ja, Und mådchens.. ehm... zijn Bea en Nelie Smith-Kroes lekker genoeg voor je?

MacManiac | 29-06-05 | 15:45

Vind je het gek dat die gast dat zegt, de tijd dringt voor al die mullahs, bijna driekwart ban de Iraanse bevolking is onder de 21,die jongeren willen maar een ding en dat is eigenlijk wat maar een beetje westers is. Kwestie van geduld voordat daar ook de 'grenzen' opengaan.....

exarchos | 29-06-05 | 15:45

@ Starf*cker

Dan moeten Boris en Abou ook aanschuiven..

Brusselmans | 29-06-05 | 15:44

Een toespraakje en men ziet al de kruisraketten richting Iran vliegen..... onzinnig.

De VS zijn niet meer in staat om "tweede" oorlog te gaan voeren. Naast het feit dat het Amerikaanse leger op dit moment op het top van hun kunnen zit, is het financieel niet haalbaar meer. Het zou betekenen dat Bush nogmaals op zijn knietjes zou moeten gaan voor nog meer budget. Geld dat of via belastingverhogingen binnen gehaald moet worden, of geleend op de wereldmarkt. Met alle rampzalige gevolgen voor de economie van dien.

Waarom denk je dat de Amerikanen zo mak zijn de laatste tijd ? Zon beetje ieder land op deze planeet kan de stekker uit de VS trekken......

DonkerDoorn | 29-06-05 | 15:44

... Neqskot ...

Wolf17 | 29-06-05 | 15:43

@JanV, oops,
Wa's dat nou; -->Flapdrol 29-06-05 @14:26

Lekker Belangrijk© | 29-06-05 | 15:43

'plop' 'ssscht' 'klok klok klok'
proost

@Nickname | 29-06-05 | 15:43

Of het PBS; er is daar ruimte genoeg.

style.councillor | 29-06-05 | 15:43

Jalta?

superjan | 29-06-05 | 15:42

Het kringgesprek incluis borrel is reeds gestart....

Kakbouter | 29-06-05 | 15:41

@mac maniac> in Oosterbeek? Zijn daar ook meisjes?

superjan | 29-06-05 | 15:41

De Wannsee heeft ook een leuk conferentie oord

style.councillor | 29-06-05 | 15:41

@JanV 29-06-05 @ 15:14 , goh! nee dat weet niemand hier; vertel eens..

Lekker Belangrijk© | 29-06-05 | 15:41

@Brusselmans Of zo'n ouderwetse chaotische debatavond in Paradiso.

Starf*cker | 29-06-05 | 15:40

Read my lips; in the end is dani een half omgebouwde transsexueel. Haar gierende hormonenspiegel verklaart ook haar adhd neigingen alhier.

style.councillor | 29-06-05 | 15:39

Het Bilderberg-hotel lijkt me een goed locatie..

MacManiac | 29-06-05 | 15:38

Dus..

@SF, over weddenschappen gesproken. We kunnen ook de houdbaarheidsdatum van deze doorgedraaide demagoog als inzet nemen. Een welgemikte autobom (met veel collateral damage om de boel te verhullen) met als afzender het 'verzet' gesponsord door onze Atlantische vrienden zit in de pijplijn denk ik.
Zoniet, dan is er nog de Arabische Liga die deze hersenloze in toom houdt.

Wat wel weer leuk is:
Deze vriend richt zijn vriendschappelijke pijlen op Europa (lees Fr/Dld) en keert zich af tegen de US. Eens zien wat de EU hier nou weer mee moet...

Bugger_Me | 29-06-05 | 15:38

@ Starf*cker

Een soort lagerhuis der GS reaguurders?

Met Daniela als de nieuwe Marcel van Dam?

Brusselmans | 29-06-05 | 15:38

@nickname: wat nou talpa? dergelijk programma mag gewoon publiek!

Flapdrol | 29-06-05 | 15:38

@starf*cker: Ja maar... dtinkende nerds doen toch helemaal niet aan politiek-getint reaguren? Die doen aan DDoS aanvallen... virussen maken. Proberen spelletjes te hacken om eindelijk eens naakte vrouwen te zien.

Wij zijn toch normale mensen, met een (abjecte) mening, met relatie, baan en doend aan sport? Of ben ik dan de enige?

Flapdrol | 29-06-05 | 15:37

@starf*cker> ok, la vie en rose dan of de bananenbar.

superjan | 29-06-05 | 15:37

Een openbaar debat..... Een programma genaamd het geenstijlhuis. Vet. Wie schrijft de brief naar Talpa.

@Nickname | 29-06-05 | 15:36

@flapdrol>dat is uiteraard je goed recht.

superjan | 29-06-05 | 15:34

@Flapdrol Om te bewijzen dat de reaguurders geen wereldvreemde, laffe en stinkende nerds zijn , lijkt mij een openbaar debat heel aardig. Een soort openbare GS, camera's erbij, nootjes, chips. Kunnen we ook zien of die Dani echt een Femke-look-a-like is.

@SuperJan Loosje te Mokum? Daar passen de columnisten samen al niet in.

Starf*cker | 29-06-05 | 15:34

oh ja" einde off topic

style.councillor | 29-06-05 | 15:33

@Star> tja er is een complicatie. Het begint met een A. en het eindigt op BOEM

superjan | 29-06-05 | 15:32

Vanf dit weekend zit ik in Frankrijk, te beginnen in de Vogezen, alwaar de slaven van de weg hun geschoren benen stukdraaien op het te grote verzet.

