Driekwart van medewerkers asielzoekerscentra slachtoffer van ongewenst gedrag
"Hoe meer asielzoekers, hoe beter"
Dat van die apothekers uit Aleppo was natuurlijk een grapje want de mensen die bij ons in de asielzoekerscentra komen zijn toch vooral mensen die zich schuldig maken aan uitschelden, intimideren en bedreigen. Als ze niet bezig zijn met het jatten van fietsen, dat is. "Driekwart van de medewerkers in asielzoekerscentra heeft één of meerdere keren te maken gehad met ongewenst gedrag van een bewoner. Dat meldt het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) na een enquête onder het personeel." En als je niet goed over je schouder kijkt mietert zo'n traumatoïde een pot kokend hete olie over je mik. Matige ontwikkelingen, want vier jaar geleden had 'ruim de helft' van de medewerkers te maken gehad met ongewenst gedrag. Welnu, wat gaan we eraan doen? JUIST! HELEMAAL NIKS! HOE MEER ASIELZOEKERS HOE BETER!!!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof - Dit JA21/PVV-duo gaat dinsdag laten zien of de Tweede Kamer nog ballen heeft
Privacy asielzoekers of nationale veiligheid
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
Kabinet helpt vrouwelijke statushouders met 'speciale aanpak' aan werk
Vrouwen speciaal, mannen niet???
