GeenStijl-columnist interviewt GeenStijl-redacteur over overstap naar GeenStijl in het Stamcafé
Wij van GeenStijl vinden GeenStijl ook erg goed
'Het ontbeert KRO-NCRV − waar ik trouwens paradoxaal genoeg een ontzettend leuke tijd heb gehad − aan één ding: bestaansrecht', aldus @JeroenPen, geïnterviewd door @DonArturito.https://t.co/ADD9JISLkH
— HP/De Tijd (@HPdeTijdNL) August 1, 2024
Hallo en welkom op GeenStijl. Weet u wat pas een goede website is? GeenStijl! Kijk maar om u heen: allemaal fantastische GeenStijl-topics, voor GeenStijl, op GeenStijl, door GeenStijl. Wij van GeenStijl vinden GeenStijl geweldig. En het mooie is: er is nu een interview op HP/De Tijd (ook best leuk) van Arthur van Amerongen, die voor GeenStijl schrijft, met Schots, scheef, die ook voor GeenStijl schrijft, over wat hij bij GeenStijl doet. Dus wij dachten, dat is echt iets voor onze lezers van GeenStijl. Hierrr een linkje. Ook zo aan het genieten van GeenStijl? Klik dan hier om Premium Lid te worden van GeenStijl. Hup GeenStijl!
Wat die techmiljardair zegt
— GeenStijl (@geenstijl) July 30, 2024
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Arthur van Amerongen - A conservative is a liberal Tuur who has been mugged
Soep van de Week - dit keer niet als StamCafé
