Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOTO. De blote reedt van Paul de Leeuw

Is hier de vrijheid van meningsuiting voor bedoeld?

Goedemorgen hebt u al gegeten zo niet dan niet en zo wel dan ook, maar na de breek de complete foto van de blote reedt (en een stukje balzak) van Paul de Leeuw, die hij vandaag op Instagram heeft geplaatst. Heldere uitleg van het mediafenomeen zelf: "Christenunie Mevrouw Mirjam Bikker is tegen de wet voor draagmoederschap. GODIsLIEFDe! ❤️❤️En Maria was de eerste draagmoeder voor de zoon Van God… daar had Jozef en zij uiteindeljk ook niks over te zeggen… @ChristenUnie Mirjam Bikker." Dit is verder helemaal geen reclame voor het nieuwe programma van Paul de Leeuw op de NPO, maar volgende maand heeft Paul de Leeuw trouwens wel een nieuw programma op de NPO
UPDATE: Foto verwijderd

Proost

KONTEXT

Social

Reaguursels

Inloggen

Mmm, weer naakt tuinieren en op zoek naar kind in den Boerenkool?

Varkenstrontzwijn | 31-08-23 | 18:25

Paul de Leeuw kan sowieso niet meer.

Cor Netto | 31-08-23 | 18:21

Gatver, mag ik dat walgelijk vinden ? Ja dat mag ik !

Jackson | 31-08-23 | 18:20
-weggejorist-
daytripper | 31-08-23 | 16:43

Of je nu een foto plaatst van Paul de Leeuw z'n kop of van z'n kont, geen verschil.

Naitwies | 31-08-23 | 16:33 | 1

Net een echte olifant.

Sans Comique | 31-08-23 | 21:48

De rechten van obese gekkies moeten wel verder worden ingeperkt. Wij wordeen verondersteld tolerant te zijn jegens elke vorm van seksuele geaardheid maar als iema d uit geloofsovertuiging iets vindt dan hebben de 'toleranten' opeens ook een intoleratieissue. Selectieve verontwaardiging in de LHBTQ gemeenschap is de norm. We moeten hun geaardheid accepteren maar zij hoeven andersdenkenden NIET te accepteren. Toch staan religie en geaardheid in EEN zin in de grondwet maar he, weten zij iets van de grondwet?

Giotto | 31-08-23 | 16:18 | 1

Briljante tegel!

Kukooo1 | 31-08-23 | 21:19

Ja en kwetsend voor de religie van Bikker. Dus het is goed zo

Zuma | 31-08-23 | 15:24

Die dikke volgevreten bleke reet doet me denken aan die beruchte scene uit de film Deliverance.
Daarin wordt een ook zo'n dikzak vanachteren genomen door een hilbilly.
'Squeel like a pig!'
www.youtube.com/watch?v=LtAkf0UMeLA

leo de pejo | 31-08-23 | 15:14

Ik zou graag een reaction video willen zien van Mirjam's gezicht toen ze de Insta post van Paul opende. Overigens had ik minimaal een Goatse reedt verwacht, valt me tegen van Paul.

sioux_ | 31-08-23 | 15:10

Vreemde reactie op mensen die niet dezelfde mening als jij hebben.

Hommel | 31-08-23 | 15:09

De grootste mond komt vaak van mensen voor wie kinderen krijgen vanzelfsprekend is. Zeker niet om deze reden aan zo'n wet komen.
Om medische kosten kan een discussie gevoerd worden, maar hier heb ik geen goed woord voor over. Pedant en hooghartig.

letopuwzaak | 31-08-23 | 14:18

Meestal wordt er op functioneel naakt gereageerd met: Ik zou hem/haar doen. Valt me enigszins tegen nu boppers!

shoarma4belgium | 31-08-23 | 14:17

Ik weet nog dat Paul een keer zong: "Een mooie kut bestaat niet".

En dit is wel aan te schouwen, zeker?

kleybeuker | 31-08-23 | 14:04

Het blijkt maar weer, onder een petje zit geen IQ.

Swoop | 31-08-23 | 13:11

Trouwens. gave actie van Paul de Leeuw. Met een simpele foto duidelijk maken waar je voor staat. En nu mogen al die lafaards weer verder gaan met hun fantasieloze grapje over deze foto.l

Ikblijfnietstil | 31-08-23 | 12:48

Grimes' eicel en Elon Musk's sperma zijn samengekomen en in een draagmoeder tot baby verworden. Het past in het rijtje verkoop van organen, en Indiase bloedboeren, maar gay is het niet.