De Vogezen, ooit het eerste, schier onbewingbare bergparcours in de TdF; nu een relatief gemakkelijk heuvelachtig terrein waarin het weliswaar opassen geblazen is vanwege potentiele reuzen ontsnappingen.

Een mensch kan zich verheugen op mindere zaken.

style.councillor | 29-06-05 | 15:32

@superjan: Ja... ach... ik zuip liever met mijn vrienden. Die zijn tenminste nog leuk... ;p

Flapdrol | 29-06-05 | 15:32

ach bush ja .. best zielig die man .. hij probeert alles nog aan 9-11 te verbinden .. zag vannacht bijna tranen in de ogen van de goede man ...

maar wat is dit nou weer ? een bush tegenpool ? he gadver idd weer zo'n idioot die gaat voor wereldheerser .. bah ... naja zal beau eens bellen ..

Draaitafel Demagoog | 29-06-05 | 15:31

@flapdrol> je kan toch prima anoniem met elkaar het op een zuipen zetten.

superjan | 29-06-05 | 15:31

@Mrs. Pickwick: Das nie zo moeilijk hè. Ze konden Irak vinden, gewoon er naast dus.

Flapdrol | 29-06-05 | 15:30

@SuperJan Denk het niet. Dan heeft ie ook nog het hele sjiitische zuiden van Irak op zijn nek en het lijkt er nu juist op dat hij die rustig heeft. Syrie laat hij door Israel oplossen. Bommetje hier, bommetje daar. Iran roept een hoop maar verder is het business as usual ...

Starf*cker | 29-06-05 | 15:30

@Starf*cker: Hah... ik zou denken dat al dit nick-volk reaguren en privé strikt gescheiden wil houden... of niet?

Flapdrol | 29-06-05 | 15:29

Nederlands Ministerie van Oorlog alweer in rep en roer. Waar halen we de mannen en vrouwen vandaan om t.z.t. in Iran de vrede te bewaren en waar ligt dat verdomde Iran eigenlijk?

Mrs. Pickwick | 29-06-05 | 15:29

@starf*cker>loosje?

superjan | 29-06-05 | 15:28

t is heel simpel Bush molt een voor een alle bases van de extremistische fundamentalistische islam... Iran is Next en/of Syria.

superjan | 29-06-05 | 15:27

@Brusselmans Ik heb de laatste 3 weddenschappen hier gewonnen. WE kunnen gaan zuipen met de harde kern reaguurders. Iemand een suggestie?

Starf*cker | 29-06-05 | 15:26

Als Jeb Bush for Prsident gaat, valt de USA voor die tijd geheid Iran binnen.

style.councillor | 29-06-05 | 15:25

@flapdrol
Was de overgrote meerderheid van de republican stemmers niet de rednecks en andere achterlijke groep boeren die ver van de stad vandaan wonen? Zij willen bloed zien, tegen welke prijs dan ook. Dat geeft Bush een mooi excuus om nogmaals op zoek te gaan naar aardolie.
Ik lul ook maar wat.....

@Nickname | 29-06-05 | 15:25

@Flap Right!

@Nick Bij dit soort opgefokte teksten moet je relativeren. Als ze op Al Jazeera dat interview met die eikel van een Maxime Verhagen zouden uitzenden, deze week in Vrij Nederland, dan zou de Hezbollah ook de Rijn oversteken.

Starf*cker | 29-06-05 | 15:25

Maakt niet uit wie de nul uitgevonden heeft, Sjors Bush heeft er nieuwe betekenis aan gegeven.

Snijbonenmolen | 29-06-05 | 15:25

@zuresloot: Ja, de nul is in India uitgevonden. Maar wij hebben hem niet in India opgehaald. We hebben hem laten brengen tot aan het midden oosten, waar wij hem met de kruistochten tegenkwamen... ofzo.

Flapdrol | 29-06-05 | 15:23

@ Starf*cker

Volgens mij heb je nog een fles Pomerol tegoed van je vorige weddenschap..

Brusselmans | 29-06-05 | 15:22

@starf*cker: Ja, dat durf ik ook wel... Er zijn in het verleden al tig keer aanleidingen geweest, sterker dan tegen Irak, om Iran binnen te vallen. en elke keer heeft de VS het klusje door een ander laten opknappen. Een keertje mocht Irak het doen. En andere keer lieten ze Israel de raketten schieten en een verontwaardigde VN op de hals halen.

Ze zullen het nu ook wel laten bij terugvuren van retoriek.

Deze toespraak zal trouwens ook wel weer een reactie zijn op wat Rummie had geroepen. Die moest weer zo nodig zeggen dat hij gefraudeert had, anders had hij nooit gewonnen. Dus het zijn kleine kindjes die elkaar in de zandbak uitschelden.

Flapdrol | 29-06-05 | 15:21

@Flapdrol

Die "nul" komt volgens mij zelfs van de Joden, ook toen al erg actief in het midden oosten, en die hebben het weer geleend van de Hindoes of een ander bergvolkje uit India.

zuresloot | 29-06-05 | 15:21

@star> die weddenschap verlies je. t wordt een parkeerterrein.

superjan | 29-06-05 | 15:21

Als Bush echt ballen heeft geeft hij deze isladebiel een repliek in de trant van: "He, randmongool, als jij denk een grote bek te hebben en ons te kunnen bedreigen dan zullen wij je eens even een vlam onder je reet houden, kijken of je dan nog zohoog van de toeren blaast."..... maar nee onder machtsvertoon verstaan ze in de US iets anders....

DeKeet | 29-06-05 | 15:20

@. Starf*cker
Ah, ok. Zij die onze blanke vrouwen als hoeren bestempelen.

@Nickname | 29-06-05 | 15:19

@nickname: Ik hoop het wel voor hem. Als hij het nog eens doet, en er komt weer een economische klap, met dure militaire nasleep. Dan wordt hij afgezet en kunnen de Republicans de komende 12 jaar een verkiezingsoverwinning wel vergeten.

Flapdrol | 29-06-05 | 15:18

Ik durf met iedereen hier de weddenschap aan dat Bush Iran niet binnenvalt.

Starf*cker | 29-06-05 | 15:17

@nickname De hypocrisie van de Islam.

Starf*cker | 29-06-05 | 15:16

@matamores

dank je

iceheart | 29-06-05 | 15:16

@flapdrol
Onze olieminded man heeft zijn lesje geleerd, denk je? Zit wat in.

@Nickname | 29-06-05 | 15:15

Jammer voor het Iraanse volk. De laatste tijd leek het land een beetje vrijer te worden minder streng. Maar nu is het dus weer hopeloos. De enige hoop is een volksopstand.

Nightwisher | 29-06-05 | 15:15

@iceheart: het is een titel uit het tijdperk dat Spanje nogal last had van de MOren. Mores = Moren, Matar = doden

Dus... doder der moren/moslims.

Flapdrol | 29-06-05 | 15:15

het linkje, ja ik weet het ik ben een taalvirtuoos

Matamores de Derde | 29-06-05 | 15:14

Wat niemand hier kennelijk weet, is dat Israel al eens eerder in Iran een kernenergiecomplex verwoest heeft. Vliegtuigjes er in, bommetje er op en als de wiedeweerga terug. Daar is Saddam toen piswoest over geworden, want hij wilde die techiek jatten. Israel was hem voor. Ik hoop nu ook weer.

JanV | 29-06-05 | 15:14

Beste Iceheart,

Ik weet dat je lui bent dus ik help je een handje. Klik de url aan en lees de teks dan kom je ervan zelf wel achter de betekenis.

Matamores de Derde | 29-06-05 | 15:12

@starf*cker
Wat hebben lieve meisjs in cabrio's in allahs naam te maken met gezwollen taal en retoriek van de islam?

@Nickname | 29-06-05 | 15:11

maybe veranderd ie wel in een osama wannebe

Miss Anita | 29-06-05 | 15:10

@Nickname:
Ja, hebben ze wel... maar we zien hoeveel olie de VS in Irak aan het scoren is op het moment... met alle brandstichtingen e.d. denk ik niet dat Mr. Bush hier een mooie investment return van kan verwachten. Vooralsnog wordt zijn eigen economie nogal gedrukt door de hoge olieprijs. EN hoe meer er in Irak opbrand, hoe harder de VS economie keldert. Dus ik denk niet dat hij ervoor gaat.

Flapdrol | 29-06-05 | 15:09

Hier ben ik niet zo bang voor. Retoriek hoort bij de Islam. Gezwollen taal. Aan de andere kant snappen ze heel goed dat ze hun buitenlandse investeerders te vriend moeten houden en olie moeten verkopen. Teheran is de meest hypocriete stad die ik ken. Overal moslim-pliesie, maar buiten de stad in de bergen is het gedoogd sodom en gomorra. Sex, drugs en alcohol. Bovendien rijden er in Teheran lieve meisjs in cabrio's rond die mannen inviteren voor een ritje en een stuiterpartij. De gemiddelde iman in Nederland is gevaarlijker dan deze joker in jurk.

Starf*cker | 29-06-05 | 15:08

D.Bader,

Geen gek idee alleen duurt het zo een lange tijd voordat je het resultaat kan bekijken en bestuderen.
Laten toch een paar A-Bommetjes over Neutronenbommetjes erop gooien, dan valt ieder geval wat te zien op t.v. deze zomer

Matamores de Derde | 29-06-05 | 15:08

@Lucifer: Ja, oosten van waaruit gezien? Als je in china gaat staan is de VS het oosten... dusss...

Flapdrol | 29-06-05 | 15:07

@matamores

eeehhmm ik kan het even niet vinden wat betekent het dan?

iceheart | 29-06-05 | 15:07

Nostradamus zei het al het einde der wereld komt uit het Oosten.

Lucifer | 29-06-05 | 15:05

@Flapdrol 29-06-05 @ 14:4
".. in Iran valt niets te halen..."
Wacht dacht je van een enorme voorraad aardolie, aardgas, koper en sinds 2003 zelfs enorme hoeveelheden Uranium.
Als ik Bush was, wist ik het wel..

@Nickname | 29-06-05 | 15:05

@TM, Ik kan me weinig positieve USA reacties herinneren hier, en nu mag Georgieporgie t oplossen? Beetje dubbel.

Almighty Gnarf | 29-06-05 | 15:05

@specht: Kapot neuken? Waarom? Je moet ze toch niet gaan belonen voor ongewenst gedrag?

Flapdrol | 29-06-05 | 15:04

Deze meneer mogen ze van mij doodschieten. Ja het klinkt hard, maar ik vind hem een gevaar voor de wereld. Net zoals de islam. Ik moet geen gare godsdienst in Nederland die de klok terugzet naar het jaar 900nogwat.

Niflheim | 29-06-05 | 15:04

Ah, binnenkort weer eens iets nieuws in het nieuws... iets anders als de dagelijkse aanslagen en stakingen.

Pietah21 | 29-06-05 | 15:03

Als je kijkt naar Iran en hetgeen wat ze tegenstaan zijn ze niet erg consequent. Alles rijdt daar Chvrolet, Cadillac, Mercedes, en weet ik allemaal. Verder loopt de jeugd in T-Shirts met I love NY erop, hebben jeans aan van Levi's en onderaan bungelen een paar Nike's. Al deze bedrijven zouden de hele zaak eens moeten boycotten voor een jaartje of twintig.

Bush betaald de gederfde inkomsten (goedkoper dan oorlog) en de muur om het land en we gaan over twintig jaar eens kijken.

D.Bader | 29-06-05 | 15:02

Nou ik zet er een makreel op dat het half november paddenstoelen kijken is in Teheran. Eerst nog wat formeel obligaat gehannes in de veiligheidsraad en knallen maar.

superjan | 29-06-05 | 15:02

@matamores III:

Ik ben het toch niet met je eens. Als de wedloop met VS het enige was, hadden ze de stap naar kapitalisme niet gemaakt. Er was meer aan de hand. De kapitalistische stap werd genomen, omdat elke winter de supermarkten leeg waren. Het volk was niet tevreden meer.

Daarnaast was de wapenwedloop met de VS niet nodig geweest. De USSR had ook kunnen stoppen met uitbreiden. Het was nou niet zo dat de VS zich een misstap kon permitteren, met een USSR met 100 kernraketten. Dus die andere paar duizend was sowieso al geldverspilling.

Flapdrol | 29-06-05 | 15:02

Ha,
weer een fijne vertegenwoordiger van het vrije leven. gelukkig zijn ze er nog, deze verlichtte geesten. dat de grote meerderheid van de wereld er geen behoefte aan heeft, dat maakt niet uit.
Het is aan de usa om deze gek van de macht te houden. want we willen niet de simpele redenatie; megalomaan + kernwapens = WWIII?

jimmy | 29-06-05 | 15:01

Ze moeten Iran gewoon kapot nuken.
Optiefen met die achterlijke islamitische geyteneuqers.

Specht | 29-06-05 | 15:01

remember Osirak!

exarchos | 29-06-05 | 15:01

weetje wat kudt is dat hij bezig is met KERNWAPENS !!! dat was laatst nog op het nieuws. Hij wilde dat Iran ook een wereldmacht werd... dat word weer mooi klote

2e cuba crisis komt eraan

SphinX | 29-06-05 | 15:00

Oeps twee keer. En dat ondanks het bericht 'Je submit al, even geduld bitte'. Vanwaar dat bericht als je post toch twee keer geplaatst wordt?

ninane | 29-06-05 | 14:59

Vandaag is 'Veteranendag'. Zou er tussen die 'veteranen' niet een redelijk jeugdige goed opgeleide scherpschutter zitten, die ook een beetje kan parachutespringen en zijn draai in de burgermaatschappij niet kan vinden? Of hebben wij zoiets niet?

Cpt. Iglo | 29-06-05 | 14:59

Zo moet hij vooral beginnen. Dan zit hij binnenkort naast Saddameke.

Nightwisher | 29-06-05 | 14:59

@Gnarf: Wat?

TM | 29-06-05 | 14:59

@almighty> ik heb een prachtige trotse plastic Bush Cheney verkiezingsvlag aan de muur hangen thuis.

superjan | 29-06-05 | 14:58

Volgens mij hebben wij (met wat Amerikanen, Engelsen en Polen) de Duitsers en Jappen bevrijd en zijn er daar weinig mensen die er nu over klagen! Laten we de Iraniërs ook bevrijden van hun 'gekozen' president-zonder-bevoegdheden, ook uit eigenbelang. We hebben die olie gewoon nodig.

ninane | 29-06-05 | 14:58

Volgens mij hebben wij (met wat Amerikanen, Engelsen en Polen) de Duitsers en Jappen bevrijd en zijn er daar weinig mensen die er nu over klagen! Laten we de Iraniërs ook bevrijden van hun 'gekozen' president-zonder-bevoegdheden, ook uit eigenbelang. We hebben die olie gewoon nodig.

ninane | 29-06-05 | 14:58

Beste Iceheart,
Nee vertaal mijn naam maar eens van spaans naar nederlands dan weet je wat voor een type ik ben.

Maar ik bedoel dat de Sovjet Unie best een
sterk land was voorheen. Het ging om kwantiteit en niet om kwaliteit en werkte toendertijd perfect voor hun. Na de regime change naar meer kapitalistische maatstaf ging het heel erg fout.

Matamores de Derde | 29-06-05 | 14:57

Waarom gaat er nu niemand demonstreren ?

Bwork | 29-06-05 | 14:57

@TM: Nou moet je die 'nul' niet bagatelliseren hoor. Zonder het concept nul had er nooit een relativiteits-theorie bestaan en dus nooit kerncentrales enzo. Ze willen nu alleen het gevorderde product van hun 'nul' terug. Maar wensen niet de verschuldigde BTW erover te betalen. En dat kan natuurlijk niet.

Flapdrol | 29-06-05 | 14:57

Even een poule maken. Wanneer valt Amerika binnen, en wanneer pakken ze deze achterlijke mongeaul op? Hoe lang duurt het proces? Hoeveel chips moeten ze inslaan?
En wanneer hebben die extremisten (van alle geloven) eindelijk eens door dat we met z'n allen op aarde leven en iedereen z'n eigen mening heeft?

Framoes | 29-06-05 | 14:56

Goh, Nooit kunnen de US of Aars iets goed doen, begint er één geytennoiker te blaten, en t gepeupel hier rent om t hardts naar ome bush.........

Almighty Gnarf | 29-06-05 | 14:56

@Matamores III:
Nee hoor, de USSR was tot op het bot corrupt. Als er geen wapenwedloop was geweest met de VS, hadden ze dat geld alsnog in het leger moeten stoppen om buren te intimideren en de randgebieden, zoals polen, oostduitsland, tsjetsjenië e.d. te pacificeren.

Communistisch China doet het echter best goed. En ondanks de problemen met de rest van de wereld staat N-Korea ook nog altijd vrij stevig.

Flapdrol | 29-06-05 | 14:54

Het zal niet de eerste keer zijn dat de Mossad actie onderneemt terwijl de rest van de VN zit te vergaderen. In de jaren '80 hebben ze het Iraakse kernwapenplan ook tientallen jaren teruggezet door Franse goederen voor 'vreedzame'nucleaire doeleinden (Kudtfransen ook altijd) in een Franse haven op te blazen (weet ff niet meer welke haven)

D.Bader | 29-06-05 | 14:54

@ik lul ook maar wat, reken maar dat er in de heuvels rond die complexen al wat blackops klaar liggen met hun laser aanstraal apparatuur. Die tulbanden zijn allang getransformeerd tot knapperig varkensvlees, voor ze die bom ook maar half klaar hebben. de VS en ISrael zullen zoiets nooit toestaan.

Achmadinejedat of zoiets... zelfmoord voor Iran

superjan | 29-06-05 | 14:54

CNN aan, zak chips, biertje erbij en maar genieten!!

HenkieTankie | 29-06-05 | 14:53

Betreft de Jihad: check nl.wikipedia.org/wiki/Jihad - Jihad is dus niet vlietuigje kapen en jezelf een toren in darten, maar de innerlijke strijd van een islamietje. de kleine Jihad - die tegen onrecht bedoeld is- kan volgens zeggen alleen door een Kalief worden ingezet.

Snijbonenmolen | 29-06-05 | 14:53

Toch aardig dat Iran loopt te zeiken over 'nucleaire middelen', een zuiver westerse uitvinding... Dus de grote Satan Amerika moet bestreden worden met spul dat ze eerst moeten afkijken van diezelfde Amerikanen...

Ik hoor altijd 'ja, maar de arabieren hebben ons toch maar mooi 'De Nul"gegeven. Volgens mij was dat niet zo'n opoffering. Er lopen nog steeds duizenden nullen in Arabie.

TM | 29-06-05 | 14:53

Ach, het Amerikaanse volk wil toch hun strijdkrachten uit Irak zien vertrekken. Kunnen ze direct door naar Iran.

Zippy | 29-06-05 | 14:52

@matamores

jaaa hoor en in de VS ging het geweldig.
die waren kapitalistisch, en dat werkt nou eenmaal beter... laat me raden, je hebt lang haar en rookt de hele dag wiet?

iceheart | 29-06-05 | 14:51

Bush stuurt wel even twee in Irak gelegerde afwashulpjes richting Iran...

MacManiac | 29-06-05 | 14:50

@Flapdrol: Groot Gelijk ! Volken bevrijden zichzelf (Oostblok!) en anders willen ze niets liever (Masochistisch?!). Tegen hun zin bevrijden levert alleen maar een hoop gezeik, 'n zooitje dooien & een torenhoge staatsschuld ( okidoki) op. De bezetter eruit trappen ( 40-45, Koeweit) is natuurlijk een ander verhaal.

BummBumm | 29-06-05 | 14:50

@noodles: als dat zo is zit er maar 1 ding op.
Grote muur omheenbouwen en vol laten lopen met water

Snijbonenmolen | 29-06-05 | 14:49

Dlapdrol,

Dat kwam door de wapenwedloop tegen de V.S. en een regime verandering anders was alles nog toppie joppie daaro

Matamores de Derde | 29-06-05 | 14:49

En dan kan Mahmoud ahmadinajad daarna fijn naar iran toe, er zijn daar ook nog een paar lui niet goed geintergreerd op deze aardbol.

Dagobert | 29-06-05 | 14:48

Iran is bezig met het fabriceren van de A-bom en wil wereldheerschappij.

Als ze nu een grote mond krijgen dan zou het fabriceren van die bom wel eens in de eindfase kunnen zitten.

De eerste bom zullen ze waarschijlijk testen op Israel, mits Israel hun voor is...

Dat worden nog spannende tijden.

ik lul ook maar wat | 29-06-05 | 14:48

Bush weet het dondersgoed. Alleen nog even Syrie en Iran asfalteren en onder controle en de jihad is voorgoed gewonnen.

Libanon gepacificeerd
Irak gepacificeerd
Algerije idem
Egypte idem
Pakistan idem
Aghanistan idem

Saoudie Arabie, Jemen e.d. draaien wel bij als Iran en Syrie een parking lot zijn.

Deze nieuwe president van IRAN is een godsgeschenk voor de neo cons.

superjan | 29-06-05 | 14:48

@ flapdrol.
Agree, maar ik word zo langzamerhand schijtziek van al die islamitische mongeaulen! niet alleen ver weg maar ook hier, want ik ben er van overtuigd dat er een hoop van dit soort gasten ook in de buurt zit en waarschijnlijk meer dan wij denken!

Roberto Sachinni | 29-06-05 | 14:48

nou flap, dat in china is al bijna geen communisme meer hoor... des te kapitalistischer ze worden, des te beter het daar gaat, echt leuk om te zien, maar communisme is het eigenlijk niet meer hoor.

iceheart | 29-06-05 | 14:48

@Icehart.

Ik denk dat ' het land bevrijden' niet van toepassing is hier. Het lijkt erop of de meeste mensen in Iran (voor zover ik dat kan beoordelen) de instituten in Iran geaccepteerd hebben.
Toegegeven, ze willen wel een meer hervormingsgezinde kandidaat, maar de Raad van Hoeders accrediteerd die gasten niet. Dus kunnen ze kiezen tussen een conservatieve en ultra-conservatieve kandidaat.

De beste oplossing voor dat vraagstuk (dus niet de kerncentrales) is een fluwelen revolutie zoals we in Oekraine hebben gezien. Maar de kans op zoiets wordt een stuk kleiner als een Westers land besluit eenzijdig die centrales op te blazen. Kortom een dilemma! HOERA!

Noodles | 29-06-05 | 14:47

nee flapdrol, het is een zeer klein deel van de bevolking dat dat nog steeds doet. een paar procent... dit gaat inderdaad nog wel even duren, maar wat moeten we dan doen?

wij zijn hier met vrijheid en een moderne samenleving gezegend, maar daar komt ook een plicht bij. de plicht ook anderen die vrijheid te geven.
en waar gehakt wordt vallen spaanders...

iceheart | 29-06-05 | 14:46

Donner heeft het vrije westen geadviseerd heel hard 'boe' te roepen. Iedereen viel stil wat Donnert opnam als een volledig over het hoofd geziene optie. Eat that Bush!!

D.Bader | 29-06-05 | 14:46

@Brusselmans: Nee dank je. Ik zit niet op een communistische regering te wachten, die doet alsof de begroting sluit, terwijl dat niet het geval is. We hebben dat experimentje in de USSR gezien. Dat werkte niet. Communisme werkt alleen bij maffe aziaten, die niet aan corruptie doen ofzo.

Flapdrol | 29-06-05 | 14:46

Laat Mahmoud Ahmadinejad zijn karwei afmaken!!

Stem SP
Stem Groenlinks

Brusselmans | 29-06-05 | 14:44

goh, gaat de wereld er NOG veiliger op worden, zeg....

de_rest_van_NL | 29-06-05 | 14:43

@Roberto S.:
Wat voor last hebben we nou van die 'achterlijke kudt islamiet'? Die zit in Iran. In Iran is niets te halen. Iran blijft netjes binnen eigen grenzen. En als Iran te dicht bij een kerncentrale komt, grijpt er wel iemand in, met een raketje erop. Iran is geen probleem. Het is slechts sneu voor het volk daar. En als die echt vrijheid willen, moeten ze maar een revolutie beginnen.

We hebben gezien wat je krijgt als je probeert een volk te bevrijden dat niet zelf bereid is te vechten voor die vrijheid. In zowel Afganistan als in Irak slaat de anarchie steeds harder om zich heen. En de kosten van zo'n project zijn ook niet misselijk.

Flapdrol | 29-06-05 | 14:43

@noodles

V.S. zonder mandaat.
en grooooot gelijk ook.
maar die mossad mogelijkheid vind ik ook wel errrrg mooi ja...

volgende vraagstuk:
zou het eigenlijk niet beter zijn dat land te bevrijden en deze idioten eruit te trappen? het zal ooit moeten, liever vroeger dan later... wat vinden we ervan?

iceheart | 29-06-05 | 14:42

Er is maar 1 optie. Maak van Iran een nucleaire zandbak.

rhoelophh | 29-06-05 | 14:41

@ de keet: perfecte oplossing.

Mazzeltov | 29-06-05 | 14:40

@George W. Bush: waar wacht je nog op man?

Snijbonenmolen | 29-06-05 | 14:40

@BummBumm: dat is het gevaarlijke. Als het intern slecht gaat wordt meestal een oorlogje begonnen...

BlackMagic® | 29-06-05 | 14:39

@ Brusselmans.
Tyf een end op gek! nog liever Bush dan zo achterlijke kudt islamiet!

Roberto Sachinni | 29-06-05 | 14:39

@Thygros & Noodles:

Ik denk niet dat de VS echt keihard gaan ingrijpen. Zeker niet unilateraal. Dat kunnen ze na Irak niet meer betalen namelijk. Nee ik zet mijn geld in op een paar raketjes van israelische straaljagers die het nucleaire project van Iran weer tien jaar terugzet als ze bijna klaar zijn met de cenrtales. En dan kunnen we Iran weer even laten aanmodderen. Misschien dat in de volgende 10 jaar een keer wél een echte democratische kantidaat gekozen wordt.

Flapdrol | 29-06-05 | 14:38

Mja, normaal heb ik zo iets als "ieder landje gaat zijn eigen gang maar". In dit geval denk ik dat je die idioot gewoon de kogel moet geven want er help toch niets aan. Steeds vaker en indringender wordt duidelijk hoe ronduit debiel de islamitische godsdienst mensen maakt. In dit geval met zelfs een atoom dreiging. Ik denk dat de gehele min of meer "normale" wereld (US,EU,Rusland,china,japan) eens grof een eind moeten maken aan de maar voordurende dreiging van een paar randdebielen in het midden oosten. Kortweg opruimen die boel en volledig opnieuw inrichten met een multi-culti bevolking. Wij als NL kunnen hier een grote hoeveelheid van leveren, zijn we daar ook meteen van verlost.

DeKeet | 29-06-05 | 14:38

Ik heb Cohen net aan de lijn gehad. We dienen daar een clubhuis voor die mensen te bouwen....

D.Bader | 29-06-05 | 14:38

Islamitische revolutie, mag ik ff lachen?! Mislukt in Egypte, Algerije en Afghanistan uitgetrapt. De enigen die in dit soort onzin trappen zijn de 'hoogopgeleide' moslims die in het vrije Westen wonen. Zegt gelijk genoeg over hun intelligentiepeil.
Iran is een land met het hoogste percentage heroineverslaafden, een onmetelijk hoge werkloosheid en een compleet ingestorte economie. Wellicht een idee dat Mahmoud zich eerst daar eens mee bezig gaat houden?

BummBumm | 29-06-05 | 14:37

Nu heeft Bush eindelijk een smoes om ook daar de olie weg te halen

@Nickname | 29-06-05 | 14:37

Israel zal nu zeker in hoogste staat van paraatheid staan,nu deze tweede mafketel de troon bestijgt in iran.

Eerst die mongeul in 1979 die notabene de orginjele iraanse vlag veranderde om de
chritelijke en de aramaiesche geschiedenis weg te moffellen.

Het zou mij ook ten zeerste niet verbazen dat er hard fraude is gepleegt om deze geitenjongen op de troon te zetten.
Er zijn namelijk heel veel mensen in iran die hervorming willen. die worden ook met bosjes opgepakt.

ar_de_b | 29-06-05 | 14:37

Zou het niet eens tijd worden om te gaan uitvoeren wat zij met ons zouden uitvoeren als zij over onze technolgie zouden beschikken (geinige zin)

D.Bader | 29-06-05 | 14:37

Zouden de Amerikanen dit keer wel de internationale regels volgen? MMhwaaahhh Zal wel weer niet, ze moeten immers strijden tegen de terroristen die de hele wereld willen bezitten. Wie zitten er ook al weer met militaire bases door de hele wereld en in hoeveel landen zijn die Amerikanen nu aktief?

Thygros | 29-06-05 | 14:36

Op naar WOIII.
Behalve als het aan politiek correct Nederland ligt.
Die hebben zich al overgegeven en gaan meteen als eem jong hondje op hun rug liggen.

Morrizz | 29-06-05 | 14:35

Sorry flapdrol bedoelde het niet persoonlijk

Connie Breukhoven | 29-06-05 | 14:34

Het zou een mooi stuntje zijn wanneer de Mossad daar een 'ongelukje' ensceneerde zodat ze hun 'vreedzame' nucleaire paddestoel zelf op hun bebaarde en geburkaade smoel kregen

D.Bader | 29-06-05 | 14:34

Snel platgooien dan maar, dat moslimgespuis.
Snappen ze daar nu echt niet dat het superieure westen hen totaal van de aardbodem weg kan vagen?

Mazzeltov | 29-06-05 | 14:33

Dus de vraag is eigenlijk niet of maar wie de kerncentrales op gaat blazen. Want het zijn er meerdere.

De opties:
V.S. zonder VN mandaat.
V.S. met VN mandaat.
'Alliantie' zonder VN mandaat.
'Alliantie' met VN mandaat.
Israel.

Ik zet mijn geld op de V.S. zonder VN mandaat.

Noodles | 29-06-05 | 14:33

wat een enge sukkel

KrankindemKopf | 29-06-05 | 14:33

@noodles
Laten we met z'n allen dicht bij een moskee gaan wonen. Dat verminderd wellicht de kans dat we door een moslimkernbom getroffen worden.
Alhoewel, in het WTF werkte enorm veel Islammietjes. Dat weerhield ze er ook niet van om daar een geintje uit te halen.

@Nickname | 29-06-05 | 14:33

@noodles & jantje666:

ZOals ik al zei, uiteindelijk vliegt Israel er met een paar vliegtuigjes overheen en schiet die centrales zo weer kapot. Zal niet de eerste keer zijn.

Flapdrol | 29-06-05 | 14:33

Die solliciteert nadrukkelijk voor een portie billenkoek van Mister Bush :D

Wooter | 29-06-05 | 14:30

@noodles, echt veilig vindt ik het toch niet, klooien met kern spul, een islamitiese gek aan het hoofd, en ook nog die baardmannetjes (aja tolaas) die eigenlijk de macht hebben lijkt mij niet echt een goeie combi

jantje666 | 29-06-05 | 14:29

@Chileen
Leuk gebracht! Overigens moest ik meteen aan die tuttantes in Marokko denken. Die de koning weg willen hebben en alleen de islam, omdat ze dan zo lekker vrij zijn. je gaat je toch echt afvragen of we nou helemaal in een gekkenhuis leven? Of zijn er miljoenen tbs-ers meer ontsnapt dan ze ons ooit hebben willen vertellen?

JanV | 29-06-05 | 14:28

"Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen."

Hoezo? Heffen ze Iran op dan?

TM | 29-06-05 | 14:28

De vijfde colonne ziet hier ook al te popelen.....

D.Bader | 29-06-05 | 14:28

Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen..... wat wil die kip zelf dan bereiken... inderdaad Islamitische onderdrukking..

Mucky | 29-06-05 | 14:28

Iran? is dat niet dat landje dat kernbommen aan het maken is...

Tubifiks | 29-06-05 | 14:27

Wat vinden de meeste reaguurders hier eigenlijk van het feit dat Iran door wil gaan met hun 'vreedzame' kernenergie programma?

Wordt het als wezenlijke bedreiging gezien, of denken de meesten dat het met een sisser afloopt? (En niet van een lek van radioactief gas)

Noodles | 29-06-05 | 14:27

Maar uhm, even voor de nuance... toen Bush gekozen werd, had hij het toch ook over de oorlog tegen het kwaad, de axis of evil, waar N-Korea en Iran toe gerekend worden e.d.

Deze pipoo zal ook denken, ik gebruik stoere woordjes terug naar die mongeaul in Washington.

Daarnaast heeft hij het op een herdenking van islamitische martelaren gezegd. Veteranen in de oorlog tegen Irak, wat destijds door de VS gesteund werd in het gooien van bommen met eventueel gifgas. Dus ergens kan ik de retoriek op een dergelijke dag wel begrijpen.

Van mij mag hij rare dingen zeggen, maar als hij rare dingen gaat DOEN, dan moet Israel maar eens doen waar het goed in is, en dat is raketten schieten op nucleaire installaties. Dan spreekt iedereen weer verontwaardigde schande, maar omdat het Israel is doet niemand wat. Roept Bush dat het een moedige zet van Israel was, om te doen wat moest gebeuren, zonder op VN consensus te wachten. En dan kunnen we weer verder.

Flapdrol | 29-06-05 | 14:26

We hadden het kunnen zien aankomen, de beste man is trots bezitter van een baard..

F1RTEEN | 29-06-05 | 14:24

Ik zou ook gefrustreerd zijn. Als ik elke avond achter een pingwin met gebreide onderbroek broek moest slapen. Kort om we snappen het wel. Wat mij betreft mogen de iranse leiders op verlof en resocialiseren.

Ford Prefect | 29-06-05 | 14:23

Wat een heerlijk vuurwerk komende oudejaarsavond, zo'n paddestoeltje is weer eens wat anders dan een saaie Romeinse kaars!

Kapitein Stijlvol | 29-06-05 | 14:23

tja, die ajaaaa tolaaas zijn daar toch de baas? dit is toch slechts een van hun speelpoppetjes?

jantje666 | 29-06-05 | 14:23

Ik had dat land al opgegeven toen ik hoorde dat ze daar de koran als wetboek gebruiken en alcoholgebruik daar strafbaar is, stel voor dat we Sjors WWW Boes een hint geven waar de militairen naartoe kunnen.

Snijbonenmolen | 29-06-05 | 14:23

"Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen."

[sarcasme]Ja gelukkig zeg!! En fijn voor Iran dat er nu onderdrukend tiranniek regime aan 't roer staat.[/sarcasme]

pikkevet | 29-06-05 | 14:22

Mahmoud Ahmadinejad kan wel een bezoekje van wat scuds gebruiken. Wat een debiel!
Eerst de spreekwoordelijke onschuld spelen (als intermediair tussen Westers & Oosters) en dan snel z'n bunker inkruipen een grote bek opzetten.
Probleem met zo'n fascist (Lijkt mij een term die hier wel op zijn plaats is) is dat ie een heleboel schapen in wolfskleren achter zich aan krijgt die, omdat ze niet kunnen lezen, blind het martelaarschap aanvaarden. Met alle gevolgen van dien.....
Laten we onze spaarcenten maar opnemen en gaan genieten van de prachtige wereld om ons heen, zolang het nog kan!

Kakbouter | 29-06-05 | 14:22

@Connie: Ik zou het fijn vinden als mensen eens stopten met mijn nick te kleven aan dit soort mongeaulen...

Flapdrol | 29-06-05 | 14:21

Talpa met Beau vanuit Teheran?

Boris Borsthaar | 29-06-05 | 14:21

Haal de Tomohawks maar uit de kast, poets de nightvision maar weer op en neem een abonnement op digitale tv. Nog voor kerst iedere avond een vuurwerkshow op The Infrared Television Station!

Tsssss.... | 29-06-05 | 14:21

Lekker iemand hebben ze weer gekozen :(

ThE_ED | 29-06-05 | 14:20

Man leven die gasten nou echt 500 jaar in het verleden. denken ze echt dat ze met woorden kunnen winnen.
Egt waar bom er en er een mooi meer van maken. Lake Iran !!

-=narf=- | 29-06-05 | 14:19

Hehe wat een islamitische flapdrol, tijd voor hem om weggenuked te worden, zeg maar zwaai, zwaai met je handje

Matamores de Derde | 29-06-05 | 14:17

@ Mahmoud Ahmadinejad

Aan de grote denkers hier in Nederland zal het niet liggen hoor!

Dood aan de Amerikanen!

Brusselmans | 29-06-05 | 14:17

de tape recorder staat al klaar om weer heerlijk te genieten van de beelden.

Agamemnon_NL | 29-06-05 | 14:15

he jasses weer zo´n flapdrol..... go get him george! rigggggght good doggy

Connie Breukhoven | 29-06-05 | 14:15

Das Große Reich 2?

Koos Smakeloos | 29-06-05 | 14:15

Risk staat alweer klaar voor de televisie.

Klaverjas | 29-06-05 | 14:14

Idd gelukkig....

Cesarino | 29-06-05 | 14:14

BOM OP IRAN!

pieterjan | 29-06-05 | 14:14

deze gaan nog voor de kerst aan de geenstijl-chips

Johnny Bravo | 29-06-05 | 14:14

Jazeker deze gaat er voor kerst ook uit hoor!

Blue-one | 29-06-05 | 14:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken