Stap in onderdanen, we gaan naar het grote WimLex & Max-huwelijksfeest in het Gelredome
Koningspaar The Party in het Stamcafé
FEEST. Wie zin heeft in een koninklijke avond zuipen, snuiven, hoeren en snoeren kan volgend jaar het koninklijke huwelijk (dan 25 jaar!) komen vieren met 35.000 anderen in het Gelredome. Alsof de Arnhemmers daar nog niet genoeg treurigs voor de kiezen krijgen, maar soit. De bijeenkomst is volgens de koning bedoeld om te zuipen, snuiven, hoeren en snoeren laten zien 'hoe belangrijk en onmisbaar gemeenschapszin is' (heel belangrijk, wij hebben altijd zin in gemeenschap, red.). Toegang is gratis want we betalen dat huwelijk immers ook al een kwart eeuw. Toch??! Enniewee, aansluitend met de aankondiging van de jubileumparty vertelde WimLex en Máxima dat hun Oranje Fonds een nieuw LOKET opent met de titel 'Vier de Verbinding' (klinkt heel erg Malou Petter) en daar kunnen ONTMOETINGSPLEKKEN kleine subsidies aanvragen. U weet wel; voor extra parkeerplekken, het verzorgen van de bosjes en het inslaan van genoeg brood. Al met al weer SCHITTEREND gedaan door onze Oranjes. Hoera! Hoera! Hoera!
KONING IN DE COMMENTS?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Nederland heeft Derde Wereldoorlog nu al gewonnen: Máxima krijgt BARET
Kan nu Máximaal geweld toepassen
DE BEELDEN. Máxima ontmoet Dolf Jansen
Niet in onze naam