Bald_Gefkens | 31-08-23 | 12:44

Van zo n gereformeerd hoofd als Bikker krijg ik werkelijk braakneigingen. Personen die uit naam van God proberen om anderen het geluk af te pakken moeten een enkeltje richting hel krijgen. Zij dus ook..

Ikblijfnietstil | 31-08-23 | 12:44 | 1

Niet alles wat kan moet ook kunnen.

Willibald von Klúúúk | 31-08-23 | 14:59

Krulstaart ontbreekt, dus fake... jammer.

dorktronic | 31-08-23 | 12:29

Voor de goede orde; ik ben het niet.

Kaal-dik-en-lelijk | 31-08-23 | 12:10

Ik lees veel tegels waar staat dat Paul overal schijt aan heeft. Nu heb ik de foto is goed bekeken, maar ik heb niets kunnen vinden.

jan huppeldepup | 31-08-23 | 12:02 | 1

Foto is een oudje, circuleert al jaren op WA. Ik meen dat deze foto uit Engeland komt.

Ommezwaai | 31-08-23 | 12:24

Gelet op zijn geaardheid en het kennelijk aanbieden van een product zou je eigenlijk "sponsored" bij dat bericht verwachten te zien staan. Ik ben in elk geval geen potentiele klant.

phantom2 | 31-08-23 | 11:55

gadver

LJBrinkhorst | 31-08-23 | 11:52

Wensouders moeten niet zo zeuren. Als je geen kinderen kan krijgen, adopteer je maar en anders pech. Het leven is nou eenmaal niet altijd krijgen wat je wil.

richardsp1 | 31-08-23 | 11:49 | 5

Nee nee. Mensen hebben „recht“ op kinderen. En daarom is het logisch dat u daaraan meebetaalt

theo-is-dood | 31-08-23 | 12:05

Ja, dit zou je ook over chemobehandeling van kankerpatienten kunnen zeggen.

Malle moer | 31-08-23 | 12:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik moet toegeven dat de kont van Paul de leeuw me erg mee valt. Ik verwachte dat hij een vieze, licht klamme ,harige reet zou hebben. En dat ballen tasje , als een vrouw een balzak zou hebben gehad dan zou die er zo uit zien. Bijzonder

Donderjager360 | 31-08-23 | 11:42

Technisch gezien kan je als maagdelijk meisje best zwanger worden. Als de man niet penetreert, maar erbuiten klaarkomt kunnen er best zaadcellen in de baarmoeder komen, het maagdenvlies sluit niet voor 100% af. Zo zal het met Maria ook gebeurt zijn vermoedelijk.

jan huppeldepup | 31-08-23 | 11:39 | 4

Maria was gewoon een sletje, neukte met de buurman tijdens het timmeren van Josef. Toen zij zwanger was moest Maria snel iets bedenken.

homieguerneville | 31-08-23 | 12:02

@homieguerneville | 31-08-23 | 12:02: Zoals de islam reageert op van alles en nog wat, denk ik niet dat hier ook maar een katholiek aanstoot aan zal nemen.

Swoop | 31-08-23 | 13:03
▼ 1 antwoord verborgen

Een kind is een produkt waarbij de ouders egoistisch aan zichzelf denken en zich niet bekommeren om de gevoelens van een kind in de toekomst..
(Sorry, ik ben chagrijnig vandaag)

Patje | 31-08-23 | 11:31 | 7

Ik snap je helemaal Pat.

Normpje | 31-08-23 | 12:11

Je hebt helemaal gelijk.

ParaPiet | 31-08-23 | 12:17

Ook bij het horen van kindernamen denk ik vaak dat die ouders stoned of compleet lazarus geweest moeten zijn. Schijtlollig voor het moment, maar je kind zit er de rest van zijn leven mee.

Swoop | 31-08-23 | 12:57
▼ 4 antwoorden verborgen

Zit ik toch nog wel lekker strak in mijn vel. geen insta.

Joffri | 31-08-23 | 11:28

Haha wat een mallerd

ikdenkwat | 31-08-23 | 11:14

á Propos... Is dit het loket waar ik me als gekwetste niet homo moet melden?

de Jager59 | 31-08-23 | 11:09 | 1

Wat homo? Het is toch een fietsenrek, of niet?

jan huppeldepup | 31-08-23 | 11:40

Hallloooooo bopperrrrsssss!!!!

KritischeKrikker | 31-08-23 | 11:08

Dit is toch dezelfde houding die Mo's aanhangers ook een paar maal per dag onder het slaken van sliertjestaalkreten aannemen?
Identificeert Paul zich wellicht aan hen?

Kwakjeszalver | 31-08-23 | 11:07

Maria was een maagd, niet zwanger van Josef. Rara.
Jesus was een buitenechtelijk kind, later in love met een meisje van plezier. Bijna net zo vreemd als profeet Mohammed die met een uitgegroeide kleuter trouwde.

Ray Skak | 31-08-23 | 11:05 | 3

Het grote verschil is dat je de conceptie van Jezus uit een bijeengesprokkelde verhaaltjes, die later tot de Bijbel bijeen zijn gevoegd, moet halen, terwijl de geboorte en verdere wetenswaardigheden van Mo wel degelijk redelijk goed gedocumenteerd is. Verder heb ik niks met beide figuren, en als ik moet kiezen ik mij meer tot Jezus aangesproken voel.

Kwakjeszalver | 31-08-23 | 11:13

Tja dat waren nog andere tijden, je had nog geen Metoo.

jan huppeldepup | 31-08-23 | 11:41

Natuurlijk is Mo beter gedocumenteerd, dat was vele, vele eeuwen later. In tegenstelling tot het Christendom, wat gelukkig geëvoloeerd is, staat de andere beweging in vele landen stil.

Ray Skak | 31-08-23 | 11:43

Hij gaat in ieder geval niet naar het naaktstrand

skoftig | 31-08-23 | 11:05

Ik wacht wel tot Jutta Leerdam op deze wijze haar mening gaat geven

Baron_von_Rijswijck | 31-08-23 | 11:01 | 1

Je ziet dan waarschijnlijk alleen de baard van Jake.

Swoop | 31-08-23 | 12:59

Nou wat een held hoor...

Patje | 31-08-23 | 11:00

Ranzig

Michaela85 | 31-08-23 | 10:59 | 1

Ik kan niet zien of hij ooit aan anusbleking heeft gedaan. Of dat hij zich daar scheert. Iemand?

Kwakjeszalver | 31-08-23 | 11:15

Ik wil niet alles zien.
Ik wil niet alles weten.
En zeker niet de mening van zgn BN'ers over van alles en nog wat.
Ksst. Vort. Wegwezen.

Schadenfreude | 31-08-23 | 10:57

Maar hij maakt wel een vlijmscherpe vergelijking over het draagmoederschap van Maria die nota bene zelf ook draagmoeder was van Bikker's baas God. Benieuwd wat Bikker daarop te zeggen heeft trouwens, maar die zal zich daarin niet roeren en in Paul's kont al helemaal niet.

Harrie-Couvert | 31-08-23 | 10:57 | 8

@Patje | 31-08-23 | 11:07: Maar wie heeft dan al die mensen gedragen die er voor zorgde dat Kain, nadat hij Abel doodsloeg en werd verbannen, volkeren tegen kwam? Vragen, vragen, vragen.

Weazel | 31-08-23 | 11:29

Helemaal niet scherp. Maria baarde het kind en voedde het zelf op. Dat is precies wat bij draagmoederschap niet gebeurt.
Ik snap de kinderwens van homostellen, maar de band tussen moeder en kind is vooral de eerste jaren onvervangbaar, hoe liefdevol een vader ook kan zijn voor zijn kinderen. Dat is gewoon biologie.

aldus_mijn_moeder | 31-08-23 | 12:01
▼ 5 antwoorden verborgen

Wat zou er van mensen als Paul de Leeuw zijn geworden als de televisie nooit was uitgevonden?

JJMS | 31-08-23 | 10:56 | 1

Hij had op zijn knieën voor de AH gelegen als huur fietsenstandaard.

jan huppeldepup | 31-08-23 | 11:42

Paul de Leeuw....leeft hij nog? Als je eenmaal roem hebt gekend, dan is dat blijkbaar verslavend. Triest als je op die leeftijd nog op deze manier de aandacht zoekt. Ik verwacht binnenkort ook iets van Geer & Goor, want daar is het ook al te lang stil geweest.

8handenopeenbuik | 31-08-23 | 10:56

Stel je voor dat er een arm tot aan de elleboog in kan. Fijne dag!

Okami | 31-08-23 | 10:55

In mijn beleving is ons land al helemaal verpauldeleeuwiseerd en krijgen we nou al deze gekte over ons heen. Denk toch eens aan het kind of die dit allemaal wel wil. Komt er weer een Opsporing Verzocht van draagmoeders over 25 jaar. Voor de canera is er altijd wel een Hollandse miep te vinden die zich draagmoeder voelt en niet echte moeder, waar ik geen bal van geloof. Maar buiten de tv-camera zijn die er niet en moeten Oostblokkische en Verre Oosten draagmoeders van pas komen en daar krijg je zo'n opsporingsprogramma wel mee vol. En joh, ik zit aan de koffie, wat moet ik met die blote reet van Paul de Leeuw. De koffie komt me uit de bek.

DitjaarkrijgikAOW | 31-08-23 | 10:55

Madonna post ook haar 65 jarige hangtieten op Insta dus mag Paul van mij zijn dikke hol tonen, hallo Boppers!!!

CornholioNL | 31-08-23 | 10:54

Waarom schamen mensen zich nergens meer voor? Zeg niet dat je altijd op je tenen moet lopen maar men mag best wel eens nadenken voor ze wat op ‘t internet gooien.

Robbie-Rattenstaart | 31-08-23 | 10:54 | 1

Kijkend naar de Gay Parade zijn homos nu eenmaal wat extraverter.

Swoop | 31-08-23 | 13:00

De transitie van Rita Corita is uiteindelijk gelukt.

Dubbelepunthoofd | 31-08-23 | 10:54

De wachtlijsten voor psychologische hulp waren nog niet lang genoeg, maar zullen nu in aantal en lengte toenemen, naarmate meer mensen deze foto zien. Met dank, Paul!

Met_baard | 31-08-23 | 10:53 | 1

Ik meld me direct aan bij de GGZ.

Gomezlopez | 31-08-23 | 11:02

Religie kritiek door cabarateske 2-beners heeft steevast maar één ontvangend geloof. Dat maakt het steeds ridiculer. Als je het christendom verwijt niet soepel om te gaan met het zelfbeschikkingsrecht, maar je praat nooit over de roedeljacht op (vermeende) heaumeaus in andere reguleuse kringen, dan ben je totaal ongeloofwaardig en geen podium waard

Humsico | 31-08-23 | 10:51

De foto deed mij samen met de context onmiddellijk denken aan het ezelsproces.
Met dat verschil natuurlijk dat hier iemand de rollen omdraait en vindt dat-ie zélf God is en genomen moet worden. Reve wist zijn plaats, was degene die nám.

Schoorsteenveger | 31-08-23 | 10:51

Jezus Crhistus op een houtvlot.... Wat een kont. Ik dacht dat ik een flinke kont had, maar ik denk dat deze van me wint.

de Jager59 | 31-08-23 | 10:51

Iets met een surfplank, schiet mij nu te binnen.

Dubbelepunthoofd | 31-08-23 | 10:51

En nou wat zeggen over het accepteren van homo huwelijken in moslim landen Paulus eens kijken of je dat ook durft.

bakenstuurboord | 31-08-23 | 10:49

We moeten kwaad niet met kwaad vergelden

Ruud5 | 31-08-23 | 10:49

Had van Paul wel verwacht dat hij zijn sterretje open zou hebben staan.

kneuterzak | 31-08-23 | 10:48

Paul had die CU eerder aan moeten pakken, Nederland heeft met die broeders en zusters in de regering al die gedoogjaren geen best beleid kunnen uitzetten.

hagelkruis | 31-08-23 | 10:47

Het is vrijdag. Dan moet je toch gekleed op die manier zitten?

El Rico Grande | 31-08-23 | 10:47 | 2

Ik loop achter, hier is het pas donderdag.
-

Bernhard de II | 31-08-23 | 10:48

@Bernhard de II | 31-08-23 | 10:48: afhankelijk van waar je met je hoofd bent. Ik duidelijk op vrijdag..

El Rico Grande | 31-08-23 | 11:28

Wat een gezeur om niks. Iemand is beledigd. Waarom? Omdat Paul homo is. En dat mag niet van het boekje.
En dan mag dat niet van de geloofsgemeenschap.

Daar moet iedereen zich blijkbaar aan houden. Iedereen MOET zich aan de waanideeën van de ChristenUnie houden. Niks keuze. Abortus? Werken op zondag? De hoer uithangen als beroepskeuze? Zelf besluiten een einde aan je leven te maken?

We zijn hier niet in Pakistan! Paul doet iets kwetsends. Nou, dat past uitstekend hier. (Nederland / Geenstijl).

Is dit nog nieuws? | 31-08-23 | 10:46 | 1

Ik kan weinig wijs uit uw tegel maar ik vermoed dat u meent dat mensen afkeer hebben van de foto omdat het toebehoort aan een homosensueel, niet omdat het een daglichthelder perspectief biedt op niet het meest bevallige achterwerk? Wel, dat is onzin.

kapoerewiet | 31-08-23 | 11:18

We hadden jaren terug al van m verlost kunnen zijn maar ja ik kon nog op tijd remmen.

normanius | 31-08-23 | 10:45

Daar gaat meer in dan eruit komt.
Paultje Down is dus de reden dat er kleedhokjes moeten zijn.

De Profundus | 31-08-23 | 10:45

Ja, maar vaak wordt tot zijn verdediging aangevoerd dat hij heel leuk op tv omgaat met mensen met beperkingen. Bijna vergelijkbaar met De Mol junior met beperkingen. Dat dan weer wel.

J.Hendrikse | 31-08-23 | 10:43 | 1

Soort zoekt soort

Franciscus Borchwerf | 31-08-23 | 13:12

Sleuf graven, duwtje geven, zand erover, klaar.

eentweehuppekee | 31-08-23 | 10:42

Draagmoederschap. Klinkt als een hele redelijke oplossing voor mensen met een onbeantwoorde kinderwens. Oekraine heeft daarvoor al jaren een juridisch kader.

Oekraine is ook het epicentrum voor mensenhandel.

Glasgow Argus | 31-08-23 | 10:41

Is Paul moslim geworden?

metagod | 31-08-23 | 10:41

Ik heb simpelweg vanaf het eerste moment dat het porum van PdL op tv kwam geen seconde om hem/haar/het kunnen lachen.

Deurdonderer | 31-08-23 | 10:40

Dit is meer de reet van Bob

laurentius | 31-08-23 | 10:39

Mooi fietsenrek.

Jan de Vries | 31-08-23 | 10:38

Vind het wel leuk, hij is wel milder geworden, vroeger had hij er echt schijt aan gehad.

uisge baugh | 31-08-23 | 10:37

Wat een leed

RickTheDick | 31-08-23 | 10:37

We weten al heel lang dat Paul met deze kwestie begaan is getuige zijn stille protest om altijd schijnzwanger te zijn.

VP732 | 31-08-23 | 10:37

Is dat nu de kont van een bottom of een top en hoe kan ik dat bepalen?

eerstneukendanpraten | 31-08-23 | 10:35

Die Paul, nooit te beroerd om zaken eens grondig te analyseren.

VP732 | 31-08-23 | 10:34

ach ja, het is altijd veilig om christenen en gereformeerden te bashen (meestal wel terecht). Tim Hofman doet het ook vaak. Waarschijnlijk dat ze nu de grote held zijn in hun eigen bubbel.

yeps | 31-08-23 | 10:34

Iemand heeft die foto genomen.

TheGreatMachine | 31-08-23 | 10:33 | 2

Gelukkig wel vóór het hoogtepunt en niet erna.

DankeSchon | 31-08-23 | 10:34

Wellicht een selfie?

Kattie | 31-08-23 | 17:35

Commercial Surrogacy. Ofwel dubbel van het lachen bij zo'n serieus onderwerp kan alleen met Larry David
https://www.youtube.com/watch?v=CXNm0nji1E0

TurpinDick | 31-08-23 | 10:32

Nu kan meelijwekkend Nederland niet achterblijven natuurlijk

Neemkaroli | 31-08-23 | 10:32

Vertical Smile, je staat op Geenstijl!

VP732 | 31-08-23 | 10:31

Volgens mij is het beter als een kind door een vader en moeder wordt opgevoed, een goede tweede is een liefdevol stel, maar daarvoor is er adoptie, draagmoederschap is voor mij een brug te ver. Bewust ervoor kiezen om een kind weg te geven, dat lijkt me niet zo briljant.
Zo goed gaat het niet met de samenleving en een oorzaak daarvan is omdat alles maar moet kunnen. Wat maakt het uit dat je moeder je willens en wetens weggeeft aan een homostel met een kinderwens. Het kán toch? Zo op het eerste gezicht wel, maar alles heeft consequenties. Ergens denk ik dat dit niet de meest optimale uitgangspositie is voor het kind in kwestie. Op naar het volgende sociale experiment.

Wel lekker progressief en liberaal allemaal. Alles moet kunnen, ook banaal met je blote reed op insta om aandacht te vragen voor je nieuwe programma.

ratelaar | 31-08-23 | 10:30 | 8

@Papa Jones | 31-08-23 | 12:04:

Dat kun je onzin vinden maar dat is het niet en dat blijkt ook uit studies.

www.universiteitleiden.nl/nieuws/2015...

www.socialevraagstukken.nl/vader-kan-...

www.psychologiemagazine.nl/artikel/pa...

Dat mensen van elkaar verschillen dat ben ik met je eens. Maar dat je een goede opvoeding reduceert tot zorgzaamheid of een kopje thee na school is een vereenvoudiging. Net als dat je simpelweg het hele biologische aspect van verschil in hormoonhuishouding even simpel overheen stapt, maar ook millennia van evolutionaire en psychische ontwikkeling negeert.

Laat ik voorop stellen dat ik huisvader ben en mijn vrouw werkt, drie dagen in de week. Dat ik veel voor de kinderen zorg maakt mij geen substituut voor hun moeder. Het is een feest der herkenning als je een andere vader spreekt die ook een flink deel van de opvoeding voor zijn rekening neemt. Vrouwen doen dat tóch anders, hebben een andere kijk erop, met de moeders minder raakvlakken op dat gebied

Het gaat om rolmodellen, voorbeelden en een gezonde ontwikkeling. Kinderen hebben zowel een vader als een moeder nodig. De idee dat dit achterhaald is omdat vooruitgang vindt ik een typisch kortzichtig progressief liberaal idee

ratelaar | 31-08-23 | 12:45

@ratelaar | 31-08-23 | 12:45:
Dank voor de link maar ik ben al na het derde woord ('gemiddeld') gestopt met lezen.

Dat was dus precies wat ik bedoelde.

Mensen zijn niet gemiddeld. Wanneer een moeder bepaalde noodzakelijke vaardigheden mist, is het fijn wanneer de vader die wél heeft.

En andersom ook uiteraard.

Papa Jones | 31-08-23 | 13:09

@Papa Jones | 31-08-23 | 13:09:
Mensen zijn inderdaad niet gemiddeld. Maar je kunt ook niet elke situatie apart behandelen of beschouwen. Je moet dus wel generalisaties maken, zeker als het op politieke besluitvorming aankomt.

En daar gaat het hier ook om - is het een goed idee om draagmoederschap te gaan regelen omdat een stel een kinderwens heeft? Is dat in het beste belang van het kind?
Ik denk van niet.

Bovendien vind ik het geen recht om kinderen te krijgen, als in iets waar je aanspraak op kunt maken. Je kunt en mag kinderen krijgen maar het kan ook zo zijn dat het niet kan of lukt. Jammer dan, zo is het leven.

ratelaar | 31-08-23 | 14:03
▼ 5 antwoorden verborgen

Ah, vandaag Witte Maan.

VP732 | 31-08-23 | 10:29

Zoveel mensen die door gebrekkige wetgeving al de trein hebben gemist. Voor hen is dit De Leeuw in de kont kijken, maar goed.

VP732 | 31-08-23 | 10:29

Ja. Nu ben ik gekwetst!

-PR- | 31-08-23 | 10:29

Is hij daar een ei aan het leggen?

TurpinDick | 31-08-23 | 10:27 | 1

Nee, hij toont hier zijn open, ontvankelijke houding.

DankeSchon | 31-08-23 | 10:34

Nou reaguurders, vingers graag. Wie staat er achter Paul de Leeuw?

VP732 | 31-08-23 | 10:27 | 2

Moeten we niet eerst vragen hoeveel vingers Paul genoeg vindt?

TanteJuut | 31-08-23 | 10:44

Oei men begeeft zich door zich te mengen in deze discussie blijkbaar in het hol van De Leeuw.

VP732 | 31-08-23 | 10:26 | 1

LOL!

At_Dawn_They_Sleep | 31-08-23 | 11:19

Ik ben geen homofoob of moslim, maar ik ben zwaar PauldeLeeuwofoob. Zo jammer dat die gast niet gewoon borden is blijven wassen bij Vandervalk.

Grumpy_Old_Ed | 31-08-23 | 10:26 | 2

Eens

Kievit | 31-08-23 | 10:28

Boem! Wat u zegt.

pibasso | 31-08-23 | 10:37

Ik ben resoluut tegen. Ff een baby met je meedragen voor 9 maanden is niet niks. Onmogelijk te beschrijven wat dat betekend, en al helemaal voor een vent, zoals ik. De binding die moeder en kind ondergaan in die 9 maanden... De hersens van een vrouw veranderen ook rigoreus. En veel meer wat er speelt. Man, het meeste begrijpen we nog steeds niet, if ever.

En ff over trade-offs. "There are no solutions, only trade-offs" - Thomas Sowell. Te vaak slaat het door naar het negatieve. Het is het niet waard. Man, ga adopteren, Te beginnen in eigen land, europa, het westen.

Voor de rest laat ik het over aan Louise Perry (clip):
twitter.com/triggerpod/status/1557037...

en Alex Kaschuta (clip)
twitter.com/triggerpod/status/1688822...

En als het toch ECHT moet (ffs, nee!)... de draagmoeder heeft ALTIJD het laatste woord. Punt. Onder ALLE omstandigheden.

Mijn god, het morele verval wordt echt....... laat maar....

Klompz | 31-08-23 | 10:25 | 7

@* Il Principe * | 31-08-23 | 10:28: Absoluut.

En wat zeker helpt is dat dit gesprek al een flinke tijd aan de gang is in de Anglosfeer. Heb al zat podcasts, artiekelen e.a achter de rug. Van links tot rechts, van conservatief tot feministisch en etc. En ja, na verloop van tijd heb ik daar een ZEER sterke mening over ontwikkeld.

Ten zeerste aan te raden:
Mary Harrington - Feminism against Progress
En nee, niet dat soort feminisme. Hold your tits. En/of testikelen.
Ook fantastische stukkies schrijver @ UnHerd & haar eigen substack. En zie haar optredens @ o.a. TRIGGERnometry, Chris Williamson's Modern Wisdom & Bridget Phetasy's Walk-Ins Welcome.
Een van de belangrijkste schrijvers van het moment en van haar generatie wat mij betreft.

Klompz | 31-08-23 | 12:49

@J.Dokstijl | 31-08-23 | 12:01: nee, de draagmoeder had het kind te koop gezet op marktplaats omdat ze het originele stel niet vertrouwde

Grumpy_Old_Ed | 31-08-23 | 12:58
▼ 4 antwoorden verborgen

Alle respect natuurlijk maar laagopgeleide ordinaire man- om wie gaat het?

J.Hendrikse | 31-08-23 | 10:25

Ben zeker geen fan van Paul maar dit keer heeft hij wel gelijk om de hypocrisie van de Christen Unie te tonen.
Zo gristelijk als fijne poppenstront maar intussen wel hun bijbelvisie opdringen aan de hele gemeenschap.

charles de gaulle | 31-08-23 | 10:24 | 3

Ik ben geen geloofsgekkie, maar de bezwaren zijn best redelijk.

Papa Jones | 31-08-23 | 10:32

CU snijdt hout! Nog even wachten, dan moeten we wegens progressief denken het accepteren dat de transman ook gaat baren, omdat het kan?

lanexx | 31-08-23 | 12:27

Het lijken wel wokies

Franciscus Borchwerf | 31-08-23 | 13:04

Aan die tuin te zien is onder de grond vandaan gekropen, het is aardig omgewoeld.

Man-Bijt-Hond | 31-08-23 | 10:24

De reaguurders laten zich weer van hun beste kant zien. Als het een mevrouwenreedt was geweest stonden ze allemaal te juichen. Hypocriet?

JanBrel | 31-08-23 | 10:22 | 3

Nee, hetero.

pollens | 31-08-23 | 10:24

Dat weet je helemaal niet! Doe niet zo achterlijk. Verdenk je ervan dat je dit een hele sappige foto vindt.

Man-Bijt-Hond | 31-08-23 | 10:26

Dit hoeft niet van mij.

matatwork | 31-08-23 | 10:20

Maria als eerste draagmoeder. Daar heeft die Bikker niet van terug

apek00l | 31-08-23 | 10:19 | 4

Erg sterk idd!

roberto9715 | 31-08-23 | 10:24

Maria baarde het kind en voedde het ook op. Haar eigen kind. Dus niks geen draagmoeder.

aldus_mijn_moeder | 31-08-23 | 12:05
▼ 1 antwoord verborgen

Hè jakkie! Maar het mag gewoon in Nederland hoor.

Heeft Paul de Leeuw trouwens ook een mening over de moslims en wat die vinden van mensen zoals De Leeuw?

Dr_Johnson | 31-08-23 | 10:17 | 1

Die heeft 'ie wel maar die durft hij niet te uiten zoals hij zijn mening uit tegen christenen. Een lafaard pur sang dus.

At_Dawn_They_Sleep | 31-08-23 | 11:17

Ik krijg hier geen Euromast van

HeleKluif | 31-08-23 | 10:17

Die full-screen advertenties doen het niet, geenstijl!

Pipo85 | 31-08-23 | 10:16

Is dat die baluwe maan?

Hadena | 31-08-23 | 10:15

Wat wil de Leeuw hier nou eigenlijk mee bereiken? Begrip voor heaumeaux met een kinderwens? Na het zien van die vunzige foto is dat begrip ver te zoeken, kan ik vertellen.

Kill_Blinton | 31-08-23 | 10:14 | 3

U hoeft niet te kijken... en vertelt u eens?

Edkrut | 31-08-23 | 10:24

De consequentie van homo zijn is geen kinderen en weinig aanzien onder de moskeemannen.

J.Cash | 31-08-23 | 10:24

Nou jij bent ook snel geschokt zeg.
Niet handig als je kinderen hebt.

Papa Jones | 31-08-23 | 10:33

Paul zit aardig aan de grond.

MorgenEenAnder | 31-08-23 | 10:14

En morgen een afbeelding van Asha ten B. in deze houding?

gestoptmetroken | 31-08-23 | 10:13 | 1

Wekker zetten en teiltje klaarzetten doet.

Kwakjeszalver | 31-08-23 | 11:26

In een programma vertelde Paul dat hij vroeger in een restaurant werkte en daar soms bij drukke kinderen stiekem alcohol in hun drinken deed om ze lekker rustig te maken.
Raar dat niemand hem daar op aangesproken heeft.

Moriarty | 31-08-23 | 10:13 | 3

Vind hem best wel leuk eigenlijk.
Zeker met die verwende schreeuwerds van tegenwoordig een prima oplossing.

roberto9715 | 31-08-23 | 10:26

Ik vind het wel een goeie.

Papa Jones | 31-08-23 | 10:35

In het Caraïbisch gebied is het bij sommige moeders de gewoonte om in het badwater van de baby een flinke scheut witte rum te doen. Daar slapen ze heerlijk van.

J.Cash | 31-08-23 | 10:37

Nou snap ik het wel, dat daar twee donkere kinderkes zijn uitgekropen.

jan druif | 31-08-23 | 10:11

Heeft Jetten al geliked?

Cornelis12 | 31-08-23 | 10:11 | 1

Nee, maar misschien wel gelikt.

At_Dawn_They_Sleep | 31-08-23 | 11:15

Moest hij plotseling bidden richting Mekka?

Geilbaard | 31-08-23 | 10:10

In een dierentuin zie je leeuwen ook vaak in deze pose.

lekgoot | 31-08-23 | 10:09

En wat vinden de reaguursters hiervan?

Tiscali-2 | 31-08-23 | 10:09 | 1

Mijn ontbijt maakte een retourtje.

EastIsUp | 31-08-23 | 10:11

Ik stond net op het punt om uit de kast te komen maar ik ben in één keer genezen.

HeleKluif | 31-08-23 | 10:09

Anus Horriblis

Dimaz | 31-08-23 | 10:09

Dus gewoon niet kijken.

Zitvlak | 31-08-23 | 10:08

Smerig. Paul de Leeuw. Wat een achterlijk figuur. Schaam je toch rot. Totaal niet grappig ook met z’n kleuter humor.

nerugaer | 31-08-23 | 10:07 | 1

Er zijn dus ook wel vieze homo's.

J.Dokstijl | 31-08-23 | 11:29

Wat is controversioneel? Nog nooit van gehoord.

Quantum Suicide | 31-08-23 | 10:05 | 2

Wellicht is dat de homosensuele spellingswijze.

BobDobalina | 31-08-23 | 10:38

Vrijheid van meningsuiting is prima, maar moet niet kwetsend zijn voor degene die dit onder ogen krijgt. Volgens 100% van de Nederlandse bevolking.

Glasgow Argus | 31-08-23 | 10:03 | 3

Als dit de meningsuiting van Paul de Leeuw is,
dan zien we gelijk wat die mening waard is.

pollens | 31-08-23 | 10:22

"Een mening is als een kont.
Iedereen heeft er één en men wil er niet ongevraagd mee worden geconfronteerd"

René Descartes, Principia Philosophiae ( eerste, nog niet herziene druk )

Kapitein Sjaak Mus | 31-08-23 | 10:40

Helemaal eensch! Het soort kwetsende en achterlijke middeleeuwse ideeen zoals die Gristenen er op na houden zouden uit het openbare leven verbannen moeten worden maar die Paul de Leeuw is verder trouwens ook een lul.

zwellevertje | 31-08-23 | 10:59

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland